|
|
|
2016. ápr. 21. 10:32 | Válasz | #6655 | |||
Egy 65-75 kgos versenyzővel tudja a 115-125km/h sebességet. Ez elég. Én110 vagyok, alattam is ment 120 körül, 110-el utaztunk ketten, csomagokkal pályán laposon. A kért adatokat a letöltésekben, a szervizmanuálban megtalálod! | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. ápr. 21. 00:09 | Válasz | #6654 |
Köszi a válaszokat! A terv: Összerakás után friss olajjal helyben 3x, 4x 1 órát járatom még szétszedve. Akkor kiderül, hogy folyik e , vagy van e más gond. Utána ledobom az olajat és Óvatosan elmegyek vele kb 500 km.-t. Utána megint olajcsere. A főtengelyre rákérdeztem a gépműhelyben. Az volt a válasz, hogy nem gond. A motor szépen, nagyon csendben járt amúgy és igazából elég lett volna gyűrűzni és a hengerfejet megcsinálni, de úgy vagyok vele, hogy nem sokkal több így és csak jobb lesz. Ja! Mekkora a szelephézag? Mert ennek a szívó oldalon nem volt...Még így is ment 110 körül az én 105 kilómmal...
|
2016. ápr. 20. 10:27 | Válasz | #6653 | |||
Tapasztalatok nélkül egész nyáron levelezni fogunk, Te meg nem motorozol. Belekeseredtek sokan a sok jótanácsba, próbálkozásba. Én csak egy tanácsot adok. Béla... | |||
| |||
2016. ápr. 20. 10:25 | Válasz | #6652 | |||
Szia! Ha a motor előéletével nem vagytok tisztába, akkor azt nagyon lelkiismeretesen át kell néznie hozzáértőnek. Én Juhász Bélát ajánlom Atkáron. Nem a távolságon kell rágódni, hanem egyszer megcsinálni rendesen! Vedd fel Vele a kapcsolatot, rakjátok fel egy futóra és vigyétek el Neki. | |||
| |||
© Murlasits Mirella | 2016. ápr. 20. 10:21 | Válasz | #6651 |
Sziasztok ! Adott egy 2001 évjáratú Yamaha Majesty 250ccm. Téli álmából felkeltve újra az utakat szeretnénk vele róni. Viszont sajnos a kis Maja beteg. Elösször amit észleltünk, hogy 1 nap alatt lemerül az aksi. Vettünk bele újat! Párom talált egy kábelt ami el volt égve - ezt kicserélte!, majd megnézte a biztosítékokat és azt is újra cserélte. A kis beteg egyszer csak megállt. A műszerfalon az összes világítás kialudt, a motor elkezdett rángatni majd megállt. Bebikázás után picit még rángatott de eljutott A-ból- B-be. Munka végeztével (kb 8 óra elteltével) ismét csak bikázással indult. A legújjabb baja, hogy csörög-zörög. Már szinte mindent megnéztünk de a hiba még mindig nem javult. Most frissiben gyertyát és légszűrőt fogunk cserélni. Esetleg a gyújtás alaplapot és fesz szabályzót cserélnénk még. Szívesen fogadnám az ötleteket, segítséget a hiba feltárásához! Köszönet. |
2016. ápr. 20. 10:13 | Válasz | #6650 | |||
Ráadásul ha pizzafurárkodsz, nagyon össze kell rakni a gépet. Talán kérdezd meg erről Kiss Robit. Bőven van tapasztalata e téren...
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. ápr. 20. 09:05 | Válasz | #6649 | ||
Ha kopott volt a henger ,akkor a hajtókar sem áll már a helyzet magaslatán.Ha az nincs felujitva a hengerrel eggyűtt,akkor csak a jó szerencsén mulik hogy meddig birja a megnött kompressziót a hajtókar.
| |||
|
2016. ápr. 20. 07:15 | Válasz | #6648 | |||
Azt tudod, hogy a megnövekedett kompresszió jóeséllyel szétütheti a főtengelyeden a tűgörgős kosarar és lehet szétszedni újra...?
| |||
| |||
2016. ápr. 20. 07:13 | Válasz | #6647 | |||
Szia! Valahol visszább leírtam, hogy én hogy csináltam. Szóval első indítás után én nagyon hamar cseréltem olajat. Be lett melegítve, hazahoztam, egy tank nem ment el, kb. 50km és olajcsere. Aztán kb 200 km finoman, nagyobb gázadás, hirtelen gyorsítás nélkül. Ismét lecseréltem. Ezután mentem egy nagy kört irt fenn a Bükkben, de még mindíg finoman, volt vagy 300 km. Igaz, nekem teljes generál volt, nem csak fúrás. Szóval utána már elmentem 3000 kmt utassal, finoman és csak aztán húztam meg a fülit... | |||
| |||
© humanoid1969 | 2016. ápr. 19. 23:26 | Válasz | #6646 |
Sziasztok! Most lesz fúrva a motorja a 250 es nek. Mennyi ideig lesz bejáratós? Gépműhelyes 1 tankig mondta, sztem az kevés....
|
2016. márc. 15. 16:14 | Válasz | #6645 | |||
Nagyon köszi mindenkinek a részletes és mindenre kiterjedő válaszokat! Tamás Te nagyon jól tudod, hisz ott voltál, amikor a kísérletem eredménye az lett, hogy a varió szó szerint elolvadt /műanyagok olvadtak, a fémek meg forgácsolódtak/. Akkor én a Miskától rendeltem egy bontottat és azt megtisztítva beszereltem. A kuplungom az tuti, új szabályozott pofák és harang!Indítási probléma nincs! A kérdésemre a válasz valószínűleg Andris részletes súlytáblázatában található! Feri Majája már az újabb variós és kuplungos, új kasznis! Így amikor Ő rendelt görgőket, azt hitte, hogy a 14g a gyári, de közben a 11.5 g a gyári! Na valószínűleg én emiatt a súlykülönbség miatt éreztem azt, hogy annyira szépen alacsony fordulatról kezd elindulni! Most ha a Wing olyan állapotba kerül, hogy tudom már mozgatni, akkor SOS-ben szétveszem a Maja variót, egy ellenőrzés mindenképp jót tesz neki és lemérem, hogy hány grammos is a bent lévő görgő! Mivel lassan indul a szezon és az olajat mindenképp az akkut meg 80%, hogy cserélnem kell, hisz már legalább 6 éve dolgozik! Köszi mindent! | |||
|
2016. márc. 15. 08:53 | Válasz | #6644 | |||
Ezen a videón ia remekül látszik, hogy a varió nem mozdul mindaddig, mig a kuplung harangja áll. Igy aztán a gorgősúly nem befolyásolhatja a motor elindulását. | |||
| |||
2016. márc. 15. 08:48 | Válasz | #6643 | |||
Az 1996-2000-ig (tehát az első YP és a DX) sorozat gyárilag tudtommal 14gr-os gőrgővel jött ki. A gyári varióba tettünk 12gr-os görgősort, amitől sokkal dinamikusabb lett a gyorsulása, jobban pörgőtt, viszont a végsebességéből veszített valamennyit. Számomra a 13 gr-os görgősor volt az ideális. Az övé is ott van valahol. De. Többször irtam már, hogy a görgők súlya NEM SZABAD hogy befolyásolja az elindulást. Hiszen, ha számítana, az azt jelentené, hogy a varió már akkor dolgozik, mikor a motor még áll! A motor elindulását, KIZÁRÓLAG a kuplungszerkezetben levő rúgók határozzák meg. Ha erősebb a rugósor, nagyobb fordulaton nyit a kuplung. Ha gyengébb, (leg gyengébb a gyári tudtommal) 2500-as fordulat körül nyit és indul. De itt a vario még nem dolgozik! Az majd később, mikor a motor már meglósult. Ha nem így lenne, az olyan lenne, mikor egy váltós motort 2-be, vagy 3-ba tennénk mikozben meg meg sem mozdult. A kuplung indít, a varió vált. Ha álló helyzetben vált, nem jó. A görgők súlyának változtatásakor figyelembe kell venni a kuplung alatti kontrasztrugó erejét. Ha ez nincs összehangolva a görgősúllyal, előfordulhat az, hogy a varió nem tud zárni, mert a kontrasztrugó nagyobb erővel tol, mint amit ahogy a görgök képesek elől. Visszatartja a szíjon keresztül a variátort. Ezért van egy tuningszettben görgő is, kontrasztrugó is. Összefügg a működésük. Érthető ez így? Azért indul olyan szépen az a motor, mert a kuplung és a harang közti tavolság ideális, nincs ferdén kopva, megégve és a három rugó szinkronban dolgozik. Minden tiszta, olajozottan dolgozik a szerkezet. A harang nem ovális, tehát erre mondjuk, hogy JÓ! | |||
| |||
2016. márc. 14. 23:07 | Válasz | #6642 | |||
Találtam jobb, részletesebb táblázatot, ebben már évjárat szerinti bontás is van. (például a 250ccm-es maja, 2000-2003 szériában már 11,5g-os görgők vannak gyárilag) Részletesebb, robogó gyári görgő táblázat | |||
| |||
2016. márc. 14. 22:55 | Válasz | #6641 | |||
Ha hinni lehet a linken lévő táblázatnak, akkor 14,1 grammos volt eredetileg. Robogó gyári görgő táblázat | |||
| |||
2016. márc. 14. 21:12 | Válasz | #6640 | |||
Szép jó estét! Feri barátom Majája összeállt! Hát mit mondjak?? Megkívántam, pedig az enyémre sem panaszkodhatom! Normál görgő formájú, de, Dr. Pullay görgőket rendelt bele 20*12 14gr. és új csúszkák. Azt nem tudom, hogy az enyémben milyen súlyú görgő lehet, de szerintem könnyebb, mint Ferié, mert emlékezetem szerint magasabb fordulaton indul el az enyém! Lényeg!! Gyárilag hány grammos görgővel megy egy 1996-os Maja 250??? Köszi az infót! | |||
|
2016. feb. 20. 23:03 | Válasz | #6639 | |||
Na meg az sem mindegy, hogy a vario maga kopott-e már. Mert hiába ráktól bele vaci új görgősort, ha szárazon ráteszed a honlapot és csörög, az a motoron is csörögni fog.
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. feb. 20. 21:57 | Válasz | #6638 | ||
Előbb legyen rendbe a varió és a kuplung,,és ha utánna is nagyon beremeg a szij akkor lehet tovább keresgélni.
| |||
| |||
2016. feb. 20. 20:15 | Válasz | #6637 | |||
Varió nélkül tökéletes a motorhang! Légszűrő nincs rajta. Maja 250 varió zörgés, zakatolás, szíjrezgés | |||
| |||
2016. feb. 20. 20:03 | Válasz | #6636 | |||
Ma meg volt a kuplung összehasonlítás! Szinte ugyanaz, mint Mozsó barátunké! Kivétel, hogy Feriében kb. 1mm-rel kopottabb a ferrodó! Aztán amikor összeraktuk és indítottunk, akkor újra elkezdett zörögni és természetesen a varió, nem variózott! Na ez nem állapot szedjük szét! Ne tudjátok meg! Az a garafitos megkeményedett olajsár, ami benne volt, ráadásul a szögletesre kopott Malossi görgők keresztbe fordulva! Na most az ki lett tisztítva.A szögletesség ellenére működik, de gázadásra bekopog a varió, tuti, hogy az, mert varió nélkül is teszteltük a motort! Reméljük, hogy majd új görgővel és csúszkával el fog hallgatni! Valamint a kuplungpofák is fel lesznek ferrodózva, hogy ott is megfelelő legyen a hézag! Viszont alapjáraton és visszaeső fordulatnál igencsak beremeg, himbálózik a szíj! Erre mi az orvosság? Erősebb vagy gyári kontrasztrugó a kuplungba? KÖszi az infót! Majd teszek fel videót is csak feldobom előbb a youtubra! Hány grammos az alap eredeti görgő?? Honnét rendeljünk? Vagy keressünk a Webáruházakban?! | |||
|
2016. feb. 09. 17:30 | Válasz | #6635 | |||
Köszi! Megoldódott Feri barátom rugó problémája! Most már csak Őneki kell hazajönni Spanyolból, mert Ő is hozza a déligyümölcsöket hazánkba. Kamionos. | |||
| |||
2016. feb. 09. 01:16 | Válasz | #6634 | |||
| |||
2016. feb. 09. 01:10 | Válasz | #6633 | |||
| |||
2016. feb. 09. 01:05 | Válasz | #6632 | |||
egy szettet tud venni, amiben mindhárom szín megtalálható, mivel általában mindenki a sárgát használja, ezért a polcon vannak a fehérek és a pirosak általában. A piros nagyon erős szokott lenni...
| |||
| |||
2016. feb. 05. 19:00 | Válasz | #6631 | |||
Köszi az infót! A honlapjukon nem találtam, de írtam nekik egy mailt, remélem, hogy válaszolni fognak. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2016. feb. 05. 18:47 | Válasz | #6630 | ||
A gyári szín: kék. Nekem is az van benne. Futármotoros bolt. Beszerzésben, postázásban tudok segíteni...
| |||
| |||
2016. feb. 05. 12:34 | Válasz | #6629 | |||
Sziasztok! Barátomnak kellene kuplungpofához rugó. Hol lehet ilyet venni, illetve melyik színűt vegye, mert van fehér, piros és sárga! Köszi!!! | |||
|
2015. dec. 30. 12:55 | Válasz | #6628 | |||
Valamit igencsak elbénáztam! Nem találom a hangfelvételeket! Akkor majd újra felvesszük és majd akkor teszem közzé! | |||
| |||
2015. dec. 30. 12:45 | Válasz | #6627 | |||
Barátomnak meghoztuk a motorhibásnak jelzett Maját. A volt tulaj korrekt módon leszedte a burkolatokat, amit mi most visszaraktunk, mert ugyebár az átírást meg kell, hogy előzze az eredetvizsga. Lényeg, hogy elfogadtuk a tényt, hogy motorhiba és valószínűleg motorcsere. Aztán a kis ördög csak-csak dolgozott bennünk és ráakasztottuk a "bikát". Aztán lassa-lassan elkezdett élet jönni a motorba. Most már jár és pöc indul, de valami nagy gáz azért van benne. Zuhog a motor környékén, valószínűleg hajtókar vagy főtengő csapágy lesz, de én még hallok benne cisszenő hangokat is, amit pl. az önindító tud adni, lehet, hogy a szabadonfutó környékén is lesz valami gáz. Majd levesszük a hajtást és varió nélkül is megindítjuk, hogy akkor mit fog produkálni. Felvettem a motor hangját, majd valamikor azt is felrakom, hogy osszatok Ti is egy kis észt! Viszont alapjáraton szépen/ ha az egyéb hangokat kiszűrjük/ jár, de gázadásra lefullad. Már is felmerült bennem, hogy talán átugorhatott pár fogat a vezérműlánc? Egyenlőre ennyi, majd, ha fent lesz a hanganyag, akkor már Ti is jobban tudjátok elemezni! | |||
|
© Mr. Majesty | 2015. dec. 20. 20:40 | Válasz | #6626 | ||
Van egy bontottan, ha érdekel...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2015. dec. 20. 20:38 | Válasz | #6625 | ||
Tárcsafékes, de köszi az infót... | |||
| |||
2015. dec. 09. 21:46 | Válasz | #6624 | |||
Helló Mr.Majesty! Van egy klafa motorszerelő Tahin. Nála láttam bontásban egy 250-es maját. Ha a 98-as még dobfékes akkor hívd fel. Én kipufogót vettem tőle jó áron. Gábor +36207767414 | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2015. dec. 03. 19:19 | Válasz | #6623 | ||
Srácok. Segítség. Keresek Maja 250 98'ashoz komplett hátsó féket. Tudna segíteni valaki? | |||
|
2015. dec. 01. 10:58 | Válasz | #6622 | |||
Szia, Lehet az a baja ami a kawámon volt tavaly. Be kell kenni a két csapot, ill. a gumi belsejét zsírral. Sima zsír nem jó, autós boltba lehet venni grafitos kencét, amivel a vonó horgokat is be szokták kenni. Ez csak egy ötlet küldök linket, hogy mire gondolok: Fék: katt ide Ez nálam is télen jött elő, bár én ha odacsaptam kézzel a féknyeregnek azonnal jó lett addig amíg megint be nem húztam. | |||
| |||
2015. dec. 01. 08:48 | Válasz | #6621 | |||
Érdekes...
| |||
| |||
© Osán Imike | 2015. dec. 01. 05:11 | Válasz | #6620 |
Szét volt már szedve,varrogépolajal finoman kenve a gumiszilent.Ennyi.
|
2015. nov. 30. 17:44 | Válasz | #6619 | |||
Nincs teletömve valami kemény zsírral, ami ha melegszik, kienged...?
| |||
| |||
© Osán Imike | 2015. nov. 30. 15:06 | Válasz | #6618 |
Sziasztok.A kérdésem az lenne miért szorul az első fékem a hidegben? Ha bemelegszik utána vissza enged.A fékolalyat már cseréltem,nincs tultőltve.
|
© bundás | 2015. okt. 21. 15:30 | Válasz | #6617 |
Köszönöm a válaszokat!Majd próbálkozom,mint a kiskutya!
|
2015. okt. 21. 14:44 | Válasz | #6616 | |||
Ez minimum kontakthiba, mert ez a két óra csak abbam az esetben nullázódik egyszerre, ha nincs delej. Lehet az akku sarujától fölfelé bárhol. Minden stekker széthúz, kontaktsprével alaposan befúj, összedug megmozgat, újra széthúz, majd sűrített levegővel kifúj, összedug. Akkor vagy bajban, ma magában a műszerfalban van a hiba. | |||
| |||
2015. okt. 21. 12:10 | Válasz | #6615 | |||
Szia Bundás! A "kerregést" a relék csinálják mikor megkapja a feszkót. Nekem is csinálja, ha sokat áll. Szerintem ez rendben van. Az órára nem tudok mit mondani, mert nekem akkor is megtartja a km.óra állást, ha nincs benne akksi. | |||
| |||
© bundás | 2015. okt. 20. 23:44 | Válasz | #6614 |
Olyan gondom van,hogy alkalmanként(mióta meg van a gép 3-4 alkalommal) lenullázza magát a napi számláló és a normál óra.Ezt indításkor csinálja.Mintha eltűnne belőle a feszültség az indítás pillanatában.Az akksi pár hónapos. Az akksi új korában is csinálta. A másik:ha több napot áll a masina,gyújtáson(indítás előtt) halk kerregés jön alulról a szivattyú irányából 4-5 mp-ig.A suzukim csinálta ezt,de az gyárilag ilyen volt.Ez most jó vagy rossz? |
© Pazo | 2015. okt. 02. 21:04 | Válasz | #6613 | ||
Majd tavasszal úgyis viszem Bélához......
| |||
| |||
2015. okt. 02. 20:27 | Válasz | #6612 | |||
Pár évvel ezelőtt Béla az enyémet az egri tali után csinálta meg. Szerintem Neked menni fog! | |||
| |||
© Pazo | 2015. okt. 02. 20:04 | Válasz | #6611 | ||
Behányt a vízpumpám!
| |||
|
2015. okt. 01. 22:40 | Válasz | #6610 | |||
Nehéz így, de én inkább a kormánycsapágyra voksolok. A teleszkóp ha akadna, borzasztó bizonytalanná tenné a kanyarokban a motort. Véleményeztesd Fecoval. Próbálja ki, Neki mi a véleménye! | |||
| |||
2015. okt. 01. 21:26 | Válasz | #6609 | |||
Köszi! Én is erre gondoltam, de akkor is még ott a kérdés! Mi adja a roppanó hangot? 1. kormánycsapágy 2. teleszkópszár a hüvelyében Segíts egy kis távgyógyítással! | |||
| |||
2015. okt. 01. 21:10 | Válasz | #6608 | |||
Nem húzol Te akkorát, mint mikor a fék megfogja a ~180 kgos motort Veled!
| |||
| |||
2015. okt. 01. 20:41 | Válasz | #6607 | |||
Tegnap meghozta a postás a használt első tárcsát /4000ft/. Ma beraktam és örülök! Megszűnt a fékkar pulzálása és a féktárcsa köszörülő hangja is! Most már csak azt lenne jó kideríteni, hogy mi adja a roppanó hangot erőteljes első fékezéskor? Kézzel rázva, húzva-vonva a kormánycsapágy, teleszkópszár keményen stabilan áll! De valami mégis ad egy roppanó hangot, ha fékezek! Osszatok egy kis észt!!! Köszi | |||
|
© Csíkos Nándor | 2015. szept. 26. 13:12 | Válasz | #6606 |
Szia.Karbi le,ellenőrizd hogy a tűszelep sértetlen-e,fülpiszkáló befog a fúrógépbe,fogkrémmel adsz a szelepháznak.Aztán a túlfolyó csövet felemeled a karbi mellé,és addig állítod az úszót,míg meg nem áll a benzinszint 0.2-0.5mm közt az úszóház tetejétől.Úszóház tömítését kiveszed,alját bekenheted benzinállópasztával,de ne fbs-sel.Ez emel rajta annyit hogy biztosan zárni fog.Sőt bele is teheted forróvízbe hogy megpuhítsd.Tökéletes lesz nekem elhiheted.
| |
© satyapapa | 2015. szept. 25. 19:44 | Válasz | #6605 | ||
DÉL -csapágy szakbolt 06-30-9404794 Itt érdeklödj, a szállításban pedig segítek. | |||
| |||
2015. szept. 25. 19:27 | Válasz | #6604 | |||
Sziasztok Uraságok! Egy kis tanácsra lenne szükségem! Lassan itt a leállás részemről és fel kellene készítenem a Majámat a következő szezonra! Amiben a segítséget kérném: A kormánycsapágyat szerintem mindenképp ki kell cserélnem, mert erősebb első fék használatakor roppanó hangot szoktam hallani, valamint én úgy érzem, hogy a futómű zaját is igencsak felhozza, de ez egy másik téma lesz! Lényeg, hogy van-e lehetőség valami más, jobb csapágy használatára, mint amit a Webáruházakban lehet rendelni? Emlékezetem szerint mintha valaki már cserélt és talált valami jó beszerzési forrást a kormánycsapágyakhoz! Köszi minden infót! | |||
|
© bundás | 2015. szept. 22. 17:46 | Válasz | #6603 |
Juhász Béla, Atkár.Nincs messze Jb-től.Sokkal messzebbről is hordanak hozzá bringákat. Beszélj vele,hogy bevállalja e. |
2015. szept. 22. 09:23 | Válasz | #6602 | |
Az eltömítés biztosan nem jó megoldás. Inkább maradok a szerelőnél hogy megtaláljuk és szakszerűen kijavítsuk a problémát.
|
2015. szept. 21. 20:01 | Válasz | #6601 | |||
Tudomásom szerint az FBS nem benzinálló! Helyette inkább valami az autósboltokban kapható benzin és hőálló tömítőmasszát javasolnék. Illetve, ha nem sajnáljátok a pénzt, akkor a Loctite 5912. Egyébként az eltömítés az nem megoldás szerintem! Bár tudni kellene, hogy honnét, mi miatt folyik! Tömítés vagy pl. benzinszint probléma. Én csak okoskodtam, segíteni sajnos nem tudtam! | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2015. szept. 19. 19:15 | Válasz | #6600 | ||
FBS?
| |||
|
2015. szept. 19. 12:42 | Válasz | #6599 | |
Sziasztok. Valaki tud jó motor szerelőt Jász Nagykun Szolnok megyében? Jászberény közelében kellene. A majesty 250 robinak folyik a karburátor oldalából a benzin... :( Próbáltam nézni, de nem akarok kókányolni.
|
2015. szept. 11. 06:54 | Válasz | #6598 | |||
Mi van a T-MAX-ival?
| |||
| |||
© Szomjas | 2015. szept. 11. 06:13 | Válasz | #6597 | ||
Én a dobfékes blokkot építettem bele a tárcsafékes helyére. Így könnyebb dolgom volt,mert a főfékmunkahenger,fékcső,munkahenger,féktárcsa.... adott volt,nem került pénzbe. A kihajtó tengelyt a tárcsafékesére kell cserélni,segédvázat is szerezni kell neked plusz tárcsafékes kereket. Nem biztos , hogy megéri átalakítani,de nem lehetetlen.
| |||
|
© bundás | 2015. szept. 10. 20:48 | Válasz | #6596 |
Meg segédváz is szerintem.Az előző rolleremet én is így akartam átszerelni.Megoldható lett volna,de elég költséges.
|
© satyapapa | 2015. szept. 10. 20:17 | Válasz | #6595 | ||
Szerintem nem lehet átalakítani, mert pl: a hajtóműház öntvénye nem csereszabatos, másik hátsó kerék kéne, a mechanikus bal fékkar helyet hidraulikus kell csövekkel,,,,,,,,,,,
| |||
| |||
© hamilton | 2015. szept. 10. 19:17 | Válasz | #6594 | ||
Eladó 250-es maja,hátul is tárcsafékes
| |||
|
2015. szept. 10. 19:08 | Válasz | #6593 | |||
Nem tudom, nem olcsóbb venni egy tárcsafékeset mint átszerelni... Mellesleg, nekem az YP utassal megblokkolt, hiába volt dobfékes és az első fék is simán blokkolta a kereket száraz úton. Szóval Neked ott komoly gondok vannak a dobfék körül... | |||
| |||
© SySa | 2015. szept. 10. 17:50 | Válasz | #6592 |
Kedves Kollégák! Régen jártam itt, de beszámolok, mit végeztem. De most arra adnám a fejemet, hogy 98-as dobfékes majámat megtárcsáznám hátul is. Ugyanis elémfordult egy hölgy, és megítélésem szerint ha hátul tárcsa segített volna lassulni, elkerülhető lett volna a találka. Így orridom, sárvédő bánja. Biztosító kifizeti, de akkoris... Keresnék, ha találnék mindkét fajtára magasabb, szélesebb plexit, esetleg módszert, hogyan alakítsak. Ha tudtok, segítsetek.(Már eddig is nagyon sokat sikerült!) Üdv' mindenkinek! |
© Herold | 2015. szept. 08. 15:49 | Válasz | #6591 | ||
Hibáztam...
| |||
| |||
2015. szept. 08. 13:04 | Válasz | #6590 | |||
Harmadrész (és csodálom, hogy kihagytad ezt a ziccert) én meg ahhoz a brigádhoz tartozom, aki toldogatja a plexik felső traktusás, alkatából kifolyólag...
| |||
| |||
© Herold | 2015. szept. 08. 06:51 | Válasz | #6589 | ||
Egyrészt hogyan is érhetnénk fel mi az Elnöki magasságokba? Másrészt az én tériszonyommal a saját "magasságom" is kalandos! | |||
| |||
© bundás | 2015. szept. 07. 22:44 | Válasz | #6588 |
Az enyémen Biondi nevezetű van.A kéz szélvédelme nagyon jó,rendes kesztyűben rendesen izzad a tenyerem.Nyárra a lefűrészelt csövűt kellett elővennem.Magassága pont jó,a homlokom közepére kapom a túrbót,lökdösi a fejem,be kell kicsit húzni a nyakam. :) Nem tudom,hogy magának a plexi anyagának vagy a karcosságának tudható e be,de ha Juhász Béla nem megy előttem a sötétben a haza úton az egri taliról,tuti elhasalok.Viszont jött egy kamion, bele a nagy tócsába,repült felém a nagy sötét trutyi,de csak elbújtam a plexi mögé és szinte semmit nem kaptam belőle.Sötét+eső= nulla látótáv.Szinte megállt rajta a víz.Most teknőcös vax-szal próbálkozom.Autóüvegen bevált. Így néz ki a plexi:http://www.scootershop.cz/6499-plexi-stit-biondi-club-na-skutr-mbk-skyliner-250-yamaha-majesty-250-8061039.html |
2015. szept. 07. 21:03 | Válasz | #6587 | |||
Meg kellett volna nőni srácok...
| |||
|
© satyapapa | 2015. szept. 07. 19:45 | Válasz | #6586 | ||
Az Én 400-as Majámon túrapleko van de nekem is lekellet venni a magasságából, mert esőben, párás ködös időben, szürkületben nagyon zavaró. Nekem gond volt a légörvénnyel mert a tarkómnál egyesült..Egyébként nem rossz dolog ,hiszen a bogártemető nem az arcod lesz, és hűvös időben előnyös. Tehát van jó és rossz oldala is. Mivel levágtam a magasságából hogy átlássak fölötte már nem igazán túraplekó, de nekem pont így jó. | |||
| |||
© Herold | 2015. szept. 07. 19:33 | Válasz | #6585 | ||
Szia! Nekem -régebbi kiadású- 250-es maján volt túraplexi, bár nagyon hasznos, de mint a kabát ez sem mindenkinek egyformán jó. Ki kell próbálni. Én pl vágtam a magasságából és a szélességéből, mert sötétben rossz volt keresztül nézni rajta, meg a vákum behozta a felvert vizet mögé. Ezen kívül érzékenyebb lett a motor az oldalszélre, teherautók örvényeire. Viszont bármikor lehetett nyitott sisakkal motorozni, meg sima kordura kabátban átvészeltem bármekkora esőt. Szóval, ha olcsón tudsz venni, egy próbát megér. | |||
| |||
2015. szept. 07. 17:50 | Válasz | #6584 | |||
Szia Marci! Alapjáratot az utas lábtartója felőli lyukon benyúlva, egy hosszú csavarhúzóval tudsz állítani . A turaplexi jó dolog. Nekem Ffabri volt, nagyon szerettem! | |||
| |||
© sosmarci | 2015. szept. 07. 13:35 | Válasz | #6583 |
Tisztelt Urak! Múlt héten lettem boldog tulajdonosa egy 2001-es Majestynek. Elsőre két kérdésem lenne: -az előző tulaja azt mondta, hogy lejjebb vette az alapjáratot, mert neki sok volt. Így ha bemelegszik, fulladáshatáron van. Hogy lehet legkönnyebben hozzáférni az alapjárat állító csavarhoz? -vannak köztettek(ünk) olyan fanok, akiknek tapasztalatai vannak a nem gyári plexikkel? Mi vált be kinek a legjobban? A Fabbri-féle nagyplexi? Esetleg az MRA X-Creen vagy ahhoz hasonló kiegészítő? Üdv: Marci |
© Daytona | 2015. szept. 03. 20:38 | Válasz | #6582 |
Magam is erre hajlok. :)
|
2015. szept. 03. 20:01 | Válasz | #6581 | |||
Nem, nem a szabályzó elé, ott van vagy 70V váltó. Szétéget minden ilyen műszert. Mellesleg, ha a fesszabályzó elé kötöd, hogy méri...? A Lada voltmérő azért jó, mert egy olyan lengőtekercses műszer, ami a feszültségingadozást azonnal mutatja, ellentétben a digitális cuccokkal. Az ára sem komoly, párszáz forintért kapható bontóban és nem ingadozik, kifejezetten stabil. Az nem mindegy hova kötöd, ha van szivargyujtó, arra is lehet. Ha nincs, az akku sarujáról felhozol két vezetéket, csak az állandóan mutat. Keress szakit ha nem értesz hozzá, kár lenne leégtni a motort... | |||
| |||
© Daytona | 2015. szept. 03. 17:51 | Válasz | #6580 |
A digitális viszont sokkal modernebb és olcsóbb is! :)
|
2015. szept. 03. 16:09 | Válasz | #6579 | |||
A lada volt mérő úgy is ugrál magától.
| |||
| |||
© Daytona | 2015. szept. 03. 09:53 | Válasz | #6578 |
Ezt egyszerűen csak racsatlakoztatom a feszszab elott a vezetékekre, vagy kell hozza spec. szaktudás?
|
2015. szept. 02. 22:04 | Válasz | #6577 | |||
Előjel...? Kinyírja az akkut (de ez már nem előjel) kinyírja ai izzókat, gyújtáselektronikát. Úgy tudod elejét venni, hogy beépitessz egy lengőtekercses voltmérőt, erre az egyik legalkalmasabb és legolcsóbb a Lada voltmérő. 18V-ig jó. Látod ha ingadozik, digit műszer erre nem alkalmas. | |||
| |||
© Daytona | 2015. szept. 02. 21:24 | Válasz | #6576 |
Új parám, hogy mi lesz, ha bedöglik a feszszabályzó, egy haveromnak most ment tönkre. Van ennek előjele, vagy a derült égből jön?
|
© Simon Sándor | 2015. aug. 24. 16:20 | Válasz | #6575 |
Szia ! Édesapám mondta nekem anno, hogy "fiam akkor van baj, ha ráköpsz a hengerre és sistereg, na akkor túlmelegedett" Igaza volt. Az én hőfokmérőm alig mozdul ki, hegymenetben is csak 1/4 -et mutat. Folyadékszint megvan, szivárgás nincs. Sztenderen alapjáraton tíz perc után bekapcsol a ventillátor. És így jó. | |
2015. aug. 24. 11:52 | Válasz | #6574 | |||
Igen, ez normális. De keress vissza a fórumban, visszatérő téma: -> keresés: "vízhőfok" üdv | |||
| |||
© Daytona | 2015. aug. 24. 08:44 | Válasz | #6573 |
Kinek mennyit szokott mutatni a vízhőfok-mérője? Most cseréltettem hőgombát, mert nem kapcsolt a ventilátor, az elvileg most már működik, de dugóban, vagy lassú tempónál rendesen megindul felfelé a mutató. Aztán kis haladás után visszahűl, de ez vajon normális? A szerelő szerint minden oké, csak régi a műszer és már nem a helyes értéket mutatja.
|
2015. aug. 13. 17:04 | Válasz | #6572 | |||
Sajnálom...
| |||
| |||
© hamilton | 2015. aug. 13. 16:15 | Válasz | #6571 | ||
Magánjellegű,a motor jó lett.
| |||
|
2015. aug. 13. 15:50 | Válasz | #6570 | |||
Mi nem jött össze? A javítás, vagy magánjellegű az ok? | |||
| |||
© hamilton | 2015. aug. 13. 15:28 | Válasz | #6569 | ||
Tisztelt Uraim,véglegesen eladóvá vált a Majám,várom az esetleges érdeklődőket!
| |||
|
2015. aug. 13. 12:11 | Válasz | #6568 | |||
Legközelebb telefonálsz Mavrik Miskának Szarvasra és postafordultával küld egy bontottat amivel már mehetsz is... A boltok bontók topicban ott a száma. | |||
| |||
© Daytona | 2015. aug. 13. 10:00 | Válasz | #6567 |
Esőben mondjuk mindennel úgy motorozom, mintha jégen mennék, mozgó forgalmi akadályt jelentek, annyira óvatos vagyok. :) Csak az eddigi gépeim nem sok védelmet adtak - többségében naked, vagy sportmotorok - a Majesty az első praktikus kétkerekűm. És pont most hívtak a szervizből, talán ma el is készül végre három hét várakozás után. Röhej, egy 10 ezer forintos alkatrész és emiatt három hétig áll. :(
|
2015. aug. 13. 08:56 | Válasz | #6566 | |||
Produkálja az magát gázadáskor is, főleg a zebra felfestésein!
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 13. 08:33 | Válasz | #6565 | ||
nagyon ó a szél és eső védelme, főleg ha van túra plexi..csak arra ügyelj hogy a gép far nehéz,és esőben érdekes dolgot tud művelni ha keményet fékezel..Ezért csak óvatosan. Vagyunk jó néhányan akik addig használjuk a gépet amíg nem jegesedik az út. Az eső nem gond , úgy legalább izgalmasabb a napi bejárás. Kis gyakorlással (vizes) úton tök ki isnerhetö lesz a gép. | |||
| |||
© Daytona | 2015. aug. 13. 07:05 | Válasz | #6564 |
Ha jól számoltam, jövő hétre elkészül... pont, amikorra mar esőket mondanak. :) egyébként milyen az időjárás elleni védelme a motornak? Meg lehet vele úszni szárazon? Egészen addig szeretnem ugyanis használni, amíg le nem esik a hó.
|
2015. aug. 12. 23:00 | Válasz | #6563 | |||
Üdv! Remélem hamarabb lesz jeladó, mint szeptember! | |||
| |||
© Daytona | 2015. aug. 12. 22:52 | Válasz | #6562 |
Sziasztok! Szeretnek csatlakozni, három hete vettem egy 250-es Majestyt. Azóta mondjuk nem sokat mentem vele, hogombat kell benne cserélni es három hete alkatreszre var a szervizben, lassan meg sem ismerem mar... :)
|
© bundás | 2015. aug. 12. 08:17 | Válasz | #6561 |
Rendben,köszönöm! Megfordult a fejemben,hogy megkeresem. |
2015. aug. 12. 05:08 | Válasz | #6560 | |||
Nem. A féknyereg lesz valószínűleg. Bélával vedd fel Atkáron a kapcsolatot (most nincs itthon) felújítja Neked. | |||
| |||
© bundás | 2015. aug. 12. 00:04 | Válasz | #6559 |
Sziasztok! Újabb kis probléma:gáz adáskor illetve folyamatos (gáz)terhelés mellett fémes hangot hallok a hátsó kerék tájékáról.A hátsó féknyereg lógására(kikopására) gyanakszom,mert ha nagyon enyhén behúzom a hátsó fékkart,akkor megszűnik.Illetve eléggé lötyögősnek gondolom a nyerget,bár ilyennel még soha nem találkoztam,nem értek hozzá. Nem tudom,hogy a kerék esetleg képes kissé keresztbe csavarodni? |
2015. aug. 11. 20:00 | Válasz | #6558 | |||
Igen, csak nem minden fémforgács mágnesezhető. A harisnya meg nem alkuszik... Aztán lehet benne turkálni. Már ha van miben. Ne legyen! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 11. 19:06 | Válasz | #6557 | ||
talán ha beletesz az olajba egy kis kocka mágnest spagira kötve az is megteszi.
| |||
| |||
2015. aug. 11. 18:48 | Válasz | #6556 | |||
A fáradt olajat szűrd le harisnyán és ha nincs benne egy fémforgács sem, vigyorogjál nagyon!
| |||
| |||
|
|
|