|
|
|
2009. okt. 16. 21:04 | Válasz | #100 | |||
Tamás eltaláltad, szerintem nem ültünk egymás után az említett évjáratokon!
| |||
| |||
2009. okt. 16. 22:23 | Válasz | #101 | |
No, csak azért tettem fel ezt az érdekes kérdést mert mint emlitettem 1-2 héten belül olaszból hoznak nekem és ma mondta a szállitó aki most jött haza hogy nézte melyiket hozza el nekem pont ez miatt.Ó ráült és szerinte van különbség. |
2009. okt. 17. 10:18 | Válasz | #102 | |||
Ebben az esetben meg kellene találni a módját hogy valóban az üléspozició különbözik-e, vagy valamelyik teleszkópjai le vannak gatyásodva. Esetleg az egyiken rugóstagok cseréjével emelték meg a motor magasságát. Sok lehetőség van, ezt ott látni lehet és kell is!
| |||
| |||
© Karcsi | 2009. okt. 17. 11:29 | Válasz | #103 | ||
Tibor! Nekem volt 125-ös majám, és csak azt tudom neked mondani, hogy a hátsó rugostag keménységével lehet valamit játszani, három fokozat állítására van lehetőség, de azzal csak a lengéscsillapító keménységét, lágyságát lehet állítani... A 125-ös nek eléggé magas az üllése, sokkal fentebb van, mint a 250-é..igy a sulypont is. Én 178 cm magas vagyok álló helyzetben csak nyújtozkodva értem le a földre..250-nél teletalp...ezért írtuk, hog gondold meg...most már bizton merem állítani, hogy a 250 -es sokkal kényelmesebb....stabilabb, mint a 125... nem akarom leocsárolni a 125-öst mer Én is azzal kezdtem, és nagyon szerettem, nagyon jó kisgépek... | |||
| |||
2009. okt. 17. 14:20 | Válasz | #104 | |
Az a helyzet,h. jövő héten megy ki megint és hoz be 125-t, 150-t, 180-t és ha még ott lesz egy 125-s Burgman is jön majd csak passzol alám valamelyik, de most BW'S van nálam addig és az is magas de még belefér egész jól eljárok vele, de nem szeressem nagyon,nekem túl ideges.
|
© SPOJLERES | 2009. okt. 17. 14:32 | Válasz | #105 |
Szia nekem 150 es Madisonom van de 250 est jobban eltudnék képzelni erőben viszont ahoz már drágábbak az alkatrészek ugytom nálam az döntött vásárlásnál hogy 8600km volt a gépbe és szalon állapotba volt. nem tudtam ott hagyni pedig 250 est akartam | |
2009. okt. 17. 21:03 | Válasz | #106 | |||
Valóban a 250-es alkatrészek drágábbak de sokkal kényelmesebb minden szempontból a 250-es.
| |||
|
2009. okt. 17. 21:06 | Válasz | #107 | |
Csak ne kerülne annyival többe, ne fájditsátok a szivem. |
© Konos | 2009. okt. 25. 16:40 | Válasz | #108 |
Spojleres.Idővel te is el fogsz jutni a 400-ig vagy még tovább.Én is így jutottam el.50-70-125-180-400 ccm.Mindig jobb a következő.:))
|
© Csokáv | 2009. nov. 13. 09:56 | Válasz | #109 |
Halihó! Nem túl régen írtam, hogy elfogyott olaj okán alacsony fordulaton hangosabb lett a motor, kereplő hang társult mellé. Emellett kicsit később, ha meghajtottam, olaj csöpögött a légszűrő alatti csőből. Kicsit félve írom le, (mert elkiabálom, és rögtön elhagyja magát majd a motor), de hasznos lehet másnak, aki így jár: rendbe jött a gépezet. Többen írtátok, hogy valsz. főtengely adta meg magát, be fog állni, és én meg becsúszok egy kamion alá. Bár valaki említette, hogy akkor magas fordulaton kellene hangosnak lennie. Szóval olajcsere, használtam tovább, és szép lassan elmúlt a kereplő hang. A szelephézagokat állítottam - a kipufogó oldali nagy volt. Ezzel rendbe jött az olajcsöpögés probléma is. Egy pici hangja van még alapjáraton, de csak a régi hanggal összehasonlítva feltűnő. Szerintem az történt, hogy olaj nélkül besült a dugó egy pillanatra, megkapta a henger falát, majd a használattól ismét bekopott. Biztos veszítettem a kompresszióból, de így is pöccre indul, úgyhogy nem nagyon. |
© SPOJLERES | 2009. nov. 13. 13:58 | Válasz | #110 |
HY HA az enyém lenne a motor én a télen szétszedném mert többel kötheted be lehet csak csapágy de jo azt is megcsinálni mert drága a főtengej:-(
| |
© Zsolt | 2009. nov. 13. 15:13 | Válasz | #111 | ||
Tulajdonképpen szerencséd volt. Mivel a dugón két kompresszió gyűrű van, semmit sem fogsz észrevenni majd ha tényleg így volt. Amúgy 125-höz utángyártott gyűrű/dugó/csapszeg van készletben 6500 HUf-ért. A főtengely javítás meg sokkal drágább, de ezt Te is tudod. Én a Te helyedben adnék a mocinak olyan 1000-1500 km után valami teflonos motoradalékot, hogy csökkentse a súrlódást.
| |||
| |||
2009. nov. 13. 19:48 | Válasz | #112 | |||
Nagy mágus vagy Peti és nagy mákod is volt! Isten éltessen! Azért nézz utánna...
| |||
| |||
2009. nov. 14. 07:28 | Válasz | #113 | |||
A holtszezonban biztos szétszedném én is.Jobb megnézni előre mi az ami gyengélkedik, mert ha valami elszabadul az visz mindent mint a piros hetes!
| |||
| |||
© jasa | 2009. nov. 14. 09:56 | Válasz | #114 | ||
.....mint az én szeleptányérom: -csere: 4 szelep, dugattyú, gyertya, tömítések -javítás: hengerfej, henger, kár hogy nincs röntgenszemünk | |||
| |||
© Csokáv | 2009. nov. 14. 22:32 | Válasz | #115 |
Hja. Csak nálam nincs holtszezon. :( Bár már puhítom a főnökömet, hogy otthonról melózhassak legalább télen. Köszi a tanácsokat, megteszem, amit tudok.
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 15. 14:35 | Válasz | #116 |
Hogy hogy télen -10 fokba is ütöd a gépet Téli gumi Fagyállo min -20 fokos a szijnak nem használ az ijen hideg :-( néha én is előveszem de csak 0 fok fölött:-D | |
© Zsolt | 2009. nov. 21. 20:38 | Válasz | #117 | ||
|
2009. nov. 21. 20:46 | Válasz | #118 | |||
Valami nem stimmel mert a 150-es már 50 fölött?A 25-ös meg 7 körül valamit elírtak!
| |||
| |||
© Zsolt | 2009. nov. 21. 20:51 | Válasz | #119 | ||
Nem elírás! A 125-ös saját márkás (MSP), míg a 150-es Olympia. A 125-ös géphez itt van rohadt olcsón gyűrű és dugattyú is! Amúgy már felvettem velük a kapcsolatot az ügyben, hogy a 250-es hasonló alkatrészek mikortól lesznek kaphatók náluk. | |||
|
© Zsolt | 2009. nov. 22. 16:00 | Válasz | #120 | ||
Feco.Ezen a képen az olajlehúzó gyűrű alatt van még egy furatsor, gondolom megkönnyítendő az olaj távozását. Kérdésem: a gyárin is van ilyen futatsor, vagy a gyártó feltalált valamit? | |||
|
2009. nov. 22. 17:27 | Válasz | #121 | |||
Emlékezetem szerint igen, de megkeresem a régit és megnézem újra!Fontos !! A csapszeg nem középen van, jelölés sincs, meg kell nézni a gyári beszerelést!Azt mondják az okosok az előgyujtás miatt van, ha fordítva teszed be jobban ráz.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 18:37 | Válasz | #122 |
hy nem az előgyujtás miatt van hanem a motor forgásiránya adott és a hajtokar szöge miatt amikor robbanás van akkor lefelé nyomja a dugot miközbe a hajtokar nem párhuzamos a hengerrel hanem szögetzár be és emiatt. mindjárt lemegyek a pincébe és megnézem mejik oldal a nagyobb hogy végül is hogy kell betenni
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 18:40 | Válasz | #123 |
ez tényleg jo hir ha valaki meg akarja tudni mekkora a mérete a 150 es hajtokarnak szivesen lemérem neki és ha valaki tudja mekkora a 125 ös é azt meg én venném szivesen mert tartalékba a rossz fötengejem hez vennék egyet aszem
| |
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 18:47 | Válasz | #124 |
szoval megnéztem és az a lényeg hogy a nagyobbik oldala vagyis ahol nagyobb a távolság a csapszeg és a dugo széle között az legyen a motor robbanás ütemének a munka fázisában lévő hajtokar csapszeg felől jelen esetben a kipufogo szelep felé kell esnije a nagyobb résznek remélem érthető voltam ugyanis a motor jobra forog vagyis a jobb oldalán az ora mutatoval megegyező irányba ezért aa munka ütemnél a hajtokar az a kipufogoszelep felé áll | |
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 18:49 | Válasz | #125 |
ja és a jukak azok gyárilag is rajta vannak 2x4 a gyürürugo alatt 2x3 meg a gyürün kivül a dugon de ez a képen jol látszik szal ez igy gyári
| |
2009. nov. 22. 18:53 | Válasz | #126 | |||
Köszi a kimerítő választ!
| |||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 18:56 | Válasz | #127 |
bocsi ha fáraszto volt szivesen
|
2009. nov. 22. 19:29 | Válasz | #128 | |||
Nem azért írtam, érthető!!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2009. nov. 22. 19:42 | Válasz | #129 |
csak poénkodtam :)
| |
2009. nov. 23. 18:48 | Válasz | #130 | |||
Sajnos nagyon kevés méretet tudtam megmérni a főtengelyen mert az enyém teljesen egyben van még. A felső csap itt is átmérő 15-ös és 16 széles.Az alsó is 16 széles de itt átmérőt nem tudtam mérni.A sonkák miatt távolságot sem mert rajt van a szórógyűrű lánckerék stb... Azért egy jellemző adatból lehetne következtetni, a teljes hajtókarmagasság 134mm.Ha a 150-esé is annyi akkor a csaptávnak is passzolnia kell.Meg kéne mérni!
| |||
|
© Zsolt | 2009. nov. 24. 05:26 | Válasz | #131 | ||
Tehát akkor odáig tudtunk jutni, hogy a felső szem azonos paraméterekkel bír. Jellemző adatok: szem belső átmérő felső és alsó, valamint ezek pontos távolsága egymástól.
| |||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 24. 08:09 | Válasz | #132 |
EZ a hajtokar magasság nekem 133.74 mm (150ccm) de ez öntvénynek a mérete, vagyis azonos méretek közt is változhat de valoszínü ugyanaz amugy megtudnád mérni a csapszeget is csak kicsit nehézkes kb 2 emberes vagyis ha a hajtokar távolságot meg tudnád mérni ugy hogy elforgatod 180 fokkal min egy ora mutatot és az igy kapott kb 402mm ből kiszámolhato lenne a tügörgő ill csapszeg átmérő remélem érthető volt. DE biztos hogy ugyanaz a két főtengej:-) |
© SPOJLERES | 2009. nov. 24. 08:19 | Válasz | #133 |
ÉN aszem veszek egy ijen hajtokart és összerakom vele a blokkot tartalékba
| |
© Zsolt | 2009. nov. 24. 16:46 | Válasz | #134 | ||
|
© SPOJLERES | 2009. nov. 24. 18:32 | Válasz | #135 |
VAZZE ha hamarabb jön akkor biztos ezt veszem nem a blokkot , habár jobban jártam vele mert kellet a henger dugo is utolag:-) | |
2009. nov. 24. 19:33 | Válasz | #136 | |||
Hát azt gondoltam, hogy így megmérhető de talán ne bonyolítsuk túl ha a jellemző méretek egyformák akkor talán az egyezés is biztos!Azon gondolkozom én is, hogy a régi főtengelyemet felújítom mert ennyiért megérné!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2009. nov. 24. 21:58 | Válasz | #137 |
BOCSI csak mint lehetöségnek irtam de biztos jo mindkettöbe
| |
© Zsolt | 2009. nov. 24. 23:16 | Válasz | #138 | ||
Ennyi pénzért csak egy ötveneshez való hajtókart lehet kapni (tapasztalat). Ha jó és tartós lesz akkor én is veszek a 250-hez valót.
| |||
| |||
© csabex001 | 2010. jan. 12. 17:03 | Válasz | #139 |
Sziasztok.azt szeretném kérdezni hogy hol lehetne Karbiba membránt szerezni?Mert a gyárit 67ezerért kissé drágának találom :d
|
2010. jan. 12. 17:33 | Válasz | #140 | |||
Csabex001 érdeklodj a Gyori City Bike boltban, mert ott biztos van..En tavaly a 250 be naluk vasaroltam ha jol emlekszek 18e vagy 28e be kerult...sok sikert! | |||
|
2010. jan. 12. 19:00 | Válasz | #141 | |||
Nézz egy bontott karbit. Én 12-ért vettem egy komplettet az automata szívató nélkül membránnal.A neten találsz.Talán még jobb is eredeti használt membrán mint az utángyártott új.
| |||
| |||
© csabex001 | 2010. jan. 19. 21:37 | Válasz | #142 |
köszi szépen megnézem :)
|
© csabex001 | 2010. jan. 19. 21:50 | Válasz | #143 |
ohh köszi szépen még 1szer Talicska.Meg is van 20ezer:) akkor se 67 ezer :d
|
2010. jan. 19. 22:17 | Válasz | #144 | |||
sok kilométert a paripához!! egyébként jó kis bolt érdemes velük kezdeni az alkatrész keresést! | |||
| |||
2010. márc. 23. 20:20 | Válasz | #145 | |||
Áthelyezve a névjegyből: Peterandor Írta !!! sziasztok! Andor vagyok,125 os motrom van, tanacsra lenne szuksegem.Eszrevettem ,hogy csepeg a benzin a karburatorbol es nem tudom mit tegyek. Ha beinditom a motrot egy ido utan(egy perc) szivargas eszlelheto valahol a karburator also reszen.-Ja , es hidegen harom-negy vagy akar ot probalkozasra indul a motor.Mit tehetek? Koszonom a valaszt. | |||
|
2010. márc. 23. 20:22 | Válasz | #146 | |||
Válasz Andor üzenetére! Mészizs írta! Szia! Én azt javaslom, hogy ezt a kérdést a megfelelő helyre, 150, Mix, javítás részbe tegyed fel, mert itt a bemutatkozáson van a hangsúly. Írjad le újra és hamarosan menni fog a válasz! | |||
|
2010. márc. 23. 20:36 | Válasz | #147 | |||
Üdv. Andor ! Szerintem szedd szét a karburátort és nézd meg a tűszelepet , ami az úszó alatt van , általában beszokott keményedni a gumi és ha valami kosz alá szorul , akkor túl folyik és ezért nehéz az indítás is. | |||
| |||
2010. márc. 23. 22:03 | Válasz | #148 | |||
Nagyon óvatosan vedd ki a karbit mert a torokrésznél a gumi el szokott repedezni.inkább vedd le a hengerről (két imbuszcsavar) az egészet.A szétszedés előtt biztonságosan meg kell állapítani, nem csak valamelyik benzincső repedt-e el.Ha a tűszelep a hunyó akkor a túlfolyón jön a benya.Talán csak szennyeződés miatt nem zár.Vigyázz az úszóra is el ne görbüljön mert ha elgörbül többé nem lesz benzinszinted. Jó munkát sok sikert!Kérdezhetsz priviben is ha vmi nem tiszta!!A logómra kattintva ! | |||
| |||
© peterandor | 2010. márc. 23. 22:20 | Válasz | #149 |
Koszonom, holnap mar is megprobalom.
|
2010. márc. 24. 14:08 | Válasz | #150 | |||
© peterandor írta ! Sziasztok, Andor vagyok.Magyar forditasban nincs fent 125 -hoz magyarazat?-az olasz valtozatot letoltottem de jobb lenne a magyar.A tegnapi karburatoros problema megoldodott ugy, hogy semmit se tettem.Nem ertem de mar nem szivarog....... | |||
|
2010. márc. 24. 14:13 | Válasz | #151 | |||
Andor légyszives a megfelelő rovatot használni a hozzászólásaidhoz!Üdv L.
| |||
|
© peterandor | 2010. márc. 24. 18:44 | Válasz | #152 |
ok, ugy lessz
|
2010. márc. 24. 19:28 | Válasz | #153 | |||
Ettől függetlenül itt a helyed! Én is így kezdtem, aztán szegény rendszerünk gazdái meg másolgatták a hozzászólásaimat, a mai napig is! Külön köszönet érte! Könnyebb visszakeresni dolgokat, ha az adott témában írunk róla! Írjad csak a tapasztalatokat, azzal nekünk is segítesz! | |||
| |||
2010. márc. 24. 20:32 | Válasz | #154 | |||
Valamiért nem zárt a szintszabályzó, talán szennyeződés!?Ha hibás valami akkor még előjön a baj.Ne úgy legyen.Tartok az ilyen "magátólelmúló" hibáktól, mert ezek vissza szoktak jönni!
| |||
| |||
2010. márc. 24. 21:20 | Válasz | #155 | |||
Van beépítve a rendszerbe üzemanyagszűrő? Akár egy csere, vagy egy új beépítése, a tűszelep kitisztítása után. | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. márc. 25. 20:03 | Válasz | #156 |
Üdv Mkinek. Nem tudom jó helyre írom e,a nyügöm?! Nekem Yamaha Maxterom van, ami ugye Majesty motoros 125 cm3. Szóval téli álom után elővéve, karbi tisztítás után (semmit nem állítottam rajta, vagy el,tavalyi benya a tankba) nem indult a moci. Egy forumban valahol olvastam, hogy légszűrőház le, karbiba féktisztító spré be, és indul is a moci. Így is tettem és láss csodát pöcc-röff! Igaz egyet durrant,mivel megszívta magát. Viszont azt vettem észre, hogy a tizen valahány paciból a fele eltűnt. Tavaly ősszel még "én voltam az utak királya", gyorsult, 100 km/h volt az utazó, amit pillanatok alatt elért, most meg max 70km/h és azt is lassan!? Mi történhetett vele, hogy állásába így legyöngült, mit nézzek, vagy nézessek meg rajta?
|
2010. márc. 25. 21:03 | Válasz | #157 | |||
Zsolti!Gyárilag nincs szűrőzve de lehet mobil kis szűrőt tenni. A féktisztító spray ajánlatához elfelejtették hozzátenni,hogy nagyon kevés kell belőle, mert ha sok akkor visszadurranhat a torokba is akár vagy ahova éppen sikerül.Láttam szétdurrant IFA-t. Szétmehet az egész torokrész.Nézz át mindent amit csak látni, mert előfordulhat, levegőt szív lecsúszott karbitól.Milyen az alapjárat? Ha minden rendben akkor köv.ellenőrzés a szelepek.Biztos nem állásába mentek el a pacik.Azért nem indult mert üres volt a karbid. | |||
| |||
2010. márc. 25. 21:14 | Válasz | #158 | |||
Fecó! A Ti karbitok is membrános? Nincs megkeményedve és nem tud full gázon menni? Láthattad, hogy mit művelt, a nagy dög Dombóváron. Nem lehet, hogy majd a használat közben visszalágyul és újra visszajönnek lovak? | |||
| |||
2010. márc. 25. 21:17 | Válasz | #159 | |||
Ja és ha üres volt a karbi(mert a hosszú alvás hátránya, hogy kiürül a karburátor, és a düznin lévő membrán kiszáradhat majd hajlamos a repedésre...) ezért kell ill. ildomos havonta megmozgatni a motort a téli állás alatt...Értsd beindítás, járatás...bemelegítés.. egyébként a membrán szakadása idéz elő teljesítmény csökkenést...lomha gyorsulást... | |||
|
2010. márc. 25. 21:42 | Válasz | #160 | |||
egyébként a membrán szakadása idéz elő teljesítmény csökkenést...lomha gyorsulást... Ezt a mondatodat a múlt hét végén érzékeltem. | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. márc. 25. 21:54 | Válasz | #161 |
Köszönöm Mkinek az építő segítséget először is! Az atnézésre úgy gondoltok a karbinál, hogy nem szív e falsot a csonkoknál? Ha jól gondolom. Az alapjárattal minden ok, igaz azért néha 4-5 re indul el, és ma volt, hogy 1-2 perc városi furikázás közben lefulladt, megállt. Utána pöccre indult,de ilyet még nem csinált! Irjátok,hogy membrán szakadás. Na magyarul, ha szétszedem a karbit, akkor az a nagy gumiszegélyes valami,amibe benne van egy "műanyag cső" ? Mert láttam benne egy olyat is, mint egy simo síber tű,csak van rajta egy egyforintos nagyságú,kerek "gumi?"
|
2010. márc. 25. 21:56 | Válasz | #162 | |||
Lényegében a membrán először megkeményedik a maga módján ridegebbé válik, majd a mozgási nehézségei miatt kevésbé látja el a feladatát...és persze közben kiszakad kitördezik.. 18e be kerül utángyártott membrán City Bike-nál..
| |||
|
2010. márc. 25. 21:59 | Válasz | #163 | |||
Igen az a nagy membrán, ami a karbi tetején van egy dekli alatt...és a hosszú síber tűt szabályozza... na annak a guminak olyan puhának kell lennie, mint a baba bőrének:-)) | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. márc. 25. 22:21 | Válasz | #164 |
18e kerül? Mi van benne, beépített TV? :)Még mielőtt rohannék venni, azért megnézem, mert amint említettem, ha említettem, hogy a karbit szétkaptam és kitisztítottam, hátha illesztési hiba történt az összerakásánál. :)
|
2010. márc. 25. 23:08 | Válasz | #165 | |||
az előző írásodat nem olvastam figyelmesen... A KARBI KITAKARÍTÁST... Akkor szerintem valami a szerelés miatt lett vele!! én arra voksolok!! | |||
| |||
2010. márc. 26. 06:00 | Válasz | #166 | |||
Membrán nagyon is előfordulhat, de nem a durranástól.Ha membrán a baj akkor nézz egy bontott karbit valahol abban eredeti yamaha gumi van és kb 10-ért kapsz szívató nélkül.Azért mégegyszer ne durrogtass, örülj hogy ennyivel megúsztad.
| |||
| |||
2010. márc. 26. 07:13 | Válasz | #167 | |||
Látod, ezért is vagyok elkeseredve! Nekem 4 db kel, mert ha már lúd, akkor legyen kövér és az enyém közel 30ezer/db idehaza, most épp a tengerentúlon gondolkodok, mert ott 40dollárba kerül darabja. Persze nem a Majestyről írtam. De most már tartok attól is, hogy a majában is egyszer csak elszakad. Sajnos a motorozás az drága hobby! Ezért is osztjuk az észt, hogyan tudjunk a legkisebb költséggel a legjobbat kihozni! | |||
| |||
2010. márc. 26. 16:29 | Válasz | #168 | |||
Zsolt! A membránnal előfordulhat az is hogy amikor visszeteszed nem tud simán csúszni a házában. Mielőtt szétszeded a karbit előlről nyúljál már be, hogy kézzel milyen könnyű felemelni. Puhán kell működnie. Ha akadozik vagy szorul vedd le a tetejét a karbinak és óvatosan kukkolj be hogy a helyén van-e. Ha nincs a helyén szerencséd volt. Maga membrán valóban nagyon puha anyag és nem bírja a szárazságot. Én ezért indigatom a motort hetente télen. Egyébként kiszárad az egész karbi.
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. márc. 26. 18:53 | Válasz | #169 |
Ismételten csak köszönetet tudok mondani a segítségért! Igaz nekem nem hobbi, csak munkába járás, az álmom egyébként egy 600 Bandita. Ismét szétkaptam a karbit, és a membrán keménysége, állaga, mint egy biciklibelső, és miután leszedtem azt a deklit a karbiról, nem megy vissza teljesen a helyére a membrán peremere, mintha pár milivel kisebb lenne. (megkeményedhetett, és összeugrott, mert olyan fodros) Minél többet megyek vele,annál jobb, jobban gyorsul,több a vége,lehet akkorra fellágyul?! A bontott karbi, hát azért az elég lutri nem? Igaz ma kaptam árajánlatot 19800,- Ft Amúgy előbb generálozok egy alfa romeót, de a moci kifogott rajtam, ezért is köszönök mindent mindenkinek. Ma ment vele egy moci szerelő, és mondta, hogy nincs vele minden rendben, mert gyengus, és nem is tudott a problémámról, csak, hogy 4 ütem 125cm3. Holnap viszem is hozzá. | |
2010. márc. 26. 19:47 | Válasz | #170 | |||
Be kéne áztatni benzinbe és közben maszírozni, nyújtani. Csak a kezed...
| |||
| |||
2010. márc. 27. 07:18 | Válasz | #171 | |||
Hát benzinben a membrán elvileg sincs legfeljebb benzingőzben.Talán valami más szer kéne.
| |||
| |||
2010. márc. 27. 10:26 | Válasz | #172 | |||
Nincs, de kiszárad valami miatt ha az úszóház is száraz. Nem értem az összefüggést. Az ami nekem a polcon pihent, mire eljutott Mecsuszhoz, már kezdett zsugorodni... Hátha segít rajta. De lehet hogy nem, mindenestere ártani nem ártunk vele!
| |||
|
© Rezner Zsolt | 2010. márc. 27. 15:07 | Válasz | #173 |
Ez a helyes megfogalmazás. Mivel nem illeszkedik a membrán tökéletesen a karbiba, meg mint a rózsa szirom, olyan hullámos az egész, és nem csak a széle. Közel sincs olyan mint amit különbözö web boltokban láttam (membránt), azok szinte mint egy feszes tölcsér. Ma vittem egy szerelőhöz. Kicsi a világ, Fekete Szilárd, aki motocross bajnok, és a helyi Suzukiban mociszerelőként tevékenykedik. Átnézi a vasat, meg okosban megcsinálja.
| |
2010. márc. 27. 18:01 | Válasz | #174 | |||
Csalóka a látszat, nem feszes, csak sima és puha is.
| |||
| |||
2010. márc. 27. 19:19 | Válasz | #175 | |||
Uraságok! Ma megmotoroztatott Fecó a Majájával! Most ültem először Maján hátul! Lassan már az enyémet is el kellene kezdenem járatni, mert mindjárt itt a gelsei találkozó! | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 27. 19:30 | Válasz | #176 | ||
Az jó. Én is szeretnék felülni Pamela Anderson mögé... Az enyémben már 300 km van! | |||
|
2010. márc. 27. 21:19 | Válasz | #177 | |||
Én egyenlőre maradok a nejem mellett. Az enyémben van kb 15 perc és 1 méter! | |||
|
© peterandor | 2010. márc. 28. 19:11 | Válasz | #178 |
sziasztok,ket kerdesem lenne;-a hengerfej es karburator kozott van pakolas?-a benzint el lehet zarni?-van csap?koszonom a valaszt!
|
2010. márc. 28. 19:32 | Válasz | #179 | |||
Van egy "O" gyűrű, aztán egy gumi torok. Vákumos a benzincsap. Ha nincs torokvákum zárva van.Elindul a moci a vákum azonnal nyitja.Sőt már az önindítózáskor. | |||
| |||
© peterandor | 2010. márc. 29. 09:46 | Válasz | #180 |
- koszonom,-majesty!
|
© Andreas89 | 2010. márc. 29. 20:50 | Válasz | #181 |
hellósztok! 2 kérdés 125öshöz szivócsonk (2001) van valakinek? vagy ujba olcsóbbab hol lehet kapni? E85-öt próbálta már valaki? én kisérletezek vele, átfuvókáztam, meg másik sibertű, ugynézki hogy most tisztán is jó, csak észrevettem h elvan szakadva a szivocsonk ugyhogy bekell szereznem egyet, utána tudom folytatni a kisérletezést.. |
2010. márc. 29. 21:01 | Válasz | #182 | |||
Keress egy bontót!
| |||
| |||
2010. márc. 29. 21:05 | Válasz | #183 | |||
Vagy nemn tudom a Mravik Misi foglakozik e 125 ös alkatrészekkel | |||
|
2010. márc. 29. 21:28 | Válasz | #184 | |||
Ha sehol sem kapsz olcsóbban a City Bike webáruházban van 2 féle, egységesen 5100 Ft. ( Győr. ) Szerintem rajta van a gumi is. http://robogotuning.hu/shop_search.php?search=majesty,5 | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 29. 21:39 | Válasz | #185 | ||
Üdv Andreas! És hidegen hogy indul E85-el? Tisztán használod vagy mixelve? Nekem eddig csak a Puntom szerette.
| |||
| |||
© peterandor | 2010. ápr. 03. 13:05 | Válasz | #186 |
-sziasztok,Kellemes Husveti Unnepeket Kivanok mindannyiatoknak!-egy kerdes:-a ti motraitok(az enyem 125-os majesty /2003-ev.)indulnak elso probalkozasra?-en, ha hidegen probalom, harom -negy inditas utan sikerul.-esetleg , hol keressem a hibat?koszonom a segitseget!
|
2010. ápr. 03. 15:13 | Válasz | #187 | |||
Próbáld meg a gázt rángatni önindítózás közben.Így a gyorsítófuvóka + benyát nyom a torokba.Ha így könnyebben indul akkor keveset kap indításkor és meg lehetne próbálni az automata szívató síbertűjét egy rovátkával feljebb tenni.De szívhat levegőt is valahonnan. Milyen az alapjárat?
| |||
|
© peterandor | 2010. ápr. 04. 16:59 | Válasz | #188 |
-sziasztok,megoldottam majesty.-hmm, eleg sokban kulombozik a yamaha az enaltalam hasznalt eddigi motroktol.-hol volt a baj?-hat,a karburator also reszen van a szivato ami kulon ,harom csavarral van felfogva a karburatorhoz es ott bizony szivargott a benzin.-mivel a csap a motor lealta utan bezar ,a kiszivargo benzin nem lett potolva es inditaskor addig probaltam mig nem telt ujra a karburator.-vekony gumibol keszitettem egy pakolast es igy mar nem log meg a benzin a karburatorbol.-most, mar indul. -koszonom a tanacsokat.
|
© Andreas89 | 2010. ápr. 08. 21:44 | Válasz | #189 |
90%E85 10% benzin, pont a hideg indulás miatt kell bele a benzin..
| |
2010. ápr. 09. 13:54 | Válasz | #190 | |||
??????????????
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. ápr. 09. 16:35 | Válasz | #191 | ||
Ez már a kúton így van keverve. És ezzel a mixel hány kilométert sikerült már menned?
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. ápr. 09. 20:52 | Válasz | #192 |
Szép estét Mkinek. Megy a moci, nem is akár hogy. Jelentem egy membrán volt a ludas, ami a karbi oldalában van, ami a beáramló benzint szabájozza. Olyan mint egy síbertű, aminek a végén egy 5Ft nagyságú és vastagságú gumi van.Na az volt elrepedve! Egy tömítés, egy 1cm porvédő, egy köpetnyi gumidugó, meg egy "tollrugó". 15e Ft. SZÁMLÁS! Mert Japó? Sajna a neten nem találom, a city bike web meg felújítás alatt, de jó lenne tudni, hogy egy 125 maxterba (125 majesty) meghajtószíj mennyibe kerül? Tud ebbe valaki segíteni?
|
2010. ápr. 09. 20:57 | Válasz | #193 | |||
Írd a keresőbe, mert igen nagy a szórás az árak között.Van akinek az utángyártott is jó van aki az eredetire esküszik... A Maja karbiba nincs ilyen.Ezekszerint nem egyforma. | |||
| |||
2010. ápr. 09. 21:01 | Válasz | #194 | |||
Mukodik a city bike,csak mindig egy regebbi linket dob be a google az elso helyekre.Probalj a google talalatok kozul egy masikat is.Mukodik tuti,szinte naponta nezem.Szij van naluk 4-20000 ft kozott tobb fajta.
| |||
|
© Rezner Zsolt | 2010. ápr. 10. 19:20 | Válasz | #195 |
Tud valaki abban segíteni,hogy házilag hogyan lehet meghajtó szíjat cserélni? Van valahol valami leírás ezzel kapcsolatosan? Első, hátsó tárcsát le kéne szednem? Csak mert a variátor (?) lamelláit nem akarom eltörni, hogy kitámasszam, a hátsó tárcsáról nem is beszélve. Robban a moci, de 30-40km sikít eggyet, pillanatra megtorpan, majd beindul újra.
|
2010. ápr. 10. 20:05 | Válasz | #196 | |||
A leszedést általában légkulccsal a legjobb megejteni, vagy a fiúk vettek elektromos nyomatékkulcsot!A csúszás lehet kuplung is mindenképp ajánlom nézd meg.Nézd meg a varió felületét, nem lehet hullámos.Ha az fel kell szabályoztatni!
| |||
| |||
© passat52 | 2010. ápr. 10. 20:16 | Válasz | #197 | ||
A 250-es topikban a 901-es beirás illetve képen találsz megoldást ha nincs légkulcsod vagy elektromos!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. ápr. 10. 20:44 | Válasz | #198 | ||
Ha csak szíj csere lesz, akkor a kuplung harangot vedd csak le, max 2 perc és nem kell semmilyen légkulcs sem. A 250-es letöltéseknél van egy kuplung javítás pdf, amin látni hogy milyen fogással lehet leszedni egy sima crova készlettel (ja és egy pajszerral).
| |||
|
© Rezner Zsolt | 2010. ápr. 11. 14:55 | Válasz | #199 |
Köszöntem szépen,sikerült szíjat cserélnem, de asszem ez kuplung,alig van a pofákon ferrodol. Nem tudjátok, hogy mekkora, hány miliméter vastag a ferrodol réteg a pofákon, feltéve ha új. Itt Győrben van egy cég, aki kuplungtárcsáktól kezdve fékbetéten át fel ferrodolozza a dolgokat. A kocsimba a tárcsát 5ért csinálta.
| |
|
|
|