|
|
|
© LakiMester | 2011. feb. 07. 20:47 | Válasz | #345 |
Szétszedtem darabokra. Minden elemet vihetek műanyaghegesztőhöz, itt egy repedés, ott egy patent hiány hogy tudnak így elhanyagolni emberek egy ilyen klassz motort komolyan mondom... nem értem |
2011. feb. 07. 20:43 | Válasz | #344 | |||
Hajrá! Ezek már jó hírek! | |||
| |||
© LakiMester | 2011. feb. 07. 20:33 | Válasz | #343 |
szépnapot jelentem hírek vannak féklámpa problém-féklámpa kapcsoló a fékkarban a hajtásnál.. na az már veszélyes a tárcsát nyomó rugó elfáradt kézzel simán lehet mozgatni + kuplung ferodorok nem az igaziak, úgyhogy csere minden az irányjelzőrelét meg cserélem, és elvileg ok lesz minden mindnekinek nagyon köszönöm |
© Wiking | 2011. feb. 07. 18:39 | Válasz | #342 |
Én még annyit hozzáfűznék, hogy nekem a hátsó lámpáknál olyan gond volt, hogy el voltak oxidálódva az izzóhoz csatlakozó érintkezők... Az akkugondnál lehet maga az akksi rossz, de lehet mondjuk a fesszabályozó is hibás. Az index gondot pedig valóban feszültség ingadozás okozza...minnél több fogyasztót kapcsolsz be annál lasabb... Az állandóan forgó kereket okozhatja a többek álltal említett kuplung hiba is, de a variátor is beakadhatott, vagy beragadhatott úgy, hogy nem tud visszaállni alap állásba, így állandóan nagyobb áttátel van ami miatt a kuplung állandóan a nyitási fordulatszám fölött forog. Szét kell szedni és megnézni, de csak akkor nyúlj bele ha meg is tudod csinálni! ha nem értessz hozzá akkor inkább vidd el szerelőhöz, vagy kérj meg 1 hozzáértőt! |
2011. feb. 07. 12:36 | Válasz | #341 | |||
Köszi igyekszem gyógyulni de most nagyon elért!!
| |||
| |||
© Karcsi | 2011. feb. 07. 09:36 | Válasz | #340 | ||
Fecó jobbulást, ne feledd kefekúra az segíttudod a folyékony antibioticummm folyékony pálesz megteszi gyógyító hatását...
| |||
| |||
2011. feb. 07. 08:45 | Válasz | #339 | |||
Ezt a lejtő dolgot nem értem de az hogy alapjáraton hajt az biztos hogy kuplung.Csak akkor állj neki javítani ha van szerszámod és egy kis tapasztalatod.Ha leveszed a motor bal oldalán a deknit menetirányban a hátsó tengelyen van a kuplungharang.A tengelyen lévő anya tarja az egészet. Ha töröttek a rugók valszeg szét fognak esni a pofák.Vagy levált róla egy kis ferodol és beszorult itt megtalálod a hibát.Előtte a manuálból töltsd le a rajzát segítségedre lesz. Az akkulesszívást ellenőrizd úgy hogy a kipufogó fölött nyúlj be a burkolat alá ott megtalálod a fezszabályzót, és mikor elteszed iccakára a vasat húzd le a stekkerét. 4 pólusú lapos fekete. Az irányjelző gondod feszkoproblémára vezethető az akksidat töltsd fel és egy hét mulva indítózz akkor jó. A féklámpakapcsolók a kormánykarokon vannak Az utángyártottak gyenge ninőségüek de valszeg ott a hiba. Bár egyszerre a kettő nem szokott elszállni, mindenesetre itt kezd a keresést. Nem tudom mikor jövök újra ugyanis lázas betegen fekszem itthon, de azért majd felnézek. | |||
|
2011. feb. 07. 08:26 | Válasz | #338 | |||
Szerintem nem kúpgörgőről van itt szó! Hanem a variótárcsákról, amik alapból kúposak. Ezek lehetnek talán berágódva, elkopva. Ezen fut a szíj. Mindenképp várjad meg a Fecó válaszát is! | |||
| |||
© LakiMester | 2011. feb. 06. 20:46 | Válasz | #337 |
köszönöm a gyors válaszokat 50esként fut a moci, rendszám nélkül ;) valami kúpgörgőt mondogatnak nekem hogy ott lesz a probléma. Nem tudom mihez kezdjek hirtelen, kicsit sok a probléma így hirtelen... |
2011. feb. 06. 20:27 | Válasz | #336 | |||
Nekem 250-van, de az, hogy a sztenderen viszi a hátsó kereket jelenség nálam az volt, hogy az új kuplungpofák hozzáértek a haranghoz, nem lettek felszabályozva. Te azt írtad, hogy lelakott motorról van szó, nem tudom, hogy esetleg nem lehet-e kuplungpofa rugó törés, kilágyulás? Ez egy automata motor, fokozatmentes! Lejtőn mászik felfelé, ezt Te írtad! Lejtőn lefelé szoktam én menni! Tamás motorján volt valami varióprobléma, ha jól emlékszem, mert neki is gyengélkedett a motorja /250-es/. Fecó válaszát várjad meg, mert Neki is le szokta szívni valami/ ? fesszabályzó ? / az akkut. Lesz válasz, nyugodtan legyél, mert elektromos szaki is van köztünk! Egyébként örülök, hogy Te is Majás lettél! Papíros, rendszámos a motorod? | |||
| |||
© passat52 | 2011. feb. 06. 20:25 | Válasz | #335 | ||
Mivel volt 125-ös mocim de hasonló gond nem volt vele igy csak tippelek! 1 Valószínű, hogy a kuplung rugó eltörött! 2 Az indesz relét kösd ki és ha akkor nem huzza le semmi az akksit akkor ő a ludas! | |||
| |||
© LakiMester | 2011. feb. 06. 20:18 | Válasz | #334 |
Sziasztok! Segítségetek szeretném kérni. friss tulaja vagyok egy 125ös 2002es majesty-nek, nem kicsit van lelakva, úgyhogy nagy volt a kísértés hogy patika motort faragjunk belőle! probléma a következő:1 Egyik pillanatról a másikra, használat közben elment a legkisebb fokozat, értem ezalatt hogy sztenderen forog a kerék úgy hogy csak a hátsó fékkel lehet megállítani, plusz enyhe lejtőn mászik felfelé, majdnem a fulladás határán van így az alapjárat, olyan érzés mintha elment volna az alsó fokozat. 2 elektromosság :D-az aksit valami mindig lehúzza álló helyben, töltés kimértve 14.15, aksi is jó irányjelző relé megbolondul mikor használni kezdem, 3féle intenzitással villog függően: lámpa nélkül, helyzetjelzőn, ill. tompítotton. féklámpa nem működik, égők jók. előre köszönöm a sgítséget :D |
© attila633 | 2010. okt. 25. 19:12 | Válasz | #333 |
Na megoldódott a dolog. Szóval az volt a baj, hogy nem vittem végig a folyamatot. Addig jó volt a dolog, hogy a gyújtás ráadásával lenyomtam a gombot kb. 30 másodpercig. Ekkor jelenik meg a "RE" felirat (illetve ha mégegyszer megnyomom akkor az, hogy "16", amiről fingom sincs, hogy mi). A "RE" feliratnál újra le kell nyomni vagy 10 másodpercre, és akkor egyszer csak minden mutató ütközésig végigfut a skáláján, majd minden beáll alaphelyzetbe. Most már jól működik a panel.
|
© attila633 | 2010. okt. 25. 18:59 | Válasz | #332 |
Köszi! A gép előző tulaja is ezt mondta. Az "OIL CHANGE" felirat el is tűnt. Viszont kiírta, hogy "RE", aztán meg hogy "01", és azóta nem mutat semmit a kilóméteróra meg a napi számláló! Illetve a napi számláló kb 2 km-enként ugrik 1 tizedet.
| |
2010. okt. 24. 19:43 | Válasz | #331 | |||
Szia! A 250-en van a műszerfalon egy reset gomb. Álló helyzetben a gyújtást ráadva kb.10-30 mp-ig kell nyomni a gombot és oké a művelet. De az igazi válasszal várjad meg a hozzáértőket. | |||
| |||
© attila633 | 2010. okt. 24. 18:59 | Válasz | #330 |
Üdv mindenkinek! Tudja valaki, hogy hogyan lehet eltüntetni a "műszerfalról" az olajcserére figyelmeztető feliratot? Elég lekötni hozzá az ukkut, vagy van valami egyéb trükk is? |
© satyapapa | 2010. okt. 23. 17:46 | Válasz | #329 | ||
Jó mi ?? itt rohangálunk össze-vissza ha plekó kell,Az olaszoknál pedig a bontottat rögtön szemétbe dobják ha nincs azonnal vevö rá. Náluk ugyanis a környezetre káros anyagnak minösül,tilos tárolni,,Legalábbis északon.. | |||
|
2010. okt. 23. 17:40 | Válasz | #328 | |
már megvolt, mármint a kérdés Miskánál !!
|
© satyapapa | 2010. okt. 23. 16:53 | Válasz | #327 | ||
A Misit kérdezzzétek,,,,alkatréstbázis
| |||
|
2010. okt. 23. 16:45 | Válasz | #326 | |
Hali kedves clubtársak , kedves szomszédom vett egy 125-ös maját ,erre keresnék plekszit mert el van törv ,ha valaki tud kérem jeleze ???
|
2010. szept. 22. 22:22 | Válasz | #325 | |
Erre én is gondoltam csak az O.K.T.-ra már azzal szeretne jönni de így nem fog összejönni.
| |
© attila633 | 2010. szept. 22. 19:27 | Válasz | #324 |
2000 előttieket lehet találni olcsón, de nagyon figyelni kell hozzá a használtmotoros oldalakat. Jó ha van valaki, aki meg tudja szakérteni. Nehogy az olcsó legyen drága! Szerintem várjatok még vele. November vége és február közepe között mindig pang a piac, olyankor nagyokat lehet alkudni! :-)
| |
2010. szept. 21. 20:07 | Válasz | #323 | |
Köszi de sajna óccóóóbb kéne
|
© attila633 | 2010. szept. 21. 19:13 | Válasz | #322 |
Pont ma láttam egy 2005-öst asszem 460e-ért regadóval, rendszámmal együtt, szemre egész jó állapotban, de az 180-as. Az M3-asnál a Praktiker melletti Honda kereskedésben. Talán még jobban is jártok a 180-assal. A 125-öst kicsit alulmotorizáltnak érzem a kb. 130 kilóhoz. Fogyasztásban, meg egyéb költségekben viszont nemigen van különbség.
| |
2010. szept. 21. 17:41 | Válasz | #321 | |
Üdv mindenki, vásárlási szándékomat szeretném ezuton jelezni egy 125-s maja tárgyában, ill. a b.nőm tervezi én csak a szándékot teszem közzé.Bármi segitséget előre is köszönünk.
|
2010. szept. 06. 19:52 | Válasz | #320 | |||
Ügyes, váljon be!
| |||
| |||
© attila633 | 2010. szept. 06. 19:34 | Válasz | #319 |
Üdv! Megoldottam (átmenetileg) a gyorsító membrán problémát. Kiszedtem és levakartam róla a régi elöregedett, repedezett gumiréteget. Ezután két rétegben vékonyan bekenegettem az autószerelő haveromtól kapott beinzin-, hő-, és mineden-álló szilikongumival (Loctite) mindkét oldalát. Hagytam megkötni alaposan.Ugyanezt tettem a fölötte lévő hasonló membránszerű tömítéssel is. Összeraktem a karbit és remekül működik. Semmi szivárgás és veszi a fordulatot rendesen. Kíváncsi vagyok meddig bírja, de a haver szerint ez az anyag évekig megtartja a tulajdonságait. |
© attila633 | 2010. aug. 23. 07:21 | Válasz | #318 |
Na majd megnézem, hogy az enyémen be van-e kötve valahova.
| |
© attila633 | 2010. aug. 23. 07:18 | Válasz | #317 |
Ha pesti vagy, akkor a Nagy Lajos Király utján, a Motor Oázisban kapsz görgőt polcról. Legalábbis múlt szombaton volt nekik.
| |
2010. aug. 23. 06:53 | Válasz | #316 | |||
Azt ajánlom görgőt csak újat,szelepből esetleg a bontott is jó. Nézz körül az alkatrészbázisban,sok linket találsz.Becsiszolás nélkül az újat sem lehet betenni.
| |||
| |||
2010. aug. 23. 06:49 | Válasz | #315 | |||
Valszeg az olajcsereciklus visszajelzése a funkciója, de ahogy tapasztalt barátom Somi írta mindkettőnknél csak lógott a vezeték.Valószínűsítem azért mert így volt egyszerűbb eltüntetni a villogást.
| |||
| |||
© BERTA ISTVÁN | 2010. aug. 22. 21:45 | Válasz | #314 |
SZIASZTOK, 125-ÖS MAJESTY-HEZ KERESEK KIPUFOGÓSZELEPET,ÉS VARIÁTÓR GÖRGÖKET.TUDNA VALAKI SEGITENI?.KÖSZÖNÖM. |
© attila633 | 2010. aug. 22. 19:36 | Válasz | #313 |
Biztos, hogy gyárilag van benne, mert rajta van a hasz. ut. rajzain is. Csak nem írják, hogy mire jó. Mondjuk nincs miatta álmatlan éjszakám...:-) Viszont ma mentem a géppel vagy 50-60 km-t országúton és úgy néz ki, kezd észhez térni. Már olyan 90 körül van a vége és jobban is gyorsul. Úgy látszik nem tett jót neki a több mint egy éves állás. |
© SPOJLERES | 2010. aug. 22. 19:27 | Válasz | #312 |
Müszerész vagy kitalálhatnád Az enyémben nincs felesleges led | |
© SPOJLERES | 2010. aug. 22. 19:23 | Válasz | #311 |
Vaze senki nemirta eddig hogy gyárilag van benne Bocs hogyha segitettem volna Talán nem kellett volna | |
2010. aug. 22. 13:04 | Válasz | #310 | |||
Nekem se volt bekötve de biztos valamiért berakták!!Az ötveneseken ami japcsiból jött ott 35-nél elkezdet villogni,mert ott ennyi a sebb.határ.
| |||
|
2010. aug. 22. 12:51 | Válasz | #309 | |||
Se a Fecónak se nekem nem volt bekötve sehova sem. Nem kell filózni rajta, bár ha van kedvetek, sok mindent ki lehet találni. | |||
| |||
2010. aug. 22. 12:33 | Válasz | #308 | |||
Talán valami inditás gátló vissza jelzöje, x-maxon is láttam ott villog is.
| |||
|
2010. aug. 22. 12:29 | Válasz | #307 | |||
Ez a led gyárilag van benne,igaz ott elég tudatlanok vannak
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. aug. 22. 09:36 | Válasz | #306 |
A legtöbb motorriasztokba nem tesznek ledet mert a motorriasztók a kiskapacitásu aksik miatt és a feltételezett nem mindennapi használat miatt a riasztok kb 3-8 mA-t maz 10mA-t fogyasztanak ha meg még led is van rajta az még+ 10mA Ezt vegyétek ti is figyelembe majd Szoval hacsaknem valami tudatlan rakta bele a ledet Amugy lehetne ledet bele rakni de csak kisáramut ami ritka és csak 3mm es be létezik 1-3mA-es és azt is rövid felvillanással habár a ledet villogtato elektronika jóval többet fogyaszthat szóval inkább ne |
2010. aug. 21. 20:43 | Válasz | #305 | |||
Valószinü a riasztó vissza jelzője,általában nincs benne,vagy kiveszik belőle.
| |||
| |||
© attila633 | 2010. aug. 21. 19:15 | Válasz | #304 |
Ja és még valami: a "műszerfalon" a km számláló/időbeállító gomb fölött van egy LED szerű izé.Az mi lehet? Egyik User Manual-ban sem találtam róla semmit.
|
© attila633 | 2010. aug. 21. 19:11 | Válasz | #303 |
Szevasztok! Tudja valaki, hogy a 125-ösh karburátoráról hol találok valami részletes leírást? (Főleg a beállításokról!) Az a gondom, hogy egyszerűen nem akar menni a gép. 75-80 a vége szélcsendben, sík úton, akárhogy is húzom neki a gázt.Valahogy nem akarja kipörögni magát. Olyan , mintha egy idő után nem kapna elég benzint. Szerintem gyorsulnia is jobban kéne. Szétszedtem a karbit darabokra, kipucoltam belöle az elmúlt 6 év minden szutykát. Persze egyenlőre továbbra is repedezett a gyorsító membrán, de az azért nyomja felfelé a fúvókához a benzit rendesen. Bár lehet, hogy az terhelénél már kevés? A fogyasztás egyébként 3,27 l volt az elmúlt 300 km-en átlagban. |
© attila633 | 2010. aug. 15. 20:26 | Válasz | #302 |
Belinkeltem!
| |
© attila633 | 2010. aug. 15. 20:17 | Válasz | #301 |
...és állitsd úgy a kormányt, hogy nagyjából vízszintesen álljon az aktuális olajtartáj!
|
2010. aug. 15. 19:40 | Válasz | #300 | |||
Gyakorlatilag csak azért, hogy a tartályba lévő fékolaj el ne fogyjon még véletlenül se. Így a biztos. Mikor meg végeztél, atuánna is tudsz tólteni hogy meglegyen a megfelelő fékolajszint. Csak ugyan olyan fékolajjal töltsd utánna, ha nem tudod mi van benne, inkább cseréld le a teljes mennyiséget. Minimum DOT-4-est tegyél bele. | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. aug. 15. 19:09 | Válasz | #299 |
OK. Löszöntem szépen. Már csak azt kérdezném, hogy mikor a féket légtelenítem, akkor leszedjem a fékolaj tartáj tetejét, és úgy álljak neki pumpálni a féket?
| |
2010. aug. 15. 18:36 | Válasz | #298 | |||
Linkeld be az"ALKATRÉSZBÁZIS"-ba.
| |||
| |||
© attila633 | 2010. aug. 15. 14:03 | Válasz | #297 |
Üdv mindenkinek. Tegnap sikerült találnom egy jó alkatrészbeszerzési forrást (Motor Oázis). 2.500-ért kaptam hátsó fékbetétet. Ki is cseréltem, mert a benne lévő már szinte vason volt. Az első még elmegy egy darabig, de az sem drága (4.000.-). Meg tettem bele új hajtómű olajat is. A régi már erősen sötét volt. Gondolom még a gyári lehetett benne.
|
2010. aug. 14. 22:37 | Válasz | #296 | |||
Talán csak annyit, az olaj-leeresztőcsavart könnyű lesarkítani csak hatszögű dugókulccsal állj neki.Nem szabad agyonhúzni, inkább cserélj "O" gyűrűt!
| |||
| |||
2010. aug. 14. 20:07 | Válasz | #295 | |||
Olaj szürö nincs csak egy háló rugóval a leeresztő csavar mögött úgy hogy vigyázz mikor kicsavarod könnyen elveszik!A féknél meg meg kell lazítani a légtelenitő csavart és lassan pumpálni kell a fékkart hogy folyjon a fékolaj.Figyeld hogy ne legyen buborék utána húzd meg és jónak kell lenni.Arra is figyelj hogy közben a féktartályba mindig legyen fékolaj, töltsd utána.A motorba 10w40-es olaj ajánlott.
| |||
|
© Rezner Zsolt | 2010. aug. 14. 19:20 | Válasz | #294 |
Szép estét Mkinek. Két dologban kérnék segítséget, mert még nem csináltam. Légteleníteni kellene a hátsó féket, mert mikor lavettem a hátsó kereket, véletlenül meglazítottam a fékcsövet a féknyergen, és egy-két csepp fékolaj elcsöppent, viszont érezhetően puhább a fék, és mikor meghúzum a kart (üresben) hallom, hogy szuszog. Szóval, hogy álljak neki féketlégteleníteni. A másik, hogy olajat kéne cserélnem a motorba, de nem tudom milyet érdemes, mennyi kell bele? Ja van olajszűrő? Előre is köszöntem! |
© attila633 | 2010. aug. 12. 19:25 | Válasz | #293 |
...hát én is inkább újban gondolkodom. Ha 4e körül van, akkor nem is érdemes bohóckodni vele. Ma egyébként elvittem a Mozaik utcába. Simán átment. |
© Csokáv | 2010. aug. 12. 10:02 | Válasz | #292 |
Én a futár motoros boltban vettem, valami 4000 ft volt asszem.
| |
2010. aug. 11. 22:21 | Válasz | #291 | |||
csak újat... a fék nem játék!
| |||
| |||
© attila633 | 2010. aug. 11. 20:51 | Válasz | #290 |
Üdv mindenkinek. Mint írtam hamarosan az enyém lesz egy 125-ös Mayajesty. Tudni kell róla, hogy egy éve állt a szabadban (ill. egy tető alatt). A karburátor teljesen beállt. Ami fúvóka csak van benne az mind berohadt. Szétszedtem és minden alkatrészt megpucoltam, összeraktam (egyenlőre a repedt membránnal. Gyakorlatilag az első pöccre beindult. Jó kis gép lesz ez! :-) Fékbetétet hol érdemes venni, vagy esteleg ferrodoloztatni? Van valakinek tapasztalata? |
© attila633 | 2010. aug. 10. 19:18 | Válasz | #289 |
Itt a link, ahol találtam az alkatrészt: http://www.teile-katalog.com/?ALIAS=25301&CLIENT=NEUBERT2&LANGUAGE=DE&BRAND=YAMAHA&NAVGROUP=_2007%20Roller%20Yam&MACHINE=1121&AFFILIATE=ersatzteile.at&HEAD=018.YP125E%205D81%20010-07%20MB10 A cég neve: Neubert Racing Shop Én úgy találtam meg, hogy a gugliba egyszerűen beírtam a gyári katalógusszámát a membránnak, az egyiknek ezt is kidobta. |
© Rezner Zsolt | 2010. aug. 10. 13:41 | Válasz | #288 |
Azért a gyári "kuplungréteg" bizti más, nem csúszik meg! Meg lehet,hogy hülyeség de a színe is barna a gyárinak. Csak mert a kocsim kuplungtárcsáját is ott ferrodoloztattam 1.5 mm többet tett rá,harapott is a kocsi rendesen, a kipörgésgátló ellenére, de már azért érzem, hogy finomabb. Ezért gondolom, hogy azért más az anyagminőség. Jól jártál azért azzal a 3 ropival még így is ,hogy "simogatni" kellett.
|
© SPOILERES | 2010. aug. 09. 21:34 | Válasz | #287 |
HY nekem 3000 ért ráraktak vagy 3mm ferodolt a kuplungra jó hirü fékbetétes , de tényleg jo is lett de valahogy hosszu távon és melegen kicsit rángatózott ezért fel kellett csiszolni néha csiszolo papirral kicsit és ujra jó lett | |
© Rezner Zsolt | 2010. aug. 09. 21:29 | Válasz | #286 |
Az a német oldal motoralkatrészekkel foglalkozik? Megadnád a nevét? Én még a kuplungot is félreraktam, mert Győrben van egy fószer aki ferrodoloz, és majd alkalomattán 3mm tetetek rá egy 5-ért. Még így is megéri. | |
© attila633 | 2010. aug. 09. 15:46 | Válasz | #285 |
Egy német oldalon találtam membránt 13,7 Euroért.Mai árfolyamon kb.3800 Ft. Szállítással együtt sincs 10e-ben. De 27 euróért komlett szett van, o gyűrűkkel, meg mindennel együtt. |
© attila633 | 2010. aug. 08. 08:24 | Válasz | #284 |
"A gázreduktor gumija nem benzinálló!" Ettől tartok én is! Azt tervezem, hogy összeszedek néhány alkalmasnak tűnő gumit és pár napra beáztatom őket benzinbe. |
2010. aug. 07. 20:14 | Válasz | #283 | |||
A gázreduktor gumija nem benzinálló!Csak karbiból kiszedett gumit használj. Sokszor jobb a bontott használt mint az utángyártott új. Sok sikert!
| |||
| |||
© attila633 | 2010. aug. 07. 20:11 | Válasz | #282 |
Hát bizony tényleg elég kicsi (pláne a síberhez képest), de azért majd megpróbálom. Van némi műszerész múltam, úgyhogy nem idegen tőlem az apró alkatrészek készítése. Természetesen a tapasztalatokat megosztom mindenkivel, akár sikerül akár nem. Már van is ötletem a gumi beszerzéséhez. Némelyik régebbi autó AC pumpájában ilyesmi gumi van, meg gázreduktorokban is láttam hasonlót. Majd körülnézek a sufniban, meg a haverokéban is! |
2010. aug. 07. 19:06 | Válasz | #281 | |||
Az a siber membránja volt, és megragasztotta!Ez olyan kicsi, hogy nem tartom valószínűnek a javítását.
| |||
| |||
© passat52 | 2010. aug. 07. 18:55 | Válasz | #280 | ||
Sajna már nem ugrik be,hogy melyik motoros fórumon olvastam a memrán javitásárol! Keresgéltem is ma több helyen de nem bukkantam rá! A lényeg,hogy a motoros részletesen leirta a javitást és 1500 ft-bol kihozta! Az elmondása szerint egy éve müködik a dolog nála! Próbáld ki a javitást te is és számolj be a sikerről had tanuljunk! | |||
| |||
2010. aug. 07. 17:41 | Válasz | #279 | |||
Hát a bontott cucchoz szerencse is kell az igaz de ha odafigyelsz talán sikerül.
| |||
| |||
© attila633 | 2010. aug. 07. 17:10 | Válasz | #278 |
..hát ez nem túl jó hír! Egy ilyen kis gumikütyüért 15-20 ezer! Pedig valószínűleg tömegcucc. Lehet, megpróbálom legyártani. Maga a szerkezet nem valami bonyolult dolog. Azthiszem a megfelelő szövetbetétes benzinálló gumi beszerzése a nehéz feladat. A cseréje a meglévő "tün" nem egy nagy kaland. Tulajdonképpen csak az a két kb 6 mm-es fémkorong tartja, amiböl az egyik alúlról rá van nittelve. De a bontott karbi sem rossz ötlet. Kérdés, az milyen állapotú. |
2010. aug. 07. 14:51 | Válasz | #277 | |||
Ha tényleg a gyorsítómembránod szakadt, próbálkozz egy bontott karbival. 10-15ért kis szerencsével, az automata szívató nélkül már kapsz. Akkor eredeti japcsi bent minden.Van bent minden, és a gumi cuccok jobbak mint az utángyártott,de oda kell rá figyelni A vételnél.
| |||
| |||
2010. aug. 07. 13:12 | Válasz | #276 | |||
Van utángyártott, de az is 20 körül fog fájni.
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. aug. 07. 12:04 | Válasz | #275 |
Ja ésegy prifi mociszerelő csinálta, mert az volt a tünet, hogy elment az erő a mociból. A helyi Honda - Suziki szalonba dolgozik, és elmondása szerint vannak olyan dolgok, amit csak eredeti japóból lehet beszerezni, és ez az.
| |
© Rezner Zsolt | 2010. aug. 07. 12:01 | Válasz | #274 |
Az és Maxteromban is az volt elszarva. Az a membrános kütyü,gumuharmonika,gumitömítés,meg valai kicsi gumidugók kerültek 15.000,- |
© attila633 | 2010. aug. 07. 09:42 | Válasz | #273 |
Köszönöm a válaszokat! Szétszedtem a karbit és el van repedve a gumimembrán. Úgy nézem ez nemigen javítható, ugyhogy csere. |
2010. aug. 06. 21:05 | Válasz | #272 | |||
Szia! Légy üdvözölve! Ajánlom figyelmedbe a motorvásárlás rovatot! | |||
|
2010. aug. 06. 19:53 | Válasz | #271 | |||
Igen az a gyorsítófúvóka része, de hogy mi csöpög azt nem tudom így látatlanba.Valszeg a szártömítés a harmonika alatt, nem nagy ügy. pontosan meg kell nézni. Üdv a fórumon. | |||
| |||
© attila633 | 2010. aug. 06. 18:36 | Válasz | #270 |
Üdv minden fórumozónak! Úgy néz ki, hogy hamarosan (remélhetőleg) boldog gazdája leszek egy 2003-as évjáratú 125-ös Majesty-nek. Ti már tapasztaltak vagytok, úgyhogy biztos jobban tudjátok mire kell odafigyelni a vásárlás előtt. Olyasmikre gondolok, amik később sokba fájhatnak. Egy hibát már felfedeztem én is: alul a karbin van egy tű szerű valami némi gumiharmónikával, amit a gázkar mozgat (gondolom ez a gyorsító fúvóka membránjának a része lehet) és ott egy kicsit szivárog a benzin ha nyélgázt húzok. Ez az alkatrész javítható, vagy csak a csere segít? Előre is köszönöm a választ. |
2010. aug. 01. 19:21 | Válasz | #269 | |||
Gratulálok, tiszta Robinson voltál de megálltad a helyed! Le a kalappal!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. aug. 01. 18:52 | Válasz | #268 | ||
Úgy valahogy. Mondjuk nekem van egy örökölt kompresszorom, meg egy METRO-s légkulcsom. (10 rúgó volt). Enélkül küszködés.
| |||
|
2010. aug. 01. 18:49 | Válasz | #267 | |||
Ja és ha beruházol egy egy elektromos vagy légkulcsra akkor az egy naposból 10 mp lesz.
| |||
| |||
2010. aug. 01. 18:44 | Válasz | #266 | |||
Ügyes vagy gratula!!Mindig van új a nap alatt, erre a hibára senki nem gondolt volna!
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. aug. 01. 18:13 | Válasz | #265 |
Meg ám, csak a méreg eszi ilyenkor az embert! Meg mire levettem a variátort aszittem leszakad a micsodám. Mire kitaláltam?! Fogtam egy régi 22 csőkolcsot, amin átmegy a 19 krovafej. A csőkulcsra heggesztettem két darab akárhányas betonvasat, ugy 5-5 cm, ami belemegy a variátor közepén lévő kis núttokba. rátettem, egy svédfogóval betámasztottam, hogy ne forogjon el, "átfűztem"rajta a 19 krovát és megengedtem. Ez volt egy nap! Ma meg nézegetem, forgatom a hátsó kereket, nézem a forgásirányt,tovább menve,merre forog az égszíj, a tárcsa, hát akkor az a nagy fogaskerék, miért pont ellenkezőleg forog, ha az önindító pólusait felcserélni nem lehet?! De megvilágosodtam, és rájöttem, hogy tudok motor szerelni!
|
© Zsolt | 2010. aug. 01. 18:01 | Válasz | #264 | ||
Ahh, ügyes vagy. Sokan ezt észre sem vették volna. Most legalább megismerkedtél kicsit a motorod belsejével.
| |||
|
© Rezner Zsolt | 2010. aug. 01. 17:58 | Válasz | #263 |
Hát el sem hiszem, de megy a moci. Sóher gyerek révén nézegette-nézegettem, hogy mit és hogyan lehet csinálni vele. Hozzá kell tennem, hogy a hiba teljes beállása előtt 15 percig próbálgattam indítani, mire elindult, és haza értem vele. Csak a teljesség kedvéért! Hihetetlen, de fordítva forgott az önindító , és persze, hogy a szabadonfutó nem fogta meg a főtengelyt. A hiba ott volt, hogy az önindító házban a mágnesek közül az egyiket elengedte a ragasztás, és összecsúsztak, és egy nagy mágnes lett belőle. Jó kipucoltam, kicsit felpolíroztam a belsejét, nyomtam oda kétkomponenses ragasztót, a mágnes magát odahúzta a helyére, összeraktam és pöc-röf. Mivel mindent kitakarítottam, wd-40 befújtam, most egy kicsit "új" hangja van, de 1 másodperc alatt berántja a motor. Hát érdemes volt segítséget kérni, nézegetni, morfondírozni. Köszönet mkinek a segítségért, három csomag pelenka árát meg spóroltuk!
|
© Zsolt | 2010. aug. 01. 11:14 | Válasz | #262 | ||
Futtatott acél.
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. aug. 01. 11:07 | Válasz | #261 |
Tuti nem réz Az kemény acél | |
© Rezner Zsolt | 2010. aug. 01. 10:11 | Válasz | #260 |
Lehet, hogy réz a szabadonfutó belseje ami elkophatott?
| |
2010. júl. 31. 21:32 | Válasz | #259 | |||
A görgők kivehetők,és biztos megtalálod a hibáját!Valami nem ok, ha mindkét irányba elforog. Alaposan nézd meg!!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. júl. 31. 20:24 | Válasz | #258 |
Az egyik irányba megkell szorulnia a másik irányba meg szabadon foroghat De ha kivehető a görgő akkor én megnézném csapágy boltba nem e lehet kapni hozzá mert akkor meguszod 100ft ból |
© Rezner Zsolt | 2010. júl. 31. 19:18 | Válasz | #257 |
Hát leszedtem a szabadonfutót, teljesen szétszedni nem lehet ugye, mert a csavarjai be vannak "húzva". A benne lévő kis görgőket, rugós micsodákat kiszedtem, féktisztítóval, meg kompresszorral megtisztítottam, kifújtam, hézagolók nem voltak benne. Nem tudom, hogy ennek van e jelentősége!? De sajna ugyanez a jelenség. Önindító teker, tekeri a nagy fogaskereket, de a szabadonfutó csak áll és áll, nem szorul meg és nem hajtja meg azt a hosszbordás tengelyt. Így akkor tuti, hogy az a szabadonfutó a rossz? Csak mert ugye ha nem muszáj nem vennék, elég drága mulatság. Amúgy meg köszöntem szépen a segítséget! | |
2010. júl. 31. 13:50 | Válasz | #256 | |||
Igen az a lényege, hogy visszafelé a főtengely meg ne tudja meghajtani.Szedd szét a szabadonfutót is mielőtt újat veszel.Kis görgők vannak benne és azok szoktak bekoszolódni, és beszorulni.Visszafelé a hézagolólemezekre is figyelj mert szerepük van.A variátoranyát rögzítsd ragasztóval mert le szokott tekeredni és akkor a menetnek annyi.Sok sikert!
| |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. júl. 31. 13:27 | Válasz | #255 |
Ja meg va ahol 19.000,- valahol meg 8.500,- Ft. Ez csak a márka lehet,nem, mert yamaha maja 125-nél vannak.
|
© Rezner Zsolt | 2010. júl. 31. 13:22 | Válasz | #254 |
Előre is köszönöm a segítséget mkinek. Szétkaptam a variátort, még célszerszámot is csináltam, hogy letudjam venni, de ez a legkevesebb. Levettem a tárcsákat, és ott a szabadonfutó, amibe ugye három görgő van. (megnéztem több webáruház képeit,bizti az) Na azok a görgők a kuplung szerepét játszák el ugye? Az önindító teker, tekeri azt a nagy fogaskereket, amin a szabadonfutó van, de az nem forog, ill. elforog az indítózás közben a nagy fogaskerék az szabadonmfuton. Annak nem kellene megszorulnia, és a fogaskerékkel együtt forogva a tengelyt meghajtania?
|
2010. júl. 31. 06:59 | Válasz | #253 | |||
Hát akkor az a szabadonfutó lesz.Sajna le kellene szedni a teljes variátort,és alatta asszem imbuszcsavarok tartják,szemből nézve balra fönt.Ha még nem szedtél hasonlót szét hívj segítséget inkább, mert ha valamit nem jól sikerül összerakni ott a főtengely sérül, de a variátor sem kis pénz.Előfordulhat, hogy csak tele van kosszal a szabadonfutó és nem "ugrik" be. A biblia 66. oldalán találsz róla rajzot, ha még mindig nem sikerült lebeszélni szétszedésről. Merre laksz, mert talán van a közelben valaki a ki segít. | |||
| |||
© Rezner Zsolt | 2010. júl. 30. 20:56 | Válasz | #252 |
Csak az önindító forog mint állat, meg azt a fogaskereket, ami ott "bent" van! Olyan könnyen forog, nem úgy mint ha nem kapna benzint, vagy nem lenne gyújtás és nem indul el.
|
2010. júl. 30. 20:30 | Válasz | #251 | |||
Tényleg azt nem írtad forgat, vagy nem!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. júl. 30. 19:38 | Válasz | #250 |
Talán szabadonfutó csere lesz Motort forgatja az öninditó ? | |
© Rezner Zsolt | 2010. júl. 30. 18:44 | Válasz | #249 |
Szép Napot Mkinek! SEGÍTSÉG kellene! Nem indul a moci! 125 Maxter Sport, aminek a motorja egy az egyben egy 125-ös maja. Teker az önindító, de nem indul a vas.Lényeg az, hogy első körben az önindítóra gyanakodtam,hogy szorul, vagy valami. Szétkaptam, megpucoltam, stb, megy,teker mint állat. Felteszem, pörög-pörög-pörög, de nem indul a moci. újra leszedtem az önindítót, és újjal benyúlok a "motorba" ahová az önindító való és az ott lévő fogaskereket újammal megtudom pörgetni, de nekem gyanús, hogy ha megpörgetem ,akkor pörö-pörög. Valami nem akad be? Elkophatott valami? Mi a rák lehet vele, hogy az önindító pörgeti, de nem indul be? Előre is köszönöm a segítséget!
|
2010. jún. 18. 14:13 | Válasz | #248 | |||
Egyben van, kell egy kerék. Ajánlom Miskát, 20/335-91-25 bontója van Szarvason, postázi is a dogokat.
| |||
| |||
© homorodisz | 2010. jún. 18. 09:08 | Válasz | #247 |
Szerbusztok! Részben sikerült orvosolni a magas fogyasztást. Egy gyertya+pipa csere, most 3,8 körül van. Ám ezen még elvileg lehet faragni, ma kerül bele egy új szívató utána egy kis berhelés a karbin és erős imádkozás. A gép átnézése közben derült fény arra hogy a hátsó fék azért nem fog olyan tutin mert a dob majdnem teljesen el van kopva. Valóban a dob egyben van a felnivel és csak egyben lehet cserélni, vagy esetleg van rá valami más megoldás is? (42000 km van benne) |
© homorodisz | 2010. jún. 09. 22:18 | Válasz | #246 |
Köszönöm. Megfogadtam tanácsod holnap megyek hogy átnézzék a dolgokat. Véletlenül Székesfehérvár környékén nem tudtok egy jó szerelőt. Mert holnap akihez megyek az már a 3. lesz mert eddig mindegyik nagyon kelletlenül állt a dolgokhoz. A szerelők fő mottója a mai napon az volt: Nem mindegy 1 liter ide vagy oda? :)Megy...megy...akkor jó..:) |
|
|
|