|
|
|
© suszitibi | 2013. máj. 08. 05:14 | Válasz | #181 |
Köszi, jó ötlet mindkettő. Szerintem a kormány környékére teszek egyet gyújtásról a GPS-nek, az ülés alá meg direktbe, telefonnak, kamerának. Ma megnézem, mit árulnak az autós boltok. Kürtöt is szeretnék cserélni, mert ehhez a nagy motorhoz, elég vékonykán szól. Láttam 1800Ft körül, párban.
|
2013. máj. 08. 04:51 | Válasz | #180 | |
Nekem is az ülés alatt van...
| |
2013. máj. 07. 21:21 | Válasz | #179 | |||
Igaz. A gondom az volt, hogy a T-MAXon nincs zárható kesztyűtartó. Ezt a megoldást az ülés. alá tudnám elképzelni... Lehet a sárgán meg is valósítom... | |||
|
2013. máj. 07. 21:07 | Válasz | #178 | |
Bocsi hogy beleszólok,én például direktben kötöttem az akksira egy 10 A.biztosítékkal,hogy ha például a telefonomat vagy a fényképezőgépemet akarom tölteni,akkor a parkolóban is otthagyhatom a cuccot a lezárható kesztyűtartóban,miközben szépen töltődik,és nem kell hogy gyújtáson legyen a motor.Meggondolandó...
| |
2013. máj. 07. 19:00 | Válasz | #177 | |||
Gyújtáson.
| |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 07. 18:34 | Válasz | #176 |
Köszi, veszek bele aljzatot, aztán beépítem. Nálad állandóra van kötve, vagy csak gyújtáson megy? Ma megjött a doboz is, holnap nekifogok a tartó készítésének.
| |
2013. máj. 06. 19:51 | Válasz | #175 | |||
Én a kesztyűtartóba tettem egyet, egy másikat a bal térdemtől kicsit jobbra. Ez vízhatlan kupakkal van. Ha megkéred Viktort, biztos küld róla képeket.
| |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 06. 18:40 | Válasz | #174 |
Na elkészült a motor, egyenlőre a régi variátorral, jól bezsírozva, de új 20g-os görgőkkel. A karburátor jó lett, már csak a szinkront kell beállítani. Majd két hetet állt a szín alatt a kocsi helyén, de ma rögtön indult, ahogy nyomtam a gombot. Elvileg holnap, vagy szerdán jön a hátsó doboz is, annak is megcsinálom a tartót, rá a háttámlát. Aztán már csak az új első gumi kell, mert annyira tetszik a hátsó, meg most elég jó árban van az első. Tmaxon van valakinek szivargyújtó aljzat? Ha igen, akkor hol? Szeretnék rá tenni.
|
© suszitibi | 2013. máj. 04. 08:03 | Válasz | #173 |
Ok, ha kész lesz a motor, valamikor meglátogatlak.
| |
© suszitibi | 2013. máj. 04. 08:01 | Válasz | #172 |
Igen, ez lenne a tuti. Csupán 10-15 centivel lenne magasabb, pont nem a sisakon süvítene az egész. Tegnap délelőtt csináltam sárvédőt hátra, mivel az ívnél levágták a lelógó részt. Elvileg hétfőn itt vannak a görgők, csak összeáll a gép. Megrendeltem a dobozt is, a 48 literest. Ez a gumi annyira tetszik, hogy előre is szeretnék. Meglátom mennyire futja. Kozben drágámnak beígértem egy wifis nyomtatót. Lényeg, hogy az idei szezont szépen végig tudom majd motorozni vele, reményem szerint, gond nélkül. | |
© Herold | 2013. máj. 04. 07:16 | Válasz | #171 | ||
A kérdésedre a válasz egy igen ,egy nem. Vagyis Újfaluban lakom, de majám van, abból is a 250-es. | |||
| |||
2013. máj. 03. 21:43 | Válasz | #170 | |||
Kisebbel sportmororos lesz. Én nagyobbra hajtok...
| |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 03. 21:01 | Válasz | #169 |
Sziasztok Infót szeretnék, plexivel kapcsolatban. Próbálta már valaki Tmaxon a kisebb plexit? Az a gondom a gyárival, hogy pont a sisakon összpontosul az összes levegő. Nem tudom, hogy a kisebb plexivel, mennyivel lehet jobb, vagy rosszabb. Láttam már a tuning gépeken, hogy plexi sincs. Tudom, ki kellene próbálni, de ezért én szét nem szedem. |
© suszitibi | 2013. máj. 03. 15:02 | Válasz | #168 |
Egyébként újfalusi vagy? Neked is TMAX van?
| |
© suszitibi | 2013. máj. 03. 13:53 | Válasz | #167 |
Szia Köszi az infót. Akitől vettem a motort, nem hajlott az egyik lába. Magas srác, mivel csak nyújtott lábbal tudott a mocin ülni, hátrébb tették a támaszt. Ezért szétvágták az ülés alját és átbuherálták. Én visszaalakítottam, amennyire lehetett, de a beugró rész most sima, pont ez a pici beugrás hiányzik, hogy elférjen a sisak. Ezért szeretnék egy másik ülést, akár szakadtat is, majd ezt kárpitoztatni. Addig is, ezzel használhatom a motort. Más: Beszéltem ma az egyik motoros webáruház emberével. A Malossi variátor után érdeklődtem. Most 61 ezerbe kerül. Azt mondta az ember, benne van a ház, a nyomólap, a csapszeg, csúszkák, görgők, meg a speckó zsír. Ha ez tényleg így van, már nem is olyan drága. A gyárinál: Ház 42ezer, nyomólap 24 ezer, csap 20 ezer, görgők 8500 és még a csúszkák valamennyi. Ez 94500. Több, mint másfélszer annyi, mint a Malossi. Szerintem ezt a szezont végignyomom a gyárival, aztán télen beruházok a Malossiba. Ha csak nem találok egy 5VU nyomólapot. | |
© Herold | 2013. máj. 03. 11:41 | Válasz | #166 | ||
Szia Tibi! Ha már kárpitos is szóba kerül, akkor a munkahelyeddel majdnem szemben a seat-skoda bolt mellett van egy motoros szerviz. Van kárpitosuk, nem a legolcsóbb, de nagyon szépen dolgozik! Hazafelé Újfaluban meg tudod tekinteni! | |||
| |||
2013. máj. 03. 08:07 | Válasz | #165 | |||
Ez már MIX! Valóban a T-Max jó választás és értéktartó, még az én szememben is! Viszont ahogy a hirdetésbe felraktam inkább 4 kerekű nyitott vagy 4*4-es tudna most felkavarni! De nem tudtam kihagyni ezt a T-Max cserés dolgot! Baleset, hiba és esőmentes utat! | |||
| |||
2013. máj. 02. 22:24 | Válasz | #164 | |||
Köszi Zsolti, de a T-MAX ertékét az ajánlatod is tükrözi... Tartsd meg és vegyél Te is egy ilyet! Úgyis gyűjtöd a járműveket... | |||
| |||
2013. máj. 02. 21:53 | Válasz | #163 | |||
Nekem nincs kedvem 200-al száguldozni, elég a 110 meg az, hogy nem kell 100km-enként megállni, mert elzsibbadtam! :) (Bár azért megjegyzem, a 250-es még ehhez képest is kanapé volt, ez kevésbé "hátradőlős", de még nem kényelmetlen) Nincs az a motor, amiért elcserélném, esetleg a legújabb T-max, de ahhoz meg másmilyen kedvem nincsen! Mindenesetre nagyon szép lett a gépezet, sok sikert az eladáshoz! Nekem ma vitték el a 250-est nagy nehezen, de ez már egy másik topic! :) | |||
| |||
2013. máj. 02. 21:38 | Válasz | #162 | |||
Na T-MAXos Uraságok! Ha egy igazi tuti nagy vassal akartok hazamenni, akkor itt helyben cserélhetünk! Az én gépem azért drága, mert jó, sok rajta a kézi munka és egyedi! Ezt feldobom egy T-Maxért! FZR1000Genesis Gondolkodjatok! Annyit tudok, hogy 7200-nál 200km/h-t mutat az óra! 11ezernél kezdődik a piros zóna! Tehát ez az utazója! | |||
|
2013. máj. 02. 20:19 | Válasz | #161 | |||
Megkaptam, holnap felteszem!
| |||
| |||
2013. máj. 02. 19:26 | Válasz | #160 | |||
Köszi a rajzot, spéci. Továbbítom Viktornak, majd Ő felteszi a letöltések rovatba, onnan nem sikkad el.
| |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 02. 18:58 | Válasz | #159 |
Sziasztok Tamásnak ígértem, hogy a variátor leszedő célszerszám rajzát, átküldöm neki. Gondoltam, felteszem ide, más is le tudja gyártani. Sajnos, fogalmam sincs, hogyan kell ide képet betenni, így akinek kell a rajz, jelezze nekem, vagy Tamásnak. |
© suszitibi | 2013. máj. 02. 12:59 | Válasz | #158 |
Az jó, köszi. Az még elérhető távolságban van. A gond az, hogy a műanyag lapját elcseszték, alul kivágtak belőle egy darabot. Ezért keresek másikat, ha meg szakadt, akkor kárpitoztatnám.
| |
© suszitibi | 2013. máj. 02. 12:57 | Válasz | #157 |
Sziasztok Na megtörténtek az adat beállítások, a névjegy fórumba is írtam. Ma megnéztem a variátort, sajnos nem jó az enyémbe, mert 5VU típusú, nem pedig 5GJ. Ha valakinek lenne egy újabb, 5VU nyomólapja kedvező áron, akkor viszont megvenném a variátort, de a nyomólap is 20-ba kerül újonnan. Az már 40 ezer, ahhoz meg még kellene az új csap, az is 20 ezer, ez már 60 ezer. Ennyiért meg kapok Malossit, újat. |
© juhász béla | 2013. máj. 01. 20:34 | Válasz | #156 | ||
| |||
2013. máj. 01. 20:08 | Válasz | #155 | |||
Üdv a Fórumon Tibi! Van egy névjegy topicunk, ott leteheted a garast hogy ne vesszenek el az információk Rólad. A beállítások menüpontbam pedig meghatsz magadtól publikus alapadatokat. Van adok-veszek topic, az ülést ott is felírhatod. | |||
| |||
© Gazsi | 2013. máj. 01. 20:04 | Válasz | #154 | ||
Szervusz Tibi! Az űlés ügyében egy kárpitossal tudnék segíteni, ha érdekel. Az enyémre is Ő csinált újat elfogadható áron. Az ember Vecsésen lakik, ha érdekel akkor hívj! | |||
| |||
© suszitibi | 2013. máj. 01. 18:59 | Válasz | #153 |
Üdvözlet fórumozók Schüszler Tibor vagyok, becenevem Süszi, a fórumokon suszitibi. Tamással már e-mailen és telefonon tartom a kapcsolatot egy-két hete, de csak most volt időm regisztrálni. Van egy T-max robogóm, az első szériás, 2002/12-es. Most épp szét van kapva darabokra. Le is írom, mi a hibája, talán másnak is hasznos lehet. Az első észrevétel, hogy sokat fogyasztott. Volt, hogy 7 liter fölött. Szétszedtem a karbikat, azt gondoltam, a tűszelep nem zár. Ja, a szivattyú elég sokáig kattogott. Kiderült, hogy a tűszelep tökéletes, viszont a ház amiben van, gumigyűrűvel van tömítve és ez volt elrehülve. Itt engedte át a benzint, aminek nagy része, folyt be a hengerbe. Alapjáraton leállt és füstölt is, meg hát dadogott rendesen. Ezt a hibát kijavítottam, most a variátorra és görgőkre várok, mert a görgőpályák elég csíkosan koptak. Elvileg holnap jön az új hátsógumi, Michelin. Ha kész lesz a moci, majd csatlakoznék a csapathoz. Tamás mondta, hogy van a csapatban szigetszentmiklósi tag, én ott melózom (tűzoltóként). Hobbim a zenélés, van egy öt fős zenekarunk, ezen kívül a motor és az elektronika. Ha esetleg valaki tud Tmax ülést, akár szakadtat is, vevő lennék rá. |
2013. ápr. 27. 14:51 | Válasz | #152 | |||
Az jó, nagyon jó!
| |||
| |||
2013. ápr. 27. 09:26 | Válasz | #151 | |||
Kanizsára mindenképp meg szeretném csinálni, nem olyan túl nagy meló, szerintem nem lesz gond! Laptopot nem terveztem vinni, de ha kész lesz, befér az is az ülés alá! Ezt én rajzoltam Ótókeddbe, úgyhogy úgy variálom, ahogy akarom! :) Ha Te (természetesen bárki más is) igényt tartasz hasonlóra, szólj, kitalálunk valamit! | |||
| |||
2013. ápr. 27. 08:38 | Válasz | #150 | |||
Te Viktor! Kanizsára készen lesz? Roppant kíváncsivá tettél! Az alakján (táska miatt) lehet variálni? (ui: óvatosan írom, mert leb@%nak a sasok) laptop lesz Nálad? mert akkor viszem a képeket... | |||
| |||
2013. ápr. 27. 08:01 | Válasz | #149 | |||
Készül a nyeregtáska eltartó konzol a T-maxra, egyelőre prototípus, meglátjuk hogy áll rajta! Eredetileg csőből szerettem volna, de sajnos csőhajlításhoz nem nagyon vannak szerszámaink, plazmavágónk viszont igen, így ez egyszerűbbnek tűnt! Ha minden jól megy, jövő hétvégén éles üzem! Kép még nyersen, melegen: | |||
|
© satyapapa | 2013. feb. 03. 07:18 | Válasz | #148 | ||
Én a mix-be folytatom
| |||
| |||
2013. feb. 02. 23:37 | Válasz | #147 | |||
Meg, bizony! És bár Régidejó barátom CX-500-as veterán vasa is csodálatra méltó, a T-MAX mellett döntöttem. Pedig a 250-es Majestymet szőrén elcserélhettem volna egy CX-500-ra... De nekem ez tetszik és kész! | |||
|
2013. feb. 02. 23:24 | Válasz | #146 | |||
Hogy milyen a Tmax? Ki kell próbálni, de vigyázzatok, mert fertőző!!! A Tamás tudja, hogy miről beszélek. Egyből megfertőzte a vasam! :-) | |||
|
2013. feb. 02. 22:26 | Válasz | #145 | |||
Jól mondod!
| |||
| |||
2013. feb. 02. 22:10 | Válasz | #144 | |||
A cél mindenkinek ugyan az. A motorozás és az, hogy amíg imádott vasunkon ülünk szabadnak érezhetjük magunkat. És igazán ez a dolog köt össze minket. A motor már csak az eszköz ehhez. És ez teljesen emberfüggő. Valakinek a robesz álmai netovábbja valakinek pedig a váltós. Van aki a dolog praktikai oldalát helyezi előtérbe és van olyan aki azt, hogy elbírja puhos kis testét a gép.
| |||
|
2013. feb. 02. 22:03 | Válasz | #143 | |||
Így van. Nem a vas számít hanem a szív.
| |||
|
2013. feb. 02. 22:00 | Válasz | #142 | |||
Na a CX- tulajok meg azt mondják a Maxisokra hogy az meg nem motor...Lehet hogy univerzálisabb de nem vas... Nekik meg a maxi robogó sem kéne ingyen... Kinek ez kinek az nem kell leszólni egyik vasat sem!!! | |||
| |||
2013. feb. 02. 21:26 | Válasz | #141 | |||
Bizony, a szavaimmal élve ki mit szeret, azt vesz. Én is vehettem volna CX-500-at, ott álltam mellette, szőrén hozhattam volna, de én nem azt akartam, hanem azt ami most van! Nem bántam meg! Bandi bármit is vesz, biztos jó döntés lesz és az Övé! | |||
| |||
© juhász béla | 2013. feb. 02. 21:04 | Válasz | #140 | ||
Igaz a CX-500 nem fiataloknak való, de több cuccot viszek vele mint Tamás T-MAX-al, igaz 285000 km van a kicsikébe,és még alapméretes a motor nem volt még generálozva,a km hajtó is eredeti nem rohadt be/31év/, még semmi rajta, a féktárcsák is eredetiek/kovácsoltvas/aksi nélkül is hazavisz, nem eszik többet mint egy T-MAX és egy kicsit nyomatékosabb is,pedig van egy kis technikai korkülönbség. Nem kell benne szíjat, görgőt, kuplungot, stb. Cserélgetni, pedig már 31 éves,és szezonba napi használatban van,igaz tavaly csak 14000km sikerült mennem vele,de általában 20000km-t megyek egy szezonban. Röviden ennyit erről a CX-500-as szarszivattyúról /Gűllepumpe/. Ha ilyen régi vasakat, nem csak CX-500-ra gondolok, kellene javítani a nagynevű szakszervizeknek akkor éhen halnának, ezt elhiheted. Vagy mindenki azt hisz amit akar és Tamás szavaival élve ki mit szeret, azt vesz. ATTÓL HOGY VALAMI RÉGI NEM BIZTOS HOGY ROSSZABB MINT AZ ÚJ! | |||
| |||
2013. feb. 02. 20:28 | Válasz | #139 | |||
Ki mit szeret, olyat vehet! Én azért döntöttem a T-MAX mellett, mert két henger. Nézd meg a két típus nyomatékgörbéjét! | |||
| |||
© Szomjas | 2013. feb. 02. 20:20 | Válasz | #138 | ||
Azért a 400-as Burgman is még szóba jöhet,ha tényleg másik robogót veszek. Az a bajom,hogy másik blokk van a gépben,nem az eredeti. Nyáron kéne műszakira vinni a gépet,tehát a saját blokkját felkéne újítani,de utána még német rendszám is kéne rá és akkor meg már sokba fájna az egész. Jobban járnék egy német rendszámos maxival.
| |||
|
© Szomjas | 2013. feb. 02. 20:14 | Válasz | #137 | ||
A cx 500 ingyen sem kéne. ;D Se pakolni nem lehet olyan jól,se az időjárás ellen nem véd úgy na meg kapcsolgatni is kell ... Egy maxirobogó az mégis univerzálisabb szerintem. | |||
| |||
© juhász béla | 2013. feb. 02. 19:28 | Válasz | #136 | ||
| |||
2013. feb. 02. 18:04 | Válasz | #135 | |||
Szerintem nekem már ezt elküldte régidejó barátom! Vagy ha nem ezt, valami hasonlót mert keresett már többet is. Jó anyag, igen részletes. feltesszük a doksitárba.
| |||
| |||
2013. feb. 02. 17:49 | Válasz | #134 | |||
Azért a doksi nagyon jó megnéztem... Vagy már megvan? | |||
| |||
2013. feb. 02. 17:21 | Válasz | #133 | |||
Na de merem ajánlani a CX-500-at is, csak ahoz még nagyon új vagy... Ahoz oda kell öregedni, ahogy Bél@ bááácsi is tette... | |||
| |||
© juhász béla | 2013. feb. 02. 16:15 | Válasz | #132 | ||
| |||
2013. feb. 02. 16:08 | Válasz | #131 | |||
Nagyon jó. Ha gondolod bővebben is kifejtem, de ezt ki kell próbálni. Más dimenzió... Nem igazán összehasonlító a klasszikus robogókkal. Itt a motorblokk a vázban, középen és elég alacsonyan (mivel fekvő a két henger) helyezkedik el. Ennek az egyik nagy előnye az alacsony súlypont, a másik hogy a hátsó keréken ugyan olyan kicsi a rugózatlan tömeg mint egy hagyományos motoron. Ezért nagyon jó vele kanyarodni, nem tör ki a fara. Kipróbálod és beleszeretsz... En is így jártam... | |||
| |||
© Szomjas | 2013. feb. 02. 15:45 | Válasz | #130 | ||
Tamás légyszi írd le a tapasztalataidat a T-maxxal kapcsolatban! Elgondolkodtam egy ilyen robogó vásárlásán. Köszi.
| |||
|
© juhász béla | 2013. feb. 02. 12:41 | Válasz | #129 | ||
Bogarásszatok Maxosok. http://www.ekoinstal.com/skutery/Yamaha%20XP500%20TMAX%20Technical%20Orientation%20Guide.pdf | |||
|
2013. feb. 01. 18:45 | Válasz | #128 | |||
Még nem, beszélni akartam Veled, csak nem vagyok otthon, de még Egerben sem... Miskolcon járjuk az üzleteket. Le kell venni itt is a variót hogy belenézzek? Mert látom hogy itt a sima tárcsa van belül. Ha a helyén szedem szét össze tudom rakni, vagy szívás lesz a vége és csak le kell vennem? | |||
| |||
2013. feb. 01. 18:33 | Válasz | #127 | |||
Ezek szerint a görgőket nem szedted ki?
| |||
|
2013. feb. 01. 16:28 | Válasz | #126 | |||
Tegnap szétszedtem a motor hajtását. Egész pontosan a variátorházat bontottam le. Kicsit más mint az YP-250. Könnyebb, de egyben nehezebb is. Miután megmértem a szíjat, ami a 32-30,5-mm-ig jó, nagyon megnyugodtam. 31,5 és 31,7 közötti értékeket mértem, ami azt jelenti hogy nem túl használt. A ház belseje is megfelet az elvárásaimnak, szimplán poros, de nem túlságosan. Ennek a varióháznak nagyon komoly légszűrője van, ez már a harmadik amit a motoron találok! Mivel még nem raktam össze, erősen vacilálok hogy csak bele kéne nézni a variátorba is... Mindent fotóztam, készítek beszámolót. | |||
|
2012. aug. 17. 19:29 | Válasz | #125 | |||
Oké, de akkor nincs rajta csomagtartó, doboz, apróságok. Nem nehéz összeszedni + 8-10 kilót...
| |||
|
2012. aug. 17. 16:09 | Válasz | #124 | |||
217 kg full tankkal és olajjal. Ez a gyári adat!!!
| |||
| |||
2012. aug. 17. 15:54 | Válasz | #123 | |||
Ha már itt tartunk, akkor én is:
| |||
| |||
2012. aug. 17. 15:41 | Válasz | #122 | |
Nem mondtam semmit..:)) Csak gondoltam..;)) :D
| |
2012. aug. 17. 15:00 | Válasz | #121 | |||
Bagoly mondja verébnek! Másik sovány...!
| |||
| |||
2012. aug. 17. 14:59 | Válasz | #120 | |||
Összeszakadt Sovány Kis Barátom! Ezeknek a méricskéléseknek akkor lenne bármi alapja, ha legalább ugyan azon a mérlegen néznénk a holt és élő súlyokat! A többi csak smafu, lehet hogy az a mérleg ahol Te méred majdan, többet csal mint ez itt! Na mikor jössz...? | |||
| |||
2012. aug. 17. 14:54 | Válasz | #119 | |
:)) :))
| |
© juhász béla | 2012. aug. 17. 14:08 | Válasz | #118 | ||
Maj leméretem majd az enyémet is ,kiváncsiságból,élő suly nélkűl persze.Mert az enyémnek hoz a gyári 218kg,és ha mellé tesszűk a tiédet hát igen csak van eltérés.
| |||
| |||
2012. aug. 17. 14:04 | Válasz | #117 | |||
Nekem inkább az lenne a gyanús, ha 180 kg lenne. A Lada is 1030 kg volt, engem is 110-nek mért. Nem mondod hogy csak ezért küldtél a porba...? Szerintem jól mért. Gyári adat száraz tömeg nem? Se olaj, se víz, se akksi, se benzin se csomagtartó, se doboz... | |||
|
© juhász béla | 2012. aug. 17. 13:55 | Válasz | #116 | ||
Hu vaze ,5kg a kesztyűd.Ha majd egyszer valahol másutt is megméred ,más lesz az eredmény.Mert itt a gyári adat egy t max-ról,/197kg/http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_t-max_500_2001.php
| |||
| |||
2012. aug. 17. 13:50 | Válasz | #115 | |||
Na kérlek. Srác mondja, mérleg halál pontos, + - 5kg. De mivel onnan hogy leszálltam a 220 és 230 között játszott, így azt mondta, a motor tuti 225 kg így ahogy ott áll. Mikor levettem a kesztyűt róla, 220kg-öt mutatott a kijelző. Minek ez Neked? | |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 17. 13:39 | Válasz | #114 | ||
| |||
2012. aug. 17. 13:15 | Válasz | #113 | |||
Le vagy Te X@rva!
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 17. 13:10 | Válasz | #112 | ||
Hajrá!Csak a motort mázsáld le,mert szerintem di,,nót nem mérnek
| |||
| |||
2012. aug. 17. 13:04 | Válasz | #111 | |||
Én is rajta legyek...? Oké, mindgyá' megyek le, szerintem le is mázsálom. Majdnem tele van, alig 30 Km-t mentem vele azóta hogy megtankoltam. Dobozt rajtahagyom jó? | |||
| |||
© juhász béla | 2012. aug. 17. 12:57 | Válasz | #110 | ||
Lemérte már valaki hivatalos mérlegen mennyi is a pontos sulya a Tmax-nak.Tamás légyszives mérd meg a tiédet valahol.Pl.MÉH telepen.kiváncsi vagyok rá hogy ott mit mérnek,teletankal.köszi
| |||
| |||
2012. aug. 16. 23:51 | Válasz | #109 | |||
| |||
2012. aug. 16. 22:08 | Válasz | #108 | |||
Holnap küldök át képet.
| |||
| |||
2012. aug. 16. 21:33 | Válasz | #107 | |||
Én még nem tudom milyen varió van benne, de nekem gyanús. Szerintem minimum a görgőket megvariálták. Maj' szétszedem egyszer lassan... Nincs nekem facebookom... | |||
| |||
2012. aug. 16. 20:28 | Válasz | #106 | |||
Nálam 4,8-5,0 körül van hétköznap. A 18gr-os görgők és a Malossi varió növeli a fogyasztást. A taskát itt vettük Sz-helyen, Givi. Facebookon fent van. | |||
| |||
2012. aug. 16. 20:20 | Válasz | #105 | |||
Ez nagyon komoly túra Tomi! Én ahogy eddig méregettem, valamivel többet fogyasztok. Olyan 4,6 körül van, táskák nélkül. Te hol vetted a tiédet? | |||
| |||
2012. aug. 16. 16:42 | Válasz | #104 | |||
Szekelyszentlelek fele tenyleg keveset esznek a motorok. :D gratula ! | |||
| |||
2012. aug. 16. 15:07 | Válasz | #103 | |||
5 nap megvan csak két 3. nap van. :)
| |||
| |||
2012. aug. 16. 15:03 | Válasz | #102 | |||
Egy kis fogyasztás infó. T-max 2003-as. Malossi varió. Malossi X-kevlár szíj (25.000 km van benne) 18 gr-os görgők. 2582 km --> átlagfogyasztás 4,85 l/100 km 1. nap Szombathely-Záhony 548 km 110 km/h utazó (336 km autópálya 130-140 -es tempó) oldaltáska, 2 személy. --> 6,1 l/100 km 2. nap Záhony-Ártánd-Székelyszentlélek 502 Km oldaltáska, 2 személy 110 km/h utazó ahol lehetett. --> 4,4 l/100 km 3. nap Székelyszentlélek-Tölcsvár-Székelyszentlélek 370 km 2 személy táska nélkül, 110-es utazó ahol lehetett --> 4,2 l/100 km 3. nap Székelyszentlélek-Parajd-Békás szoros-Székelyszentlélek 270 km 2 személy táska nélkül, 110-es utazó ahol lehetett, sajnos sok hely volt ahol még az 50 is sok volt --> 4,2 l/100 km 4. nap Székelyszentlélek-Ártánd-M30-M3-M1-Szombathely 892 km 110-es utazó ahol lehetett (380 km autópályán 110 km/h utazó, 130-as előzés elég sok) --> 4,83 l/100 km Csomagokkal, erős szélben 130 fölött simán 6 liter fölött eszik. 5 nap alatt volt majdnem 2600 km, haza egy seggel cca. 900 km. | |||
|
© Gabó | 2012. júl. 19. 15:27 | Válasz | #101 |
bp. zugló
| |
2012. júl. 19. 15:24 | Válasz | #100 | |||
Tudom. Az enyém 2001-es, azon is így van. Nem mondom hogy leveszem és kipróbálom, de ha azóta tuti, akkor valószínűleg tényleg ez lehetett. Merre laksz? | |||
| |||
© Gabó | 2012. júl. 19. 15:18 | Válasz | #99 |
van két vastag gumicső elöl a kormányműnél a műszerfal mőgőtt alatt kb., abból az egyik
| |
2012. júl. 19. 15:11 | Válasz | #98 | |||
A porlasztó előtti műanyag doboz alján lévő kis csonkra gondolsz?
| |||
| |||
© Gabó | 2012. júl. 19. 14:13 | Válasz | #97 |
Üdv mindenkinek! nemrég vettem egy 2007-es tmaxot, óriási szerelem van :) , de sajnos volt vele gondom. 3x történt az hogy, mentem vele a városban vhol megálltam ügyeket intézni és mikor inditanám be nem indul. az ac pumpa nem szívta fel a benzint mikor ráadtam a gyújtást. a megoldás minden esetben az volt h vártam h lehüljön, aztán pöccre indult. elvittem szerelőhöz, egyébként is akartam, olajcsere szűrők stb. a végeredmény h le volt csúszva-szedve? az egyik gumicső elöl ahonnan szívja a levegőt.ez visszakerült, azóta semmi gáz. szerintetek ez okozhatta a problémát? |
2012. júl. 17. 22:38 | Válasz | #96 | |||
Én sem. Mindenesetre, találtam YP-250 fesszabályzót, az is fel van sorolva abba a linkbe amit már lentebb is beillesztettem. Ebben fel van sorolva a6 YP 2000-01, tehát akkor amit lehet oda rakni, azt ide is. Mert hogy ilyet is találtam:Kicsit jobb az ára és ugyan ezt kínálják a 250-esekhez is és ugyan ez, ami az első linken van. Akkor mennyibe is kerül...? Az senkit ne tévesszen meg, hogy az egyiken 6 faston nyelv van, az egyik középső bizony tök üres... Három kábelen a három fázis be, kettőn meg a "+" és "-" ki egyenesítve szabályozva.... Ennyi. | |||
| |||
© Wiking | 2012. júl. 17. 22:15 | Válasz | #95 |
Pedig nem lapoztam sokat bele a dolgokba...iagaz a dátumot nem is néztem :S
| |
2012. júl. 17. 20:28 | Válasz | #94 | |||
Sajnos már régen eladta, nagyon meg volt lepődve mikor felhívtam... De azért köszi! | |||
| |||
© Wiking | 2012. júl. 17. 09:23 | Válasz | #93 |
Találtam egy másikat is! Ebböl talán a fesszabályzót meg tudod szerezni.
|
© Wiking | 2012. júl. 17. 09:18 | Válasz | #92 |
Tamás! Böngészgettem motorhirdetéseket és ezt találtam neked!. Természetesen csak ha érdekel :) A képeken látni, hogy a hagyományos majesty féle genetátor van benne :)
|
2012. júl. 16. 22:16 | Válasz | #91 | |||
Akkor ez nem is olyan kicsi, ha ennyit mer nyomni! Tudom, hogy bosszant, de a 250-el is voltak problémák és a végére bármikor bárhová töprengés nélkül bátran indultál, mert tudtad, hogy min ülsz! Hajrá! | |||
| |||
2012. júl. 16. 22:00 | Válasz | #90 | |||
Biza én már látom mindenütt a vasat... Van benne rendesen, ezt aztán hiába csúfolják "műanyag motornak" mégis csak 210kg... Hol muszájból nézek bele, hol meg mert érdekel. De hogy bosszant, az tuti. Itt van előttem, az idő is engedné és mégsem tudok vele kedvemre motorozni. De bízom benne hogy tényleg összejön! | |||
| |||
2012. júl. 16. 21:46 | Válasz | #89 | |||
Én még nem láttam az új vasat és a részletekről sem tudok! De remélem, hogy nem fogsz megharagudni rám! Tudom, hogy bosszantó dolog, ha valami nem jó, vagy nem úgy működik, ahogy elő van írva, DE Te vagy akkora Varázsló és a környékeden is van egy általam is ismert Mágus, aki segítségével ahogy írtad is "meggyógyítjuk". Véleményem szerint ez lesz a helyes irány, mert innét ismerni fogod ezt is, úgy mint a 250-est és ha már az összes csavart meglazítottad, akkor utána nem remélhetően nem fognak előjönni meglepetések! Én is ezt csinálom szinte minden járművemmel, kivétel a FIAT, mert az új! A lehető legjobbakat kívánom és talán a bosszankodás mellett egy kicsit örülj is, mert szerintem így fogsz oda érni, hogy lesz egy tuti vasad! | |||
| |||
2012. júl. 16. 16:57 | Válasz | #88 | |||
Na ma Béla hozott egy feszszabályzót, ez már 19V-al is képes tölteni. Jelenleg Tiszaújvárosban lesi ahogy szakad az eső, majd holnap visszatértünk a problémára. De egyébként JaSa, valószínű így vettem a mocit, kicsit betegen... Meggógyitjuk... | |||
|
© jasa | 2012. júl. 16. 14:01 | Válasz | #87 | ||
Ezek szerint a feszkó hiba korábban is megvolt, és csak a +%50%-os izzó hozta elő !? Hmmm, érdekes. Akkor eddig mázlid volt !!!
| |||
| |||
2012. júl. 16. 08:14 | Válasz | #86 | |||
Köszi, majd élek vele!
| |||
| |||
2012. júl. 15. 23:12 | Válasz | #85 | |||
Tamás, ez a Soltvart kft itt nálunk. Ha itt javittatod, küldöd postán én elviszem nekik és küldöm vissza elsőbbségivel. Tatabánya NYÁRFA U. 14. 2800 TATABÁNYA, KOMÁROM-ESZTERGOM Telefon : 06-20/9-189-743, 06-34/302-463 Fax : 06-34/302-463 ( amúgy ha 3 vezeték megy a generátortól fel a fesszabba, akkor van külcsönbe egy atlantic tökéletes szabályozóm amig szerzel vagy javittatsz ) | |||
| |||
2012. júl. 15. 21:28 | Válasz | #84 | |||
Megbeszéltük, majd tájékoztatlak benneteket mit intéztünk! Mindenkinek köszönöm a tippeket! | |||
| |||
© Wiking | 2012. júl. 15. 19:48 | Válasz | #83 |
A felsorolásban ottvan a 250-es maja is! Igaz 2001-es 5 vagy 6 pólusú csatlakozó van a tiedben Tamás? Végső megoldásként talán azt tudnám mondani, hogy ne tegyen tönkre semmit a túlfeszültség, hogy amíg legurulsz Béláig, húzd le a fesszabályzót...így nem lessz töltésed abszolult...de ha nem több100 km, akkor nem lehet gond.
|
2012. júl. 15. 18:24 | Válasz | #82 | |||
Na ha holnap délután nem esik, lemennék. de hogyan, ha túltölt... Szétüt mindent mire odaérek hozzád... Hazamenek és beszélünk skype jó? | |||
| |||
|
|
|