|
|
|
© Zsolt | 2007. okt. 28. 19:10 | Válasz | #22 | ||
Ez a túra dolog jó ötlet. Első körben majd nézünk egy olyan találkozót, amelyik mindannyiunktól kb. egyenlő távolságra van, ill. lesz szervezve.
| |||
|
jasa | 2007. okt. 28. 15:19 | Válasz | #21 |
Egyetértek, idővel indulhat egy TÚRA topik is, és kiagyalunk majd valamit. Errefelé is van hegy (Bakony) víz (Balaton) tankolni is lehet (nyereg alá -nyereg fölé egyaránt.....). OKÉ
| |
tamas | 2007. okt. 28. 09:34 | Válasz | #20 |
Tudodo jasa az a baj, hogy ezek nem rémtörténetek, hanem maga a nagybetűs élet. Igazából pedig csak az tapasztalja meg ezeket a dolgokat, aki sokat megy, és a távok sem kicsik. A napi rendszerességgel megtett kilóméterek hozzák az igazi tapasztalatokat. Az meg hogy megosztjuk egymással, szerintem nagyon hasznos, én rengeteget profitáltam már Zsolt tapasztalatai alapján, bár a dologhoz az is hozzátartozik hogy viszonylag nem régen motorozok Majestyvel. De a tudatlanság akkor is tudatlanság, mások tapasztalata alapján pedig mindig olcsóbban lehet előrre jutni mint egymagam mindent kikeresni. És itt van ennek a fórumnak nagyon nagy létjogosultsága, mert csak mi vagyunk (egyenlőre) akik megbeszéljük a gondjainkat. Az egyetlen gáz, a földrajzi távolság. Ezen nem tudunk változtatni, majd jön a nyár, és ellátogatunk egymáshoz, és megbeszéljük mindazt, amit lelevelezünk itt hónapok alatt. Ja, meg motorozunk is persze! Eger környéke csúcs, nagyon szép helyek vannak! Addig mindenki gondolkodhat hová, merre viszi el a többieket, ha egyálltalán Nektek is vannak ilyen elképzeléseitek! Meg persze az árak, meg az utazás sem mellékes, ezeket mindet ki kell agyalni jóelőrre. ÚJ TÉMA! |
jasa | 2007. okt. 28. 00:12 | Válasz | #19 |
Látom van élet a fórumon Röstellem de a nyáron én is megjártam az alkatrész témát: 9600-ért sóztak rám egy szíjat, ami 800 km után gumireszelék lett (igaz belejátszott a "kóválygó" hátsó tárcsa is !) Utána 1500-ért !!! találtam teljesen jó használtat, most iz azzal megy (mindjárt kettőt vettem belőle ) Az első külső tárcsáért (aminek a külső felé bordák vannak) meg volt pofájuk 16200-at elkérni - használtan ! Utána én 18000-ért komplett hátsó tárcsákat kuplunggal + komplett légszűrőházat tudtam venni. Hát ilyen dolgok voltak. (Az már hab a tortán, hogy a 2. szíjszakadás után a 60 km tréleres szállítás 15000-be fájt ! No de ezt le is vertem a szerelőn utána ) Megígérem nem terhellek többet Benneteket ilyen rémtörténetekkel. |
© Zsolt | 2007. okt. 27. 20:27 | Válasz | #18 | ||
A dokumentumtár alsó részére az egyéb likek, táblázatok részen pont ezért tettem be pár online boltot, hogy tájékozódjatok. Az árak nagyon eltérőek, ne ugorjatok bele rögtön egy-egy vásárlásba. Itt Nyíregyházán is van bolt kettő is, van amit mégis tatabányáról hozattam.(pinkmotors- bordásszíj pl.)
| |||
| |||
© Zsolt | 2007. okt. 27. 20:23 | Válasz | #17 | ||
A lényeg a szervízkönyv 12. oldalán van. A gép eleve japán, tehát van benne elektronika bőven, elég ha a kapcsolási rajzra nézünk. pl: CPU - Central Processing Unit – központi feldolgozóegység, más néven processzor. Tudnak a japánok nagyon! A kérdéses probléma leírása a Failure diagnosis 2-es pontjában van leírva: Eredeti: In case of meter pulse failure If travel distance signals are not detecting during runnig, the oil indicator light flashes and gives a warning of meter signal failure. Webes online fordítóval: A méter impulzuskudarc esetében Ha az utazási távolsági jelek nem észlelőek futáskor, az olajindikátor villanásokat gyújt meg és adja az ütemjelkudarc egy figyelmeztetését. Nos, erről írtam korábban. | |||
|
tamas | 2007. okt. 27. 20:14 | Válasz | #16 |
Megnéztem a görgök árát is, hát 11,56 gr-os szett, 2'736 ft, én meg a 6db-ot 4000-ért kaptam, +a két maradék is lesz 1'22, +postaköltség, hát nagyon ráfáztam! De az azért megnyugtat, hogy a 400-as Majára 37'680 ft a szíj! Nagyon szét kell nézni!
|
tamas | 2007. okt. 27. 20:01 | Válasz | #15 |
Köszönöm a gyors reagálást! Valahol a lelkem mélyén erre gondoltam, mert azt valóban tudtam hogy a lámpa nem az olajnyomást mutatja. Az viszont érdekes, hogy pontosan ma, mikor indultam, jött egy szomszéd, és vele beszélgettünk vagy negyed órát. Ezalatt felpolíroztam a gépet, és a motort végig hagytam alapjáraton melegedni. A lámpa nem gyulladt ki, tehát kell hogy legyen fordulatszám függvénye is a dolognak. Vagy valami. Nem hülye gyerekek találták ezt ki! Köszi a tippet, megnéztem, a linket, és be is szerzek egyet. A görgödolog tisztázódott, küldenek még kettőt. Úgyhogy ha kell valakinek 12 gr-os variátorgörgő, a Yamaha Fehérnél nagyon tudják már hogy kell küldeni a szettet! |
© Zsolt | 2007. okt. 27. 19:23 | Válasz | #14 | ||
Nekem is volt ilyen problémám,én a műszerfal oldalon felejtettem el visszakötni spirált a sziréna beépítése után. A visszajelző lámpa nem nyomást mér, erről már korábban beszéltünk (nincs a blokkban olajnyomás-mérő gomba!) Egyébként a probléma okát már leírtad, vagyis az olajcseréig így nem tudja "számolni" a kilométereket. Álló de járó motornál nincs mozgás, ezért a kijelző vezérlést úgy állították be, hogy várjon hosszú perceket, ami alatt előbb-utóbb úgy is elindul a vezető a motorral. Vegyél egy km spirált, berakás előtt olajozd meg és minden ok lesz. Azért így is lehet járni vele Máskülönben itt egy link a spirálról: Maja alkatrész link Ugyanitt van görgő is, tudom, hogy vettél, kukkolj azért rá.
| |||
|
tamas | 2007. okt. 27. 18:57 | Válasz | #13 |
Jasa! Az a lényeg, hogy mire együtt van a zseton, legyen vagy 8-10 jó lehetőség, amiből válogathatsz, és ebben az esetben nem fogsz véletlenszerűen kapkodni. Azért nem mindegy, hogy tudod-e a címeket, vagy keresgéled őket! Zsolt! Elszakadt a kilóméteróraspirálom. Ez alapjábavéve nem volna nagy baj, de kb pár percre rá kigyulladt, majd elkezdett villogni az oil nyomásmérő lámpácskám. Van összefüggés a kettő között? Lehet hogy azért jelez mert nem tudja tovább mérni a még futható távolságot a következő olajcseréig? Mikor megállok, és leállítom a gépet (motort) és újraindítok, nem jelez a lámpa. De kis idő elteltével ismét villogni kezd. Mi lehet a megoldás? Esetleg ha még nem találkoztatok a problémával megtennétek hogy az elsőkerékről lecsavarjátok a spirált és mentek egy kicsit? Kb két km. elegendő lehet!lécci lécci... |
jasa | 2007. okt. 27. 18:28 | Válasz | #12 |
Tényleg rendes dolog hogy ilyen lelkesek vagytok motorkeresésbende azt hiszem csak az eladás után lesz éles helyzet, addig marad a plátói szerelem, meg a tapasztalatgyűjtés.....(Remélem hogy a dinka meg addig szolgál hűségesen... ) Az a plexi tényleg nagy, jóbban védi kezet, meg felül is kb 10 cm-rel magasabb lehet. Ehhez jöhet még egy olyan alsó szélesítő mint a Lacinak van, aztán minden OK ! |
© Zsolt | 2007. okt. 27. 17:07 | Válasz | #11 | ||
Jól néz ki mind a kettő. Jasa! Korábban kérdezted, hogy a normál plexi meddig ér. Ezen a linken ill. képen jól látható a különbség. Végül is hol lehet ilyen széles plexit venni? | |||
|
Laci | 2007. okt. 27. 16:16 | Válasz | #10 |
Találtam én is jo vételt Jasának csak nem tudom melyik annyi mert a pezsgőszínün nagy pleko van itt a link :) http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1414334&command=ugras&screenwidth=1280 |
tamas | 2007. okt. 27. 14:37 | Válasz | #9 |
A burgiról annyit, hogy én mentem vadi új 400-assal, nagyon jó motor, de nem annyival erősebb mint a Maja! Viszont a 650-es, az már igen igen ott van, van Egerben egy eladó, 18'000km van benne, két éves, met. fekete. De sokak szerint negyon meg volt hajtva, megint csak a rejtett hibák c. fejezethez értünk. 1'500'000 az ára,
|
jasa | 2007. okt. 27. 13:06 | Válasz | #8 |
Yes. HA a dinkát el tudnám adni, akkor még beleférne a költségvetésbe. Persze azért meg kellene nézni rendesen hogy milyen a motor, hajtás, fékek, kerekek stb.. Ti is tudjátok, ha van egy rejtett "bukta" akkor röpködhetnek a tízezrek, és a olcsóból végül drága lesz Egyébként én sem a vételt bántam meg , hanem hogy utána nem vizsgáltattam le csontig, no meg balfék volt a szerelő
|
© Zsolt | 2007. okt. 27. 12:29 | Válasz | #7 | ||
És ehhez mit szoltok? Maja link
| |||
|
© Zsolt | 2007. okt. 27. 09:10 | Válasz | #6 | ||
Hát igen, a burgonya az örök rivális. Bevallom én is néztem, sőt beszéltem több 400-as tulajjal. Ők a 650-esre vágynak, állítólag mos, vasal és főz is (meg minden), de az meg olyan 2,4 M körül van. Marha sok szerintem! Ennyi pénzért tudnék venni már egy komolyabb nagyköbcentis endúrót is. A következő lépcső nekem ez lesz, ezeket a gépeket lehet pakolni, erős a motorjuk, a futóművük bírja a magyar utakat és nagy távolságokra is OK.
| |||
|
jasa | 2007. okt. 27. 08:57 | Válasz | #5 |
Szuper ! Szerintem ha valakinek már 1 milla közeli pénze van inkább használt megkímélt burgit vesz (400, 650)annak nagyobb a presztizse...Még a 250-es burgonya is elég nagy konkurrense a majának, de árban kb. egy százassal fentebb van nála, azonos állapotokat összevetve. Hogy valóságban megéri-e a többlet, azt nem tudom, én csak "íróasztal mellől okoskodom"
|
Laci | 2007. okt. 27. 08:44 | Válasz | #4 |
Jó reggelt:) Akkor felvatom én is a fórumot:) Igen az az 1,6M rengeteg pénz egy mototrért annyit csak akkor adnék ki ha feleslegesen lenne annyi pénzem amivel épp nem tudnék mit kezdeni:)Nagyon jó árban lehet most maját venni:)Egyzer majd én is veszek nagyobbat 400ast de egyenlöre ezzel motorral maximálisan meg vagyok elégedve ez volt a tökéletes választás:) Nézegettem anno a burgonyákat is de azok joval drágábbak voltak :) cserébe viszont annyival nem hinném hogy jobbak:) na akkor üdv itt a fórumon is mindenkinek :) |
© Zsolt | 2007. okt. 27. 06:26 | Válasz | #3 | ||
Szóval a maja árak tényleg kicsit lejjebb jöttek az elmúlt évben. '95-'96-os évjáratokat 250-300 ezer között lehet látni időnként, sőt van ettől olcsóbb is. Mondjuk ezek az esetek 90%-ában nincsenek forgalomba helyezve, olasz papírok vannak csak hozzá. A forgalomba helyezés ha jól emlékszem olyan 130 ezer körül van. Egy biztos! Újért 1,33 misit biztos nem adnék ki, bár ha vennék akkor is 400-as lenne a kiválasztott, az meg 1,6 M! Szerintem nagyon drága!
| |||
|
tamas | 2007. okt. 26. 21:55 | Válasz | #2 |
Huhúúú! Isten vagy!Itt tényleg jobb lesz beszélgetni, csak az üzenőfalra ki kell írni hogy első kötet, ide meg hogy második kötet. De nem kell a falnak búcsút mondanunk. tamas |
© Zsolt | 2007. okt. 25. 16:50 | Válasz | #1 | ||
Hát beszélgessünk, úgy mint az üzenőfalon! Új vagy? Nem szóltál még eddig hozzá? Itt a lehetőség, hogy megmutasd magad! Nem majesty a motorod típusa? És akkor mi van? Írj bátran, lényeg, hogy a motorod legyen és motorosként gondolkozz! Zsolt | |||
|
|
|
|