Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


Feco2016. aug. 03. 19:38 | Válasz | #6754 
Nem konkrétan erre gondoltam...
Motor után,első a család legyen!

 © Pazo2016. aug. 03. 19:21 | Válasz | #6753 
Tőrténetesen vettem akksit, de azért, mert a másik meghalt.
tel.sz: 06 30 445 85 96

Feco2016. aug. 03. 18:09 | Válasz | #6752 
Na erre mondom mindig illik áramot mérni mielőtt költekezünk. Ilyenkor szoktak új aksit is venni... Ezt megúsztad...
Motor után,első a család legyen!

tamas2016. aug. 03. 17:53 | Válasz | #6751 
Az ember minidig tanul valamit...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2016. aug. 03. 15:53 | Válasz | #6750 
Na gyerekek! Megvan, hogy mi szívta le az akksimat! Persze, csak akkor derült ki, amikor megvettem az új feszszabályzót.Kicseréltem, de nem kötöttem be az ülésvilágítást. Négy napig ugyanannyí volt a feszültség az akksiban.Vasárnap elmentem gurulni egyet, bekötöttem. Utána egy nap alatt ment le a feszültség12.6-ról 12.1-re. tegnap reggel valahogy benéztem az ülésnél egy kis résen, és nini! világít a lámpa. kikötöttem, azóta a műszer meg sem mozdul 12,9-ről. Persze kidobtam a valószínűleg jó fesz. szabályzót! Így jártam!
tel.sz: 06 30 445 85 96

Feco2016. júl. 21. 17:20 | Válasz | #6749 
Ha már akku!!! Megosztom hátha tanulságos!Tavaly úgy tettem el a szezon végén, hogy minden rendben volt.Elsőre indított. meg minden ami szem-szájnak ingere...Úgy ahogy a nagykönyv írja novemberben kivettem az aksit, száraz fagymentes hely kéthavonta töltve szigorúan...stb. Az akku április 10-én lett volna egy éves.Április elején rossz idők voltak és a a hónap végén vettem elő.Feltölt, próbaút és műszaki vizsga.Megyek érte, műszaki van aksi lemerülve.Nagy nehezen hazakerültem de rövid leszek még kétszeri erőlködés után rá kellett jönnöm az akku kuka.A boltban állították ez az akku 1 éves és jó!!! Hát nem jó...Megnéztem a gyári adattábláját:YUASA 160 AMPER indítóárammal...Ez való bele...Mély levegő megvettem és jó...A biztonság kedvéért egy-két izzót kicseréltem ledesre, és most rajt-felejthetem a kereszteződésben az indexet, az aksi nem is veszi észre.
Motor után,első a család legyen!

 © Pazo2016. júl. 21. 17:16 | Válasz | #6748 
Vettem egy digitális voltmérőt, szombaton fogom beépíteni, akkor majd többet fogok tudni mondani. Egyébként az akkumulátoros emberke azt mondta, hogy kifejezetten ártalmas a zárt akksiknál a folyamatos téli csepptöltés. Kétszer kell feltölteni, karácsonykor, meg tavasszal!
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2016. júl. 21. 14:22 | Válasz | #6747 
A 125-ös topicban Smafu.w126 nicknevű felhasználó is erre az eredményre jutott.
Mondjuk mivel a fölös töltőáramot "elmelegíti" így a ventillátor kifejezetten jó ötlet.
Túlhűteni úgyse tudod...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2016. júl. 21. 13:50 | Válasz | #6746 
Ha már akkú!
2009 óta van Majám, most 2016-ot írunk, tehát 7 éve!!!
A motort amikor megvettem már benne volt ez az akkú, tehát előlegezzük meg a bizalmat és fogjuk rá, hogy 8 éves az akkum!!
Egyszer kb. 4 éve rajtfelejtettem kb. 4-5 napira a garázsban a parkolófényt!
Úgy leszívta, hogy szó szerint 2 volt volt benne. Normál töltők el sem indították! Egy sima védelem nélküli 12 voltos trafóval erőlködtem addig, amire elérte a kapocsfeszt, na akkor már el tudott indulni vele az autómmata töltő is!
Őszintén megmondom én a téli leállításkor leállítom a motort, általában havonta fel szoktam rakni tölteni egy fél napra és most már a második éve várom azt, hogy mikor nem fog indítani!
De még mindig indít, pedig mint írtam 8 éves!

Át kell vennem Fecó ötletét, hogy legyen bika kábel a csomi tartóban, mert ha egyszer makacs lesz, akkor ennek hiányában hazáig tolhatom!

Ennyi!
1996-os Majesty 250

Hínár2016. júl. 21. 13:19 | Válasz | #6745 
Üdv!

Az akku gondokkal küzdő fórumtársammal osztanám meg a tapasztalataim.

Úgy indult az egész, hogy teljesen véletlenszerűen leállt néha a moci. Valamikor a dugóba állva de volt olyan is suhantam egyik falutól a másikig. Valamikor egy nap kétszer, valamikor hónapokig nem.
Ezt kb 2 évig csinálta.

Aztán egyik őszi indításkor nem akarta az igazat (hu-tyu-tyu). Akksi kiszed, szép púpos (zselés Banner 20.000.-)

Elektro műszerész cimbimmel kimértük még az atya úr isten is. Arra jutottunk, hogy "feszszabi" kuka.

Új szabályzó, új akksi.
Vettem bele Vatrát, jó olcsón azt is. Szerencsémre A garancia lejárta előtt szétment.


Aztán megismertem egy zseniális szerelőt Tahin aki nem ismer lehetetlent.

-Ön mindenhez ért?
-Igen ahhoz is!

Odavittem a vasat. Előszedte az oszcilloszkópot a multimétert és a lézeres hőmérőt meg mindet és nekiállt.

Egy óra után a diagnózis a következő:

Hűteni kell a feszültség szabályzót, mert el van dugva az idom alá és nem hűl rendesen.

Tettem rá egy pici ventilátort és azóta azaz két éve semmi gond.
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © Karcsi2016. júl. 21. 06:14 | Válasz | #6744 
Zoli! Mi van az aksiddal??? Probléma megoldva?
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

tamas2016. júl. 17. 14:41 | Válasz | #6743 
Nekem ilyen lett beépítve a 250-es Majestybe.
Illett is a műszerfalra.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2016. júl. 17. 14:30 | Válasz | #6742 
Ok!
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2016. júl. 17. 13:59 | Válasz | #6741 
Sima Lada voltmérő.
Autóbontókba párszáz forintért kapni. Rá a szivargyujtó dugóját, szigszalaggal (vagy festő szalaggal) rögzíted és menned kell vele!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Pazo2016. júl. 17. 12:46 | Válasz | #6740 
Ez jó lehet az enyémbe?
http://redracing.eu/cikk.php?id=2802&lang=hu
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Karcsi2016. júl. 17. 12:45 | Válasz | #6739 
Remélem nem az lesz a gondod, nézzétek, meg hogy van-e áramfelvétel...ha van akkor lehet kutakodni, mi szívhatja az aksiból a feszt. kezd a fesszabályozóval, ha széthúzod a csatit, ha megszűnik az áram felvétel akkor ő a hunyó....
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Pazo2016. júl. 17. 12:36 | Válasz | #6738 
Köszi Karcsi!
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Karcsi2016. júl. 17. 12:31 | Válasz | #6737 
a fesszabályzóban lévő dióda sor képes ampereket felvenni, ha beszarik valamelyik.
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Karcsi2016. júl. 17. 12:30 | Válasz | #6736 
Nyugalmi állapotban, mikor nem megy semmid a motoron akkor meglehet mérni, hogy folyik-e áram visszafele. nekem volt és a fesszabályzó szívogatta.
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Pazo2016. júl. 17. 12:28 | Válasz | #6735 
Köszi Tamás! Esetleg a közelben van valakinek ez irányú műszerezettsége? Mert nekem semmi ilyenem nincs, meg tudásom sem!
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Pazo2016. júl. 17. 12:26 | Válasz | #6734 
Nem tudom, visszamentem az akkumulátoroshoz, azt mondták, hogy jó az akksi, és a töltés is. Ha jól emlékszem , 14voltot mutatott a műszer. Lehet, hogy az kevés? Hogy tudom kideríteni, hogy rossz a feszszabályzó?
tel.sz: 06 30 445 85 96

tamas2016. júl. 17. 12:20 | Válasz | #6733 
14V a minimum, bár nekem 13,5V ha tompítottal megyek fordulaton. Pont elég.
Méresd meg, de jó lenne rátenni egy depréz lengőtekercses voltmérőt, amivel az esetleges csúcsokat is láthatod. Van hogy 18V-ig felszalad és az is kinyírja, megfőzi az akkut.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Karcsi2016. júl. 17. 11:57 | Válasz | #6732 
Ha jól emlékszem akkor 14,4V a töltő fesz.....nem vagyok benne biztos...a fesszabályzód nem szívat...anno nekem az nyírta ki az aksit....
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

 © Pazo2016. júl. 17. 11:44 | Válasz | #6731 
Sziasztok! Van egy olyan gondom, hogy 3 hetes akksi van a motorban( Banner), egész héten indul szépen, hétvégén meg 2 nap alatt lemerül! Mi lehet a gond? Hány voltnak kell lenni a töltésnek?
tel.sz: 06 30 445 85 96

meszizs2016. júl. 16. 17:57 | Válasz | #6730 
Milyen évjáratú a motorod?
Most szeretne cserélni a barátom, neki 2005-ös a Majája és úgy emléxem, hogy neki 12grammos a gyári, nekem meg 1996-os abba meg talán a gyári érték 14 gramm.

1996-os Majesty 250

tamas2016. júl. 16. 11:51 | Válasz | #6729 
A CVT topicban bővebben is kiveséztük ezt a kérdést, bogarássz már benne egy picit, a keresővel sokmindenre rögtön ráakadsz.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2016. júl. 16. 11:30 | Válasz | #6728 
Ha leírod az elvárásaidat akkor könnyebb válaszolni.
A görgőkkel sokat lehet variálni, meg persze a kuplung rugóval, és a kontraszttal is. Ez elsősorban a használattól függ. Pl erősen hegyvidékes ,kanyargós útra, vagy gyors előzgetéshez, 2utas+csomagok igénybevétel esetén...
06304373303-vagyok elérhetö

 © humanoid19692016. júl. 16. 11:03 | Válasz | #6727 
A görgőknél az a nem mindegy, hogy mit akarsz a motortól? Mármint min szeretnél változtatni? Ha pörgősebbet szeretnél ami később vált fel akkor 12 gr. Ha nem pakolod a motort és te sem vagy nehéz én maradnék a 14 gr nál. Én próbálkoztam 10, 12 és a gyári14 gr al is és végül is visszakerült a 14 gr gyári.

 © humanoid19692016. júl. 16. 10:58 | Válasz | #6726 
Nekem Athena van benne 10000 km óta. Semmi baja. Ez, ha jól tudom az egyik legolcsóbb fajta...

 © stancy2016. júl. 14. 21:21 | Válasz | #6725 
Sziasztok! variátor szíjat milyet vegyek? látom van kevláros, van sima. és melyik gyártó szíja az ami ajánlott? dr.Pullay görgőket is akarok venni. abból szerintetek jó a 20x12 14gr? vagy inkább könnyebb legyen? köszi

tamas2016. jún. 20. 09:23 | Válasz | #6724 
+36 / 20/978-93-26
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. jún. 20. 09:09 | Válasz | #6723 
Telefonszám nem kapcsolható.... Legalábbisamit találtam.

 © humanoid19692016. jún. 19. 20:05 | Válasz | #6722 
Ok, köszi! Csak arra emlékeztem, hogy valamilyen lap...De remélem tudjátok azért!

Fáy Tibor2016. jún. 19. 19:30 | Válasz | #6721 
Nyomólap a tisztességes neve.Bocsi!
Tyti

tamas2016. jún. 19. 19:03 | Válasz | #6720 
Miska Szarvas...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. jún. 19. 18:52 | Válasz | #6719 
Keresnék 2001 es 250 es hez variátor hátlapot csúszkákkal együtt. Vagy variátort...

Bertalan Tibor2016. jún. 15. 18:37 | Válasz | #6718 
Nos, Tity megnézte, a hátsó 3 pontos, az első 5 , a hátsó méretei: külső átmérő:230mm a belső:113mm

 © Herold2016. jún. 14. 21:25 | Válasz | #6717 
A DX hátsó tárcsa 3 ponton van fogatva. Legalábbis az enyém olyan volt, 98-as motoron.
De pár éve ilyen olcsón nem lehetett tárcsát kapni. Miskától a bontott tizen pénz volt.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2016. jún. 14. 18:22 | Válasz | #6716 
Nekem gyanúsan kevésnek tűnik az a 3 rögzítőfurat...
Berci Tenylen csak annyi van rajta?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2016. jún. 14. 17:52 | Válasz | #6715 
Lehet, de ez most kicsit sok(k)

LUI782016. jún. 14. 14:04 | Válasz | #6714 
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782016. jún. 14. 07:26 | Válasz | #6713 
Az oldalon fent vannak a méretek. Mérjétek meg ti is úgy ahogy az ábra mutatja.
2001-es Majesty 250
Lui

Bertalan Tibor2016. jún. 13. 23:53 | Válasz | #6712 
Nem tudom hogy deritsem ki, ráadásul az enyém most vizsga előkészitő nagy generálon van Titynél.

tamas2016. jún. 13. 16:38 | Válasz | #6711 
Én is nézegettem, de nem tudom egyértelműen eldönteni.
Én azt javasoltam, ha a Tiéd megjött, hozzá kell nézni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782016. jún. 13. 14:29 | Válasz | #6710 
Berci,

Nincs postaköltsége, utánanéztél, hogy a tiedre jó-e egyáltalán?
2001-es Majesty 250
Lui

 © Zsé2016. jún. 13. 10:23 | Válasz | #6709 
Üdv Uraim! főtengely csapágy méret valakinek fejből? :) Köszönöm!

 © stancy2016. jún. 12. 12:43 | Válasz | #6708 
felesleges eladni föleg ha rendbe van.. szaladgálni tökéletes. sajnos a rendszámos nem 50-es motor nem kelendő. mert jogsi kell rá, az meg 100ból jó ha 10nek van.. és szerintem max 200 a piaci értéke.

 © humanoid19692016. jún. 12. 00:42 | Válasz | #6707 
Ok, sajna ilyesmire gondoltam én is...

tamas2016. jún. 11. 20:35 | Válasz | #6706 
Ez nagyon relatív.
Ha szerencséd van, 250000-300000, ha nics 150000.
Azt amit beletettél nem kapod vissza, erre készülj fel...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. jún. 11. 16:52 | Válasz | #6705 
Ja! 2001 es...

 © humanoid19692016. jún. 11. 16:26 | Válasz | #6704 
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy szerintetek mennyiért lehetne eladni a motoromat? Saját tulajdon, friss műszaki. Új akksi és hátsó gumi. Az első tavalyi... Frissen fúrt motor melybe 1900km.-t tettem, tehát bejárattam már. Olajfogyasztás gyakorlatilag nincsen. Új, piros Malossi kontrasztrugó, és 10 grammos görgők, szintén Malossi. Szíj tavalyi, kb. 8000 et ment , Athena.Megperselyeztettem a szilenteket amint rugózik.Esztétikailag nem a legszebb, én nem estem vele bő egy év alatt... A féktárcsákat tavaly cseréltem, abban is 8000 van. A betétek 30-40 % ak. Amúgy mindene megy, rendes műszakin (KF en) ment át.

tamas2016. jún. 10. 18:43 | Válasz | #6703 
A kiegyenlítő tartály pedig a jobboldali taposó alatt van. Azt is nézd meg!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2016. jún. 10. 17:22 | Válasz | #6702 
LUI, nekem csak hátsó kell(ene), azért gondoltam rendelj egyszerre hogy ne kelljen 2x postaköltséget kiadni.

 © langehaare2016. jún. 10. 14:32 | Válasz | #6701 
köszönöm! tényleg ott ...., elnézést, de semmi leírást nem találtam róla, itt Németországban meg nagyon drága a szervíz. köszönöm még egyszer!

 © stancy2016. jún. 10. 14:06 | Válasz | #6700 
Nem a térdednél lévő kesztyűtartóban a hűtő sapkánál kell felönteni? én ott néztem hogy van e benne víz.

 © langehaare2016. jún. 10. 13:56 | Válasz | #6699 
Üdv!
Tudna valaki segíteni? 96-os majesty 250, nem találom a vizbeöntő helyét, lebontottam az elejét a kilométerorát is, tudna valaki fotot küldeni vagy valahogy segíteni? köszönöm

tamas2016. jún. 10. 12:28 | Válasz | #6698 
Sok sikert!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Simó Sándor2016. jún. 10. 12:22 | Válasz | #6697 
Nagyon köszönöm Tamás! Igen megkaptam csak közben el is aludtam kicsit....sok volt a munka!!! KÖSZÖNÖM!!!

tamas2016. jún. 10. 10:00 | Válasz | #6696 
Ment e.mail.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

LUI782016. jún. 10. 09:30 | Válasz | #6695 
Utána néztem az én tárcsaméretemnek.
Első 245x115 4x8.5
Hátsó 230x116 5x8.6
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782016. jún. 10. 09:20 | Válasz | #6694 
Van első is jó áron. A kérdés a minőség és az élettartam.
Fékkel csak nem viccelnek kint sem.

itt a link
2001-es Majesty 250
Lui

LUI782016. jún. 10. 09:18 | Válasz | #6693 
Szia Berci!
A fő paraméterek méret alapján az enyémre passzol.
Csináljuk azt, hogy megrendelek egyet, megnézem az enyémre./elvileg jó rá/ úgy tudom a tiédnek szűkebb a belső átmérője, de javítsatok ki, ha tévedek. TWN gyártmány, de majdnem minden hol ezt adják 16-20 ezer között itthon.
2001-es Majesty 250
Lui

 © Simó Sándor2016. jún. 10. 08:37 | Válasz | #6692 
Köszönöm!!! Azért ha valami elérhetőséget adsz esetleg erről az emberről,azt is nagyon megköszönném.

tamas2016. jún. 10. 08:24 | Válasz | #6691 
Atkáron lakik egy jó szakember. Ne akasszon meg a távolság.
Sajnos ez a mutatvány 2008-ban nekem is 100'000ft fölött állt meg... Már a motorblokk. A hajtómű más téma.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Simó Sándor2016. jún. 10. 08:17 | Válasz | #6690 
Szia Tamás! Köszönöm a felvilágosítást...... Már csak szereznem kellene egy jó szerelőt.... Lelkileg felkészűltem meglátjuk hogy bírja a pénztárcám! Nagyjából mennyibe fáj egy ilyen művelet??

tamas2016. jún. 10. 08:09 | Válasz | #6689 
Szia Sanyi!
Nem akarlak elkeseríteni, de itt minimum két problémával nézel szembe.
Az egyik a régen hallott sivító hang. Emiatt már sokkal korábban is jelentkezhettél volna, ez szerintem a hajtóműből (vario, szíj, kuplung csapágyai, hátsó hajtás csapágyaiból) eredhet.
A fémforgács szinte biztos, hogy a főtengely tűgörgős kosarából származik. Ez igen nagy gáz.
Többnyire egy teljes motorblokk felújítással járó történet.
Ezt a blokkot mindenképpen szét kell szedni és felmérni az állapotát.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2016. jún. 09. 21:39 | Válasz | #6688 
Fit For Yamaha:




YP 250 Majesty 1999-2007
YP 250 Majesty DX de Luxe ABS SG04/e1/00062 2000-2003
ITALJET Jupiter 125 2002-2006
Jupiter 150 2002-2006
Jupiter 250 JC/e9/0071 2002-2006
MBK YP 250 Skyliner 1998-1999
MBK YP 250 Skyliner / ABS

Na akkor most jól értelmezem hogy ez a DX-nél csak az ABS verzióra passzol? Vagy 99-től mindre?

Bertalan Tibor2016. jún. 09. 21:25 | Válasz | #6687 
LUI kérlek ha jó az én 99-s DX-re légyszives rendelj nekem is. Azonnal fizetem. Előre is köszi.

LUI782016. jún. 09. 07:46 | Válasz | #6686 
Mérete is?
2001-es Majesty 250
Lui

 © Mr. Majesty2016. jún. 08. 20:25 | Válasz | #6685 
Király az ár....
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

LUI782016. jún. 07. 12:42 | Válasz | #6684 
Sziasztok,

Segítsetek nekem, ez a hátsó tárcsaméret jó a 2001 -es majámra?

tárcsa jó áron.
2001-es Majesty 250
Lui

tamas2016. máj. 28. 18:04 | Válasz | #6683 
Jól tetted!
Nem az a baj ha tévedünk, az a baj, ha nem vagyunk képesek elfogadni és belátni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. máj. 28. 15:32 | Válasz | #6682 
Csak azért javítottalak ki mert a csekély tapasztalatom alatt pont beleszaladtam ebbe a hibába. A Keeway lemásolta egy quadjába egy az egybe a régebbi Majestyt.

tamas2016. máj. 27. 21:52 | Válasz | #6681 
Igazad van, a harang tényleg nagyobb. A támcsapágy is ott van ugye, a 2000 előttieknek nincs.
Variálnak mindenhol mindennel. Nincs itt garancia semmire!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © humanoid19692016. máj. 27. 19:20 | Válasz | #6680 
Maga a kupplunk is nagyobb lett sztem. Ezt csak azért gondolom mert vettem hozzá Keeway kontrasztrugót és mint kiderült a régi fajtára volt jó. Kb 10 mm el kisebb...

tamas2016. máj. 26. 12:32 | Válasz | #6679 
Jó lesz az!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Hínár2016. máj. 26. 12:08 | Válasz | #6678 
Üdv!

Malossi variátort próbált már valaki?

YP250 be raknám, ha nem hurrogtok le. Természetesen az erősített Malossi szíjjal.
Ne vedd komolyan az életet, nem úszod meg élve.

 © pirovits tas2016. máj. 25. 21:02 | Válasz | #6677 
Köszönöm.

Bertalan Tibor2016. máj. 25. 17:26 | Válasz | #6676 
Hello, van valakinek elfekvőben az első sárvédő rögzitő csavar, a széles fejü 1 pár? Megköszönném

tamas2016. máj. 25. 05:19 | Válasz | #6675 
Elvileg igen.
A motor szerkezeti felépítése ezen a téren nem változott. A kasztni történt komoly ráncfelvarrást, a tank került az ülés alól a láb közé és a kuplung kapott egy külső támcsapágyat.
Szóval 99%. Szerintem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © pirovits tas2016. máj. 24. 22:31 | Válasz | #6674 
Sziasztok!
96-os 250 -es majestym van. Kiszeretném cserélni a gáz bovdent, de csak 2000-től (175-ös méretben) találok. Kompatibilis?

A választ előre is köszönöm.

 © Mr. Majesty2016. máj. 16. 20:49 | Válasz | #6673 
A benzintank alatt is van egy biztosíték. érdemes meghesszelni....
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Mr. Majesty2016. máj. 16. 20:44 | Válasz | #6672 
Nekem van, ha kéred....
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Pazo2016. máj. 08. 13:41 | Válasz | #6671 
Ha gondolod hívj fel, tudok róla mesélni.
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Zsola2016. máj. 08. 08:33 | Válasz | #6670 
Azért lenne rá szükségem, mert a vízpumpam elkezdett folyni. A keeway- nel ugyan annyiba kerül a komplett pumpa mint máshol a javítókészlet. Csak hát a mocit még használom és így vakon nem merem megvenni.

 © Pazo2016. máj. 07. 19:55 | Válasz | #6669 
Szia! Miért kellenek neked?
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © Zsola2016. máj. 07. 14:39 | Válasz | #6668 
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni abban, ha valakinek van otthon elfekvőbe egy majesty 250-hez vízpumpája, akkor lenne olyan kedve és lemérne a motorblokkba bemenő rész átmérőjét és mélységét, valamint a lapát tengelyének a vízpumpából kinyúló rész méretét (ármérő, hossz, bevágás méret). Segítségeteket előre is köszönöm.

Coller úr2016. máj. 02. 22:17 | Válasz | #6667 
Köszönöm...
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

tamas2016. máj. 02. 22:16 | Válasz | #6666 
Igen.
A 125, 150, 180, 400 száraz.
A 250, T-MAX 500 zsíros.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2016. máj. 02. 21:27 | Válasz | #6665 
Sziasztok,

Egy kérdés.
A 2000 évj. Maja 250 variátor zsíros??
A facebookon kérdik az oldalunkon.

kösz,
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

meszizs2016. máj. 02. 17:33 | Válasz | #6664 
Nekem az a véleményem, hogy ennél olcsóbban is kapsz komplett variót bontottban a Miskánál!
Hidd el, hogy jót fog küldeni!
Én is azt használom!
Az öreg Majások azok tudják, hogy miért kellett cserélnem! HaHa!!
1996-os Majesty 250

tamas2016. máj. 02. 16:58 | Válasz | #6663 
Én használtam RMS görgőket a 250esbe. 60 km megtétele után ki kellett cserélnem, mert volt ami kockára kopott és volt ami eltört.
A varióról nincs tapasztalatom.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Szabycsek2016. máj. 02. 15:17 | Válasz | #6662 
Köszönöm, a jófogásról meg is rendeltem a membránt.
Erről mi a véleményetek a gyári helyére:
RMS Varió

 © Csíkos Nándor2016. máj. 02. 06:14 | Válasz | #6661 
Italmondonál 22500ft a membrán

tamas2016. máj. 01. 15:27 | Válasz | #6660 
...hát, sajnos a membrán egy igen drága alkatrész. A gyári főleg. Én anno a 35'000ft-os gyári membrán helyett 18'000ftért vettem utángyártottat. Lesz olcsóbban mint 40, szét kell nézni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © bundás2016. máj. 01. 14:07 | Válasz | #6659 
Ha már ebay:
http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Majesty-250-YP250-carburetor-vacuum-membrane-New-Genuine-Japan-/121824575281?hash=item1c5d4f7f31:g:19wAAOSwA4dWLqA4&vxp=mtr
vagy jófogás:
http://www.jofogas.hu/budapest/Yamaha_majesty_250_membran_uj_48414649.htm?first=1
Van felújító készlet is,de azt most nem találtam.

Szabycsek2016. máj. 01. 11:24 | Válasz | #6658 
Apropó, varió szettet ezt néztem ki:
Malossi Multivar 2000

Szabycsek2016. máj. 01. 11:23 | Válasz | #6657 
Sziasztok,
Segítségre lenne szükségem. Felújítás alatt van a gépem. kiderült hogy a komplett varió és a karbi membrán kuka. Varióból még meg is veszem a Malossi multivar szettet hozzá újonnan, de 40ezer forint egy membrán? Valakinek van valami olcsóbb ötlete?
Köszi a segítséget srácok.

 © humanoid19692016. ápr. 21. 22:56 | Válasz | #6656 
Köszi! Megtaláltam az adatokat... Holnap megyek a motyóért. remélem szombaton már legalább pöfögni fog a helyén a blokk, ha a műanyagok még nem is kerülnek vissza...

tamas2016. ápr. 21. 10:32 | Válasz | #6655 
Egy 65-75 kgos versenyzővel tudja a 115-125km/h sebességet. Ez elég. Én110 vagyok, alattam is ment 120 körül, 110-el utaztunk ketten, csomagokkal pályán laposon.
A kért adatokat a letöltésekben, a szervizmanuálban megtalálod!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."


[1] 2 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől