|
|
|
2016. márc. 18. 08:24 | Válasz | #32365 | |||
Jelezném, hogy én ma elvégeztem a munkámat. Mindent elkövettem azért, hogy szép idő legyen és ahogy az előrejelzést látom mára, sokan fogunk motorozni.
| |||
|
2016. márc. 18. 08:22 | Válasz | #32364 | |
Igazad van Jasa és képzeld csak el mi történik, ha mondjuk Orpi egyik videóját linkelem a monológ végére. Többszáz magyar fórumolvasó egyszerre vonult volna az utakra motorral!!!
| |
2016. márc. 18. 07:09 | Válasz | #32363 | |||
Olvashattad, Ő már megnyugodott. Aki meg még nem, az fogjon hozzá!😃 Ma lehet, hogy motorral megyek el itthonról... Nem volt fagy, 5 fok van, kibírjuk... | |||
| |||
2016. márc. 18. 02:36 | Válasz | #32362 | |
© jasa | 2016. márc. 17. 23:16 | Válasz | #32361 | ||
RSV Tamás ! A videóval együtt ez VESZÉLYES volt, így tavasz előtt alkalmas a köznyugalom megbontására !
| |||
| |||
2016. márc. 17. 21:48 | Válasz | #32360 | |||
Azt kívánom Neked, mindörökre maradjon meg ez az érzés amit ma átélhettél és legyen rá alkalmad, hogy megtapasztald az itteni (néhol) tükörsima aszfaltot!
| |||
| |||
© Gyenes Attila | 2016. márc. 17. 21:08 | Válasz | #32359 |
Ma vitték el a 100-as honda lead robimat. Megkönnyeztem 2 paripa nem állhat a garázsban (női ráhatás). Ma du. tényleg szép idővolt mentem vele egy utolsó órácskát. Egyedül maradt a burgonya.
|
2016. márc. 17. 21:06 | Válasz | #32358 | |||
Gyertek felénk! Itt a tükörsima kátyukat néhol aszfaltdarabok szakítják meg!
| |||
|
© Gyenes Attila | 2016. márc. 17. 21:01 | Válasz | #32357 |
Tükörsima aszfalt itt is van Albertirsán. Kb 20 de max 25 méter.
|
2016. márc. 17. 20:42 | Válasz | #32356 | |
:) 4-es főút szolnoki elkerülő! És megkockáztatom, hogy akad ebben az országban további 100km hasonló tükörsima minőségben!
| |
2016. márc. 17. 20:37 | Válasz | #32355 | |||
Gratula!!!! Egy dolgon akadt fel a szemem: "TÜKÖR SIMA ASZFALT" ????? ez a kakukktojás | |||
| |||
2016. márc. 17. 19:47 | Válasz | #32354 | |
Sziasztok! Muszáj megosztanom veletek, hogy a ma délutáni napsütésben a munkahelyemen, amikor kb. először támadt olyan érzésem, hogy lesz idén is nyár, az egyetlen vágyam az volt, hogy kerüljek egyet munka után a motorommal. Jelentem ezt a vágyat sikeresen abszolváltam és a naplementében a tükörsima aszfalton, (bevallom nem túl lassan haladva...), végigvigyorogtam az utat a sisak plexije mögött. Itthon elpakoltam a hűséges paripát és azon gondolkoztam, hogy mi is a motorozás varázsa... a menetszél ami a kabát résein utat tör magának és a bőrünkön érezzük, az illatok, a természet közelsége, hogy szabadon szárnyalunk és a közlekedés minden többi résztvevője csak munkából araszoló unott rabszolgának tűnik számunkra... Nem tudom de hálát adok a Jóistennek, hogy van lehetőségem ezt a hobbit űzni és remélem ez mindannyiótokra ugyanígy hat. Elnézést a szentimentális sorokért, de hátha ti megértitek :) Ezért motorozunk |
© Gyenes Attila | 2016. márc. 17. 17:54 | Válasz | #32353 |
Ez miez? Vagy valami vagy megy valahova.
|
2016. márc. 17. 15:47 | Válasz | #32352 | |||
Édes jó istenem ott fönn a mennyeknek országában! | |||
| |||
2016. márc. 17. 15:39 | Válasz | #32351 | |||
|
2016. márc. 16. 20:37 | Válasz | #32350 | |||
Segítség! Srácok! Valaki nem jár Szekszárdon mostanában? El kellene nekem hozni egy cuccot. | |||
|
2016. márc. 16. 19:55 | Válasz | #32349 | |||
Erről én is tudok mesélni. A hétvégén megcsináltam a régóta halogatott teleszkóp olajcserét, és ha már hozzányúltam kapott új szimeringeket is. Mivel nem folyatott, nem sürgetett a dolog. Mióta nálam van kicsit puhának tűnt az eleje, de gondoltam a hosszú rugóút miatt ilyen.Szétszedés után egy pár "apróság " :bal oldal-a legalsó műanyag távtartó fordítva,a rugó alatti és feletti alátét hiányzik. Jobb oldal-megvannak a hiányzó alátétek, mert mind ebben volt a rugó felett :).Mindkét szárban csak 500ml olaj a gyári 655ml helyett, biztos így elég volt csak 1 liter. Igazad van Coller úr, nem bonyolult dolog, csak egy kis műszaki érzék kell hozzá. | |||
| |||
2016. márc. 16. 18:53 | Válasz | #32348 | |||
Kezdje őrvezetőként, aztán majd előlépteted!
| |||
| |||
2016. márc. 16. 18:09 | Válasz | #32347 | |||
Gratula hozzá, nick-ed ird át turbócsigabigára :)
| |||
| |||
2016. márc. 16. 18:08 | Válasz | #32346 | |||
De igen. Korrekt volt, minden úgy ment ahogy elmondta, minden szervezve precízen csak élvezni kellett a jót :) ( no meg fizetni )
| |||
| |||
2016. márc. 16. 18:00 | Válasz | #32345 | |||
Topi. Ez csak nem a Turultúrán megismert wadnyugatos emberke által szervezett utak egyike volt?
| |||
|
2016. márc. 16. 17:58 | Válasz | #32344 | |||
Csigabiga! Csodaszép a gépezet. Gratulálok hozzá. Leld benne nagyon sok örömödet. És sok balesetmentes Km-t hozzá. A színe csodaszép. Én nem bántanám. Nagyon megy hozzá. | |||
|
2016. márc. 16. 13:55 | Válasz | #32343 | |||
Sajnos az enyémet széjjelcseszték. Már láttam mikor vettem, elvileg bele is alkudtam az árban. Az okosok ck csavarral szedték ki a szimeringet és megsértették a szárat. Pedig csak leeresztem az olajat, a kerék felfogatásnál befogom a satuba, eltávolítom a zégergyűrűt, és egy jól irányzott rántással széthúzom. Hozzá sem kell nyúlni semmilyen vas eszközzel. | |||
| |||
2016. márc. 16. 12:51 | Válasz | #32342 | |||
Csak egy tanács,ill kettő: én a teló szárat krompaszta+finom polir papirral át szoktam húzni. A szimering rugóját minden esetben kiveszem és feszitek rajta egy kicsit majd nem szárazon összerakom. Eddig mindig bevált.
| |||
| |||
2016. márc. 16. 12:48 | Válasz | #32341 | |||
Jó volt :) Nem részletezem :) Viszont ott 2 hét alatt se fejfájás se izületi se semmi. Itthon meg...... itt valami van a levegőben.
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. márc. 16. 09:15 | Válasz | #32340 | ||
Bizzunk benne,hogy lesz belőle valami.Ez a tudás művészete,ilyen körűlményekkel ,és felszereltséggel megalkotni egy ilyen szerkezetet.
| |||
| |||
2016. márc. 16. 09:10 | Válasz | #32339 | |||
Ismét igazatok volt . Nem lett jó a teleszkóp szár - folyat. Eddig bírta, megrendeltem az újat negyvenezerért. Háát Csigabiga ez is meglehet, hogy közel kerül a válóokhoz. Ildi még nem tudja... | |||
|
2016. márc. 16. 09:03 | Válasz | #32338 | |||
Hóóó! Az ezredes nem ezredes hanem Tábornok volt! Tényleg ám! Új kétkerekű társamnak is kell valami frappáns név! De lesz újítás ígérem. Mind a csomagtartó,mind vontatás, és mind az alvás terén is. Lestek majd azt hiszem. No meg valószínűleg Ilus varrni is fog, tehát ismét közel kerülünk majd a váláshoz... Nem beszélve, hogy nem maradék 21 pacival érkezünk majd,hanem 132-vel... Satyapapa! Tudod, az én mocimon mindig is volt legalább 2 zászlónak helye. Ezen sem lesz másképp. Köszönöm előre is. Az alkatrészt meg majd meglátjuk. Hál isten sok elterjedtebb típus pl: a gpz,zzr, gx ninja egyezik meg vázában,küllemében vagy mechanikailag, így nem tűnik lehetetlen feladatnak az "életben tartás,felújítás"... | |||
|
2016. márc. 16. 08:49 | Válasz | #32337 | |||
Ha Te mondod... Tudni se akarom honnan az infooooo... | |||
| |||
2016. márc. 16. 08:14 | Válasz | #32336 | |||
|
© Karcsi | 2016. márc. 16. 07:08 | Válasz | #32335 | ||
Tamás az ágyban nem KingNick, hanem DákóNick volt...
| |||
| |||
2016. márc. 15. 22:53 | Válasz | #32334 | |||
Topi! King a Nick-ed! KingNick! Aztán milyen érzés volt újra a saját ágyadban aludni? | |||
|
© satyapapa | 2016. márc. 15. 20:00 | Válasz | #32333 | ||
Szép ez a gép. Nekem bejön a színe is. Kíváncsi vagyok mit szólsz majd a menet tulajdonságához, hiszen teljesen más mint a maja. - Ha alkatrész kell az sem nagy gond, Én a Zephyr 550 hez eddig mindent be tudtam szerezni. | |||
| |||
© satyapapa | 2016. márc. 15. 19:38 | Válasz | #32332 | ||
Azért Én is maradtam Majás ,,,mert megvan a 400-as robeszem. Most nem jut eszembe ki még a Kawás, de tavaly még Kawa zászlót is adtam neki..Ha elfogadod akkor majd TE is kapsz lobogót. | |||
| |||
2016. márc. 15. 19:32 | Válasz | #32331 | |||
Aludni aludt Csiga az Ezredesen is Csak újítanak valamit! | |||
| |||
© Herold | 2016. márc. 15. 19:17 | Válasz | #32330 | ||
Szerintem meg majd aludni is lehet benne. Vagy rajta. De minimum huzzák vele a lakókocsit!
| |||
| |||
2016. márc. 15. 17:28 | Válasz | #32329 | |||
Majd összeheftel egy tetőcsomagtartót, Ilus meg varr hozzá sátrat, meglásd! Szerintem a 60-70 lóból marad 21 mint az Ezredesnek eleve volt! Ez lesz az Ezredes ezrede! 😝 | |||
| |||
© Herold | 2016. márc. 15. 17:22 | Válasz | #32328 | ||
Nagyon szíp! Viszont idáig nem hallik el. Szerencsére! Leld bennne sok örömöd!! Viszont arra azért kíváncsi leszek erre hány m3 csicsedlit fogsz felhenkölni?! | |||
| |||
2016. márc. 15. 16:04 | Válasz | #32327 | |||
Örömteli kilométereket hozzá!!!
| |||
|
2016. márc. 15. 15:26 | Válasz | #32326 | |||
Csiguci, nem kell ezt bántani... Vegyél rá extrákat festék helyett! Olyasmi a szine, mint az én Majestym volt... Nekem tetszik! Sok balesetmentes kilometert hozzá! 😃 | |||
| |||
2016. márc. 15. 14:45 | Válasz | #32325 | |||
Herold! Most már nézheted! Fülelj! Megyek beindítom... | |||
| |||
2016. márc. 15. 14:44 | Válasz | #32324 | |||
Satyapapa! Én Majás maradtam, csak Kawasakisnak álcázom magam... Kinek van még Kawája itt? | |||
| |||
2016. márc. 15. 14:41 | Válasz | #32323 | |||
|
2016. márc. 15. 14:38 | Válasz | #32322 | |||
Ez összejött... :)
| |||
|
2016. márc. 15. 14:37 | Válasz | #32321 | |||
|
2016. márc. 15. 14:34 | Válasz | #32320 | |||
|
2016. márc. 15. 14:30 | Válasz | #32319 | |||
A színével nem igazán vagyok megbékülve, olyan "Tity piros" De hát van egy "vegyészfestékes" ismerősöm, vele talán majd megoldjuk ezt az aprócska problémát. A Maja 96-os volt, ez sokkal fiatalabb: 97-s. Viszont az előd már túl volt az 55ezren, az utód még csak a 39. ezresben jár. Alapvetően eléggé egyben van a gép, bár a jobb kipufogón látszik, hogy egyszer már elaludhatott kanyar közben, minek egy kis csúszás lett a vége,de nem vészes. Igazándiból semmi extra, egyszerűen csak szép. Műszaki még bő egy évig van rajta. Nagyjából a Maja paramétereivel rendelkezik -bár azért van +30 lóerő különbség,meg egy kicsit több henger - és LEÉRALÁBAM!!!! Tennék fel képet,de sajna nem tudok,bár azért mindjárt megpróbálom. | |||
| |||
© Herold | 2016. márc. 15. 14:20 | Válasz | #32318 | ||
Lássuk! Lássuk! Aztán meg halljuk is!! | |||
| |||
© satyapapa | 2016. márc. 15. 12:13 | Válasz | #32317 | ||
Gratula !!!!!Éljenek a Kawások (iS)Ha jól emlékszem akkor már 3 Kawasakis van Velem együtt??
| |||
| |||
2016. márc. 15. 11:43 | Válasz | #32316 | |||
Ja! Szin, évjárat, furott km, felszereltség, állapot, műszaki vizsga, esztétikum, fénykép? L Á B A D L E É R . . . ? | |||
| |||
2016. márc. 15. 11:38 | Válasz | #32315 | |||
Ettől jobb hírt nem is hiszem, hogy ma hallhatnék! Két okból: motoros állapotban vagy, és lesz mivel motorozni! HURRÁ! | |||
| |||
2016. márc. 15. 11:08 | Válasz | #32314 | |||
No szép napot mindenkinek! Most, hogy végre ismét havas eső esik itt nálunk, megoszthatok egy jó hírt. Mint tudjátok tavaly eladtam kedvenc Majámat... Okokat nem sorolom, nagyon fájt a szívem,de muszáj volt, és nagyon jó árat kaptam érte... Aztán az egész telet végig paráztam, hogy mi lesz most akkor,ha jön ismét a motoros idény? Megembereltem, egészségileg egy kicsit összeszedtem magam és a Majából származó befektetett bevételből F.B.Ilus rövid unszolása után egy Kawasaki EX400 keveredett a garázsba. Szóval reszkessetek T-Maxosok - no meg Karesz - jövök... | |||
|
2016. márc. 13. 17:58 | Válasz | #32313 | |||
Facebukon megy! Bemásoltam a linket, és máshova visz...!? Lehet hogy hülyülök megfelé??? Mindegy! A lényeg, hogy a facebukon megy. | |||
| |||
© jasa | 2016. márc. 13. 11:25 | Válasz | #32312 | ||
Ha nagyon el akarja adni, keveset kell érte kérni. Ősi tipp, és be szokott válni.
| |||
|
2016. márc. 13. 10:26 | Válasz | #32311 | |||
De Zsolti... Attól hogy itt 3 rovatba felteszed, nem látják többen. Miért nem ezt mondtad? Meg kell oszd facebookon, mi meg tovább osztjuk... Kicsit szélesebb körhöz jut el. Nosza, rajta! Egyben megkérem azokat, akiknek van rá lehetősége, ossza meg! | |||
| |||
2016. márc. 13. 09:13 | Válasz | #32310 | |||
Elhiszem és tudom is! De Jenő Papa igencsak szeretné eladni! Autóba szeretne ülni a Maja helyett és már sokadjára felhívott, hogy tudok, tudunk segíteni, akkor azt nagy tisztelettel megköszönné! Hát ennyi!! | |||
| |||
2016. márc. 12. 18:35 | Válasz | #32309 | |||
Te Zsolti! A harmadik rovatba teszed fel... Szerintem már tudjuk...😋 | |||
| |||
2016. márc. 12. 15:17 | Válasz | #32308 | |||
|
2016. márc. 12. 14:59 | Válasz | #32307 | |||
Igen, csak egyet nyomtál. Azonos a sorszáma. Nem a Te hibád. De ha a háromból csak egyet kitörlök, megy a masik kettő is. Úgyhogy maradnak, mindhárman. | |||
| |||
© kalo józsef | 2016. márc. 12. 13:14 | Válasz | #32306 |
Ez nem tudom hogy sikerült, mert csak egyszer nyomtam a mehetet
|
© kalo józsef | 2016. márc. 12. 13:12 | Válasz | #32305 |
A hét elején kérdezték hogy készülök-e a jövő hétre.Tegnap két keréken mentem munkába,és meg is jegyezték hogy ezek szerint készülök.Válaszoltam is hogy igen,bár lehet hogy csak kisméretű krumplis zsákban kapják a meleget.
|
2016. márc. 12. 10:33 | Válasz | #32304 | |||
Na, nekem se mentek el otthonról! Amíg látom a leheletem, nem motorozok! Csak a garázsssoron gurultam 3 hosszt, ez 3×800 méter. Ezt is finoman... Jó így nekem, hogy egybe vannak a bordáim... | |||
| |||
© Herold | 2016. márc. 12. 09:34 | Válasz | #32303 | ||
Itt szerdán 14 fok volt, sütött a nap, igaz fújt a szél. Rendesen fel kell öltözni és persze csak óvatosan, az utak piszkosak, hidegek. Tudod, ha már egy szál polóban tudom végezni a rabszolgamunkát a kertben, akkor motorozni is sikerül! | |||
| |||
2016. márc. 12. 09:28 | Válasz | #32302 | |||
Én nem tom, hogy hol akartok ti motorozni , de itt vazs megyében téli hideg van. Az előbb hozták a követ a lábazatnak, majd lefagyott a fülem. Februárban bőven melegebb volt. Márc. 15-re most rendesen havat beszél... | |||
|
© Herold | 2016. márc. 12. 06:26 | Válasz | #32301 | ||
Én már a héten tekeregtem egy fincsi kört a napsütésben! Sőt! Két hete Szeged mellett mentem egy laza huszast próbaút címén. Jólesett... De teljesen normális, hogy ilyenkorra már be-beszagol az ember a motortakaró alá!
| |||
|
2016. márc. 12. 05:26 | Válasz | #32300 | |||
Kis 50-es robesszal pótolni lehet az elvonási tüneteket. Ló nincs...alapon!Én is hibernáltam magam a múlt héten.A melóhelyen úgy véstek le a kishondáról...
| |||
|
© jasa | 2016. márc. 11. 23:51 | Válasz | #32299 | ||
Jelentem (külső okok miatt) ezen a héten 3 napot "robogtam" munkába, jóóóólesett. Elvonási tünetek csillapítva. Egy időre újra vissza négykerék, aztán várjuk a jóidőt.
| |||
|
2016. márc. 11. 22:55 | Válasz | #32298 | |||
Én holnap motorozni fogok egy nagyon kicsit... Vagy nem... De szeretnék... Nagyon szeretnék... | |||
|
2016. márc. 11. 22:39 | Válasz | #32297 | |||
Hát már nagyon be vagyok zsongva én is. Jöhetne már a motoros idő.
| |||
|
2016. márc. 11. 21:46 | Válasz | #32296 | |||
Kéne egy kis kétkerék terápia!
| |||
| |||
2016. márc. 11. 21:34 | Válasz | #32295 | |||
Én meg hazahoztam a garázsból a motoros kesztyűmet és azt szagolgatom... Akkor hogy is van ez...? | |||
| |||
2016. márc. 11. 21:30 | Válasz | #32294 | |||
Tisztelt fórumozók! Segítségeteket szeretném kérni! Szerintetek az elvonási tünet, ha a kocsiban ülve jólesik lehúzni az ablakot és kidugni a fejem, kellemes illatnak tünik a kipufogógáz és a Kecskemét tábla helyett Kékestetőt olvastam? Lehetne már jó idő!
| |||
|
2016. márc. 11. 20:38 | Válasz | #32293 | |||
JOGodban áll...
| |||
| |||
2016. márc. 11. 18:42 | Válasz | #32292 | |||
Beférek a sorba én is a kis Yamaha Jogommal???
| |||
|
2016. márc. 11. 13:21 | Válasz | #32291 | |||
Majd akkor hallgassátok az én 125-ös v blokkomat... Állat a hangja (kávéfőző + kompresszor egyvelege). | |||
|
© csaby2 | 2016. márc. 11. 11:55 | Válasz | #32290 |
A t-max nekem nagy kedvenc de féltem tőle hogy sokkal többet eszik meg kissebb a tárhely + drágább is. Az én 2005 ös majám árán max egy karbis t-maxot kapnék. Ha meg a haver azt talál venni engem a szú kizezd:) a honda sw eszembe se jutott de valóban jó motor ugyh ránézünk.
|
2016. márc. 11. 10:48 | Válasz | #32289 | |||
Hehe! A T-max hangja... Sokat motoroztam Viktor mellett úgy, hogy a Remus dob volt a T-maxon. Mikor benne volt a hangtompító, egész jó volt. Szép, tiszta, öblös sor kettes hang, elviselhető hangerővel. De amikor kiszedte a tompítót, még szuperebb volt a hangja. Még mélyebb, még energikusabb. Hátránya, hogy ilyenkor elemi erővel ordított a motor a sisakomra is. Hosszú távon nem igazán volt őszinte a mosolyom. Kb olyan, mint amikor Nagytestvér motorozott Duncsó intrudere mellett Egerben. Ott is dübörgött a V2 a nyitott rendszeren keresztül. Ő sem értékelte annyira, pedig annak a gépnek is szép hangja van...
| |||
| |||
2016. márc. 11. 10:11 | Válasz | #32288 | |||
| |||
© satyapapa | 2016. márc. 11. 09:11 | Válasz | #32287 | ||
Tudom tudom.igaz..Nem is azért irtam, hogy ilyet válasszon..Csak Én sem gondoltam hogy egy kis 500 as motor soros 4 hengerrel milyen más... Tehát az egy hengernél jobb a két henger ( a kettönél meg a négy). Őszintén szólva még nagyon sokat számít a hang is.A T-MAX ezért is tetszett nekem.
| |||
| |||
2016. márc. 11. 08:50 | Válasz | #32286 | |||
Satya! Veled itt és most nem értek egyet, mert robogóról volt szó! Emiatt nem is ajánlottam az 100-es sor 4-et vagy épp a hadihajót a GoldWinot! Pedig ugyebár mindegyik volt és mindegyikről tudnák mesélni! | |||
| |||
2016. márc. 11. 08:48 | Válasz | #32285 | |||
Nem vitatom, mert igazad van és valóban nem a kérdésre ment a válasz! De hidd el a fórumon belül főleg találkozókon, amikor beszélgettünk, hogy igencsak szeretnék egy nagyobbat is a kicsi mellé, akkor én is mindig a Burgi és a 400-as Maja közt vaciláltam. Aztán mindig kaptam olyan "löketet" is, hogy nézzek már rá a még nagyobbra illetve a 2 hengeresre! Amikor ránéztem a Burgi 650-re, akkor újra kaptam az infót, hogy talán azt mégsem kellene...., de inkább akkor már a Wing vagy a T-max! Továbbra is igazad van, hogy nem a kérdésre ment a válasz, de ott is és itt is szeretném kihangsúlyozni, hogy ez az én véleményem és a saját tapasztalatom valamint árban sincs akkora difi, hogy ne egy másik vasban gondolkodjon, illetve hogy el ne térítsem egy olyan irányba, amit majd esetleg egyszer Ő maga is szeretne, miután felül pl egy T-Maxra vagy egy Wingre! | |||
| |||
© satyapapa | 2016. márc. 10. 23:01 | Válasz | #32284 | ||
Na ha meg hallod a sornégyes Kawámat, és kipróbálod na az sem rolli.
| |||
| |||
2016. márc. 10. 21:28 | Válasz | #32283 | |||
Nem mondom, hogy nincs igazad, de nem az volt a kérdés! Ha valaki úgy érzi ezt szeretné, persze, bebizonyíthatjuk, hogy van jobb. De jobb mindig van... 😛 | |||
| |||
2016. márc. 10. 21:18 | Válasz | #32282 | |||
Nekem 250-es a Majám és most rakom össze a SilverWing 600-at! Én meg azt mondom, ha már van pénze egy 400-as Majára, akkor azért próbáljon fel egy Winget! Én is elfogult vagyok! Sőt olyan, mint All Bundy! Ővele a Dodge autót fogják eltemetni, velem meg a Majácskámat! De hidd el a két henger az két henger! A dinamizmus meg dinamizmus! Érdeklőd itt a T-Maxról! Több is van és a kéthengeres motorok most, hogy nekem is van szerintem sokkal nyerőbbek! Ráadásul a Honda szerintem olyan mint a faék! Bocsi Hondások, de annyira egyszerű a szerkezete, jelenleg apró darabokban van nálam így emiatt tudok nyilatkozni, de szerintem amikor már 500 ezertől lehet ilyet venni, akkor én a 2 hengerben agyalnák! De ez csak az én egyedi véleményem! | |||
| |||
2016. márc. 10. 20:37 | Válasz | #32281 | |||
Mondanám, hogy érdeklődj a Burgman fórumon is, de sajnos olyan már nincs... Ebben is jobbak vagyunk! 😄 | |||
| |||
© csaby2 | 2016. márc. 10. 15:05 | Válasz | #32280 |
De jol esnek a lelkemnek ezek a hozzászólások:). Én is nagyon szeretem a maját de haverra nem akartam ráerőltetni. Így legalább alá tudom támasztani a véleményem ugyh köszönöm!:)
|
© satyapapa | 2016. márc. 09. 22:24 | Válasz | #32279 | ||
Nekem volt/van mindkettő.(most Maja van) A Maja kanyar stabilitása sokkal jobb.Szerkezetileg összetettebb ,szerintem szebb is.Megbízható. Gyenge pontja a kormány csapágy lehet 25-30ezer km nél. A Burgi valamivel könnyebben szervizelhető, de az olaj probléma a régebbi tipusoknál elég gond lehet.Alkatrész kicsivel olcsóbb mint a majához. Burgiból több van ezért elég nagy a választék,de ez miatt eladásnál nehezebb vevőt találni. Mindent összevetve a Maját ajánlom. | |||
| |||
2016. márc. 09. 19:47 | Válasz | #32278 | |||
Elfogulatlan tanácsot egy Mayest Fan Site fórumon... Ez magában is vicces... De. Én elfogulatlan vagyok, mert sem egyik, sem masik soha nem volt a birtokomban. De elég jól ismerem mindkettőt és a fenségesre voksolok. Sógoromnak 2007-es Burgmanja van, nem rossz, de Majesty. Majd a többiek kivesezik a különbségeket. Csak annyit, hogy a Maya értéktartóbb. Nem olajkályha. Szebb. Meg a mienk... Ez nem tucatmotor... | |||
| |||
© csaby2 | 2016. márc. 09. 15:26 | Válasz | #32277 |
Sziasztok:).elfogulatlan tanácsokra lenne szükségem a barátomnak..visszatérő a téma: majesty 400 vagy burgman 400.2007 es modell is belefér az árba. Nekem a majesty a favorit, szeretem nincs bajom vele különösen kivülről is ez tetszik szóval én elfogult lehetek.Ezért gondoltam beírok ide:)
|
© Kőműves Miklós | 2016. márc. 09. 12:30 | Válasz | #32276 |
Rendben,átraktam oda témát! Van némi tapasztalatom villamosságban,szeretném saját erőből megoldani amennyiben lehetséges. Csak gondoltam hátha valakinek volt már hasonló problémája...
| |
2016. márc. 09. 12:26 | Válasz | #32275 | |||
Szia Miklós! Van egy villamossági topic, legközelebb ezt oda. Ha nem vagy jártassa villamosságban, javaslom, egy villamossági szerelő felé indulj. Nagyon könnyen leéghet a motor meg a környezete is... Számlát is kérj, a bajok megelőzése végett. Nem lesz gyaloggalopp... | |||
| |||
© Kőműves Miklós | 2016. márc. 09. 11:36 | Válasz | #32274 |
Sziasztok! Új vagyok itt, remélem hogy tudtok segíteni.Egy elektronikai hibával küzdök :( Pár hónapja lettem egy 2001-es Yamaha Majesty 125 tulajdonosa. Üzemképtelenül vettem, azóta teljes motor generálon esett át és nagyon szép jár is a motor,minden rendben van vele. A problémám az lenne,hogy ha bent van a kulcs és nincs rajta gyújtás akkor tudok indítózni és ha nincs benne a kulcs akkor is tudok indítani. Folyamatos gyújtáson van mondhatni. Leszívja az akksit egy éjszaka alatt. A gyújtáskapcsolót már szétszedtem ott semmilyen hibát nem találtam. Merre induljak el szerintetek? |
2016. márc. 07. 23:22 | Válasz | #32273 | |||
Bocsánat, megszaladt a cerkám! Jelen állás szerint, csak egy egri helyszínt és egy 24 fős csoportot tudott vállalni a MOTaMOT. Természetesen, ha tudok még intézni tréninget, rögtön jelzem! | |||
| |||
© jasa | 2016. márc. 07. 22:04 | Válasz | #32272 | ||
A veszprémi 5000 férőhelyes Aréna melletti parkolóban sok hely van (kivéve, mikor a "zépííítőőők" játszanak)
| |||
| |||
2016. márc. 07. 07:23 | Válasz | #32271 | |||
Nagggyonnyó! Mindenképp érdekel!
| |||
| |||
2016. márc. 07. 07:17 | Válasz | #32270 | |||
A vezetéstechnikai tréning pontos időpontja, 2016 május 21 szombat. A kezdést még lefixáljuk. Mivel az oktató Pécsről jön, így valószínű, nem reggel 8... Nyitok majd egy ideiglenes topicot ennek a témának. | |||
|
2016. márc. 06. 20:41 | Válasz | #32269 | |
2016. márc. 06. 20:09 | Válasz | #32268 | |
Szuper ötlet, engem is érdekel, 2 kávé áráért meg egyenesen ajándék. A betonozott/aszfaltozott felületen egyébként a vezetéstechnikai tréningen kívül is szuperul lehet szórakozni néhány bójával. Egy ceglédi ismerősömék rendszeresen zárják a motoros találkozóikat rögtönzött ügyességi versenyekkel maguk között, azt mondja, hogy még egy szimpla szlalom is egyből kihozza mindenkiből a versenyszellemet és mindig állati jó hangulatot csinál! Miért ne lehetne ilyesmivel szórakozni bográcsozás után nem?
| |
2016. márc. 06. 13:38 | Válasz | #32267 | |||
|
2016. márc. 06. 13:25 | Válasz | #32266 | |||
|
|
|
|