|
|
|
2013. nov. 01. 15:49 | Válasz | #945 | |||
Igen tényleg bízd szakemberre, mert a racsni nem nagyon szereti, ha hiányzik ez,,,az :). Igaz Mészi? :)) | |||
| |||
2013. nov. 01. 06:20 | Válasz | #944 | |||
Csere lesz a vége, vagy szabályzás, de ezt bízd szakemberre mert ki kell hézgolni szabályzás után.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. nov. 01. 05:44 | Válasz | #943 |
Ez nem a természetes hangja ...
| |
© zsoltxc | 2013. nov. 01. 05:41 | Válasz | #942 |
Gondolom akkor Ti már próbáltátok... Akkor hagyom a sprét és megtaláljuk a megoldást... Ma ugyan és holnap is estig melózok. De holnapután ráérek és szétszedem és lefotózom a variátorom. Hogy lássátok mennyire kopott és rossz állapotú.
| |
© zsoltxc | 2013. nov. 01. 05:35 | Válasz | #941 |
De ez elképesztően hangosan nyiszorog ... Mintha sikoltozna. Ahogy megyek vele olyan mintha egy ócskavassal mennék az úton
| |
2013. okt. 31. 21:47 | Válasz | #940 | |||
ez a spray oldja a gumit, és a ragadós masszától nem működik a variátor.
| |||
| |||
2013. okt. 31. 18:57 | Válasz | #939 | |||
Na igen ez a szerkezet a súrlódáson alapul mindig is lesznek benne nyüszögő hangok.Legfeljebb ideig óráig lehet megszüntetni aztán újra elő jönnek.
| |||
|
2013. okt. 31. 18:36 | Válasz | #938 | |||
Ha csúszásgátló spray-vel befújod vége a variátorodnak nem fog működni. Eldobhatod a szíjjat is.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 31. 18:30 | Válasz | #937 |
Szerintem igazad van ... Befújom csúszásgátló szprével és ha nem lesz vagy javul a hang akkor veszek egy új variátort... nekem a variátorom kopott nagyon... elképesztő hogy néz ki | |
2013. okt. 31. 08:23 | Válasz | #936 | |||
Egyetlen ötletem van..... A fiam sr-je ad ki nyiszorgó hangot, az ok a következő. Eléggé jó minőségű a variátor tárcsa (krómozott), az ékszíj viszont elég kopott, és az ékszíj ad ki nyiszogó hangot, ahogy forog a variátor tárcsa. És pont terhelés alatt ahogy megfeszül a szíj (már vagy egy éve ilyen). Ezt érdemes ellenőrizned. Ha a hajtásnál lenne baj, akkor már szétesett volna szerintem, a fém a fémen nem bírja sokáig a nyiszorgást. Ez valami hüle hiba lesz. A szíjat esetleg ellenőrizheted. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 30. 17:38 | Válasz | #935 |
Remélem báár addig még van rajta mit csiszolni :-) Egy régi keletű hiba nagyon zavaró rajta... A jelenség a következő :simán indul és tökéletes a hangja. De mikor terhelés alatt van akkor nyiszorgó hang jön ki vagy a kuplungból, vagy pedig a hajtóműből. A hajtóművet felújítottam, kivéve a tűgörgős csapágyat mert azt tökéletesnek néztem. Olaj van benne az előírásoknak megfelelő minőségű. Mi lehet a zajforrás oka. Leszereltem a hátsókereket de a hang terheléskor szintén jelentkezett. Így elvetettem azt, hogy esetleg a kihajtótengely nem okés. Találkoztál már ilyennel? |
2013. okt. 30. 15:36 | Válasz | #934 | |||
Naccerü ! Örülök, hogy jó lett és tudtam adni némi tanácsot. Nyáron találkozunk, és gurulunk egy jót remélem. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 29. 22:19 | Válasz | #933 |
Kész lett A probléma a következő volt : Nem volt keringés. Az oka pedig az, hogy a vízpumpa járókereke nem kapott meghajtást. Emlékeztem rá, hogy mikor szétszedtem a lánckerék csavarja alatt volt egy alátét. De mivel a rajzokon nincs ilyen így nem tettem vissza összeszereléskor. Ennyi volt a baja, mentem vele úgy 5 kilométert és szépen felmelegedett a hűtő is Mikor hazaértem ellenőriztem a gépet, de semmi szivárgás Holnap indítom a bejáratást szép nyugisan. Köszönöm a sok segítséget Motorostársaim !
|
© zsoltxc | 2013. okt. 29. 18:23 | Válasz | #932 |
Egy hiba meg van. A vízpumpa járókereke nem kapott meghajtást...
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 29. 17:46 | Válasz | #931 |
Előfordulhat olyan,hogy elkoptak a lapátok ??
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 29. 17:26 | Válasz | #930 |
A vízpumpát is szétszereltem annó... Ki is cseréltem benne a szimeringet eredeti Japánra. Most szétszereltem
|
2013. okt. 29. 14:51 | Válasz | #929 | |||
Ha hideg a hűtő, akkor szerintem nincs meg a víz körforgása. Valahol el van dugulva, vagy a keringető nem jó(bár annak sok baja nem lehet, max. letörtek a lapátok). Az a motor blokkon van oldalt, 3 vagy 4 csavar fogja. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 28. 20:22 | Válasz | #928 |
Szia! Ma kiszereltem a termosztátot,annak ellenére hogy elég későn értem haza. Nem hagy nyugtot. Nos a termosztát nélkül raktam össze, hogy kizárjam a hibáját. Akkor is felgyulladt a lámpa olyan két kilométer után. A csövek melegek, de a hűtő hideg. A hétvégén szétszedem teljesen. Megnéztem a rendszert. Mindenhol van víz és légmentes. Van nyomás is benne...
| |
2013. okt. 27. 21:52 | Válasz | #927 | |||
Feljebb raktam a kiegyenlítő szabad csövét, mint a beöntő. Így ha annyi vizet kinyom, hogy feljebb kerül a vízszint mint a beöntő, akkor a közlekedő edények elve alapján vissza folyik a víz a hűtésrendszerbe. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 17:05 | Válasz | #926 |
Szerintem jeladó ... Neked sikerült megoldanod megnyugtatóan a víz problémát?
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 17:03 | Válasz | #925 |
Szerintem is ... Átnézem az áramkört azaz átnézetem mert nem sokat konyítok hozzá. A vizet fullra töltöttem :-)
| |
2013. okt. 27. 16:48 | Válasz | #924 | |||
Akkor a thermosztát jó, különben nem keringene. Nem is nagyon lehet eldugulva, ugyan ezen ok miatt. A jeladó nem jó, vagy a hőmérő(hogy is híjják nem tudom hirtelen). Érdekes én is állandó harcban álltam a vízzel, nekem elszökött a kupakon keresztül, és nem nyomta vissza a rendszerbe. Szerintem a kiöklendezett vizet pótold, és menjél vele óvatosan, ha mindenhol meleg a cső, és meleg a vízpumpánál is akkor az elektronika szivat. Szerintem. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 15:22 | Válasz | #923 |
Lehetséges, hogy meghibásodott a jeladó? De csak úgy álltó helyében ?
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 14:38 | Válasz | #922 |
Most, hogy egy kicsit többet mentem vele. Már szépen megmelegedett a visszatérő ág is... De a vízhőfok kijelző is világít
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 13:26 | Válasz | #921 |
De miért világít a kijelző? Holnap hozok a műhelyből egy megfelelő hőmérőt hogy mégis hány fokos lehet az a hűtővíz. Mert forrni azt tuti nem forr
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 13:24 | Válasz | #920 |
Nyomja kifelé...
| |
2013. okt. 27. 13:20 | Válasz | #919 | |||
Vedd le a hűtő kupakját ott fenn a kormánynál, és ha jó a rendszer, akkor meleg motornál öklendezni kellene a vizet kifelé. Ha nem jön a víz, akkor nincs nyitva a termosztát.
| |||
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:54 | Válasz | #918 |
Ja... magán a vízhűtő bordázatán sem érzek meleget
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:53 | Válasz | #917 |
Megnézem alaposan, a hűtőt ahogy tanácsoltad mert azt nem néztem át egyáltalán
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:52 | Válasz | #916 |
Érdekes különben mert a generálozás előtt nem volt ilyen probléma vele. Csak most
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:51 | Válasz | #915 |
Szia! A termosztát szerintem kinyit... Épp most tekertem ki a vízhőfok mérőt és megtakarítottam, mert volt rajta minimáis lerakódás
| |
© juhász béla | 2013. okt. 27. 11:43 | Válasz | #914 | ||
Ha a visszatérőd nem meleg és kigyullad a tulmelegedést jelző lámpa,akkor a termostát,vagy valahol a hűtőrendszerben van a bibi.Ezeken a pontokon keresgélj,csak űgyesen,,,,sok sikert,majd hallunk még.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:29 | Válasz | #913 |
Én úgy érzékelem hogy kering a hűtővíz rendesen, de mégis olyan 2 kilométer után kigyullad a hőfokjelző ... Mi lehet a gond? Így nem merem bejáratni. Aztán persze egy idő után elalszik a kijelző
|
© zsoltxc | 2013. okt. 27. 11:26 | Válasz | #912 |
Nekem a 125 majestyn úgy van, hogy a vízhűtő légtelenítő csöve fent van majdnem a markolatnál. A motor régi gazdáját is megkérdeztem, az azt mondta hogy Ő úgy tudja ez a 2002 es már önlégtelenítő. Van is benne víz csurig. Meg a csöveken is érződik a melegség. Kivéve az nem meleg ami a hűtőből jön a vízpumpáig. Gondolom az már annyira lehülik. Mi a véleményed?
| |
2013. okt. 26. 21:23 | Válasz | #911 | |||
Ja, és a kiegyenlítő szabadon lévő csövének, feljebb kell lenni mint a beöntö, különben az egész rendszer nem ér sokat. Nekem lenne lafogott a földön. Közlekedő edények, ha a szabad cső nincs magasabban mint a beömlő akkor a kiöklendezett víz nem jut vissza a rendszerbe. Hát legalább is asszem :)))) | |||
|
2013. okt. 26. 21:20 | Válasz | #910 | |||
Szia! Próbáld a hűtőn keresztül légteleníteni. A légtelenítő csavarral nekem sohasem sikerült. Leveszed az elejéről a kis háromszöget, és ott a beöntő. Csavard le a kupakot, és indítsd el motort. Várd meg míg kinyit a termosztát, tehát keringeti a vizet. Akkor szuperül kiböfögi a levegőt és jó lesz. Lehet hogy egypárszor el kell játszani. Csupaszon szoktam olyankor vele menni, úgy hogy van nálam fagyálló, és amikor kigyullad a lámpa csak lecsavarom a kupakot, kiböfögi a levegőt, öntök utána és vissza. Én már párszor csináltam és csak így volt jó. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 26. 18:58 | Válasz | #909 |
Elég sok idő telt el, míg elkezdett világítani. Pontosabban akkor mikor mentem vele egy lassú kört
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 26. 18:56 | Válasz | #908 |
Én nem vettem volna észre hogy felforrt. Látod abban nem vagyok biztos hogy tökéletes a légtelenítés. Úgy csináltam, hogy kitekertem a légtelenítő csavart, majd addig töltöttem hűtővízzel míg el nem kezdett folyni. Maradhatott benne levegő?
|
2013. okt. 26. 18:49 | Válasz | #907 | |||
Azt mutatja, vagy fel is forrt? Zárd rövidre a kapcsolóját ha elindul akkor az a ludas.Légtelenítettél?? Nem tiszta levegő az egész, és a kapcsoló egy légdugót mér??
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 26. 16:57 | Válasz | #906 |
Azt ismerem... sokat segített mikor raktam össze a gépet. Végül is kikövetkeztettem hová is való. Mi lehet a gond ha azt mutatja, hogy felforrt a víz és mégsem indult be a hűtő ventilátor | |
2013. okt. 25. 21:44 | Válasz | #905 | |||
A Manual a "Maja Biblia". A főoldalról a letöltésekben keresd meg a 125-ös típust és azok közül válaszd ki a Te motorod évjáratát. Minden alkatrész robbantott rajzát megtalálod. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 25. 20:47 | Válasz | #904 |
Mi is az ? Valami rajz?
| |
2013. okt. 25. 19:46 | Válasz | #903 | |||
Nem akarok hülyeséget beszélni, de már nem emlékszem minden csőre így látatlanul.A "Manualban" minden precízen bennt van, és akkor nincs hiba...
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 25. 18:38 | Válasz | #902 |
Rájöttem. A függőleges kivezetés a túlfolyó...
|
© zsoltxc | 2013. okt. 25. 17:30 | Válasz | #901 |
Gondban vagyok.... restellem de nem tudom, hogy ami a levegő szűrőből alul kijön tömlő az hová is kéne csatlakoztatni. Ez lehet a kartelgáz elvezetője de honnan? A másik... amiért valóban balfék vagyok az az, hogy a vízszivattyún ugye van 4 darab tömlőcsatlakozó...Kettő vastagabb és kettő amolyan ceruzányi vastagságú. Az egyik vastag az ugye a hengerhez csatlakozik a másik pedig a hűtőhöz. Az egyik vékony ami vízszintes kivezetésű az a termosztáthoz csatlakozik. De a másik ami függőleges kivezetésű ? Az hová?
| |
2013. okt. 23. 18:02 | Válasz | #900 | |||
Messze nem mondom, hogy értek hozzá!Ha a jelölések passzolnak, és el is indult akkor valszeg jó.Ilyen messzirő a neten, megmondani nem tudom 100%-ra, hogy minden jó-e rajt.Sok apróság van amit el lehet rontani, figyelmesen kell csinálni mindent.Víz nnélkül még csak próbára sem indítanám... Sok szerencsét (mert az is kell) és jó munkát!
| |||
|
© zsoltxc | 2013. okt. 23. 15:53 | Válasz | #899 |
Tökéletes hangja van most ,hogy felraktam a variátort és a kuplungot :-)
|
© zsoltxc | 2013. okt. 23. 12:03 | Válasz | #898 |
Akkor Te értesz hozzá :-) Nekem ez az első négy ütemű gépem. A vezérlést így állítottam be: A lánckerék jelölése a hengerfejen lévővel egyvonalban. A dugattyú a felső holtpontban. Ez a helyes beállítás? Többször is átforgattam,nem szorul. Majd az önindító beszerelése után is megforgattam többször,hogy lássam szorul e. De okésnak tűnik. Ma éppencsak beindítottam mert még nincs benne hűtővíz és enyhe kopogást hallok. De nem vagyok benne biztos hogy a hengerfejből jön,mert még a variátort sem szereltem fel rá. De mindenesetre nem próbálgatom addig míg fel nem öntöm hűtőfolyadékkal és fel nem szerelem a variátort
| |
2013. okt. 23. 06:07 | Válasz | #897 | |||
Igen.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 22. 19:28 | Válasz | #896 |
Teljesen szétszedted?
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 22. 19:14 | Válasz | #895 |
Én sem velük rakattam bele :-) Akkor elég a 10w40 . Köszönöm | |
2013. okt. 21. 07:43 | Válasz | #894 | |||
Az enyémet én generáloztam. Alényeg legyen benne olaj. (10W40) | |||
| |||
2013. okt. 20. 21:58 | Válasz | #893 | |||
Nem.Még én nem láttam olyan szervizt ami ezt rakta volna bele.Legfeljebb a számlán.A 10w40-es jó lesz.
| |||
|
© zsoltxc | 2013. okt. 20. 20:25 | Válasz | #892 |
Kérdésem az olaj lenne. A márkaszervizben Motul 5100 ester 10w 40 et ajánlott. Kifejezetten ehhez az évjáratú géphez. Ennyire számítana ez?
|
© zsoltxc | 2013. okt. 20. 20:12 | Válasz | #891 |
Te szedtél már szét blokkot?
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 20. 20:11 | Válasz | #890 |
Kössz az infot... Gábor is erre figyelmeztetett,így ráhagyom inkább és elviszem a márkaszervizbe
| |
2013. okt. 20. 20:06 | Válasz | #889 | |||
A "manualban" bennt kell lennie, de már én sem emlékszem a nullázásra. Lahet hogy nem magyar, de le lehet fortíttatni géppel a lényeget.Vigyázz mert akkor is csinálja ha nme mér az órád valamiért.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 20. 19:43 | Válasz | #888 |
Kössz az infót akkor ráhagyom...a gugli sem mond semmi használhatót. Lehet márkaszerviz lesz ebből :-/
| |
2013. okt. 20. 19:39 | Válasz | #887 | |||
Valami technikája van ,vigyáz mert ha rosszul nyomod meg nem fog müködni a km.óra.
| |||
|
© zsoltxc | 2013. okt. 20. 19:07 | Válasz | #886 |
Egyetlen nyomógomb van a műszerfalon de nem reagált. Mindig mikor ráadom a gyújtást elkezd villogni. Gondolod hogy ezt a gombot kell nyomogatni valami módon ? Mondjuk hosszasan ? | |
© zsoltxc | 2013. okt. 20. 19:04 | Válasz | #885 |
Megnézem. Köszönöm a választ
| |
2013. okt. 20. 18:49 | Válasz | #884 | |||
3000km-enként elkezd villogni.Ki lehet kapcsolni de én már nem emlékszem hogy hogyan kell.
| |||
| |||
2013. okt. 20. 18:41 | Válasz | #883 | |||
Még kilométeróra is lehet. "Manual"... járj utánna.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 20. 18:17 | Válasz | #882 |
Szerintetek miért van az hogy a műszerfalamon az "oil change " felirat villog? Miért akarja,hogy olajat cseréljek? Mit lehet ezzel kezdeni,hogy ez a hibaüzenet ne legyen? Válaszotokat előre is köszönöm!
|
© zsoltxc | 2013. okt. 20. 12:15 | Válasz | #881 |
Majd meglásd az enyém milyen jó lesz :-) mert ilyent még nem láttam én sem. Mondjuk nekem ez az első négy ütemű robogóm. Eddig csak 50 eseim voltak... Láttatok már olyant hogy az önindító belső mágnese elporladt? :-O
| |
2013. okt. 19. 22:27 | Válasz | #880 | |||
Nem tudom. Én nem szerelek mtorblokkot. A képfeltöltésre gondoltam hogy lehet. Linkelni is, képet feltölteni is. Pl: Köszöntők #1868. A legjobban sikerült képfeltöltés a Fórum születése óta | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 19. 18:47 | Válasz | #879 |
A beállításom helyes volt?
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 19. 18:46 | Válasz | #878 |
Okés... akkor holnap lefotózom és felrakom,mert nem valami jól néznek ki.Szerintem ezt ki kell cserélni
| |
2013. okt. 19. 18:17 | Válasz | #877 | |||
De lehet...
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 19. 17:50 | Válasz | #876 |
Kár,hogy itt nem lehet fotót feltölteni mert akkor megmutatnám a variátor belső felét
| |
© zsoltxc | 2013. okt. 19. 17:45 | Válasz | #875 |
Köszönöm. Mi a véleményed a beállításról? A helyes eljárást követtem?
| |
2013. okt. 19. 17:28 | Válasz | #874 | |||
A variátoron és környékén semmilyen felverődést nem tudok elképzelni csak szerelési hibából.Legfeljebb a lapát törhet el szíjszakadásból. Ennek nem szabad bekövetkeznie egy karbantartott motornál. A lapátkitörést ki kell egyensúlyozni, úgy hogy a másik oldalon is eltávolítasz egy lapátot.Vagy kitöröd vagy biztonságosabb ha flexel kivágod.Így kevesebb levegőt szállít de nem rázza a főtengelyt. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 19. 16:49 | Válasz | #873 |
A variátor tárcsáimon felverődéseket vettem észre. Ezt okozhatta hogy pár lapát le van törve?
|
© zsoltxc | 2013. okt. 19. 16:47 | Válasz | #872 |
A vezérlés beállítását a hasonlóképp végeztem : Dugattyú a felső holtpontban,de a lendkeréken is ellenőriztem a jelet. A lánckerék jelzése pedig a hengerfejen lévő jelzésre állítva. Többször átforgattam,hogy ellenőrizzem a járását valamit hogy a jelzések mindig egy ugyanarra a helyre esnek e. Ez a helyes eljárás?
| |
2013. okt. 19. 11:57 | Válasz | #871 | |||
...hát Ő nem ezt mondta... De ott lakik Szegeden Tácsi Gabi, Ő komoly clubtag. Jelenleg 400-ast hajt. Megtalálod a Nickjén az elérhetőségét. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 19. 09:32 | Válasz | #870 |
Őt inkább kihagyom a továbbiakban... Mert nem motorostárs Tudok a motorja haláláról,akkor még beszélgettünk. A meghibásodást a hengerfej repedései okozták.Akkoriban magam néztem át a blokkot aprólékosan. |
2013. okt. 19. 08:46 | Válasz | #869 | |||
Van, Motoregérke nicken, és pont 125-ös gépe van, vagy volt nem tudom mert az idei egri talin valami baja lett a gépsárkánynak!!
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 19. 07:53 | Válasz | #868 |
Köszönöm! Egyébként van Szegedi rajtam kívül az oldalon?
|
2013. okt. 18. 15:33 | Válasz | #867 | |||
Akkor jó munkát és sok sikert, a Teremtő kegyes, ki is tudod próbálni ha készen vagy. Jó idő lesz kicsit motorozni! | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 18. 12:56 | Válasz | #866 |
De ma mivel jó az idő és végre szabadságon vagyok és a szombatom is szabad,rakom össze a gépet
|
© zsoltxc | 2013. okt. 18. 12:54 | Válasz | #865 |
Az zavar ha nem úgy van megcsinálva
|
© zsoltxc | 2013. okt. 18. 12:54 | Válasz | #864 |
Óóóóóóóó Nem
| |
2013. okt. 17. 21:47 | Válasz | #863 | |||
Zsolt! Biztos hogy ezt akartad írni...? | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 17. 17:09 | Válasz | #862 |
Igazad van .... engem is zavar ha olyannal találkozom ami úgy van megcsinálva ahogy annak lennie kell...
| |
© Pazo | 2013. okt. 16. 15:19 | Válasz | #861 | ||
Korrekt hozáállás!
| |||
| |||
2013. okt. 16. 14:36 | Válasz | #860 | |||
Nagyon örülök hogy sikerrel oldod meg a problémádat. Tény, nem vagyunk egyformák, de valahol ez viszi a világot előre és remélem, a szó jó értelmében. Bizom benne hogy a későbbiekben is segítségedre lehetünk, ha úgy adódik! Az viszont tény, mindenkit felbosszant a kókányolás, főleg a jó szakembereket. Béla kicsit ,,kocka", de rendes ember és egyenes. | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 16. 11:20 | Válasz | #859 |
Tőletek kaptam a legtöbb segítséget még az alkatrészek beszerzésénél is. Amit külön köszönök.
|
© zsoltxc | 2013. okt. 16. 11:13 | Válasz | #858 |
Azóta már tisztáztuk... Nem rám értette. Hanem arra tett megjegyzést hogy nem Japánok szerelték össze a motorom. S valóban jó tanácsot adott,azzal hogy a műszaki rajz szerint kell a gépet összerakni. Elnézésetek kérem hogy félreértettem.
| |
2013. okt. 13. 20:52 | Válasz | #857 | |||
De igen, vannak moderátorok és tudjuk kinek mit engedhetünk meg. Olyan ember válaszolt a kérdésedre, (elismerem, nem Shakespeare stílusában) akinek érdemes adni a szavára, véleményére. Több főtengelyt látott, szerelt, javított, mint itt mi valamennyien együttvéve. Az is hozzátartozik, hogy interneten keresztül nehéz igazán jó tanácsos adni. Jogos a kérdése, (bármilyen burkoltan is de ez is ott van a sorok között), hogy minek szedi szét, aki nincs tisztában azzal, hogy kell valaminek kinézni, működni és miért? Szóval higgy Neki, nem egyszerűen motorostárs, hanem olyan, aki valóban a dolgok mélyére hatol egy probléma megoldásának érdekében és ezt itt tucatnyian tapasztaltuk, bizonyíthatjuk. Halgass rá, jót akar! Na és tegyem hozzá, nem mindenkinek vannak ugyan azon előjogai. De ezekért a jogokért tenni kell az asztalra. Ha sértve érzed magad én kérek elnézést, de maximálisan kiállok Béla mellett! Nem a legsimulékonyabb a stílusa, de amit mond, az tuti. Bízom benne sikerülni fog megoldani minden problémádat, amennyire tőlünk telik, mindenben segíteni fogunk! | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 13. 20:18 | Válasz | #856 |
Köszönöm
| |
© satyapapa | 2013. okt. 13. 20:11 | Válasz | #855 | ||
Gratula az elszántságodhoz,és kivánom hogy tökéletesen sikerüljöna szerelés.
| |||
| |||
2013. okt. 13. 20:09 | Válasz | #854 | |||
Na az a távtartó "csak" egy vasdarab itt nem kellett volna ragaszkodnod az "eredetihez".
| |||
|
© zsoltxc | 2013. okt. 13. 20:05 | Válasz | #853 |
Az ára az eredeti... mert az nem semmi volt. A szóban forgó távtartó az 2700 Huf. De eredetit akartam | |
2013. okt. 13. 19:59 | Válasz | #852 | |||
Nekem volt 25-ös. Az "eredeti" alkatrészekről annyit, hogy örültem ha esetleg Ducato volt ráírva nem kína.Az elektronikát régi japó motorokból bontottan javítottam.Csak akkor lett jó. Pl.:Fesszabályzó.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. okt. 13. 19:49 | Válasz | #851 |
Ez egy 2002 es Majesty. Francia piacra szánt modell és onnan is hoztam be. Igazad van. A héten vásároltam hozzá Yamaha márkaboltban eredeti Yamaha alkatrészt amin az áll hogy made is China...Nézd én úgy rakom össze ahogy a műszaki rajzon van,mert ahogy Te is rávilágítottál Ki tudja ki szerelte ezt össze valamit,hogy ki nyúlt már hozzá. Ebből a motorból e lehető legjobbat akarom kihozni mikor már ennyit ráköltöttem... Köszönöm a segítséget :-)
| |
© satyapapa | 2013. okt. 13. 17:52 | Válasz | #850 | ||
Bélus jól mondja - Még annyit hogy a 125-150 Majesty készült Rotax blokkal, ami nagyon érzékeny volt az olajra | |||
| |||
© juhász béla | 2013. okt. 13. 17:06 | Válasz | #849 | ||
Én nem azt mondtam hogy a japó után te voltál az első aki szétszedte a vasat.Márpedig ha ez egy 2002 es kiadásu akkor elképzelhető hogy az előtted levő tulaj,vagy tulajok,már szétszedték,és nagy a valószinűsége hogy nem ugy sikerűlt összetenni mint ahogy az a nagykönyvbe megvan irva.De a másik dolog ,ha ez 2002 es akkor nem sok köze van a japóhoz.Keleti ferdeszeműek/taiwan,korea,kina stb,/ezek a nagy beszállitók az olasz gyárba,ahol ezeket rakják össze manapság.Bármennyire is hihetetlen,de a mai japó vasak nem arról szólnak mint a régebbi 20-30-40 évesek.
| |||
|
© zsoltxc | 2013. okt. 13. 16:39 | Válasz | #848 |
A másik...ne haragudj de hülyének egyáltalán nem érzem magam. Mindössze egy olyan motorostárs hozzászólását vártam Aki már látott majesty főtengelyt, s talán választ tud adni arra a kérdésre,hogy miért más a műszaki rajz... De nyilván ezen az oldalon nincs moderátor Aki ügyel arra,hogy a megfelelő hangnemben legyenek a hozzászólások.
|
© zsoltxc | 2013. okt. 13. 15:20 | Válasz | #847 |
http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p907042&o=da Ezen a fotón pedig a műszaki rajz szerint van a távtartó... |
© zsoltxc | 2013. okt. 13. 15:12 | Válasz | #846 |
Az sem valószínű,hogy aki ezt a rajzot elkészítette az minden műszaki tudás nélkül tette ezt...
|
|
|
|