|
|
|
2012. feb. 08. 16:43 | Válasz | #598 | |||
Nézz a glériámba, az én kapaszkodóm fent van és a tartó is.Hasonló módon kitámasztottam csak csavaros a rögzítés.
| |||
| |||
© Wiking | 2012. feb. 08. 14:48 | Válasz | #597 |
Helló! Ez a konzol a 250-esre való...azért van rajta alul az a két rögzítőpont... Ha jól emlékszem a 125-ösnél nincs a hátsó kapaszkodón felfogatási lehetőség a doboztatartóhoz. Műszakis a motorod, vagy kismotorként használod? Ha az utóbbi, akkor a hátsó ülés fölé lehetne csinálni egy tartókonzolt... de szerintem mindenképp csak a kapaszkodó 4 rögzítőpontjára lehet rögzíteni a doboztartót.
| |
2012. feb. 08. 12:52 | Válasz | #596 | |||
Akkor ez lenne Yodesz kérdéséhez kapcsolódó kép: Link | |||
|
© Yodesz | 2012. feb. 08. 12:28 | Válasz | #595 |
Ha rámész a linkre akkor annak az elejére még odarakta a következőt: http://www.http.com/ Ezt ki kell törölni és behozza! Nem tudom miért csinálta igy a rendszer! De ha gugliba is beírod, hogy majesty doboztartó a legelső linken is ez jön be!
|
2012. feb. 08. 10:37 | Válasz | #594 | |||
Sajnos nem jön a kép Yodesz! Így nehéz lesz!
| |||
| |||
© Yodesz | 2012. feb. 07. 23:11 | Válasz | #593 |
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a linken látható doboztartó konzol rámenne-e a 150-es majára? Mi lehet az a 2 pálca középen lefelé, azt is rögzíteni kell valahova? Olyan doboztartót keresnék amit úgy felrakhatok, hogy a kapaszkodót nem kell levenni. Neten most hirtelen csak ilyen fejtát találtam. Ha esetleg van valakinek eladó akkor érdekelne! |
2011. nov. 05. 20:56 | Válasz | #592 | |||
Köszi. Antennás megoldás lesz az enyém is. Már ki is néztem egyet ami leszedhető ha nem akarom hogy fent legyen. | |||
| |||
2011. nov. 05. 20:40 | Válasz | #591 | |||
Az első zászlótartómhoz anyának loptam el a függönytartó vitrázsrúdját.Volt is botrány amikor hazaért... Most két zászló van fenn 6-os menetes szárból készült és zsugorcsővel van esztétikusabbá téve a tartó.A zászló pedig hozzá van varrva. Tytinek hagyományos autó antenna van fenn és pici gyors kötözővel van rögzítve a zászló "elrepülés" ellen. Végülis csak ötlet kérdése. | |||
| |||
2011. nov. 05. 20:28 | Válasz | #590 | |||
Veri veri dánke!
| |||
|
© Pazo | 2011. nov. 05. 20:24 | Válasz | #589 | ||
Persze, holnap megejtem!
| |||
| |||
2011. nov. 05. 20:12 | Válasz | #588 | |||
Valóban. Görög volt a falóban. Le tudod esetleg kattintani fényképezővel és elküldeni mailben nekem valamikor? | |||
| |||
© Pazo | 2011. nov. 05. 20:05 | Válasz | #587 | ||
Én olyan antennát vettem az auschanban, aminek avégén van egy levehető műanyag kupak, ami alatt ha a zászlót összevarrod és rádugod a kupakot,akkor nem esik le. Az enyémet nézted is az OKT-én.
| |||
| |||
2011. nov. 05. 19:10 | Válasz | #586 | |||
Kérek szépen segítséget. Szeretnék a motorra, pontosabban a dobozomra középre rakni egy Majesty Clubos zászlót. Satyapapától már be is szereztem a zászlót csak arra kéne valami jó ötlet, hogy mire rakjam rá. Jó pár Clubtársnál láttam a motoron ilyent de még nem figyeltem le, hogy kinél milyen tartóval van megoldva a dolog, hogy ne is vesszen el és jól is nézzen ki. Én gondolkodtam olyan megoldáson is, mind a kocsik tetején lévő antenna amit ha nem szeretném fent hagyni, le lehet tekerni. Csak arra gondolom ha nem rakok felül valamit rá, lerepül a menetszélben a zászló. | |||
|
© Herold | 2011. okt. 10. 09:42 | Válasz | #585 | ||
Bakker! Úgy látom hévvel kell mennem...
| |||
| |||
2011. okt. 10. 09:23 | Válasz | #584 | |
Satyapapa! Roppant mód tetszik a hozzá állásod. Ilyen egy elszánt barát. De számít, úgy hogy főként a múltkor megismert ár környékén hozd el kérlek. Ha megy!!! Ha nem megy, akkor nézz körül a parkolóban, biztosan a zsebedben lesz a multifunkciós ezermester készleted. ( Tudod, csak a cél érdekében).
|
2011. okt. 09. 14:52 | Válasz | #583 | |||
Áthelyezve a Találkozók szervezése rovatból: CsiGabiga|..................................................................................#6687 Eredetileg a Keeway Superlight 125/150 nevü szerkezet első lábtartója.(amúgy harley koppintott verziója). És ha még kíváncsiskodsz, elárulom, mit is kellett átalakítani a felrakáshoz. Nem vészes. Tyti majd megírja, hogy melyik boltba is vettük, mert azt már elfelejtettem...De azt hiszem az Üllői úton van "Csak az a biztos ami el is múlt!" "Ma jobban élek, mint holnap fogok..." Válasz 'SirMoon' üzenetére (#6685) Sutyi...................................................................................... #6686 Az nagyon király megoldás volt. Gondolkodok én is rajta. Regisztráció adminisztrátor, fórum moderátor. e-mail: forum.majestyclub@freemail.hu Válasz 'SirMoon' üzenetére (#6685) SirMoon.....................................................................................#6685 Vajon olyan lábtartót találok majd amilyen Tytynek van ? Tel:0670-6027678, Skype: SirMoonShark, MSN: hunc@tvn.hu, Bp XXII ker. Yamaha Majesty Yp 250 2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni Válasz 'satyapapa' üzenetére (#6684) Satyapapa...................................................................................#6684 Tudom mire gondolsz,Én mindenképp megyek a börzére és mindnkinek ajánlom,,mert motoros kieg cuccok,szerszámok és bármi kapható. Neked -Grisa-meg pénz nemszámit alapon megveszem azt "A"" tükröt,emberélet nem akadály jeligével. 06304373303-vagyok elérhetö Válasz 'GRISA' üzenetére (#6683) Grisa.......................................................................................#6683 Most sajnos ki marad. Más dolog van. Sajnálom, mert a múltkor is remek dolgok voltak kint. Viszont az a tükör pár, még izgatja a fantáziámat. Satyapapa, kérlek nézd majd meg, hogy van e még. Tudod melyik az!? | |||
|
2011. máj. 02. 08:48 | Válasz | #582 | |||
Erre jó a túra plexi!! Bevált!! Vettem én, spéci "motoros füldugót" de mindig azaz mindig kimozdult! Először amikor felveszed a maszkot (maszk le, újra igazítod). Másodszor amikor felveszed a sisakot (maszk,sisak le, újra igazítod). Harmadszor amikor elinduláskor körül nézel(maszk,sisak le, újra igazítod). Negyedszer egy zöttyenőnél amikor a sisak bemozdul (maszk,sisak le, újra igazítod). Ha ezek kombinációján túl vagy utána bármikor, tehát (maszk,sisak le, újra igazítod). | |||
| |||
© passat52 | 2011. máj. 01. 20:05 | Válasz | #581 | ||
Kösz előre is! Ja és ne feletesd el! Köss csomót a tudod hova! | |||
| |||
2011. máj. 01. 19:53 | Válasz | #580 | |||
Nekem úgyis két készletem van, elviszem az egyikből Gelsére ha nem felejtem el!
| |||
| |||
© passat52 | 2011. máj. 01. 19:40 | Válasz | #579 | ||
Kérdés mindenkihez! Van valakinek olyan célszerszáma amivel a felnicsíkot fel kell ragasztani? Kaptam én is a készletben csak közben elveszett! | |||
|
2011. máj. 01. 14:40 | Válasz | #578 | |||
Egy mindenkinek hasznos és tanulságos újságcikket ajánlanék a figyelmébe. Egy újszülöttnek minden vicc új és jó pap holtig tanul elven biztosan akad, aki még nem találkozott vele: Miért vezet visszafordíthatatlan hallásromláshoz a motorozás? Megtudod a cikkből | |||
|
2011. ápr. 30. 18:20 | Válasz | #577 | |||
YP-250 és DX-250-es motorral rendelkező kollégák, illetve azok közül is azok, akiknek csomagtartó, doboztartó konzolra lenne szüksége. 4 évvel ezelőtt legyártattunk 10 darabot (akkor ha jól emlékszem 10'000ft volt a darabár minden felszereléshez szükséges kiegészítővel, csavarral), most ismét felmerült az igény erre az alkatrészre. Egy fő már jelezte a szándékát hogy érdekelné, ha valakinek szintén szüksége lenne rá, az írjon nekem jó? Ha van megfelelő számú megrendelés, ismét csináltatunk. A minősége a gyáriéval megegyezik, a furatozása jobb is. | |||
|
2011. ápr. 28. 09:21 | Válasz | #576 | |
Mészi te honnan szerezted be a dobozodat?
|
2011. ápr. 26. 17:11 | Válasz | #575 | |||
Ennyit megér a kényelem és a "csend"!
| |||
| |||
2011. ápr. 26. 10:46 | Válasz | #574 | |||
Nos a túraplexi felszerelése óta majdnem 3000km-t tettem meg. Így már van némi összehasonlításom a fogyasztás változással. Szóval összességében a túraplexi felszerelése 2-3dl -el (de inkább 3dl)emelte meg a fogyasztást a 250-es gépemnél. | |||
| |||
2011. ápr. 24. 10:07 | Válasz | #573 | |||
|
2011. márc. 28. 20:30 | Válasz | #572 | |||
Én úgy oldottam meg, hogy két szép önmetszős csavarral rögzítettem a kivágáshoz képest jobbra ill. balra.Az összképen nem sokat változtat és kitűnően tartja az idomot.
| |||
|
© Szomjas | 2011. márc. 28. 16:28 | Válasz | #571 | ||
Oké. Köszi.
| |||
|
2011. márc. 28. 15:59 | Válasz | #570 | |||
Nekem is elég könnyen kiakad onnan, szerintem az annyi és kész.
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. márc. 28. 15:43 | Válasz | #569 | ||
Tyti ez idáig oké, az a bajom ,hogy nagyon lötyög abban a lyukban ahová bemegy. Nincs semmi tartása, ezért kérdeztem,hogy nektek van-e esetleg valami gumi alkatrész benne vagy sem?
| |||
| |||
2011. márc. 28. 11:50 | Válasz | #568 | |||
Szomjas! A Viktornak igaza van! A hátsó lámpa alsó részén van két téglalap alakú nyílás, azok felső élébe akad bele az a két fülecske amit bekarikáztál.A hátsó lámpa és a rendszámvilágítás között.
| |||
|
2011. márc. 27. 21:15 | Válasz | #567 | |||
Szerintem az a hátsó lámpába akadna bele, de nem biztos.
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. márc. 27. 20:33 | Válasz | #566 | ||
http://kepfeltoltes.hu/view/110327/Maja_h_tulja_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
| |||
|
© Szomjas | 2011. márc. 27. 17:47 | Válasz | #565 | ||
Felül középen is van 2 fül. Az mibe megy bele?
| |||
| |||
2011. márc. 27. 16:41 | Válasz | #564 | |||
Azt az idomot a két oldalidom és a két csavar tartja.A két oldalidomban van a fülecske fogadó része a felső széle közelében.Kicsit lejjebb két csúszkaszerűség, majd a két alsó csavar.
| |||
|
© Szomjas | 2011. márc. 26. 23:40 | Válasz | #563 | ||
A 2001-es Maja rendszámtábla felette idomján lévő két kampós fül mibe akad bele? A vázon nekem csak két nagy kb. 20x20 mm-es lyuk van és az alkatrész katalógusból se lehet látni semmi használhatót. A csavarokon kívül még valaminek fogni kéne az idomot. Lehet,hogy kiesett a lyukakból valami gumi vagy műanyag alkatrész? | |||
|
2011. jan. 05. 21:20 | Válasz | #562 | |||
Zsolt-tól:Igen, keverték. Én a kép linkeket a Fabbri online katalógusból vettem. www.fabbriaccessori.com/Escooter.htm
| |||
|
© Wiking | 2010. nov. 17. 21:03 | Válasz | #561 |
Ez hiényzik nekem is..a helyzetjelző mögötti. Erröl kellene nekem 1 kép, hogy az hova van rögzítve, és hogy néz ki. Akkor meg tudnám csinálni. | |
2010. nov. 16. 21:16 | Válasz | #560 | |||
A helyzetjelző mögötti szokott letörni.
| |||
| |||
2010. nov. 16. 20:49 | Válasz | #559 | |||
Van 125-ös topic is!
| |||
| |||
2010. nov. 16. 20:49 | Válasz | #558 | |||
Ha jól emlékszem a helyzetjelző háromszöge mögött van egy felfogató csavar. Csavarok és fülek fogják össze a lábad felőli fekete idommal. A láb felőli idomban a kesztyűtartó magasságában van egy csavar középen. De már szürkül az emlékezetem. Fecó majd pontosít. | |||
| |||
© Wiking | 2010. nov. 16. 19:58 | Válasz | #557 |
Sziasztok! Valaki nemtudná nekem leírni, vagy fényképet küldeni a régi kasznis (Kormány alatt van a helyzet jelző) 125-ös majának az orridom felfogatásárol? Úgy vélem nekem hiányzik onnan 1 konzol, legalábbis van1 üres csavarhely a gyujtáskapcsoló felfogató konzolján, és eléggé mozog minden irányban az idom így...na meg persze az idomon is van 1 csavar hely amit nincs hova csavarozni. |
2010. okt. 29. 19:47 | Válasz | #556 | |||
Nekem volt jó ebből a szempontból a túraplexi, én kiláttam fölötte és esős időben sem okozott a fénytörés gondot, mert olyan szögben néztem át rajta a motor elé, ami már nem problémás.
| |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 29. 14:33 | Válasz | #555 | ||
M.Zoli ha találkozunk megmutatom az állitható peleko müködését ,majestyknél. ja és végre jelentkezel. | |||
|
© M. Zoltán | 2010. okt. 29. 14:30 | Válasz | #554 |
Nem volt hülye, aki kitalálta az állítható plexit, még ha nem is elektromotorral, hanem csak úgy gagyi módon kézzel, ahogy a Gold Wingnél van. Valami ilyesmin töröm már régóta a fejem.
|
© jasa | 2010. okt. 29. 14:23 | Válasz | #553 | ||
Ha nem motorozol sötétben ÉS esőben, akkor a túraplexi KIRÁLY. De ha igen, akkor nagyon fohászkodjál az őrangyalodhoz.....
| |||
| |||
2010. okt. 29. 10:06 | Válasz | #552 | |||
További tapasztalatok a fabbri túraplexivel 1500km után: - a nagy turbulenciát hamar megszoktam. Most már nem kapaszkodom a kormányba hanem támaszkodom. A tarkómra tovább is jön a huzat. - esőben, észen kell lenni, fölötte el lehet nézni de nagy a holt tér. - nálam az átlagfogyasztás 2-3dl -el növekedett. - sokkal-sokkal csendesebb!!! Nem zúg az ember füle. - nagyon-nagyon jól védi a kezemet a menetszéltől! - az #542 hozzászólásomban lévő 70km/h javítanám 60km/h -ra. De addig tényleg semmi légmozgás. Mások úgy mondanák: steril. Összeségében a napi használat során, nagyon jó, hálás befektetésnek bizonyult. | |||
| |||
2010. okt. 18. 07:28 | Válasz | #551 | |||
Adok -veszek rovat. #820 hozzászólás.
| |||
| |||
© gyicsa | 2010. okt. 18. 07:15 | Válasz | #550 |
Sziasztok, most vettem egy 2003-as 250-es majesty-t, már van gyári dobozom, de nem találok csomagtartót, illetve csak nagyon drágán. Esetleg nincs valakinek elfekvőbe?
|
© passat52 | 2010. okt. 17. 09:46 | Válasz | #549 | ||
http://cgi.ebay.at/Winschutzscheibe-Yamaha-Majesty-400-Bj-04-08-Neu-Top-/110451058300?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19b765667c Turaplexi! | |||
|
2010. szept. 24. 22:31 | Válasz | #548 | |||
Nekem egy idényre szóló tapasztalatom volt a túraplexit illetően. A legnagyobb baj az volt, hogy eltört... Ha lehetőségem lesz újra beszerezni, megteszem. Szakadó esőben is majdnem teljesen száraz maradtam. Az igazi hátránya az volt, hogy nagyobb melegben városi forgalomban sok szelet fogott. Többet mint kellett volna. A turbulenciával nekem azért nem volt gondom, mert én magasabban ülök, eleve átláttam felette és egészen máshogy mozogtak a "szelek" körülöttem. Szóval rossz tapasztalatom nekem nem volt.
| |||
|
2010. szept. 24. 15:16 | Válasz | #547 | |||
Számomra sokkal több elönye van a túrapelxinek mint hátránya ,és el nem tudnám képzelni ,hogy anélkül motorozzak. Talán az alacsonyságom miatt de ennél jelenlegi turaplekonál nem érzem a hátulrol a fejemet előre nyomó kezet az előzőeknél éreztem. Esőben a látás valóban nem a legjobb de mentem már vele szakadó esőben és azért annyira nem volt gáz. a menet szél sincs semilyen befolyással a motoromra a turaplexi miatt kis pelkoval ugyanugy cibál a kamion mögött mint ezzel semi különbséget nem érzek. De kinek mi az igénye nekem fontosabb a csend és a komfort mint a menetszél és a bogarak :) | |||
|
© jasa | 2010. szept. 24. 14:34 | Válasz | #546 | ||
Nekem meg közel 40 ezres tapasztalatom van túraplexi ügyben (sőt előtte a kymcon is az volt), tehát: - a tapasztalatok teljesen egyeznek Sanciéval, leginkább a nyakamnál fázok hátul, pedig sál és maszk is van, hiába, a résen befúúú........ - a reggeli pára kellmetlen (ma is volt) de sokkal rosszabb sötétben és esőben: a szembejövők fényétől a vízcseppek sziporkáznak, szinte vakvezetés , szerencsére ez ritkán van - egyéb tekintetben meg JÓÓÓÓ Megoldások: - vizszintes rések vágása a plexi alsó részén, vagy (ha technikailag lehetséges) levegő áramoltatása a plexi hátoldala és a műszerfal műanyag burkolata közé. Ez utóbbit tette a burgis társ és neki csodát tett, minden turbulencia megszünt. - a plexit nincs szívem lefűrészelni, ezért ülésmagasításon dolgozom. A kemény laticelpárna már formára van vágva, kárpitossal műbőr burkolatot húzatok rá, és tépőzárral rögzítem az ülés alsó és hátsó felületéhez. Annyival leszek magasabban, hogy még véd a plexi, de ha kicsit kihúzom magam, akkor már ellátok felette. Meglátom (szó szerint) az eredményt..... | |||
|
2010. szept. 24. 14:01 | Válasz | #545 | |||
Kedves Satyapapa! Mi Csabival még csak 3(!) ill. 30km tettünk meg az új plexikkel. Ezek csak ez első benyomások. Még nem mentünk nagy szélben és esőben sem. A nagy vákuumot mindketten megemlítettük a többit majd megtapasztaljuk. Hogy tudunk-e együtt élni vele majd pár hónap és km után megmondjuk. Csabi puszta erővel igazított a szélvédőn, ez nem jött be neki. Nekem még ott a lehetőség, hogy majd a télen vágatok rá valami lyukat és beleteszem a szellőzőt ami a gyári plexin volt. Azért köszi, hogy összegezted a negatív dolgokat is! | |||
| |||
© satyapapa | 2010. szept. 24. 13:43 | Válasz | #544 | ||
Hát jó nektek. nekem több volt rosz tapasztalat, a túra plekóba mint jó. Ell is passzoltam . pl :erösebb oldal vagy szembe szélben komolyan dobálta az elejét a majának(nagyob sebességnél).Esöben párás ködös idöben nem látni át. 80-90-nél már olyan erös volt a vákumszél a plekómögött hogy idegesitett..Zivataros haladáskor a magas plexi tetejéröl lecsurgó viz pont szemközt jött a sisakra. Nekem ezek veszélyesnek tüntek. Igaz vannak elönyei ami miatt még "nagypapásabb"a robogozás.Ez tény. Nekem most kisplekóm van,és mivel nagyon jó a sisakom és a kesztyüm nem zavar a menetszél különösebben....meghát ettöl is motor a motor,szelek zajok bogarak | |||
|
2010. szept. 24. 12:09 | Válasz | #543 | |||
Akkor én is leírom annak a 3 km-nek a tapasztalatát amit megtettem az új túraplexivel. Minden megállapításodat megerősítem, mert én is ugyan azokat tapasztaltam.Teljes szélzaj csend,én is rajta keresztül látok ki és én már alacsonyabb sebességnél (50 km/h) is éreztem a nyakamban a visszaörvénylő hideg levegőt. Nekem az illesztéssel nem volt semmi bajom, a gyári plexi helyére könnyen, feszegetés nélkül be tudtam tenni és stabilan állt. Azt, hogy nem bírta, hogy a magam 100 kilójával rázuhantam nem tartom megbocsájthatatlan hibájának.
| |||
| |||
2010. szept. 24. 08:28 | Válasz | #542 | |||
Nos megvettem és (tegnap este) felraktam a Fabbri túra plexit (ablak nélkülit, olcsóbb volt). Tapasztalatok, benyomások: - rohadt nagy, magas, - nem lehetett csak kissé asszimetrikusan felszerelni. (két oldalt nem egyforma az idomtól való elállás, bal:3-4 mm; jobb 10-12mm. Illetve bal oldalt majdnem beleér a fékkar a plexibe, - nagyon csendes, simán hallani a mechanikus zajokat, - stabilan áll, nem remeg be a felső éle sem, - végre kényelmesen, egyenesen tudok ülni, - nem látni ki felette, csak rajta, - a reggeli pára pillanatok alatt lecsapódott így előrefelé (hátrafelé a tükörben amúgy sem) sem láttam semmit, - ha jól kihúzom magam azért felette ellátok, de iszonyú hangos lesz, - a kézről (és az alkarról) maximálisan elterelte a szelet. Reggel 10C fokban 2-3 km mentem kesztyű nélkül! És nem fázott jobban a kezem mit 10C fokban egyébként fázott volna!! Nem éreztem, csak bal oldalt a kézfej külső élénél némi légmozgást, jobb oldalt annyi sem. - 70 km/h -ig semmi. Azaz felhajtott sisak plexivel használható (pedig nagyon érzékeny vagyok rá, kánikulában is lehajtottam eddig), - 70 km/h felett elkezdi tolni hátulról a szél, - 90-110 km/h között a hátulról fújó légörvény előre dönt!! - olyan nagy mértékű a légörvény, hogy 10 km után már fázott a tarkóm, a vállaim és a hátamnak az a része ahol a gerincvédő nem takart!! Eddig soha sem fázott a hátam. Ez volt a plexi legrosszabb tulajdonsága eddig. - Utassal nem próbáltam (nem is igen fogom), nem tudom mit szólna ehhez a légörvényhez. Összeségében, (30km után) a plexi teljesítette a tőle elvárt feltételeket, de az illesztés és a hatalmas (előre döntő) légörvény miatt csak szimplán JÓ. | |||
|
2010. szept. 03. 08:49 | Válasz | #541 | |||
Köszi! ez így maximálisan biztató!! Csak nem akarom megbánni ha kiadom a sok pénzt. Még aggódom egy kicsit magamban és nem zaklatlak benneteket a hülyeségeimmel. "Különben is most olyan bizonytalan vagyok vagy mégsem" | |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. szept. 03. 08:25 | Válasz | #540 |
Vákum van, de nem zavaró. Aztán lehet, hogy olyan 160-180-nál már zavarni fog ...
|
2010. szept. 03. 07:38 | Válasz | #539 | |||
Gondolom nem véletlen nincs kivágva. Kell, hogy elég merev legyen. Egyszerűen attól tartok, hogy nem olyan lesz amilyenek elképzelem, azaz ha nincs szellőző nagy lesz az örvény, (a vákuum, a hubogás, a mitudoménmi) a plexi mögött. | |||
| |||
2010. szept. 02. 22:26 | Válasz | #538 | |||
Bocs de ma mindem telefonom cserben hagyott, sok volt a melóm, annyi időm sem volt, hogy a töltőre tegyem. Holnap, azaz Péntek reggel 8 körül kereslek.
| |||
| |||
2010. szept. 02. 17:05 | Válasz | #537 | |||
Jó az az ablak. Te esetleg nem tudod beleoperálni? Nagyon komoly feladat beleszerkeszteni? Nem vagy Te ügyetlen gyerek... | |||
| |||
2010. szept. 02. 12:55 | Válasz | #536 | |||
Az a problémám, hogy ablakos (szellőző nyílásos) kellene. Most is ilyen rajta és a szakadó esőt kivéve végig nyitva van. Nem véletlenül. Nincs mögötte olyan nagy vákuum és csendesebb is! Vagy ne foglalkozzak vele? Ki van az találva??! | |||
| |||
2010. szept. 02. 11:04 | Válasz | #535 | |||
Hívj fel mihamarabb, én nem értelek utol telefonon!!!
| |||
| |||
2010. szept. 01. 19:00 | Válasz | #534 | |||
Szia Sanci, én is érintett vagyok a túraplexi témában, mert nekem is feltett szándékom, hogy kicserélem. a motorline látszik az egyetlen beszerzési lehetőségnek. Nekem 2000 előtti kell, azt úgy kell náluk megrendelni személyesen a boltban, 30% előleg befizetésével. Az ára: 21.400 Ft. Ha rá szánod magad, hogy tőlük veszel, légy szives értesíts, hogy egyben tudjuk intézni a kettőt.
| |||
|
2010. szept. 01. 16:42 | Válasz | #533 | |||
Oké! Mennyit adsz bele...? Más gondom nincs... | |||
| |||
2010. szept. 01. 16:35 | Válasz | #532 | |||
Tamás, inkább gyúrjál a T-maxra!
| |||
| |||
2010. szept. 01. 16:22 | Válasz | #531 | |||
Én is csak jót tudom mondani a túraplexiről, tavaly komoly esőben Kékestetőről Egerig kesztyű nélkül jöttem és szinte teljesen száraz maradtam még így is. Ha megmarad a motorom jövőre is, tavasszal veszek rá egy újat!
| |||
|
© M. Zoltán | 2010. szept. 01. 16:01 | Válasz | #530 |
Nekem a 250-esen (régi típusú) csak F. Fabbri plexim volt, így másikkal összehasonlítani nem tudom. Magasságom (alacsonyságom) 170 cm, ehhez képest olvasd a véleményt. Magassága szemmagasság felett, ez előny, mert nem találnak be a bogarak, nem kapok huzatot, hátrány, ha esik az eső éjszaka, vagy, ha nagyon karcos, mert a szembejövő lámpája csillog rajta és nem nagyon látsz át rajta. (ilyenkor kihúzom magam és felette nézek el). Szélessége még lényegesebb, védi a kezet, kb 10 fokig ujjatlan nyári lukacsos kesztyűben lehet motorozni, hosszabb távot is. Természetesen télen zárt kesztyűben, akár mínuszban is lenyomok egy 50-100-at markolatfűtés nélkül. Összességében nagyon jól véd, esőben, ha folyamatosan tudok haladni, csak a könyökhajlatomat éri víz. |
2010. szept. 01. 07:59 | Válasz | #529 | |||
szia Zoli! Kifejtenéd bővebben? Tamás említette, hogy tapasztalt 250-es túrázó vagy! | |||
| |||
© M. Zoltán | 2010. szept. 01. 07:48 | Válasz | #528 |
Fabbriból nincs Neked megfelelő? Nekem bejött a 250-esen is meg a 400-ason is.
|
2010. szept. 01. 07:32 | Válasz | #527 | |||
köszönöm Passat! Tudjuk esetleg az eredeti szélvédő méreteit? Van valakinek tapasztalata a szélvédő profilokról (egyenes, felfelé hajló, egyéb) Gondolom mindenki elégedett a sajátjával vagy van aki kritikus? Csak saját magam (és motoros társaim) bosszantására: A GIVI közel duplája a FABBRInak! MIÉRT? | |||
| |||
© passat52 | 2010. aug. 31. 11:33 | Válasz | #526 | ||
Hali! http://cgi.ebay.at/Windschild-HOCH-Yamaha-Majesty-250-ab-Bj-2000-/120401643688?pt=Motorrad_Kraftradteile Ezen a linken vannak méretek a fabri plexiről! Ha tetszik itt rendelhetsz is! | |||
|
2010. aug. 31. 11:15 | Válasz | #525 | |||
Sziasztok! Túra plexit keresek. (250-es; 2000-es Majára) Csak a motorline -nál találtam fabbri-t. Azonban nem tudtak sem magasságot mondani sem azt, hogy szellőző nyílásos-e. Sem GIVI-t sem más egyéb plexit nem találtam hozzá (egyenlőre). Tippeket szívesen veszem. | |||
|
2010. máj. 05. 20:47 | Válasz | #524 | |||
Tomi!!! Ha mégegyszer "rotikapázol" a hitvány csuklóddal én "kikapállak"!!Há mivel emegeted a söröket nekem a találkozón?!! Na offoltam a topikot de mérges voltam... | |||
| |||
© Sama | 2010. máj. 05. 15:33 | Válasz | #523 |
Az állapototokra csak annyit: basszus!
|
2010. máj. 05. 12:53 | Válasz | #522 | |||
Mégse fotózom le... A szétszerelt vázon nincs rajta az a konzol ami tartja (és nem is találtam hirtelen) a csomagtartót, így nem tudtam érdemben alkotni. Bocsánat... De. Ha ki van törve az a két kis likacska, akkor ha bevilágítassz ellemlámpával, látni fogod a furatokat. Sima M8-as. Nem vízszintben vannak, hanem kicsit (kb 10fokos szögben) lefelé. Nem tudom összerakni, a komplett elejét kicserélem mert a villaszög elment, az egyki teleszkópom elhajlott, nincs kegyelem, kap jót, nem egyengetem bár tudom hogy meg lehet csinálni. Holnap jönnek a szimeringek, úgyhogy most minden szét van szedve. Cserélem a kormányt is, meg a kormányszárat is. Ráadásul a doki ma azt mondta, a csuklóm x@r@bb mint 3 hete (mert rotikapáztam, de ezt Neki nem mondtam) és előre jelezte, ha nem javul, műteni kell. No ezt nem szeretném... | |||
| |||
© Sama | 2010. máj. 05. 11:56 | Válasz | #521 |
Köszönöm. Rakd már össze Füredre - meg magad is!.....!!!! |
2010. máj. 05. 11:28 | Válasz | #520 | |||
Oké, lefotózom a vázat meg van nálam egy távtartó is. Az enyémet sajna nem tudom, mert farral ál a sarokban és nincs jelenleg eleje...
| |||
| |||
© Sama | 2010. máj. 05. 08:41 | Válasz | #519 |
Köszi a tippeket. Csak az alu-öntvény kapaszkodót szedtem le. A lámpa alatti műanyag idommal kezdve próbáltam én megbontani (mivel a Tamás PDF-jében az összerakás fordított sorrendját akartam követni), de az alsó két csavar kicsavarása után sem volt semmi kotty, és erőltetni meg nem volt bátorságom féltve a patentokat. Így belenézve, tapogatva valóban találtam furatot a vázon, de az nem volt vonalban az idomon lévő jellel, így távtartóval nem tudtam volna megoldani csak valamiféle közbetéttel. Meg a furatban sem lehetett 1-2 menetnél több. Tehát tartva a "kiszoposodástól" is, más megoldást választottam. A kapaszkodón két oldalt (annak a belső oldalán) egy-egy 5-ös furatot csináltam, és onnan egy ellapított végű kb. 12-es csővel támasztottam meg a csomagtartó végét. A támasztó cső a kapaszkodó "U"-profiljának a belsejéből indul. Akkora háromszögelése nincs mint az eredeti elgondolásnak lett volna, de egyenes vonalban van és egy dobozt szerintem stabilan el kell bírnia. Tamás! Ettől függetlenül a fotókat megköszönném. Amig magam is nem látom lebontva, addig sok mindenre támpontot adhat mert a manuálban lévő vázrajz csak annak lehet eligazodás, aki már a valóságban is látta. Még egyszer köszi mindenkinek a tippeket. |
2010. máj. 04. 23:26 | Válasz | #518 | |||
Küldjek fényképet? Van egy szétbontott vázam!
| |||
| |||
2010. máj. 04. 18:59 | Válasz | #517 | |||
A Majesty 250-es részben nézzed meg a 324-es hozzászólást. Remélem el tudsz rajta igazodni.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. máj. 04. 18:53 | Válasz | #516 |
Halihó! Pontosan a kapaszkodó nyulványában találod meg,de nem látni csak ha szétbontod!!! | |
© Sama | 2010. máj. 04. 14:05 | Válasz | #515 |
Köszi. Akkor tovább keresgélek.
|
2010. máj. 04. 12:42 | Válasz | #514 | |||
De van, csak elég mélyen, közvetlenül a motor vázában. Kettő darab 8-as furatot találsz, kb. 10cm-es távtartóval van a csomagtartókonzol kitámasztva.
| |||
| |||
© Sama | 2010. máj. 04. 11:35 | Válasz | #513 |
Hali! Az 250-es DX-en a csomagtartó alsó támasztását hová illik rögzíteni? Nekem a lámpa feletti műanyag burkolaton van két pont (ahová szoktam látni a kitámasztást), de alatta nincs semmi fix teherbíró rész. |
© M. Zoltán | 2010. ápr. 26. 10:57 | Válasz | #512 |
Jövök még egy köszönettel Satyapapának az oldallégterelőért. Szombaton szinte álló helyben eldőltem a motorral a jobb oldalamra, a légterelő kiválóan megvédte a motort, csak egy kicsit kopott meg a légterelő széle, meg a kipu disz. Természetesen, csak elugrottam a boltba egy szál pólóban, így a büntetésből a könyökömről ment le a plazúr.
|
© SPOJLERES | 2010. ápr. 13. 18:12 | Válasz | #511 |
Esetleg karbon szövetből kivákumozva a gyanta és rászivja magát a karbonnal a sablonra Én hütőgépkompreszorral és 20 literes ifa levegő tartállyal csináltam ijet vinilészterrel Anno Becsövezve a sablon széle 1mm vastag de ugyan ojan erős mint 4mm üvegszövet | |
© satyapapa | 2010. ápr. 13. 17:34 | Válasz | #510 | ||
mentek emailok
| |||
|
© satyapapa | 2010. ápr. 13. 17:25 | Válasz | #509 | ||
nagyon szivesen csinálok légterelöt,vékonyat,vagy vastagot. ha nagyon kell segitek felilleszteni is bár nem nagy müvészet,kb fél óra. Tom ha a jövöhéten jönnél akkor lesz neked is ,a héten szállitják az alapanyagot. | |||
|
2010. ápr. 12. 23:34 | Válasz | #508 | |||
Satyapapa! Készült már olyan vékonyabb légterelő, mint amilyet a Talicskásnak csináltál? | |||
|
© sany2 | 2010. ápr. 06. 09:03 | Válasz | #507 |
Satyapapa! A mail nem jött meg.Szerintem a honlap tegnap nem működött megfelelően,legalábbis fórumozni lehetett, de levelet nem küldött.(Ilyenkor próbaképp szoktam magamnak is küldeni levelet-teljesen nem vagyok hü..., de így lehet kirpóbálni).Irtam a kukacos címedre,hogy válaszolni tudj, és tedd is meg szépen kérlek.Nagyapó |
© czakk | 2010. ápr. 05. 22:53 | Válasz | #506 |
Satyapapa..légterelő .."előfizető vagyok"..kérlek...egy email-t dobj át a részletekről....! Előre is köszönöm! Czakó István |
© satyapapa | 2010. ápr. 05. 11:15 | Válasz | #505 | ||
sany2-küldtem emailt.remélem elment és megkapod
| |||
|
2010. ápr. 05. 09:52 | Válasz | #504 | |||
Ment mail
| |||
| |||
© sany2 | 2010. ápr. 05. 08:52 | Válasz | #503 |
Satyapapa ! A láblégterelőt én igényeltem (majesty 400 és egyszerű elvtársit), de tényleg nem jelentkeztem Nálad, mert elég rossz fórumozó vagyok.A végleges árat sem tudom.Ha dobsz emilt (priviben,maszekban) árral és a számlaszámoddal, már utalok is.A szerkentyűt meg valamelyik talin megkapnám-Egerbe is tervezek az idén).Ha nem válaszolnál, hívlak tel-on.Üdv.nagyapó Ui: itten küldök kéretlenül egy hivatkozást burgi doboztartóról- valahol olvastam, hogy formát kerestek. http://hgfler.de/frame1.htm |
© satyapapa | 2010. ápr. 04. 08:37 | Válasz | #502 | ||
Zsoké- küld a képet,és meglátjuk.
| |||
|
2010. ápr. 04. 08:23 | Válasz | #501 | |||
Satyapapa! 650-es Burgira oldaldoboz tartót nem tudsz szerkeszteni? Tudok 1-2 képet szerezni,hogy hogyan néz ki.. | |||
| |||
2010. ápr. 03. 18:23 | Válasz | #500 | |||
Köszönöm a gyors választ! Ha lesz több infó,akkor belemegyünk a részletekbe. Amúgy az ár korrekt!
| |||
|
© satyapapa | 2010. ápr. 03. 18:08 | Válasz | #499 | ||
Burgi 400!! kb 8-9ezer ft ,a légterelö.Most járok utána a megoldásnak.
| |||
|
|
|
|