|
|
|
2016. ápr. 01. 08:52 | Válasz | #2359 | |||
Igen, én vagyok az, aki a gyár, a mérnöki kar (mert Ők is tudják ám a fizikát!) előírásokhoz ragaszkodik. Van olyan köztünk, mint Satyapapa, aki felülbírálja egy CVT hajtóművet (vagy más alkatrészt) megtervező mérnöki csapatot. Én azt szoktam mondani, hogy nem véletlen az, hogy Ők tervezték ésépítették, mi pedig használjuk. Lehetne fordítva is, de nem úgy van. A másik. A Malossi csapata. Azok se hülyék. Ha Ők így javasolják, szerintem miért ne? A tapasztalataim: Majesty 250, 1996 YP. 12-es és 14-es görgőket tettem, szimetrikusan (ahogy a Malossi cég is javasolja). Az én testsúlyomnak ez volt az ideális. A görgők és a görgőpályák egyenletesen, teljesen egyformán kopta. Ezek szerint azok is tudják a fizikát. 17000Km után is remek volt minden. Ennyi... Még egy szó. Bárki bármit eltér a gyár (esetünkben a Malossi) által javasoltaktól, magára vessen! | |||
| |||
2016. márc. 31. 18:43 | Válasz | #2358 | |||
Egyszer a Tamás rakott ilyen össze asszem...
| |||
| |||
© satyapapa | 2016. márc. 31. 16:32 | Válasz | #2357 | ||
Ezt a dolgot már valaki feszegette. Én személy szerint nem tartom jónak , ugyanis a 15gr görgő gázadásnál más nekifeszül a tárcsának,de a 12 gr görgö épphogy mozdul. Nem ugyanolyan erővel dolgozik mint a nehezebb.Ez színtiszta fizika. Szerintem. Pont a Malossi nál olvastam hogy a görgők egyforma nehezek legyenek.. Egy azon fordulatnál két egy forma kűlméretü, de más súlyú görgő nem tud egyformán dolgozni. | |||
| |||
© szabadhegy | 2016. márc. 31. 15:49 | Válasz | #2356 |
Hello. Malossi variárnál valaki próbálta már a vegyes görgözést? pl:15g-12g-15g-12g .... A multivarvar leírásnál az legtöbb típusnál van ilyen fajta beállítás. Sport, Túra, Versenyitt |
2016. márc. 25. 10:20 | Válasz | #2355 | |||
Termeszéhesen a tartálynál.
| |||
|
© csaby2 | 2016. márc. 25. 09:47 | Válasz | #2354 |
Nagyon köszönöm a leírást. A betöltést akkor ott fent kell vagy a tartálynál?
|
2016. márc. 22. 09:28 | Válasz | #2353 | |||
Bocs. Telórol irtam. Látszik is.
| |||
|
2016. márc. 22. 09:27 | Válasz | #2352 | |||
Máe régen csináltam, de ha jól emléxek 2 helyen kell légteleníteni. Az egyik a vízpumpánál van a másik pedig a henger tetején van egy légtelenítő csavar. Van rajta egy gimivsővami elvwueti le a motor alá a kofolyó vizet. Az ülés alarti takaró műanyagot ha leszwded, akkor onnan hozzáférni a hemger tetejéhez és a légtelenítőhöz. Plusz figyelj a jobb lábtartónál lévő kiegyenlítő tartályben legyen víz rendesen. | |||
|
2016. márc. 22. 09:26 | Válasz | #2351 | |||
Máe régen csináltam, de ha jól emléxek 2 helyen kell légteleníteni. Az egyik a vízpumpánál van a másik pedig a henger tetején van egy légtelenítő csavar. Van rajta egy gimivsővami elvwueti le a motor alá a kofolyó vizet. Az ülés alarti takaró műanyagot ha leszwded, akkor onnan hozzáférni a hemger tetejéhez és a légtelenítőhöz. Plusz figyelj a jobb lábtartónál lévő kiegyenlítő tartályben legyen víz rendesen. | |||
|
© csaby2 | 2016. márc. 22. 08:51 | Válasz | #2350 |
Akkor várom a 400as szakik válaszait:)
|
2016. márc. 21. 11:56 | Válasz | #2349 | |||
Ezt majd a 400-as kollégák...
| |||
| |||
© csaby2 | 2016. márc. 21. 09:00 | Válasz | #2348 |
A légtelenítés az tényleg érdekelne. Amugy van elöl a lámpa felett egy vaskupak, egy gumicsövet zár le. Olyan mint az autókon ami lezárja a hűtőfolyadék tartályt. Ott kell feltölteni hűtőfolyadékkal?
|
2016. márc. 21. 07:01 | Válasz | #2347 | |||
Az még a gyári htőfolyadék. Jó kis móka lesz kimosni mindent. 400-ast még nem csináltam, hátha van valaki aki leírja hogy kell. A hűtőkört szét kell húzni az szinte biztos, hogy a radiátort ki tudd mosni. Aztán a légtelenítés sem tudom automatikusan történik-e, vagy van szelepe. | |||
| |||
© csaby2 | 2016. márc. 20. 22:13 | Válasz | #2346 |
A tartályt mosom ki meg még amit kell szétszereléskor derül ki. Viszon zöld szinű hűtőfolyadékot én még boltban nem kaptam csak pirosat ezért gondoltam hogy lecserélem az egészet.
|
2016. márc. 20. 20:53 | Válasz | #2345 | |||
Az egész hűtőkört ki szeretnéd mosni, vagy csak a kiegyenlítő tartályt? Hogy mennyi van a rendszerben nem tudom. Manual... A tartályon van egy max - min csík. Maximumig kell majd visszatölteni. | |||
| |||
© csaby2 | 2016. márc. 20. 20:03 | Válasz | #2344 |
Én is így gondolom csak gondoltam rákérdek hogy tùl múnkás-e ahhoz h csak kipucoljam. Mennyi hűtőfolyadék jár bele?
|
2016. márc. 20. 19:19 | Válasz | #2343 | |||
Én is szeretem ha tiszta vagyok. Hidd el, nem lesz semmi gond ha leszereled és kipucolod a tartályt. Ráadásul, beszippanthatja a szemetet a hűtőkörbe... | |||
| |||
© csaby2 | 2016. márc. 20. 19:17 | Válasz | #2342 |
Pontosítsak. Egész körbe trutyis a tartály.
|
© csaby2 | 2016. márc. 20. 18:45 | Válasz | #2341 |
Na valahogy meglett a teleszkópfelújítás. Kiszereltem de javítani időm nem maradt így szerelőhöz vittem..borsos volt de ez van. Ma raktam össze de felfigyeltem hogy a hűtőfolyadék minimumon van és elég trutyis a tartály széle. Megéri hogy tisztára mossam vagy ne dolgozzak vele?
|
© zoli | 2016. márc. 12. 18:58 | Válasz | #2340 |
Sziasztok, kèrdésem a következö lenne: mekkora a gyàri magassàga a kuplungpofànak? 400-asrol majànak 3 pofàs.
|
2016. márc. 05. 20:10 | Válasz | #2339 | |||
A letöltések közt a 250-eseknél találsz egy teleszkópfelújítást PDF-es formátumban. Szerintem nézd meg, a 400-as telója sem lehet sokkal másabb. Ha a motorból kiszeded, a többivel is boldogulsz. | |||
| |||
© csaby2 | 2016. márc. 05. 18:43 | Válasz | #2338 |
Köszönöm a választ! Bár nem rég van meg a moci addig szerzek infót mįg magam is kiszerelem, így érzem biztosnak. Ezelőtt a 150es majából is keszereltem. Viszont telót azt sosem javítottam..
|
2016. márc. 04. 20:17 | Válasz | #2337 | |||
Először is, mindkettőt. Az egyikben friss olaj, a másikban régi. Nem ideális, keresztbe fog dolgozni. Ez két szimering. De ha ki tudod szerelni, szerintem ki is cseréled... | |||
| |||
© csaby2 | 2016. márc. 04. 17:56 | Válasz | #2336 |
Sziasztok. Lassan ébresztgetem a mocimat. Addig nem akarok vele menni míg a lassan csepegő első villaszárát meg nem javíttatom. Viszont nem igazán vinnem a szerelőhöz a mocit úgy ahogy van mert nem szeretem ha ott teszi veszi stb. Ezért a kérdésem hogy az egész villát tanácsos kivenni vagy csak a villaszárat? Ha szemben állok a mocival a jobb csepeg.duplatárcsás a kicsike ha ez számít.
|
© satyapapa | 2016. feb. 03. 11:18 | Válasz | #2335 | ||
Ha csak matt és karcos azt könnyű helyrehozni... De ha az nem megoldható akkor Mravik Misinél van, általában. | |||
| |||
© vidam75 | 2016. feb. 03. 02:05 | Válasz | #2334 |
Üdv az uraknak. Plexit ill szélvédőt keresek hol érdemes ilyesmit nézegetni?? Az enyém igen használtas . |
2015. dec. 01. 07:30 | Válasz | #2333 | |
Szia Zoli Csörgess meg ha még aktuális a kuplungpofa problémád! Adatlapon ott a számom. Űdv:Majaman |
© satyapapa | 2015. nov. 24. 21:36 | Válasz | #2332 | ||
Nekem van mindkét fajta, és használtam is őket. Az tény hogy a 3 pofás beszabályzása nehezebb, de ha értő kéz csinálja az is jól üzemelhet, bár az 5pofás jobban.
| |||
| |||
© zoli | 2015. nov. 24. 19:13 | Válasz | #2331 |
Köszi Satyapapa èn is erre gondoltam, elözö tulaj is ezt csinàlta vele, 5èvet birt nàlam nekem semmi bajom nem volt vele, de lehet jövöre eladom... de azèrt köszi Sutyi a tippet. | |
2015. nov. 24. 16:14 | Válasz | #2330 | |||
Kissé? Huhú. Hát nem kissé. Inkább sokkal. Méghozzá klasszisokkal.
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. nov. 23. 22:23 | Válasz | #2329 | ||
Kb 3 ezer ft ér ujjra ferodolozzák , a Róna művek angyalföldön. Ha 5 pofást akarsz az jóval többe van, bár kissé jobb.
| |||
| |||
2015. nov. 23. 20:02 | Válasz | #2328 | |||
Malossi Maxifly 5 pofás kuplung + fehér kontrasztrugó. | |||
| |||
© zoli | 2015. nov. 23. 19:49 | Válasz | #2327 |
Sziasztok! 400-as majàmhoz keresgetek kuplungpofàt, mert cserére èrettek 3 pofàs, hol talàlhatok jo àrban? |
2015. okt. 15. 16:51 | Válasz | #2326 | |||
...akkor ne vedd meg!
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. okt. 15. 11:36 | Válasz | #2325 | ||
Láttam 400-as majához,Dr Pulley 4-pofás kuplungot,,,csak elég drága.
| |||
|
2015. aug. 25. 22:03 | Válasz | #2324 | |||
Nincs mit Orpi. Örülök, hogy segíthettem.
| |||
| |||
2015. aug. 25. 21:18 | Válasz | #2323 | |||
Igen, anno én sem tudtam. Azt igen, hogy a Burgmanét tekerni kell, de azt nem, hogy a 400-as Majestyét is. Szegény GaBikát tereltem rossz irányba... | |||
| |||
2015. aug. 25. 20:25 | Válasz | #2322 | |
Sutyitól kaptam tanácsot telefonon...jobbra kell tekerni befelé kombinált fogó vagy csőrös fogó hegyével...működött. Köszi Sutyikám! |
2015. aug. 25. 19:15 | Válasz | #2321 | |
Ma megjöttek a gumijaim...Metzeller Felfree...36.000.-ft.szerelve.Mondjuk ami vígasztal,hogy tavasszal amúgy is le akartam cserélni. A hátsó fékbetéteket is cserélnem kell,de elakadtam,mert nem tudom a munkahengert visszanyomni. Satya mondta,hogy lehet hogy tekerni kell,de nem akar megmozdulni,így kérem,hogy aki cserélte már,ossza meg velem a tapasztalatait. |
© vidam75 | 2015. aug. 03. 01:30 | Válasz | #2320 |
Oké köszi meg találtam .
| |
2015. aug. 02. 21:54 | Válasz | #2319 | |||
Töltsd már le a 400-as manualt, benne van. De jó nyomon jársz. Lámpánkként 2 tekerő van, az egyik horizontálisan, a másik vertikálisan mozdítja az izzót. Vedd figyelembe esetlegesen az utas súlyát és a terhelési mutatókat. Csomagok, miegymás. | |||
| |||
© vidam75 | 2015. aug. 02. 21:49 | Válasz | #2318 |
hát nincs igazam mert nem változott semmi
|
© vidam75 | 2015. aug. 02. 21:01 | Válasz | #2317 |
Találtam kettő alsó meg kettő felső állítási lehetőséget vagyis műanyag csavar szerűséget ,gondolom a felső kettővel lehet . igazam van ? |
© vidam75 | 2015. aug. 02. 20:59 | Válasz | #2316 |
Sziasztok tompított fényszóró magasság állítás,hogy történik??
|
© vidam75 | 2015. aug. 01. 04:29 | Válasz | #2315 |
Köszi a választ egy biztos ezeket azért nem autópálya tempóra találték ki főleg hosszú távon, de azért jó őket néha egy kicsikét meg kergetni.
| |
© TomcatR1 | 2015. júl. 31. 13:19 | Válasz | #2314 |
Szia vidam 75 Az a nagy igazság hogy semmire ha 100-110el megyek nem nyomja fel ha sokáig autópályatempó 130-140 akkor valamenyit fenyom a légszűrőházba.Ezért vettem egy FZ6S fazert és azzal megyek gyorsan a robogóval meg csak 100-110.lehet egyszer több olajat öntötem bele az előirtnál és akkor kezdte ezt a hibát most pont az előirt menyiség van benne és nem is nagyon produkálja ezzel is lehet öszefüggésben. de a lényeg nem hajtom | |
© vidam75 | 2015. júl. 31. 03:56 | Válasz | #2313 |
Üdv Tomcat Mire jutottatok a légszűrő házba került olajjal, hogy és miért kerül oda ez baj??? Mikor tavasszal el hoztam a majesty-et én is találtam a légszűrő házban kis olajt. De mióta én hajtom nem tapasztalok ilyesmit . | |
© satyapapa | 2015. júl. 25. 20:31 | Válasz | #2312 | ||
YouTube---Majesty 400 top speed - stock ...
| |||
|
© juhász béla | 2015. júl. 24. 20:35 | Válasz | #2311 | ||
| |||
2015. júl. 24. 20:30 | Válasz | #2310 | |||
Az pozitív, hogy elásod magad a témába. Az még pozitívabb, hogy nem linkelgetsz be minden valótlan beállítást a mások kárának megóvása miatt. Satyapapa! Mindennek az alapja a görgő és kuplung hangolása, mivel fokozatmentes hajtásról beszélünk. ha ezek nincsenek alapból belőve, akkor bármit csinálhatsz a motoroddal.... az nem lesz jó. De hangolás az egyedi, kinek mi az ideális. De mindenkinek jó szerelgetést, hangolgatást.... Egyébként azt még hozzáteszem, sajnos költséges dolog a finomítás... | |||
| |||
© satyapapa | 2015. júl. 22. 07:11 | Válasz | #2309 | ||
Hát pont az a lényeg hogy a változásokat ne tudja az átlagos felhasználó megcsinálni.Ők maradjanak a gőrgő, kontrasztrugó stb variálásánál.A többi a nagyok dolga. Sok lehetőség van a majába, ha jó kezekbe kerül elő is lehet ásni.És a gép sem károsodik. | |||
| |||
2015. júl. 21. 23:18 | Válasz | #2308 | |
Azóta jobban beleástam magam a témába. Sajnos nem mindenben adok igazat Neked. A kuplung témát is újragondoltam, persze yamaha után szabadon. A saját tapasztalatom az , hogy a Yamaha pont azért nem gagyi, mert mégis csak hagytak a mérnökök kiskapukat a finomhangolásra. De gondosan el is dugták, nehogy valaki csak úgy séróból eltekergesse. Inkább nem osztom meg a megszerzett infókat, az estleges tekergető, állítgató, finomhangoló motortulajok között, nehogy a végén olyan legyen a gépük, amilyet mindig is szerettek volna. De azért köszi a jókívánságokat. :-) | |
2015. júl. 20. 21:52 | Válasz | #2307 | |||
A gyárilag belesütött értékeket nem tudod módosítani, változtatni. A co. értékét is hiába emelés csökkentés semmit sem vątoztat. Ez a fajta információs menű a kontrolra épült. Bizonyos működési értékeket le le lehet olvasni. Úgy szintén a hibakódokat listázza. Gondolj csak bele, hogy milyen gagyi motor lenne, ha csak úgy müszerfalról, menüből séróból csak belepiszkálhatnál a motor vezérlő elektronikájába. Szerintem meg még márkaszervíz sem tud belenyúlni az értékek módosításához. Ezekben a mocikban erre gyártott elektronika van szerintem. A fordulatszám csökkentés szerintem egy automata jŕrgányhoz nem lenne célszerű, mert nagyon rezonálna abban a helyzetben, amikor még nem tud betapadni a kuplung, amikor egy emelkedös úton állóról indulnának a géppel. De kívánom, járj szerencsével... | |||
| |||
2015. jún. 29. 22:02 | Válasz | #2306 | |
A google fordította. De lehet hogy van egy két érdekes benne
|
2015. jún. 29. 22:01 | Válasz | #2305 | |
BELÉP A diagnosztikai módba Ha nem biztos benne, hogy megvan a folyamat jobb, nyugodtan vissza az eljárást bármikor a gyújtáskapcsoló kulcsot OFF és újrakezdés a folyamatot. -Ideally, De nem kötelező, akkor húzza ki a kábelköteget csatolóegységet az üzemanyag-szivattyú. Ennek az az oka: folyamán diagnosztikai módba, az üzemanyag-szivattyú kapcsol be és ki a sok tesztet, amikor bekapcsolja a motort leállító kapcsolót vagy off által keltett zaj az üzemanyag-szivattyú megnehezíti, ha nem lehetetlen, hogy hallani néhány relék és aktorok bizonyos tesztek, mint például: üzemanyag-befecskendező, üzemanyag-befecskendező relé és alapjárati fordulatszám szabályozó szelep. Annak érdekében, hogy húzza ki az üzemanyag-szivattyú, el kell távolítania néhány műanyag alkatrészek. Szerkesztés: Ne próbálja teszt 30 (gyújtótekercs) és teszt 36 (üzemanyag-befecskendező), kivéve, ha megszakad az elektromos ellátás az üzemanyag-szivattyú, akkor is húzza le a gyújtógyertya-sapkáját, mielőtt tesztet 30. 1-Turn indítókulcsot a motort leállító kapcsolót OFF állásba. 2-Tartsa lenyomva a SELECT és RESET gombok. 3-Fordítsa az indítókulcsot ON. 4-Tartsa lenyomva a SELECT és RESET gombok 8 másodpercig, majd engedd el. "Diag" fog megjelenni a kijelzőn 5-Nyomja a SELECT gombot, hogy válasszanak a CO beállítási módban (Co) és diagnosztikai üzemmódban (DIAG). Úgy tűnik, hogy a CO beállítás mód nem áll rendelkezésre észak-amerikai Majesties, különben is, akkor ne érintse meg a CO beállítási értéket, ha nem változott a légzése Felséged motor (szívó és / vagy kipufogó módosítás). 6-kiválasztása után "diag", tartsuk lenyomva a SELECT és RESET gombokat 2 másodpercig, majd engedd el. 7-Most, használja a SELECT vagy RESET gombokkal válassza ki a diagnosztikai kódszámot az ellenőrizni kívánt. A diagnosztikai kódja megjelenik a kijelzőn; ez között mozog 01 és 70. Növelni a diagnosztikai kódot, nyomja meg és engedje el a SELECT gombot, hogy csökkentse a diagnosztikai kódot, nyomja meg és engedje el a RESET gombot. 8-Ellenőrizze az érzékelő működését vagy a működtető szerint az alábbi listából. -Sensor Művelet: Az érték érzékelő által mért jelenik meg a kijelzőn. -Actuator Művelet: mozgassa a motort leállító kapcsolót ON működtetni a működtető. Mozgassa a motort leállító kapcsolót OFF megállítani a működtető. -Te Mindig tolja a motor leállása kapcsolót OFF módosítása előtt a diagnosztikai kódszámot. 9-Fordítsa az indítókulcsot OFF, hogy kilépjen a diagnosztikai módba. Diagnosztikai módba KÓD -Diagnostic Kód 01: Throttle szög. Ez a diagnosztikai kód ellenőrzi a tényleges értéke a fojtószelep szöget a fojtószelep helyzet érzékelő. Szám a kijelzőn meg kell változtatni megfelelően, hogy mennyi gázt alkalmaznak. Ez az érték a fokban, kezdve 0-125. Normál értékek: Fojtószelepet teljesen zárt: 15-16 Fojtószelepet teljesen nyitott: 97-102 Diagnosztikai kód 03: Nyomás különbség (a légköri nyomás-beszívott levegő nyomása) Ez a diagnosztikai kód ellenőrzi a nyomás közötti különbség a légköri nyomás és a beszívott levegő nyomását. Annak érdekében, hogy végezze el ezt a tesztet, meg kell hajtókar a motor. Hajtsd a motort, meg kell mozgatni a motorindítás kapcsolót és nyomja a starter. Normál értéke 0-126 indítózás közben. Diagnosztikai kód 05: A beszívott levegő hőmérséklete Ez a diagnosztikai kód megjeleníti a mért hőmérséklet a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő. Bocs, nem vagyok biztos benne, hogy ez a hőmérséklet Celsius vagy Fahrenheit. Gondolom, hogy azt használja ugyanazt a rendszert, mint a Majesty-ben meghatározott (Imperial az USA, Metric Kanadában). Diagnosztikai kód 06: vízhőmérséklet Ez a diagnosztikai kód megjeleníti a mért hőmérséklet a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő. Bocs, nem vagyok biztos benne, hogy ez a hőmérséklet Celsius vagy Fahrenheit. Gondolom, hogy azt használja ugyanazt a rendszert, mint a Majesty-ben meghatározott (Imperial az USA, Metric Kanadában). Megjegyzés: A beszívott és a hűtőfolyadék hőmérséklete használ két különböző szenzorok, valamint a környezeti hőmérséklet általában ről Felséged kijelző használ egy harmadik érzékelő belsejében található RH oldalán az első spoiler. Ha Felséged teljesen kihűlt, szívó- és a hűtőfolyadék hőmérséklete legyen hasonló. Ha mindkettő hasonló, akkor joggal feltételezhetjük, hogy mindkét érzékelő nem hibás. További precizitás, össze lehet hasonlítani a hőmérséklet kijelző a beszívott és a hűtőfolyadék érzékelő környezeti hőmérséklet mért a hőmérő a közelben, vagy által mért környezeti hőmérséklet kijelző általában elérhető felség. Diagnosztikai kód 07: Gépjármű sebesség impulzus Ez a diagnosztikai kód megjeleníti a járulékos impulzusok száma érkezett a sebességmérő található LH oldalán az első kerékagy. A tartomány 0-tól 999-visszatérő 0 után 999. A szám általában növekednek, mint az első kerék forog. Diagnosztikai kód 08: Lean-szög cut-off kapcsoló Ez a diagnosztikai kód megjeleníti a lean szög cut-off kapcsoló értékeket. Normál mért értékek: Álló: 0,4-1,4 V Felborult: 3,8-4,2 V Megjegyzés: A lean szög cut-off kapcsoló egy gravitációs kapcsoló célja, hogy kikapcsolás a motor baleset után, amikor a robogó megállapításáról szóló vízszintesen mindkét oldalon. Nem tudom a pontos protokollját leállítja a motort szerint ez az érzékelő. Szerint a szolgáltatás kézi, a lean-szög cut-off kapcsoló akkor aktiválódik, ha egy 45 fokos vagy annál nagyobb születik mindkét oldalon, de olyan szögben is előfordulhat normális lovaglás, azt hiszem. Gondolom, hogy a motor leáll, csak akkor, ha két feltétel teljesül: A lean szög cut-off kapcsol és a nyilvántartott jármű sebessége nulla. Az egyszerű módja annak, hogy ellenőrizze a működését ez a szenzor lenne, hogy vegye le azt a keretet, miközben a vezetékek össze, majd döntse meg mindkét oldalán és ellenőrizze, hogy az értékek azt mutatták, a kijelzőn belül vannak eltérések. A kemény út az lenne, hogy döntse meg a kerékpáros több mint 45 fokkal mindkét oldalán, és ellenőrizze a kijelzőn, ha a lean szög cut-off kapcsol. Ne próbálja ezt, csak ha elég erősek. Diagnosztikai kód 09: Üzemanyag rendszer feszültség / akkumulátor feszültség Ez a diagnosztikai kód megjeleníti az üzemanyag-ellátó rendszer feszültség / akkumulátor feszültség, amikor a motor bekapcsolt állapotában. Tartomány 0-18,7 V. Normál értéke mintegy 12,0 voltot. Diagnosztikai kód 20: Side-biztonsági kapcsoló Ez a diagnosztikai kód megjeleníti, hogy az oldalsó biztonsági kapcsoló bekapcsolt vagy kikapcsolt állapotban. Normál mért értékek: ON amikor az oldalsó-állvány visszahúzódik. OFF, ha az oldalsó ki van hajtva. Diagnosztikai kód 30: Gyújtótekercs Ne hajtsa végre ezt ellenőrizheti, hogy Ön ki nem húzza az üzemanyag-szivattyú, és a gyújtógyertya lásd a fenti figyelmeztetést Amikor ezt a diagnosztikai kód jelenik meg, ha a motort leállító kapcsoló be van kapcsolva a OFF helyzetben az ON állásba, a gyújtótekercs aktiválódik másodpercenként ötször, és a motorhiba lámpa kigyullad. Megjegyzés: Szükség lehet egy gyújtáskapcsoló-ellenőrző vizsgálat végrehajtásához helyesen. Sparks kell keletkezett a szikra-plug a teszt során. Diagnosztikai kód 36: Üzemanyag befecskendező Ne hajtsa végre ezt ellenőrizheti, hogy Ön ki nem húzza az üzemanyag-szivattyú lásd a fenti figyelmeztetést Amikor ezt a diagnosztikai kód jelenik meg, ha a motort leállító kapcsoló be van kapcsolva a KI helyzetben, hogy a BE helyzetben az üzemanyag befecskendező aktiválódik másodpercenként ötször, és a motorhiba lámpa kigyullad. Diagnosztikai kód 50: Üzemanyag-befecskendező rendszer relé Amikor ezt a diagnosztikai kód jelenik meg, ha a motort leállító kapcsoló be van kapcsolva a OFF helyzetben az ON állásba, az üzemanyag-befecskendező rendszer relé másodpercenként ötször, és a motorhiba lámpa kigyullad. (A fény nem világít, ha a relé ON és fordítva). Megjegyzés: Lehet, hogy nem hallja az üzemanyag befecskendező rendszer aktiválásra, ha nem megszakad az üzemanyag-szivattyú: Az üzemanyag-szivattyú zaj sokkal hangosabb, mint a relé zaj. Relék bocsát kattog. Diagnosztikai kód 51: Hűtőventilátor motor relé Amikor ezt a diagnosztikai kód jelenik meg, ha a motort leállító kapcsoló be van kapcsolva a OFF helyzetben az ON állásba, a radiátor motor ventilátor relé, valamint a hűtőventillátor magát, ötször öt másodpercenként, és a motorhiba fény kigyullad. Diagnosztikai kód 52: Fényszóró relé Amikor ezt a diagnosztikai kód jelenik meg, ha a motort leállító kapcsoló be van kapcsolva a OFF helyzetben az ON állásba, a fényszóró relé aktiválódik, valamint a fényszórók magukat, ötször öt másodpercenként, és a motorhiba lámpa kigyullad . Diagnosztikai kód 54: üresjárati fordulatszám szabályozó szelep Amikor ezt a diagnosztikai kód jelenik meg, ha a motort leállító kapcsoló be van kapcsolva a OFF helyzetben az ON állásba, az alapjárati fordulatszám-szabályozó szelep teljesen lezár, majd fokozatosan megnyitja amíg nem kapja meg a készenléti nyitott helyzetben. Ez a folyamat kb 12 másodpercig tart. Megjegyzés: Lehet, hogy nem hallja az alapjárati fordulatszám-szabályozó szelep működését, ha nem megszakad az üzemanyag-szivattyú: Az üzemanyag-szivattyú zaj sokkal hangosabb, mint az alapjárati fordulatszám-szabályozó szelep zaj. Az alapjárati fordulatszám szabályozó szelep bocsát ki a vibrációs zajokat. Diagnosztikai kód 57: Grip melegebb relé Amikor ezt a diagnosztikai kód jelenik meg, ha a motort leállító kapcsoló be van kapcsolva a OFF helyzetben az ON állásba, a markolat melegebb relé aktiválódik, és a motorhiba lámpa kigyullad (nem világít, ha a relé OFF, és alelnökök versa). Diagnosztikai kód 60: EEPROM hibakód kijelzés Jeleníti meg: 01: CO beállítási érték nem megfelelően írt vagy olvasott a belső memóriából. 04: fojtószelep teljesen zárva értesítést érték nincs megfelelően írt vagy olvasott a belső memóriából. 00: Nincs meghibásodást. Megjegyzés: ha van egy probléma jelenik meg ebben a diagnosztikai kód, a ECU (motorvezérlő egység) valószínűleg hibás. Kérdezze meg a Yamaha kereskedőnél. Diagnosztikai kód 61: Üzemzavar történelem kód kijelző Megjeleníti a kódokat a történelem, a önellenőrző zavarok (Ami azt jelenti: A kódex hiba keletkezik egyszer, de javításra került. Eltérhet a kódexek zavar) Ha egynél több meghibásodást észlel, különböző kódokat jelennek meg 2 másodperc intervallum. Kijelző tartomány 00-61. 00 jelenik meg, ha nincs üzemzavar volt kimutatható. Diagnosztikai kód 62: Üzemzavar történelem kódot törölni Megjeleníti az összes működési hiba kódok, amelyek nem érzékel az öndiagnózis funkció és a hibakódok a múltja. Amikor ezt a diagnosztikai kód jelenik meg, ha a motort leállító kapcsoló be van kapcsolva a OFF helyzetben az ON állásba, a történelem már hibakódok törlődik, de a jelenlegi hibakódok nem törlődnek. Kijelző tartomány 00-19. 00 jelenik meg, ha nincs meghibásodás. Diagnosztikai kód 70: Ellenőrző szám Megjeleníti a vezérlési program számát. Nincs értelme, hogy találok. |
2015. jún. 29. 21:41 | Válasz | #2304 | |
Légszűrő csere előtt is ilyen volt. Szerintem 1300 bőven elég lenne. Biztos a menüből lehet valahogy piszkálni, de nem találok semmi leírást róla.
|
© satyapapa | 2015. jún. 29. 21:28 | Válasz | #2303 | ||
Hát pedig ez jónak tűnik,bár ha a légszürö nem megfelelö akkor rövid ideig magasabb lehet az alapjárat gázelvétel esetén. Az 1500 elég normális. | |||
| |||
2015. jún. 29. 21:24 | Válasz | #2302 | |
1500 körül. Ami jobban zavar, hogy gázelvétel után kicsit 1900 on tartja majd lassan lecsökken 1500 ra.
|
© satyapapa | 2015. jún. 29. 21:12 | Válasz | #2301 | ||
Meleg állapotban mennyi az alapjáratod?
| |||
| |||
2015. jún. 29. 20:40 | Válasz | #2300 | |
Sajnálattal hallom. Pedig bíztam benne hogy nálad a megoldás. Pedig valahogy jó lenne egy kicsit visszavenni az alapjáratból.
|
© satyapapa | 2015. jún. 29. 20:32 | Válasz | #2299 | ||
Nem találtam megoldást a kérdésedre. | |||
| |||
2015. jún. 29. 20:28 | Válasz | #2298 | |
Jó mély lesz ez a gondolat... |
© satyapapa | 2015. jún. 25. 21:53 | Válasz | #2297 | ||
Be kell menni a menü rendszerbe...Majd átgondolom.
| |||
| |||
2015. jún. 25. 20:50 | Válasz | #2296 | |
Köszi a tippeket Satyapapa. Estleg nem tudod hol, vagy hogyan lehet lejjebb venni egy százast az alapjáratból? |
© satyapapa | 2015. jún. 24. 11:16 | Válasz | #2295 | ||
Kormány csapágy cserénél a (legtöbb esetben) elég az alsót cserélni. A felső csapágy általában kifogástalan.Akár 2 alsó cserét is kiszolgál..Érdemes a csere előtt egy alapos vizsgálatot végezni a felsőn. Felesleges pénzkidobástól menekülhetünk meg. (tapasztalat)
| |||
|
© koko140 | 2015. jún. 22. 22:45 | Válasz | #2294 |
Köszönet Satyapapának a jó tanácsért.
| |
© satyapapa | 2015. jún. 22. 08:49 | Válasz | #2293 | ||
Javaslom a 400 asoknak hogy akinek progressziv hátsó rúgós tagja van,az ellenőrizze. A felső szár kitud szakadni a csészéből .Aránylag egyszerűen javítható,megelőzhető. Én már javítottam párat. Ha időben nem veszik észre a hibát,akkor bizony még a csere is szűkségessé válik. Az ellenőrzéshez javaslom kiszerelni a telót, kb 5 perc. A szétszerelés kb 5 perc. Így könnyen észrevenni ha már a rögzítés meggyengült,,.Egyszerűen meg kell csak hegeszteni. Telefonon elmondom ha szükséges. | |||
|
© TomcatR1 | 2015. jún. 16. 19:06 | Válasz | #2292 |
Ok Tomasz bár nem jelentkeztem előre mert képlékeny volt a meló vagy péntek szombat vagy szombat vasárnap leszek ott meglepetésszerűen érkezem
| |
2015. jún. 15. 20:15 | Válasz | #2291 | |
Én 20w50 repsolt rakok bele, évek óta kupak is tiszta marad. :-)
| |
2015. jún. 15. 19:03 | Válasz | #2290 | |||
#2187
| |||
| |||
2015. jún. 15. 19:01 | Válasz | #2289 | |||
Figyelj, Tomcat! Most jön az a péntek - szombat - vasárnap, amikor összeröffenünk és szerelőre isszuk magunkat... Na gyertek, itt a helyetek, majd megbeszéljük! | |||
| |||
© TomcatR1 | 2015. jún. 15. 18:51 | Válasz | #2288 |
Sziasztok Mayások. Az lenne a kérdésem hogy 400as maya 2005 van nekem is meg a barátomnak is és mindkettőnél nagyobb tempojú haladásnál 120-130 felnyom valamennyi olajat a légszűrőházba ( ball oldali) és ott a kis kupak levétele után folyik ki.A motorolaj a két szint között van cserekor a megfelelő mennyiség lett betöltve. Kérdés másnak is van ilyen gondja vagy csak a milyenk ilyen? Köszi
|
© satyapapa | 2015. jún. 13. 09:17 | Válasz | #2287 | ||
Gázállás érzékelő??? | |||
| |||
2015. jún. 13. 08:42 | Válasz | #2286 | |
Enyém is ilyen.
| |
© porajp | 2015. jún. 12. 23:52 | Válasz | #2285 |
Sziasztok! Köszönöm az eddig tippeket,segítséget. Végül meglett a hiba. Meglazult az olajpumpa lánca, nem tudom hogy, valami megakasztotta az olajpumpát, ami végül eltörte a meghajtó tengelyét a "villás" végén. Kenés híján szorult a vezérműtengely és ezért nem indult a moci. Szétszedtem atomjaira, összeraktam és most minden jó, leszámítva egy dolgot. Valamiért felakad az alapjárat 1900-2000 környékén gázadás után pár másodpercre, majd szépen visszaáll 1400 körülre. Ha valakinek volna erre ötlete hálás lennék érte. https://youtu.be/bMwHjhwG6cI |
© csaby2 | 2015. jún. 09. 14:34 | Válasz | #2284 |
hoppá most látom hogy már beszéltétek ezt...koszi bocsi:)
|
© csaby2 | 2015. jún. 09. 14:32 | Válasz | #2283 |
sziasztok!.nemrég villogni kezdett az oil lámpa a kijelzőn.ez a kevés olajat jelenti vagy a cserét kéri?.a nívón félig van az olajszint..
|
© satyapapa | 2015. máj. 27. 22:17 | Válasz | #2282 | ||
Lehetséges hiba még,pl 1-az oldalsztender érzékelője. 2-a pillanat leállító kapcsoló a kormányon. | |||
| |||
2015. máj. 27. 22:02 | Válasz | #2281 | |
Ja bocs, most olvastam hogy benzin van. Próbáld meg a piros kulccsal , hátha azzal elindul.
|
2015. máj. 27. 21:58 | Válasz | #2280 | |
Esetleg üzemanyag szivattyú, vagy immobiliser körül is nyomoznék.
|
© porajp | 2015. máj. 27. 15:49 | Válasz | #2279 |
Sziasztok! Köszönöm az eddigi segítséget a problémámmal kapcsolatban, de sajnos még mindig csak a garázsban porosodik a technika. A sztori:2 héttel ezelőtt egyik pillanatról a másikra megállt a moci menet közben. Nem volt ötlet, hogy mi a baja. Az önindító tekert, de nem indult, és elég gyorsan elfogyott az aksi ereje a próbálkozások hatására. Ami történt: diagnosztika (onnan volt a 2 hibakód), kapott egy új gyertyát, kitisztítottam az önindítót, a porlasztót,a membránt ellenőriztem(jó volt), a rajta lévő jeladókat, a "borulás leállítót" és kapott egy új aksit. Most szépen teker, nincs hibakód, a szikra jó, a gyertya indítózás után nedves, tehát benzin is van, de még mindig nem indul. A belső diagnosztika mindent jónak mond. Esetleg valakinek volna ötlete, mit hagyhattam ki?Mit kellene még ellenőriznem? |
2015. máj. 08. 21:26 | Válasz | #2278 | |
A hiba törlése 1543-as hozzászólás | |
2015. máj. 08. 21:24 | Válasz | #2277 | |
Szia. 1530-as hozzászólás körül tárgyaltuk már. Nekem ki lett cserélve a fojtószelep állás érzékelő szenzor. Meg kevés benzinhez öntöttem sok injektor tisztítót aztán jól megzavartam. (több mint 50 km egyhuzamban) Aztán jó lett.
| |
© satyapapa | 2015. máj. 08. 19:07 | Válasz | #2276 | ||
-Az egyik lehetséges hiba az önindító elkoszolódása. Olyan sok áramot vesz fel, hogy elveszi a gyújtástól az energiát. -Hiba lehet még az oldal sztender érzékelőjének hibája is,felhajtott állapotban is tiltó jelet ad. (Nem válasz a hibakódokra) -az akkumuláor mellet jobb oldalon van egy relé, az is lehet hibás. Átlehet hidalni próba képpen ,mint lehetséges hibaforrás. | |||
| |||
© porajp | 2015. máj. 08. 15:34 | Válasz | #2275 |
Sziasztok! Azt szeretném tudni, hogy közületek találkozott-e már valaki a 30-as és 37-es hibakóddal? Ha igen mi volt a megoldás? A 30-asnál ki kellett cserélni azt a kis vezérlőegységet (lean angle cut-off switch), vagy volt más megoldás is?Illetve a 37-esnél melyen megoldások voltak eddig? Köszönöm a segítséget. (A motor csak köszörül, de nem indul. A kódokat a belső diagnosztika adta.) |
2015. máj. 08. 07:51 | Válasz | #2274 | |
Én biztos nem mernék így közlekedni vele,szét kell szedni és megállapítani a zaj forrását,mert ha menet közben száll el belül valami,az nagyon nagy rendet tud vágni a variátorházban.
| |
2015. máj. 08. 06:50 | Válasz | #2273 | |||
VI.hó 19-20-21. Eger. Eddigi (7 év) tapasztalata alaphán a legnépesebb találkozó minden évben. | |||
| |||
© vidam75 | 2015. máj. 08. 03:08 | Válasz | #2272 |
Majd ha egyszer lesz valahol közös program ott meg szak értjük mert így csak tényleg találgatni lehet.
|
© vidam75 | 2015. máj. 08. 03:02 | Válasz | #2271 |
Szia Ga-Bika Közép stenderen már próbáltam de semmit nem láttam annyi van hogy zajos a variátor . Viszont leállított motornál ha megmozgatom a hátsó kereket fémes csilingelő hangot hallok . | |
2015. máj. 07. 17:33 | Válasz | #2270 | |
Köszi satyapapa a tuning tippet. Pont ebben a cipőben járok. Ezt a gázállás érzékelőt viszont sehogy se értem.
| |
2015. máj. 07. 17:26 | Válasz | #2269 | |
Talán húzd fel a középtámaszra, húzd a gázt és hallgasd úgy is. Lehet hogy rohadt nagyot üt a kerék, vagy csak valami műanyag rezonál a variátornál, de nem biztos hogy ott a forrás. (esetleg valaki mindig megy utánad 90-el, de nem ér utol mert szét akar esni a motorja
| |
© vidam75 | 2015. máj. 07. 03:24 | Válasz | #2268 |
Akkor marad a személyes találkozó igyekezni fogok hogy valamelyik találkozón részt tudjak venni. Majd ott meg szakértjük .
|
2015. máj. 06. 21:08 | Válasz | #2267 | |||
Azért nem válaszol senki, mert erre nincs válasz. Ezt érezni, hallani kell.
| |||
| |||
© vidam75 | 2015. máj. 06. 00:34 | Válasz | #2266 |
Még olyan kérdésem lenne hogy 100kmh. környékétől gyorsításnál ha rá húzom a gázt kicsit el kezd rezonálni a motor na meg a hallok hangokat a varió házból is .. Ez mi lehet szerintetek ??
| |
© vidam75 | 2015. máj. 06. 00:29 | Válasz | #2265 |
Köszi ez is meg lett oldva kész a festés.
| |
© satyapapa | 2015. máj. 05. 21:08 | Válasz | #2264 | ||
Javitás !! .....A nagyobb görgö mindenkép hasznos abban az esetben ha a gépben van már 35-40ezer km és a görgő fészek már kivan kopva........... | |||
|
© satyapapa | 2015. máj. 05. 20:49 | Válasz | #2263 | ||
Tuning-1 Nálam az alábbi szett vált be. Varió görgö 12gr pollini. Kontraszt rugó fehér malossi Kuplung rugó-a gyári,, kulung 5 pofás (de a 3 sem gond) Gázállás érzékelö 18(?) ,, a gyári azt hiszem 15. Csináltattam 25,3 mm átmérőjü görgőt is,, ezzel sokkal nagyobb a végsebesség ( a jó az 13-14gr). A nagyobb görgö mindenkép hasznos abban az esetben ha a gépben van már 35-40 és a gögő fészek már kivan kopva. Még a variátor csőtengelyével lehet kissé variálni, pl a hosszábol levenni 0,5-1 mm.Ezáltal közelebb kerülhet alapbol a két szíjtárcsa. Igy a végére nagyobbat tud emelni.Kis sebességnél-indulásnál még nem aktiv. A gyárihoz képest ezek aránylag kis eltérések,de jól érzékelhetőek. Könnyen ellehet érni a stabil 160-170-es sebességet.DE CSAK OVATOSAN a kisérletezéssel. Nem minden átalakítás tökk egyforma hatást hoz, más más gépen. | |||
|
© satyapapa | 2015. máj. 04. 21:08 | Válasz | #2262 | ||
Az a szinkód--BMX
| |||
| |||
© vidam75 | 2015. máj. 04. 16:46 | Válasz | #2261 |
Szia 2007, fekete " Black metallic X " ezt találtam a neten miután beütöttem az ülés alatti számot . alvázszám: JYASH051000005037 |
© satyapapa | 2015. máj. 04. 16:00 | Válasz | #2260 | ||
Kéne még egy alvázszám, évjárat. Most ránézésre milyen szinű ??..
| |||
| |||
|
|
|