Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Külső dolgok - tükör, idom, doboz, stb...
Külső dolgok - tükör, idom, doboz, stb

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


Gál László2010. ápr. 03. 17:47 | Válasz | #498 
Satyapapa! Komolyan érdekel a dolog. Milyen költségei lennének ennek a mókának?
Értem én hogy non-stop, de meddig van nyitva??? :)

talicskas2010. ápr. 03. 01:32 | Válasz | #497 
Külső dolgok - tükör, idom, doboz, stb...

2009. szept. 23. 21:04 | Válasz | #347
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2010. ápr. 03. 01:28 | Válasz | #496 
Nagyapó!

Anno annak idején megbeszéltük, hogy a donor beszerzését vállalom...
És mikor nagy nehezen meglett...elkerült Satyapapához, mellékelve neki a donort finanszírozók listájával, e-mail címével...

És közhírré tettem, ezek után a saját egyedi igények miatt mindenki vegye fel a kapcsolatot a kivitelező szaktárssal..

Ezért sajna semmi infóm a terelővel kapcsolatban..( sok emberkének egyedi igénye is volt..ennyit tudok)

És még azt is kinyomoztuk, hogy a donor marad donornak, mert azért esztétikailag a gyártás megviselte.

MINDENKINEK!

AKI FINANSZÍROZTA A MINTADARABOT AZ JELENTKEZZEN SATYAPAPÁNÁL A LEGYÁRTÁS MIATT? HA TOVÁBBRA IS IGÉNYT TART RÁ!!!!!!!!!!!!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Gál László2010. ápr. 02. 21:11 | Válasz | #495 
Típusa: AN400 K8-as
Értem én hogy non-stop, de meddig van nyitva??? :)

 © satyapapa2010. ápr. 02. 21:06 | Válasz | #494 
Burgmanra is lehet.Megnézem majd mennyi az eltérés,mit kell átmintázni.
06304373303-vagyok elérhetö

Gál László2010. ápr. 02. 21:01 | Válasz | #493 
Engem érdekelne egy pár! Már ha burgmanra is lehet.Megnéztem a galériát,szám tátva is maradt. Szuper nagyon!
Értem én hogy non-stop, de meddig van nyitva??? :)

 © satyapapa2010. ápr. 02. 20:29 | Válasz | #492 
A légterelöböl több darab is le van gyártva.Mivel azonban nagyon eltéröek az igények,ezért mindenkinek személyszerint gyártom.A M.Zoli is pontosan elmondta igényét,igy is lett legyártva,karbonozva, és eggyüt szereltük fell.Nem volt vele gond.Nagyon jó lett.
Szivesen csinálok másnak is,ha pontosan tudom az elvárást.
FONTOS!
A légterelöt felszerelés elött kissé igazitani kell, a gyári elemekhez,már csak azért is mert ez sokkal vastagabb erösebb.Ez meg is védi a gyári idomokat, egy esetleges sérülés esetén.
A légterelö belsö éleit csiszolva kis ügyességgel,pár perc alatt jól fellehet illeszteni.A galériában M.Zoliét meglehet nézni.!!!!
Nagyon jól a vezetö mögé vezeti a szelet,és a csapadék se az vezetö lábszárán ,comjbán landol.
06304373303-vagyok elérhetö

 © sany22010. ápr. 02. 19:16 | Válasz | #491 
Talicskás !
Itten nagyon irigykedve olvasom MZoli sorait.Aztat írja, hogy már Satypapitól van lábszélvédője.Nekünk (nekem) is lesz ?.Várjak türelmesen? Ha lesz türelmesen várok. Nagyapó

 © baranyai.imre2010. márc. 03. 20:13 | Válasz | #490 
A Vaterán is találsz ilyet,én 6.000.- ért vettem. Nem Givi! De elmegy egynek.

meszizs2010. márc. 03. 19:51 | Válasz | #489 
Igazságod van csak hasonlít.
Kinagyítottam és nem givi logo van rajta, legalább is nem olyan a logo mint az enyémen.
Meg a talpa sem olyan.
1996-os Majesty 250

 © Zsolt2010. márc. 03. 19:22 | Válasz | #488 
Ez nem GIVI. Nálunk a börzéken szokott ilyen lenni. 8-10 között megy. Lotty, meg mindenféle néven fut. Amúgy persze Kínai...
Zsolt

meszizs2010. márc. 03. 18:59 | Válasz | #487 
Annak tűnik!
Én is a képesmotoron vettem, 10ezerért 2db-ot, az egyiknek nem volt meg a talpa, de volt rajta háttámla, a másikon nem volt támla, de meg volt a talpa.
1996-os Majesty 250

 © M. Zoltán2010. márc. 03. 16:35 | Válasz | #486 
Ha ez tényleg Givi és nem csak annak látszik akkor olcsó:

Doboz...

GRISA2010. feb. 23. 08:06 | Válasz | #485 
Egyébként én írtam rosszul, nem kft. Így találod meg:
Bajnok - Car Bt.

GRISA2010. feb. 23. 07:55 | Válasz | #484 
Flow: Bocs, kicsit el voltam tűnve.
Tehát a góré: Bajnok László. Tel:06 70 259 28 98
Hivatkozz rám.

meszizs2010. feb. 21. 19:29 | Válasz | #483 
Az én festékem azért volt ennyi, mert én túlbiztosítottam vele magamat.
Az alapszínt/Toyota Shampain- Pezsgő metál/is legalább 3-4 rétegben raktam rá és a kétkomponensű lakkot is szintén 3-4 szer vittem fel.
Egy igazi fényező ennyit lehet, hogy szórakozik vele, max két réteg.
Az új kocsimon sincs még csak ránézésre sem annyi festék mint a Majámon, pedig az is Heawi metál!
Lágyítóról meg annyit, hogy a festékboltban/szakik/ mondták, hogy a lágyító csak a lakkba kell, de oda is csak akkor, ha gumiszerűen lágyak a felületek, a motorjaink spoilereihez nem kell, majd a kocsim hátsó szárnyához veszek lágyított lakkot.
1996-os Majesty 250

 © SPOILERES2010. feb. 21. 17:57 | Válasz | #482 
utána nézhetek mennyi táblája és ha többen vagyunk össze dobhatjuk
régen vásároltam itt egy hejen több minden mást ismerem a tulajt talán számla nélkül ide adja régen legalább is ide adta a dolgokat csak legyünk elegen

 © SPOILERES2010. feb. 21. 17:51 | Válasz | #481 
nálunk swarzba talán 30 ért megusznád de ha számla is kell akkor bizony 60-80 ezer jobb hejeken
sztem lakkal lágyitoval esetleg müanyag alapozoval meg a metál festékkel 16 bol kijön az anyag de persze ki hol veszi

Flow2010. feb. 21. 17:12 | Válasz | #480 
Eljátszadoztam a gondolattal, hogy megcsinálom magam, de az biztosan nem lenne tökéletes. Félek, hogy elgányolok valamit, a festés nem az én asztalom, és helyem sincs hozzá... az előkészítés talán bevállalható.

meszizs2010. feb. 21. 17:03 | Válasz | #479 
Én a sajátomat magam csináltam.
Az összes festék-kellék kb.25 ezer volt.
Ha figyelembe vesszük, hogy egy főállású szaki csinálja, akkor az elemek előkészítése szerintem egy munkanap, és a fényezés is szintén egy nap.
Igazából az idomok előkészítése tud sok időt elfoglalni. Főleg, ha még vannak rajta felületi hibák is. Alapfelállásként az egészet illik átcsiszolni vizesen egy 500-as papírral, aztán utána nem árt egy teljes szórógittezés, mert akkor fogod meglátni az igazi hibákat, ha nagy a hiba, de ha kicsi akkor is ki kell flekkelni/gittelni/, ha minden megszáradt, akkor jöhet egy 800-as vizes csiszolás és végezetül, hogy tutira szép legyen az összes felület érdemes még egy 1000-1200as vizes becsiszolás. Na ha mindez oké, akkor már csak a megfelelő állványokat kell elkészíteni, mert nem mindegy, hogy milyen helyzetben fújod a cuccokat.
Aztán mehet a színrefújás és a szárítás, majd a lakkozás, aztán, ha ez is megszáradt, akkor meg a polirozás.
Sajnos ez az ár egy hivatalos fényező esetén elfogadható!
De azért szerintem fuss egy kört és kérdezzed meg a környéketeken a festőket is.
Aztán, ha van időd és kedved, akkor az általam leírtak alapján készítsed elő a burkolatokat és akkor biztosan a 80ezer le fog ugrani szerintem közel a felére, de ezt szakikra válogatja.
Jó munkát!
1996-os Majesty 250

Flow2010. feb. 21. 16:49 | Válasz | #478 
"Általános javítás" topicba írtam műanyaghegeszésről és fényezésről. A javításokat megoldottam helyben, nem volt vészes a dolog, úgyhogy nem utaztatom át az országon. A festésre viszont mondtak egy elrettentő 80e Ft-os árat... Csak én érzem ezt túlzásnak? Az összes idomról van szó a kapaszkodótól az eddig fényezetlen szoknyaelemekig. A műszerfal, középkonzol, tankburkolat nem.
Grisa, a csepeli Bajnok Kft.-ről tudnál valami közelebbit mondani? Egyszerűen nem találok róluk semmit. Egy cím vagy telefonos elérhetőség sokat segítene.

Feco2010. feb. 13. 07:09 | Válasz | #477 
Zíz rugóból nem jön ki táblája!!Lehet kapni krómozott műanyaglemezt is kb.: 2 rugó de az tényleg csak egy alkalomra jó.
Motor után,első a család legyen!

motoregerke2010. feb. 12. 23:35 | Válasz | #476 
krómozás tökéletes lenne rá.
vagy aluminium-ból minimum 0.5 ből.
de darabot kell vadászni mert táblája 10000.- ft(2 m3)
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

motoregerke2010. feb. 12. 23:25 | Válasz | #475 
Taposó lemezre viszatérve horganyoztni nem jó mert kis idővel okszidálódik!
Tudom voltam bádogos is!
De szétnézek tudok-e szerezni ilyet!!!
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

Feco2010. feb. 12. 05:45 | Válasz | #474 
A saját felfogatócsavarjai+ a jobb minőségű kétoldalas ragasztócsík tartja.3csavar + a ragasztó nem mozdul, jól tart.Nem kell bele sok csavar.
Motor után,első a család legyen!

GRISA2010. feb. 12. 00:07 | Válasz | #473 
Fecó! Megnéztem a képtárat. Jó!!! Fain a lemezelt láb tartó. Jól is áll a gépnek. Rögzítés csavarral? Vagy más? A 400 nál az a gond hogy a majdnem függőleges résznél lévő/ leg elöli/ gyári csavar foglalat nem merőleges a taposó gumira. Más lyukat meg, csak nem szeretnék tolni rá. Van ötleted? Vagy tapasztalatod?

tamas2010. feb. 11. 22:47 | Válasz | #472 
Rajta vagyok a problémán, már szóltam ismerősnek hogy nézzen már utánna. A helyzet az hogy Ők is bizonytalanok így elsőre. Ha valami alakul, jelzem!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. feb. 11. 20:09 | Válasz | #471 
Nem csúszkálok rajt,inkább attól tartok idővel összekarcolódik és matt lesz.
Motor után,első a család legyen!

Feco2010. feb. 11. 20:07 | Válasz | #470 
Az már nem KPM hanem NKH. Nemzeti Közlekedési Hatóság. Sokat járok hozzájuk de kamionokat viszek.Szerintem ott se mindenki tudja, mert külön vannak a teherautósok. Ha eszembe jut rákérdezek.Egy biztos építeni a semmiből nem érdemes, mert ahhoz külön engedély kell.Műbizonylat minden hegesztésről. minden vasdarabról.Olyan kell ami már volt forgalomban és azt felújítani.
Motor után,első a család legyen!

 © M. Zoltán2010. feb. 11. 19:59 | Válasz | #469 
Nem csúszik ez a fém lemez?

 © tsyrke2010. feb. 11. 19:31 | Válasz | #468 
Jók ezek az utánfutós megoldásdok de senki nem bir megfelelő információval hogy mit hogy lehet szakszerűen hogy az átmenjen a vizsgán. Hát ez itt a bibi! Nincs köztetek KPM-es?
Mit tehetek Érted?

Feco2010. feb. 11. 19:29 | Válasz | #467 
Nézz a képtárba!
Mészizs, van egy kis maradék majd dumálunk!
Motor után,első a család legyen!

GRISA2010. feb. 11. 19:18 | Válasz | #466 
Az egész taposót beborította? Na ennek van értelme. Úgy utálom mikor a péppé vaxolt gép tele van a poros lábnyomommal. Képet láthatnék róla?

meszizs2010. feb. 11. 13:44 | Válasz | #465 
Köszönöm a kedvességedet, de én az utóbbi kettő közül választanák.
Ezért is írtam, hogy majd Fecó megoldja, remélem.
Ő az egész taposót beborította.
Egyébként meg, ha nagyon kutatok, akkor talán savállóból találok otthon is.
Mégegyszer köszi, de nemélek a lehetőséggel.
1996-os Majesty 250

 © SPOJLERES2010. feb. 11. 13:21 | Válasz | #464 
HY nekem van ijen trepni lemezem igaz vasbol de le kel horganyoztatni amugy alu és inox létezik még
ha kell a vasbol +keresem

meszizs2010. feb. 11. 11:24 | Válasz | #463 
Ügyes!
Már csak ezt a lemezt kellene valahonnét beszerezni.
Ezt majd Fecóra bízom.
1996-os Majesty 250

 © M. Zoltán2010. feb. 11. 10:06 | Válasz | #462 

 © M. Zoltán2010. feb. 11. 10:05 | Válasz | #461 
Ötlet a hátsó lábtartó szélesítésére:


meszizs2010. feb. 09. 20:24 | Válasz | #460 
Egészségedre!!
Biztosan egy "nagy" motorról koppintották a keretet.
Mondjuk az enyémről, de azon gyárilag van.
1996-os Majesty 250

 © SPOILERES2010. feb. 09. 20:17 | Válasz | #459 
Én csak azt nem értem hogy mért kell a két oldal doboz köré két kromozott BUKÓCSŐ :) gondolom a sujeloszlás miatt :)hát erre inni kell

 © passat522010. feb. 09. 18:42 | Válasz | #458 
Szegény moci! Még megszakad!:)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © M. Zoltán2010. feb. 09. 17:34 | Válasz | #457 
A képek a MajestyUsa honlapról vannak, hát van még egy-két gyöngyszem, de vannak jó ötletek a hátsó lábtartóra is.

 © M. Zoltán2010. feb. 09. 17:33 | Válasz | #456 
Íme a vonófej:


 © M. Zoltán2010. feb. 09. 17:32 | Válasz | #455 
De, ha csak birkát akarsz szállítani, vagy a kertből a füvet:


 © M. Zoltán2010. feb. 09. 17:31 | Válasz | #454 
Nem tudom mit problémáztok ezen az utánfutó, vagy doboz kérdésen. Itt a megoldás:


tamas2010. feb. 08. 08:58 | Válasz | #453 
Ráadásul ez is Jawa, a 250-es, csepptankos kiadás! Nekem ez nagyon tetszik!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © M. Zoltán2010. feb. 07. 21:33 | Válasz | #452 
Na, oldalkocsi és utánfutó barátok:

Three in one...

mecsusz2010. feb. 04. 21:21 | Válasz | #451 
Hát az nekem is nagyon tetszik! Nagyon jól mutatna a chopperem mögött!
De iszonyú drága!
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

 © sunes202010. feb. 04. 20:40 | Válasz | #450 
valami ilyesmik voltak valamikor a jawa motorokhoz és itt ott nálunk látni is ilyesmiket

tamas2010. feb. 04. 20:25 | Válasz | #449 
No amit sunes20 feltett, az nagyon tetszik! A bal alsóra gondolok. Chooperos ugyan, de klassz!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sunes202010. feb. 04. 20:08 | Válasz | #448 
http://www.kobras.cz/katalog/group-111510000000/

 © tsyrke2010. feb. 04. 18:28 | Válasz | #447 
Tehát lehet... A magyar oldalon található futó nem rossz, de belül túl nagy helyet vesz el és a formája sem az igazi. Arrol nem is beszélve hogy iszonyat drága! Én valami tojás formára gondolok 2 kerékkel. Aminek még ugye utána kell járni hogy lehet-e. A tetőbox meg igazábol azért nem jó mert nem egyedi. Bár abba elférne a sör is meg a hangfal is...

üdv tsyrke
Mit tehetek Érted?

 © SPOILERES2010. feb. 04. 14:16 | Válasz | #446 
tetőbox háááát inkább a subláda vagy a sörös doboznak álcázott box
mert azért a tetöboxok nagyrésze 2m hosszu ha meg a rövidebb fajta akkor 120cm széles azért az már kicsit sok és főleg nem egyedi
a tetőboxot én véleményem szerint nem javaslom

 © M. Zoltán2010. feb. 04. 13:37 | Válasz | #445 
A tetőboxos utánfutóban van ráció.

 © Csokáv2010. feb. 04. 13:27 | Válasz | #444 
Magyar gyártmány.

Akkor mégiscsak lehet ilyet vontatni itthon is? Engem átvertek a kresztanfolyáson?

 © tsyrke2010. feb. 04. 13:03 | Válasz | #443 
És még,még,még...

Futók, oldalkocsik
Mit tehetek Érted?

 © tsyrke2010. feb. 04. 13:01 | Válasz | #442 
Találtam még 1 oldalt, bár ez 1000$-t kér a futóért ami nem sok hanem rengeteg. Itthonn is be lehet szerezni akár egy thule tetőcsomagtartót amit fel kell erősiteni egy alvázra...

Monogo futó
Mit tehetek Érted?

 © Zsolt2010. feb. 04. 12:04 | Válasz | #441 
Jók a megoldások, ám az USA szabványlényegesen eltér a magyartól. Véleményem szerint ha már belevágsz dobj egy e-mailt a magyar gyártónak, ők biztosan képbe vannak ezeknek a szabályozásával.
Zsolt

 © tsyrke2010. feb. 04. 11:45 | Válasz | #440 
Köszi a hozzászólásokat, és hogy nem töritek le egyből a szarvam:) Találtam egy oldalt kicsit részletesebben, képekkel illusztrálva hogy mégis hogy lehetne felfogatni a trélert a mocira...

üdv tsyrke

utánfutó
Mit tehetek Érted?

 © M. Zoltán2010. feb. 04. 11:28 | Válasz | #439 
Valaki keresett felnicsíkot:

Felnicsík...

GRISA2010. feb. 04. 10:13 | Válasz | #438 
Szia Tsyrke! Örülök hogy ránk találtál. kérlek ne vedd zokon... annak is örülök hogy a " flúgos futam" club tagokat erősíted.Ne izgulj, magam is ide sorolom. Már jó ideje agyalok rajta, hogy tudnám a telkünk nyári időszakos fűnyírásait motorral meg oldani, ami nem a szomszédban van. Motor+ fűnyíró utánfutón. Még nem foglalkoztam vele behatóbban, de úgy látom te pörgeted a dolgot. Úgyhogy ha valamire rá találsz, kérlek jelezd. Lehet hogy társad leszek a dologban. Igazán az oldalkocsi is izgat, mert a családom 3 tagú.Ami eddig vissza tartott az, az Urak által is említett, teljesítmény csökkenés. Szóval testsúlyban picit fölötted vagyok + max. 400 cc- ből tudunk gazdálkodni, szíj hajtással.A #425 képekből ki derül hogy külföldön a robiknak és tartozékaiknak milyen nagy kultusza van. Érdemes tényleg ott körül nézni. Itthon még csak azok az idők járják, amikor a motoros társadalom saját körének tekinti a nagy robisok táborát. Ha Májusig nem jön össze a dolog, akkor had ajánljam én is az oldal dobozt. Hosszú útra ideális meg oldás, és robogón, hát tényleg extra.

 © baranyai.imre2010. feb. 04. 09:04 | Válasz | #437 
Mi már láttunk motor kulira szerelt óriás mélynyomót,a motor oldal dobozaiban volt elhelyezve az erőlködő. Igaz fiuk? (Nagykálló 2009.)

 © SPOJLERES2010. feb. 04. 07:40 | Válasz | #435 
DE jobbat mondok, egy hatalmas kb 60cm átméröjü sörös doboz legalább 120 cm hosszu utánfutoként na ebbe férne pár doboz sör

 © SPOJLERES2010. feb. 04. 07:32 | Válasz | #434 
HÁT igen a vonohorog ezt is a megfelelö szakmühejben kell elvégeztetni akiknek van mübizonylatuk erre aztán jöhet a felépitmény

 © tsyrke2010. feb. 03. 22:20 | Válasz | #433 
Ja és persze a mélyláda is megoldható lenne... tucc tucc
Mit tehetek Érted?

 © tsyrke2010. feb. 03. 22:18 | Válasz | #432 
Igazából nem csak a vontatmány a bibi hanem a vontató is. Hova akasszam fel a futót? Vagy csak én nem néztem meg a mocimat hogy hol van rajta erre alkalmas hely? Gusztibának külön köszönet a felajánlásért, ha kell a help szólok!

köszi

üdv tsyrke
Mit tehetek Érted?

gelilackó2010. feb. 03. 20:55 | Válasz | #431 
Akkor te jönnél mindig leghátul kísérnél minket mint nagy lagzikban a zenekar nászmenetet:):):)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © SPOJLERES2010. feb. 03. 20:22 | Válasz | #430 
HA FANATIKUS akkor mindent bele segitünk a müanyag burkolat készitésében segitek ha kell
mármint elmondom részletesen hogy készül az ijen
és ha van kedved és kézügyességed akkor ezért se kell kiadni több tizezret és ami fontos egyedi lesz én pl eltudnék képzelni egy subládát huzok magam után ami persze szolna is alkalom adtán vagy akár menet közbe
na mit szoltok

 © M. Zoltán2010. feb. 03. 19:12 | Válasz | #429 
Bocs, én se lebeszélni akartalak az utánfutóról, de tapasztalatunk a dobozos verzióról vannak, így csak ezt tudtam megismertetni. Valami biztosan van benne, mert tényleg sok utánfutót látni a külföldi lapokon.

tamas2010. feb. 03. 18:49 | Válasz | #428 
M. Zoliék nagy kalandja volt, keresztül az aknamezőn...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. feb. 03. 18:47 | Válasz | #427 
Én is megnéztem a képeket, van köztük kifejezetten tetszetős.
Itt kérek elnézést, de sajnos már nem tudom, hogy melyik motoros barátunk járta meg Horvátországot.
Egy biztos, hogy ketten voltak, hosszú ideig kint voltak és nem volt utánfutójuk.
1996-os Majesty 250

tamas2010. feb. 03. 18:44 | Válasz | #426 
Nagyon hasznos dolog ez, de szerintem (nem lebeszélni akarlak!) nem robogóhoz való. Arról nem is beszélek hogy a mai közlekedési morál nem segíti elő az utánfutóval való közlekedést. Sok autós észre sem venné és már kész is a baj. Magát a motorost sem látják, hát még a futót!

A képek viszont nagyon tetszenek!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © tsyrke2010. feb. 03. 17:39 | Válasz | #425 
Hello urak
Köszönöm a javaslatokat, De egy-kettőre válaszolva nem a hely kell igazából. Nagyon tetszik a kinézete és nem hiszem hogy sok lenne belőle itthon. Aztán ha túrára kerül a sor biztos jó lenne a nagy tárolóhely de 3 doboz árából szerintem csak össze lehetne dobni 1 futót. Találtam pár képet, tehát nem vagyok egyedüli fanatikus: Képek
Mit tehetek Érted?

 © Csokáv2010. feb. 03. 11:30 | Válasz | #424 
Pár éve, amikor a kreszt tanultam az A kategóriához, még nem lehetett utánfutózni motort, csak kerékpárt. Azóta változott?

 © SPOILERES2010. feb. 03. 11:23 | Válasz | #423 
ugyhogy dobozt fel
olcsobban is meguszod és nincs bürokráciaja és a parkolás is könnyebb utánfutó nélkül akkor inkább már oldalkocsi igaz zsolt

 © M. Zoltán2010. feb. 03. 10:27 | Válasz | #422 
Hátsó doboz 46lit (kemping gáz edények, stb)
oldalt 2x42lit (ruhák)
ülés alatt 61lit (sátor, 2 szem gumimatrac, eső cuccok)
láb között hátizsák kb. 30lit (2 szem hálózsák)
összesen 220lit
Külön felkötve a két kisszék és a sátor oszlopok. Nekünk ez két főre elég szokott lenni két hétre.

 © M. Zoltán2010. feb. 03. 10:15 | Válasz | #421 
Utánfutónál számolni kell a gördülési veszteséggel is, jóval több kopóalkatrész, több karbantartás, úgyhogy a dobozolás szerintem jobb megoldás.

 © SPOILERES2010. feb. 03. 08:17 | Válasz | #420 
lehet lemaradtam de oldaldobozban nem gondolkodtál vagy nem igazán a csomagok miatt akarnád
a kép amit linkeltél látszik hogy direkte a red bull air race ra készült vinni a repülő biciglit
én amugy tervezek a motoromra oldaldobozt de még csak tervbe van meg az anyagok vannak meg hozzá
de mikor lesz meg nem tom mert most még hideg van a mühejbe a pincét meg nem akarom össze piszkolni

 © SPOILERES2010. feb. 03. 08:13 | Válasz | #419 
lehet lemaradtam de oldaldobozban nem gondolkodtál vagy nem igazán a csomagok miatt akarnád
a kép amit linkeltél látszik hogy direkte a red bull air race ra készült vinni a repülő biciglit
én amugy tervezek a motoromra oldaldobozt de még csak tervbe van meg az anyagok vannak meg hozzá
de mikor lesz meg nem tom mert most még hideg van a mühejbe a pincét meg nem akarom össze piszkolni

 © tsyrke2010. feb. 03. 07:33 | Válasz | #418 
Csak a dobozt épiteném én, a "futóművet" egy autószerelő barátom ötlené ki. Nagyon baba lenne szinre fújt utánfutóval gurulni:) És igen a bürökrácia... na de mindennek megvan az ellenértéke:) Ja és nem tudom hogy olasz-e a kép, még régebben találtam egy scooeres képsorozatban.
Mit tehetek Érted?

tamas2010. feb. 02. 21:26 | Válasz | #417 
Egy nyomon haladó jármű után én úgy tudom, csak egy nyomon haladó vontatmányt szabad csatlakoztatni! Régen így volt, hogy napjainkban hogy mint van, nem tudom. Ennek mondjuk ellentmondanak a gyermekszállításra gyártott kerékpárutánfutók. No abba sem ültetném a gyerekeimet!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2010. feb. 02. 21:06 | Válasz | #416 
Amúgy én most építettem át egy sima utánfutót, gyakorlatilag csak a vonórúd a régi, a többi meg cserés vagy átalakított. Olyan helyre vittem, ahol haver van, mert minden szarba belekötnek mostanában. Szóval nehéz ügy.
Zsolt

 © Zsolt2010. feb. 02. 21:04 | Válasz | #415 
Nagyon feldobtad a labdát...
Szóval egészen biztosan, hogy össze lehet hozni, de ahogy ismerem a magyar bürokráciát elég nehezen tudnád forgalomba helyezni. Sőt ami plusz probléma a csatlakozás, hiszen az csak műbizonylatos lehet. Én nem építenék, hanem behoznék egyett külföldről. A kép olasz?
Zsolt

meszizs2010. feb. 02. 21:01 | Válasz | #414 
Én most értem az árhoz.
Ezért már motort is lehet venni!
A Gold-on van, de csak dísz!
1996-os Majesty 250

 © tsyrke2010. feb. 02. 20:59 | Válasz | #413 
Mit tehetek Érted?

 © tsyrke2010. feb. 02. 20:59 | Válasz | #412 
Ilyesmire gondolok:

http://kepfeltoltes.hu/100202/Picture44_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mit tehetek Érted?

 © Zsolt2010. feb. 02. 20:55 | Válasz | #411 
Aztán majd ha az árhoz érsz, ne lepődj meg nagyon...
Zsolt

 © tsyrke2010. feb. 02. 20:54 | Válasz | #410 
Érdekességképp vetettem fel a dolgot, nem a hely miatt. A kivitelezés üvegszálból és karbonból történne, sablonnal, vákumozással stb. Csak hogy minálunk lehet-e ilyet. Ez érdekelne. Még talán a műbizonylat is lenne..
Mit tehetek Érted?

 © Zsolt2010. feb. 02. 20:53 | Válasz | #409 
Nos Kedves Barátom, mi mindenben igyekszünk segíteni. Motorutánfutót nem lehet 'csak úgy' gyártani, mert terveztetni kell, az összeépítését engedélyezni, meg később össze is kell műszakiztatni a motorral. (és még sok minden más is kell). Venni egyszerű, régen a Pannóniákhoz gyártották a PILLE motorutánfutót, ezt lehet venni. DE! Van más megoldás, ide linkelek egy magyar gyártót, innen tovább léphetsz az ügyben ha még ezek után is érdekel: LINK
Zsolt

tamas2010. feb. 02. 20:42 | Válasz | #408 
A KRESZ lehetővé teszi, de hogy műszakilag hogy oldod meg, az más kérdés. De lehetséges. A dobozok nem nyújtanak elegendő helyet pakolásra? Nem nehezebb egy utánfutót előteremteni? A gyártás sem egyszerű, mert műbizonylat kell hozzá szakműhelyből!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © tsyrke2010. feb. 02. 20:28 | Válasz | #407 
Sziasztok

Talán jó helyre irom kérdésem ami lehet hogy hülyén hangzik de van ilyen. Hogy tudnék a mocimra (400) utánfutót kötni? Lehet-e ilyet kapni az országban, van-e közületek valakinek vagy legyárthatom én esetleg? Előre is köszi

tsyrke
Mit tehetek Érted?

tamas2010. jan. 27. 09:51 | Válasz | #406 
GeliLaci 250-esén van hasonló, ezt valósította meg Kiss Robi is, bejött Nekik. Nem rossz dolog ha állítható is. Úgy látom ez pont az!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2010. jan. 26. 23:59 | Válasz | #405 
Praktikus plexi!!!

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © M. Zoltán2010. jan. 18. 19:13 | Válasz | #404 
Bocs, ezt rossz helyre másoltam.

 © M. Zoltán2010. jan. 18. 19:12 | Válasz | #403 
http://www.expressz.hu/auto/jarmualkatresz/motoralkatresz/uvegtukor/hirdetes-17428303

mecsusz2010. jan. 18. 17:58 | Válasz | #402 
http://www.expressz.hu/auto/jarmualkatresz/motoralkatresz/uvegtukor/hirdetes-17428303/
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

 © M. Zoltán2009. dec. 29. 17:08 | Válasz | #401 
Ha valakit érdekel egy gyári 400-as plexi, keressen. Én lecseréltem Túra plexire, és nem tervezem visszacserélni.

talicskas2009. dec. 28. 22:54 | Válasz | #400 
Mecsusz!

már ünnepek előtt elhozta a kollégám a Plexit. Itt figyel a garázsban!

majd intézem..

ugyan nincs mit...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

mecsusz2009. dec. 28. 17:15 | Válasz | #399 
Talicskás!
Bocs, de elfelejtettem szólni hogy a Satyapapa plexiét az Asszony odaadta a kollégádnak. Légyszi vidd el Satyapapának! Köszönöm szépen!
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

Balázs2009. dec. 26. 16:58 | Válasz | #398 
sziasztok.eladó hátsó doboz,platnival.pisztácia szín.
40000ft
"Belegondoltál már? Bárki, aki lassabban vezet nálad, idióta, míg bárki, aki gyorsabb nálad, az vadállat."
"Lehet,hogy a mennyország jó hely,de a pokolban több az ismerős."


1 2 [3] 4 5 6 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől