|
|
|
2016. júl. 24. 13:08 | Válasz | #1600 | |||
Valszeg kínai... Megfontolandó honnan vesz az ember.Bár vettek onnan már jót is.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2016. júl. 24. 16:52 | Válasz | #1601 |
Ez a nagyon kínai fajtából való volt...De ebből is okultam :)
| |
© zsoltxc | 2016. júl. 24. 16:53 | Válasz | #1602 |
Egyébként ezen és a Kínai pendrive-on kívül még meg voltam elégedve az Ebay kínálatával
| |
2016. júl. 24. 17:44 | Válasz | #1603 | |||
A környezetemben is vettek harmad negyedáron használható jó minőséget de ami nagyonxar az nagyon...Nálam a limit: a drágább és a garanciális cuccokat nem veszem Kínából.
| |||
| |||
2016. júl. 24. 18:35 | Válasz | #1604 | |||
Vannak élményeid! 😂
| |||
| |||
© Jakuza80 | 2016. júl. 27. 19:00 | Válasz | #1605 |
Sziasztok! Malaguti Madisonom van, de 5DS Yamaha blokkos. Megvettem, cseréltem olajat, majd mentem vele 2000 km-t. Gondoltam veszek bele finom olajat.. Bementem egy Yamaha szalonba, ott vettem Yamalube 4s 10w40 olajat. Kicseréltem. Az első indításkor már picit erősebb lett a hangja, meg lett egy cicergés a variátor körül. Megmutattam egy helyi szakinak, szerinte ez tekjesen jó. Mentem 210 km-t, maj 3 nap állás. Ma reggelmár nagyon csúnya hangja vokt, elmentem melóba, majd ott egy nagyon jó szerelőhöz. Szerinte hajtókar csapágy a gond a hangja alapján, de megmozgatta az állórészt, és szerinte az nem kotyog. De n3 m3njek vele egy métert sem.... most hazahoztuk futóval, de közelben senki szerelő. Van valami tippetek, mi történhetett? |
2016. júl. 27. 19:04 | Válasz | #1606 | |||
Egy szaki is csak szétszedés után tud mondani valamit, mit vársz mit mondjunk így "papíron" keresztül...Bármi lehet a blokkban...
| |||
| |||
© Jakuza80 | 2016. júl. 27. 19:09 | Válasz | #1607 |
Igazad van, csak teljesen tanácstalan vagyok.... Aki ma meghallgatta, nagyon jó szerelő, de kijelentette, hogy nyáron nem fogadnak robogót....Közelemben meg senki más, motorral nem merek menni. Meg nem értem, mi köze van az olajcserének ehhez a szörnyű hanghoz....Tudom, nincs válasz, de legalább elmondtam. | |
2016. júl. 27. 20:03 | Válasz | #1608 | |||
Teljes mértékben igazad van,de hidd el az kamuzik aki ilyenkor felelőtlenül jósolgat.Előfordulhat, nincs semmi köze a kettőnek egymáshoz.Avval nagyon egyetértek amit a "szaki" mondott, ne járj vele addig míg ki nem derül mert csinálhat nagyobb kárt is!Válasz lesz mihelyt szétszedi valaki..."szaki"!!!
| |||
| |||
© Jakuza80 | 2016. júl. 27. 20:16 | Válasz | #1609 |
Ok,. Persze, mindenképp megpróbálok keríteni valakit, aki ért hozzá, meg el is vállalja, de ez nem lesz egyszerű.
| |
2016. júl. 27. 20:40 | Válasz | #1610 | |||
Le kell húzni a hengert, akkor egyből látszik a hengerfal, a gyűrűk. A hajtókart megfogva ha minimális mozgás is van, az hajtókaros... A nagyon finom olaj egy sokat futott motorba nem való. De. Mielőtt belemásznál a blokkba, a hajtóművet is meg lehetne nézni. Egyik napról a másikra mem lesz főtengelyes egy motor. A varió is széteshetett. | |||
| |||
© Jakuza80 | 2016. júl. 27. 21:24 | Válasz | #1611 |
Bocw, mot kátom, , rosszat ìrtam, főtengekyt mondott... 28.000 km-t futott a motor, nagyon egyb3n van, motorja álomszépen járt az olajcseréig. Meglátjuk, most megpróbálok keríteni valakit, aki megnézi. Kösi! | |
© Jakuza80 | 2016. júl. 27. 21:25 | Válasz | #1612 |
Bocs a hibákért...
|
2016. júl. 27. 21:42 | Válasz | #1613 | |||
Az ország melyik részén laksz?
| |||
| |||
© Jakuza80 | 2016. júl. 27. 21:53 | Válasz | #1614 |
Vas megye
| |
2016. júl. 27. 22:09 | Válasz | #1615 | |||
Sajnos nagyon messze vagy a csapat szerelőjétől. Szólj ha kiderül valami jó? | |||
| |||
2016. júl. 27. 22:23 | Válasz | #1616 | |||
Szia! Veszprémben tudok becsületes, jó szakit, igaz szezonban nála is hosszú a váró lista.Ha érdekel, szívesen megadom az elérhetőségét.
| |||
| |||
© Jakuza80 | 2016. júl. 28. 06:52 | Válasz | #1617 |
Ma beszélek valakivel, este kaptam egy tippet. Ha nem jön be, akkor érdekelhet. Tamás! Persze, mindenképp megosztom, mi történt! | |
2016. júl. 28. 07:55 | Válasz | #1618 | |||
Szia, Szombathelyi szakik, nagyon dícsérik őket. http://babelmotor-hu.webnode.hu/ | |||
| |||
© Jakuza80 | 2016. júl. 29. 08:51 | Válasz | #1619 |
Köszi, pont tegnap este került Sz.helyre a motor (igaz máshoz, de nagyon jó helyre). Hívott is még este, hogy talán kisebb a baj, mint az eddigi tippek, persze szétkapja a pontos diagnózishoz.
|
© Jakuza80 | 2016. júl. 30. 20:10 | Válasz | #1620 |
Sziasztok! A diagnózis hajtókar.... szerelő emondása szerint kell egy új (kb 20 ezer), tömítés (20 ezer), főtengelyt elküldi valahova, +munkadíj kb 30 ezer. Nem vagyok boldog...
| |
2016. júl. 31. 10:54 | Válasz | #1621 | |||
Erre tippeltek páran. Azért érdekes, hogy egy olajcsere után így jártál... | |||
| |||
© Jakuza80 | 2016. júl. 31. 13:40 | Válasz | #1622 |
Érdekes szerintem is. 28.0000 km van a motorban , mindenki szerint gyönyörű hangja volt az olajcseréig... Ez a 70+ezres javítás eladás előtt nem jöt jól... Így meg gondolom csak apróért lehetne eladniMindegy, megcsinált atom, aztán eladom.... | |
2016. júl. 31. 19:08 | Válasz | #1623 | |
Nekem mindig gyanúsak ezek 20 20-on pár ezer kiló méterek,nem mondom hogy nincs ilyen,de itt magyar országon ez a sláger,szerintem a tiedben is lehet a sokszorosa volt,kapott egy kis adalékot az olaj,szépen jár meg minden de amint olajcsere van és nincs meg a megfelelő adalék össze esik a blokk,én már egyszer megjártam így. |
© Jakuza80 | 2016. júl. 31. 19:58 | Válasz | #1624 |
Nézd, nincs semmi bizonyítték, de 17 autó meg 20 motor után már látom, mi a helyzet. Ezen minden elem gyári, nem matt a lámpa. Motorja doxaként járt. Vétel után cseréltem magam az olajat, majd most jó 2000 km után újra cseréltem, és mivel szépen muzsikált a nyáron, gondoltam kap gyári Yamaha olajat. Attól a pillanattól fura lett a hangja... Ilye n véletlenek nem léteznek....
| |
2016. júl. 31. 20:54 | Válasz | #1625 | |||
Nem bizony...
| |||
| |||
© Jakuza80 | 2016. júl. 31. 21:26 | Válasz | #1626 |
Már csak az a baj, hogy itthon magam csináltam... Számla van az olajról, de kitörölhetem vele.
| |
2016. júl. 31. 22:43 | Válasz | #1627 | |||
Attól még nem áll be. Mind magunknak cseréljük az olajat, de senki nem járt még így! | |||
| |||
© zsoltxc | 2016. aug. 06. 16:04 | Válasz | #1628 |
Sziasztok! Biztos emlékszetek, hogy múltkorában a gumikról kérdeztelek benneteket... Nos felszereltettem őket. Persze csak akkor mikor minden előjel nélkül széthasadt a hátsó. Nekem soha nem volt még vadonás új gumim... Természetes az, hogy megváltozik a motor karakterisztikája? Úgy értem érezhetően erő kell a kanyarodáshoz... Ennyire tapadna a Heidenau?
|
2016. aug. 06. 17:47 | Válasz | #1629 | |||
Mi vele a gond? Szűkebben tudsz fordulni? Nem akar dőlni kanyarba? Ellenkormányozni kell kanyarba? | |||
| |||
2016. aug. 06. 19:02 | Válasz | #1630 | |||
Én sem igazán értem de...! Az új gumikkal az természetes, hogy szinte úgy érzed, másik mocin ülsz...
| |||
| |||
© zsoltxc | 2016. aug. 07. 09:05 | Válasz | #1631 |
Úgy fogalmaznék, hogy szinte "fogja" az aszfaltot. Ahogy Fecó mondja, mintha új motoron ülnék.
| |
© zsoltxc | 2016. aug. 07. 09:06 | Válasz | #1632 |
Ez a helyes megfogalmazás :)
| |
© zsoltxc | 2016. aug. 07. 09:06 | Válasz | #1633 |
Nekem azt írja, hogy megszűnik ez az oldal... Megszűnik tényleg?
|
2016. aug. 07. 14:31 | Válasz | #1634 | |||
Ha a menetteljesítmény jó akkor ilyennek kell lennie! Jó gumi, jó futómű, és le van szegelve a vas az útra...Sokan hiszik 200-nál is így van... Az oldalon dolgoznak az illetékesek... | |||
| |||
© zsoltxc | 2016. aug. 07. 19:40 | Válasz | #1635 |
Értem. Köszönöm a választ. A motor tökéletes :)
| |
© ata89 | 2016. aug. 15. 18:49 | Válasz | #1636 | ||
Üdv! Észrevettem egy kis olaj nyomot a hátsó felnin, valahonnan a hajtóműből kell jönnie, van ott valami tömítés vagy csavar amit meg lehetne húzni? | |||
|
2016. aug. 16. 20:35 | Válasz | #1637 | |||
A nagyobbaknak (250, 400, T-MAX) van egy kivezetés a hajtómű szimering felől. Lehet hogy az ereszt. Vedd le a kereket és nézd meg száraz-e.
| |||
| |||
© ata89 | 2016. aug. 26. 09:09 | Válasz | #1638 | ||
Üdv! Olaj van a vízben, gázadásra a hőfok mutató visszaesik. 1 éve cseréltem hengerfejtömítést, lehetséges hogy ennyit bírt csak? autópályán 100-al menekülök a kamionok elől, lehet nem bírja ezt hosszú távon | |||
|
2016. aug. 26. 10:07 | Válasz | #1639 | |||
Üdv, Huzamosan nem lehet a 125-ös majával 100-al menni ez biztos. Nekem is volt. Elemeire esik szét... A Maja henger, fele akkora mint a varangyon csak az egyik, pedig az csak 60ccm.(mivel az vbokk) Víz+levegő... A maját csak víz hűti, és szerintem az nem nagyon bírja hosszútávon a csúcsrajáratást. Ahhoz, hogy te 100-al tudjál menni hosszútávon olyan motor kellene ami 120 körül tud. Ebben a kategóriában nem sok van, de azért akad.Szigorúan 11kw. Yamaha x-max125, Aprilia scarabeo125, Honda Forza 125, és persze a kisvarangy (varadero) stb. Ezekkel is csak úgy lehet, hogy néha, néha túra jelleggel. Napi szinten 400ccm felett. De ezt a "nagyobb" kollégák jobban tudják. | |||
| |||
2016. aug. 26. 12:03 | Válasz | #1640 | |||
Röviden és tömören: ja!
| |||
| |||
2016. aug. 26. 15:18 | Válasz | #1641 | |||
Nekem volt...90 körüli utazó, max...Partnak 80,átlag 90, nekifutás 100.A vége 110 körül, de akkor már üveghangig pörög. Nem úszod meg a szétszedést!
| |||
| |||
© ata89 | 2016. aug. 26. 17:02 | Válasz | #1642 | ||
Kis naivan azt gondoltam hogy pályán jó vagyok 90-100al, de sajnos a kamionok nagy ellenfelek. Éreztem már a hella refiket a hátamon párszor. Ezt is felírjuk a tanulópénz számlájára... Szép napot! | |||
|
2016. aug. 26. 18:56 | Válasz | #1643 | |||
Komoly tanulópénz... Pályázni olyan géppel ami tartósan nem képes 120km/h sebességre ténylegesen, veszélyes. Mióta 500-assal nyomulok és van tartalék, nem fosok pályán. Bár nem szeretem... | |||
| |||
2016. aug. 26. 19:55 | Válasz | #1644 | |||
Rettenetes, amikor másfél méterre a hátad mögött ott a hatalmas hűtőés csak jön... jön...
| |||
| |||
|
|
|