Majesty 250

Több
2018 jún. 26 19:29 #3424 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
Beigazolódni látszik a sejtésem,sok benzint kap. Tiszta korom a gyertya. Új a levegőszűrő,frissen olajozva,hacsak az nem okozhatja, de nem gondolnám. Hétvégén szétszedem a karbit,és szemrevételezem az úszószintet,súbertű állását,és a keverékcsavar pozicióját is.

Nem tudom hogy a súbertű magassága állítható a Majestyn?A rajzon nem nagyon jött le nekem.

Ez az üzenet csatolt képeket tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 jún. 26 17:18 #3423 Írta: bekessanyi
bekessanyi válasza a(z) Majesty 250 témában
Nagyon köszönöm a gyors választ.:)

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 24 22:31 #3419 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Bekeessanyi írta:

Sziasztok!

Új vagyok itt,kellene egy kis útmutatás. Szert tettem egy 2003-as 250-es Majestyre. A kötelező dolgokon túl vagyok,(olajak cseréje,szűrő cserélve mind a kettő,légszűrő leolajozva,új szíj,és görgők cseréje,finoman lezsírozva,ahogy a leírásban szerepel)
A karbit kellene átnéznem,súbertű állása,keverék beállítást szeretném ellenőrizni,mert sztem sok benzint kap. A kérdés az lenne, hogy az ülés alatti burkolat eltávolítása esetén hozzá lehet-e férni a karbihoz,és ha igen akkor mi a menete az eltávolításának?

Előre is köszönöm a segítséget.


Nos, ülés le, és úgy hozzáférsz majd mindenhez.
A karbi tetejét óvatosan vedd le, a membrán meg ne sérüljön, mert húzós az ára. Alatta lesz a suber.

Tyti barátunk azt csinálta, hogy a karbi fölötti műanyagba (ezt ki kell venned majd az ülés leszerelése után) vágott egy szerelő nyílást, így nem kellett sokat bontania a későbbiek során.

Sok sikert!

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 24 22:31 #3418 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Bekeessanyi írta:

Sziasztok!

Új vagyok itt,kellene egy kis útmutatás. Szert tettem egy 2003-as 250-es Majestyre. A kötelező dolgokon túl vagyok,(olajak cseréje,szűrő cserélve mind a kettő,légszűrő leolajozva,új szíj,és görgők cseréje,finoman lezsírozva,ahogy a leírásban szerepel)
A karbit kellene átnéznem,súbertű állása,keverék beállítást szeretném ellenőrizni,mert sztem sok benzint kap. A kérdés az lenne, hogy az ülés alatti burkolat eltávolítása esetén hozzá lehet-e férni a karbihoz,és ha igen akkor mi a menete az eltávolításának?

Előre is köszönöm a segítséget.


Nos, ülés le, és úgy hozzáférsz majd mindenhez.
A karbi tetejét óvatosan vedd le, a membrán meg ne sérüljön, mert húzós az ára. Alatta lesz a suber.

Tyti barátunk azt csinálta, hogy a karbi fölötti műanyagba (ezt ki kell venned majd az ülés leszerelése után) vágott egy szerelő nyílást, így nem kellett sokat bontania a későbbiek során.

Sok sikert!

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 jún. 24 22:27 #3416 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában
Bekeessanyi írta:

Sziasztok!

Új vagyok itt,kellene egy kis útmutatás. Szert tettem egy 2003-as 250-es Majestyre. A kötelező dolgokon túl vagyok,(olajak cseréje,szűrő cserélve mind a kettő,légszűrő leolajozva,új szíj,és görgők cseréje,finoman lezsírozva,ahogy a leírásban szerepel)
A karbit kellene átnéznem,súbertű állása,keverék beállítást szeretném ellenőrizni,mert sztem sok benzint kap. A kérdés az lenne, hogy az ülés alatti burkolat eltávolítása esetén hozzá lehet-e férni a karbihoz,és ha igen akkor mi a menete az eltávolításának?

Előre is köszönöm a segítséget.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 máj. 12 19:36 #3263 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Vízpumpa felújítás megoldva, hála Juhász Béla barátomnak! Ma már motorral mentem melózni.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 máj. 03 06:09 #3215 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Sziasztok! Két év után feladta ismét a vízpumpám, szerintetek érdemes lenne Miskától venni, vagy vegyek megint egy felújító készletet? Esetleg valaki megtudná csinálni a felújítást?

Az enyémet anno Béla csinálta meg, de ha jól emlékszem, nem felújító készlet került bele, hanem egy bontott gyári vízpumpa.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 máj. 02 17:34 #3214 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Sziasztok! Két év után feladta ismét a vízpumpám, szerintetek érdemes lenne Miskától venni, vagy vegyek megint egy felújító készletet? Esetleg valaki megtudná csinálni a felújítást?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 ápr. 12 06:35 #3088 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Köszönöm szépen!

;)

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 ápr. 12 04:38 #3087 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Köszönöm szépen!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 ápr. 11 21:10 #3085 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Sziasztok! Fel szeretném ferrodoloztatni a hátsó fék pofákat és a kuplungot. Budapesten esetleg tud valaki olyan helyet, ahol megtudják jól csinálni?

www.ronakft.hu
Itt csinálták azt is, ami Tytitől került hozzád.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 ápr. 11 17:20 #3083 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Sziasztok! Fel szeretném ferrodoloztatni a hátsó fék pofákat és a kuplungot. Budapesten esetleg tud valaki olyan helyet, ahol megtudják jól csinálni?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2018 ápr. 02 14:22 #3047 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Sziasztok,

1997-es 250-es típushoz szeretném az alábbi alkatrészeket venni:

- Hátsó fék bowden
- Hátsó fék betétek
- Első fék tárcsa
- Első fék betétek

Tudok olyan oldalt mondani ahonnan ezt mind meg tudnám rendelni egyszerre?
Előre is köszi a segítséget srácok.


Mavrik Miska bontott alkatrészben tud segiteni: +36/20/978-93-26
A hátsó betéteket ferrodoloztasd fel, jobban jársz.
Hátsó fékbowdennek ha a háza nwm sérült, tegyél bele saját kezűleg belsőt.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2018 ápr. 02 12:40 #3046 Írta: Szabycsek
Szabycsek válasza a(z) Majesty 250 témában
Sziasztok,

1997-es 250-es típushoz szeretném az alábbi alkatrészeket venni:

- Hátsó fék bowden
- Hátsó fék betétek
- Első fék tárcsa
- Első fék betétek

Tudok olyan oldalt mondani ahonnan ezt mind meg tudnám rendelni egyszerre?
Előre is köszi a segítséget srácok.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 okt. 15 11:53 #2574 Írta: Janika
Janika válasza a(z) Majesty 250 témában

Sziasztok.
Kérdésem lenne hogy első és hátsó kerékben mennyinek kell lennie a levegő nyomásnak?

Helló!
Én Michelin City Grip gumikat használok, nekem a gépkönyv szerinti érték bevált elöl hátul!
A hűvösebb idő közeledtével érdemes sűrűbben mérni (ha lehet hidegen), mert ami két hete volt 2,25 az már nem biztos, hogy most is annyi!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 okt. 13 11:13 #2568 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Sziasztok.
Kérdésem lenne hogy első és hátsó kerékben mennyinek kell lennie a levegő nyomásnak?

Szia!
A manualban van egy alapérték.
Ezt a letöltésekben megtalálod.
Ezen felül, bizonyos abroncsok és a vezetési stílusokat figyelembe véve, a saját igényeid szerint állítsd.
Kimész motorozni és viszel magaddal egy pumpát és egy légkörmérőt. Aztán ugyan azon a szakaszon próbálgatod és állítgatod. Tizedek is számítanak. Mikor eltalálod Neked hogy a jó, kimotorozod magad és reggel megméred. Így kapsz két értéket. Egyet hidegen, egyet melegen. Ez azért fontos, mert nyáron a hideg érték (mondjuk 2,2 BAR) jelentősen megnövekedik mikor felmelegedik az abroncs. Ősszel ez nem igaz.
De a lényeg az, hogy Neked jó legyen!

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 okt. 13 10:08 #2567 Írta: Szabycsek
Szabycsek válasza a(z) Majesty 250 témában
Sziasztok.
Kérdésem lenne hogy első és hátsó kerékben mennyinek kell lennie a levegő nyomásnak?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 júl. 20 12:26 #2116 Írta: Kinál László
Kinál László válasza a(z) Majesty 250 témában
A csavarmizéria már egy éve kezdődött, akkor sikerült a főtengelyen a menetet megerősíteni és egy új csavarral lett rögzítve. Az utóbbi események miatt azonban többször is meg kellett bontani és így lassan reménytelenül elmaródott. Én még bíznék a dologban, de Laci papa esztergályos és ő reménytelelennek tartotta a további küszködést, a menetnek vége, ezért a leheggesztés. A szíj amúgy nem lett felszorítva. Fény az alagút végén, hogy Laci papa volt tanítványa (Yamahánál szerelő) olcsón szétszedi, ő pedig esztergál a főtengelyre egy új menetet. Így jövök ki a legjobban, de el lesz adva, mert mindenképpen kell egy nagyobb, mert kinőttük!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 júl. 18 21:24 #2111 Írta: Feco
Feco válasza a(z) Majesty 250 témában
Amit leírtál van benn logika, de nagy szerencse is kell hozzá!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 júl. 18 13:39 #2110 Írta: Trans85
Trans85 válasza a(z) Majesty 250 témában
Szerintem a kotyogást az okozza hogy a szíj nincs a kuplungtárcsa szélén ezáltal többet forog a kuplung! Alapjáraton is nyitni akar ez adja a hangot. Most néztem a donoron kb 15 mm menet van. Ilyenkor csak a széle tud elnyíródni véleményem szerint 2-3 mm. Én a helyedben valahogy leoperálnám a felhegesztett csavart megnézném a variot. Szerintem a nyomolap elé tettetek egy alátétet ezáltal kifelé jött minden a szíj pedig nem tud lemenni a helyére. Valószínűleg úgy húztátok meg a főtengely csavart, hogy a szíjra szorítottátok a külső tárcsát ami az első indításnál fellazult mivel a szíj elmozdult.Ha szerencséd van és minden 4-5 mm-ert beljebb menne akkor lenne a főtengelyeden + 5mm menet ami elég ahoz hogy meghúzd a csavart. Ha rendesen meg van húzva ez a csavar nem indulhat el. Én nem adnám fel! Sok sikert!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.166 másodperc