Majesty 250

Több
2017 júl. 18 10:03 #2109 Írta: Kinál László
Kinál László válasza a(z) Majesty 250 témában
Kéne egy nagyobb, ezt már kinőttük!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 júl. 18 07:18 #2108 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Természetesen sumákság nélkül !!!

Nyilván!
Egy biztos, ha meg vagy elégedve a motorral és nem áll szándékodba nagyobbat venni, a főtengelycserét bevállalhatod.
Vagy veszel bele egy komplett blokkot.

Amennyiben nem így tervezel, nagyon áron alul fog elmenni.
Akkor már jobban jársz, ha elbontod és kiárulod. Tovább tart, de biztos többet kapsz érte, mint a piaciértéke.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 júl. 18 05:36 - 2017 júl. 18 05:41 #2107 Írta: Feco
Feco válasza a(z) Majesty 250 témában
Jártam így, kis 50-essel.Sajnos nem kell semmilyen helytelen összerakás hozzá, hogy letekeredjen, max ha üt a főtengely vége az is lerázza.Az anyát PONTOSAN a gyári nyomatékkal kell meghúzni, hogy ne tekeredjen le.Nagyon kényes erre a varió.Én most már csavarrögzítő ragasztót használok a biztonság kedvéért.
Most sajnos a hegesztéssel betetted a kaput a főtengelynek.
Ahogy néztem a "kopogás"-t a röpsúly pillanatnyi kihajtása okozza. Le szoktuk törni a ferrrodo belépőélét és akkor nem tudja hirtelen elkapni Dobfékeknél is ez az eljárás.De sajna ez már amúgy is okafogyott...
Last edit: 2017 júl. 18 05:41 by Feco.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 júl. 17 22:04 #2106 Írta: Trans85
Trans85 válasza a(z) Majesty 250 témában
Ahogy nézem a videót valami nem oké. A szíjnak alapjáraton ki kellene menni a kuplungtányér szélére. Vagy rövid a szíj, vagy elöl a variátor rosszul lett összerakva, sajnos ez okozhatta a csavar leesését.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 júl. 17 12:28 #2104 Írta: Kinál László
Kinál László válasza a(z) Majesty 250 témában
Természetesen sumákság nélkül !!!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 júl. 17 12:11 - 2017 júl. 17 12:13 #2103 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Meglepő, de a szíjnak semmi baja, a főtengelyről tekeredett le a csavar. Egy éve már volt ebből bajom, mert elmaródott az anya. A Laci papa csinált rá egy csavart, de mivel mostanában többször megint bontva lett ,menthetetlen a menet a főtengelyen.Meg lehet húzni, de már csak 1-2 mm tartja az anyát, így mindig le fog esni Azt hiszem ,erre én már nem fogok beruházni,most oda lett hegesztve, hogy eltudjak vele menni. A kopogás okára nem tudtunk rájönni, néhány perc után már alig észrevehető, menet közben meg szép csöndes. Valahogy túl kell adnom a gépen, de még nem tudom, hogy jövök ki belőle a legjobban!

Leheggesztett csavarral a főtengelyen...
Ezzel minden vevő meg fog keresni...
Nehéz ügy...

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2017 júl. 17 12:13 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 júl. 17 10:36 #2102 Írta: Kinál László
Kinál László válasza a(z) Majesty 250 témában
Meglepő, de a szíjnak semmi baja, a főtengelyről tekeredett le a csavar. Egy éve már volt ebből bajom, mert elmaródott az anya. A Laci papa csinált rá egy csavart, de mivel mostanában többször megint bontva lett ,menthetetlen a menet a főtengelyen.Meg lehet húzni, de már csak 1-2 mm tartja az anyát, így mindig le fog esni Azt hiszem ,erre én már nem fogok beruházni,most oda lett hegesztve, hogy eltudjak vele menni. A kopogás okára nem tudtunk rájönni, néhány perc után már alig észrevehető, menet közben meg szép csöndes. Valahogy túl kell adnom a gépen, de még nem tudom, hogy jövök ki belőle a legjobban!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 júl. 17 08:36 #2100 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

A varió is át lett nézve, semmi gond vele, de! Vasárnap délután beindítottam, a kelepelés megvolt, de két perc alapjárat után megszűnt. Aztán elindultam vele, szépen csendesen ment. Ha leálltam, nem volt kelepelés. Aztán négy és fél kilométer megtétele után a felpörgött a motor és nem ment tovább. A motor járt, de nem ment. Eltoltam Laci papához (megvolt a napi testmozgás), ahol beindítottuk és a motor elindul az udvaron, de elkezdett, füst jönni a varió házból. Na, itt tartunk, most megyek át hozzá szétszedni!

Úuuuuuuh!
Az megint szíj!

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 júl. 17 06:44 #2099 Írta: Kinál László
Kinál László válasza a(z) Majesty 250 témában
A varió is át lett nézve, semmi gond vele, de! Vasárnap délután beindítottam, a kelepelés megvolt, de két perc alapjárat után megszűnt. Aztán elindultam vele, szépen csendesen ment. Ha leálltam, nem volt kelepelés. Aztán négy és fél kilométer megtétele után a felpörgött a motor és nem ment tovább. A motor járt, de nem ment. Eltoltam Laci papához (megvolt a napi testmozgás), ahol beindítottuk és a motor elindul az udvaron, de elkezdett, füst jönni a varió házból. Na, itt tartunk, most megyek át hozzá szétszedni!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 júl. 16 22:27 #2098 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Teljesen szétszedtem a kuplungot, kipucoltam, a rugók egyformák, pofánként megnéztem a feszességet, a lemez sima, új seger gyűrűkkel fogattam le. Egyébként kb 8 ezer kilométer van a kuplungban, akkor lett felújítva, felszabályozva. A helyzet az, hogy csak a Laci papának tűnt fel a kopogás, már Egerben is ilyen volt,meg nem is emlékszem, hogy valaha is ne kopogott volna alapjáraton.

Nem lehet, hogy a variátorban a nyomólapot kitámasztó csúszkák vannak kiverődve...?
Aztán hallani innen is, onnan is...
Vedd már le a variót, indísd be anélkül.
Ezzel a blokkot kizárod.
Aztán nézd meg, a variátor nem lóg-e valamerre.
Tarcsák jól futnak-e (ld:JaSa esete).

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 júl. 16 10:47 #2091 Írta: Kinál László
Kinál László válasza a(z) Majesty 250 témában
Teljesen szétszedtem a kuplungot, kipucoltam, a rugók egyformák, pofánként megnéztem a feszességet, a lemez sima, új seger gyűrűkkel fogattam le. Egyébként kb 8 ezer kilométer van a kuplungban, akkor lett felújítva, felszabályozva. A helyzet az, hogy csak a Laci papának tűnt fel a kopogás, már Egerben is ilyen volt,meg nem is emlékszem, hogy valaha is ne kopogott volna alapjáraton.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 júl. 15 23:00 #2087 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában
Nem szorult be a kuplunghoz is valami darab a szíjból, amitől az egyik rugó a kuplungban megnyúlt esetleg?
A másik lehetőség, a kuplung pofáit lefogó kör alakú lemez lógása lehet.
Hézagold ki, hátha az okozza.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 júl. 15 20:44 #2085 Írta: Kinál László
Kinál László válasza a(z) Majesty 250 témában
Az elmúlt heti ékszíjas buli után ma kicseréltem a szíjat (Gates kevláros,12000 FT) . Ha már le volt bontva, szétszedtem a variátort és a kuplungot is. Mindent megpucoltam, megkentem , ahol kellett, a kuplunghoz új seger gyűrűk. Összeszerelés után beindítottam, rendesen indul, jó a fordulatszám, de alapjáraton a kuplung kelepel, mint a gólya. Magasabb fordulaton elhallgat, de ha visszaáll alapjáratra, megint kelepel! Okozhatta ez a szíjszakadást, és mi a probléma? Találtam egy videót, ahol hasonló a probléma, de nálam jó a fordulat, csak a kelepelés ugyan az!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jún. 19 18:08 #1899 Írta: Majesty250
Majesty250 válasza a(z) Majesty 250 témában

Üdv Mindenkinek!

Volna egy kérdésem...lehet, nem jó helyen, de nem találtam jobbat ( Bocsi) :)
El tudná valaki mondani/magyarázni, hogy a 250-es Majestynek (2001-es) hol van pontosan az alvázszáma és a tipustáblája?
Nézegettem a letöltésekben, de nem igazán értettem.... :(
Ha valaki megtenné (szájbarágósan :) ) hogy elmagyarázza, megmutatja, azt megköszönném!

További szép napot mindenkinek!

Üdv!


Szia!

Üdv a Fórumon!

Nos, akkor borulj térdre mint a müezzin, de ne Mekka felé, hanem a moci bal oldalánál és hajolj be a hátsó kerékhez. A motorblokk és a hátsó lengővilla egy egységet alkot, azt hiszem arra van ráütve a motorszám, ami felfelé néz.
Az alvázszám ha minden igaz, a jobb oldalon középen alul található. Ehez akár le is heveredhetsz...
Kéne lennie egy adattáblának is az első idom alatt. A sárvédő fölött kell bekukucskálni.

Egy kérdés.
Hogy vetted meg, ha azt sem tudod, hol vannak az azonosítók...?


Nagyon Köszönöm a választ! Így már legalább tudom, hol keressem :)

Kérdésedre a válaszom: - helyben vettem egy nagyon jó ismerőstől ( nem rokon) akiben -még- meg lehet bízni.
Őszintén, a motorszámmal nem volt gond, de a többit tényleg nem néztük meg.... :)

Még egyszer Köszönöm a felvilágosítást!

Üdv!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2017 jún. 19 16:25 #1897 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Majesty 250 témában

Üdv Mindenkinek!

Volna egy kérdésem...lehet, nem jó helyen, de nem találtam jobbat ( Bocsi) :)
El tudná valaki mondani/magyarázni, hogy a 250-es Majestynek (2001-es) hol van pontosan az alvázszáma és a tipustáblája?
Nézegettem a letöltésekben, de nem igazán értettem.... :(
Ha valaki megtenné (szájbarágósan :) ) hogy elmagyarázza, megmutatja, azt megköszönném!

További szép napot mindenkinek!

Üdv!


Szia!

Üdv a Fórumon!

Nos, akkor borulj térdre mint a müezzin, de ne Mekka felé, hanem a moci bal oldalánál és hajolj be a hátsó kerékhez. A motorblokk és a hátsó lengővilla egy egységet alkot, azt hiszem arra van ráütve a motorszám, ami felfelé néz.
Az alvázszám ha minden igaz, a jobb oldalon középen alul található. Ehez akár le is heveredhetsz...
Kéne lennie egy adattáblának is az első idom alatt. A sárvédő fölött kell bekukucskálni.

Egy kérdés.
Hogy vetted meg, ha azt sem tudod, hol vannak az azonosítók...?

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 jún. 19 14:04 - 2017 jún. 19 16:24 #1896 Írta: Majesty250
Majesty250 válasza a(z) Majesty 250 témában
Üdv Mindenkinek!

Volna egy kérdésem...lehet, nem jó helyen, de nem találtam jobbat ( Bocsi) :)
El tudná valaki mondani/magyarázni, hogy a 250-es Majestynek (2001-es) hol van pontosan az alvázszáma és a tipustáblája?
Nézegettem a letöltésekben, de nem igazán értettem.... :(
Ha valaki megtenné (szájbarágósan :) ) hogy elmagyarázza, megmutatja, azt megköszönném!

További szép napot mindenkinek!

Üdv!
Last edit: 2017 jún. 19 16:24 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 márc. 29 19:26 #1449 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Ár tekintetében érdemes szétnézni, elég nagy a szórás....

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 márc. 29 06:18 #1447 Írta: Szabycsek
Szabycsek válasza a(z) Majesty 250 témában
Köszönöm a segítséget srácok, akkor megveszem a komplett javító készletet a gumikkal együtt.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 márc. 28 16:39 #1440 Írta: Pazo
Pazo válasza a(z) Majesty 250 témában
Nekem is így kezdte tavaly, javító készlet lett belőle!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2017 márc. 27 20:39 #1434 Írta: Feco
Feco válasza a(z) Majesty 250 témában
Zsírral bekent papírtömítés nagyon gondosan kivágva.De Tamásnak igaza van a tengelynél szokott csöpögni csak nem látod.Ha a tömítés lenne rossz mindig folyna hőmérséklettől függetlenül.Autón csináltam ár!!!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.306 másodperc