Motorblokk és CVT hajtómű

Több
2022 nov. 01 18:26 #6690 Írta: trekkes
trekkes válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Köszi a választ, tegnap kijött a szerelő trélerrel   a biztonság kedvéért elvtte , meglátjuk mi lesz.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2022 okt. 31 10:26 #6688 Írta: Feco
Feco válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Mindeképp nézd meg a hűtőfolyadékszintet.Ha onnét került bele az gáz, de a szerelőig utántöltéssel akár de elindulhatsz.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2022 okt. 30 22:09 - 2022 okt. 30 22:11 #6687 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Sziasztok , Egy 2002-ES YP125 tulaja vagyok , hazautamoon arra lettem figyelmes hogy viz csöpög a légszűrő házból. 1 km-re voltam,m otthonról , hazamentem , lecsavartam a védőműanyagot kivettema légszűrőt: Az alja vizes, a légszűrőházban víz van. mögötte is van lecsapodás Mi okozhatja ? merjek ezzel még elmenni a szerelőmhöz? Kb 15 km-re van.

köszia segítséget


Szia!
Kérdés hogy hűtőfolyadék, vagy kondenzvíz. Ha hűtőfolyadék, az baj, de szerintem kondenzvíz lesz. Ha az, engedd le, töröld ki szárazra a légszűrőházat és hosszú távon (legalább 30 km) futtasd meg. Száraznak kéne lennyie, de nem véletlenül van leeresztő cső a légszűrőház alján. 
A kondenzvíz a kipufogóban is lecsapódik ebben a hideg, nyirkos időben, indításkor fehér lehet a kipufogóból kiáramló gáz. Mikor bemelegszik, kitisztul.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2022 okt. 30 22:11 by Tamás.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2022 okt. 30 18:55 #6686 Írta: trekkes
trekkes válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Sziasztok , Egy 2002-ES YP125 tulaja vagyok , hazautamoon arra lettem figyelmes hogy viz csöpög a légszűrő házból. 1 km-re voltam,m otthonról , hazamentem , lecsavartam a védőműanyagot kivettema légszűrőt: Az alja vizes, a légszűrőházban víz van. mögötte is van lecsapodás Mi okozhatja ? merjek ezzel még elmenni a szerelőmhöz? Kb 15 km-re van.

köszia segítséget

Ez az üzenet csatolt képet tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 szept. 04 13:50 #6240 Írta: Cbhires
Cbhires válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Asszem minden kérdésre megkaptam a választ,köszi:)! A könyve 3000kmt ír olajcserére,ezt léptem picit túl,és ezalatt a cca 3500km alatt volt fél liter olajfogyasztása. A zsírzással kapcsolatban pedig úgy értettem,hogy mikor az aktuális olajcsere periódus van,akkor ráér-e a varió tisztítás...de ezek szerint igen,sőtt később is jó. Visszakanyarodva az RMS görgőkre...azért örülök,hogy nem hullottak szét. Lehet,hogy akkor én emlékszem rosszul a súlyára,de bennem az van,hogy mikor megvettem a komplett új RMS variót,akkor azt papíron 14 grammos görgőkkel adták,de a mérésnél kevesebb gramm volt mindeggyik. Végül is mindeggy. Akkor úgysem cseréltem jobb minőségűre. Most kiszerelés,tisztítás után 12gramm volt darabja. Az új  Malossi görgő meg 14 gramm darabja,lemértem. Ez már majdnem a gyári méret:)! Az olaj,meg végül is maradt a Yamaha saját márkás Yamalube 10w40es félszintetikus olaja. Jó drágán:(! Hogy jó-e....vagy csak jó drága??? Ki tudja...
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Tamás, Rlacika

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 szept. 04 08:55 #6239 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Előzőleg mezei grafitos zsírral raktam össze,bár csak finoman kentem meg,de a képen talán látszik,hogy minden zsíros,csak az nem ami kell:)! Most más zsírral próbálkozok. Egyébként milyen időközönként illik a variót szétszedni,és zsírozni,..ha egyébként nincs panasz a hajtásra?  Ez a kb 3000es olajcsere periódus megfelel?

Ha nincs olajszűrő, igen. Gépkönyved nincs, hogy a gyártó mit ír elő?
Mi még nem találtunk olyan zsírt, ami 6-8'000 fordulaton a helyén maradna. Én konkrétan ezért vettem Dr.Pulley kockaforma görgőket, mert az teflonos, önkenős. De azt is lezsíroztam finoman hőálló teflonos zsírral.
Azért maximum évente, de 10'000 km megtétele után ajánlatos belenézni a hajtásba, a görgők is kopnak, a szíj is, a kuplung is. Kitakarítani sem árt, a por semminek nem használ, a zsírba rakódva meg durván csiszol... Tönkre vágja a görgőt, görgőpályát, csúszkákat.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 szept. 04 08:44 #6238 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Szia!
Én nem vagyok az RMS mellett, de ezt leírtam. 
Örülök, hogy Neked bevált! 

A kép rejtve van a vendégek elől.
Jelentkezz be vagy regisztrálj, hogy láthasd.


A súlya tuti nem változott, ha kockára kopik, akkor is csak nagyon minimális eltérés lehet az eredeti súlyhoz képest.
A fél deci olaj 3'500 km alatt, vagy  a 3'000 felül fogyott? Mert 3'500 kmbe belefér! 
Az, hogy túlszaladtál nem olyan vészes, a lényeg, hogy ott legyen a jó minőségű olaj. Birna az többet is, de ugye nincs finom szűrő a blokkban... 

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 szept. 03 21:58 #6237 Írta: Cbhires
Cbhires válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Előzőleg mezei grafitos zsírral raktam össze,bár csak finoman kentem meg,de a képen talán látszik,hogy minden zsíros,csak az nem ami kell:)! Most más zsírral próbálkozok. Egyébként milyen időközönként illik a variót szétszedni,és zsírozni,..ha egyébként nincs panasz a hajtásra?  Ez a kb 3000es olajcsere periódus megfelel?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 szept. 03 21:52 #6236 Írta: Cbhires
Cbhires válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Sziasztok! Kicsit benéztem az olajcserét,3500 kilómétert mentem,amióta leszervizeltem. Mindeggy,ez van. Ezalatt a kilóméter alatt,fél liter olajat "fogyasztott" el a robesz. Ma olajcsere,hajtómű olaj csere,légszűrő tisztítás  történt. Szétszedtem a hajtást  is,kíváncsi voltam az utángyártott RMS varióra. Látszatra minden jó,a csúszkák tökéletesek. Az rms görgőkön látszott azért a használat,de teljesen éppnek tűntek. Letisztítva,felrakva a mérlegre,viszont a beépítési,asszem 13,5grammhoz képest most 12 gramm volt egységesen mindeggyik.  Úgyhogy elkocsikáztam Győrbe,vettem új 14 grammos Malossi görgőket. Holnap összerakom vele,aztán majd a következő olajcserénél ránézek.  A képeken a kiszerelt rms görgők vannak,a dobozban meg még az újak. Úgyhogy jelentem,...azért használható az rms is!

Ez az üzenet csatolt képeket tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 aug. 04 18:37 - 2021 aug. 04 18:38 #6146 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Sziasztok!

Most léptem be a klubba.
Szeretnék segítséget kérni: Van egy Majesty-m 250cm3, szeretném egy kicsit erősíteni, tud rajtam segíteni valaki? Megköszönöm:Levente
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.



Szia!
Nem a Klubba léptél be, ez csak a Fórum.

Vannak tuning variátorok, Pollini, Athena, Malossi, JCosta, de ezek mind a motor élettartamának a rovására adnak teljesítmény többetet. Ha ezt bevállalod, válogathatsz kedvedre, van kínálat. A gyári variót is át lehet görgőzni, az a legolcsóbb megoldás.

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"
Last edit: 2021 aug. 04 18:38 by Tamás.
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Levente7135

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 aug. 04 11:30 #6145 Írta: Levente7135
Levente7135 válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Sziasztok!

Most léptem be a klubba.
Szeretnék segítséget kérni: Van egy Majesty-m 250cm3, szeretném egy kicsit erősíteni, tud rajtam segíteni valaki? Megköszönöm:Levente
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • jasa
  • jasa profilkép
  • Nem elérhető
  • Klubtag
  • Klubtag
  • Az idő igaz, s eldönti, ami nem az (Petőfi S)
Több
2021 ápr. 20 23:33 #5817 Írta: jasa
jasa válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Nekem is kifejezetten tetszett az eszmecsere, de ha lehetséges, kérem az admin Urakat a #5781 hsz-től kezdődően áttenni a MIX-be, mert inkább oda való, és nem ide.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 18 16:52 #5794 Írta: Cbhires
Cbhires válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

"Ennek örülök,ha így gondolod!"

Te merre laksz Robi?
Mert a névjegyedből ez nem derül ki, csak az, hogy a gyerekeket is próbálod jóllakatni lelkiismeretesen. :yess:

Ezt most igazából nem igazán értem:),...de egyébként van 3 gyermekem:)! Helyileg Kocs city:)!


Arra gondoltam (bár itt is látszik, hogy a gondolatok, /főleg az enyémek,/ vámmentesek és nem biztos, hogy azt írom, amit gondolok) hogy felelősségteljesen gondolkodsz a helyzeted illetően. ...és reálisan!
Valamint, ahogy azt Andris is írta, számomra is szimpatikus az az eszmefuttatás, amit leírtál a "mit akarsz?" kérdésemre.
Kevesen (egyre kevesebben) tudják helyén kezelni a dolgokat és örömmel látjuk, mikor van jó példa.
Ezért válaszoltam azt, hogy "asszem, jó lesz Veled találkozni" mert ebben a csapatban olyanok jöttek össze az évek alatt, akiknek komoly értékrendjük van.
..most érthetőbb voltam? :mia:
...mert akkor nekifutok még egyszer! :vigyor:

Azt látom,hogy szimpatikus,jó csapatnak van itt. Olvasgatom a fórum témákat,és nézem a jó kis videókat! Én sose motoroztam csapatban. Valahogy úgy hozta az élet,hogy a gyerekkori motoros cimborák elhagyták a motort idejekorán,nekem viszont megmaradt ez a szerelem. Szerencsére a feleségem szeret motorozni,bár csak utasként,úgyhogy a fiatal éveink,2 keréken teltek. Jöttünk-mentünk-túráztunk..kettecskén:)! Aztán jött az első gyermek,és egyedül maradtam a motoron. Aztán egyre kevesebbet motoroztam én is,de motor mindig kell,hogy legyen. Majd,ha felnőnek..de a picilány még csak 4,5éves:)! Talán ezt a robeszt többet fogom használni,legalábbis ez a terv:)! Ma is élveztem a 2 kerék adta gyönyört. Dolgozni a Versityvel voltam,délután meg a másik szerelem:)! (bár,ez ismét egy másik fórum téma lett volna:))

Ez az üzenet csatolt képet tartalmaz.
Kérjük, hogy jentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 18 16:34 #5793 Írta: Cbhires
Cbhires válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

Na végre rájöttél!!! Félszavakból "csak" Mi értjük egymást!!! Csak a lehetőség van meg, hogy ecce más is megérti!!!

Cbhires....: aztán ha van kedved valamelyik talin összefuthatunk!!!

Szia! Oké,nem kizárt:)!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 18 15:27 #5792 Írta: Feco
Feco válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
Na végre rájöttél!!! Félszavakból "csak" Mi értjük egymást!!! Csak a lehetőség van meg, hogy ecce más is megérti!!!

Cbhires....: aztán ha van kedved valamelyik talin összefuthatunk!!!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 ápr. 18 14:30 #5791 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

"Ennek örülök,ha így gondolod!"

Te merre laksz Robi?
Mert a névjegyedből ez nem derül ki, csak az, hogy a gyerekeket is próbálod jóllakatni lelkiismeretesen. :yess:

Ezt most igazából nem igazán értem:),...de egyébként van 3 gyermekem:)! Helyileg Kocs city:)!


Arra gondoltam (bár itt is látszik, hogy a gondolatok, /főleg az enyémek,/ vámmentesek és nem biztos, hogy azt írom, amit gondolok) hogy felelősségteljesen gondolkodsz a helyzeted illetően. ...és reálisan!
Valamint, ahogy azt Andris is írta, számomra is szimpatikus az az eszmefuttatás, amit leírtál a "mit akarsz?" kérdésemre.
Kevesen (egyre kevesebben) tudják helyén kezelni a dolgokat és örömmel látjuk, mikor van jó példa.
Ezért válaszoltam azt, hogy "asszem, jó lesz Veled találkozni" mert ebben a csapatban olyanok jöttek össze az évek alatt, akiknek komoly értékrendjük van.
..most érthetőbb voltam? :mia:
...mert akkor nekifutok még egyszer! :vigyor:

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 18 13:18 #5790 Írta: Cbhires
Cbhires válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

"Ennek örülök,ha így gondolod!"

Te merre laksz Robi?
Mert a névjegyedből ez nem derül ki, csak az, hogy a gyerekeket is próbálod jóllakatni lelkiismeretesen. :yess:

Ezt most igazából nem igazán értem:),...de egyébként van 3 gyermekem:)! Helyileg Kocs city:)!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Tamás
  • Tamás profilkép
  • Nem elérhető
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Ha bukót veszel, az eszed is a helyén legyen!
Több
2021 ápr. 18 08:36 #5789 Írta: Tamás
Tamás válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában
"Ennek örülök,ha így gondolod!"

Te merre laksz Robi?
Mert a névjegyedből ez nem derül ki, csak az, hogy a gyerekeket is próbálod jóllakatni lelkiismeretesen. :yess:

"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni, s felismered a rosszat, s a jót...!"

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 18 06:14 #5788 Írta: Cbhires
Cbhires válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

A "szag" teljes mértékben eltűnt,és a zörgést sem hallani. Levettem még egyszer a hajtás légszűrőház fedelét,de továbbra is ott áll a csavar,ahol jelöltem,gondolom talán akkor beljebb sem változott semmi. 2hét múlva megyek Pestre,addigra keresek boltot,ahol van készleten ilyen méretű jó minőségű görgő.


Akor Herold tippje a szíjszagra bejött. Mondjuk a kuplung is tud rémesen büdös lenni...
Amit Pazo linkelt jó cucc, abból a Dr.Pulley kocka is nagyon jó, de abból 2grammal kisebbeket kell tenni görgőkként, ha a jelenlegi dinamikát szeretnéd.

Valószínüleg akkor a szíjnak volt szaga,vagy a zsírsárnak. Ma voltam egy túrázósabb körön. Nem is tudom,lehet eggyel mégis könnyebb görgőt vennék bele...hmmmm,nagy dilemma. Igazából,teljesen jó,de az óra szerinti 100 fölött kicsit lomha. Mármint az előző kuka görgőkhöz képest. Másrészről meg,ja,úgyse járok gyorsan. Ja,lehet jó lesz így. Nehéz ügy:)!


1 henger
300 cm3

...mit akarsz...?

:)Az előző motorom,1henger,4T,125cm3,és 10le volt. Azzal 70ekkel jártam. Igazából ezzel sem járok sokkal gyorsabban,nem szeretem a gyors tempót. Viszont a 125 cm3 után úgy gondoltam,azért a 250cm3 az kell! Azért váltottam robogóra egyébként,mert mindig is irigyeltem a robogósok időjárásvédelmét,pakolhatóságát. Az Ybrahimot már alig használtam. A szabadidőmben bicajozni járok,az mostanság a fő hobbim! Dolgozni még eljártam volna a kis Yamahával,de a melóhelyemen macerás az állandó öltözködés(motoros/munkaruha),hajnalba hideg van,(nem 2km a városban),pakolóhely 0! Szóval csak állt...így eladtam,és lett az xc. Ezzel már szívesen elrobogok melóba. Nagy plexi van rajt,meg van lábtakaró. Tehát munkásruhába megoldható. Múltor 6 fok volt hajnalba,és még simán nem fáztam rajta. Ezzel nem azt mondom,hogy télen-nyáron ezt akarom használni,mert ugye van autó is,de így legalább egy olyan motor áll a garázsba,ami praktikus,és használhatóbb. Tehát a mit akarsz kérdésre,asszem itt a válasz. Nagyjából pont ezt akartam. Tisztában vagyok vele nagyjából,hogy mekkora ,és milyen,motort vettem,és az mit bír.Az előbbi görgőméret elmélkedés...mondjuk azt,hogy hangosan gondolkodtam. Nemsoká 41 éves leszek. Kb10 éves korom óta motorozok. A Simson Star,amivel fater tanított,az még mindig megvan. (azt max a fiam fogja eladni,ha egyszer elpatkolok). Kis etz,nagy etz,gpz500r,cb5oo,scarabeo 50,majd volt 250 2t,125 2t versenyendúróm is,meg egy oldalkocsis Izs,aztán az Ybrahim,és most ez az Xc300. Tehát folyamatosan volt alattam valami,volt,hogy több is egyszerre. Chopperem még nem volt,meg valószínüleg már nem is lesz. Asszem most érettem meg arra,hogy nagyrobogóm legyen:juhe: ! ..bár ennek az eszmefuttatásnak nagy része nem idevaló..bocs.


Asszem jó lesz Veled találkozni! :yess: :vigyor: :juhe:

Ennek örülök,ha így gondolod!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2021 ápr. 18 06:12 #5787 Írta: Cbhires
Cbhires válasza a(z) Motorblokk és CVT hajtómű témában

:)Az előző motorom,1henger,4T,125cm3,és 10le volt. Azzal 70ekkel jártam. Igazából ezzel sem járok sokkal gyorsabban,nem szeretem a gyors tempót. Viszont a 125 cm3 után úgy gondoltam,azért a 250cm3 az kell! Azért váltottam robogóra egyébként,mert mindig is irigyeltem a robogósok időjárásvédelmét,pakolhatóságát. Az Ybrahimot már alig használtam. A szabadidőmben bicajozni járok,az mostanság a fő hobbim! Dolgozni még eljártam volna a kis Yamahával,de a melóhelyemen macerás az állandó öltözködés(motoros/munkaruha),hajnalba hideg van,(nem 2km a városban),pakolóhely 0! Szóval csak állt...így eladtam,és lett az xc. Ezzel már szívesen elrobogok melóba. Nagy plexi van rajt,meg van lábtakaró. Tehát munkásruhába megoldható. Múltor 6 fok volt hajnalba,és még simán nem fáztam rajta. Ezzel nem azt mondom,hogy télen-nyáron ezt akarom használni,mert ugye van autó is,de így legalább egy olyan motor áll a garázsba,ami praktikus,és használhatóbb. Tehát a mit akarsz kérdésre,asszem itt a válasz. Nagyjából pont ezt akartam. Tisztában vagyok vele nagyjából,hogy mekkora ,és milyen,motort vettem,és az mit bír.Az előbbi görgőméret elmélkedés...mondjuk azt,hogy hangosan gondolkodtam. Nemsoká 41 éves leszek. Kb10 éves korom óta motorozok. A Simson Star,amivel fater tanított,az még mindig megvan. (azt max a fiam fogja eladni,ha egyszer elpatkolok). Kis etz,nagy etz,gpz500r,cb5oo,scarabeo 50,majd volt 250 2t,125 2t versenyendúróm is,meg egy oldalkocsis Izs,aztán az Ybrahim,és most ez az Xc300. Tehát folyamatosan volt alattam valami,volt,hogy több is egyszerre. Chopperem még nem volt,meg valószínüleg már nem is lesz. Asszem most érettem meg arra,hogy nagyrobogóm legyen:juhe: ! ..bár ennek az eszmefuttatásnak nagy része nem idevaló..bocs.


Nekem tetszett az eszmefuttatás.
Jó olvasni olyat, hogy valaki megtalálta a számításait egy motorban, olyat, hogy valaki tisztában van az igényeivel, lehetőségeivel és ennek megfelelően vett hozzá egy gépet.

Szia! :)Azért igényeim lettek vonlna egy újjabb,...ne adj isten új motorra,de hát addig nyújtozkodtam,ameddig a takaróm ért:)!

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.583 másodperc