|
|
|
2012. márc. 13. 19:48 | Válasz | #300 | |||
Ne gondold hogy ez csak a Burginál jelentkezik! Nekem bekapcsolt ugyan ha túlmelegedett a motor, de sajnos hegymenetben két személlyel már nem tudta akkor visszahűteni. Kicsi volt a menetszél, a ventillátor meg már nem tud annyit szívnia forró aszfalt fölött így marad a megelőzés. Én ezért tettem rá egy kapcsolót, így simán bármikor bekapcsolhatom ha úgy ítélem meg hogy szükség lesz rá. Természetesen az automatika is ott figyel... Városban elég.
| |||
| |||
2012. márc. 13. 20:25 | Válasz | #301 | |
Burgisok. Nekem még ilyen problémám nem volt.. |
© jasa | 2012. márc. 14. 12:39 | Válasz | #302 | ||
A 250 és 400 ugyanakkora hűtővel rendelkezik, a 250-nél nálam sokszor "túlhűtés" volt, ősszel-tavasszal takarót tettem a hűtőbordák elé "zsigulis" módra.
| |||
|
2012. márc. 14. 16:08 | Válasz | #303 | |||
Nekem sem
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 15. 18:41 | Válasz | #304 | ||
Még ilyet nemláttatok...Nembirom lehuzni a hökapcsolóról a csatlakozót, a hütöröl. Nemhittem hogy ennyire béna vagyok..2órát szaroztam vele,,és pipa lettem,,jó jó aztán piás is,,mert a wisky csavarlazitóbol sok lett. Még mielött kalapáccsal megmutattam volna ki a fönök abbahagytam a szerelést,illetve a kinlódást,,talán majd holnap sikerül. | |||
|
2012. márc. 15. 18:55 | Válasz | #305 | |||
Satya nézd meg nagyítóval mert előfordulhat, hogy "benyomós"!!
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 15. 19:01 | Válasz | #306 | ||
Hát én már mindent bevettem,eredménytelenül. Átakartam hidalni hogy a ventillátort ellenörizzem,müködik e..DE AZ a kurva kábelcsati szivat,,ünnepnapon,,a rohadt Ennyi idö alatt már a Zafirácskámból kivettem volna a motort,váltót. | |||
| |||
2012. márc. 15. 19:05 | Válasz | #307 | |||
A lapos csatlakozó közepén szokott lenni egy horog, lecsúszás elleni biztosítékként!! Nehéz észrevenni és megnyomni is! Nézd meg nagyítóval!!
| |||
|
© satyapapa | 2012. márc. 15. 19:08 | Válasz | #308 | ||
Köszi. Körcsatlakozó van,oldalt reteszelös nyomokarral,,eddig eljutottam csak éppen nembiom lehuzni,,hiába nyomom,huzóm ráncigálom.stb | |||
| |||
2012. márc. 15. 19:39 | Válasz | #309 | |
Ne aggódj Papi. Nyisd a kaput, viszem a kutyát.Visszasírja még az a csatlakozó a csavarlazítót.
|
© satyapapa | 2012. márc. 15. 19:46 | Válasz | #310 | ||
No azt már nem,nemtudom mennyire van a kutyád étvágya hitelesitve,,én pedig nem ujjáépiteni akarom a maradványaiból a burgit,henem csak javitani egy kapcsolót.
| |||
|
2012. márc. 16. 06:23 | Válasz | #311 | |||
Megnéztem egy Burgi képet, nem olyan mint amire gondoltam. Azért nézd át a rendszert mert ez a konstrukció akkor is ilyen hibát produkál ha a hűtő alja tele van.Nem szerencsés a hűtőre rakni az érzékelőt.Főleg nem az aljára.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 16. 17:32 | Válasz | #312 | ||
ORIÁSI szivás-erölködés után lejött a kábelcsatlakozó a kapcsolóról,áthidaltuk a vezetéket és a ventillátor életre kelt. Mostmár majd kiszedem a hökapcsolót,de mára már televolt a tangám a szereléssel.(a boylerem is most került szerelésre) | |||
|
2012. márc. 16. 17:46 | Válasz | #313 | |||
Pedig az enyém is alul van, a baloldalon... De a gyártó előírja a karbantartásban a rendszeres mosását a hűtőnek. Erre eddig SatyaPapának nem lehetett alkalma, de eztán biztos öblögetni fogja Ő is. Hiába, vannak dolgok amik idővel előjönnek. Ettől nagyobb baj ne legyen! | |||
| |||
2012. márc. 16. 19:00 | Válasz | #314 | |
A Suzuki csatlakozó más fajták mint a megszokott! Néha előbb nyomni/tolni kell aztán lehet csak oldani!! | |
© satyapapa | 2012. márc. 16. 19:13 | Válasz | #315 | ||
A csatlakozónak nem az oldalán lévö oldóreteszt kellet nyomni hanem hátulról mögé nyulni,,ezáltal a kiemelkedés kiakad a horonyból,,,sajna nemsok hely van,és csak egy bizonyos szerszámméret használható. egyébként,összességében nagyon jól szerelhetö ,és okos megoldásokat tartalmaz a burgi.Az idomok könnyen,roncsolásmentesen oldhatóak. Most kicsrélem a hökapcsolót,és egy tömitést a hütéscsö és a fedél csatlakozónál,,,,aztán GOO | |||
|
2012. márc. 16. 21:28 | Válasz | #316 | |
Nzsazs. Eladó a géped?? 6000km..ig tartott a szerelem.. Ezek szerint nem vált be. |
© jasa | 2012. márc. 19. 11:29 | Válasz | #317 | ||
Leküzdve a saját butaságom alkotta korlátokat végre feltettem a galériába a "nullrevízió" utáni állapoban készült képeket (a "védjegyeim" már rajta vannak: szőnyeg, kerékpáróra)
| |||
|
© satyapapa | 2012. márc. 20. 18:09 | Válasz | #318 | ||
Nos burgisok...Végre megoldódott a gépem problémája,,,elvolt repedve a vizpumpa ház..már megvan az ujj..Ingyen adott Krisztián .. nagyon könnyü cserélni általában,,,sajna nekem egy csavar nemjött ki,beletört,de már ezt is megoldottam.bent lesz az ujj kapcsoló is,, és aztán goo | |||
|
© satyapapa | 2012. márc. 24. 19:31 | Válasz | #319 | ||
Juhász Béci,,Jasa ,,ment email. Köszi | |||
|
© juhász béla | 2012. márc. 24. 20:38 | Válasz | #320 | ||
Ment a válasz Papa.
| |||
| |||
2012. márc. 24. 20:48 | Válasz | #321 | |
Én is átnyergeltem egy suzukira :):):)
|
© jasa | 2012. márc. 25. 18:18 | Válasz | #322 | ||
10 perce válaszoltam.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 25. 20:26 | Válasz | #323 | ||
Jasa-Juhász Béci KÖSZI: A burginak is megvan a maga rigojája,,de nagyon jól lehet szervizelni,,ésszerü Valoszinüleg felveszem videora a szerelési ,elökészületi fázisokat hátha érdekel valakit. | |||
| |||
2012. márc. 25. 20:36 | Válasz | #324 | |||
| |||
2012. márc. 25. 20:37 | Válasz | #325 | |||
Bocs véletlen volt! Még nem vagyok kitisztulva, össze -vissza nyomkodok! | |||
| |||
2012. márc. 26. 12:07 | Válasz | #326 | |
Ha osztrákból hozok be egy segédmotort és használni akarom, azzal nem kell semmit csinálnom csak egy adásvételivel bemenni a biztosítóhoz és ennyi. Vagy ez nem így működik?
|
© satyapapa | 2012. ápr. 01. 06:53 | Válasz | #327 | ||
Hát oriási dolog !! A japán konzulátuson keresztül sikerült rendelnem a Yamaha gyártól egy Vadi ujj majesty 700ccm 3hengeres 62LE robogót,,Szombat hajnalban kaptam meg az email,miszerint hamarosan Ausztriában (Grazban) a yamaha márkaképviseletben átvehetem a gépet. Tekintettel arra hogy a fotópályázaton amit a majákról csináltam nagyon jó eredményt értem ell (4hely) ezért jelentös kedvezményt kaptam a gépre...JUHHHÉ-Ára 1,9mf Azonositószám BP-0120401 F.S | |||
|
2012. ápr. 01. 07:11 | Válasz | #328 | |
Mit ittál...???
| |
© Herold | 2012. ápr. 01. 07:14 | Válasz | #329 | ||
Nagyon örülünk a sikerednek, kívánjuk, hogy leljen benne örömöd! Természetesen üdvözöljük az ápolóidat is, nekik kitartást kívánunk április 1.-én! =D
| |||
|
2012. ápr. 01. 07:16 | Válasz | #330 | |||
Hahó. Satyaaaa! Hahooooooo.Ééébresztőőő. Nincs semmi baaaaj. Ébresztőőő!
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 01. 07:20 | Válasz | #331 | ||
csak tudni akartam ki nemtud aludni vasárnap kora reggel,,,,huligánok
| |||
|
2012. ápr. 01. 07:30 | Válasz | #332 | |||
Bejött a Pingelès.
| |||
| |||
2012. ápr. 01. 10:36 | Válasz | #333 | |||
Ez király! | |||
| |||
2012. ápr. 01. 11:41 | Válasz | #334 | |||
Satyapapa! Egy 700ccm 3 hengeres motornak nem kéne már legalább 75-80 Le-t tudnia? Na mindegy. Biztos elirták a specifikációt. Vagy az is lehet, hogy csak a design új és valami elavult technikát raktak bele. | |||
| |||
2012. ápr. 01. 13:01 | Válasz | #335 | |||
Te Uraság! Ez április 01-i tréfa vagy valóság?! | |||
| |||
2012. ápr. 01. 13:14 | Válasz | #336 | |||
Így van! Kötsz biztosítást, nálad van az adásvételi és GÓ! | |||
| |||
2012. ápr. 01. 13:29 | Válasz | #337 | |||
Hát persze hogy tréfa Mészizs.
| |||
| |||
© Herold | 2012. ápr. 01. 18:50 | Válasz | #338 | ||
Na de Sutyi, Satyapapa a barkas motoros platós változatot rendelte, ott pedig nem a csúcsteljesítmény a lényeg! :)
| |||
| |||
2012. ápr. 01. 19:06 | Válasz | #339 | |||
TEEEEEE!!!
| |||
| |||
© Wiking | 2012. ápr. 06. 14:58 | Válasz | #340 |
92-es Suzuki bandit.hoz nem tud esetleg valaki alkatrészeket? Mágneskerék kellene a generátorba, meg első teleszkópszárak.
|
© Wiking | 2012. ápr. 06. 15:01 | Válasz | #341 |
Jah.. az lemaradt, hogy 250ccm-es a motor :)
|
© juhász béla | 2012. ápr. 06. 18:44 | Válasz | #342 | ||
Minden beszerezhető,idő és pénz kérdése.
| |||
| |||
2012. ápr. 09. 21:19 | Válasz | #343 | |
Két gyors kérdésem lenne, ha rakok össze egy 50cc 4t robogót a Dugattyúnak hogy kell állni mert nincs rajt semmi jelzés vagy mindegy illetve a gyűrű nyílásainak hogy kell állni mivel nincs a dugón olyan kis elakadóstift mint a 2 ütemű dugón? Ezen a linken ilyen dugattyú van: http://webmotors.hu/spd/2100000074723/DUGATTYU_3900_KPL_4T |
© Szomjas | 2012. ápr. 09. 22:07 | Válasz | #344 | ||
Ilyenkor még motort szerelsz vagy miért kell gyorsan a válasz? 8-o Szerintem a dugattyút úgy rakd fel,ahogy a rajta lévő volt! Ami rajta volt dugattyú azon volt jelölés? A csapszeg furata egyforma távolságra van a palásttól? A gyűrűfelrakásnál a hornyok számával elosztod a 360 fokot és mindegyiken annyit tekersz az előzőhöz képest. Pl. 3 horony van,akkor 120 fokonként kell elforgatni őket. Az olajlehúzó gyűrűnél sem eshet egybe a két horony.
| |||
|
2012. ápr. 09. 22:28 | Válasz | #345 | |||
Malaguti SPIDERMAX GT 500 valakinek ismerős ? | |||
|
© jasa | 2012. ápr. 11. 12:12 | Válasz | #346 | ||
Mostmár nem aktuális, de kiváncsiságból ránéztem a piacra: háááááát, ugyanezt a vasat most kb. 100-150 ezerrel többért tudnám megvenni (jó hogy két hónapja még időben léptem). Egyébként márc közepén kezdtem a szezont és már 2.000 km benne van. A fogyi 85-95 nyugis tempó mellett (visszafogom magam ) megáll 3,5-nél. Ennél a .... magas benzinárnál ez főleg fontos. Viszont ezidő alatt elfogyott 1 liter olaj utántöltésre, amit sokallok. Friss olajcserét (Honda szervizben, nem tudom milyen márka és fajta) követően vettem, én Castrol actevo x-tra 10w40-t tettem bele. Azt olvastam, hogy a Repsolt kevésbé eszi (?) Figyelek a következő cseréig (még 4000 km) aztán meglátom, lehet hogy váltok ..... | |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 11. 15:16 | Válasz | #347 | ||
Hát 2-ezer km-re az 1 liter olaj nemtul sok,bár nemis kevés..De vedd figyelembe hogy ez sok 1hengeres,használt gépre jellemzö,A szervizbe azt mondták,hogy ha kissé magasnak tünik az olajfogyasztás ne majrézzak,ez tulajdonság. Azért nézd meg hogy a légszürö ház aljába van e olaj.Az enyémnél legalábbis van egy kevés,és a tulfolyó csövön is egy-egy csepp elszivárog.A majámnál generál elött ezer km-re 1lötyi elment,gyürüzés simmeringezés stb után persze kevesebb lett de azért fogyott valamennyi,,(közbe eladtam). Egyébként a burgi is össze vissza fogyassza az olajat,,van ugy hogy ezer km-re 1 deci,,de ha olyan kedve van (lányos ciklus) akkor 3-4deci is simán elfogyhat. | |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 11. 15:19 | Válasz | #348 | ||
Ja még annyi hogyha vacak lenne a blokk akkor a benzinböl is több fogyna hiszen csökken a hatásfok is,itt ott elszökne a munkaütemü gáznyomás.
| |||
| |||
2012. ápr. 16. 20:04 | Válasz | #349 | |
minden motortípusra jellemző hogy a szelepek alatt szelepenkét 2 rugó található? Most szedtem szét 2db 50cc 4t robogóblokkot, de mindkettőben 1 rugó van szelepenként. A típus service manuálja 2 db-ot ír szelepenként. Most vagy kókányok szerelték a blokkokat valaha, de évjárat nem hiszem hogy befolyásolja szeleprugók számát a leírásban.
|
© satyapapa | 2012. ápr. 19. 19:29 | Válasz | #350 | ||
ma tankolásnál pontosan lemérhettem a gépem fogyasztását,,234km-re tankolta 8liter (méregdrága) benyát.Ez csak városi forgalom,1 személy, normál hajtás,,reggel kis melegités,
| |||
|
© Mathias | 2012. ápr. 20. 16:50 | Válasz | #351 | ||
Nekem ez 9,5 literből áll meg. Ellenben nincs mérhető olajfogyasztásom 1500km alatt.
| |||
|
2012. ápr. 21. 08:02 | Válasz | #352 | |||
A majestymen azt figyeltem meg, hogy az első 1000km-en semmi, a következő 1000km-en ~0-2dl, majd az utolsó 1000km-en 3-5dl fogyasztott az olajból. Mikor mennyit kb: 0,2-0,7 liter/3000km. De nekem volt olaj folyásom is a végén!
| |||
| |||
2012. ápr. 21. 09:24 | Válasz | #353 | |||
A T-maxba 5.000 km-es olajcsere ciklus alatt még egyszer sem töltöttem utána, pedig 50.000 km van benne. Oké mondhatjátok, mert 2 hengeres. De a 125-ös Majámba sem kellett után tölteni, pedig 32.000 km volt abban is. Az olaj mind esetben Repsol 5W-40 volt. A gyári ajánlás 10w-40. Tehát hígabb olajjal járok mindig. Én sokallom a 0,5.... literes olajfogyasztásokat. Hogy akkor én is írjak fogyasztást: Yamaha T-Max Románia: 4.1 l (csapatban motorozva) Németország 2 személy: 4.6 (csapatban motorozva Napi használat: 4.6-4.8 l (110-es utazó, intenzív gyorsítás) Napi használat 2 személy: 4.8-5.0 l (110-es utazó, intenzív gyorsítás) | |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 21. 12:06 | Válasz | #354 | ||
na ez szép.Gratula....Én is castrol 5W-40olajjal járok...mert ez sokkal tovább megörzi a jó tulajdonságait, Pedig a burgim 40ezer km-es és 11-éves,de birja a nedüt és nemis fogyasztja jelentösen,pedig nem ez a jellemzö rájuk,
| |||
| |||
© passat52 | 2012. ápr. 21. 12:31 | Válasz | #355 | ||
42 ezer van a majámban de még sosem kellett utána tölteni a két ciklus alatt. A Saranban 15 ezer az olajcsere ciklus és épp tegnap néztem. 12 ezer van olajcsere óta és az eredeti szinten van! :) | |||
| |||
2012. ápr. 21. 14:22 | Válasz | #356 | |||
A fogyasztás adatok nálam benzinre vonatkoznak l/100 km. A túrák 1500 km környékiek. 4.1 l/100 km 4.6 l/100 km Egyedül kb. 15.000 km-t, utassal szintén kb. 5.000 km-t mentem. Olaj fogyi nem jelentkezett. 20.000 km tapasztalatai. | |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 21. 19:55 | Válasz | #357 | ||
Burgisok __Gold Fren (cseh) elsö féktárcsa ciksz 166647 méret--260X142X121,1 ,,ára 9600ft- -nagyvas.hu | |||
|
2012. ápr. 22. 19:47 | Válasz | #358 | |||
Megvan az első 1000 km-em nekem is, 2 dl olajat kellett rátöltenem. Viszont full szintetikus vékony olaj van benne. Lehet, hogy ásványi kell majd bele. De minden klasszul működik. Csináltam doboztartót, majdnem olyan mint a gyári, ezer pénzbe került ( festék ára )Fogyasztás 3,5 L, városban 3,8 l.
| |||
| |||
2012. máj. 06. 22:35 | Válasz | #359 | |
Cimborám 250 Piaggio x9-en, ha ráadja a világítást megbolondul a hőfok és a benzinszint jelző. Mitől lehet ez, ha leveszi a világítást akkor visszaáll minden a helyére.
|
2012. máj. 06. 22:41 | Válasz | #360 | |
Aksi lesz. Először próbálja meg az aksi környékén az összes csati/bizti/sarú szét/össze/WD-40 ha nem segít akkor aksi. | |
© Koko | 2012. máj. 07. 09:41 | Válasz | #361 | ||
99%,hogy testkábel hiba!
| |||
| |||
© Szomjas | 2012. máj. 07. 11:58 | Válasz | #362 | ||
Mz Ts 125-höz van valakinek eladó alkatrésze? Karburátor érdekelne és hátsó lengéscsillapító elsősorban.
| |||
|
© satyapapa | 2012. máj. 07. 16:47 | Válasz | #363 | ||
Én is a testkábel hibájára szavazok mint a legegyszerübben javitható hiba,megkell nézni a nagativ érnitkezéseket,Persze lehet kissé bonyolultab hiba is
| |||
| |||
2012. máj. 07. 19:20 | Válasz | #364 | |||
Egy kicsit visszatértem a gyökerekhez, mint többen tudjátok is! Vettem egy Trabant 601S-t, hogy legyen mivel szórakoznom! Amennyiben valakinek lenne valami tuning ötlete, tapasztalata, leírása, használható linkje, fotói, azt megköszönném! Akár privátba is küldheti az " ész osztást" Holnaptól vasárnapig nem leszek! Köszi! | |||
|
© satyapapa | 2012. máj. 07. 19:40 | Válasz | #365 | ||
Hát a karbi és a kipupogó adhat egy kis plusz pacit.Én a trabinál 1-40 benzin olaj keverést használtam,bioetanol is mehet 20L benyához 4 L etanol,,(nehezzen fog kokszosodni,magas az okt-száma) Bár most nincs rá szükség,de a fütésen tudsz javitani sokat,,,DE Inkább majd privátban mondom. | |||
| |||
2012. máj. 07. 19:48 | Válasz | #366 | |||
| |||
2012. máj. 07. 19:53 | Válasz | #367 | |||
Küldjem én is??
| |||
| |||
2012. máj. 07. 20:02 | Válasz | #368 | |||
Te majd személyesen! Holnaptól a Balcsin leszek. Vasárnap megkötöm a biztosítást és remélhetően az utána következő héten már az asszonyom nevén lesz és "Go Trabi Go"! | |||
| |||
© passat52 | 2012. máj. 07. 20:16 | Válasz | #369 | ||
Ha egy ötletet elfogadsz akkor írom! :) Ma láttam Ausztriában egy autó javító reklámja volt. 6 méteres oszlopra fel volt rakva a trabi 601 es, és valami kanári színekkel ki pingálva.:) Ha nyitsz egy autó javító műhelyt, ne felejtsd amit itt írtam mert reklámnak még jó! | |||
| |||
2012. máj. 07. 20:46 | Válasz | #370 | |||
Én nem a fa tetejére akarom, gólyafészeknek, hanem inkább évente 2x elővenni és egyet gurítani aztán felrakni, mégis igazad van, a fa tetejére, de csak fabakokra, hogy ott várja a következő évi gurítást! | |||
| |||
2012. máj. 07. 21:21 | Válasz | #371 | |||
Leffler Csaba aki a Ladámat bütyköli (ha kell néha) anno A-s Trabival versenyzett. Valami 42 lóerőt préseltek ki a kéthengeres erőműből, 175km/h volt a vége. Ha gondolod, összehozlak vele...
| |||
| |||
© Herold | 2012. máj. 08. 07:00 | Válasz | #372 | ||
A képen egy gyári GRS van!! De minimum replika... | |||
| |||
2012. máj. 08. 07:49 | Válasz | #373 | |||
Köszönök mindent! Most pedig irány a csobbanás! B.Fenyves! | |||
|
© jasa | 2012. máj. 08. 12:21 | Válasz | #374 | ||
úgy látszik nem csak én zakkantam meg... | |||
| |||
2012. máj. 08. 15:34 | Válasz | #375 | |||
Na a Csabi versenyautója pontosa így nézett ki, a gyári csapaté mellett állva a gyári versenyzők elismerően nézték körbe. Ha vannak még képei, kérek Tőle! Én még ültem abban a Trabiban, vezetni ugyan nem vezettem, de így is élmény volt.
| |||
| |||
© Herold | 2012. máj. 08. 16:27 | Válasz | #376 | ||
Mint ebben a témában már többször, most is irígy vagyok!
| |||
| |||
2012. máj. 10. 12:26 | Válasz | #377 | |
© satyapapa | 2012. máj. 10. 19:43 | Válasz | #378 | ||
HM--Érdekes-ügyes,de számomra használhatatlan,,
| |||
| |||
2012. máj. 10. 20:52 | Válasz | #379 | |||
De miért? Gondol el, a magyar utakon egy komoly kátyúban mekkorát tudnánk zakózni...
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. máj. 10. 20:55 | Válasz | #380 | ||
az ülés alatt hány zárt sisak fér ell....Vagy..ezzel lemenni gelsére,,,,egerböl
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. máj. 10. 20:59 | Válasz | #381 | ||
| |||
2012. máj. 10. 22:07 | Válasz | #382 | |||
Elég lenne abba egy alaposan feltöltött elsősegélycsomag... Gelsére Egerből... 40-el... Egy örökkévalóság lenne... | |||
|
2012. máj. 12. 22:57 | Válasz | #383 | |
Én sem maradhatok ki.. Beújítottam egy K7-es 650-es Burgmant. |
2012. máj. 13. 09:55 | Válasz | #384 | |||
Hú ez nagyon jó! Sok balesetmentes km-t hozzá! Képek? Színe? Km?
| |||
|
2012. máj. 15. 21:57 | Válasz | #385 | |
2012. máj. 15. 22:14 | Válasz | #386 | |||
Gratula Mosquito! Nagyon szép a paripa. Sok balesetmentes Km-t kívánok nektek vele. Nameg gumi fákat és gumi autósokat.
| |||
| |||
2012. máj. 15. 22:51 | Válasz | #387 | |||
Szép, nagyon szép! Akkor Egerben megsasolható? | |||
| |||
2012. máj. 16. 06:06 | Válasz | #388 | |
Szép a moci,gratulálok hozzá,remélem hamarosan személyesen is megcsodálhatjuk!
| |
2012. máj. 16. 07:26 | Válasz | #389 | |||
Gratula és ez az a gép, amiért talán bevállalnám az egy hét ajtócsapkodást idehaza! Tudni illik, hogy már tavaly is felreppent bennem a gondolat, hogy a Goldot elcserélném egy ilyen számomra sokat tudó masinára/Elektromos plexi és tükör, valamint a váltószerkezet/! | |||
| |||
2012. máj. 16. 08:49 | Válasz | #390 | |||
Gratula az új vashoz !
| |||
| |||
2012. máj. 16. 14:30 | Válasz | #391 | |
2012. máj. 17. 20:39 | Válasz | #392 | |||
Jasa ! Légyszives nézd meg a motorodon majd ha ráérsz az alábbi alkatrészt: Első kerék tengelyén bal oldalt a teló szár és a kerékcsapágy között van egy kb 5-6 cm-es közdarab. Annak egyik felén van egy kis perem. Melyik fele megy a csapágynak a sima egyenes v a peremes szélesebb? Ma kivettem az első kereket és ez kiesett, nem tudtam megfigyelni melyik irányban állt. Visszatettem sima felével a csapágy felé ( valahogy igy passzolt jobban) de az a biztos ha megnéznéd. Köszönöm. | |||
|
© jasa | 2012. máj. 17. 22:40 | Válasz | #393 | ||
Szerintem jól tetted, a peremes rész támaszkodik a telószáron lévő furatnak, nálam is így van.
| |||
| |||
2012. máj. 17. 22:58 | Válasz | #394 | |||
Huuu. Köszönöm :D | |||
| |||
2012. máj. 18. 23:02 | Válasz | #395 | |
Köszönöm Mindenkinek a jókívánságokat! Igen látható lesz Egerben! |
© Pazo | 2012. máj. 19. 11:46 | Válasz | #396 | ||
Ilyet láttatok már?http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_srv_850-5808536
| |||
|
2012. máj. 19. 12:10 | Válasz | #397 | |||
Én már láttam , a mostani citadellán is volt fen egy csak régebbi kiadás.Brutális 200feletti végsebesség!
| |||
| |||
© Pazo | 2012. máj. 19. 12:23 | Válasz | #398 | ||
Csak ne lenne ilyen drága!
| |||
| |||
2012. máj. 19. 15:46 | Válasz | #399 | |||
Majdnem ua mind a Gilera Gp800.
| |||
| |||
|
|
|