Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Egyéb típusok
A Yamahától eltérő, egyéb típusokkal kapcsolatos műszaki kérdések

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


tamas2012. márc. 13. 19:48 | Válasz | #300 
Ne gondold hogy ez csak a Burginál jelentkezik! Nekem bekapcsolt ugyan ha túlmelegedett a motor, de sajnos hegymenetben két személlyel már nem tudta akkor visszahűteni. Kicsi volt a menetszél, a ventillátor meg már nem tud annyit szívnia forró aszfalt fölött így marad a megelőzés. Én ezért tettem rá egy kapcsolót, így simán bármikor bekapcsolhatom ha úgy ítélem meg hogy szükség lesz rá. Természetesen az automatika is ott figyel... Városban elég.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2012. márc. 13. 20:25 | Válasz | #301 
Burgisok.
Nekem még ilyen problémám nem volt..

 © jasa2012. márc. 14. 12:39 | Válasz | #302 
A 250 és 400 ugyanakkora hűtővel rendelkezik, a 250-nél nálam sokszor "túlhűtés" volt, ősszel-tavasszal takarót tettem a hűtőbordák elé "zsigulis" módra.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

gábor2012. márc. 14. 16:08 | Válasz | #303 
Nekem sem
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © satyapapa2012. márc. 15. 18:41 | Válasz | #304 
Még ilyet nemláttatok...Nembirom lehuzni a hökapcsolóról a csatlakozót, a hütöröl.
Nemhittem hogy ennyire béna vagyok..2órát szaroztam vele,,és pipa lettem,,jó jó aztán piás is,,mert a wisky csavarlazitóbol sok lett.
Még mielött kalapáccsal megmutattam volna ki a fönök abbahagytam a szerelést,illetve a kinlódást,,talán majd holnap sikerül.
06304373303-vagyok elérhetö

Feco2012. márc. 15. 18:55 | Válasz | #305 
Satya nézd meg nagyítóval mert előfordulhat, hogy "benyomós"!!
Motor után,első a család legyen!

 © satyapapa2012. márc. 15. 19:01 | Válasz | #306 
Hát én már mindent bevettem,eredménytelenül.
Átakartam hidalni hogy a ventillátort ellenörizzem,müködik e..DE AZ a kurva kábelcsati szivat,,ünnepnapon,,a rohadt
Ennyi idö alatt már a Zafirácskámból kivettem volna a motort,váltót.
06304373303-vagyok elérhetö

Feco2012. márc. 15. 19:05 | Válasz | #307 
A lapos csatlakozó közepén szokott lenni egy horog, lecsúszás elleni biztosítékként!! Nehéz észrevenni és megnyomni is! Nézd meg nagyítóval!!
Motor után,első a család legyen!

 © satyapapa2012. márc. 15. 19:08 | Válasz | #308 
Köszi.
Körcsatlakozó van,oldalt reteszelös nyomokarral,,eddig eljutottam csak éppen nembiom lehuzni,,hiába nyomom,huzóm ráncigálom.stb
06304373303-vagyok elérhetö

GRISA2012. márc. 15. 19:39 | Válasz | #309 
Ne aggódj Papi. Nyisd a kaput, viszem a kutyát.Visszasírja még az a csatlakozó a csavarlazítót.

 © satyapapa2012. márc. 15. 19:46 | Válasz | #310 
No azt már nem,nemtudom mennyire van a kutyád étvágya hitelesitve,,én pedig nem ujjáépiteni akarom a maradványaiból a burgit,henem csak javitani egy kapcsolót.
06304373303-vagyok elérhetö

Feco2012. márc. 16. 06:23 | Válasz | #311 
Megnéztem egy Burgi képet, nem olyan mint amire gondoltam. Azért nézd át a rendszert mert ez a konstrukció akkor is ilyen hibát produkál ha a hűtő alja tele van.Nem szerencsés a hűtőre rakni az érzékelőt.Főleg nem az aljára.
Motor után,első a család legyen!

 © satyapapa2012. márc. 16. 17:32 | Válasz | #312 
ORIÁSI szivás-erölködés után lejött a kábelcsatlakozó a kapcsolóról,áthidaltuk a vezetéket és a ventillátor életre kelt.
Mostmár majd kiszedem a hökapcsolót,de mára már televolt a tangám a szereléssel.(a boylerem is most került szerelésre)
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2012. márc. 16. 17:46 | Válasz | #313 
Pedig az enyém is alul van, a baloldalon...
De a gyártó előírja a karbantartásban a rendszeres mosását a hűtőnek. Erre eddig SatyaPapának nem lehetett alkalma, de eztán biztos öblögetni fogja Ő is. Hiába, vannak dolgok amik idővel előjönnek. Ettől nagyobb baj ne legyen!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2012. márc. 16. 19:00 | Válasz | #314 
A Suzuki csatlakozó más fajták mint a megszokott!
Néha előbb nyomni/tolni kell aztán lehet csak oldani!!

 © satyapapa2012. márc. 16. 19:13 | Válasz | #315 
A csatlakozónak nem az oldalán lévö oldóreteszt kellet nyomni hanem hátulról mögé nyulni,,ezáltal a kiemelkedés kiakad a horonyból,,,sajna nemsok hely van,és csak egy bizonyos szerszámméret használható.
egyébként,összességében nagyon jól szerelhetö ,és okos megoldásokat tartalmaz a burgi.Az idomok könnyen,roncsolásmentesen oldhatóak.
Most kicsrélem a hökapcsolót,és egy tömitést a hütéscsö és a fedél csatlakozónál,,,,aztán GOO
06304373303-vagyok elérhetö

Mosquito2012. márc. 16. 21:28 | Válasz | #316 
Nzsazs.
Eladó a géped??
6000km..ig tartott a szerelem..
Ezek szerint nem vált be.

 © jasa2012. márc. 19. 11:29 | Válasz | #317 
Leküzdve a saját butaságom alkotta korlátokat végre feltettem a galériába a "nullrevízió" utáni állapoban készült képeket (a "védjegyeim" már rajta vannak: szőnyeg, kerékpáróra)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © satyapapa2012. márc. 20. 18:09 | Válasz | #318 
Nos burgisok...Végre megoldódott a gépem problémája,,,elvolt repedve a vizpumpa ház..már megvan az ujj..Ingyen adott Krisztián ..
nagyon könnyü cserélni általában,,,sajna nekem egy csavar nemjött ki,beletört,de már ezt is megoldottam.bent lesz az ujj kapcsoló is,, és aztán goo
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2012. márc. 24. 19:31 | Válasz | #319 
Juhász Béci,,Jasa ,,ment email.
Köszi
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2012. márc. 24. 20:38 | Válasz | #320 
Ment a válasz Papa.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

dodi2012. márc. 24. 20:48 | Válasz | #321 
Én is átnyergeltem egy suzukira :):):)

 © jasa2012. márc. 25. 18:18 | Válasz | #322 
10 perce válaszoltam.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © satyapapa2012. márc. 25. 20:26 | Válasz | #323 
Jasa-Juhász Béci KÖSZI:
A burginak is megvan a maga rigojája,,de nagyon jól lehet szervizelni,,ésszerü
Valoszinüleg felveszem videora a szerelési ,elökészületi fázisokat hátha érdekel valakit.
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2012. márc. 25. 20:36 | Válasz | #324 
1996-os Majesty 250

meszizs2012. márc. 25. 20:37 | Válasz | #325 
Bocs véletlen volt!
Még nem vagyok kitisztulva, össze -vissza nyomkodok!
1996-os Majesty 250

trans852012. márc. 26. 12:07 | Válasz | #326 
Ha osztrákból hozok be egy segédmotort és használni akarom, azzal nem kell semmit csinálnom csak egy adásvételivel bemenni a biztosítóhoz és ennyi. Vagy ez nem így működik?

 © satyapapa2012. ápr. 01. 06:53 | Válasz | #327 
Hát oriási dolog !!
A japán konzulátuson keresztül sikerült rendelnem a Yamaha gyártól egy Vadi ujj majesty 700ccm 3hengeres 62LE robogót,,Szombat hajnalban kaptam meg az email,miszerint hamarosan Ausztriában (Grazban) a yamaha márkaképviseletben átvehetem a gépet.
Tekintettel arra hogy a fotópályázaton amit a majákról csináltam nagyon jó eredményt értem ell (4hely) ezért jelentös kedvezményt kaptam a gépre...JUHHHÉ-Ára 1,9mf
Azonositószám BP-0120401 F.S
06304373303-vagyok elérhetö

orpi552012. ápr. 01. 07:11 | Válasz | #328 
Mit ittál...???

 © Herold2012. ápr. 01. 07:14 | Válasz | #329 
Nagyon örülünk a sikerednek, kívánjuk, hogy leljen benne örömöd! Természetesen üdvözöljük az ápolóidat is, nekik kitartást kívánunk április 1.-én! =D
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Ifj. Posta Sándor2012. ápr. 01. 07:16 | Válasz | #330 
Hahó. Satyaaaa! Hahooooooo.Ééébresztőőő. Nincs semmi baaaaj. Ébresztőőő!
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © satyapapa2012. ápr. 01. 07:20 | Válasz | #331 
csak tudni akartam ki nemtud aludni vasárnap kora reggel,,,,huligánok
06304373303-vagyok elérhetö

Ifj. Posta Sándor2012. ápr. 01. 07:30 | Válasz | #332 
Bejött a Pingelès.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

tamas2012. ápr. 01. 10:36 | Válasz | #333 

Ez király!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Ifj. Posta Sándor2012. ápr. 01. 11:41 | Válasz | #334 
Satyapapa!

Egy 700ccm 3 hengeres motornak nem kéne már legalább 75-80 Le-t tudnia?

Na mindegy. Biztos elirták a specifikációt. Vagy az is lehet, hogy csak a design új és valami elavult technikát raktak bele.


Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

meszizs2012. ápr. 01. 13:01 | Válasz | #335 

Te Uraság!

Ez április 01-i tréfa vagy valóság?!

1996-os Majesty 250

meszizs2012. ápr. 01. 13:14 | Válasz | #336 
Így van!
Kötsz biztosítást, nálad van az adásvételi és GÓ!
1996-os Majesty 250

Ifj. Posta Sándor2012. ápr. 01. 13:29 | Válasz | #337 
Hát persze hogy tréfa Mészizs.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © Herold2012. ápr. 01. 18:50 | Válasz | #338 
Na de Sutyi, Satyapapa a barkas motoros platós változatot rendelte, ott pedig nem a csúcsteljesítmény a lényeg! :)
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Feco2012. ápr. 01. 19:06 | Válasz | #339 
TEEEEEE!!!
Motor után,első a család legyen!

 © Wiking2012. ápr. 06. 14:58 | Válasz | #340 
92-es Suzuki bandit.hoz nem tud esetleg valaki alkatrészeket? Mágneskerék kellene a generátorba, meg első teleszkópszárak.

 © Wiking2012. ápr. 06. 15:01 | Válasz | #341 
Jah.. az lemaradt, hogy 250ccm-es a motor :)

 © juhász béla2012. ápr. 06. 18:44 | Válasz | #342 
Minden beszerezhető,idő és pénz kérdése.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

trans852012. ápr. 09. 21:19 | Válasz | #343 
Két gyors kérdésem lenne, ha rakok össze egy 50cc 4t robogót a Dugattyúnak hogy kell állni mert nincs rajt semmi jelzés vagy mindegy illetve a gyűrű nyílásainak hogy kell állni mivel nincs a dugón olyan kis elakadóstift mint a 2 ütemű dugón?

Ezen a linken ilyen dugattyú van: http://webmotors.hu/spd/2100000074723/DUGATTYU_3900_KPL_4T

 © Szomjas2012. ápr. 09. 22:07 | Válasz | #344 
Ilyenkor még motort szerelsz vagy miért kell gyorsan a válasz? 8-o Szerintem a dugattyút úgy rakd fel,ahogy a rajta lévő volt! Ami rajta volt dugattyú azon volt jelölés? A csapszeg furata egyforma távolságra van a palásttól? A gyűrűfelrakásnál a hornyok számával elosztod a 360 fokot és mindegyiken annyit tekersz az előzőhöz képest. Pl. 3 horony van,akkor 120 fokonként kell elforgatni őket. Az olajlehúzó gyűrűnél sem eshet egybe a két horony.
A maja klub német nagykövete. ;)

SirMoon2012. ápr. 09. 22:28 | Válasz | #345 
Malaguti SPIDERMAX GT 500 valakinek ismerős ?

Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © jasa2012. ápr. 11. 12:12 | Válasz | #346 
Mostmár nem aktuális, de kiváncsiságból ránéztem a piacra: háááááát, ugyanezt a vasat most kb. 100-150 ezerrel többért tudnám megvenni (jó hogy két hónapja még időben léptem).

Egyébként márc közepén kezdtem a szezont és már 2.000 km benne van. A fogyi 85-95 nyugis tempó mellett (visszafogom magam ) megáll 3,5-nél. Ennél a .... magas benzinárnál ez főleg fontos.

Viszont ezidő alatt elfogyott 1 liter olaj utántöltésre, amit sokallok. Friss olajcserét (Honda szervizben, nem tudom milyen márka és fajta) követően vettem, én Castrol actevo x-tra 10w40-t tettem bele. Azt olvastam, hogy a Repsolt kevésbé eszi (?) Figyelek a következő cseréig (még 4000 km) aztán meglátom, lehet hogy váltok .....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © satyapapa2012. ápr. 11. 15:16 | Válasz | #347 
Hát 2-ezer km-re az 1 liter olaj nemtul sok,bár nemis kevés..De vedd figyelembe hogy ez sok 1hengeres,használt gépre jellemzö,A szervizbe azt mondták,hogy ha kissé magasnak tünik az olajfogyasztás ne majrézzak,ez tulajdonság. Azért nézd meg hogy a légszürö ház aljába van e olaj.Az enyémnél legalábbis van egy kevés,és a tulfolyó csövön is egy-egy csepp elszivárog.A majámnál generál elött ezer km-re 1lötyi elment,gyürüzés simmeringezés stb után persze kevesebb lett de azért fogyott valamennyi,,(közbe eladtam).
Egyébként a burgi is össze vissza fogyassza az olajat,,van ugy hogy ezer km-re 1 deci,,de ha olyan kedve van (lányos ciklus) akkor 3-4deci is simán elfogyhat.
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2012. ápr. 11. 15:19 | Válasz | #348 
Ja még annyi hogyha vacak lenne a blokk akkor a benzinböl is több fogyna hiszen csökken a hatásfok is,itt ott elszökne a munkaütemü gáznyomás.
06304373303-vagyok elérhetö

trans852012. ápr. 16. 20:04 | Válasz | #349 
minden motortípusra jellemző hogy a szelepek alatt szelepenkét 2 rugó található? Most szedtem szét 2db 50cc 4t robogóblokkot, de mindkettőben 1 rugó van szelepenként. A típus service manuálja 2 db-ot ír szelepenként. Most vagy kókányok szerelték a blokkokat valaha, de évjárat nem hiszem hogy befolyásolja szeleprugók számát a leírásban.

 © satyapapa2012. ápr. 19. 19:29 | Válasz | #350 
ma tankolásnál pontosan lemérhettem a gépem fogyasztását,,234km-re tankolta 8liter (méregdrága) benyát.Ez csak városi forgalom,1 személy, normál hajtás,,reggel kis melegités,
06304373303-vagyok elérhetö

 © Mathias2012. ápr. 20. 16:50 | Válasz | #351 
Nekem ez 9,5 literből áll meg. Ellenben nincs mérhető olajfogyasztásom 1500km alatt.
2008 Yamaha Majesty YP400

Sanci2012. ápr. 21. 08:02 | Válasz | #352 
A majestymen azt figyeltem meg, hogy az első 1000km-en semmi, a következő 1000km-en ~0-2dl, majd az utolsó 1000km-en 3-5dl fogyasztott az olajból. Mikor mennyit kb: 0,2-0,7 liter/3000km. De nekem volt olaj folyásom is a végén!
Ha egység van, nincs kétség!

SomTom2012. ápr. 21. 09:24 | Válasz | #353 
A T-maxba 5.000 km-es olajcsere ciklus alatt még egyszer sem töltöttem utána, pedig 50.000 km van benne. Oké mondhatjátok, mert 2 hengeres.
De a 125-ös Majámba sem kellett után tölteni, pedig 32.000 km volt abban is.
Az olaj mind esetben Repsol 5W-40 volt. A gyári ajánlás 10w-40. Tehát hígabb olajjal járok mindig.
Én sokallom a 0,5.... literes olajfogyasztásokat.

Hogy akkor én is írjak fogyasztást: Yamaha T-Max
Románia: 4.1 l (csapatban motorozva)
Németország 2 személy: 4.6 (csapatban motorozva

Napi használat: 4.6-4.8 l (110-es utazó, intenzív gyorsítás)
Napi használat 2 személy: 4.8-5.0 l (110-es utazó, intenzív gyorsítás)


Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © satyapapa2012. ápr. 21. 12:06 | Válasz | #354 
na ez szép.Gratula....Én is castrol 5W-40olajjal járok...mert ez sokkal tovább megörzi a jó tulajdonságait, Pedig a burgim 40ezer km-es és 11-éves,de birja a nedüt és nemis fogyasztja jelentösen,pedig nem ez a jellemzö rájuk,
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522012. ápr. 21. 12:31 | Válasz | #355 
42 ezer van a majámban de még sosem kellett utána tölteni a két ciklus alatt.
A Saranban 15 ezer az olajcsere ciklus és épp tegnap néztem. 12 ezer van olajcsere óta és az eredeti szinten van! :)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

SomTom2012. ápr. 21. 14:22 | Válasz | #356 
A fogyasztás adatok nálam benzinre vonatkoznak l/100 km.
A túrák 1500 km környékiek. 4.1 l/100 km 4.6 l/100 km
Egyedül kb. 15.000 km-t, utassal szintén kb. 5.000 km-t mentem.
Olaj fogyi nem jelentkezett.
20.000 km tapasztalatai.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © satyapapa2012. ápr. 21. 19:55 | Válasz | #357 
Burgisok __Gold Fren (cseh) elsö féktárcsa ciksz 166647 méret--260X142X121,1 ,,ára 9600ft-
-nagyvas.hu
06304373303-vagyok elérhetö

TopJoe2012. ápr. 22. 19:47 | Válasz | #358 
Megvan az első 1000 km-em nekem is, 2 dl olajat kellett rátöltenem. Viszont full szintetikus vékony olaj van benne. Lehet, hogy ásványi kell majd bele. De minden klasszul működik. Csináltam doboztartót, majdnem olyan mint a gyári, ezer pénzbe került ( festék ára )Fogyasztás 3,5 L, városban 3,8 l.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

trans852012. máj. 06. 22:35 | Válasz | #359 
Cimborám 250 Piaggio x9-en, ha ráadja a világítást megbolondul a hőfok és a benzinszint jelző. Mitől lehet ez, ha leveszi a világítást akkor visszaáll minden a helyére.

Mosquito2012. máj. 06. 22:41 | Válasz | #360 
Aksi lesz.
Először próbálja meg az aksi környékén az összes csati/bizti/sarú szét/össze/WD-40 ha nem segít akkor aksi.

 © Koko2012. máj. 07. 09:41 | Válasz | #361 
99%,hogy testkábel hiba!
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

 © Szomjas2012. máj. 07. 11:58 | Válasz | #362 
Mz Ts 125-höz van valakinek eladó alkatrésze? Karburátor érdekelne és hátsó lengéscsillapító elsősorban.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © satyapapa2012. máj. 07. 16:47 | Válasz | #363 
Én is a testkábel hibájára szavazok mint a legegyszerübben javitható hiba,megkell nézni a nagativ érnitkezéseket,Persze lehet kissé bonyolultab hiba is
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2012. máj. 07. 19:20 | Válasz | #364 
Egy kicsit visszatértem a gyökerekhez, mint többen tudjátok is!
Vettem egy Trabant 601S-t, hogy legyen mivel szórakoznom!
Amennyiben valakinek lenne valami tuning ötlete, tapasztalata, leírása, használható linkje, fotói, azt megköszönném!
Akár privátba is küldheti az " ész osztást"
Holnaptól vasárnapig nem leszek!






Köszi!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2012. máj. 07. 19:40 | Válasz | #365 
Hát a karbi és a kipupogó adhat egy kis plusz pacit.Én a trabinál 1-40 benzin olaj keverést használtam,bioetanol is mehet 20L benyához 4 L etanol,,(nehezzen fog kokszosodni,magas az okt-száma)
Bár most nincs rá szükség,de a fütésen tudsz javitani sokat,,,DE Inkább majd privátban mondom.
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2012. máj. 07. 19:48 | Válasz | #366 
1996-os Majesty 250

Feco2012. máj. 07. 19:53 | Válasz | #367 
Küldjem én is??
Motor után,első a család legyen!

meszizs2012. máj. 07. 20:02 | Válasz | #368 
Te majd személyesen!
Holnaptól a Balcsin leszek.
Vasárnap megkötöm a biztosítást és remélhetően az utána következő héten már az asszonyom nevén lesz és "Go Trabi Go"!
1996-os Majesty 250

 © passat522012. máj. 07. 20:16 | Válasz | #369 
Ha egy ötletet elfogadsz akkor írom! :)
Ma láttam Ausztriában egy autó javító reklámja volt.
6 méteres oszlopra fel volt rakva a trabi 601 es, és valami kanári színekkel ki pingálva.:)

Ha nyitsz egy autó javító műhelyt, ne felejtsd amit itt írtam mert reklámnak még jó!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

meszizs2012. máj. 07. 20:46 | Válasz | #370 

Én nem a fa tetejére akarom, gólyafészeknek, hanem inkább évente 2x elővenni és egyet gurítani aztán felrakni, mégis igazad van, a fa tetejére, de csak fabakokra, hogy ott várja a következő évi gurítást!
1996-os Majesty 250

tamas2012. máj. 07. 21:21 | Válasz | #371 
Leffler Csaba aki a Ladámat bütyköli (ha kell néha) anno A-s Trabival versenyzett. Valami 42 lóerőt préseltek ki a kéthengeres erőműből, 175km/h volt a vége. Ha gondolod, összehozlak vele...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Herold2012. máj. 08. 07:00 | Válasz | #372 
A képen egy gyári GRS van!!
De minimum replika...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

meszizs2012. máj. 08. 07:49 | Válasz | #373 
Köszönök mindent!
Most pedig irány a csobbanás!
B.Fenyves!
1996-os Majesty 250

 © jasa2012. máj. 08. 12:21 | Válasz | #374 

úgy látszik nem csak én zakkantam meg...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2012. máj. 08. 15:34 | Válasz | #375 
Na a Csabi versenyautója pontosa így nézett ki, a gyári csapaté mellett állva a gyári versenyzők elismerően nézték körbe. Ha vannak még képei, kérek Tőle! Én még ültem abban a Trabiban, vezetni ugyan nem vezettem, de így is élmény volt.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Herold2012. máj. 08. 16:27 | Válasz | #376 
Mint ebben a témában már többször, most is irígy vagyok!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Bertalan Tibor2012. máj. 10. 12:26 | Válasz | #377 

 © satyapapa2012. máj. 10. 19:43 | Válasz | #378 
HM--Érdekes-ügyes,de számomra használhatatlan,,
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2012. máj. 10. 20:52 | Válasz | #379 
De miért? Gondol el, a magyar utakon egy komoly kátyúban mekkorát tudnánk zakózni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2012. máj. 10. 20:55 | Válasz | #380 
az ülés alatt hány zárt sisak fér ell....Vagy..ezzel lemenni gelsére,,,,egerböl
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2012. máj. 10. 20:59 | Válasz | #381 
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2012. máj. 10. 22:07 | Válasz | #382 
Elég lenne abba egy alaposan feltöltött elsősegélycsomag...
Gelsére Egerből... 40-el... Egy örökkévalóság lenne...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2012. máj. 12. 22:57 | Válasz | #383 
Én sem maradhatok ki..
Beújítottam egy K7-es 650-es Burgmant.

tamas2012. máj. 13. 09:55 | Válasz | #384 
Hú ez nagyon jó! Sok balesetmentes km-t hozzá! Képek? Színe? Km?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2012. máj. 15. 21:57 | Válasz | #385 

Ifj. Posta Sándor2012. máj. 15. 22:14 | Válasz | #386 
Gratula Mosquito! Nagyon szép a paripa. Sok balesetmentes Km-t kívánok nektek vele. Nameg gumi fákat és gumi autósokat.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

tamas2012. máj. 15. 22:51 | Válasz | #387 
Szép, nagyon szép!
Akkor Egerben megsasolható?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

orpi552012. máj. 16. 06:06 | Válasz | #388 
Szép a moci,gratulálok hozzá,remélem hamarosan személyesen is megcsodálhatjuk!

meszizs2012. máj. 16. 07:26 | Válasz | #389 
Gratula és ez az a gép, amiért talán bevállalnám az egy hét ajtócsapkodást idehaza!
Tudni illik, hogy már tavaly is felreppent bennem a gondolat, hogy a Goldot elcserélném egy ilyen számomra sokat tudó masinára/Elektromos plexi és tükör, valamint a váltószerkezet/!
1996-os Majesty 250

Botos Gyula2012. máj. 16. 08:49 | Válasz | #390 
Gratula az új vashoz !
Honda FJS 600

Bertalan Tibor2012. máj. 16. 14:30 | Válasz | #391 

TopJoe2012. máj. 17. 20:39 | Válasz | #392 
Jasa !

Légyszives nézd meg a motorodon majd ha ráérsz az alábbi alkatrészt:

Első kerék tengelyén bal oldalt a teló szár és a kerékcsapágy között van egy kb 5-6 cm-es közdarab.
Annak egyik felén van egy kis perem. Melyik fele megy a csapágynak a sima egyenes v a peremes szélesebb? Ma kivettem az első kereket és ez kiesett, nem tudtam megfigyelni melyik irányban állt. Visszatettem sima felével a csapágy felé ( valahogy igy passzolt jobban) de az a biztos ha megnéznéd. Köszönöm.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © jasa2012. máj. 17. 22:40 | Válasz | #393 
Szerintem jól tetted, a peremes rész támaszkodik a telószáron lévő furatnak, nálam is így van.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

TopJoe2012. máj. 17. 22:58 | Válasz | #394 
Huuu. Köszönöm :D
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Mosquito2012. máj. 18. 23:02 | Válasz | #395 
Köszönöm Mindenkinek a jókívánságokat!
Igen látható lesz Egerben!

 © Pazo2012. máj. 19. 11:46 | Válasz | #396 
Ilyet láttatok már?http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_srv_850-5808536
tel.sz: 06 30 445 85 96

gábor2012. máj. 19. 12:10 | Válasz | #397 
Én már láttam , a mostani citadellán is volt fen egy csak régebbi kiadás.Brutális 200feletti végsebesség!
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © Pazo2012. máj. 19. 12:23 | Válasz | #398 
Csak ne lenne ilyen drága!
tel.sz: 06 30 445 85 96

Ifj. Posta Sándor2012. máj. 19. 15:46 | Válasz | #399 
Majdnem ua mind a Gilera Gp800.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com


1 2 3 [4] 5 6 7 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől