Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 125
Yamaha Majesty YP125

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © zsoltxc2013. ápr. 04. 19:42 | Válasz | #645 
Okés. Akkor így én is nyugodtan vásárlok
Köszönöm a segítséget

Feco2013. ápr. 04. 19:18 | Válasz | #644 
Őszinte leszek nem emlékszem a méretekre, mert jó pár éve volt de minden ok volt, azóta is megy a vas tudtommal.
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. ápr. 04. 19:13 | Válasz | #643 
Azok nagyon jó dugattyúk, de nagyon drágák sajna. Neked nem tünt fel hogy a gyári alapméret kisebb mint az után gyártott alapméret ?

 © zsoltxc2013. ápr. 04. 19:11 | Válasz | #642 
Szia ! Tiszaszigeten lakom. Egy Soproni webáruházat szemeltem ki pár motoros cucc megvásárlásához. Előzetesen már beszéltem velük a garanciális feltételekről s ők tűnnek a legjobbnak ebben. Röhejesnek találom azokat a motoros áruházakat akik márka vagy szakszerviz számláját kérik ahhoz hogy az esetleges reklamációval foglalkozzanak ..Szerintem mindenki a maga motorját szereli :-)

Feco2013. ápr. 04. 19:08 | Válasz | #641 
Majestybe használtam Meteor dugót tökéletes volt.
Motor után,első a család legyen!

motoregerke2013. ápr. 04. 08:20 | Válasz | #640 
Megkérnélek arra hogy ha veszel tömítést a mocihoz( ezzel a blokk-henger-hegerfejre), vagyis ami oda kerül tömítésre. Sanda gyanúm hogy az én szekerem válogatós. Most tökéletes de szeretnék egy megfelelő tartalékot.
2ik kérdésem merre laksz, hogy szegedre jössz szét.. a motort?
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © zsoltxc2013. ápr. 04. 05:15 | Válasz | #639 
Szia! Én is erre gyanakodtam mert mikor szétszedtem a blokk roncsait akkor nagyon kevés olajat találtam benne, s az is inkább valami szutyok volt. Az eset előtt vásároltam. Ez volt a második útja. Elsőre az ötös úton majdnem végig teljes gázzal jöttem le szegedre mert teszteltem a gépet. Sajnos elkövettem azt a hibát hogy nem ellenőriztem az olaj minőségét és mennyiségét. Igen, a világ legtökéletesebb gépére utal ...

tamas2013. ápr. 03. 22:50 | Válasz | #638 
Nem volt abban olaj. Ha nem nálad, akkor az előző tulajnál.

Zsolt! A mail címedben az me262 a Messerre utal...?

Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2013. ápr. 03. 22:32 | Válasz | #637 
Jaja,a hajtókar csapágyát írtam én is ..biztosan nem jól fogalmaztam.
Kíváncsi leszek jó lesz e ez a dugattyú, mert nekem is ez az olcsóbb kell. Nem tudom mi lehet a különbség a MSP vagy a VERTEX vagy a METEOR dugattyúk közt. Szerintem csak a márkát kell ezekben megfizetni ... Köszönöm a segítséget! Valószínűleg kérdezek itt még sok mindent mert lassacskán összeáll a blokk :-)

 © Wiking2013. ápr. 03. 21:45 | Válasz | #636 
Hűű! Nos igen, én magam javítom amit tudok, ha meg nemtudom, megtanulom, hogy kell :D A dugattyú tűgörgő ha megszorul, szerintem még az sem okozhatja azt, hogy eltörik a hajtókar, hosz jóval erősebb anyag mint maga a dugattyú, inkább a hajtókar csapágya okozhat nagyobb galibát, ha megáll. Ha jól emlékszem nekem 53.7, vagy 53.72 volt a henger mért átmérője, és én is ezen vaciláltam, hogy nem e lessz nagyobb a dugó mint a henger, hisz a leírt mérete alapján nem mehet bele. Megrendeltem azért, hogy lessz ami lessz, és láss csodát belement!nagyon passzos v olt maga a dugó,de a gyűrűvégek között kerek 0.1mm volt a hézag, ami megfelel a gyári méretnek. első indításnál kevertem egy kevés olajat a benzinbe, de nem volt semmi komplikáció, mint ahogy ezt tegnap is írtam. Felmelegítettem szépen üzemi hőmérsékletig a motort aztán kicsit pörgettem de semmi gond nem volt. Utánna amíg nálam volt a motor, teljesen rendben működött, és szápen járt. Ez a méret különbség szerintem csak valami elírás lehet, mert szinte tökéletes az illesztés a henger és a dugó között.

 © zsoltxc2013. ápr. 03. 20:46 | Válasz | #635 
DE most ahogy jobban megnéztem ennek MSP a " márkája " http://www.natix.mainpage.hu/webshop/webshop.php?sid=&pattern=majesty&fid=&&lang=hu&start=1&list_num=10
De hogy lehet az hogy amit innen letöltöttem katalógust ott a gyári dugattyúméretet 53.700 az után gyártott pedig 53.75 .... ? Hogy lehet nagyobb az után gyártott ?

 © zsoltxc2013. ápr. 03. 20:01 | Válasz | #634 
De van még kettő robogóm, így nem kapkodom el a gép összerakását :-)
Utánanéztem a dugattyúnak és jónak tűnik :-) Te magad javítod a motorjaid?

 © zsoltxc2013. ápr. 03. 19:58 | Válasz | #633 
Ekkor határoztam el hogy teljesen felújítom :-) az összes csapágy és minden ami indokolja a cserét. A főtengelyen sokat gondolkodtam hogy mi is legyen vele. Megmondom őszintén végül is nem mertem után gyártott hajtókart beépíteni és az eredeti meg nagyon drága így egy bontottat vásároltam ami kifogástalan állapotú. Vagy legalább is jobb mint egy tajvani hajtókar szett. Hengert is bontottan vásároltam és az intó azt mutatta hogy tökéletes :-) Így csak egy három karú hónolót vásároltam hozzá és meghónoltam. De még nincs kész sajna mert egy önindító is kell hozzá. Mikor szétszedtem akkor láttam hogy bár indítja a motort de a mágnes nagy része el volt már morzsolódva ...

 © zsoltxc2013. ápr. 03. 19:47 | Válasz | #632 
Szia! Széttörte a hengert,magát a blokkot is ki kellett cserélnem,a dugattyúm is eltörte és használhatatlanná tette a főtengelyt is .... Később mikor szétszedtem akkor találtam meg a hajtókar csapszegen hogy egy görgő berágódása és megszorulása okozta azt hogy a hajtókar három darabra tört...

 © Wiking2013. ápr. 03. 17:58 | Válasz | #631 
Maga az olajhiány nem hiszem, hogy magában elég lenne egy ilyen dologhoz. Ott valami más is közre játszhatott amik összeadódva kifárasztották az anyagot. Én is túlhajtottam a mocit mikor eltört a szelep...Ezt valószinű nem szereti ez a tipus :D
A dugó annó 8000ft körül volt mikor én vettem a gyűrűszettel együtt. A következő árkategória 22000ft volt...szóval én ezért döntöttem úgy, hogy maradok az olcsóbbnál. ha csak fele annyit megy el mint a másik már megéri.Gondolom neked akkor főtengely csere is volt, vagy csak felújítás?

 © zsoltxc2013. ápr. 02. 18:10 | Válasz | #630 
Köszönöm :-) Nekem a hajtókarral veszett össze ..mikor csúcsot akartam javítani a Debrecen - Szeged közti távon :-))) ( sajna a többi része is gajra ment ) Én is láttam ezt a dugókészletet akkor kipróbálom ezt.Szerinted okozhatta a hajtókarom darabokra törését az olajhiány?

 © Wiking2013. ápr. 02. 17:33 | Válasz | #629 
Helló! Én vettem annak idején, mivel összetűzésbe került a kipufogó szeleppel és kölcsönösen elintézték egymást :P Mivel nem akartam sokat költeni így a sokat mondó RMS dugószett mellett döntöttem. Az biztos, hogy működött vele, de túl sokáig nem volt nálam utána a motor, mert időközben meglett a 250-esem. Annyi furcsaságot találtam a csere és mézegetés közben, hogy az alap méretű henger valós mérete kisebb mint az alap méretű dugattyú névleges mérete. Noha csak pár század mm volt a különbség, de mindenesetre furcsa volt a dolog. Valójában természetesen össze lehetett rakni gond nélkül a hengert és működött is szépen. Nem szorult meg és nem volt semmien a normálistol eltérő hangja.

 © zsoltxc2013. ápr. 02. 16:01 | Válasz | #628 
Sziasztok! Valaki vásárolt már 125 ös Majestybe dugattyút?Van ötletetek hogy melyik lenne a legmegfelelőbb?Az eredeti dugattyúmból letört egy darab....Előre is köszönöm

 © CsabaB2013. ápr. 02. 09:27 | Válasz | #627 
Hidegen kicsit nehezen indul, de nem vészes, kicsi finomhangolás még kellhet neki. Tegnap mentem vele egy kört és jól viselkedik. Talán az alsó tartományban nem úgy gyorsul, mint kéne, de ez nem teljesen biztos.

tamas2013. márc. 31. 23:37 | Válasz | #626 
Azért jó lenne tudni mi volt a probléma oka.
Nekem akármit mondtok, roppant gyanús hogy miután minden elektromos csati ki lett takarítva, elindult...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

motoregerke2013. márc. 31. 23:27 | Válasz | #625 
Gratula! További legjobbakat. Több rosz hírt ne halljunk
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

Coller úr2013. márc. 31. 22:19 | Válasz | #624 
Na...örülök neki, hogy megy.
Azért valami ellátási probléma volt.
Talán többet nem jön elő.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © CsabaB2013. márc. 31. 19:22 | Válasz | #623 
A csapot már kihagytam ez volt az egyik amit még kipróbáltam, de jelentem megy a gép!
Hogy pontosan mitől javult meg, nem tudom. Szétszedtem sokadszorra a porlasztót, kicsit állítottam még a benzinszinten, amit még csináltam, hogy szétkaptam a gyertyapipát, megtisztogattam az érintkezőket, meg fezsítettem rajta, mert úgy éreztem, nem fogja eléggé a gyertyát. Összeraktam, kicsit még állítgattam a levegő csavart, megy, indul. Mentem vele két kört az utcában, szerencsére most pont nem esett, de nagyon hideg volt. Kicsit mintha nehezen gyorsulna alul, persze lehet csak rég mentem vele, meg a végét nem tudtam megnézni, nagy kört meg nem akartam menni egy szál pulcsiban. A kilométer órám meg határozottan lusta felfelé is, meg lefelé is, a GPS nem volt rajta, így nem tudom mennyit mentem. Holnap remélem indul, akkor még finomítok rajta, meg összerakom teljesen.

Feco2013. márc. 31. 18:37 | Válasz | #622 
Nézd meg a gumi szívótorkot és a csövet ami a csaphoz megy.Görbítsd meg nincs-e kirepedve.
Motor után,első a család legyen!

Feco2013. márc. 31. 18:34 | Válasz | #621 
Fújd le a karbit meg a környékét szivárgásjelző sprayjel.Talán levegőt kap valahol.Az is arra utal, hogy alapon elindul. Sőt az is, hogy nem tudsz teljes gázt adni.A benzinszint "csak"úgy állásában nem megy el.Ne állogass el olyant amit utána nehéz belőni.Olyan hibát kell keresni ami a télen történhetett, ha jó volt amikor eltetted!Nem valószínű az elektronika. Akkor általában süket mint az ágyú.
Motor után,első a család legyen!

 © CsabaB2013. márc. 31. 16:24 | Válasz | #620 
Áramot kapott, ellenállása meg volt, de most leteszteltem így is. 0.5A-ről indul szépen elkezdi kitolni a hengert, 0.3A-nál hagytam abba, több mint 2mm-t mászott. Szerintem kipipálva ez is.
Dúsítóhoz nem nyúltam, állásában elmehet? Ellenőrzöm azt is.

motoregerke2013. márc. 31. 14:36 | Válasz | #619 
Levegő kontra benzin arányát kéne még belőni, és ha az sem már nekem sincs ötletem hogy mi a baja. Maradt az orosz megoldás ütni kell hogy mennyen.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

Coller úr2013. márc. 31. 11:59 | Válasz | #618 
Pedig ez sok benzint kap szerintem azért fullad le, majd kis idő után megint elindul.
Nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi lehet a baja.
Bár csak tudnánk segíteni....

Az autómata szivató rendben? Kap áramot? Kitolja a pöckét? Azt is érdemes lenne letesztelni.
Ki kell venni a helyéről, meg kell mérni tolómérővel, majd gyújtást kell neki adni.
Egy idő után ki kell, hogy tolja a pöckét egy két milliméterre.
Ha tudtad, akkor bocs nem okoskodni akarok, csak elég bosszantó lehet, és valahogy segíteni szeretnék.
Ha szar a szívató akkor csinál ilyeneket.
Esetleg a dúsító csavar a karbin? Én állítgattam az enyémen, de ha nem pontosan 2 és fél fordulaton van, akkor nem megy. Nem lehet beállítani normálisan az alapjáratot.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © CsabaB2013. márc. 31. 11:30 | Válasz | #617 
Tudom, hogy nincs AC. Ott vagyok ahol a part szakad, semmi előrelépés, karbit szétszedtem 3x. Amikor leállt utána rögtön levettem, benzinszint rendben, mégsem indult, gyertyát kivettem, szikrát ellenőriztem másik gyertyával, amikor nem indult, volt mindig. A jelenség ugyanaz, amikor beindul pörög, gázt is tudok adni, háromnegyedig, afölött fulladozik, ha leáll, nem indul, kis idő múlva elindul alapon, de hamar leáll, gázt nem tudok húzni, ha várok sokat, kezdődik elölről minden. Van még két ötletem, meg tesztem, azt megpróbálom, utána kifogytam. :(

Feco2013. márc. 31. 07:03 | Válasz | #616 
A karbival lehet valami ebben a mociban nincs AC pumpa.
Motor után,első a család legyen!

 © CsabaB2013. márc. 30. 11:54 | Válasz | #615 
Részleges jelentés:
Az automata benzincsap tökéletesen működik, átfolyás hibátlan, a tank és a benzinszűrő gyakorlatilag koszmentes volt. Átmosva, most rakom össze, kap friss benzint és próba.

motoregerke2013. márc. 30. 09:38 | Válasz | #614 
beindul csak akkor megszívja magát, én a (AC) vagyis vákumpumpára gondolok. Ahogy be van szerelve van 2 vége a moci fara fele: a felső csonk a tankba, az alsó a karbiba megy. az eleje felé néző csonk megy a karbi előtt a szívócsonkhoz.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © CsabaB2013. márc. 30. 09:10 | Válasz | #613 
Biztos nem, de akkor be sem indulna, nem?

motoregerke2013. márc. 30. 09:06 | Válasz | #612 
Vagy ha kell csörgess meg visszahívlak. Szám az adatlapon.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

motoregerke2013. márc. 30. 09:02 | Válasz | #611 
Én kevertem már össze a csöveket a karbinál esetleg az?
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © CsabaB2013. márc. 30. 09:01 | Válasz | #610 
Igen, ezért írtam, hogy ellentmondásos, mert megszívásos tüneteket is mutat, azért is szellőztettem át gyertya nélkül. Membránok rendben (szerintem), gyorsító működik. Szelephézagra nem gyanakszom, az a sor végén van.

 © CsabaB2013. márc. 30. 08:56 | Válasz | #609 
Amikor kivettem adott, visszatekerve nem indult, csere gyertyával sem. Az elektromos gond csak azért merült fel bennem, mert hirtelen állt le. Ma rákötöm a műszert, ha beindul figyelem leálláskor.

Coller úr2013. márc. 30. 08:52 | Válasz | #608 
Csak az az érdekes, hogy egy idő után megint indul.
Mint amikor a fűnyíró megszívja magát, és várni kell vele.
Én valami olyasmire gondolok, aminek árt az állás.
Gumimembrán a porlasztóban, gyorsítómembrán, a szelepekről még nem esett szó.
Az nem lehet, hogy a szívószelep nem zár le rendesen?
Egy szelephézag állítás esetleg.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

tamas2013. márc. 30. 08:43 | Válasz | #607 
És a gyertya ad szikrát minden esetben? Nem lehet hogy a nyújtás adja meg magát egy idő után?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © CsabaB2013. márc. 30. 08:28 | Válasz | #606 
Írtam, gyertyát cseréltem, át is szellőztettem, karbit kitakarítottam. A tank benzincsap tisztítást megejtem, ha a benzinszint teszt elégtelen benzin mennyiségre fog utalni.

motoregerke2013. márc. 30. 08:21 | Válasz | #605 
Talán sok anyagot kaphat? Én kivenném a gyertyát,hogy kiszáradjon. Leengedném a tankot és kitakarítanám a karbival együtt. El nem tudod képzelni hogy mik vannak benne. Én a múlthéten szedtem szét és csináltam meg ezeket, azóta semmi próblem. (tankhoz megy a benzincső és ha leveszed ott a szűrő benne) Nálam olyanok voltak benne hogy: mikor megfúrod a tankot(spirál műanyag),festék darabok(mikor egy koriról pattog a festék), és végül fém reszelék. Mindez kb egy kávéskanál gané 3 év alatt.
Jobb ötletem nincs. Lehet hogy hülyeség de ha takarítod akkor szerintem mindent egy kaptafa alatt. Töröm a buksim hogy mi lehet még más.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © CsabaB2013. márc. 30. 08:18 | Válasz | #604 
Tovább gondolva tényleg nem jelent semmit a benzinesség, mert teljes vákuumot csinálva, felkaphatja az aljáról a maradék benzint, meg a gyorsító pumpa is működhet olyan benzin mennyiséggel, ami a porlasztáshoz már kevés.
Remélem ma kiderül.

Feco2013. márc. 30. 07:19 | Válasz | #603 
Attól hogy benzinszagú minden attól még szívhat levegőt a csap vákuumcsövénél is.Ami vezérli az automata csapot.Erre utal a "viszonylag magas" alapjárat is.Valahol levegőt cuppant!!Meg fogod találni!!
Motor után,első a család legyen!

 © CsabaB2013. márc. 30. 00:24 | Válasz | #602 
Én is erre gyanakszom, de ellentmondásos.
Ma mást csináltam, de próbáltam, beindult járt, gázt is tudtam adni felpörög, aztán hirtelen leállt viszonylag magas alapjáratról, többet nem indult. 3-4 óra múlva megint beindult, a jelenség ugyan az. Az ellentmondás, hogy elég benzinszagú minden, ha befogom a szívónyílást benzines lesz a kezem, amikor levettem a porlasztót, folyt rendesen a benzincsőből az anyag, alig bírtam ledugózni. Holnap ha leáll, lekapom a benzincsövet, majd a porlasztót és megnézem van-e benne anyag. Amire még gondolok, hogy valami rejtett elektromos hiba lép fel, itt az a kérdés, hogy az mitől javulna meg állásában?

Feco2013. márc. 29. 18:07 | Válasz | #601 
Így nem lehetek biztos benne, de a benzinszűrő ha van a lefolyócsőben akkor azt okvetlen nézd meg. Az automata benzincsap is csinálhat ilyent ha csak nagyon lassan folyik le az anyag. Első nekifutásra ejtőtartályos próba mosóporos flakonnal.Értesíts a fejleményekről...
Motor után,első a család legyen!

motoregerke2013. márc. 29. 17:57 | Válasz | #600 
Szia!
Karbit nézted már? mert nekem olyan volt, mikor szétszedtem a karbit kitakarítani a súber tetőt is levettem, és rosszul raktam vissza. Van gumi szoknya a súber tetején. Ennek jele az volt hogy 50-60/km jobban nem ment. Vedd la a légszűrőt és úgy próbáld ki. Ha a súber mozog mikor a gázt húzol akkor azzal minden oké. (szét ne szedd akkor)
2 Talán egy picit fentebb az alapjáratot.
3 Szerintem rossz esetben rossz az autómata szívatód.
Próbáld ki és írd meg hogy mi lett vele.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © CsabaB2013. márc. 29. 12:36 | Válasz | #599 
Sziasztok!

Továbbra sem tudok életetlehelni a motoromba. :(
Gyertyát cseréltem, porlasztót átnéztem, kitakarítottam, eldugulva nincs, benzinszint jó.
A jelenség a következő: pöcre indul, magas alapjáraton jár egy darabig, majd csökken az alapjárat, utána párszor még megemelkedik, utána (2-3 perc) annyira leesik, hogy le is áll. Többet nem indul sehogy sem. Próbáltam gyertya ki átszellőztet, gáz, gáz nélkül kézzel letakarva a szívó nyílást szivatót nyomkodva stb., sehogy nem indul.
Ha hagyom 1-2 napot, utána megint pöcre indul, ha gázt akarok adni megfullad, ha kicsit nagyobbat le is áll és többet nem indul be.
Mi lehet a gond, tapasztalt már valaki hasonlót?
Ősszel amikor leraktam tökéletes volt.

Coller úr2013. márc. 20. 07:53 | Válasz | #598 
Igen valószínű vak vagyok..:). Köszönöm szépen a segítséget, így igaz, ahogy leírtad.
Tegnap este mérgemben kimentem, és addig szórakoztam vele, míg egyszer csak összejött.
Még egyszer kösz.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Wiking2013. márc. 19. 20:54 | Válasz | #597 
A felhasználói kézikönyv ide vonatkozó leírása: 1. Push and hold the “TRIP” button for a MAXIMUM of three seconds. While pushing the “TRIP” button, turn the key to “f”. 2. Release the “TRIP” button and the oil change indicator light will go off. 3. Turn the key to “e Hevenyészett fordításban kb ez azt takarja, hogy! 1: Nyomd be teljesen a "TRIP" jelzésű gombot és tartsd úgy 3 másodpercig. Miközben nyomvatartod a "TRIP" gombot kapcsold be a gyujtást a kulcsal. 2: Engedd fel a "TRIP" gombot, ekkor az olajcsere jelző lámpának ki kell aludnia. 3: kapcsold le a kulcsal a gyujtást.

Mivel sosem tanultam az angolt, így lehetséges, hogy nem teljesen ez van írva szó szerint, de a mondandója azonos :) Mivel jelen esetben nem működik a visszajelző lámpád, így javaslom, hogy a második fázis előtt még tartsd nyomva pár másodpercre a gombot miután gyujtásraraktad, és csak utánna engedd fel.

Coller úr2013. márc. 19. 18:46 | Válasz | #596 
Sziasztok!

Tudom, hogy volt már ilyen téma, de nekem mégiscsak egy kicsit más. Na, elejéről..:).
A moci azt írja, hogy change oil. A piros led, nem világít majesty 125 2005-ös. Most cseréltem olajat, ezt ki lehet valahogy ütni ?
Akku saru esetleg? (hardware reset).
Kösz előre is....
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Koko2013. márc. 15. 18:10 | Válasz | #595 
Ügyes!
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

motoregerke2013. márc. 15. 13:08 | Válasz | #594 
Ha már leraktam a cigit, azé raktam bele ilyent is, és nem kellet rongáli semmit!! szivargyújtó/töltő
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © juhász béla2013. márc. 04. 13:26 | Válasz | #593 
Az attól fűgg hogy milyen menetteljesitményt szeretnél.Ha jobb gyorsulást akkor a könnyebbet.Ha pedig kicsit komótosat akkor a nehezebbet.Mer ugyanis a mai fejlett technológiában olyan precizitás társul hogy egy garnitura görgöben nehéz találni századra két egyformát.De ez a 1-2 tized gramm kűlönösebben nem befolyásolja a menetteljesitményt,legfeljebb nem egyformán kopnak.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

motoregerke2013. márc. 04. 08:31 | Válasz | #592 
Íme nemes nagy kérdésem!
Mekkora variógörgő való a 125-be? A régi lemérve 20x12 méretei, de a súly az cumi. 1 db 10g, de a 6db együtt meg 55g!! Rejtély.
Nem is ez a bajom, hanem hogy mekkorát tegyek bele. Mondanak nekem boltok 8,5g, 9g én a 9,6g szavazok! Szerintetek?
Előre is köszi!
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © Carlos2013. feb. 25. 19:51 | Válasz | #591 
Köszönöm!
Ha megérkezik a cucc, nekiállok,és átmosom.

Gyuresz2013. feb. 24. 19:34 | Válasz | #590 
Én is most cseréltem az összes lötyit. A rózsaszín kimondottan aluhoz való. Ha van lehetőséged érdemes jól átmosni az egész rendszert, a kerti csapon lévő slag nagy segítség, de ha más nincs jó a vödrözés is. Az elvágott üdítős palack pont méretes tölcsér. Addig mosattam míg tiszta víz jött át a hűtőn és blokkon, majd sima vízzel feltöltve egy rövid kör amíg felmelegszik, majd újra öblítés és leeresztés. Az enyémből jött a mocsok rendesen. Érdemes alaposan megcsinálni, lényegesen jobb lesz a hűtés.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

Feco2013. feb. 24. 15:49 | Válasz | #589 
Asszem a rózsaszínűt kimondottan alumínium blokkhoz ajánlják.Bármelyiket veszed nem tudod elszúrni. Az 50-50% sem szentírás állítsd be olyan 20-25 fokra. A mit veszel az asszem 40 fokos.
Motor után,első a család legyen!

 © Carlos2013. feb. 24. 11:45 | Válasz | #588 
Egy kis segítség jól jönne! Idén újra le kell cserélnem minden folyadékot a motoromban,( a nagy nevű PropTech lehúzásának köszönhetően) de a fagyálló választással nem boldogulok. A gépkönyv azt írja deszt.víz, glikol alapú fagyálló 50-50%-ban. De az olajwebshopban annyi fajta van...mi a különbség a G11, G12 között? Fogalmam sincsen, melyik típus a jó, arra emlékszem, hogy rózsaszínű volt, amit bele töltöttek...

tamas2013. feb. 23. 14:51 | Válasz | #587 
Típustól független ugyan, de léteznek olyan hatlapfejű csavarokra való szerszámok, amik nem a csavar sarkát, hanem a lapját fogják. Lényegesen tovább bírja egy csavar az igénybevételt.
Én is ilyeneket veszek ha be kell szerezni valamiért egy új méretet.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

motoregerke2013. feb. 23. 14:47 | Válasz | #586 
Oké Köszi! Amúgy dugóval volt, lett volna leszedve, csak a csavar úgy döntött hogy nem szögletes hanem kerek lesz.( Sz..r volt akkor mikor hozzám került.)
Köszi a reszelős tippet.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

Feco2013. feb. 23. 07:15 | Válasz | #585 
Reszeld ki a hatszöget a legközelebbi méretre amit még kiad, aztán használj dugókulcsot.Valószínűleg erre is tervezték.Talán összejön ha nem cincáltad nagyon szét.Csavarom sajnos nekem sincs.
Motor után,első a család legyen!

motoregerke2013. feb. 23. 02:27 | Válasz | #584 
Yamaha Majesty 125-re akár bontott,olajleeresztő csavar elfekvőbe volna-e valakinek?? Vagy eladásra??? Sajnos az enyém szétment, nem most de már nagyon a végét járja. Őszintén SKÓT vagyok kiadni egy bontottért 2500.- kiadni. (de ha az a utolsó megoldás az marad)
Segítségeteket is előre KÖSZÖNÖM.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © symbi2013. feb. 03. 08:46 | Válasz | #583 
Oké. Köszi szépen.

TopJoe2013. feb. 02. 23:38 | Válasz | #582 
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2013. feb. 02. 23:32 | Válasz | #581 
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2013. feb. 02. 23:05 | Válasz | #580 
Elvileg minden akksis boltban, de olyan cégeknél lehet hogy olcsóbb, ahol kifejezetten riasztókkal foglalkoznak.
Én utóljára 6'000ft-ért vettem.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

motoregerke2013. feb. 02. 22:51 | Válasz | #579 
Én momentán savas akkut vettem: Exide Bike YB9-B 12v 9 ah 135x75x139
de ha gondolod írd meg kokrétan mi kell és megkérdezem hogy van-e és mennyi!
VAGY itt:
http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/akkumul%C3%A1tor-kis--%C3%A9s-nagyker-668441.html
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © symbi2013. feb. 02. 22:31 | Válasz | #578 
Oké köszi előre is. Ez is riasztó aksi vagy rendes motor aksi? Szegedről pont el is tudnám hozatni unokahúgom ott lakik és gyakran jár haza. Ez befér pont a 250-es aksitatójába fektetve? 145x65x93 ekkora van most benne.

motoregerke2013. feb. 02. 22:24 | Válasz | #577 
Ha éppen kellene majd szólj, itt vagy telefonon.( név-katt-ott a számom alul) Ha kell postázom is,0ft-é. csak Neked, Nektek!!!
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

motoregerke2013. feb. 02. 22:18 | Válasz | #576 
Nem kapott még, majd az idén meg lesz csinálva. Többi papírja jó, bizti van szóval..... De a rendszám tartó már meg van hozzá.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © symbi2013. feb. 02. 22:17 | Válasz | #575 
Köszi. Majd benézek itt is pár műszaki boltba a jövő héten hátha van. Nem sürgős a dolog még csak informálódom.

motoregerke2013. feb. 02. 22:14 | Válasz | #574 
Én 12v 9ah kapott és 7500.- jó magyar forintot kérnek el érte. Szeged Rigó u.( nemtom mennyi majd megnézem) Ott van az Árkád körbe járkád mellett.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © symbi2013. feb. 02. 21:50 | Válasz | #573 
Tamás hol lehet ilyen aksit kapni és mennyiért vetted?

 © symbi2013. feb. 02. 21:50 | Válasz | #572 
Nekem 32500-ért kínáltak Yuasa aksit. Elvileg ez az eredeti gyárija. Vagy banner-t 10790-ért. Vagy van itt egy autósbolt ott olyan 6 ezer ft környékén vannak. Szárazon van töltve itthon kell felsavazni azt is adják hozzá. Aztán ledugózni és elvileg gondozás mentes.




 © Roby2013. feb. 02. 20:53 | Válasz | #571 
Én 2 éve ismerős álltal hozattam egy Banner aksit 15-be fájt.De láttam már 8-9 ezerért is csak nem Banner.

tamas2013. feb. 02. 17:45 | Válasz | #570 
Én 4 évig riasztó akksival jártam, azzal is adtam el, azóta is tökéletesen működik Az ára harmada a motorakksinak, a garancia idő meg a duplája...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Wiking2013. feb. 02. 17:34 | Válasz | #569 
A 250.esbe csak kevés aksi jó...Arra figyelj, hogy nem mind megy bele. Elég drágán mérik őket...9 és 18000ft között volt az árauk amikor utoljára néztem, de ez már nem most volt...

 © symbi2013. feb. 02. 11:04 | Válasz | #568 
Mennyiért vettél aksit és hol? Nekem is kell majd a 250-esbe.

Feco2013. feb. 02. 10:41 | Válasz | #567 
Rendszámot nem tervezel?Úgy emlékszem nincs!Mostanság eléggé rajt a Szerv az ügyön...
Motor után,első a család legyen!

motoregerke2013. feb. 02. 10:25 | Válasz | #566 
Sziasztok.
Végre megvan a festék a motorhoz, (gyöngyház-bordó) és kapott egy ujj akkut is (megint, de ez nagyobb). Lassan de biztosan látom a fényt az alagút végén. Hétvégén megy a fényezés.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

Gyuresz2013. jan. 20. 20:28 | Válasz | #565 
Sziasztok !
Ismét egy kérdéssel zavarnám a Márkatársakat :
Nemrég cseréltem a műszerfal plexit, és észrevettem, hogy a túlmelegedés visszajelző nincs bekötve. Egy kék és egy piros vezeték ( kb 25 cm )jön a lámpától, de a tűzősaru párnak nem találtam a helyét.Nem a megszokott gyári csatlakozó.Honnan kellene kapnia a jelet ? A hengerfej környéke, vagy a hűtőnél keressem.

A segítséget előre is köszönöm.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

motoregerke2013. jan. 13. 19:48 | Válasz | #564 
Menni fogok arra. De egyébként bánom azt a mocit meg azt a pénz. Hülye voltam akkor és kész. Ez van.

Csorikám meg ha elkészül: festés, lámpák stb.. Helyben golyót fogok kapni az tuti.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

tamas2013. jan. 13. 18:11 | Válasz | #563 
800'000Ft-ból párszor eljöhettél volna Te Jani!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2013. jan. 13. 18:09 | Válasz | #562 
Nem gondoltál arra, hogy egyszer meglepjél bennünket a kis 25-össel? Mondjuk Eger nincs annyira messze.
Motor után,első a család legyen!

 © jasa2013. jan. 13. 12:45 | Válasz | #561 
No jó. Kíváncsian várom a találkozást, hogy egyszer élőben is lássalak....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2013. jan. 13. 09:29 | Válasz | #560 
Jani, Te vagy mindünk közül a leg elvetemültebb...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

motoregerke2013. jan. 13. 09:16 | Válasz | #559 
NEM. Halál komoly!!!!! És még ebbe nem számoltam bele hogy mikor megkapta a bordó színt, össze lett rakva, 3 nap múlva össze lett törve de nagyon.

Akkoriban még a WC-re is motorral mentem.Az volt az első.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © jasa2013. jan. 12. 22:39 | Válasz | #558 
Mííííí ? Egy 75-ért vett 50-es robeszra költöttél még 800 ezret ???!!! nem csúszott el egy 0 (nulla) véletlen ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2013. jan. 12. 20:11 | Válasz | #557 
Így vagyunk ezzel mindannyian!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

motoregerke2013. jan. 12. 19:57 | Válasz | #556 
* Yamaha Scooter MBK 50ccm
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

motoregerke2013. jan. 12. 19:56 | Válasz | #555 
Amit HA KELL én csinálom meg rajta, DE NINCSEN ILYEN BAJUNK. Mióta nálam van 1-szer volt a szervizben, de azt is csak azért me a főtengely csapágyak miatt.
A moci megy, én még élek szóval csak nem csinálok valamit sz..ul. De én is úgy vagyok vele ha nem muszáj, akkor nem. Tudom mert a régi Yamaha 5ccm MBK-ra, 2év alatt (mocit vettem 75e) +költöttem rá majd 800e-ret. Komoly. Tudom milyen.


Szóval Köszi a tanácsot és hogy Figyelmeztettél rá!! (nálam nem árt néha)
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

meszizs2013. jan. 12. 19:38 | Válasz | #554 
Ugye, ugye!!!
Főleg én!
1996-os Majesty 250

Feco2013. jan. 12. 18:36 | Válasz | #553 
Hát ugye erről tudna egyikünk-másikunk mesélni. Ami nem rossz azt ne piszkáld mert a végén sokba kerül.Ha nincs baj csinálunk...
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. jan. 12. 17:12 | Válasz | #552 
Saját tapasztalataim alapján írtam ezt. Bizony mindenki eljut ide előbb-utóbb. Megbecsüljük amink van.
Ha jól megy, jól fogyaszt, tényleg ne bántsd, saját pénztárcád érdekében...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Gyuresz2013. jan. 12. 16:29 | Válasz | #551 
Köszi, Amint egy kicsit enyhül az idő a kedvem is több lesz levenni a kereket, és megnézem.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

motoregerke2013. jan. 12. 16:23 | Válasz | #550 
A csapács és szimering csere óta a blokkba nem nyúltam. Csak a burkolatokat piszkálom mert festeni akarom és az előkészület ami sok idő.
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

Feco2013. jan. 12. 16:10 | Válasz | #549 
Nem minimum, bocs maximum... Mert ugye kifelé kopik.
Motor után,első a család legyen!

Feco2013. jan. 12. 16:09 | Válasz | #548 
Igen, de az ellenőrzés csak a dobátmérő megmérésével teljes.A min. átmérő bent van a dobban.
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. jan. 12. 16:08 | Válasz | #547 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Gyuresz2013. jan. 12. 14:10 | Válasz | #546 
Ja, és nem piszkáltam csak nézegettem.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.


Első ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől