|
|
|
© Csíkos Nándor | 2016. máj. 23. 08:07 | Válasz | #1500 |
1.40-et raktam bele
|
© Krampy | 2016. máj. 23. 10:45 | Válasz | #1501 |
A párba?
|
© Csíkos Nándor | 2016. jún. 05. 11:56 | Válasz | #1502 |
Üdv!Van 125 maja blokk alkatrészeim,gyújtás,cdi,önindítórelé,főtengely stb.Ami nincs hengerfej,szívótorok.Megfizethető áron Kecskeméten,de feltétele a személyes átvétel.06305799284
|
© Paraszkay György | 2016. júl. 01. 14:53 | Válasz | #1503 |
Sziasztok! Hátha van valakinek vmi ötlete, mi lehet a gond: kb 2 hónapot állt a jószág, ami addig pöcre indult, hát most nem, meg se mukkant. Gondoltam régi az akksi, nem bírta, feltöltöttem, akkor sem reagált. Lámpák, kürt, index működött, de nem indult.Új akksi, ugyanaz a gond. Kiiktattam a relét, akkor sem. Van beszerelve riasztó-távirányító. Ha arról indítom, pörög az indító motor, de nem röffen be. Valaki tanácsolta ézzem meg a féklámpákát mert ha nem égnek lehet, h roszz a kapcsoló, akkor sem indul be. Dehát a bendix forog, csak nem röffen. Gyertya probléma lehet??? Köszi az ötleteket. gy |
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 01. 17:29 | Válasz | #1504 |
Lehet beragadt az oldalsztender mikrokapcsolója,vagy az indító gomb behalt.
|
© Paraszkay György | 2016. júl. 01. 17:43 | Válasz | #1505 |
Köszi Nándor, de akkor amikor a távirányitóról forog a bendix, miért nem röffen be?
|
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 01. 17:52 | Válasz | #1506 |
A sztendel kapcsolója a gyújtószikrát szünteti meg.Húzd le róla a 2 vezetéket és úgy próbáld.De pl. 250-es majánál összekwllett a kettőt kötni
|
© Paraszkay György | 2016. júl. 01. 17:57 | Válasz | #1507 |
aha. most közép sztenderen áll. nem vagyok a moci közelében, de holnap tovább próbálkozom. köszönöm az ötleteket |
2016. júl. 01. 21:09 | Válasz | #1508 | |||
Karbi...
| |||
|
© Paraszkay György | 2016. júl. 01. 21:31 | Válasz | #1509 |
na de miért nem forgatja meg az indítómotort???
|
2016. júl. 01. 21:40 | Válasz | #1510 | |||
Ez idáig nem mondtad... csak azt hogy nem indul...?
| |||
| |||
2016. júl. 01. 22:34 | Válasz | #1511 | |||
Azt írtad a #1503-ban, hogy a távirányítóról pörög az önindító. Csak az, vagy a főtengelyt is forgatja? Gyertyát kivetted? Van szikra? | |||
| |||
2016. júl. 01. 22:35 | Válasz | #1512 | |||
Ebbe nincs blendix. Szabadonfutós. | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 01. 22:58 | Válasz | #1513 |
Sziasztok. Köszönöm a befogadást. Itt ebben a topikban kérdezhetek 1-2 műszaki problémám kapcsán yamaha teos 125 ügyében? 1. 2 napja úgy döntött a szerelmem, hogy nincs töltés, alapjárat és fordulat közt 10-11 volt közt mozog, tehát semmi. A kérdés az volna, hogy merre induljak el, ez esetleg jellemző, előforduló hiba, vagy nagyon ritka kategória. Autószervizem van, de a motorokban nem vagyok otthon, merre induljak, mit nézzek? 2. Az üzemanyag szint/volt mutató az ön ellenőrzés után nem áll be az üzianyag szintet jelezve, hanem ide oda billeg. Hallottam olyat, hogy hibaüzenet, ez igaz lehet? Ha igen, mit jelez ezzel? Ha nem, akkor ez ügyben merre keresgéljem a hibát? Videó: https://www.youtube.com/watch?v=kJXZP4g_5V8 A segítségeket előre is nagyon köszönöm! Legmélyebb tisztelettel, Tőkési Zoltán. |
2016. júl. 02. 07:37 | Válasz | #1514 | |||
Az üza. jelző billegést nem tudom de a fezszabályzó hiba jellemző! Jobb oldalt a dekli alatt van, meg kéne nézni a bemenő feszkót és a kilépőt is...Ha jól emlékszem háromfázisú a generátor, gázadásra ez a váltó felmehet 30-40V-ra is.Aztán feszko csere valszeg...Utángyártottat ha veszel talán a harmadik-negyedik jó is lesz!Én Hondát raktam bele a végén!Azért az elején nézd meg nem az aksi, vagy valamilyen nagyobb fogyasztó húzza-e meg a rendszert.Ha nincs semmilyen tapasztalatod fordulj szakihoz!!!Sok szerencsét
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 02. 20:40 | Válasz | #1515 |
Köszönöm szépen!
| |
2016. júl. 02. 21:38 | Válasz | #1516 | |||
Egy másik forumon is láttam ezt az üza. szintmérő billegést. Lehet érdemes lenne annyit beáldoznod (autószerelő lévén lehet, lenne is ismerősöd) egy Yamaha szervizben, hogy megtudakold, valóban hibaüzenet-e. Nem kizárt... Ha megtudsz valamit, légyszíves tudasd velünk is! | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 02. 22:38 | Válasz | #1517 |
No ez az, kérdeztem motorszerelőket, köztük yamahásat is, nem tudtak (vagy nem akartak) választ adni. De a neten kőrbe nézve többeknek volt már világszerte ez a jelenség, és kb pár órás kutakodás után arra jutottam, hogy senkinek fingja nincs róla :( Azért nem értem amúgy, mert úgy tettem le a motort, hogy hibátlan volt, majd tavasszal előszedve, szokásos beüzemelési előkészületek, majd első indítás, és azóta ez van :( Igaz, az aksi csontra le volt merülve, pedig télire mindig bekerül az előszobába a radiátor alá. Feltöltöttem, első indítás és ez fogadott. Viszont elmélet, hogy a tavaszi első indítás, próbakör, stb óta lehet a töltés hibám, mert azóta többszőr fel kellett tölteni merülés miatt, eddig nem mértem töltést, mert azt gondoltam az aksi halt be (régi már), de tegnap rámértem mert leállítás után már egy órával nem indított, és akkor láttam a 10 voltos töltést, ami ugye nem is töltés már, hanem ami még az aksiban van, ez indítás közben 7 voltra zuhan, tehát a töltés pontosan 0 :( Na de majd nézek gyári vezérlőt rá, kíváncsi vagyok akkor marad e a mutató billegés, mert mondjuk szerintem ez lehet az okozója. Köszönöm válaszod!
| |
© Smafu.w126 | 2016. júl. 02. 22:49 | Válasz | #1518 |
Fecó! Két féle elektronikát találtam ami nekem kelhet, melyik kell nekem? | |
2016. júl. 03. 07:04 | Válasz | #1519 | |||
Valószínű mindkettő működés szempontjából egyforma, a csatlakozók különbözőek.Az egymás mellett lévő három a generátorról jön, (a három fázis) a maradék kettő a plusz mínusz.Az kell amelyik passzol bele.A fémházas pocsék minőség mondom előre ne lepődj meg ha harmadik lesz jó csak. A belseje olasz. A leírásod alapján úgy gondolom saját magad tetted hidegre az egész rendszert, mert egy rossz aksi ha bekerül kinyírhatja a feszkót is.Talán a billegés is alacsony feszültséget jelez nem tudom.Egy biztos, feszkót addig ne cserélj míg a xar aksi van benn!!! A fotót legközelebb konvertáld kisebbre lécci!!! | |||
| |||
2016. júl. 03. 09:56 | Válasz | #1520 | |||
A régebbi motorok fesszabályzója is beválhat, mivel az elv ugyan az. A bekötést meg át lehet rendezni a Te motorod igényeinek megfelelően. Arra majd kiváncsi leszek, a három fázisról hány V jön föl. Órabillegésről annyit, azért az fura, hogy pont oda mozdul mindenki motorjának az órája tól-ig. Ez nemigazán tipushiba... Inkább hibajel, csak véka alá rejtik? Hogy nem szivárog ki az információ, ezek nem egy hónapos motorok... | |||
| |||
2016. júl. 03. 10:05 | Válasz | #1521 | |||
Ezen az Index fórumon is két tipuson latható ugyan ez a hibajelenség. Sajnos itt sincs sokkal több ötlete a srácoknak...
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 11:36 | Válasz | #1522 |
Köszönöm a válaszokat Uraim! :) A fényképet legközelebb természetesen kisebbre csinálom, elnézést kérek. |
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 11:40 | Válasz | #1523 |
" A leírásod alapján úgy gondolom saját magad tetted hidegre az egész rendszert, mert egy rossz aksi ha bekerül kinyírhatja a feszkót is." Igen, sajnos erre gondolok én is. Most Hétfőn meg is veszem az új aksit, az új szabályzó már azzal fog találkozni. | |
2016. júl. 03. 14:30 | Válasz | #1524 | |||
Azért mérd meg, mennyit tol a generátor...
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 16:28 | Válasz | #1525 |
Természetesen! Bátyám autóvillamossági, rajzot szereztem a teos elektromos rendszeréről, majd megkérem, hogy szakszerűen járja végig a dolgokat, beérkező, kimeneti feszültség, stb. | |
2016. júl. 03. 17:05 | Válasz | #1526 | |||
A főoldalon a letöltések között a 125-ös manuáljában kellene lenni kapcsolási rajznak is...
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 19:58 | Válasz | #1527 |
Köszönöm!
| |
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 20:03 | Válasz | #1528 |
Na Urak közben lebontottam a motort, megtaláltam az említett elektronikát, ami elvileg a fesszabályzó. Nem yamaha, made in italy, és ducati feliratokkal rendelkezik. A jelenség az, hogy alapjáraton ketyeg, le van húzva ez az elektronika, lámpa felkapcsolva, ha rádugom lejjebb esik az alapjárat, és a lámpa erősebb lesz. De amint adok gázt neki, a lámpa határozottan halványodik, mintha alapjárat feletti tartományban el kezdene esni a töltés feszültség. Valamint úgy 2 percen belül igen meleg lett ez az elektronika. Létezik, hogy a fordulaton növekvő, és kiegyensúlyozottabb feszültséget már nem bírja lekezelni? |
2016. júl. 03. 20:57 | Válasz | #1529 | |||
A fesszabályzó a fölös energiától (mivel az energia nem vész el csak átalakul) hő formájában szabadul meg. Ezért vannak viszonylag nagy hűtőbordák rajta. Ha behal, bizony lehet minden úgy, ahogy leírtad... Azt is tudnod kell, hogy a Majestyknek alapjáraton nem alacsonyabb a töltése, mint fordulaton. A 250-es konkrétan 14V-ot nyomott alapjáraton és 13,8-at (ami még mindig jó) fordulaton. | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 21:03 | Válasz | #1530 |
Igen, így gondolom én is, ezért is kérdeztem, autókból indulok ki, gondolom ugyan úgy működik. Pár tized volt eltérés lehet fordulet/alapjárat, de alapvetően a 13.8-14.5 közt minden körülmény közt meg kell legyen.
| |
2016. júl. 03. 21:14 | Válasz | #1531 | |||
Feszko csere!
| |||
| |||
2016. júl. 03. 21:15 | Válasz | #1532 | |||
Ne akaszd rá a rossz aksira, az új feszkót!
| |||
|
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 21:20 | Válasz | #1533 |
Ááá dehogy is! Holnap reggel amint beérek a műhelybe, első dolgom lesz kirendelni egy új aksit, valami értelmes márkából. Fesszabályzót most lerendeltem, sajnos gyárit nem találtam sehol, remélem ez beválik. Bordás fajta, majd teszek rá egy kis 12V-os PC ventilátort, a jobb hűtés érdekében.
| |
2016. júl. 03. 21:46 | Válasz | #1534 | |||
A ventillátor kifejezetten jó ötlet, főleg ha zárt helyen van. Különben nekem a T-MAX 13,9V-al tölt maximum és elég. Nekem riasztó munkaakumulátor van benne. Sokkat srapabíróbb és olcsóbb. Nekem bevált. | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 21:46 | Válasz | #1535 |
Még lenne egy olyan kérdésem is, hogy most a lecsontozásnál a gyújtáskapcsoló mellett/alatt találtam ezt a két kábelt szabadon, nem tudom sehova kötni őket, a színük nem egyezik, viszont a saruzásuk Anya/apa, így össze dughatóak lennének. Lehet tudni ezekről valamit? Mik lehetnek ezek? |
2016. júl. 03. 21:52 | Válasz | #1536 | |||
Részemről passz... Sose láttam pucér 125-öst... | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 22:05 | Válasz | #1537 |
Akkor itt egy :D | |
2016. júl. 03. 22:36 | Válasz | #1538 | |||
...hát... Nem éppen szexi... Lehet, hogy pasi a motorod...? | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 03. 22:57 | Válasz | #1539 |
Ebben a liberális világban mit lehet tudni? :D Amúgy ruhában csaj, így meg droid :D
| |
2016. júl. 04. 07:01 | Válasz | #1540 | |||
Még nem jöttem rá, az enyém fiú-e vagy lány... Lehet tudni sem akarom... | |||
| |||
2016. júl. 04. 19:22 | Válasz | #1541 | |||
Na ezt innen még tippelni sem...
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 04. 19:53 | Válasz | #1542 |
Ma reggel érdekes volt a dolog, 14.5-öt töltött minden körülmény közt, alapjárat, fordulat, stb. Járt 20 percet, utána baxott indítani, egyet forgatott, és nyekk. Bikával azonnal ahogyan az megvan írva. De indítás nélkül az aksiban 12.5 volt volt, most indítás közben nem mértem, de azt gondolom az aksival baj lesz, szerintem indító áramilag nem képes helyt állni. Ma megrendeltünk egy 9Ah-ás Yuasa-át, az egy elég jó márka állítólag. |
2016. júl. 04. 21:30 | Válasz | #1543 | |||
A Yuasa jó aksi vigyázz hamisítják!
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 04. 21:52 | Válasz | #1544 |
Egy megbízható beszállító cégünknél rendeltem, nem az Un vagy a Bá :) Remélem rendben lesz.
| |
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 05. 08:48 | Válasz | #1545 |
Reggeli indításkor volt annyi áram benne hogy beindult?
|
© Smafu.w126 | 2016. júl. 05. 20:47 | Válasz | #1546 |
Nem sajnos. Ha töltöm csepptöltővel egész éllyel, akkor reggel indult rendesen, de elmentem vele 3km-ert, a műhelyben már nem. Bikáról azonnal indult, pörgetett rendesen. Viszont az volt még érdekes, hogy legutóbb nem indított, csak reggel a töltőről levéve, műhelybe érve persze megint nem, viszont ekkor 14.5 volt a töltés fordulaton, terhelésen is, így járt 15-20 percet, leállítva semmi, másik pici aksiról bikázva megint pik-pak indított.
| |
2016. júl. 05. 21:46 | Válasz | #1547 | |||
A zárlatos aksi, és a hozzátartozó töltő kinyírásának tipikus iskolapéldája. Nem cikizni akarlak de hátha tanul belőle valaki...Ennyire zárlatos aksival közel rövidzárlatra akasztottad a töltést!!
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 05. 22:00 | Válasz | #1548 |
Dehogy veszem én cikizésnek :) Az a bosszantó, hogy új aksi volt, tavaly nyáron vettem, persze ettől ugye lehet szar, de ha kinyír valamit, azt ugye nem veszi meg nekem a gyártó :( Jó, ez esetben nem vészes a kár, de biztos, hogy van olyan típus, márka, ahol nagyobb bajt is okozhat. Gondoltam rá, hogy én öltem meg az aksit a nem túl jó töltővel, de aztán agyaltam, és a jelenség elő-elő fordult még a megvételt követő hetekben is, amikor még nem is látta az aksi a töltőt. A télen meg csutkára lemerülő aksi fűtött szobában azt jelenti számomra, hogy zárlatos lehetett valóban. Nem várom el, hogy 3-4 hónap állás után full kraftban legyen az aksi, de azért abban reménykedtem, hogy egy 8-10 volt lesz benne, ezzel szemben volt 0, még egy szaros led sem kelt életre vele. Szal valszeg mély merülést kapott, az sem éppen jó, illetve ugye az az egyik legrosszabb ami történhet az aksival. | |
2016. júl. 05. 22:24 | Válasz | #1549 | |||
Pedig a riasztó munkaakumulátor (7Ah) szeptembertől májusig a 17-18 fokos pincei pihenés után pöccre indította az 500-as T-MAX-ot. A saját akkuját betettem márciusba, de mivel keveset mozogtam a motorral, elpunnyadt... Ekkor jött az ötlet, bebikázom! Sikerült! | |||
| |||
2016. júl. 06. 20:46 | Válasz | #1550 | |||
Nem elég az aksit fagymentes helyre tenni télire hanem azt állapotától függően kb kéthavonta tölteni kell.Azt írja a fáma, 12,4V alatt már tölteni kéne...Ezt nem nagyon tartja be senki, én is csak kb kéthavonta nézek rá télen.Mély-merülés után már nem tettem volna be azért...Sok sikert!!! | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 07. 05:47 | Válasz | #1551 |
Sziasztok!hátulról nézve látszik hogy a jobb oldali hátsó telóm 2 fügesztési pontja közt rövidebb a táv,mint a bal oldali.Holott a 2 teleszkóp hossza egyforma.Ez mindenkinél ilyen,vagy csak az enyémnél lehet valami bibi?
|
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 07. 05:49 | Válasz | #1552 |
A másik kérdésem az lenne hogy a hátsó felni,és a tartókonzol közt peremes hézagoló van,vagy sima?
|
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 08. 06:17 | Válasz | #1553 |
Sziasztok ! Keressétek meg és lépjetek be a csoportomba a facebook-on. Majesty 125-150-180 .Azonnali üzenetváltás,képfeltöltési lehetőség.
|
© Smafu.w126 | 2016. júl. 08. 21:19 | Válasz | #1554 |
No helyzet jelentés. Kapott új aksit, végül is Exide lett mert a yuasához nem adtak folyadékot, megkapta az új fesszabályzót is, most minden helyzetben, fordulaton, alapjáraton, terheléssel, stb stabilan 14.6 a töltés. Kipróbáltam a régi szabályzóval is+ új aksi, ott annyi volt, hogy fordulaton 14.1, alapjáraton 14.5, terhelésre reagált, igaz nem nagyon, úgy 13.9-re ment le refivel, féklámpával. |
© Smafu.w126 | 2016. júl. 08. 21:31 | Válasz | #1555 |
De a mutató billegés nem oldódott meg ezzel, ugyanúgy ingázik, annyi plusz észrevétel, hogy mikor hülye, nem tudok váltani a digiten a napi és a futott km közt, nem reagál. Ha éppen olyan kedve van, hogy jó, akkor ez is működik rendesen, tudok órát állítani, stb.
|
2016. júl. 08. 21:39 | Válasz | #1556 | |||
Egyrészt örülök, hogy a töltési gondod megoldódott, másrész sajnálom, hogy a billegés jelen van. Az is lehet, hogy a töltési mizéria kiverte az agyát a motornak. Kéne Neked egy lelkiismeretes villamossági szerelő, aki átbogarássza az egészet. | |||
| |||
2016. júl. 08. 22:11 | Válasz | #1557 | |||
Valóban nem, adnak a Yuasához savat de szerintem akkor is azt kellett volna venned.A Te dolgod.Itt gyakorlatilag nem kellett volna új feszko mert az aksi vágta haza az egész töltést!!SOk balesetmentes km-t hozzá!!
| |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 08. 22:25 | Válasz | #1558 |
Igen, a yuasa igen prémium, a kocsimban az van. Viszont autókba szinte minden esetben Exide aksikat teszünk, szerintem simán prémium kategória, a vissza hozási arány az elmúlt 8 évben 0%!! Lehet, hogy az aksi vágta haza a töltést, de a régi szabályzó+új aksi még mindig ugráló feszültséget mutat, míg az új szabályzóval 14.6 ra van szögelve, szal szerintem azért a régi szabályzó sem az igazi. | |
© Smafu.w126 | 2016. júl. 08. 22:28 | Válasz | #1559 |
Villamossági szaki itt van mellettem egész nap a műhelyben, mutattam neki a rajzokat, az alapján sajnos az van, hogy mivel az egész kötegelésem sértetlen, és mindenhol tökéletes a csatlakozás, érintkezés, valszeg az óraegység nem kultiválta a magas feszkót amit akkor kaphatott mikor az utólag már kiderült rossz töltő kissé túl pumpálta az aksit, és úgy 18-20 voltot kapott a rendszer :( Csak mikor levettem a töltőről az aksit, baxtam megnézni mennyi van az aksiban :( Na sebaj, alig utcában van egy óraegység javító bácsi, a Haudek, majd beadom neki javításra.
| |
2016. júl. 08. 22:34 | Válasz | #1560 | |||
Vidd az egész pucér motort tokkal-vonóval, egybe jó látni a problémát. Sok sikert! | |||
| |||
© Smafu.w126 | 2016. júl. 08. 23:29 | Válasz | #1561 |
Saját szervizemben van a motor, a villamossági szaki a testvérem, át lett nézve, beszerezve az összes rajz a motorhoz, minden rendben van, nincs is hiba most az új aksival és szabályzóval, a probléma meg van oldva. Csak az óraegység szarakszik, de az 99%, hogy óraegység hiba.
| |
2016. júl. 09. 07:49 | Válasz | #1562 | |||
Mint a lentebb írtam, nem kizárt, hogy a feszültségszabályzó mivel rosszul működött, kiütött valamit. Tudjuk jól, minnél egyszerűbb valami, (ld: faék 😏) annál kisebb a meghibásodási lehetőség. Na de ha melléütünk az éknek akalapáccsal, az egész kiszolgáló egység szentségelni fog...😆 | |||
| |||
© zsoltxc | 2016. júl. 10. 18:02 | Válasz | #1563 |
Sziasztok! Gondoltam megosztom veletek. 6204 C3 SKF fémkosaras csapágyak cirka 700 km. után megadták magukat. Utána egy pár kilométer lazító motor tolás következett...
|
© zsoltxc | 2016. júl. 10. 18:03 | Válasz | #1564 |
Bocs...csak az olajpumpa felőli oldalon rendeződtek egy oldalra a csapágygolyók...
|
2016. júl. 10. 18:26 | Válasz | #1565 | |||
Megfelelő illesztésűt tettél bele? Motorszerelő ismerősöm mondta, jártak így SKF csapággyal mint Te. Túl szoros, passzos volt az illesztése. | |||
| |||
© zsoltxc | 2016. júl. 10. 19:28 | Válasz | #1566 |
C3 as illesztésűt. Ennek nagyobb az illesztési hézagja mint a normálnak... Hallottam már én is egy két ismerősömtől, hogy hasonlóképp jártak. A majestym Japán csapágyakkal raktam össze..
| |
2016. júl. 10. 19:32 | Válasz | #1567 | |||
Ő kinait tett bele. Azzal lett jó...
| |||
| |||
© zsoltxc | 2016. júl. 10. 20:01 | Válasz | #1568 |
A Kínai csapággyal ez a robogó is elment pár ezer kilométert...csak mondom kicserélem SKF re mert az mégiscsak egy márka... Rossz ötlet volt
| |
2016. júl. 10. 20:25 | Válasz | #1569 | |||
Ami nem kínai, az hamisítvány!
| |||
| |||
© zsoltxc | 2016. júl. 11. 11:29 | Válasz | #1570 |
Az SKF et Kínában is gyártják...De találkoztam már Bulgár SKF csapággyal is. Ezeket is a hivatalos kereskedésben vásároltam..
| |
© zsoltxc | 2016. júl. 11. 11:32 | Válasz | #1571 |
Sziasztok! Egy kérdésem lenne kétütemű robogónál milyen kenőanagot használtok a főtengelycsapágyra? Én bennehagyom amit a gyárjában beletettek és még jó bőven teszek rá 2T olajat. Szerintetek?
|
© zsoltxc | 2016. júl. 11. 11:43 | Válasz | #1572 |
A mostani főtengely szereléshez Japán C4 es illesztésű csapágyat választottam. Ennek ha jó tudom 7-8 ezreddel nagyobb az illesztési hézagja mint egy C3 as csapágynak.
| |
© juhász béla | 2016. júl. 11. 16:22 | Válasz | #1573 | ||
Egy motorban való illesztéseknél nem lehet ezredekről beszélni csak századokról,és tizedekről.
| |||
|
© zsoltxc | 2016. júl. 12. 07:07 | Válasz | #1574 |
Motorban nem is...de a C3-C4 között cirke ennyi a különbség |
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 16. 07:01 | Válasz | #1575 |
Üdv!Nem venné valaki a fáradtságot hohy ránézne a dobfékes hátsó kerékre a felni és a blokktartó közt peremes távtartó van vagy sima?
|
2016. júl. 16. 08:49 | Válasz | #1576 | |||
A hangnem amit használsz, túllépi az itt megszokott határokat!Gondold újra talán nem véletlen nem válaszol senki!!
| |||
| |||
2016. júl. 16. 09:01 | Válasz | #1577 | |||
Bizony nem veszi SENKI a fáradtságot... Talán az itt reklámozott Facebook csoportod tagjai tudnak (akarnak?) majd segíteni... | |||
| |||
2016. júl. 16. 09:18 | Válasz | #1578 | |||
Kedves Nándor! Felhívnám a figyelmedet (ha még nem esett volna le), hogy ez egy elég jó és összekovácsolódott kis baráti társaság. Nem szoktunk ilyen stílusban beszélni egymással arról nem is beszélve, hogy ez egy nyitott fórum amit rengetegen olvasnak. Megkérnélek ezért, hogy vedd a fáradtságot és próbálj kicsit más stílusban fogalmazni, mert ez így ebben a formában nem fog hosszú távon működni. Köszönöm a megértésedet. | |||
| |||
© Dunai Krisztián | 2016. júl. 16. 09:34 | Válasz | #1579 | ||
Kedves Csíkos Úr! Teljes mértékben egyet értek az előttem szólókkal,az utóbbi időben amennyi kérdést feltettél azt gondoltam h könyvet írsz a 125-s szereléséről.De ha ennyi gondod van a géppel akkor javaslom keress fel egy szak szervizt.Viszont ha mindenképp itt akarsz kérdezni és választ is vársz,akkor a stílus váltás erősen ajánlott.További szép napot! | |||
|
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 16. 10:22 | Válasz | #1580 |
Köszönöm a válaszokat!A multkor felhívott valaki vezetékekkel kapcsolatban,mondta hogy fórum tag de nem kapott segítséget.Lementem leszereltem 1-2 dolgot a gépről,utána felhívtam és segítettem rajta.Lehet gondolkodni kedves összekovácsolódott segítőkész tagok!Mindig segítettem az embereken és ezután is fogok,holott tudom hogy viszonozni nem fogja senki.Nem gond sajnálom hogy nem lehetnek teljes értékű emberek!
|
© juhász béla | 2016. júl. 16. 10:25 | Válasz | #1581 | ||
Csak annyit ,hogy ha valaki motorszereléssel foglalkozik,és tanácsokat osztogat,annak egy ilyen egyszerű dolog nem okozhat problémát.Ha egy távtartó feladja a leckét,akkor egy dugattyú derékszögeléssel mit kezdenél.
| |||
|
2016. júl. 16. 10:30 | Válasz | #1582 | |||
Nem is rég egy sárospataki fiatalember jött hozzám és kerestük meg a motorjának a hibáját azon az áron, hogy az enyémet szedtük darabokra az alkatrészcserék érdekében. Itt ezt nagyon sokan megtesszük. Ez számunkra nem újdonság. 10 éve ezt tesszük. Ismeretleneknek. A problémánk nem ez és ez le is lett irva! Sajnálom, hogy nem érted! | |||
| |||
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 16. 10:32 | Válasz | #1583 |
Nem mondod?
|
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 16. 10:40 | Válasz | #1584 |
Valami eredetibbet nem tudtál kitalálni?
| |
© Csíkos Nándor | 2016. júl. 16. 10:44 | Válasz | #1585 |
Ezt a juhásznak írtam!Na figyu Tamás most azonnal töröld légyszi az itt létem mert megy fel a vérnyomásom ,addig míg rohadtul meg nem sértek valakit.Offolj!Na csá!
|
© satyapapa | 2016. júl. 16. 10:46 | Válasz | #1586 | ||
Sorolhatnánk napestig azokat akik csak arra használják a Fórumunkat hogy beteg vasaik javításában segítsünk.Ezt számtalanszor meg is tesszük,és gyakran még egy.- köszönöm-sincs érte. Aztán se bű se bá eltűnik a kérdező..Sokszor tanácsot adni sem egyszerű mert az abból eredő hibáért, tévedésért,stb rajtunk csattanhat az ostor. ((Ezért már Én is kaptam fejmosást, bár nem értek vele egyet 100%-ban). Lehet minket szídni, elmarasztalni de MI akkor is egy frankó f....a csapat vagyunk...Ezt évek óta bizonyítjuk,,,csak nyitott szemmel kell minket nézni. | |||
|
2016. júl. 16. 10:49 | Válasz | #1587 | |||
De mondom. Aztán a megtalált blőd hibát fel is irtam a megfelelő topicba. Veled ellentétben, aki nem osztottad meg a vezetékkel kapcsolatos megoldást. Ez a különbség köztünk. Három különböző ember van itt a órumon jelen. Az egyik jön, kérdez, köszöni, elmegy. A másik jön, kérdez vagy nem, de bemutatkozik, találkozunk, megismerkedünk, aztán többnyire marad. A harmadik vagy Te. Jöttél, de se egy névjegyet nem tettél le az asztalra, se egy találkozóra el nem jöttét. Pedig Kecskeméten is volt tavaly és az Neked nem nagy távolság. Ellenben komolyan osztod a javítási tanácsokat a Majesty Club fórumán, mikor azt sem tudjuk ki vagy! Ez olyan, mintha a mi nevünkben szólnál. Hát ne tedd! Ha valaki rossz ötletet kap nem azt mondja ki adta, hanem hol olvasta! Szóval gyere el, mutasd meg magad, ismerkedjünk meg, aztán légy ennyire aktív. A másik dolog, hogy egy Club oldalán, fórumán aggitálsz a Te Facebookos javítós-szerelős oldalad népszerűsítésének érdekében. Na ezzel verted ki a biztit mindenkinél. Ha játszol valahol, tartsd be az írott és iratlan etikai játékszabályokat. | |||
| |||
© juhász béla | 2016. júl. 16. 13:37 | Válasz | #1588 | ||
A félreértések elkerűlése végett,csak annyit hogy én nem szoktam találgatózni,a hibákat magam szoktam feltárni és orvosolni is.Közel 30 éve űzöm ezt a műfajt,de tanácsokat adni és kapni nemigazán szoktam.Mert ugyanis ha olyan embernek adnék tanácsot akinek semmi rálátása sincs a dolgokra ,az olyan mintha a lóval kártyáznék.
| |||
| |||
2016. júl. 16. 13:42 | Válasz | #1589 | |||
| |||
2016. júl. 16. 13:50 | Válasz | #1590 | |||
Milyen jogon fenyegetőzöl?? Nagyon türelmesen írt ITT Neked mindenki. Talán elfelejtetted nem Mi vagyunk a Te fórumodon, ha nem Te jöttél ide hozzánk.Bizonyos szabályokat betartva, szívesen látunk.Ha ez nem felel meg Neked akkor kívül tágasabb!
| |||
| |||
2016. júl. 16. 15:30 | Válasz | #1591 | |||
Csíkos Nándor, ne Te mondd meg, mit tegyek és hogyan. A Fórumhoz a beírási jogod megvan és meg is marad, ma este 22 óráig. Ennek egyszerű az oka: Ha akarod, helyrehozhatod a megfelelő hangnemben a dolgot magad körül. Ha nem, mehetsz a levesbe ahogy már többen is. Nem ejtünk könnyeket senkiért, Tőled értékesebb ember is távozott már innen, de Ő sem mondhatta meg hogy hogyan! Nem szokásunk sem nekem, sem a többi Clubtagnak, hogy megmondjuk ki mit hogy tegyen, de az hogy a csapat így összezárt, az okkal történt! Hogy miként maradsz vagy távozol, csak rajtad múlik, de ne feledd, a beírásaid a neveddel egyetemben megmaradnak és bárki képes azonosítani a Facebookos profilod segítségével és itt minden szó csak Téged minősít. Estig van időd... | |||
| |||
2016. júl. 16. 16:26 | Válasz | #1592 | |||
"Ezt a juhásznak írtam!" Ilyet nem írhat ide senki, még te sem. Te ide sok mindent írogathatsz (egy darabig) mert eddig jut el a fejedben az az egyetlen vérző agysejt aki az éhhalál küszöbén szenved. "Na figyu Tamás most azonnal" Így nem lehet megszólítani egy motoros klub elnökét. Szerencséd, hogy szelíd motorosok vagyunk, mert ezért jobb helyeken lógnál... Te az elnökünket meg sem nagyon szólíthatnád, csak ha kérdez. Rendkívül intelligens, normális emberekkel akadtál össze ezért maradsz alul akármit teszel. És ez a szerencséd is! | |||
| |||
2016. júl. 16. 22:01 | Válasz | #1593 | |||
22.00-óra.
| |||
| |||
2016. júl. 16. 22:38 | Válasz | #1594 | |||
Megtörtént. Csíkos Nándor nevű felhasználó letiltva. A Club részéről minden lehetőség meg volt adva. Aki nem akar élni vele, ne tegye. Nem az az értékes ember aki nem hibázik, hanem aki képes belátni a hibáit és a tudását, segítőkészségét a köz javára képes fordítani... | |||
| |||
2016. júl. 21. 10:40 | Válasz | #1595 | |
Ez a Csikós nevű emberke,a jó fogáson hirdetett mocim leírására tett cinikus megjegyzéseket,szóval nem egy jó indulatú csávó,nem kár érte.Nem vagyok egy aktív tag,de örülök hogy regisztráltam hozzátok. Én sokat tanultam az itt leírtakból,további szép napot mindenkinek! |
2016. júl. 21. 12:34 | Válasz | #1596 | |||
Köszönjük! A Te tapasztalatod is azt támasztja alá, hogy jól döntöttünk. | |||
| |||
© zsoltxc | 2016. júl. 22. 17:28 | Válasz | #1597 |
Sziasztok! Én is ritkán járok fel ide, de sokat segítettek már. Köszönöm. Üdv! |
2016. júl. 22. 17:37 | Válasz | #1598 | |||
| |||
© zsoltxc | 2016. júl. 24. 08:05 | Válasz | #1599 |
Sziasztok! Az Ebay-ról vásároltam egy dugattyúszettet. Ez végett megint egy pár kilométeres pihentető motortolás következett. A felső tűgörgő kosara egyszerűen szétmálott. Én ilyent még nem láttam... Úgy éreztem ezt szintén meg kell osszam veletek.
|
|
|
|