|
|
|
2012. máj. 02. 21:13 | Válasz | #4964 | |||
Neked a FECÓ az embered! Vegyed fel vele a kapcsolatot! | |||
| |||
© gyurinar | 2012. máj. 02. 20:59 | Válasz | #4963 |
nem nem sérült meg , állítólag " egy bontós szerint ez típushiba.Yamaha szervizben a benzincsapot cserélték - mert én azt hittem hogy az üzemagyag túlfolyó csőből jön a max. 1/2 deci mennyiségű üzemanyag . Azt is mondták hogy a tankot már kelet javítani . A Dunántúlon bárhová elviszem , de persze az lenne igazán jó ha olyan lehetőséget találnék hogy egyeztetett időpontra odamotoroznék ,megvárnám a a javítást és vissza is tudnék jönni a motorral . Balaton parti vagyok. Esetleg megrendelnék szívesen olaszból( vagy máshonnan) egy bontott jó állapotú tankot is
|
© satyapapa | 2012. máj. 02. 20:24 | Válasz | #4962 | ||
A kérdés az hogy vajon mitöl repedt ell a tank. Egyébként a müanyagok javitják,,elég jól.. ha megsérült és azért repedt ell akkor érdemes javitani,, | |||
| |||
© passat52 | 2012. máj. 02. 20:24 | Válasz | #4961 | ||
Ha középső stenderre teszed a motort akkor szerintem a stenderrel egy irányban felfele találod meg! 2 db 10.es csavarral van felfogatva a záró kupakja! kb 4 cm átmerőjű záró kupakot keress!
| |||
| |||
2012. máj. 02. 20:23 | Válasz | #4960 | |||
Meg lehet csinálni ha eljuttatod hozzám.
| |||
| |||
© gyurinar | 2012. máj. 02. 20:14 | Válasz | #4959 |
Vásároltam egy Yamaha Versiti 300 ast(2003-2004) évjárat. A motor üzemanyagtartálya repedt, újat horror áron kínál a szervíz . Használt tankot , vagy olyan szakembert keresek aki tartós javításban segíteni tud . Egyáltalán érdemes javítani egy 8-9 éves műanyag tankot?
|
© tomisixty | 2012. máj. 01. 14:32 | Válasz | #4958 |
@Miska: hűha... abban tudnál segíteni, hogy a bal oldalon pontosabban merre található az olajszűrője? köszi
| |
© Miska | 2012. ápr. 25. 22:48 | Válasz | #4957 |
© nsdap.zoli 2012. ápr. 21. 20:28 | Válasz | #4943 Csak,mert nekem az van fent és nem tudom,miért visít a fékem folyamatosan a T-max meg a 400 majesty egyforma féknyerget szerelt!! azért nyikorog mert nem tudsz elmotorozni hozzám:-)))))))) | |
© Miska | 2012. ápr. 25. 22:40 | Válasz | #4956 |
VAN OLAJSZÜRŐ A MAJESTY 400ban!! bal oldalt találod!! HF132 a szürő száma és 10-40 4T olaj kell bele.... a térkőről meg hidegen zsiroldoval tudod felmosni...
| |
2012. ápr. 25. 22:36 | Válasz | #4955 | |||
Nem jön ki, túl vagyok rajta... Fúrtam bele egy tiplit és kínkeservvel kiemeltem, tettem helyette másikat... | |||
| |||
2012. ápr. 25. 21:34 | Válasz | #4954 | |||
Ha már szennyezzük a környezetet, akkor Brigéciol és víz! De valóban a féktisztító is tud segíteni!
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 25. 21:09 | Válasz | #4953 | ||
Bontókalapács... Bocsi--De a féktisztitó spray az talán kiszedi,, | |||
| |||
© tomisixty | 2012. ápr. 25. 21:03 | Válasz | #4952 |
na meg is vagyok az olajleersztéssel, ami sikeresen ki is folyt a térkőre :-o) Maya XP 400-asban (2005) esetén valóban nincsen olajszűrő filter (papír), hanem csupán egy mini fémszűrő a rugón??? (Vásároltam hozzá szűrőket és az üzletben az eladó a kezembe nyomott egy burgi 250-es papírfiltert, hogy ez jó lesz bele ...) Tud valaki egy hatásos módszert, amivel az olaj a térkőről tisztítható? köszi |
© tomisixty | 2012. ápr. 23. 08:16 | Válasz | #4951 |
köszi a tippet! a légszűrőkkel már majdnem megvagyok, már csak az olaj+szűrő csere hiányzik | |
© satyapapa | 2012. ápr. 22. 21:09 | Válasz | #4950 | ||
na ez jó hir...(((Mondtam hogy átmenetileg megemelkedhet a fogyasztás,,,,)))
| |||
| |||
2012. ápr. 22. 20:54 | Válasz | #4949 | |||
Siker a köbön! Mindent kipróbáltam. Mozgattam a csatikat,néztem a gyertyát, beletettem a tisztító szmötyit. Kijártam 1 tank benzint,lement 4,6-ra. Ma voltunk Sóstón,motoros véradáson. Újabb teletank felspécizve a tisztitóval és lőn csoda: 3,4-es fogyasztás két személlyel.Igaz,90-től nem mentünk többet. Megnyugodtam!!! Sportmotoros képeimitt meg lehet nézni!
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 22. 18:10 | Válasz | #4948 | ||
A fékbetét fémes felére jobb helyen kevés rézpasztát tesznek-teszünk és ezáltal néhány nemkivánatos hang megszünik... No persze fontos a JÓ minöségü fékbetét is. | |||
|
2012. ápr. 22. 13:25 | Válasz | #4947 | |||
Mielőtt valaki poénosan ráharapna a "folyadékra", nem műszerolaj!
| |||
|
2012. ápr. 22. 13:24 | Válasz | #4946 | |||
Van olyan folyadék, (visítós fékbetétekre találták ki) amibe ha beáztadod, talán elmúlik a leírt panasz. Autósboltokban érdeklődj, de ne csodálkozz, ha néznek mint a vett malac. Sokan nem is hallottak még róla. Nekem is Ferrodo betétek vannak mind a Majestyben, mind a Ladába, soha nem nyikorogtak, semmi bánatom nem volt velük. Egy alapos tisztítást (féktisztító folyadékkal, majd üveglapon való csiszolás, de párhuzamosra!) és egy kis vasalást megér a dolog. | |||
| |||
© nsdap.zoli | 2012. ápr. 21. 20:36 | Válasz | #4945 |
Ferrodo fékbetétek vannak benne.Viszont a 2.gondolat jó lehet.Holnap megnézem.
| |
© satyapapa | 2012. ápr. 21. 20:34 | Válasz | #4944 | ||
Hát annak más oka is lehet,pl betét minöége ,vagy megkell nézni a féknyereg nyomástengelyét hogy egybe esik a tárcsáéval??De nem ismerem a T-MAX fékét,csak talákgattam
| |||
| |||
© nsdap.zoli | 2012. ápr. 21. 20:28 | Válasz | #4943 |
Csak,mert nekem az van fent és nem tudom,miért visít a fékem folyamatosan.
| |
© satyapapa | 2012. ápr. 21. 20:20 | Válasz | #4942 | ||
Hát nemtudom de szerintem nem,
| |||
| |||
© nsdap.zoli | 2012. ápr. 21. 20:06 | Válasz | #4941 |
2005-ös 400-as Majához jó a T-Max féknyerge?
|
© Mathias | 2012. ápr. 21. 17:41 | Válasz | #4940 | ||
Köszönöm a tippet a csöves szívós megoldásra, sikerült megoldanom a légtelenítést! Tökéletes lett. Fecskendőm nekem is van, de nekem se jutott eszembe. Az egyedüli nehézséget a cső beszerzése okozta. Kb 30km motoroztam a városban mire kaptam egy használható tippet a sok autósbolt és Baumax-hoz hasonló áruházak látogatása után. Kisállat kereskedés akvárium levegőztető cső... Méterre kapható (120ft/m) és teljesen tökéletes légtelenítési célokra. | |||
|
© passat52 | 2012. ápr. 21. 12:27 | Válasz | #4939 | ||
Ha még nem csináltad akkor ügyelj, hogy le ne sarkald az olajleeresztő csavart. Olajszűrőt is kell cserélni minden második olajcserénél. Levegő szűrő cseréjekor a légszűrő házon levő gumidugók mögött is van csavar! | |||
| |||
© tomisixty | 2012. ápr. 21. 10:30 | Válasz | #4938 |
Sziasztok! 2005-ös Maja YP 400-on hajtok végre légszűrő és olajcserét, otthon, házilag. Valami jó tipp, amire okvetlenül figyeljek?
|
2012. ápr. 20. 19:49 | Válasz | #4937 | |||
Van 1dl fecskendőm, az tutira nyerő lesz!
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 20. 19:38 | Válasz | #4936 | ||
Folytatás- a fék légtelenités "trükjei " Az injekcios nagyfecskendö azért is jo megoldás mert -ha hiszitek -ha nem, nagyobb szivohatást lehet vele elérni mintha a szánkal csinálnánk,és a müanyag csöböl is csak kb félméter kell. | |||
|
2012. ápr. 20. 19:31 | Válasz | #4935 | |||
Én is rásegítek a fékkarral, más esetben a kuplungkarral, illetve a pedálokkal is, de koránt sem kell annyit pumpálni, mintha normál módon csinálnám! Persze van olyan is, hogy az olajtartályra olyan zárókupakot tesznek, amibe bele vezetik a túlnyomást és az dolgozik a pumpálgatás helyett! Ilyet inkább szervizekben láttam! | |||
| |||
© jasa | 2012. ápr. 20. 12:26 | Válasz | #4934 | ||
A fék légtelenítést én is Mészi műanyagcsöves módszerével csináltam a közelmúltban, de kombinálva a fékkal pumpálással.
| |||
|
© jasa | 2012. ápr. 19. 11:39 | Válasz | #4933 | ||
Nincs mit, jó olvasgatást !
| |||
| |||
2012. ápr. 18. 20:59 | Válasz | #4932 | |||
Megjött a postagalamb! Köszönöm szépen Jasa!
| |||
| |||
© Narancs | 2012. ápr. 17. 10:16 | Válasz | #4931 |
Megkérdeztem az eladot,csak egy fajtát nem ajánlott hozzá( mármint a Gold Feld tárcsához) De hülye fejemmel kitöröltem az üzenetet. Viszont egyetértett abban hogy puhább tárcsával jobban viselkedik.
|
2012. ápr. 16. 14:02 | Válasz | #4930 | |||
Ha átküldöd a mano71@freemail.hu-ra nagyon megköszönném...
| |||
| |||
2012. ápr. 16. 13:31 | Válasz | #4929 | |||
Nekem is elküldhetnéd ha lehet.Előre is köszi
| |||
| |||
© jasa | 2012. ápr. 16. 09:20 | Válasz | #4928 | ||
Én is arra gyanakszom, amit Topi ír. Ebben az injektoros változatban már rengeteg szenzor van, mindenféle elektromos kütyű. (A service manuál vagy 50 oldalon át részletezi az elektromos rendszert). Sajnos a hibakeresés eléggé ördögi művelet legtöbbször nem "látszik" hol a hiba. Ha Neked nincs, tudok küldeni mailben ilyen manualt a K3-K6-ra, angolul. (majd 400 oldal) | |||
| |||
2012. ápr. 16. 01:06 | Válasz | #4927 | |||
Esetleg egy elektromos szenzor az injektor vezerleshez? Mozgass at a blokk kornyeken minden csatit. Nekem az aprilian egyszer az injektor halt be akkor evett egy literrel tobbet. Latszolag minden rendben volt.sajnos cserelni kellett aztan visszaallt a rend.
| |||
|
2012. ápr. 15. 23:02 | Válasz | #4926 | |||
A járàsa egyenletes,úgy megy mint régen. Csak sokat eszik. 13 lityihez kb.1 deci stp ment. Nem tudtam szétszedni,mert szakadt az eső. Talán holnap...
| |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 15. 17:09 | Válasz | #4925 | ||
Nézd meg az ujjonnan betet gyertyát hogy milyen.Én már jártam ugy ujj NGK gyertyával hogy vacakul ment a gép.Hiás volt,Ha injektor tisztitót használsz akkor átmenetileg megemelkedhet kissé a fogyasztás,mennyi benyához mennyi tisztitót öntöttél?Autóknál 40-50literhez kell 1 flakon.
| |||
| |||
2012. ápr. 15. 16:33 | Válasz | #4924 | |||
Menni jobban megy, vagy abban nincs változás? Ha a légszűrőbe "ül" valaki, akkor nem megy normálisan | |||
| |||
2012. ápr. 15. 13:55 | Válasz | #4923 | |||
Injektoros. A tavalyi benyát már kijártam. Most tettem bele inj.tisztító is. Megnézem a légszürőt, hátha van egerem nekem is... :)
| |||
| |||
2012. ápr. 15. 13:16 | Válasz | #4922 | |||
Elébb járd ki a tavalyi benzint (de ezt szerintem úgyis tudod) aztán mérj egy biztos távot nyugodt tempóban. A Tied karbis ugye? | |||
| |||
2012. ápr. 15. 12:41 | Válasz | #4921 | |||
Talán túl sokat járattad egy helyben.
| |||
| |||
2012. ápr. 15. 07:01 | Válasz | #4920 | |||
Sziasztok srácok! Segítséget kérek. Tavaly óta megnőtt a burgi fogyasztása. 4-ről 6.2-re ugrott. A légszűrőben 1000 km van. Új a gyertya is. Az is akkor került bele. Mikor befejeztem a szezont,még 4 l-t hozott.mi fáradt el benne a téli állásban?
| |||
|
© nsdap.zoli | 2012. ápr. 14. 16:16 | Válasz | #4919 |
Már megoldottam!
|
© nsdap.zoli | 2012. ápr. 14. 12:40 | Válasz | #4918 |
Valaki tudna segíteni abban,hogyan tudom kicserélni a 400-as Maján a fékbetétet?
|
2012. ápr. 14. 08:27 | Válasz | #4917 | |||
Nem fékezés után, hanem közbe van az a surrogós/sivítós hang. De mondom, nem vészes. Sisakban oda kell figyelni, hogy meghalljam. Amúgy ténylegesen a "nyúlosság" csak egy olyan érzés a régihez képest - az gyári volt. A régi tárcsánál -a betétek nem tudom milyen gyártmányúak voltak - akár egy ujjal is, szépen fokozatosan lehetett fékezni,de nagyon hamar blokkolta a kereket.Ennél pedig jóval nagyobb fékerő kell -itt már nem elég az egy ujj - és közben egy olyan érzést kelt mintha a bovdenes lenne a fék. Ahogy növelem a fékerőt, azt érzem mintha "nyúlna" a bovden. Viszont meg van az az előnye a régivel szemben, hogy amíg avval többször jártam úgy, hogy a vizes füvön kis sebességnél szinte rögtön blokkolta az első kerek ahogy hozzáértem a fékkarhoz és már csúszott is ki az eleje, addig evvel ez még nem fordult elő.Talán jobban érezhető a fékerő rajta?! Viszont nagyobb sebességnél -igaz nagyobb fékerővel - de ugyan úgy lassítható és "megblokkolható" vele a kerék mint a régivel. Ha lesz egy kis költségvetési plusszom majd veszek egy másik betétet -tárcsát egy pár évig nem nagyon szeretnék - és majd elmesélem, hogy történt-e változás. Ettől függetlenül én azt mondom, hogy biztos van jobb fék ennél a világon,de ezért a pénzért megérte. Ami viszont a legfontosabb, hogy - ugyan kis megszokás után -,de teljesíti azt a mi robogóinkon amit az ember elvár. Egy speedmocin már viszont nem vagyok biztos benne! | |||
| |||
© Wiking | 2012. ápr. 14. 07:25 | Válasz | #4916 |
Narancs! Én úgy tudom, hogy a gold frane tárcsa csak a saját betétjével fog rendesen. De eztz én is csak hallomásbol tudom. Mindenesetre oszd majd meg tapasztalataidat....Én az első féktárcsát mikor lecseréltem 1.5mm vastagséga volt a kopófelületnek...és ezt tolómérővel mérve...azaz voltak olyan pontok ahol ettöl is vékonyabb volt.
|
2012. ápr. 14. 06:52 | Válasz | #4915 | |||
Egy kis segitséget szeretnék kérni. Ha valaki már bombázta szét a 400-as Majáját. Hogy lehet és hol kell bontani ahoz, hogy az ülést kompletten ki tudjam szedni? | |||
|
© vik | 2012. ápr. 13. 21:38 | Válasz | #4914 |
Az utángyártott betét néha surlódik mert nem csúszik vissza a helyére fékezés után. flex és némi zsír segít,
| |
© vik | 2012. ápr. 13. 21:36 | Válasz | #4913 |
Vigyázz nehogy túl vékony legyen és szétrobbanjon nekem wartburgon szabályozás után 3 felé tört fékezéskor!!!
| |
© Szomjas | 2012. ápr. 13. 11:30 | Válasz | #4912 | ||
A féknél nincs fontosabb! És erre nem a héten jöttem rá mikor is éjjel talál
| |||
| |||
© Narancs | 2012. ápr. 13. 10:37 | Válasz | #4911 |
Az én tárcsáim már szarok nagyon,megmértem 1-1 helyen de inkább nem is folytattam,elkeseritő volt. szerintem már szabályozni sem lehet. Van egy haverom aki igazi esztergályos egy probát megér.
|
© Narancs | 2012. ápr. 13. 10:33 | Válasz | #4910 |
Az már fél siker. Az eredeti betéteket hozzá 5400 ft-tért adják hozzá,nemtom elgondolkodtato a felébe kerül mint a másik. 50 -60 ezret nem igazán akarok kiadni a fékekre.majd még alszokrá. Köszi Gabi
|
2012. ápr. 13. 08:00 | Válasz | #4909 | |||
Nekem az van az első keréken (hátul dob). Tavaly vettem, angol - azt hiszem EBD nevű - fékbetétekkel párosítva. Hát mit mondjak. Végül is megállítja a mocit, de nagyobb sebességről történő fékezéskor "nyúlós" a fék, és olyan érdekes - nem túl hangos - súrlódó hangot ad. Én már megszoktam,lehet ha lecserélném másfajtára a fékbetéteket változna a tárcsáról alkotott véleményem csak kérdés, hogy milyen irányba? Azért három jó dolog, biztos van benne: -új -olcsó -és azért biztonságosan meg lehet vele állni. | |||
| |||
© Narancs | 2012. ápr. 13. 07:12 | Válasz | #4908 |
Sziasztok Megint kérdeznék hallott már valaki a Gold Fern féktárcsákrol?????????????, A 250 Majához 9000ft darabja. Ha valaki tud róla valamit jelezzen,érdemes e megvenni? Köszi
|
2012. ápr. 12. 21:25 | Válasz | #4907 | |||
Satya Papa úgy értette (#4905) hogy ez a rovat a javításé, nem az általános MIX rovatba való témáké... A "Mix" szóval arra utalt, hogy ott folytassátok a beszélgetést. Köszi! | |||
| |||
2012. ápr. 12. 19:50 | Válasz | #4906 | |
Az is jó.Én egy üveggyárban nyomom.
|
© satyapapa | 2012. ápr. 12. 19:47 | Válasz | #4905 | ||
Mix
| |||
| |||
2012. ápr. 12. 19:40 | Válasz | #4904 | |
Merre dolgozol?
|
© satyapapa | 2012. ápr. 12. 19:39 | Válasz | #4903 | ||
minden Ok ,,dolgozom, no meg szépitem a zafirámat,meg a burgimat tunningolom.Megy mint a veszedelem,
| |||
|
2012. ápr. 12. 19:35 | Válasz | #4902 | |
Köszönöm,amúgy hogy vagy ebben az esős időben?
|
© satyapapa | 2012. ápr. 12. 19:16 | Válasz | #4901 | ||
© satyapapa 2012. márc. 22. 18:51 | Válasz | #67 250-es majához A Keeway-es termosztát 6400 ft, cikkszáma : 20617N03F000 . A Yamahás cikkszáma : 4hc-12411-00 ,az ára kérdéses - 250-es majához gyorsitó pumpa membrán 400ft!!! cikszám. :-32718N03F000 (Keeway) | |||
|
2012. ápr. 12. 15:42 | Válasz | #4900 | |
Satyapapa neked megvolt a250-es majesty termosztát,és a gyorsító membrán cikkszáma kiirod megint? köszi.
|
2012. ápr. 06. 21:51 | Válasz | #4899 | |||
Köszönöm a válaszokat. Az előgyújtást a neten olvastam valahol, onnan vettem. De ott valami 1000-es Hondákról volt szó, ha jól emlékszem. Elvileg vezetett szervizkönyves a gép, bár az nem mérvadó számomra.
| |||
|
© satyapapa | 2012. ápr. 06. 20:44 | Válasz | #4898 | ||
Néhány dolgot a megfelelö szakember könnyen ellenörizni,tud.Pl henger nyomás, szelepek,, régi,ill hagyományos megszakitós motoroknál könnyü volt ellenörizni,vagy átállitani az elögyujtási szöget,de a "mostani" teljesen elektromos gyujtáshoz már komoly szakismeret és müszer kellhet.Esetleg chipptuning,de az rizikós,és drága
| |||
|
2012. ápr. 06. 20:42 | Válasz | #4897 | |||
Átnézed , és rendbe lesz a vas.... sok sikert!!
| |||
| |||
2012. ápr. 06. 20:35 | Válasz | #4896 | |||
Remélem másba se piszkáltak!
| |||
|
2012. ápr. 06. 20:34 | Válasz | #4895 | |||
Az előgyújtásba nem tudnak belenyúlni fix.
| |||
| |||
2012. ápr. 06. 20:24 | Válasz | #4894 | |||
Szerintem vissza fog kerülni rá a gyári dob az első adandó alkalommal. Na, meg akkor át is nézetem a szerelővel, mert állítólag ilyenkor az előgyújtáson szoktak módosítani. Remélhetőleg, más nem volt megpiszkálva benne.
| |||
|
2012. ápr. 06. 20:22 | Válasz | #4893 | |||
Tedd vissza a régit ha tartós motort akarsz.Sok pénzt spórolhatsz vele. Nem írom le az indokokat, hosszú lenne.De ha valaki sportosat akar .... fizessen.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. ápr. 06. 20:08 | Válasz | #4892 | ||
Ez elsösorban attol függ hogy a motor milyen állapotban van,Általában ha csak a kipufogó képezi a tuningot az nemigazán okoz oriási változást,bár a hangja erösen változik. Ha a blokk is meglett piszkálva,igy nagyobb lett az áramló gázok mennyisége,hömérséklete sebessége stb akkor szoktak egy másik,ill nagyobb gázkamrás kipufogót feltenni. Ha a kipufogódob nincs arányban a motorteljesitménnyel,az néha okozhat pl szelepkárosodást,törést föleg erös igénybevétel esetén,akár egy alkalom esetén is..Egy szép hang vagy látvány miatt nembiztos hogy megéri az ilyenfajta tuning..talán inkább csak divat jelentöségü lehet. | |||
| |||
2012. ápr. 06. 18:40 | Válasz | #4891 | |||
Elofordulhat szelepbeeges de szerintem ha nem allandoan 100%-on hasznalod a gepet semmi baj nem lesz. sport kipuffal picit tobbet eszik de klassz a hang. Viszont ha nem E betus es nagyon hangos esetleg muszakin gond lehet. akkor a gyari kell utana visszateszed a sportot. Jo az a sportdob .
| |||
|
2012. ápr. 06. 16:32 | Válasz | #4890 | |||
Hali! Valaki árulja el nekem, hogy mi az igazság a sportkipufogók háza táján? A tegnap megvásárolt GS500E-n ez Finster sport dob van. Egyes állítások szerint, teljesítmény növekedéssel jár, mert könnyebb a gázoknak távozni. Más állítások szerint, viszont, csak magas fordulatszámnál jön ki a hatása, viszont szétégeti a kipufogó szelepet és a hozzátartozó alkatrészeket. A hangja nagyon "tiszteletet parancsoló" és szép is a gépnek, de nem vagyok biztos benne, hogy ez jót tesz neki. Én mindig arra hajlottam, hogy a gyári kipufogó a motorhoz van tervezve a lehető legjobb hatásfok és károsodások elkerülése érdekében. Elvileg nemsokára megkapom hozzá a gyári dobot is. Visszategyem, vagy ne? | |||
|
2012. márc. 25. 18:06 | Válasz | #4889 | |||
Köszi az infókat srácok.
| |||
|
© jasa | 2012. márc. 25. 15:31 | Válasz | #4888 | ||
(Félig) egyetértek Orpival. Motorblokkba dettó, de hátulra én hajtóműolajat teszek (80w90).
| |||
| |||
2012. márc. 25. 07:35 | Válasz | #4887 | |
Egyértelműen 10W-40. Gyárilag a Castrol Actevo X-tra 4T.10W-40.-olajjal töltötték,és a márkaszervízben is erre cserélték le.Ugyanez megy a végáttételbe is. 2.-liter pont elég. | |
© vik | 2012. márc. 25. 07:34 | Válasz | #4886 |
köszönöm a segítséget
| |
© satyapapa | 2012. márc. 25. 06:55 | Válasz | #4885 | ||
10W-40 kell bele!!,de ha öreg ,kopott a motor vagy trópusi körülmények vannak, akkor lehet 10w-50 is,vagy 15w-50 Ugyanis az elsö szám a viszkozitást jelenti (hideg motornál,mennyire folyos az olaj),a második szám pedig az olaj "sürüségét" jelzi.Egy jó állapotu motorba egy sürüolaj . A higabb olajnak jobb a lefutási ideje,kisseb ellenállást fejt ki a gyürükre,dugóra valamint jobb a höelvezetö képessége.. stb Végátttételbe meg szintén jó a motorólaj,,,igaz hogy én és még sokan kimondottan hajtómüolajat használunk,,több elönyös tulajdonsága miatt. Ha a kenöanyagok-topikot elolvasod ott több ilyen-olyan beirás van. | |||
| |||
2012. márc. 24. 22:05 | Válasz | #4884 | |||
Dobjatok meg légyszi egy infoval. A szervizkönyvben megtaláltam, de azért biztos ami biztos irja meg nekem valaki aki jártasabb a 400-as maja javitásban hogy milyen motor és milyen végáttétel olaj kell bele. A szervizkönyv 20W 40-et és 10W 30-at is ír. Most akkor melyik. A végáttételbe meg 10W 30-at. Akkor ez most ua mind a motorolaj vagy màsfajta kell??? | |||
|
© Szomjas | 2012. márc. 24. 21:44 | Válasz | #4883 | ||
vik az olaj 15 W-s a könyv szerint. A szimering 33*45*8/10,5 méretű.
| |||
| |||
© vik | 2012. márc. 24. 21:34 | Válasz | #4882 |
Köszönöm ez így elég infó.Esetleg a szimering méretét nem tudod?
|
2012. márc. 24. 21:22 | Válasz | #4881 | |||
Ha előbb nem kapsz választ holnap megnézem a garázsba a régit, mi van rá írva. Én tavaly cseréltem - szintén 96-os, 250-s. Sima hidraulika olajat vettem bele egy motoros boltba, 2200Ft/L, de ha érdekel megírom annak is nevét holnap. | |||
| |||
© vik | 2012. márc. 24. 20:16 | Válasz | #4880 |
Sziasztok valaki meg tudja mondani (maja 250 1996-os)első telojába illő szimering méreteit ,olaj tipusát? Köszönöm előre is.
|
© juhász béla | 2012. márc. 22. 07:37 | Válasz | #4879 | ||
Ugy van Feco!Egy kerékcsapágynál a fő szempont,hogy a ki és be szereléskor minél központosabban legyen kiűtve és beűtve.Mert ha ferdére sikerűl akkor sérűl a csapágyház.
| |||
| |||
© Szomjas | 2012. márc. 21. 22:45 | Válasz | #4878 | ||
A Keeway-es termosztát 6400 ft, cikkszáma : 20617N03F000 . A Yamahás cikkszáma : 4hc-12411-00 , árát nem tudom. A fotója itt található : http://kepfeltoltes.hu/120321/maja_termoszt_t_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
| |||
|
© Hanzee | 2012. márc. 21. 20:57 | Válasz | #4877 |
Köszönöm, akkor azt én is pótolni fogom.
| |
2012. márc. 21. 20:55 | Válasz | #4876 | |||
Gyárilag nincs, de csőre szoktunk tenni!
| |||
| |||
© Hanzee | 2012. márc. 21. 20:51 | Válasz | #4875 |
Sziasztok! Van egy Majesty 150-es paripám, olyan kérdésem lenne, hogy van-e benne benzinszűrő valahol? |
2012. márc. 21. 20:42 | Válasz | #4874 | |
Nekem valamilyen támpont, fotó vagy ,tipus jelölés.
|
© satyapapa | 2012. márc. 21. 20:41 | Válasz | #4873 | ||
Talán a Keeway at250-es gép termosztátja jó hozzá, az lényegesen olcsób,Vagy hivd fell a Mravik Misit, ha van neki akkor postán utánvételbe elküldi neked.Telcsiszám az alkatrészbázisban
| |||
| |||
© Szomjas | 2012. márc. 21. 20:36 | Válasz | #4872 | ||
Óbor pontosan mi kell neked? Egy fotó a termosztátról egy cikkszám vagy a méretei? Áruld el! Köszi
| |||
| |||
2012. márc. 21. 20:30 | Válasz | #4871 | |
T.satyapapa yamaha majesty 250 dx.
|
© satyapapa | 2012. márc. 21. 20:00 | Válasz | #4870 | ||
Különbözö fémek höterheléses fizikai változásai,kettö vagy több fém eggyüttes használatánál,megmunkálásánál szerelésénél a höhatás megfelelö kiválasztása,Tekintettel arra hogy az eltérö anyagszerkezetü fémek ,különbözö képpen viselkednek ugyanolyan hömennyiség igénybevételénél.stb Nemmuszáj,de javasolt. | |||
| |||
2012. márc. 21. 19:51 | Válasz | #4869 | |||
Kerékcsapágy ---hideg illesztés...Nem tudod úgy melegíteni az egyiket, hogy a másik ne melegedjen.
| |||
|
© satyapapa | 2012. márc. 21. 19:48 | Válasz | #4868 | ||
Hát én mindig igy csinálom,-másét is ,,söt azt méginkább--a maján a féktárcsa cserénél is megmelegitettem az imbusz csavarokat..csoda dolgot müvel a hötágulás.talán még időt is lehet sporolni..Persze erösen használt gépeknél ez fokozottan igaz.Variátor rögzitö csavart is ha kb 80-100fokra melegitjük és ugy huzzuk meg 60NM -ell hát az nemfog letekeredni,stb-stb
| |||
|
2012. márc. 21. 19:36 | Válasz | #4867 | |||
Igazán nem akarok kukacoskodni, mert igazad van, de ezt csak leírod, vagy így is csinálod minden esetben? Igazad van, de én általában nem szoktam ezzel az időt húzni! Tehát mindig, vagy csak a Tiédet, vagy becsületesen mindig és mindenkiét?! | |||
| |||
© satyapapa | 2012. márc. 21. 19:33 | Válasz | #4866 | ||
Kb igy..Viszont én hölégfuvoval megmelegiteném a csapágyfészket,a csapágyat nem..Az anyagtágulás miatt könnyebben megmozdul a csapágy.
| |||
| |||
2012. márc. 21. 19:21 | Válasz | #4865 | |||
SK véleményem! Féknyereg le, km. spirál ki, kerék ki, szimering ki, seeger gyűrű ki, aztán az ellentétes oldalról egy hosszú dornival üssed ki a csapágyat! | |||
| |||
|
|
|