![]() |
|
|
|
© Zolika | 2012. feb. 03. 12:54 | Válasz | #1132 |
![]() | |
Üdv köszönöm a givi gps tarto infot!
| |
© passat52 | 2012. feb. 03. 11:19 | Válasz | #1131 | ||
![]() | |||
Orpi! Ez már a közérdekű adatok eltitkolása kategóriába tartozik! ![]() | |||
| |||
© Karcsi | 2012. feb. 03. 11:10 | Válasz | #1130 | ||
![]() | |||
Orpika, és azt hol találom???
| |||
| |||
© Karcsi | 2012. feb. 03. 11:03 | Válasz | #1129 | ||
![]() | |||
Köszönöm ![]() | |||
| |||
2012. feb. 03. 10:27 | Válasz | #1128 | |
![]() | |
Tegnap kaptam Tom barátunktól e-mailben a leírást,ami szerintem hiányos,hiányzik a vége,de az esetleg hibakódokat a motor előéletére vonatkozóan ki lehet nézni,hacsak nem törölték korábban,ugyanis törölhetőek. Elküldöm Neked a fóromos e-mailedre. | |
© Karcsi | 2012. feb. 03. 07:49 | Válasz | #1127 | ||
![]() | |||
Ja még valami, ezeket a hiba kódokat lehet törölni, vagy megmarad örökre?
| |||
|
© Karcsi | 2012. feb. 03. 07:48 | Válasz | #1126 | ||
![]() | |||
Orpikám életem, ha nem árulsz el titkot, hogy tudtad előcsalogatni a hibakódokat?? felcsigáztál! Kiváncsi lennék Én is vajon milyen számok jönnek elő a gépezetből...Előre is köszönöm.. | |||
| |||
2012. feb. 03. 07:42 | Válasz | #1125 | |
![]() | |
Köszi a segítséget mindkettőtöknek,na meg Zénónak is! ![]() | |
2012. feb. 02. 23:37 | Válasz | #1124 | |||
![]() | |||
Hali. A 2 hibakód egymással összefügg. A 400-as Majestyknél Kb 6-7 éves kortól jelentkezik leggyakrabban és a tipusra jellemző. A sebességszenzor idönkénti hibás müködésének köszönhető ami az elsö kerékben van beépitve. Vagy nem ad megfelelő jelet vagy feszültséget. Ilyen esetekben világit a sárga hibajelző lámpa és kiirja a hibakódot. Főleg a 37-est. Különösebben nagy gondot nem okoz csak idegesitő. Leggyakrabban akkor szokott előjőnni amikor reggel indul az ember és még megy az automata szivató mert olyankor az alapjárathoz sem ok a jele. De ha előjön a hibajelzés csak fél percet hagyni kell pöfögni alapjáraton ésxel is tűnik. Csak a kompjúhter táhrolja. ![]() | |||
| |||
2012. feb. 02. 19:31 | Válasz | #1123 | |||
![]() | |||
Orpikám a kérdéses hibakódok Zénó Nagymester hathatós segítségével: 37: Az alapjárati szabalyzo szelep nyitva maradt. lehetséges okai: Sebesség szenzor defekt Zavar a fojtószelepházban Zavar a gázbowdenben Ecu hiba 42: a sebessegszenzortol nem jon normalis jel Lehetséges okok: Rövidzárlat a kábelkötegben Sebességjeladó hiba Hiba a sebességjeladó házban Ecu hiba Köszönet Zénó! ![]() | |||
| |||
2012. feb. 02. 17:51 | Válasz | #1122 | |||
![]() | |||
Zénónak szerintem megvan minden ilyen jellegű infója, írok Neki és megkérem ha van listája, küldje már el. De nem csodálkozok hogy a neten nincs fenn, ez a szervizre tartozik, ezért "gazdagodnak", ebből élnek.
| |||
| |||
2012. feb. 02. 17:00 | Válasz | #1121 | |
![]() | |
Srácok! A 400-as hibakódjainak jelentéséről tud e valaki valamit? Vagy esetleg Yamaha márkakereskedésből meg tudja e valaki szerezni? Én a memóriából a 30, 37, és 42-es hibakódot tudtam előcsalogatni, mint megtörtént eseményt, melyek közül a 30-asról tudom,hogy a motor eldőlését jelenti, ami anno álló helyzetben meg is történt, de a többi jelentését nem ismerem. Jó lenne mindannyiunknak, ha valaki megtudná a felmerülő hibakódok megfejtését szerezni, csak hogy képben legyünk! A neten próbáltuk, de sehol sem találtuk. |
© Mathias | 2012. jan. 30. 10:55 | Válasz | #1119 | ||
![]() | |||
Érdekes dolgot találtam a Malossi honlapján. Elvileg motorkód alapján van megadva melyik alakatrész való a 2008-nál régebbi illetve a 2009-nél frissebb motorokhoz. h317e a 2008-nál régebbi,h322e a 2009-nél fiatalabbak esetén. Az enyém 2008.02. havi, mégis h322e. Megmondom őszintén, ezt nem nagyon értem. A Malossi honlapján lehet hibás a motorkód jelölése, vagy a motorommal nem stimmel valami? Mert így fogalmam se lenne, ha most akarnék rendelni, hogy az évjáratban megfelelő 2008 alatti, nem egyező motorszámú alkatrészekből nézelődjek, vagy az egyező motorkóddal rendelkező 2009 felettiekből... Találkozott már valaki hasonló problémával? | |||
|
© Mathias | 2012. jan. 30. 10:38 | Válasz | #1118 | ||
![]() | |||
Egyébként rendeltem gyári patent bolhákat a 400-hoz. 277ft+Áfa tehát bruttó 351ft. Akinek szüksége lenne rá: Megnevezés: RIVET Cikkszám: 90269-05006 Kipufogó hővédőjének a távtartó gumiharangja: Megnevezés: GROMMET (J11) cikkszám: 90480-10070 | |||
|
© M. Zoltán | 2012. jan. 30. 09:48 | Válasz | #1117 |
![]() | |
Az én megoldásom egyszerű övtáska a két tükörre akasztva és mehet bele a GPS, vagy telefon, vagy rádió, esetleg mindhárom. A galériában a nevem alatt láthatsz rá példát.
|
2012. jan. 29. 21:20 | Válasz | #1116 | |||
![]() | |||
Bezony. Nekem is ugyan ez van. Tökletesen bevált. Csak ajánlani tudom.
| |||
| |||
© TobiasBoon | 2012. jan. 29. 15:42 | Válasz | #1115 |
![]() | |
Üdvözlet mindenkinek! Teljesen új vagyok itt, ma regisztráltam. Zolikának máris adnék egy jó tippet a GPS tartóra vonatkozóan: http://mathemotor.hu/kiegeszito_termekek.php?id=givi_s850_gps_tarto GIVI S850 csak fel kell tépőzárazni a kormányra,jobb és bal oldalon is tartani fogja 1-1 tépőzáras pánt. A kormány közepén lévő V alakú mélyedésbe egy vastag szivacsot be kell méretre vágni, hogy vízszintes legyen de ennyi a munka vele, nem kell semmit csavarozni, ráadásul teljesen vízálló. Én a Yamaha World-ben vettem a motoromat tavaly szeptemberben és azonnal rakattam is rá szivargyujtót a kormány alá így nem is kell hosszú vezeték, hogy felrjen a kormányon lévő GPS-hez. | |
© Mathias | 2012. jan. 26. 19:54 | Válasz | #1114 | ||
![]() | |||
ALLIANZ-nál 6000ft/hó 10% önrésszel ill. minimum 20e forint. Éves 72566ft. A jelenlegi biztosítók közül pusztán csak kettőnél van motoros casco? Kicsit fura ez nekem. | |||
|
© Zolika | 2012. jan. 26. 19:53 | Válasz | #1113 |
![]() | |
Köszi a tippet
| |
© passat52 | 2012. jan. 26. 19:35 | Válasz | #1112 | ||
![]() | |||
| |||
© Zolika | 2012. jan. 26. 19:20 | Válasz | #1111 |
![]() | |
Sziasztok, kérdezném, hogy lehet GPS tartot elhelyezni a 400-ason, és hol lehet kapni? Én nemrég cseréltem kormánycsapágyat a 2db 10e és gyári Koyo.
|
© Mathias | 2012. jan. 26. 19:08 | Válasz | #1110 | ||
![]() | |||
Sajnálom hogy így járt. :( Így hogy CASCO-s akkor gond nincs még ha van önrész, akkor se. Mennyi lehet kb. a 2008-as Majámra egy 10% önrészes CASCO? | |||
|
© satyapapa | 2012. jan. 26. 18:50 | Válasz | #1109 | ||
![]() | |||
Nem én voltam hanem itt Halásztelken egyik majás társunk,, Most lett megvéve a gyári cucc hozzá,,Ebbe az árba még nincs bent a szerelés,tehát kb 300ezer lesz.Cascos a gép de a biztositóval most még kardozni kell a pénzért,mert önrész meg mittudomén mi a baj | |||
| |||
© Mathias | 2012. jan. 26. 18:23 | Válasz | #1108 | ||
![]() | |||
Ez te voltál, vagy csak egy példa? Remélem nem te padkáztál. 250e ft nem kevés.
| |||
|
© satyapapa | 2012. jan. 26. 14:31 | Válasz | #1107 | ||
![]() | |||
majesty 400-as utpadkával történt koccanás után (kb 40km/h),,,elgörbült az elsö futomü...(esés,és egyéb törés nélkül) javitás gyári cuccal- -kormányoszlop,,,,,,80ezer ft -kormánycsapágyak ,,32ezer ft -telok,,,,,,,,,,,,70ezer ft/db Ugyhogy vigyázzni kell ,bontva gyakorlatilag nemlehet kapni,vagy nem érdemes | |||
|
© Mathias | 2012. jan. 25. 21:48 | Válasz | #1106 | ||
![]() | |||
Nah. Akkor megvan a nyári projekt. ![]() Komplett rendszert, vagy végdobot is elég cserélni? Milyen árban vannak? Van valami tuti olcsó hely ahol körbenézhetek? Csak mert amit LeoVince-ből találtam rendszert az 300 EUR. Ennyit azért nem akarok áldozni rá. Sportlégszűrőt se találtam, erre is kellene valami lelő hely. ![]() | |||
|
2012. jan. 25. 10:29 | Válasz | #1105 | |
![]() | |
Ha ilyet veszel illik egy sportkipufogót és sport légszűrőt is beszerezni a géphez! Akkor hatásos igazán.. Amúgy jó cucc.
| |
© Mathias | 2012. jan. 25. 01:09 | Válasz | #1104 | ||
![]() | |||
ilyet használt már valaki?
| |||
|
© Zolika | 2012. jan. 21. 21:59 | Válasz | #1103 |
![]() | |
Akkor nemsok km van a kipuffban zsiiirrrr Köszi
| |
© Miska | 2012. jan. 21. 21:42 | Válasz | #1102 |
![]() | |
az egy köcsög olasz motorrol van az egész motor le volt fujva alvázvédővel:-((( 15000km volt benne..... hátámla nincs
|
© Zolika | 2012. jan. 21. 19:17 | Válasz | #1101 |
![]() | |
Hello Miska! Pazar a kipuff, jo lett! Ugyan jo pár Órát csiszolgattam mire leszettem a kátrányt meg a rozsdát rola, de legalább nem zörög.. Utas háttámlád nincs? Ráérne...
|
© Miska | 2012. jan. 21. 14:22 | Válasz | #1100 |
![]() | |
Szia Zolika!!! én küldtem a kipufogót!!!!!!!! Szart nem szoktam küldeni senkinek... van rá hővédőm is:-)))) meg kb 5db 400 bontva:-) | |
© Mathias | 2012. jan. 18. 22:01 | Válasz | #1099 | ||
![]() | |||
Nekem sincs gondom az indítással. -5 fokban is stabil. Folyamatosan használom Budapesten, és semmi gondja a hideggel. ![]() Egyébként ahhoz, hogy a benzin elöregedjen, jóval több idő kell, nem pár hónap. | |||
|
© Zolika | 2012. jan. 18. 20:37 | Válasz | #1098 |
![]() | |
Köszi az infót! Tegnap végre volt idöm motor beinditani, de nem volt gond vele indult.... Bár már Oktoberben leraktam, még occsó benya van benne :-))) Mentem vele egy karikát.
|
© Mathias | 2012. jan. 15. 16:08 | Válasz | #1097 | ||
![]() | |||
Nem akarlak elkeseríteni, de bontva kicsi lesz az esélye hogy találsz. Eleve nem népmotor a Maja, mint a burgonya, ez pedig a bontott alkatrészek számára rossz hatással van. A hátsó ülésttámla egyben van az ülés mögötti idomdarabbal, és a listaára 45e körül van a Yamahánál. Ezért is nem ezt, hanem a sima ülés mögött műanyagot vettem ami "csak" 18e volt támla nélkül.
| |||
|
© Zolika | 2012. jan. 15. 13:06 | Válasz | #1096 |
![]() | |
Sziasztok, keresnék 400-asomra utas háttámát, hol lehet kapni?, Új is jó, bontott mégjobb.
|
© Zolika | 2012. jan. 13. 21:17 | Válasz | #1095 |
![]() | |
Megjött a postám, gyorsan proba szerencsére stimmel, de semilyen hövédöket nem kaptam hozzá, mind1 másikrol mindent átrakok, ugy küldöm vissza. Már átfujtam tiszta uj lesz, Pazar...
|
2012. jan. 13. 14:26 | Válasz | #1094 | |||
![]() | |||
Szerintem rendezni fogja, mert nagyon hozzáállás lenne részéről hogy Ő kap egy jó kiput, ellenben nem ad érte megfelelőt...
| |||
|
© Mathias | 2012. jan. 13. 11:14 | Válasz | #1093 | ||
![]() | |||
Utána még mindig lehet rá nyomást gyakorolni, ha nagyon nem akarja rendezni...
| |||
|
© Zolika | 2012. jan. 12. 20:19 | Válasz | #1092 |
![]() | |
Szia, hát beszéltem a sráccal, szot szot követett, végül keresett és talált megfelelö kipufogot (már tudom, hogy egy 2008-as évjáratú nem passzol 2004-2005-2006-oshoz)elvileg postázza nekem. Erre kiváncsi leszek, remélhetöleg nem egy roncs lesz, ha nem felelne meg vissza a feladonak! Szurkolok!
|
2012. jan. 12. 17:34 | Válasz | #1091 | |
![]() | |
Mi van a kipuffoddal?
| |
© Mathias | 2012. jan. 12. 13:12 | Válasz | #1090 | ||
![]() | |||
Zolika! Igen ott. Nagyon segítőkészek, és mindenük van raktáron. :) Aki meg akarja nézni a honlapjukat: www.xenon.hu | |||
|
© Zolika | 2012. jan. 12. 11:46 | Válasz | #1089 |
![]() | |
Szia Mathias! Ezeket a ledeket hol vetted? Talán a villányi uton? Én SMD ledeket vettem.
|
© Mathias | 2012. jan. 11. 15:05 | Válasz | #1088 | ||
![]() | |||
Ma vílágítás tuningon esett át a Majám. Az összes izzót nagy fényerejű LED-re cseréltem. Nem volt olcsó mulatság, mert 19k fizettem a komplett csomagért és még kedvezményt is kaptam, de ebben tényleg minden benne van. High Power 12V 5W xenon fehér helyzetjelző LED (2x2,5k) GP Thunder Xenon Super White izzó 5800K (2x2,5k) Fehér LED rendszámtábla világítás (1,5k) Fehér LED csomagtartó világítás (1,2k) Sárga LED-es indexek (4x2,5k) Az indexekhez nem tettem ellenállást, így kicsit gyorsabban villog a LED miatt, de megmondom őszintén nekem így intenzívebben villogva még jobban is tetszik. :) Jó 2 órát elbíbelődtem a cserével, mert nem volt túl egyszerű kivitelezni. A végeredmény pedig...Megérte a csere. Esztétikus, izléses, egyedi. A xenon gázos városi és távolsági ideiglenes lesz valószínűleg max. májusig, mert SLIM trafós H4 Xenon rendszert rakok bele. Most is vehettem volna, de nem akarom elolcsózni. 15-20k a belépő szint, de nekem Philips izzós kell, ami 30k+. Inkább megvárom a tavaszt, és akkor majd megveszem a jó minőséget. | |||
|
2012. jan. 11. 09:23 | Válasz | #1087 | |||
![]() | |||
Én közbülső megoldásként elmagyaráznám Neki, hogy a legegyszerűbb megoldás (számára) az lesz, ha átalakítja a Te motorodra valót is és szépen felszereli, persze a saját költségére. Azt hiszem ez így korrekt, bár gondolj bele, ha most Ő visszaadja a Te dobodat, már nem tudod feltenni, hiszen átszabta. Vagyis se így, se úgy nem lesz jó a dolog. Csikard ki valahogy a számodra legmegfelelőbb megoldást. Ezt a dobot akartad, szereltesd fel vele!
| |||
| |||
2012. jan. 11. 07:30 | Válasz | #1086 | |
![]() | |
Mond meg neki,hogy ne akarjon magára haragítani egy egész motorosclubot... ![]() ![]() | |
© Zolika | 2012. jan. 11. 06:55 | Válasz | #1085 |
![]() | |
De megbeszéltük, hogy másnap csörgünk miként sikerül felrakni, nekem nemjó, ö erre én megoldom, az enyimet,de nemhagyom ennyibe..
|
2012. jan. 11. 06:40 | Válasz | #1084 | |
![]() | |
Én azért nem hagynám annyiban,ez nem gerinc kérdése... Az elején nem konkretizáltátok le hogy ilyen esetben nem érvényes a csere...? | |
© Zolika | 2012. jan. 11. 06:32 | Válasz | #1083 |
![]() | |
Én ebbe a helyzetbe, lennék olyan gerinces, hogy visszaadnám, de sajnos nemvagyunk egyformák!
|
© Zolika | 2012. jan. 11. 06:29 | Válasz | #1082 |
![]() | |
Azt mondja, hogy ö átalakitja, kell neki, nemadja vissza.
|
2012. jan. 11. 06:05 | Válasz | #1081 | |
![]() | |
Pedig nem sokból tartott volna lekapni,négy csavar rögzíti,(három a konzolhoz,egy a csőhöz,)és képben lettél volna. Bocsi de azt azért nem értem miért nem veszi vissza,ha egyszer nem passzolnak a furatok,illetve,hogy amit Te adtál neki,az ezek alapján hogyan jó az ő motorjához? | |
© Zolika | 2012. jan. 10. 21:44 | Válasz | #1080 |
![]() | |
Hangja, es én a gyárias dolgokat szeretem!
|
2012. jan. 10. 21:29 | Válasz | #1079 | |||
![]() | |||
Mi bajod volt a Leo vinci-vel???
| |||
| |||
© Zolika | 2012. jan. 10. 21:22 | Válasz | #1078 |
![]() | |
Sziasztok, tegnap megtörtént a kipufogocserém, ma délelött fater rendbevágta lefujta höállö festékkel, tök patent lett, este proba. Sajnos nagy bánatomra nemstimmel, tul elál, furatok se stimmelnek. Pedig ránézésre jonak tünt. Sajna nemvolt lehetöség ráprobálni. Lehet a 2004-esekre más való, amire nekem kéne. Mos itt álok kipuff nélkül, amit a srácnak adtam, a leo vincimet, tehát ragszkodik hozzá. Elkeseredtem....:-((((
|
© Mathias | 2012. jan. 10. 17:06 | Válasz | #1077 | ||
![]() | |||
Sutyi! Ezeket a bolhákat amiket küldtél, melyik boltban vetted? Sajnos jópárat elnyírtam és megmondom őszintén a neten nem láttam még csak hasonlót se. A patentdepo.hu-t is néztem ,de ott se láttam hasonlót. Esetleg a kipufogó hővédő lemezének a belső (3db) gumibakjait ki lehet váltani valamilyen nem gyári gumigyűrűvel? | |||
|
2012. jan. 08. 21:21 | Válasz | #1076 | |||
![]() | |||
Talán Hagyba Tominak (TOM) van ismerete, Ő szerelgette a saját kipufogóját, ki tudja, hátha ismeri az újabbat is...
| |||
|
© Zolika | 2012. jan. 08. 21:16 | Válasz | #1075 |
![]() | |
Köszönöm az infot utánna nézek, valoszinü ráproba lesz, nekem ugyan leo vincim van azt cserélném gyárira, ha felfogatás stimmel már jo vagyok.
|
2012. jan. 08. 19:41 | Válasz | #1074 | |
![]() | |
Szerintem közülünk senki nem hasonlította még össze a két kipufogót,így nincs tapasztalat,fotók szerint nem csak a kipufogóvég de maga a dob is másként néz ki. Ennek ellenére a felfogatása valószínűleg ugyanaz,de ezt szakszervízben kellene megtudni,vagy egyszerűen fel kellene próbálni egy ilyen dobot,ha van rá lehetőséged. | |
© M. Zoltán | 2012. jan. 08. 18:01 | Válasz | #1073 |
![]() | |
Akku ügyben csatlakozom Orpihoz, én tavaly cseréltem és közel egyidős a járgányunk.
|
© Zolika | 2012. jan. 07. 18:18 | Válasz | #1072 |
![]() | |
Sziasztok, kérdés a kipufogó egyezhet 2004-es évjárat, és 2007-esével, az tudom, hogy a 2007-esbe már lamda szonda van, nekem elég ha ledugozom, enyimbe még nem raktak gyárilag(2004), de ezen kivül egyezik a többi paramétere?
|
© Mathias | 2012. jan. 06. 02:58 | Válasz | #1071 | ||
![]() | |||
Akkor lehet hogy egyelőre csak normális töltőt veszek. :) Rendeltem egy multimétert is, hogy ki tudjam mérni jó e még ill. folyamatosan ellenőrzés alatt tartani. | |||
|
2012. jan. 05. 06:02 | Válasz | #1070 | |
![]() | |
Én most cseréltem le az akksit,hat és fél éves volt,de még jó állapotban,én is biztonsági okokból. Te szerintem még bőven ráérsz kicserélni. | |
© Mathias | 2012. jan. 05. 03:41 | Válasz | #1069 | ||
![]() | |||
Majd elfelejtettem...Megnéztem 200km távon a fogyasztást, amiben 90% város volt. 9,6L fogyasztott, ami 4,8L / 100km. Most elégedett vagyok, de nagyon. :) Hozzávetőlegesen a csajom használatában levő 180ccm Piaggio X9 5-5,2L/100km fogyaszt így télen. | |||
|
© Mathias | 2012. jan. 05. 02:10 | Válasz | #1068 | ||
![]() | |||
Köszi! 18k ahogy nézem. Úgy tervezem, hogy előtte veszek egy normális akksitöltőt (TecMate Optimate 4) ami majdnem akksi árban van. :) Az akksi egyébként jónak tünik (ma derült ki), de mivel 4 éves lesz a motor februárban, és az eredeti akksija van benne, gondoltam le kellene cserélni. Annyi mindenre akarok költeni, hogy minden nem fog beleférni télire. Xenonosítás, a normál 5W izzók ledesítése fontosabb projekt lesz. :) Akksit majd nyáron lecserélem. Azt nem tudod véletlenül, hogy a rendszámtábla világításhoz, és a csomagtartó világításhoz milyen izzó kell? | |||
|
2012. jan. 04. 14:32 | Válasz | #1067 | |
![]() | |
Ha tipus szerint keresed,fogsz találni:yt9b-b4 vagy yt9b-bs. Yuasában is van a SpeedMOTO webáruházban,ezt ha beütöd a keresőbe,az elsők között dobja ki.Kecskeméti cég. | |
© Mathias | 2012. jan. 04. 09:16 | Válasz | #1066 | ||
![]() | |||
Ha új akksit szeretnék milyet vegyek? 12V 8Ah a gyári érték, de pont ilyet nem találok sehol. ![]() | |||
|
© Mathias | 2011. dec. 22. 09:49 | Válasz | #1065 | ||
![]() | |||
Szeretnék rendelni városi és távolsági fényhez Xenon hatású izzót (H4 12V60W), és hozzá való LED-es helyzetjelzőt is (12V5W). Nem árérzékeny a dolog, viszont a legjobb minőséget szeretném. Merre nézelődjek? | |||
|
© Mathias | 2011. dec. 20. 02:11 | Válasz | #1064 | ||
![]() | |||
Lehet hogy változtattak. Nekem alapból szürke szinű, keskeny, hosszúkás. 2db alátét van alatta. Egy átlátszó vékony, meg egy vastagabb. A tieddel azért jártam volna jobban, mert a méreténél és anyagánál fogva jóval masszívabb. Viszont a gyári is betéve a helyére beton stabilnak tünik. | |||
|
2011. dec. 19. 21:38 | Válasz | #1063 | |||
![]() | |||
Nincs mit Mathias! Nem tudom, hogy lehet. Nekem alapból ugyan ekkora volt benne és egyből jo volt bele. Lehet a tiédnél már más fajta van gyárilag mivel a tiéd újabb mind az enyém. Lehet hogy változtattak a bolhán mert mondjuk pl az enyémben lévő fajta gyakran eltört. De ez csak egy tipp. | |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 19. 15:17 | Válasz | #1062 | ||
![]() | |||
Sutyi! Köszönöm a bolhákat, megérkeztek. Viszont ez nem az a méret ami jó lesz nekem. Szereztem 2db használt de hozzá való bolhát, és sokkal keskenyebb mint az amit te küldtél. Belepróbáltam a tieidet is, de nem ment bele a furatba, és esélytelennek is tünt, mert a jóval filigránabb gyári bolha is szorulósan ment bele. Lehet hogy meg tudnám oldani, ha kireszelem, de majd ezt akkor fogom kipróbálni ha a használt gyári bolhákkal gond lesz. Addig elteszem őket tartalékba. Még1x köszi. | |||
|
© Szomjas | 2011. dec. 19. 11:37 | Válasz | #1061 | ||
![]() | |||
Jobb benzinkutaknál ingyen megmérik a hűtőfolyadék fokát. Kiveszel egy kis üveggel a motorból annyi bőven elég nekik. Max. -20 C fokra szabad bekeverni,mert károsodhat a rendszer.
| |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 19. 09:43 | Válasz | #1060 | ||
![]() | |||
Nem ez a lényeg. Hanem az, hogy nem tudom hány fokos. Ha pedig -5-ig jó a fagyálló, akkor -10-nél szét fog fagyni a rendszer. ![]() | |||
|
2011. dec. 19. 08:32 | Válasz | #1059 | |||
![]() | |||
Azért -20 foknál már ne legyen hidegebb ![]() ![]() | |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 19. 07:01 | Válasz | #1058 | ||
![]() | |||
Cserélnék hűtőfolyadékot, de a gépkönyvben csak az utántöltésről írnak. Macerás a dolog, azért nem írnak róla? Az a gondom, hogy fogalmam sincs hány fokora lehet belőve a hűtővíz. Már töltöttem utána fagyállót, de ki tudja -10 -20 fok között elég lesz e. A legegyszerűbb lenne az egészet lecserélnem, nem pedig hűtőfolyadék mérőt vennem. Azért vagyok bizalmatlan, mivel az is lehet hogy dél olaszországból jött, és a hűtőfolyadék eleve nem volt túl hidegre belőve. | |||
|
© Mathias | 2011. dec. 14. 04:55 | Válasz | #1057 | ||
![]() | |||
Nem akarok mélyebben belemenni, hogy másik topikban folytassuk, de köszi az infót. Az a lényeg, hogy a 3kg az csak papíron annyi, és nem fog leszakadni ha a Lidl-ből 4-5km jövök hazafelé 6-8kg megrakodva. Az egyértelmű, hogy ilyenkor óvatosabb vagyok. ![]() | |||
|
2011. dec. 13. 23:20 | Válasz | #1056 | |||
![]() | |||
Típustól függetlenül nagyon (szerintem indokolatlanul) alacsonyra teszik ezt a súlyhatárt. Nekem 35 literes Orion doboz van fent, de vittem már benne 35 kg súlyt... Igaz, nem messzire. Végül is nem szabad elfelejteni hogy a doboz a motor hátsó tengelyén jelentősen túlnyúlik és megváltoztatja a jármű vezethetőségét. Ezt a komolyabb gyártók fel is tüntetik a dobozok, kiegészítők leírásában, sőt sokan sebességhatárt is szabnak. Vagyis magukat védik.De ez már nem a 400-as topic, hanem a külső dolgok - tükör, idom, doboz, stb... | |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 13. 17:19 | Válasz | #1055 | ||
![]() | |||
Nem lenne hátrány a Dúzs Petivel beszélni, vegye le a mintákat az idmokról. Így ha bármi van fillérekből megcsinálja az egész idom szettet, és csak a fényezést kell kicsengetni. Szinte az egész Hungaroring hozzá járt pályaidomért. Profi minőséget ad ki a kezéből. Csak elég macerás az idomok mintáját levenni...A város másik felén lakik, és az összes idomot ott kellene hagynom nála. Aztán az is lehet van már sablonja Majestyhez. Lehet megkérdezem. Egyébként profi műanyagos, tehát javítani is úgy tud ahogy kevesen. A csomi takaró idom és a matrica is egyébként meg van rendelve, tehát jövő hét elején legkésőbb nálam lesznek, a kipufogó hővédője meg elvileg holnapra kész. Nagyon rendesek ennél a kereskedésnél, mert azon túl hogy kaptam rá 6 hónap motorikus garanciát, még egyéb dolgokat tekintve is segítőkészek. Biztos nem árulnak szart használt címén, mert az összes eladó motorjukra 6 hónap motorikus garanciát vállalnak. Szóval elvileg 1 hét múlva fullos lesz a motor. A konzoltartóhoz meg tavasszal majd veszek egy 30-35L Givi dobozt, amit alkalomszerűen fogok majd használni. Azt azért megmondhatná valaki, hogy a 35L doboznak miért csak 3Kg a terhelhetősége. Masszív a konzol, gondolom masszív a doboz is. 6-8kg simán el kellene hogy bírjon. Nem túrák alatti 6-8Kg gondolok, hanem 1-1 bevásárlásra a városban. | |||
|
2011. dec. 13. 06:08 | Válasz | #1054 | |||
![]() | |||
Bezony. Minden ilyent aranyárban mérnek. Egyszerűen pofátlanság mit el mernek kérni gyári jogcímen mivel más meg nincs.
| |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 13. 01:42 | Válasz | #1053 | ||
![]() | |||
2100.- ft az eredeti matrica. Egyelőre úgy néz ki ezt a kereskedés fogja állni, akiktől vettem, mivel akksi takaró idom nélkül kaptam, majd utólag meg lett rendelve, de matricát nem kaptam hozzá. Rendelek hozzá egy takaró idomot is hátra, amit akkor kell levenni, ha háttámla vagy doboztartó konzol van felszerelve. Ez viszont baromi drága. Egy nyulfarknyi műanyag darab és 19.000.- ![]() | |||
|
© Mathias | 2011. dec. 12. 00:48 | Válasz | #1052 | ||
![]() | |||
Tamás: Köszi az ötletet, de nekem ez így kicsit macerás lenne. Csak fel akarom ragasztani, és ennyi. Nem akarok macerát. Természetesen lehet kapni gyári matricákat a Yamahánál tipus szerint, csak elég drágák. Ezeket zsírtalanított, letakarított felületre felragasztva nincs rizikó hogy fel fog pöndörödni. Volt motorom, ahol a matricaszett lakkozva volt és baromira megbántam. Csúnya lett, néhol hólyagos is mivel a lakk nem lett egyenletes. Pont mint a képen amit küldtél. Festeni, lakkozni nem akarok egy gyári fényezésű elemet, ha egy mód van rá. Zolika: Köszi, utánanézek. | |||
| |||
© Zolika | 2011. dec. 11. 20:12 | Válasz | #1051 |
![]() | |
Homasitába lehet venni Yamaha feliratot! Üllői ut, Ford Petrányi melett.
|
2011. dec. 11. 18:23 | Válasz | #1050 | |||
![]() | |||
Azt nem tudom, de elmondom én mit csinálnék. Elmennék egy olyan céghez aki kivágja Neked a megfelelő betűtípusból megfelelő méretre negatívban, azt felragasztanám a zsírtalanított felületre majd szépen felfújnám jó minőségű dobozos spray festékkel. Eztán a matricát levenném, majd szépen lelakkoznám benzin és olajálló lakkal. Természetesen mielőtt nekiállsz, érdemes megnézni, a lakk elviszi-e színben, fényben a motor többi részéhez képest az elemet. De ha szépen és vékonyan van megcsinálva, jónak kell lennie. Mert matricát pint ilyet, nem tudom kapni-e. De egy design cég azt is kivágja, csak mosásnál a szélei mindig le fognak penderedni. Küldök pár képet a motoromról hogy mire gondolok... | |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 11. 18:02 | Válasz | #1049 | ||
![]() | |||
Tudja valaki mennyi lehet az ára az akksit borító idomon levő Yamaha feliratnak?
| |||
|
2011. dec. 11. 12:18 | Válasz | #1048 | |||
![]() | |||
20/335-91-25 Benne van az ezermesterek rovatban... | |||
| |||
© Zolika | 2011. dec. 11. 11:18 | Válasz | #1047 |
![]() | |
Vettem egy Bika csapágylehuzot (12ezer) Kipp-kopp ide oda és lepattant! Fékolajat már leengedtem elötte mert ugyis lecserélem, marad a légtelenítés. Szarvasi bontos számát nemtudja valaki megadni? |
2011. dec. 11. 11:01 | Válasz | #1046 | |||
![]() | |||
Hogy sikerült megoldani? Mellesleg, ha még nem késő! Vigyázz, a fékek olajtartályait fejre ne állítsd, mert levegő kerül a rendszerbe és lehet légteleníteni! Ha már megtörtént akkor meg ne lepődj meg! | |||
| |||
© Zolika | 2011. dec. 11. 10:55 | Válasz | #1045 |
![]() | |
Sikerült levennem a kormányt:-)) már csak kormánycsapágyat kell vennem, ha valahol kapok.
|
© Mathias | 2011. dec. 10. 18:44 | Válasz | #1044 | ||
![]() | |||
Persze az is számít, hogy igen sportosra vettem eddig a közlekedést, ami szintén nem kedvez a fogyasztásnak. ![]() Mondjuk ha 5L/100km marad, az se gond. A GSXR 9-10L fogyasztásához képest simán vállalható. ![]() | |||
|
2011. dec. 10. 17:24 | Válasz | #1043 | |||
![]() | |||
A koszos légszűrő is komoly fogyasztásnövekedést eredményezhet, erről Grísa tudna mesélni... Na meg a téli üzem az rátesz a fogyasztásra, 5-25%-ot is ám! | |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 10. 17:11 | Válasz | #1042 | ||
![]() | |||
Megjöttem satyapapától. Tegnap még itthon megcsináltam az olajszűrő, jobb oldali levegőszűrő és mndkét olaj cseréjét, így mára ennyivel kevesebb maradt. Az elnyalódott csavart satyapapa pillanatok alatt kiműtötte, majd jött a bal oldali légszűrő cseréje és a gyertya csere. Mindent sikerült megoldani amihez én egyedül kevés lettem volna. Egyrészt mert a szerelési tapasztalatnak híjján vagyok, másrészt meg nincsenek megfelelő szerszámaim, amiket mielőbb pótolni fogok. Innen is köszönöm satyapapa önzetlen segítségét, mert nélküle nem ment volna! Mindkét légszűrő iszonyat mocskos volt, és a gyertya is rottyon volt, tehát nem csoda hogy 5L fogyasztást mértem az elmúlt 100km alatt. Kíváncsi leszek, hogy így, új szűrőkkel és olajjal mennyivel fog kevesebbet kajálni. Remélem előbb-utóbb mindenkit megismerek személyesen, ha más nem, majd tavasszal egy közös guruláson. Most néztem itthon, ami elkerülte ott a figyelmünket, nem is belevaló gyertya volt benne. CR7E helyett CR8E volt benne. Egy biztos. nálam jobb sora lesz a Majának mint az előző gazdájánál. | |||
|
2011. dec. 10. 13:45 | Válasz | #1041 | |
![]() | |
Igazad van Józsi! Tényleg 5.-ös anya és csavar kell oda! ![]() | |
2011. dec. 09. 22:19 | Válasz | #1040 | |
![]() | |
Ne haragudj de fogalmam sincs! ![]() ![]() ![]() Vagy le kéne venni egyet és megnézni van-e olyan vagy a többiek súgnak. ![]() | |
2011. dec. 08. 21:36 | Válasz | #1039 | |||
![]() | |||
Annak pediglen le kell esni. Ha az anyák lent vannak, már csak a csapágyak tartják, az meg elvileg nulla. Mert a csapágy nem tart. Szóval támaszd fel a váznál a motor elejét és valami kíméletes módszerrel, de kíméletlenül üsd ki a kormányszárat. Nem tudok jobb ötlettel előhozakodni. Ti srácok? | |||
| |||
© Mathias | 2011. dec. 08. 21:14 | Válasz | #1036 | ||
![]() | |||
Sutyi: Köszi. A címemet elküldtem emailben. Ez nem az a cím ami az adatlapon szerepel. mosquito: Melyik bolha kell nekem ezek közül? Mert lehet egyszerűbb lenne elmennem érte. | |||
|
© Zolika | 2011. dec. 08. 21:09 | Válasz | #1035 |
![]() | |
Olyan igen, én is kilazitottam a három anyát és ennyi, nem jön tovább. még csapágylehuzoval sem. Fujkálgattam wd-vel is, áztattam hetekig. Kérdeztem már a Szarvasi bontost azt mondta rávan ragasztva gyárilag, elég nehéz levenni.
|
2011. dec. 08. 20:51 | Válasz | #1034 | |||
![]() | |||
A Főoldalról elérhető Letöltésekben a 250-eseknél van 2 teleszkópjavításos írás. A másodikban ott van szétbontva az én kormányszerkezetem. Nézd már meg, olyan-e mint a Tiéd? Jól nagyíthatók a képek. | |||
| |||
© Zolika | 2011. dec. 08. 20:42 | Válasz | #1033 |
![]() | |
Ha utána néznél megköszönöm. Külömben feljelentést tettem!
|
2011. dec. 08. 19:51 | Válasz | #1028 | |||
![]() | |||
Igen. Könnyen elhagyhatod.Szóval ugy ne járj vele.Természetesen intézem és küldöm. Számlát meg nem adok. Ilyen kis összeggel nem bohockodunk. Majd iszunk egy sört talin. Nem akkora tétel. Örülök hogy segithetek. A cimed meglesz ha megjön az adatlapod.
| |||
|
© Mathias | 2011. dec. 08. 19:40 | Válasz | #1025 | ||
![]() | |||
Megköszönöm ha vennél belőle nekem 10db-ot és feladnád nekem póstán. Bankszámládra meg természetesen utalom a pénzt. Címet majd az aláírásodban szereplő mail címre elküldöm. Most hogy így nincsenek bent a tüskék, könnyen elhagyható az idom? Mert érzésre nagyon masszívan áll a helyén. | |||
|
2011. dec. 08. 19:34 | Válasz | #1023 | |||
![]() | |||
A régi Suzuki Swift müanyag bolhái tökéletesek méretre és meglepő módón meglehetősen tartósnak is bizonyulnak. 20-30 Ft körül van darabja. Jó sokfélét próbáltam mire kiderült hogy ez tökéletes. Van még pár darabom de van itt egy keleti jármü alkatrészek boltja. Ott lehet kapni. Ha gondolod veszek párat és levélben elküldöm. Érdemes azért párat venni. Szinben fekete és szürke szokott lenni de leginkább szürke. De gondolom a szin mindegy ott bent.
| |||
| |||
|
|
|