|
|
|
© ansa | 2010. márc. 02. 21:29 | Válasz | #600 |
Jaj dejó!Már bocs,nem kárörvendésből,hanem megkönnyebbülésből irom...hát ja,szét kell vennem,és akkor majd kiderül..A rázás amugy mitől lehet?Szilentektő?Vagy inkább a főtengely üthet? És ez a fordulatszámprobléma csak nekem van?Vagy találkozott már vaalki ilyennel?Hogy melegen fenn marad a fordulat?Membránhiba lehet?vagy fennakad a síber? | |
2010. márc. 02. 21:33 | Válasz | #601 | |||
25-ösnél jártam úgy hogy levegőt szívott.Az alapjárat össze-vissza.A karburátornál.
| |||
| |||
2010. márc. 02. 21:35 | Válasz | #602 | |||
Ami jó pakold vissza!
| |||
| |||
© ansa | 2010. márc. 02. 21:38 | Válasz | #603 |
Ja,nagyon strapabíró motorok,ezt bizonyitja az én esetem is.... Ugye az olajfogyasztás mellett megjelent egy egyre erősödő,főtengelyes hang,amit én el is könyveltem,hogy ennek a motornak satu,kell majd egy uj blokk... Aztán ugye egyszercsak ledobta a láncot,és miután megspanolva visszaraktuk,pöcc-röff,(pedig 1 foggal még el is van rakva a vezérlés),és érdekes módon eltünt a főtengelyhang,ugyhogy kiderült,hogy a lánc volt az..Maradt egy kis kopogás,de én abban reménykedem,hogy a bár feszes,de nagyon megnyúlt lánc hallatja ezt,és nem a főtengely.. Szóval működni működőképes,csak ilyenek vannak,hogy: 10fok felett indul,alatta nem,mert annyira olajos a gyertya,hogy zárlatos lesz,és nem szikrázik. 10fok felett viszont kegyetlenpöccröff,és leszámítva a füstöt-bűzt,meg a kicsit keményebb motorhangot,egy isten..ugy megy,mint egy villám,huz rendesen,meg minden....mondjuk hidegbe,még ha el is indul,érdekes módon nagyon gyengén megy,nem megy fel a fordulat annyira ,a vario is lejjebb dolgozik,nem tudom mér,de tuti a hideg miatt... | |
© ansa | 2010. márc. 02. 21:40 | Válasz | #604 |
Az tény,hogy a karbit a hengerfejjel összekötő gumicsonk el van öregedve,szóval lehet,hogy falsot szív...mert a gázadásra is egy bizonyod reakcióidő után reagál,szóval majdhogynem kicsit torpan,nem tudom,hogy ez membránhiba lehet-e,vagy fals levegő.
| |
© sunes20 | 2010. márc. 02. 22:41 | Válasz | #605 |
szia a fordulat ingadozás nekem is volt de ast egy kis cso repedés okozta ami a kipufogotol van lekotve | |
© ansa | 2010. márc. 03. 09:18 | Válasz | #606 |
Nem is ingadozás ez,hanem melegen állandóan magas,csak tudom,hogy nem az van,hogy magasra van állítva,mert 10 esetból egyszer visszaáll normálisra.. de valszínű falsot kap szerintem is,vagy nem nyomja vissza a rugó a síbert.. | |
© ansa | 2010. márc. 03. 10:38 | Válasz | #607 |
Tényleg,a vezérműlánccseréhet hozzáférni a henger levételénél,vagy a blokkot is szét kell huzni?
|
© Zsolt | 2010. márc. 03. 11:44 | Válasz | #608 | ||
Igen.
| |||
|
© ansa | 2010. márc. 03. 12:00 | Válasz | #609 |
Köszi ,bár nem világos,bocs. Mire irtad az igent?Hogy hozzáférni-e,vagy hogy szét kell-e húzni a blokkot? | |
© Zsolt | 2010. márc. 03. 12:23 | Válasz | #610 | ||
Szét kell húzni.
| |||
|
© ansa | 2010. márc. 03. 13:32 | Válasz | #611 |
A fenébe.....az baj...nem lehet kibujtatni sehogy azon a résen,nem akartam széthuzni..gondolom akkor a tömítésszettből is a komplett kell
| |
2010. márc. 03. 15:09 | Válasz | #612 | |||
Ha patentszemes lenne, akkor meg lehetne oldani, de nem az és emiatt sajnos útban van neki a főtengely. Szét kell húzni, de nagyon jó a segédanyag a letöltéseknél! | |||
| |||
© ansa | 2010. márc. 03. 15:15 | Válasz | #613 |
Értem,akkor ez van....Bezzeg anno a zsiguliba ebéd közbe két fogás között ki lehetett cserélni.....hiába,ez drága is lesz,sok meló is lesz,ugyhogy jó lesz már túllenni rajta.
| |
© Zsolt | 2010. márc. 03. 15:28 | Válasz | #614 | ||
Tulajdonképpen más lehetőséged nincs is. Sőt ha a láncot cseréled, lehet, hogy a feszítőt is cserélni kell majd. És a lánckerekeket még nem is láttad! A főtengely javításnál kihagytad azt, hogy a szét- valamint az összerakás és a kiegyensúlyozás is pénz, helytől függően 6-8 ezerért csinálják. Ha a blokkot komplettírozod, hamar rá fogsz jönni, hogy 100 alatt nem megy. Ha hasonló helyzetben lennék, én elgondolkodnék egy teljes blokkcserén. Problémás a főtengelyed, eszi az olajat (tehát új dugó + fúrás), karburálási problémák, stb, és még mi fog vajon előjönni ha széthúzod a blokkot!? Egy jó működőképes blokkot papír nélkül 70-80 ezerért be tudsz szerezni. Én beálltat vettem, 30-ért. Azon a karbitól a kerékig minden rajta volt. Ezután vagy kicseréled a blokkfelet és mindent úgy raksz össze, hogy a két blokkból a legjobbat, vagy átteszed 1-1-be. Ez utóbbinál gond a sorozatszám. Ezt csak műszakin nézik. Járhatsz vele, vagy - igaz ez tiltott - átírod a számokat. :-)) Én ismertem olyan varázskezű mestert, aki 5 rúgóért szinte tökéletesre csinálta, úgy hogy vizsgán is átmegy. Persze eladni nem tudod, mert az eredetvizsgán nem megy át minden. Szóval szerintem ezek a lehetőségek vannak előtted. | |||
|
© ansa | 2010. márc. 03. 16:39 | Válasz | #615 |
Aha,értem.....akkor ez az erős rázás lehet hogy épp a főtengely centírozatlansága miatt van? Az a baj,hogy sztem ha kapok mondjuk 70ért egy blokkot,azt valószínű nem tudom kipróbálni,és elég nagy rá az esély,hogy az se lesz tökéletes,és akkor kezdődik minden előlről... A karburátor sztem nem rossz,valami fals levegő kavarhat be...remélem...a főtengely,meg a vezérlés tényleg necces,de ha azok is rosszak,akkor kap egy gyűrűszettet,uj tömítés,összerakom,és megy amig megy... Egyébként a papír meg a motorszám számomra lényegtelen,mert ha megállít a rendőr,nekem tovább kell mennem....Nincs rendszám a Leonardomon,bontószökevény a drága,ha bejön a rendszámoztatás,mindenképp mennie kell....azért agyalok,érdemes-e egyáltalán költenem rá.... | |
© Zsolt | 2010. márc. 03. 16:42 | Válasz | #616 | ||
Hát akkor csak az van, hogy jársz vele amíg nem reccs. Azután meg motorbontó. Amiket leírtál.., hm.... Nem költenék rá egy vasat sem.
| |||
|
© ansa | 2010. márc. 03. 16:46 | Válasz | #617 |
Hát ja,csak 2éve járok vele,megszerettem,nem akarok megválni tőle,szóval azért ha rendbeszedhetném mondjuk 60/70ezerből,és még járhatnék velem ondjuk 2-3 évet,az ugy nekem jó lenne...de persze ez akkor dől el,ha szétszedem sajna...ha pl kokszosodás miatt beragad az olajgyűrű,és szétszedem,kitizstítom,van rá esély,hogy utána jó lesz,vagy csak a furás segít?Feltételezve persze,hogy a hender/dugó nem sérült,nem kopott.
| |
© pirovits tas | 2010. márc. 03. 17:43 | Válasz | #618 |
Sziasztok! A véleményetekre vagyok kíváncsi. Az én 250 majám is szépen eszi az olajat 500km/1l és elkezdet fémesen csattogni a blok. Nem akkarozott szét szedni ilyen mélyen a motor, de döntöttem és megtettem. az észrevételek: a szívószelep (belever, hozzá ér) a dugatyuba, sem a gyürü sem a dugatyu nem túlkopott és a hengerben is szép LENNE a honolás csak van benne egy rozsda folt.Nincs tapasztalatom a vezérlés beállításában,de szeretném én magam meggyógyítani a motort bármennyire is kell bele ásnom magam. kérdés: feltétlen fúrni kell? a szelep ütődésnek mi az oka? a 6000ft-os tömítés szettnek híg a leve? válaszotokat előre is köszönöm. |
© satyapapa | 2010. márc. 03. 18:15 | Válasz | #619 | ||
A szelep ütődés oka valoszinüleg az el állitódot vezérlés lehet. a fúrást igy nagyon nehéz mondani .mert a kompresszios adatok és egyéb állapotra vonazkozó dolgok nem ismertek. De vannak nálam sokkal jártasabbak a kérdésben,szerintem hamar kapsz választ. | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 03. 18:54 | Válasz | #620 | ||
Egyszerűen megnyúlt a vezérműlánc. A főtengely-hajtókar-dugattyú vonalon nincs akkora holtjáték, hogy beleérjen a szelep szélébe. A szelep sem tud 'mélyebben' belemenni a hengertérbe, mint amennyire a himba beletolja. Szerintem a két vonal szinkronjával van gond, vagyis megnyúlt a vezérműlánc.
| |||
|
2010. márc. 03. 18:57 | Válasz | #621 | |||
Esetleg szeleprugó törés?
| |||
|
2010. márc. 03. 19:08 | Válasz | #622 | |||
Én csak a dugattyúról és hengerről tudok nyilatkozni. A fúrás előtt vigyed el egy hengerfúró szakihoz és hallgass az Ő véleményére! Én így cselekedtem, annyi különbséggel, hogy én rendeltem egy gyári gyűrűszettet. Egyébként az olajfogyasztásom attól a számomra furfangos olajgyűrűtől lehetett, mert a feszítőrugó között olyan lerakódás volt, hogy ez a gyűrű teljesen le volt ragadva. Véleményem a szaki általi mérés. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 03. 19:26 | Válasz | #623 | ||
A hengerfejet meg kell nézni, pontosabban a szelepeket. Szimmeringet cserélni, ha kell az üléket csiszolni szükséges. A dugattyúnál ovalitás mérés, valamint a dugattyú/henger kopottságát ellenőrizni is muszály lesz. Mindezt persze szakemberrel. Egy mezei tolómérő ehhez kevés... Az olcsó tömítések nem annyira gázosak, sok RMS alkatrész van, ami egész jó. A tömítés-készletben van szelepszár szimmering is. A hengerfej és a hengertalp tömítés a lényeg, a többi csak púder. Amúgy tényleg régen jártatok erre. Egyszer Tamással beszéltük: akinek majesty-je van és márt járt nálunk előbb-utóbb a problémák miatt visszatér. ( ha nem adta el a gépét) | |||
|
2010. márc. 03. 19:53 | Válasz | #624 | |||
A szelepszár szimeringről annyit, hogy azt akár autósboltban is kapsz, ha az ami a készletben van nem lenne megfelelő. Az Unixnál 380ft/db , de van 180ft-ért is. | |||
| |||
© baranyai.imre | 2010. márc. 03. 20:09 | Válasz | #625 |
Sőt már mi is beszélgettünk amit az utolsó mondatodban írtál.Emlékszel?
| |
© Zsolt | 2010. márc. 03. 20:14 | Válasz | #626 | ||
Igen Imre, így van.
| |||
|
© pirovits tas | 2010. márc. 04. 00:31 | Válasz | #627 |
két szakihoz is elvittem az első mondta, hogy csak kicsit kopott nem érdemes hozzá nyúlni a második nagy sújt helyezett a rozsda foltra és fúrni kell. a vezérműlánc megnyúlását tudom kompenzálni a lánc feszitövel vagy csere? ügynézki a hengert már fúrták 69,5-re 65000km van a kilométerórában és még isten tudja mennyi.. |
2010. márc. 04. 08:46 | Válasz | #628 | |||
Nézd, ha 65ezer van benne, akkor mindenképp szerintem ajánlatos a fúrás, azzal szerintem nem veszítesz. A vezérműlánc elvileg feszíthető, de annak is van egy bizonyos határértéke. Szerintem, bár körülményes a dolog és lehet, hogy kétszer kell szétszedned. Rakjad össze, feszítsd meg a láncot, aztán vegyed ki a feszítőt és nézzed meg, hogy mennyire van kint, ha túlzottan, akkor lehet, hogy érdemes lenne a cserélni. Mindez az én egyéni véleményem! | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 05. 07:00 | Válasz | #629 | ||
Ha már fúrva volt egyszer, akkor javaslom a gyűrűzést. Korábban itt beszéltünk már arról,hogy a második fúrásnál a hajtókar előbb-utóbb tönkremegy a megnövekedett erő miatt. (nem mindenki osztja ezt, de az én tapasztalataim - 25 év és 1 tucat motor- alapján igen, ez probléma lehet.) A vezérműláncot meg rá kell próbálni a lánckerékre, egyből látszik ha megnyúlt. Sajnos nem patentszemes, hanem végtelenített, cseréhez szét kell húzni a blokkot. A láncfeszítés automatikus egy pontig, azután lehet még vele bűvészkedni, de nem ajánlott. A megnyúlt lánc picit eltolja a szelep dugattyú szinkront, rosszabb esetben, pl. szakadásnál össze is csenghet a kettő. Ezután meg horror a javítás. Ha a henger levételre került, már csak a variátort meg pár csavart kell leszedni, és helyben is vagyunk. Csendben jegyzem meg, hogy ennek az oldalnak a megbontásához semmilyen célszerszám vagy lehúzó sem kell, szemben a másik oldallal.
| |||
|
© pirovits tas | 2010. márc. 05. 13:08 | Válasz | #630 |
© pirovits tas | 2010. márc. 05. 13:32 | Válasz | #631 |
nem tudok düllöre jutni. szeretnék küldeni a rozsdás hengerről egy képet, hogy tudom ezt megoldani?
|
2010. márc. 05. 13:49 | Válasz | #632 | |||
Én a picasaweb-et használom, de szerintem küldjed valakinek privátba és az majd feltesz, ha továbbra sem sikerül!
| |||
| |||
2010. márc. 05. 17:16 | Válasz | #633 | |||
Azért azon nem sokat kell szerintem gondokodni, hogy mi a teendő, ha rozsdás a hengerfal... Minimum hónolás, de inkább a fúrás és kész!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 05. 21:13 | Válasz | #634 | ||
Tényleg jó lenne egy kép. Nem értem, hogy mitől rozsdás. A gyűrűk folyamatosan 'polirozzák'
| |||
|
2010. márc. 06. 07:08 | Válasz | #635 | |||
Ha már rozsda van a falon az nagy gáz! Addig semmit sem kéne csinálni míg nincs megmérve az a szegény henger, mert lehet akkora a gödör, hogy a legutolsó méret sem adja ki.Csodamotor el kéne tenni emlékbe.Csoda, hogy elindult.
| |||
| |||
2010. márc. 06. 07:39 | Válasz | #636 | |||
A rozsdához nem kell egy kis víz? Ha kell, akkor már tán a hengerfejtömítésnél is lehet valami gáz, egy síkolást megérne?! Aztán valóban a gyűrűknek meg rendbe kellene tenni azt a rozsdát. Akkor itt hupli van? Érdekes! Nem lehet, hogy szét lett szedve, aztán pár hét elteltével az esőről behozva lett vizsgálgatva? Mert én még ilyet nem hallottam, hogy egy működő olajban futó szerkezet belseje rozsdás lett volna. Vagy ez már NASA technológia? Vízkenés, vagy benzin helyett vízzel megy? | |||
| |||
© satyapapa | 2010. márc. 06. 07:49 | Válasz | #637 | ||
Hát én a ford szervizbe találkoztam olyan escortal ,aminek a hengerfala rozsdás volt,mert sokáig nem használták,kint volt az udvaron,és a nyitot szelepen bejövö pára kikezdte a hengert.Szétszedés után láttuk hogy egyébként minden tömités rendben volt. A hsználati ut,mondja is ha hosszab idöre letesszük a gépet,akkor a kipufogó végére tegyünk olajos rongyot,és a légszürö szivónyilást is takarjuk le. Nem minden rozsdás hengert lehet furni,mert fellazul a mol,szerkezete a fémnek,lehet hogy fényes lesz fúrás után de nem biztos hogy jó is lesz.Egy 4-hengeres motornál ez még nemnagy gond,de 1-nél?? | |||
|
© Kiss Róbert | 2010. márc. 06. 10:44 | Válasz | #638 |
Valaki találkozott már olyannal hogy hidegindítás után melegítés közben kattogás lép fel? Ahogy melegszik kicsit abbahagyja,nem folyamatos vannak kihagyások a kattogásba! Lehet hogy vezérmű lánc?
|
2010. márc. 06. 11:42 | Válasz | #639 | |||
Én mikor télire (vagy több hónapra) tettem el a terepjárómat kivettem a gyertyákat, öntöttem bele műszer olajat és tekertem a kurblit szépen lassan. A kipufogó és a légszűrő letakarása is indokolt, párás helyekel bajt okozhat a nedvesség. Ha meg egyszer a rozsda megkapja és a dugó ill. a gyűrű futási ívén mélyebben mar, ott is marad. Mérni kell, mint ZSolt írta. MésziZs, a NASA technológiás eszmefuttatásod tetszik! Robi! Beszélgess el komolyan Satya Papával és környékezd meg az összes idommal kapcsolatba, lesz egy gyönyörű motorod, csak a színét kell átíratnod az ocsmányirodában. Ha 80'000 ft lenne csak a festés (mint írta valaki) érdemes gondolkodni a dolgon. A Te törött alkatrészeidből SatyaPapa még csodákra képes! Ráadásul Őt is az alkotás élteti... | |||
|
© Kiss Róbert | 2010. márc. 06. 13:19 | Válasz | #640 |
Ameddig futárkodok a mocival addig nem akarom széppé tenni mert ha felboritanák miután kicsicsáztam biztos hülyét kapnék!!! 7-dik hoba lejár a müszakim csak akkorra akarok tenni rá 1 fejidomot mert nem biztos hogy vizsgán jo szemmel nézik a törött idomot! | |
© pirovits tas | 2010. márc. 06. 14:01 | Válasz | #641 |
http://kepfeltoltes.hu/view/100306/DSCN7974_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100306/DSCN7977_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100306/DSCN7976_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100306/DSCN7975_www.kepfeltoltes.hu_.jpg nem én nem rohasztóttam a szabad ég alatt. ez valami régi rohadás, ha végig tolom finoman a rotring hegyét nem akad meg de érezni az egyenetlenséget. gondolom valami bontóban állt egy ideig. köszönöm a segitséget a kép feltöltéshez |
2010. márc. 06. 14:23 | Válasz | #642 | |||
A képek magukért beszélnek. A feladat egyértelmű, meg kell méretni a szakival kijön-e a következő lépcső. Ha nem kettőt kell fúrni, mint az enyémen anno. Ez nem alkalmas rendeltetésszerű használatra. Senki nem mondta hogy Te követted el a bakit a tárolással, sőt. Mindenesetre, Neked is sikerült belenyúlni mint már sokunknak egy nem túl jó vételbe. de nem szabad búsulni, ezt a motort ha egyszer összerakod tissztességesen, nagyon hűséges társad lesz! | |||
| |||
2010. márc. 06. 14:28 | Válasz | #643 | |||
Tamás S.O.S ! Vettem Zsoltnak prox 70-es dugót.A csomagban a gyűrűkészleten 69.mm szerepel. Ez igy nem jó igaz, valamit összekevertek. A gyűrűnek is 70 mm-nek kell lenni ha jól tudom.Vagy nem ? | |||
| |||
2010. márc. 06. 15:02 | Válasz | #644 | |||
Jól tudod. 69-es dugóhoz, 69-es gyűrű. 70-es-hez, 70-es. De mint villáminterjús telefonbeszélgetéseinkből kiderült, jót vettél, mert a gyűrű csomagolásán rajta volt a "+1"-es jelölés. Csak ezt Ők nem mutatták és elkerülte a figyelmedet. Ezt is tudjuk! legalább hallottam a hangodat! | |||
| |||
2010. márc. 06. 18:31 | Válasz | #645 | |||
Hogy miért nem tudtad egy héttel előbb megvenni?! Kedden rendeltem és szerdán előlegeztem a 69-es gyűrűket. | |||
| |||
2010. márc. 06. 18:34 | Válasz | #646 | |||
www.tesz-vesz.hu A keresőbe meg írjad, hogy majesty. Henger +dugó 8000ft-ért van kikiáltva, de van ott minden! | |||
| |||
2010. márc. 06. 19:16 | Válasz | #647 | |||
Én is pont így jártam! Csak néztem a csomagolást, hogy "Most akkor mi van???"
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 06. 19:24 | Válasz | #648 | ||
A dugattyú nekem kellett, mert a következő napokban bypass műtétje lesz a majámnak.A Pinkmotorsnál Tatabányán vette meg nekem Topjoe. A tesz-vesz-es henger/dugó páros lutri. Ugyanis ha megnézed a képet KÉPLINK, akkor látni hogy a dugattyú tetőn vastagon van égett koksz, vagyis amíg működött a motor vastagon ette és égette az olajat. A készletből csak a henger használható és csakúgy, ha felfúrjuk a következő lépcsőre. | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 06. 19:28 | Válasz | #649 | ||
TopJoe: dobd már ide fel a gyűrűsor gyártó azonosítóját, mert az nem Prox. Lehet, hogy van gyűrűsor utángyártó cég, hiszen a Prox is vette!? pirovits tas: a képeken egyértelmű a helyzet, csak a fúrás segít. Mérj rá tolómérővel a hengerre, és ide dobd fel az adatot. Ha szerencséd van, akkor a henger max. 69 vagy 69,5mm-es. | |||
|
2010. márc. 06. 19:29 | Válasz | #650 | |||
Én nem azt mondtam, írtam, hogy tuti, csak azt hogy vannak Maja cuccok és köztük henger szett is. Mert azt is olvastam, hogy mol-os anyagszerkezetet meg tudja változtatni a rozsda és akkor a fúrás sem biztos, hogy tud segíteni, na emiatt írtam, hogy van henger is eladó. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 06. 19:32 | Válasz | #651 | ||
Oké, értelek. A henger mellett van főtengely is. Nem keresett valaki? | |||
|
2010. márc. 06. 19:33 | Válasz | #652 | |||
Srácok! Lenne 1 kérdésem! Megbeszéltem a szakival, aki a dugócserémet is végezte, hogy feljavítja az első telóimat, ill. elvégzi a görgő és szíjcserét! Úgy egyeztünk meg, hogy én vetkőztetem le a gépet, mert a műhelyben nem tudja garantálni azok épségét! A kérdésem az, hogy az elejét mennyire kell lebombázni, ahhoz, hogy ki tudjuk venni a telókat. A variátor megbontásához gondolom elég csak a hátsó-alsó idomot leszedni. (új kasznis) Előre is köszi!
| |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 06. 19:38 | Válasz | #653 | ||
Mivel én most csináltam, biztosan tusom, hogy a plexit és az orr idomot kell csak levenni a lámpával. A variátorhoz meg csak a bal oldali alsó/hátsó idomot. Az előbbi fél óra, az utóbbi 5perc.
| |||
|
2010. márc. 06. 19:41 | Válasz | #654 | |||
Nagyon jó! Köszönöm!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 06. 19:43 | Válasz | #655 | ||
Figyelj arra, hogy ha a csavarokat és az idomokat leveszed, akkor a műnyag füleken marad egy hajlított lemezcsavar, amit nagyon könnyű elhagyni, viszont pótolni kutya nehéz.
| |||
|
© satyapapa | 2010. márc. 06. 19:45 | Válasz | #656 | ||
ZsViktor-A telo kivétele nem nagy dolog,csak a teló végén lévö csavar kivételéhez kell nagy kulcs,bár én valami nagy anyábol csináltam,sajna a méretére nem emlékszem.A Zsolt tuti tudja a méretét
| |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 06. 19:48 | Válasz | #657 | ||
Szerintem ennél jobban ne bontsa meg, mert a telók levételénél már mást is le kell venni. pl: féknyereg.
| |||
|
2010. márc. 06. 20:52 | Válasz | #658 | |||
No ez van a dobozán: For professional Engineers By RIK. Set No: 54120 Make & Model : 54120 Y - 4HC SV 1-00 ( size= méret [#vigyor1 Type O.S 81014 Riken Corporation Japan | |||
| |||
2010. márc. 06. 20:53 | Válasz | #659 | |||
ez lemaradt | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 06. 21:26 | Válasz | #660 | ||
|
2010. márc. 06. 22:08 | Válasz | #661 | |||
Okés! Köszi mégegyszer! Én csak a burkolatokhoz fogok nyúlni, a többi a szakira bízom! Neki megvan hozzá minden szerszáma, jobban járok így! A hajlított lemezekre vigyázni fogok, amikor a blokk lett szétszedve, akkor is én vetkőztettem le a hátulját, hát tényleg nagyon oda kell figyelni, hogy valami el ne maradjon!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 07. 14:52 | Válasz | #662 | ||
A mai napon elkezdtem a motorom bypass műtétjét úgy, ahogy azt ígértem. Vagyis a dugattyú cseréhez nem veszem ki a motort. El is jutottam addig, hogy már le van bontva minden. Képek a galériában.
| |||
|
© SPOILERES | 2010. márc. 07. 14:56 | Válasz | #663 |
Ha sikerül akkor legközelebb már le se állitod a motor gondolom ugy is mennni fog:) erre van egy viccem majd felteszem
| |
© Zsolt | 2010. márc. 07. 16:13 | Válasz | #664 | ||
MesziZs: dobj már meg légyszi a szelepszár szimering pontos méretével (vagy típusával). Kinél is lehet kapni?
| |||
|
2010. márc. 07. 16:37 | Válasz | #665 | |||
Ha azt fogjátok egyszer olvasni a hírekben, hogy az idióta férj agyonütötte egy csapással a rendmániás feleségét, akkor az csakis én fogok lenni! Vagy ezért fogok elválni! Itt volt az egyik szimering a számítógép előtt, de már nincs! Megölöm!!!! Na elővettem a másikat! Magassága 9mm Külső átmérő 12mm szelep átmérő 6mm szelepvezető átmérő kb. 9,6mm itt a link: http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P8799&cMegnNr=3778 Vannak méretek is de szerintem a corteco és az impregom ami jó de a többiről nincs méretadat. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 07. 16:44 | Válasz | #666 | ||
Köszi. Jövök egy Bambival.
| |||
|
2010. márc. 07. 16:45 | Válasz | #667 | |||
Meg egy baseball ütővel!
| |||
| |||
2010. márc. 07. 16:56 | Válasz | #668 | |||
Nem fogod elhinni. Nekem van 2 db, megmaradt a készletből. Délelőtt kerestem, gondoltam elküldöm neked,talán valamire jó lesz, de ez sincs ott ahova tettem. Valahol biztos van, csak nem találom.
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 07. 18:43 | Válasz | #669 | ||
Ha tudod tedd bele a csomagba. Van egy plusz hengerfejem, abba jó lesz.
| |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 07. 19:32 | Válasz | #670 | ||
Azon gondolkodtam, hogy megkeresek egy tömítésgyártót, és gyártatok hengerfej és hengertalp tömítést. HA kocsira tudnak gyártani, akkor tudniuk kellene motorra is.
| |||
|
© baranyai.imre | 2010. márc. 07. 19:45 | Válasz | #671 |
Tudnak,én valahol a multkor láttam hirdetést a neten
| |
© Zsolt | 2010. márc. 07. 19:50 | Válasz | #672 | ||
Juteszembe... Nincs valakinek egy kiszerelt rossz 250-es hajtókarja véletlenül? | |||
|
2010. márc. 07. 20:03 | Válasz | #673 | |||
Én egyszer nyertem egy 25ezres utalványt Kecskeméten a www.nagygepmuhely.hu tól. A főnökkel beszélgettem és épp egy Ferrarit generáloztak és mondta, hogy talán Budaörsön vagy Érden van valami profi cég, aki tömítéseket gyárt! Ha megtalálod akkor légyszi tapsolj, mert lehet, hogy a nagy vashoz ócsóbban jönnék így ki. | |||
| |||
© baranyai.imre | 2010. márc. 07. 20:08 | Válasz | #674 |
LINK Ők gyártanak Hengerfej tömítéseket
| |
© SPOILERES | 2010. márc. 07. 20:09 | Válasz | #675 |
ha találsz ijen gyártót akkor lehet oda adnék egy 150 es hengert és ahoz is legyárthatnának egy szettet habár aszem 6000 körülk lenne utángyártott de ha joval olcsobb talán megéri
| |
© sunes20 | 2010. márc. 07. 21:37 | Válasz | #676 |
sziasztok lenne egy variator kérdésem -.volt vagy van valakinek J-costa variatorja ?
|
2010. márc. 07. 21:41 | Válasz | #677 | |||
Hali! Még a nevét sem hallottam, de ez nem mérvadó! Ilyen van a gépeden, vagy ilyet ajánlottak? | |||
| |||
2010. márc. 07. 21:43 | Válasz | #678 | |||
Én már nézegettem, a youtube-on találsz is róla szerelést meg videót. Addig nem birja mint a hagyományos és drága.Hamarabb kopnak a "görgők" ill a pöckök. | |||
| |||
© sunes20 | 2010. márc. 07. 21:54 | Válasz | #679 |
olvasgatam rola forumokon és elégé dicsérték .Hát hogy hamarabb e kopnak aszt nem nagyon emlegették de szerintem nem joban mind a gorgok |
© sunes20 | 2010. márc. 07. 21:57 | Válasz | #680 |
De a fogyastást aszt emlegeték hogy ha nem figyel oda a ember akor egy picivel szomjasabb a gép De van egy jo tulajdonsága is hogy ha visza engeded a gászt akor olyan mindha kinyomtad volna a kuplungot és simán gurulsz
|
2010. márc. 07. 22:03 | Válasz | #681 | |||
Nézzétek meg ezt a videót róla,bemutatja a működését. http://www.youtube.com/watch?v=y-QqHE0bNjw | |||
|
2010. márc. 07. 22:57 | Válasz | #682 | |||
J Costa:link
| |||
|
© purfix | 2010. márc. 08. 01:05 | Válasz | #683 |
Üdv. minden fórumlakónak! Épp egy ilyen 250-est szándékozok venni a napokban, ki van nézve már az áldozat is. Info kutakodás közben akadtam erre a fórumra. Végigolvastam az egészet éés sajnos nagyon lehangoló benyomást keltettek bennem az írásaitok. Szabályosan megilyedtem. Tényleg ennyire gyér ez a motor? ..vagy csak ez ilyen szerelős/megbeszélgetős fórum lett? Tiszta depi lettem. Üdv. Purfix
|
2010. márc. 08. 06:04 | Válasz | #684 | |||
Sok olaszból behozott lefutott gépünk van, mert nem egy milliomos csapatra találtál.A többit majd a ccm társak.Megbízható típus.
| |||
| |||
2010. márc. 08. 06:35 | Válasz | #685 | |||
Üdv a fórumon PURFIX! Kicsit félre értetted a dolgot :)Itt a problémákról hibákról igyexünk beszélni, hogy megosszuk a tapasztalatainkat ezért nyilván ezekről van szó.Egy ford autószervizves is csak a rossz fordokat látja amit bevisznek hozzá és nem azokat amik kint a szép számmal rohangásznak az utcán:)igy ha megkérdezed lehet azt fogja mondani ez egy szar tipus mindig csak szerelni kell:) Nem kell félned nagyon megbizható tipus nekem is ez van már 2.5 éve meg több márka társamnak is és mindenki maximálisan elégedett vele.nyilván nem mai darabokrol beszélünk,de ha jo gazdától érkezett a motorod akkor csak menni kell vele és huzni a gázt, de a kötelező karbantartások nagyon fontosak meg hálálja a törödést. Mivel a te esetedben is egy használt motorrol beszélünk nyilván van benne némi zsákbamacsek.Általában 30-50000km szokott lenni ezekben a gépekben és mivel egy hengeres így ennek megfelelöen a kopó alkatrészeket is rövidebb periudoskban kell cserélni mint a kocsikban. De tényleg nagyon megbizható tipus azon kívül pedig akinek itt fórumon ilyenje van majdnem mindenki saját kezüleg szerelgeti a kis masináját igy ha bármilyen segítségre lesz szükséged itt egész biztosan meg kapod , akár személyesen akár virtuális formában :) Tessék megvenni !!! | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 08. 06:44 | Válasz | #686 | ||
Üdv PURFIX! Ne sz×rj be, ez egy jó típus. Persze nem árt majd beszerezni pár jó minőségű kulcskészletet is. | |||
|
2010. márc. 08. 08:14 | Válasz | #687 | |||
Szia Purfix! Ismered a viccet? Bemegy a nőgyógyász a kocsmába és vidáman körbenéz : Arcok!!! Végre ARCOK! Minden nézőpont kérdése, Murphy megmondta, ami elromolhat, el is romlik. Nem kevés alkatrészből áll egy motor és a tökéleset működéshez mindennek simán és olajozottan kell mennie. Az hogy az álltalad megvásárolt járműnek lesz valami baja, ez legalább annyira biztos, mint hogy ha gyereket akarsz, tudomásul kell venned hogy míg eléd tesz egy pohár vizet, sok másik poharat fog eltörni. Nagyon jó ötletnek tartanám viszont, ha már ránk találtál és kétségeid vannak, hogy felfedve lakóhelyedet, valaki közülünk elmenne Veled és szemrevételezné, kipróbálná a kiszemelt járművet. Sokat lehet leszűrni egy hidegindítással, hallgatózással, beszélgetéssel az előző tulajjal. Szóval cseppet se legyél elkeseredve, amit GeliLackó írt színigaz, mi itt a javítási nehézségeket vitatjuk és oldjuk meg, pontosan azért hogy az olyanok mint Te is, akiknek még esetleg nincs kellő tapasztalatuk vagy típusismeretük, ne maradjanak magukra! Mellesleg, figyelembe kell venned hogy a mai árak mellett mennyibe kerül egy rezsi szervíz óradíj. Míg leszerelik neked a burkolatokat, kipengettél 10'000ft-ot. Aztán jön maga a szerelés! Mi ellenbem megmondjuk mihez nyúlj, mihez ne, szerelői előképzettség nélkül! Nem magunkat akarom polírozni, de volt egy srác, siklóernyő felhúzásához keresett motor. Hónapokon keresztül beszélgettünk a témáról, miközben más területen is körbejárt. Ő mondta, hogy ennyire őszinte és korrekt csapattal még nem találkozott, köszön mindent! Szóval mi nem fogjuk polírozni a Majestyt, mi szeretjük és használjuk, bízunk benne és megteszünk esetenkét 1'000km-t is egy 125-ös nyergében csomaggal. Aki közülünk teheti és nagyobbra vállt, csak ezt a típust tartja, nem véletlenül. Ha nincs tapasztalatod nagytestű robogóban, ki kell próbálni, meg kell ülni, erre minden tagunk szívesen vállalkozik, mehetsz a mi motorjainkkal, kpróbálhatod őket. Üdv köreinkben, remélem még válltunk pár szót! | |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. márc. 08. 08:20 | Válasz | #688 |
ÜDV PURFIX remélem stabilan ideragadsz az oldalhoz :-) amugy jo motor ez csak tapasztalatokat cserélünk mert még egy uj motorral is lehet gond ha nem tartják karban rendesen ugyhogy jol választottál mind motorilag mind forumilag remélem jo élmények fognak ide kötni amugy én ennél jobb forumot neten még nem találtam |
© M. Zoltán | 2010. márc. 08. 08:21 | Válasz | #689 |
J Costa-ról láttam néhány képet a neten, ahol, mint típushibát mutatták a variátorház repedését.
|
2010. márc. 08. 11:05 | Válasz | #690 | |||
Osztom M. Zoli véleményét.... ez már a tuning kategoriába tartozik és a törések magukért beszélnek... ja és a kopás sem gyenge, mert Én láttam olyan képeket, ahol a pálcák(mert ez nem görgős) keményen elkoptak és aminérdekes nem egyforma egyenletes kopással ami a képeken isjol látszott... | |||
|
© pirovits tas | 2010. márc. 08. 12:05 | Válasz | #691 |
a henger 69,5mm-es
|
2010. márc. 08. 13:32 | Válasz | #692 | |||
Az az első lépcső, ha nincs komoly Bemarás (nem hiszem hogy lesz) akkor a 70-es méret szépen kiadja. Második lépcsős lesz a motorod és mehet!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 08. 17:56 | Válasz | #693 | ||
MesziZs: a szelepülék marást, szelep köszörülést, összecsiszolást a maja hengerfejnél mennyiért vállalják normál esetben a szakik, ha nem haver az illető?
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 08. 18:30 | Válasz | #694 | ||
Komplett motorblokk: Vatera Link Itt egy lehetőség egy komplett, az eladó szerint hibátlan motorblokk megvételére. Mivel már két hete fent van és nincs rá vevő, éremes ilyenkor megpróbálkozni egy olyannal, hogy " adok érte villámáron 60-at". Hátha bejön. Én már vettem így féláron dolgokat, ha az eladónak nagyon kell a pénz, bele is megy. | |||
|
© hurican68 | 2010. márc. 08. 18:50 | Válasz | #695 |
Sziasztok!Lenne egy nagy kérdésem,ha valaki megnyugtatna.Ma elvittem 250 majámat szerelőhöz.Az egész úgy indúlt,hogy a hátsó keréknél volt zúgás.Két szerelőnél voltam és az eggyik azt mondta hogy a hajtásnál van valami probléma.A másik szerelő/aki nagyon szimpi volt/meg azt mondta hogy a jobb oldali támcsapágyat kell kicserélni/10-15 ezer ft.kb/,gondoltam oda viszem hozzájuk,mert aztmondták hogy az csak 2h-ra hosszú művelet.Nagyon megörültem,mondom magamba ok.aztán óránként háromszor felhivott hogy még ez a baja,meg ez a baja.....na mindegy a lényeg hogy majám még nincs itthon de annyit tudok már hogy 36000ft-ba fog nekem fájni./tömités szett,szimeringek,csapágy,és még a hajtásnál állitólag cserélnek valamit/.Ja és még első gumi csere.Kérdezném tőletek,hogy túl fizetek ezekért a dolgokért,vagy igy olcsón megúszom?
|
2010. márc. 08. 18:58 | Válasz | #696 | |||
Azért jó lenne látnod a kiszerelt alkatrészeket ill. a számlát a beszereltekről. Egy szimpatikus szerelő ezt tudja prezentálni. Ezért a pénzért sok mindennel ekllett bíbelődnie. Nem mondom hogy sok, csak nem tudod mit is cserélt ki benne? Jó lenne ha adna egy számlát az elvégzett javításokról! Ne sajnáld az áfát! | |||
| |||
2010. márc. 08. 19:01 | Válasz | #697 | |||
Pontosan kéne tudni mit cseréltek, és még akkor is nehéz megsaccolni a végösszeget.Sajnos ha mindent csináltatni kell az nagyon drága, azért amit tudunk azt egymást segítve magunk szoktuk megcsinálni.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. márc. 08. 19:07 | Válasz | #698 |
söt a kicserélt alkatrészeket se hagyd ott legalább tudni fogod hogy mijen is a rossz amugy a hajtás ritkán romlik el sztem de előre ne mond meg neki hogy majd elviszed az alkatrészeket mármint a rosszat hanem csak akkor ha érte méssz a mociért hogy valóban kicserélte e és vagy mi az amit oda adott neked na már nem tom mit irtam remélem érthető voltam | |
© Zsolt | 2010. márc. 08. 19:12 | Válasz | #699 | ||
Van egyáltalán a hátsó lehajtásban olaj?
| |||
|
|
|
|