Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 400
Yamaha Majesty YP400

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © Öreg2014. ápr. 28. 22:22 | Válasz | #1954 
Mellesleg a Talicskás véleményével maximálisan egyet értek a kompromisszum és a gépészkedés nélküli motorozásrol azért van nagy testü robogónk mert az praktikus meg kényelmes és nem akarok minden egyes kiló méterért meg dolgozni hanem élvezni a tájat és a motor adta szabadságot ámen pedig nem vagyok hívő....

 © Öreg2014. ápr. 28. 22:11 | Válasz | #1952 
Gyege matematikából át gondolva aki azt írta hogy ha meg ég a harang és akkor meg oválisodik, az volt aki a tutit meg írta a RÁNGÁSRA az okozhatna ilyent én úgy gondolom.

 © somogyirobert2014. ápr. 28. 21:15 | Válasz | #1950 
Ez így van én most állok ugyanez a dilemma előtt... a gyári cuccal szerintem sem lehet kihozni sokat a majestyből.
Irigyeltem kollégám burgmanját sokáig hogy milyen jól megy az enyémhez képest, aztán pár hete szétszedte és kiderült hogy full malossi a hajtása. De 100 alatt nem fog megállni a téma sajnos.

talicskas2014. ápr. 28. 16:58 | Válasz | #1949 
Azért azt hozzá teszem, hogy anno én is azért vettem meg a malossi kuplungot, mert az másnál is jó volt! Az RMS-t nem ismerem, de kétlem, hogy ugyan azt tudja ( nem tudom mennyiért gondolom 25000 ért) a malossi 50000 kb!!!
Azért azt Hozzáteszem, biztos csak az egyik a full jó!!!
Egyébként nem rossz gép a 400-as maja, de majd 4 év után lehet olyan véleményem, ami csakis az ár érték arány miatt alakult ki. Vagyis ha drága, nem számít, de legyen kifogástalan a motorozhatóság terén! És ne keljen kompromisszumokat kötnöm.
Egyébként ha már valaki olyan gépet vásárol, amiben már módosítva lettek a gyári adotságok, az már nem tapasztalja meg, nem költ + 100e Ft ot, hogy elérje az alap szintet.
Egyébként Én anno felháborodva mondtam el a Motor Line főnökének, aki ugyebár Olasz származású és mivel elég szépen beszél Magyarul, hát elmondta, hogy hidjem el, ha nem lesz kicserélve a full hajtás malossira ( értem a rugókra, szíjra, kuplungra, variátorra) addig nem lesz jó a motor!
Anno lett volna vagy 130e a 6000km "új" motoromba.... Ez kivere a biztosítékot nálam.
na de a korábban leírt malossi- és gyári alkatrészeimmel nekem tökéletes lett a motorom!
szintén a Pékné ;-)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2014. ápr. 28. 09:51 | Válasz | #1948 
Ja, na meg a harang.
Ha oválissá verte valamelyik pofa, az már rázni fog, de betyárosan ám!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. ápr. 28. 09:50 | Válasz | #1947 
Hát más attól is elöbb nyit mert az ujj pofa nehezebb,meg közelebb is van a haranghoz. Elöbb odaér a haranghoz PL.
A fizika ugyanúgy hat a malossira,csak másként
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. ápr. 28. 09:50 | Válasz | #1946 
Ebben is lehet hiba, ezt is emberek csinálják. Nézz át mindent. A fizikát nem lehet megerőszakolni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © somogyirobert2014. ápr. 28. 09:50 | Válasz | #1945 
nem a kuplungot kell sajnálni, hanem a hátsó hajtóművet ha a kiegyenlítetlenül forgó kuplung idővel tönkre teszi.

tamas2014. ápr. 28. 09:49 | Válasz | #1944 
Ha hamarabb enged valami, akkor az lehet gyártási hiba is.
Elég csak annyi, hogy a rugók közül csak egy hamarabb elengedi azt a bizonyos pofát és már rázza is a szerkezetet, mert a többi még vár a sorára szépen csendben. Tégy bele egy másik rugósort, vagy ha tudod, mérd meg a rugók erejét. Valami bitang horgász-halmérővel...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © szabadhegy2014. ápr. 28. 09:47 | Válasz | #1943 
A varió gyári. 12 g os malossi görgők.
A kuplung ez. Ezért is nem sajnálok könnyíteni rajta

ez

 © szabadhegy2014. ápr. 28. 09:42 | Válasz | #1942 
Hüm, anno én is néztem ezt.
De vajon miért nyit hamarabb? Új a kuplung, pofák könnyen mozogtak.
Mondjuk nem malossi a kuplung.

tamas2014. ápr. 28. 09:42 | Válasz | #1941 
A varió szétnyit teljesen alaphelyzetben?
Ha magasabb a főtengely kerületi sebessége mint kellene, hiába alacsony a motorfordulat, akkor is nyit a kuplung, mert a hajtómű már magasabb fordulatszámot biztosít hátra. Valami prücöknek kell ott lennie, mert a piros rugókkal a 2'400-es fordulat elég extrém. Gyakorlatilag Te 2-esben indulsz- Noná hogy így rázza az egész motort....
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © somogyirobert2014. ápr. 28. 09:39 | Válasz | #1940 
de :)

 © satyapapa2014. ápr. 28. 09:36 | Válasz | #1939 
A vastag ferrodol jó dolog,de nyilván kissé elöbb is fog mint egy erősen kopott.
A rugók variálása sem olyan egyszerü mert minden gép kicsit más,és bizony a vezetési stilus ,terhelés ,kopttság ez mind befolyásoló tényezö.Ami egyiknél bevált az a másiknál nem.
Tudomásul kell venni hogy ez nem verseny gép,kicsit azért lehet rajta igazitani.Eget verő változást ne várjunk,,.
06304373303-vagyok elérhetö

 © somogyirobert2014. ápr. 28. 09:35 | Válasz | #1938 
http://storage.malossistore.com/files/montaggio%5C7311401.pdf

 © somogyirobert2014. ápr. 28. 09:33 | Válasz | #1937 
nincs a pirosnál erősebb, de nézd meg a papírt amit a rugókhoz kaptál, vagy keress rá, de piros rugókkal 3250 körül kellene csak megindulnia...

 © szabadhegy2014. ápr. 28. 09:14 | Válasz | #1936 
Mit tudok még állítani? Pirosnál van erősebb rugó?

 © szabadhegy2014. ápr. 28. 09:09 | Válasz | #1935 
Új a kuplung, vastag a ferro rajta. Lehet ezért a 2400 fordulat.

tamas2014. ápr. 28. 09:08 | Válasz | #1934 
Eszedbe ne jusson!
Csak a rugókkal lehet variálni, ha belefúrnál, azt grammérlegen kellene kicentírozni, de akkor sem mindegy hogy a furatok hol vannak. Nem véletlen az, hogy vannak különböző rugók.
Egy váltós motornál ez úgy megy, hogy ahogy Te érzed, úgy kezeled a kuplungot. Itt meg úgy kezeli a gép, ahogy beállítod. Hát állítsd be, de kárt ne tégy benne, mert akkor lesz igazán x@r és az sok pénzbe fog kerülni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. ápr. 28. 09:03 | Válasz | #1933 
A 2400 fordulat az kevés,,kissé 3-ezer felett az jó,ha túl magas fordulaton indul (5-ezer) akkor többet fogyaszt és könnyebben megéghet a felület és a harang is.
06304373303-vagyok elérhetö

 © szabadhegy2014. ápr. 28. 08:52 | Válasz | #1932 
Látom megint előjött a rázkódás téma.
Ez érdekel engem is mert rohadt zavaró.
Én azt gondolom a dologról, hogy a fordulatszám emelésével ki lehet küszöbölni.
A felépítés nálam is 5 pofás kulung, piros kisrugók, fehér nagy. Így kb olyan 2400 -as fordulatnál kezdi megmozdítani a gépet. Ez egy személlyel még úgyahogy jó, de ha ketten ülünk ,akkor csak pöf-pöf-pöf, és a lámpánál épp csak el tudok jönni elsőként.
Szóval arra gondoltam kipróbálom azt, hogy könnyítek a kuplung pofákon. Ha könnyebbek a pofák később indulnak meg, később tapadnak be. (Ezt írta valaki előzőleg, és azóta fúrja az oldalam) Mindegyikre csinálok egy (vagy több) furatot, hogy könnyebb legyen.
A lényeg, hogy 3000 körül felett legyen a betapadás.
Szerintem ez megoldás lehet. Valaki csinált már ilyen fajta sufnituningot? Megoszthatná a tapasztalatait.

 © Öreg2014. ápr. 28. 08:44 | Válasz | #1931 
Bocsi hogy darabonként írom a hozzá szólásokat de ha sokat írok egybe akkor le veszi ez a sz@r telefon a mehet ikont és akkor megy a nézés bután akkor hogy tovább.

 © Öreg2014. ápr. 28. 08:41 | Válasz | #1930 
De azért az se kutya hogy 76e km van a silverbe de azon még nem kellett kormány nyak csapágyat cserélni meg a nagy felfüggesztö csavar perselyt ???

 © Öreg2014. ápr. 28. 08:38 | Válasz | #1929 
Tény és való hogy valami földi ember tervezte a myát mert logikusan jól szerelhető a többinél ez nem mondható el.

 © Öreg2014. ápr. 28. 08:36 | Válasz | #1928 
Amúgy nekem is jobban tetszik esztétikailag a maya 400 csak most a maya árából tudok vissza ülni a silverre.

 © satyapapa2014. ápr. 28. 08:17 | Válasz | #1927 
Hát lehet hogy ÉN béna vagyok de ezt a rázkódás dolgot nem,vagy csak alig tapasztalom ..városi,dugós araszolásban talán igen,, kicsit ,,de nem zavar.
Tény hogy egy nagyon jó yamaha szerelő ismerősöm a gép vásárlásakor tutira átnézte a gépet.A 3-pofás kuplungal(nagyon kopott) sem rázott.Most 5-pofás van .és jó
06304373303-vagyok elérhetö

 © somogyirobert2014. ápr. 28. 08:11 | Válasz | #1926 
az, príma gép! :) amikor még induláskor 40km/h-ig rázott, 40km/h felett akkor is élmény volt vele menni, most meg főleg :). A mai napig örülök hogy ezt választottam. Kollégám sokkal meredekebb dolgokkal szív a Burgmanjával, haverom a Beverlyjével. Azokhoz képest nagyon is jól összerakott gép a Majesty.

 © satyapapa2014. ápr. 28. 06:50 | Válasz | #1925 
IGY VAN..EZ egy prima gép ,,és kész
06304373303-vagyok elérhetö

orpi552014. ápr. 28. 06:27 | Válasz | #1924 
Nem akarom védeni a "mundér becsületét"de az enyémnek semmi baja ezen a téren.
Nem hinném hogy ezeknek a motoroknak a túlnyomó többsége szar lenne,egyszerűen csak arról van szó,hogy ha jó valakinek a motorja azt nem írja le,az nem jelenik meg a fórumokon,de ha gond van,annak nyoma van.
Tudom hogy kinek a pap,kinek a papné (nekem a papné...)de azért nem kellene ennyire lehúzni a 400.-ast.
Lassan a 400.-as topicot be lehetne olvasztani a gagyi topicba...pedig vannak ellenkező példák is csak azok valahogy nem kerülnek szóba...

 © somogyirobert2014. ápr. 27. 22:46 | Válasz | #1923 
Így igaz, az amcsi fórumokon is visszatérő téma a rázkódás induláskor. És ennek semmi köze az "egyhengereskre jellemző" rázkódáshoz, egyrészt mivel középállványra téve megpörgetve egyáltalán nem érezhető, másrészt csak kb. 40km/h-ig jelentkezik mindenkinél, gyorsításkor. Sajnos a legtöbb angol nyelvű fórumon sem találni igazi megoldást, illetve a megoldás általában a variátor csere és/vagy a kuplung csere...

talicskas2014. ápr. 27. 21:57 | Válasz | #1922 
Topi ezek ilyenek!
Az olasz fórumon éreldekes, detto ugyan azok a problémák mint amiket is szóba kerültek!
utas lábtartó, kuplung, rázkódás, kihajtásban a hézagoló gyűrű hiba!!! Ami azért is röhej, mert a Yamaha elismeri a hibát, de visszahívásként garanciába nem cseréli azt a bizonyos rossz alkatrészt, amit kb. 8e Ft-ért árusít! (az esetleges munkadíj áráról nem tudok), mert aki megvette, maga cserélte, szerelte.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2014. ápr. 27. 21:48 | Válasz | #1921 
A majesty 250 es ami nekem volt és a 400 as sajna típusából adódóan rázkódik. Engem annyira nem zavart, mint például mást, de az nekem sem tetszett, hogy anno 1 millás motor ilyen xar adotságokat ad amiket lehet érezni motorozáskor.
A Topi atlantic-ja ami a Yamaha alatt van ár kategóriában, az úgy indult mint ahogy kell!!!! Egyszerüen mint egy olajos kuplungos motor, mint a T-Max, vagy mint a 650-es burgman.
Ez és a levegőszűrő kialakítása számomra is nagyon meghatározta a tipusváltást!!
Na de kinek a Pék, kinek a Pékné, vagy a Pék kutyája ;-)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © zoli2014. ápr. 27. 16:54 | Válasz | #1920 
Köszi a tippet!

orpi552014. ápr. 27. 15:45 | Válasz | #1919 

Gondoskodással,és karbantartással sok minden megelőzhető...

 © passat522014. ápr. 27. 15:24 | Válasz | #1918 
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © zoli2014. ápr. 27. 13:57 | Válasz | #1917 
HAli, szerintetek hol kaphatok 400-asomra sporkipufogórendszert? Leo Vince 4 road volt már, más gyártot kiprobálnék.

 © passat522014. ápr. 27. 09:29 | Válasz | #1916 
6 éve,hogy vettem a 400-ast. Egyszer volt nekem is gondom az indulásnál kb 30-40 kilométer/óráig rángatással. Megoldottam és úgy működik ahogy egy automata váltós motornak kell. Türelemjáték de megoldható. Először is rendszeresen karban kell tartani a variátort és a kuplungot. Nem 5 esetleg 10 ezrenként ránézni. Sok minden közrejátszhat a rángatás előidézésében de elsősorban a csúszkák nem egyenletes kimozdulása. Ez vagy a kopástól adódik, vagy kopottak a csuszkák, esetleg a csuszka pálya. A variátor tengely is megkophat ha nem zsírozzuk rendszeresen. A hajtásszíj állapota szintén okozhat rezonanciát. A téli leállás során hónapokig egy bizonyos ponton van meghajolva a szij és deformálódhat ha nem mozgatjuk meg a motort télen is. Mérete szintén fontos tényező. Ha a kopás már a megengedett tűréshatáron van nem úgy tapad be ahogy kellene és elkezd rángatni.
A kuplung szintén rendszerek karbantartást igényel. A mozgó alkatrészeket tisztítani és vékonyan zsírozni kell. előfordulhat, hogy valamelyik kuplung pofa tengelye szorosabb mint a többi és nem egyenletesen tapad be a kuplung.
A különböző színű rugókkal kinek kinek igénye szerint be állítható a kívánt fordulaton való betapadás.
Nem vagyunk azonos súlycsoportban és arra, hogy nekem a sárga rugó a megfelelő nem lehet adni. 20- 30 kilós súlykülönbségnél már lehet, hogy más beállítást kell keresni az optimális induláshoz.
Szóval türelem játék és meg lehet mindent oldani. Természetesen kell hozzá megfelelő szerszám, egy kis tapasztalat.
Próbáltam segíteni talán Sziklaszirtnek itt néhány napja virtuálisan. Rákérdeztem pár dologra de választ nem kaptam. Így nehéz kiszűrni a hiba forrását. A szakszervizről meg csak annyit, hogy szerintem kevesebbet értenek a 400-as Majához mint itt mi páran akik már nagyon sokszor javítottuk a motorjainkat, a tapasztalatokat átadtuk egymásnak.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2014. ápr. 27. 09:07 | Válasz | #1915 
...nyomatékosítottam...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2014. ápr. 27. 09:06 | Válasz | #1914 
Ezért lesz jó ha eljössz Sormásra.
Kipróbálhatsz ott mindent ami gurul, aztán kiderül majd hogy a miénk egy rakás x@r...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2014. ápr. 27. 09:05 | Válasz | #1913 
Ezért lesz jó ha eljössz Sormásra.
Kipróbálhatsz ott mindent ami gurul, aztán kiderül majd hogy a miénk egy rakás x@r...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Öreg2014. ápr. 27. 08:26 | Válasz | #1912 
Amúgy egy rossz házasság sokkal rosszab mint a válás és egy új ,,betörése" de kopromisszum nélkül nem szokott működni semmi. Ez olyan mint a klasszikus baba szőke nő nagyon szép meg minden de másra nem jó csak arra...

 © Öreg2014. ápr. 27. 08:14 | Válasz | #1911 
Az is lehet hogy ez a vibrációs elindulás sajátossága az 1 henger miatt a mayának lehet hogy csak én vagyok a macerás. Az X9-es nél nem emlékszem ilyenre ott is volt valami vibrálás de nem induláskor. Olyan mintha hiányozna a kiegyensúlyozó tengely de ha már forog akkor nincs vibráció. Kuplungos motornál meg 2 hengeresnél nincs ilyen.

 © satyapapa2014. ápr. 27. 07:23 | Válasz | #1910 
Hát Én nem futamodnék meg...Tudjátok ,,,mint a házasság-jóban rosszban.
Ezek a hibák elenyészőek,bár kissé kényelmetlen.
Nem lehet mindig váltani,ha probléma adódik .
A Honda kissé jobb gép,de az ára is több.És annak is lehetnek hibái, fenntartási költségei.
06304373303-vagyok elérhetö

TopJoe2014. ápr. 26. 23:37 | Válasz | #1909 
Szerintem hátul lesz a baj,kuplung , kihajtás vagy kerékcsapágy ill.sérült felni vagy blokk szilentek. Csak egy ötlet.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2014. ápr. 26. 23:11 | Válasz | #1908 
Az a félelmetes, hogy nem tudni mi a baja. Fogalmunk sem volt ilyen hibáról eddig. Aki megveszi, kínlódhat majd tovább...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gábor2014. ápr. 26. 22:39 | Válasz | #1907 
Ezüstszárny a nyerő!!
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © Öreg2014. ápr. 26. 22:17 | Válasz | #1906 
Én már be dobtam a törülközőt a hozzá szólásokból arra következtettem hogy ez egy ördögi kör vagyis a Talicskás sorsára jutottam vagyis át nyergeltem egy siver wingre vissza vettem a régi motoronat ami a pán európa és a maya elött volt kedvezményes áron szereztem vissza viszont a maya eladóvá vált

tamas2014. ápr. 26. 16:07 | Válasz | #1905 
Én speciel egri, de ha eljössz jövő hétvégén Nagykanizsára ill. Sormásra (már ha bevállalod) akkor találkozunk.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gábor2014. ápr. 26. 15:11 | Válasz | #1904 
Jó az ilyen szakszervíz,Elöször azt mondják hogy ök még ilyet nem hallotak de 700000-ért megcsinálják .Majd ha kicserélnek benne mindent és nem változik meg azt mondják hogy ez mind ilyen.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © sziklaszirt2014. ápr. 26. 13:46 | Válasz | #1903 
Keszthelyi vagyok. Azt nem ígérem hogy elmegyek Pestre, de ha lejöttök a Balatonig, szívesen összefutnék veletek.

tamas2014. ápr. 25. 23:00 | Válasz | #1902 
Jó lenne összefutni, komolyan érdekel a probléma. Hovasi vagy?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © sziklaszirt2014. ápr. 25. 21:58 | Válasz | #1901 
Elmentem szakszervízbe, mert már nem szeretném így használni ezt a motort, hátha tudnak rajtam segíteni, gondoltam más is fordult már hozzájuk ezzel a panasszal... Hát nem! Ilyet ők még nem is hallottak. A kis városomban ahol élek, konkrétan 5 barátomnak van ugyan ez a típusú motorja, ugyan ezzel a hibával. Azt mondták, hogy nagyjából 600-700.000 Ft-ból orvosolni tudják a problémámat, ugyanis ki kell cserélni a blokkban mindent. Valószínű, hogy a sok apró hiba ezt a jelenséget idézi elő. Ennyi.
Véleményem szerint ez nem megoldás.
Természetesen az előttem leírtakat ki fogom próbálni ha ismét szétszedem a kihajtást, de nem hinném, hogy érdemben lesz változás :(

 © satyapapa2014. ápr. 25. 19:47 | Válasz | #1900 
Legközelebbi karbantartásnál vedd le a szíjat,(de a tárcsák,anyák maradjanak)és közép sztenderen inditsd be,járasd azon a fordulaton ahol menet közben szokott rángatni.Figyeld hogy viselkedik,,majd járatás közben vedd le sztenderröl és figyeld meg hogy keréken állva érzel valami eltérést.
Jó esetben semmi eltérés nincs.Ebböl az vonható le,hogy az egészben a szij a ludas .Egy bizonyos fordulaton a két tárcsa szorító ereje kissé ingatag.A szij ezáltal nem egypályán fut folyamatosan,,,"korcsolyázik"ez okozhatja a rángatást.Nagyobb fordulaton vagy kissebben megváltozik a tárcsák egymásra gyakorolt erőhatása,és nem kóvályog a szíj.
Kb igy gondolom.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. ápr. 25. 14:52 | Válasz | #1899 
A "környék" addig fontos, míg az ember nem tapasztalja azt, hogy nem a távolság számít. Ha motort venni képesek vagyunk utazni, szerelőhöz miért nem...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Sanci2014. ápr. 25. 12:32 | Válasz | #1898 
Rendben. Nem gondoltam rosszra, mint írtam "jó értelemben vett" szerelőre gondoltam. Bocsi.
Ha egység van, nincs kétség!

 © Öreg2014. ápr. 25. 08:22 | Válasz | #1897 
A fényezéshez meg van a kéz ügyességem való szinü pályát tévesztettem meg jobban is szeretem nem vagyok t...g olajos.

 © Öreg2014. ápr. 25. 08:18 | Válasz | #1896 
Mellesleg nem önjelölt szerelő vagyok az alap szakmám autó szerelő abba talán még a motor is belefér pár robcsit már láttam de jobban fizet a fényezés.

 © Öreg2014. ápr. 25. 08:15 | Válasz | #1895 
Köszi a javallatokat de ez a gond a haverén is meg van ő 3 éve küzd a remegéssel de a környékünkön nincs specialista.

talicskas2014. ápr. 24. 23:38 | Válasz | #1894 
Szia!
nem tudok konkrét tipus bontót! De szoktam találni hírdetéseket, ha Google segítségével rákeresel.
És mi lett a megoldás?????? Csak nem motorcsere;-)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Sanci2014. ápr. 24. 22:27 | Válasz | #1893 
Úgy is van! Mindig ez a nóta vége...
Szegény Juhász Béla! Mindig ő rakja helyre a -sok jó értelemben vett- "önjelölt szerelőt"
De hát ez az élet rendje: először megpróbáljuk magunk...
Ha egység van, nincs kétség!

 © satyapapa2014. ápr. 24. 20:29 | Válasz | #1892 
csibész
06304373303-vagyok elérhetö

 © Pazo2014. ápr. 24. 20:27 | Válasz | #1891 
Jó van na,csak vicc volt!
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © satyapapa2014. ápr. 24. 20:03 | Válasz | #1890 
Hát azért a 250-es sem hibátlan.
Én már mindkettöt próbáltam,és elégedett vagyok.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Pazo2014. ápr. 24. 18:05 | Válasz | #1889 
Annyi hiba leírodott itt a 400-ról, hogy én megmaradok a 250-s majesticnél! ÖRÖKRE!!!
tel.sz: 06 30 445 85 96

 © somogyirobert2014. ápr. 24. 11:24 | Válasz | #1888 
vagy keress valakit a közeledben akinek jól működik és ráér egy délutánra, amikor kicserélitek az övével a kuplungot és - ha nem megoldás - akkor a variátort, esetleg a szíjat is. így tuti ki tudod szűrni a remegésért felelős alkatrészt.
nekem kontrasztrugó alátéttel megszűnt a remegés, de szerintem 30-40-50ezer km után minden motoron más-más fárad el, nincs általános megoldás.
a "szakember" valószínűleg azt mondja majd hogy cseréld ki a szíjat, a kuplungot, stb., neki ez a legegyszerűbb.

 © jasa2014. ápr. 24. 10:52 | Válasz | #1887 
Mi már itt kevesek vagyunk.....irány egy "javasasszony", majd ő segít !
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © juhász béla2014. ápr. 24. 08:12 | Válasz | #1886 
Figyel Öreg! Interneten nem lehet javitani,elég sok javaslat elhangzott itt, én ahogy látom,ahoz hogy bármilyen problémát tudjon az ember orvosolni,ahoz sok mindennel tiszstában kell lenni.Egy szakember sem tud megjavtani interneten semmit,ahoz mindenképp látni és hallani,próbálni stb.kell egy motort hogy konkrétan feltudja tárni a hibát,.Elmondásos alapon csak találgatni lehet,és ha szerencséje van az embernek akkor bejön,ha nem akkor igy járt.Tudom hogy ez lenne a legolcsóbb megoldás ha valaki megmondaná itt a tutit.Javaslom ha annyira nem birsz vele hogy jól működjön ,akkor keress olyan szakit aki ért is hozzá,és korrek áron tudja orvosolni a gondodat.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

orpi552014. ápr. 24. 08:03 | Válasz | #1885 
Nem tudjuk,de nem azért mert nem akarunk segíteni,hanem mert ilyen formában közöttünk még nem fordult elő ez a probléma.A rángatások remegések eddig mindig kuplung problémára voltak visszavezethetőek.Ezek szerint nálad más a probléma-szakember a megoldás!Mi csak amatőrök vagyunk,megpróbálunk segíteni,de ez bizonyos szint fölött nem megy.

 © Öreg2014. ápr. 24. 07:54 | Válasz | #1884 
Én már tudom a megoldást kicsit nem egyszerü meg költséges is de többet remegési gondom nem lessz.

 © Öreg2014. ápr. 24. 07:51 | Válasz | #1883 
Na úgy látom hogy konkrét megoldást nem tud adni senki a remegö indulásra csak ha 0km-st vesz az ember senki nem tudja hogy mi használódik kopik el ????

 © Öreg2014. ápr. 23. 12:13 | Válasz | #1882 
A rángás már az elején is meg volt csak akkor arra írtam rá hogy rossz a kuplung.

 © Öreg2014. ápr. 23. 12:05 | Válasz | #1881 
Talicskástól kérdezném az nagy spiller hogy a Honda silverhez tud e valami jó bontót ??

 © Öreg2014. ápr. 23. 12:03 | Válasz | #1880 
Csak azok vannak benne amit adtál kuplungot a szíj vonalba fut A gumik nem kagylósak még a betapadást meg nézem hogy fog.

talicskas2014. ápr. 23. 01:03 | Válasz | #1879 
Írd már le légyszíves, hogy a hajtásod még a gyári? Cserélték már valamit benne másra??
középsztenderen ha járatod a motort és ha lefogod a kereket gumi futófelületén, majd nagyon lassan húzod neki a gázt addig, amikor elkezd betapadni a kuplung. Mit érzel a keréken? Esetleg lűktetve egyenletlenűl kezdi forgatni?
az a pont "holtpont" a lényeges, amikor éppen próbálná fogni a kereket a kuplung.

tavaj mikor összeraktad a motort akkor is gond volt az indulással?? Vagy egyszercsak elkezdte most csinálni???
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2014. ápr. 22. 22:09 | Válasz | #1878 
Nem volt törött a motor? Egy nyomon fut?
Első teleszkópszárak jók? Nem eresztenek egy csepp olajat sem?
Hajtásban a kontrasztrugó alá próbáltál egy nagyobb alátétet tenni hogy a szíj előfeszítése nagyobb legyen? A szíj tuti egy vonalban fut, a tárcsák középvonalában? Se jobbra, se balra nem húz?
A kerekek simán futnak? Gumik nem ráznak, nem kagylósak?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Öreg2014. ápr. 22. 21:35 | Válasz | #1877 
A felfüggesztés jó a 4darab gumi szilent nincs szét hullva a ,,nagy" csavarnál persely passzosra cserélve na akkor mi lehet még ?????

 © satyapapa2014. ápr. 22. 21:08 | Válasz | #1876 
PL teljes motor beállitás átvizsgálás,szakemberrel .
Esetleg még a felfüggesztések is szóba jöhet.
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2014. ápr. 22. 21:06 | Válasz | #1875 
Ugy vaze.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © passat522014. ápr. 22. 21:03 | Válasz | #1874 
Hogy???

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2014. ápr. 22. 20:53 | Válasz | #1873 
Igy van,,
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2014. ápr. 22. 20:50 | Válasz | #1872 
Szegény hajtás már annyira kilett vesézve,nem kellene máshol is körűlnézni a rángatás űgyben???????Több más egyébb oka is lehet.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © passat522014. ápr. 22. 20:33 | Válasz | #1871 
Malossi vagy után gyártott az 5 popás kuplungod? Nem mindegy!
Én nemrég cseréltem a gyári 3 pofást 5 pofásra, de nem Malossira. Tegnap kicseréltem benne az eredeti rugókat Malossi sárga rugókra és lényeges javulást tapasztaltam. A kontraszt rugó Malossi fehér. Eddig 2100- as fordolatnál indult a motor. Most elértem a 2800- as fordulatot indulásra. Az igazi ha 3 ezer vagy kicsivel felette indulna. Ezt akár piros rugókkal még megoldom, vagy a variátornál cserélek görgőket.

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © sziklaszirt2014. ápr. 22. 19:55 | Válasz | #1870 
Kontrasztrugót is cseréltem. Volt benne először a gyári, azt cseréltem ki fehér Malossi-ra. Minden változtatás a motor előnyére változott, de a rángatás mindvégig megmaradt. Biztos nem a kuplung a gond, nekem teljesen új, szépen le lett zsírozva minden csapágy, tűgörgő. Könnyen, szépen mozog.

 © Öreg2014. ápr. 22. 15:01 | Válasz | #1869 
De a rángás meg maradt akkor mit kell cserélni és mire már csak a kontraszt rugó maradt az is bejátszhat ??

 © Öreg2014. ápr. 22. 14:57 | Válasz | #1868 
A Szilaszirtes most cserélt 5 pofás kuplungot azon már volt rugó sokkal dinamikusabban indul nulláról mint egy klasszikus kuplungos motor.

talicskas2014. ápr. 22. 09:52 | Válasz | #1867 
Kuplung lesz az, és az indulási fordulat behangolása a rugószettel.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Öreg2014. ápr. 22. 08:49 | Válasz | #1866 
Volt már valaki aki ezzel a gondal komolyabban foglalkozott és meg is orvosolta ??????

 © Öreg2014. ápr. 22. 08:47 | Válasz | #1865 
Én még azon is gondolkodtam ha a variátor felülete meg van kopva ki van üvegesedve attól is jelentkezhet a rángás .

 © Öreg2014. ápr. 22. 08:44 | Válasz | #1864 
Szerintem is a variátornál lehet a gond hogy a kúpon nem úgy tapad a szíj ahogy kéne és máris jön a rángás azzal nincs megorvosolva hogy le ragasztjuk az idomokat .

 © satyapapa2014. ápr. 21. 19:44 | Válasz | #1863 
Ha a szij oldala nagyon elvan koszolódva az is okoz néhány hibát,pl kisebb a végsebesség,és rángást is okozhat.Én most mostan le az enyémet amikor a főtengely szimering kilett cserélve..Minden más maradt,,mégis sokkal jobb lett .
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522014. ápr. 21. 16:21 | Válasz | #1862 
A szívó toroknál van egy vákum membrán. Előfordulhat, hogy meg van repedve és fals levegőt szív ezért 0 az érték. Nekem is tavaly kellett kicserélnem mert meg volt öregedve, repedve!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © sziklaszirt2014. ápr. 21. 11:46 | Válasz | #1861 
Variátorommal semmi gond nem volt. Gyári görgők is nagyon szépek voltak, mintha újak lettek volna. Ezeket cseréltem le eggyel könnyebre, ha jól tudom most 14 grammos van bent. A tárcsák is szépek, bemaródásnak nyoma sincs. Ha szétszedem, fel fogom finoman csiszolni, meg az ékszíjat is. De gondolom ez csak ideiglenes megoldás, már ha ettől megjavulna.
Ezt a motort már lassan 3 éve használom és én így vettem. Mostanra már nagyon meguntam ezt a rázkódást és nagyon bízom benne, hogy a rossz felfüggesztések kicserélésével javul a helyzet.
A fogyasztásomra visszatérve én egy tankkal kb 200 km-t tudok elmenni már az eleje óta, a környezetemben meg van olyan Maya amelyik 310-320 km-t! (Ugyan abban a stílusban együtt motoroztunk...) Megnéztem a számítógépemben a beállításokat, nekem a benzin-levegő arányom 0 volt. -30+30 közötti skálán állítható, nem tudom jó ötlet-e belenyúlni.

 © Öreg2014. ápr. 21. 10:08 | Válasz | #1860 
Sziastok, előzetesbe boldog húsvétot. Mint írta az elöttem szólo sziklaszírt is jó lenne konkrét megoldás a rázkódásra van az a mennyiségü pálinka is csak mi odébb vagyunk mint a klubtagok többsége nem tuduk úgy részt venni a maya tagok hétköznapi gurulásaiban de ha van valami konkrét megoldás akkor ha a szabad idő engedi gurulnánk egyet sziklaszirtel Keszthelyről. Ui. Talicskásnak nincs már vibere ?

tamas2014. ápr. 21. 09:25 | Válasz | #1859 
Ja, ja! Értem!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522014. ápr. 21. 08:13 | Válasz | #1858 
Azt olvastam, de ott még említette, hogy a variátort nem nézte meg. Gondolom ott talált valami gondot amit orvosolt. De a kérdés, hogyan?
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2014. ápr. 21. 08:07 | Válasz | #1857 
#1850
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. ápr. 21. 07:39 | Válasz | #1856 
na igen 3ezres fordulat jobb lenne mert a nyomaték nélküli gyorsitás az a fogyasztás növekedésével is járhat.A kuplung is jobban melegszik...Ajánlatos ilyenkor sportosabb gázadással indulni,,
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522014. ápr. 21. 06:59 | Válasz | #1855 
Mesélj, hogy mi volt a probléma. Ha most 2000 nél indol a variátor az sem jó mert az olyan mint amikor álló helyzetből 3.ik sebességgel indul a a motor.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © sziklaszirt2014. ápr. 20. 21:56 | Válasz | #1854 
Köszönöm a segítséget, megtaláltam amit kerestem.
Gyári 3 pofás kuplunggal 4000-nél nyitott a kuplung, most a 5 pofással már 2000-nél elkezd nyomatékból gyorsulni. Nyomatékosabb lett minden sebességtartományban, nem bántam meg ezt a változtatást. Amúgy jelenleg 14g-os görgőket, fehér Malossi kontrasztrugót és 5 pofás kuplungot használok, ez így nagyon jó összeállítás.

 © satyapapa2014. ápr. 20. 21:03 | Válasz | #1853 
azért arra ügyelj.hogy a moci agyába ne nagyon állitgas ell dolgot ,ha nemtudod min kell változtatni..Megárthat neki,.PL gáz állás érzékelö.,
Nézd meg hogy állóhelyzetböl kis gáz adásnál milyen fordulatnál kezd elindulni,,ez fontos .
06304373303-vagyok elérhetö


Első ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől