|
|
|
2012. nov. 02. 21:20 | Válasz | #531 | |
Vágy az megvan rá! De sajna nem ez következik..
| |
2012. nov. 02. 20:47 | Válasz | #530 | |||
"Látom a jövőt... Ezért járok fehér bottal..." -Sándor György humorista- Sok sikert, nagyon szorítok! | |||
| |||
2012. nov. 02. 19:33 | Válasz | #529 | |
© passat52 | 2012. okt. 29. 08:48 | Válasz | #528 | ||
http://www.bazar.at/honda-vf750f-anzeigen-4225154.html Ha valakit érdekel szerintem megéri az árát! | |||
|
© Koko | 2012. okt. 28. 20:56 | Válasz | #527 | ||
| |||
© passat52 | 2012. okt. 28. 19:18 | Válasz | #526 | ||
Meg találtam! Az ülés alatt eltakarva de a lényeg, hogy meg van!
| |||
| |||
© Koko | 2012. okt. 28. 18:07 | Válasz | #525 | ||
Józsi! Megtaláltad az olajtartályt? | |||
| |||
© passat52 | 2012. okt. 26. 21:41 | Válasz | #524 | ||
Okk! Köszi!
| |||
| |||
© Koko | 2012. okt. 26. 21:37 | Válasz | #523 | ||
Átküldtem most levélben a freemailos címedre csatolt fájlban! Nézd meg,már ott kell lennie! Üdv:Koko | |||
| |||
© passat52 | 2012. okt. 26. 21:35 | Válasz | #522 | ||
Típus: Honda Pantheon 125 Gyártási év: 2002 Kategória: Robogó Osztályzat: 72,8 a 100-ból. estate összehasonlítani más kerékpárok Motor és sebességváltó Lökettérfogat : 124,80 ccm (7,62 ccm) Motor típusa: Egyedülálló henger, two-stroke Teljesítmény: 14,80 LE (10,8 kW )) @ 7000 RPM Nyomaték : 15,00 Nm (1,5 fordulat-m vagy 11,1 fordulat) @ 6500 RPM Compression : 7.0:1 Furat x löket : 54,0 x 54,5 mm (2,1 x 2,1 hüvelyk) Sebességváltó: Automatikus Futómű, felfüggesztés, fékek és kerekek Első felfüggesztéstravel: 100 mm (3,9 hüvelyk) Hátsó felfüggesztéstravel: 120 mm (4,7 hüvelyk) Első kerékgumi méretei: 110/90-12 64J Hátsó gumi méretek: 130/70-12 62L Első fékek Single disc Első fékátmérő: 240 mm (9,4 hüvelyk) Hátsó fékek Expanding brake Hátsó fékátmérő: 160 mm (6,3 hüvelyk) És egyebek Száraz tömeg: 149,0 kg (328,5 £) Teljesítmény / súly arány 0,0993 HP / kg Ülésmagasság: 745 mm (29,3 hüvelyk) Amennyiben állítható, legkisebb értékre. Teljes magasság: 1.425 mm (56,1 hüvelyk) Teljes hossz: 2.070 mm (81,5 hüvelyk) Teljes szélesség: 735 mm (28,9 hüvelyk) Hasmagasság: 140 mm (5,5 hüvelyk) Tengelytáv : 1.450 mm (57,1 hüvelyk) Üzemanyag kapacitás: 12,00 liter (3,17 liter) | |||
|
© passat52 | 2012. okt. 26. 21:33 | Válasz | #521 | ||
Az én motorom adataiban csak az üzemanyag tartály térfogata van megadva ami 12 liter. Olajra utaló szöveget nem látok. | |||
| |||
© Koko | 2012. okt. 26. 21:30 | Válasz | #520 | ||
Van egy robogó adatbázisom excel-ben,az azt írja,hogy:olajtartály térfogata 1,2 liter!!! Tehát akkor van valahol tartály! | |||
| |||
© passat52 | 2012. okt. 26. 21:21 | Válasz | #519 | ||
Holnap világosban még kutakodok!
| |||
| |||
© Koko | 2012. okt. 26. 21:18 | Válasz | #518 | ||
Kérdésem a kétüteműekhez hozzáértőkhöz: Hányas keverék ajánlott hozzá? Nem külön ólajzású mert nem találok rajta külön olajtártájt! Nehezen tudom elképzelni,hogy neked kellene bekeverni a benzint. Kutakodj csak,biztosan megleled valahol azt az olajtartály! | |||
| |||
2012. okt. 26. 21:08 | Válasz | #517 | |||
Én is letettem a burgit és az újabb szerzeményemmel járok egy fekete szinű Babetta 215 Szutyok Edition-nal
| |||
| |||
© passat52 | 2012. okt. 26. 20:55 | Válasz | #516 | ||
Ma letettem téli álomra a Maját és beüzemeltem a kis Honda Panteont! 12 kilómétert mentem vele és nagyon jól megy. Az órája bizonyára csal mint majdnem minden motoré. Óra szerint 120 volt a vége, de szerintem 10 km.-ert le vehetünk belőle! :) Kérdésem a kétüteműekhez hozzáértőkhöz: Hányas keverék ajánlott hozzá? Nem külön ólajzású mert nem találok rajta külön olajtártájt! | |||
|
2012. okt. 14. 20:17 | Válasz | #515 | |||
Sok-sok balesetmentes kilométert hozzá!
| |||
| |||
© passat52 | 2012. okt. 14. 18:19 | Válasz | #514 | ||
Már nekem is beugrott, hogy írtad Manyikát! Valóban pörgős motor a 2 ütem miatt! Egyébként meg vettem a képen látható motort és a sarannal hoztam el a csomagtartóban 100 km.-ről! A kuplungban egy csapágyat kell kicserélni, lepapírozni már az itteni Osztrák rendszámra és gó! :)) | |||
| |||
2012. okt. 14. 17:20 | Válasz | #513 | |||
Most hogy mondod, tényleg! Én is mentem vele, 125-ös, valami fantasztikus gép. Kicsit furcsa volt hogy olyan pörgős a motor, de ez csak megszokás kérdése. Manyika nagyon meg volt vele elégedve. Mondjuk joggal...
| |||
| |||
2012. okt. 14. 15:15 | Válasz | #512 | |||
Sama feleségének , Manyikának volt ilyenje, de asszem az 2 ütemü volt | |||
|
© Kiss Róbert | 2012. okt. 14. 14:06 | Válasz | #511 |
Valakinek van ilyen motorja a clubban! Mármint a feleségének !! Gelilaci ment is vele 2 éve egerbe! |
© passat52 | 2012. okt. 14. 11:22 | Válasz | #510 | ||
Kösz a válaszokat! Terv szerint délután megnézek egyet a nejemnek! Potom 70 ezer az ára, állapota kiváló. 23 ezer km.-er van benne!
| |||
| |||
© Koko | 2012. okt. 14. 09:48 | Válasz | #509 | ||
Szia Józsi! Nekem Honda Foresight-om van,250ccm,a Panteon ennek a motornak a kis testvére,125,vagy 150ccm-es motorral,de ugyanazzal a kasztnival. Nekem pontosan egy éve van meg,kb 4000 km-t mentem vele,eddig semmi komoly baj nem volt vele,kivéve egy hűtőcserét(6000Ft),mert az olasz tulajdonosa b@szott karbantartani. Fogyasztása nagyon jó,integrált fék van rajta,ami nagyon kényelmessé teszi a fékezést. Ha valamire még kiváncsi vagy,kérdezz! Üdv:Koko | |||
| |||
© jasa | 2012. okt. 14. 00:28 | Válasz | #508 | ||
Hondásként mit mondhatnék ?..... Tapasztalatom nincs, de az adatok szerint jó kis városi - elővárosi ingázó gépezet: praktikus, gzdaságos...gondolom erre a célra kellene. Ugye a maját nem adod el ? | |||
| |||
© passat52 | 2012. okt. 13. 21:07 | Válasz | #507 | ||
Honda Panteon Ha valakinek van tapasztalata a motorról kérném mert holnap lehet gazdagabb leszek ezzel a motorral! :) | |||
|
© satyapapa | 2012. okt. 13. 12:48 | Válasz | #506 | ||
Nos ez teljesen igy van,,,az acél az acél marad.A müanyag,kerámia,carbon,stb bizonyos kombinációja lehet hogy keményeb mint az acél,de pl nem olyan kopásálló,vagy nem olyan rugalmas,másként viseli a höt,a surlódást stb. Ez hasonló kissé az autók töréstesztjének magyarázásához,,,a smart euró 5,vagy egy renault twingó euró 5 besorolás az nem ugyanaz mint a merci euró 5,,hiszen más kategória...és a vizsgálati besorolás sem ugyanaz.Tehát egy adott kategorián belül,milyen értéknek felel meg.Viszonyitási alap az hasonló,de teljesen mások a suly, a hossz, a felépitmény,az alkatrészek,motor elhelyezése stb. | |||
| |||
© juhász béla | 2012. okt. 13. 10:18 | Válasz | #505 | ||
A Honda mindig is a megbizhatóságra törekedett,de amióta nem japóba készűlnek a vasak ez mind a minőség rovására megy,és nem érdek már 20-30 évre gyártani motorokat,ezért sok bennűk a silány minőségű anyag.Amiket régen megcsináltak pl.aluminiumból vagy vasból,azt ma már műanyagból,és mint mindenki tudja a műanyag az csak műanyag,sosem lesz olyan tartós mint a fém.Mikor azt hallani hogy olyan kemény ,szivós anyagot fejlesztettek ki hogy sokkal jobb mint az acél,pl kevlár,ebben csak az az érdekes hogy a mind ezeket még mindig gyorsacél,és vidia lapkás szerszámokkal miunkálják meg.AKKOR?????? ennyi,,Ezekből soha nem lesz veterán,ha csak nem beteszik egy klimatizált akváriumba 30 évre.Na de kinek a pap-kinek a papné.
| |||
| |||
2012. okt. 13. 09:19 | Válasz | #504 | |||
Ez bizony nem semmi. Nekem a DN-01 túl futurisztikus volt, ez meg kicsit karcsú. De a Honda nagyrobogói általában nem olyan iszonyat nagydarabnak néznek ki. De a technológia nem semmi! Hiába, Honda... | |||
| |||
2012. okt. 12. 08:05 | Válasz | #503 | |||
|
© jasa | 2012. szept. 05. 00:56 | Válasz | #502 | ||
Múlt héten megvolt az első olajcsere periódus, 6000 km. Olajfogyi 0. SuHanót nem kell szerelgetni, hogy ne unatkozzak, tettem rá egy BBB kerékpárórát.
| |||
|
© juhász béla | 2012. szept. 03. 21:53 | Válasz | #501 | ||
Zsoltika!!Tudsz te ha akarsz.
| |||
| |||
2012. szept. 03. 21:16 | Válasz | #500 | |||
Köszi, de csak jövőre! Idén már erre az egy hónapra nem fogom leműszakiztatni, a múlt hónapban járt le. Jövő tavasszal szeretném vinném és majd akkor fogom tesztelgetni, de csak alapjáraton! | |||
| |||
2012. szept. 03. 21:04 | Válasz | #499 | |||
Nagyon szép lett a paripa Mészi! Gratulálok hozzá. Aztán óvatosan csapasd vele
| |||
|
© satyapapa | 2012. szept. 03. 19:43 | Válasz | #498 | ||
Most sikerült pontos mérést csinálnom a 400-as gépem olajfogyasztásáról...2ezer km alatt 1,2deciliter.Ez csak városi idöszak volt. Ugy gondolom hogy ha a motor nagyon meleg ,mert pl nyári üzem ,városi pőfögés akkor azt nemnagyon szereti,Mindent összevetve nagyon elégedet vagyok,föleg hogy 43ezer km van benne,óra szerint.nagyon jól megy ,mindig kifogástalanul indul,és a vételkor cserélt apróságok (vizpumpa, högomba) óta, hiba nélkül szorgalmasan végzi a dolgát,.Bár minden gépem ilyen lett volna. | |||
|
2012. szept. 02. 22:21 | Válasz | #497 | |||
Szerintem eredetileg sokkal szebb volt. Vicceltem :D Pelus bekészit és gyíííííííííí. Gratula !!!
| |||
| |||
2012. szept. 02. 22:16 | Válasz | #496 | |||
Szép lett Zsolti!
| |||
|
2012. szept. 02. 21:18 | Válasz | #495 | |||
|
2012. szept. 01. 10:44 | Válasz | #494 | |
Pedig én a gyújtásra saccolok, a gyertyája sajnos kormos lett, ez elvileg vagy sok benzin vagy gyújtás. Végignézem a vezetékköteget és majd meglátom.
|
2012. aug. 31. 19:32 | Válasz | #493 | |||
A karbivisszapufogásnak két oka lehet ha jó a gyújtás:Benzinszegény keverék, vagy a szelep nem zár!!
| |||
| |||
2012. aug. 31. 16:39 | Válasz | #492 | |
Ma újra nekiálltam a Fruzsi motorjának, újabb hiba jött elő miután megmozgattam minden vezetéket. Ha felpörgetem a motort kb 3/4 fordulatig a karburátor szívócsonkjából jön egy nagyobb puffanás, azt észrevettem hogy a vezetékek elég vacak állapotúak újra szigeteltem őket, de most sem pörög ki ugyanúgy megvan a búgó hang most meg néha puffog is. Ötlete valakinek hogy mivel próbálkozzak? Új gyertya van benne.
|
2012. aug. 30. 21:38 | Válasz | #491 | |||
Figyu Fecsike! Felteheted a kérdésedet az összes rovatban, akkor sem kapsz rá több választ, csak kivered a csapatnál a bizti és senki nem fog tudni semmilyen tippet adni. Mindenesetre ha saját kezűleg raktad össze a variót görgőcsere után, én nem tartom kizrtnak hogy az biza össze van akadva és nem tologatja a szíjat ahogy kéne. Szedd már le a varióház fedelét és nézd meg hogy a szíj mozog-e a tárcsákon, avagy egy helyben álldogál...? A kérdésed különben egy általad fel nem fedezett topicba, a 125-ösbe lenne a helyén, mert a Te motorod és a Majestyk között ez az egyetlen közös pont... | |||
| |||
© Fecsike | 2012. aug. 30. 20:03 | Válasz | #490 |
Üdv! Van egy Italjet Millenium 125 ös robogóm, amiben Yamaha Majesty blokk van gyárilag.. Nem rég lett cserélve dugó szett, szelepek, volt hengerfúrás. A problémám az, hogy 50 nél nem megy többet. Erő az van benne dögivel, meg húz is, de csak addig. Vettem bele görgőket, akkorát amekkorát ehhez a motorhoz írnak, mert a régiek kicsit szögletesek voltak. Ékszíjra gyanítok még, de lehet valami más baja is esetleg??
|
© jasa | 2012. aug. 28. 14:05 | Válasz | #489 | ||
125-öshöz képest a 3-3,5 fogyi nem kevés (!) még városban sem. 1 lityivel kevesebb lenne a reális a mai technika szintjén. Egyébként meg ebben a piaci szegmensben nehéz már újat kitalálni (meg nagy a tolongás kínálati oldalon), ennél is csak a már ismert dolgokat szedték össze, innen-onnan.
| |||
| |||
2012. aug. 27. 18:31 | Válasz | #488 | |
2012. aug. 25. 10:11 | Válasz | #487 | |
Igen adtam neki feszt, de mivel levettem a szívató házat szépen láttam lemenni a súbert. Az alsó lyukat fújtam compressorral alacsony nyomáson és szépen érezhetően elzárta a szivatót
|
2012. aug. 24. 21:00 | Válasz | #486 | |||
Honnan tudod adtál neki kint feszkót és megmérted tolómérővel hogy többet megy-e ki mint a karbi lyukja a felső szélétől?
| |||
| |||
2012. aug. 24. 09:42 | Válasz | #485 | |
Dadogni nem dadog, a hörgést helyett úgy mondanám, hogy inkább mélyen búg fél gáz felett. A szívató öntvény lecsavarható a karbiról, így 3 lyuk látható az elsőbe szívja a benzint a másik kettő hőmérséklettől függően lezár. Bemelegedve szépen lezárja a szívató lukjait.
|
2012. aug. 23. 18:17 | Válasz | #484 | |||
És azt hogy nézted meg, hogy a szívató lezár-e?
| |||
| |||
© Wiking | 2012. aug. 23. 18:04 | Válasz | #483 |
A cdi hiba is tud hasonló tüneteket produkálni...Találkoztam olyannal, hogy alapjáraton gyönyörűen járt a motor, bizonyos fordulat után elkezdett dadogni és hörögni( hasonló a tied is) Kicseréltünk mindent és végül a gyujtás elektronika volt a ludas...
|
© Koko | 2012. aug. 23. 14:00 | Válasz | #482 | ||
A gyújtása megszakítós?
| |||
| |||
2012. aug. 23. 12:54 | Válasz | #481 | |
De karbis, a membrán hibátlan, de van pluszba egy kisebb membrán, azt viszont egy nagyon erős rugó tartja nyomás alatt, de mivel eddig is az volt benne gondolom nem lehet az a baja.
|
2012. aug. 23. 09:22 | Válasz | #480 | |||
Akkor ez nem karbis...?
| |||
| |||
2012. aug. 23. 08:39 | Válasz | #479 | |
Szivatóval már játszottam, kicseréltem a gyertyát újra, azon eddig még nincs korom. Légszűrő nélkül is sajna ezt csinálja, mélyen morgó hang fég gázadás felett és nem pörög tovább. Ha a cdi bedöglik akkor szabályoz bizonyos fordulat felett, vagy be sem indul a motor? Másra már nem tudok gondolni.
|
© Herold | 2012. aug. 23. 07:00 | Válasz | #478 | ||
A szivató zár rendesen? a kormos gyertya inkább több benzint mutat... Légszűrő nélkül is próbáld ki!Ha úgy jobb, biztos sok a benya, kevés a levegő!
| |||
| |||
2012. aug. 22. 21:28 | Válasz | #477 | |
Fruzsi 50cc 4ütemű robogója megmakacsolta magát és 30-nál jobban nem akar menni, mondom kipucolom a karbit biztos valami dugulás, de mikor 5x szétkapom pucolgatom és még mindig nem jó akkor elönt az idegbaj. Hiba tünetei: Csak fél gázig pörög ki utána mélyen hörög, a gyertya kormos volt de tuti nem olajtól, fals levegőt sem szívhat megnéztem a szívócsonkot. Nagyon szépen indul hidegen, melegen szépen jár. Lehet ez gyújtás hiba, vagy megmaradjak a karbinál? Nem tudom hogy mit nézzek még át rajta. Adjatok tippeket.
|
2012. aug. 22. 20:08 | Válasz | #476 | |
2012. aug. 15. 15:32 | Válasz | #475 | |
2012. aug. 09. 17:06 | Válasz | #474 | |||
Mar tobb honapja hirdeti. Az a baja mint nekem. Nem munkabajaros ugribugri motor. Ezt elo kell venni beoltozni stb. visszasirja az sw 400-at o is.
| |||
|
© jasa | 2012. aug. 09. 15:00 | Válasz | #473 | ||
Topi ! Úgy látom a piros PC 800 már megint új gazdát keres.
| |||
|
2012. aug. 01. 23:09 | Válasz | #472 | |
Alapjáraton már szépen pötyörög, de gázadásra lefullad, még egyszer szétszedem a karbit hátha valamit nem pucoltam ki rendesen...
|
© Wiking | 2012. júl. 31. 15:46 | Válasz | #471 |
jó lett a membrán?
| |
2012. júl. 31. 12:23 | Válasz | #470 | |
2012. júl. 24. 21:46 | Válasz | #469 | |
a fesszabályzót még nem mértem, de a generátorom alapjáraton 11,5 körül töltött sajnos még ázódik benzinben a membrán ugy hogy a gázadás kicsit nehézkes, most éjszakára bent hagytam puhuljon meg kellőképp sajna 1-2 óra nem volt elég, azt majd írok a továbbiakról...
|
2012. júl. 24. 17:40 | Válasz | #468 | |||
HA méred a feszkót és gázadásra felmegy 13-13,5-re akkor van töltésed!!
| |||
| |||
2012. júl. 24. 12:58 | Válasz | #467 | |||
Joci! Tegyél már egy feszmérőt a motorra és használd. Előbb-utóbb kiderül rendben van-e a töltése a gépnek.
| |||
| |||
2012. júl. 24. 12:51 | Válasz | #466 | |||
Ha akkumulátoros a gyújtásod, akkor természetesen leáll aksi nélkül!! Melegedni csak hosszú üzem után szokott!!
| |||
| |||
2012. júl. 24. 10:41 | Válasz | #465 | |
Bocs hogy titeket zaklatlak de a Leonardo clubba kicsit bunkó válaszokat kaptam. Valószínűleg töltésproblémája is van a Leomnak, mivel ha leveszem az akkusarut alapjáraton akkor leáll a motor. Ha a fesszabályzóm bedöglött akkor is kellene melegednie? Logikusan gondolkodva, ha nem működik akkor nem is melegszik. |
2012. júl. 21. 22:30 | Válasz | #464 | |
Egyértelmű, benne van a pakliban...., de ha elkészül valószínűleg továbbadok rajta.
|
© Szomjas | 2012. júl. 21. 21:26 | Válasz | #463 | ||
Elég egyszer koccanni valakivel és máris akasszák a hóhért. Biztosítási csalás,okirathamisítás.... Két személlyel sem mehetsz.
| |||
| |||
© Wiking | 2012. júl. 21. 21:15 | Válasz | #462 |
Tőlem is kérdezte a rendör a 125-ösnél, hogy ez gyári 50-es ugye? Én vágtam rá kapásbol hogy persze! Természetesen! A következő megjegyzése az volt, hogy akkor azért van 160-ig skálázva a km óra... Én meg mondtam neki, hgy a pirosat kell nézni...mert az a jó ...:D Persze ismerős volt a rend őre és nem volt semmi gond meg csak épp összefutottunk és beszélgettünk :D A piros skála a 225-ösön meg az Mph kiosztás...azaz a mérfölt per óra.
| |
2012. júl. 21. 21:11 | Válasz | #461 | |
Az én km órámon 80 van a maradékon dekormatrica a motor, meg sr 50es matricát viseli itt is járkál egy ismim 250es leoval rendszám nélkül sosem kapcsolták még le. Igaz ez szerencse kérdése.
|
© Szomjas | 2012. júl. 21. 20:52 | Válasz | #460 | ||
Magaddal szúrsz ki,de te tudod. Van a rendőröknél lista,hogy melyik típust nem szeretik műszakira vinni. Ez is benne van a Top 10-ben. Elég,ha a km órára ránéz egy laikus és már bukta van.
| |||
|
2012. júl. 21. 20:33 | Válasz | #459 | |
Hát sajna Bercit nem tudom űberelni, de nincs rendszám, mondjuk egy majához képest lényegesen kisebb. Megfogadom a tanácsot holnap beáztatom.
|
© Szomjas | 2012. júl. 21. 20:26 | Válasz | #458 | ||
Vajon rendszám van rajta? Elég ritka a Leonárdókon a műszakis,még 250-est is láttam segédmotornak álcázni. A rotax blokkra meg nagyon kell figyelni a siklócsapágy miatt is.
| |||
|
© Wiking | 2012. júl. 21. 20:25 | Válasz | #457 |
A merev membrán nem működik...nem tud nyitni mivel gyenge hozzá a vákum. Áztasd be 1-2 órára benzinbe, és hidd el. olyan lessz mint az új... Nekem is van tartalék karbim amiben szintén "megkeményedik" a membrán ha sokat áll.
| |
2012. júl. 21. 20:06 | Válasz | #456 | |
Nem kókányolni szeretnék, csak ideiglenes megoldást találni, elmondom az egész történetet, viszonylag olcsón jutottam hozzá egy 125-ös Leonardohoz, azt mondta a srác hogy forralja a vizet, de van neki pluszba vízpumpája csak nem ért hozzá és nem akar rákölteni. Mielőtt megvettem volna, mentem vele egy kört 120-at tudtam kihozni belőle, amit azt mondom hogy nagyon jó egy 125-öshöz képest. szép hangja, csak nagyon dadog mikor odahúzom neki, meg hörög le. szétszedtem a karbit látom lyukas a membrán, de adott hozzá pluszba egy karbit is de annak a membránja elég keményke volt, most azzal próbáltam de rosszabb mint a lyukassal nem tudom miért
|
2012. júl. 21. 18:48 | Válasz | #455 | |||
Egyébként meg hívd fel Bélát, lehet hogy lesz Neki membránja ami Neked megfelelő.
| |||
| |||
© Wiking | 2012. júl. 21. 16:37 | Válasz | #454 |
Ami a linken van, szerintem hülyeség, mert a gumiragasztót oldja a benzin...(Tapasztalat) Ha ragasztani akarod a memnránt akkor valamien jobb 2 komponensú ragasztóval tedd. ha csak minimális mennyiséget használsz és minimális felületen, akkor jónak kell lennie. A merev membránt meg áztasd be benzinbe...olyan lessz mint az új :) ( szintén tapasztalat )
| |
2012. júl. 21. 13:00 | Válasz | #453 | |||
Inkább tegyél újat. Bejöhet, de mi van ha nem...? Hogy első körben olcsóbb, az tuti! | |||
| |||
2012. júl. 21. 11:05 | Válasz | #452 | |
Valaki próbálkozott már membrán javítással, mik a tapasztalatok ezzel kapcsolatban? http://doktorchopper.blog.hu/2009/07/05/szakadt_karburator_membran_javitasa ezen a linken el tudjátok olvasni ha esetleg még nem hallottatok róla. Leonardomhoz 2 membránt adott a srác az egyik egy picit lyukas a másik meg nagyon meg van merevedve. A lyukassal jobban működik a gép, ezt akarom javítani. Ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata az megoszthatná. Előre is köszi |
2012. júl. 21. 00:59 | Válasz | #451 | |||
Le kellett vagnom belole nem is kicsi darabot mert nagyon magas volt. Most a szememmel egyvonalban van a felso ele. Ha akarom felette nezek ha akarom moge bujok. Igy pont jo. Tetszik a dolog. Veszpremfajszon vettem udulesbol hazafele osszekotve a kellemest a hasznossal :D.
| |||
| |||
© jasa | 2012. júl. 21. 00:21 | Válasz | #450 | ||
Topi: Láttam (index) hogy vettél egy túraplexit, jó áron. Milyen a tapasztalatod, bevált ?
| |||
|
© Szomjas | 2012. júl. 20. 07:36 | Válasz | #449 | ||
Itt van egy szerelő aki Leonardokkal foglalkozik. Szere28 a nickje.
| |||
| |||
2012. júl. 19. 23:18 | Válasz | #448 | |
Van valakinek tudása Aprilia Leonardo 125-ös 2000-res azt hiszem még rotax blokkos hűtésrendszeréhez?
|
© satyapapa | 2012. jún. 24. 07:04 | Válasz | #447 | ||
Az eddigi tapasztalat és a megtett 4500km után, a mostani 400-as gépem ugyanannyit eszik mint mint a 250-es majám evett,,,((megeggyezö hajtás mellet))3,2-3.5liter/100km
| |||
|
© satyapapa | 2012. jún. 17. 19:22 | Válasz | #446 | ||
Görgök tulmelegedése, pl -vacak minöség, -nemkap megfelelö hütést, a varió (szellözés) -a szij csúszik a variátoron (ritka) | |||
|
2012. jún. 17. 13:48 | Válasz | #445 | |||
Valószínűleg vaczakok voltak a görgők eleve. Valami jobbat kell tenni bele és rövidesen megnézni h. minden rendben van-e. | |||
| |||
2012. jún. 17. 11:28 | Válasz | #444 | |
Egy cimborám idehozott egy 4T robogót azzal a panasszal hogy tegnap óta nem megy többet 35-nél. Szétszedtem a variátort el voltak benne olvadva a görgők, a szíj szinte gyári méretű volt ezért gondolom hogy nem pöröghette túl magát, mitől lehet ez? Gondolom a motor nem melegedhet fel annyira hogy megolvassza a görgőket, mert előtte szerintem beállna, vagy még bírná ezt a nagy hőt?
|
© jasa | 2012. jún. 14. 09:34 | Válasz | #443 | ||
EZT igen !
| |||
| |||
2012. jún. 14. 08:41 | Válasz | #442 | |||
Ha a kartelgázelvezető csövön szökik az olajgőz, ajánlok egy "ladás" megoldást. Amennyire lehet, az elvezető csövet hozd függőleges helyzetben és tömd ki fém mosogató dörzsikével. Azon lecsapódik az olajgőz és visszacsorog. A kocsinál működött.
| |||
|
2012. jún. 13. 23:01 | Válasz | #441 | |||
majd meglátjuk mi lesz később. Amig nem eszik sok olajat szét nem szedem az biztos. Viszont a burgman.usa fórumon ill. az olasz fórumon is a kartel-gáz elvezetés hibájának róják fel az időnkénti olaj fogyit.Felköpködi az olajat. Elismeri a suzuki is. 2007-től már módositották a burgikat. Én az egri út előtt változtattam a kartel csövön és most nem evett olajat. Örülnék ha igy maradna.
| |||
| |||
2012. jún. 13. 22:32 | Válasz | #440 | |||
Béla erre adott magyarázatot, mégpedig a szelepvezető kopására vezette vissza. Beszélj Vele erről, szerintem nem rossz tudnod mi a véleménye erről a dologról. | |||
| |||
2012. jún. 13. 22:30 | Válasz | #439 | |||
Olyan nagyon nem takarékos Nekem a burgi eger felé 1-es út, Bp, 3-as út ( sebesség ahogy a forgalom engedte )valamint a hegyekben való közlekedéssel 3,1 l. Hazafelé Bp-ig pályán 120-130-al, Bp.után ismét pályán 130-140 hazáig.( siettem az eső elől ) Még nem tankoltam rá de sok nem fogyott a műszer szerint. Olaj most nem fogyott, pedig téptem a szarvát rendesen. Na ezt magyarázza meg valaki. Egyszer eszik olajat, egyszer nem. | |||
| |||
2012. jún. 13. 19:56 | Válasz | #438 | |
Nem is tudtam,hogy pályára engedik a kis robogókat..
| |
© Koko | 2012. jún. 13. 14:40 | Válasz | #437 | ||
Nem villanymotor. Egyszerűen CSAK Honda! | |||
| |||
© jasa | 2012. jún. 13. 14:34 | Válasz | #436 | ||
Folytatás: kb. 1000 km után (benne egy 555 km-es hosszútávú egri karikával) - sima országúton 80-90 tempóval 2,9 liter - pályán 95-110 között 3,1 liter - olajfogyasztás eddig NULLA ! - egerből hazafelé gyakorlatilag egyhuzamban jöttem, zokszó nélkül tűrte Néha azt gondolom: villanymotor van benne | |||
| |||
2012. jún. 06. 14:42 | Válasz | #435 | |||
Sok balesetmentes kilométert hozzá! Kár hogy Eger felé most nem tudod tesztelni... De jó lett volna! | |||
| |||
© jasa | 2012. jún. 06. 11:46 | Válasz | #434 | ||
Jupppiiii ! Mától megkezdtem az "ingajáratot" a SuHanóval. Az első tapasztalatok igen kedvezőek: nagyon fürge, dinamikus, az útvonalamon lévő nem kevés úthibát sokkal jobban kezeli (16-os kerék), a fékek brutálisak. Nem vagyok egy kanyarvadász, de élvezet kanyarodni vele, olyan "motorosan" veszi. A túraplexis burgi szélvédelme, helykínálata, tárolókapacitása verhetetlen volt, de kompromisszumokkal ez is megfelelő, és agyalok a megoldáson. Az üléskényelmet a Gelsét is látható bőr pót-üléspárna megfelelő átalakításával rendbetettem, a kormánymarkolat szélvédelme a következik. A benzin és az olajfogyi meg kiderül a közeljövőben. Meglátjuk, mit hoznak a hónapok, évek, ezerkm-ek. (A szlogen szerint "soha ne mond, hogy soha", de nagyon úgy sejtem, hogy ez hosszútávú lesz...)
| |||
|
2012. máj. 30. 12:01 | Válasz | #433 | |||
Majás, míg nem lesz elég pénze egy T-MAX-ra...
| |||
| |||
© jasa | 2012. máj. 30. 11:57 | Válasz | #432 | ||
Bájos, mikor a majás figyeli, hogy kóstolgatja egymást burgis meg a hondás. De tudjuk jól, hogy nem a motor a lényeg, hanem az EMBER, aki rajta ül. | |||
|
|
|
|