Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Egyéb típusok
A Yamahától eltérő, egyéb típusokkal kapcsolatos műszaki kérdések

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


Mosquito2012. nov. 02. 21:20 | Válasz | #531 
Vágy az megvan rá! De sajna nem ez következik..

tamas2012. nov. 02. 20:47 | Válasz | #530 
"Látom a jövőt... Ezért járok fehér bottal..."
-Sándor György humorista-

Sok sikert, nagyon szorítok!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2012. nov. 02. 19:33 | Válasz | #529 

 © passat522012. okt. 29. 08:48 | Válasz | #528 
http://www.bazar.at/honda-vf750f-anzeigen-4225154.html

Ha valakit érdekel szerintem megéri az árát!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Koko2012. okt. 28. 20:56 | Válasz | #527 
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

 © passat522012. okt. 28. 19:18 | Válasz | #526 
Meg találtam! Az ülés alatt eltakarva de a lényeg, hogy meg van!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Koko2012. okt. 28. 18:07 | Válasz | #525 
Józsi!
Megtaláltad az olajtartályt?
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

 © passat522012. okt. 26. 21:41 | Válasz | #524 
Okk! Köszi!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Koko2012. okt. 26. 21:37 | Válasz | #523 
Átküldtem most levélben a freemailos címedre csatolt fájlban!
Nézd meg,már ott kell lennie!
Üdv:Koko
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

 © passat522012. okt. 26. 21:35 | Válasz | #522 
Típus:
Honda Pantheon 125
Gyártási év:
2002
Kategória:
Robogó
Osztályzat:
72,8 a 100-ból. estate összehasonlítani más kerékpárok
Motor és sebességváltó
Lökettérfogat :
124,80 ccm (7,62 ccm)
Motor típusa:
Egyedülálló henger, two-stroke
Teljesítmény:
14,80 LE (10,8 kW )) @ 7000 RPM
Nyomaték :
15,00 Nm (1,5 fordulat-m vagy 11,1 fordulat) @ 6500 RPM
Compression :
7.0:1
Furat x löket :
54,0 x 54,5 mm (2,1 x 2,1 hüvelyk)
Sebességváltó:
Automatikus
Futómű, felfüggesztés, fékek és kerekek
Első felfüggesztéstravel:
100 mm (3,9 hüvelyk)
Hátsó felfüggesztéstravel:
120 mm (4,7 hüvelyk)
Első kerékgumi méretei:
110/90-12 64J
Hátsó gumi méretek:
130/70-12 62L
Első fékek
Single disc
Első fékátmérő:
240 mm (9,4 hüvelyk)
Hátsó fékek
Expanding brake
Hátsó fékátmérő:
160 mm (6,3 hüvelyk)
És egyebek
Száraz tömeg:
149,0 kg (328,5 £)
Teljesítmény / súly arány
0,0993 HP / kg
Ülésmagasság:
745 mm (29,3 hüvelyk) Amennyiben állítható, legkisebb értékre.
Teljes magasság:
1.425 mm (56,1 hüvelyk)
Teljes hossz:
2.070 mm (81,5 hüvelyk)
Teljes szélesség:
735 mm (28,9 hüvelyk)
Hasmagasság:
140 mm (5,5 hüvelyk)
Tengelytáv :
1.450 mm (57,1 hüvelyk)
Üzemanyag kapacitás:
12,00 liter (3,17 liter)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © passat522012. okt. 26. 21:33 | Válasz | #521 
Az én motorom adataiban csak az üzemanyag tartály térfogata van megadva ami 12 liter. Olajra utaló szöveget nem látok.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Koko2012. okt. 26. 21:30 | Válasz | #520 
Van egy robogó adatbázisom excel-ben,az azt írja,hogy:olajtartály térfogata 1,2 liter!!!
Tehát akkor van valahol tartály!
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

 © passat522012. okt. 26. 21:21 | Válasz | #519 
Holnap világosban még kutakodok!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Koko2012. okt. 26. 21:18 | Válasz | #518 
Kérdésem a kétüteműekhez hozzáértőkhöz: Hányas keverék ajánlott hozzá? Nem külön ólajzású mert nem találok rajta külön olajtártájt!

Nehezen tudom elképzelni,hogy neked kellene bekeverni a benzint.
Kutakodj csak,biztosan megleled valahol azt az olajtartály!
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

TopJoe2012. okt. 26. 21:08 | Válasz | #517 
Én is letettem a burgit és az újabb szerzeményemmel járok egy fekete szinű Babetta 215 Szutyok Edition-nal
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © passat522012. okt. 26. 20:55 | Válasz | #516 
Ma letettem téli álomra a Maját és beüzemeltem a kis Honda Panteont! 12 kilómétert mentem vele és nagyon jól megy. Az órája bizonyára csal mint majdnem minden motoré. Óra szerint 120 volt a vége, de szerintem 10 km.-ert le vehetünk belőle! :)

Kérdésem a kétüteműekhez hozzáértőkhöz: Hányas keverék ajánlott hozzá? Nem külön ólajzású mert nem találok rajta külön olajtártájt!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2012. okt. 14. 20:17 | Válasz | #515 
Sok-sok balesetmentes kilométert hozzá!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522012. okt. 14. 18:19 | Válasz | #514 
Már nekem is beugrott, hogy írtad Manyikát! Valóban pörgős motor a 2 ütem miatt!
Egyébként meg vettem a képen látható motort és a sarannal hoztam el a csomagtartóban 100 km.-ről!
A kuplungban egy csapágyat kell kicserélni, lepapírozni már az itteni Osztrák rendszámra és gó! :))
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2012. okt. 14. 17:20 | Válasz | #513 
Most hogy mondod, tényleg! Én is mentem vele, 125-ös, valami fantasztikus gép. Kicsit furcsa volt hogy olyan pörgős a motor, de ez csak megszokás kérdése. Manyika nagyon meg volt vele elégedve. Mondjuk joggal...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2012. okt. 14. 15:15 | Válasz | #512 
Sama feleségének , Manyikának volt ilyenje, de asszem az 2 ütemü volt
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Kiss Róbert2012. okt. 14. 14:06 | Válasz | #511 

Valakinek van ilyen motorja a clubban! Mármint a feleségének !! Gelilaci ment is vele 2 éve egerbe!

 © passat522012. okt. 14. 11:22 | Válasz | #510 
Kösz a válaszokat! Terv szerint délután megnézek egyet a nejemnek! Potom 70 ezer az ára, állapota kiváló. 23 ezer km.-er van benne!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Koko2012. okt. 14. 09:48 | Válasz | #509 
Szia Józsi!
Nekem Honda Foresight-om van,250ccm,a Panteon ennek a motornak a kis testvére,125,vagy 150ccm-es motorral,de ugyanazzal a kasztnival.
Nekem pontosan egy éve van meg,kb 4000 km-t mentem vele,eddig semmi komoly baj nem volt vele,kivéve egy hűtőcserét(6000Ft),mert az olasz tulajdonosa b@szott karbantartani.
Fogyasztása nagyon jó,integrált fék van rajta,ami nagyon kényelmessé teszi a fékezést.
Ha valamire még kiváncsi vagy,kérdezz!
Üdv:Koko
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

 © jasa2012. okt. 14. 00:28 | Válasz | #508 
Hondásként mit mondhatnék ?.....
Tapasztalatom nincs, de az adatok szerint jó kis városi - elővárosi ingázó gépezet: praktikus, gzdaságos...gondolom erre a célra kellene.
Ugye a maját nem adod el ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © passat522012. okt. 13. 21:07 | Válasz | #507 
Honda Panteon

Ha valakinek van tapasztalata a motorról kérném mert holnap lehet gazdagabb leszek ezzel a motorral! :)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2012. okt. 13. 12:48 | Válasz | #506 
Nos ez teljesen igy van,,,az acél az acél marad.A müanyag,kerámia,carbon,stb bizonyos kombinációja lehet hogy keményeb mint az acél,de pl nem olyan kopásálló,vagy nem olyan rugalmas,másként viseli a höt,a surlódást stb.
Ez hasonló kissé az autók töréstesztjének magyarázásához,,,a smart euró 5,vagy egy renault twingó euró 5 besorolás az nem ugyanaz mint a merci euró 5,,hiszen más kategória...és a vizsgálati besorolás sem ugyanaz.Tehát egy adott kategorián belül,milyen értéknek felel meg.Viszonyitási alap az hasonló,de teljesen mások a suly, a hossz, a felépitmény,az alkatrészek,motor elhelyezése stb.
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2012. okt. 13. 10:18 | Válasz | #505 
A Honda mindig is a megbizhatóságra törekedett,de amióta nem japóba készűlnek a vasak ez mind a minőség rovására megy,és nem érdek már 20-30 évre gyártani motorokat,ezért sok bennűk a silány minőségű anyag.Amiket régen megcsináltak pl.aluminiumból vagy vasból,azt ma már műanyagból,és mint mindenki tudja a műanyag az csak műanyag,sosem lesz olyan tartós mint a fém.Mikor azt hallani hogy olyan kemény ,szivós anyagot fejlesztettek ki hogy sokkal jobb mint az acél,pl kevlár,ebben csak az az érdekes hogy a mind ezeket még mindig gyorsacél,és vidia lapkás szerszámokkal miunkálják meg.AKKOR?????? ennyi,,Ezekből soha nem lesz veterán,ha csak nem beteszik egy klimatizált akváriumba 30 évre.Na de kinek a pap-kinek a papné.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2012. okt. 13. 09:19 | Válasz | #504 
Ez bizony nem semmi.
Nekem a DN-01 túl futurisztikus volt, ez meg kicsit karcsú. De a Honda nagyrobogói általában nem olyan iszonyat nagydarabnak néznek ki. De a technológia nem semmi!
Hiába, Honda...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2012. okt. 12. 08:05 | Válasz | #503 
Érdekes hibrid :)
Talán lehetne a neve Motogó:):)
Honda NC700D Integra
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © jasa2012. szept. 05. 00:56 | Válasz | #502 
Múlt héten megvolt az első olajcsere periódus, 6000 km. Olajfogyi 0. SuHanót nem kell szerelgetni, hogy ne unatkozzak, tettem rá egy BBB kerékpárórát.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © juhász béla2012. szept. 03. 21:53 | Válasz | #501 
Zsoltika!!Tudsz te ha akarsz.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

meszizs2012. szept. 03. 21:16 | Válasz | #500 
Köszi, de csak jövőre!
Idén már erre az egy hónapra nem fogom leműszakiztatni, a múlt hónapban járt le.
Jövő tavasszal szeretném vinném és majd akkor fogom tesztelgetni, de csak alapjáraton!
1996-os Majesty 250

Ifj. Posta Sándor2012. szept. 03. 21:04 | Válasz | #499 
Nagyon szép lett a paripa Mészi! Gratulálok hozzá. Aztán óvatosan csapasd vele
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © satyapapa2012. szept. 03. 19:43 | Válasz | #498 
Most sikerült pontos mérést csinálnom a 400-as gépem olajfogyasztásáról...2ezer km alatt 1,2deciliter.Ez csak városi idöszak volt.
Ugy gondolom hogy ha a motor nagyon meleg ,mert pl nyári üzem ,városi pőfögés akkor azt nemnagyon szereti,Mindent összevetve nagyon elégedet vagyok,föleg hogy 43ezer km van benne,óra szerint.nagyon jól megy ,mindig kifogástalanul indul,és a vételkor cserélt apróságok (vizpumpa, högomba) óta, hiba nélkül szorgalmasan végzi a dolgát,.Bár minden gépem ilyen lett volna.
06304373303-vagyok elérhetö

TopJoe2012. szept. 02. 22:21 | Válasz | #497 
Szerintem eredetileg sokkal szebb volt. Vicceltem :D Pelus bekészit és gyíííííííííí. Gratula !!!
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2012. szept. 02. 22:16 | Válasz | #496 
Szép lett Zsolti!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2012. szept. 02. 21:18 | Válasz | #495 
Végre elkészült a nagy vas!

Ilyen volt:

Ilyen lett:


Több fotó: FZR1000Genesis

1996-os Majesty 250

trans852012. szept. 01. 10:44 | Válasz | #494 
Pedig én a gyújtásra saccolok, a gyertyája sajnos kormos lett, ez elvileg vagy sok benzin vagy gyújtás. Végignézem a vezetékköteget és majd meglátom.

Feco2012. aug. 31. 19:32 | Válasz | #493 
A karbivisszapufogásnak két oka lehet ha jó a gyújtás:Benzinszegény keverék, vagy a szelep nem zár!!
Motor után,első a család legyen!

trans852012. aug. 31. 16:39 | Válasz | #492 
Ma újra nekiálltam a Fruzsi motorjának, újabb hiba jött elő miután megmozgattam minden vezetéket. Ha felpörgetem a motort kb 3/4 fordulatig a karburátor szívócsonkjából jön egy nagyobb puffanás, azt észrevettem hogy a vezetékek elég vacak állapotúak újra szigeteltem őket, de most sem pörög ki ugyanúgy megvan a búgó hang most meg néha puffog is. Ötlete valakinek hogy mivel próbálkozzak? Új gyertya van benne.

tamas2012. aug. 30. 21:38 | Válasz | #491 
Figyu Fecsike!
Felteheted a kérdésedet az összes rovatban, akkor sem kapsz rá több választ, csak kivered a csapatnál a bizti és senki nem fog tudni semmilyen tippet adni.
Mindenesetre ha saját kezűleg raktad össze a variót görgőcsere után, én nem tartom kizrtnak hogy az biza össze van akadva és nem tologatja a szíjat ahogy kéne. Szedd már le a varióház fedelét és nézd meg hogy a szíj mozog-e a tárcsákon, avagy egy helyben álldogál...?

A kérdésed különben egy általad fel nem fedezett topicba, a 125-ösbe lenne a helyén, mert a Te motorod és a Majestyk között ez az egyetlen közös pont...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Fecsike2012. aug. 30. 20:03 | Válasz | #490 
Üdv! Van egy Italjet Millenium 125 ös robogóm, amiben Yamaha Majesty blokk van gyárilag.. Nem rég lett cserélve dugó szett, szelepek, volt hengerfúrás. A problémám az, hogy 50 nél nem megy többet. Erő az van benne dögivel, meg húz is, de csak addig. Vettem bele görgőket, akkorát amekkorát ehhez a motorhoz írnak, mert a régiek kicsit szögletesek voltak. Ékszíjra gyanítok még, de lehet valami más baja is esetleg??

 © jasa2012. aug. 28. 14:05 | Válasz | #489 
125-öshöz képest a 3-3,5 fogyi nem kevés (!) még városban sem. 1 lityivel kevesebb lenne a reális a mai technika szintjén. Egyébként meg ebben a piaci szegmensben nehéz már újat kitalálni (meg nagy a tolongás kínálati oldalon), ennél is csak a már ismert dolgokat szedték össze, innen-onnan.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Bertalan Tibor2012. aug. 27. 18:31 | Válasz | #488 

trans852012. aug. 25. 10:11 | Válasz | #487 
Igen adtam neki feszt, de mivel levettem a szívató házat szépen láttam lemenni a súbert. Az alsó lyukat fújtam compressorral alacsony nyomáson és szépen érezhetően elzárta a szivatót

Feco2012. aug. 24. 21:00 | Válasz | #486 
Honnan tudod adtál neki kint feszkót és megmérted tolómérővel hogy többet megy-e ki mint a karbi lyukja a felső szélétől?
Motor után,első a család legyen!

trans852012. aug. 24. 09:42 | Válasz | #485 
Dadogni nem dadog, a hörgést helyett úgy mondanám, hogy inkább mélyen búg fél gáz felett. A szívató öntvény lecsavarható a karbiról, így 3 lyuk látható az elsőbe szívja a benzint a másik kettő hőmérséklettől függően lezár. Bemelegedve szépen lezárja a szívató lukjait.

Feco2012. aug. 23. 18:17 | Válasz | #484 
És azt hogy nézted meg, hogy a szívató lezár-e?
Motor után,első a család legyen!

 © Wiking2012. aug. 23. 18:04 | Válasz | #483 
A cdi hiba is tud hasonló tüneteket produkálni...Találkoztam olyannal, hogy alapjáraton gyönyörűen járt a motor, bizonyos fordulat után elkezdett dadogni és hörögni( hasonló a tied is) Kicseréltünk mindent és végül a gyujtás elektronika volt a ludas...

 © Koko2012. aug. 23. 14:00 | Válasz | #482 
A gyújtása megszakítós?
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

trans852012. aug. 23. 12:54 | Válasz | #481 
De karbis, a membrán hibátlan, de van pluszba egy kisebb membrán, azt viszont egy nagyon erős rugó tartja nyomás alatt, de mivel eddig is az volt benne gondolom nem lehet az a baja.

tamas2012. aug. 23. 09:22 | Válasz | #480 
Akkor ez nem karbis...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852012. aug. 23. 08:39 | Válasz | #479 
Szivatóval már játszottam, kicseréltem a gyertyát újra, azon eddig még nincs korom. Légszűrő nélkül is sajna ezt csinálja, mélyen morgó hang fég gázadás felett és nem pörög tovább. Ha a cdi bedöglik akkor szabályoz bizonyos fordulat felett, vagy be sem indul a motor? Másra már nem tudok gondolni.

 © Herold2012. aug. 23. 07:00 | Válasz | #478 
A szivató zár rendesen? a kormos gyertya inkább több benzint mutat... Légszűrő nélkül is próbáld ki!Ha úgy jobb, biztos sok a benya, kevés a levegő!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

trans852012. aug. 22. 21:28 | Válasz | #477 
Fruzsi 50cc 4ütemű robogója megmakacsolta magát és 30-nál jobban nem akar menni, mondom kipucolom a karbit biztos valami dugulás, de mikor 5x szétkapom pucolgatom és még mindig nem jó akkor elönt az idegbaj. Hiba tünetei: Csak fél gázig pörög ki utána mélyen hörög, a gyertya kormos volt de tuti nem olajtól, fals levegőt sem szívhat megnéztem a szívócsonkot. Nagyon szépen indul hidegen, melegen szépen jár. Lehet ez gyújtás hiba, vagy megmaradjak a karbinál? Nem tudom hogy mit nézzek még át rajta. Adjatok tippeket.

Bertalan Tibor2012. aug. 22. 20:08 | Válasz | #476 

Bertalan Tibor2012. aug. 15. 15:32 | Válasz | #475 

TopJoe2012. aug. 09. 17:06 | Válasz | #474 
Mar tobb honapja hirdeti. Az a baja mint nekem. Nem munkabajaros ugribugri motor. Ezt elo kell venni beoltozni stb. visszasirja az sw 400-at o is.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © jasa2012. aug. 09. 15:00 | Válasz | #473 
Topi ! Úgy látom a piros PC 800 már megint új gazdát keres.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

trans852012. aug. 01. 23:09 | Válasz | #472 
Alapjáraton már szépen pötyörög, de gázadásra lefullad, még egyszer szétszedem a karbit hátha valamit nem pucoltam ki rendesen...

 © Wiking2012. júl. 31. 15:46 | Válasz | #471 
jó lett a membrán?

Bertalan Tibor2012. júl. 31. 12:23 | Válasz | #470 

trans852012. júl. 24. 21:46 | Válasz | #469 
a fesszabályzót még nem mértem, de a generátorom alapjáraton 11,5 körül töltött sajnos még ázódik benzinben a membrán ugy hogy a gázadás kicsit nehézkes, most éjszakára bent hagytam puhuljon meg kellőképp sajna 1-2 óra nem volt elég, azt majd írok a továbbiakról...

Feco2012. júl. 24. 17:40 | Válasz | #468 
HA méred a feszkót és gázadásra felmegy 13-13,5-re akkor van töltésed!!
Motor után,első a család legyen!

tamas2012. júl. 24. 12:58 | Válasz | #467 
Joci! Tegyél már egy feszmérőt a motorra és használd. Előbb-utóbb kiderül rendben van-e a töltése a gépnek.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2012. júl. 24. 12:51 | Válasz | #466 
Ha akkumulátoros a gyújtásod, akkor természetesen leáll aksi nélkül!! Melegedni csak hosszú üzem után szokott!!
Motor után,első a család legyen!

trans852012. júl. 24. 10:41 | Válasz | #465 
Bocs hogy titeket zaklatlak de a Leonardo clubba kicsit bunkó válaszokat kaptam.
Valószínűleg töltésproblémája is van a Leomnak, mivel ha leveszem az akkusarut alapjáraton akkor leáll a motor. Ha a fesszabályzóm bedöglött akkor is kellene melegednie? Logikusan gondolkodva, ha nem működik akkor nem is melegszik.

trans852012. júl. 21. 22:30 | Válasz | #464 
Egyértelmű, benne van a pakliban...., de ha elkészül valószínűleg továbbadok rajta.

 © Szomjas2012. júl. 21. 21:26 | Válasz | #463 
Elég egyszer koccanni valakivel és máris akasszák a hóhért. Biztosítási csalás,okirathamisítás.... Két személlyel sem mehetsz.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Wiking2012. júl. 21. 21:15 | Válasz | #462 
Tőlem is kérdezte a rendör a 125-ösnél, hogy ez gyári 50-es ugye? Én vágtam rá kapásbol hogy persze! Természetesen! A következő megjegyzése az volt, hogy akkor azért van 160-ig skálázva a km óra... Én meg mondtam neki, hgy a pirosat kell nézni...mert az a jó ...:D Persze ismerős volt a rend őre és nem volt semmi gond meg csak épp összefutottunk és beszélgettünk :D A piros skála a 225-ösön meg az Mph kiosztás...azaz a mérfölt per óra.

trans852012. júl. 21. 21:11 | Válasz | #461 
Az én km órámon 80 van a maradékon dekormatrica a motor, meg sr 50es matricát viseli itt is járkál egy ismim 250es leoval rendszám nélkül sosem kapcsolták még le. Igaz ez szerencse kérdése.

 © Szomjas2012. júl. 21. 20:52 | Válasz | #460 
Magaddal szúrsz ki,de te tudod. Van a rendőröknél lista,hogy melyik típust nem szeretik műszakira vinni. Ez is benne van a Top 10-ben. Elég,ha a km órára ránéz egy laikus és már bukta van.
A maja klub német nagykövete. ;)

trans852012. júl. 21. 20:33 | Válasz | #459 
Hát sajna Bercit nem tudom űberelni, de nincs rendszám, mondjuk egy majához képest lényegesen kisebb. Megfogadom a tanácsot holnap beáztatom.

 © Szomjas2012. júl. 21. 20:26 | Válasz | #458 
Vajon rendszám van rajta? Elég ritka a Leonárdókon a műszakis,még 250-est is láttam segédmotornak álcázni. A rotax blokkra meg nagyon kell figyelni a siklócsapágy miatt is.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Wiking2012. júl. 21. 20:25 | Válasz | #457 
A merev membrán nem működik...nem tud nyitni mivel gyenge hozzá a vákum. Áztasd be 1-2 órára benzinbe, és hidd el. olyan lessz mint az új... Nekem is van tartalék karbim amiben szintén "megkeményedik" a membrán ha sokat áll.

trans852012. júl. 21. 20:06 | Válasz | #456 
Nem kókányolni szeretnék, csak ideiglenes megoldást találni, elmondom az egész történetet, viszonylag olcsón jutottam hozzá egy 125-ös Leonardohoz, azt mondta a srác hogy forralja a vizet, de van neki pluszba vízpumpája csak nem ért hozzá és nem akar rákölteni. Mielőtt megvettem volna, mentem vele egy kört 120-at tudtam kihozni belőle, amit azt mondom hogy nagyon jó egy 125-öshöz képest. szép hangja, csak nagyon dadog mikor odahúzom neki, meg hörög le. szétszedtem a karbit látom lyukas a membrán, de adott hozzá pluszba egy karbit is de annak a membránja elég keményke volt, most azzal próbáltam de rosszabb mint a lyukassal nem tudom miért

tamas2012. júl. 21. 18:48 | Válasz | #455 
Egyébként meg hívd fel Bélát, lehet hogy lesz Neki membránja ami Neked megfelelő.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Wiking2012. júl. 21. 16:37 | Válasz | #454 
Ami a linken van, szerintem hülyeség, mert a gumiragasztót oldja a benzin...(Tapasztalat) Ha ragasztani akarod a memnránt akkor valamien jobb 2 komponensú ragasztóval tedd. ha csak minimális mennyiséget használsz és minimális felületen, akkor jónak kell lennie. A merev membránt meg áztasd be benzinbe...olyan lessz mint az új :) ( szintén tapasztalat )

tamas2012. júl. 21. 13:00 | Válasz | #453 
Inkább tegyél újat. Bejöhet, de mi van ha nem...?
Hogy első körben olcsóbb, az tuti!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852012. júl. 21. 11:05 | Válasz | #452 
Valaki próbálkozott már membrán javítással, mik a tapasztalatok ezzel kapcsolatban?
http://doktorchopper.blog.hu/2009/07/05/szakadt_karburator_membran_javitasa
ezen a linken el tudjátok olvasni ha esetleg még nem hallottatok róla. Leonardomhoz 2 membránt adott a srác az egyik egy picit lyukas a másik meg nagyon meg van merevedve. A lyukassal jobban működik a gép, ezt akarom javítani. Ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata az megoszthatná. Előre is köszi

TopJoe2012. júl. 21. 00:59 | Válasz | #451 
Le kellett vagnom belole nem is kicsi darabot mert nagyon magas volt. Most a szememmel egyvonalban van a felso ele. Ha akarom felette nezek ha akarom moge bujok. Igy pont jo. Tetszik a dolog. Veszpremfajszon vettem udulesbol hazafele osszekotve a kellemest a hasznossal :D.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © jasa2012. júl. 21. 00:21 | Válasz | #450 
Topi: Láttam (index) hogy vettél egy túraplexit, jó áron. Milyen a tapasztalatod, bevált ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Szomjas2012. júl. 20. 07:36 | Válasz | #449 
Itt van egy szerelő aki Leonardokkal foglalkozik. Szere28 a nickje.
A maja klub német nagykövete. ;)

trans852012. júl. 19. 23:18 | Válasz | #448 
Van valakinek tudása Aprilia Leonardo 125-ös 2000-res azt hiszem még rotax blokkos hűtésrendszeréhez?

 © satyapapa2012. jún. 24. 07:04 | Válasz | #447 
Az eddigi tapasztalat és a megtett 4500km után, a mostani 400-as gépem ugyanannyit eszik mint mint a 250-es majám evett,,,((megeggyezö hajtás mellet))3,2-3.5liter/100km
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2012. jún. 17. 19:22 | Válasz | #446 
Görgök tulmelegedése,
pl
-vacak minöség,
-nemkap megfelelö hütést, a varió (szellözés)
-a szij csúszik a variátoron (ritka)
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2012. jún. 17. 13:48 | Válasz | #445 
Valószínűleg vaczakok voltak a görgők eleve.
Valami jobbat kell tenni bele és rövidesen megnézni h. minden rendben van-e.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852012. jún. 17. 11:28 | Válasz | #444 
Egy cimborám idehozott egy 4T robogót azzal a panasszal hogy tegnap óta nem megy többet 35-nél. Szétszedtem a variátort el voltak benne olvadva a görgők, a szíj szinte gyári méretű volt ezért gondolom hogy nem pöröghette túl magát, mitől lehet ez? Gondolom a motor nem melegedhet fel annyira hogy megolvassza a görgőket, mert előtte szerintem beállna, vagy még bírná ezt a nagy hőt?

 © jasa2012. jún. 14. 09:34 | Válasz | #443 
EZT igen !
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2012. jún. 14. 08:41 | Válasz | #442 
Ha a kartelgázelvezető csövön szökik az olajgőz, ajánlok egy "ladás" megoldást. Amennyire lehet, az elvezető csövet hozd függőleges helyzetben és tömd ki fém mosogató dörzsikével. Azon lecsapódik az olajgőz és visszacsorog. A kocsinál működött.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2012. jún. 13. 23:01 | Válasz | #441 
majd meglátjuk mi lesz később. Amig nem eszik sok olajat szét nem szedem az biztos. Viszont a burgman.usa fórumon ill. az olasz fórumon is a kartel-gáz elvezetés hibájának róják fel az időnkénti olaj fogyit.Felköpködi az olajat. Elismeri a suzuki is. 2007-től már módositották a burgikat. Én az egri út előtt változtattam a kartel csövön és most nem evett olajat. Örülnék ha igy maradna.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2012. jún. 13. 22:32 | Válasz | #440 
Béla erre adott magyarázatot, mégpedig a szelepvezető kopására vezette vissza.
Beszélj Vele erről, szerintem nem rossz tudnod mi a véleménye erről a dologról.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2012. jún. 13. 22:30 | Válasz | #439 
Olyan nagyon nem takarékos
Nekem a burgi eger felé 1-es út, Bp, 3-as út ( sebesség ahogy a forgalom engedte )valamint a hegyekben való közlekedéssel 3,1 l.
Hazafelé Bp-ig pályán 120-130-al, Bp.után ismét pályán 130-140 hazáig.( siettem az eső elől ) Még nem tankoltam rá de sok nem fogyott a műszer szerint. Olaj most nem fogyott, pedig téptem a szarvát rendesen. Na ezt magyarázza meg valaki. Egyszer eszik olajat, egyszer nem.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

Mosquito2012. jún. 13. 19:56 | Válasz | #438 
Nem is tudtam,hogy pályára engedik a kis robogókat..

 © Koko2012. jún. 13. 14:40 | Válasz | #437 
Nem villanymotor.
Egyszerűen CSAK Honda!
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

 © jasa2012. jún. 13. 14:34 | Válasz | #436 
Folytatás:
kb. 1000 km után (benne egy 555 km-es hosszútávú egri karikával)
- sima országúton 80-90 tempóval 2,9 liter
- pályán 95-110 között 3,1 liter
- olajfogyasztás eddig NULLA !
- egerből hazafelé gyakorlatilag egyhuzamban jöttem, zokszó nélkül tűrte
Néha azt gondolom: villanymotor van benne
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2012. jún. 06. 14:42 | Válasz | #435 
Sok balesetmentes kilométert hozzá!
Kár hogy Eger felé most nem tudod tesztelni... De jó lett volna!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2012. jún. 06. 11:46 | Válasz | #434 
Jupppiiii ! Mától megkezdtem az "ingajáratot" a SuHanóval. Az első tapasztalatok igen kedvezőek: nagyon fürge, dinamikus, az útvonalamon lévő nem kevés úthibát sokkal jobban kezeli (16-os kerék), a fékek brutálisak. Nem vagyok egy kanyarvadász, de élvezet kanyarodni vele, olyan "motorosan" veszi. A túraplexis burgi szélvédelme, helykínálata, tárolókapacitása verhetetlen volt, de kompromisszumokkal ez is megfelelő, és agyalok a megoldáson. Az üléskényelmet a Gelsét is látható bőr pót-üléspárna megfelelő átalakításával rendbetettem, a kormánymarkolat szélvédelme a következik. A benzin és az olajfogyi meg kiderül a közeljövőben. Meglátjuk, mit hoznak a hónapok, évek, ezerkm-ek. (A szlogen szerint "soha ne mond, hogy soha", de nagyon úgy sejtem, hogy ez hosszútávú lesz...)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2012. máj. 30. 12:01 | Válasz | #433 
Majás, míg nem lesz elég pénze egy T-MAX-ra...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2012. máj. 30. 11:57 | Válasz | #432 
Bájos, mikor a majás figyeli, hogy kóstolgatja egymást burgis meg a hondás.

De tudjuk jól, hogy nem a motor a lényeg, hanem az EMBER, aki rajta ül.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)


Első ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől