![]() |
|
|
|
© Soldier | 2011. jún. 30. 07:19 | Válasz | #802 |
![]() | |
Köszönöm válaszod!
| |
© Soldier | 2011. jún. 30. 07:50 | Válasz | #803 |
![]() | |
Gyári görgőméretre,súlyra vonatkozólag van vkinek infoja?
|
© Soldier | 2011. jún. 30. 08:03 | Válasz | #804 |
![]() | |
Megvan a görgőméret...8 db,25x14,9 és 15g..Jól néztem?
|
© Zolika | 2011. júl. 03. 18:38 | Válasz | #805 |
![]() | |
Sziasztok! Érdeklödnék töletek, hogy vásárlásnál mit érdemes megnézni használt 400-as maján Pl hány kulcs jár hozzá?
|
© passat52 | 2011. júl. 03. 19:40 | Válasz | #806 | ||
![]() | |||
2 fekete és egy piros kulcs jár hozzá gyárilag! Persze nem a kulcs a lényeg mert attól még lehet motorikusan gondja! ( Megjegyzem enyémhez egyet kaptam és 3 éve semmi gondom a motorral.) Az olajat mindenképp ellenőrizd. Festve volt e. Ha mód van rá menj egy kört vele, engedd el a kormányt nem húz e valamerre mert ha buktak vele akkor gondod lehet. A váz alu és nem lehet javítani! A levegőszűrő is sok mindent elárul de macerás a lebontása. A km óra már nem mond semmit mert szakértők könnyen manipulálják! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. júl. 03. 19:54 | Válasz | #807 | ||
![]() | |||
A lábtartó és a markolatok állapota ,kopotsága irányadó lehet,a megtett km-re.Féktárcsa vastagsága.kopotsága. Burkolat Pl légszürö csavarjainak sérülése utalhat a megbontásokra.telók szivárgása,gumik kopotsága ha tul uj abroncs van rajta az lehet gyanus is,miért és hogyan kopott ell és km-óra arányos a csere.,? Bár álltalában a 400-asra nincs sok panasz.Van ugyan valami gyári visszahivásos szervize de ezt én nemtudom. | |||
| |||
© Zolika | 2011. júl. 03. 20:46 | Válasz | #808 |
![]() | |
Köszönöm az infokat, majd figyelek mint a vadászkutya:-)
|
© Soldier | 2011. júl. 05. 21:43 | Válasz | #809 |
![]() | |
Sziasztok!Variátor szíj,400 Majestyhez,Gates,érdemes ilyet venni?Milyen minőségü?
|
© Soldier | 2011. júl. 06. 11:40 | Válasz | #810 |
![]() | |
megint variátor szíj..Athena vagy Gates?Vagy maradjak a malossinál?
|
© SPOJLERES | 2011. júl. 06. 12:17 | Válasz | #811 |
![]() | |
sztem gates jobb mint az athena
| |
© satyapapa | 2011. júl. 06. 13:41 | Válasz | #812 | ||
![]() | |||
A gates szij anyaga és szemcseszerkezete miatt nehezebben vesz fell piszkot,ezért jobban is tapad a gördülö felülethez. Az athéna sem rosz de inkább a gates..szerintem. | |||
|
2011. júl. 06. 15:35 | Válasz | #813 | |||
![]() | |||
Semmiképpen ne Athenat! Nem rossz, de az ár érték arányban alulmarad a drágább és egyben jobb szíjaknál. Ráadásul nekem több Athena szíjnál is az volt a tapasztalatom, hogy bizonyos (kb 70km/h) sebességtartományban rázta a motor, vibrál, reszket, rezeg. A Yamaha, Mitsuboshi, Malossi nem csinált ilyet. | |||
| |||
© Soldier | 2011. júl. 06. 20:36 | Válasz | #814 |
![]() | |
Kösszi a válaszokat!Már megrendeltem a Gates-t,abból is a pirosat,ami áll.a legerősebb!Meglátjuk..
| |
© Zolika | 2011. júl. 06. 21:11 | Válasz | #815 |
![]() | |
Sziasztok! Nagyon örülök neki:-) Sikerült beszereznem egy 400-ast, milyen motorolajat tegyek bele?
|
2011. júl. 06. 21:17 | Válasz | #816 | |||
![]() | |||
Javaslom olvass kicsit vissza egész biztos találsz minden igényt kielégítő választ :) Ja és gratula a vashoz:):) | |||
| |||
2011. júl. 06. 21:40 | Válasz | #817 | |||
![]() | |||
Zoli! Van egy kenőanyagos topic, érdemes olvasgatni. Miután teljesen elbizonytalanodtál, térjünk vissza a kérdésedre! Gratula a géphez, sok balesetmentes kilométert hozzá! ![]() | |||
| |||
© M. Zoltán | 2011. júl. 07. 08:28 | Válasz | #818 |
![]() | |
Én Motul 10W40 viszkozitású olajat használok, vagy az 5100, vagy a Scooter típusút.
|
© Zolika | 2011. júl. 07. 20:22 | Válasz | #819 |
![]() | |
Köszönöm az infókat!
|
© Soldier | 2011. júl. 08. 21:41 | Válasz | #820 |
![]() | |
HJC Helmets felnyítható állvédős,felnyíitható bukóval kapcsolatban van vkinek tapaszatalata?
|
2011. júl. 08. 22:48 | Válasz | #821 | |||
![]() | |||
Felpróbálni, menni vele és csak aztán megvenni. Persze csak ha van rá lehetőség... De ez a 400-as topic, nem a MIX vagy az adok-veszek (vennék) rovatok! | |||
| |||
© Soldier | 2011. júl. 09. 15:05 | Válasz | #822 |
![]() | |
Ok,kösszi...Másik kérdeésem...variátor szíj és görgő csere esetében,kell valamit zsírozni,gondolok itt elsősorban a görgőkre...?
| |
2011. júl. 09. 16:04 | Válasz | #823 | |||
![]() | |||
A 400-as variója alapvetően száraz. Ettől függetlenül van aki lehelet vékonyan bezsírozza. De szárazon is működnie kell rendeltetésszerűen. A 400-as kollégák majd kifejtik személyes tapasztalataikat. A házat kell alaposan kitakarítani Kenni a variót ott kell ahol a csapon csúszik ki-be. De itt is vannak olyan variók amikben nincs symering, az száraz, nem olyan mértékben zsírozható. A kuplungot is érdemes finoman átcsiszolni illetve a harangot is megérdesíteni. | |||
| |||
© Soldier | 2011. júl. 10. 06:37 | Válasz | #824 |
![]() | |
Köszönöm válaszod!Más..találkozott már vki olyan problémával,hogy olaj csere után, nem lehet resetelni az "olajcsere számlálót"?Nekem nem sikerül.
| |
2011. júl. 10. 09:41 | Válasz | #825 | |||
![]() | |||
Ilyen problémák már szíjnál is jelentkeztek, megfelelő stekkereket kell széthúzni megfelelő helyen. Tudom ez most rajtad nem segít, de majd a hozzáértők talán lereagálják a kérdésed!
| |||
| |||
2011. júl. 10. 12:53 | Válasz | #826 | |
![]() | |
A kezelési útmutató szerint: 1.Adjon gyújtást. 2.Nyomja meg az "Oil Change"gombot 2-8.másodpercre. 3.Engedje el a gombot,és a jelzés kialszik. Megjegyzés: Ha az olajat a lámpa felvillanása előtt lecseréli,akkor is nullázni kell,hogy legközelebb időben jelezzen.A nullázást ugyanúgy kell elvégezni,de a gomb elengedése után a jelzés megjelenik 1-4 másodpercre.Ha nem villanna fel,a fenti eljárást meg kell ismételni. Többet sajna én sem tudok segíteni,nekem eddig még mindig működött. A varióval kapcsolatban Tamás mindent leírt,én a görgőket lehelet vékonyan zsírozva,és szárazon is használtam,nem volt különbség. Gyárilag száraz. Üdv. ![]() | |
© Soldier | 2011. júl. 11. 19:23 | Válasz | #827 |
![]() | |
Sziasztok!Lehet hülyén hangzik majd a kérdésem,de tud nekem vki abban segíteni,h bizonyos sebességeknél(pl.40-60-80-100 km/h) mennyit forog norm.esetben egy 400as majesty?
|
© M. Zoltán | 2011. júl. 11. 20:38 | Válasz | #828 |
![]() | |
100-nál 5000. Szépen függőlegesen áll mindkét mutató. A többit nem szoktam figyelni. Egyébként az enyémen az óra szerinti száz a GPS-en csak bő 90.
|
© passat52 | 2011. júl. 11. 20:45 | Válasz | #829 | ||
![]() | |||
Én sem szoktam figyelni föképp az alsó tartományokban, de 120-nál 6000, 140-nél 7000 körül A vége 7800, de akkor 170! | |||
|
© Soldier | 2011. júl. 11. 20:50 | Válasz | #830 |
![]() | |
Köszönöm a válaszokat!
|
© balamu | 2011. júl. 15. 18:28 | Válasz | #831 |
![]() | |
Sziasztok! Majesty 400-asomnak a kipufogó védője eltörött. (hozzávertem a garázsajtóhoz :( ) Szeretné megkérdezni hogy nincs-e valakinek elfekvőben, illetve hogy hol tudnék beszerezni jutányos áron. Köszi a segítséget!! |
© satyapapa | 2011. júl. 15. 20:38 | Válasz | #832 | ||
![]() | |||
Misinek Szarvason,van üvegszálas-carbonos. Alkatrészbázisban ott a telcsi száma.Postán elküldi a cuccot,ha kell. | |||
| |||
© Zolika | 2011. júl. 24. 21:30 | Válasz | #833 |
![]() | |
Sziasztok, mennyi az alapjárata a 400-asnak?
|
© Soldier | 2011. júl. 25. 11:54 | Válasz | #834 |
![]() | |
Sziasztok!...na megnéztem a fordulatokat,100-4800,110/5000,120/5400...
| |
© Soldier | 2011. júl. 25. 11:54 | Válasz | #835 |
![]() | |
Asszem 1400 köröl,ha már az automata szívató kikapcsolt...
| |
© Zolika | 2011. júl. 25. 22:16 | Válasz | #836 |
![]() | |
Szasztok! Nekem 90-vennél 5000-ret forog, 140-nnél 7900- száz. kicsit sokat forog szerintem nekem lehet, hogy könnyü görgög vannak benne?! Hogy lehet lejjebb vinni a fordulatot?
|
2011. júl. 25. 23:53 | Válasz | #837 | |||
![]() | |||
Ne huzd annyira a gázt ! ![]() ![]() | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. júl. 26. 08:15 | Válasz | #838 |
![]() | |
vazze nekem meg. 135 nél 9000 gyári gőrgőkkel :-) :-) és nem panaszkodom jwól irta csaba ne huzzuk a gázt amugy nekem vagy 1600az alapjárat
| |
© Zolika | 2011. júl. 26. 18:54 | Válasz | #839 |
![]() | |
Sziasztok, ez mind szép és jó, csak szétpörgi magát a gép nem? Szétkaptam ma a variátort, polini a görgök és a vari is, és úgy 8g-os görgök vannak benne, lehet ezért pörög sokat.
|
2011. júl. 26. 19:52 | Válasz | #840 | |
![]() | |
Szét is pörgi,és sokat is fogyaszt! Nem tudom a Polini hány gr.-os görgőket használ a 400.-as szettben,de a Malossiban 12.-gr.-os görgők vannak ha jól emlékszem. Nekem még soha nem ment 7000.-fölé a fordulat,bár a Malossival jól gyorsul,de a végsebesség nem megy 150.-fölé óra szerint. A gyári szettel 165.-öt is elment anno... Szerintem is túl kevés a görgők súlya,bár nem vagyok nagy szakértő,csak a saját tapasztalataimat írom le. | |
© Zolika | 2011. júl. 26. 22:46 | Válasz | #841 |
![]() | |
Nekem már 140-nnél majdnem pirosban jár... Ezért is gondoltam, hogy gyári 15g-ost rakok bele, nem szeretném szétpörgetni, talán kevesebbet pörögne. Lehet hogy nemártana bezsirozni a görgöknél...
|
© Zolika | 2011. júl. 26. 22:47 | Válasz | #842 |
![]() | |
Tényleg mennyit fogyasztanak?
|
© nsdap.zoli | 2011. júl. 27. 14:48 | Válasz | #843 |
![]() | |
Én 4.2-4.5 liter között járok vele.
|
2011. júl. 27. 15:04 | Válasz | #844 | |
![]() | |
Zsirzást nem ajánlom,a 15.gr.szerintem kicsit sok lesz,utána kellene nézned a neten,hogy a Polini alapból hány gr.-os görgőkkel szállítja a varióját a 400.-ashoz. A gyári 15.gr.-os a gyári varióhoz jó! Nekem az átlagfogyasztásom 4 és fél liter körül van. | |
© Zolika | 2011. júl. 28. 10:31 | Válasz | #845 |
![]() | |
Hát srácok sehol nem kapok Polini görgöket a mocimba 25+15-öst kb13g. Namtudom hová forduljak, Pesten már az összes motoros boltot körbehivtam.
|
© Kiss Róbert | 2011. júl. 28. 11:49 | Válasz | #846 |
![]() | |
Helo. Futár motoros boltot probáltad már 6.ker zichi géza u 34. | |
2011. júl. 28. 14:53 | Válasz | #847 | |||
![]() | |||
Zolika! Egy jó tanács ami elsőre 2 kérdéssel kezdődne. 1. A motort újonan vetted és első tulaj vagy, vagy használtan? 2. Szedted már szét a kuplungodat és a kontrasztrugót nézted? A következő miatt kérdezem. Ha használtan vetted és még nem szedted szét a kuplung részt akkor a következőt tanácsolom, mivel én pont így jártam és ugyan ez volt a jelenség. Én sem tudtam mi a túró van és miért pörgi szét magát a motor 140-nél és feljeb az istennek sem ment. Szedd le a kuplungot a hátsó tárcsáról ugyanis az alatt van a kontrasztrugó. Ha malossi variod van akkor ahoz ugyebár illik hátra fehér kontrasztrugót berakni és annak kell lennie. Viszont itt jön az amibe én belefutottam. Az előző tulaj úgy gondolta, hogy nem vesz erősebb kontrasztrugót, hanem esztergáltatott egy alátét gyűrűta gyári konrasztrugó alá, ami kb fél cm-el megemelte a kontraszurugó alatti részt amire felfekszik és igy jobban összenyomja a rugótt igy feszesebb és közel azt az eredményt éri el vele mind az erősebb kontrasztrugóval. Viszont amig nem láttam egy másik hátsó kuplungot szét szedve én nem tudtam hogy az eredetileg nem bele való és ugy cseréltem fehérre a kontrasztrugómat, hogy az gyűrűt is bent hagytam. Ez pont akkora erővel fejtett ki többet hogy a 12g os görgök már nem birták 140km/h nál feljebb tolni a szíjat a tárcsán és kb 7000-es fordulaton 140 el ment max a motor. Aztán amikor kiderült a turpisság és kivettem a gyűrűt láss csodát 150-160 simán ment a pályán a mocinak pedig 130 Kg vagyok. Szóval nézd meg hogy nincs e neked is bent egy ilyen ügyeskedés mert már hallottam hogy szokták ezt is csinálni hogy ne kelljen 8000 Ft-ért fehér kontrasztrugót venni. Csak ha mégis az kerül bele és a gyűrű is bent marad akkor ez a jelenség. Próba hátha bejön és nálad is ez lesz. Sok sikert. | |||
| |||
2011. júl. 28. 14:57 | Válasz | #848 | |||
![]() | |||
Amúgy a 8g szerintem kevés. Csodálkozok, hogy a poliniben ez van. 8g lehet hogy nem tud akkora nyomóerőt kifejteni a tárcsára, hogy annyira összenyomja a kontrasztrugór a másik tárcsánál a szíj hogy elérhesse az ideális fordulaton a szükséges sebességet. És milyen kontrasztrugó van bent? Mert az amit írtam az előbb az malossi cuccokra vonatkozik. | |||
|
2011. júl. 28. 15:00 | Válasz | #849 | |||
![]() | |||
A gyári variátorod nincs meg véletlenül hozzá? Mert a gyári varió 14g os görgökkel is nagy változás gyorsulásban és a végsebességet sem befolyásolja annyira. Nekem az elején az volt bent 14g-os görgökkel és hatalmas különbség volt gyorsulásban mégis ment 150 et is kb 6000-6500 as fordulaton gyári kontrasztrugóval. Ha meg van a gyári varió rakd be azt 14g-os görgökkel + gyári kontrasztrugó ha nem az van bent de a polini mellett sztem azt hagyták meg. Viszont ha a gyári kontrasztrugó van bent akkor tuti a 8g a baj mert ahogy a rugóerőhöz kevés a 8g az tuti. | |||
| |||
2011. júl. 28. 15:03 | Válasz | #850 | |||
![]() | |||
Udv! ha pollini a variatorod, akkor ki kell nyomozni a pontos suly meretet! polliniben az Omega motor Gyongyos szerintem akar telefonon is tud segiteni! vagy a Motorline Bp. III ker. is lehet meg tudja mondani, attol fuggetlenul, hogy pollini a variatorod es a meghatarozott sulyt akar ott helyben malossi gorgoben meg is tudod vasarolni! javaslom Terv szeruen vasarolgas, mert csak azert megvenni valamit, hogy nem hasznalod, az konnyen lehetseges! csak ugyesen! | |||
| |||
© Zolika | 2011. júl. 28. 20:06 | Válasz | #851 |
![]() | |
Sziasztok,A mocit 2-hete vettem, olasz import, tegnap elött szedtem szét, papir szerint 1-tulajos volt kint, és láss csodát Polin cucc, mondjuk nagyon szép volt belül, nincs szétkopva, hátso kontrasztrugó nekem szürke, nemtudom a Polini milyen szinü, de alátétnek utánnanézek. Nincs hozzá gyári vario.
|
© Zolika | 2011. júl. 28. 20:07 | Válasz | #852 |
![]() | |
Patikamérlegen megnéztem 10g |
© Zolika | 2011. júl. 28. 20:12 | Válasz | #853 |
![]() | |
Motorlinénél is érdeklöttem, meg Gyönygyösinél is de talán ugy ha nagyobbat veszek és kiesztergálják a közepét kisebb súlyura... A Polini honlapon talán oktober talán.... Addik lemegy a mociszezon!
|
2011. júl. 28. 20:30 | Válasz | #854 | |||
![]() | |||
Nem ismerem a pollinit, de és a szett adta tulajdonságait, de ha példának vesszük a szintén tuning malossi variátort és annak 12g görgőit, hát az is a gyorsulásban jó a végben pedig veszít! na de ki ki mire használja!!?? ha valaki városban gyorsulgat rövid távokon használja, ott biztos jó, mert a fordulatszám tartomány nem a plafonon van... na de, ha autópályán, országúton, vagy hosszabb távon a magas fordulat tönkre vágja a mocit!!! Én a 10g görgőt nagyon kevésnek tartom, és a motoromba semmi esetre sem tenném bele!!! de valóban a nagy súlyú görgővel meg lehet tenni, hogy próbálni, majd esetleg a súlyát csökkenteni, de szerintem a malossi 12g alá nem ildomos menni. De ez csak egyéni vélemény...!!!!... (nem több) A kuplung hány pofás? | |||
| |||
2011. júl. 28. 20:42 | Válasz | #855 | |||
![]() | |||
| |||
2011. júl. 28. 20:55 | Válasz | #856 | |||
![]() | |||
| |||
© Zolika | 2011. júl. 28. 21:32 | Válasz | #857 |
![]() | |
8-görgös, 3fofás a kuplung. Én is kevésnek találom a 10g-ot, biztos városban használták többet, én vegyesen szeretém, 12-13g szerintem ideális.
|
2011. júl. 28. 21:52 | Válasz | #858 | |||
![]() | |||
Ej ha... viszont a három pofás kublung is hatványosan növeli a fordulatszám növekedését.. mármint a három pofás kuplungal nem tud betapadni rendesen a hajtás!!! Én a gyári variátor, görgők mellé a malossi kontrasztrugót, majd az 5 pofás kuplungot tettem bele, mert a kontrasztrugónak a cseréjével már pörgősebb lett a motorom a gyári 3 pofájával! amit javaslok, ha van módod, ismerősöd, akkor egy t pofás kuplungal próbáld ki a motorodat a min. 12g görgővel...és annak mérten válaszd ki a görgő súlyát! aért javaslom az 5 pofás kuplungal próbálni, mert az már köztudott, hogy a 400 majának típushibája lett az aláméretezett kuplunk, ugyanis azt hiszem, hogy a 2008 körüli motoroknál már gyári az 5 pofás kuplung. | |||
| |||
2011. júl. 28. 22:00 | Válasz | #859 | |||
![]() | |||
a kontrasztrugó natúr fém színű szürke és esetleg zöld festési pöttyel van jelölve? mert akkor gyári. lehet csak a variátor van cserélve. Az pedig karcsú! | |||
| |||
© Zolika | 2011. júl. 28. 22:04 | Válasz | #860 |
![]() | |
Hát igen csak nehéz szerezni ebben a méretben, mármint görgöket, 15g-os tudnak adni.
|
2011. júl. 28. 22:25 | Válasz | #861 | |||
![]() | |||
ha a hajtásban eltér az ember a gyári paraméterektől, akkor zsebbenyúlós tud lenni a történet. sok sikert hozzá! az én véleményem: ha valaki tuning variátort használ, akkor mindent kell hozzá cserélni (szíjat, kuplungot, kontraszt rugót) | |||
|
© Soldier | 2011. júl. 29. 07:21 | Válasz | #862 |
![]() | |
Én most cseréltem szíjat(Gates),ami látszólag hosszab.mint ami benne volt...A görgőket szintén cseréltem(Malossi,15g-os),és így produkálja a korábban leírt,alacsony fordulatokat,viszont "csak" 150 a vége!
|
© Soldier | 2011. júl. 29. 07:27 | Válasz | #863 |
![]() | |
szóval az előbbb leírtakhoz,a fordulatok így alakulnak:100/4800,110/5000,120/5400.
|
2011. júl. 29. 07:41 | Válasz | #864 | |||
![]() | |||
ha gyari a variator es meretes a gorgo, akkor meg kell lennia vegsebessegnek persze a gyari szijnak a meretaranyos szijaval!! es csak kerdes.. a kipufogod gyari, vagy valami mas kemeny van fenn.. csak azert kerdezem, mert azert nem csereszavatosak a kemenyek, mint ahogy sokan hiszik... a tetszetos kulso, es a hang nem jelent azt, hogy a megfelelo teljesitmenyt tudja a motor. azert ezek osszesege mindenben donto! mint fogyasztasban, mint teljesitmenyben,...... a szijra visszaterve, ami nekem szinten csak velemeny... a gyari szij minoseg/ eletartam/ ar aranyaban akkor is a leg jobb, meg ha par ezer Ft-al dragabb a mas szijak arahoz kepest. a gorgokben is a gyari a leg jobb. (mondhatom 20-30 000 km kopasmentes) | |||
| |||
2011. júl. 29. 07:52 | Válasz | #865 | |||
![]() | |||
bocs, ami lemaradt, hogy irod a 150- es veget. Gondolom ora szerinti sebesseg, mert az tenyleg keves! okot ad ra, hogy a hibat orvosolni kell a maja oraja 10km el tobbet mutat, mint ami a pillatnyi sebesseg! ora szerint gyari cuccokkal 170 fole megy a mutato es ami a lenyeg nem eri el a fordulatszam a piros szakaszt! | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. júl. 29. 08:10 | Válasz | #866 |
![]() | |
azért nem minden maja óra mutat többet pl: az imrusé meg a samájé pontos lehet mert mentem velük és az enyém többet mutatott de az övék GPS szerinti volt de a satyapapájé meg viszont többet mutat különben hogy menne 140-et :-S :-) :-) | |
2011. júl. 29. 08:42 | Válasz | #867 | |||
![]() | |||
A 400-as órája fölfelé csal, azt többször is összemértük a régebbi 250-es szériával (ami többnyire) pontos. De a GPS-es mérések is hozhatnak több eredményt. Keresni kell egy jóképű trafipaxos rendőrt, majd Ők megmondják a tutit... ![]() | |||
| |||
2011. júl. 29. 10:24 | Válasz | #868 | |||
![]() | |||
Guszti! ez 400 as topikban 400as majara ertendo. csak azt irok ami teny! az osszes 400 as csal! a tobbi mas motorrol nem nyilatkozok. marmint ami anno volt nekem 97' es 250 es majam az nem csalt... de egyszer ment 125 ot.... majd eldontottem megy a haztol:-) | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. júl. 29. 10:39 | Válasz | #869 |
![]() | |
vagy vannak egyes helyeken radaros sebességmutatók korházaknál vagy forgalmasabb 30as tábláknál és ahoz bemérhetjük de taliga én általánosságba mondtam
| |
© Zolika | 2011. júl. 29. 10:54 | Válasz | #870 |
![]() | |
Találtam 12g Malossit, lehet még ez is kevés? különben 10e ft.
|
2011. júl. 29. 11:11 | Válasz | #871 | |||
![]() | |||
az a baj, hogy ezt nehéz így megmondani, mivel a görgő viselkedése adott fordulaton nem csak a súlyától függ, hanem a variátorban kialakított pálya kivitelétől is. Szóval lehet nem is lesz benne jó. Nem akarok vészmadár lenni. De pl én próbáltam a 12g-os malossi görgöket a gyári variátorban is és használhatatlan. Olyan csattógó éles kereplő hangja volt mindha szét akarna esni pedig méretileg ugyan az mind a gyári 15g-os csak 12g. Szóval sztem pénzkidobás kisérletezni. Ha van rá egy kis tartalékod inkább javasolnám, hogy egyszer vedd meg a rendes malossi multivar2000 et készletben görgőkkel kontrasztrugóval és az tuti. Tudom nem olcsó de azzal ez a rész bizti rendben lesz. Ha pedig tényleg el vagy engedve anyagilag és megteheted, idővel rakj bele malossi 5 pofás kuplungot de akkor érdemes megvenni hozzá a malossi harangot is és akor tuti minden ok lesz. igy csak heggesztesz és lehet sosem lesz olyan mind amit szeretnél viszont elcseszel rá annyi pénzt,hogy már majdnem kijönne a malossi készlet. | |||
|
2011. júl. 29. 11:20 | Válasz | #872 | |||
![]() | |||
Tudom mert én is óbálkoztam az elején a gyári varióba különböző görgökkel. Most tökéletes a moci. Nálam a következő a konfig: -Malossi Multivar2000 variátor + malossi 12g görgők -Malossi Fly 5 pofás kuplung -Malossi kuplungharang -Malossi fehér kontrasztrugó -Gyári szíj Ez igy tökéletes. Én, hogy egy picit jobban ugorjon induláskor a variátor csúszka és a kulső ventillátoros tárcsa közé beraktam egy vékony hézagoló alátétet a főtengelyre. Nem szabad vastagot mert akkor nagyon belenyúl a végsebességbe. meg a szíj alap álló helyzetben nagyon ráfeszül a csúszkára ami nem tesz jót a szíjnak, de ha megfelelő a vastagsága jobban fog induláskor harapni a motor. Ja! Még valami. Mivel én 130 Kg vagyok és az 5 pofás kuplung a gyári 3 pofáshoz épest piszkosul betapad, főleg ha malossi a harang is nálam volt egy kis indulási megtorpanás. Na ezt küszöbölte ki a hézagolás és az hogy amalossi 5 pofás kuplungban az alap fehér kisrugókat kicseréltem pirosra. Igy a motor még nyomatékosabban indul mivel kb 500 fordulat/perc -el magasabb fordulaton kezd el csusztatni és teljesen öszezárni a haranggal. Az pont annyit számit hogy induláskor még nem pörög fel túlzottan a motor szépen folyamatosan zajlik le a kuplungolás viszont ha odahúzol neki olyan mindha hátbarúgtak volna. | |||
|
© Zolika | 2011. júl. 29. 13:31 | Válasz | #873 |
![]() | |
Leo vince 4 road rendszer van rajta, sajnos lovéval nemvagyok eleresztve sajnos.
|
2011. júl. 29. 14:01 | Válasz | #874 | |||
![]() | |||
akkor azzal a kemenyel nem is fog szerintem jobban menni..... persze a variatorral egyutt. a kemenyt szerinem ugy lehetne kiprobalni, ha olyan mocira ra lehetne tenni egy probara, amin gyari dob van...es a proba megmutatja, hogy mennyire javitja, vagy rontja a teljesitmenyt. na persze a gyari dobbal pedig a Te motorodat is meg lehet vizsgalni... (csak mint otlet) | |||
| |||
2011. júl. 29. 15:02 | Válasz | #875 | |||
![]() | |||
Egy motorszerelő ismerősöm mondta hogy a 400 as maján nem érdemes kipuffot cserélni mivel a gyári olyan tökéletesre van tervezve, hogy az összes többi sokkal szarabb és a gyárival lehet kiszedni a legtöbbet a motorból | |||
|
© SPOJLERES | 2011. júl. 29. 15:03 | Válasz | #876 |
![]() | |
a következő sorokat nem nagyon értem elmagyarázná nekem valaki hogy feszül rá jobban a szij ha nagyobb hézagolást teszel a tárcsa alá " variátor csúszka és a kulső ventillátoros tárcsa közé beraktam egy vékony hézagoló alátétet a főtengelyre. Nem szabad vastagot mert akkor nagyon belenyúl a végsebességbe. meg a szíj alap álló helyzetben nagyon ráfeszül a csúszkára ami nem tesz jót a szíjnak, " na ezt nem teljesen értem | |
© Zolika | 2011. júl. 29. 16:10 | Válasz | #877 |
![]() | |
Ezzel a 4-roadal vettem.
|
2011. júl. 29. 17:37 | Válasz | #878 | |||
![]() | |||
Szia Guszti. Pedig teljesen eccerü. Ha bent van a hézagoló alátét a variátor tárcsa és a fix ventilátoros tárcsa távolabb kerül egymástól az alátét vastagságának megfelelően. Ezért a szij ott lejebb tud csuszni a két tárcsa között igy lesz annyival nagyobb az áttétel arány hogy indulásnál erősebb a moci. Viszont ha nagyon vastag az alátét tul nagy lesz alap helyzetben a tárcsák között a távolság és a szij lmegy teljesen a csuszkára amin a variátor ki be mozog. Alap esetben nem megy le addig. | |||
| |||
2011. júl. 29. 17:40 | Válasz | #879 | |||
![]() | |||
Az egyik ismerősömnek a kis robeszán elkövették ezt a hibát és 2-3 hónap alatt lekopot a szijnak azon a felén a bordázatnak a teteje ami belül van. Én sem hittem a szememnek de láttam. Az elv pedig ugyan az csak kisebben.
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. júl. 29. 18:20 | Válasz | #880 |
![]() | |
éppen ellenkezőleg szokták hogy a hézagoló alátétet kiveszik ezzel kompenzálva a szij kopását de ha más irányba motoszkál az ember abból nagy baj lehet
| |
2011. júl. 29. 19:30 | Válasz | #881 | |||
![]() | |||
|
2011. júl. 29. 19:35 | Válasz | #882 | |||
![]() | |||
Ez nagyon ötletes. De jó drága ahogy nézem. | |||
| |||
2011. júl. 29. 19:43 | Válasz | #883 | |||
![]() | |||
Ebben teljesen igazad van Guszti. Ezért is írtam, hogy körültekintően kell a vastagsággal bánni. :) | |||
|
2011. júl. 29. 19:47 | Válasz | #884 | |||
![]() | |||
Lacus! ha jól emlékszek akkor a 37-es hiba kódot kérdezted! ha igen, akkor az Olasz forumon azt hámoztam ki, hogy csatlakozók kontóakthiba is lehet, valamint a membrán is gyanús: szakadt membrán! | |||
|
2011. júl. 29. 20:29 | Válasz | #885 | |||
![]() | |||
Jó hogy mondod Talicskás. Tegnap előtt nekem is először amióta nálam van a motor jelentkezett a 37-es hiba. leállitottam a motort aztán nem akart beindulni. vártam 1 percet. elinditottam majd kb 15 másodperc alapjáraton püfögés után eltünt és azóta minden ok. Kiváncsi leszek mi a túró ez mert ahogy nézem egyre többünknél jelentkezik. Én egy hét múlva viszem a yamahába kiolvastatni a hibát és utánanézünk a szervizben hogy mi lehet. majd irok hogy mire jutottunk. | |||
|
© SPOILERES | 2011. júl. 29. 20:52 | Válasz | #886 |
![]() | |
akkor azt nem értem mért tettél rá plussz alátétet és hány mm volt az vagy hány tized mm mert igy laza le3het a szij és az nem túl jó
| |
2011. júl. 29. 21:47 | Válasz | #887 | |||
![]() | |||
Nem értem hogy miért nem érted? Én is ezt csináltam, csak túlzásba vittem és annyira sikerült kihézagolni hogy megcsúszott a szíjam. El is égett a Mátrában mint a sicc... Minden gyártó rátesz kicsit mind az alsó, mind a felső végén a tárcsáknak, Sutyi az alsót használja ki. Csak annyit hézagol, amennyit még a szíj megenged. | |||
| |||
2011. júl. 29. 22:05 | Válasz | #888 | |||
![]() | |||
Bingo. Látod guszti. Tamás egyből értette. Rutin meg az évek. ;) Én is magam szerelem a gépet és aprólékosan tájékozódok mielőtt bármit csinálok mert elég 1szer elcseszni és röpködnek a 10000-ek. Nagy hülyeséget talán nem beszélek. | |||
|
2011. júl. 29. 22:16 | Válasz | #889 | |||
![]() | |||
Na megyek aludni. Jó éjt srácok. | |||
|
2011. júl. 29. 22:26 | Válasz | #890 | |||
![]() | |||
azért az Olasz is sufnizik ezerrel:-) Borzalmas:-( | |||
|
© SPOJLERES | 2011. júl. 29. 22:42 | Válasz | #891 |
![]() | |
próbálkozzatok :-S neked már elégett egy szijad sutyinak meg ezután fog az ő sulya alatt nem lesz nehéz csak idő kérdése :-) mindenesetre hordjatok egy szijat magatokkal bárhova is mentek az enyém is most szakadt el habár legalább 25000km és 5év volt benne lehet már épp ideje volt kiszolgálta magát de nem égett el hanem mintha szétrobbant volna | |
2011. júl. 30. 06:41 | Válasz | #892 | |||
![]() | |||
Az enyém az igy pont jo Guszti. Nincs vele semmi gond. Ki van tesztelve. Kb 3000-et mentem vele és minden ok. És közben kb5-ször szétszedtem hogy nincs e gond. | |||
|
2011. júl. 30. 06:43 | Válasz | #893 | |||
![]() | |||
Ja ész ebben volt foluamatos hoszú táv 2 személyel is. Ha gáz lenne ott kijött volna.
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. júl. 30. 14:15 | Válasz | #894 |
![]() | |
jól van na de ne feled ez nem ugy fog előjönni hogy apránként fojamatosan kopik és majd észleled hanem hopp elszakad vagy elolvad hirtelen a szij és kész
| |
© M. Zoltán | 2011. júl. 30. 19:40 | Válasz | #895 |
![]() | |
Hát, ezeknél szerintem az enyémre szerelt lábtartó jobban néz ki. 100-nál az enyém is többet mutat egy tízessel. Az utcai sebességjelzők jellemzően pontatlanok, sokszor nem ok nélkül. |
2011. júl. 30. 20:16 | Válasz | #896 | |||
![]() | |||
Szia Zoli! az hagyján, hogy jobban néz ki, de ami a lényeg, hogy a Te lábtartód nem véletlenül kihajthatós, vagyis az eredeti lábtartó nagyon a motor síkján belül helyezkedik. Na de ami az Olasz képen van, az szerintem még ha jól is nézne ki, akkor sem érne semmit, mert a láb tartását semmivel sem módosítja! szerintem semmit sem ér így! | |||
| |||
© SPOILERES | 2011. júl. 30. 22:10 | Válasz | #897 |
![]() | |
mit értesz azon hogy nem ok nélkül pontatlan többet mutat vagy kevesebbet szerinted én azt mondom vegyél egy ujfejlesztésű gyors gpst és az pontos lesz vagy egy ANDROIDOS telefon is alkalmas lehet elég pontos sebességjelzésére én próbáltam és sztem pontos | |
© M. Zoltán | 2011. aug. 03. 11:28 | Válasz | #898 |
![]() | |
Nem akarom off-olni a topikot, de ezek az utcai sebességjelzők ha nem pontosak, akkor mindig többet mutatnak. Olyannal még nem találkoztam, ami kevesebbet mutatott volna.
|
© Soldier | 2011. aug. 05. 11:37 | Válasz | #899 |
![]() | |
Sziasztok!Vki meg tudná mondani,hogyan kell a variátor jelzőt resetelni 20 e. km.-nél?
|
© Soldier | 2011. aug. 08. 09:16 | Válasz | #900 |
![]() | |
Köszönöm a választ a variator resettel kapcs!
|
2011. aug. 08. 11:48 | Válasz | #901 | |
![]() | |
Már többször le lett írva,ha használtad volna a "keresőt"már rég megtaláltad volna. A 440.-es beírás környékén utalást találsz rá! | |
|
|
|