Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 400
Yamaha Majesty YP400

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 © Soldier2011. jún. 30. 07:19 | Válasz | #802 
Köszönöm válaszod!

 © Soldier2011. jún. 30. 07:50 | Válasz | #803 
Gyári görgőméretre,súlyra vonatkozólag van vkinek infoja?

 © Soldier2011. jún. 30. 08:03 | Válasz | #804 
Megvan a görgőméret...8 db,25x14,9 és 15g..Jól néztem?

 © Zolika2011. júl. 03. 18:38 | Válasz | #805 
Sziasztok! Érdeklödnék töletek, hogy vásárlásnál mit érdemes megnézni használt 400-as maján Pl hány kulcs jár hozzá?

 © passat522011. júl. 03. 19:40 | Válasz | #806 
2 fekete és egy piros kulcs jár hozzá gyárilag! Persze nem a kulcs a lényeg mert attól még lehet motorikusan gondja! ( Megjegyzem enyémhez egyet kaptam és 3 éve semmi gondom a motorral.)
Az olajat mindenképp ellenőrizd. Festve volt e. Ha mód van rá menj egy kört vele, engedd el a kormányt nem húz e valamerre mert ha buktak vele akkor gondod lehet. A váz alu és nem lehet javítani! A levegőszűrő is sok mindent elárul de macerás a lebontása. A km óra már nem mond semmit mert szakértők könnyen manipulálják!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2011. júl. 03. 19:54 | Válasz | #807 
A lábtartó és a markolatok állapota ,kopotsága irányadó lehet,a megtett km-re.Féktárcsa vastagsága.kopotsága.
Burkolat Pl légszürö csavarjainak sérülése utalhat a megbontásokra.telók szivárgása,gumik kopotsága ha tul uj abroncs van rajta az lehet gyanus is,miért és hogyan kopott ell és km-óra arányos a csere.,?
Bár álltalában a 400-asra nincs sok panasz.Van ugyan valami gyári visszahivásos szervize de ezt én nemtudom.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zolika2011. júl. 03. 20:46 | Válasz | #808 
Köszönöm az infokat, majd figyelek mint a vadászkutya:-)

 © Soldier2011. júl. 05. 21:43 | Válasz | #809 
Sziasztok!Variátor szíj,400 Majestyhez,Gates,érdemes ilyet venni?Milyen minőségü?

 © Soldier2011. júl. 06. 11:40 | Válasz | #810 
megint variátor szíj..Athena vagy Gates?Vagy maradjak a malossinál?

 © SPOJLERES2011. júl. 06. 12:17 | Válasz | #811 
sztem gates jobb mint az athena

 © satyapapa2011. júl. 06. 13:41 | Válasz | #812 
A gates szij anyaga és szemcseszerkezete miatt nehezebben vesz fell piszkot,ezért jobban is tapad a gördülö felülethez.
Az athéna sem rosz de inkább a gates..szerintem.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2011. júl. 06. 15:35 | Válasz | #813 
Semmiképpen ne Athenat!
Nem rossz, de az ár érték arányban alulmarad a drágább és egyben jobb szíjaknál.
Ráadásul nekem több Athena szíjnál is az volt a tapasztalatom, hogy bizonyos (kb 70km/h) sebességtartományban rázta a motor, vibrál, reszket, rezeg. A Yamaha, Mitsuboshi, Malossi nem csinált ilyet.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Soldier2011. júl. 06. 20:36 | Válasz | #814 
Kösszi a válaszokat!Már megrendeltem a Gates-t,abból is a pirosat,ami áll.a legerősebb!Meglátjuk..

 © Zolika2011. júl. 06. 21:11 | Válasz | #815 
Sziasztok! Nagyon örülök neki:-) Sikerült beszereznem egy 400-ast, milyen motorolajat tegyek bele?

gelilackó2011. júl. 06. 21:17 | Válasz | #816 
Javaslom olvass kicsit vissza egész biztos találsz minden igényt kielégítő választ :)
Ja és gratula a vashoz:):)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2011. júl. 06. 21:40 | Válasz | #817 
Zoli!
Van egy kenőanyagos topic, érdemes olvasgatni. Miután teljesen elbizonytalanodtál, térjünk vissza a kérdésedre!
Gratula a géphez, sok balesetmentes kilométert hozzá!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © M. Zoltán2011. júl. 07. 08:28 | Válasz | #818 
Én Motul 10W40 viszkozitású olajat használok, vagy az 5100, vagy a Scooter típusút.

 © Zolika2011. júl. 07. 20:22 | Válasz | #819 
Köszönöm az infókat!

 © Soldier2011. júl. 08. 21:41 | Válasz | #820 
HJC Helmets felnyítható állvédős,felnyíitható bukóval kapcsolatban van vkinek tapaszatalata?

tamas2011. júl. 08. 22:48 | Válasz | #821 
Felpróbálni, menni vele és csak aztán megvenni. Persze csak ha van rá lehetőség...

De ez a 400-as topic, nem a MIX vagy az adok-veszek (vennék) rovatok!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Soldier2011. júl. 09. 15:05 | Válasz | #822 
Ok,kösszi...Másik kérdeésem...variátor szíj és görgő csere esetében,kell valamit zsírozni,gondolok itt elsősorban a görgőkre...?

tamas2011. júl. 09. 16:04 | Válasz | #823 
A 400-as variója alapvetően száraz. Ettől függetlenül van aki lehelet vékonyan bezsírozza. De szárazon is működnie kell rendeltetésszerűen. A 400-as kollégák majd kifejtik személyes tapasztalataikat.
A házat kell alaposan kitakarítani Kenni a variót ott kell ahol a csapon csúszik ki-be. De itt is vannak olyan variók amikben nincs symering, az száraz, nem olyan mértékben zsírozható. A kuplungot is érdemes finoman átcsiszolni illetve a harangot is megérdesíteni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Soldier2011. júl. 10. 06:37 | Válasz | #824 
Köszönöm válaszod!Más..találkozott már vki olyan problémával,hogy olaj csere után, nem lehet resetelni az "olajcsere számlálót"?Nekem nem sikerül.

tamas2011. júl. 10. 09:41 | Válasz | #825 
Ilyen problémák már szíjnál is jelentkeztek, megfelelő stekkereket kell széthúzni megfelelő helyen. Tudom ez most rajtad nem segít, de majd a hozzáértők talán lereagálják a kérdésed!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

orpi552011. júl. 10. 12:53 | Válasz | #826 
A kezelési útmutató szerint:
1.Adjon gyújtást.
2.Nyomja meg az "Oil Change"gombot 2-8.másodpercre.
3.Engedje el a gombot,és a jelzés kialszik.

Megjegyzés:
Ha az olajat a lámpa felvillanása előtt lecseréli,akkor is nullázni kell,hogy legközelebb időben jelezzen.A nullázást ugyanúgy kell elvégezni,de a gomb elengedése után a jelzés megjelenik 1-4 másodpercre.Ha nem villanna fel,a fenti eljárást meg kell ismételni.

Többet sajna én sem tudok segíteni,nekem eddig még mindig működött.

A varióval kapcsolatban Tamás mindent leírt,én a görgőket lehelet vékonyan zsírozva,és szárazon is használtam,nem volt különbség.
Gyárilag száraz.
Üdv.

 © Soldier2011. júl. 11. 19:23 | Válasz | #827 
Sziasztok!Lehet hülyén hangzik majd a kérdésem,de tud nekem vki abban segíteni,h bizonyos sebességeknél(pl.40-60-80-100 km/h) mennyit forog norm.esetben egy 400as majesty?

 © M. Zoltán2011. júl. 11. 20:38 | Válasz | #828 
100-nál 5000. Szépen függőlegesen áll mindkét mutató. A többit nem szoktam figyelni. Egyébként az enyémen az óra szerinti száz a GPS-en csak bő 90.

 © passat522011. júl. 11. 20:45 | Válasz | #829 
Én sem szoktam figyelni föképp az alsó tartományokban, de 120-nál 6000, 140-nél 7000 körül
A vége 7800, de akkor 170!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Soldier2011. júl. 11. 20:50 | Válasz | #830 
Köszönöm a válaszokat!

 © balamu2011. júl. 15. 18:28 | Válasz | #831 
Sziasztok!

Majesty 400-asomnak a kipufogó védője eltörött. (hozzávertem a garázsajtóhoz :( ) Szeretné megkérdezni hogy nincs-e valakinek elfekvőben, illetve hogy hol tudnék beszerezni jutányos áron.
Köszi a segítséget!!

 © satyapapa2011. júl. 15. 20:38 | Válasz | #832 
Misinek Szarvason,van üvegszálas-carbonos.
Alkatrészbázisban ott a telcsi száma.Postán elküldi a cuccot,ha kell.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zolika2011. júl. 24. 21:30 | Válasz | #833 
Sziasztok, mennyi az alapjárata a 400-asnak?

 © Soldier2011. júl. 25. 11:54 | Válasz | #834 
Sziasztok!...na megnéztem a fordulatokat,100-4800,110/5000,120/5400...

 © Soldier2011. júl. 25. 11:54 | Válasz | #835 
Asszem 1400 köröl,ha már az automata szívató kikapcsolt...

 © Zolika2011. júl. 25. 22:16 | Válasz | #836 
Szasztok! Nekem 90-vennél 5000-ret forog, 140-nnél 7900- száz. kicsit sokat forog szerintem nekem lehet, hogy könnyü görgög vannak benne?! Hogy lehet lejjebb vinni a fordulatot?

acsaba2011. júl. 25. 23:53 | Válasz | #837 
Ne huzd annyira a gázt !
Tiszta szavam sose kormozza be a barna füsttel égő félelem ! /Radnóti Miklós/

 © SPOJLERES2011. júl. 26. 08:15 | Válasz | #838 
vazze nekem meg. 135 nél 9000 gyári gőrgőkkel :-) :-) és nem panaszkodom jwól irta csaba ne huzzuk a gázt amugy nekem vagy 1600az alapjárat

 © Zolika2011. júl. 26. 18:54 | Válasz | #839 
Sziasztok, ez mind szép és jó, csak szétpörgi magát a gép nem? Szétkaptam ma a variátort, polini a görgök és a vari is, és úgy 8g-os görgök vannak benne, lehet ezért pörög sokat.

orpi552011. júl. 26. 19:52 | Válasz | #840 
Szét is pörgi,és sokat is fogyaszt!
Nem tudom a Polini hány gr.-os görgőket használ a 400.-as szettben,de a Malossiban 12.-gr.-os görgők vannak ha jól emlékszem.
Nekem még soha nem ment 7000.-fölé a fordulat,bár a Malossival jól gyorsul,de a végsebesség nem megy 150.-fölé óra szerint.
A gyári szettel 165.-öt is elment anno...
Szerintem is túl kevés a görgők súlya,bár nem vagyok nagy szakértő,csak a saját tapasztalataimat írom le.

 © Zolika2011. júl. 26. 22:46 | Válasz | #841 
Nekem már 140-nnél majdnem pirosban jár... Ezért is gondoltam, hogy gyári 15g-ost rakok bele, nem szeretném szétpörgetni, talán kevesebbet pörögne. Lehet hogy nemártana bezsirozni a görgöknél...

 © Zolika2011. júl. 26. 22:47 | Válasz | #842 
Tényleg mennyit fogyasztanak?

 © nsdap.zoli2011. júl. 27. 14:48 | Válasz | #843 
Én 4.2-4.5 liter között járok vele.

orpi552011. júl. 27. 15:04 | Válasz | #844 
Zsirzást nem ajánlom,a 15.gr.szerintem kicsit sok lesz,utána kellene nézned a neten,hogy a Polini alapból hány gr.-os görgőkkel szállítja a varióját a 400.-ashoz.
A gyári 15.gr.-os a gyári varióhoz jó!
Nekem az átlagfogyasztásom 4 és fél liter körül van.

 © Zolika2011. júl. 28. 10:31 | Válasz | #845 
Hát srácok sehol nem kapok Polini görgöket a mocimba 25+15-öst kb13g. Namtudom hová forduljak, Pesten már az összes motoros boltot körbehivtam.

 © Kiss Róbert2011. júl. 28. 11:49 | Válasz | #846 
Helo.
Futár motoros boltot probáltad már 6.ker zichi géza u 34.

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 28. 14:53 | Válasz | #847 
Zolika!

Egy jó tanács ami elsőre 2 kérdéssel kezdődne.

1. A motort újonan vetted és első tulaj vagy, vagy használtan?

2. Szedted már szét a kuplungodat és a kontrasztrugót nézted?

A következő miatt kérdezem. Ha használtan vetted és még nem szedted szét a kuplung részt akkor a következőt tanácsolom, mivel én pont így jártam és ugyan ez volt a jelenség. Én sem tudtam mi a túró van és miért pörgi szét magát a motor 140-nél és feljeb az istennek sem ment.
Szedd le a kuplungot a hátsó tárcsáról ugyanis az alatt van a kontrasztrugó. Ha malossi variod van akkor ahoz ugyebár illik hátra fehér kontrasztrugót berakni és annak kell lennie.
Viszont itt jön az amibe én belefutottam.
Az előző tulaj úgy gondolta, hogy nem vesz erősebb kontrasztrugót, hanem esztergáltatott egy alátét gyűrűta gyári konrasztrugó alá, ami kb fél cm-el megemelte a kontraszurugó alatti részt amire felfekszik és igy jobban összenyomja a rugótt igy feszesebb és közel azt az eredményt éri el vele mind az erősebb kontrasztrugóval. Viszont amig nem láttam egy másik hátsó kuplungot szét szedve én nem tudtam hogy az eredetileg nem bele való és ugy cseréltem fehérre a kontrasztrugómat, hogy az gyűrűt is bent hagytam. Ez pont akkora erővel fejtett ki többet hogy a 12g os görgök már nem birták 140km/h nál feljebb tolni a szíjat a tárcsán és kb 7000-es fordulaton 140 el ment max a motor. Aztán amikor kiderült a turpisság és kivettem a gyűrűt láss csodát 150-160 simán ment a pályán a mocinak pedig 130 Kg vagyok.
Szóval nézd meg hogy nincs e neked is bent egy ilyen ügyeskedés mert már hallottam hogy szokták ezt is csinálni hogy ne kelljen 8000 Ft-ért fehér kontrasztrugót venni. Csak ha mégis az kerül bele és a gyűrű is bent marad akkor ez a jelenség.
Próba hátha bejön és nálad is ez lesz.
Sok sikert.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 28. 14:57 | Válasz | #848 
Amúgy a 8g szerintem kevés. Csodálkozok, hogy a poliniben ez van. 8g lehet hogy nem tud akkora nyomóerőt kifejteni a tárcsára, hogy annyira összenyomja a kontrasztrugór a másik tárcsánál a szíj hogy elérhesse az ideális fordulaton a szükséges sebességet.
És milyen kontrasztrugó van bent? Mert az amit írtam az előbb az malossi cuccokra vonatkozik.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 28. 15:00 | Válasz | #849 
A gyári variátorod nincs meg véletlenül hozzá?

Mert a gyári varió 14g os görgökkel is nagy változás gyorsulásban és a végsebességet sem befolyásolja annyira. Nekem az elején az volt bent 14g-os görgökkel és hatalmas különbség volt gyorsulásban mégis ment 150 et is kb 6000-6500 as fordulaton gyári kontrasztrugóval.
Ha meg van a gyári varió rakd be azt 14g-os görgökkel + gyári kontrasztrugó ha nem az van bent de a polini mellett sztem azt hagyták meg. Viszont ha a gyári kontrasztrugó van bent akkor tuti a 8g a baj mert ahogy a rugóerőhöz kevés a 8g az tuti.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

talicskas2011. júl. 28. 15:03 | Válasz | #850 
Udv!

ha pollini a variatorod, akkor ki kell nyomozni a pontos suly meretet!
polliniben az Omega motor Gyongyos szerintem akar telefonon is tud segiteni!
vagy a Motorline Bp. III ker. is lehet meg tudja mondani, attol fuggetlenul, hogy pollini a variatorod es a meghatarozott sulyt akar ott helyben malossi gorgoben meg is tudod vasarolni!
javaslom Terv szeruen vasarolgas, mert csak azert megvenni valamit, hogy nem hasznalod, az konnyen lehetseges!
csak ugyesen!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Zolika2011. júl. 28. 20:06 | Válasz | #851 
Sziasztok,A mocit 2-hete vettem, olasz import, tegnap elött szedtem szét, papir szerint 1-tulajos volt kint, és láss csodát Polin cucc, mondjuk nagyon szép volt belül, nincs szétkopva, hátso kontrasztrugó nekem szürke, nemtudom a Polini milyen szinü, de alátétnek utánnanézek. Nincs hozzá gyári vario.

 © Zolika2011. júl. 28. 20:07 | Válasz | #852 
Patikamérlegen megnéztem 10g

 © Zolika2011. júl. 28. 20:12 | Válasz | #853 
Motorlinénél is érdeklöttem, meg Gyönygyösinél is de talán ugy ha nagyobbat veszek és kiesztergálják a közepét kisebb súlyura... A Polini honlapon talán oktober talán.... Addik lemegy a mociszezon!

talicskas2011. júl. 28. 20:30 | Válasz | #854 
Nem ismerem a pollinit, de és a szett adta tulajdonságait, de ha példának vesszük a szintén tuning malossi variátort és annak 12g görgőit, hát az is a gyorsulásban jó a végben pedig veszít!
na de ki ki mire használja!!??
ha valaki városban gyorsulgat rövid távokon használja, ott biztos jó, mert a fordulatszám tartomány nem a plafonon van...
na de, ha autópályán, országúton, vagy hosszabb távon a magas fordulat tönkre vágja a mocit!!!
Én a 10g görgőt nagyon kevésnek tartom, és a motoromba semmi esetre sem tenném bele!!!

de valóban a nagy súlyú görgővel meg lehet tenni, hogy próbálni, majd esetleg a súlyát csökkenteni, de szerintem a malossi 12g alá nem ildomos menni.
De ez csak egyéni vélemény...!!!!... (nem több)

A kuplung hány pofás?
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2011. júl. 28. 20:42 | Válasz | #855 
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2011. júl. 28. 20:55 | Válasz | #856 
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Zolika2011. júl. 28. 21:32 | Válasz | #857 
8-görgös, 3fofás a kuplung. Én is kevésnek találom a 10g-ot, biztos városban használták többet, én vegyesen szeretém, 12-13g szerintem ideális.

talicskas2011. júl. 28. 21:52 | Válasz | #858 
Ej ha... viszont a három pofás kublung is hatványosan növeli a fordulatszám növekedését..
mármint a három pofás kuplungal nem tud betapadni rendesen a hajtás!!!
Én a gyári variátor, görgők mellé a malossi kontrasztrugót, majd az 5 pofás kuplungot tettem bele, mert a kontrasztrugónak a cseréjével már pörgősebb lett a motorom a gyári 3 pofájával!

amit javaslok, ha van módod, ismerősöd, akkor egy t pofás kuplungal próbáld ki a motorodat a min. 12g görgővel...és annak mérten válaszd ki a görgő súlyát!
aért javaslom az 5 pofás kuplungal próbálni, mert az már köztudott, hogy a 400 majának típushibája lett az aláméretezett kuplunk, ugyanis azt hiszem, hogy a 2008 körüli motoroknál már gyári az 5 pofás kuplung.

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2011. júl. 28. 22:00 | Válasz | #859 
a kontrasztrugó natúr fém színű szürke és esetleg zöld festési pöttyel van jelölve?
mert akkor gyári.
lehet csak a variátor van cserélve. Az pedig karcsú!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Zolika2011. júl. 28. 22:04 | Válasz | #860 
Hát igen csak nehéz szerezni ebben a méretben, mármint görgöket, 15g-os tudnak adni.

talicskas2011. júl. 28. 22:25 | Válasz | #861 
ha a hajtásban eltér az ember a gyári paraméterektől, akkor zsebbenyúlós tud lenni a történet.
sok sikert hozzá!

az én véleményem: ha valaki tuning variátort használ, akkor mindent kell hozzá cserélni (szíjat, kuplungot, kontraszt rugót)


Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Soldier2011. júl. 29. 07:21 | Válasz | #862 
Én most cseréltem szíjat(Gates),ami látszólag hosszab.mint ami benne volt...A görgőket szintén cseréltem(Malossi,15g-os),és így produkálja a korábban leírt,alacsony fordulatokat,viszont "csak" 150 a vége!

 © Soldier2011. júl. 29. 07:27 | Válasz | #863 
szóval az előbbb leírtakhoz,a fordulatok így alakulnak:100/4800,110/5000,120/5400.

talicskas2011. júl. 29. 07:41 | Válasz | #864 
ha gyari a variator es meretes a gorgo, akkor meg kell lennia vegsebessegnek persze a gyari szijnak a meretaranyos szijaval!!
es csak kerdes.. a kipufogod gyari, vagy valami mas kemeny van fenn.. csak azert kerdezem, mert azert nem csereszavatosak a kemenyek, mint ahogy sokan hiszik...
a tetszetos kulso, es a hang nem jelent azt, hogy a megfelelo teljesitmenyt tudja a motor.
azert ezek osszesege mindenben donto!
mint fogyasztasban, mint teljesitmenyben,......

a szijra visszaterve, ami nekem szinten csak velemeny... a gyari szij minoseg/ eletartam/ ar aranyaban akkor is a leg jobb, meg ha par ezer Ft-al dragabb a mas szijak arahoz kepest.
a gorgokben is a gyari a leg jobb. (mondhatom 20-30 000 km kopasmentes)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2011. júl. 29. 07:52 | Válasz | #865 
bocs, ami lemaradt, hogy irod a 150- es veget. Gondolom ora szerinti sebesseg, mert az tenyleg keves! okot ad ra, hogy a hibat orvosolni kell
a maja oraja 10km el tobbet mutat, mint ami a pillatnyi sebesseg!
ora szerint gyari cuccokkal 170 fole megy a mutato es ami a lenyeg nem eri el a fordulatszam a piros szakaszt!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOJLERES2011. júl. 29. 08:10 | Válasz | #866 
azért nem minden maja óra mutat többet pl: az imrusé meg a samájé pontos lehet mert mentem velük és az enyém többet mutatott de az övék GPS szerinti volt
de a satyapapájé meg viszont többet mutat különben hogy menne 140-et :-S :-) :-)

tamas2011. júl. 29. 08:42 | Válasz | #867 
A 400-as órája fölfelé csal, azt többször is összemértük a régebbi 250-es szériával (ami többnyire) pontos. De a GPS-es mérések is hozhatnak több eredményt. Keresni kell egy jóképű trafipaxos rendőrt, majd Ők megmondják a tutit...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2011. júl. 29. 10:24 | Válasz | #868 
Guszti! ez 400 as topikban 400as majara ertendo.
csak azt irok ami teny! az osszes 400 as csal!
a tobbi mas motorrol nem nyilatkozok. marmint ami anno volt nekem 97' es 250 es majam az nem csalt... de egyszer ment 125 ot.... majd eldontottem megy a haztol:-)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOJLERES2011. júl. 29. 10:39 | Válasz | #869 
vagy vannak egyes helyeken radaros sebességmutatók korházaknál vagy forgalmasabb 30as tábláknál és ahoz bemérhetjük de taliga én általánosságba mondtam

 © Zolika2011. júl. 29. 10:54 | Válasz | #870 
Találtam 12g Malossit, lehet még ez is kevés? különben 10e ft.

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 29. 11:11 | Válasz | #871 
az a baj, hogy ezt nehéz így megmondani, mivel a görgő viselkedése adott fordulaton nem csak a súlyától függ, hanem a variátorban kialakított pálya kivitelétől is.
Szóval lehet nem is lesz benne jó. Nem akarok vészmadár lenni. De pl én próbáltam a 12g-os malossi görgöket a gyári variátorban is és használhatatlan. Olyan csattógó éles kereplő hangja volt mindha szét akarna esni pedig méretileg ugyan az mind a gyári 15g-os csak 12g.
Szóval sztem pénzkidobás kisérletezni. Ha van rá egy kis tartalékod inkább javasolnám, hogy egyszer vedd meg a rendes malossi multivar2000 et készletben görgőkkel kontrasztrugóval és az tuti. Tudom nem olcsó de azzal ez a rész bizti rendben lesz.
Ha pedig tényleg el vagy engedve anyagilag és megteheted, idővel rakj bele malossi 5 pofás kuplungot de akkor érdemes megvenni hozzá a malossi harangot is és akor tuti minden ok lesz. igy csak heggesztesz és lehet sosem lesz olyan mind amit szeretnél viszont elcseszel rá annyi pénzt,hogy már majdnem kijönne a malossi készlet.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 29. 11:20 | Válasz | #872 
Tudom mert én is óbálkoztam az elején a gyári varióba különböző görgökkel.
Most tökéletes a moci.
Nálam a következő a konfig:

-Malossi Multivar2000 variátor + malossi 12g görgők
-Malossi Fly 5 pofás kuplung
-Malossi kuplungharang
-Malossi fehér kontrasztrugó
-Gyári szíj

Ez igy tökéletes.
Én, hogy egy picit jobban ugorjon induláskor a variátor csúszka és a kulső ventillátoros tárcsa közé beraktam egy vékony hézagoló alátétet a főtengelyre. Nem szabad vastagot mert akkor nagyon belenyúl a végsebességbe. meg a szíj alap álló helyzetben nagyon ráfeszül a csúszkára ami nem tesz jót a szíjnak, de ha megfelelő a vastagsága jobban fog induláskor harapni a motor.
Ja! Még valami. Mivel én 130 Kg vagyok és az 5 pofás kuplung a gyári 3 pofáshoz épest piszkosul betapad, főleg ha malossi a harang is nálam volt egy kis indulási megtorpanás. Na ezt küszöbölte ki a hézagolás és az hogy amalossi 5 pofás kuplungban az alap fehér kisrugókat kicseréltem pirosra. Igy a motor még nyomatékosabban indul mivel kb 500 fordulat/perc -el magasabb fordulaton kezd el csusztatni és teljesen öszezárni a haranggal.
Az pont annyit számit hogy induláskor még nem pörög fel túlzottan a motor szépen folyamatosan zajlik le a kuplungolás viszont ha odahúzol neki olyan mindha hátbarúgtak volna.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © Zolika2011. júl. 29. 13:31 | Válasz | #873 
Leo vince 4 road rendszer van rajta, sajnos lovéval nemvagyok eleresztve sajnos.

talicskas2011. júl. 29. 14:01 | Válasz | #874 
akkor azzal a kemenyel nem is fog szerintem jobban menni.....
persze a variatorral egyutt.

a kemenyt szerinem ugy lehetne kiprobalni, ha olyan mocira ra lehetne tenni egy probara, amin gyari dob van...es a proba megmutatja, hogy mennyire javitja, vagy rontja a teljesitmenyt.
na persze a gyari dobbal pedig a Te motorodat is meg lehet vizsgalni...
(csak mint otlet)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 29. 15:02 | Válasz | #875 
Egy motorszerelő ismerősöm mondta hogy a 400 as maján nem érdemes kipuffot cserélni mivel a gyári olyan tökéletesre van tervezve, hogy az összes többi sokkal szarabb és a gyárival lehet kiszedni a legtöbbet a motorból
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © SPOJLERES2011. júl. 29. 15:03 | Válasz | #876 
a következő sorokat nem nagyon értem elmagyarázná nekem valaki hogy feszül rá jobban a szij ha nagyobb hézagolást teszel a tárcsa alá
" variátor
csúszka és a kulső
ventillátoros tárcsa közé
beraktam egy vékony
hézagoló alátétet a
főtengelyre. Nem szabad
vastagot mert akkor nagyon
belenyúl a végsebességbe.
meg a szíj alap álló
helyzetben nagyon ráfeszül a
csúszkára ami nem tesz jót a
szíjnak, " na ezt nem teljesen értem

 © Zolika2011. júl. 29. 16:10 | Válasz | #877 
Ezzel a 4-roadal vettem.

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 29. 17:37 | Válasz | #878 
Szia Guszti.
Pedig teljesen eccerü.
Ha bent van a hézagoló alátét a variátor tárcsa és a fix ventilátoros tárcsa távolabb kerül egymástól az alátét vastagságának megfelelően. Ezért a szij ott lejebb tud csuszni a két tárcsa között igy lesz annyival nagyobb az áttétel arány hogy indulásnál erősebb a moci. Viszont ha nagyon vastag az alátét tul nagy lesz alap helyzetben a tárcsák között a távolság és a szij lmegy teljesen a csuszkára amin a variátor ki be mozog. Alap esetben nem megy le addig.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 29. 17:40 | Válasz | #879 
Az egyik ismerősömnek a kis robeszán elkövették ezt a hibát és 2-3 hónap alatt lekopot a szijnak azon a felén a bordázatnak a teteje ami belül van. Én sem hittem a szememnek de láttam. Az elv pedig ugyan az csak kisebben.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © SPOJLERES2011. júl. 29. 18:20 | Válasz | #880 
éppen ellenkezőleg szokták hogy a hézagoló alátétet kiveszik ezzel kompenzálva a szij kopását de ha más irányba motoszkál az ember abból nagy baj lehet

talicskas2011. júl. 29. 19:30 | Válasz | #881 
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 29. 19:35 | Válasz | #882 
Ez nagyon ötletes. De jó drága ahogy nézem.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 29. 19:43 | Válasz | #883 
Ebben teljesen igazad van Guszti. Ezért is írtam, hogy körültekintően kell a vastagsággal bánni.

:)
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

talicskas2011. júl. 29. 19:47 | Válasz | #884 
Lacus!

ha jól emlékszek akkor a 37-es hiba kódot kérdezted!
ha igen, akkor az Olasz forumon azt hámoztam ki, hogy csatlakozók kontóakthiba is lehet, valamint a membrán is gyanús:
szakadt membrán!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 29. 20:29 | Válasz | #885 
Jó hogy mondod Talicskás.
Tegnap előtt nekem is először amióta nálam van a motor jelentkezett a 37-es hiba.

leállitottam a motort aztán nem akart beindulni.
vártam 1 percet. elinditottam majd kb 15 másodperc alapjáraton püfögés után eltünt és azóta minden ok.
Kiváncsi leszek mi a túró ez mert ahogy nézem egyre többünknél jelentkezik.
Én egy hét múlva viszem a yamahába kiolvastatni a hibát és utánanézünk a szervizben hogy mi lehet. majd irok hogy mire jutottunk.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © SPOILERES2011. júl. 29. 20:52 | Válasz | #886 
akkor azt nem értem mért tettél rá plussz alátétet és hány mm volt az vagy hány tized mm mert igy laza le3het a szij és az nem túl jó

tamas2011. júl. 29. 21:47 | Válasz | #887 
Nem értem hogy miért nem érted?
Én is ezt csináltam, csak túlzásba vittem és annyira sikerült kihézagolni hogy megcsúszott a szíjam. El is égett a Mátrában mint a sicc...
Minden gyártó rátesz kicsit mind az alsó, mind a felső végén a tárcsáknak, Sutyi az alsót használja ki.
Csak annyit hézagol, amennyit még a szíj megenged.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 29. 22:05 | Válasz | #888 
Bingo.

Látod guszti. Tamás egyből értette. Rutin meg az évek. ;)
Én is magam szerelem a gépet és aprólékosan tájékozódok mielőtt bármit csinálok mert elég 1szer elcseszni és röpködnek a 10000-ek. Nagy hülyeséget talán nem beszélek.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 29. 22:16 | Válasz | #889 
Na megyek aludni. Jó éjt srácok.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

talicskas2011. júl. 29. 22:26 | Válasz | #890 
azért az Olasz is sufnizik ezerrel:-)
Borzalmas:-(
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOJLERES2011. júl. 29. 22:42 | Válasz | #891 
próbálkozzatok :-S neked már elégett egy szijad
sutyinak meg ezután fog az ő sulya alatt nem lesz nehéz csak idő kérdése :-)
mindenesetre hordjatok egy szijat magatokkal bárhova is mentek
az enyém is most szakadt el habár legalább 25000km és 5év volt benne lehet már épp ideje volt kiszolgálta magát de nem égett el hanem mintha szétrobbant volna

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 30. 06:41 | Válasz | #892 
Az enyém az igy pont jo Guszti. Nincs vele semmi gond. Ki van tesztelve. Kb 3000-et mentem vele és minden ok. És közben kb5-ször szétszedtem hogy nincs e gond.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

Ifj. Posta Sándor2011. júl. 30. 06:43 | Válasz | #893 
Ja ész ebben volt foluamatos hoszú táv 2 személyel is. Ha gáz lenne ott kijött volna.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © SPOJLERES2011. júl. 30. 14:15 | Válasz | #894 
jól van na de ne feled ez nem ugy fog előjönni hogy apránként fojamatosan kopik és majd észleled hanem hopp elszakad vagy elolvad hirtelen a szij és kész

 © M. Zoltán2011. júl. 30. 19:40 | Válasz | #895 
Hát, ezeknél szerintem az enyémre szerelt lábtartó jobban néz ki.
100-nál az enyém is többet mutat egy tízessel.
Az utcai sebességjelzők jellemzően pontatlanok, sokszor nem ok nélkül.

talicskas2011. júl. 30. 20:16 | Válasz | #896 
Szia Zoli!

az hagyján, hogy jobban néz ki, de ami a lényeg, hogy a Te lábtartód nem véletlenül kihajthatós, vagyis az eredeti lábtartó nagyon a motor síkján belül helyezkedik.
Na de ami az Olasz képen van, az szerintem még ha jól is nézne ki, akkor sem érne semmit, mert a láb tartását semmivel sem módosítja!
szerintem semmit sem ér így!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © SPOILERES2011. júl. 30. 22:10 | Válasz | #897 
mit értesz azon hogy nem ok nélkül pontatlan
többet mutat vagy kevesebbet szerinted
én azt mondom vegyél egy ujfejlesztésű gyors gpst és az pontos lesz vagy egy ANDROIDOS telefon is alkalmas lehet elég pontos sebességjelzésére én próbáltam és sztem pontos

 © M. Zoltán2011. aug. 03. 11:28 | Válasz | #898 
Nem akarom off-olni a topikot, de ezek az utcai sebességjelzők ha nem pontosak, akkor mindig többet mutatnak. Olyannal még nem találkoztam, ami kevesebbet mutatott volna.

 © Soldier2011. aug. 05. 11:37 | Válasz | #899 
Sziasztok!Vki meg tudná mondani,hogyan kell a variátor jelzőt resetelni 20 e. km.-nél?

 © Soldier2011. aug. 08. 09:16 | Válasz | #900 
Köszönöm a választ a variator resettel kapcs!

orpi552011. aug. 08. 11:48 | Válasz | #901 
Már többször le lett írva,ha használtad volna a "keresőt"már rég megtaláltad volna.
A 440.-es beírás környékén utalást találsz rá!


Első ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől