|
|
|
2016. feb. 08. 17:55 | Válasz | #1000 | |||
Én mint nem hozzáértő, annyit tudok, hogy a görgő súlya minél kisebb, annál nagyobb fordulaton fog indulni a motor! Tehát, hozzá nem értve a 18 grammossal mondjuk 3000-es fordulaton kezd elindulni, míg a 21 grammossal pl. 2500-on. Amit észre veszel szerintem az induláskori robbanékonysága, meg talán a többletfogyasztás, ha sokat araszolsz! Ez az én hozzá nem értő véleményem! | |||
| |||
© Gyenes Attila | 2016. feb. 08. 18:08 | Válasz | #1001 |
Akkor előfordulhat hogy nyugis utazótempónál picit kisebb fordulaton pörög? Ami szerintem nem rossz ha legtöbbet nem a városban közlekedem. Csak úgy gurulgatok hobbiszinten. |
© juhász béla | 2016. feb. 08. 18:50 | Válasz | #1002 | ||
A nagyobb sulyú görgővel a hátsó kuplunk hamarabb éri el a nyitási fordulatot ,mint a könnyebbel.A sulyosabb görgő már kissebb fordulaton emeli a varió,"szijtárcsa"átmérőjét és ezért van az hogy a hátsó szijtárcsa hamarabb eléri azt a fordulatot ahol már dolgozik a centrifugális erő hogy nyissa a pofákat.Nehezebb görgőkkel ezáltal a fogyasztás is jobb,,,persze ha jól be van állitva a karbi,meg a szikraképzés is tökéletes,na meg persze ha a kompressió is jó a motorban.Ha ezek közűl valamelyik tifuszos akkor felesleges addig a görgőkkel variálni..
| |||
|
© Gyenes Attila | 2016. feb. 08. 18:56 | Válasz | #1003 |
© Gyenes Attila | 2016. feb. 08. 18:56 | Válasz | #1004 |
© kalo józsef | 2016. feb. 08. 19:22 | Válasz | #1005 |
Az enyémben 21-es van és semmi panasz. az is hozzátartozik hogy nemigazán szeretem ha vonyít alattam a gép.
| |
© Gyenes Attila | 2016. feb. 08. 20:01 | Válasz | #1006 |
Akkor a 21-es re esik a választásom. Én se szeretem ha nagyon pörög a masina. Köszönöm a tanácsokat. |
© satyapapa | 2016. feb. 08. 22:57 | Válasz | #1007 | ||
A könnyebb görgő az akkor előnyösebb ,ha sok a hegymenet,vagy a 2 személy. Nekem a majába a könnyebb görgő vált be. Előzésnél, indulásnál meg szerpentinen fickósabb, bár így többet pörög. Ha módod van rá probáld ki neked mi a jobb | |||
| |||
© jasa | 2016. feb. 09. 11:27 | Válasz | #1008 | ||
Mészi, nem konkrétan Neked szól, de az eseted újfent egy példája a közhelyszerű "nagyigazságnak" (amit már persze sokszor körbejártunk). A jó állapotot meg kell fizetni: vagy olcsó vétel után sok költség, vagy eleve magas vételár. /saját példám van mindkettőre/ Persze mindig vannak kivételek (.....amik erősítik a szabályt).
| |||
| |||
2016. feb. 09. 12:34 | Válasz | #1009 | |||
Zsolti számított erre.
| |||
| |||
2016. feb. 09. 13:12 | Válasz | #1010 | |||
Maximálisan igazad van! Ahogy Tamás is írta én ennek tudatában vásároltam meg a Winget! Megjegyzem, bármilyet vettem is volna, biztosan annak is belenéztem volna a "lelkébe" és nagy valószínűséggel azon is igyekeztem volna minden hibát megszüntetni! Persze egy tuti gépre kevesebbet kell rákölteni, de anno az eladó is amiatt adta kb. 180 ezer ft-al a piaci ár alatt a motort! Ha ezt ráköltöm, remélem, hogy ebben az árban sikerül megállnom, akkor elvileg egy tuti vasam lesz! Normális futóművel, motorral, hajtással fékkel fényezéssel és természetesen akkor már új üléshuzattal is! Meg a másik! Mivel töltsem el a téli szürke napokat! | |||
| |||
© Gyenes Attila | 2016. feb. 09. 17:12 | Válasz | #1011 |
Régen mértem de vagyok sac 85kg. Vszínű vízszintes terepen (4-es út) közlekedek, meg M0 gyűrű. A 21gr.-os görgőt rendeltem. Ahogy mondani szokás" puding próbája a menés" aztán majd osztom a tapasztalatot. | |
© jasa | 2016. feb. 09. 22:14 | Válasz | #1012 | ||
Sok sikert a "téli szürke napokon" !
| |||
| |||
© kalo józsef | 2016. feb. 10. 06:55 | Válasz | #1013 |
Én 75kg vagyok.90% munkába járásra használom,a maradékban pedig itt motorozgatok.Hol egy személy hol két személy.Ettől az évtől szerintem már csak egy személy.Az okát majd meglátod.Egyébiránt az enyém K2-es,átlag 90-100 között hajtom,3,2-3,8 közötti fogyasztással,stabil üzembiztosan.
| |
2016. feb. 11. 11:15 | Válasz | #1014 | |||
Jelentem elkészülten a két kis Yamaha Jog felújításával. Szerintem szépek lettek. És egyformák. Yamaha Jog felújítás. :-) | |||
|
2016. feb. 11. 14:54 | Válasz | #1015 | |||
Klasszak lettek ! ( de a két tükör nem egyforma )
| |||
| |||
2016. feb. 11. 18:33 | Válasz | #1016 | |||
Na jó. Az ülés sem.
| |||
| |||
2016. feb. 11. 18:37 | Válasz | #1017 | |||
Ja és mennek mint a golyó. A nagy vas sehol sincs.
| |||
|
2016. feb. 11. 19:41 | Válasz | #1018 | |||
Teccik! Akkor Egerbe ezekkel jöttök? | |||
| |||
2016. feb. 11. 21:23 | Válasz | #1019 | |||
Háááát. Bevállalós lenne de azt hiszem inkább a naggyal. Nem tartanánk fel a csapatot.
| |||
| |||
2016. feb. 12. 07:16 | Válasz | #1020 | |||
Inkább lenne bevállalós, mint bölcs döntés...
| |||
| |||
2016. feb. 12. 08:52 | Válasz | #1021 | |||
Adok kölcsön utánfutót és viheted a Yog-okat, aztán ott meg mehet a bulimotorozás! | |||
| |||
© Gyenes Attila | 2016. feb. 12. 17:42 | Válasz | #1022 |
Ma kipróbáltam az új hajtást. Hogy mennyit számít a kopott szett. A régivel (18 gr görgő,alig 22mm széles szíj,leharcolt kuplungpofák) 5000-en ment 70-75 öt. 120km volt a vége. Most 21,4gr görgő 23,8mm szíj és új kuplung. 4600-4700on megy 90et. És 130-at lazán ment. Hogy mi lett volna a vége nem tudom. A fogyasztást majd kiderül. De olyan király utazós lett a burgonya.
| |
© kalo józsef | 2016. feb. 12. 18:53 | Válasz | #1023 |
Két évvel ezelőtt volt nekem is teljes csere. Akkor kifektette alattam az órát. Azóta nem próbáltam.Jó nekem a 90-100 is. | |
2016. feb. 12. 19:09 | Válasz | #1024 | |||
Ezeknek a CVT hajtóműveknek a halála ha valami kopott... Örülök hogy jó lett! | |||
| |||
© Gyenes Attila | 2016. feb. 12. 19:57 | Válasz | #1025 |
A 90-100 nekem is jó és a motornak is.
|
2016. feb. 12. 22:44 | Válasz | #1026 | |||
Leginkább a pénztárcánknak!
| |||
| |||
2016. máj. 05. 15:15 | Válasz | #1027 | |
valaki tudna abba segíteni, hogy Piaggio x9 250-esbe mekkora lehet a normálnak mondható kompresszióérték?
|
© jasa | 2016. júl. 06. 14:55 | Válasz | #1028 | ||
Tisztelt Nagyérdemű, kedves Barátaim ! Mivel ez egy zenekedvelő (Hangvillás)fórum ezért bizonyára megértéssel fogadjátok, hogy múlt pénteken jelentkeztem egy "Jazz-tanszakra", azaz: "Kakukktojás" szerepemhez hű maradva, és a HONDA márkáról szerzett kedvező tapasztalataimra alapozva, egy cincogó, szürke kis "Jazz-egérkét" fogadtam be a garázsunkba. SuHanóval már összebarátkoztak! | |||
|
2016. júl. 06. 16:00 | Válasz | #1029 | |||
JaSa, ritka egy madár vagy Te, mint "kakukk"... Az igazi kitúrja maga mellől még a testvéreit is, ez Rád messze nem igaz! Nagyon sok balesetmentes kilométert a kis Hondához! (majd viszek rá Neked hangvillákat...😊) | |||
| |||
© satyapapa | 2016. júl. 06. 20:29 | Válasz | #1030 | ||
Gratula!!!! A lányoméknak is egy ilyen kis krumpli nyomójuk van. | |||
| |||
|
|
|