|
|
|
2015. aug. 23. 15:01 | Válasz | #900 | |||
Mégsincs akkora baj.. Az össztömeget írták a ccm helyére is. Na holnap átíratáskor szép kis napom lesz. | |||
|
2015. aug. 23. 16:21 | Válasz | #901 | |||
Nem is a sebesség kell! Hanem egy erdőt és mezőt járó motort kell kialakítani, úgy, hogy a lehető legkevesebbet erőlködjön! Egyébként ahogy nézegettem gyárilag 14 foggal szerelik, ezen meg már 15-ös volt! Mindenképp 15 alá fogunk menni, de még nem tudjuk, hogy mennyivel. Szerintem a 12-13 lesz a megoldás! Köszi!! | |||
| |||
2015. aug. 23. 16:26 | Válasz | #902 | |||
Átírásnál ezt nem fogja az okmányirodás elrendezni a két szép szemedért! Az összes papírjával és a motorral tipegj el a hozzád legközelebb eső KPM, NKH-hoz, megjegyzem nem egy normál vizsgaállomáshoz!!!Ez általában megyén van! Ott pedig elmeséled a gondodat az ügyintézőnek, majd befizetsz kb. 2000 ft-ot, majd kijön a vizsgabiztos, körbefotózza a motorodat és újra sorba fogsz állni, majd kapsz egy műszaki vizsga adatlapot, amin már a neked is tetsző valós adatok fognak szerepelni, na ezzel a papírral betippensz az okmányba és akkor már tutira jó forgalmit fognak csinálni! Mindezt onnét tudom, hogy a Kabriómmal ugyanezt kellett lejátszanom! Megcsinálja elvileg bármelyik műszaki vizsgabázis is, de akkor nem 2000ft-ot, hanem egy motorkerékpárra vonatkozó vizsgadíjat fogsz érte fizetni/ 9-10ezret/, igaz akkor lesz egy friss műszakid! | |||
| |||
2015. aug. 23. 18:01 | Válasz | #903 | |||
Holnap 11-re megyek a KPM bázisra (Sárváron van). Ott előadom a gondomat. De ezt a papírt Magyarországon írták el..miért nekem kell fizetnem?? Rendes magyar forgalmija van.(csak elírták a gyöngyeim) A sógorom arra fele dolgozik, kamionokhoz intézi ezeket a dolgokat azt mondta holnap hívjam fel délelőtt. Hát kíváncsi leszek. Mindenhogy szopizni fogok...gondolom. | |||
| |||
2015. aug. 23. 18:02 | Válasz | #904 | |||
De azért okulásnak holnap megírom, hogy mire mentem. | |||
|
2015. aug. 23. 19:17 | Válasz | #905 | |||
Ne idegeskedj! A vizsgasorra sem kell bemenni, hisz van érvényes műszakija! Enyémet kint a parkolóban körbefotózták és adták is a papírt! 2000 ft és ennyi! | |||
| |||
© jasa | 2015. aug. 23. 19:50 | Válasz | #906 | ||
A sajtóhuba örökké sajtóhuba marad, ha az u-t nem javítják át i-re. Ez (is) Magyarország. Biztos láttatok már olyan hírdetéseket pl. nagy böszme chopper, vagy túragép esetében:".... 35 kw-os forgalmival..." na ott kaphatott az ügyintéző egy kis zseton, hogy üssön mellé a billentyűzeten...
| |||
|
© juhász béla | 2015. aug. 23. 20:22 | Válasz | #907 | ||
A kw elirás közel sem biztos ,,ha mélyebben belekapirgálsz és közelebbről is jobban megismernéd ,a motorokat ,akkor látnád hogy egy gyártó egy bizonyos ccm-s motoron belűl csinál kétféle kw-os motort is.Hogy miért? hosszú lenne leirni,de ha van időd nézz utánna.Pl cx 500 as -ból is van 27,és 35 kw os,ugyanaz a ccm,ugyanaz a motor,csak az egyik folytottabb verzió.Nem minden arany ám ami fénylik.
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 23. 20:29 | Válasz | #908 | ||
Sok országban a Kw-után fizetik a járulékokat. Ezért csinálják ugyanazt a gépet, más adatokkal .Igy belefér egy kisebb díjfizetési kategóriába. Minimális módosítás persze lehetséges, hogy ezt a célt elérjék.
| |||
|
2015. aug. 23. 20:36 | Válasz | #909 | |||
De az enyémen a KW jó a köbcentit írták el. Igazából ha nem javítják ki az sem érdekel nagyon.. Azért az muris, hogy egy 125-ös varadero 347mcc-vel a forgalmiba. Csak A1 jogsim van az a baj. | |||
|
© juhász béla | 2015. aug. 23. 20:42 | Válasz | #910 | ||
Nem nem Satya,,,most már megpróbálom röviden leirni,,Mind ezt azért csinálta a japó hogy ugyanazt a köbcentis motort ,tudja vezetni egy korlátozott jogsis is.Mert igy mindjárt nem csak a korlátlan jogsival rendelkezők tudják megvenni,hanem egy bizonyos korlátozott kategóriáju is megveheti ugyan azt a vasat.Mindjárt nagyobb a vevő köre annak a tipusnak.Ez szinte minden japó motornál meg van hogy van belőlűk egy fojtottab verzió is.
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. aug. 23. 20:56 | Válasz | #911 | ||
Más---Béci tudsz segíteni a benzintank ügyben?
| |||
| |||
© jasa | 2015. aug. 23. 23:09 | Válasz | #912 | ||
Bélabá, ezt én is tudtam, és OK, logikus is a dolog. De nem zárható ki az a változat sem (sajnos) amire én utaltam, a sumák, korrumpált ügyintézés. Talán elérjük, hogy egy idő után nem lesz igazam !
| |||
|
2015. aug. 24. 17:10 | Válasz | #913 | |||
Na túl vagyok rajt. Mészi neked volt igazad, adatlapot kellett kérnem Szombathelyen, mert az Okmány irodában cseszték el. Előtte be kellet mennem Sárvárra a műszaki állomásra eredetiséget vizsgáltatni. Na ott is fel kell írni nekik a köbcentit. Mondja az admin csaj, hogy Pisti 125 köbcentit írjatok, mert el van rontva a forgalmi. Az mondja egyszer csak Pisti, hogy van egy kis baj. Ez biztos, hogy nem 125 köbcentis motor. Öten állták körül és lesték jobbról balról. Nem hitték el, hogy 125-ös. Már mérgemben mondtam, hogy ez nem hit kérdése, ami van az adatlapon, az és kész. De nagy nehezen rendbe jött minden, már a kezembe van az érvényes forgalmi. Köszönöm a segítséget.. | |||
| |||
2015. aug. 24. 20:14 | Válasz | #914 | |||
Gratula Zoli. Örülök, hogy sikeresen összejött a dolog | |||
| |||
2015. aug. 24. 21:50 | Válasz | #915 | |||
Kösz,
| |||
| |||
2015. aug. 24. 22:24 | Válasz | #916 | |||
Ügyes voltál!
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. szept. 04. 08:36 | Válasz | #917 | ||
Most hogy már a Kawával is mentem néhányszor, felötlött bennem melyik gépemet tartanám meg ha választani kéne....Majesty vagy Kawa??? Hát nem nagyon tudnék választani..Mind a kettőt szeretem, és mindegyik más élményt ad. A Maja simulékony ,komfortos, könnyen kezelhető, kényelmes, jó a szélvédelme , szép stb. Igazi finom masina. A Kawa nagyon gyors, piszok jó a futóműve, a féke, kemény férfias és nagyon észnél kell lenni vele, mert a hiányos tudást büntetheti. Nagyon jó a hangja,és azonnal reagál a gázadásra .. Az országúton és a szerpentinen érzi magát otthon. Szélvédelme O, pakolhatóság O,, hosszabb távon kissé kényelmetlen,,,,és mégis piszok jó menni vele. Szerencsére nem kell választanom hogy melyiket tartsam meg..Bár a Maja mellett több érv szól. | |||
|
© Herold | 2015. szept. 04. 12:32 | Válasz | #918 | ||
Kár, hogy tegnap nem tudtál jönni! Meghallgattuk volna a kawát! Pont illett volna a társaságba, Sutyi és Collermester újítása mellé! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. szept. 04. 21:13 | Válasz | #919 | ||
Hát sajnos egész héten délutános voltam,,a meló már csak ilyen.
| |||
| |||
2015. szept. 14. 17:15 | Válasz | #920 | |||
Srácok! Valaki nem tud Benelli Quatronove X manualt, letölthetőt... 50ccm... | |||
|
2015. szept. 14. 17:35 | Válasz | #921 | |||
Külföldiül is jó? mert az van.
| |||
| |||
2015. szept. 14. 17:38 | Válasz | #922 | |||
| |||
2015. szept. 14. 17:47 | Válasz | #923 | |||
|
2015. szept. 14. 17:50 | Válasz | #924 | |||
Ehh. A nyomorult elrontja a linket. Tehát a kezelési könyv, amit Topi is linkelt, csak ez már letölthető: download.benelli.com/manuals/49x.zip | |||
|
2015. szept. 14. 18:10 | Válasz | #925 | |||
URAIM! Hála és köszönet! | |||
|
2015. szept. 14. 19:32 | Válasz | #926 | |||
Ez is tölthető, jobb felső sarokban a nyil lefele, letöltés. :)
| |||
| |||
2015. szept. 21. 22:06 | Válasz | #927 | |||
Ma én is megDr.Pulleyosodtam. Ez a kockás " görgő" nem semmit eredményez.Kb. olyan érzés mintha még 10 Le költözött volna a motorba. A végseb ugyanúgy megvan, de kb 140-ig folyamatosan brutál húz a motor. A fordulat talán 300-al lett magasabb de aztán szépen visszaszabályoz.
| |||
|
2015. szept. 22. 08:49 | Válasz | #928 | |||
Sziasztok! Kaptam a Varaderora nagyon kedvezményesen egy kézmelegítőt. Nem mertem rákötni a gyújtáskapcsolóra, hátha leégeti az egészet. Az akksira van rákötve sorosan. Elvileg így jó is, csak az a bajom, hogy gyújtás nélkül is lehet működtetni. Magyarul ha valaki elmegy az álló motorom mellet, hülyeségből feltekeri a hőfokszabályzót, akkor egy fél óra múlva nem is megyek sehova. Esetleg valakinek van erről tapasztalata? Hogy miként lehetne bekötni? Rá lehet-e kötni a gyújtáskapcsolóra, vagy egy relét beiktatni esetleg. Mosquito motorján láttam ilyet. Kösz, | |||
|
2015. szept. 22. 09:10 | Válasz | #929 | |||
Kaptam egy olyan tanácsot, hogy vegyek egy áramkörös 12V-os, 10A-os relét. A tekercs részét kell párhuzamosan bekötni a gyújtáskapcsolóba, a kapcsoló részét pedig sorosan a kézmelegítő fő áramkörébe. Szerintetek ez így jó lehet? Az amperbe nem vagyok biztos, hogy milyet vegyek. | |||
|
2015. szept. 22. 14:34 | Válasz | #930 | |||
Igen, jó lehet, csak: ha a markolatfűtést az akksira kötöd, mindenképpen tegyél a főáramkörbe biztosítékot. Azt célszerű minél közelebb tenni az akkuhoz, mert ha nem sikerül a kábeleket úgy elrendezni, hogy ne dörzsölődjön, akkor testzárlat is kialakulhat, ami tönkreteszi az akkut, megbolondíthatja a többi elektromos műszert, kütyüt és hülyére szívat, mire megtalálod a hibát. Legrosszabb esetben kigyulladhat az egész motor. Az amper értéknek pedig a csomagoláson, vagy a leírásban kellene lennie. Típus ismeretében a google segíthet. Ha ez sem vezet eredményre, akkor a markolatfűtés ellenállását kell kimérni, és abból lehet számolni áramerősséget. | |||
|
2015. szept. 22. 14:49 | Válasz | #931 | |||
Gyárilag van a főáramkörbe biztosíték. Azt nem néztem, hogy mekkora de megnézem. Szerintem 10 amper lehet, a motorba a nagyobb fogyasztóknak 10 amperes biztosítéka van azt tudom. Szivargyújtó már szívatott meg. | |||
|
2015. szept. 23. 06:27 | Válasz | #932 | |||
Kösz Andris a tanácsokat. 10A a biztosíték. Találtam róla egy Lengyel leírást, és 10V feszültség alatt automatikusan kikapcsol. | |||
|
2015. szept. 24. 19:22 | Válasz | #933 | |||
Igazán nincs mit.
| |||
| |||
2015. szept. 26. 22:51 | Válasz | #934 | |||
Most olvasom a Dr.Pulley eredményeit. Örülök neki, hogy bevált a dolog. A fogyasztási adatokra majd kíváncsi lennék városban és hosszútávon! Élvezd ki, míg lehet motorozni! | |||
| |||
2015. szept. 27. 12:46 | Válasz | #935 | |||
Ígéretem van arra, hogy nekem is haarosan lesz ilyen görgőm! Kíváncsian várom a változást, de arról majd csak akkor tudok beszámolni, ha teljesen rendbe rakom a Winget. Jövő tavasz!! Bár megjegyzem a 400-as Burgi és Winghez képest brutális az amit az enyém tud, de hát miről is beszélek??!! Hisz az enyém 600-as! Mással meg még nem volt lehetőségem, hogy összehasonlítsam! | |||
| |||
2015. szept. 27. 15:28 | Válasz | #936 | |||
Ez már csak a jövő szezon. Még max 1-2 rövid táv aztán lezárva a motorozás. Babettával még rohangászom de a nagyot ritkán veszem elő.
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. szept. 27. 16:14 | Válasz | #937 | ||
Pedig még biztos lesz néhány alkalmas nap a gurulásra.
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. szept. 27. 16:21 | Válasz | #938 | ||
Érdekesség--rendeltem külföldröl első fékbetétet,, 9 dollár szállítással együtt, nálunk kb 5 ezer ft. Kint a carbon betét is csak 22 dolcsi
| |||
|
2015. szept. 27. 19:18 | Válasz | #939 | |||
Mi gurultunk eddig is, Te nem jöttél velünk szinte sehova...
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. szept. 27. 19:23 | Válasz | #940 | ||
Hát ez az évem ilyen vacak lett. De ezzel sok más is igy van.sajna
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. okt. 06. 20:41 | Válasz | #941 | ||
Még talán soha nem másztam bele egy jármű ilyen nagy,komoly volumenű felújításába. Persze sok gépemen dolgoztam de ennyire soha mint a Kawasakimon. Nagyon élvezem a munkát,az alkatrész vadászatot (ebben Juhász Béci is segít).Napról napra szebb.és jobb lesz a gép. IMÁDOM ezt az elfoglaltságot.!! Persze eddig sem volt nagyon rossz a gép. Motorikusan prímán megy,persze ez a rész sem tökéletes,,,,,de az lesz ,remélem. Kell ehhez egy kis megszállottság,de ez nagyon rendben van így..Jó kis hobby,bár nem olcsó..A cigizésnél azért ez jobb és nem is kerül annyiba..Az élvezet pedig kárpótol mindenért, a beszakadt körmökért, a sok munkáért.Ezt szerintem MésziZs nagyon jól tudja és érti. | |||
|
2015. okt. 07. 09:26 | Válasz | #942 | |||
Igazad van! De néha már igencsak unom!! Legyen egyszer kész és többet nem újítok fel semmit, csak szinten tartok! | |||
| |||
2015. okt. 07. 10:14 | Válasz | #943 | |||
Én is így jártam! Amim van, az már mind gyári állapotban van... Se tuning, se semmi. Ha kevés lesz, veszek nagyobbat! | |||
| |||
© Herold | 2015. okt. 07. 14:23 | Válasz | #944 | ||
Előbb-utóbb mindenki rájön erre az igazságra. Csak nem mindenki ismeri be!
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. okt. 07. 15:14 | Válasz | #945 | ||
Aha,,,hány gépet is hoztál tuti állapotba az utóbbi idöben????Én csak kettőt 4-5 év alatt.
| |||
| |||
2015. okt. 07. 16:29 | Válasz | #946 | |||
Yamaha XV400 Virago, Yamaha Majesty250, Honda GoldWing1200 Aspencade, Yamaha FZR1000Genesis, Trabant601, Suzuki Vitara, Fiat Barchetta. A Linea az hibátlan, a SilverWinget meg a tél-tavasz folyamán szeretném full rendbe verni! Aztán ennyi!!! Nem akarok többet olajozni, festeni stb... | |||
|
© satyapapa | 2015. okt. 07. 20:33 | Válasz | #947 | ||
Hát igy nem csoda hogy kezdesz belefásulni...Ráadásul igen komoly és preciz munkát csináltál. Remélem volt olyan közöttük amit élveztél és büszke vagy rá. | |||
| |||
© satyapapa | 2015. okt. 18. 08:39 | Válasz | #948 | ||
Márka találkozó, ínyenceknek...
| |||
|
© satyapapa | 2015. okt. 18. 08:39 | Válasz | #949 | ||
https://www.youtube.com/watch?v=OKcD9jb2eW0
| |||
|
2015. okt. 18. 11:34 | Válasz | #950 | |||
Sok mágnes gyüjtő.
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. nov. 01. 06:50 | Válasz | #951 | ||
Juhász Béci segítségével sikerűlt megszerezni a Kawámhoz a benzintankot..Nagyon Nagyon köszönöm Bélus.
| |||
|
2015. nov. 01. 07:50 | Válasz | #952 | |
Szuper. Ìgy akkor teljesen kész is van a komplett felújítás, vagy még kell vadásznod valamit hozzá?
|
© satyapapa | 2015. nov. 01. 08:04 | Válasz | #953 | ||
Hát tulajdonképpen a nagyobb dolgok megvannak,de mivel ugye kissé gyagyás vagyok biztosan kitalálok még egy -két marhaságot. Eddig is menetkész volt a gép,és elsősorban esztétikai dolgokra költöttem.Most tartalék cuplung lamellákat,fesszabályzót vásárolok kintről. A kettő együtt 50-dolcsi. Ez nagyon jó ár.. Nagyon élvezem a felujjítást és az alkatrész vadászatot. Már kapcsolatba léptem más Kawás őrültekkel is. Igazán segítőkészek, és kisseb verseny van abban hogy kinek szebb és jobb a gépe. Nyálcsurgató dolgokat lehet látni,Pl túrbó feltöltős 550-es Zephyr Kawát,,simán verte a sokkal nagyobb gépeket is. Dehát ez egy más világ.. | |||
| |||
2015. nov. 03. 21:23 | Válasz | #954 | |||
Miféle Angol mocik!! Érdekes egyik sem jobb kormányos
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. dec. 19. 08:00 | Válasz | #955 | ||
Mivel a Kawa fékkarja eléggé megvolt kopva és lötyögött, le akartam cserélni. Elmentem motoros üzletbe ahol 18 ezerért adtak volna ...Hát ezt kissé sokalltam . Kínából rendeltem meg egy állítható fék-kuplungkart, és kb 6 ezerből meg is lett.. De a lényeg, hajszál pontosan illeszkedik ,gyönyörű a kivitele, és az anyag minősége is kiváló. Most a 400-as Majámhoz is rendeltem egy garnitúrát, ami már komolyabb funkciókat is tud. A Maja fékkarjaival ugyan nincs semmi gondom, de a Kinai cucc olyan profi hogy ezért lecserélem. | |||
|
2015. dec. 19. 09:02 | Válasz | #956 | |||
"Ami nem kínai, az hamisítvány " mondotta Topi... Szerintem tedd fel az elérhetőségét ennek a szállítónak, hátha más is kedvet kap! | |||
| |||
© satyapapa | 2015. dec. 19. 11:34 | Válasz | #957 | ||
一个好价钱的好产品= jó termék jó áron (Magyarul)
| |||
|
2015. dec. 19. 12:47 | Válasz | #958 | |||
...hát, ez viccnek jó, de nekem nem sok mindent hoz ami motoralkatrésznek néz ki...
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. dec. 19. 13:03 | Válasz | #959 | ||
A T_MAX-hoz is lehet kapni karokat. Ha az enyém megjön a Majához küldök majd képet. Amit tud- Állítható a fékkar hossza, a tövénél van egy csukló rész ha esetleg eldől a gép a kar felhajlik, állítható 6 fokozatban mikor fogjon. 6-8 féle színben kapható. | |||
|
2015. dec. 19. 13:04 | Válasz | #960 | |||
Az a link kellene, ahol lehetne alkatrészeket nézegetni, konkrétan hol rendelted az alkatrészt? csak kíváncsi lennék milyen portékákat árulnak, ami persze rendelhető is.
| |||
| |||
2015. dec. 19. 13:05 | Válasz | #961 | |||
bocs..jav. az alkatrészeket lehetne nézegetni.... | |||
|
© satyapapa | 2015. dec. 19. 13:49 | Válasz | #962 | ||
ALI Express .. Én már rendeltem tőlük : 3db sisakot, kawához hátsó féktárcsát, tárcsa fék zárat, teleszkóp szimeringet, Kordura jackyt, hordozható DVD lejátszót lcd monitorost 14colost, mobilokat, kpmplett index garnitúrát....stb stb stb. Soha nem volt még semmi probléma. A szállítás ingyenes és általában 15-20 munkanap, de lehet DHL stb szállító céggel is,ezek nem ingyenesek. Link-http://www.aliexpress.com/? | |||
|
© satyapapa | 2015. dec. 19. 13:53 | Válasz | #963 | ||
Folyt- Ha kijön a link ki kell választani a magyar nyelvet jobbra fent.. bekel menni a motor cycle menübe,majd belehet irni a motor tipusát, vagy az álltalánosban lehet böngészni (ez hosszú)
| |||
|
© juhász béla | 2015. dec. 19. 15:29 | Válasz | #964 | ||
| |||
© satyapapa | 2015. dec. 19. 18:39 | Válasz | #965 | ||
PL-Suzuki Burgman varió szíj -Nasaki márka 38-42 dolcsi, és ingyenes a szállítás, vagy Belt (?) szíj 23 dollár. Elsö féktárcsa 45 dollár. Dugattyú és gyűrü készlet 43 dollár. Vagy más- Kawasaki fessz szabályzó 22 dollár..stb
| |||
|
2015. dec. 20. 00:32 | Válasz | #966 | |||
Ja.. ja azt ismerem, azt hittem, valami motoros oldalt tudsz, ez az ázsiai ebay féle.
| |||
|
2015. dec. 20. 08:54 | Válasz | #967 | |||
Nekem több ismerősöm is volt, aki sajnos pórul járt velük. Volt, akinek 25'000ft bánta... Neked Satya hál Istennek bejött a dolog! | |||
| |||
2015. dec. 20. 09:12 | Válasz | #968 | |||
Vettem a boltba ledes izzókat az Ali Expresssről. Több mint húszat, nem volt olcsó(asszem 10000 körül). 1 hétig bírták aztán kuka az egész, volt ami már 2 óra után szénné égett. | |||
|
© satyapapa | 2015. dec. 20. 09:15 | Válasz | #969 | ||
Én eddig kb 50 dolgot rendeltem. Vettem egy tablettet ami hibás volt,de vissza küldték az árát,,igaz hogy kb 2 hónap telt el a megrendeléstől a pénz vissza fizetésig. Persze nagyon figyelmesen kell a megrendelést csinálni, mert pl a fordító szótár néha tök hülyén működik. A másik hogy lelehet levelezni a megrendelni kívánt áruról az ismertetőt, és csak ennek ismeretében rendelek cuccot. Természetesen előfordul rossz vásárlás,de ez azért sokszor a vásárló hibája is lehet. Ha a Kínai partnert bepanaszoljuk a segítség rovatban, akkor őt letilthatják a kereskedésről. Ezért nem szoktak rizikózni a termékkel, vagy a pénz visszatérítéssel. Szerintem aki jól megtanul ilyen módon tőlük vásárolni az nem járhat rosszul. Hogy gagyi cuccok is vannak?? Bizonyára,de az mindenhol van. | |||
|
© Mr. Majesty | 2015. dec. 20. 20:35 | Válasz | #970 | ||
WISH.COM? | |||
|
2016. feb. 05. 12:38 | Válasz | #971 | |||
Kellemes meglepetések értek a SilverWing szétszerelése közben. Könnyen jönnek szét az alkatrészek, ami örömteli. A másik ami meglepő, hogy a blokk és a hajtás/ház/ egymástól teljesen szétcsavarozható. Én azt hittem, hogy olyan lesz, mint a 250-es Majám, hogy egyben van a blokk a hajtással. Aztán ami számomra érdekes, hogy pl. a hátsó hidraulikus fék és a kézifék két külön szerkezetként van felfogatva/ igaz ez által egy plusz garnitúra fékbetét is kell, ha szükség lenne rá/. Most bonom szét, aztán jöhet a tisztítás, szervizelés és a festés. | |||
|
2016. feb. 05. 13:39 | Válasz | #972 | |||
A SilwerWing nem Honda véletlenül?? Nincs is több kérdésem. | |||
| |||
2016. feb. 05. 13:58 | Válasz | #973 | |||
De azért a Maját is tessék szeretni Zolikám! | |||
|
2016. feb. 05. 14:15 | Válasz | #974 | |||
Csak hülyéskedek... Engem nem érdekel milyen márkájú a motorom. Az a lényeg, hogy hozzátok vigyen el nyáron. | |||
|
2016. feb. 05. 14:53 | Válasz | #975 | |||
Taligával beszélgess kicsit, ha valaki mélyen belemászott köztünk az SW 600-ba, hátŐ igen...
| |||
| |||
2016. feb. 05. 16:35 | Válasz | #976 | |||
Köszi! De a Maja rugó színéről is írhatnál!
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2016. feb. 05. 18:50 | Válasz | #977 | ||
kék
| |||
|
2016. feb. 05. 20:55 | Válasz | #978 | |||
Írnék én, de nem érték hozzá...
| |||
| |||
2016. feb. 06. 19:39 | Válasz | #979 | |||
Uraságok! Osszatok észt!!!!! A Wingem hátsó féktárcsáján van egy db repedés! Én úgy gondolom, hogy mindenképp csere! Találtam egy hirdetést, ahol féktárcsát is hirdetnek, de azon meg két helyen van repedés, be is van jelölve, hogy hol. Mi a véleményetek? Maradhat az enyém az egy darab repedéssel vagy csere? A fotón a hirdetett tárcsa látszik! Köszi | |||
|
2016. feb. 06. 19:42 | Válasz | #980 | |||
KUKA...a hirdetett is és sajnos a Tiéd is... | |||
|
2016. feb. 06. 19:44 | Válasz | #981 | |||
A sör nem alkohol...az asszony nem ember,a fék meg nem játék!!! | |||
|
2016. feb. 06. 19:47 | Válasz | #982 | |||
Köszi FECÓ! Én is így gondoltam! Majd viszem a sört meg az egyéb dolgokat, ha meglátogatlak, mert azért Neked is lesz melód a motoromon! | |||
| |||
2016. feb. 06. 19:49 | Válasz | #983 | |||
Zsolti! Ne viccelj már! Repedt, törött féktárcsák...? Honnan jön, hogy ezeket nem dobod azonnal a fenébe?! Aki meg ilyet hirdet, a halált árulja! | |||
| |||
2016. feb. 06. 20:17 | Válasz | #984 | |||
Nálam is egyértelmű volt, hogy kuka, illetve mindenképp csere! A hirdető sehol nem hirdeti, csak egy hátsó kereket hirdet és én kérdeztem rá, hogy nincs-e elfekvőben tárcsája. Válasz, hogy csak ez a törött van, akár ajándékba is odaadja! DE MINEK???? Szeretem, ha megerősítitek a saját véleményemet! KÖSZI!! | |||
|
© satyapapa | 2016. feb. 06. 20:22 | Válasz | #985 | ||
Bár egy ilyen féktárcsa még kibírhat akár több tucat fékezést is,,,de mi van hacsak egyet-kettőt..pl erősen leejtős hegyi szerpentinen, jól felhevült tárcsán vagány fékezés a kanyar előtt,,,,,,
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. feb. 06. 21:49 | Válasz | #986 | ||
Ezt a tárcsát is kitudja hányszor olvasztották már be,,,tovább nem ragozom,,,,mindenképp vegyél újat,.
| |||
|
2016. feb. 06. 23:00 | Válasz | #987 | |||
Zsolti,szerintem itt a legolcsobb https://motomotors.eu/hu/futomu-es-fek-alkatreszek Bardinal 34 ezer. ha van kedvezmeny akkor jo. felso cegnel 24. ezer, van elso-hatso + fekbetetek is. | |||
|
2016. feb. 07. 12:23 | Válasz | #988 | |||
Köszi! Jelenleg az ár tekintetében én is ott tartok, hogy UNIX vagy Bárdi, mert mindkettőnél van és mindkettőnél van 46% kedvességem! | |||
| |||
2016. feb. 07. 12:55 | Válasz | #989 | |||
Közben a barátom küldött egy linket! Szerintem egy próbát mindenképp megér! Vélemény??? Féktárcsa gyártás | |||
| |||
2016. feb. 07. 13:29 | Válasz | #990 | |||
Én nem tenném. Inkább fizetek többet egy olyan boltnak, ahol adnak számlát, garanciát vállalnak, és ha valami gebasz történik, mondjuk anyagminőség miatt, van egy felelős, akit elő lehet venni. Szép és jó, hogy kazánlemezből lézerrel kivágják a féktárcsát, de vajon az lesz-e olyan kopásállóságú, lesz-e elegendő kapacitása a hőleadásra egy kiadós pályázás során, vagy a méretén és alakján kívül megfelel-e azoknak az egyéb tulajdonságoknak, amik miatt a gyári annyiba kerül amennyibe? A fickó hajlandó-e börtönbe menni és életjáradékot fizetni, ha kiderül, hogy az általa gyártott szar miatt lett valaki rokkant? A műbizonylatot már meg sem említem... Szerintem a fékkel ne játssz! Vedd meg a banánt a majomnak! | |||
| |||
2016. feb. 07. 14:29 | Válasz | #991 | |||
Anno a BMW-re kellett 2 féktárcsa előre. Én is megkérdeztem ezt a fickót de nem vállalta a gyártást mert spec. szegecselt volt. Mondjuk én azért akartam egyedit mert a gyári darabja 120.ezerbe került volna és kell kettő belőle.Aztán vettem 2-őt az ebay-en futárral együtt 52 euróért :) Szóval ha kapható gyári és van is kedvezményed akkor kár a maszekon rágódni.Nem biztos,hogy ad műbizonylatot és lehet nincs is engedélye járműalkatrész gyártásra. Főleg fékre. Jól irta Andris. Ki tudja, hogy birja a hőt,lehet görbül stb. Nem játék. ( a monti anya sem vált be :) )
| |||
| |||
© juhász béla | 2016. feb. 07. 14:40 | Válasz | #992 | ||
Én anno már régebben beszéltem ezzel a gyártóval,de semmiféle műbizonylatot nem tud produkálni.Az hogy milyen anyagból gyártja az csak a használatból derűl ki,vagy bevizsgáltaja az ember ha van rá módja.De mint látjuk a gyári is egy rakás szar.Ha egy gyárit főlrak az ember és azzal gond lenne,akkor mindjárt azzal kezdik hogy nem szakszerviben lett főlrakva,innentől kezdve garancia NULLA.Én még nem hallottam arról hogy ilyen hiba miatt magyarországon perelték volna valamelyik motormárkát.De hiába is mert kitalálnak valami más okot Pl.hogy ferdén nyotott a munkahenger,vagy szorult valami és azért tört el .Lényeg nálunk a garancia az csak szépen hangzik,de mikor érvényesitetni kell akkor látja az ember hogy mennyi akadájba űtközik,és nagyon kicsi az esély hogy jól jöjjön ki beleőle az ember.Én anno a 250 es re csináltattam egy általam ismert anyagból,és sokkal jobb minőségű volt mint a gyári.Mert volt rá szakember barátom akik be tudták vizsgálni,"keménység,szikrapróba,vetemedés"stb a gyári hozzá képest biliacélnak bizonyult..Attól hogy valami új és "gyárinak" mondott még közel sem biztos hogy jó is.Az az idő már elmult,hogy jó anyagokból,hosszutávra gyártsanak bármit is,azt elkell felejteni.Jóreggelt elvtársak.
| |||
|
2016. feb. 07. 16:17 | Válasz | #993 | |||
Idézném Shüszler Tibit (Andris is ide utalt) "Ha telt majomra, teljen banánra is!" | |||
| |||
© satyapapa | 2016. feb. 07. 18:20 | Válasz | #994 | ||
| |||
2016. feb. 07. 19:11 | Válasz | #995 | |||
Autómentős barátomnak is ez a szlogenje! Részemről nem a banánon van a hangsúly, hanem azon, hogy az adott banánt 40-36-34-25-22-18-16 és a fenti link alapján 8 ezerért is meg lehet venni! Arról meg ne is beszéljünk, hogy az én gyári Honda cuccom repedt meg, meg amit elsőnek kérdeztem, felraktam az is gyári Honda volt! Akkor, ahogy a Bélánk írta "Az az idő már elmult,hogy jó anyagokból,hosszutávra gyártsanak bármit is,azt elkell felejteni.Jóreggelt elvtársak." Majd még meg látom, hogy mi lesz! Legfeljebb "Zénózva" vezetek, ahogy eddig is tettem és megpróbálom elkerülni a bajt, ha lehet! De mindenképp új és nem bontott fog felugrani rá! Mivel mindene rendbe lesz rakva és ha már lúd, akkor legyen kövér és reményeim szerint széép!!! Köszi mindenkinek a választ! | |||
| |||
2016. feb. 07. 19:19 | Válasz | #996 | |||
Azért azon érdemes elgondolkodni ha a gyári alkatrészek törnek mint a ropi... Ha a Yamaha ilyen lenne, rég nem állna a garázsomban... Járd még körül kicsit ezt a témát Zsolti! | |||
| |||
2016. feb. 07. 19:32 | Válasz | #997 | |||
Tamás! Alap felállás, hogy sajnos azt látom, ennek a motornak nem volt gazdája! Most lesz és az rendbe is fogja rakni és karban is fogja tartani, de had ne részletezzem, fotók vannak, majd mutatok. | |||
|
2016. feb. 07. 20:49 | Válasz | #998 | |||
Sok sikert hozzá Zsolti! Biztos vagyok benne hogy sikerülni fog! | |||
| |||
© Gyenes Attila | 2016. feb. 08. 17:30 | Válasz | #999 |
Hello mindenki. Nem vagyok motorszerelő. A malossi ékszíj ill görgők jók? És hogy a burgmant400-ast szerelték 18gr os és 21gr os görgővel. Mi a különbség most 18-as van benne. Érdemes a nehezebbet belerakni, változik valami? Érezhető lesz a fordulatszámon Ékszíj kukába megy repedezett a görgők meg "szögletesre kopptak" Ha esetleg valakinek van tapasztalata ebben a témában. Köszi. |
|
|
|