Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty villamosság
nincs töltése a mocinak mit tegyek??

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


Mosquito2011. ápr. 26. 14:01 | Válasz | #874 
Hogy hogy??

 © SPOJLERES2011. ápr. 26. 13:48 | Válasz | #873 
Feco EZ
Elég jó ár egy utángyártott szabájzoért

De másnak is
Elmondanám hogy a maja150 es szabájzoba ugyanojan értékekkel biro alkatrészek vannak mint a 250 ill 400 as sőt az 500 Atlanticba is csak a csatlakozás más

tamas2011. ápr. 25. 20:36 | Válasz | #872 
Kiégett a tompított... Vagy, ha a kapcsolód be van oxidálódva (mivel ezek nincsenek berelézve) az is megtréfálhat. De mielőtt belebonyolódsz a nyálba, vedd le a szélvédő és a lámpa közötti U alakú idomot ész az izzót alaposan vedd szemügyre meg az izzó csúszócsatlakozóit is.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

acsaba2011. ápr. 25. 20:31 | Válasz | #871 
Villamos szakértő club társak segítségét kérem. 97-es 250 YP-ről van szó. Járó motornál ugye világítani kellene a tompítottnak. Nálam csak a helyzetjelző kis izzó világít. Kapcsolásra a reflektor nem reagál csak marad a helyzetjelző. Ami érdekes: fénykürt működik. Hol a hiba ?
Tiszta szavam sose kormozza be a barna füsttel égő félelem ! /Radnóti Miklós/

 © Laller2011. ápr. 23. 10:46 | Válasz | #870 
Na akkor a 7 végi összegzés :-) Ma egy hete hogy minden nap tökéletesen indul a gép nap 2-10 szer :-D feszültséget nem mértem mert jó és ezért nincs kedvem szétszedni :-P 300km menetem a héten idáig.Nyah
A gumi égjen,ne a lelked!

 © Laller2011. ápr. 19. 21:31 | Válasz | #869 
Én banner 12v 7.5ah vettem ennyiért.Csak úgy le írtam :)
A gumi égjen,ne a lelked!

 © Jin_Ke2011. ápr. 19. 21:22 | Válasz | #868 
Sziasztok!

13. kerület Váci úti GP Batteries. 12V 9Ah zselés UPS akksi 5.500 ft.


 © Szomjas2011. ápr. 19. 20:01 | Válasz | #866 
Hétvégén csinálj egy összesítést,hogyan indult a gép és a megtett kilométerek számát! Aztán mérj rá az akkufeszültségre meg ilyesmi. Abból,hogy mindig beírod indul a gép,abból szinte semmit nem tudunk meg ezen a tényen kívül. Tanulni szeretnénk a te tapasztalotodból is ezért öntsd számokba!
Hálánk nem marad el.
A maja klub német nagykövete. ;)

meszizs2011. ápr. 19. 19:50 | Válasz | #863 
Én várom az infókat!
Amióta a full lemerült akkumat felizgattam, azóta még eddig mindig indított! Remélem, hogy nem a találkozón fog negatívan bizonyítani!
1996-os Majesty 250

 © Laller2011. ápr. 19. 19:07 | Válasz | #858 
Ma is indult frankón a gép
A gumi égjen,ne a lelked!

 © SPOILERES2011. ápr. 18. 20:38 | Válasz | #857 
próbáltam magyarul irni de ezek szerint nem sikerült
na majd egy sör mellett tolmácsolom neked valamejik nap :)

 © Laller2011. ápr. 18. 19:44 | Válasz | #854 
Nem csak indítgatom teeeee :-) Megyek vele melóba az 6km vagy ide-oda :)
A gumi égjen,ne a lelked!

Feco2011. ápr. 18. 19:38 | Válasz | #853 
Addig indídgatod amíg azért nem indul már mert már sokat indítgattad!!Minden önindítás után menni kéne 10-15 percet a gépnek.
Motor után,első a család legyen!

 © Laller2011. ápr. 18. 19:30 | Válasz | #852 
Na apám ez olyan volt mint amikor " multiplikátorban oborol a huppancs" :-DDD Egy szót sem értettem :-)) Új zselés riasztó aksim van 12 v 7.5 ah. Csak vmi üzemzavar volt szerintem vagy a startrelém nem volt tökéletes vagy magam sem tudom :-D 3 napja jól szuperál.Holnap lesz a 4ik teszt nap :-)
A gumi égjen,ne a lelked!

 © szabinyo2011. ápr. 18. 18:50 | Válasz | #851 
De jól hangzik,kár hogy nem magyarul írtál. :))

 © SPOILERES2011. ápr. 18. 18:36 | Válasz | #850 
szia nekem is szarakodott az aksi valószinű elszulfátosodott és vettem bele akuvit et majd felét bele öntöttem és kreáltam egy deszulfátor nevezetű akku regeneráló készüléket
ez elektromos és helyre hozta az aksit nekem is 1 hét alatt lemerült meg ha rajta hagytam a riasztót akkor 2-3 nap alatt de mostmár 2-3 hetet is kibir
most még tesztelem az aksit rátettem egy ledet 10mA el meritem meg látjuk mit produkáltam össze addig járok egy másikkal próbából de nem nagy távolságokat csak munkába
és ha rátöltesz akkor impulzus töltővel tedd mert az aksik ezt szeretik jobban vagy a fázishasitásos töltöket ami tirisztoros ,kapcsolo üzemű teljes egyenáramú töltőknél a szulfátosodás nem gyengül hanem ugy marad
és a lényeg a szulfátok feloldása az elektrolitba vissza
ezt olvastam nem magamtól jöttem rá :) :(

 © Laller2011. ápr. 18. 18:14 | Válasz | #849 
Ma reggel indul,délután indult :) Van remény :)
A gumi égjen,ne a lelked!

 © Laller2011. ápr. 17. 00:05 | Válasz | #848 
Ma délben indult a vas éjszaka 11kor szintén indult pöpecül :) Meglátom holnap mit mutat :)
A gumi égjen,ne a lelked!

 © Laller2011. ápr. 15. 20:41 | Válasz | #847 
Nekem írtad ezeket :) Én még nem sokat használtam a motort így az aksit sem ezért még tesztelem hogy mi újság! Na de 2 napig pöpecül indul harmadnap meg nem? Ha 2 hetente rá kéne tölteni az még el menne egynek na de 2 naponta az nem fasza!
A gumi égjen,ne a lelked!

 © satyapapa2011. ápr. 15. 20:26 | Válasz | #846 
Már valakinek irtam,hogy a riasztó aksik másként müködnek mint a hagyományosak.Ezeket állandó töltöáramra tervezik hiszen bevannak kötve egy hálózati egységbe,kicsi,de folyamatos üzem,igy a töltése is ugye folyamatós.Nekem is ilyen van és kb 2hetente ráteszem kis töltöáramra és rajta van kb 10órát,(csepptöltés szerünen...Ezt a risztókkal foglalkozó kollégám is mondta.Nekem most nincs vele gondom.A majánk töltési rendszere másként müködik igy elöfordulhat hogy az ilyen tipusu aksit nemtudja rendesen felltölteni. Ezért aztán a kis keresztmetszetü polusok miatt nem elég az ind,feszültség.)töbszöri inditozás és kevés megtett km is szerepet játszhat.Ezek saját tapasztalatokon is alapszik.Elöfordulhat hogy másnál ez nem igy müködik.Nálam ez van
06304373303-vagyok elérhetö

 © Laller2011. ápr. 15. 20:11 | Válasz | #845 
Hát úgy 4-5 órát de fogalmam sincs mennyivel töltöttem mert nem az enyém a töltö egy 3 fokozatban állítható régi magyar töltö volt az :-) 13.7 volt benne amikor le vettem de meg sem langyosodott!
A gumi égjen,ne a lelked!

 © satyapapa2011. ápr. 15. 20:09 | Válasz | #844 
Mennyi ideig töltötted egyfolytában kis töltőárammal???
06304373303-vagyok elérhetö

 © Laller2011. ápr. 15. 20:05 | Válasz | #843 
Meg olyat csinált hogy kedden indult szerdán indult csütörtökön már nem.Pedig új az aksim.Ilyen riasztó aksi.Ma feltöltve fasza.Kiváncsi leszek csinálja e holnap meg azután?Ha nem akkor félek vennem kell egy valóban bele való aksit,bár itt azt írják az emberek hogy jónak kell vele lennie!
A gumi égjen,ne a lelked!

 © Laller2011. ápr. 15. 20:02 | Válasz | #842 
Generátor rossz volt úgy vettem.Azt megcsináltuk.Most tölt fasza.Tegnap kminyírtam a start relét.Vettem egy hasonlót azt bele barkácsoltam ma :-)
A gumi égjen,ne a lelked!

 © Laller2011. ápr. 15. 20:01 | Válasz | #841 
:_) Még csak rosszat tapasztaltam eddig :-D Mindig csak bütykölöm a vasat :-)
A gumi égjen,ne a lelked!

 © attila6332011. ápr. 15. 19:35 | Válasz | #840 
Kösz a válaszokat!
Én sem ragaszkodom a gyári reléhez, csak az a baj, hogy általában (10W+10W+3W)-os izzókhoz való reléket lehet kapni, ebben meg (21W+10W+3W)x2 van. Mondjuk az első 21W-os izzókat ki lehet cserélni 10-esre, de akkor az talán kevésbé lesz látható. Egyébként lehet, hogy a túlzott töltőfeszültség a ludas, mert az indexrelé rendesen melegszik. Az jó hír, hogy a fesszabályzó javítható, mert egy újnak horror az ára. Asszem itt olvastam, hogy valaki (talán Guszti kolléga) gyárt valami megfelő darabot? Egyébként Pesten lakom, a XV. kerületben.

 © Szomjas2011. ápr. 15. 19:33 | Válasz | #839 
Laller légyszi oszd meg velünk is a tapasztalatodat! Szomjazzuk a szavaidat.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Laller2011. ápr. 15. 19:25 | Válasz | #838 
ÉN nem találtam de az nem azt jelenti hogy nincs is ott :-) Meg oldottam amúgy a kérdést saját kútfőből :-)
A gumi égjen,ne a lelked!

 © SPOJLERES2011. ápr. 15. 18:01 | Válasz | #837 
Sztem a service manualba ami letölthető abban van elektromos rajz szinezéssel és arról +tudhatod

 © Laller2011. ápr. 15. 16:12 | Válasz | #836 
Feltételezem a piros a pozitív és a zöldsárgának is pozitívot kell adnom ! ?
A gumi égjen,ne a lelked!

 © Laller2011. ápr. 15. 16:11 | Válasz | #835 
250majám van.El rontottam az indító reléjét :-( Vettem egy hasonló relét.Ennek a 2 nagyáramon kivül még 2 ki vezetése van.Az eredeti relének meg 3 volt! Eredeti: piros,fekete,zöldsárga.Ki tudja mi mi ? :-)
A gumi égjen,ne a lelked!

 © Laller2011. ápr. 15. 16:09 | Válasz | #834 
Halihó :)
A gumi égjen,ne a lelked!

 © SPOJLERES2011. ápr. 15. 15:56 | Válasz | #833 
Valóban sok az 13.8-14.4 ig a jó
De az indexnek nem sok köze lenne hozzá
Merre lax
Szakember kell feltétlen
Fesszabájzot ne dobd el töbnyire javitható

meszizs2011. ápr. 15. 15:14 | Válasz | #832 
Ez a töltés szerintem is sok!
Valamint ez már akár okozhat olyat is, hogy beégeti a relé érintkezőjét és máris minden tud villogni.
Az, hogy nem kaptál gyárit szerintem csak egy dolog, kell valami helyettesítőt keresni és megfelelően csatlakoztatni/átforrasztani/.
Keress egy villamos szakit!
1996-os Majesty 250

 © attila6332011. ápr. 15. 11:22 | Válasz | #831 
Üdv mindenkinek!
Van egy problémám, amivel nem boldogulok. A napokban azt vettem észre a 125-ös Majesty-men, hogy amikor indexelek akkor pár villogás után mindkét oldali index elkezd villogni. Érdekes módon a reggeli hűvösben nem csinálja, de amint melegebb az idő rögtön elkezdi. Én a villogó relére gyanakszom (5SE-H3350-00), amit ki is cseréltem volna, de sehol nem találok. Az sem tetszik, hogy 15,8-16V töltést mérek (bármekkora fordulaton), ami szerintem sok. Én úgy tudom, hogy 14,5-14,8V a normális. Remélem tud valaki segíteni.

 © SPOILERES2011. ápr. 11. 20:21 | Válasz | #830 
Talán megint káromkodtam kicsit
nem baj ha tudok megyek gelsére de nem tudok semmi biztatót
csak azt hogy valakivel megyek mert egyedül unalmas lenne talán Tamásékhoz csapódok ha lehet majd

Feco2011. ápr. 11. 20:15 | Válasz | #829 
Köszi a választ de az alkatrészeket ilyen mélységben nem ismerem és nincs is időm belebonyolódni.Nagyon bízom benne, hogy ezzel a vudu átok leesik a feszkókérdésről mert az az utóbbi félévben szinte csak ezzel foglalkoztam.
Most Gelsén nem is, de Egerben bízom benn e összefutunk végre!!
Motor után,első a család legyen!

Sanci2011. ápr. 11. 09:42 | Válasz | #828 
És ez jó lesz? ehhez nem kell az ellenállást variálni?
Guszti nem tudom meg mérni, mert nincs mivel.
Ha egység van, nincs kétség!

 © SPOILERES2011. ápr. 11. 09:29 | Válasz | #827 
és mitszólnál ehez 45 leddel

 © SPOILERES2011. ápr. 11. 09:25 | Válasz | #826 
megkéne mérni mekkora teljesitményt vesz fel és abbol kiszámolni a 18db ra jutó watt számot ugyanis 18x2.6vx0.02A rel az kb 0.932W ennyit kellene felvennije legalább vagy lehet kicsit többet mert van a ledek előtt ellenálás és az is fogyaszt szóval ha tudod mérd meg és az is lehet hog ha szétszedhető akkor kissebb értkű ellenálásokkal jobban fog világitani
de van az ijen égőnek egy másfajta ledes variációja aminek sárga szinű a led közepe de fehéren vagy pirosan világit na az erősebb fényű lenne szóval mérd már meg legalább az átfojó áramot köszi

Sanci2011. ápr. 11. 09:13 | Válasz | #825 
Kösz Guszti!
De már ilyent vettem. Az ellenállásokhoz nem értek...
Ezért azt terveztem, hogy veszek vízálló led szalagot és a kapaszkodó aljára felragasztom, a féklámpa kiegészítésére. De ha ez az ellenállásos biz-baz kütyűt egyszerűen beépíthetően be tudnám rakni....
Ha egység van, nincs kétség!

 © SPOILERES2011. ápr. 11. 09:01 | Válasz | #824 
Sanci nem kell elfelejteni azt mert van olyan led ami erősen világit vagy többet kell bele rakni
nekem is ledes a hátsó lámpám és megvan ugy oldva hogy az 5w osnak megfelelőrészt egy nagyobb ellenáláson keresztül kap feszültséget igy ezért gyengébben világit ha pedig fékezek akkor a kissebbi ellenáláson keresztül kapja ami akkora áramot hajt át a ledeken amit max elbir
én a CORÁBA láttam neked való ledes izzókat de ne mvolt occso kb 1500 piz aszem de lehet du megnézem és tipust felirom meg lefotozom pontos árral, volt több is

 © SPOILERES2011. ápr. 11. 08:56 | Válasz | #823 
HY melegedni fog majd később
de sztem elirtad a testre nem 0 ohm mert akkor nem müködne hanem végtelen ill szakadás a generátor tekercséről van szó
mint irtam előzőleg ez egy másik kapcsolás ebben nagyobb feszültségü a referencia osztón lévő zénerdióda ami nem olyan müködésben van jelen mint az egyébb és gyári ill előző szabájzókban
hanem másképp de ezzel is müködik viszont nem tudok egyszerüen rajta feszültséget állitani mint a többinél pl jumpereléssel
illetve megoldható lenne de csak durva lépésekben kb 0.7Volt vagy különleges alkatrészekkel 0.4Volt de ennek semmi jelentősége nincs
ja és épp mondani is akartam hogy ennek már nem lesz nyugalmi áramfelvétele tulajdonképpen a 0,12mA is sok
de az is lehet hogy az mérési pontatlanság lehet
persze ez elhanyagolható a 11.8mA is kevesebbnek kellene lenni aszem kb 4-6mA nak
viszont kicsit érzékenyebb a fordulatra
de ez betudható annak is hogy aa gyári bt151 es tirisztor helyett aminek a gate árama 15mA
ehelyett
az embered belerakott egy bt152 aminek viszont 32mA de ez nem nagy gond hiszen elvileg tudja ezt csak nagyobb fordulaton másképp müködik és a nagyobb nyitó áramszükséglet miatt nem mertem belerakni a gate ra egy terhelő ellenálást ami segitené a naygobb fordulaton a feszültség megmaradását
amugy az embered által belerakott 25A es dióda hidat is benne hagytam mert az se romlott el és elég jó áramú a gyári 16A es sel szemben
a Topi 380wos atlantic szabájzójába sincs csak 16a es dióda szóval ha a többi nem romlik el ez elvileg örök életű lenne
Gelsére azért nem jelentkeztem még mert nemtom hogy elengednek e sajna havi egy szabad hétvégém van a főnők meg nem szeret csak hétközbe elengedni
talán irigy nem tom

egerről se tudok még sokat mondani de délutános leszek és kb 11h ig ott tudok lenni ha nem engednének el de igyekszem
én most hétvégén leszek szabad és ettől számolva négy hetenként tudok bárhova elmenni
plussz hétközbe néha na meek hunyni mert éccakáztam

Sanci2011. ápr. 11. 07:46 | Válasz | #822 
LED izzó a hátsó lámpába 21/5W!

Szerintem, felejtse el mindenki! Miért? Mert nagyon- nagyon kevés a fényereje! Nagyon kevés! A világítás még csak csak, de a fék lámpa fényereje 0. Nappal szerintem teljesen észrevehetetlen.
Ha egység van, nincs kétség!

Feco2011. ápr. 06. 19:38 | Válasz | #821 
Guszti!!!
Fázisok egymás közt 0,9-1,1 Ohm
Testre 0 még nagyobb méréshatáron is.
Bejövő háromfázisú váltó fesz 28- 56 V, de a nagyobb frekin már valszeg nem pontos a műszerem.
Nagyon OK a cucc, alapjáraton 13,7-13,8V
Érdekes bekapcsolt világítással is alapon ugyanennyi de gázon 13,1-13,2V.Szerintem jó.
Még egy érdekesség, minden nélkül 0,12mA-t enged a másik 11,8 mA-ral szemben.Többször is megmértem mert nem akartam elhinni.
Hosszabb próbára nem volt időm, de kézben fogva nem melegedett.
Az anyagi részét imailben vagy Egerben megdumcsizzuk.. Gelse??
Motor után,első a család legyen!

meszizs2011. ápr. 05. 07:01 | Válasz | #820 
Köszi!
Én meg azt hittem, hogy "alkoholos" állapotomban elfelejtettem a MEHET gombra klikkelni!
Ezért írtam le még egyszer!
1996-os Majesty 250

tamas2011. ápr. 04. 22:43 | Válasz | #819 
Azért nem mindegy hogy megszakítós vagy elektronikus gyújtásvezérlése van-e!
Mikor a Ladába betettem a HAL-os gyújtást, abba is kellett trafót is, de még kábeleket is cserélni. Szakembert kívánó feladat. De láttam már olyan trafót is, aminek 4 kivezetése volt, plusz a főkábel az elosztó felé.

No de a téma OFF, mert ez a más típusba tartozik. Egyszer már átraktam!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2011. ápr. 04. 17:40 | Válasz | #818 
Köszi!
Igazából az lenne a kérdésem, hogy Trafó-Trafó csak 12 voltos legyen és kész?
Természetesen én is abba az irányba megyek, hogy lehetőleg két kivezetéses és lehetőleg méretben is azonos legyen, csak a működésével illetve a csereszabatosságával nem vagyok tisztában!
1996-os Majesty 250

TopJoe2011. ápr. 04. 15:17 | Válasz | #817 
Szia. Ilyen van a suzuki ignisben is és szép kicsi, nem nagy brutál.Szerintem bőven jó a Gold-ba is. ( suzuki alkatrész meg olcsó )
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

meszizs2011. ápr. 04. 13:50 | Válasz | #816 
Hozzáértőktől kérnék szakmai tanácsot!
Nem Majás téma lesz!

Van az úgynevezett két csöcsű gyújtótrafó!
Ilyen van a kispolskikban, a fűnyíró traktoromban és a GoldWingban is.
Na ez a trafó a fűnyíróban megadta magát és simán helyettesítettem a normál egy kivezetésűvel, csak épp 2db-ot raktam be helyette.
Mi a véleményetek?
Ha véletlenül oda érek, hogy a Gold is megadja magát, akkor jó lehet bele a Kispolskié, vagy rakjak minden hengerhez külön trafót, vagy a gyárit kell majd megvennem? Mi a fő lényege a trafónak? Az, hogy 12 voltos legyen és kész, vagy valami más adatot is figyelembe kell, illik venni?
Köszi
1996-os Majesty 250

Feco2011. ápr. 02. 20:42 | Válasz | #815 
Nemtom valahonnan a netről.
Motor után,első a család legyen!

TopJoe2011. ápr. 02. 20:08 | Válasz | #814 
Guszti, valahogy nekem is meg kellene kapnom mert aztán nagyon nem akarok szerelgetni már. Szezon van
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © SPOJLERES2011. ápr. 02. 18:58 | Válasz | #813 
Honnan vetted a rajzot mert ezt a variáciot még nem nagyon láttam ugy emléxem
Ugyanazokat a 25Amperes diódákat rakom be ami benne volt meg a 3db bt 152 is marad a többi lesz más
Hétfőn feladom

 © Szomjas2011. ápr. 02. 18:04 | Válasz | #812 
Javítok: nincs ilyenem. A 250-esben másképp van megoldva a világítás.
A maja klub német nagykövete. ;)

Feco2011. ápr. 02. 18:03 | Válasz | #811 
Nem viszem sehova az ő lemezük lejárt.Az a lényeg átnézted és hibát találtál.Azt mondogatták biztos nem jó a rajz.Azt csinálta alapon nagyobb feszkót adott mint gázon.
Köszi majd erre még visszatérünk...
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2011. ápr. 02. 08:03 | Válasz | #810 
Feco a fesszabájzónak amit küdtél van egy kis hibája mégpedig az egyik fázis negativ diódája test felőli vége nem lett beforrasztva igy a készülék még üzemelhet de kisseb a terhelhetősége és üresjárásban vagy kis terheléssel megugorhat a feszültség
Illetve a feszültségingadozása is nagyobb
Igy pl a 3.ik tirisztor felesleges nek tünik
Bárki elnézheti ezt, csak rajtad csattant ez most
Nem baj +oldjuk majd lefotozom és vidd el az emberednek
Hogy tudja ö is mi volt a baj

Feco2011. ápr. 02. 06:04 | Válasz | #809 
Akkor biztos rosszul láttam a műszerfal-megvilágítóégődet a fotón...
Motor után,első a család legyen!

 © Manoo2011. ápr. 01. 23:38 | Válasz | #808 
Soroksár újtelep , vagy II.kerület Mammut (itt dolgozom)

 © Szomjas2011. ápr. 01. 22:06 | Válasz | #807 
Nekem van ilyenem. Az a kérdés,hogy merre lax?
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Manoo2011. ápr. 01. 21:57 | Válasz | #806 
Akkor itt valami nem stimmel gyerekek!

Nem azt kérdeztem hova és hogyan kell becsavarni azt az izét!

Hanem hogy nem tud e valaki ilyet szerezni !!!!!

 © Szomjas2011. ápr. 01. 21:34 | Válasz | #805 
Mosquito köszi a linkeket, még alszok rá párat.
Guszti eddig miért nem reklámoztad az indexrelét? Majd jelzek,ha szükségem lesz rá.
A maja klub német nagykövete. ;)

tamas2011. ápr. 01. 21:23 | Válasz | #804 
Valami izét...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522011. ápr. 01. 21:15 | Válasz | #803 
A második kérdésedre válaszolt a Fecó! Arra az izére!
Egyébként ha ujjaiddal nem tudod becsavarni akkor egy pár centi hosszú, izzó fejével méretes műanyag csövet tolj az izzó elejére és úgy sikerülhet!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Manoo2011. ápr. 01. 20:41 | Válasz | #802 
Ez oké is ,de még mindig nem vágom mire irtad ,hísz én semmi ilyen jellegű kérdést nem tettem fel :-)

Feco2011. ápr. 01. 20:26 | Válasz | #801 
A műszerfal belseje egy panel. Amikor beteszed ezt az égőt ezzel foglalattal, könnyű megsérteni vele a panel érintkezőjét.
Motor után,első a család legyen!

 © Manoo2011. ápr. 01. 20:17 | Válasz | #800 
Ezt most nem értem mire írod???

Feco2011. ápr. 01. 19:09 | Válasz | #799 
Én becsavartam kézzel nem kell hozzá semmi.Arra vigyázz elfordításkor ne sértse meg a panelon az érintkezőket.
Motor után,első a család legyen!

 © Manoo2011. márc. 31. 22:42 | Válasz | #798 
Jó estét mindenkinek !

Rögtön lenne két kérdésem is :

Lebontottam a műszerfal mögötti idomot ,hogy kicseréljem az első fék kapcsolóját és találtam két vezetéket ami sehova nincs bekötve :



A vezeték másik vége a műszerfalba megy bele egy különálló izzóhoz ami a leírás alapján riasztás jelzőfény lenne ! Hova kell ezt bekötni ?????

A másik , esetleg nincs valakinek eladó ilyen izzó becsavaró ízéje ami a müszerfal aljába kell betekerni világitáshoz?


 © SPOJLERES2011. márc. 30. 21:25 | Válasz | #797 
Megoldható a ledre is a 3 kivezetés
De megám
Ja ésha kell 2000 ért van ledhez villogó relém

Mosquito2011. márc. 30. 21:03 | Válasz | #796 
EZ felejtős! Ami jó az az SMD és a minnél több ledes cuc!LEDvagy a szalagos led!LED 2 Sajna ami jók azok nem olcsók! De azoknak rendesen van fényerejük! Indexbe is felejtős mert a kisebb fogyasztás miatt gyorsabban fog pislogni az indexed! Új relével orvosolható/ Amibe ahová érdemes LEDet tenni az a fék,helyzetjelző, rendszám világítás,és csomagtartóba szerintem. És amilyen a bura olyan LEDet kell venni! Fék-piros-piros LED.. Ahol szeretnéd hogy világosság légyen oda hideg fényű LEDet vegyél. csomagtatyi,rendszám.

 © Szomjas2011. márc. 30. 17:52 | Válasz | #795 
Féklámpa led
Érdemes lenne ezt megvenni? Csak 12 db led van benne azért kérdem.Indexhez van 36 ledes és az nagyon tuti,viszont nem jó a 21/5 W-os helyére,mert csak egy kivezetése van.Egyféleképpen lehet használni,külön kéne megoldani a helyzetjelző világítását.
A maja klub német nagykövete. ;)

talicskas2011. márc. 27. 19:45 | Válasz | #794 
:-).....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2011. márc. 27. 18:02 | Válasz | #793 
Az újra gondoltam...
Motor után,első a család legyen!

 © Manoo2011. márc. 27. 18:00 | Válasz | #792 
Abszolut nem müködik tehát a vizsgán se menne át!

Feco2011. márc. 27. 17:59 | Válasz | #791 
Talán kihúzza vizsgáig.
Motor után,első a család legyen!

 © Manoo2011. márc. 27. 17:58 | Válasz | #790 
Hát most én is megrendeltem ,remélem jövőhéten megjön ,mert így vizsga előtt elég vicces látvány lenne!

Feco2011. márc. 27. 17:57 | Válasz | #789 
Cseréltem már én is de amit rendeltem bele egy hétig volt jó.Az olasz utángyártott csak pénzkicsalás.Magam szerkesztettem bele egy svájci kapcsolóból.
Motor után,első a család legyen!

SomTom2011. márc. 27. 16:41 | Válasz | #788 
Pattintod. :-)
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

SomTom2011. márc. 27. 16:40 | Válasz | #787 
Könnyű leszedni a kapcsolót, utánna csak szétpantittod. Valószinűleg az érintkezővel lesz gond. A WD40-et kihagynám!
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © Manoo2011. márc. 27. 10:03 | Válasz | #786 
Okés , megpróbálom!

 © Wiking2011. márc. 25. 04:32 | Válasz | #785 
Helló!
Féklámpa kapcsoló az adott karhoz.
Valószinűleg beszorult, vagy tönkrement. Próbáld megkeresni a karon, és mozgasd meg kicsit, ha nem javul meg a mozgatástol akkor még talán kis olajjal lehet próbálkozni(WD40) Leszedve persze és úgy befújni. Ha ez sem hoz eredményt, akkor csere.

 © Manoo2011. márc. 25. 01:04 | Válasz | #784 
Sziasztok!

Ma vettem észre hogyha behuzom az első féket akkor a féklámpák nem égnek ha a hátsot húzom akkor rendesen kigyulladnak!
Tudom ezer hiba miatt lehet ez dehátha valakinek van valami konkrét ötlete!

Feco2011. márc. 24. 20:39 | Válasz | #783 
Nem azért írtamEngem már üldöz ez a vudu átok!!
A vas ment is de önindító már nem !!A benzinkúton bikáztunk!!
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2011. márc. 24. 20:09 | Válasz | #782 
Amugy fesszabájzó nélkül is mennie kellene a mocinak
Vagy lemerült?
Nincs töltésjelződ?

 © SPOJLERES2011. márc. 24. 20:02 | Válasz | #781 
Garanciás ;-) küd el postán expreszbe megcsinálom

Feco2011. márc. 24. 18:54 | Válasz | #780 
Guszti!! Természetesen megint szívtam a feszkoval!! A közepe felfújódott ( a rohadék) mint a szomszéd tehene, és nem tudtam hazajönni a benzinkúttól!Ha nincs ott a Mészizs még mindíg tolom hazafelé!!
Motor után,első a család legyen!

ZsViktor2011. márc. 23. 22:10 | Válasz | #779 
Hát nekem valahogy nem jött össze, igaz csak 2 békéscsabai boltban kérdeztem, egyik helyen (Italmondo) leghamarabb 3 hét múlva hoznak, a másik helyen (Robo-Go) meg hoznak elvileg holnap, de vagy 9 ezer, vagy 13-14 ezer pénz lett volna. Bár még ez is jó, ahhoz képest, hogy az első helyen az eladó csaj 33 ezerért mondott egy márkát. Ahhoz valahogy nem volt kedvem... Ez volt kb 4 éve is, amikor megvettem az előzőt, akkor is vártam rá 2-3 hetet. Meghát persze az ár se mindegy. Ez van, próba szerencse, pár embernek már bevált.
Adminisztrátor, fórum moderátor

 © Szomjas2011. márc. 23. 22:04 | Válasz | #778 
Lehet szerezni 6,5 Ah-s zselés akkut,csak 8000 pénz.
A maja klub német nagykövete. ;)

ZsViktor2011. márc. 23. 21:42 | Válasz | #777 
Naszóval, ma én is meguntam, hogy nem lehet a 250-esbe akksit szerezni, így beleoktojáltam egy 7Ah-s riasztós akksit, ahogy Topi is írta, azzal a módosítással, hogy nem forrasztottam rá az aksira a vezetéket, hanem az akksira való "rádugós" sarut forrasztottam rá, a másik oldalra meg ugyanolyan szemes sarut tettem, mint a gyári, 6-os csavarral összefogva. Így bármikor cserélhető, visszaalakítható. Eddig nem támogattam ezt a módszert, de most kipróbálom, sokat nem vesztek vele. Ez legalább mindig van a polcon. Egyébként szinte pontosan akkora, mint a gyári akksi, szépen becuppan a helyére.
Adminisztrátor, fórum moderátor

Sanci2011. márc. 23. 14:29 | Válasz | #776 
Kösz fiúk a válaszokat!!
Ha egység van, nincs kétség!

 © Jin_Ke2011. márc. 22. 13:00 | Válasz | #775 
Nekem is az van, szóval elvileg jónak kéne lenni, ha meg nem 3 napon belül visszavihetem, köszi TopJoe

TopJoe2011. márc. 22. 12:57 | Válasz | #774 
nekem 250em volt abba belement.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Jin_Ke2011. márc. 22. 12:52 | Válasz | #773 
Riasztó akku

Tehát elvileg akkor ez jó kell hogy legyen bele, csak 151mm ír, az elvileg még neccesen de pont belemegy ugye?

 © Jin_Ke2011. márc. 22. 12:49 | Válasz | #772 
Köszönöm, akkor elvileg még saru nélkül is meg lehetne oldani egy egy kis csokival

TopJoe2011. márc. 22. 12:35 | Válasz | #771 
ledes relet eddig csak vateran talaltam.igaz mashol nem is kerestem.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2011. márc. 22. 12:34 | Válasz | #770 
Ha 250 majad van szamla nelkul 2900ert tudok adni 7.2 Ah at,ennyiert szerezzuk be.van raktaron de el kellene erte jonni v elvitetni valahogy. Ha eljossz erte bekotom neked.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Szomjas2011. márc. 22. 12:29 | Válasz | #769 
Ilyen indexrelét hol árulnak a ledes égőhöz?
A maja klub német nagykövete. ;)

TopJoe2011. márc. 22. 12:11 | Válasz | #768 
Szia 250 majaba kell? Hol laksz? A legjobb megoldas ha a megfelelo keresztmetszetu vezeteket raforrasztod az akkura.Majd a vezetek vegere tegyel kis rez fulet amit hozza tudsz csavarozni a gyari saruhoz igy barmikor eredetire visszaallithato. boltot majd holnap du tudok reresni. Esetleg keress ra googleban riaszto akkura. 12V 7 vagy 7,2 Ah.s. a legjobb lenne a 9As de az nagyon ritka. Ez a meretben belevalo. Holnap du.kerulok rendes netkozelbe addig csak mobil netem van.Ha nem talalsz keresek holnap.

Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Jin_Ke2011. márc. 22. 11:55 | Válasz | #767 
Sziasztok!

TopJoe tudsz nekem segíteni akksi ügyben? Tamás említette, hogy van egy bolt ahol árulnak olyan riasztó akksit ami jó Majába, csak valamit mókolni kell a saruval. Meg tudod mondani esetleg a bolt nevét és hogy ott tudnak-e adni megfelelő kábelt és sarut a szereléshez?

Előre is köszönöm

orpi552011. márc. 22. 07:06 | Válasz | #766 
Igen a LED szalag 12V.-os,simán be lehet kötni a rendszerbe.
Egyébként ahogy Topi írja,a ledes irányjelzőhöz valóban a legtöbb esetben úgynevezett "terhelésfüggetlen"indexrelé kell,mivel a ledes izzónak jóval kisebb a fogyasztása,és az eredeti relé ezt úgy érzékeli,mintha kiégett volna valamelyik izzó,és jóval gyorsabban villog.
Az én Majámon is asszimetrikus az izzófoglalat kialakítása,lehet kapni ilyen ledes izzót is,de ha a szimetrikusnak lereszeled az egyik bütykét,akkor belerakható ebbe a foglalatba,és simán megáll.


Első ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől