|
|
|
2011. ápr. 26. 14:01 | Válasz | #874 | |
Hogy hogy?? | |
© SPOJLERES | 2011. ápr. 26. 13:48 | Válasz | #873 |
Feco EZ Elég jó ár egy utángyártott szabájzoért De másnak is Elmondanám hogy a maja150 es szabájzoba ugyanojan értékekkel biro alkatrészek vannak mint a 250 ill 400 as sőt az 500 Atlanticba is csak a csatlakozás más |
2011. ápr. 25. 20:36 | Válasz | #872 | |||
Kiégett a tompított... Vagy, ha a kapcsolód be van oxidálódva (mivel ezek nincsenek berelézve) az is megtréfálhat. De mielőtt belebonyolódsz a nyálba, vedd le a szélvédő és a lámpa közötti U alakú idomot ész az izzót alaposan vedd szemügyre meg az izzó csúszócsatlakozóit is. | |||
| |||
2011. ápr. 25. 20:31 | Válasz | #871 | |||
Villamos szakértő club társak segítségét kérem. 97-es 250 YP-ről van szó. Járó motornál ugye világítani kellene a tompítottnak. Nálam csak a helyzetjelző kis izzó világít. Kapcsolásra a reflektor nem reagál csak marad a helyzetjelző. Ami érdekes: fénykürt működik. Hol a hiba ?
| |||
|
© Laller | 2011. ápr. 23. 10:46 | Válasz | #870 | ||
Na akkor a 7 végi összegzés :-) Ma egy hete hogy minden nap tökéletesen indul a gép nap 2-10 szer :-D feszültséget nem mértem mert jó és ezért nincs kedvem szétszedni :-P 300km menetem a héten idáig.Nyah
| |||
|
© Laller | 2011. ápr. 19. 21:31 | Válasz | #869 | ||
Én banner 12v 7.5ah vettem ennyiért.Csak úgy le írtam :)
| |||
| |||
© Jin_Ke | 2011. ápr. 19. 21:22 | Válasz | #868 |
Sziasztok! 13. kerület Váci úti GP Batteries. 12V 9Ah zselés UPS akksi 5.500 ft. |
© Szomjas | 2011. ápr. 19. 20:01 | Válasz | #866 | ||
Hétvégén csinálj egy összesítést,hogyan indult a gép és a megtett kilométerek számát! Aztán mérj rá az akkufeszültségre meg ilyesmi. Abból,hogy mindig beírod indul a gép,abból szinte semmit nem tudunk meg ezen a tényen kívül. Tanulni szeretnénk a te tapasztalotodból is ezért öntsd számokba! Hálánk nem marad el. | |||
|
2011. ápr. 19. 19:50 | Válasz | #863 | |||
Én várom az infókat! Amióta a full lemerült akkumat felizgattam, azóta még eddig mindig indított! Remélem, hogy nem a találkozón fog negatívan bizonyítani! | |||
| |||
© Laller | 2011. ápr. 19. 19:07 | Válasz | #858 | ||
Ma is indult frankón a gép
| |||
|
© SPOILERES | 2011. ápr. 18. 20:38 | Válasz | #857 |
próbáltam magyarul irni de ezek szerint nem sikerült na majd egy sör mellett tolmácsolom neked valamejik nap :) | |
© Laller | 2011. ápr. 18. 19:44 | Válasz | #854 | ||
Nem csak indítgatom teeeee :-) Megyek vele melóba az 6km vagy ide-oda :)
| |||
| |||
2011. ápr. 18. 19:38 | Válasz | #853 | |||
Addig indídgatod amíg azért nem indul már mert már sokat indítgattad!!Minden önindítás után menni kéne 10-15 percet a gépnek.
| |||
| |||
© Laller | 2011. ápr. 18. 19:30 | Válasz | #852 | ||
Na apám ez olyan volt mint amikor " multiplikátorban oborol a huppancs" :-DDD Egy szót sem értettem :-)) Új zselés riasztó aksim van 12 v 7.5 ah. Csak vmi üzemzavar volt szerintem vagy a startrelém nem volt tökéletes vagy magam sem tudom :-D 3 napja jól szuperál.Holnap lesz a 4ik teszt nap :-)
| |||
| |||
© szabinyo | 2011. ápr. 18. 18:50 | Válasz | #851 |
De jól hangzik,kár hogy nem magyarul írtál. :))
| |
© SPOILERES | 2011. ápr. 18. 18:36 | Válasz | #850 |
szia nekem is szarakodott az aksi valószinű elszulfátosodott és vettem bele akuvit et majd felét bele öntöttem és kreáltam egy deszulfátor nevezetű akku regeneráló készüléket ez elektromos és helyre hozta az aksit nekem is 1 hét alatt lemerült meg ha rajta hagytam a riasztót akkor 2-3 nap alatt de mostmár 2-3 hetet is kibir most még tesztelem az aksit rátettem egy ledet 10mA el meritem meg látjuk mit produkáltam össze addig járok egy másikkal próbából de nem nagy távolságokat csak munkába és ha rátöltesz akkor impulzus töltővel tedd mert az aksik ezt szeretik jobban vagy a fázishasitásos töltöket ami tirisztoros ,kapcsolo üzemű teljes egyenáramú töltőknél a szulfátosodás nem gyengül hanem ugy marad és a lényeg a szulfátok feloldása az elektrolitba vissza ezt olvastam nem magamtól jöttem rá :) :( | |
© Laller | 2011. ápr. 18. 18:14 | Válasz | #849 | ||
Ma reggel indul,délután indult :) Van remény :)
| |||
|
© Laller | 2011. ápr. 17. 00:05 | Válasz | #848 | ||
Ma délben indult a vas éjszaka 11kor szintén indult pöpecül :) Meglátom holnap mit mutat :)
| |||
|
© Laller | 2011. ápr. 15. 20:41 | Válasz | #847 | ||
Nekem írtad ezeket :) Én még nem sokat használtam a motort így az aksit sem ezért még tesztelem hogy mi újság! Na de 2 napig pöpecül indul harmadnap meg nem? Ha 2 hetente rá kéne tölteni az még el menne egynek na de 2 naponta az nem fasza!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. ápr. 15. 20:26 | Válasz | #846 | ||
Már valakinek irtam,hogy a riasztó aksik másként müködnek mint a hagyományosak.Ezeket állandó töltöáramra tervezik hiszen bevannak kötve egy hálózati egységbe,kicsi,de folyamatos üzem,igy a töltése is ugye folyamatós.Nekem is ilyen van és kb 2hetente ráteszem kis töltöáramra és rajta van kb 10órát,(csepptöltés szerünen...Ezt a risztókkal foglalkozó kollégám is mondta.Nekem most nincs vele gondom.A majánk töltési rendszere másként müködik igy elöfordulhat hogy az ilyen tipusu aksit nemtudja rendesen felltölteni. Ezért aztán a kis keresztmetszetü polusok miatt nem elég az ind,feszültség.)töbszöri inditozás és kevés megtett km is szerepet játszhat.Ezek saját tapasztalatokon is alapszik.Elöfordulhat hogy másnál ez nem igy müködik.Nálam ez van
| |||
| |||
© Laller | 2011. ápr. 15. 20:11 | Válasz | #845 | ||
Hát úgy 4-5 órát de fogalmam sincs mennyivel töltöttem mert nem az enyém a töltö egy 3 fokozatban állítható régi magyar töltö volt az :-) 13.7 volt benne amikor le vettem de meg sem langyosodott!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. ápr. 15. 20:09 | Válasz | #844 | ||
Mennyi ideig töltötted egyfolytában kis töltőárammal???
| |||
| |||
© Laller | 2011. ápr. 15. 20:05 | Válasz | #843 | ||
Meg olyat csinált hogy kedden indult szerdán indult csütörtökön már nem.Pedig új az aksim.Ilyen riasztó aksi.Ma feltöltve fasza.Kiváncsi leszek csinálja e holnap meg azután?Ha nem akkor félek vennem kell egy valóban bele való aksit,bár itt azt írják az emberek hogy jónak kell vele lennie!
| |||
|
© Laller | 2011. ápr. 15. 20:02 | Válasz | #842 | ||
Generátor rossz volt úgy vettem.Azt megcsináltuk.Most tölt fasza.Tegnap kminyírtam a start relét.Vettem egy hasonlót azt bele barkácsoltam ma :-)
| |||
|
© Laller | 2011. ápr. 15. 20:01 | Válasz | #841 | ||
:_) Még csak rosszat tapasztaltam eddig :-D Mindig csak bütykölöm a vasat :-)
| |||
| |||
© attila633 | 2011. ápr. 15. 19:35 | Válasz | #840 |
Kösz a válaszokat! Én sem ragaszkodom a gyári reléhez, csak az a baj, hogy általában (10W+10W+3W)-os izzókhoz való reléket lehet kapni, ebben meg (21W+10W+3W)x2 van. Mondjuk az első 21W-os izzókat ki lehet cserélni 10-esre, de akkor az talán kevésbé lesz látható. Egyébként lehet, hogy a túlzott töltőfeszültség a ludas, mert az indexrelé rendesen melegszik. Az jó hír, hogy a fesszabályzó javítható, mert egy újnak horror az ára. Asszem itt olvastam, hogy valaki (talán Guszti kolléga) gyárt valami megfelő darabot? Egyébként Pesten lakom, a XV. kerületben. |
© Szomjas | 2011. ápr. 15. 19:33 | Válasz | #839 | ||
Laller légyszi oszd meg velünk is a tapasztalatodat! Szomjazzuk a szavaidat.
| |||
| |||
© Laller | 2011. ápr. 15. 19:25 | Válasz | #838 | ||
ÉN nem találtam de az nem azt jelenti hogy nincs is ott :-) Meg oldottam amúgy a kérdést saját kútfőből :-)
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. ápr. 15. 18:01 | Válasz | #837 |
Sztem a service manualba ami letölthető abban van elektromos rajz szinezéssel és arról +tudhatod
|
© Laller | 2011. ápr. 15. 16:12 | Válasz | #836 | ||
Feltételezem a piros a pozitív és a zöldsárgának is pozitívot kell adnom ! ?
| |||
|
© Laller | 2011. ápr. 15. 16:11 | Válasz | #835 | ||
250majám van.El rontottam az indító reléjét :-( Vettem egy hasonló relét.Ennek a 2 nagyáramon kivül még 2 ki vezetése van.Az eredeti relének meg 3 volt! Eredeti: piros,fekete,zöldsárga.Ki tudja mi mi ? :-)
| |||
|
© Laller | 2011. ápr. 15. 16:09 | Válasz | #834 | ||
Halihó :)
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. ápr. 15. 15:56 | Válasz | #833 |
Valóban sok az 13.8-14.4 ig a jó De az indexnek nem sok köze lenne hozzá Merre lax Szakember kell feltétlen Fesszabájzot ne dobd el töbnyire javitható |
2011. ápr. 15. 15:14 | Válasz | #832 | |||
Ez a töltés szerintem is sok! Valamint ez már akár okozhat olyat is, hogy beégeti a relé érintkezőjét és máris minden tud villogni. Az, hogy nem kaptál gyárit szerintem csak egy dolog, kell valami helyettesítőt keresni és megfelelően csatlakoztatni/átforrasztani/. Keress egy villamos szakit! | |||
| |||
© attila633 | 2011. ápr. 15. 11:22 | Válasz | #831 |
Üdv mindenkinek! Van egy problémám, amivel nem boldogulok. A napokban azt vettem észre a 125-ös Majesty-men, hogy amikor indexelek akkor pár villogás után mindkét oldali index elkezd villogni. Érdekes módon a reggeli hűvösben nem csinálja, de amint melegebb az idő rögtön elkezdi. Én a villogó relére gyanakszom (5SE-H3350-00), amit ki is cseréltem volna, de sehol nem találok. Az sem tetszik, hogy 15,8-16V töltést mérek (bármekkora fordulaton), ami szerintem sok. Én úgy tudom, hogy 14,5-14,8V a normális. Remélem tud valaki segíteni. |
© SPOILERES | 2011. ápr. 11. 20:21 | Válasz | #830 |
Talán megint káromkodtam kicsit nem baj ha tudok megyek gelsére de nem tudok semmi biztatót csak azt hogy valakivel megyek mert egyedül unalmas lenne talán Tamásékhoz csapódok ha lehet majd | |
2011. ápr. 11. 20:15 | Válasz | #829 | |||
Köszi a választ de az alkatrészeket ilyen mélységben nem ismerem és nincs is időm belebonyolódni.Nagyon bízom benne, hogy ezzel a vudu átok leesik a feszkókérdésről mert az az utóbbi félévben szinte csak ezzel foglalkoztam. Most Gelsén nem is, de Egerben bízom benn e összefutunk végre!! | |||
| |||
2011. ápr. 11. 09:42 | Válasz | #828 | |||
És ez jó lesz? ehhez nem kell az ellenállást variálni? Guszti nem tudom meg mérni, mert nincs mivel. | |||
| |||
© SPOILERES | 2011. ápr. 11. 09:29 | Válasz | #827 |
és mitszólnál ehez 45 leddel
|
© SPOILERES | 2011. ápr. 11. 09:25 | Válasz | #826 |
megkéne mérni mekkora teljesitményt vesz fel és abbol kiszámolni a 18db ra jutó watt számot ugyanis 18x2.6vx0.02A rel az kb 0.932W ennyit kellene felvennije legalább vagy lehet kicsit többet mert van a ledek előtt ellenálás és az is fogyaszt szóval ha tudod mérd meg és az is lehet hog ha szétszedhető akkor kissebb értkű ellenálásokkal jobban fog világitani de van az ijen égőnek egy másfajta ledes variációja aminek sárga szinű a led közepe de fehéren vagy pirosan világit na az erősebb fényű lenne szóval mérd már meg legalább az átfojó áramot köszi | |
2011. ápr. 11. 09:13 | Válasz | #825 | |||
Kösz Guszti! De már ilyent vettem. Az ellenállásokhoz nem értek... Ezért azt terveztem, hogy veszek vízálló led szalagot és a kapaszkodó aljára felragasztom, a féklámpa kiegészítésére. De ha ez az ellenállásos biz-baz kütyűt egyszerűen beépíthetően be tudnám rakni.... | |||
| |||
© SPOILERES | 2011. ápr. 11. 09:01 | Válasz | #824 |
Sanci nem kell elfelejteni azt mert van olyan led ami erősen világit vagy többet kell bele rakni nekem is ledes a hátsó lámpám és megvan ugy oldva hogy az 5w osnak megfelelőrészt egy nagyobb ellenáláson keresztül kap feszültséget igy ezért gyengébben világit ha pedig fékezek akkor a kissebbi ellenáláson keresztül kapja ami akkora áramot hajt át a ledeken amit max elbir én a CORÁBA láttam neked való ledes izzókat de ne mvolt occso kb 1500 piz aszem de lehet du megnézem és tipust felirom meg lefotozom pontos árral, volt több is | |
© SPOILERES | 2011. ápr. 11. 08:56 | Válasz | #823 |
HY melegedni fog majd később de sztem elirtad a testre nem 0 ohm mert akkor nem müködne hanem végtelen ill szakadás a generátor tekercséről van szó mint irtam előzőleg ez egy másik kapcsolás ebben nagyobb feszültségü a referencia osztón lévő zénerdióda ami nem olyan müködésben van jelen mint az egyébb és gyári ill előző szabájzókban hanem másképp de ezzel is müködik viszont nem tudok egyszerüen rajta feszültséget állitani mint a többinél pl jumpereléssel illetve megoldható lenne de csak durva lépésekben kb 0.7Volt vagy különleges alkatrészekkel 0.4Volt de ennek semmi jelentősége nincs ja és épp mondani is akartam hogy ennek már nem lesz nyugalmi áramfelvétele tulajdonképpen a 0,12mA is sok de az is lehet hogy az mérési pontatlanság lehet persze ez elhanyagolható a 11.8mA is kevesebbnek kellene lenni aszem kb 4-6mA nak viszont kicsit érzékenyebb a fordulatra de ez betudható annak is hogy aa gyári bt151 es tirisztor helyett aminek a gate árama 15mA ehelyett az embered belerakott egy bt152 aminek viszont 32mA de ez nem nagy gond hiszen elvileg tudja ezt csak nagyobb fordulaton másképp müködik és a nagyobb nyitó áramszükséglet miatt nem mertem belerakni a gate ra egy terhelő ellenálást ami segitené a naygobb fordulaton a feszültség megmaradását amugy az embered által belerakott 25A es dióda hidat is benne hagytam mert az se romlott el és elég jó áramú a gyári 16A es sel szemben a Topi 380wos atlantic szabájzójába sincs csak 16a es dióda szóval ha a többi nem romlik el ez elvileg örök életű lenne Gelsére azért nem jelentkeztem még mert nemtom hogy elengednek e sajna havi egy szabad hétvégém van a főnők meg nem szeret csak hétközbe elengedni talán irigy nem tom egerről se tudok még sokat mondani de délutános leszek és kb 11h ig ott tudok lenni ha nem engednének el de igyekszem én most hétvégén leszek szabad és ettől számolva négy hetenként tudok bárhova elmenni plussz hétközbe néha na meek hunyni mert éccakáztam | |
2011. ápr. 11. 07:46 | Válasz | #822 | |||
LED izzó a hátsó lámpába 21/5W! Szerintem, felejtse el mindenki! Miért? Mert nagyon- nagyon kevés a fényereje! Nagyon kevés! A világítás még csak csak, de a fék lámpa fényereje 0. Nappal szerintem teljesen észrevehetetlen. | |||
|
2011. ápr. 06. 19:38 | Válasz | #821 | |||
Guszti!!! Fázisok egymás közt 0,9-1,1 Ohm Testre 0 még nagyobb méréshatáron is. Bejövő háromfázisú váltó fesz 28- 56 V, de a nagyobb frekin már valszeg nem pontos a műszerem. Nagyon OK a cucc, alapjáraton 13,7-13,8V Érdekes bekapcsolt világítással is alapon ugyanennyi de gázon 13,1-13,2V.Szerintem jó. Még egy érdekesség, minden nélkül 0,12mA-t enged a másik 11,8 mA-ral szemben.Többször is megmértem mert nem akartam elhinni. Hosszabb próbára nem volt időm, de kézben fogva nem melegedett. Az anyagi részét imailben vagy Egerben megdumcsizzuk.. Gelse?? | |||
|
2011. ápr. 05. 07:01 | Válasz | #820 | |||
Köszi! Én meg azt hittem, hogy "alkoholos" állapotomban elfelejtettem a MEHET gombra klikkelni! Ezért írtam le még egyszer! | |||
| |||
2011. ápr. 04. 22:43 | Válasz | #819 | |||
Azért nem mindegy hogy megszakítós vagy elektronikus gyújtásvezérlése van-e! Mikor a Ladába betettem a HAL-os gyújtást, abba is kellett trafót is, de még kábeleket is cserélni. Szakembert kívánó feladat. De láttam már olyan trafót is, aminek 4 kivezetése volt, plusz a főkábel az elosztó felé. No de a téma OFF, mert ez a más típusba tartozik. Egyszer már átraktam!!! | |||
| |||
2011. ápr. 04. 17:40 | Válasz | #818 | |||
Köszi! Igazából az lenne a kérdésem, hogy Trafó-Trafó csak 12 voltos legyen és kész? Természetesen én is abba az irányba megyek, hogy lehetőleg két kivezetéses és lehetőleg méretben is azonos legyen, csak a működésével illetve a csereszabatosságával nem vagyok tisztában! | |||
| |||
2011. ápr. 04. 15:17 | Válasz | #817 | |||
Szia. Ilyen van a suzuki ignisben is és szép kicsi, nem nagy brutál.Szerintem bőven jó a Gold-ba is. ( suzuki alkatrész meg olcsó )
| |||
| |||
2011. ápr. 04. 13:50 | Válasz | #816 | |||
Hozzáértőktől kérnék szakmai tanácsot! Nem Majás téma lesz! Van az úgynevezett két csöcsű gyújtótrafó! Ilyen van a kispolskikban, a fűnyíró traktoromban és a GoldWingban is. Na ez a trafó a fűnyíróban megadta magát és simán helyettesítettem a normál egy kivezetésűvel, csak épp 2db-ot raktam be helyette. Mi a véleményetek? Ha véletlenül oda érek, hogy a Gold is megadja magát, akkor jó lehet bele a Kispolskié, vagy rakjak minden hengerhez külön trafót, vagy a gyárit kell majd megvennem? Mi a fő lényege a trafónak? Az, hogy 12 voltos legyen és kész, vagy valami más adatot is figyelembe kell, illik venni? Köszi | |||
|
2011. ápr. 02. 20:42 | Válasz | #815 | |||
Nemtom valahonnan a netről.
| |||
| |||
2011. ápr. 02. 20:08 | Válasz | #814 | |||
Guszti, valahogy nekem is meg kellene kapnom mert aztán nagyon nem akarok szerelgetni már. Szezon van
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. ápr. 02. 18:58 | Válasz | #813 |
Honnan vetted a rajzot mert ezt a variáciot még nem nagyon láttam ugy emléxem Ugyanazokat a 25Amperes diódákat rakom be ami benne volt meg a 3db bt 152 is marad a többi lesz más Hétfőn feladom | |
© Szomjas | 2011. ápr. 02. 18:04 | Válasz | #812 | ||
Javítok: nincs ilyenem. A 250-esben másképp van megoldva a világítás.
| |||
| |||
2011. ápr. 02. 18:03 | Válasz | #811 | |||
Nem viszem sehova az ő lemezük lejárt.Az a lényeg átnézted és hibát találtál.Azt mondogatták biztos nem jó a rajz.Azt csinálta alapon nagyobb feszkót adott mint gázon. Köszi majd erre még visszatérünk... | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. ápr. 02. 08:03 | Válasz | #810 |
Feco a fesszabájzónak amit küdtél van egy kis hibája mégpedig az egyik fázis negativ diódája test felőli vége nem lett beforrasztva igy a készülék még üzemelhet de kisseb a terhelhetősége és üresjárásban vagy kis terheléssel megugorhat a feszültség Illetve a feszültségingadozása is nagyobb Igy pl a 3.ik tirisztor felesleges nek tünik Bárki elnézheti ezt, csak rajtad csattant ez most Nem baj +oldjuk majd lefotozom és vidd el az emberednek Hogy tudja ö is mi volt a baj |
2011. ápr. 02. 06:04 | Válasz | #809 | |||
Akkor biztos rosszul láttam a műszerfal-megvilágítóégődet a fotón...
| |||
| |||
© Manoo | 2011. ápr. 01. 23:38 | Válasz | #808 |
Soroksár újtelep , vagy II.kerület Mammut (itt dolgozom)
| |
© Szomjas | 2011. ápr. 01. 22:06 | Válasz | #807 | ||
Nekem van ilyenem. Az a kérdés,hogy merre lax?
| |||
| |||
© Manoo | 2011. ápr. 01. 21:57 | Válasz | #806 |
Akkor itt valami nem stimmel gyerekek! Nem azt kérdeztem hova és hogyan kell becsavarni azt az izét! Hanem hogy nem tud e valaki ilyet szerezni !!!!! | |
© Szomjas | 2011. ápr. 01. 21:34 | Válasz | #805 | ||
Mosquito köszi a linkeket, még alszok rá párat. Guszti eddig miért nem reklámoztad az indexrelét? Majd jelzek,ha szükségem lesz rá. | |||
| |||
2011. ápr. 01. 21:23 | Válasz | #804 | |||
Valami izét...
| |||
| |||
© passat52 | 2011. ápr. 01. 21:15 | Válasz | #803 | ||
A második kérdésedre válaszolt a Fecó! Arra az izére! Egyébként ha ujjaiddal nem tudod becsavarni akkor egy pár centi hosszú, izzó fejével méretes műanyag csövet tolj az izzó elejére és úgy sikerülhet! | |||
| |||
© Manoo | 2011. ápr. 01. 20:41 | Válasz | #802 |
Ez oké is ,de még mindig nem vágom mire irtad ,hísz én semmi ilyen jellegű kérdést nem tettem fel :-)
| |
2011. ápr. 01. 20:26 | Válasz | #801 | |||
A műszerfal belseje egy panel. Amikor beteszed ezt az égőt ezzel foglalattal, könnyű megsérteni vele a panel érintkezőjét.
| |||
| |||
© Manoo | 2011. ápr. 01. 20:17 | Válasz | #800 |
Ezt most nem értem mire írod???
| |
2011. ápr. 01. 19:09 | Válasz | #799 | |||
Én becsavartam kézzel nem kell hozzá semmi.Arra vigyázz elfordításkor ne sértse meg a panelon az érintkezőket.
| |||
| |||
© Manoo | 2011. márc. 31. 22:42 | Válasz | #798 |
Jó estét mindenkinek ! Rögtön lenne két kérdésem is : Lebontottam a műszerfal mögötti idomot ,hogy kicseréljem az első fék kapcsolóját és találtam két vezetéket ami sehova nincs bekötve : A vezeték másik vége a műszerfalba megy bele egy különálló izzóhoz ami a leírás alapján riasztás jelzőfény lenne ! Hova kell ezt bekötni ????? A másik , esetleg nincs valakinek eladó ilyen izzó becsavaró ízéje ami a müszerfal aljába kell betekerni világitáshoz? |
© SPOJLERES | 2011. márc. 30. 21:25 | Válasz | #797 |
Megoldható a ledre is a 3 kivezetés De megám Ja ésha kell 2000 ért van ledhez villogó relém | |
2011. márc. 30. 21:03 | Válasz | #796 | |
EZ felejtős! Ami jó az az SMD és a minnél több ledes cuc!LEDvagy a szalagos led!LED 2 Sajna ami jók azok nem olcsók! De azoknak rendesen van fényerejük! Indexbe is felejtős mert a kisebb fogyasztás miatt gyorsabban fog pislogni az indexed! Új relével orvosolható/ Amibe ahová érdemes LEDet tenni az a fék,helyzetjelző, rendszám világítás,és csomagtartóba szerintem. És amilyen a bura olyan LEDet kell venni! Fék-piros-piros LED.. Ahol szeretnéd hogy világosság légyen oda hideg fényű LEDet vegyél. csomagtatyi,rendszám.
| |
© Szomjas | 2011. márc. 30. 17:52 | Válasz | #795 | ||
Féklámpa led Érdemes lenne ezt megvenni? Csak 12 db led van benne azért kérdem.Indexhez van 36 ledes és az nagyon tuti,viszont nem jó a 21/5 W-os helyére,mert csak egy kivezetése van.Egyféleképpen lehet használni,külön kéne megoldani a helyzetjelző világítását. | |||
|
2011. márc. 27. 19:45 | Válasz | #794 | |||
:-).....
| |||
| |||
2011. márc. 27. 18:02 | Válasz | #793 | |||
Az újra gondoltam...
| |||
| |||
© Manoo | 2011. márc. 27. 18:00 | Válasz | #792 |
Abszolut nem müködik tehát a vizsgán se menne át!
| |
2011. márc. 27. 17:59 | Válasz | #791 | |||
Talán kihúzza vizsgáig.
| |||
| |||
© Manoo | 2011. márc. 27. 17:58 | Válasz | #790 |
Hát most én is megrendeltem ,remélem jövőhéten megjön ,mert így vizsga előtt elég vicces látvány lenne!
|
2011. márc. 27. 17:57 | Válasz | #789 | |||
Cseréltem már én is de amit rendeltem bele egy hétig volt jó.Az olasz utángyártott csak pénzkicsalás.Magam szerkesztettem bele egy svájci kapcsolóból.
| |||
| |||
2011. márc. 27. 16:41 | Válasz | #788 | |||
Pattintod. :-)
| |||
|
2011. márc. 27. 16:40 | Válasz | #787 | |||
Könnyű leszedni a kapcsolót, utánna csak szétpantittod. Valószinűleg az érintkezővel lesz gond. A WD40-et kihagynám!
| |||
| |||
© Manoo | 2011. márc. 27. 10:03 | Válasz | #786 |
Okés , megpróbálom!
| |
© Wiking | 2011. márc. 25. 04:32 | Válasz | #785 |
Helló! Féklámpa kapcsoló az adott karhoz. Valószinűleg beszorult, vagy tönkrement. Próbáld megkeresni a karon, és mozgasd meg kicsit, ha nem javul meg a mozgatástol akkor még talán kis olajjal lehet próbálkozni(WD40) Leszedve persze és úgy befújni. Ha ez sem hoz eredményt, akkor csere. | |
© Manoo | 2011. márc. 25. 01:04 | Válasz | #784 |
Sziasztok! Ma vettem észre hogyha behuzom az első féket akkor a féklámpák nem égnek ha a hátsot húzom akkor rendesen kigyulladnak! Tudom ezer hiba miatt lehet ez dehátha valakinek van valami konkrét ötlete! |
2011. márc. 24. 20:39 | Válasz | #783 | |||
Nem azért írtamEngem már üldöz ez a vudu átok!! A vas ment is de önindító már nem !!A benzinkúton bikáztunk!! | |||
|
© SPOJLERES | 2011. márc. 24. 20:09 | Válasz | #782 |
Amugy fesszabájzó nélkül is mennie kellene a mocinak Vagy lemerült? Nincs töltésjelződ? |
© SPOJLERES | 2011. márc. 24. 20:02 | Válasz | #781 |
Garanciás ;-) küd el postán expreszbe megcsinálom
| |
2011. márc. 24. 18:54 | Válasz | #780 | |||
Guszti!! Természetesen megint szívtam a feszkoval!! A közepe felfújódott ( a rohadék) mint a szomszéd tehene, és nem tudtam hazajönni a benzinkúttól!Ha nincs ott a Mészizs még mindíg tolom hazafelé!!
| |||
|
2011. márc. 23. 22:10 | Válasz | #779 | |||
Hát nekem valahogy nem jött össze, igaz csak 2 békéscsabai boltban kérdeztem, egyik helyen (Italmondo) leghamarabb 3 hét múlva hoznak, a másik helyen (Robo-Go) meg hoznak elvileg holnap, de vagy 9 ezer, vagy 13-14 ezer pénz lett volna. Bár még ez is jó, ahhoz képest, hogy az első helyen az eladó csaj 33 ezerért mondott egy márkát. Ahhoz valahogy nem volt kedvem... Ez volt kb 4 éve is, amikor megvettem az előzőt, akkor is vártam rá 2-3 hetet. Meghát persze az ár se mindegy. Ez van, próba szerencse, pár embernek már bevált.
| |||
|
© Szomjas | 2011. márc. 23. 22:04 | Válasz | #778 | ||
Lehet szerezni 6,5 Ah-s zselés akkut,csak 8000 pénz.
| |||
| |||
2011. márc. 23. 21:42 | Válasz | #777 | |||
Naszóval, ma én is meguntam, hogy nem lehet a 250-esbe akksit szerezni, így beleoktojáltam egy 7Ah-s riasztós akksit, ahogy Topi is írta, azzal a módosítással, hogy nem forrasztottam rá az aksira a vezetéket, hanem az akksira való "rádugós" sarut forrasztottam rá, a másik oldalra meg ugyanolyan szemes sarut tettem, mint a gyári, 6-os csavarral összefogva. Így bármikor cserélhető, visszaalakítható. Eddig nem támogattam ezt a módszert, de most kipróbálom, sokat nem vesztek vele. Ez legalább mindig van a polcon. Egyébként szinte pontosan akkora, mint a gyári akksi, szépen becuppan a helyére.
| |||
|
2011. márc. 23. 14:29 | Válasz | #776 | |||
Kösz fiúk a válaszokat!!
| |||
|
© Jin_Ke | 2011. márc. 22. 13:00 | Válasz | #775 |
Nekem is az van, szóval elvileg jónak kéne lenni, ha meg nem 3 napon belül visszavihetem, köszi TopJoe
|
2011. márc. 22. 12:57 | Válasz | #774 | |||
nekem 250em volt abba belement.
| |||
| |||
© Jin_Ke | 2011. márc. 22. 12:52 | Válasz | #773 |
Riasztó akku Tehát elvileg akkor ez jó kell hogy legyen bele, csak 151mm ír, az elvileg még neccesen de pont belemegy ugye? | |
© Jin_Ke | 2011. márc. 22. 12:49 | Válasz | #772 |
Köszönöm, akkor elvileg még saru nélkül is meg lehetne oldani egy egy kis csokival
| |
2011. márc. 22. 12:35 | Válasz | #771 | |||
ledes relet eddig csak vateran talaltam.igaz mashol nem is kerestem.
| |||
| |||
2011. márc. 22. 12:34 | Válasz | #770 | |||
Ha 250 majad van szamla nelkul 2900ert tudok adni 7.2 Ah at,ennyiert szerezzuk be.van raktaron de el kellene erte jonni v elvitetni valahogy. Ha eljossz erte bekotom neked. | |||
| |||
© Szomjas | 2011. márc. 22. 12:29 | Válasz | #769 | ||
Ilyen indexrelét hol árulnak a ledes égőhöz?
| |||
| |||
2011. márc. 22. 12:11 | Válasz | #768 | |||
Szia 250 majaba kell? Hol laksz? A legjobb megoldas ha a megfelelo keresztmetszetu vezeteket raforrasztod az akkura.Majd a vezetek vegere tegyel kis rez fulet amit hozza tudsz csavarozni a gyari saruhoz igy barmikor eredetire visszaallithato. boltot majd holnap du tudok reresni. Esetleg keress ra googleban riaszto akkura. 12V 7 vagy 7,2 Ah.s. a legjobb lenne a 9As de az nagyon ritka. Ez a meretben belevalo. Holnap du.kerulok rendes netkozelbe addig csak mobil netem van.Ha nem talalsz keresek holnap. | |||
|
© Jin_Ke | 2011. márc. 22. 11:55 | Válasz | #767 |
Sziasztok! TopJoe tudsz nekem segíteni akksi ügyben? Tamás említette, hogy van egy bolt ahol árulnak olyan riasztó akksit ami jó Majába, csak valamit mókolni kell a saruval. Meg tudod mondani esetleg a bolt nevét és hogy ott tudnak-e adni megfelelő kábelt és sarut a szereléshez? Előre is köszönöm |
2011. márc. 22. 07:06 | Válasz | #766 | |
Igen a LED szalag 12V.-os,simán be lehet kötni a rendszerbe. Egyébként ahogy Topi írja,a ledes irányjelzőhöz valóban a legtöbb esetben úgynevezett "terhelésfüggetlen"indexrelé kell,mivel a ledes izzónak jóval kisebb a fogyasztása,és az eredeti relé ezt úgy érzékeli,mintha kiégett volna valamelyik izzó,és jóval gyorsabban villog. Az én Majámon is asszimetrikus az izzófoglalat kialakítása,lehet kapni ilyen ledes izzót is,de ha a szimetrikusnak lereszeled az egyik bütykét,akkor belerakható ebbe a foglalatba,és simán megáll. | |
|
|
|