|
|
|
2010. okt. 12. 23:06 | Válasz | #565 | |
Guszti, ezt az akksit Topitól kaptam az üvegtigris gurin feltöltve tette be induláskor, akkor szombat-vasárnap jó volt és rá 2 napra ( közben állt a moci ) már nem birta belökni, csak bikázva. Most lehuztam a sarut mig nem használom de igy pár nap után is indit, tehát az akksi jó.
| |
© SPOJLERES | 2010. okt. 12. 21:37 | Válasz | #564 |
Egyes fesszabájzokat töltés relével kötnek be mert a müködési elvükből adódóan akár 5-10-15mA is fogyaszthatnak ez tulajdonképpen nem sok De ha gyengélkedik az aksid már két nap alatt ez is elég Elsőnek töltsd fel az aksit majd jó lenne nyugalmi áramot mérni gyujtás nélkül az aksival sorba Fesszabájzoval és nélküle is Majd irok még |
2010. okt. 12. 20:39 | Válasz | #563 | |
Lackó, nem sürgetlek csak feldobtam mint témát, hogy ne unatkozzanak itt az urak. de én már Tökölön tökölök ám.
| |
2010. okt. 12. 19:39 | Válasz | #562 | |||
Gusztika! Tibinek nyomjad a tipeket, mit nézzenek végig Lackóval! Feco már adott ötletet, rajtad a sor! Mi szíjja le az akksit 2 nap alatt?
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. okt. 12. 19:36 | Válasz | #561 |
Bocsíka melózok Mindjárt | |
2010. okt. 12. 19:35 | Válasz | #560 | |||
Tibi mint emlitettem megyek majd,csak sajnos minden nap be volt táblázva, előre láthatólag szombat délután a a csalási banzáj után tudnék átmenni hozzád egy müszerrel . | |||
|
2010. okt. 12. 18:02 | Válasz | #559 | |
Sajna meg kell várnom valaki önkéntest mert mérőm sincs. Tamás, veszem a lapot. | |
2010. okt. 12. 17:49 | Válasz | #558 | |||
Húzd le a fezszabályzóról a stekkert és úgy mérj áramot az aksin.Talán...
| |||
| |||
2010. okt. 12. 15:47 | Válasz | #557 | |||
De komolyan! Guszti van még nagyon benne. Nem cukkoltalak, de olyan jól jött ki...
| |||
| |||
2010. okt. 12. 15:35 | Válasz | #556 | |
Köszi Tamás bátya.
| |
2010. okt. 12. 15:26 | Válasz | #555 | |||
Talán még Gusztiiiiiiii!
| |||
| |||
2010. okt. 12. 14:28 | Válasz | #554 | |
Most már szinte biztos hogy valami leszivja az akksit mert kipróbáltam hogy lehuztam mind2 sarut, hagytam pár napig állni a gépet és ma ahogy vissza dugtam, pöccre indult, eddig meg ha rajta hagytam 2 nap állás után már csak nyekergett kicsit és csak bikázva röffent be.Csak most hogy deritsem ki hol a hiba.GELILACKÓÓÓÓ!!!!!!!vagy TOPIIIII, vagy valakiiiiiii ....
|
© Csokáv | 2010. szept. 08. 20:42 | Válasz | #553 |
Javításban válaszolok, mert észbekaptam, hogy ez már rossz topik.
|
© Szomjas | 2010. szept. 08. 20:40 | Válasz | #552 | ||
Mi történt a másik kipufogócsavarral? Én megpróbálnám megjavítani,ha lehet. Nekem réz alátét van ott,de ha csak egy csavar fogja,akkor nem sokat ér.
| |||
|
© Csokáv | 2010. szept. 08. 19:40 | Válasz | #551 |
Köszi a tanácsokat. Végülis rendeltem a akkudokitól rendes motorba valót. Másnap (ma) itt is volt a futár vele. Feltöltöttem savval, árammal, és beszereltem... És ezután vagy 5 hónapnyi állás után beröffent a Maja. :D Na nem pöccre, de hamar. A lényeg, hogy él. Összerakom, és remélem most már ismét fogom tudni használni. Csak a kipufogót kell valahogy tömítenem rendesen, mert csak egy csavar fogja a blokkra, és kifúj. Ha a kipuff tömítő pasztából adok neki, örülni fog? |
2010. szept. 06. 08:25 | Válasz | #550 | |||
Nekem 9 AH-s van benne, pont a mérete.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. szept. 06. 06:41 | Válasz | #549 |
Sztem a 6Ah-s vagy a 7.2Ah-s pont befér csak lehet más márkájuba
| |
© Csokáv | 2010. szept. 05. 23:37 | Válasz | #548 |
Hány Ah-s biztonságtechnikai akksikat használtok? Ahogy nézem a 125-ösbe a 7,2-es épp nem fér be.
| |
© SPOJLERES | 2010. szept. 05. 22:30 | Válasz | #547 |
Ez tulajdonképpen nem üzletrontás mert árulhatna ő is zseléset ha akarna Lehet abbol nagyobb forgalma lenne;-) | |
2010. szept. 05. 22:14 | Válasz | #546 | |||
Nekem már két idényt teljesített, egy problémám volt vele, lecsúszott a saru a "-" pólusról. Semmi különleges kezelést, töltögetést nem igényelt. Tavaly télen benn aludt a motorban amíg be nem jöttek a nagy mínuszok, akkor felhoztam a szobába. Addig csepptöltől szundikált, idefönn a melegben csal szunnyadt a parkettán a sarokban. Két hónap múltán levittem, azóta is tökéletesen teljesít, idén még csak fel sem raktam töltőre egy percet sem. Ez az én tapasztalatom.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. szept. 05. 21:48 | Válasz | #545 |
igazából ha mindennap használod akkor nem kell csepp töltés ahoz sem a nagy áram meg csak inditózáskor kell max 40-50 Amper 1 másodpercre azt meg kibirja a saru más esetben pl világitás az nem az aksiről megy hanem a generátoról kivéve ha nem jár a motor ha ugy gondolod vehetsz bele tényleg zselést de akkor sztem egy feszmérőt vagy töltés jelzőt tegyél bele pár leddel és akkor tudod követni az eseményeket ha netán gyengélkdne az akksid | |
© satyapapa | 2010. szept. 05. 20:22 | Válasz | #544 | ||
Hát ez is jó megoldás. --1--Azt azonban jó tudni,hogy a riasztók akksija állandó cseptöltéses megoldásra készült,amit a mi generátorunk nem igazán tud. --2-- A riasztok akksi saruja jóval kisseb keresztmetszetü,((un.csuszosarus))ezért az átfojó áram mennyisége is korlátozott,és néha lehetnek inditási problémák ,hidegben pl. Nekem is ilyen riasztóba valo akksim van a majába (vadi ujonnan lett szerelve)és bizony néha ,eddig 4x volt vele gond(Ez évben) Ezt ugy szoktam megelözni,hogy minden hétvégén pár orára ráteszem rendes töltöre. Minderröl a szomszédomban lévö autóvillamossági mühely adott fellvilágositást | |||
|
2010. szept. 05. 20:11 | Válasz | #543 | |||
Nem akarom SirMoon üzletét rongálni, de nekem (és többeknek is) remek módon teljesítenek az azonos méretű riasztó akksik. Az áruk lényegesen kedvezőbb, csak a saruzást kell megoldani. Bocs Krisztián... | |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. szept. 05. 19:54 | Válasz | #542 |
Ja és sav van e az aksiba elég ,mert azt se árt évente ellenőrizni Nekem is épp most kellett meg is csináltam mindkét motoron Aztán kicsi töltés rá | |
© satyapapa | 2010. szept. 05. 19:53 | Válasz | #541 | ||
SirMoon-nak van akksija valoszinüleg....Kérdez rá
| |||
|
© Csokáv | 2010. szept. 05. 19:48 | Válasz | #540 |
De jól hangzik. :) Mert akkor valószínűleg csak az akksim döglött meg. Most próbáltam tölteni, és hamar azt írta, hogy tele van (elég profi töltőm van), aztán pár perc múlva már megint 10V volt. Köszi a jó hírt.
|
© satyapapa | 2010. szept. 05. 19:43 | Válasz | #539 | ||
Csokáv--ha az akksi gyenge,vagy a pl vezeték oxidált,aakor csinál ilyet.nekem is volt ilyen problémám.fellpucoltam a sarut és a vezetéket.Felltöltöttem az akksit és jó lett.
| |||
|
© Csokáv | 2010. szept. 05. 17:42 | Válasz | #538 |
Sziasztok! Megint volt egy kis időm nekiugrani a majának. Valami elektromos bajom van: indítanék, akkor a feszszabályzó kattan egyet, és ennyi. Ha leveszem az áramról, újra tudok "kattintani". Olyan, mintha ez egy biztonsági relé lenne, és valamiért lekapcsol. A másodperc törtrészéig kap áramot az önindító is. Az akksi gyengesége esetén csinál ilyet? |
© SPOILERES | 2010. aug. 06. 09:40 | Válasz | #537 |
csak az égők hejére kell betenni az ujat nem nagy dolog ha szerzel rossz égőt (mert ki vagyok fogyva belőle)megkreálom bele a ledeket | |
2010. aug. 05. 19:09 | Válasz | #536 | |
mennyi a ki-be szerelési költség,bevállalnád a szerelést?
| |
© SPOJLERES | 2010. aug. 05. 16:01 | Válasz | #535 |
Durván az 5w os égő hejett 0.5w
| |
2010. aug. 03. 23:48 | Válasz | #534 | |
Tehát durván 500ft kijön? és mennyi a ki-be szerelési költség és annyival jobb a hatásfok?
| |
© SPOJLERES | 2010. aug. 03. 21:58 | Válasz | #533 |
Na jo pedig nem drága;-) Kb 12ft egy led és egy égő hejére kb 12-24 kell max | |
2010. aug. 03. 19:12 | Válasz | #532 | |
Guszti, rendes vagy, köszi de csak vicceltem, sajna én is Dia sorsát járom, most 7végén költözök albérletbe ugyhogy pénz egy szál se főleg nem ilyen luxusra ja meg mivel nem is értek hozzá, gőzöm sincs mennyi és milyen led kellene és ki szerelné be.Majd 1x megejtjük.
| |
© SPOJLERES | 2010. aug. 03. 16:02 | Válasz | #531 |
Jó ird össze mennyi led kell Megrendelem az egyeni.hu rol Pesti gyerek jo árban árulja a ledeket | |
2010. aug. 03. 14:41 | Válasz | #530 | |
Guszti, lecserélem, segitesz? ( anyagilag )
| |
2010. aug. 03. 14:38 | Válasz | #529 | |
Topi, amugy szuper az akksi, rug rendesen, köszi akkor majd jobban figyelek meddig forditom a kulcsot
| |
© SPOILERES | 2010. aug. 02. 21:52 | Válasz | #528 |
ki kell cserélni ledesre őket és az már 5 öd annyit se fogyaszt :) |
2010. aug. 02. 21:48 | Válasz | #527 | |||
Bizony, a parkírlámpák az első és a hátsó helyzetjelzők, a rendszámtábla megvilágítás és a műszerfal megvilágítás. Egy óra alatt lemeríti ezeket az akksikat. Tőteni kell...
| |||
| |||
2010. aug. 02. 21:23 | Válasz | #526 | |||
Üdv. Amúgy rendesen inditott? Jól forgatta? parkolóállásban gondolom égnek valami fények,az meg fogyaszt. | |||
| |||
2010. aug. 02. 20:57 | Válasz | #525 | |
Urak, help, alig egy órára a kormányzár helyett parkolóállásra forditottam a kulcsot és totál leszopta az akksit, pedig topjoe-től kaptam.Létezik ilyen, és miért?
|
© Csokáv | 2010. júl. 26. 22:59 | Válasz | #524 |
Nem, az a 13-as.
|
© SPOILERES | 2010. júl. 26. 22:27 | Válasz | #523 |
az nem az inditőrelé ha a kapcsolási rajzon nem mész el akkor majd letöltöm én is és átböngészem nemsokára cak most összecsaptak a felhők a fejem felett és else tudom hesegetni őket d most lesz 3nap szabadnapom és hátha | |
© Csokáv | 2010. júl. 26. 21:47 | Válasz | #522 |
Köszi. Elkezdtem méregetni. A doksiban van egy "rövidzár relé"-nek fordított önálló cucc. (125-ös szervizkönyvben a 104-es oldalon a 6-os számú. Van ilyesmi? |
2010. júl. 26. 05:41 | Válasz | #521 | |||
A doksitárból töltsd le a rajzot aztán módszeresen végig az ellenőrzés.Ha nem csináltál még ilyent mákod lesz ha megtalálod.Ha nem megy szakember...Valszeg középen ment el valami ha minden süket.Sok szerencsét
| |||
| |||
© Csokáv | 2010. júl. 25. 21:36 | Válasz | #520 |
Igen, az akksi jó. Csak találomra mértem, pl a sisaktartó mellett jobb oldalon van egy tekercs szerű valami, amiben még van delej, szóval az biztosítékokon még túljut.
|
2010. júl. 25. 20:28 | Válasz | #519 | |||
Rá is lehetne bikázni. Biztos hogy jó az akksi? Megvan a megfelelő delej? A fejszével várj még, van láncfűrészem, felviszem... | |||
| |||
© sunes20 | 2010. júl. 25. 20:24 | Válasz | #518 |
ha semi sem mukodik akor a 30A biszti ment el vagy a relé ami melette van mert ezek a elsok a aksitol | |
2010. júl. 25. 20:18 | Válasz | #517 | |||
Meg kell keresni meddig megy el a villany.Ha a bizik tényleg jók akkor követni kell. Ha tudod.Nem könnyű.
| |||
| |||
2010. júl. 25. 19:52 | Válasz | #516 | |||
Azt írta hogy jók
| |||
|
2010. júl. 25. 19:37 | Válasz | #515 | |||
Hát ez így elég nehéz,de látatlanba, a biztiket nézném meg.Az akku mellett vannak.
| |||
| |||
© Csokáv | 2010. júl. 25. 18:54 | Válasz | #514 |
Sziasztok kedves Majások. :) Hosszú idő után újra itt. Aki még emlékszik, a 125-ösömön leszedhetetlen volt a kipuff tartó konzol. Nos, a hétvégén sikerült leszedni. Időnként vettem 1-1 új fúrófejet, fúrogattam, anyázgattam, küzdöttem. 6 acélhoz való és 3 kobalt fúrófej tönkretétele után most engedett, és lejött! Szétszedtem, féket cseréltem, stb, és összeraktam. És hogy miért ebbe a topikba írok? Mert amikor megpróbáltam elindítani, kattant egyet, majd megszűnt az "áram". Sem nem világít, sem nem nyekken, sem féklámpa, semmi. Az akksiban van áram, a biztosítékok jók - ezeket kimértem. Valakinek van ötlete? (A fejszével felaprítás az én ötletem, az foglalt. :) ) Ha van tippetek mire mérjek, megmérem.. Köszi előre is. |
© Kiss Róbert | 2010. júl. 23. 22:25 | Válasz | #513 |
Köszi,de melyik hova megy,és melyiken mennyi jön? Mind a 3 nál ilyen nagy áram jön vajon? A 2 vékony az a gyujtásé azt megtaláltam! | |
2010. júl. 23. 21:30 | Válasz | #512 | |||
na Robi utánanéztem, kb 95-100 v körül jön ki a generátorból fesz. A 3 egyforma kábel a generátoré, a másik 2 vszinű vékonyabb is ( de nem biztos)a gyújtás jeladóé.Viszont ha generátor leégett az nem olcsó,de szokták javitani is.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. júl. 23. 20:59 | Válasz | #511 |
Szisztok! Én tettem rá 1 hütö ventit!!! Számitogép venti! | |
© sunes20 | 2010. júl. 23. 20:14 | Válasz | #510 |
sziasztok no ma sikeresen megvetem a feszszabályzot 2626 HUF be is instaláltam és rá mértem álando 14V ad de elégé melegszik legalábis szerintem de meglehet hogy a orginál is hisz jokora huto bordákal van ellátva ,de a multkori fustolés után benem van a félsz
| |
© Kiss Róbert | 2010. júl. 19. 23:01 | Válasz | #509 |
Halihó! Lenne 1 kis problémám! x-max 250, össze égett a generátorból kijövö 5 vezetékböl 3, teljesen 1 szinüek! Elvileg ugyan az a blok mint a mi 250-eseink! Vki esetleg tudja melyik vezeték hova megy és mekkora áram megy rajta??? Esetleg GUSZTI!!! |
© SPOJLERES | 2010. júl. 15. 00:22 | Válasz | #508 |
Esetleg neten Mert méregengedéjes Akárkinek nemadnak | |
© sunes20 | 2010. júl. 14. 20:54 | Válasz | #507 |
no akor korbe kell néznem valahol a laborok kornyékén mert uzletben nem kaphato
| |
2010. júl. 13. 21:50 | Válasz | #506 | |||
Csak nyugodtan,azert nem rogton kell.
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. júl. 13. 19:56 | Válasz | #505 |
Mindent belerakok Csak összecsaptak a fejem felett a felhök | |
2010. júl. 13. 19:48 | Válasz | #504 | |||
Guszti,koszi.Ha lehet az ellenallasokat epitsd bele.Mostani is valtoztatja a feszt es idegesito.kosz.
| |||
|
© SPOILERES | 2010. júl. 13. 19:30 | Válasz | #503 |
párkány az jó hej az anyag az metil-etil-ketonnem tom hol lehet kapni nálunk a cégnél van | |
© SPOILERES | 2010. júl. 13. 19:29 | Válasz | #502 |
akkor rálépek gyorsan mégcsak félig van szétszedve de holnap már többet tudok mondani | |
2010. júl. 13. 19:08 | Válasz | #501 | |||
Guszti! csupan erdeklodes,sikerul valamit alkotnod a fesszabalyozommal?Kezd nem sokat tolteni es furcsan mukodni a mostani is.
| |||
|
© sunes20 | 2010. júl. 12. 21:09 | Válasz | #500 |
igen vilanyszerelo vagyok de nem a eroségem a elektronika ,valahol írtad hogy mivel lehet feloldani aszt a anyagot amivel orginál be van ontve a feszszabályzo -hol lehet ilyesmihez hozájutni? En slovákiábol vagyok Párkány
| |
© SPOJLERES | 2010. júl. 12. 20:16 | Válasz | #499 |
Szia te is villanyreszelő vagy akko érthetsz hozzá 3 fázisu egyenirányitás van rajta azért kell test függetlennek lenni a tekercseknek Merre lax;-) |
© SPOJLERES | 2010. júl. 12. 20:13 | Válasz | #498 |
A fázisok közt 3x 30 volt legalább terhelve, de több is lehet üresen a testhez képest semminek nem szabad lenni Szoval ha zárlatos a régi akko a diódák is kimentek De javithato az is | |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 22:28 | Válasz | #497 |
a oreg feszabályzot nem is tudom visza kotni mert totál zárlatos
| |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 22:27 | Válasz | #496 |
és egymás koszt meny nek kelene leni a feszkonak mert erre nem mértem rá
| |
© SPOJLERES | 2010. júl. 11. 20:50 | Válasz | #495 |
Egymás közt 3x ugyanaz de válto a testhez képest nem kell fesznek lenni és huzd le a reglert előtte Ja és ne dobd ki a rosszat javithato | |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 20:39 | Válasz | #494 |
a generátortol három kábel jon de mivel szembe mérjem vagy talán egymásal hogy mi jon belole ? | |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 20:36 | Válasz | #493 |
az ujat néztem a yamahánál 120 euro brrrrrrrrrr
| |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 20:35 | Válasz | #492 |
hát a katalogusukba ugy látam ugyan az mind a mijénkben -ja persze a elfustoltet is meg akarnám javítani de még nem jutotam hozá metiletonketon hoz ugyhogy egyelore valami más után is érdeklodok | |
© SPOJLERES | 2010. júl. 11. 20:30 | Válasz | #491 |
Igaza van tamásnak az uj se biztos hogy továb birja csak drágább Mennyi is Szóval kérdezd+ miskát szarvason | |
2010. júl. 11. 20:28 | Válasz | #490 | |||
Mi a "régler"? Feszültség szabályzó? Ha igen, inkább Miskától rendelj, az gyári lesz, 5'000 ft körül ad egyet!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. júl. 11. 20:27 | Válasz | #489 |
És már nézted mitől füstölt? Ha netán betennéd a kewayét akkor mérd ki a Generátor tekercsét nem e lett test zárlatos és ha teheted ugy kösd be először hogy max 20 amperes biztit rakj be sőt akár kibiztositékolhatod a 3fázist is idéglenesen 3x16A rel Sztem jonak kell lenni Ha a generátoruk teljesitménye közel egyforma Ha még a csatlakozás is passzol akkor nyert ügyed van De lehetőleg egy jo elektromosra bizd és ne pancserre |
© sunes20 | 2010. júl. 11. 20:19 | Válasz | #488 |
sziastok szerintetek paszolhat a keewaios régler a majestynkbe mivel hogy a motor az ugyan az ?Mivel hogy ma olyan szerencsém volt hogy fustcsovát huztam magam után és a végén elment a 30 A biszti szerencsére mert már tényleg a legvégén vettem észre hogy fustolok ,meg is ilyetem hogy mi ez a fust a ulés alol
|
© ansa | 2010. júl. 05. 14:45 | Válasz | #487 |
ok,ha holnap beszéltem vele,hivlak!
|
© SPOILERES | 2010. júl. 05. 14:17 | Válasz | #486 |
a héten délelőttös vagyok jövö héten éjszka vagyis a délutáni esti órákban elérhető vagyok csak előtte szoljon mikor érkezik kb köszike
| |
© ansa | 2010. júl. 05. 14:10 | Válasz | #485 |
Hát ma még áztatja a golyóit,holnap elvileg jön a semmirekellő,aztán ha lesz rendelése,akkor a héten,szerda körül megy..ha nem,akkor meg jövő héten.A radar megvan persze,ugyhogy tudja vinni.
|
© SPOILERES | 2010. júl. 05. 13:50 | Válasz | #484 |
sztem nem rosz a keeway de azért a radarosom az megvan ugye csak logisztika gond volt hiába nem talicskás hozta:( nem baj legközelebb mikor is lesz a legközelebb mikor jön a haverod esetleg a környékre mert ha erre van akár nyiregyházára is át meek ha kell | |
© ansa | 2010. júl. 05. 12:59 | Válasz | #483 |
Sajnos gáz van,mert a TS Moto lefogyott,és már nem is lesz,hanem valamni uj lesz majd helyette,de egyelőre nem tom mennyiért,és mien... kösz a tanácsot,akkor veszek egy keewayt,csak nem lesz nagyon ratyi. | |
© SPOILERES | 2010. júl. 05. 10:48 | Válasz | #482 |
hááát én ujat vennék bele mármint a hejedbe dee költségkimélőt kérdeztél és ha van vkinek lehetősége megjavitani akár munkaidőben akkor hát goo ezek csak lehetőségek amiket már máskor is használtam de azok a motorok 30 ezer körül forogtak mármint az ára és egy próbát megért A TS MOTO ról tudsz vmi ujat érkezett e és mennyi lett az uj ára | |
© ansa | 2010. júl. 05. 10:32 | Válasz | #481 |
Azt nem tudom...eléggé gázos már a hangja....amikor szét vettem,a kommutátor szép volt,nem látszott rajta semmi... vagy vegyek Keewaynél ujat?5400Ft lenne,nem annyira vészes...és akkor még mindig meg lehetne próbálni ezt felujitani | |
© SPOJLERES | 2010. júl. 05. 10:05 | Válasz | #480 |
Hy ha cserélhető akkor lehet esztergálni hejette másikat Vagy ha nem cserélhető akkor a tengejátmérönél 1-1.5-2mm rel nagyobbra furod ha nem forog benne és ugy már lehet a tengej és a bronzpersej közé esztergálni egy másik persejt Lehetőség szerint vállasra Már csináltam ijet fiat ducato ventillátorába Aztán kis zsirzás és 1darabig jó lesz De volt már ojan lehetőség is hogy görgös csapágyat lehetet bele rakni persejekkel. A forgorész nem ér még bele az állórészbe? |
© ansa | 2010. júl. 05. 09:23 | Válasz | #479 |
Üdv! Guszti! Megnézetm az öninditomat,és sajna a szénkefék jók.... Viszont az egyik oldalon ami van,bronzpersely,az ratyi,meg lehet,hogy a túloldalon lévő tűgörgő is,mert olyat csinál,hogy ha üresjáratban megforgattatom,akkot ha függölegesen tartom,megy gyönyörűen,viszont ha elfektetve,vízszintesen tartom,akkor lelassul,és morog,rág,szorul...Benn a helyén melegen már meg se forgatja mindig...Valami költségkímélő kúra?? |
2010. jún. 28. 21:34 | Válasz | #478 | |
Akkor még mindig érdemes/ebb megcsinálni (ha lehet) mint venni,csináltatni egy újat..
| |
© SPOILERES | 2010. jún. 28. 18:32 | Válasz | #477 |
mondjuk bele látni nem lehet ugyse mijen alkatrészekből van, azt rá lehet mondani hogy többet bir mint az eredeti és rak rá egy nagyobb hütőbordát de többnyire nem a nagy áramú diódák és soxor nem is a tirisztor megy ki belőle őszintén kb 3000ft az anyagköltsége ezeknek hacsak nem valaki egy komlett 3fázisú egyenirányitó hidat tesz bele mert az maga 2500ft de az se bir többet a különállo diodáknál csak ha abba elromlik egy akkor csere mind ha pedig a különálló diódásból kimegy egy darab akkor max 250ft anyag ár | |
2010. jún. 28. 15:40 | Válasz | #476 | |
OK, Köszi! Akkor várakozó álláspontra teszem magam. "Nálunk" most talált potomi83 egy céget/Solvart Kft Tatabánya/ aki csinál/készit jobb,nagyobb hűtőbordás ilyen cuccokat! Potom 13eFt az eredeti 25eFt helyett! Csak a kábelvégeket kellett levágni és az eredeti csatlakozót kellett ráforrasztani. | |
© SPOILERES | 2010. jún. 28. 13:59 | Válasz | #475 |
amugy most vann nálam topi 500as atlantic szabájzója ebben a diódák jók a többit még nem mértem sajna nem volt rá időm de látom neked is ez van majd tájékoztatlak róla mi a hejzet vele sztem a jövő héten meglesz de akár ujat is lehet csinálni nem csak javitani az enyémben ill a törött motoromban is épp egy ijen csinált van és jól müxik | |
© SPOILERES | 2010. jún. 28. 13:53 | Válasz | #474 |
meg lehet javitani igen és javitás után ugyan annyi ideig birja vagy nem birja mint egy uj van amejik csak 1-2 évet de van amejik 6-8 évet is ki bir ugy mint pl a gk akkumulátor akinek már volt több is az tudja hogy van 8-10 évet kibiró is és van 1-2 évet kihajtott is a lényeg sztem motor függő de lehet rá tenni hütést pluszba de nem az az alkatrész szokott kimenni belőle ami melegszik értem én itt a diódákat és akár ( tirisztort) is hanem más többnyire kissebb alkatrészek ha végleg bedobta az unalmast a fesszabájzód küld el és ránézek ha gondolod | |
2010. jún. 28. 11:24 | Válasz | #473 | |
SPOJLEREShez intéznék egy kérdést.. Sajnos az Apriliákban/és a többi Piaggio konszern márkákban is/ elég hamar tönkre megy a fessz.szabályzó /rossz helyen van nem kap hűtést/!! Vagy sokat tölt vagy keveset,igy vagy úgy de az akkut,kábeleket,biztósétékokat és rosszabbik esetben az injektort is kinyirhatja! Ezt érdemes megjavitani és ha igen akkor ezek javitás után mit/meddig birják? |
2010. jún. 05. 09:35 | Válasz | #472 | |||
Nekem is 9Ah-s van... Létezik...
| |||
| |||
2010. jún. 05. 09:13 | Válasz | #471 | |||
A 9Ah-s ritka,de elofordul.Meretre ua.mint a 7,2-es.Azert kerdezz ra hatha tudnak szerezni.
| |||
|
© Valaki | 2010. jún. 05. 08:38 | Válasz | #470 |
Sziasztok! Kiszereltem tegnap az akksit megmértem a méreteit és abból egyszerre kiderült,hogy csak a RIASZTÓAKKSIK közül a 7,2Ah stimmel méretileg (150/87/93) A TOP JOE által emlegetett 9Ah-ást nem is találtam a honlapon.Azt gondolom talán a 7,2Ah-ás is jobban teljesít a 6Ah-ással szemben,mert 6-os a gyári méret. Majd kiderül!!!!!!!!!! |
© Valaki | 2010. jún. 04. 16:06 | Válasz | #469 |
Köszönöm nagyon sokat segítettetek,riasztóba valót fogok venni a gépbe. A mindenféle kinai POWER nevezetü akksikból elegem van,azokban minden van csak POWER nincs!TOP JOE kösz a linket,valamelyik Angol akksi lesz.
|
2010. jún. 04. 14:03 | Válasz | #468 | |||
Álló helyzetben hogyan szoktad mérni? Én: 1. Alapjáraton terhelés nélkül 2. Alapjáraton terhelve/összes fogyasztó bekapcs./ 3. Fordulaton terhelés nélkül 4. Fordulaton terhelve Ezen 4 érték alapján szoktam eldönteni, hogy jó, vagy sem. Most meg a nagyvasban a szivargyújtóba be van téve egy digitális feszmérő és mindig kapom az infót! | |||
| |||
2010. jún. 04. 13:58 | Válasz | #467 | |
Én pedig hozzátenném amit mindig szoktam :) Álló helyzetben nekem is mindig jó volt a töltésem, 13.7-14.2 között. Folyamatos mérésnél út közben nagy sebességen szép lassan (5-10 perc után) felmászott 17 voltig, megállás után megint minden rendben. Szép sorban tette tönkre az akksikat. Ha fel van púposodva az akku, akkor jó eséllyel a túltöltés ölte meg.
|
2010. jún. 04. 09:07 | Válasz | #466 | |||
Így van! Nekem már a harmadik idényt kezdi a Topi álltal javasolt 9Ah-s sarus akksi. A sarukat alaposan rányomni mint írták, vezetéket forrasztani is, az eredeti kötéshez pedig csavarral rögzíteni, hogy később az eredeti állapot gyakorlatilag a két saru szétcsavarozásával visszaállítható legyen!
| |||
| |||
|
|
|