|
|
|
2010. okt. 31. 23:05 | Válasz | #400 | |||
Hát én a Vee-vel borzalmasan csúszkáltam, semmiképp nem ajánlanám az ellenségemnek sem! :) 9-10-ért már Metzelert is lehet venni pl, vagy bármilyen más "nagyobb" gyártó belépő szintű papucsát. És nézdd meg jól, hogy amit veszel, az nagy teljesítményre is megfelelő legyen, egy Metz. gumival már jártam úgy sajnos, hogy méretügyileg jó volt, de baromi gyorsan elkopott (7teen). Ami most van, szintén Metzeler FeelFree elől, hátul, szerintem teljesen jó. Elől csak ezt és a Vee-t próbáltam, ég és föld, de a többi is biztos megfelelő.
| |||
|
2010. okt. 31. 23:07 | Válasz | #401 | |||
Forrest! Én a kb. 245# hozzászolásomat tartom azóta is! vagyis nagy tapasztalatom nincs ezért nem is tanácsolok semmit, mit vegyél! de amit viszont igen, hogy a 255# oldalt olvasd el, mert az tanulságos!! a google, reklámok, üzleti marketinget saját tapasztalat nélkül nem ildomos ajánlani. ami a lényeg mindenki azt választ amit akar... de a pár ezer forint különbség nem éri meg, ha márkásabb, biztonságosabb gumit lehet kapni!! | |||
|
2010. okt. 31. 23:14 | Válasz | #402 | |||
Részemről vee-t ne. Michelin 250-en nem jött be,csúszott mászott. IRC nagyon jó volt. Jelenleg continental és heidenau van a motoron .Igy vettem.( 14 és 15 collos kerék )egész jó.Viszont ha legközelebb gumit veszek,olyat keresek aminek van középen eső vezető része. Ez a legtöbb robogó gumin nincs.Szinte sima gumin mész egyenesben.
| |||
|
© satyapapa | 2010. nov. 01. 06:36 | Válasz | #403 | ||
Forrest-Én fontosnak tartom azt hogy elöl hátul azonos márkájú és összetételü,söt mintázatu gumi legyen,mert ebben az esetben egyformán is fognak viselkedni.Nyáron ez kevésbé döntö,inkább csak kanyarba. Sok függ a vezetési stilustól,és az idöjárástól.Az hogy egy gumi mennyire kopik az másodlagos,a tapadás a lényeg. | |||
|
2010. nov. 01. 12:27 | Válasz | #404 | |||
|
© Forrest | 2010. nov. 01. 20:34 | Válasz | #405 |
Hát, srácok, nagyon köszönök Nektek mindent, igazán hasznos volt. VeeRu-t elfelejtem, ez már egyértelmű. Talicskás, a motoros figura nem rossz, bár még kezdő a lelkem... :-) Na jó, elképesztő, ez a motorozás magasiskolája, nem kérdés. Jópofa, hogy úgy veszi be a kanyarokat, mint a Supermotosok :-) Az említett hozzászólásokat elolvastam, sokat segített! Satyapapa, elől-hátul azonos típus lesz. Viszont több helyen láttam, hogy elől és hátul más a minta. Én ebben látok rációt, mert más irányú és mértékű erőnek kell ellenállnia egy hátsó, fix, hajtott keréknek, mint egy mozgó, első és folyamatosan más-más irányból erőt kapó guminak. Tehát a minta- nem, a típusazonosság fontos számomra. Topi, IRC-ről hallottam Satyapapától, hogy fasza gumi, de nem nedves felületen. Nekem meg az is kell. Jelenleg amúgy Contim van. Bicajokban szuper, autókban is ugye, de robogón már mástól is hallottam, hogy nem teljesít túl fényesen. Azért azt képzeljétek el, hogy hátul már elég kopott, így sem csúszkáltam vele; finoman motorozom. Most már azért csak kíváncsiságból megkérdem holnap a nagykerben, hogy a VeeRub és a Rubena köpeny mennyibe kerülne. De az előzőt tuti hagyom. A Heidenau és a Metzeller az, amelyik felcsigázta az érdeklődésem. Nem vagyok szöszölős, döntök én hamar, csak körüljárom a dolgokat. És igen, Guszti, nem fog párezer forint dönteni. Néhány ezer forintért nem veszek egyértelműen rosszabbat. Pláne azért nem, mert a mostanit sem érzem katasztrofálisnak, előrelátás a fő ok, hogy cserélem. |
2010. nov. 01. 21:15 | Válasz | #406 | |||
Nekem hátul Irc van elöl Michelin Sport , és maximálisan elégedett vagyok ezzel a párossal 20e km -t mentem ezzel a felállással/ a hátsó az Irc középen már elég tükör minta semmi csak oldalt most fogom cserélni/ és most még 4-5 fokban is használtam a motort.De eddig is hazsnáltam városban, esőben, autópályán ,versenypályán, tehát kapott hideget meleget de még egyszer sikerült olyan határon motroznom vagy olyan utviszonyba illetve forgalmi szituációba keverednem hogy ne tudjak megállni, kerülni,kanyarodni és megcsúszásra bírjam bármelyik kereket is.pedig nem vagyok az a szüttyögős tipus:)
| |||
|
2010. nov. 01. 21:20 | Válasz | #407 | |||
Nekem elől hátul Bridgeston gumik vannak. Ezt is csak ajánlani tudom. | |||
|
© Forrest | 2010. nov. 02. 09:43 | Válasz | #408 |
Megnéztem a nagykerben a Heidenau-t és egyrészről nem nagyker, hanem kisker áron kapom, másrészről a K66-ból nem tudnak ilyen méretet adni (hátul 130/70-12, elől 110/90-12). K58 ha jól emlékszem, amiből volt előre, de az nem tetszik, a K66-ból meg csak a téli (TL talán??) mintásat tudják adni, az viszont túl mintás. Oké, hogy fogom használni hidegben is, de nyilván nyáron többet; nem akarok vér-téli gumit. Legyen kis időm és utánajárok a Metzeller Feelfree-nek. |
© Forrest | 2010. nov. 02. 20:05 | Válasz | #409 |
Metzeller Feel Free-t 11-12e körül látok minden webshopon. Esetleg valakinek kapcsolata, ismerőse, aki más forrásból barátibb áron tud hozni?
|
2010. nov. 02. 20:26 | Válasz | #410 | |||
Itt nézted? r17 | |||
| |||
2010. nov. 02. 20:27 | Válasz | #411 | |||
Link javítva!!!R17 motorgumik
| |||
|
© Forrest | 2010. nov. 02. 20:40 | Válasz | #412 |
Igen, néztem. A második legjobb árat ők adják. Náluk jobbat pedig nem találtam még. Ha nem lesz másnak más ötlete, hamarosan meg is rendelem. Legjobb Metzeller 12"
| |
2010. nov. 02. 22:23 | Válasz | #413 | |||
Metzeller ügyben írj levelet M.Zolinak, ha az ismerőse tud segíteni, akkor azzal jól jársz. Nekem is Ő hozta a hátsó gumimat!
| |||
| |||
2010. nov. 03. 06:29 | Válasz | #414 | |||
én itt nézem a gumikat. szerintem nagyon olcsón adják. GUMI
| |||
|
© Forrest | 2010. nov. 03. 07:32 | Válasz | #415 |
Szepi, átlagos a gumiár, mármint ennek a Metzelernek; és 2000 Ft-tal drágább, mint a másikaknál. Tamás, már csak az a kérdés, hogy őt hol, hogy találom? Tudod, nem követek mindent a fórumon az utolsó rezdülésig, így teljesen egyértlemű dolgok felett is képes vagyok elsiklani... Megkérdem őt, ha nem tud olcsóbban hozni, marad a kékhold.hu |
2010. nov. 06. 15:19 | Válasz | #416 | |||
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy 180-as Maja első-hátsó kerekeibe mennyi az ideális nyomás és amúgy honnan lehet tudni egy gumiról, hogy téli-e, vagy nyári? Köszi előre is
| |||
|
2010. nov. 06. 17:07 | Válasz | #417 | |||
2,2 bar-ral járok, de ha precíz akarsz lenni megnézeda gumi oldalán. Max load.... feliratot keresd.Motorgumiba szinte csak nyári van nagyon ritka a négyévszakos.Télit még nem láttam.
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. nov. 07. 10:23 | Válasz | #418 | ||
a motorgumik döntö töbsége kevés kormot és sok szilikát tartalmaz,valamint bautilkaucsukot, igy tudják elérni a jó tapadást.Ennek átka az hogy az autógumikhoz képest jóbban is kopnak,viszont az is igaz hogy a motornak nagyobb szüksége van a tapadásra mint az autóknak.Igazábol ,összetétel szerint a motorgumik alapanyaga nem kimondottan nyári,mert puha a jó tapadás miatt.KIvéve néhány ázsiai gumi,ami nyáron is veszélyes lehet,ha pl hüvös reggelen párás uton megyünk..Ez egy Pirellinek,IRC-nek stb, nem gond.Motoron létkérdés a jó gumi. A guminyomást hideg guminál kell mérni,mert menetközben a gumi fellmelegszik és megnö benne a nyomás.Ha nagy a nyomás,akkor tul kemény a fellfekvés,és sokkal gyorsabban is kopik a közepe,és még a fékut is hosszab lehet. | |||
|
© Forrest | 2010. nov. 07. 19:59 | Válasz | #419 |
Tessék, egy téli motoros abroncs: Heidenau K66
| |
© satyapapa | 2010. nov. 07. 20:09 | Válasz | #420 | ||
Nem rosz gumi,de robogo méretben nemnagyon van. Szélsöséges utra kiváló,de folyamamtosan nagysebességü használatra kevésbé alkalmas.Nyáron melegben,forró betonon hamarabb kopik..Mindenek ellenére a kiválló alapanyagai miatt elég jó. | |||
|
© Forrest | 2010. nov. 08. 06:06 | Válasz | #421 |
Nem nagyon, de van Persze, hogy nyáron jobban kopik, hiszen télre, hidegre, hóra, lassabb tempóra készített gumikeverék... amikor a nyári gumi nem kerek. | |
2010. nov. 09. 18:14 | Válasz | #422 | |||
Megérkezett az új hátsó papucsom, Bridgestone BATTLAX széria, R15 160/60, házhoz szállítással 22.010 Ft. Most ez van fent. Tapasztalatok: Hidegben, vízes úton is jó tapadás. A T-maxon cca. 20.000 km futás teljesítmény. Elől szintén Bridgestone van, ott a HOOP széria (olcsóbb) teljesít, most 10.000 km van benne, 4,3 a mélység még, szerintem az is bírni fogja a 20.000 km-t. Kisebb kategóriákhoz is tudom ajánlani, Bridgestone HOOP 130/70 -12 pl. csak 9.100 Ft! | |||
|
2010. nov. 10. 08:13 | Válasz | #423 | |||
Köszi Satyapapa :) Nekem elöl Pirelli, hátul Brigdestone van.
| |||
|
© satyapapa | 2011. jan. 16. 19:56 | Válasz | #424 | ||
Heidenau 140/70X12 K61-gumit .keresek a majámra,10ezer alatt
| |||
|
© Csokáv | 2011. jan. 17. 12:16 | Válasz | #425 |
Én most vettem egy ilyet. Még nincs felrakva, de majd referálok. link | |
© Herold | 2011. jan. 17. 21:29 | Válasz | #426 | ||
Satyapapa! Amennyiben a szomszéd nem foglalkozik a márkával,nézd meg a Pásztóy Guminál. Ott szereléssel olcsóbb volt régebben, mint a bolti ár... | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2011. feb. 04. 08:51 | Válasz | #427 | ||
Satyapapa. Guma-ker kft, Csepelen. Honlap: www.guma-ker.hu, árakról kérdés: 06-1-425-5139. Nyitva H-P 7-15ig.
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2011. feb. 04. 08:52 | Válasz | #428 | ||
Én már többször vettem náluk, igaz VEE Rubert, de nekem bevált.
| |||
| |||
2011. feb. 04. 09:28 | Válasz | #429 | |||
Nem sokan dícsérik ezt a márkát. Hány kilométret motoroztál vele és milyen időjárási viszonyok között. Merre motorozol? Laposon, vagy hegyek között?,illetve milyen a vezetési stílusod? Nagyon kíváncsi vagyok a tapasztalataidra! | |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 04. 16:55 | Válasz | #430 |
Nekem is azonos márkájú gumim van hátul, téliguminak vettem...noha nincvsenek benne olyan apró barázdák mint a Heidenau K66-ban de így is meglepően jól tapad még a havon is...gond nélkül feljöttem vele a hegytetőre mindíg. Eddig kb 4-500km-t mentem vele, de a legnagyobb hidegben is puha volt a gumi. Egyébként mintázatra hasonlít a Heidenau K58-ra. | |
2011. feb. 21. 20:25 | Válasz | #431 | |||
Kedves hozzá értő clubtársak! Legyetek szívesek véleményt alkotni,... tapasztalatot megosztani a DUNLOP gumikról! Cserélnem kell a gumimat, és az a metzeler, ami most van rajta, nem nagyon kell nekem 40db ezresért! (új) Úgy döntöttem veszek használtat, és kinéztem ezt.: http://www.kepesmotor.hu/utcai_tura_gumi/p435677 Akinek van tapasztalata a DUNLOP-al kapcsolatban, kérem ossza meg velem! Köszike! | |||
|
© satyapapa | 2011. feb. 21. 20:34 | Válasz | #432 | ||
felsöbb kategoriákba tartozó gumi ,jó kanyarodási képességek,téli használatra van jobb is, mert a szilika tartalma kisseb,Pl Heidenau,Kevés rosszat lehet róla mondani,de szerintem motorra van jobb is.A régi motoromon hátul volt,nekem hamar megkopott,Nyilván mintázat függö is.
| |||
| |||
© Wiking | 2011. feb. 21. 20:50 | Válasz | #433 |
Eddig jókat hallottam róla, és nem új márka a piacon. Nah és persze Japán válalat..
| |
© satyapapa | 2011. feb. 21. 21:07 | Válasz | #434 | ||
Több céggel összefogva "vegyes" vállalat lett 1999-ben(azthiszem) a Goodyear és a rubber cégekkel karöltve.Maga az anya cég 1890 környékén alakult (kb) Nyugodt szivvel vásárolható ,de utána kell nézni hogy egy adott tip,gumi a fellhasználási célra mennyire alkalmas...Dunlop tesztek. | |||
| |||
© Zsolt | 2011. feb. 21. 21:13 | Válasz | #435 | ||
Kb a duplájáért kapsz új Heidenau-t is. Én nem tenném fel,ki tudja milyen volt a lengéscsillapító a motoron.
| |||
|
© adamfzr | 2011. feb. 21. 21:17 | Válasz | #436 |
és ki tudja mikori gyártású a gumi.
| |
© satyapapa | 2011. márc. 05. 19:43 | Válasz | #437 | ||
ma megérkezet a Metzeler 140x70x12 gumi a 250DX Majámra.Tökk kiváncsi vagyok ,hogy ezt a nemkopottat is feltudom e rakni,és hogy mennyire lesz passzentos. Szélesebb ,magasabb,,Hüha,,Mintázata prima.
| |||
|
© Wiking | 2011. márc. 07. 18:52 | Válasz | #438 |
Nah...mivel az a jelenség állt fenn, hogy valamien úton módon belevert az orridom a sárvédőbe, ezért ma szétszedtem az elejét a 250-esnek, és kiszedtem a teleszkópokat. A teleszkópok elég gyengén muzsikáltak, és lehet el is van gyenkülve benne a rugó :( De teszek fel egy képet a benne talált olajrol...mennek a sűrűsége kb a motorolaj és a hajtóműolaj között van valahol :P [img]http://kepfeltoltes.hu/view/110307/Resize_of_SAM_0909_www.kepfeltoltes.hu_.jpg] |
© Wiking | 2011. márc. 07. 18:54 | Válasz | #439 |
Na még egyszer....
|
2011. márc. 07. 20:18 | Válasz | #440 | |||
Az enyém ütött fel, de én is cseréltem olajat! Nem fotóztam az olajat, de az úgynevezett eleje gyönyörű tiszta talán zöld színű volt, aztán a vége már egy kicsit fémszemcsésnek tűnt a számomra. Mindettől függetlenül én beleraktam egy rugófeszítő fémpogácsát, Satyapapa ötletét alkalmazva, valamint kétféle olajat használtam a csillapítóba. A 250-es 142ml ír elő, én 100ml gátlóolajat és 42ml Hykomolt kevertem csövenként. | |||
| |||
2011. márc. 07. 20:19 | Válasz | #441 | |||
Javítok! "nem ütött fel" | |||
| |||
© Wiking | 2011. márc. 07. 20:35 | Válasz | #442 |
És ez a rugófeszítő mien hosszú volt? és mien hatása lett?
| |
© SPOILERES | 2011. márc. 07. 20:42 | Válasz | #443 |
bele van sütve minden gumiba a gyártási év és a hét is csak érteni kell hozzá hogy hol van ez a szám :(
| |
2011. márc. 07. 20:43 | Válasz | #444 | |||
10mm /1cm/. Az átmérőt azt sajnos így fejből nem tudom, de akkora, hogy belemenjen a teleszkópszárba szorulás mentesen. Hatása? Összeszerelés óta kb. 100métert mentem vele, még nem tudok nyilatkozni! Várom az igazi teszt karikát, mert ugyebár teljes szervizt kapott a hajtáslánc, aztán hátul kicseréltem mindkét lengéscsillapítót, elől új olaj és rugófeszítés valamint ki lettek centírozva a kerekek. Ha meg lesz a teszt, akkor mindenképp jelezni fogok. | |||
| |||
2011. márc. 07. 20:44 | Válasz | #445 | |||
Ezt nevezik DOT számnak!
| |||
| |||
2011. márc. 07. 23:00 | Válasz | #446 | |||
Meszizs! csak csupán érdeklőésés persze magas röptü kiváncsiság! miért kell keverni az olajat?? vagy miért nem jó egy gyárilag meghatározott motorolaj besorolás?? lehet rosszul tudom, de szokták mondani, ha valamit az ember módosit, akkor célszerü egyszerre csak egyet! majd próba....értékelés...stb. de szerintem csak az olajcsere az indokolt karbantartás!!! és had tegyem hozzá (aki nem hiszi járjon utána) a tereszkop olajcsere periodusa is időszerű, és általában akkor is cserélni kell, ha panaszmentes a paripa! | |||
|
2011. márc. 07. 23:03 | Válasz | #447 | |||
jav.: nem motorolaj, hanem teleszkopolaj!!!
| |||
|
2011. márc. 08. 06:22 | Válasz | #448 | |||
A keveréssel a viszkozitás csökken, és jobban "fog" a csillapítás ezzel szokták kompenzálni a kopásokat. Kétélű fegyver mert rossz aránynál képes eltörni a teleszkópot is.Én nem tenném semmi esetre sem.Ráadásul felfelé nem hat tehát a keménységet nem befolyásolja.Szigorúan 5W.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. márc. 08. 07:35 | Válasz | #449 |
Én tudom mi az és hol van csak adamfrz nem tudta :-(;-);-);-)
| |
2011. márc. 08. 08:31 | Válasz | #450 | |||
Feco! köszi a választ! | |||
|
2011. márc. 08. 12:08 | Válasz | #451 | |||
Kedves Uram! Neked nem volt "lánykorodban" Trabantod, Ladád, Wartburgod és egyéb keleti csodabogarad? Mi abban az időben még nem ismertük a nagy tuning cégeket. Ezért alkalmaztuk akár direktben is a Hykomolt a szétszedhető lengéscsillapítókba! Keményebb lett és máris elhittük, hogy sport gátlók vannak a kocsinkban! Még azt is elhittük, hogy ezáltal gyorsabban megy! Viccet félretéve! A teleszkópból meglepően szép állagú olajat öntöttem ki. Biztosan az előző tulaj cserélhetet benne, mert valóban szép tiszta volt. Minden esetre a 15 év és a 40ezer km szerintem már képes kopásokat okozni. Ezen megfontolásból "sűrítettem" egy kicsit az olajon. Talán valamivel keményebb lesz, de ezt viszont a jelen helyzetben nem tudom kategorikusan a sűrűbb olajra fogni, mert beleraktam Satyapapa technikáját az 1cm-es "rugó hosszabbítást". Majd meglátom, de kb. ennyi a történet! | |||
| |||
2011. márc. 08. 12:11 | Válasz | #452 | |||
Fecó! Milyen olaj töri el a lengéscsillapítót? Esetleg a "KARAMB-OLAJ"? De nem szeretnék karambolózni, mert szerintem az sem tör, csak görbít! | |||
| |||
2011. márc. 08. 14:10 | Válasz | #453 | |||
Meszizs! irod, hogy az sem tudod milyen olaj volt benne..... ezert kellene elso sorban a gyari ill. a gyar altal meghatarozott erteku olajal megtudni mit is tud a technika! | |||
|
2011. márc. 08. 14:37 | Válasz | #454 | |||
Nem kívánok belemélyülni a dologba, de az biztos, hogy nem valami gagyi motor vagy hajtóműolaj volt benne. Szép zöld színű volt, ami nagy valószínűséggel speciális olaj kategóriába tartozik /pl. hidraulika, lengéscsillapító, automata váltó stb./, nem az általánosan használtakba. Nekem jó ez ami benne van! Nem versenymotorról beszélek, ehhez a tempóhoz amit a 250 tud, biztosan kiváló. Aztán ha meg mégsem, akkor sem veszítettem semmit!Tudom, hogy most tiszta a belseje, így ha mégsem jó akkor nem kell darabokra bontanom, hanem csak leereszteni ezt és feltölteni a gyárival! Egyébként tiszteletben tartom a véleményedet és a másokét is, de szerintem ebben a kategóriában nem fogom észrevenni az olaj típus változtatásának az előnyét, illetve a hátrányát! Ha még meg lenne a gyorsaságim ott inkább érezhető lenne, de ott is csak a pályatempónál! Ez a saját véleményem! | |||
| |||
© Wiking | 2011. márc. 08. 18:34 | Válasz | #455 |
Srácok! Azért gondoljatok bele, hogy ez egy teleszkóp amiben teflonos gyűrűk csúsznak, és nem közvetlen fém a fémen. Nincs fogaskerék hajtás benne sem pedig kormoló hatású égés. Szóval a már lecserélt autó lengéscsillapítóban is gyönyörű tiszta az olaj ha szétszeded, így a motorban sem szabad koszos olajnak lennie a telóban, bármennyi km is van benne.Námi fém szemcse az talán még türhető, de feketének semmiképp nem szabadna lennie. |
2011. márc. 08. 18:36 | Válasz | #456 | |||
Szélsőséges esetben ha besűríted és nagy az igénybevétel elgörbítheti, esetleg el is törheti a telo belsejét.Azért mert képes a "befelé" irányban is fogni ha sűrű.Akkor átveszi az egész jármű ráeső súlyát hirtelen.
| |||
| |||
2011. márc. 08. 20:24 | Válasz | #457 | |||
Szerintem teflon helyett réz, vagy bronz az a persely! Azonkívül, ha nem megfelelő a tömítés, akkor szerintem be tud oda kerülni a kosz és máris el tudja kezdeni az olaj szennyezést! Most lecserélted, aztán majd a legközelebbi cserénél majd meglátod, hogy milyen lesz az olaj és akkor majd el lehet gondolkodni a továbbiakon. Lehet, hogy az előző tulaj volt a hanyag és beleöntött "valamit". Én általában technika vásárlásakor nem hallgatok az előző tulajra, ha nem ismerem. Ilyenkor mindent cserélek és akkor tudom, hogy mi és mikor volt benne cserélve. | |||
| |||
© Wiking | 2011. márc. 08. 20:46 | Válasz | #458 |
Ma volt a kezemben a csúszógyűrű, és az alapanyaga bronz, de teflon bevonat van rajta. A szimeringek pedig tökéletes állapotban vannak a porvédőkkel együtt, szóval onnan biztos, hogy nem került bele szennyeződés.
|
2011. márc. 08. 20:56 | Válasz | #459 | |||
Ez jó hír! Akkor most már csak a következő olajcsere fogja eldönteni, hogy az előző tulaj, vagy valami más hiba miatt volt ilyen színe az olajodnak! | |||
| |||
2011. márc. 08. 23:08 | Válasz | #460 | |||
De bizony számít. A nem megfelelő olaj még ha csillapít is fölfelé Te úgy érzed hogy megfelelően, de lehet hogy visszafelé már nem mozdul úgy ahogy kellene neki. Fölfelé tolja a hirtelen lökés, a motor súlya meg ellenáll, de lefelé csak a rúgó van. Vagyis, három négy dudor az úton egymás után és máris feljebb van a kerék mint egy odavaló olaj használata esetén. Esetleg még kopogni is fog. | |||
| |||
© adamfzr | 2011. márc. 24. 01:37 | Válasz | #461 |
úgy értettem, hogy innen nem tudjuk, megkő nézni
| |
© adamfzr | 2011. márc. 24. 01:38 | Válasz | #462 |
hát a rugók érhetnek hozzá az oldalához, meg a teflon kopik, ezek színezik szürkére a telóolajat
| |
2011. márc. 24. 05:56 | Válasz | #463 | |||
Igen. Az én gépem első telójában ma cseréljük ki pont az olajat mert már szinte semmi ellenálása nincs csak rugózik. Norbi Egüéktől (aki volt tavaj Badacsonyban az találkozott vele, övé volt a gyorsasági moci) azt mondta, hogy majd nézzem meg hogy milyen ronda szürke szine és büdös halszerü szaga lesz az olajnak amit leengedünk. Minden esetre este ha hazaértem majd leírom, hogy mik voltak a tapasztalataim. | |||
|
2011. márc. 26. 15:31 | Válasz | #464 | |
2011. márc. 26. 15:32 | Válasz | #465 | |
© adamfzr | 2011. márc. 26. 18:38 | Válasz | #466 |
elég neccesnek látom a jobb odlali hátsó rugóstagomat...
|
2011. márc. 28. 07:05 | Válasz | #467 | |||
A kép szerint nem kell levennem a hajtást a hátsó keréknél kivételéhez? Elég csak jobb oldalról, a kipufogó felől megbontani?? Ellent fogni ki (mi) fog?
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. márc. 28. 07:24 | Válasz | #468 | ||
Nem kell levenni. Ellent fogni én a kerék lazításnál és a kuplung lazításánál is úgy szoktam,hogy behúzom a hátsó féket. Egyszerű és nagyszerű. | |||
| |||
2011. márc. 28. 09:27 | Válasz | #469 | |||
OK! Köszi!
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. ápr. 02. 21:03 | Válasz | #470 | ||
Orpi- ment email,a gumik ügyében.Kis szakmai ismertető
| |||
|
2011. ápr. 03. 06:08 | Válasz | #471 | |
Köszönöm Sanyikám,tökéletesen érthető,így már nem zavarlak telefonon. Jó utat a mai guruláson... | |
© adamfzr | 2011. ápr. 03. 21:49 | Válasz | #472 |
namost. Az elejére jó ötletnek tűnik amit satya mondott, de a hátuljába van okosság, keményebbre venni?
|
2011. ápr. 04. 07:08 | Válasz | #473 | |||
Mit? Lengéscsillapítót? Gumiban a légnyomást? Fékerőt? | |||
| |||
© adamfzr | 2011. ápr. 04. 07:53 | Válasz | #474 |
egyértelműen rugóstag :) bocsi
| |
2011. ápr. 04. 09:10 | Válasz | #475 | |||
Én sajnos nem tudom keményebbre venni a hátsó teleszkópokat, de megtenném ha utassal motorozok. Vagyis még keményebbre, mint a maximum. Csomagok nélkül még oké, de ha a doboz is meg van pakolva, jó lenne. Próbáld ki a legpuhább és legkeményebb állásban ugyan azokban a kanyarokban jó párszor egymás után. Meglepő a különbség, én azt hiszem mindenkinek a saját vezetési stílusához kell igazítani ezt a beállítást is. A keréklégnyomás is ide tartozik. A kettő együtt hangolandó. Jó kis játék, de megéri kisakkozni a megfelelő beállításokat! | |||
| |||
© satyapapa | 2011. ápr. 04. 19:51 | Válasz | #476 | ||
Tudomásom szerint itt nálunk csinálnak ill átalakitanak egyedi kivánságra is lökésgátlókat, árban sem rossz 3-4ezer ft-tol.Ha érdkel utánanézek,
| |||
| |||
© adamfzr | 2011. ápr. 04. 21:19 | Válasz | #477 |
mindenképpen kemény kell nekem, mert kanyarodni is szeretek, plusz ezeken a botrány utakon, féktávon, úthibákon hamar elfogy ám a rugóút.
| |
© adamfzr | 2011. ápr. 04. 21:19 | Válasz | #478 |
:) az is érdekes lehet majd ám! :)
| |
2011. ápr. 04. 22:33 | Válasz | #479 | |||
Igen, érdekel. Van is két hátsó telóm, azt meg lehetne csináltatni. Az ár is szimpatikus! Köszi! | |||
| |||
2011. ápr. 11. 16:40 | Válasz | #480 | |
Pénteken meg volt a gumi cserém de azt vettem észre hogy az első kerék mintha szorulna. Ma visszavittem és azt mondta a szerelő hogy csak a féktárcsa mert már annyira egyenetlen hogy ahogy most visszatette és belőtte a kereket rendesen igy hozzáér a pofa de majd ujra bekopik, ne aggódjak. Ez igy oké?
|
© Kiss Róbert | 2011. ápr. 11. 18:28 | Válasz | #481 |
sziasztok, Tibi,elrontani nem nagyon tudnak semmit rajta, nekem is fogja picit a kereket! | |
2011. ápr. 11. 19:10 | Válasz | #482 | |
Köszi, csak nyugodtabb vagyok.
| |
2011. ápr. 20. 21:26 | Válasz | #483 | |
Sziasztok. Majesty 250 DX 99' Kellene egy kis segítség. Amikor lazán fogom a kormányt menet közben, tehát nem engedem el teljesen, akkor berázkódik az eleje, jobbra balra rángatja a kormányt. Kicsit megijedtem. Van valami ötlet hogy mi okozza ezt? Válaszokat előre is köszi.
|
2011. ápr. 20. 22:48 | Válasz | #484 | |||
Az egyik legkézenfekvőbb megoldás, hogy nem engeded el a kormányt. Viccet félretéve: Lehet gumi, (kagylósan kopott, esetleg szálszakadt, vagy simán rossz minőségű) ez a legkézenfekvőbb. Okozhatja kormánycsapágy, de az nem túl valószínű. Lehet hátsó doboz, ami olyan turbulenciát okozhat, ami labilissá teszi a motor futását. Próbáld ki anélkül is. Már ha van rajta... Mikor nekem ez csinálta, Conti Twist gumi volt rajta. Nagy ívben eldobtam és vettem Michelin pilot sport első gumit. Azóta nem ráz. Igaz, nem is jellemző hogy elengedjem a kormányt, de mikor kipróbáltam, semmi baj nem volt a motor futásával. | |||
| |||
2011. ápr. 21. 20:14 | Válasz | #485 | |
Köszi. Még utána kell néznem az ideális nyomásnak az első gumiban. Esetleg tapasztalat valaki? |
© adamfzr | 2011. ápr. 21. 20:30 | Válasz | #486 |
nekem kicsit jobbra húz (asszem) ha elengedem a kormit. hm.
|
© SPOILERES | 2011. ápr. 21. 20:43 | Válasz | #487 |
esetleg ujra centirozás és, vagy a gumit elforditani a felnin egy próbát megér egy ezresért ja és a gumis megmondja hogy kagylosan kopott e vagy mijen persze legtöbbjük cserét ajánl fel de majd te látod AZ enyém meg olyan egyenesen megy elengedve hogy alig birom kimozditani az egyensujából ha kanyarodni kéne elengedett kézzel kormánnyal de ez csak egyszer volt próba még az elején :) | |
2011. ápr. 21. 20:53 | Válasz | #488 | |
Nálam sem jellemző az elengedett kormány,Kb 30-40km/h-val haladtam, amikor éreztem hogy bejön a hideg a kabátba. Gondoltam felhúzom én a zippzárt símán ilyen tempónál. Aztán jött a rángatás, éppenhogy csak meg bírtam fogni.
|
© Laller | 2011. ápr. 21. 21:54 | Válasz | #489 | ||
Halihó :) Olvasgatva soraitokat én is kipróbáltam el engedett kormánnyal a maját :)40km/h szitál mint az állat 80km/h szintén.100km/h viszont nem csak amikor vissza lassul.Ha fogom akkor viszont semmi jele hogy szitálni akarna.Teleszkópod jó? Mert az enyém tuti szar.Én erre fogom de majd ki derül ha azt meg javítom
| |||
| |||
2011. ápr. 22. 21:09 | Válasz | #490 | |
Mikor szar egy első lengés csillapító? Nem koppan fel. |
© Laller | 2011. ápr. 22. 21:22 | Válasz | #491 | ||
Amikor folyik belőle az olaj(nálam)
| |||
| |||
2011. ápr. 22. 21:32 | Válasz | #492 | |
Akkor az enyémnek más baja lesz, hacsak ki nem folyt már belőle az összes olaj
|
© adamfzr | 2011. ápr. 22. 22:59 | Válasz | #493 |
azt azé észrevennéd. Elég darabosan mozogna, nem szépen finoman.
| |
© adamfzr | 2011. ápr. 25. 00:37 | Válasz | #494 |
kicsit gyanús nekem ez a kormánycsapágy... De nem lötyög, kotyog, sem fékezésnél, sem ha felemelt elejénél megrángatom, viszont érezhetően beáll középre, sőt oldalra is húz moci
|
2011. ápr. 25. 01:01 | Válasz | #495 | |||
Nálam is van ilyen gond, nekem a hátsó gumim gyanús, ha az üt és rázza az egész motort, akár attól is szitálhat a kormány szerintem. Nem feltétlenül a hiba helyénél kell keresni az okát. Csak az a baj, hogy ilyen kicsi keréknél 1000 oka lehet...
| |||
|
2011. ápr. 25. 12:24 | Válasz | #496 | |||
Ha beáll a kormány egy irányba, akkor fel van ütve a csapágyház, sajnos azt cserélni kell. Kérdezd meg Kiss Robit, az Ő 250-es bontott motorjában milyen állapotú a csapágyház. Érdemes megcsinálni, komolyan megtréfálhat, ha pont úgy áll meg a csapágygolyó és kap egy komoly ütést, akár el is törhet valami... Az meg már nem lesz tréfás...
| |||
| |||
2011. ápr. 25. 19:57 | Válasz | #497 | |
mostanság ha ketten megyünk a mocival alulról nyikorog valami ha belemegyünk egy kátyúba. Nem a lengéscsillapító, a középső gumiszilent lehet? Ha az akkor cseréljem vagy kenőanyaggal kenjem be? Lengéscsillapítón kivűl hány helyen van megtámasztva a hátsó futómű? Szilenteket cirka mennyiért lehet beszertezni? |
© adamfzr | 2011. ápr. 25. 20:16 | Válasz | #498 |
Kiss Robi? :)
| |
2011. ápr. 25. 20:20 | Válasz | #499 | |||
Alaposan nézd át, nem ér-e bele valami a futóműbe a nagyobb terheléskor. A hátsó rúgós tagot állítod? Már a rúgó erősségére gondolok. A manuál 4-3-as és 4-4-es tábláján (98-99.oldalak) megtalálod a felfüggesztési pontokat, ha valaha is megmostad komolyabban mosószeres gőzborotvával, van rá esély hogy kimostad az oda kellő kenőanyagokat. | |||
| |||
|
|
|