![]() |
|
|
|
© satyapapa | 2013. okt. 24. 19:24 | Válasz | #1533 | ||
![]() | |||
Bár ilyen egyszeü lenne
| |||
| |||
© passat52 | 2013. okt. 24. 19:16 | Válasz | #1532 | ||
![]() | |||
Ne foglalkozz vele! Én úgy vagyok vele, ha elkezd világítani akkor azt mondom mindig, hogy majd elmúlik! :) Tudod mint a szerelem! :) És mindig igazam van! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 24. 05:30 | Válasz | #1531 | ||
![]() | |||
Alapjárati motor??
| |||
| |||
2013. okt. 23. 21:00 | Válasz | #1530 | |
![]() | |
Én ezzel a 37-es kóddal nem boldogulok sehogy. Már megint világít a sárga lámpa, és az alapjárat megemelkedik, néha meg hullámzik. Pár hónapja lett kicserélve a fojtószelep állás érzékelő szenzor, és a fojtószelep is ki lett takarítva, tökéletesen zár. Ötlet valaki? Én kifogytam...
|
© satyapapa | 2013. okt. 23. 20:40 | Válasz | #1529 | ||
![]() | |||
Ok köszi...az kb annyi mint az enyém,,viszont 100-as temponál az én gépem 5 (4,8)ezer alatt pörög,(sik egyenes út)
| |||
|
© zoli | 2013. okt. 23. 20:35 | Válasz | #1528 |
![]() | |
Satyapapa,jelentem 60Km/h-nál az enyim 4100-at forog.
|
© satyapapa | 2013. okt. 19. 18:00 | Válasz | #1527 | ||
![]() | |||
Teljes nagyszervizen áteset a gépem,a végsebessége kicsit magasabb lett, 145-150km/h. A szij ugyan nem lett kicserélve,de még tuti jónak tünik, majd tavasszal megkapja azt is. | |||
|
© satyapapa | 2013. okt. 19. 06:38 | Válasz | #1526 | ||
![]() | |||
Kapkodna,?,,,,haha ,,Grisa alatt?,,, | |||
| |||
2013. okt. 19. 06:02 | Válasz | #1525 | |
![]() | |
Na azt megnézném....Józsi hogy kapkodna levegő után... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
2013. okt. 18. 22:58 | Válasz | #1524 | |||
![]() | |||
Legközelebb ha találkoztok úgylehet ráül arra a karcsú szádra... ![]() ![]() ![]() | |||
|
© passat52 | 2013. okt. 18. 21:19 | Válasz | #1523 | ||
![]() | |||
Ez természetes, hisz a Grisa barátunk is tulajdonosa volt a motornak! ![]() Az én 60 kilóm alatt nem fog elrepedni. | |||
| |||
© zoli | 2013. okt. 18. 19:32 | Válasz | #1522 |
![]() | |
Sziasztok, nekem is 12-es hibakodot irt ki, és az öninditom volt beálva, nem is inditott, szétszedés kitakaritás, zsirzás összerakás Hibakod eltünt!
|
© satyapapa | 2013. okt. 18. 07:52 | Válasz | #1521 | ||
![]() | |||
Az én majám 2004-es kiadásu. Javaslom hogy nézzétek meg a hátsó teleszkóp felsö rögzitö csavar alatti nyakrészt,mert az enyém elvolt körbe repedve (törve. ivvel megheggesztettük,most jó. Ezt a repedést elég nehéz észrevenni,mert az ülés alatti burkolattol nem látható.Igencsak alá kell bújni,és egy kis tükör segitségével észrevehetö a hiba.Nálam bal oldalon volt ez a törés. Ha nem veszik észre idöben talán komolyabb bajt is okozhat, | |||
|
© satyapapa | 2013. okt. 17. 20:39 | Válasz | #1520 | ||
![]() | |||
Ez természetes,,,nehogy más is ráfusson erre a jégre,,mert elég bosszantó,és nem is olcso ez a keresgélés,.
| |||
| |||
© passat52 | 2013. okt. 17. 20:35 | Válasz | #1519 | ||
![]() | |||
A 400.-asok nevében köszönet a részletes tájékoztatásért! ![]() ![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 17. 19:12 | Válasz | #1518 | ||
![]() | |||
Ma készlett a majám, ebben SzaCsa telefonon segitségemre volt. Tehát: a 12-es hibakód, a fötengely jeladó hibájára utal,,de nembiztos hogy ez a baj,sőt, A maja öninditó hiba is ugyanezt a hibakódot idézi elö. Ugyanis az önönditó gomb megnyomásást érzékeli a gép.de ez nem azt jelenti hogy az önönditó tökéletesen müködik.A szenzorok nem érzkelik a nagyobb áramfelvételt (vagy ennek rendelleneségét),valamint a légtömeg változást sem érzékeli. A gyári szervizkönyv sem utal a kettösségre. Mi kicseréltük a jeladót,de nem ez volt a hibás,,kilett szerelve az öninditó,meglett tisztitva,majd a visszaszerelés után megszünt a hibakód.. Lehet hogy nem szakszerüen lett leirva a dolog, de a lényeg az benne van.:: 12-es hibakódnál ellenörizni kell az önönditó rendszert, tisztitás,kábelek ellenörzése stb | |||
|
© jasa | 2013. okt. 10. 14:04 | Válasz | #1517 | ||
![]() | |||
.....hmmmmm... ![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2013. okt. 09. 19:14 | Válasz | #1516 | ||
![]() | |||
A 400-as majánál "12" hibakód a fötengely jeladó hibájára utal..Ez nemnagyon ""gyakori"" hiba.Mondhatjuk talán,hogy tipushiba?? Ajánlatos néha egy hiba tesztet végigfuttatni ami egyszerü dolog.Ennél a hibánál gyakran egyik pillanatról a másikra nem indul a gép,csak a motor kontról lámpa jelezhet. Ha kiirja a "12" kódot attól még egy ideig jól müködhet és hirtelen,vagy menetközben leáll,vagy nem indul....Nem indit esetén ,is elöfordul hogy 2-3inditozás után elindul,és hibamentes szerüen müködik,de ez már haláltusa. Nos jelenleg én ebben a cipőben járok..remélem pár nap alatt ez megoldódik,és még a tél elött eleget tudom használni a Emilkét.. Kissé csalódás a gép számomra,de ettöl függetlenül szeretem és gondozom. | |||
|
© satyapapa | 2013. szept. 26. 18:57 | Válasz | #1515 | ||
![]() | |||
Ok-- tudom. Csak tájékoztatónak irtam hogy miket hibakódozik a maja okos "agya" Ezek olyan hibák amik nem befolyásolják a használatot,illetve kis beavatkozást igényel. | |||
| |||
© juhász béla | 2013. szept. 26. 17:50 | Válasz | #1514 | ||
![]() | |||
Attól hogy lenullázunk,nem fog megjavulni semmi.Igy messzire ne menj.
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 26. 16:23 | Válasz | #1513 | ||
![]() | |||
A hibakódok alapján az alábbiakra derült fény - -a maja középsztenderen meglett pórgetve (hátsókerék) -borulási kód,,a géppel elcsusztak. -alapjárati motor müködése nem tökéletes,, (maja tipushiba),,üzemanyagba tisztitó adalékót tölteni. -gázállás érzékelö,,15 a normál,,az enyém 11 a kódgyüjtö lenullázva,(törölve) nagyszerviz után (még 500km) ujra kódolvasás, Most injektortisztitó betöltve a benyába,,ettöl jobb lesz.Többi meg kiderül. | |||
|
© satyapapa | 2013. szept. 25. 18:07 | Válasz | #1512 | ||
![]() | |||
Van valakinek hibakód táblázata,,ha igen szeretném elkérni.
| |||
|
© passat52 | 2013. szept. 16. 19:49 | Válasz | #1511 | ||
![]() | |||
MIX
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 16. 19:48 | Válasz | #1510 | ||
![]() | |||
Részünkröl ok és köszi. Viszem a datolya páleszt,,,,ORPIK-???
| |||
| |||
© passat52 | 2013. szept. 16. 19:46 | Válasz | #1509 | ||
![]() | |||
Itt a hegyekben gyönyörű tájakon, kiváló minőségű utakon benne vagyok a tesztelésben! Vegyétek ezt egy meghívásnak ide a Schneebergre!
| |||
| |||
2013. szept. 16. 19:42 | Válasz | #1508 | |
![]() | |
Na ezt majd személyesen,ha már kaparja a torkom az az 52.-fokos... ![]() ![]() ![]() | |
2013. szept. 16. 19:40 | Válasz | #1507 | |
![]() | |
Le kellene már egyszer Satya páleszét tesztelni együtt... ![]() ![]() | |
© satyapapa | 2013. szept. 16. 19:39 | Válasz | #1506 | ||
![]() | |||
Orpi 400-as tuningja miböl áll.??Mert az én gépembe is vannak malossi cuccok .De ezek még csak kisseb modositások.- - Már van idei 52fokos kiválló minöségü páleszem | |||
| |||
© passat52 | 2013. szept. 16. 19:35 | Válasz | #1505 | ||
![]() | |||
Orpi! A te tuningodat már nem hiszem, hogy felül lehet überelni! a 98-. as hozzászólásod miatt meg szerintem csak jó minőségű páleszért adnak ki infókat! ![]() | |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 16. 19:26 | Válasz | #1504 | ||
![]() | |||
Hoho nagyon is érdekel,,,Már igy is van egy két megoldásra lehetöség.De minden tuning jöhet..Köszi
| |||
| |||
2013. szept. 16. 19:10 | Válasz | #1503 | |||
![]() | |||
Hát, egy darabig állva, aztán... ;-) | |||
| |||
2013. szept. 16. 19:07 | Válasz | #1502 | |
![]() | |
Jó lenne ha a Nagy Manitu közzé tenné a varázslat tárgyát,hátha mi is okulhatnánk belőle. Nem szeretném ha Emilke a legközelebbi talin állva hagyná Amálkát... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
© koko140 | 2013. szept. 16. 18:00 | Válasz | #1501 |
![]() | |
Szia Satyapapa! A SUTYI egy VARÁZSLÓ (nem dícsérni akarom de ez az igazság), a tuning nagyon jó lett. Ha kíváncsi vagy a végeredményre akkor kis egyeztetés és már tesztelheted az enyémen és ha tetszik akkor tudod, hogy milyen irányba mozdulj el. | |
© diosi gábor | 2013. szept. 15. 22:30 | Válasz | #1500 |
![]() | |
![]() ![]() ![]() |
© satyapapa | 2013. szept. 14. 16:23 | Válasz | #1499 | ||
![]() | |||
Köszi- - | |||
| |||
2013. szept. 14. 13:31 | Válasz | #1498 | |
![]() | |
Na annak ára van!!!Mindenféle "szédelgőknek" ne add meg Józsi az ipari titkokat,minimum le lell Nála inni az infó árát fügepálinkában... ![]() ![]() Ezen kívűl még vannak nem publikus méretek,mint mondjuk Amálka hüvelymérete,mert akármekkora brutális dugattyút nem engedek még a közelébe sem... ![]() ![]() Emilke próbáljon meg szépen udvarolni,és ha kompromisszumra jutunk a nappali fény megoldásában...én áldásom adom a fúzióra... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
© passat52 | 2013. szept. 14. 13:11 | Válasz | #1497 | ||
![]() | |||
A gyári variógörgő 14,8 grammos. ( Én így tudom) A tank 14 literes és 2,8 liternél kezd el villogni a tartalék visszajelző. | |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 14. 07:04 | Válasz | #1496 | ||
![]() | |||
2 adatot nemsikerült még megtudnom a 400majárol. A variógörgö gyári sulya,és a benzintank kapacitása. | |||
|
2013. szept. 12. 14:12 | Válasz | #1495 | |||
![]() | |||
Koko140-nek most csináltunk egy kis tuningot a gépén. Nem lett rossz. :)
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 11. 16:32 | Válasz | #1494 | ||
![]() | |||
Egyenlöre ugytünik nagyon jó barátok leszünk Emilkével (a 400as majám)Most hogy kilett cserélve a kormánycsapágy,,élvezetté vált a gurulás.A Yamaha szervizes barátom belefésül egy kis motor-hajtómü tuningot és oltári lesz.Legalábbis ezt igérte..Föleg a gyorsitáson lehet javitani, ámbár most sem rossz.A kaszni már rezgésmentes,még egy kis szépitgetés és az is rendben lesz.
| |||
|
© satyapapa | 2013. szept. 11. 16:14 | Válasz | #1493 | ||
![]() | |||
Ugyanmár ,semmi gond,,minden ok | |||
| |||
2013. szept. 11. 08:44 | Válasz | #1492 | |||
![]() | |||
Mivel már nincs tényleg.Azért bocs ha a lelkivilágodat megsértettem a viccemmel. ![]() | |||
| |||
© TomcatR1 | 2013. szept. 10. 19:22 | Válasz | #1491 |
![]() | |
Köszi megnéztem jól szétrobbantottad télen szétszedjük és megnézzük mi a baja lehet csak fennakadt vagy eltört a vezeték .köszi | |
© satyapapa | 2013. szept. 10. 18:58 | Válasz | #1490 | ||
![]() | |||
Ma kilett cserélve a kormánycsapágy,és lett csinálva egy teljes ellenörzés fék,fékolaj,szürök,folyadékok,km óra jeladó zsirzás, stb. Mindez anyaggal együt 28ezer ft volt halásztelken a Yamaha motorszerelönél.
| |||
|
© passat52 | 2013. szept. 09. 19:12 | Válasz | #1489 | ||
![]() | |||
Üdv. a 1432-es beírásomban van kép az üzemanyag-szivattyúról és a szintjelzőről. (Katt az "igy jártam" és látni fogod! Szét lehet szedni és ha a szivattyú jó akkor csak szintjelzőt kell venned. Lehet. hogy csak fennakadt és ezért jelez mindig telit. | |||
| |||
© satyapapa | 2013. szept. 09. 18:53 | Válasz | #1488 | ||
![]() | |||
hát tényleg majdnem olyan jó mint a tied..
| |||
|
2013. szept. 09. 18:07 | Válasz | #1487 | |||
![]() | |||
Ez a legtutibb. ![]() ![]() ![]() Ideális motor. | |||
| |||
© TomcatR1 | 2013. szept. 09. 17:38 | Válasz | #1486 |
![]() | |
Sziasztok egy kérdés az üzemanyag szint jelző mindig telit mutat szeretnénk kicserélni egybe van az üzemanyagszivattyúval vagy külön is lehet kapni ha valaki tudja irjon pliz. Köszi
|
© satyapapa | 2013. szept. 06. 18:55 | Válasz | #1485 | ||
![]() | |||
A 400as majának a csomagtartójában lévö kód,((pl az enyém ,,5Ru1-120-c)) elsösorban egy jármü, azonositó kód,melynek segitségével lehet lehivni a szinkódot. Ma igy kevertettem sprayt...
| |||
|
© zoli | 2013. aug. 27. 13:34 | Válasz | #1484 |
![]() | |
Szia, asziszem a szinkod a csomagtartoba van egy fehér alapon talán 4-5 szám vagy betü, nekem igy van.
| |
© yoyo | 2013. aug. 27. 08:19 | Válasz | #1483 |
![]() | |
Köszi Talicskás,azt olvastam korábban is,csak nem voltam biztos benne,hogy nekem is az a probléma.Köszi a megerősítést.
|
2013. aug. 27. 00:01 | Válasz | #1482 | |||
![]() | |||
#1462! (Kicsit olvas vissza)
| |||
| |||
© yoyo | 2013. aug. 26. 22:22 | Válasz | #1481 |
![]() | |
Sziasztok.400-as Majestyn,egyenetlen,gödrös úton,csattogó hang jön a hátsó telók felől.Szerintem a rugók csattognak.Két személlyel,még gyakoribb a hang.Mi lehet az ok,találkozott v.ki már hasonlóval?Lengéscsillapító,vagy gyengék a rugóim?2004-es a motor nem lehet állítani a rugó feszességén,km nem sok van a motorba,27ezer.Köszi az ötleteket.
|
© passat52 | 2013. aug. 26. 16:44 | Válasz | #1480 | ||
![]() | |||
Az első kerék mögött a hűtő burkolatán találsz adattáblát de a színkód sajnos nincs rajta. Pár éve bementem a Yamaha márkaszervizbe és ott sem tudták megmondani a színkódot. Azt mondták,hogy komplett színre fújt elemeket lehet hozzá rendelni. Nekem csak a doboz festéséhez kellett volna a színkód. | |||
| |||
© szabadhegy | 2013. aug. 26. 15:57 | Válasz | #1479 |
![]() | |
Nem tudja valaki, hogy hol találom a motor (400 Maja) fényezésének színkódját? Milyen formátumú kódot keressek... Köszi |
© orbán tibor | 2013. aug. 14. 21:12 | Válasz | #1478 |
![]() | |
Köszönöm a segitséget!!! Tuti nem veszek már olyat!!! Üdv: Tibi
| |
© szabadhegy | 2013. aug. 14. 21:09 | Válasz | #1477 |
![]() | |
Szia! Én is azt halottam a Gates szíjról, hogy nem jó. pár ezer km után megnyúlik, és nem úgy megy a motor,mint kéne. |
© orbán tibor | 2013. aug. 14. 20:17 | Válasz | #1476 |
![]() | |
Dehogy köszi hogy tanácsot adsz!!Nekem eredeti a variátor,ahhoz csak eredeti szíj a jó???
| |
2013. aug. 13. 21:59 | Válasz | #1475 | |||
![]() | |||
Nem akarok beleszólni a szíjválasztásba de: A Malossi a saját variójához gyártja, saját élszöggel, saját szélességgel (pl. a T-MAX esetében 0,5mmel szélesebb mint a gyári szíj). Ezért feltételezem hogy ez a többi típus esetén is így van. Persze elmegy, de nem az igazi. Gates szíj. Nincs személyes tapasztalatom, de tudok olyan esetről hogy 1'500km nem volt benne és szakadt. Gyári, Malossi, Mitsuboshi. Variótől függően. A Mitsuboshi is ua. az élszög mint a gyáriak. | |||
|
© orbán tibor | 2013. aug. 13. 21:23 | Válasz | #1474 |
![]() | |
Ok! Majd beszélünk.Köszi!! Na húzok aludni:)Szia!
| |
© passat52 | 2013. aug. 13. 21:21 | Válasz | #1473 | ||
![]() | |||
Egy hét alatt meg szokták küldeni ha rendelek valamit. Függ a rendelés beérkezésétől ( hét eleje, vagy vége felé,az ünnepektől, a rakrárkészlettől a szállítás.
| |||
| |||
© orbán tibor | 2013. aug. 13. 21:17 | Válasz | #1472 |
![]() | |
Köszi köszi!!De végül amit küldtél az ebayn az is jóó lenne.Mennyi idő alatt jön meg?
| |
© passat52 | 2013. aug. 13. 21:14 | Válasz | #1471 | ||
![]() | |||
Nem tudok róla véleményt mondani. A gyárit és a malossit használtam eddig. Talán a többiek tudnak majd valamit reflektálni.
| |||
| |||
© orbán tibor | 2013. aug. 13. 21:11 | Válasz | #1470 |
![]() | |
Én néztem gates ékszijat a neten nem tudom tudsz róla valamit??
| |
© passat52 | 2013. aug. 13. 20:55 | Válasz | #1469 | ||
![]() | |||
Szia! Nekem most Malossi van benne, de a gyári is ugyanazt tudta előtte. Ezt is 20 ezrenként cserélni kell és drágább4 Esetleg vedd meg Ezt Ui: Írok a mixbe is neked! | |||
|
© orbán tibor | 2013. aug. 13. 20:47 | Válasz | #1468 |
![]() | |
Üdvözöllek!Szia! Nekem is most kell cserélnem szíjat.Meyiket ajánlod? Köszi!!!!
| |
© passat52 | 2013. aug. 13. 20:40 | Válasz | #1467 | ||
![]() | |||
Az új ékszíj 30 mm.- es (pontosabban 29,8) Ha a Vbelt jelzett azt jelenti, hogy 20 ezer km már benne van tehát mindenképp cseréld le. Kellemetlen ha ut közben elszakad a kopott, fáradt szíj. Görgők ügyében nehéz tanácsot adni. Függ attól. hogy egy személlyel, kettővel használod. Nagyobb súlynál célszerűbb nehezebb görgőket betenni. 12.-től 16 grammosig variálgattam már őket és nekem a könnyebb görgők jöttek be a gyorsulás szempontjából. Végsebességben viszont kevesebbet tud egy kicsivel produkálni. Ezek csak saját tapasztalatok nem általánosítok. | |||
| |||
© TomcatR1 | 2013. aug. 13. 20:12 | Válasz | #1466 |
![]() | |
Köszi a választ azóta szétkaptam a variátort és besirtam olyan álapotban van az ékszij 28mmszéles kivul belul meg 24 a minimum méret27mm csak azt nem tudom hogy a külsö vagy a belső felén illetve mennyi az ujj mérete görgöket is cserélni kell gyári kuplung marad valakinek ötlet milyen görgőt tegyek bele?? köszi
| |
© passat52 | 2013. aug. 13. 19:56 | Válasz | #1465 | ||
![]() | |||
Az akksinál van egy fehér műanyag csati, ami egy visszakötés, tehát nem megy belőle tovább vezeték. Elindítod a motort, és gyorsváltóval (piros gomb a kormányon) leállítod! A csatlakozót széthúzod kb: 5-6 másodpercig és visszadugod! Röviden ennyi. | |||
| |||
© TomcatR1 | 2013. aug. 13. 17:13 | Válasz | #1464 |
![]() | |
Sziasztok 1hete vettem egy 400as 2005ös mayat előtte 6évig 250es volt az lenne a kérdésem 1.hogy lehet a vbelt villogást eltüntetni a müszerfalról (ékszijcsere piktogram 2nem akarom tuningolni de a gyárin kivül valami kedvezőbb árú de jó minóségű meghajtószijj ötlete van e valakinek illetve ékszijcserénél a variátorba levő görgöket vagy még mit érdemes cserélni köszi előre is
|
© orbán tibor | 2013. aug. 05. 21:15 | Válasz | #1463 |
![]() | |
Köszönöm a választ!Hát én is mindig 2 személlyel megyek hát még nem olyan rossz a rugom.De tényleg jó dolog lehet.Ha gödörbe megyek akkor nem igazán kellemes. Üdv: Tibi | |
© Öreg | 2013. aug. 05. 20:33 | Válasz | #1462 |
![]() | |
Az én mayám hátsó telója nem állítható még. Mi ketten megyünk vele az 150 kg nagyon beült. Hintáztatós hupliknál szinte össze értek a légszűrő műanyag az oldal idommal. Raktam egy 25 mm-es gyűrűt onnan nincs gond a gödrökkel elmúlt a hajó effekt olyan(nagy motoros) lett a futása.Aki szereti a komfortot annak elég ha 10-15-20 mm-t tesz alá a rugónak.Értelem szerűen kell választani mennyire fáradt a rugó és milyen a komfort igénye.Nem kell megriadni nem fog pattogni az úton még ha a 25 mm-t választod is.Gyűrű méret 55mm külső. 39.5 belső furat. vastagság ahogy tetszik. A rugó alatt levő gyári alátétből szerezz be még kettőt hogy ne legyen lötyögés mert a teleszkóp tetején levő harang nagyobb mint a szár, lesz 3mm lokker.Vagy hézagold ki a gyűrűt ne mozogjon el oldalra.
| |
© Öreg | 2013. aug. 05. 14:26 | Válasz | #1461 |
![]() | |
Bocs elcsúsztam az írással.Akkor érdemes feszíteni hátul a rugón ha két személlyel szinte húzza a seggét a földön. Meg a jó magyar utakon behintáztatja a huplik. Kell a rugó alá tenni danamitból egy gyűrűt attól függ milyen keményre szeretnéd és mekkora a terhelés. Ha bővebben érdekel küldök adatot.
| |
© orbán tibor | 2013. aug. 04. 11:37 | Válasz | #1460 |
![]() | |
Üdv mindenkinek! Bocsi de olvastam a beirásodat,hátsó teló feszités????Még nem hallottam róla.Érdeklödnék miért kell,miért jobb ugy? Köszi!!! Tibi
| |
2013. aug. 04. 10:23 | Válasz | #1459 | |||
![]() | |||
Nekem elmondta a kálváriádat. Szomorú milyen emberkinézetű lények vannak...
| |||
| |||
© Öreg | 2013. aug. 04. 09:30 | Válasz | #1458 |
![]() | |
Gondolom hallottátok a Talicskástól hogy én voltam az aki 250-es kuplunggal vettem a 400-ast és még volt sok baja csapágyak a lehajtásba, főtengely szimering, kormány csapágy, blokk felfüggesztésnél a hosszú csavar perselyezés, első teló olaj csere, hátsó teló feszítés,ennyi a teljesség igénye nélkül.Ja télre lesz egy teli dukkó szinte mindenhol van valami karc.
|
© Öreg | 2013. aug. 04. 09:17 | Válasz | #1457 |
![]() | |
Nekem is volt pár motorom mindig magam javítottam de idáig a maya 400-as volt a legkönnyebben szerelhető típus. Ez év pünkösdkor vettem a majámat szinte már nincs olyan csavar amit nem mozdítottam meg de az ambícióm nem hagyott alább . Neked is sok türelmet kívánok.
| |
© méhész | 2013. aug. 04. 01:39 | Válasz | #1456 |
![]() | |
Köszi a segítséget mindenkinek. Kicseréltetem a szivattyút és remélem nem lesz több probléma! |
2013. aug. 03. 19:16 | Válasz | #1455 | |||
![]() | |||
A munka bonyolultságát, ill. a szervizek óradíját figyelembevéve ,véleményem szerint teljesen korrekt, talán még olcsónak is mondható.A kollegám légszűrő cserére fizetett majdnem ennyit.Na az a lehúzás!
| |||
| |||
2013. aug. 03. 17:43 | Válasz | #1454 | |||
![]() | |||
Kérdezd meg Juhász Bélát. De nagyon el fogsz keseredni... | |||
| |||
© passat52 | 2013. aug. 03. 17:37 | Válasz | #1453 | ||
![]() | |||
Nekem a benzinpumpa után egy hétre a vákuum membrán szakadt el. 27 euró volt az alkatrész de közel hasonló módon meg kellett bontanom a motort ahhoz, hogy hozzáférjek! Tegnap raktam össze a motort és most megy mint a golyó! :) A várható legközelebbi kiadás a kuplung csere nálam.
| |||
| |||
© méhész | 2013. aug. 03. 17:15 | Válasz | #1452 |
![]() | |
Hatalmas csalódás a majesty e miatt. Teljesen Japán fan vagyok. Rengeteg motorom volt de így még nem jártam. Valóban dühítő! Az első csalódás amit már megemésztettem kb. 8000km környékén volt, mikor induláskor rángatott a motor, garanciába kicserélték a kuplungot. A szervízes srác ugyan azt mondta mint pár bejegyzéssel hamarabb /kuplung felületet érdesíteni és go/. Most meg ez a benzinszivattyú mi következhet még??
|
© passat52 | 2013. aug. 03. 17:05 | Válasz | #1451 | ||
![]() | |||
Ez ügyben nem de pár évvel ezelőtt volt visszahívásos javítás a benzinpumpa feletti tömítőgyűrű cseréjére. Közel egy évbe telt mire fanyalogva megcsinálta a Yamaha szerviz!
| |||
| |||
2013. aug. 03. 17:03 | Válasz | #1450 | |||
![]() | |||
Figyelj. Ha a szervizes azt mondta típushiba, nagyon fontos lenne beszélni a kereskedéssel, én tuti bepróbálkoznék. Főleg ha szervizkönyved is van hozzá. Próbáld hátulról, kérdezz meg olyat aki ott dolgozik, volt-e már ilyen hiba másnak, hogy oldották meg. Mit veszíthetsz...? Nem vicc ez, inkább idegesítő, dühítő! | |||
| |||
© méhész | 2013. aug. 03. 16:57 | Válasz | #1449 |
![]() | |
Esetleg próbálta már valaki a yamahasokat ez ügyben csesztetni? Mert nagyon úgy érzem ez a hiba sok embernél előjött illetve elő fog jönni?
|
© méhész | 2013. aug. 03. 16:53 | Válasz | #1448 |
![]() | |
Bocsi Tamás csak most olvastalak. Valószínű nem kockáztatok, marad a szervizes srác 20e ért, nem állok neki fabrikálni. Szerettem volna olcsóbban megúszni... "Ha telik majomra, teljen banánra" Hétfőn azért felhívom a szalont ahol vettem a motort /szerintem hiába de 1 próbát megér/ mert úgy gondolom, hogy vicc egy 2milliós motornál egy ilyen hiba. Szó nélkül ingyen, elnézést kérve cserélniük kellene!
|
© méhész | 2013. aug. 03. 16:48 | Válasz | #1447 |
![]() | |
Reálisnak tartod a 20.000es munkadíjat?
|
2013. aug. 03. 16:43 | Válasz | #1446 | |||
![]() | |||
Kicsit gondold át mekkora munka, mekkora felelősség... Nekiálhat bárki, de alaposan bele kell gondolni... Ezt min. hat óra megcsinálni, de Joci ezt jobban tudja. A 3'000Ft-os szervizdíj pedig már nem olyan irreális. Hiába, ezek ilyen dolgok sajnos... | |||
| |||
© passat52 | 2013. aug. 03. 16:29 | Válasz | #1445 | ||
![]() | |||
Katt a nevemre és előjön az adatlapom! :) Egyébként Ausztriában Wiener Neustadt mellett!
| |||
| |||
© méhész | 2013. aug. 03. 16:12 | Válasz | #1444 |
![]() | |
Esetleg megkérdezhetném, hogy hová valósi vagy? /ha nem lennénk messze egymástól esetleg tudnál segíteni a cserében.?/Én kom-eszt megye Nyergesújfalu.
|
© méhész | 2013. aug. 03. 16:03 | Válasz | #1443 |
![]() | |
Sikerült megnézni a képeket, elég bonyolultnak tűnik. Közben beszéltem a szervizes sráccal azt mondta, hogy ez típus hiba /melegen megszorul a szivattyú/ cserélni kell a szivattyút. 20.000ft lenne a csere munkadíja, amit egy kicsit sokallok. Tegnap délután hagyott cserbe a motor, ma reggel elsőre pöccre indult mint új korában. Teljesen tanácstalan vagyok! |
© passat52 | 2013. aug. 03. 14:16 | Válasz | #1442 | ||
![]() | |||
#1432- ben képeket is találsz a szétszedett motorról. Döntsd el te, hogy mennyire macerás! :) A motort is le kell akasztani a vázról és a piros ékkel ami a képen van szét kell feszíteni a vázat mert másképp nem tudod kivenni a helyéről a benzinszint mérőt amiben a pumpa van. Ha még nem szedted szét a motort akkor nem ajánlom, hogy egyedül nekiállj. Még annyit hozzáfűznék, hogy ne kapkodd el a cserét mert mint írtad hidegen megy a pumpa melegen nem hallod. Talán lehet elektromos oka is. A pumpa vagy megy, vagy megadta magát! | |||
| |||
© méhész | 2013. aug. 03. 12:29 | Válasz | #1441 |
![]() | |
Köszi beszéltem velük és van nekik. A cserével kapcsolatban segítenétek? Lehet házilag cserélni vagy csak szervíz, mennyire macerás, szerelési trükkök stb.?
|
2013. aug. 03. 00:15 | Válasz | #1440 | |||
![]() | |||
#1436 De olvass vissza még két beírást. Azt hiszem megéri... | |||
| |||
© méhész | 2013. aug. 03. 00:00 | Válasz | #1439 |
![]() | |
Meg kérdezhetném, hogy mennyibe került a szivattyú /hol vetted/ illetve a csere?
|
© passat52 | 2013. aug. 02. 19:11 | Válasz | #1438 | ||
![]() | |||
Üdv! Az a rövid búgó hang az üzemanyag szivattyú hangja. Annak melegen is búgni kell ha a gyújtást ráadod. Én egy hete cseréltem de az enyémen hidegen sem búgott.
| |||
| |||
© méhész | 2013. aug. 02. 18:53 | Válasz | #1437 |
![]() | |
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem!2008ban vettem egy új Yp400at, jelenleg 22.000km van benne. Hidegen gond nélkül indul, melegen viszont csak forgatja az önindító és nem indul. A gyújtás ráadásakor hidegen hallható rövid búgó hang melegen nem hallható. Ismeri valaki a problémát illetve tud valami jó megoldást? Előre is köszi a segítséget!
|
© passat52 | 2013. júl. 23. 20:33 | Válasz | #1436 | ||
![]() | |||
50 ezer. Az ára Győrben a Citybike.-ben 15800ft.
| |||
| |||
2013. júl. 23. 20:26 | Válasz | #1435 | |||
![]() | |||
Apám, jól befalazták... Hány km van benne? Na és az ára? Mire készüljek...;-))) | |||
| |||
© passat52 | 2013. júl. 23. 20:21 | Válasz | #1434 | ||
![]() | |||
Az 5.-ik képen látod. Ott tátong az a lyuk ahol az üzemanyag-szintmérő és a szivattyú helye van! A szénkefe vezetéke adta meg magát és nem javítható. Tegnap vettem új szivattyút és ma már kész is a motor! :) A T-Maxba is ugyanez a szivattyú való! A vázat is szét kellett akasztani és a motorrészt hátrébb tolni ahhoz, hogy a szivattyút ki lehessen venni a helyéről. | |||
| |||
|
|
|