Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 400
Yamaha Majesty YP400

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © satyapapa2013. okt. 24. 19:24 | Válasz | #1533 
Bár ilyen egyszeü lenne
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522013. okt. 24. 19:16 | Válasz | #1532 
Ne foglalkozz vele! Én úgy vagyok vele, ha elkezd világítani akkor azt mondom mindig, hogy majd elmúlik! :)
Tudod mint a szerelem! :)
És mindig igazam van!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2013. okt. 24. 05:30 | Válasz | #1531 
Alapjárati motor??
06304373303-vagyok elérhetö

Ga-Bika2013. okt. 23. 21:00 | Válasz | #1530 
Én ezzel a 37-es kóddal nem boldogulok sehogy. Már megint világít a sárga lámpa, és az alapjárat megemelkedik, néha meg hullámzik. Pár hónapja lett kicserélve a fojtószelep állás érzékelő szenzor, és a fojtószelep is ki lett takarítva, tökéletesen zár. Ötlet valaki? Én kifogytam...

 © satyapapa2013. okt. 23. 20:40 | Válasz | #1529 
Ok köszi...az kb annyi mint az enyém,,viszont 100-as temponál az én gépem 5 (4,8)ezer alatt pörög,(sik egyenes út)
06304373303-vagyok elérhetö

 © zoli2013. okt. 23. 20:35 | Válasz | #1528 
Satyapapa,jelentem 60Km/h-nál az enyim 4100-at forog.

 © satyapapa2013. okt. 19. 18:00 | Válasz | #1527 
Teljes nagyszervizen áteset a gépem,a végsebessége kicsit magasabb lett, 145-150km/h.
A szij ugyan nem lett kicserélve,de még tuti jónak tünik, majd tavasszal megkapja azt is.
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2013. okt. 19. 06:38 | Válasz | #1526 
Kapkodna,?,,,,haha ,,Grisa alatt?,,,
06304373303-vagyok elérhetö

orpi552013. okt. 19. 06:02 | Válasz | #1525 
Na azt megnézném....Józsi hogy kapkodna levegő után...

tamas2013. okt. 18. 22:58 | Válasz | #1524 
Legközelebb ha találkoztok úgylehet ráül arra a karcsú szádra...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522013. okt. 18. 21:19 | Válasz | #1523 
Ez természetes, hisz a Grisa barátunk is tulajdonosa volt a motornak!

Az én 60 kilóm alatt nem fog elrepedni.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © zoli2013. okt. 18. 19:32 | Válasz | #1522 
Sziasztok, nekem is 12-es hibakodot irt ki, és az öninditom volt beálva, nem is inditott, szétszedés kitakaritás, zsirzás összerakás Hibakod eltünt!

 © satyapapa2013. okt. 18. 07:52 | Válasz | #1521 
Az én majám 2004-es kiadásu.
Javaslom hogy nézzétek meg a hátsó teleszkóp felsö rögzitö csavar alatti nyakrészt,mert az enyém elvolt körbe repedve (törve. ivvel megheggesztettük,most jó.
Ezt a repedést elég nehéz észrevenni,mert az ülés alatti burkolattol nem látható.Igencsak alá kell bújni,és egy kis tükör segitségével észrevehetö a hiba.Nálam bal oldalon volt ez a törés.
Ha nem veszik észre idöben talán komolyabb bajt is okozhat,
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2013. okt. 17. 20:39 | Válasz | #1520 
Ez természetes,,,nehogy más is ráfusson erre a jégre,,mert elég bosszantó,és nem is olcso ez a keresgélés,.
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522013. okt. 17. 20:35 | Válasz | #1519 
A 400.-asok nevében köszönet a részletes tájékoztatásért!

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2013. okt. 17. 19:12 | Válasz | #1518 
Ma készlett a majám, ebben SzaCsa telefonon segitségemre volt.
Tehát: a 12-es hibakód, a fötengely jeladó hibájára utal,,de nembiztos hogy ez a baj,sőt, A maja öninditó hiba is ugyanezt a hibakódot idézi elö.
Ugyanis az önönditó gomb megnyomásást érzékeli a gép.de ez nem azt jelenti hogy az önönditó tökéletesen müködik.A szenzorok nem érzkelik a nagyobb áramfelvételt (vagy ennek rendelleneségét),valamint a légtömeg változást sem érzékeli.
A gyári szervizkönyv sem utal a kettösségre.
Mi kicseréltük a jeladót,de nem ez volt a hibás,,kilett szerelve az öninditó,meglett tisztitva,majd a visszaszerelés után megszünt a hibakód..
Lehet hogy nem szakszerüen lett leirva a dolog,
de a lényeg az benne van.:: 12-es hibakódnál ellenörizni kell az önönditó rendszert, tisztitás,kábelek ellenörzése stb
06304373303-vagyok elérhetö

 © jasa2013. okt. 10. 14:04 | Válasz | #1517 
.....hmmmmm...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © satyapapa2013. okt. 09. 19:14 | Válasz | #1516 
A 400-as majánál "12" hibakód a fötengely jeladó hibájára utal..Ez nemnagyon ""gyakori"" hiba.Mondhatjuk talán,hogy tipushiba??
Ajánlatos néha egy hiba tesztet végigfuttatni ami egyszerü dolog.Ennél a hibánál gyakran egyik pillanatról a másikra nem indul a gép,csak a motor kontról lámpa jelezhet.
Ha kiirja a "12" kódot attól még egy ideig jól müködhet és hirtelen,vagy menetközben leáll,vagy nem indul....Nem indit esetén ,is elöfordul hogy 2-3inditozás után elindul,és hibamentes szerüen müködik,de ez már haláltusa.
Nos jelenleg én ebben a cipőben járok..remélem pár nap alatt ez megoldódik,és még a tél elött eleget tudom használni a Emilkét..
Kissé csalódás a gép számomra,de ettöl függetlenül szeretem és gondozom.
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2013. szept. 26. 18:57 | Válasz | #1515 
Ok-- tudom.
Csak tájékoztatónak irtam hogy miket hibakódozik a maja okos "agya"
Ezek olyan hibák amik nem befolyásolják a használatot,illetve kis beavatkozást igényel.
06304373303-vagyok elérhetö

 © juhász béla2013. szept. 26. 17:50 | Válasz | #1514 
Attól hogy lenullázunk,nem fog megjavulni semmi.Igy messzire ne menj.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

 © satyapapa2013. szept. 26. 16:23 | Válasz | #1513 
A hibakódok alapján az alábbiakra derült fény
-
-a maja középsztenderen meglett pórgetve (hátsókerék)
-borulási kód,,a géppel elcsusztak.
-alapjárati motor müködése nem tökéletes,,
(maja tipushiba),,üzemanyagba tisztitó adalékót tölteni.
-gázállás érzékelö,,15 a normál,,az enyém 11

a kódgyüjtö lenullázva,(törölve)
nagyszerviz után (még 500km) ujra kódolvasás,
Most injektortisztitó betöltve a benyába,,ettöl jobb lesz.Többi meg kiderül.
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2013. szept. 25. 18:07 | Válasz | #1512 
Van valakinek hibakód táblázata,,ha igen szeretném elkérni.
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522013. szept. 16. 19:49 | Válasz | #1511 
MIX
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2013. szept. 16. 19:48 | Válasz | #1510 
Részünkröl ok és köszi. Viszem a datolya páleszt,,,,ORPIK-???
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522013. szept. 16. 19:46 | Válasz | #1509 
Itt a hegyekben gyönyörű tájakon, kiváló minőségű utakon benne vagyok a tesztelésben! Vegyétek ezt egy meghívásnak ide a Schneebergre!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

orpi552013. szept. 16. 19:42 | Válasz | #1508 
Na ezt majd személyesen,ha már kaparja a torkom az az 52.-fokos...

orpi552013. szept. 16. 19:40 | Válasz | #1507 
Le kellene már egyszer Satya páleszét tesztelni együtt...

 © satyapapa2013. szept. 16. 19:39 | Válasz | #1506 
Orpi 400-as tuningja miböl áll.??Mert az én gépembe is vannak malossi cuccok .De ezek még csak kisseb modositások.-
-
Már van idei 52fokos kiválló minöségü páleszem
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522013. szept. 16. 19:35 | Válasz | #1505 
Orpi! A te tuningodat már nem hiszem, hogy felül lehet überelni!
a 98-. as hozzászólásod miatt meg szerintem csak jó minőségű páleszért adnak ki infókat!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2013. szept. 16. 19:26 | Válasz | #1504 
Hoho nagyon is érdekel,,,Már igy is van egy két megoldásra lehetöség.De minden tuning jöhet..Köszi
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2013. szept. 16. 19:10 | Válasz | #1503 
Hát, egy darabig állva, aztán...
;-)
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

orpi552013. szept. 16. 19:07 | Válasz | #1502 
Jó lenne ha a Nagy Manitu közzé tenné a varázslat tárgyát,hátha mi is okulhatnánk belőle.
Nem szeretném ha Emilke a legközelebbi talin állva hagyná Amálkát...

 © koko1402013. szept. 16. 18:00 | Válasz | #1501 
Szia Satyapapa!
A SUTYI egy VARÁZSLÓ (nem dícsérni akarom de ez az igazság), a tuning nagyon jó lett.
Ha kíváncsi vagy a végeredményre akkor kis egyeztetés és már tesztelheted az enyémen és ha tetszik akkor tudod, hogy milyen irányba mozdulj el.

 © diosi gábor2013. szept. 15. 22:30 | Válasz | #1500 

 © satyapapa2013. szept. 14. 16:23 | Válasz | #1499 
Köszi-
-

06304373303-vagyok elérhetö

orpi552013. szept. 14. 13:31 | Válasz | #1498 
Na annak ára van!!!Mindenféle "szédelgőknek" ne add meg Józsi az ipari titkokat,minimum le lell Nála inni az infó árát fügepálinkában...
Ezen kívűl még vannak nem publikus méretek,mint mondjuk Amálka hüvelymérete,mert akármekkora brutális dugattyút nem engedek még a közelébe sem...
Emilke próbáljon meg szépen udvarolni,és ha kompromisszumra jutunk a nappali fény megoldásában...én áldásom adom a fúzióra...

 © passat522013. szept. 14. 13:11 | Válasz | #1497 
A gyári variógörgő 14,8 grammos. ( Én így tudom)
A tank 14 literes és 2,8 liternél kezd el villogni a tartalék visszajelző.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2013. szept. 14. 07:04 | Válasz | #1496 
2 adatot nemsikerült még megtudnom a 400majárol.
A variógörgö gyári sulya,és a benzintank kapacitása.
06304373303-vagyok elérhetö

Ifj. Posta Sándor2013. szept. 12. 14:12 | Válasz | #1495 
Koko140-nek most csináltunk egy kis tuningot a gépén. Nem lett rossz. :)
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © satyapapa2013. szept. 11. 16:32 | Válasz | #1494 
Egyenlöre ugytünik nagyon jó barátok leszünk Emilkével (a 400as majám)Most hogy kilett cserélve a kormánycsapágy,,élvezetté vált a gurulás.A Yamaha szervizes barátom belefésül egy kis motor-hajtómü tuningot és oltári lesz.Legalábbis ezt igérte..Föleg a gyorsitáson lehet javitani, ámbár most sem rossz.A kaszni már rezgésmentes,még egy kis szépitgetés és az is rendben lesz.
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2013. szept. 11. 16:14 | Válasz | #1493 
Ugyanmár ,semmi gond,,minden ok

06304373303-vagyok elérhetö

gábor2013. szept. 11. 08:44 | Válasz | #1492 
Mivel már nincs tényleg.Azért bocs ha a lelkivilágodat megsértettem a viccemmel.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © TomcatR12013. szept. 10. 19:22 | Válasz | #1491 
Köszi megnéztem jól szétrobbantottad télen szétszedjük és megnézzük mi a baja lehet csak fennakadt vagy eltört a vezeték .köszi

 © satyapapa2013. szept. 10. 18:58 | Válasz | #1490 
Ma kilett cserélve a kormánycsapágy,és lett csinálva egy teljes ellenörzés fék,fékolaj,szürök,folyadékok,km óra jeladó zsirzás, stb. Mindez anyaggal együt 28ezer ft volt halásztelken a Yamaha motorszerelönél.
06304373303-vagyok elérhetö

 © passat522013. szept. 09. 19:12 | Válasz | #1489 
Üdv. a 1432-es beírásomban van kép az üzemanyag-szivattyúról és a szintjelzőről. (Katt az "igy jártam" és látni fogod!
Szét lehet szedni és ha a szivattyú jó akkor csak szintjelzőt kell venned. Lehet. hogy csak fennakadt és ezért jelez mindig telit.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2013. szept. 09. 18:53 | Válasz | #1488 
hát tényleg majdnem olyan jó mint a tied..
06304373303-vagyok elérhetö

gábor2013. szept. 09. 18:07 | Válasz | #1487 
Ez a legtutibb.
Ideális motor.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © TomcatR12013. szept. 09. 17:38 | Válasz | #1486 
Sziasztok egy kérdés az üzemanyag szint jelző mindig telit mutat szeretnénk kicserélni egybe van az üzemanyagszivattyúval vagy külön is lehet kapni ha valaki tudja irjon pliz. Köszi

 © satyapapa2013. szept. 06. 18:55 | Válasz | #1485 
A 400as majának a csomagtartójában lévö kód,((pl az enyém ,,5Ru1-120-c)) elsösorban egy jármü, azonositó kód,melynek segitségével lehet lehivni a szinkódot. Ma igy kevertettem sprayt...
06304373303-vagyok elérhetö

 © zoli2013. aug. 27. 13:34 | Válasz | #1484 
Szia, asziszem a szinkod a csomagtartoba van egy fehér alapon talán 4-5 szám vagy betü, nekem igy van.

 © yoyo2013. aug. 27. 08:19 | Válasz | #1483 
Köszi Talicskás,azt olvastam korábban is,csak nem voltam biztos benne,hogy nekem is az a probléma.Köszi a megerősítést.

talicskas2013. aug. 27. 00:01 | Válasz | #1482 
#1462! (Kicsit olvas vissza)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © yoyo2013. aug. 26. 22:22 | Válasz | #1481 
Sziasztok.400-as Majestyn,egyenetlen,gödrös úton,csattogó hang jön a hátsó telók felől.Szerintem a rugók csattognak.Két személlyel,még gyakoribb a hang.Mi lehet az ok,találkozott v.ki már hasonlóval?Lengéscsillapító,vagy gyengék a rugóim?2004-es a motor nem lehet állítani a rugó feszességén,km nem sok van a motorba,27ezer.Köszi az ötleteket.

 © passat522013. aug. 26. 16:44 | Válasz | #1480 
Az első kerék mögött a hűtő burkolatán találsz adattáblát de a színkód sajnos nincs rajta. Pár éve bementem a Yamaha márkaszervizbe és ott sem tudták megmondani a színkódot. Azt mondták,hogy komplett színre fújt elemeket lehet hozzá rendelni.
Nekem csak a doboz festéséhez kellett volna a színkód.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © szabadhegy2013. aug. 26. 15:57 | Válasz | #1479 
Nem tudja valaki, hogy hol találom a motor (400 Maja) fényezésének színkódját? Milyen formátumú kódot keressek...
Köszi

 © orbán tibor2013. aug. 14. 21:12 | Válasz | #1478 
Köszönöm a segitséget!!! Tuti nem veszek már olyat!!! Üdv: Tibi

 © szabadhegy2013. aug. 14. 21:09 | Válasz | #1477 
Szia!
Én is azt halottam a Gates szíjról, hogy nem jó. pár ezer km után megnyúlik, és nem úgy megy a motor,mint kéne.


 © orbán tibor2013. aug. 14. 20:17 | Válasz | #1476 
Dehogy köszi hogy tanácsot adsz!!Nekem eredeti a variátor,ahhoz csak eredeti szíj a jó???

tamas2013. aug. 13. 21:59 | Válasz | #1475 
Nem akarok beleszólni a szíjválasztásba de:
A Malossi a saját variójához gyártja, saját élszöggel, saját szélességgel (pl. a T-MAX esetében 0,5mmel szélesebb mint a gyári szíj). Ezért feltételezem hogy ez a többi típus esetén is így van. Persze elmegy, de nem az igazi.
Gates szíj. Nincs személyes tapasztalatom, de tudok olyan esetről hogy 1'500km nem volt benne és szakadt. Gyári, Malossi, Mitsuboshi. Variótől függően. A Mitsuboshi is ua. az élszög mint a gyáriak.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © orbán tibor2013. aug. 13. 21:23 | Válasz | #1474 
Ok! Majd beszélünk.Köszi!! Na húzok aludni:)Szia!

 © passat522013. aug. 13. 21:21 | Válasz | #1473 
Egy hét alatt meg szokták küldeni ha rendelek valamit. Függ a rendelés beérkezésétől ( hét eleje, vagy vége felé,az ünnepektől, a rakrárkészlettől a szállítás.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © orbán tibor2013. aug. 13. 21:17 | Válasz | #1472 
Köszi köszi!!De végül amit küldtél az ebayn az is jóó lenne.Mennyi idő alatt jön meg?

 © passat522013. aug. 13. 21:14 | Válasz | #1471 
Nem tudok róla véleményt mondani. A gyárit és a malossit használtam eddig. Talán a többiek tudnak majd valamit reflektálni.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © orbán tibor2013. aug. 13. 21:11 | Válasz | #1470 
Én néztem gates ékszijat a neten nem tudom tudsz róla valamit??

 © passat522013. aug. 13. 20:55 | Válasz | #1469 
Szia! Nekem most Malossi van benne, de a gyári is ugyanazt tudta előtte. Ezt is 20 ezrenként cserélni kell és drágább4
Esetleg vedd meg Ezt


Ui: Írok a mixbe is neked!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © orbán tibor2013. aug. 13. 20:47 | Válasz | #1468 
Üdvözöllek!Szia! Nekem is most kell cserélnem szíjat.Meyiket ajánlod? Köszi!!!!

 © passat522013. aug. 13. 20:40 | Válasz | #1467 
Az új ékszíj 30 mm.- es (pontosabban 29,8)
Ha a Vbelt jelzett azt jelenti, hogy 20 ezer km már benne van tehát mindenképp cseréld le. Kellemetlen ha ut közben elszakad a kopott, fáradt szíj.
Görgők ügyében nehéz tanácsot adni. Függ attól. hogy egy személlyel, kettővel használod. Nagyobb súlynál célszerűbb nehezebb görgőket betenni. 12.-től 16 grammosig variálgattam már őket és nekem a könnyebb görgők jöttek be a gyorsulás szempontjából. Végsebességben viszont kevesebbet tud egy kicsivel produkálni.
Ezek csak saját tapasztalatok nem általánosítok.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © TomcatR12013. aug. 13. 20:12 | Válasz | #1466 
Köszi a választ azóta szétkaptam a variátort és besirtam olyan álapotban van az ékszij 28mmszéles kivul belul meg 24 a minimum méret27mm csak azt nem tudom hogy a külsö vagy a belső felén illetve mennyi az ujj mérete görgöket is cserélni kell gyári kuplung marad valakinek ötlet milyen görgőt tegyek bele?? köszi

 © passat522013. aug. 13. 19:56 | Válasz | #1465 
Az akksinál van egy fehér műanyag csati, ami egy visszakötés, tehát nem megy belőle tovább vezeték.
Elindítod a motort, és gyorsváltóval (piros gomb a kormányon) leállítod! A csatlakozót széthúzod kb: 5-6 másodpercig és visszadugod! Röviden ennyi.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © TomcatR12013. aug. 13. 17:13 | Válasz | #1464 
Sziasztok 1hete vettem egy 400as 2005ös mayat előtte 6évig 250es volt az lenne a kérdésem 1.hogy lehet a vbelt villogást eltüntetni a müszerfalról (ékszijcsere piktogram 2nem akarom tuningolni de a gyárin kivül valami kedvezőbb árú de jó minóségű meghajtószijj ötlete van e valakinek illetve ékszijcserénél a variátorba levő görgöket vagy még mit érdemes cserélni köszi előre is

 © orbán tibor2013. aug. 05. 21:15 | Válasz | #1463 
Köszönöm a választ!Hát én is mindig 2 személlyel megyek hát még nem olyan rossz a rugom.De tényleg jó dolog lehet.Ha gödörbe megyek akkor nem igazán kellemes. Üdv: Tibi

 © Öreg2013. aug. 05. 20:33 | Válasz | #1462 
Az én mayám hátsó telója nem állítható még. Mi ketten megyünk vele az 150 kg nagyon beült. Hintáztatós hupliknál szinte össze értek a légszűrő műanyag az oldal idommal. Raktam egy 25 mm-es gyűrűt onnan nincs gond a gödrökkel elmúlt a hajó effekt olyan(nagy motoros) lett a futása.Aki szereti a komfortot annak elég ha 10-15-20 mm-t tesz alá a rugónak.Értelem szerűen kell választani mennyire fáradt a rugó és milyen a komfort igénye.Nem kell megriadni nem fog pattogni az úton még ha a 25 mm-t választod is.Gyűrű méret 55mm külső. 39.5 belső furat. vastagság ahogy tetszik. A rugó alatt levő gyári alátétből szerezz be még kettőt hogy ne legyen lötyögés mert a teleszkóp tetején levő harang nagyobb mint a szár, lesz 3mm lokker.Vagy hézagold ki a gyűrűt ne mozogjon el oldalra.

 © Öreg2013. aug. 05. 14:26 | Válasz | #1461 
Bocs elcsúsztam az írással.Akkor érdemes feszíteni hátul a rugón ha két személlyel szinte húzza a seggét a földön. Meg a jó magyar utakon behintáztatja a huplik. Kell a rugó alá tenni danamitból egy gyűrűt attól függ milyen keményre szeretnéd és mekkora a terhelés. Ha bővebben érdekel küldök adatot.

 © orbán tibor2013. aug. 04. 11:37 | Válasz | #1460 
Üdv mindenkinek! Bocsi de olvastam a beirásodat,hátsó teló feszités????Még nem hallottam róla.Érdeklödnék miért kell,miért jobb ugy? Köszi!!! Tibi

tamas2013. aug. 04. 10:23 | Válasz | #1459 
Nekem elmondta a kálváriádat. Szomorú milyen emberkinézetű lények vannak...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Öreg2013. aug. 04. 09:30 | Válasz | #1458 
Gondolom hallottátok a Talicskástól hogy én voltam az aki 250-es kuplunggal vettem a 400-ast és még volt sok baja csapágyak a lehajtásba, főtengely szimering, kormány csapágy, blokk felfüggesztésnél a hosszú csavar perselyezés, első teló olaj csere, hátsó teló feszítés,ennyi a teljesség igénye nélkül.Ja télre lesz egy teli dukkó szinte mindenhol van valami karc.

 © Öreg2013. aug. 04. 09:17 | Válasz | #1457 
Nekem is volt pár motorom mindig magam javítottam de idáig a maya 400-as volt a legkönnyebben szerelhető típus. Ez év pünkösdkor vettem a majámat szinte már nincs olyan csavar amit nem mozdítottam meg de az ambícióm nem hagyott alább . Neked is sok türelmet kívánok.

 © méhész2013. aug. 04. 01:39 | Válasz | #1456 
Köszi a segítséget mindenkinek. Kicseréltetem a szivattyút és remélem nem lesz több probléma!

Fáy Tibor2013. aug. 03. 19:16 | Válasz | #1455 
A munka bonyolultságát, ill. a szervizek óradíját figyelembevéve ,véleményem szerint teljesen korrekt, talán még olcsónak is mondható.A kollegám légszűrő cserére fizetett majdnem ennyit.Na az a lehúzás!
Tyti

tamas2013. aug. 03. 17:43 | Válasz | #1454 
Kérdezd meg Juhász Bélát.
De nagyon el fogsz keseredni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522013. aug. 03. 17:37 | Válasz | #1453 
Nekem a benzinpumpa után egy hétre a vákuum membrán szakadt el. 27 euró volt az alkatrész de közel hasonló módon meg kellett bontanom a motort ahhoz, hogy hozzáférjek! Tegnap raktam össze a motort és most megy mint a golyó! :) A várható legközelebbi kiadás a kuplung csere nálam.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © méhész2013. aug. 03. 17:15 | Válasz | #1452 
Hatalmas csalódás a majesty e miatt. Teljesen Japán fan vagyok. Rengeteg motorom volt de így még nem jártam. Valóban dühítő! Az első csalódás amit már megemésztettem kb. 8000km környékén volt, mikor induláskor rángatott a motor, garanciába kicserélték a kuplungot. A szervízes srác ugyan azt mondta mint pár bejegyzéssel hamarabb /kuplung felületet érdesíteni és go/. Most meg ez a benzinszivattyú mi következhet még??

 © passat522013. aug. 03. 17:05 | Válasz | #1451 
Ez ügyben nem de pár évvel ezelőtt volt visszahívásos javítás a benzinpumpa feletti tömítőgyűrű cseréjére. Közel egy évbe telt mire fanyalogva megcsinálta a Yamaha szerviz!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2013. aug. 03. 17:03 | Válasz | #1450 
Figyelj.
Ha a szervizes azt mondta típushiba, nagyon fontos lenne beszélni a kereskedéssel, én tuti bepróbálkoznék. Főleg ha szervizkönyved is van hozzá. Próbáld hátulról, kérdezz meg olyat aki ott dolgozik, volt-e már ilyen hiba másnak, hogy oldották meg. Mit veszíthetsz...?
Nem vicc ez, inkább idegesítő, dühítő!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © méhész2013. aug. 03. 16:57 | Válasz | #1449 
Esetleg próbálta már valaki a yamahasokat ez ügyben csesztetni? Mert nagyon úgy érzem ez a hiba sok embernél előjött illetve elő fog jönni?

 © méhész2013. aug. 03. 16:53 | Válasz | #1448 
Bocsi Tamás csak most olvastalak. Valószínű nem kockáztatok, marad a szervizes srác 20e ért, nem állok neki fabrikálni. Szerettem volna olcsóbban megúszni... "Ha telik majomra, teljen banánra" Hétfőn azért felhívom a szalont ahol vettem a motort /szerintem hiába de 1 próbát megér/ mert úgy gondolom, hogy vicc egy 2milliós motornál egy ilyen hiba. Szó nélkül ingyen, elnézést kérve cserélniük kellene!

 © méhész2013. aug. 03. 16:48 | Válasz | #1447 
Reálisnak tartod a 20.000es munkadíjat?

tamas2013. aug. 03. 16:43 | Válasz | #1446 
Kicsit gondold át mekkora munka, mekkora felelősség...
Nekiálhat bárki, de alaposan bele kell gondolni... Ezt min. hat óra megcsinálni, de Joci ezt jobban tudja. A 3'000Ft-os szervizdíj pedig már nem olyan irreális. Hiába, ezek ilyen dolgok sajnos...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522013. aug. 03. 16:29 | Válasz | #1445 
Katt a nevemre és előjön az adatlapom! :) Egyébként Ausztriában Wiener Neustadt mellett!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © méhész2013. aug. 03. 16:12 | Válasz | #1444 
Esetleg megkérdezhetném, hogy hová valósi vagy? /ha nem lennénk messze egymástól esetleg tudnál segíteni a cserében.?/Én kom-eszt megye Nyergesújfalu.

 © méhész2013. aug. 03. 16:03 | Válasz | #1443 
Sikerült megnézni a képeket, elég bonyolultnak tűnik. Közben beszéltem a szervizes sráccal azt mondta, hogy ez típus hiba /melegen megszorul a szivattyú/ cserélni kell a szivattyút. 20.000ft lenne a csere munkadíja, amit egy kicsit sokallok. Tegnap délután hagyott cserbe a motor, ma reggel elsőre pöccre indult mint új korában. Teljesen tanácstalan vagyok!

 © passat522013. aug. 03. 14:16 | Válasz | #1442 
#1432- ben képeket is találsz a szétszedett motorról. Döntsd el te, hogy mennyire macerás! :)
A motort is le kell akasztani a vázról és a piros ékkel ami a képen van szét kell feszíteni a vázat mert másképp nem tudod kivenni a helyéről a benzinszint mérőt amiben a pumpa van. Ha még nem szedted szét a motort akkor nem ajánlom, hogy egyedül nekiállj.
Még annyit hozzáfűznék, hogy ne kapkodd el a cserét mert mint írtad hidegen megy a pumpa melegen nem hallod. Talán lehet elektromos oka is. A pumpa vagy megy, vagy megadta magát!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © méhész2013. aug. 03. 12:29 | Válasz | #1441 
Köszi beszéltem velük és van nekik. A cserével kapcsolatban segítenétek? Lehet házilag cserélni vagy csak szervíz, mennyire macerás, szerelési trükkök stb.?

tamas2013. aug. 03. 00:15 | Válasz | #1440 
#1436
De olvass vissza még két beírást. Azt hiszem megéri...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © méhész2013. aug. 03. 00:00 | Válasz | #1439 
Meg kérdezhetném, hogy mennyibe került a szivattyú /hol vetted/ illetve a csere?

 © passat522013. aug. 02. 19:11 | Válasz | #1438 
Üdv! Az a rövid búgó hang az üzemanyag szivattyú hangja. Annak melegen is búgni kell ha a gyújtást ráadod. Én egy hete cseréltem de az enyémen hidegen sem búgott.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © méhész2013. aug. 02. 18:53 | Válasz | #1437 
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem!2008ban vettem egy új Yp400at, jelenleg 22.000km van benne. Hidegen gond nélkül indul, melegen viszont csak forgatja az önindító és nem indul. A gyújtás ráadásakor hidegen hallható rövid búgó hang melegen nem hallható. Ismeri valaki a problémát illetve tud valami jó megoldást? Előre is köszi a segítséget!

 © passat522013. júl. 23. 20:33 | Válasz | #1436 
50 ezer. Az ára Győrben a Citybike.-ben 15800ft.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2013. júl. 23. 20:26 | Válasz | #1435 
Apám, jól befalazták...
Hány km van benne? Na és az ára? Mire készüljek...;-)))
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522013. júl. 23. 20:21 | Válasz | #1434 
Az 5.-ik képen látod. Ott tátong az a lyuk ahol az üzemanyag-szintmérő és a szivattyú helye van!
A szénkefe vezetéke adta meg magát és nem javítható. Tegnap vettem új szivattyút és ma már kész is a motor! :)
A T-Maxba is ugyanez a szivattyú való!
A vázat is szét kellett akasztani és a motorrészt hátrébb tolni ahhoz, hogy a szivattyút ki lehessen venni a helyéről.
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában


Első ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől