|
|
|
© Major József | 2013. szept. 19. 20:06 | Válasz | #5754 | ||
Szia Tamás. Szerencsére akkora baj nincs,oldal irányba sztenderre felállitva nem tudom a hátsó kereket mozgatni azonban ha kerékre állitva jobbra balra erősen megrángatom a kormányt, akkor érzem azt, hogy jobb-balra olyan hajózó mozgása van.Akivel néztem, az azt mondta, hogy a motor tartó szilentek kophattak ki, ezért irtam eddig azt hogy azok cseréje lenne szükséges.
| |||
|
2013. szept. 19. 19:06 | Válasz | #5753 | |||
Gyakorlatilag a nagy rugózatlan tömeg okozza ezt az ,,elúszik a hátulja" érzést. A motorblokk, a hajtómű, mind nagyon nagy tömeg. Az utas pedig csak "ront" ezen a helyzeten, olykor még az eleje is elemelkedik érezhetően. A hátsó teleszkópok keménysége jobb menetstabilitást eredményez, de ezt meg az utas nem szívleli. Hiába, sajnos ez az érzés az óriásrobogók sajátossága. Természetesen egy jó szilentgarnitúra rengeteget javít a helyzeten. Komoly probléma ha a hátsó kereket oldalirányba meg tudod mozgatni. | |||
| |||
© Major József | 2013. szept. 19. 18:17 | Válasz | #5752 | ||
Szia Attila,Békés megyében, Békéscsaba és Gyula háromszögében Sarkadon lakom. Az a baj, hogy nem tudom hogy a többi Majesty is olyan-e,ugy viselkedik-e mint az enyém.Lehet hogy az a normális, ahogyan van?Nem tudom.Beszéltem egy pár napja Misivel, Ő mondta, hogy valami arany áron lehet ilyen szilentet beszerezni.Persze ha lenne a környékünkön olyan akinek ez a mocija van, könnyebb dolgom lenne. De köszönöm a segítségedet. | |||
|
© Herold | 2013. szept. 19. 17:05 | Válasz | #5751 | ||
Merre laksz? Egy próbát fel tudok ajánlani, ha gondolod...
| |||
| |||
© Herold | 2013. szept. 19. 17:04 | Válasz | #5750 | ||
A kutyacsont a serv. manual 4-4 oldalán látható. A motor jobb oldalán kukucskálj be a szoknyája alá, előrefelé, a blokk tetejen fogod meglátni. Ha kivétel után normálisan, nyomatékra akarod lehúzni, eléggé szét kell kapni a hátulját, de úgyis jön a tél... Ebben van szilent, nagy túlzással csillag alakú, de ezt itthon nem igazán csinálja utána senki,ezért lesz benne a teli szilent. Ettől sokkal közvetlenebb a váz és a blokk kapcsolata, valamennyi stabilitást is hoz, de pl alapjáraton úgy vibrál, mint egy őschopper. Én vettem egy bontottat Miskától (pont olyan szakadt volt, mint ami benne volt) és azt süttettem telibe. Így bármikor vissza tudom alakítani. Az említett mozgás ettől nem szűnik meg, legfeljebb kissebb lesz. Ez a motor farnehéz, kiskerkű, messze az eleje, így, ha további terheléssel rontjuk a hátulját, kicsit mindig bizonytalan lesz. Legalábbis a hagyományos motorokhoz képest. Egyszerűen ilyen a vázkialakítása. | |||
| |||
© Major József | 2013. szept. 19. 15:30 | Válasz | #5749 | ||
Sziasztok. Na én is amiatt szeretném kicserélni ezt a kutyacsontnak nevezett motortartót,mert amikor kerékre állitva megrángatom a kormányt,akkor bizony elég csunyán mozog a motor hátsó része, menetközben pedig én instabilságot érzek, két személlyel az utasom azt érzi,mint ha uszna oldalra a motor. Ugy láttam a robbantott rajzon, hogy az ülés alatt a motorblokk felső részén van jobb és baloldalt két két szilent.Vagy ez lenne az un. kutyacsont?Ebben a kutyacsontban van szilent? | |||
|
2013. szept. 19. 10:45 | Válasz | #5748 | |||
Bizony elvitték és örültek neki nagyon mert égen-földön nem lehet kapni igazán jót gyáriban.
| |||
| |||
2013. szept. 19. 07:28 | Válasz | #5747 | |
Nagyvezírünk Tamásnak kb fél éve volt egy jó állapotú, kérdezd meg tőle megvan-e még.
|
© hurican68 | 2013. szept. 19. 07:08 | Válasz | #5746 |
Sziasztok!Nekem 2 év után most sikerült cserélnem a kutya csontot.Igazából nem nehéz dolog,ha a szilent nincs véletlenül rárohadva a tengelyre.Egyet tudok mondani,hogy az ülést teljesen bontsd le és csak új 14-es csillag kulcsot használj ,persze kettőt/ellen kell tartani!/,mert ha a csavart elnyalod az óriási szívás.Amúgy a kutya csont egy elég drága mulatság,sokba kerül,ha meg akarod venni újonnan.üdv:Oli
| |
2013. szept. 19. 06:52 | Válasz | #5745 | |
igen, ott oldották meg
|
2013. szept. 18. 20:00 | Válasz | #5744 | |||
Aztán hol sütnek ilyen finom "husikát"? Gépgyár vagy hova vitted? | |||
| |||
2013. szept. 18. 18:06 | Válasz | #5743 | |
Nekem is a telibe sütés tökéletes megoldás lett, motortartó szilenttel még nekem sem volt problémám
|
© Herold | 2013. szept. 18. 16:33 | Válasz | #5742 | ||
Szia! Miért szeretnéd kiszedni őket? A kutyacsonton kívül nem tudok róla, hogy valaki csinált volna ilyet. Én utassal és csomaggal bizonytalannak éreztem a motort, ezért -többek között- a kutyacsontban lévő szilenteket telire süttettem. Nem biztos, hogy a legelegánsabb megoldás, viszont mindenképp érezhető hatása van. Persze nem csak pozitív, mint minden változtatásnak. | |||
|
© Major József | 2013. szept. 18. 14:23 | Válasz | #5741 | ||
Sziasztok. Biztos volt arról már szó, hogy a motortartó szilenteket hogyan lehet cserélni, ki lehet e varázsolni valamilyen módon a tartó bakkból,illetve kutyacsont kérdésben mi a megoldás.Visszaolvastam elég sokat, de nem találtam erre utaló komentet. Segitsetek ha tudtok légyszi.
| |||
|
© Roby | 2013. aug. 16. 22:17 | Válasz | #5740 |
Na nehezen,de sikerült megcsinálni a karbit,azt hiszem,meg izzasztott rendesen.(membrán csere és úszócsere,és fúvóka takarítás.Minden esetre jövő hónapban el szeretnék jutni Béla bátyánkhoz,ő az igazi szakembere ennek.
| |
© Roby | 2013. aug. 14. 19:58 | Válasz | #5739 |
de köszönöm,hogy írtál.
| |
© Roby | 2013. aug. 14. 19:57 | Válasz | #5738 |
Karbimembránt cseréltem,ha részleges dugulás,hány fúvoka van a karbiban?Itt van előttem mindjárt szét is kapom,csak nem tudom a fúfókák számát.
|
2013. aug. 14. 19:44 | Válasz | #5737 | |||
Csak ötlet, ahogy kérted is! 1. Karbimembrán 2. Fúvóka, üzemanyag rendszer rendszer részleges dugulás 3. Variátorban nem dolgoznak megfelelően a görgők Ez csak tipp! Várjad meg azokat, akik jobban tudják! | |||
| |||
© Roby | 2013. aug. 14. 19:13 | Válasz | #5736 |
Sziasztok.Ötleteket szeretnék kérni,a motor nem gyorsul fel,max 50-60-ra.tőgázt adok,nem történik semmi,de sztenderen hol kipörög teljesen hol nem.De ha megyek vele marad az 50-60-as tempo.
|
© hurican68 | 2013. aug. 13. 19:56 | Válasz | #5735 |
köszi Satyapapa.Az legalább közel van hozzám /3 percre/.
| |
© satyapapa | 2013. aug. 13. 18:40 | Válasz | #5734 | ||
Üllöi uton keeway-kymcó szerviz,mintabolt.At 250 quadhoz való--(Alkatrészbázis)
| |||
| |||
© hurican68 | 2013. aug. 13. 18:33 | Válasz | #5733 |
Szeretnék segitséget kérni valakitől!Ki tudja ,hogy 250 majához yp,hol lehet kapni új termosztátot,és kb mennyibe kerül?
|
© diosi gábor | 2013. aug. 13. 18:06 | Válasz | #5732 |
Az enyém 250 dx 3000km egy liter olajat eszik meg. Szerintem jó a motor.
|
2013. aug. 11. 22:34 | Válasz | #5731 | |||
Nekem is ez volt a gondom! Aztán megvettem bele az új garnitúra gyűrűt, meg a szelepszárszimeringeket is kicseréltem és azóta még jobban szeretem! Bár mindezen meló előtt megméretettem a hengert, hogy mi tévő is legyek! Aztán igazából az új és a régi gyűrűk közt talán nem is volt nagy eltérés, inkább a 3db-ból álló alsó olajgyűrűt feszítő hullámos gyűrű volt elkoszosodva és amiatt lehetett a füstölés! | |||
| |||
© Roby | 2013. aug. 11. 22:16 | Válasz | #5730 |
Az semmi,az én majám 100km-enként bevett 1 litert,nekem az olajlehúzó gyűrűm volt leragadva.
| |
© Osán Imike | 2013. aug. 11. 22:11 | Válasz | #5729 |
Sok a km benne,72000.Ez még nem volna baj,de elég sok oilt eszik.Kb 800-1000km-ént egy litert.
|
2013. aug. 11. 21:58 | Válasz | #5728 | |||
Már ha van rá pénze az emberfiának...
| |||
| |||
© Osán Imike | 2013. aug. 11. 21:51 | Válasz | #5727 |
Köszönöm hogy válaszoltatok a kérdésemre,mondtatok jót és rosszat is persze mindenkinek igaza van.Eladni szinte lehetetlen.Viszont ez egy yamaha.Én évek ota ezzel járok.Ezt már nekem kell bemutatni.Van hozzá téli nyári gumim.Ott még nemhagyott sehol.Beszéltem Bélával megcsinálná,csak rajtam áll meg a pénzemen.Nyilván nem lesz olcso, de nekem évekig lesz jo megbizhato motorom.
|
2013. aug. 11. 21:22 | Válasz | #5726 | |||
Én úgy érzem, hogy a 250-es mellett ki fogok tartani! Itt helyben, de akár hosszabb útra is nekünk tökéletes. Nem beszélve a 3 literes fogyasztásról és a rugalmas könnyű kezelhetőségéről! Az viszont valahol bennem van, hogy egy 400-tól robogót be kellene "újítani", mert hosszabb távra most már az kell! Lassan oda érünk, hogy mi fogunk elől menni! Már a 125-ösök is elfogytak/nak/. nem akarom lassítani a nagyokat menetben! Szeressem a Majámat!Sőt azt szeretem és nem a nagy "dögjeimet"!! | |||
| |||
2013. aug. 11. 21:18 | Válasz | #5725 | |||
Igazad van! Csat azt Te is tudod, ha már egyszer ki van véve a vázból, akkor nézzünk már át mindent, hogy ne kelljen újra szétvenni! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. aug. 11. 19:30 | Válasz | #5724 | ||
Sajna igen,de azért ami megmarad az ugródeszkának nagyon sokan még használják,kifulladásig...Nekünk is volt és ugye nagyobra nyergeltünk át,és jól tettük.Van generáció,ami még egy ideig viszi a 250-est,de a baj az hogy kevés a jó alkatrész,és drága.Egyre nehezebb ezt a tipust,reális áron életbe tartani.Minden dicséret annak aki ezt megtudja tenni. Én még azt is gondolom, hogy a 250-es az föleg kis turákra,és városi használatra kiválló. ÁM néha szegény pára ugy megvan terhelve több 100km-turával,csomaggal,2személlyel ami azért nem válik elönyére.Azt mondjuk hogy birja,mert igy gondoljuk,,de talán tévesen.. Nekem a maja szelepszárszimeringezés,dugattyú gyürüzése,tömitések cseréje,annyaggal munkadijjal,,(,gyári alkatrészekkel)kb 30ezer ft volt,yamaha szerelönél.Prima lett. | |||
| |||
2013. aug. 11. 19:16 | Válasz | #5723 | |||
Ezért halnak ki szépen lassan sajnos ezek az egyébként nagyon hálás gépek...
| |||
| |||
2013. aug. 11. 19:15 | Válasz | #5722 | |||
Zsolti! Imike azt kérdezte, "motorfelújítás". Nem motorkerékpár felújítás, nem teleszkóp, nem fényezés, nem sebváltó. A motorfelújítás a blokkra vonatkozik. A hajtómű, a varió, az külön történet. ...számomra... | |||
| |||
© satyapapa | 2013. aug. 11. 13:04 | Válasz | #5721 | ||
Azt sem árt eldönteni hogy mi a szándék a géppel..Hiszen ha valaki rákölt kb 130-150ezret ezt a pénzt sosem tudja megkapni érte (+a motor ára).Csak akkor érdemes megcsinálni ha valakinek hosszú távu céljai vannak, meg akarja tartani. Nekem is volt összesen 3majám (250) ,jó volt szerettem is,de a400-as után már ugyéreztem kár volt annyit költenem rá,inkább már akkor a 400-as..Persze ha mondjuk egy 5-6éves a gép akkor érdemesebb rááldozni,mivel a motor maga is egy magasabb árkategoriába tartozik. Ha viszont egy 13-15éves re kell ekkora pénzt kiadni egy motorgenerálra,,az biziony nembiztos hogy megéri.Igaz ugyan hogy érzelmi kötödés esetén más a helyzet....Az apróhirdetésekben,elég kedvezö áron szoktak lenni 250-es maják 2000-2002évjáratból.... | |||
|
2013. aug. 11. 12:21 | Válasz | #5720 | |||
Tamás! Ez csak a motorfelújítás, de akkor még nem beszéltünk a varióról, a kuplungról és a váltóházról, sőt még nem nyúltunk a karbihoz és az önindítóhoz sem. Tehát elég összetett a felújítás, ezért is kérdeztem, hogy mi a hiba, mibe kell belenyúlni? Viszont azt tegyük hozzá, hogy normális felújítás után "új" lesz a motor!!! | |||
| |||
2013. aug. 10. 23:25 | Válasz | #5719 | |||
Nagymértékben függ a felújítás mértékétől, a beszerzendő alkatrészek minőségétől, a beszerzési helytől. Egy teljes generál szerintem jelenleg 120'000-150'000ft, szakembertől függően. Nekem öt évvel ezelőtt 120'000 ft volt a hengerfúrás, új dugó, gyűrűk, hajtókar csappal, főtengely csapágyak, hengerfejbe szelepszár symeringek + a tömítéskészlet. A vezérműlánc maradt. Mi vele a gond? | |||
|
2013. aug. 09. 12:33 | Válasz | #5718 | |||
Ez attól függ, hogy mit szeretnél megcsináltatni és mik azok az alkatrészek, amiket cserélni kell! Mindenképp 20 ezertől felfele, de egy teljes blokk rendbetétel szerintem akár 200 ezret is el tud érni! Tudni kellene és látni, hogy gond! Nekem elég volt a gyűrűk és a tömítések cseréje, az egy 20-as volt! | |||
| |||
© Osán Imike | 2013. aug. 09. 11:22 | Válasz | #5717 |
Sziasztok!Megtudja e nekem valaki mondani kb mennyiből lehet kihozni 250es mayesty blokk felujitását.
|
2013. aug. 07. 21:12 | Válasz | #5716 | |||
Mielőtt bármit végigzongoráztál nem hallgattad meg a hajtóművet a kerékmegforgatás technikájával? Amikor én megvettem a Majámat és boldogan felgurultam Egerbe, akkor Tamásunk megforgatta a hátsó kerekemet és azt kérdezte: "Te ezzel el mertél ide indulni?" Hihetetlen, de én abban a tudatban voltam, hogy a variónak van ez a hangja, de nem így volt! Így rettenetesen betojva gurigáztam haza és én is szétbontottam aztán az összes csapágyat kicseréltem! De mint említettem nálam határozottan morogva zörögve lehetett hallani, hogy valami nem kerek a dologban! Most inkább olyat hallok a jobb hátsó részből NÉHA és nem lehet semmihez kötni a jelenséget, mintha egy porcelán bögrében csavaranyákat zörgetnének, vagy mint az ágyneműtartós franciaágy rugójának a hangja! Már mindent megnéztem és semmi! Mozsó említette, hogy nála is van volt ez a hang, de Ő úgy véli, hogy a karbiban lévő membrán rugója adja ezen zörgő hangot! Nem tudom!! | |||
| |||
2013. aug. 07. 15:37 | Válasz | #5715 | |
Tanulságos történetet szeretnék megosztani, mert sokat szenvedtem vele, mire meglett a megoldás, és hátha valakinek egyszer kapóra jön. Induláskor rángatott a motor, elég rendesen. Az összes lehetséges röpsúly/kontrasztrugó/kuplungrugó kombinációt kipróbáltam, mindent felszabályoztattam, kuplungot cseréltem, aztán a régit ferrodoloztattam... egy kicsit mindig jobb lett, de közel sem szűnt meg a dolog. Aztán jött a csapágycsere a hajtóműben! Mint az álom, úgy megy most. Én hülye, miért nem gondoltam erre korábban? 2 szezont végigszenvedtem! |
2013. aug. 04. 22:07 | Válasz | #5714 | |||
Mert semmi nem örök, csak a Honda CX500! :-)))
| |||
|
2013. aug. 04. 18:09 | Válasz | #5713 | |
Mészivel megvizsgáltuk a kuplungomat, véleménye szerint az ő Majájának sokkal gyengébb a szíj feszítő ereje, még 1x szétszedtem a variát, találtam egy törött fém feszítőt ami a csúszkában van, mitől törhetnek el azok a fém patkók?
|
2013. júl. 31. 22:31 | Válasz | #5712 | |||
Akkor most jön a rugócsere...
| |||
| |||
2013. júl. 31. 21:41 | Válasz | #5711 | |||
Nekem egy Majás barátom mondta, hogy a tuningnak és a jó működésnek ez egyik legfontosabb eleme az előbb említett kontrasztrugó! Szívem szerint én is kicserélném, de eddig mindegyik varázslatom balul sült el! Jelenleg jó a Majám és én is jól vagyok! Nejecskémmel elmentünk Bázakerettyére csobbanni, majd onnét tovább gurultunk Kapolcsra a művészetek völgyébe! Ez egy tesztút is volt egyben! 255km 7,1liter benzin, 2,8 liter/100km két személlyel és óra szerint kb.65km/h tartottuk, ami GPS 70-72km/h az motorom esetében! Még mindig a Maját szeretem a legjobban a Technikáim közül!!! | |||
| |||
2013. júl. 31. 17:20 | Válasz | #5710 | |
Hát a simán az túlzás lenne, szerintem van benne elég erő, és jól is húz. Nem tudok már másra gondolni, a kontrasztrugón kívül már minden cserélve lett a hajtásban.
|
2013. júl. 31. 12:24 | Válasz | #5709 | |||
Ezt nagyon benéztem, pediglen tényleg a kontraszt rúgót irta Józsi! :-) Akkor ha az a rúgó gyenge, tolhat lassabban, lehet a probléma forrása. Meg kéne nézni mennyi erő van benne. Józsi! Kézzel simán össze tudod nyomni mikor a szíjat betolod a tengely felé? | |||
|
2013. júl. 31. 11:20 | Válasz | #5708 | |
Köszi Mészi, valahogy ráéreztél a lényegre, de nekem nem induláskor hanem megálláskor ráz be a szíj kb 2-3 másodpercig. És a kuplungba lévő variotárcsát feszítő rugóból csak malossi márkát találtam. |
2013. júl. 31. 10:39 | Válasz | #5707 | |||
Bocs nem a kuplungot feszíti a rugó, hanem a kuplungnál lévő variótárcsát! Remél, hogy most jó a megfogalmazásom! | |||
| |||
2013. júl. 31. 10:38 | Válasz | #5706 | |||
Mozsó helyett írok! A varió és a kuplung közti üres szakaszon rezeg, vibrál, lengedezik a szíj! Kontrasztrugóról írt, nem kuplungrugóról! Tehát a kuplungot feszítő nyomórugóról van szó, nem a pofákat összehúzó rugóról! Nekem volt az, hogy indulásnál rángatott, rázott, de a kuplungharang és a pofák felszabályozása után ezen problémám megszűnt! | |||
| |||
2013. júl. 31. 08:30 | Válasz | #5705 | |||
Ha a gyári variót párosítod a Mitsuboshi szijjal, az jó. A Malossi variót pedig a Malossi szíjjal, mert nem pont ugyan olyan a kettő szöge. A rúgóknak színkódja van, a pofák nyitását állítod vele a motorfordulathoz. Mindnek jónak kellene lennie mindegyik variohoz. Olyat úgysem teszel bele, ami később nyit mint hogy a vario dolgozni kezdene. A kuplung ferrodoljait és a harangot felszabályoztattad? Az szokott így rángatni induláskor... Ez olyan furcsa meghatározás különben hogy "rázza a szíjat". Ezt honnan látod? Nem magát a motort rázza elinduláskor? | |||
|
2013. júl. 31. 07:39 | Válasz | #5704 | |
Nem, Két variom van. A gyárit jobban szeretem, mint a malossit. Szíjból is van mitsuboshi és malossi is. Mindegyikkel rázza a szíjat 2-3 másodpercig. Ezért kontraszt rugót akarok venni, de csak malossit találtam a neten, ez a gyárival megeggyező? Jó lesz a gyári variohoz is? |
2013. júl. 31. 06:16 | Válasz | #5703 | |||
Jól értettem hogy a varió Malossi a szíj pedig gyári? Hogy van összerakva, milyen felállásban?
| |||
| |||
2013. júl. 30. 22:53 | Válasz | #5702 | |
Már régi problémám, hogy a szíjam mikor a kuplung kienged 3-4 másodpercig beráz és elég zajos, mindent kicserélgettem már a donor mociból, variátor 1 malossi 1 gyári maja, komplett kuplung, szíj, görgő, új csúszka és nyomplap is lett belerakva, amire még gondolhatok az a kontrasztrugót, ami kérdésem lenne, neten csak malossit találtam, ez jó lehet a gyári variához vagy csak malossihoz lett gyártva? Vagy hol tudok beszerezni a gyári variohoz megfelelő rugót?
|
© symbi | 2013. júl. 02. 21:24 | Válasz | #5701 |
Az enyém már szerencsére elkészült nagyon jó lett ég és főld a különbség ahhoz képest amilyen volt. Érdemes megcsináltatni ha meg akarod tartani. Hát jól összejött akkor neked most minden.
| |
© Roby | 2013. júl. 01. 23:14 | Válasz | #5700 |
Az enyém is hajtókaros,sajnos,és most hoztak haza mert elvitt Barátnőmhöz de már haza nem hozott,megadta magát az önindítóm,előtte a fesz szabályzóm,és még a közép sztender rugója is eltört,ver engem a jó istenke
|
© juhász béla | 2013. jún. 20. 06:28 | Válasz | #5699 | ||
Az előzőben rosszul fogalmaztál,mert ugy lehetett értelmezni hogy ,5-6 ezerért kompletten megcsinálja,de amint látom 34500 lett ,ez már másképp hangzik,.Nem mindegy hogy idd ki,vagy vidd ki.Sok sikert hozzá.
| |||
| |||
2013. jún. 19. 22:02 | Válasz | #5698 | |||
Kívánom hogy minél hamarabb a nyergébe pattanhass és csavarhasd a szarvát!
| |||
| |||
© symbi | 2013. jún. 19. 21:55 | Válasz | #5697 |
Készen lett a főtengelyem és 6 ezret fizettem érte. Ez csak a hajtókar csere volt az alkatrészt én vittem. 21 ezer volt a hajtókar szett, 7500 a két csapágy. A dugó és a henger tökéletes szép állapotban van. Szombaton azt ígérte a szerelő aki széthúzta a motort hogy elkezdi összerakni végre valahára.
| |
© juhász béla | 2013. jún. 18. 21:24 | Válasz | #5696 | ||
Csak megjegyzem hogy 5-6 ezer ft-ért nem lehet megvenni egy hajtókar felujitó szettet 250-es majához,és akkor még nem beszéltűnk a szét és össze szerelésről,centirozásról,derékszögelésről,stb.És ha a hajtókar ramaty állapotban van akkor a dugón és a hengeren is lenne mit mérni ,na meg kérdéses a szelepvezető állapota is.Ha tettszik ha nem,de 5-6 ezerért egy 250-es maja fötengely "felujitás" már ha annak lehet nevezni,az csak KÓKÁNYOLÁS.részemről ennyi.
| |||
| |||
2013. jún. 18. 20:47 | Válasz | #5695 | |||
Csak ügyesen!
| |||
| |||
© symbi | 2013. jún. 18. 19:46 | Válasz | #5694 |
Bocs lehet félreérthetően írtam, de a szerelőmmel semmi gond ő elvitte egy embernek a főtengelyt aki olyan cégnél dolgozik ahol főtengelyeket újítanak fel meg hengereket javítanak mindenféle járműhöz. Na ez az emberke nem tudja szétszedni. De időközben megoldódott megtaláltam azt a Kecskeméti szerelőt. Beszéltem is vele holnap viszem neki délután 5-6 ezer ft-ért megcsinálja meg is várhatom. Azt mondta van neki erre egy kidolgozott módszere már nem egyet csinált. El ne kiabáljam de talán holnap meglesz. Köszi a segítséget.
| |
2013. jún. 18. 17:45 | Válasz | #5693 | |||
Már ne is haragudj, de ez pofátlanság. Egy fogaskerék megfogja a "szakembert"?!?! Gyorsan tedd fel a gagyi topicba ki is ez, nehogy menjen hozzá valaki. A blokk többi darabját meg szedd össze és beszélj Juhász Bélával. Nem fog örülni hogy darabban kap javítani valót, de ha jó blokkot akarsz, elviszed Atkárra. Akit keresel Karcsi, de ugyan ezt fogja mondani Ő is... | |||
| |||
© symbi | 2013. jún. 18. 16:27 | Válasz | #5692 |
Sziasztok! Széthúzta a szerelőm a blokkot teljesen kivan a hajtókar. Azt mondta csodálkozik hogy így kibírta eddig is. Az volna a kérdésem nem-e tudjátok hogy Kecskeméten ki javít ilyet. Szarvasi Miskával beszéltem ő nagyjából elmondta merre is van a cég de se a nevét se a telefonszámát nem tudta megmondani. Két hetet vártam rá hogy itt nálunk egy cégnél megcsinálják mire kinyögte a srác hogy bocsi mégsem tudom megcsinálni. Nem tudja leszedni a fogaskerekeket. Úgy tudom van itt valaki a fórumon Kecskemétről. Pár kép a főtengelyről: Főtengely
|
2013. máj. 16. 11:01 | Válasz | #5691 | |||
És nem is tudnak hozni ?
| |||
| |||
2013. máj. 16. 11:00 | Válasz | #5690 | |||
Köszi Tity :) Átmásolom ide :) A kuplung felől:25/42/6 szimering,TM8205 C3 csapágy,B 6302 csapágy,ISNQ 815 tűgörgős a köztes tengelyen. A keréktengelyen a kuplung irányából:6303 R csapágy,62/22 RS csapágy,32/52/7 szimering a kerék felől. | |||
|
2013. máj. 16. 00:12 | Válasz | #5689 | |||
Futómű gumi rovat 886. bejegyzés! Hogy került oda?
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2013. máj. 15. 22:45 | Válasz | #5688 |
Tyty most irta ki vkinek keres vissza picit ha van türelmed!!! Képzeld lehet hogy az az 1 szij volt!! Eddig ugy néz ki!
| |
2013. máj. 15. 19:41 | Válasz | #5687 | |||
Srácok ! Tudom lerágott csont , meg cseréltem is már , de ha valaki kisegítene a véglehajtás szimeringjeinek a méretével azt megköszönném. Valahova fel volt írva de nem találom sajna. Köszi előre is. | |||
|
2013. máj. 10. 10:38 | Válasz | #5686 | |
Köszi az infótés a felajánlást Mészi, megpróbálkozom a melegítéssel, ha nem jön össze akkor felkereslek
|
2013. máj. 09. 22:59 | Válasz | #5685 | |||
A melegítés nem hátrány. Ha csavarrögzítővel lett öszerakva, kifejezetten segít. Keress olyan crova fejet, ami lapra fog. Azzal bátran püfölheted!
| |||
| |||
2013. máj. 09. 19:58 | Válasz | #5684 | |||
Mennyire SOS? Az elektromos szerszámom 320Nm-t tud ütni! Vagy ki van véve a blokk? Akkor gyere el a garázshoz és van a szomszédnak brutál légkulcsa. Tehát, ha szállítható állapotban van, akkor egyeztessünk időpontot vagy, ha nem annyira SOS, akkor a jövő héten hazahozom az elektromos kulcsot! Hívj, ha kell! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. máj. 09. 19:32 | Válasz | #5683 | ||
Melegitsd meg az anyát kb 3-400fokra,,pl kézi-hölég-fúvóval,.A hötágulás miatt könnyebb levenni.Én a felrakásnál is megmelegitem az anyát meghuzás elött.
| |||
| |||
2013. máj. 09. 19:18 | Válasz | #5682 | |||
Jasa erősebb légkulcsot szerzett. Kérdezd meg Őt!
| |||
| |||
2013. máj. 09. 15:50 | Válasz | #5681 | |
Gomdom akadt, légkulcsal sem tudtam meglazítaní a donor Majestym kuplungharang csavarját, kinyírni nem akarom. Ötlet?
|
© Roby | 2013. máj. 08. 22:15 | Válasz | #5680 |
Köszönöm
| |
2013. máj. 08. 22:04 | Válasz | #5679 | |||
Bármi is a gond, szorítok hogy jó legyen!
| |||
| |||
© Roby | 2013. máj. 08. 21:58 | Válasz | #5678 |
Hát nem tudom,én nem éreztem,de lehet megpróbálom,ha már nagy felújításba fogtam.Valami elektromos bibi lesz ,a Tytiék jól rakták össze a mocit,4 db gyertyát is kipróbáltam,benzin van,szikra meg icipici,na de majd kiderül mi a gond.
| |
2013. máj. 08. 21:55 | Válasz | #5677 | |||
Nekem az vibrált, rázott. Emiatt vettem a Malossit. De azt hiszem ezentúl bármennyi is lesz, gyárit veszek vagy Mitsuboshit! | |||
| |||
© Roby | 2013. máj. 08. 21:51 | Válasz | #5676 |
Én sima Athenat vettem,4700ért és mentem vele rendesen,és most is azt veszek,mert még most sem vészes a repedés rajta,bár gondolkodtam a mitsuboshin de nem ismerem milyen.
|
© Kiss Róbert | 2013. máj. 08. 21:36 | Válasz | #5675 |
Nemhogy csoda? Egy kalap... énsem veszek többet az biztos,Gelilacival teljesen 1et értek!!! Utánna nézek ennek a mitsuboshinak én is! Annyiért ingyen van!
| |
© satyapapa | 2013. máj. 08. 19:36 | Válasz | #5674 | ||
Hát repedt szijjal én is sokat mentem,,ha kivül is elkezd repedezni na az már gond,mert bármikor elszakadhat. Én már emlitettem hogy a malossi szij sem csoda,, | |||
|
2013. máj. 08. 19:28 | Válasz | #5673 | |||
Jasa! Ez valóban így van de ha egy fél éves szíj eltörik azt nem lehet se öregnek se túl használtnak nevezni maximum rossz minőségűnek :) | |||
| |||
2013. máj. 08. 12:49 | Válasz | #5672 | |
Nekem 14000km van a malossi szíjba, most tettem vissza a mitsuboshit, alapjáraton csunyán berázott, kuplung elég keményen összezár tehát feszít rendesen, a szíj 0,6 mm-ert kopott a gyári mérethez képest, szerintem nagyon merev anyagból gyártották és eltörik minthogy kopna. A csúszkák alatti fémpatkókat rázástól mindig eltörte.
|
© jasa | 2013. máj. 08. 10:31 | Válasz | #5671 | ||
Szíjrepedés: nem tudományosan, csak logikai alapon közelítve. A belső bordák közötti gumin látható berepedések nyilván a használódásra, az elöregedésre utalnak, de attól még az erőátvitelt biztosító kevlár (vagy egyéb anyagú) szövetszálak lehetnek jó állapotúak. Tehát nem kell feltétlenül rögtön pánikolni. Nekem a gyári Mitsuboshi szíj un. "repedezett" állapotban - normál, kíméletes használattal- a 250-es burgiban még sokezer km-t futott....
| |||
|
2013. máj. 08. 10:28 | Válasz | #5670 | |||
Fel is hivtam aki elvitte az enyémet, jövő héten belenézünk.
| |||
| |||
2013. máj. 08. 10:28 | Válasz | #5669 | |||
Fel is hivtam aki elvitte az enyémet, jövő héten belenézünk.
| |||
| |||
2013. máj. 08. 09:40 | Válasz | #5668 | |||
Igen, annak a tesója! :)
| |||
|
2013. máj. 08. 08:45 | Válasz | #5667 | |||
Ez annak a párja ami az én 250-esembe került...? Ekkora szerencsém volt...? Felhivom aki megvette, nézzünk bele... | |||
| |||
2013. máj. 08. 08:34 | Válasz | #5666 | |||
Robikám! Ha visszaemlékszel mikor nálad szereltünk az akkor kb fél éves malossi szíjamat viszgáltuk és mikor vissza hajtottad az szépen elrepedt a kevlárig a bordákban.Ezt nem szabadna egy fél éves szíjnak csinálnia.Te adtál egy használt szíjat hogy haza merjek vele menni, ezt meg otthagytam nálad:) Tehát malossi szíj /a 250-esbe való/nálam nagyon csúnyán leszerepelt.Drága és szar is ! Viszont most rendeltem 10000-ért mitsuboshit , hétfőn megyek majd érte.Malossit most a leglcsobb helyen is 13000 körül lehet rendelni. | |||
|
© Kiss Róbert | 2013. máj. 08. 07:48 | Válasz | #5665 |
Az tény hogy kb 10e km-t futárkodással tettem bele de az utobbi 1 évben nem sokat mozgott a motor! Vége a futárkodásnak :-).
| |
2013. máj. 08. 03:34 | Válasz | #5664 | |||
Biztos sok volt hátul a pizza Robikám!
| |||
| |||
2013. máj. 07. 23:09 | Válasz | #5663 | |||
Nekem az volt benne mikor eladtam. Semmi baj nem volt vele. Egyszerre vettünk GeliLacival, az övébe még most is az fut... Asziszem...
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2013. máj. 07. 22:58 | Válasz | #5662 |
Valakinek van tapasztalata malossi szijjal kapcsolatban? Nekem tegnap szakadt el kb 11-12e km-nél! Megint tolhattam a motort vagy 2 km-t!
|
© Szomjas | 2013. máj. 07. 21:28 | Válasz | #5661 | ||
Nem akkor indítottam el a motort,csak akkorra kívánkozott ki belőlem ez az apró öröme életemnek. ;)) Ha esetleg más tápszivattyús yp 250 nem indulna így,akkor ott valami hibának kell lennie.
| |||
| |||
2013. máj. 07. 20:01 | Válasz | #5660 | |||
...hajnali nullaórahúszkor Te ilyen nagy kedvvel indítgatod a motorodat...?
| |||
| |||
© Szomjas | 2013. máj. 07. 00:20 | Válasz | #5659 | ||
2001-es Majesty 1997-es szívvel 4 hónap állás után a feltöltött akkumulátorral pöccre elindult. Panaszkodni nincs okom. Jó dolog ez az elektromos tápszivattyú,mert 3-szor kellett rákapcsolni a gyújtást mire tele lett a karburátor benzinnel.
| |||
|
2013. máj. 06. 18:01 | Válasz | #5658 | |||
Srácok, akkor se jól szereltetek össze valamit! Ez akkor fog kiderülni ha olyasvalaki fogja szétszedni, aki már nem az elsőt csinálja. Vagyis akár Ti, akár más, szét, és újra össze! | |||
|
© Roby | 2013. máj. 06. 17:37 | Válasz | #5657 |
Még olyat csinál,ha inditok akkor a variátor,néha megáll,egy pillanatra de nekem nem tetszik a hang mikor indít.Pedig minden egyes része szépen ki lett takarítva a blokknak,és az egész motor mert az idomok is le lettek véve,már nagyon el vagyok kenődve,
|
2013. máj. 06. 17:16 | Válasz | #5656 | |||
Valami csak nem klappol. A vezérlést jó helyre tettétek? | |||
| |||
2013. máj. 06. 15:22 | Válasz | #5655 | |
Ha Jön a kertelgáz akkor nem elektronikai bibi van, kicseréltetek minden tömítést?
|
|
|
|