Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 250
Yamaha Majesty YP250

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © Major József2013. szept. 19. 20:06 | Válasz | #5754 
Szia Tamás. Szerencsére akkora baj nincs,oldal irányba sztenderre felállitva nem tudom a hátsó kereket mozgatni azonban ha kerékre állitva jobbra balra erősen megrángatom a kormányt, akkor érzem azt, hogy jobb-balra olyan hajózó mozgása van.Akivel néztem, az azt mondta, hogy a motor tartó szilentek kophattak ki, ezért irtam eddig azt hogy azok cseréje lenne szükséges.
majoroci@gmail.com

tamas2013. szept. 19. 19:06 | Válasz | #5753 
Gyakorlatilag a nagy rugózatlan tömeg okozza ezt az ,,elúszik a hátulja" érzést. A motorblokk, a hajtómű, mind nagyon nagy tömeg. Az utas pedig csak "ront" ezen a helyzeten, olykor még az eleje is elemelkedik érezhetően.
A hátsó teleszkópok keménysége jobb menetstabilitást eredményez, de ezt meg az utas nem szívleli. Hiába, sajnos ez az érzés az óriásrobogók sajátossága.
Természetesen egy jó szilentgarnitúra rengeteget javít a helyzeten. Komoly probléma ha a hátsó kereket oldalirányba meg tudod mozgatni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Major József2013. szept. 19. 18:17 | Válasz | #5752 
Szia Attila,Békés megyében, Békéscsaba és Gyula háromszögében Sarkadon lakom.
Az a baj, hogy nem tudom hogy a többi Majesty is olyan-e,ugy viselkedik-e mint az enyém.Lehet hogy az a normális, ahogyan van?Nem tudom.Beszéltem egy pár napja Misivel, Ő mondta, hogy valami arany áron lehet ilyen szilentet beszerezni.Persze ha lenne a környékünkön olyan akinek ez a mocija van, könnyebb dolgom lenne. De köszönöm a segítségedet.
majoroci@gmail.com

 © Herold2013. szept. 19. 17:05 | Válasz | #5751 
Merre laksz? Egy próbát fel tudok ajánlani, ha gondolod...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Herold2013. szept. 19. 17:04 | Válasz | #5750 
A kutyacsont a serv. manual 4-4 oldalán látható.
A motor jobb oldalán kukucskálj be a szoknyája alá, előrefelé, a blokk tetejen fogod meglátni.
Ha kivétel után normálisan, nyomatékra akarod lehúzni, eléggé szét kell kapni a hátulját, de úgyis jön a tél...
Ebben van szilent, nagy túlzással csillag alakú, de ezt itthon nem igazán csinálja utána senki,ezért lesz benne a teli szilent. Ettől sokkal közvetlenebb a váz és a blokk kapcsolata, valamennyi stabilitást is hoz, de pl alapjáraton úgy vibrál, mint egy őschopper.
Én vettem egy bontottat Miskától (pont olyan szakadt volt, mint ami benne volt) és azt süttettem telibe. Így bármikor vissza tudom alakítani.
Az említett mozgás ettől nem szűnik meg, legfeljebb kissebb lesz.
Ez a motor farnehéz, kiskerkű, messze az eleje, így, ha további terheléssel rontjuk a hátulját, kicsit mindig bizonytalan lesz. Legalábbis a hagyományos motorokhoz képest. Egyszerűen ilyen a vázkialakítása.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Major József2013. szept. 19. 15:30 | Válasz | #5749 
Sziasztok. Na én is amiatt szeretném kicserélni ezt a kutyacsontnak nevezett motortartót,mert amikor kerékre állitva megrángatom a kormányt,akkor bizony elég csunyán mozog a motor hátsó része, menetközben pedig én instabilságot érzek, két személlyel az utasom azt érzi,mint ha uszna oldalra a motor. Ugy láttam a robbantott rajzon, hogy az ülés alatt a motorblokk felső részén van jobb és baloldalt két két szilent.Vagy ez lenne az un. kutyacsont?Ebben a kutyacsontban van szilent?
majoroci@gmail.com

tamas2013. szept. 19. 10:45 | Válasz | #5748 
Bizony elvitték és örültek neki nagyon mert égen-földön nem lehet kapni igazán jót gyáriban.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852013. szept. 19. 07:28 | Válasz | #5747 
Nagyvezírünk Tamásnak kb fél éve volt egy jó állapotú, kérdezd meg tőle megvan-e még.

 © hurican682013. szept. 19. 07:08 | Válasz | #5746 
Sziasztok!Nekem 2 év után most sikerült cserélnem a kutya csontot.Igazából nem nehéz dolog,ha a szilent nincs véletlenül rárohadva a tengelyre.Egyet tudok mondani,hogy az ülést teljesen bontsd le és csak új 14-es csillag kulcsot használj ,persze kettőt/ellen kell tartani!/,mert ha a csavart elnyalod az óriási szívás.Amúgy a kutya csont egy elég drága mulatság,sokba kerül,ha meg akarod venni újonnan.üdv:Oli

trans852013. szept. 19. 06:52 | Válasz | #5745 
igen, ott oldották meg

meszizs2013. szept. 18. 20:00 | Válasz | #5744 
Aztán hol sütnek ilyen finom "husikát"?
Gépgyár vagy hova vitted?
1996-os Majesty 250

trans852013. szept. 18. 18:06 | Válasz | #5743 
Nekem is a telibe sütés tökéletes megoldás lett, motortartó szilenttel még nekem sem volt problémám

 © Herold2013. szept. 18. 16:33 | Válasz | #5742 
Szia!
Miért szeretnéd kiszedni őket?
A kutyacsonton kívül nem tudok róla, hogy valaki csinált volna ilyet.
Én utassal és csomaggal bizonytalannak éreztem a motort, ezért -többek között- a kutyacsontban lévő szilenteket telire süttettem. Nem biztos, hogy a legelegánsabb megoldás, viszont mindenképp érezhető hatása van. Persze nem csak pozitív, mint minden változtatásnak.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Major József2013. szept. 18. 14:23 | Válasz | #5741 
Sziasztok. Biztos volt arról már szó, hogy a motortartó szilenteket hogyan lehet cserélni, ki lehet e varázsolni valamilyen módon a tartó bakkból,illetve kutyacsont kérdésben mi a megoldás.Visszaolvastam elég sokat, de nem találtam erre utaló komentet. Segitsetek ha tudtok légyszi.
majoroci@gmail.com

 © Roby2013. aug. 16. 22:17 | Válasz | #5740 
Na nehezen,de sikerült megcsinálni a karbit,azt hiszem,meg izzasztott rendesen.(membrán csere és úszócsere,és fúvóka takarítás.Minden esetre jövő hónapban el szeretnék jutni Béla bátyánkhoz,ő az igazi szakembere ennek.

 © Roby2013. aug. 14. 19:58 | Válasz | #5739 
de köszönöm,hogy írtál.

 © Roby2013. aug. 14. 19:57 | Válasz | #5738 
Karbimembránt cseréltem,ha részleges dugulás,hány fúvoka van a karbiban?Itt van előttem mindjárt szét is kapom,csak nem tudom a fúfókák számát.

meszizs2013. aug. 14. 19:44 | Válasz | #5737 
Csak ötlet, ahogy kérted is!
1. Karbimembrán
2. Fúvóka, üzemanyag rendszer rendszer részleges dugulás
3. Variátorban nem dolgoznak megfelelően a görgők

Ez csak tipp!
Várjad meg azokat, akik jobban tudják!
1996-os Majesty 250

 © Roby2013. aug. 14. 19:13 | Válasz | #5736 
Sziasztok.Ötleteket szeretnék kérni,a motor nem gyorsul fel,max 50-60-ra.tőgázt adok,nem történik semmi,de sztenderen hol kipörög teljesen hol nem.De ha megyek vele marad az 50-60-as tempo.

 © hurican682013. aug. 13. 19:56 | Válasz | #5735 
köszi Satyapapa.Az legalább közel van hozzám /3 percre/.

 © satyapapa2013. aug. 13. 18:40 | Válasz | #5734 
Üllöi uton keeway-kymcó szerviz,mintabolt.At 250 quadhoz való--(Alkatrészbázis)
06304373303-vagyok elérhetö

 © hurican682013. aug. 13. 18:33 | Válasz | #5733 
Szeretnék segitséget kérni valakitől!Ki tudja ,hogy 250 majához yp,hol lehet kapni új termosztátot,és kb mennyibe kerül?

 © diosi gábor2013. aug. 13. 18:06 | Válasz | #5732 
Az enyém 250 dx 3000km egy liter olajat eszik meg. Szerintem jó a motor.

meszizs2013. aug. 11. 22:34 | Válasz | #5731 
Nekem is ez volt a gondom! Aztán megvettem bele az új garnitúra gyűrűt, meg a szelepszárszimeringeket is kicseréltem és azóta még jobban szeretem!
Bár mindezen meló előtt megméretettem a hengert, hogy mi tévő is legyek!
Aztán igazából az új és a régi gyűrűk közt talán nem is volt nagy eltérés, inkább a 3db-ból álló alsó olajgyűrűt feszítő hullámos gyűrű volt elkoszosodva és amiatt lehetett a füstölés!
1996-os Majesty 250

 © Roby2013. aug. 11. 22:16 | Válasz | #5730 
Az semmi,az én majám 100km-enként bevett 1 litert,nekem az olajlehúzó gyűrűm volt leragadva.

 © Osán Imike2013. aug. 11. 22:11 | Válasz | #5729 
Sok a km benne,72000.Ez még nem volna baj,de elég sok oilt eszik.Kb 800-1000km-ént egy litert.

tamas2013. aug. 11. 21:58 | Válasz | #5728 
Már ha van rá pénze az emberfiának...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Osán Imike2013. aug. 11. 21:51 | Válasz | #5727 
Köszönöm hogy válaszoltatok a kérdésemre,mondtatok jót és rosszat is persze mindenkinek igaza van.Eladni szinte lehetetlen.Viszont ez egy yamaha.Én évek ota ezzel járok.Ezt már nekem kell bemutatni.Van hozzá téli nyári gumim.Ott még nemhagyott sehol.Beszéltem Bélával megcsinálná,csak rajtam áll meg a pénzemen.Nyilván nem lesz olcso, de nekem évekig lesz jo megbizhato motorom.

meszizs2013. aug. 11. 21:22 | Válasz | #5726 
Én úgy érzem, hogy a 250-es mellett ki fogok tartani!
Itt helyben, de akár hosszabb útra is nekünk tökéletes. Nem beszélve a 3 literes fogyasztásról és a rugalmas könnyű kezelhetőségéről!
Az viszont valahol bennem van, hogy egy 400-tól robogót be kellene "újítani", mert hosszabb távra most már az kell!
Lassan oda érünk, hogy mi fogunk elől menni!
Már a 125-ösök is elfogytak/nak/.
nem akarom lassítani a nagyokat menetben!

Szeressem a Majámat!Sőt azt szeretem és nem a nagy "dögjeimet"!!
1996-os Majesty 250

meszizs2013. aug. 11. 21:18 | Válasz | #5725 
Igazad van!
Csat azt Te is tudod, ha már egyszer ki van véve a vázból, akkor nézzünk már át mindent, hogy ne kelljen újra szétvenni!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2013. aug. 11. 19:30 | Válasz | #5724 

Sajna igen,de azért ami megmarad az ugródeszkának nagyon sokan még használják,kifulladásig...Nekünk is volt és ugye nagyobra nyergeltünk át,és jól tettük.Van generáció,ami még egy ideig viszi a 250-est,de a baj az hogy kevés a jó alkatrész,és drága.Egyre nehezebb ezt a tipust,reális áron életbe tartani.Minden dicséret annak aki ezt megtudja tenni.
Én még azt is gondolom, hogy a 250-es az föleg kis turákra,és városi használatra kiválló.
ÁM néha szegény pára ugy megvan terhelve több 100km-turával,csomaggal,2személlyel ami azért nem válik elönyére.Azt mondjuk hogy birja,mert igy gondoljuk,,de talán tévesen..
Nekem a maja szelepszárszimeringezés,dugattyú gyürüzése,tömitések cseréje,annyaggal munkadijjal,,(,gyári alkatrészekkel)kb 30ezer ft volt,yamaha szerelönél.Prima lett.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2013. aug. 11. 19:16 | Válasz | #5723 
Ezért halnak ki szépen lassan sajnos ezek az egyébként nagyon hálás gépek...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2013. aug. 11. 19:15 | Válasz | #5722 
Zsolti!
Imike azt kérdezte, "motorfelújítás". Nem motorkerékpár felújítás, nem teleszkóp, nem fényezés, nem sebváltó. A motorfelújítás a blokkra vonatkozik. A hajtómű, a varió, az külön történet.
...számomra...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2013. aug. 11. 13:04 | Válasz | #5721 
Azt sem árt eldönteni hogy mi a szándék a géppel..Hiszen ha valaki rákölt kb 130-150ezret ezt a pénzt sosem tudja megkapni érte (+a motor ára).Csak akkor érdemes megcsinálni ha valakinek hosszú távu céljai vannak, meg akarja tartani.
Nekem is volt összesen 3majám (250) ,jó volt szerettem is,de a400-as után már ugyéreztem kár volt annyit költenem rá,inkább már akkor a 400-as..Persze ha mondjuk egy 5-6éves a gép akkor érdemesebb rááldozni,mivel a motor maga is egy magasabb árkategoriába tartozik. Ha viszont egy 13-15éves re kell ekkora pénzt kiadni egy motorgenerálra,,az biziony nembiztos hogy megéri.Igaz ugyan hogy érzelmi kötödés esetén más a helyzet....Az apróhirdetésekben,elég kedvezö áron szoktak lenni 250-es maják 2000-2002évjáratból....
06304373303-vagyok elérhetö

meszizs2013. aug. 11. 12:21 | Válasz | #5720 
Tamás!
Ez csak a motorfelújítás, de akkor még nem beszéltünk a varióról, a kuplungról és a váltóházról, sőt még nem nyúltunk a karbihoz és az önindítóhoz sem.
Tehát elég összetett a felújítás, ezért is kérdeztem, hogy mi a hiba, mibe kell belenyúlni?

Viszont azt tegyük hozzá, hogy normális felújítás után "új" lesz a motor!!!

1996-os Majesty 250

tamas2013. aug. 10. 23:25 | Válasz | #5719 
Nagymértékben függ a felújítás mértékétől, a beszerzendő alkatrészek minőségétől, a beszerzési helytől. Egy teljes generál szerintem jelenleg 120'000-150'000ft, szakembertől függően. Nekem öt évvel ezelőtt 120'000 ft volt a hengerfúrás, új dugó, gyűrűk, hajtókar csappal, főtengely csapágyak, hengerfejbe szelepszár symeringek + a tömítéskészlet. A vezérműlánc maradt.
Mi vele a gond?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2013. aug. 09. 12:33 | Válasz | #5718 
Ez attól függ, hogy mit szeretnél megcsináltatni és mik azok az alkatrészek, amiket cserélni kell!
Mindenképp 20 ezertől felfele, de egy teljes blokk rendbetétel szerintem akár 200 ezret is el tud érni!
Tudni kellene és látni, hogy gond!
Nekem elég volt a gyűrűk és a tömítések cseréje, az egy 20-as volt!
1996-os Majesty 250

 © Osán Imike2013. aug. 09. 11:22 | Válasz | #5717 
Sziasztok!Megtudja e nekem valaki mondani kb mennyiből lehet kihozni 250es mayesty blokk felujitását.

meszizs2013. aug. 07. 21:12 | Válasz | #5716 
Mielőtt bármit végigzongoráztál nem hallgattad meg a hajtóművet a kerékmegforgatás technikájával?
Amikor én megvettem a Majámat és boldogan felgurultam Egerbe, akkor Tamásunk megforgatta a hátsó kerekemet és azt kérdezte: "Te ezzel el mertél ide indulni?"
Hihetetlen, de én abban a tudatban voltam, hogy a variónak van ez a hangja, de nem így volt!
Így rettenetesen betojva gurigáztam haza és én is szétbontottam aztán az összes csapágyat kicseréltem!
De mint említettem nálam határozottan morogva zörögve lehetett hallani, hogy valami nem kerek a dologban!

Most inkább olyat hallok a jobb hátsó részből NÉHA és nem lehet semmihez kötni a jelenséget, mintha egy porcelán bögrében csavaranyákat zörgetnének, vagy mint az ágyneműtartós franciaágy rugójának a hangja!
Már mindent megnéztem és semmi!

Mozsó említette, hogy nála is van volt ez a hang, de Ő úgy véli, hogy a karbiban lévő membrán rugója adja ezen zörgő hangot!
Nem tudom!!
1996-os Majesty 250

Flow2013. aug. 07. 15:37 | Válasz | #5715 
Tanulságos történetet szeretnék megosztani, mert sokat szenvedtem vele, mire meglett a megoldás, és hátha valakinek egyszer kapóra jön.
Induláskor rángatott a motor, elég rendesen. Az összes lehetséges röpsúly/kontrasztrugó/kuplungrugó kombinációt kipróbáltam, mindent felszabályoztattam, kuplungot cseréltem, aztán a régit ferrodoloztattam... egy kicsit mindig jobb lett, de közel sem szűnt meg a dolog. Aztán jött a csapágycsere a hajtóműben! Mint az álom, úgy megy most. Én hülye, miért nem gondoltam erre korábban? 2 szezont végigszenvedtem!

tamas2013. aug. 04. 22:07 | Válasz | #5714 
Mert semmi nem örök, csak a Honda CX500! :-)))
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852013. aug. 04. 18:09 | Válasz | #5713 
Mészivel megvizsgáltuk a kuplungomat, véleménye szerint az ő Majájának sokkal gyengébb a szíj feszítő ereje, még 1x szétszedtem a variát, találtam egy törött fém feszítőt ami a csúszkában van, mitől törhetnek el azok a fém patkók?

tamas2013. júl. 31. 22:31 | Válasz | #5712 
Akkor most jön a rugócsere...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2013. júl. 31. 21:41 | Válasz | #5711 
Nekem egy Majás barátom mondta, hogy a tuningnak és a jó működésnek ez egyik legfontosabb eleme az előbb említett kontrasztrugó!
Szívem szerint én is kicserélném, de eddig mindegyik varázslatom balul sült el!

Jelenleg jó a Majám és én is jól vagyok!

Nejecskémmel elmentünk Bázakerettyére csobbanni, majd onnét tovább gurultunk Kapolcsra a művészetek völgyébe!
Ez egy tesztút is volt egyben!
255km 7,1liter benzin, 2,8 liter/100km két személlyel és óra szerint kb.65km/h tartottuk, ami GPS 70-72km/h az motorom esetében!

Még mindig a Maját szeretem a legjobban a Technikáim közül!!!
1996-os Majesty 250

trans852013. júl. 31. 17:20 | Válasz | #5710 
Hát a simán az túlzás lenne, szerintem van benne elég erő, és jól is húz. Nem tudok már másra gondolni, a kontrasztrugón kívül már minden cserélve lett a hajtásban.

tamas2013. júl. 31. 12:24 | Válasz | #5709 
Ezt nagyon benéztem, pediglen tényleg a kontraszt rúgót irta Józsi! :-)
Akkor ha az a rúgó gyenge, tolhat lassabban, lehet a probléma forrása. Meg kéne nézni mennyi erő van benne.
Józsi! Kézzel simán össze tudod nyomni mikor a szíjat betolod a tengely felé?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852013. júl. 31. 11:20 | Válasz | #5708 
Köszi Mészi, valahogy ráéreztél a lényegre, de nekem nem induláskor hanem megálláskor ráz be a szíj kb 2-3 másodpercig.
És a kuplungba lévő variotárcsát feszítő rugóból csak malossi márkát találtam.

meszizs2013. júl. 31. 10:39 | Válasz | #5707 
Bocs nem a kuplungot feszíti a rugó, hanem a kuplungnál lévő variótárcsát!
Remél, hogy most jó a megfogalmazásom!
1996-os Majesty 250

meszizs2013. júl. 31. 10:38 | Válasz | #5706 
Mozsó helyett írok!

A varió és a kuplung közti üres szakaszon rezeg, vibrál, lengedezik a szíj!

Kontrasztrugóról írt, nem kuplungrugóról! Tehát a kuplungot feszítő nyomórugóról van szó, nem a pofákat összehúzó rugóról!


Nekem volt az, hogy indulásnál rángatott, rázott, de a kuplungharang és a pofák felszabályozása után ezen problémám megszűnt!
1996-os Majesty 250

tamas2013. júl. 31. 08:30 | Válasz | #5705 
Ha a gyári variót párosítod a Mitsuboshi szijjal, az jó.
A Malossi variót pedig a Malossi szíjjal, mert nem pont ugyan olyan a kettő szöge.
A rúgóknak színkódja van, a pofák nyitását állítod vele a motorfordulathoz. Mindnek jónak kellene lennie mindegyik variohoz. Olyat úgysem teszel bele, ami később nyit mint hogy a vario dolgozni kezdene.
A kuplung ferrodoljait és a harangot felszabályoztattad? Az szokott így rángatni induláskor...

Ez olyan furcsa meghatározás különben hogy "rázza a szíjat". Ezt honnan látod? Nem magát a motort rázza elinduláskor?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852013. júl. 31. 07:39 | Válasz | #5704 
Nem, Két variom van.
A gyárit jobban szeretem, mint a malossit.
Szíjból is van mitsuboshi és malossi is.
Mindegyikkel rázza a szíjat 2-3 másodpercig.
Ezért kontraszt rugót akarok venni, de csak malossit találtam a neten, ez a gyárival megeggyező?
Jó lesz a gyári variohoz is?

tamas2013. júl. 31. 06:16 | Válasz | #5703 
Jól értettem hogy a varió Malossi a szíj pedig gyári? Hogy van összerakva, milyen felállásban?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852013. júl. 30. 22:53 | Válasz | #5702 
Már régi problémám, hogy a szíjam mikor a kuplung kienged 3-4 másodpercig beráz és elég zajos, mindent kicserélgettem már a donor mociból, variátor 1 malossi 1 gyári maja, komplett kuplung, szíj, görgő, új csúszka és nyomplap is lett belerakva, amire még gondolhatok az a kontrasztrugót, ami kérdésem lenne, neten csak malossit találtam, ez jó lehet a gyári variához vagy csak malossihoz lett gyártva? Vagy hol tudok beszerezni a gyári variohoz megfelelő rugót?

 © symbi2013. júl. 02. 21:24 | Válasz | #5701 
Az enyém már szerencsére elkészült nagyon jó lett ég és főld a különbség ahhoz képest amilyen volt. Érdemes megcsináltatni ha meg akarod tartani. Hát jól összejött akkor neked most minden.

 © Roby2013. júl. 01. 23:14 | Válasz | #5700 
Az enyém is hajtókaros,sajnos,és most hoztak haza mert elvitt Barátnőmhöz de már haza nem hozott,megadta magát az önindítóm,előtte a fesz szabályzóm,és még a közép sztender rugója is eltört,ver engem a jó istenke

 © juhász béla2013. jún. 20. 06:28 | Válasz | #5699 
Az előzőben rosszul fogalmaztál,mert ugy lehetett értelmezni hogy ,5-6 ezerért kompletten megcsinálja,de amint látom 34500 lett ,ez már másképp hangzik,.Nem mindegy hogy idd ki,vagy vidd ki.Sok sikert hozzá.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2013. jún. 19. 22:02 | Válasz | #5698 
Kívánom hogy minél hamarabb a nyergébe pattanhass és csavarhasd a szarvát!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2013. jún. 19. 21:55 | Válasz | #5697 
Készen lett a főtengelyem és 6 ezret fizettem érte. Ez csak a hajtókar csere volt az alkatrészt én vittem. 21 ezer volt a hajtókar szett, 7500 a két csapágy. A dugó és a henger tökéletes szép állapotban van. Szombaton azt ígérte a szerelő aki széthúzta a motort hogy elkezdi összerakni végre valahára.

 © juhász béla2013. jún. 18. 21:24 | Válasz | #5696 
Csak megjegyzem hogy 5-6 ezer ft-ért nem lehet megvenni egy hajtókar felujitó szettet 250-es majához,és akkor még nem beszéltűnk a szét és össze szerelésről,centirozásról,derékszögelésről,stb.És ha a hajtókar ramaty állapotban van akkor a dugón és a hengeren is lenne mit mérni ,na meg kérdéses a szelepvezető állapota is.Ha tettszik ha nem,de 5-6 ezerért egy 250-es maja fötengely "felujitás" már ha annak lehet nevezni,az csak KÓKÁNYOLÁS.részemről ennyi.
Attól hogy valami régi,még nem biztos hogy rosszabb mint az új

tamas2013. jún. 18. 20:47 | Válasz | #5695 
Csak ügyesen!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2013. jún. 18. 19:46 | Válasz | #5694 
Bocs lehet félreérthetően írtam, de a szerelőmmel semmi gond ő elvitte egy embernek a főtengelyt aki olyan cégnél dolgozik ahol főtengelyeket újítanak fel meg hengereket javítanak mindenféle járműhöz. Na ez az emberke nem tudja szétszedni. De időközben megoldódott megtaláltam azt a Kecskeméti szerelőt. Beszéltem is vele holnap viszem neki délután 5-6 ezer ft-ért megcsinálja meg is várhatom. Azt mondta van neki erre egy kidolgozott módszere már nem egyet csinált. El ne kiabáljam de talán holnap meglesz. Köszi a segítséget.

tamas2013. jún. 18. 17:45 | Válasz | #5693 
Már ne is haragudj, de ez pofátlanság. Egy fogaskerék megfogja a "szakembert"?!?! Gyorsan tedd fel a gagyi topicba ki is ez, nehogy menjen hozzá valaki. A blokk többi darabját meg szedd össze és beszélj Juhász Bélával. Nem fog örülni hogy darabban kap javítani valót, de ha jó blokkot akarsz, elviszed Atkárra.
Akit keresel Karcsi, de ugyan ezt fogja mondani Ő is...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © symbi2013. jún. 18. 16:27 | Válasz | #5692 
Sziasztok! Széthúzta a szerelőm a blokkot teljesen kivan a hajtókar. Azt mondta csodálkozik hogy így kibírta eddig is. Az volna a kérdésem nem-e tudjátok hogy Kecskeméten ki javít ilyet. Szarvasi Miskával beszéltem ő nagyjából elmondta merre is van a cég de se a nevét se a telefonszámát nem tudta megmondani. Két hetet vártam rá hogy itt nálunk egy cégnél megcsinálják mire kinyögte a srác hogy bocsi mégsem tudom megcsinálni. Nem tudja leszedni a fogaskerekeket. Úgy tudom van itt valaki a fórumon Kecskemétről. Pár kép a főtengelyről: Főtengely

gelilackó2013. máj. 16. 11:01 | Válasz | #5691 
És nem is tudnak hozni ?
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

gelilackó2013. máj. 16. 11:00 | Válasz | #5690 
Köszi Tity :)
Átmásolom ide :)

A kuplung felől:25/42/6 szimering,TM8205 C3 csapágy,B 6302 csapágy,ISNQ 815 tűgörgős a köztes tengelyen.
A keréktengelyen a kuplung irányából:6303 R csapágy,62/22 RS csapágy,32/52/7 szimering a kerék felől.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Fáy Tibor2013. máj. 16. 00:12 | Válasz | #5689 
Futómű gumi rovat 886. bejegyzés! Hogy került oda?
Tyti

 © Kiss Róbert2013. máj. 15. 22:45 | Válasz | #5688 
Tyty most irta ki vkinek keres vissza picit ha van türelmed!!! Képzeld lehet hogy az az 1 szij volt!! Eddig ugy néz ki!

gelilackó2013. máj. 15. 19:41 | Válasz | #5687 
Srácok !
Tudom lerágott csont , meg cseréltem is már , de ha valaki kisegítene a véglehajtás szimeringjeinek a méretével azt megköszönném.
Valahova fel volt írva de nem találom sajna.
Köszi előre is.

A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

trans852013. máj. 10. 10:38 | Válasz | #5686 
Köszi az infótés a felajánlást Mészi, megpróbálkozom a melegítéssel, ha nem jön össze akkor felkereslek

tamas2013. máj. 09. 22:59 | Válasz | #5685 
A melegítés nem hátrány. Ha csavarrögzítővel lett öszerakva, kifejezetten segít. Keress olyan crova fejet, ami lapra fog. Azzal bátran püfölheted!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2013. máj. 09. 19:58 | Válasz | #5684 
Mennyire SOS?
Az elektromos szerszámom 320Nm-t tud ütni!
Vagy ki van véve a blokk?
Akkor gyere el a garázshoz és van a szomszédnak brutál légkulcsa.
Tehát, ha szállítható állapotban van, akkor egyeztessünk időpontot vagy, ha nem annyira SOS, akkor a jövő héten hazahozom az elektromos kulcsot!
Hívj, ha kell!
1996-os Majesty 250

 © satyapapa2013. máj. 09. 19:32 | Válasz | #5683 
Melegitsd meg az anyát kb 3-400fokra,,pl kézi-hölég-fúvóval,.A hötágulás miatt könnyebb levenni.Én a felrakásnál is megmelegitem az anyát meghuzás elött.
06304373303-vagyok elérhetö

Feco2013. máj. 09. 19:18 | Válasz | #5682 
Jasa erősebb légkulcsot szerzett. Kérdezd meg Őt!
Motor után,első a család legyen!

trans852013. máj. 09. 15:50 | Válasz | #5681 
Gomdom akadt, légkulcsal sem tudtam meglazítaní a donor Majestym kuplungharang csavarját, kinyírni nem akarom. Ötlet?

 © Roby2013. máj. 08. 22:15 | Válasz | #5680 
Köszönöm

tamas2013. máj. 08. 22:04 | Válasz | #5679 
Bármi is a gond, szorítok hogy jó legyen!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Roby2013. máj. 08. 21:58 | Válasz | #5678 
Hát nem tudom,én nem éreztem,de lehet megpróbálom,ha már nagy felújításba fogtam.Valami elektromos bibi lesz ,a Tytiék jól rakták össze a mocit,4 db gyertyát is kipróbáltam,benzin van,szikra meg icipici,na de majd kiderül mi a gond.

tamas2013. máj. 08. 21:55 | Válasz | #5677 
Nekem az vibrált, rázott.
Emiatt vettem a Malossit. De azt hiszem ezentúl bármennyi is lesz, gyárit veszek vagy Mitsuboshit!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Roby2013. máj. 08. 21:51 | Válasz | #5676 
Én sima Athenat vettem,4700ért és mentem vele rendesen,és most is azt veszek,mert még most sem vészes a repedés rajta,bár gondolkodtam a mitsuboshin de nem ismerem milyen.

 © Kiss Róbert2013. máj. 08. 21:36 | Válasz | #5675 
Nemhogy csoda? Egy kalap... énsem veszek többet az biztos,Gelilacival teljesen 1et értek!!! Utánna nézek ennek a mitsuboshinak én is! Annyiért ingyen van!

 © satyapapa2013. máj. 08. 19:36 | Válasz | #5674 
Hát repedt szijjal én is sokat mentem,,ha kivül is elkezd repedezni na az már gond,mert bármikor elszakadhat.
Én már emlitettem hogy a malossi szij sem csoda,,
06304373303-vagyok elérhetö

gelilackó2013. máj. 08. 19:28 | Válasz | #5673 
Jasa!
Ez valóban így van de ha egy fél éves szíj eltörik azt nem lehet se öregnek se túl használtnak nevezni maximum rossz minőségűnek :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

trans852013. máj. 08. 12:49 | Válasz | #5672 
Nekem 14000km van a malossi szíjba, most tettem vissza a mitsuboshit, alapjáraton csunyán berázott, kuplung elég keményen összezár tehát feszít rendesen, a szíj 0,6 mm-ert kopott a gyári mérethez képest, szerintem nagyon merev anyagból gyártották és eltörik minthogy kopna. A csúszkák alatti fémpatkókat rázástól mindig eltörte.

 © jasa2013. máj. 08. 10:31 | Válasz | #5671 
Szíjrepedés: nem tudományosan, csak logikai alapon közelítve. A belső bordák közötti gumin látható berepedések nyilván a használódásra, az elöregedésre utalnak, de attól még az erőátvitelt biztosító kevlár (vagy egyéb anyagú) szövetszálak lehetnek jó állapotúak. Tehát nem kell feltétlenül rögtön pánikolni. Nekem a gyári Mitsuboshi szíj un. "repedezett" állapotban - normál, kíméletes használattal- a 250-es burgiban még sokezer km-t futott....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2013. máj. 08. 10:28 | Válasz | #5670 
Fel is hivtam aki elvitte az enyémet, jövő héten belenézünk.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2013. máj. 08. 10:28 | Válasz | #5669 
Fel is hivtam aki elvitte az enyémet, jövő héten belenézünk.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2013. máj. 08. 09:40 | Válasz | #5668 
Igen, annak a tesója! :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2013. máj. 08. 08:45 | Válasz | #5667 
Ez annak a párja ami az én 250-esembe került...?
Ekkora szerencsém volt...?
Felhivom aki megvette, nézzünk bele...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2013. máj. 08. 08:34 | Válasz | #5666 
Robikám!
Ha visszaemlékszel mikor nálad szereltünk az akkor kb fél éves malossi szíjamat viszgáltuk és mikor vissza hajtottad az szépen elrepedt a kevlárig a bordákban.Ezt nem szabadna egy fél éves szíjnak csinálnia.Te adtál egy használt szíjat hogy haza merjek vele menni, ezt meg otthagytam nálad:)

Tehát malossi szíj /a 250-esbe való/nálam nagyon csúnyán leszerepelt.Drága és szar is !

Viszont most rendeltem 10000-ért mitsuboshit , hétfőn megyek majd érte.Malossit most a leglcsobb helyen is 13000 körül lehet rendelni.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Kiss Róbert2013. máj. 08. 07:48 | Válasz | #5665 
Az tény hogy kb 10e km-t futárkodással tettem bele de az utobbi 1 évben nem sokat mozgott a motor! Vége a futárkodásnak :-).

Ifj. Posta Sándor2013. máj. 08. 03:34 | Válasz | #5664 
Biztos sok volt hátul a pizza Robikám!
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

tamas2013. máj. 07. 23:09 | Válasz | #5663 
Nekem az volt benne mikor eladtam. Semmi baj nem volt vele. Egyszerre vettünk GeliLacival, az övébe még most is az fut... Asziszem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kiss Róbert2013. máj. 07. 22:58 | Válasz | #5662 
Valakinek van tapasztalata malossi szijjal kapcsolatban? Nekem tegnap szakadt el kb 11-12e km-nél! Megint tolhattam a motort vagy 2 km-t!

 © Szomjas2013. máj. 07. 21:28 | Válasz | #5661 
Nem akkor indítottam el a motort,csak akkorra kívánkozott ki belőlem ez az apró öröme életemnek. ;)) Ha esetleg más tápszivattyús yp 250 nem indulna így,akkor ott valami hibának kell lennie.
A maja klub német nagykövete. ;)

tamas2013. máj. 07. 20:01 | Válasz | #5660 
...hajnali nullaórahúszkor Te ilyen nagy kedvvel indítgatod a motorodat...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szomjas2013. máj. 07. 00:20 | Válasz | #5659 
2001-es Majesty 1997-es szívvel 4 hónap állás után a feltöltött akkumulátorral pöccre elindult. Panaszkodni nincs okom. Jó dolog ez az elektromos tápszivattyú,mert 3-szor kellett rákapcsolni a gyújtást mire tele lett a karburátor benzinnel.
A maja klub német nagykövete. ;)

tamas2013. máj. 06. 18:01 | Válasz | #5658 
Srácok, akkor se jól szereltetek össze valamit!
Ez akkor fog kiderülni ha olyasvalaki fogja szétszedni, aki már nem az elsőt csinálja.
Vagyis akár Ti, akár más, szét, és újra össze!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Roby2013. máj. 06. 17:37 | Válasz | #5657 
Még olyat csinál,ha inditok akkor a variátor,néha megáll,egy pillanatra de nekem nem tetszik a hang mikor indít.Pedig minden egyes része szépen ki lett takarítva a blokknak,és az egész motor mert az idomok is le lettek véve,már nagyon el vagyok kenődve,

tamas2013. máj. 06. 17:16 | Válasz | #5656 
Valami csak nem klappol.
A vezérlést jó helyre tettétek?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852013. máj. 06. 15:22 | Válasz | #5655 
Ha Jön a kertelgáz akkor nem elektronikai bibi van, kicseréltetek minden tömítést?


Első ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől