![]() |
|
|
|
© Zsolt | 2010. márc. 13. 19:45 | Válasz | #800 | ||
![]() | |||
Nos,én készen vagyok a felújítással. A költségek fúrásnál: dugattyúkészlet - 20000,- tömítés készlet - 6700,- fúrás - 3500,- hengerfej szelep igazítás, csiszolás - 2000,- olaj, gyertya, fagyálló - 3300,- összesen tehát: 35500.- Aki csak szimpla gyűrűzésben gondolkodik: gyűrűkészlet - 6500,- tömítés készlet - 6700,- olaj, gyertya, fagyálló - 3300,- összesen: 16500,- Ennél olcsóbban csak akkor megy, ha bizonyos alkatrészeket sikerül 'haverral' nagyker áron beszerezni, ill. ha van ezekből már valami készleten. | |||
|
2010. márc. 13. 19:51 | Válasz | #801 | |||
![]() | |||
Én erre azt mondom, először is hogy Gratulálok, másodszor, meg azt, hogy szerintem ennél olcsóbb már nincs, illtve akkor, ha nem készletben veszed a tömítést és csak a hengerfejét rendeled, a sz.sz.szimeringet meg az autósboltból szerzed be. De akkor a többi tömítésed meg tényleg Mekk Elekes lesz, arról nem is beszélve, hogy a kipufogónak is speckó tömítése van. Jól döntöttél, gratulálok és tökéletes bejáratást kívánom a masinához! | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 13. 19:57 | Válasz | #802 | ||
![]() | |||
Köszi, amúgy már pötyög kint az udvaron. A tömítésen én is gondolkoztam, de nem tudták legyártani. Te is láttad, hogy nem klasszikus klingerit a hengerfej tömítés, hanem réteges fémlemezekből áll. Szóval nem egyszerű. A többi tömítést ki lehet vágni, de a gumikarikákat viszont nem. | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 13. 19:59 | Válasz | #803 | ||
![]() | |||
Ja és a lényeget nem írtam: normális szerszámkészlettel, úgy hogy bent marad a blokk a vázban 6 munkaóra kell rá.
| |||
|
© satyapapa | 2010. márc. 13. 20:01 | Válasz | #804 | ||
![]() | |||
Zsolt gratula,és bitos hogy tök jó lesz.
| |||
|
2010. márc. 13. 20:03 | Válasz | #805 | |||
![]() | |||
Gratulálok, balesetmentes közlekedést vele!
| |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 13. 20:31 | Válasz | #806 | ||
![]() | |||
Köszi srácok.
| |||
|
2010. márc. 13. 21:02 | Válasz | #807 | |||
![]() | |||
Na ehhez meg főleg gratulálok! Én azért vettem ki, mert azt hittem, hogy így könnyebb lesz a szerviz, de amikor rá kellett döbbennem, hogy a tankot is illik kivenni akkor, már mindegy volt. Majd legközelebb. Így legalább a motort is le tudom festeni. | |||
| |||
2010. márc. 13. 21:19 | Válasz | #808 | |||
![]() | |||
Ahogy írjátok itt a folyamatos felújításokat, én is kedvet kaptam rá hogy egy mérettel feljebb fúrjam... Van is rá okom, mert 0,03-ra lett illesztve és kicsit csípi az olajat. Csak a pénzt sajnálom rá, meg olyan szépen egyben van, jó a hangja, meg minden.
| |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 13. 21:23 | Válasz | #809 | ||
![]() | |||
Huszezret elmegy. Tudjátok a tapasztalat...
| |||
|
2010. márc. 14. 07:23 | Válasz | #810 | |||
![]() | |||
Ne szedd szét mert közel sem biztos, hogy a három század miatt van.A lehúzógyűrűnek ekkora hézagnál kiválóan kell működnie.A kis fogyasztás miatt viszont nem fogod megtalálni a hiba valódi okát.Meg kéne várni míg nagyobb a fogyasztás és akkor jobban látszik hol megy el az olaj. A kisebb hézag nem való a meleg nyári napokra. | |||
| |||
2010. márc. 14. 07:25 | Válasz | #811 | |||
![]() | |||
Különben meg csak gyógyulj, és ne ábrándozz itt mindenféle felújításon!! Világos!! ![]() ![]() ![]() | |||
| |||
2010. márc. 14. 07:27 | Válasz | #812 | |||
![]() | |||
Zsolt ! Sok hibamentes kilométert a generálos paripához!
| |||
|
2010. márc. 16. 15:59 | Válasz | #813 | |||
![]() | |||
Helló! Ma megérkezett az eredeti Jappán Yamaha alapméretű gyűrűgarnitúra. Beleraktam a hengerbe a régiekkel együtt, hogy lássam a különbséget. Persze a hézagmérőm az nem volt nálam, csak a szemmértékemre támaszkodtam. Így is azt állapítottam meg, hogy kb. 0,1mm-rel az új gyűrűk jobbak. A dugattyút is kipucoltam, még az olajfuratokat is, kiáztattam és átmostam nitróhigítóval. Már csak a pénteket várom, mert akkor megyek a motorom telephelyére. Elvileg minden meg van az összeszereléshez, remélem, hogy a technika kisördöge sem lép közbe! | |||
|
© satyapapa | 2010. márc. 16. 16:41 | Válasz | #814 | ||
![]() | |||
Hajrá MésziZs--hajrá Erre is iszunk????? | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 16. 16:42 | Válasz | #815 | ||
![]() | |||
Hajrá. A hengerfej anyák alá lehet hogy kellesz még plusz alátét! Nekem is Topi mondta és igaza lett!
| |||
|
2010. márc. 16. 16:50 | Válasz | #816 | |||
![]() | |||
Azokra a réz alátétekre gondoltok, mert, ha igen, akkor azt még beszerzem. Vagy sima vas alátét legyen?
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. márc. 16. 16:58 | Válasz | #817 | ||
![]() | |||
Kaptam olyan javaslatot hogy a maja légszürö ha elkoszolodik nagyon, akkor dobjam ki és az áruházakban vegyek megfelelö méretü papir porzsákot és abbol vágjak ki 2 réteget.Ez a szivacsocs anyag ami gyárilag bent van,csak nagyon tisztán jó,ha egy kicsit is koszos akkor sokat levesz a motorból,és ami a fontos hogy a mély kötésü szemcseszerkezete?, miatt nem lehet rendesen tisztitani a gyárit.Simán lefog a motorbol 1-2 pacit,, A papir porzsáknak nagyon jó a szemcsézete,. Hát én vettem egy hercules porszivohoz való papirzsák szettet 3db 2300-ft és 6db légszürö betétnek elég. | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 16. 17:14 | Válasz | #818 | ||
![]() | |||
Igen,réz kell. A Malossi piros légszűrőt 800-ért már lehet kapni. Én azt ajánlanám. | |||
|
© SPOILERES | 2010. márc. 16. 17:35 | Válasz | #819 |
![]() | |
én is a MALOSSIT ajánlanám de hol lehet azt kapni mondjuk most nekem nem kell csak ha netán később köszike
| |
© Zsolt | 2010. márc. 16. 17:57 | Válasz | #820 | ||
![]() | |||
Majd minden robogós boltban van.
| |||
|
2010. márc. 16. 19:39 | Válasz | #821 | |||
![]() | |||
Zsolt, valamit fűzzél már hozzá Te is a maja hűtőfolyadék légtelenítéshez! Mert a másik alcímnél azt hitted, hogy a benzintankot akarom légteleníteni. Akkor most le kell venni vagy nem, ha le akkor hogyan járjon a motor póttankkal? Adjátok az okos tanácsot, mert meg vannak számlálva a motorom napjai! | |||
|
2010. márc. 16. 19:45 | Válasz | #822 | |||
![]() | |||
Olvass bele a doksiba, és nézd meg mennyi a gyári előírt gyűrűhézag.Ha az új gyűrűnek kevesebb a hézagja akkor megszorulhat.Az előírt hézagnak meg kell lenni. Ha kevesebb akkor reszelni kell. De csak óvatosan.
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 16. 19:45 | Válasz | #823 | ||
![]() | |||
![]() | |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 16. 19:47 | Válasz | #824 | ||
![]() | |||
Húú, ez egy kicsit nagy lett. Szóval látod az automata szvató mellett (balra) a középső fekete csövet. Nézd meg honnan jön. Nos ott van vízszintesen egy réz csavar, az a légtelenítő!
| |||
|
2010. márc. 16. 19:48 | Válasz | #825 | |||
![]() | |||
Megnéztem, ezzel a gyűrűvel leszek a gyári értékeken. A régieknél már érezhető volt a kopás, de az is határértéken belül volt.
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 16. 19:49 | Válasz | #826 | ||
![]() | |||
A gyűrűk az adott átmérőhöz vannak igazítva gyárilag, ezért nem kell reszelni belőle. Ezt úgy tudod kipróbálni, hogy beteszed a gyűrűt a hengerbe (középig) és fény felé tartod.
| |||
|
2010. márc. 16. 19:53 | Válasz | #827 | |||
![]() | |||
Oké, de a motor jár vagy sem? Mert tank nincsen rajta és Tamás szerint a tank levétele nélkül nem lehet hozzáférni. Én légteleníteni a régi kocsiknál/Wartburg, Skoda/ járó motornál szoktam. Te most raktad össze a vasat, hogyan csináltad a hűtőfolyadék légtelenítését, meg mennyi idő alatt melegedett be, illetve nyitott a termosztát? | |||
| |||
2010. márc. 16. 19:56 | Válasz | #828 | |||
![]() | |||
Igy van! én 3 helyen szoktam mérni a hengerben: 1. Legfelül, ott mindig tuti a méret 2. Kb a kompresszió gyűrű felső holtpontja alatt 5 mm-rel 3. közepe táján. De mindenütt oké! A gyürűk azok okék, beszéljünk a légtelenítésről. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 16. 20:00 | Válasz | #829 | ||
![]() | |||
Először is: fel kell tölteni a rendszert (tartály lent és a kesztyűtartóban). Ezután kinyitod ezt a csavart 1 fordulattal. El kezd majd finoman folyni, majd ha már buborékmentes elzárod, a kormány alatti tartályt feltöltöd és lezárod. Tank fel, előtte beköt, majd félig töltöd benyával. Indítás, járatás. A teljes légtelenítést üzem meleg motornál végzem (előtte tank félig megemel). A meleg fagyálló térfogattágulása miatt nem muyzály járatni a motort. Szóval csavar kicsit kicsavar, stb, stb. Így oké?
| |||
|
2010. márc. 16. 21:23 | Válasz | #830 | |||
![]() | |||
Én járatom a motor, mert a tankot ugyan kiveszem, de olyan hosszúak a benzincsövek, hogy egy hokedlira pont le tudom tenni az üzemanyagtartályt. Ha rövid a cső, csinálj ejtő tartályt. Ha a motor áll, nem tudsz légteleníteni, mert a vízpumpa nem fogja nyomni a nedűt. Ráadásul be sem nagyon melegszik. Így tavasszal... ![]() | |||
| |||
© rizsa | 2010. márc. 17. 21:49 | Válasz | #831 |
![]() | |
Szevasztok márkatársak!A hütővizcsere tökéletesen ment a légtelenités is/hála a fényképnek és a tökéletes magyarázatnak,szerintem még most is acsavart keresném/Olajcsere olajszürö le,kitakarit visssza,olaj be.Alapjáraton semmi gond viszont fordulaton elkezd villogni az olajnyomás jelzö lámpa.Miért van ez?HELP!!!
|
© Zsolt | 2010. márc. 17. 22:06 | Válasz | #832 | ||
![]() | |||
Az nem olajnyomás jelző lámpa.
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. márc. 18. 06:29 | Válasz | #833 |
![]() | |
OLAJ nyomás jelzö mérő csak a gusztibácsi motorján van :-);-)
| |
2010. márc. 18. 08:39 | Válasz | #834 | |||
![]() | |||
Kontakthiba nem lehet? Ha mennél is vele és nem kapna jelet a km órától (mert hogy ez távolságot mér, nem olyjnyomást, ezért nagyon fontos hogy rendszeresen ellenőrizd a blokkban az olaj szintjét!!!) akkor kellene villognia mint hibajel. De csak a sztenderen fordulaton nem. Nézd már át a stekkereket!
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 18. 08:43 | Válasz | #835 | ||
![]() | |||
Resetteld le a lámpát, lehet hogy a vezérlő szerint olajat kell cserélni. A lámpa tehát nem nyomást jelez, hanem olajcsere periódust. (3000km)
| |||
|
© rizsa | 2010. márc. 18. 09:24 | Válasz | #836 |
![]() | |
Renben a csereperiodus,csak a müvelet ota egy métert sem tettem meg vele.Hogy reseteljem a lámpát?
|
2010. márc. 18. 11:34 | Válasz | #837 | |||
![]() | |||
Gyujtás rá, van a műszerfalon egy olyan gomb a lámpa közelében amit csak egy vékony, hosszú tárggyal tudsz benyomni. Mondjuk egy tompa csavarhúzó. Lenyomod 5 másodrecre. Ezután gyujtás le, majd újra rá és próba. Ha nem sikerült, újra. Ha sikerült, csak a gyujtás ráadásakor fog 3 másodpercre felgyulladni, azért, hogy tudassa, az izzó jó, de az olajcsere periódusa még nem telt le.
| |||
| |||
2010. márc. 18. 11:34 | Válasz | #838 | |||
![]() | |||
Úgy tudom, hogy rá kell adni a gyújtást és legalább 5 másodpercig nyomjad a reset gombot.
| |||
| |||
2010. márc. 18. 11:37 | Válasz | #839 | |||
![]() | |||
Az olajszintet minden esetben ugyan abban az állásban ellenőzízd, a niívópálcát miután letörölted ne csavard vissza, csak a blokkba helyezve érintőre tedd, ez a hiteles olajszint! Csak ezután tekerd vissza.
| |||
| |||
2010. márc. 18. 11:38 | Válasz | #840 | |||
![]() | |||
Itt egy kép! Pirossal bekarikáztam a gombot. | |||
| |||
© rizsa | 2010. márc. 18. 13:36 | Válasz | #841 |
![]() | |
Megpróbáltam egymás után többször.Alapjáraton semmi gond fordulaton elkezd villogni.?????
|
2010. márc. 18. 13:50 | Válasz | #842 | |||
![]() | |||
Vegyed ki az égőt! Csak a többiek ne olvassák ezen írásomat. | |||
| |||
2010. márc. 18. 14:00 | Válasz | #843 | |||
![]() | |||
Hanyas évjárat a motor?
| |||
| |||
© rizsa | 2010. márc. 18. 14:41 | Válasz | #844 |
![]() | |
2001 es évjárat.
|
2010. márc. 18. 15:19 | Válasz | #845 | |||
![]() | |||
2001? Annak már nem ilyen a műszerfala...
| |||
| |||
© rizsa | 2010. márc. 18. 15:35 | Válasz | #846 |
![]() | |
Nem ilyen de a nullázo gomb ugyan ez,csak máshol van.
|
2010. márc. 18. 15:36 | Válasz | #847 | |||
![]() | |||
Viktor,a 2001-es annyiban mas mint pl az 1996-98 as,hogy digis a km szamlalo.A sok oras verzio 2003-tol van.
| |||
|
2010. márc. 18. 16:16 | Válasz | #848 | |||
![]() | |||
Ok! Csak azon csodálkoztam, hogy a tied miért ilyen, de akkor ez nem a sajátodról készült...
| |||
| |||
2010. márc. 18. 16:50 | Válasz | #849 | |||
![]() | |||
A kép az én 1996-os gépemről készült.
| |||
| |||
2010. márc. 18. 17:40 | Válasz | #850 | |||
![]() | |||
Vamai prücök lesz az elektronikával, első lépés gayanánt kibontanám a műszefalat és mindent ami széthúzható befújogatnám kontaktsprével majd sűrített levegővel jó alaposan átöblíteném. Aztán össze. Ha úgy sem működik, akkor panelhiba is lehet.
| |||
| |||
2010. márc. 18. 19:54 | Válasz | #851 | |||
![]() | |||
Én a Majaman Tibinek a motorját az út szélén ütöttük ki.. ha jól emlékszek...először benyomtam a gombot...majd gyújtásra tettem...és kivártam a kb. 5 mp-et majd gyújtás le... gyújtás vissza és várni kell egy kicsit...~3mp és magától el kell aludni a lámpának... Viktor! neked ilyen géped van... Te hogy nullázod!!! (ne a kalapácsos sztorit meséld:))) | |||
|
2010. márc. 18. 20:06 | Válasz | #852 | |||
![]() | |||
Én úgy emlékszem, hogy gyújtás alatt nyomva tartottam és kakukk... Nem vagyok olyan brutális, hogy kalapáccsal nullázzak, max. forrasztópákával! ![]() | |||
| |||
2010. márc. 18. 20:10 | Válasz | #853 | |||
![]() | |||
Részlet az új fantasztikus manuálunkból: "Ez a model fel van szerelve egy diagnosztikai egységel ami az olajcsere jelzõ fényre és a sebeségmérõre van kötve. Ha valami baj történne, akkor az olajcsere jelzõ fény vagy a sebességmérõ lámpája villog. Ebben az esetben el kell vini a robogót egy Yamaha kereskedõhöz vagy szervízbe." | |||
|
2010. márc. 18. 20:12 | Válasz | #854 | |||
![]() | |||
Még egy lehetőséggel számolni kell, a gomb lehet kontaktos is. Ha az, sokkal nehezebb a feladat, folyamatosan nyomni a gombócot...
| |||
|
2010. márc. 18. 20:12 | Válasz | #855 | |||
![]() | |||
Tehát nem a nullázás a megoldás! Valami más gáz van!
| |||
|
2010. márc. 18. 20:19 | Válasz | #856 | |||
![]() | |||
Nem lehet, hogy mivel azt írtátok, hogy egy diagnosztikai egységgel van felszerelve, emiatt valahol máshol érzékel egy hibát és ezért villog. Most túlzok, de légzsák, ABS, folyadékszínt, izzó kiégés, fékbetétkopás, EGR szelep, lambdaszonda stb. Tudom mindez nics, de valami ilyen mérvű hibajelenséget nem jelezhet? | |||
| |||
2010. márc. 18. 20:21 | Válasz | #857 | |||
![]() | |||
Rizsa! Csak helyben, sztenderen villog, vagy menet közben is?
| |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 18. 20:22 | Válasz | #858 | ||
![]() | |||
Nem az a baj, hogy a fékbetét kopáshatáron van? Ha jól emlékszem jön onnan egy vezeték...
| |||
|
2010. márc. 18. 20:24 | Válasz | #859 | |||
![]() | |||
Probáltam megtalálni a Sanci féle magyar manulalt de nem nagyon jött össze merre ven segítsetek......
| |||
|
2010. márc. 18. 20:26 | Válasz | #860 | |||
![]() | |||
| |||
2010. márc. 18. 20:37 | Válasz | #861 | |||
![]() | |||
Thx:)
| |||
|
2010. márc. 18. 20:39 | Válasz | #862 | |||
![]() | |||
Esküszöm nem kötözködni akarok, de én az angol manual-okban semmit nem találok a villogásról, sem a diagnosztikai egységről, egyedül azt találtam, hogy ha a sztenderen pörgeted a motort, villoghat a lámpa, de ez nem hibát jelez.
| |||
|
© rizsa | 2010. márc. 18. 20:51 | Válasz | #863 |
![]() | |
Csak sztenderen,menet közben nem probáltam mert darabokban van a polcon.Ha minden jo akkor ma éjjel összerakom.
|
2010. márc. 18. 20:53 | Válasz | #864 | |||
![]() | |||
Akkor szerintem nem létező hibát kerestél, de inkább ez legyen, mint olyan baj, amit nem veszel észre! ![]() | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 18. 22:01 | Válasz | #865 | ||
![]() | |||
Rizsa. Dobj már meg minket a típuskóddal! Két helyen lehet: 1. ülés sisaktér felöli oldalára ragasztva 2. az első villa mögött a hűtő előtt egy szegecselt táblán. A manuálok az elektronikában eltérhetnek. A 4UC-s modellek még oké, de az 5G és 5M sorozat között van pár eltérő verzió. | |||
|
2010. márc. 18. 22:05 | Válasz | #866 | |||
![]() | |||
sztenderen ha prgeted akkor villog, mert a kilométeróra áll..,és úgy érzékeli a gép mint ha elszakadt volna a km spirál, vagy km jelad meghibásodott...
| |||
|
2010. márc. 20. 20:57 | Válasz | #867 | |||
![]() | |||
Rizsa! Azért majd légyszíves írd meg, hogy mi lett a művelet vége, mert érdekelne! Köszi!
| |||
| |||
© rizsa | 2010. márc. 20. 20:59 | Válasz | #868 |
![]() | |
Talicskás!Jövök neked egy sörrel.Igazad volt menet közben nem villog az a nyomorult lámpa.Köszönöm a segitséget.Ezt megtanultam.Ha Szegeden segitségre szorulsz számithatsz rám.Itt a számom 06209812645
|
© Zsolt | 2010. márc. 20. 21:22 | Válasz | #869 | ||
![]() | |||
És akkor velünk mi lesz Rizsa? Csak Talicskásnak jár a piros pont?
| |||
|
2010. márc. 20. 21:33 | Válasz | #870 | |||
![]() | |||
![]() | |||
| |||
2010. márc. 21. 00:06 | Válasz | #871 | |||
![]() | |||
Rizsa! Köszike a lehetőséget!!! ---Egerbe már van egy söröm:))) ![]() | |||
|
2010. márc. 21. 08:37 | Válasz | #872 | |||
![]() | |||
Ha mindenkinek Te viszed el a cuccot, akkor készülj, hogy legalább egy láda sört kell legurítanod! Egészségedre! De akkor ki fog vezetni? ![]() ![]() | |||
|
2010. márc. 21. 11:12 | Válasz | #873 | |||
![]() | |||
Abból a Rizsa féle sörből többünknek is jut! Ráadásul Attilának lesz valóban annyi söre hogy megpistul, haza se bírja v-inni! | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 21. 15:55 | Válasz | #874 | ||
![]() | |||
TopJoe: a gyűrűzés után az első 100-200 kilométeren mennyi volt a majád olajfogyija?
| |||
|
2010. márc. 21. 19:54 | Válasz | #875 | |||
![]() | |||
Kedves Uram! Valami tapasztalat a részedről? A Te géped is össze van már "régóta" rakva. | |||
| |||
2010. márc. 21. 20:23 | Válasz | #876 | |||
![]() | |||
Gyakorlatilag semmi. Miután lementünk Kakucsra, utána kezdett el olajat enni. Ez olyan 1000 km körül volt. Viszont feltettem azt az aprilia vagy gilera nexus dobot és az elégette az olajat tehát nem füstölt. Azért eladáskor ( kb 4000 Km gyűrűzéstől )már kb 100 km/ dl.volt a fogyasztás olajból. Ez még mindig a fele volt a szerelés előttinek.
| |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 21. 20:44 | Válasz | #877 | ||
![]() | |||
Értem. Eddig 140 kilométert mentem, már után kellett tölteni egyszer az olajat. Nincs füst vagy ilyesmi, jól húz, igaz csak 60-ig adtam neki finoman. Más tapasztalat még nincs. | |||
|
© satyapapa | 2010. márc. 21. 20:51 | Válasz | #878 | ||
![]() | |||
Hát az elsö 4-500 km az döntö.Jó lenne ha eltudnál menni klasz üzemmeleg állapotban egyszerre kb 200-km -et.Mert az egyszeri hosszú járatás 60-80 km/h az nagyon finom munkát végez a generálos alkatrészeken,.Ilyenkor a sok hideg üzem ,rövid ut, az nem kedvez a bejáratásnak.
| |||
|
© Zsolt | 2010. márc. 21. 21:13 | Válasz | #879 | ||
![]() | |||
Hát pedig napi 20 kilométernél többet nem nagyon fogok menni. Holnaptól befogom munkába járni, nekem munkaeszköz is a maja.
| |||
|
© satyapapa | 2010. márc. 21. 21:24 | Válasz | #880 | ||
![]() | |||
Te ügyes vagy és megoldod a jó bejáratást.A valós olajfogyasztás kb 5-600km után lesz mérvadó.Én napi 50 km -t megyek gyakorlatilag egygázon reggel fél ötkor.Munkahely oda-vissza.
| |||
|
2010. márc. 23. 08:53 | Válasz | #881 | |||
![]() | |||
Tegnap majdnem éjfélre összeraktam a Maját! Szépen ketyeg! Majd még írok, de most el kell mennem a birtokra! | |||
|
© Kiss Róbert | 2010. márc. 23. 15:26 | Válasz | #882 |
![]() | |
Sziasztok urak. Valaki cserélt már motor tarto szilentet majába? Arra gondolok ami a hossz irányu mozgást akadályozza a motor jobb oldalán! Ha már ott voltam megnéztem a blokkon a tartok állapotát is! Én ott nem találtam szilenteket csak o gyürüket ! Létezik hogy ott nincs is szilent csak o gyürü? Szerintem kicsit kevés od az o gyürü! Vélemények? |
2010. márc. 23. 15:41 | Válasz | #883 | |||
![]() | |||
Csá! Én még nem cseréltem, de a blokkon van kettő szilent és a vázon van a blokktartó, abban van 4 db és az úgynevezett kutyacsont, amiben pedig 2 8 db szilent és a kettő teleszkóp, amiben 1-1 db szilent van. Ennyi tartja a blokkot. Szerintem! | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. márc. 23. 16:01 | Válasz | #884 |
![]() | |
Arra gondolok ami a blokkon van fül elöl amin átmegy a hosszú csavar! Ott van szilent? Szerelhetö,zégergyürüvel van rögzitve és 2 db o gyürü van benne szilentet nem találtam! Ott kelle e hogy legyen szilent vagy csak az o gyürü tart?
| |
2010. márc. 23. 19:01 | Válasz | #885 | |||
![]() | |||
Robi! Az "Y" alakú villára gondolsz? Abban kell lennie szilenteknek. Itt fém a fémen sehol nincs! Manual 99. oldal, az ülés alatti tartókonzol ami a blokkot tartja? | |||
| |||
2010. márc. 23. 20:03 | Válasz | #886 | |||
![]() | |||
Szerintem seeger gyűrűs rögzítés sehol sincs. Itt a szilentek bele vannak sajtolva. A kiszedésük meg kipréselve, vagy kiégetve a gumi és a külső persely szétfűrészelése, óvatosan és kiütése a házból. A fűrészelést úgy, hogy amikor kiégett a gumi és ezáltal kijött a belső szilentcső is, akkor a fűrészből vegyed ki a lapot és fűzzed be a szilentbe, aztán szereld vissza a fűrészlapot a keretbe, aztán óvatosan addig fűrészel, amíg a szilent külsejét el nem vágtag, de a szilenttartó házba lehetőleg ne fűrészelj bele. Mi általában présgép hiányában így szoktuk csinálni, de a présgépet kiválóan tudja helyettesíteni egy megfelelő méretű satu is. | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. márc. 23. 20:56 | Válasz | #887 |
![]() | |
Nem a villára gondolok. A blokkon van 2 "fül" amin log az egéssz blokk!!! Ezen van átdugva a tarto csavar!!! Ezt a fület lehet szétszedni, zégergyürüvel van összerakva,kivülröl ugy néz ki mintha szilent lenne de 2 db o gyütü van benne!!!Kár hogy nem fényképeztem. | |
2010. márc. 23. 21:03 | Válasz | #888 | |||
![]() | |||
Erre a két kütyüre gondolsz? Ezek is be vannak sajtolva, legalább is én úgy néztem, de erre tegnap még meg tudtam volna adni a választ, mert akkor még kint volt a blokk. Ma már csak kép van róla. | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. márc. 23. 21:23 | Válasz | #889 |
![]() | |
Igen ök azok !!! Én is ugy gondoltam de szétesett igy derült ki hogy szerelhetö.Legalábbis az enyémen! Gyárinak tünik,Belül van a zéger, ha van eggyártalán másik motoron! Köszönöm a segitséget!!! | |
2010. márc. 24. 14:45 | Válasz | #890 | |||
![]() | |||
Igazán nincs mit! Ma átlapoztam a 1996-os könyvet, de semmi utalás sincs erre a szerkezetre. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 24. 18:14 | Válasz | #891 | ||
![]() | |||
Húúú, de nehezen megy az írás, ez a HP kiváló. MesziZs, mi van a géppel? Mentél már vele? Neked nem füstöl indításnál? | |||
|
2010. márc. 24. 19:17 | Válasz | #892 | |||
![]() | |||
Őszíntén megmondom: Nem tudom. Itt egy kép a dátumot is nézzed, ekkor készült el. Nem láttam füstöt, de fények sem voltak a legjobbak. Talán holnap ki tudok jutni a motorhoz, akkor majd berúgom és ráfigyelek, aztán jelzek. Viszont most felírtam a km állást, hogy lássam az olajfogyasztást, illetve tudjak mihez viszonyítani. ![]() | |||
| |||
2010. márc. 24. 19:20 | Válasz | #893 | |||
![]() | |||
Lemaradt! Nem is mentem vele, illetve a garázsban fél métert. Várom a jó időt és azt, hogy kijussak falúra, de ha kijutok, akkor meg a birtokot is rendbe kellene tennem, mert már a rendes gazdák megmetszették a fákat. Én a rendetlenek közé tartozok. | |||
| |||
2010. márc. 25. 13:32 | Válasz | #894 | |||
![]() | |||
Uraság! Ma voltam falún és beindítottam a Maját. Nincs füst. Menni még nem mentem vele, de most direkt azt figyeltem, hogy indításkor és utána lesz-e füst, de még nem jelentkezett. | |||
| |||
© Zsolt | 2010. márc. 25. 15:26 | Válasz | #895 | ||
![]() | |||
Az jó.
| |||
|
© drotifuti | 2010. márc. 25. 15:56 | Válasz | #896 |
![]() | |
sziasztok. 98'DX 250ccm Nem akar 100km/ó fölé menni a kicsike..dugó,henger rendben,varió tárcsák...hmmm 60-70%-osak..mi lehet a gond? van e valami fordulat szabályzó elektronika a kütyübe? ha jol tudom 130 körül van a végük.. ha tudtok segitsetek, köszönöm |
2010. márc. 25. 16:42 | Válasz | #897 | |||
![]() | |||
Csá! 1. Milyen vastag a legszélesebb ponton a variátorszíjad? 2. Variátorgörgőid milyen állapotban vannak? Az enyés ilyen lomha volt. Aztán a szíj talán kb.23mm-es, viszont a varió görgők, azok szögletesre voltak kopva, kapott egy Malossi görgőszettet, megtisztítottam mindent és a 120-at azóta simán viszi. | |||
| |||
2010. márc. 25. 17:02 | Válasz | #898 | |||
![]() | |||
Szia ! Légyszives találd meg a megfelelő rovatot és csak oda írj. Nem megfelelőket töröltem.Fogunk válaszolni.
| |||
| |||
2010. márc. 25. 17:05 | Válasz | #899 | |||
![]() | |||
Ha a variátor,vario szij 70%-os ( amúgy ez mit jelent nálad ?)akkor megvan a megfejtés. 100%-os állapotban végsebesség kb. 120-130.km/h. 70%-os állapotban ez mint te is írod 100 Km/h.
| |||
| |||
|
|
|