|
|
|
© Dunai Krisztián | 2015. márc. 18. 20:15 | Válasz | #831 | ||
Sziasztok Egy olyan kérdésem lenne h PIAGGIO NRG 50ccm robogónak mekkora kompressziót kellene mérni,mert már kb 4-5 féle adatot találtunk így nem tudjuk eldönteni h mi a jó,ha vki esetleg tudna ebben segíteni azt megköszönném. | |||
|
2015. feb. 21. 18:17 | Válasz | #830 | |||
|
2014. nov. 10. 15:40 | Válasz | #829 | |||
Köszönöm Tamás a nem "TG" minden igényt kielégítő hozzáfűzésed! Ez a leghelyesebb technika!
| |||
| |||
2014. nov. 10. 15:27 | Válasz | #828 | |||
Gyuresznak azt javasoltam (és ezt is tette) hogy miután átmosta, engedje le a régi, löttyös olajat, vegye le a szűrőt, csurgassa ki, majd töltse fel a régi szűrőt friss TG gazdaságos olajjal, tegye vissza és a blokkot is töltse fel ugyan ezzel a TG gazdaságos motorolajjal. Ezzel megint járassa 10'-ig és ezt ismételten engedje le. Csak ezután töltse fel a megfelelő olajjal és csak ezután tegye rá az új, tiszta olajszűrőt. Én is ilyenkor minden esetben rögtön két teljes olajcserét megejtek, pontosan a lötyi kitisztítása érdekében. Gyuresz is ezt tette. | |||
| |||
2014. nov. 10. 12:37 | Válasz | #827 | |||
Köszi Satya a kiegészítést! A forró blokkból kiengedett olajat természetesen 1-2dl friss olajjal ki kell öbliteni.... utána szűrő csere és feltöltés.
| |||
|
© satyapapa | 2014. nov. 10. 11:32 | Válasz | #826 | ||
Ha valaki mégis ezt a típusú blokk mosást választja, annak azt is figyelembe kell venni hogy a löttyöt is ki kell öblíteni. Mert a furatokban olaj járatokban ez a "mosós" anyag még ott van. Ha erre ráborítjuk a friss olajat,annak biztos nem tesz jót...Szerintem,,
| |||
| |||
2014. nov. 09. 20:50 | Válasz | #825 | |||
Olajcsere OK.(alapjáratos) Hallhatóan jólesett az öregfiúnak, mos biztos mosolyog a garázsban. Köszönöm, köszönjük a jó tanácsokat. | |||
|
2014. nov. 07. 10:23 | Válasz | #824 | |
2014. nov. 06. 17:53 | Válasz | #823 | |||
Köszönöm a válaszokat. Mivel csak hideg motornál, és akkor is csak alkalmakként hallani, bízom benne hogy csak némi lerakódás a ludas. | |||
|
2014. nov. 06. 08:45 | Válasz | #822 | |||
Srácok Orpihoz és a korábban leírtakkal kapcsolatban egy dologra hívnám fel a figyelmet! Sem a motor tisztító, sem a fékfolyadék nem olaj, sőt mindkettő folbontja a zsírsavakat. Tehát, ha bármelyik verziót is választjátok a következőkre oda kellene figyelni: 1 a blokkban található olajmennyiség max 10-15%-a legyen az oldó folyadék mennyisége, az adalék beöntése után ne közlekedjetek a járművel mert az olaj elkezd szétbomlani, felhígul, kenő képessége lecsökken, a motor fokozott kopásnak lenne kitéve, 3 az alapjáraton 10-15 perces járatás a legjobb módszer!
| |||
| |||
2014. nov. 06. 02:11 | Válasz | #821 | |
Hasonló problémával álltam szemben az Opel Corsánknál,nekem a szerelő motortisztító adalékot ajánlott.Konkrétan a WYNN'S motor cleaner-t. Ezt olajcsere előtt kellet a motorba tölteni,15-km-nyit menni,majd leengedni,szűrő és olajcsere. Végtelenül boldog voltam,mert elmúlt a csörgés,de az öröm kb.csak két hónapig tartott,mert újra előjött.A végső megoldás a hidrotőkék cseréje,átmenetileg segitett csak a "motormosás".Ez a saját tapasztalatom. | |
2014. nov. 05. 23:31 | Válasz | #820 | |||
Írtam Neked!
| |||
| |||
2014. nov. 05. 21:33 | Válasz | #819 | |||
Sziasztok ! Egy kis segítségre lenne szükségem. A felnőttkorba lépett autómon már van egy kis hangja a hidrotőkéknek. Gondoltam a fékolajos motortisztítás ( hallottam már jó hírét tőletek )lehet hogy orvosolná. Milyen arányban, és meleg, vagy hideg motornál ajánlatos használni ? | |||
|
2014. okt. 26. 20:40 | Válasz | #818 | |
Namegugye, amikor az ujdonsült szűz 250-s elfelejti hogy lehajtott oldalsztenderrel hiába nyomogatja az inditógombot.
| |
© satyapapa | 2014. okt. 26. 19:45 | Válasz | #817 | ||
Az elsö majámnál elfeledtem megkérdezni az eladótól hogy nyilik a csomagtartó az ülés alatt.. Ö elment a sisakom meg bent volt,, Így hát aznap már nem motoroztam.. | |||
| |||
2014. okt. 26. 19:38 | Válasz | #816 | |||
Lacikám! Kérdezzed meg nagybajszú Fecónkat, hogy a piros gomb az mire való a gázmarkolat környékén?? Na Ő is tudna ilyen szépet mesélni, meg persze engemet elhajtani a világ túlsó végére!! | |||
| |||
2014. okt. 26. 19:20 | Válasz | #815 | |||
És még egy fontos dolog, a telefonon a predektív bevitelt kapcsoljátok ki Ti is, hogy ennyi hülyeséget ne írjatok, mint én az előbb!
| |||
|
© jasa | 2014. okt. 26. 19:01 | Válasz | #814 | ||
Lám, mire való a Zasszony....
| |||
| |||
2014. okt. 26. 17:37 | Válasz | #813 | |||
Ha szeretnétek igazi tanulságot én is mesélek egyet nektek: Tegnap a Magnál elhatároztam, hogy alapjáratot állítok, beindítottam a motort és szívatóval kb egy percig szépen melegedett is. Utána elkezdett szaggatni a motor járása és leállt.... Mégegyszer szikerült beindítani, utána se kép se hang. Kiszereltem a négy gyertyát, gyönyörű őzbarnák voltak, s szikra is jónak tűnt..... Mire egyszercsak felbukkant a nejem ránézett a motorra és naívan megkérdezte " a benzincsapot kinyitottad? ", a többit már nem mesélem tovább.... Kb 30 km motorozás után kiváló alapjárattal leparkoltam a vasat. | |||
|
2014. okt. 08. 22:17 | Válasz | #812 | |||
Tanulságos... Kollégámnak is Zafirája van, az autó hol ment, hol meg nem... Mondták Neki, hogy a gyujtósor szállt el. Szerzett 60'000ftért, mire egy fiatal villamosságis srác kiderítette, hogy a kábelköteget kidörzsölte valahol a kasztni... 20 cm szigszallagba került... | |||
| |||
© satyapapa | 2014. okt. 08. 19:19 | Válasz | #811 | ||
Hátha érdekel valakit.Tanulságos lehet. Néhány napja a zafirácskámon a motor kontrol lámpa jelzést adott hogy valami gáz van. Nosza szerviz,kódolvasás.A hibakód szerint lambdaszonda,,,a rohadt anyját,kb 20ezer van a mostaniba 30ezerér...No azért jó kétórás matatás után,találtunk egy másik "okot" A szervófék vákumcsöve,egy pipacsö a pipa belsö felén elrepedt,ezért pici falsot szívott.A fék jól müködött...Vettem egy másikat 600,,,azaz hatszáz forintér.Belett szerelve 5perc alatt..És a drágaságom megjavult.A lámpa nem világit. A szonda sokkal drágáb lenne.Ráadásul egy lehuzós szerviz ezen jót nyelt volna. | |||
|
© Gazsi | 2014. okt. 05. 19:12 | Válasz | #810 | ||
Személygépkocsira való télgumi garnitúrám van eladó. Klubtagoknak KEDVEZMÉNY! http://olx.hu/hirdetes/fulda-teli-gumi-garnitura-ID2Df5n.html?action=show&id=38905457&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55 | |||
|
2014. okt. 03. 14:11 | Válasz | #809 | |
2014. okt. 01. 22:17 | Válasz | #808 | |||
Nem hiszem hogy egyszerű. Itt még nem az a cél.
| |||
|
© juhász béla | 2014. okt. 01. 22:01 | Válasz | #807 | ||
Hát azt megnézném hogy mennyire egyszerű ebben a BMW emblémával ellátott csodabogárban aksit cserélni.
| |||
|
2014. okt. 01. 21:31 | Válasz | #806 | |||
Szinte az összes laptop akku jelzi ezt. Ha tönkremegy nem is elég benne cellákat cserélni hanem ki is kell sütni és újraprogramozni benne a kis epromot. Addig hiába is van benne új cella rossznak jelzi a gép és nem is működik.Tehát ez működő dolog.
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. okt. 01. 21:07 | Válasz | #805 | ||
Erröl volt valami cikkféle,hogy a gyártók még egyeztettnek a csereszabatos ,kommunikativ aksikról.Ha ebbe egyezségre jutnak akkor talán pl a benzinkutnál hipp-hopp cserélhetö lenne,némi pénzér. Létezik olyan hogy az akksi jelzi hogy pl hányszor volt töltve??? mennyire használt?? Mert az sem lenne mindegy hogy beállok cserére egy jó állapotu de merült akksival,és egy agyonhasznált de töltöttet kapok??? Mint mondjuk az akkus furógépeknél.Nekem is van olyanom hogy feltöltöm,bosh 12voltos,de másnapra még ugyis lemerül hogy alig használtam | |||
| |||
2014. okt. 01. 20:52 | Válasz | #804 | |||
Magyarországon is van pár, itt mellettünk Felsőtárkányban is van. A megyeszékhelyen nem... Nem is a töltés, inkább az akkuk cseréje lenne a megoldás. Az Audibam Győrben a targoncák akksiját 2' alatt cserélték... | |||
| |||
© satyapapa | 2014. okt. 01. 19:19 | Válasz | #803 | ||
ausztriában is több helyen,parkolóban van ingyenes töltö. pl klagenfurt strand parkolóban.Amig pancsol a tulaj addig feltöltödik a robesz--ingyé
| |||
|
2014. okt. 01. 12:12 | Válasz | #802 | |||
Úgy értettem, hogy minden feltétel adott, csak nem érdekük bevezetni. Nem a technológia a távoli, hanem a bevezetés. Sajnos. Mondjuk, ha belegondolok, hány munkahelyre nem lenne szükség ha ottomotorok helyett villanymotorok hajtanák a járműveket... | |||
| |||
© jasa | 2014. okt. 01. 10:44 | Válasz | #801 | ||
Pont azért távoli, amit írtál: a nagy érdekek még az olaj mögött állnak. Ha majd tényleg elfogy, akkor "ezerrel" jön elő minden más, addig csak kóstolgatják az egyéb technológiákat. Érdekes volt: augusztus közepén, mikor Józsihoz igyekeztem, a határon innen már többtucat "szélmalmot" láttam, a túlsó felén meg többszázat !!!.....kb 10-12 éve a tési erőművek a Bakonyban még csodaszámba mentek. | |||
| |||
2014. okt. 01. 10:09 | Válasz | #800 | |||
Nemá Berci! A villanybringák többet tudnak, mint a 0,75Le-s Babetta... | |||
| |||
2014. okt. 01. 09:09 | Válasz | #799 | |
Lesz még e - babetta
|
2014. okt. 01. 08:00 | Válasz | #798 | |||
Ilyen csodákat mi is gyártottunk tavaly, tavalyelőtt. Azok kb. naked bike stílusuak voltak. Ja, és szoftveresen lehetett rá hangot tölteni, olyat amilyet akartál. Hangszórón üvöltött a harley hang a sportmotoron, érdekes volt. Egyébként ment mint a meszes. | |||
|
2014. szept. 30. 22:34 | Válasz | #797 | |||
Szeretjük, amíg lehet kapni...
| |||
|
© juhász béla | 2014. szept. 30. 20:56 | Válasz | #796 | ||
Azoknak való ez akik nem szeretik a benzingőzt,azok meg nem igazi motorosok.
| |||
|
2014. szept. 30. 20:28 | Válasz | #795 | |||
Ja, és ha olyan lenne a motor kasztnija, a ruhád, akkor napon tölthető is lenne!
| |||
|
2014. szept. 30. 20:27 | Válasz | #794 | |||
Miért lenne távoli? A nagy cégeknek nem érdekük. Ki venne bonyolult Ottó motorokat komoly karbantartási igényekkel, mikor egy villanymotor szinte ingyen dolgozik és alkatrész alig van benne ami elromolna? Benzinkutak helyett akkucserehelyek kellenének és kész! Csak akkor ki venne benzint...? | |||
|
© jasa | 2014. szept. 30. 19:33 | Válasz | #793 | ||
Szerintem elég távoli....
| |||
| |||
2014. szept. 30. 16:31 | Válasz | #792 | |||
|
2014. júl. 30. 23:11 | Válasz | #791 | |||
Na majd Kecskemét oda-vissza megmutatja!
| |||
| |||
© kalo józsef | 2014. júl. 30. 20:18 | Válasz | #790 |
Szép jó estét mindenkinek! Tegnap este végeztem a citrompótlóval.Hát van különbség hogy úgy mondjam.Mindenből a gyári méretet raktam bele.Ma pedig ki is próbáltam. Összefoglalva, sokkal simábban, és kisebb fordulaton indul mint előtte.Bár fordulatszám mérő az nincs, de mintha kisebb fordulaton menne ugyan azt asebességet mint régen.A zavaró vibráció, és a csilingelő/surlódó hang is megszünt. Egyszóval, nagyontetszik! Fogyasztási adatot még nem tudok, mert ma tankoltam. Eddig 3.5-4.1 között ingadozott. |
© satyapapa | 2014. júl. 30. 08:33 | Válasz | #789 | ||
http://www.youtube.com/watch?v=wU_Nt-H0bAE ( 12 Zylinder Aston Martin MOTORBIKE...!!!! SELF-MADE...!!! ) | |||
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 24. 20:09 | Válasz | #788 | ||
1500/pofa, 3 nap alatt van meg, az xciting 500 is királyul megy vele (igaz 5 pofás a kuplung benne, félkemény anyagból lett ferrodolozva).
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. júl. 23. 22:08 | Válasz | #787 | ||
Hehe ,ez jó Bár akkora kertem lenne hogy pár 100métert tudjak menni. | |||
| |||
© kalo józsef | 2014. júl. 23. 19:49 | Válasz | #786 |
Szervusz! Köszönöm a tanácsokat,és ha minden jól megy akkor jövő kedden meg is lesz minden.Utána pakolhatom össze és állíthatom össze a gépet.(Egyébként erre a kis időre próbáltam elkérni a lányom járművét. Válasz:Addig járj a Citrommal. Tanulság:Túl jól sikerült a gép és most nem is kapom meg!) | |
2014. júl. 23. 12:11 | Válasz | #785 | |
Satyi ezt kapd el... | |
2014. júl. 23. 11:15 | Válasz | #784 | |
Nem a kertben kéne motorozni..
| |
© satyapapa | 2014. júl. 23. 07:40 | Válasz | #783 | ||
Tegnap sikerül pár száz métert mennem egy Kawasaki J 300 robesszel. Hát--nagyon jól gyorsúl,klassz a műszerezettsége az ülés alatti tároló méretes, nagy kerék, ABS. Nagyon szép hang ,egész jól kanyarodik.Ülése kényelmes, - Ami zavaró nekem,-kicsi a lábtér nyújtott láb felejtős!!,a kormány környékén sok az ezüst metál cucc,napfénybe vakit,(még jó hogy alig sütött).Szélvédelme nem sok van, nekem a képembe nyomta a szelet.Az elsö index alacsonyan van, sövény, pad stb kitakarhatja (oldalról)?? | |||
|
2014. júl. 22. 23:35 | Válasz | #782 | |||
Pesten a Róna KFT ferrodoloz jó minőségben. Görgőt csúszkát tetszés szerint. Végül is nekem is bevált a Dr.Pulley, a vége kevesebb ugyan, de a fogyasztása jobb lett. Szóval merem ajánlani. A sógor Burgmanjába is jól muzsikál. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. júl. 22. 20:28 | Válasz | #781 | ||
Boltok, bontók, ezermesterek rovatban a válasz...
| |||
| |||
© kalo józsef | 2014. júl. 22. 17:52 | Válasz | #780 |
Nos, hát sziasztok! Elég rég hallattam magamról.Ennek részben elfoglaltság, részben technikai okai voltak. De azért amikor volt alkalmam azért olvasgattam. Most ott tartok hogy széthúztam a citrompótlót és úgy látom hogy még Kecskemét előtt be kell szereznem egy görgősort csuszkával, valamint kuplungoznom is kell.Tud valaki oly helyet ahol külön vehető a kuplungpofa, vagy a régit betétezik? |
2014. júl. 19. 08:35 | Válasz | #779 | |||
Mint Kymco Xciting 300i R tulajdonos mondhaton, hogy sokkal jobban tudom használni városban a vasat mert lassu sebességnél a nagy kerék miatt sokkal stabilabb, jobban lehet előre mászni a lámpánál , fordulékonyabb stb stb. Országúton is nagyon király, nagyon jó feszes prezíz futóművevan élmény vele kanyarogni :):) Ez a tipus 185 kg fogyasztás 3,5 liter átlagosan , én eddig nagyon meg vagyok elégedve vele ha valaki Xcitingban gondolkozik nem hiszem hogy nagyot csalódna. | |||
|
© satyapapa | 2014. júl. 18. 17:54 | Válasz | #778 | ||
Hát igen ezek mind nagyok a városba -pestre. De Én is ilyen lökött vagyok mert nekem is 400-as van. A 250-es majám jóbb volt városba,de -túrára soför +utas + plusz csomag meg némi hegy,vagy 120as utazó,,na NEKEM oda már kevés volt... 2gépet meg nem akarok fenntartani. | |||
| |||
2014. júl. 18. 17:14 | Válasz | #777 | |||
Az enyém 240 kg. átlagfogyasztása 3,8 l. 16-os kerekek. Szeretem városban használni. Pici vackom Piaggio Free meg betolja a 4-5 litert vagy még többet. No akkor melyikkel megyek szivesebben városban ?
| |||
|
2014. júl. 18. 16:58 | Válasz | #776 | |
Ennyi erővel a 400-500cm3 rotyogó mind nagyok a városba.. Majesty 400 ; T-Max 220-230Kg, Kymko 230 Kg
|
© satyapapa | 2014. júl. 18. 15:34 | Válasz | #775 | ||
Azért az 500-as simán benyeli a 6litert.Én 3héig jártam vele. Elönye-?Alsó felsö kormánykifli,ez miatt piszok stabil,aránylag olcsó alkatrészek, nagy kerekek,,,14 hátul 15col elöl. Hátrány?-Baromi nagy a meghajtó ház,ezért ronda és nagyon közel van balos kanyarba a föld,meg ami ott lehet.Nem könnyü gép,,azonban elég gyors. Városba nem való, Villogni talán jó mert böszme nagy dög, | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. júl. 18. 14:53 | Válasz | #774 | ||
Vagy hogyis van?
| |||
|
2014. júl. 18. 14:51 | Válasz | #773 | |
Kinek,minek?
| |
© Mr. Majesty | 2014. júl. 18. 14:49 | Válasz | #772 | ||
De, nem cserélném el a Milkámra...
| |||
|
© Mr. Majesty | 2014. júl. 18. 14:48 | Válasz | #771 | ||
Srácok. Volt szerencsém kipróbálni a Kymco Xciting 500ast. Hát, nem semmi. 130ig bátran húztam neki, ment mint állat. Konkurencia lehet?
| |||
|
2014. júl. 11. 21:38 | Válasz | #770 | |||
Megmondom őszintén, ha a Malossi görgők nem kezdenének el töredezni, kockásodni 4-5000km után, én bizony nem gondolkodtam volna a Dr.Pulley garnitúrában. Rosszabb nem lett, a vibrációtól eltekintve, de ha valóban jobb lesz ha sikerül beletenni a Pulley csúszkákat, hát nem bánom, maradjon.
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. júl. 11. 17:25 | Válasz | #769 | ||
Kár hogy igy van ,mert azért nem egy filléres dolog.Nekem a polini 12gr görgö városba nagyon bevált de országúton 100 felet az enyém is jobban pörög.Egyébként állóbol jól gyorsul,és elözésnél is klasz. A polini csak 15euro volt,de ennyit megért böven.Majd jövö hétvégén,kiderül hogy hosszútávon mennyire jó. A fogyasztásban nincs (értékelhetö) változás. | |||
|
2014. júl. 10. 23:02 | Válasz | #768 | |||
Kollégák, ma a sógorom K-8-as Burgmanjába bekerültek a Dr.Pulley csúszkák és kockák. Tapasztalat: álló helyzetből nehezebben indul (ezt nem értem, szerintem csak érzéki csalódás) de ha már gurul, betyáros. Legyorsulja egy motorhosszal a T-MAX-omat! Ha motort cserélünk, akkor a T-MAX utcahosszal veri, de Ő 68kg, én meg ugye 110... Nem mellékesen Malossi varió és kuplung van a motorjába... A motorfordulat 100-nál 5250 helyett több mint 5500, szóval az hogy a végfordulat alacsonyabb legyen, Neki sem jött be. A csúszkákat kicsit igazítani kellett, mert a nyomlap nem ment le alaphelyzetbe. Némi alakítás után patent lett. Semmi hangja. Összességében Ő sincs elájulva a változásoktól, hozzá kell tennem, hogy mindkettőnk motorja igen jó állapotban volt eleve. | |||
|
© jasa | 2014. júl. 04. 11:07 | Válasz | #767 | ||
Tudom, és egyet is értek vele (a Ventóm most 20 éves, és nem cserélem le, több okból kifolyólag..... ) Ezzel együtt az odafigyelés, a TMK mindig indokolt, a kor előrehaladtával fokozottan (gépnél is, embernél is ) | |||
| |||
2014. júl. 03. 22:33 | Válasz | #766 | |||
Bizony bizony, és igaza is volt, van és lesz is!
| |||
| |||
© passat52 | 2014. júl. 03. 21:48 | Válasz | #765 | ||
Már a juhász Béla megmondta a frankót az idősebb gépezetekről, meg a tervezett avultatásról!
| |||
| |||
© jasa | 2014. júl. 03. 21:32 | Válasz | #764 | ||
A maya-400 rovat #2030-hoz kapcsolódva: a hét elején fordult át az 50 ezren a SuHanó akkor jó lesz nekem is odafigyelni !.......jaaa, hogy ez nem az a márka ?! De a lényeg: bizony az idősebb, és/vagy nagyobb futásteljesítményű szerkezetekre jobban oda kell figyelni (márkától függetlenül ) Az 50 éves leányzó arcán is több a ránc, mint 20 évesén | |||
|
2014. júl. 03. 18:18 | Válasz | #763 | |
© zoli | 2014. máj. 12. 20:07 | Válasz | #762 |
befejezem, irjatok. Elöre is köszi!
|
© zoli | 2014. máj. 12. 20:06 | Válasz | #761 |
Hali, Runneremhez keresek kipufogó hövédöt, Sito Plus kipuff van rajta, nem muszáj gyári, de a két csavar közti távolság 12cm. Elég sok helyen érdeklöttem, de még semmi... ha tudtok valahol irjato
|
2014. ápr. 22. 14:38 | Válasz | #760 | |||
No ezzel a megnézéssel lehet élni fogok. A lényeg, hogy 180 cm-el elég kényelmes-e. Pár nap alatt többen keresték a bmw-m de egy fickó jelentkezett be ma du-ra, hogy el is jön. Inkább csak egy email jön, hogy meg van-e még, aztán válaszolok, viszont válasz meg nem jön :) Kinéztem egy xcitinget is de sokat eszik, jelenleg talán egy atlantic lenne a nyerő. Ilyenem már volt, mindenben megfelelő. Van is hozzá vadi új szíjam, kuplungom, görgőm,nyomólapom,csúszkám, egy tűrhető fesszabom és ezen már ültem 10-12 órát folyamatosan,tehát kényelmes. Majd meglátjuk mit hoz a jövő.
| |||
| |||
2014. ápr. 22. 13:52 | Válasz | #759 | |||
De jóó lesz miről beszélgetni Nagykanizsán. Én most egy kawasaki eliminatorral nyomulok. Hihetetlenül aranyos kis jószágok(bár az enyém csak 125-ös). Még azt is megbocsátom neki, hogy gyakorlatilag a lovasszekérnél gyorsabb csupán. De azt a sebességet tudja akkor is, ha két embert plusz egy fél ökröt magam mögé ültetek. | |||
| |||
© Mr. Majesty | 2014. ápr. 22. 12:50 | Válasz | #758 | ||
Nálunk áll egy gv a garázsban. Gyere, nézd meg közelről, ha akarod. Kacsa-Medve sarok, 2.ker. Egy haveré.
| |||
| |||
© jasa | 2014. ápr. 22. 12:22 | Válasz | #757 | ||
A hyosungra fájhat a fogad, de hogy az nem "....mindennapi futkorászásra való..." (#750) az tuti. Értelek én, néha engem is megkísért a "csopperos-élmény fíling", de a napi racionalitás tényleg egy robesz....
| |||
| |||
2014. ápr. 19. 22:20 | Válasz | #756 | |||
Igazán kedvesek vagytok. Nos amire fáj a fogam az egy hyosung gv250 kis chopper. Ezen kivül csupán burgman ill. atlantic ami szóba jöhet. De senki nem keresi ezt a motorom ( egy csere lett volna egy kivénhedt vulcan 8.l fogyasztással )Nem probléma ha nem viszik el,amúgy is szezonra felkészitettem ( 2 féktárcsa csere, olaj, olajszűrők, teló szimering rendbe téve (forditva tettem be tavaly :) ) A fogyasztása nem nagy, átlag 4,8 liter, egy a probléma, 2 személlyel kényelmetlen ill. marha nehéz. De ha már kitolom a ház elé és ráülök, akkor már nem eladó:) tehát inkább csak hiszti részemről :)
| |||
|
2014. ápr. 19. 21:29 | Válasz | #755 | |||
Adjak én is tippet Toppi...?
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. ápr. 19. 19:29 | Válasz | #754 | ||
Volt már hasznos,kényelmes géped,ami ment is..Hát valami olyan kell. - A robogó az igazi gép, minden más csak szimulátor.. | |||
| |||
2014. ápr. 19. 18:56 | Válasz | #753 | |||
Topi ha rám hallgatsz 600cc,50ló,két henger,4liter és akkor tényleg suhansz. | |||
|
© jasa | 2014. ápr. 19. 17:37 | Válasz | #752 | ||
Topikám, erre van egy ajánlatom: SuHanj Te is..... (3 liter, 16", 280 cm3, 28 paci, 170 kg)
| |||
| |||
© satyapapa | 2014. ápr. 18. 19:43 | Válasz | #751 | ||
No akkor üdv ismét a földön...
| |||
| |||
2014. ápr. 18. 19:41 | Válasz | #750 | |||
Csak vicceltem, nem lesz másik. Ill.ha lesz akkor csak kis fogyasztású, könnyű súlyú mindennapi futkorászásra alkalmas 250-400 cm3-es robesz. A lényeg a könnyű súly 150-200 kg max.
| |||
| |||
© jasa | 2014. ápr. 18. 10:36 | Válasz | #749 | ||
No azzal "révbe érnél" véglegesen...
| |||
| |||
2014. ápr. 18. 02:14 | Válasz | #748 | |||
R 1150 Rt. csak próbaképpen megy a hirdetés. :)
| |||
| |||
2014. ápr. 17. 21:23 | Válasz | #747 | |||
|
2014. márc. 23. 09:20 | Válasz | #746 | |||
Fiata-Fiatal Cowboy, ez nagyon klassz bringa! Mondanám gyertek Apával két motorral, de azért ez ahoz hosszú út. Majd mi megyünk felétek! Nagyon so örömteli balesetmentes kilométert a mocihoz! Apának meg jobbulást Andris! | |||
|
© zoli | 2014. márc. 23. 07:15 | Válasz | #745 |
jo kis motorok a Motowellek nekem is volt Magnet Sportom, most is van egy. Gratula hozzá!
| |
2014. márc. 23. 06:09 | Válasz | #744 | |
Gratulálok Andris klassz a motorod,csak vigyázz magadra nagyon!
| |
2014. márc. 22. 21:46 | Válasz | #743 | |||
Kedves Klubtagok! Apával ma megvásároltuk első motoromat Motowell Crogen Sport 50ccm 3,1kw. A képeimet feltöltöttem az egyéni galériákba. Remélem tetszik
| |||
|
2014. márc. 22. 17:36 | Válasz | #742 | |
2014. márc. 22. 17:03 | Válasz | #741 | |||
Te csak ne szólj, Te pattintottad ki az egészet!
| |||
| |||
2014. márc. 22. 14:33 | Válasz | #740 | |
Fújj, mi van itt, a kék osztriga bár? vagy S. J. B. tényleg előhozta a meleget?
|
2014. márc. 22. 11:30 | Válasz | #739 | |||
Na az lenne az évszázad partija
| |||
| |||
2014. márc. 22. 08:36 | Válasz | #738 | |||
Te v-agy a vegy-ész, Te tudod mivel segíthetsz magadon.. Írók is a viccbe egy idevágót Neked! | |||
| |||
2014. márc. 22. 08:28 | Válasz | #737 | |||
| |||
2014. márc. 22. 08:18 | Válasz | #736 | |
Lacikám! A legközelebbi talira hozzál vazelint,kicsit meglovagolom Topi motorját,ami a "Bugyirózsaszínűűűű"garázsában áll,és megejthetjük az aktust. De ha akarod CsiGabiga is,meg MésziZs is beszáll,Ők is Kádárhuszárok voltak... Négyen majdcsak kielégítünk valahogy... | |
2014. márc. 22. 08:18 | Válasz | #735 | |||
Ez talalt rendesen. Ott a pont. :)
| |||
| |||
2014. márc. 22. 07:20 | Válasz | #734 | |||
Ez övön aluli volt... Tudtad hogy Topi is nyögdíjas rendőr...? | |||
| |||
2014. márc. 22. 06:08 | Válasz | #733 | |||
Én azt mondom Topi ne szégyenkezzél, a rendőrbácsik is azért használták ezt a típust olyan sokáig, hogy ha elkapnak, jobban megb.....szhassanak minket!
| |||
| |||
2014. márc. 22. 00:42 | Válasz | #732 | |||
Felhívom a fórumozó Urak figyelmét, hogy a megfelelő topikokat tessék használni. Mint pl. mix, vagy cheat. Köszönöm. ( jobbat nem tudtam kitalálni.)
| |||
|
|
|
|