|
|
|
2016. jún. 04. 22:27 | Válasz | #583 | |||
De én napokon belül le is veszem...
| |||
| |||
© zoli | 2016. jún. 04. 22:06 | Válasz | #582 |
Èn is...
| |
2016. jún. 04. 16:51 | Válasz | #581 | |||
Én feltettem a sportdobot penteken reggel... Jól szól...! | |||
| |||
2016. jún. 01. 13:12 | Válasz | #580 | |||
Szívesen látlak! Eger. De ha úgy van, összemotorozhatunk! | |||
| |||
2016. jún. 01. 12:31 | Válasz | #579 | |
Na és hol tudom meghallgatni? Menjek le hozzád? Tényleg érdekel...
|
2016. jún. 01. 12:24 | Válasz | #578 | |||
Te még nem hallottad a T-MAX-ot jó sportdobbal... Nincs miről beszélni! Nekem mint írtam van, de nem jobb (bármilyen jó dob) mintha KV-darálón lenne... Szerintem a robogón a sportdob vicces. Bár érezni a nyomatékbeli különbséget (mivel az én Remus Revolution dobom karbis T-MAX-ra van gyártva) de közúton szerintem vicces...😆 Úgyhogy hidd el, hogy üt... Aki hallotta, tudja... | |||
| |||
2016. jún. 01. 11:54 | Válasz | #577 | |
És még egy adalék, amit nem is néztem, viszont amikor otthon cseréltem a kipufogót meglepődtem rendesen. A Majestynél -6 kg-ot vesz le az Akra... a T-MAX-nál -4kg -ot... azért az nem kevés.
|
2016. jún. 01. 11:44 | Válasz | #576 | |
Én azt mondom a Tmax-on nem üt akkorát a sport kipufogó, valószínűleg a 2 henger miatt. Az Akrapovic oldalán minden típushoz megtalálhatsz egy hangtesztet ami a különbséget mutatja a gyári és az Akra között: https://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/scooter/11398/sound?brandId=41&modelId=348&yearId=4129 Itt az is jelölve van hogy ha a betét is ki van véve, mivel ez ad igazi öblös hangot (az akrákon kivehető még egy hangtompító betét, a többi típust nem ismerem). Hallgasd meg mindkettőt, a T-MAX-ot is és a YP400-at is, meghallod rögtön miről beszélek. Nekem egy 400-as Majesty-m van és azokhoz az elvetemültek közé tartozom aki megvette rá az Akrát (egyenlőre még senki másnál nem láttam) a Karasnánál akcióban. Mivel a 400-as egy hengeres ezért az Akra nagyon nagy különbséget produkál a gyári kipufogóhoz képest, ami a henger űrtartalomból is adódik, hiszen itt 400ccm forró levegőt présel a dobba egyszerre 1 ütemben, nem pedig 2x250-et 2 ütemezésben mint a T-Maxnál, ami össz köbcentiben hiába több, a hangot nem adja úgy vissza. És a használatáról... igen kb 50-50%-ban szeretik és nem szeretik a motorostársak. Van aki hitetlenkedve nézi mitől van ilyen jó hangja egy robogónak, de sokan vannak akik nem szeretnek mellettem jönni a túrákon, mert olyat nyom mint egy bulldog gyári kipufogóval, ami elég idegesítő, ha nem vagy ennek a hangnyomásnak a műélvezője. Egyedül motorozáskor.... nagyon hasznos, messziről hallják hogy jövök. De tényleg kb 100-150 méterről már hátrafordulnak ez emberek ha jövök, a gyerekek integetnek és lóbálják a karukat hogy húzzad neki... de hát nem húzom:-) Mindenesetre ha váltok T-MAX-ra én biztos veszek, mert én már csak így születtem, műélvező vagyok ... |
2016. feb. 25. 12:38 | Válasz | #575 | |||
Szia! Bizony, olyat ami jó, nem kapsz olcsóé. De nem is érdemes mindenféle kókány xart megvenni. Mellesleg, nem jobb szerintem robogóra sport kipufogót rakni, mint egy kv darálóra. Hosszútávon elébb idegesítő, majd viccessé válik a dolog. Nekem egy Remus Revolution sportdob van ünnepnapokra, ujjonnan megfizethetetlen, használtan (hiába karcmentes, e jeles) eladhatatlan. Ezért is tartottam meg. Így aztán sok jó tanáccsal nem tudok szolgálni, de ha mindenképpen szeretnél, csináltatni kellene... | |||
| |||
© Olivér | 2016. feb. 24. 20:36 | Válasz | #574 |
Sziasztok! Szeretnék a 2009-es TMAX500-amra egy sportkipufogót. Néztem több fajtát is (Yoshimura, Akra, Arrow, LeoVince, Twobrothers, Termignoni), de újan eszetlen drága, ezért gondoltam, hátha tud valaki használtban segíteni. Ha van valakinek javaslata kérem ossza meg! Köszönöm :)
|
2016. jan. 03. 20:30 | Válasz | #573 | |||
Azért ilyenkor látszik, hogy nálunk a motor is igazi családtag.
| |||
|
2016. jan. 03. 18:37 | Válasz | #572 | |||
| |||
2016. jan. 03. 08:42 | Válasz | #571 | |
Annyira szép ez a piros 400 yamaha. Meg is érdemli ezt az elit garázst!! Látszik hogy a T max is mediterránabb éghajlati viszonyokhoz van szokva,dehogy megy -8 fokban bárhova is. Nem csak magára, de rád is vigyáz ezzel a tulajdonsággal. Attila azért megjáratta a plexit, gondolom jó meleg lehetett. |
2016. jan. 02. 16:26 | Válasz | #570 | |||
Na, a mai napon meglátogattam a kiskutyámmal a motoromat és kiszedtem belőle az akksit. Jól van, csak kissé magányos a drága. De mikor kinézett a -8 fokba, megborzongott, azt mondta, akkor Ő inkább marad, vigyem az akkut. Majd +12, 15 fokban menjek vissza... | |||
|
2015. dec. 31. 19:57 | Válasz | #569 | |
Na én meg a hideg garázsba száműztem a burítót,kicsit nehéz lenne felhozni az első emeletre. Viszont ma megjárattam egy kicsit, kipróbáltam a túraplexit, nagyon sirály!!! | |
2015. dec. 31. 18:54 | Válasz | #568 | |||
|
© Medvede | 2015. dec. 31. 14:31 | Válasz | #564 | ||
Oda nem fért be... :)
| |||
| |||
© Medvede | 2015. dec. 31. 14:30 | Válasz | #563 | ||
Köszi, takarva vagyon. :) Ezek szerint nem csak én vagyok ilyen "állat"! :D Már több mint egy hónapja bent van, a gyerekek és a macskák legnagyobb örömére. Na meg persze Sisco is felül rá időnként, az érzés kedvéért. Olyankor jókat mosolyog. :) Ma járattam picit, nehogy elszokjon tőle. Remélem nem sok indítás kell a szezonig! :D | |||
| |||
© satyapapa | 2015. dec. 31. 13:32 | Válasz | #562 | ||
Na ezért kell a hálószobába tárolni a motort
| |||
|
2015. dec. 31. 13:18 | Válasz | #561 | |
Írígylésre méltó,hogy ott "él"veletek a moci,de adok egy jótanácsot. Mindenképpen takard le valamivel,mert a főzés közben levegőbe kerülő apró zsír és olajszemcsék a legeldugottabb helyeken is be tudják szennyezni,és nagyon nehézkes kitakarítani.(látom gáztűzhely van mellette.) Tudom mert én is így jártam. | |
© Medvede | 2015. dec. 31. 12:10 | Válasz | #560 | ||
Nem tudom, ki, hogy oldotta meg a téli tárolás problémáját, de nekünk sikerült! :D kép Ma kapott egy gumicsövet a kipufogóra és járt pár percet. :) | |||
|
2015. szept. 18. 20:45 | Válasz | #559 | |||
Láncot (gyárit) én 8'000 ftért tudok. A gázbowdenem nekem is meg van heftelve, ezen anyagi okok miatt... | |||
| |||
© Szomjas | 2015. szept. 18. 19:02 | Válasz | #558 | ||
Ma sikerült a gázbowdenek felújítása. 5000 forintomba került a 2 db.
| |||
|
© Medvede | 2015. szept. 17. 20:26 | Válasz | #557 | ||
Vagy nem. Nekem a vezérmű láncra mondtak 12-13-at az utángyártottra, a gyári meg volt 9... Vannak még csodák! :)
| |||
| |||
2015. szept. 15. 22:49 | Válasz | #556 | |||
Nézd meg a gyárit, akkor fogsz sírni!
| |||
| |||
© Szomjas | 2015. szept. 15. 22:13 | Válasz | #555 | ||
Most sírjak vagy nevessek? A 2002-es Tmaxhoz a 2 gázbowden 35'000 forint! (Pécs,Red Baron) | |||
|
© Major József | 2015. jún. 26. 12:55 | Válasz | #554 | ||
Suia Sysa, menjünk át a MIX-be. | |||
|
© SySa | 2015. jún. 25. 17:28 | Válasz | #553 |
Szia, Oci! Végre-valahára! Azt gondoltam, találkozhatunk Egerben, de: Pénteken a Fiam évzárója, szombaton a Kicsilányomé, vasárnap bizonyítványosztó istentisztelet a refi templomban a Kicsinek! Tiszta rohanás az élet! Ráadásul a motorok sem lettek készen :( Pedig már alig várom, hogy az alfelemet masszírozza a dübörgés. | |
© jasa | 2015. jún. 17. 17:02 | Válasz | #552 | ||
Amit nagyon akarunk, arra (előbb vagy utóbb, de) jut idő....
| |||
|
2015. jún. 17. 15:37 | Válasz | #551 | |||
| |||
© Major József | 2015. jún. 17. 14:55 | Válasz | #550 | ||
OK.OK. de elég sokat vagyok távol munkaügyben,plusz hétvégi zenélések.Julius végén Brassói tura,megyünk vagy 7 motorral,szeptember nyugger tura Toroczkóba,és még sok minden más,Pesti utak, MACOSZ FB ülések stb., s ehhez jön még az időjárás kiszámíthatatlansága.No igen a Kawasakival már nem olyan védett az ember mint a Mayákkal volt.De ember bizva bízzál és én bízok, mondom magamnak s a haza fényre derül egyszer és én is eljutok hozzátok./ No,remélem nem ugy mint Bélához és hozzád./Addig is széles utat. teli tankot és gumi fákat.
| |||
|
2015. jún. 17. 13:25 | Válasz | #549 | |||
Nem kisebb örömmel vennénk a személyes találkozót is, bármilyen motorral!
| |||
| |||
© Major József | 2015. jún. 17. 12:54 | Válasz | #548 | ||
SziaSySa. Köszönöm hogy üdvözöltél. Most már jó az email cimem.Időközben lecseréltem a Tmaxot egy Kawasaki Vulcanra. Fortuna71-el egyetértek,ha az ember kifogja elég sokat költhet rá,még sem lesz tökéletes. Tamásnak: A lecsó az lecsó, az hogy nem találkoztunk mondhatnám hogy időhiány, de ez igy nem lenne igaz.Székelyföldi túrákra volt csak időm,belföldi motorozásokra már nem jutott.De azért itt vagyok,és örülök hogy ha kellettem akár Sárospatakról is megkerestek Tmax problémákkal.Ha tudtam saját tapasztalataimból merítve-segítettem,mint ahogyad Ti is többen nyujtottatok nekem segítséget műszaki kérdésekben.Köszönettel vettem.Amikor az időm engedi én is be-be nézek a klubba,hátha mint most is valaki megtalál./örömömre/Köszi. | |||
|
2015. máj. 26. 17:17 | Válasz | #547 | |||
Szia SySa! Mit ne mondjak, jól belecsaptál a lecsóba... Major Józsi ajánlása se nem hideg, se nem meleg, mivel az elmúlt majd 3 év alatt mióta regisztrált, sajnos nem találkoztunk... Mellesleg ez a T-MAX topic, a bemutatkozás pediglen a névjegy... A többi mehet a MIX-be. Amúgy, üdv Neked is! | |||
| |||
© SySa | 2015. máj. 26. 17:05 | Válasz | #546 |
Sziasztok! Kedves Ociöcsém! Jószívvel és örömmel látlak itt, ha még itt vagy. Nekem jó a tapasztalatom a regisztrációval! Fogadjatok be, ha elég ajánlás, hogy Major József ( nekünk csak Oci) falubelim, együtt nőttünk fel. oci, az e-mail címedet visszadobta. Telszám is jó lenne... | |
2015. ápr. 19. 12:34 | Válasz | #545 | |
Ejha,jó drága kint az élet.. Tényleg érdemes kint dolgozni,csak ki/fizetni ne keljen..
| |
© Szomjas | 2015. ápr. 19. 10:18 | Válasz | #544 | ||
Mosquito a munkadíjra írt 620 €-t. Akkor 200 € az alkatrész meg a magyar óradíj,amit nem kérdeztem még meg. Légszűrők,olaj+szűrő, talán görgők is,vezérműlánc,szelephézag,benzinszűrő, kerékcsapágy,kormánycsapágy,esetleg kuplungtárcsák,karbiszinkron. Ezeket kéne cserélni,ellenőrizni. A fagyállót meg a fékolajat cseréltem a télen. Féket kipucoltam,bezsíroztam.
| |||
| |||
2015. ápr. 18. 19:26 | Válasz | #543 | |||
Sajnálom... Tedd már át az adok-veszek topicba, itt el fog kallódni... | |||
| |||
© Fortuna 71 | 2015. ápr. 18. 11:09 | Válasz | #542 |
Sziasztok Ha valakit erdekel elado a tmax alkatresznek meg jo 300000 penz hatha valaki ennyi pénzért megprobálkozik vele nekem elfogyott a kedvem a családnak pedig a türelme nagyon jo motor de neken most nem volt szerencsem ha elindul lábon elvihető ha egynapnál nem áll tovább talán el is indul műszaki még egy év van rajta köszönöm a jo tanacsokat es a segiteni akarást van az a pont ahol fel kell adni további sok baleset mentes kilomètert kivánok mindenkinek sziasztok ui:a hasznaltauton 320000 lesz fent az alkuhuszárok miatt tell számom:06703732725 |
2015. ápr. 17. 06:55 | Válasz | #541 | |||
Ezt én aszisztálom Béla mellett. Az alkatrészek Pentz Andrison keresztül jönnek, vagy a Yamaha Fehértől. | |||
| |||
© satyapapa | 2015. ápr. 17. 06:50 | Válasz | #540 | ||
no az sem mindegy hogy a szervizelést milyen műhely csinálja. A munkadíj lehet 8ezer de lehet 20ezer is ugyan arra a melóra.Ki szerzi be az alkatrészt? Ott is lehet jó pár ezer ft eltérés,ugyan arra az alkatrészre.
| |||
| |||
2015. ápr. 16. 22:52 | Válasz | #539 | |||
...hát nem ennyi. Szelepállítás, elvileg vezérműlánc csere, olajcsere, szűrők cseréjét. A lánc 8-10'000ft között van, a szűrők szintén. Ha nagyon elbuhanok, gyári szíj 52'000ft, akkor us megvan 100ból... | |||
| |||
2015. ápr. 16. 22:38 | Válasz | #538 | |||
Azt irtam, hogy majdnem úgy van ahogy leírták. Más egy motort tesztelni és más karbantartani, illetve üzemeltetni. Ők csak tesztelték... Az üzemeltetésről nem tudnak jó adatokat, ez nyilvánvaló... | |||
| |||
2015. ápr. 16. 19:01 | Válasz | #537 | |
Hm drágább fenntartani egy újabb gépet mint egy 650-es Burgit,az döfi.. Szomjas. Itthon mennyi ez? | |
2015. ápr. 16. 04:34 | Válasz | #536 | |||
Annyiból hazajössz, megcsináltatod és vissza is mehetsz!
| |||
| |||
2015. ápr. 15. 22:42 | Válasz | #535 | |||
Igen, ettől eddig... 4,3-7 literig fogyaszt alattam... | |||
| |||
© Szomjas | 2015. ápr. 15. 22:41 | Válasz | #534 | ||
Tegnap megkérdeztem,hogy mennyiért vállalnák itt be a 40'000-es szervizt. 800 eurot mondott rá.
| |||
|
2015. ápr. 15. 21:37 | Válasz | #533 | |||
4,3 a T-max, és 7 liter a zopel? Vagy mindkét érték a motorra vonatkozik? Kezembe akadt néhány blokk, amit tankoláskor kaptam, és ráírtam az addig megtett km-t is. Alföld, 100-110km/h utazóval (Viktor után, cipzár alakzatban), leginkább 6. fokozatban, néha egy-egy autó/teherautó mögé beragadva, majd kettőt visszataposva a váltón, és becsületesen odatörölve előzés után, a fogyasztás: 159km után 7,65 litert tankoltam (4,8). Utána Mátra-Bükk szerpentin, majd alföldön hazafelé menet alkalmával (110-130km/h utazó), 197km után 10,01 litert sikerült tölteni a tankba (5,08). A számított mennyiségek természetesen csak tájékoztató adatok, mert nem ugyanazon a töltőállomáson, és pláne nem ugyanannál a kútoszlopnál itattunk. Egy napos rövid túránk alatt majdnem 500km-t motoroztunk, mire hazaértünk a hátsónkat sikerült alaposan elülni... | |||
| |||
2015. ápr. 14. 01:28 | Válasz | #532 | |||
Én 4,3 és 7 liter/100kmre amit tankolok...
| |||
| |||
2015. ápr. 13. 22:27 | Válasz | #531 | |||
Úgy emlékszem, hogy Viktornál olyan 5,1-5,3 volt a fogyasztás. Legalábbis, mikor tankoltunk,(általában egyszerre) a Hornethez képest pár deciliter, általában 2-3, volt a különbség. 5 littyó nem rossz. :) Azért szerintem sok múlik a jobb kéz csuklóján is. Mi nagyjából 100-110 km/h utazót tartottunk, és 70-100km köröket, vagy többet mentünk.
| |||
| |||
© Medvede | 2015. ápr. 13. 18:35 | Válasz | #530 | ||
A fogyasztása barátibb azért. Tényleg vegyes használatban (városi rövid utak, országút, többnyire két személlyel) 5 l! Az üzemanyagszint jelző viszont fél centivel túlmegy mindkét irányba. :)
| |||
| |||
2015. ápr. 13. 17:50 | Válasz | #529 | |||
Nem rossz teszt, majdnem minden úgy van ahogy leirták.
| |||
| |||
2015. ápr. 13. 08:22 | Válasz | #528 | |||
|
© Medvede | 2015. ápr. 06. 07:17 | Válasz | #527 | ||
Köszi szépen! Ha aktuális lesz, hívlak.
| |||
|
© Miska | 2015. ápr. 05. 23:20 | Válasz | #526 |
Van bontott féktárcsám is meg új is.
|
© Miska | 2015. ápr. 05. 23:19 | Válasz | #525 |
http://www.kepesmotor.hu/fek_kuplung/p1448817&st=T-max
|
2015. ápr. 04. 18:15 | Válasz | #524 | |||
Jól van na...
| |||
| |||
© juhász béla | 2015. ápr. 04. 15:38 | Válasz | #523 | ||
Mitől mitől,,,fűledbe rágtam már ezerszer ,hogy olyan fasza anyagból vannak a modern technika vivmányai.Régen még kovácsoltvasból csinálták a tárcsákat ma meg a legócskább vasból,ami csak rövidtávon működik.Ha megnézel egy 30 éves régi motort ami több mint 100 ezer km-t futott ,még mindig az eredeti tárcsa van rajta váll nélkűl.Mint ahogy Feco is irta ,nincs már minőség ,azt a kis garanciát amit adnak ma egy motorra azt kibirja ,utánna meg kuka,mert a mostani technikákban nem sok javitási lehetőség van ,,csak csere,dobd el vegyél másikat alapon működik a rendszer, és minden a pénzről szól,mert akkor szegény gyártók csődbe mennének.
| |||
| |||
2015. ápr. 04. 12:50 | Válasz | #522 | |||
A melegtől és az erős fékhatástól.Régebben adtak az ilyesmire ... olyan anyagból volt, hogy bírta a hőt és a méretezése pedig bírta az erős igénybevételt.
| |||
| |||
© Medvede | 2015. ápr. 03. 11:51 | Válasz | #521 | ||
Csavarok a helyükön vannak. Most ponyva alatt várjuk a jobb időt...
| |||
|
© satyapapa | 2015. ápr. 01. 10:07 | Válasz | #520 | ||
Ha leszerelted a tárcsát,nézd meg hogy a felfogatási hely teljesen síkban van.Ritkán ugyan de előfordul hogy nem teljesen egyenes..
| |||
| |||
2015. ápr. 01. 09:03 | Válasz | #519 | |||
Nézd már meg, minden csavar a helyén van-e? Hülyén hangzik, de mi a csudától hullámosodik meg az a 4,5mm-es tárcsa...? | |||
| |||
© Medvede | 2015. ápr. 01. 08:32 | Válasz | #518 | ||
Ma reggel indulásnál belenéztem a tárcsába, valóban hullámos kicsit, úgyhogy csere lesz. Kedves Béla! Írtam mailt, kérlek küldj egy elérhetőséget, ha lehet. :) | |||
|
© Medvede | 2015. márc. 30. 09:28 | Válasz | #517 | ||
Akkor eldőlt, csere lesz.
| |||
| |||
2015. márc. 30. 08:34 | Válasz | #516 | |||
Fékfolyadékot (se) tölts utána ha nem tudod milyen van benne, és én sem tudom! DOT4-es az tuti. Fél liter elég a kettőbe, ne sajnáld rá az időt, ha lejutsz Bélához viszel magaddal és lecserélitek. Amúgy is kétévente kellene! | |||
| |||
2015. márc. 30. 08:30 | Válasz | #515 | |||
Ha a kerékcsapágynál van megtámasztva akkor sem pontos...? Miért nem...? Ezt majd elmagyarázod ha jössz a héten jó? | |||
| |||
© Medvede | 2015. márc. 30. 07:04 | Válasz | #514 | ||
Köszönöm az ötleteket! A hátsó gumit mindenképp le szeretném cserélni hamarosan, akkor egybe kötöm egy ellenőrzéssel, cserével. Szabályoztatni semmiképp nem akarom, szerintem azok az idők már elmúltak, jobb a biztonság. :) Fékfolyadékot csak utántöltök. A kapaszkodóhoz már megvan az ötlet. Úgy lesz, ahogy Viktor írja, hajlított cső a mostanihoz csavarozva. Szegény drágám csak ujjbeggyel éri el most. :) Guminak Michelin Sity Grip-et gondoltam, az árban is vállalható. Már csak egy jó szerelő kell majd... Esetleg Béla, vállalnád? :) | |||
|
© juhász béla | 2015. márc. 30. 05:23 | Válasz | #513 | ||
Csak egy kicsit korrigálnék,,ha pontos mérést szeretnél kapni a féktárcsáról ,akkor mmindenképp a a helyén kell intó-val megmérni.
| |||
| |||
2015. márc. 29. 23:27 | Válasz | #512 | |||
Utaskapaszkodót szerintem egyszerűen meg tudod oldani, a hátsó doboztartó oldalára csavarozva (ahova a táskatartó is megy), egy ügyes kalapátor tud művelni csőből magasítót!
| |||
| |||
2015. márc. 29. 23:21 | Válasz | #511 | |||
Én nem vettem ilyet észre rajta... Lehet, hogy butaság, de nem lehet, hogy csak a téli állás miatt van? Kb. október óta nem ment ki a motor az udvarból!
| |||
|
2015. márc. 29. 21:52 | Válasz | #510 | |||
Biztos nem a fékfolyadék szintje a baj. Azt is lecserélheted, mikor vettem, akkor cseréltük Bélával, 2012-ben. A féktárcsa a ludas szerintem ilyen esetekben. Jó lenne kivenni a kereket (nem nagy ügy) és befogni valami b@zin@gy esztergába és megmérni üt-e. De szerintem igen... Motorkerékpárok féktárcsáit nem szokták szabályozni, (de tudok olyanról akinek jó lett) mert nagyon vékonyak. Mindenesetre meg kéne nézni. Meg is lehet próbálni, az valóban sokkal olcsóbbmint egy új... De őszinte leszek, én nem szoktam javasolni. | |||
| |||
© Medvede | 2015. márc. 29. 20:37 | Válasz | #509 | ||
Normál fékezésnél is jelentkezik. Fékhatás tökéletes, jól adagolható, blokkolásig. A féktárcsa nem vállas, jónak tűnik. Most belegondolva a fékfolyadék eléggé minimumon van. Lehet, hogy kevés és azért csinálja?
| |||
|
2015. márc. 29. 18:10 | Válasz | #508 | |||
Örülök hogy Neked is tetszik! Ha lüktet a fékkar, az a tárcsa egyenetlenségére utal. Abban az esetben ha Te fékezésnél nem érzed a rángatást, ne bántsd. Annyit megér a dolog hogy beviszed egy műszaki állomásra és megnézeted a fékhatást. Ha lüktet, a műszer, tervbe kell venni a tárcsacserét, mert műszakin hibakért értékelhetik. Előtte vedd ki a betéteket, kicsit csiszold meg, nézd meg a tárcsát, esetleg mikrométerrel körbe is mérheted. Intenzív fékezésnél érzed csak? | |||
| |||
© Medvede | 2015. márc. 29. 17:08 | Válasz | #507 | ||
Halihó! :) Már második nap boldog tulajai vagyunk egy Nektek ismerős T-max-nak. Az időjárás nem kedvez nekünk továbbra sem, de hol van még az "igazi" szezon?!:) Azért csak mentünk ma is egy 50-est, mert miért ne?! Volt szél, felhő és pár csepp eső is, de csakazértis! Viszont lenne egy kérdésem. A hátsó fékkar enyhén lüktet, egyenletes fékezésnél. Fékerő hibátlan, egyenletes, csak a karban lehet érezni valamit. Ez normális? Mi okozhatja? Tárcsa hibátlannak tűnik, fékbetét is ok. Amúgy a motorba szerelmesek lettünk párommal. :) Az utas kapaszkodót kell megemelni 5-6 cm-t és hátul is tökéletes a kényelem. Már agyalok... | |||
|
2014. aug. 11. 14:01 | Válasz | #506 | |||
Ebben az az érdekes, hogy a gyári (20gr) görgőkhöz képest nekem eleve 18-as Malossi sor volt benne. A Dr.Pulley szintén 18gr-os, nem is vártam jobb teljesítménymutatókat, csak a végét gondoltam hogy nőni fog és a fogyasztás csökken. Ehhez képest a fogyasztás csökkent, a menetdinamika javult, jobban gyorsul (igaz alig érezhető, én is onnan tudom inkább hogy adott helyeken néztem hogy mit tud, táblától-tábláig...). Szóval fura a dolog kicsit... ...szóval foggggggggalmam sincs hova tűnt Damon Hill... | |||
| |||
2014. aug. 11. 12:35 | Válasz | #505 | |||
De hová tünt Damon Hill?:):):) Az esetleg nem lehet - ha jól tudom ez a dr pulley kisebb súlyú mint a gyári-, hogy a kisebb súly vagy a fizikai kilalkítása miatt nem tudja a variátor tárcsát egy bizonyos szintnél jobban kinyomnyi, és ezért csökkent a végsebesség? | |||
|
2014. aug. 11. 11:07 | Válasz | #504 | |||
Csak az a roppant érdekes, hogy miért veszítettem 10km/h-t a végsebességből? Az alacsonyabb fogyasztás az alacsonyabb motorfordulat függvénye, de akkor meg hova lett a vége...? A vibráció is megszünt (vagy hozzászoktam). | |||
| |||
© satyapapa | 2014. aug. 11. 06:46 | Válasz | #503 | ||
Hát ez jó hir. Valószínüleg most dolgozik a megfelelő nyomaték tartományba,Én is azt hittem hogy többet fog szippantani a reaktor mert magasabb a fordulat,de nem igy lett. Na meg 130 felett míkor is megy szegény gép?? | |||
| |||
2014. aug. 10. 22:07 | Válasz | #502 | |||
Több nagy távolságot ölelő túra után egyértelműen kijelenthetem, hogy a T-MAX fogyasztására egyértelműen jó hatással van a Dr.Pulley görgősor. Ha azt nézem amit a kútfejek mutatnak, akkor két személlyel és egy személlyel is 1-1,5 dl/100km csökkent a fogyasztásom. Ha azt nézem hogy a tankom gyárilag 14literes, akkor 4,8 alatt volt az E.I.T-es átlagom, csomagokkal, oldaltatyókkal. Szóval jó... A vége kevesebb, de lex@rom. 130 fölött úgysem motorozok soha. | |||
|
© Major József | 2014. júl. 28. 15:04 | Válasz | #501 | ||
Szevasztok, mint irtam a Tmaxon kicseréltem a görgőket és a hajtásszíjat,de mivel nem volt csuszka igy csak fél munkát végeztem.Az uj görgőkkel és a Mitsuboshi szijjal müködött, azonban zajos volt a hajtás.Ma sikerült eredeti Yamaha csuszkákat beraknom,és mindjárt kellemesebb lett a hangja,nem kopogott,nem volt zajos. Ami meglepett az az, hogy a görgőkhöz berakott grafitos zsirt kihordta a nyomólapot takaró lap szélére.Csak annyi maradt a görgőknél amennyire szüksége lehet. Én azt hittem hogy jóval több zsir szükséges a görgőkhöz.Nos most már nyugodtabb szivvel készülök a hétvégi székelyföldi egy hetes túránkra.
| |||
|
© Fortuna 71 | 2014. júl. 23. 15:24 | Válasz | #500 |
majd 4 hét után elhoztam a motort sajnos a telefonbeszélgetésünk ellenére ugy néz ki hozzá sem nyult az udvar tele volt motorokkal valoszinüleg tul válalja magát korrekteb lett volna ha tájékoztat ráadásul szeretett motorok ez idö alatt csillag garázsban állt de ez van. A következö versenyzö mához másfél hét mulva válalja remélem hozzá is kezd.
|
© Fortuna 71 | 2014. júl. 18. 11:29 | Válasz | #499 |
ami érdekes hogy indulni gyönyörüen indul kettöt fordul és jár
|
© Fortuna 71 | 2014. júl. 18. 11:27 | Válasz | #498 |
Jelen állás szerint ugy tünik idén nem sokat motorozok 3 hete van szerelönél a gép ma beszéltünk egyelöre nem találja a hibát legutobi öszeszerelésnél az ülés rögzitése után jött elö. hozzá állást mutatja hogy már a szakmai büszkeség is dolgozik remélem talál valamit ha bárkinek van ötlete azt szivesen fogadjuk mert hátha pont az nem került eddig képbe addig meg csak irigykedek ha látok egy motorost.
|
2014. júl. 11. 22:10 | Válasz | #497 | |||
Ma pontot tettem a tavaly, az E.I.T-en már sokak által hallott vezérműláncproblémámra. A bajt az okozta, hogy a láncfeszítő rúgója elfáradt és sokkal gyengébben tolta a láncvezetőt mint azt kellett volna. Ma megkaptam Miskától a bontott de kifogástalan pótalkatrészt, amit be is építettem. Az eredmény pazar, a motornak szinte semmi hangja. A kipufogón persze pöfög, de csak tegye! | |||
|
© Fortuna 71 | 2014. júl. 11. 10:00 | Válasz | #496 |
ma beszéltem a szerelövel kitakaritotta az üzemanyag rendszert de hibát egyelöre nem talált ha javul az idö kiprobálja. kérdés hogy az üzemanyag rendszer okozhat e henger kimaradást.
|
© Fortuna 71 | 2014. júl. 09. 18:24 | Válasz | #495 |
rendben akkor várok.
|
© Major József | 2014. júl. 09. 13:02 | Válasz | #494 | ||
Alex azt üzeni hogy kb 2 hónap mulva tudna a motoroddal foglalkozni, a szegedi barátom beszélt vele.Ez rohadt hosszu idő, de szezon van,mindenki viszi a kicsit beteg mociját orvoshoz. Én is az enyémet villamosságilag még mindig hordom gyógykezelésre.Ez egy "orvosi ló",vagy én vagyok képzelt beteg.Remélem a Tied hamarosan kész lesz. A fenti időhöz képest az az egy hét mühelyszag felvétel nem is olyan hosszú.Kitartás Fortuna71.De hívhatod a Béla haveromat,egyszer csak felveszi azt a telót.
| |||
|
2014. júl. 09. 05:05 | Válasz | #493 | |||
Na összejönne ez, csak idő és időjárás kérdése!
| |||
|
2014. júl. 08. 23:55 | Válasz | #492 | |||
Mint alföldi hülye, én is csatlakoznék, ha lehet.
| |||
| |||
© Fortuna 71 | 2014. júl. 08. 22:50 | Válasz | #491 |
nekem tecccik csak legyen kész a maxi
|
2014. júl. 08. 22:37 | Válasz | #490 | |||
Ha beleférek a triumvirátusba, Veletek tartanék... Na meg Viktor is ott lakik Kondoroson, magatokkal hozhatnátok. De akkor már szólni kéne Karcsinak, ez már hat T-MAX lenne egy kupacban. Aztán ha már így összejönnénk, szerintem a 400-as kollégák is bekapcsolódnának, a 250-esekről nem is beszélve! Na meg biztos lenne néhány helyi hülye... Szóval lehetne domborítani egy jót a hegyre fel, hegyről le! Eszperente nyelven elrebegve: Feltekerhetel velem e hegyre, Kedved ne legyen szegve, S este elrepeszthetel Szegedre! | |||
| |||
© Fortuna 71 | 2014. júl. 08. 21:50 | Válasz | #489 |
ha kész lesz a moci gurulhatnánk egyet mondjuk kékes emlékhely a fenti éteremben egy kaja aztán haza (még rimelt is) hàrom t max jol nézhetne ki együtt
|
© Fortuna 71 | 2014. júl. 08. 20:13 | Válasz | #488 |
köszönöm eddig nem sikerült elérni majd holnap probálkozom
|
© Major József | 2014. júl. 08. 15:20 | Válasz | #487 | ||
Szia fortuna71.Én Sarkadi vagyok kb. 100-ra Szegedtől de a barátom szegedi, aki Alex nevezetű szerelővel nézeti át a Tmax-át. Megadom a barátom telószámát, megbeszéltem vele hogy hivod,Ő pedig az Alex elérhetőségét megbeszéli veled. Róta Béla,20/2098989.Hivjad bátran.
| |||
|
© Fortuna 71 | 2014. júl. 08. 12:12 | Válasz | #486 |
Józsi a tiszteséges szegedi szerelő elérhetöségét elkérhetném az enyémet (nem megy egy henger)elvitem egy ismerös által ajànlotthoz de egy hét után még nem is nyult hozzá.reményeim szerint azért mert sok a munkája de ha tévednék örülnék egy alternativának.ha nem publikus az email cimem:fortuna71@freemail.hu köszönöm
|
2014. júl. 08. 11:03 | Válasz | #485 | |||
Hangja nincs, a gyári csúszkák jók, csak rezonancia van. Mihelyt lehet teszem bele a doktort.
| |||
| |||
2014. júl. 08. 08:26 | Válasz | #484 | |||
Kell hozzá a jó méretű csúszka. Neke sokkal passzentosabb lett a nyomólap a varióban a csúszkával és sem zörgő kopogó hangot nem ad, sem pedig nem rezonál.
| |||
| |||
© Major József | 2014. júl. 08. 06:23 | Válasz | #483 | ||
Tegnap Szarvason Miskánál feszültségszabályzó cserét követően dél körül indultam haza Sarkadra,Szarvason tankoltam,4,8 l-es fogyasztása volt a motornak. Kaptam tőle hideginditóhoz hőgombát, amit ma beszerelek, mert ugy néz ki, hogy az szivta le az aksit.Cseréig egy kapcsolóval helyettesitettük a hőgombát. Igy kézzel kapcsoltam ki,be a szivató áramellátását.Remélem a töltésem is megoldódik a felrakott fesszabályzóval.De szinkronizáltatnom kell,mert amikor meleg a motor,olyan rendellenes piff-puff van a kipufogóban.Hazafelé jövet megdöntötte a csúcsot a végsebessége /160/ meg is lepődtem rendesen.Ezt azonban hosszabb kb 2-3 km-es kifutás után érte el.Vissza is vettem 100-ra. Tamás én is 18 gr-os Malossi görgőket tettem a motoromba Mitsuboshi szijjal.Ezekkel semmi bajom nincs. | |||
|
2014. júl. 07. 22:38 | Válasz | #482 | |||
Uraim, Dr Pulleyék részlegesen beköltöztek a T-MAX-om variátorába. A mosolyom részleges és nem felhőtlen. Ugyanis a csúszkák, amiket rendeltem, nagyobbak mint az enyémek, holott csak ezt a lehetőséget dobta T-MAX-ba. Ezek állítólag ugyan olyanok mint a 400-as Majestyé, úgyhogy ha az E.I.T-re jön 400-as kolléga, megkérem hozzon már magával legalább egy darabot hogy összehasonlíthassuk. A görgőnek nevezett izék sem hozták maradéktalanul azt, amit vártam. Nekem gyári varioban 18 grammos Malossi görgők voltak, ezeket cseréltem 18 grammos Dr. Pulley görgőkre. A motor dinamikája érezhetően jobb lett, mind városban, mind hegyi terepen. Finomabban dolgozik, hangja eddig sem volt. Viszont. Buktam 10km/h-t a végsebességből mind egy, mind két személlyel. Hamarabb és dinamikusabban éri el a 140-et, megy mint az ökör, 130-nál még húz mint a disznó, de 145-nél elfogy és fix 150km/h a vége. Ez nem is zavarna, mert nem járok 130 fölött, de olyan vibrációk jelentkeztek, amit eddig nem éreztem. Valami nem oké. Az egyik csalódás az alacsonyabb végsebesség, ez eleve nagyobb fogyasztást fog hozni hosszútávon, a másik a rezonancia, a vibráció. Ez 65-70km/h sebességnél jelentkezik, 80-nál megszűnik, majd 90-100 között ismét jelentkezik. A fogyasztásról nem tudok nyilatkozni, mert annyit még nem mentem vele, vasárnap gurultunk egy kicsit, ott 4,45 volt a fogyasztás 100-on, de nagyon pianóban mentünk Lillafüred felé, majd Szilvásváradon keresztül haza. Ha megszünne a vibráció, azt mondanám bánom is a -10km/ht. Bár arra számítottam, hogy fürgébb nem lesz, ellenben a végsebesség nőni fog, ezálltal csökken majd a fogyasztás. Na majd kiderül... | |||
|
2014. júl. 07. 21:59 | Válasz | #481 | |||
Nem lesz eccerű összeegyeztetni, de próba szerencse!
| |||
| |||
|
|
|