Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Futóművel és gumival kapcsolatos kérdések
Futómű és Gumi

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


orpi552010. feb. 02. 20:45 | Válasz | #200 
Amiről Te beszélsz,az nem fényvisszaverős.
Én három éve vettem az enyémre pirosat,ha jól emlékszem 3.000.-ft.körül volt az ára.De az is lehet hogy ennyire lementek az árak.
Egyébként nagyon jól néz ki vele a moci oldalnézetből,és nem csak éjszaka.

meszizs2010. feb. 02. 20:51 | Válasz | #201 
Igazad lesz!
Most néztem a Vaterát. Keresőben: felnicsík.
A fényvisszaverős Yamaha felirattal 2490ft/kerék.
Ez tényleg egy kicsit húzós. Bár nagy kerékre gondolnak szerintem és még a kerék ívét követi is.
Lehet, hogy a sima fényvisszaverős olcsóbb, de azt meg ahogy írják nehezebb felrakni.
Majd kutakolódok a Net-en.
1996-os Majesty 250

talicskas2010. feb. 02. 20:51 | Válasz | #202 
szerintem azóta lejjebb mentek az árak, vagy a kínálat bővült és az vitte lejjebb a kottát:))

ha jól emlékszek 2000.- alatt lehet már venni szépet
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

meszizs2010. feb. 02. 20:55 | Válasz | #203 
Ez is egy lehetőség:
http://www.turamotoros.hu/index.php?topic=180.0
1996-os Majesty 250

tamas2010. feb. 02. 21:11 | Válasz | #204 
Nekem Zsoké szerezet valahonnan, az is olyan 2500ft/darab volt, ebből két tekercs szürke, kettő narancsos valami. Ez van rajta. Nagyon profi, megéri az árát. Egy készlet elég egy sportmocira, vagyis ha valaki elsőre elrontja a robogóján ez egyik oldalt, marad még hogy helyrehozza! Csak leszedni nagyon nehéz...

nem tudom feltölteni a képet... szenvedek...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Fáy Tibor2010. feb. 02. 21:55 | Válasz | #205 
Szia M.Zoli! Érdeklődnék kedves szomszéd, hogy a pénzt csak utalni lehet, vagy átvihetem hozzád személyesen is,úgyis régen találkoztunk?
Tyti

 © M. Zoltán2010. feb. 03. 10:31 | Válasz | #206 
Telefonálok, oszt összejövünk.

 © Csokáv2010. feb. 05. 14:05 | Válasz | #207 
Halihó!
Ezzel a gumirendeléssel most pontosan mi is van?

 © M. Zoltán2010. feb. 07. 17:30 | Válasz | #208 
Gumirendelés a jövő héten, mert a héten a srác síelni volt.
Ha konkrét info lesz, szólok.

 © M. Zoltán2010. feb. 08. 08:18 | Válasz | #209 
Gumirendelés leadva, jövő hétfőn nálam lesznek. Pénzről, átvételről akkor beszélünk, ha megjöttek a gumik.

tamas2010. feb. 08. 08:54 | Válasz | #210 
De Neked is ki kell fizetni nem? Ne a te zsebedből menjen már ez én gumim helló!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © M. Zoltán2010. feb. 08. 12:12 | Válasz | #211 
Megoldjuk.

 © M. Zoltán2010. feb. 15. 13:58 | Válasz | #212 
Megjöttek a gumik!

Csokáv!
Dobj egy telefonszámot e-mailben, légyszíves.

ZsViktor2010. feb. 15. 14:12 | Válasz | #213 
Na, ez jó hír! Majd dobj 1 számlaszámot, ahova utálhatok. Esetleg futárral el tudnád küldeni, vagy hogyan oldjuk meg, mert nekem így most nem túl gazdaságos felmennem Pestre! De ha futárral megoldható, akkor annak az árát is küldeném!
Adminisztrátor, fórum moderátor

 © Csokáv2010. feb. 25. 14:35 | Válasz | #214 
M. Zoltán - ezúton is köszönöm szépen a gumit, a megelőlegezett bizalmat, és a türelmet. :)

 © M. Zoltán2010. feb. 25. 15:45 | Válasz | #215 
Használd egészséggel!

ZsViktor2010. márc. 05. 09:36 | Válasz | #216 
M.Zoli! Küldtem PÜ-t!
Adminisztrátor, fórum moderátor

 © M. Zoltán2010. márc. 05. 13:57 | Válasz | #217 
Válaszoltam.

tamas2010. márc. 05. 17:15 | Válasz | #218 
Zoli, megkaptam a gumikát, nagyon tetszik, köszönöm szépen!!! Ígérem mihelyst kiszabadulok rendezem az anyagiakat. Látod, csak jobb lett volna ha hamarabb engeded utalni a zsét...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © hurican682010. márc. 05. 23:26 | Válasz | #219 
Sziasztok,üdv:mindenkinek!Érdeklődnék ha valaki tudna nekem segiteni abba,hogy ha első gumit akarok cserélni,azt én házilag otthon megtudom oldani?Vagy inkább vigyem szerelőhöz?Amúgy én egy teljesen új tag vagyok /250-es mayával/és majd az elkövetkezendő gurulásotokon szeretnék Veletek tartani.üdv:hurican68

 © Kiss Róbert2010. márc. 06. 00:10 | Válasz | #220 
Helo!
Megoldható othon is de elég kemény dió. ÉN magamnak cserélem! Sajnálom rá a pénzt! Lehet hogy jobb gumishoz vinni! De várj meg más vélemlnyt is, reggel biztos kapsz választ!

Feco2010. márc. 06. 07:00 | Válasz | #221 
Ha nem akarod összekarcolgatni az alufelnit akkor inkább szerelő!Több a kár mint a haszon.Arról nem beszélve,"illik" centírozni is az elsőt legalább.
Motor után,első a család legyen!

 © hurican682010. márc. 06. 07:20 | Válasz | #222 
OK!Köszönöm a tanácsokat,szerintem akkor maradok a szerelőnél.Ez a TUTI!

tamas2010. márc. 06. 11:10 | Válasz | #223 
Szia Olivér, légy közöttünk üdvözölve!
Ami még nagyon a gumis mellett dönt, az a garancia. Hiába szereled Te fel odahaza a megvásárolt gumit, ha valami gáz van vele, Rád fogják verni. Ott meg van számlád, a centírozásról nem is beszélve! Szóval szakműhely!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2010. márc. 06. 19:07 | Válasz | #224 
A centirozással kapcsolatban picit vitatkoznék,de én is a gumist javaslom. Ha a levett kereket elviszed, akkor a gumis 5 perc alatt lecseréli. (4-500Ft).Korábban én is csináltam magamnak a garázs előtt, tömény 60 perc szívás.
Zsolt

tamas2010. márc. 06. 19:09 | Válasz | #225 
Elfogadom, mert nem éreztem én sem különbséget a centírozattlan és a centírozott kerék között, pedíg a hátsóra feltettek a "0"-ás felnire 65!gr súlyt...
De a lelkemnek...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 06. 19:33 | Válasz | #226 
Azt mondta szervizes embőr, hogy a hátsó gumi nem befolyásolja a motor futását. Na itt ne a full lelakott gummára gondoljatok. Ezért csak az elsőre vettem újat az úgynevezett kagylós kopás miatt és a kora miatt, már öreg volt.
Azért a hátsót is kipörgettetem, hogy én is nyugodt legyek, meg hátha mutat arra is valamit a műszer.
1996-os Majesty 250

 © Zsolt2010. márc. 06. 19:35 | Válasz | #227 
Azt írtad, kagylósan kopott. A lengéscsillapító rendben?
Zsolt

 © satyapapa2010. márc. 06. 19:49 | Válasz | #228 
MésziZs- bocsi de a hátsó guminak is nagy szerepe van a motor futásában,hisz ne feled a robogónál elég nagy a rugózatlan tömeg.Ha vacak a gumi vagy üt a felni,bizony akkor hepe hupás kanyarban sokkal veszélyesebb.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2010. márc. 06. 20:51 | Válasz | #229 
Kérdezd meg a szervizes embört, motorozott-e már ilyen gumival, nagytestű robogón ill. ilyen kicsi kerékkel. Biztos hogy nem... Én mikor kicseréltem a hátsó gumimat IRC-re Conty Twist-ről) a kormány szitálása nagymértékben megszűnt.
Nem a Conty Twist hibája volt, tudomásul kell venni, ez a gumi a kisrobogók legnagyobb mérete, nem ilyenre való.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

ZsViktor2010. márc. 06. 22:12 | Válasz | #230 
Hát a Metzeler 7teen nekem is tanulópénz volt, nem 250-re való! 1 szezon alatt elkopott! Most lecserélem mind a kettőt (hála M. Zolinak ), ill. Meg lesz csinálva az első telóm, kíváncsi vagyok nagyon, hogy mennyit fog változni a motor!
Adminisztrátor, fórum moderátor

meszizs2010. márc. 07. 07:46 | Válasz | #231 
Szerintem nem nagy szaki lehet!
Ezért is kap a hátúlja is egy újat és akkor tényleg nyugodtan fogok aludni!
1996-os Majesty 250

 © Gyurma2010. márc. 07. 08:21 | Válasz | #232 
Autónál 1db szar hátsó gumi nekem rázta a kormányt gumi csere után megszünt!

 © Zsolt2010. márc. 07. 08:42 | Válasz | #233 
A Metzeler nem volt okés? Milyen tapasztalataid voltak vele? Ez egy nagy nevű márka.
Amúgy meg ha az embernek van pénze, akkor Michelin-t vegyen. Az tényleg jó. Mondjuk nekem az IRC is nagyon bejött. Jó az ára és jól a tapasztalatok vele. Végül is csak egy középkategóriás abroncs.
Zsolt

ZsViktor2010. márc. 07. 09:13 | Válasz | #234 
Nem a Metzeler, mint márka nem vált be, csak konkrétan a 7teen nevű gumija! De nem a gyárban volt a hiba, hanem én nem néztem meg eléggé, hogy mit veszek. Valószínűleg egy 50-es gépen marha jól teljesítene, mert (főleg a Vee után) sokkal jobban ragaszkodott az aszfalthoz, csak baromi gyorsan elkopott! Amit most hozott Zolink, az is Metzeler, de ez már kifejezetten nagy teljesítményű robogóra lett gyártva (a weblapjuk szerint). Ha ez se jön be, akkor kipróbálom az IRC-t, azt mindig dicséritek, nyilván nem ok nélkül.
Adminisztrátor, fórum moderátor

 © Gyurma2010. márc. 07. 09:32 | Válasz | #235 
a Metzeler nagy motoron nagyon jó gumi de mint minden abroncsnál fontos minden keréken ugyan az a tipusu gumi legyen mert ugy egyforma a tapadás
minden gumigyárnak van utcai utcai-sport és sport abroncsa is nyilván minél sportosabb 1 abroncs annál kevesebbet megy el mert annál puhább a gumi keverék. a másik fontos dolog a gumi gyártási ideje 3-4 éves gumit nem veszünk meg vagy ha igen ne várjuk tőle ugyan azt a tapadást mint az idén gyártott-tól.

 © SPOILERES2010. márc. 10. 11:49 | Válasz | #236 
Nem akartam már a másik topicot a gumimmal nyüstölni ahol is beszéltetek rola de én most veszek heidenaut k62 120/70-13 előre kb akciosan 8000 hátra meg 130/60-13 az meg vagy 9200 lesz majd bezsámolok rola a jövö héten aszem meglesz mintája tetszik
tavaj viszont még vagy 2000 rel több volt
és azért mertem megvenni mert méretben ugyanojan mintás nem nagyon volt előre s hátra jo áron
ja és a HEIDENAU azért hivják igy mert az a város neve :)

meszizs2010. márc. 10. 14:30 | Válasz | #237 
Amikor az XV-re vettem a gumit akkor ez a típus volt a legolcsóbb és rosszak voltak a vélemények.
Aztán Pirelli lett belőle.
Most meg már majdnem annyiba kerül mint a nagy márkák. Most Bridgestont vettem.
Tulajdonképpen lehet, hogy csak a "nagy" motorosok veszik észre a különbségeket.
Én azért cseréltem le a gumit, mert kagylós kopás volt rajta és néha beszitált a kormányom, valamint, mert nem találtam a felnin centirozási súlyt. Így akkor most egy kalap alatt elintéztem mindent.
Nem ismerem a Heidenaut és a tesztek nincsenek igazán jó véleménnyel róla. De úgy gondolom, hogy az én vezetési stílusomhoz az is tökéletesen megfelelt volna.
Igazán várom a tapasztalatokat.
Megjegyzem én csak egyenesben vagyok gyors!
Kanyarban függőleges a motorom és nem döntöm, mert még félek!
Meg ahogy írtam is szeretek, de nem tudok! Motorozni!
1996-os Majesty 250

 © tomasz2010. márc. 28. 18:45 | Válasz | #238 
sziasztok! van valakinek tapasztalata a metzeler gumikról? 400-as gépre kellene.nagyobb motoroknál jól bevált a márka.vagy ti mit ajánlotok? az IRC-t sajnos nem ismerem.

 © Zénóka2010. márc. 28. 18:57 | Válasz | #239 
heidenau k66. Minden szempontból a legjobb választás.

meszizs2010. márc. 28. 19:44 | Válasz | #240 
Ha nem használod, akkor biztosan!
Nem akarok vitát nyitni, de az én ismeretségi körömben senki nem használja és nem is ajánlja.
Állítólag kemény, nem tapad és csúszik.
Bár az ismerőseim nem robogóval gurulnak.
Kettő sőt háromszoros sebességgel is tudnak menni a mi tempónknál és oda bizony kell a stabil gumi és a vele járó előnyök.
Még annyi, hogy állítólag és ezt megint ne vedd sértésnek a úgynevezett keleti blokk motorjaira jó ez a márka./Simson, MZ, Jawa/
Én ezt hallottam, én ezt a típust nem vettem meg.
Bridgestone és a Pirelli én eddig ezt a két márkát használtam.
Hangsúlyoznám, lehet, hogy a mi robogóinkra és a mi tempónkhoz nagyon jó lehet ez a választás, de én nem ismerem és a tesztek sem a legjobbakat írják róla a magasabb teljesítményű motoroknál.
1996-os Majesty 250

 © Zénóka2010. márc. 28. 19:55 | Válasz | #241 
Nem szoktam véleményt mondani haveri infokra. Azt hittem te próbáltad.
2008-ban az volt a majestyn kakucson. Aki esetleg ott volt, majd mesél róla :)

meszizs2010. márc. 28. 20:08 | Válasz | #242 
Nézz! Nekem ezt mondták, meg a TotalBiken is ilyeneket olvastam róla!
Most vette a Bridgestone gumikat, akciósan majdnem annyi volt mint a Heidenau.
Igazán nem akarok vitatkozni és tiszteletben tartom a véleményedet, de én ezzel a márkával úgy vagyok, hogy valóban nem ismerem és egyenlőre amíg nem lesz kipróbálási lehetőségem addig látatlanban nem is akarok ilyet, bár lehet, hogy jó és utolérte, vagy tán már el is kerülte az igazi nagy neveket.
De én az autóimra sem teszek, tettem fel mindenféle számomra ismeretlen abroncsot/ Made in China és társait/
De tényleg ne vitázzunk mert én nem ismerem és továbbra is tiszteletben tartom a véleményedet.
Majd egy találkozón megtekintem a motorodon és, ha megengeded, akkor full fordulaton bedöntünk egy kanyart, mert szerintem nem az a lényeg, hogy egyenes és száraz úton 50-60km/h-nál, hogyan viselkedik, hanem, hogy mit tud a kanyarban és hogyan állítja meg a motort, ja meg hogy vizes úton mit produkál, ha húzva van neki!
Továbbra is tiszteletben tartom a véleményedet!
Balesetmentes gurigázást!
1996-os Majesty 250

tamas2010. márc. 28. 20:15 | Válasz | #243 
Zsolt! Az volt a kérdés, ki mit tapasztalt!
Ha láttál már motort sínen menni, az Zénó alatt a 400-as maja Heidenaun... Láttam, tapasztaltam. Szemmel nem tudtam követni, nem motorral. Majd megpróbálod!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zénóka2010. márc. 28. 20:16 | Válasz | #244 
Nem tudom melyik tesztre gondoltál, de most így hirtelen itt van néhány. Szerintem te összekeverted a pneumanttal.

http://auto-motorrad.testberichte.de/2009/07/02/scooter-reifentest-heidenau-und-michelin-produzieren-die-besten-allroundreifen/

http://www.eddyonline.ch/RTP/FAQ/Reifentest.pdf

végülis minden tesztben az a legnagyobb baja, hogy nem túl sokkal előzi meg a 2. helyezettet :)

 © satyapapa2010. márc. 28. 21:19 | Válasz | #245 
Reifenwerk-Heidenau 1946-ban alakult föleg motorokhoz gyártot gumit,
1969-1994 ig a Pneumant konszern tagja ként itt gyártották a Pneumant gumikat.
1994 ben alakult a GMBH&CO azota a megalakulási nevét használva gyártja a gumikat.
Kicsit magas gördülési ellenálása mellet elfogadható minöségü.elsösorban normál utcai használatra gyártot gumi.Mindenkép jobb mint egy CHinai.

Nekem Pirelli van most .A Michelint jobbnak tartom és most hátra ilyet vettem.
NEM szabad elfeledni hogy a robogó teljesen más üzemterhelésü mint egy motorkerékpár.
A robogón nagy a rugozatlan tömeg amihez tul.képpen speciális gumi kell.
Olyan gumit válasz, ami kimondottan nagytestü robogóhoz ajánlanak,és nem kinai,négyévszakos.
Sok függ a vezetési modorodtól,Van aki a végtelenitett orosz gumislaggal is jól megy,de attol mi még nagyot esnénk vele.
És még 1.A gumitol függ az életed,a legtöbb esetben.


06304373303-vagyok elérhetö

 © SPOILERES2010. márc. 28. 21:34 | Válasz | #246 
Sziasztok én ezt most tettem fel heidenau k62 120/70-13 nagyon kiráj aszem kb 8 rugo volt tapad mint állat de hogy mennyire fog kopni az majd kiderül

talicskas2010. márc. 28. 21:45 | Válasz | #247 
Erdekes!

Én nem írok véleményt, mert egy gumit sem koptattam el maxi robogóval....

Zeno! ha már sajat tapasztalatbol irtal, akkor kicsit részletezd már tömören röviden kb.(mert azért sokan nem tudjak) a majesty 400-al mennyit gurultal guminként kb.

és azért aki sok km. gurult már maxival az mondjon azért véleményt!!

ha már a gumi is az ami életet menthet...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © satyapapa2010. márc. 28. 21:45 | Válasz | #248 
K62--Ez a gumi télen nagyon jó ,de nyárra nem ajánlott mert nagyon gyorsan kopik.
Szilika gumi, ami hideg elasztikus.Osztott futófelületü gumi.
Nagyon jó tapadás szélsöséges fiszony közt (hideg esös-latyakos utra gyártott)
06304373303-vagyok elérhetö

 © SPOILERES2010. márc. 28. 21:55 | Válasz | #249 
HY én DEESTONE nal mentem ujonnan vettem yamahánál kb 6000 ret de már majdnem félig kopott és nem jol viselkedik ojan mintha beesne a kanyarba előtte pirelli volt de használt de az is lekopott a feléről nullára vagy 5000 alatt
a heidenaut meg majd méregetem kb 1000km enként hogy mennyire kopik persze még most csak 200km van benne de még a szőr rajta van a középső futófelületen is

 © passat522010. márc. 28. 22:03 | Válasz | #250 
Nekem elől pirelli,hátul dunlop van! Nem tudom mennyi km. van benne de én 6000. mentem vele mióta nálam van és nem tapasztaltam lényeges kopást azóta! A dunlop hátránya,hogy hideg aszfalton és vizes uton nem tapad! Ugy kell a kanyart,körfolgalmat bevenni vele mint aki karót nyelt!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2010. márc. 28. 22:04 | Válasz | #251 
Guszti-ez a gumi nagyon nagy tapadást ad,akár a saválló lemezen is jól megy,de nagy melegben vigyázz vele mert könnyen holyagosodik,kanyarban nagy melegben kissé kenödik.Nekem az elsö majámon ilyen volt,és nem tudtam az intelmeket,de mivel szeretek kanyarodni hát bizony nyáron hamar kihegyeztem, lekopott hipp hop az oldala,1 nyáron,
Amit leirtam "nyári használatra nem ajánlott" ez a gyári ajánlásban van.
Google --heidenau k62- leiratban megtalálod a gyári dolgokat.
06304373303-vagyok elérhetö

 © SPOILERES2010. márc. 28. 22:15 | Válasz | #252 
igazából nem szoktam hegyezni a kanyarokat főleg munkába járásra használom ami soxor reggel 5-7 óra között meg este 21-23 között és néha 14 óra környékén de az is város
a túrákat kivéve ahol nap közbe sokat meek vele majd mérem a hőfokát is
dee szoval nem szoktam döntögetni nagyon

meszizs2010. márc. 28. 22:30 | Válasz | #253 
Urak!
szerintem mindenki olyan gumit tesz a motorjára, amilyet akar, illetve amilyet a pénztárcája megenged!
Nem kerestem rá a Net-en, de mekkora különbség van a Heidenau és az ismert általam nagyobb nevű gumimárkák között.
Mert tényleg én többet nem fogom bántani a Heidenaut, de én Yamahával gurulok és nem Keeway motorral.
Ezzel nem kívánom lenézni a másik motormárkát, de valószínűleg a gumiban is inkább áldozok egy kicsivel többet a márkanévre is.

Továbbra is elnézést a Heidenaut használó kollégáktól.
Azt sem tudom, hogy milyen van az én Majámon, lehet, hogy semmit sem ér, aztán közben meg itt fikázok!
Bocs és jó éjt!
1996-os Majesty 250

meszizs2010. márc. 28. 22:38 | Válasz | #254 
Azért rákerestem és meg vagyok lepődve!
A Pásztoy-nál néztem és a Heidenai ez egyik legdrágább gumi, igaz csak pár ezer ft a különbség.
Akkor most, ha az árat nézem akkor tényleg ilyen jó?
Na ezt majd egy személyes találkozás és próba után megtekintem!
Most már tényleg jó éjt!
1996-os Majesty 250

 © Zénóka2010. márc. 29. 00:42 | Válasz | #255 
Akkor bővebben, csak nem akartam mindenkit untatni:
2002-2004 AN400:
Pirelli gts23-24: nem rossz gumi, de nagyon kopik. Szárazon és vízen is megfelelő volt, de hajlamos volt szitálásra a kormány. Nálam 20-at elment, de átlag 6-7 ezernél nem bír többet.
Michelin goldstandard: Szárazon, vízen is gyengébb, de nem volt szitálásra hajlamos és normálisan kopott. Pontos szám nincs ezzel adtam el, 15-öt mentem vele.
Innova: Ez csak félig robogó, valami dunlop volt rajta, átlag tapadással, de alig kopott. Tizenvalahányezerrel ezzel adtam el.
2005-2006 Honda pantheon 150:
Ezen a gyári szerelésű IRC volt, szárazon közepes, vízen életem legxarabb gumija volt. Viszont nem kopott 22 ezerrel adtam el, és nálam még 1x annyit elment volna.
2006- máig yp 400:
Gyári dunlop d305: Szárazon egész jó, vízen gyenge közepes gumi. Nem tompítja az úthibákat és ez a majesty kemény hátsó rugózásánál szempont. Nagyon tartós, az első gumi 50 ezret, a hátsó 65-öt ment el, átlag ez 20-25 közé tehető.
Heidenau K66: eddig életem legjobb gumija. Tapadása szárazon mint a michelin pilot sportnak, nedvesen még egy fokkal jobb, főleg a csatornafedelek, fehér festéseket tűri jól nedvesen. Lágyabban csillapítja az úthibákat, akár csak határesetben sokkal előbb jelzi, hogy vége van, igaz ezt szárazon csak provokálással lehet előhozni. Kopása valamivel rosszabb mint a gyári d305-nek, most 79 ezer van a mociban az elsőben tehát 30 a hátsóban 15 ezer van, közelíteni fogja a gyárit de többet nem fog elmenni.
Közben an650:
michelin pilot sport-al vettem, nagyon jó gumi, de mindenhol a kopására panaszkodnak nálam éppen 11 ezret ment el elöl hátul 12. Ez azt jelenti, hogy átlag 3-4 ezer és vége.
Előre heidenau k66 került, hátul maradt a michelin. Na ekkor derült, hogy nedves felületen jobb a k66. No meg, hogy a rugózása lágyabb mint a michelinnek is.

Fentiek alapján írtam, hogy heidenau k66 szerintem. Ausztriában 400as-ra 95 euró a garnitúra, ha kell valakinek szívesen veszek neki és eljuttatom.
Lehet, hogy abban a gyárban gyártottak pneumantot is, de a tesztekben az valahogy sosem szerepelt jól. Ha meg 4 évszakos gumi szempont akkor ugyis ez és a metzeler feelfree marad. Én használom télen is a gépet, Attila der hun el tudja mesélni a téli „tesztünket” a soproni parkolóban :)
Van ennek téli SNOW verziója is, az valóban nagyon kopik nyáron, nekem elég a sima is, letaposott havon 60-70 et vígan kényelmesen lehet vele menni, nekem az elég.

Nagyon mellékesen közben volt még egy nagyon off transalpom, azon gyárilag metzeler tourance volt. Szárazon megfelelő volt, vízen közepes és borzasztóan szitálta a kormányt. Sokan emiatt cserélik le idő előtt az uj transalpokon. Úgy kell elképzelni, hogy elengedtem a kormányt és ha 1 másodpercen belül nem fogok rá, akkor perec. yp400-nál a szitálási hajlam ezzel szemben azt jelenti, hogy elengedett kormánnyal belemegyek egy lukba akkor 60-65 között beszitálja a kormányt.
Minden gumira van persze negatív példa. Zsoké a 400-ason anno egy régebbi típusú heidenauval jött végig németországon foltokba levált futófelülettel. Vadi új gumi volt, valószínűleg gyártási hibás cserélték is azonnal gariba. Ugyanilyen hiba tömegesen fordult elő az ezres varaderokon, azokon a gyári bridgestone gumi csinálta ezt évekig, csak sopronban a szervízben vagy 4-et láttam.
Nálunk elég kevés a majesty németeknél sok van, ottani olvasataimban (www.hgfler.de) nem találkoztam még gyártási hibás heidenauval eszerint ez nem jellemző. A német silver-wing fórumon ( www.silver-wing.de) is ez a kedvenc gumi, fej-fej mellett a michelin pilot sporttal, de őket nem is zavarja a gyakori kopás és csere :) Ott sem volt még gyári hibás tapasztalat.

Kakucson meg elmond mindent a gumiról, hogy sztenderig ledöntött mocin teljes súllyal belső ívre kiülve (120kg :D) a kanyar közepén maxi gázt adva sem szitál be a segge. Egyedül sikánba átdöntésnél lehetett szándékos provokáló kormányrántással megérezni az első kerék csúszáshatárát. Atibbva Gilera Nexus 500-asával küzdöttünk néhány kört, egyenesben elment, kanyarban seggpuszi, pedig az ugye kanyarban híresen dönthető, szikrázott a sztendere rendesen, meg ugye volt 50kg előnye is :)
Sztem k66. Legalábbis nekem következőre is az lesz.

 © Kiss Róbert2010. márc. 29. 01:04 | Válasz | #256 
Sziasztok.
Én is Heidenaut használok,semmi baj nincs vele. Jol tapad vizen is szerintem! Puha gumi ezért jobban kopik! K66-al mentem már 30000-et elöl van a maján,igaz már cserélni kéne!!! Hátra is azt vettem de a számát nem tom holnap megnézem! ILL MA!!!

Hagyba Tamás2010. márc. 29. 07:01 | Válasz | #257 
Én tavaj cseréltem cseréltem le a gumikat Michelin Pilot sport-ra, és szerintem nagyon jól tapadó gumi szárazon, és vizen egyaránt, de 10 fok alatt már nem annyira.A csere óta mentem kb 6000 km, és hátsó gumi már bíztosan nem fogja végig bírni az idei évet, de az első szinte nem kopott igyhát kap még egy újjat hátra.
Az élet olyan mint a motor, be kell rúgni, különben nem megy!

tamas2010. márc. 29. 09:07 | Válasz | #258 
Nekem (igaz 250-esen!) a Continental twist és zippy gumijai voltak borzasztó nagy csalódás. A zippy hátul eszméletlenül csúszott, a twist elől meg szitált, majd kirepedezett idő előtt, az eladott 24db gumiból már 16-ot visszavittek, garanciába vettem egy Michelint. Az én stílusomnak megfelel. Hátulra IRC került, arra sincs panaszom.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 29. 09:38 | Válasz | #259 
Ezt így köszönöm!
Tegnap este megnéztem az árakat és amint írtam nem a legolcsóbb gumi.
Ezen tapasztalatok alapján egyre jobban kezd az eddigi ismeretlenben kialakított véleményem megváltozni.
1996-os Majesty 250

tamas2010. márc. 29. 10:04 | Válasz | #260 
Erre írtam én valahol korábban, hogy miért ne hagyjam magam befolyásolni olyanok álltal akik adott területekről sokkal többet tudnak tőlem. Ez viszi előrre a csapatunkat és mint az alábbi bejegyzések is ékesszólóan bizonyítják, egy adott témában nem feltétlenül vagyunk azonos véleményen (nem is kell), de ki tudjuk hámozni a lényeget!

Kíváncsi vagyok Zsolt, neked milyen gumik vannak a Maján! Apropó! A Gold Wingen mivel gurulsz? Mivel az ugye egy teljesen más katogória, hogy a spor motorokat már ne is említsem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2010. márc. 29. 14:40 | Válasz | #261 

A milyen gumi "gumicsontját" már lerágtuk néhányszor, kizárólagos igazság persze (mint igen gyakran) nincs, de pl. Zénó alapos értékelését azt hiszem érdemes megszívlelni. (pl. az ilyenekre kellene valami standard hely, hogy ne süllyedjen el hozzászólások rengetegében......informatikusok, fejlesztési feladat !)

A burgimon 26 ekm alatt közel "zénós" vezetéssel a Heidenau gumik alig koptak (igaz nem vagyok sem kanyarvadász, sem gyorsulási bajnok, vizes úton meg főként nem ).

Az első keréken tavaly ősszel kizárólag azért cseréltem, mert pikkelyes kopás jelent meg és jóáron kapott egy alig használt Bridgestone-t (gyári márka a burgira). Lehet hogy még bírta volna, de biztonsági döntés volt.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © satyapapa2010. márc. 29. 16:32 | Válasz | #262 
Gumiválasztáskor szempont lehet
1-Milyen gépre kell(nálunk ez egyértelmü)
2-általában milyen a kanyarodási stilus,(szeret döntögetni a vezetö)
3-Milyen intenzitásu a vezetö gyorsitása -fékezése általában
4-A vezetö sullya, és egyéb jellemzö terhelés
5-a kiválasztott gumi gyári besorolása,és teszt eredmények.

Nem mindig lehet egy 16-18-colos kerék gumiját összehasonlitani egy 12-coloséval,hiszen eléggé eltérö a terhelésük,müködésük.
A robogo nagyon másként veszi igénybe a gumit mint egy norm,motor.Ezt figyelembe kell venni.
Egy Kawa z 400-as ( 16-és 18 col)motoron nyáron ,jó idöben,száraz uton,nyugodt stilusu vezetés mellet,kis terheléssel, gyakorlatilag mindegy milyen gumi van.
Persze az álltalunk leirt tapasztalatok segithetnek valamit,de ez nem törvényszerü.Nem egyformán vezetünk,ami nekem bevált másnak még lehet rossz,..
A 12-es gumi sokkal többet fordul,mint a 18-as ugyan annál a sebességnél.Tehát jobban is kopik.


06304373303-vagyok elérhetö

tamas2010. márc. 29. 16:43 | Válasz | #263 
És mivel pici a kerék, az út egyenetlenségeit is kevésbé tolerálja
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. márc. 29. 17:38 | Válasz | #264 
Hátul egy Hongkongit cseréltem ICR-re, mintha kicserélték volna a vasat.
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. márc. 29. 20:43 | Válasz | #265 
Majesty Pirelli gts
Gold- Bridgestone
Gyorsulók meg Continental és Metzeller /de zek már nem nálam gurulnak, belőlük lett a maja/
XV-Virago IRC majd Pirelli

Most kapásból had ne mondjam meg a márka típusát. Bár mindegyik motoromra megnéztem anno a Heidenaut és igazából Zénóka volt az első aki igazán dícséri.
Ráadásul amint írtam árban sem az olcsó kategóriát képezi, lehet, hogy mégis csak jó!
1996-os Majesty 250

SomTom2010. márc. 29. 21:45 | Válasz | #266 
125-ös maján Michelin első, WeeRubber hátsó, IRC-re cserélve.
Nekem a Michelin elsővel kicsit kóválygott az úton, a WeeRubberről inkább nem írok semmit. Az IRC kellemes meglepetés. Szerintem kellően tapad, a kopása is megfelelő. Kb 19.000 km van bennük.

A T-Max-ot Bridgeston hátsóval, Pirelli elsővel vettem. A hátsó szerencsére 90%-os körül van, az elsőt cserélnem kellett, oda is Bridgeston került. Még csak 50 km-t mentem vele,a héten lett felrakva, az első benyomások pozitívak, úgy érzem, hogy jobban tapad. A vezetési komfort sokat nőtt, igaz most tökéletesen ki lett centirozva. Elég komoly, 10gr, 20gr súly került rá.
Megjegyzem, hogy Bridgeston gumikat most akciósan lehet venni Kaposváron, nekem a 120/70 -14’-s házhozszállítással csak 13.000 Ft-ba került. Elgondolkoztató ár!
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © Zénóka2010. márc. 29. 22:28 | Válasz | #267 
Jasa: nekem is kagylósodott, azóta elöl 2 helyett 2.3, hátul 2,5 helyett 2,8-al járok Így szépen kopik, fogyinak is jót tesz :). Ha nagyon rámjön a fogyinézegetés akkor még 2 tized. Vizes úton jobb a gyári nyomás, szárazon nekem tök8. Mondjuk kakucson mindig visszaengedem gyárira, vagy 1-2 tizeddel alá.

Mészizs: nyilván egy hasalós gépen egész más az igénybevétel nem túlzás, hogy nagyságrendekkel. Előfordulhat, hogy oda más gumigyártó jobban eltalálta a gumikeveréket :)
Mivel ezek a motorok nem az eseteim, nincs is benne tapasztalatom :)

 © Zénóka2010. márc. 29. 22:30 | Válasz | #268 
Ja a www.heidenau.hu -n egész jó árak vannak.

 © jasa2010. márc. 30. 09:45 | Válasz | #269 
Én is túlnyomással járok: elöl a gyári 1,75 helyett 2, hátul 2 helyett 2,3. (egy személlyel)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Flow2010. ápr. 15. 08:04 | Válasz | #270 
Megőrülök! 1 éjszaka alatt leereszt az első gumim, nem bírok rájönni, hogy hol, miért!
Lehet, hogy a szelep ereszt, azt lehet cserélni a felniben? (Maja 250)
Tudtok gumist a XI. kerülethez közel, aki tud robogó kereket centírozni is?

gelilackó2010. ápr. 15. 08:18 | Válasz | #271 
Flow talán hozzád legközelebb a pirelli pásztoy gum,iszerviz van a budafoki úton, ott motor gumi szereléssel is foglakoznak.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Flow2010. ápr. 15. 19:54 | Válasz | #272 
Kösz! Bevált. Bár egy kicsit savanyúan fogadott a két szerelő, a hátuk közepére sem kívántak... És engem mindig a frász kerülget, mikor ilyen szervizesek javítják a gépet, eleve úgy tolta fel az állásra, hogy majd kiesett a kezéből. Aztán a frissen fényezett hasidomnál akarta emelőzni, mert úgy szokták. Kértem, hogy legalább egy rongyot dobjanak a fém emelőre. Szerencsére elég volt billenteni.
Az első keréken olyan hajszál lyuk volt, hogy belülről alig találták meg. Meg lett ragasztva. Hátul meg - gondoltam ha már itt vagyok - lecseréltettem a gumit. Kb. 20e km volt a Dunlopban, a barázdamélység talán még elment volna, de kezdett már repedezni. Most kipróbálom a Pirelli-t, majd írok tapasztalatokat. A Dunlop 5* volt nálam egyébként.
Ami pozitív, hogy centírozták a kereket! Kevés helyen tudnak ilyet.
Le/felszerelés 3200 / kerék
Gumijavítás 1500
Új gumi 9400
Kipufogó fel/le szerelés (?!?) 1200
Összesen 18400. Nem hiányzott, de ez van.

tamas2010. ápr. 15. 20:30 | Válasz | #273 
Nem volt olcsó, de legalább nyugot vagy és ez nem fizethető meg!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2010. ápr. 15. 20:54 | Válasz | #274 
Minden másra ott a Mastercard:):):)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Feco2010. ápr. 15. 21:10 | Válasz | #275 
Egy vagyon vazze...
Motor után,első a család legyen!

 © peterandor2010. ápr. 19. 12:52 | Válasz | #276 
Sziasztok, hatso gumit akarok cserelni es nem tudom, hogy mit vegyek?-michelin?-pirelli?-avon?-esetleg masat? Tartosat szeretnek , meg ha dragabb is....

tamas2010. ápr. 19. 13:10 | Válasz | #277 
Nekem (YP-250) ami nagyon nem volt jó választás, a Continentaltól a Zippy. Ezt nem ajánlom. Jelenleg IRC van a hátsó keréken, de merem ajánlani a Michelin Pilot-ot, (ez van jelenleg elől) illetve a Metzellert is. Bevált ennél a típusnál a Bridgestone és a Heidenauból bizonyos szériák is.
Külön érdekes lesz a 125-ös kollégák mit javasolnak.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

SomTom2010. ápr. 19. 14:13 | Válasz | #278 
Nekem IRC van elöl-hátul a 125-ösön, 19000 km van bennük, és még bírja. Csak ajánlani tudom.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © satyapapa2010. ápr. 19. 16:44 | Válasz | #279 
Pirelli van elöl-hátul a 250majámon.Szerintem jól tapad,föleg a kanyarokat szereti,mert elég kerek gumi,Az egyenes futásra ez miatt jóbban kell kicsit figyelni.Hogy mir bir majd még nemtudom,Tartalékba van hátra egy michelin ,a gumis ezt ajánlotta esös utra.
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2010. ápr. 19. 16:45 | Válasz | #280 
ja még annyi hogy a michelin állitólag a legtakarékosabb,
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zsolt2010. ápr. 19. 16:54 | Válasz | #281 
A Michelin futásteljesítménye már nem a régi. Autón régen elment 90-100 ezret, most jó ha 60-at.
Ja, én az IRC-re szavazok.
Zsolt

Feco2010. ápr. 19. 21:01 | Válasz | #282 
Nem bíztam benne, de meglepően sokat javult a futásminőség!! Arról van szó, hogy a 25-ös első kerekét nem tudták a gumisnál kicentizni.Magam sem bíztam benne de kénytelen voltam kipróbálni.Teljesen primitív módon szögvasból hirtelen hegesztettem egy villát, úgyhogy az éle álljon felfelé.Befogtam a satuba és kőművesvízmértékkel mindkét irányt belőttem.A saját tengelyével rátettem a kereket, még az éleket meg is olajoztam, hogy kisebb legyen a gördülő ellenállás.Egyből a nehezebb fele fordult lefelé.Azt mondják a "nagyok" már a sebességből megmondják mekkora súly kell.Hát én nem, de a gumistól kért súlyokkal kísérletezve sikerült eltalálnom a súly mennyiségét.A gumistól kértem a ragasztható súlyokat is.Az a lényeg mindenhol megálljon a kerék.A gyakorlást szigszalaggal ragasztottam fel.A futás lényegesen megváltozott.(mintha kicserélték volna)A vége is több lett 6-8 km/h-val.80 és 100 között a gyorsulás lényegesen jobb lett.Azt mondják a sportmocikat is így centizik.
Motor után,első a család legyen!

Feco2010. ápr. 19. 21:04 | Válasz | #283 
ICR-t javaslom mindenképp.Nekem hátul az van, hát erre találták ki.
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. ápr. 19. 21:05 | Válasz | #284 
Én láttam amit varázsoltál!
Csak azt nem értem, hogy a miért gyorsul jobban és miért megy többet?
A motort és a variátort nem bántottad!
1996-os Majesty 250

Feco2010. ápr. 19. 21:09 | Válasz | #285 
Szerintem a rezgés sokat fogott a vason.A 25-ösön nincs 20 lóerő tarcsi, itt minden számít szerintem.
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. ápr. 19. 21:11 | Válasz | #286 
Inkább mondhatjuk azt is, hogy a rezgés miatt nem forgattad ki a végéig a centírozás előtt?
1996-os Majesty 250

Feco2010. ápr. 19. 21:15 | Válasz | #287 
Nem, szerintem fogta a motort.
Motor után,első a család legyen!

Flow2010. ápr. 23. 08:18 | Válasz | #288 
:( csak ismételni tudom a #270-es post-omat! Ma reggelre megint leeresztett az első kerék! Ez az amire múlt csütörtökön egy kisebb vagyont kifizettem... Felhívom az embert, hogy délután odamegyek, veszek nála egy új abroncsot, és szó (és szerelési költség) nélkül cserélje ki, de hirtelen.

meszizs2010. ápr. 23. 08:31 | Válasz | #289 
Egy tipp!
Én ezt szoktam alkalmazni, sőt Horvátországban a Pag szigeten is így dolgozik a gumis.
Ha kiveszed a kereket tegyed bele egy vízzel telt edénybe és máris látni fogod, hogy ereszt a gumma.
Az én Quadom állandóan leeresztett egy hét alatt. Ott a felni és a gumifalc között jöttek a buborékok. Bármit is csináltam mindig eresztett.
A gumisok nem örülnek neki, de van a defektjavító spray, ha tényleg csak kicsi a lyuk, vagy rossz a tömítés, akkor az megoldja a problémádat, de, ha a szelepnél van a gond, az mindenképp cserés, ha a gumija a rossz, ha a tű, akkor lehet, hogy a tűcsere is segít.

A múlt héten hallottam egy ismerőstől, hogy Ő glicerint önt a szelepen keresztül a gumi belsejébe, hogy a kiszáradást megakadályozza, lehet, hogy nem rossz az ötlet.

Na hajrá! A döntés a Tiéd!
1996-os Majesty 250

 © jasa2010. ápr. 23. 09:08 | Válasz | #290 
Gumiügyben:

-tegnapelőtt a hátsó kerekem "bekapott" egy 4 centis facsavart csontig
- a hátsó kerék leszerelése nem volt könnyű mutatvány (27-es anya, iszonyúan meg volt húzva, a szomszéd segített szerszámmal)
- egy siófoki gumis tegnap 700 forintért (nem elírás !!!)megragasztotta, ma szerelem vissza. Remélem rendben lesz, és ennyivel megúsztam.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

Flow2010. ápr. 26. 11:42 | Válasz | #291 
Nagy a baj. Asszem valaki szándékosan lyuggatja a gumimat. Most olyan lehetetlen helyen volt a lyuk, hogy ez üzemszerűen nem keletkezhetett :( Nem a futófelületen, hanem a gumi oldalán, ott is inkább a felnihez közel! Pici tűszúrás méretű lyukacska! El sem vittem a gumishoz. Most miaszart csináljak? Nem ismerek sekit a társasházból, nem ártottam senkinek, és nem is tudok máshol parkolni! Qvaéletbe!
Szerintem ragasztom kívülről bicikligumi ragasztóval, és meglátjuk szúrják-e megint...

TopJoe2010. ápr. 26. 12:06 | Válasz | #292 
Mindig vannak "kedves" emberek akik a másoknak okozott kellemetlenségen élik ki a hajlamaikat.
Persze csak úgy,hogy ne vegyék észre mert akkor
jönne a "beszélgetés" azt meg nem vállalják be.

Esetleg fujj bele defektjavítót,kisebb lukakat szépen betömit,talán gumis sem kell.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

meszizs2010. ápr. 26. 13:26 | Válasz | #293 
Én is a defektjavítót javaslom.
A leírt helyzetet sajnos én is ismerem, de nekem ezeket a volt kocsimmal csinálták.
Embléma, antenna lelopás, karcolás és feketére festés a motorháztetőn/fehér volt az Opel/,kerekeimet nem tudták ellopni, de a csavarokat lelazították/egyik csavar kerékőr volt/ és hogy kerek legyen a kép a gumimat is kivágták az oldalán/szerencsére a gumis meg tudta sütni/.
Aztán a Kromofágról meg ne is beszéljek!
Aztán a jelenlegi megoldást a garázs vásárlása okozta.
Sajnállak és sajnos nem tudsz ezek ellen az idióták ellen védekezni.
Egyébként nálunk csak hétvégeken a bulikból hazafelé menő "nagyfiúk" szokták okozni a kárt.
Hétközben nyugalom van!
1996-os Majesty 250

 © sunes202010. ápr. 26. 21:22 | Válasz | #294 
létezik egy csoda loty amit be kell onteni a szelepen keresztul és az hogy simán eltomiti a pici lukakat -én még nem probáltam

 © sunes202010. ápr. 26. 21:34 | Válasz | #295 
az a neve hogy -http://www.zimne-snehove-retaze.sk/product/237-ml-napln-slime-obsah-pre-standartni-moto-a-pneu-zahradnu-techniku.html

tamas2010. ápr. 26. 22:17 | Válasz | #296 
Flóri, szerelj be a motor fölé egy éjjel látó kamerát a kisebb fajtából. Nagyon hamar meglesz a tettes. Akkor aztán szándékos veszélyeztetésért is fel lehet jelenteni! Vagy kitenni a fényképét a lépcsőházba. Esetleg bedobni a postaládájába kezdetnek...
De fogd meg!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Sama2010. ápr. 28. 13:58 | Válasz | #297 
Végigolvasva ezt az utolsó oldalt sem jött meg a tisztánlátásom. (Nyugi! Tudom ez az én fogyatékosságom.)
Satyapapa! Ha Te szereted döntögetni a motort, meg kerek is a gumid, meg Pirelli is, akkor írd már ide a hátsó keréken lévőnek a típusát is légysz'.

 © satyapapa2010. ápr. 28. 17:07 | Válasz | #298 
Sama--Pirelli GTS-23 (elsö) és GTS-24 (hátsó)
Esöbe se rossz ,de ez inkább pályagumi.nagy biztonsággal dönthetö,jó a fékhatása..Sok viszajelzést ad ami segit érzékelni .Jó a vizelvezetése,is.nagyon koszos uton azért ovatosan kell használni.(a többit is)
06304373303-vagyok elérhetö

 © atailor2010. ápr. 28. 17:18 | Válasz | #299 
Sama-írtam emailt, de ide is levésem, én Dunlop gt 301-t vettem, 24e volt postával, itt a link, tudsz direkt motor típusra is keresni.

motorgumi


1 2 [3] 4 5 6 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől