Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Yamaha Majesty tunning
ki az aki tunningolt már majesty 150-et

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


Majaman2016. jan. 25. 10:36 | Válasz | #238 
Sziasztok!

Mivel mostanában elég sokan megkerestek Malossi alkatrészekkel kapcsolatban ezért egy kis frissités nem árt! Hozzá fűzödö leírás késöbb ha kérdés van írjátok ide hogy válaszolni tudjak!

Maradok tísztelettel:Majaman

Majaman2016. jan. 25. 10:33 | Válasz | #237 
Majesty 400cm3 /motorkód:H317E/

5113595 : Multivar 2000 variátor
6112960 : X kevlárszíj
2914120.WO:Fehér kontrasztrugó
5216331 : Állitható kuplunghoz harang
5212819 : Állitható kuplung
2913137 : Állitható kuplung-ba kisrúgó 3 klt
2911848 : Eredeti kuplungba kisrúgó 3 klt
0313380 : Olajszürő

 © Carlos2015. jan. 06. 15:13 | Válasz | #236 
Sziasztok!
Van aki rendelt a Dr. Pulley csúszógörgőhöz csúszkát is? Én nem találom, az én szettemhez valót, ebben a méretben 3 féle is van, de hogy melyik kell, azt nem tudom. A görgők: SR2012/6-9
ez 6 darabos készlet 9 gramm súllyal, talán az SP2012-E, vagy SP2012-AA, esetleg az SP2012-F??? Úgy látom, darabszámban is, és alakban is van különbség. A drpulley.info oldalon néztem.

 © Carlos2014. máj. 27. 14:04 | Válasz | #235 
Természetes!

 © Mr. Majesty2014. máj. 27. 13:58 | Válasz | #234 
Elötte beszéljünk...
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Mr. Majesty2014. máj. 27. 13:57 | Válasz | #233 
Budapest, 2.ker, Kacsa-Medve sarok....
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Carlos2014. máj. 27. 13:55 | Válasz | #232 
...már megtaláltam. Budapest. Hányadik kerület?

 © Carlos2014. máj. 27. 13:52 | Válasz | #231 
Dorogon lakom, Komárom-Esztergom megyében, a "varázslatos" 10-es út közepén. Melyik irányba kellene indulnom? :)

 © Mr. Majesty2014. máj. 27. 13:46 | Válasz | #230 
Szia Carlos. Én szívesen segítek. Honnan jönnél?
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Carlos2014. máj. 27. 13:17 | Válasz | #229 
Nem sokára megjön az én csúszógörgő szettem, de sajnos nincs otthon sem levegőkulcsom, sem pedig elektromos ütve csavarozóm, viszont szeretném ezeket én megcsinálni. Ha van valaki, aki rendelkezik a megfelelő készségekkel, szívesen elmotoroznék hozzá egy közös szerelésre, ha nincsen túl messze, még nem cseréltem görgőt a motoromban, megnéznék egy rutinosabbat, hogyan csinálja, mert elsőre egyedül nem állnék neki. Ha nem muszáj, nem fizetnék szervizben felesleges ezreket munkadíjra.

 © jasa2014. máj. 27. 10:38 | Válasz | #228 
Én gyanítom, hogy hiányzik onnan egy tizedespont (1,5) ezt írtam is akkor a hozzászólásomban.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2014. máj. 26. 21:55 | Válasz | #227 
Na így már más!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 26. 21:51 | Válasz | #226 
Az elöbbi 223 ra vonazkozik a 224-es,
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 26. 21:49 | Válasz | #225 
Aznap pont nem írt ebbe a topicba senki!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 26. 21:02 | Válasz | #224 
a 2013 szept 21 bejegyzés lehet az érdekes
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2014. máj. 26. 20:59 | Válasz | #223 
http://www.pulley-scooter-tuning.com/
-
itt mutatja a pulley görgö esetleges hibáját,és a megoldási javaslatot..
ha van forditó program akkor magyarul is olvasható
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 26. 16:42 | Válasz | #222 
Köszönjük szépen!
JaSa is hasonlót hámozott ki a leírásból. Mondjuk ez az akár 15x-ös élettartam kicsit vad nekem Ha a Malossi elmegy 10'000-et akkor ez 150'000-et, a gyári 20'000-et akkor ez 300'000-et...? Sokallom... Az 1,5x-es élettartam sem kevés, nem a 15x-ös...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Carlos2014. máj. 26. 13:18 | Válasz | #221 
Tisztelt Klubtársak!
Egy tolmács barátom segítségével, lefordíttattam a DR.Pulley csúszógörgők használati utasítását.
Bár, ez az én motoromhoz való, de a méret és a súly kivételével, mindenhol ugyanez a szöveg olvasható!!! Remélem segítettem! Én is cserélem az enyémben, a beszerzés itt Dorogon nagyon egyszerű, hisz' itt van Egümotors, 3 nap alatt megjön,és az ára is ugyanannyi, mint a honlapon.

Dr. Pulley csúszó görgő 20x12mm-es, 7,5 gramm-os, 6db/csomag kiszerelésben.

A Dr. Pulley görgők sokkal jobb gyorsulási teljesítményt biztosítanak, mint az általános görgő súlyok. Precízen gyártják olyan nylon anyagból, ami különösen jól csúszik alumínimumon. A kopás minimális és a rettegett egyoldalú megtörés/behorpadás a standard görgők esetében,nem lehetséges. Más, mint a normál vario görgők. A Dr. Pulley görgők élettartama akár 15-ször annyi is lehet.

Dr. Pulley azt javasolja, hogy a súlyokat úgy válaszd meg, hogy az SR csúszó görgőé kb. 10-15%-al legyen a szériáé alatt. Ekkor a jelentős és erőteljes gyorsulás szinte változatlan végsebesség és fogyasztási érték mellett jelentkezik. Ha a súly úgy van megválasztva, hogy egyenlő az eredeti súllyal, a gyorsulás ugyan csekély mértékben lesz jobb, de kicsit a végsebesség is megnőhet ugyanolyan vagy kisebb fogyasztás mellett.


 © satyapapa2014. máj. 13. 10:36 | Válasz | #220 
Na nem tisztán ,hanem keverve,,,meg aztán majd 800-ft 1iter..
Az mindenesetre érdekes hogy ha olaszba,vagy a sógoroknál tankolok akkor sokkal jobban megy a gép, és ugye nem állítok semmit a gépen. Még talán kevesebbet is fogyaszt.Lehet hogy a mi gépeink a kinti anyaghoz van hangolva?? Nem a hazai minőséghez.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 13. 08:41 | Válasz | #219 
Ezekhez az üzemanyagokhoz szigorúan hozzá kell hangolni a motort. Nem véletlen, hogy a gyártó megadja az üzemanyag oktánszámát (ez tőbbnyire 95) amihez jobb ha tartja magát az ember. Csak simán ezt tankolni, nem feltétlen eredményez teljesítmény javulást.
Az sem véletlen, hogy mióta a Ladámban zsugor motor van és a gyári 9-10Bar helyett 14,5 Bar kompresszió uralkodik a hengerekben, teljesen más az előgyujtási szög, a keverék aránya, és a tankolt üzemanyag. Azóta 95-össel csörög, csak 98-as jó bele.
Szóval én nem tenném bele a T-MAX-ba, mert nem hiszem hogy pozitív eredményt hozna...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 13. 06:17 | Válasz | #218 

Ezt csak érdekességként irtam be,,
,Ebből az anyagból töltöttem a kawába kb 1-1.5 litert,(egy kis karbi állitással).Nagyon izlett neki,,Kiváncsi lennék hogy a T-MAX hogy reagálna
-
MOL RACING FUEL
Eladási ár: göngyöleg nélküli bruttó eladási ár ( AFA-val növelt,), Százhalombattán átadással 780 Ft/liter , 50 liter bruttó (AFA-val növelt) eladási ár, hordó nélküì, Százhalombattán: 39.000 Ft
Göngyöleg (hordó) ára: 4.500 hordó + AFA = bruttó 5.715 Ft. A hordó újra töltésre Százhalombattára visszaszállítható!
Oktánszám: 102

Milyen felhasználásra ajánljuk: Szívó és turbó erőforrásokkal hajtott versenyautókhoz, valamint négyütemű és megfelelő motorolajjal (pl. MOL Dynamic Sprint 2 T) bekeverve kétütemű motorkerékpárokhoz.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 03. 22:26 | Válasz | #217 
Szó szerinti értelemben én is tuningolok, hiszen a gyáritól eltérőekkel magamra hangolom a motoromat. De ez igazából az optimális használatra való finomítások miatt kell.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 03. 17:56 | Válasz | #216 
Igazad van de azért őszintén szólva marha jó érzés ha összejön a csapat,és elismerően hümmögnek ha egy jó kis tuning gép előkerül és jobban gyorsul a többiekénél.
Szerintem köztünk is sokan agyalnak hogy lehetnek kissé!! gyorsabbak a többieknél.Én is.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 02. 20:48 | Válasz | #215 
Számomra a tuning, a verseny, a korlátok nélküli teljesítményfokozásról szól, minden áron. De ez nem utcai használatra való szerintem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gábor2014. máj. 02. 20:17 | Válasz | #214 
Én láttam ilyet és nem azt írtam hogy nincsen ilyen ha nem hogy mi nem fogunk ennyit költeni rá! Az élettartamuk meg csak órákban mérhetö nem kilométerben.Szerintem meg aki turbo T-Max-ot akar az miért nem vesz egy Hajbusát ha már 200 fölött akar száguldani és az arra van kitalálva.Vagy csak hogy a You-Tuben megtudja osztani.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Mosquito2014. máj. 02. 18:26 | Válasz | #213 
Voltár már ilyenen? KATT Érdemes megnézni. Nem csak 50cm3 de még 500- (Burgman 650cm3) is robogóknál is mindent létező dolgot bevetnek,hogy gyorsabbak legyenek. Minden versenyen/időmérőn szerelnek,próbálják kihozni a maxot a gépből. 8-12e f/p dolgoznak a motorok,100-as benzinnel mennek úgy,hogy a 125cm3 sportgépeket és 250-es Mz-ket is aláznak.(széria motor 600-1000cm3 ne is beszéljünk) Biztos láttál már videón turbós/kompresszoros TMaxot,GP 800-ast .. Ott szerinted milyen költségek merülhetnek fel..

gábor2014. máj. 02. 15:06 | Válasz | #212 
Ezeket a tuningokat azért 50ccm-es robogókon alkalmazzák nagy robogókon elég költséges lenne.Nem beszélve arról mit tenne egy 50lovas motor a szíjjal ha homok fujnák a tárcsát.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

Mosquito2014. máj. 02. 14:07 | Válasz | #211 
Tessék parancsolni..
EgüMotors tippek/ötletek/

tamas2014. máj. 02. 13:29 | Válasz | #210 
Oké.
Ha megvan a cikk, linkeld már!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. máj. 02. 07:56 | Válasz | #209 
Kösz-
-
Mivel érdekel minden autóval-motorral segédanyaggal kapcsolatos cikk ezért folyamatosan keresem a neten, a szak és szakanyagnak tünö olvasnivalókat. Nem emlékezhetek minden cikk irójára, és a megjelenés helyére,idejére.
Van amit hetekkel hónapokkal elöbb olvastam mint ahogy esetleg leirom a fórumba.
Sokakat érdekelhet az ilyen"kutakodás" talán még valami okosat is leszürhetnek belöle.
Persze vannak piszkálódások is de ez nem igazán érdekel,,,Lelkük rajta..
-(le tudom szűrni az ironikus, megjegyzéseket)
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. máj. 02. 06:32 | Válasz | #208 
Ez valóban igy van ahogy Attila írta.
Nem számít a forrás, csak legyen meg! Az olvasmány valóban hasznos, tényleg megkereshetnéd, érdekelne engem is!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

talicskas2014. máj. 02. 01:45 | Válasz | #207 
Krisztián azért írta, mert jó két éve megbeszéltük!!!!
Aki másol valamit, az vagy linket csatol be, vagy az elején jelzi, így: "....", vagy Egyszerűen azzal kezdi, Cikkből másoltam:.....

egész pontosan azért jóbb a link, mert azt megnyitva a teljes olvasnivalót tudjuk böngészni és nem csak azt, amit bemásoltál.
Ha így teszed, akkor nincsenek félreértések....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © satyapapa2014. máj. 01. 21:10 | Válasz | #206 
ha ennyire fontos, megpróbálom megkeresni hol olvastam!
-
Nyilván nem az Én tanulmányom a 203mas beirás,,csak közzé tettem amit olvastam, hiszen érdekes lehet.AKIKNEK szól,,.

talán jó lenne ha más is keresne hasznosnak tűnő cikket,sokat segithet,
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2014. máj. 01. 20:57 | Válasz | #205 
ÉS ?????????????
06304373303-vagyok elérhetö

Mosquito2014. máj. 01. 20:56 | Válasz | #204 
Használd a "..." vagy jelöld meg a forrást.. ez egy kb 3-4 éves cikk..

 © satyapapa2014. máj. 01. 20:35 | Válasz | #203 
Mérések alapján a robogó szíj áttételi rendszere a hőtermelés miatt 12-14 % veszteséget termel a teljesítmény kárára.Ez a kuplungnál 4-6% a szíjtárcsánál 6-8% (de elérheti a 10-12%-ot is)
Ezen kismértékben javít a karbon-kevlár szíj melynek legjobb tulajdonsága abban rejlik, hogy minél melegebb annál jobban tapad.
Koszos szíj-variátor még jobban növeli a veszteséget,igy pl csökken a sebesség,romlik a gyorsulás,nö a fogyasztás.
Ezeken lehet úgy javítani, hogy tisztán tartjuk a rendszert,jobb szellőzést biztosítunk így csökken a hőtermelés .Növelni kell a pofák hatékonyságát,pl gyorsan és erösen tapadjon meg a harang palástján-(megcsúszás csökkentése).
Tuningként homokfuvatják a varió tárcsákat,igy sokkal jobb a tapadás ezáltal a gyorsulás is.Viszont ez csökkenti a szíj élettartalmát.
A kuplung harang külsö palástját esztergával vékonyan csikozva is hozzásegit a hö csökkentéséhez,de ez nagy szakértelmet igényel,,.
06304373303-vagyok elérhetö

Papp László2014. jan. 30. 11:21 | Válasz | #202 
Az olasz Majesty guru szerint, aki a szettet javasolta, a gyorsulás nagy mértékben kb. 30%-al javulni fog, az alsó és közép sebesség tartományban, míg ez a plusz nyomaték a felső sebesség tartományban már a hagyományos varió szintjére esik vissza. Az ő tapasztalata szerint a végsebességnem változik mivel a teljesen a végpontig kihajtott állapotában a szíj helyzete azonos a gyári varió szíj állással. A fogyasztás tekintetében 2-3 dl plusz fogyasztás várható, sportos vezetési stílusnál, egyébként az sem változik jelentősen. Ahogy Satyapapa is írta, a plusz energia jelentős része hőenergiává alakul szíjhajtás esetén, reméljük jut abból az aszfaltra is, és nem potyára ég el a benya!!!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

gábor2014. jan. 29. 22:32 | Válasz | #201 
Igen, nö a gyorsulás csökken a végsebesség és forditva.Lehet egyszerübb és olcsóbb lenne a vég áttételen változtattni.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

tamas2014. jan. 29. 19:40 | Válasz | #200 
Igen, ez egy kényes egyensúly...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2014. jan. 29. 19:23 | Válasz | #199 
Ha már okoskodunk,??,,Köztudott hogy a szijhajtásnál van a legnagyobb veszteség,az igencsak nagy surlodó felületü tárcsák miatt.Minnél nagyob erövel képes szoritani a szijtárcsa annál több erö megy veszendöbe a fel és legördülés,illetve ezen szakaszon belül.Ennek a veszendö erönek nagyrésze höenergiává alakul,ami a robogó esetében halott energia.
Ezért valóban igaz hogy a teljesitmény nem nö,csak másként osztódik ell.
Szerintem jobb lehet a gyorsulás . Valószinü hogy a végsebesség csökkenhet,a szijtárcsáknál fellépö szoritó erö miatt,amit még a hátsó hajtómüház felöl visszaható terhelés is befolyásol....
Lehet kicsit zagyván irtam?????
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. jan. 29. 19:09 | Válasz | #198 
Igazad is van, meg nem is.
A motorblokk teljesítménye nem nő, de a motorkerékpáré igen.
Mert ateljesítmény amunkavégzés vagy energiaátvitel sebessége, más szóval az egységnyi idő alatt végzett munka. Ha fékpadon megmérik, jobbak lesznel a mutatói. Annak ellenére, hogy a motorblokk teljesítménye nem változott.
...szerintem... De nem vagyok fizikus, lehet tévedek...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522014. jan. 29. 16:32 | Válasz | #197 
A teljesítmény nem nő csak a fogyasztás és a gyorsulás.

Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2014. jan. 29. 15:19 | Válasz | #196 
A nyomorudak egyik elönye az intenzivebb gyorsulás,
A rudak (kb 15db) felületi felvekvése igen nagy a görgöhöz képest,ezért az elleneröt jobban kiküszöbölik.Sportosabb viselkedést tud a gép.
Kicsit magasabb az üzemi höfoka,de nem jelentös.
Ha zsirt használsz hát abból igencsak jó minöségü kell majd.Vedd figyelembe hogy az olajok zsirok kenöanyagok hőleadása (a vizhez képest) gyenge. Természetesen ez miatt a varió magasabb höfokon üzemel.A jó minöségü hajtószijnál ez nagy problémát nem okoz,de a csereperiodus mindenképpen rövidebb lehet.
Remélem sokk örömöd lesz benne,

06304373303-vagyok elérhetö

tamas2014. jan. 28. 22:02 | Válasz | #195 
Nem is jelent meg nekem a,, PappLacis'' hapi.
Szóval igen, a teljesítménynek ára van.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Papp László2014. jan. 28. 21:46 | Válasz | #194 
Bocsi a bunyós ikon mellé ment, de legalább, tudod, hogy Papp Laci írt!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

Papp László2014. jan. 28. 21:38 | Válasz | #193 
Kedves Tamás! Tudom, hogy az élvezetnek ára van! A gyári doksi szerint 5000 km-nél tisztítás, 10000- tolópálca csere, 20000-nél a teljes cucc kuka! Ha egyszer tavasz lesz, és ki tudjuk próbálni, majd " mindeki derül ", vagy inkább minden kiderül.
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

tamas2014. jan. 28. 21:29 | Válasz | #192 
Nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre, ilyet még senki nem használt (tudtommal) közülünk. Az élettartamára különösen. Én azt hallottam, nem túl tartósak a görgős variókhoz kèpest. Majd mesélj!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Papp László2014. jan. 28. 20:45 | Válasz | #191 
Kedves Satyapapa! Köszönöm a tanácsokat, a takarítás nem lesz gond. Így szárazon rakom össze, tisztításkor, pedig alkoholos filcel összejelölöm a pálcákat a furatokkal.
A többi meg kiderül?!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

 © satyapapa2014. jan. 28. 19:43 | Válasz | #190 
A JCosta rendelkezik néhány hátrányos tulajdonsággal,Pl eléggé koszol a kopásból kifolyolag..A hagyományos görgökkel ellentétben jóval gyakoribb tisztitást igényel.A támasztó harangon is látható lesz a kopás folyamata.
A zsir önmagában nem old meg semmit.Rövidtávú hatása van csak..A zsir egyébként összeszedi a lemorzsolódó részeket és ez idövel lerakodhat a nyompálcákra,ezért a fészekben kikeményedhet.
Szerelés-tisztitás esetén ügyelni kell,hogy a nyompálcák a saját helyükre kerüljenek vissza,nemszabad hogy felcserélödjenek.
STB
06304373303-vagyok elérhetö

Papp László2014. jan. 27. 19:58 | Válasz | #189 
Sziasztok! Hétvégén elkezdtem, az évi karbantartás mellet a gép combosítását is. A Carpimototól vettem egy komplett szettet: JCosta tuning variót, Mitsuboshi szíjat és 5 pofás kuplungtárcsát. Nem jutottam még az olaj cseréknél tovább, illetve a kuplungtárcsát cseréltem még ki. Ha valakinek lenne tapasztalata abban, hogy a JCosta vario rudacskáit kell-e finoman zsírozni összerakáskor, az nagy segítség lenne. A YouTube-on néztem videókat valaki szárazon rakta össze, valaki vékonyan hőálló zsírral kente be a csúszó rudacskákat???
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

GRISA2013. okt. 01. 21:05 | Válasz | #188 
Koko 140!Köszönöm szépen a beszámolót. Örülök hogy ekkora beavatkozással, sikerült ilyen növekedést elérned. Soha nem a lóerő számít, hanem az új érzés amit nyújt a tunning. Köszönöm a felajánlást, alkalom adtán meghúznám a szarvacskáját., csak fiiiinoooomaaan.

Papp László2013. szept. 28. 07:33 | Válasz | #187 
A ku....va telefon javíthat a moci helyett mozi lett.....
Jó hír pedig, hogy a termék jelenleg 1020.-Ft
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

Papp László2013. szept. 28. 07:27 | Válasz | #186 
Sziasztok!
A termék linkje a Vaterán http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/2_db_double_deck_3w_feher_auto_nappali_feny_lampa_1794893546.html
A csajt úgy hívják, hogy Szabó Réka e-mail címe szrn@pirozit.hu a telóját nem szokta felvenni, most nem is tudom a számát, de az emailekre gyorsan válaszol.
Én azt javasolom 6 párat rendeljetek 5-5 a mozira ( kevesebb nem elég erős ) pár meg tartalék.
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

 © satyapapa2013. szept. 28. 06:46 | Válasz | #185 
Ugylátom alakul a konkurencia AMÁLKÁNAK,,,
annyi lesz nektek,,-
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2013. szept. 27. 22:42 | Válasz | #184 
Oksa! Hánnyá-vessé, szójjá-híjjá!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2013. szept. 27. 22:28 | Válasz | #183 
Meg hányom vetem,szólok/hívlak ha eladom.

tamas2013. szept. 27. 21:29 | Válasz | #182 
Ez nagyszerű!
Akkor kérem szépen az elérhetőséget!

Krisztián, ha Neked nem kellenek azok az elfekvő darabok, szívesen átveszem őket, ne porosodjanak a fiókban haszontalanul...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2013. szept. 27. 20:50 | Válasz | #181 
Lassan egy éve a fiókban hever.. Burgira akartam feltenni,de aztán jött a Vara. Arra meg távfény lesz inkább feldobva. Egyébként tényleg brutális fényereje van a lednek.

Papp László2013. szept. 27. 20:16 | Válasz | #180 
Kedves Tamás!
Úgy gondoltam nem koptatom a billentyűket, ha a téma senkit sem érdekel, de természetesen minden infót szívesen megosztok veletek.
A képek között látható a 3W Cobe led készlet (2Db)amit egyszerűen 12V feszültségről meglehet hajtani, a feszültség szabályzó a led hűtésébe van integrálva. 1 készlet 1200.-Ft/tehát 1 pár.
A led méret 25mm átmérő, a menetes szár 30mm hosszú, 7mm átmérőjű, tehát egy 8-sz furat, én tettem alá ferdére vágott folyamatosan vastagodó, vastag falú gumicső darabot, hogy lehetőség szerint az idom hajlását kompenzáljam és a ledek előre világítsanak. Az elektronika annyi, hogy a lámpa 12V betápját elvágtam a bejövő oldalra egy jó minőségű csokiba bekötöttem a ledek "+" sarkát, a "-"-ot testeltem, az elvágott végeket forrasztott kötéssel kitoldva a gyújtás kapcsolóhoz felfúrt 12V 25A kapcsolóra kötöttem.
Így a motor indítása után a nappali fény felkapcsol, a tompítottat pedig, sötétedéskor használom csak.
A ledes csaj elérhetőségét igény szerint megadom, de a Vaterán ti is megtalálhatjátok, a ledek szállítása 2-3 hét Kínából, kb 2900.-Ft., tehát érdemes többet rendelni úgy jobban megéri.
Kérdezzetek, ha valamit kifelejtettem!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

tamas2013. szept. 27. 17:27 | Válasz | #179 
Klafa.
Azért meséld már el mi is ez és hol, milyen készletben vetted!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Papp László2013. szept. 27. 09:58 | Válasz | #178 
Sziasztok! Ha jól emlékszem valaki érdeklődött nappali világításról "ami jó is!".
Én úgy gondolom találtam megoldást, elfogadható áron. Csináltam néhány képet, amelyeket itt megtekinthettek: https://plus.google.com/communities/109529006092257358327
Üdv a Csapatnak!
Széles utat, minden motorosnak!
Honda V30 Magna V4 (1985)

 © koko1402013. szept. 27. 06:50 | Válasz | #177 
Állítólag pontos adatok szerint 14.8 gramm.

Ifj. Posta Sándor2013. szept. 26. 19:19 | Válasz | #176 
15
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

tamas2013. szept. 25. 22:02 | Válasz | #175 
Passat már irta Neked szepember 14-én a 400-as topicban a #1497-es beírásában...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2013. szept. 25. 18:44 | Válasz | #174 
A gyári görgö hány grammos a 400-as nál???
06304373303-vagyok elérhetö

 © koko1402013. szept. 25. 08:37 | Válasz | #173 
Szia Grisa!
Én maximálisan elégedett vagyok az eredménnyel, nagyon tetszik.
Sutyi barátunk rakott a gyári görgők helyet egy 14-g.os görgőt, a rugó alá pedig kb 4-5 mm-es speckó kis alátétet. Az eredményt nehéz elmondani mert azt érezni kell, gondolom ezzel te is így lehetsz. (de azért megpróbálom)
A fordulat egy kicsit magasabb lett ezáltal más tartományban dolgozik az ERŐ. Szerintem sokkal dinamikusabban lehet vele elindulni, és bármely sebességtartományban vagyok érezhetően jobban ugrik, a végsebességét nem próbáltam de a Sutyi elmondása szerint valamivel kevesebb lesz. A fogyasztásról pontosabb mérésem még nincs de kb 0.5 litert +- lehet számolni attól függően, hogy hogy húzod neki. Remélem valamennyire sikerült képet adni a dologról, sajnos nem vagyok nagy műszaki ember. Alkalom adtán esetleg ki is tudod próbálni.
Üdv: KOKÓ

GRISA2013. szept. 22. 12:09 | Válasz | #172 
Kérdezném Koko140- től hogy milyen lett a Maja a tunning után? Milyen változásokat tapasztalsz és mennyiben befolyásolta a fogyasztást?

 © Mr. Majesty2013. szept. 15. 22:12 | Válasz | #171 
Üdv Srácok. Kipufogót szeretnék cserélni a majesty 250 DX-emen. GSX-R vagy Bandit gyári kipufogóban gondolkozom. Érzékelhető lesz a különbség?
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © Szomjas2013. máj. 30. 11:27 | Válasz | #170 
Gyári maxirobogók gyorsulása: Link

A maja klub német nagykövete. ;)

 © Herold2013. márc. 15. 12:54 | Válasz | #169 
Én is ilyesmivel próbáltam és simán az én ügyetlenségem lehetett az oka, hogy nem jött össze. ezért mielőtt nagyobb bajt teszek áttértem mezítlábasabb módszerre.
Láttad, nem látszik semmi rombolás az óra körül.
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2013. márc. 15. 12:29 | Válasz | #168 
Jól írtad, létezik ilyen szerszám és nekem valóban működött is a dolog.
Az enyém is hasonló mint ez itt, csak az Bristol... Ebben a készletben is van 51mm-es szerszám.
Természetesen ha olyan helyre rakod, megbillenhet a szerszám, nekem jól sikerült a művelet és az óra nagyon jól mutat.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Herold2013. márc. 15. 09:28 | Válasz | #167 
Szia!
Én nekiláttam körkivágóval (bocs, ha nem így hívják) Tamás tanácsára, de az egyenetlen felület és a nehéz rögzíthetőség miatt egy csodás ovált karcoltam az idomba...
Így szépen, rajz után vékony fúróval körbefurkáltam és vékony reszelővel addig közelítettem a kör felé, amíg bele nem fért a műszer...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

Ga-Bika2013. márc. 15. 09:23 | Válasz | #166 
Sziasztok. Vettem egy voltmérőt a majába. 52-es beépítő furat kell neki. Érdekelne ki, mivel, és hogyan fúrta, vágta, ki a helyét a műanyag burkolaton. Válaszokat előre is köszi.

 © Nagy Csaba2013. feb. 01. 20:21 | Válasz | #165 
Sziasztok! Valaki esetleg tudna abban segíteni hogy hogy kell bekötni egy 3sarus vízhófok merőt? 33 , 30 és M jelzések vannak a sarukon!
Nem értem miért mozdul ki pólustól függően a mutató.Ha még nincs jel csak áram!

ZsViktor2013. jan. 13. 22:01 | Válasz | #164 
Adminisztrátor, fórum moderátor

 © Mr. Majesty2012. máj. 21. 11:19 | Válasz | #163 
Matrica, tuning alkatrészek
Autós Pavilon 4 tigris piac.
tel.:06303187979. nagyon olcsó!
Az őrangyalod kísérjen utadon, bármerre is jársz....

 © satyapapa2012. ápr. 25. 19:01 | Válasz | #162 
tehát ha mód van rá akkor a kiömlö (belsö)füstcsövet 30-35mm átméröre cseréld ,a hossza (furulya) 16-18cm hosszura vágd ,és az oldalába 6-os furatokat csinálj kb a furulya fele hosszáig,90fokonként -(körbe)- 2cm re egymástól (tehát összesen 16-20luk).És végül a furulya belsö 30-35mm nyilását szükitsd kissé le kb 20-25mm-re
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2012. ápr. 25. 15:17 | Válasz | #161 
Jó lakatos és próba szerencse.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

csiGABIga2012. ápr. 24. 22:54 | Válasz | #160 
És a hangoláshoz ötlet?
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

 © satyapapa2012. ápr. 24. 21:15 | Válasz | #159 
A kipufban a furulya hossza és átméröje ,majdnem ugy müködik mint egy mélyláda reflex csöve,
06304373303-vagyok elérhetö

csiGABIga2012. ápr. 24. 21:01 | Válasz | #158 
Lassan csak összejön az infó a kipuff alakításról.
Még egy kicsit várok, hátha jön egy két ötlet, aztán "megtámadom" az ötletadókat...
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

tamas2012. ápr. 24. 19:52 | Válasz | #157 
Tácsi Gabi csinálta, hogy esztergált (mondjuk az DX dob volt asszem) egy olyan betétet, ami a dísz és a kipufogócsővég közé került.
Szép kellemesen mély hangja lett és a csavarok segítségével bármikor visszaalakítható volt a dob gyárivá.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2012. ápr. 24. 15:14 | Válasz | #156 
Hát az egyik "jó megoldás ha a kipuf végén a nyilást(furulyát) nagyobra veszed,,,kb 10-15milivel..A szerkezetbe némi folytás azért maradjon mert a kipufogó szelep "folytás "nélkül" esetleg tulmelegedhet,,(?)
06304373303-vagyok elérhetö

GRISA2012. ápr. 23. 23:07 | Válasz | #155 
Most lenne rá lehetőséged, hogy egy kicsit növelj még a teljesítményen is, nem csak a hangzásán. Csak éppen a tököm tudja hogy mit kell hozzá tenned. Tom barátunk a nagy tudora a kipufogó átalakításoknak, valahogy szóra kellene őt bírnod.

csiGABIga2012. ápr. 23. 19:46 | Válasz | #154 
Na!
Veletek aztán kivagyok segítve...
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

Feco2012. ápr. 23. 19:19 | Válasz | #153 
A cselló tovább ég!!
Motor után,első a család legyen!

Fáy Tibor2012. ápr. 23. 16:06 | Válasz | #152 
Gabi! Ne furulyát hanem tubát tegyél bele, annak mélyebb a hangja!
Tyti

csiGABIga2012. ápr. 23. 12:30 | Válasz | #151 
Tisztelt hölgyek és urak!
Sikerült beszereznem még egy gyári kipufogót a mocimhoz.(96-os évjárat)
Úgy gondoltam, hogy mivel nem igazán akarom a gép külsejét megváltoztatni - és így lehetőségem van a gyári eredetit műszakira megtartani - ebből a kipufogóból csinálok egy "tuning" kipuft.
Kérnék ötleteket, hogy mit szedjek ki, ill tegyek bele, vagy növeljek meg benne? Gondolok itt cső átmérőre, kőzetgyapotra stb. Esetleg méretek..
Külsőleg szeretném ha igazándiból nem változna meg a dob -max a vége- hogy ne kelljen semmi alakítást végezni a felszereléshez. Egyedül azt szeretném csak, hogy egy kicsit kellemesebb, mélyebb hangja legyen és a végsebesség 200-ra nőjön.
Na jó a végsebességnek nem kell nőnie.
"Ne felejtsük el, hogy amikor seggbe rúgnak, egy lépéssel előbbre jutunk!"

tamas2011. dec. 01. 14:50 | Válasz | #150 
Megyek a CVT rovatba, barátkozni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2011. dec. 01. 14:42 | Válasz | #149 
Barátságtalan a hozzászólásod!
Ennek örömére én is be fogok szerezni egy tartalék szíjat!
1996-os Majesty 250

 © Kiss Róbert2011. nov. 30. 23:32 | Válasz | #148 
Sziasztok!
Athéna nekem is csinált olyat hogy 4000 km után odalett!!!! Most Malosit nyúzok én is még hibátlan!

Sanci2011. nov. 30. 11:57 | Válasz | #147 
Köszönöm
Ha egység van, nincs kétség!

Feco2011. nov. 29. 21:06 | Válasz | #146 
Motor után,első a család legyen!

Ga-Bika2011. nov. 29. 20:20 | Válasz | #145 
Remélem a Malossi szíjjal nem lesz ilyen gond, mert pont ma raktam bele.

TopJoe2011. nov. 29. 16:29 | Válasz | #144 
Nos ennek a gyertyapipa herélésnek utánanézek,ez érdekes. Bár szerintem a pipák sem egyformák ohmilag.
Mindenesetre az autómban már 75 ezer km-t tett meg az iridium gyertya, egyszer vettem ki 3 éve kiváncsiságból.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © satyapapa2011. nov. 29. 16:09 | Válasz | #143 
Én alább leirtam hogy csak milyen tipusu gépeknél,van haszna,,Mivel ez egy összetett rendszerre vonatkozik.Nyilván csak akkor tud tökéletesen müködni ha a hozzá tartozó többi alkatrész is alkalmassá teszi erre.-
ÉSMÉG
Most tudatták velem hogy az athéna varió szijnak visszavonták a gyártását nagyrobogók esetében,(150ccm felett!?))mert teljesen váratlanul és futásteljesitménytöl függetlenül szakadtak ell.
06304373303-vagyok elérhetö

Ifj. Posta Sándor2011. nov. 29. 15:21 | Válasz | #142 
A "szomjazzuk a tudást" kifejezésben érzek némi iróniát, főleg ha kicsit jobban megnézzük a nickedet.
Adminisztrátor, Fórum moderátor.
e-mail: psutyika@gmail.com

 © Szomjas2011. nov. 29. 13:22 | Válasz | #141 
Szia Béla! A konkrét tapasztalataidat is szívesen olvassuk építő jelleggel,mert mi is szomjazzuk a tudást. Ne tartsd magadban,ha már ez mindannyiunk hasznára válik! Köszönöm szépen.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © adamfzr2011. nov. 29. 13:09 | Válasz | #140 
Tuning, na.

 © adamfzr2011. nov. 29. 13:08 | Válasz | #139 
Nekem csak a dobféket kéne gatyába rázni, meg az üléspozíciót magamra szabni... Ez is runing (hangolás-magamra éppen) úgy fest, nem nagyon ugrálnak a robiért úgysem...


[1] 2 3

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől