|
|
|
© sunes20 | 2010. júl. 12. 21:09 | Válasz | #500 |
igen vilanyszerelo vagyok de nem a eroségem a elektronika ,valahol írtad hogy mivel lehet feloldani aszt a anyagot amivel orginál be van ontve a feszszabályzo -hol lehet ilyesmihez hozájutni? En slovákiábol vagyok Párkány
| |
2010. júl. 13. 19:08 | Válasz | #501 | |||
Guszti! csupan erdeklodes,sikerul valamit alkotnod a fesszabalyozommal?Kezd nem sokat tolteni es furcsan mukodni a mostani is.
| |||
|
© SPOILERES | 2010. júl. 13. 19:29 | Válasz | #502 |
akkor rálépek gyorsan mégcsak félig van szétszedve de holnap már többet tudok mondani | |
© SPOILERES | 2010. júl. 13. 19:30 | Válasz | #503 |
párkány az jó hej az anyag az metil-etil-ketonnem tom hol lehet kapni nálunk a cégnél van | |
2010. júl. 13. 19:48 | Válasz | #504 | |||
Guszti,koszi.Ha lehet az ellenallasokat epitsd bele.Mostani is valtoztatja a feszt es idegesito.kosz.
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. júl. 13. 19:56 | Válasz | #505 |
Mindent belerakok Csak összecsaptak a fejem felett a felhök | |
2010. júl. 13. 21:50 | Válasz | #506 | |||
Csak nyugodtan,azert nem rogton kell.
| |||
|
© sunes20 | 2010. júl. 14. 20:54 | Válasz | #507 |
no akor korbe kell néznem valahol a laborok kornyékén mert uzletben nem kaphato
| |
© SPOJLERES | 2010. júl. 15. 00:22 | Válasz | #508 |
Esetleg neten Mert méregengedéjes Akárkinek nemadnak | |
© Kiss Róbert | 2010. júl. 19. 23:01 | Válasz | #509 |
Halihó! Lenne 1 kis problémám! x-max 250, össze égett a generátorból kijövö 5 vezetékböl 3, teljesen 1 szinüek! Elvileg ugyan az a blok mint a mi 250-eseink! Vki esetleg tudja melyik vezeték hova megy és mekkora áram megy rajta??? Esetleg GUSZTI!!! |
© sunes20 | 2010. júl. 23. 20:14 | Válasz | #510 |
sziasztok no ma sikeresen megvetem a feszszabályzot 2626 HUF be is instaláltam és rá mértem álando 14V ad de elégé melegszik legalábis szerintem de meglehet hogy a orginál is hisz jokora huto bordákal van ellátva ,de a multkori fustolés után benem van a félsz
| |
© Kiss Róbert | 2010. júl. 23. 20:59 | Válasz | #511 |
Szisztok! Én tettem rá 1 hütö ventit!!! Számitogép venti! | |
2010. júl. 23. 21:30 | Válasz | #512 | |||
na Robi utánanéztem, kb 95-100 v körül jön ki a generátorból fesz. A 3 egyforma kábel a generátoré, a másik 2 vszinű vékonyabb is ( de nem biztos)a gyújtás jeladóé.Viszont ha generátor leégett az nem olcsó,de szokták javitani is.
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. júl. 23. 22:25 | Válasz | #513 |
Köszi,de melyik hova megy,és melyiken mennyi jön? Mind a 3 nál ilyen nagy áram jön vajon? A 2 vékony az a gyujtásé azt megtaláltam! | |
© Csokáv | 2010. júl. 25. 18:54 | Válasz | #514 |
Sziasztok kedves Majások. :) Hosszú idő után újra itt. Aki még emlékszik, a 125-ösömön leszedhetetlen volt a kipuff tartó konzol. Nos, a hétvégén sikerült leszedni. Időnként vettem 1-1 új fúrófejet, fúrogattam, anyázgattam, küzdöttem. 6 acélhoz való és 3 kobalt fúrófej tönkretétele után most engedett, és lejött! Szétszedtem, féket cseréltem, stb, és összeraktam. És hogy miért ebbe a topikba írok? Mert amikor megpróbáltam elindítani, kattant egyet, majd megszűnt az "áram". Sem nem világít, sem nem nyekken, sem féklámpa, semmi. Az akksiban van áram, a biztosítékok jók - ezeket kimértem. Valakinek van ötlete? (A fejszével felaprítás az én ötletem, az foglalt. :) ) Ha van tippetek mire mérjek, megmérem.. Köszi előre is. |
2010. júl. 25. 19:37 | Válasz | #515 | |||
Hát ez így elég nehéz,de látatlanba, a biztiket nézném meg.Az akku mellett vannak.
| |||
| |||
2010. júl. 25. 19:52 | Válasz | #516 | |||
Azt írta hogy jók
| |||
|
2010. júl. 25. 20:18 | Válasz | #517 | |||
Meg kell keresni meddig megy el a villany.Ha a bizik tényleg jók akkor követni kell. Ha tudod.Nem könnyű.
| |||
| |||
© sunes20 | 2010. júl. 25. 20:24 | Válasz | #518 |
ha semi sem mukodik akor a 30A biszti ment el vagy a relé ami melette van mert ezek a elsok a aksitol | |
2010. júl. 25. 20:28 | Válasz | #519 | |||
Rá is lehetne bikázni. Biztos hogy jó az akksi? Megvan a megfelelő delej? A fejszével várj még, van láncfűrészem, felviszem... | |||
| |||
© Csokáv | 2010. júl. 25. 21:36 | Válasz | #520 |
Igen, az akksi jó. Csak találomra mértem, pl a sisaktartó mellett jobb oldalon van egy tekercs szerű valami, amiben még van delej, szóval az biztosítékokon még túljut.
|
2010. júl. 26. 05:41 | Válasz | #521 | |||
A doksitárból töltsd le a rajzot aztán módszeresen végig az ellenőrzés.Ha nem csináltál még ilyent mákod lesz ha megtalálod.Ha nem megy szakember...Valszeg középen ment el valami ha minden süket.Sok szerencsét
| |||
| |||
© Csokáv | 2010. júl. 26. 21:47 | Válasz | #522 |
Köszi. Elkezdtem méregetni. A doksiban van egy "rövidzár relé"-nek fordított önálló cucc. (125-ös szervizkönyvben a 104-es oldalon a 6-os számú. Van ilyesmi? |
© SPOILERES | 2010. júl. 26. 22:27 | Válasz | #523 |
az nem az inditőrelé ha a kapcsolási rajzon nem mész el akkor majd letöltöm én is és átböngészem nemsokára cak most összecsaptak a felhők a fejem felett és else tudom hesegetni őket d most lesz 3nap szabadnapom és hátha | |
© Csokáv | 2010. júl. 26. 22:59 | Válasz | #524 |
Nem, az a 13-as.
|
2010. aug. 02. 20:57 | Válasz | #525 | |
Urak, help, alig egy órára a kormányzár helyett parkolóállásra forditottam a kulcsot és totál leszopta az akksit, pedig topjoe-től kaptam.Létezik ilyen, és miért?
|
2010. aug. 02. 21:23 | Válasz | #526 | |||
Üdv. Amúgy rendesen inditott? Jól forgatta? parkolóállásban gondolom égnek valami fények,az meg fogyaszt. | |||
| |||
2010. aug. 02. 21:48 | Válasz | #527 | |||
Bizony, a parkírlámpák az első és a hátsó helyzetjelzők, a rendszámtábla megvilágítás és a műszerfal megvilágítás. Egy óra alatt lemeríti ezeket az akksikat. Tőteni kell...
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. aug. 02. 21:52 | Válasz | #528 |
ki kell cserélni ledesre őket és az már 5 öd annyit se fogyaszt :) |
2010. aug. 03. 14:38 | Válasz | #529 | |
Topi, amugy szuper az akksi, rug rendesen, köszi akkor majd jobban figyelek meddig forditom a kulcsot
| |
2010. aug. 03. 14:41 | Válasz | #530 | |
Guszti, lecserélem, segitesz? ( anyagilag )
| |
© SPOJLERES | 2010. aug. 03. 16:02 | Válasz | #531 |
Jó ird össze mennyi led kell Megrendelem az egyeni.hu rol Pesti gyerek jo árban árulja a ledeket | |
2010. aug. 03. 19:12 | Válasz | #532 | |
Guszti, rendes vagy, köszi de csak vicceltem, sajna én is Dia sorsát járom, most 7végén költözök albérletbe ugyhogy pénz egy szál se főleg nem ilyen luxusra ja meg mivel nem is értek hozzá, gőzöm sincs mennyi és milyen led kellene és ki szerelné be.Majd 1x megejtjük.
| |
© SPOJLERES | 2010. aug. 03. 21:58 | Válasz | #533 |
Na jo pedig nem drága;-) Kb 12ft egy led és egy égő hejére kb 12-24 kell max | |
2010. aug. 03. 23:48 | Válasz | #534 | |
Tehát durván 500ft kijön? és mennyi a ki-be szerelési költség és annyival jobb a hatásfok?
| |
© SPOJLERES | 2010. aug. 05. 16:01 | Válasz | #535 |
Durván az 5w os égő hejett 0.5w
| |
2010. aug. 05. 19:09 | Válasz | #536 | |
mennyi a ki-be szerelési költség,bevállalnád a szerelést?
| |
© SPOILERES | 2010. aug. 06. 09:40 | Válasz | #537 |
csak az égők hejére kell betenni az ujat nem nagy dolog ha szerzel rossz égőt (mert ki vagyok fogyva belőle)megkreálom bele a ledeket | |
© Csokáv | 2010. szept. 05. 17:42 | Válasz | #538 |
Sziasztok! Megint volt egy kis időm nekiugrani a majának. Valami elektromos bajom van: indítanék, akkor a feszszabályzó kattan egyet, és ennyi. Ha leveszem az áramról, újra tudok "kattintani". Olyan, mintha ez egy biztonsági relé lenne, és valamiért lekapcsol. A másodperc törtrészéig kap áramot az önindító is. Az akksi gyengesége esetén csinál ilyet? |
© satyapapa | 2010. szept. 05. 19:43 | Válasz | #539 | ||
Csokáv--ha az akksi gyenge,vagy a pl vezeték oxidált,aakor csinál ilyet.nekem is volt ilyen problémám.fellpucoltam a sarut és a vezetéket.Felltöltöttem az akksit és jó lett.
| |||
|
© Csokáv | 2010. szept. 05. 19:48 | Válasz | #540 |
De jól hangzik. :) Mert akkor valószínűleg csak az akksim döglött meg. Most próbáltam tölteni, és hamar azt írta, hogy tele van (elég profi töltőm van), aztán pár perc múlva már megint 10V volt. Köszi a jó hírt.
|
© satyapapa | 2010. szept. 05. 19:53 | Válasz | #541 | ||
SirMoon-nak van akksija valoszinüleg....Kérdez rá
| |||
|
© SPOJLERES | 2010. szept. 05. 19:54 | Válasz | #542 |
Ja és sav van e az aksiba elég ,mert azt se árt évente ellenőrizni Nekem is épp most kellett meg is csináltam mindkét motoron Aztán kicsi töltés rá | |
2010. szept. 05. 20:11 | Válasz | #543 | |||
Nem akarom SirMoon üzletét rongálni, de nekem (és többeknek is) remek módon teljesítenek az azonos méretű riasztó akksik. Az áruk lényegesen kedvezőbb, csak a saruzást kell megoldani. Bocs Krisztián... | |||
| |||
© satyapapa | 2010. szept. 05. 20:22 | Válasz | #544 | ||
Hát ez is jó megoldás. --1--Azt azonban jó tudni,hogy a riasztók akksija állandó cseptöltéses megoldásra készült,amit a mi generátorunk nem igazán tud. --2-- A riasztok akksi saruja jóval kisseb keresztmetszetü,((un.csuszosarus))ezért az átfojó áram mennyisége is korlátozott,és néha lehetnek inditási problémák ,hidegben pl. Nekem is ilyen riasztóba valo akksim van a majába (vadi ujonnan lett szerelve)és bizony néha ,eddig 4x volt vele gond(Ez évben) Ezt ugy szoktam megelözni,hogy minden hétvégén pár orára ráteszem rendes töltöre. Minderröl a szomszédomban lévö autóvillamossági mühely adott fellvilágositást | |||
|
© SPOILERES | 2010. szept. 05. 21:48 | Válasz | #545 |
igazából ha mindennap használod akkor nem kell csepp töltés ahoz sem a nagy áram meg csak inditózáskor kell max 40-50 Amper 1 másodpercre azt meg kibirja a saru más esetben pl világitás az nem az aksiről megy hanem a generátoról kivéve ha nem jár a motor ha ugy gondolod vehetsz bele tényleg zselést de akkor sztem egy feszmérőt vagy töltés jelzőt tegyél bele pár leddel és akkor tudod követni az eseményeket ha netán gyengélkdne az akksid | |
2010. szept. 05. 22:14 | Válasz | #546 | |||
Nekem már két idényt teljesített, egy problémám volt vele, lecsúszott a saru a "-" pólusról. Semmi különleges kezelést, töltögetést nem igényelt. Tavaly télen benn aludt a motorban amíg be nem jöttek a nagy mínuszok, akkor felhoztam a szobába. Addig csepptöltől szundikált, idefönn a melegben csal szunnyadt a parkettán a sarokban. Két hónap múltán levittem, azóta is tökéletesen teljesít, idén még csak fel sem raktam töltőre egy percet sem. Ez az én tapasztalatom.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2010. szept. 05. 22:30 | Válasz | #547 |
Ez tulajdonképpen nem üzletrontás mert árulhatna ő is zseléset ha akarna Lehet abbol nagyobb forgalma lenne;-) | |
© Csokáv | 2010. szept. 05. 23:37 | Válasz | #548 |
Hány Ah-s biztonságtechnikai akksikat használtok? Ahogy nézem a 125-ösbe a 7,2-es épp nem fér be.
| |
© SPOJLERES | 2010. szept. 06. 06:41 | Válasz | #549 |
Sztem a 6Ah-s vagy a 7.2Ah-s pont befér csak lehet más márkájuba
| |
2010. szept. 06. 08:25 | Válasz | #550 | |||
Nekem 9 AH-s van benne, pont a mérete.
| |||
| |||
© Csokáv | 2010. szept. 08. 19:40 | Válasz | #551 |
Köszi a tanácsokat. Végülis rendeltem a akkudokitól rendes motorba valót. Másnap (ma) itt is volt a futár vele. Feltöltöttem savval, árammal, és beszereltem... És ezután vagy 5 hónapnyi állás után beröffent a Maja. :D Na nem pöccre, de hamar. A lényeg, hogy él. Összerakom, és remélem most már ismét fogom tudni használni. Csak a kipufogót kell valahogy tömítenem rendesen, mert csak egy csavar fogja a blokkra, és kifúj. Ha a kipuff tömítő pasztából adok neki, örülni fog? |
© Szomjas | 2010. szept. 08. 20:40 | Válasz | #552 | ||
Mi történt a másik kipufogócsavarral? Én megpróbálnám megjavítani,ha lehet. Nekem réz alátét van ott,de ha csak egy csavar fogja,akkor nem sokat ér.
| |||
|
© Csokáv | 2010. szept. 08. 20:42 | Válasz | #553 |
Javításban válaszolok, mert észbekaptam, hogy ez már rossz topik.
|
2010. okt. 12. 14:28 | Válasz | #554 | |
Most már szinte biztos hogy valami leszivja az akksit mert kipróbáltam hogy lehuztam mind2 sarut, hagytam pár napig állni a gépet és ma ahogy vissza dugtam, pöccre indult, eddig meg ha rajta hagytam 2 nap állás után már csak nyekergett kicsit és csak bikázva röffent be.Csak most hogy deritsem ki hol a hiba.GELILACKÓÓÓÓ!!!!!!!vagy TOPIIIII, vagy valakiiiiiii ....
|
2010. okt. 12. 15:26 | Válasz | #555 | |||
Talán még Gusztiiiiiiii!
| |||
| |||
2010. okt. 12. 15:35 | Válasz | #556 | |
Köszi Tamás bátya.
| |
2010. okt. 12. 15:47 | Válasz | #557 | |||
De komolyan! Guszti van még nagyon benne. Nem cukkoltalak, de olyan jól jött ki...
| |||
| |||
2010. okt. 12. 17:49 | Válasz | #558 | |||
Húzd le a fezszabályzóról a stekkert és úgy mérj áramot az aksin.Talán...
| |||
| |||
2010. okt. 12. 18:02 | Válasz | #559 | |
Sajna meg kell várnom valaki önkéntest mert mérőm sincs. Tamás, veszem a lapot. | |
2010. okt. 12. 19:35 | Válasz | #560 | |||
Tibi mint emlitettem megyek majd,csak sajnos minden nap be volt táblázva, előre láthatólag szombat délután a a csalási banzáj után tudnék átmenni hozzád egy müszerrel . | |||
|
© SPOJLERES | 2010. okt. 12. 19:36 | Válasz | #561 |
Bocsíka melózok Mindjárt | |
2010. okt. 12. 19:39 | Válasz | #562 | |||
Gusztika! Tibinek nyomjad a tipeket, mit nézzenek végig Lackóval! Feco már adott ötletet, rajtad a sor! Mi szíjja le az akksit 2 nap alatt?
| |||
| |||
2010. okt. 12. 20:39 | Válasz | #563 | |
Lackó, nem sürgetlek csak feldobtam mint témát, hogy ne unatkozzanak itt az urak. de én már Tökölön tökölök ám.
| |
© SPOJLERES | 2010. okt. 12. 21:37 | Válasz | #564 |
Egyes fesszabájzokat töltés relével kötnek be mert a müködési elvükből adódóan akár 5-10-15mA is fogyaszthatnak ez tulajdonképpen nem sok De ha gyengélkedik az aksid már két nap alatt ez is elég Elsőnek töltsd fel az aksit majd jó lenne nyugalmi áramot mérni gyujtás nélkül az aksival sorba Fesszabájzoval és nélküle is Majd irok még |
2010. okt. 12. 23:06 | Válasz | #565 | |
Guszti, ezt az akksit Topitól kaptam az üvegtigris gurin feltöltve tette be induláskor, akkor szombat-vasárnap jó volt és rá 2 napra ( közben állt a moci ) már nem birta belökni, csak bikázva. Most lehuztam a sarut mig nem használom de igy pár nap után is indit, tehát az akksi jó.
| |
© Szomjas | 2010. okt. 13. 08:11 | Válasz | #566 | ||
Multimeternek mindenkinek kéne lennie a szerszámosládába. De tényleg! Ez alap dolog, a próbalámpa modern változata. :)
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. okt. 13. 08:35 | Válasz | #567 |
nem biztos :) mert ilyen alapon akkor tü nek és cérnának is lennie kéne ééés ha valaki nem tudja használni akkor hiába lenne nála ilyen szerkezet :( :( | |
© SPOILERES | 2010. okt. 13. 08:48 | Válasz | #568 |
akkor azt csináld hogy töltsd fel az akkut huzd le a fesszabályzó csatlakozoját és ugy hagyd rajta az aksit vajon 2 nap mulva mi lesz De jó lenne egy nyugalmi áramot mérni rajta amikor az aksi benne van de semmi nincs bekapcsolva , riasztó nincs benne mert egyes riasztók is fogyaszthatnak sokat pl autó riasztók joval többet fogyasztanak mint a motorokhoz valok a lényeg ha áramot mértek először 10 vagy 20 Amperes méréshatárban kezdjétek de itt valószinü nem mutat majd semmit aztán lehet lejjebb menni a 2A-es és vagy esetleg a 200mA es méréshatárba de legyen rajta a fesszabájzó aztán ha van áram lényeges értékü majd huzzátok le a fesszabájzót ha a fesszabájzó amugy müködik de leszivja az aksit akár 10-20 mA ert akkor még mindig be lehet tenni egy töltés relét az ugy van egyes motoroknál bekötve hogy mikor a gyujtást ráadod akkor kapcsolja össze a fesszabájzot az aksival vagyis 12V és valami nagy áramú 16-25 AMPERES lenne jó bele ÉS ugy kell bekötni hogy a gyujtásra kell a tekercsét kötni a munka érintkezőjét meg az aksi és a fesszabájzó közzé ezt van aki utólag megcsinálja a motoron de vannak motorok amikben gyárilag ez van , viszont ha ez benne van ez is egy meghibásodási lehetőség de nem vészes nekem pl a madisonba nem volt vele gondom csak a fesszabájzóval most hirtelen ennyi mérjetek áramot aztán fojtatjuk péntektől délelőttös vagyok | |
2010. okt. 13. 14:50 | Válasz | #569 | |
Riasztó nincs benne bár terveztem, meg is van csak pont ezért is nem lett még betéve a többit majd Lackóval.
| |
2010. okt. 16. 15:49 | Válasz | #570 | |
Guszti, mult vasárnap óta nem használtam a motort le voltak huzva a saruk a héten össz. kétszer dugtam vissza hogy 5-10 percre beröffentsem és ma is gyönyörüen indult többször is pedig minden hosszabb megállásnál, pl. tesco, stb. szintén levettem a sarukat, tehát az akksi tuti jó, ha végig rajt hagytam volna már meg se nyikkant volna.
| |
© SPOJLERES | 2010. okt. 16. 16:45 | Válasz | #571 |
Épp azért kellene megmérni azt a kb 10-20-50 vagy 100mAes áramot kitudja mennyi ami nyugalomban fojik és utána fojtatjuk De hozzátenném még hogy egy jo aksinak kb még a 40-80mA ert is elkell viselnie vagy 2-3 napig Ha nem lesz műszer amivel megmérd akko kűdök neked egyet ha vállalkozol a mérésre:-) | |
2010. okt. 16. 19:56 | Válasz | #572 | |
A szomoru helyzet az hogy minden manuális dologban Lackóra vagy Satyapapára vagy valaki más önkéntesre kell hagyatkoznom de megoldjuk, köszi. - Tudod ez olyan amit fiatalabb koromban anno a discoban sütöttünk el a lányoknál: aki arra várt hogy felkérjék kérdeztem : szeretsz táncolni?- mikor lelkesen bólogatott, tovább kérdeztem - és tudsz is? - na igy vagyok a motorral én, szeretek motorozni de a szerelés meg a többi ....
| |
© passat52 | 2010. okt. 17. 13:02 | Válasz | #573 | ||
Guszti! Csinálnál nekem olyan kötyüt a motorhoz ami 3 voltot ad le?
| |||
|
2010. okt. 17. 19:45 | Válasz | #574 | |
Guszti, mégiscsak kellene egy olyan herkentyű mert a Lackóé nem vált be.
|
© SPOILERES | 2010. okt. 17. 20:25 | Válasz | #575 |
jó de az mire kell neked és mekkora terhelést birjon
| |
© SPOILERES | 2010. okt. 17. 20:27 | Válasz | #576 |
küld el a cimed emailben és holnap vagy holnapután postára adom de azt irtad nem tudsz " táncolni" vagy lacival eggyüt fogjátok :) | |
© passat52 | 2010. okt. 17. 20:33 | Válasz | #577 | ||
6 db ledhez!
| |||
| |||
© passat52 | 2010. okt. 17. 20:34 | Válasz | #578 | ||
Ja eddig 2db 1,5 voltos ceruzaelem müködtette!
| |||
|
2010. okt. 18. 16:08 | Válasz | #579 | |
Mail megy a koreográfián még filózunk
| |
2010. okt. 18. 17:22 | Válasz | #580 | |
Guszti a vodás mailod visszadobta a freemailom lécci küldj egy mailt.
|
© SPOJLERES | 2010. okt. 18. 19:20 | Válasz | #581 |
Küdtem mailt Skype d van | |
© SPOJLERES | 2010. okt. 18. 19:21 | Válasz | #582 |
Küdtem mailt Skype d van |
2010. okt. 18. 19:35 | Válasz | #583 | |
ment a második mail, skype : bertalanti
| |
© SPOILERES | 2010. okt. 19. 17:40 | Válasz | #584 |
Tibi feladtam a müszert amivel megtudjátok mérni az aksin átfolyó nyugalmi áramot majd skypen értekezünk sok sikert | |
2010. okt. 19. 19:52 | Válasz | #585 | |
köszi, mennyi az annyi?
| |
© SPOILERES | 2010. okt. 19. 20:07 | Válasz | #586 |
ha kell neked vagy valakinek 1500 de ha csak mérésre kell akkor majd vissza adod ha legközelebb találkozunk ,nekem még van másik 4 müszer ijen ojan ezt a kocsiba szoktam tartani hogy legyen, de van a motorba is egy AXIOMET AX-MS811 akkora mint egy mobilteló és sokat tud :) sok sikert majd irj mikor méregettek. | |
2010. okt. 20. 14:36 | Válasz | #587 | |
Ma meg is jött a csomag majd Lackóval konzultálunk, nekem igazából nem kell mivel sok hasznát magamtól nem venném.
| |
© satyapapa | 2010. okt. 20. 14:46 | Válasz | #588 | ||
Tibikém-mi a dögvész van a majáddal.Sajna elektronikában kuka vagyok nemtudok segiteni.De majd szoritok.
| |||
|
2010. okt. 20. 14:50 | Válasz | #589 | |
S.P. 2-3 nap állás alatt valami teljesen leszivja az akksit de ha lehuzom a sarukat még 1 hét állás után is pöccre röffen. Most próbáljuk kideriteni.
| |
2010. okt. 20. 14:54 | Válasz | #590 | |
Every body, a t.sco-ban 900.- és 1000.- áron 200A és 300A bikázó kábelek vannak.
|
© satyapapa | 2010. okt. 20. 14:54 | Válasz | #591 | ||
valami ilyesmi régebben volt nekem is .Az autóvillamosságis koma,kicserélte a inditó-leállitó kapcsolot (gázkarnál),meg letisztitot néhány vezetéket és megszünt a nyavaja
| |||
|
2010. okt. 20. 14:55 | Válasz | #592 | |
Remélem nekem sem lesz komolyabb baj.
| |
© Szomjas | 2010. okt. 20. 17:35 | Válasz | #593 | ||
Én is vettem bikázó kábelt autósboltban (!) hasonló áron,de mégis elfüstölt a krokodilcsipesznél. Nem javítottam meg,hanem vettem az építők boltjában 4 mm átmérőjű sodrott rézkábelt kb. 300 ft/m áron. Még csak langyos sem volt azóta a kanóc! Tehát vásárlás előtt érdemes megnézni,hogy a csipeszeknél mijen vastag réz van benne.
| |||
|
© Szomjas | 2010. okt. 20. 17:37 | Válasz | #594 | ||
A réz vastagsága 4mm,a szigeteléssel együtt 7mm az átmérő.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. okt. 20. 18:05 | Válasz | #595 |
hát elektromos szempontból arra az 4mm es vezetékre bőven nem fér rá a 100 amper nem hogy a 200 amit ráirnak de vegyétek meg nyugodtamn mert motorhoz jó ott max 50 amper fojik az én autós bika kábelemen vastagabba vezeték mint a hegesztő trafón vagyis aszem 35 nm | |
2010. okt. 20. 19:47 | Válasz | #596 | |||
foglalkozott már valaki olyannal hogy szerelt de majába fordulatszámmérőt? | |||
|
© SPOILERES | 2010. okt. 20. 19:55 | Válasz | #597 |
én csak maja motoros madisonba tettem 20 ledes ford mérőt meg simsonba digitálisat suzukibanditra 16 ledeset stb mi a kérdés ? | |
2010. okt. 20. 20:06 | Válasz | #598 | |||
ledest nem akarok az nem méz ki jol. lehet kapni a kocsikba utólag beépíthető tuning fordolatszám mérőket, de senki nem tud arra választ adni az üzletekben hogy ezek a fordszám merők jók e egyhengeres blokkhoz.
| |||
|
© SPOILERES | 2010. okt. 21. 11:14 | Válasz | #599 |
a célszerüségnek kell dönteni a legjobb igazából a mutatós ford mérő a digitális gyorsuláskor össze vissza mutat nem követhető de ha kinézel egyet tipus szám alapján és utána tudok nézni akkor talán megmondom hogy jó e a majába vagy ha itt van a kezembe akkor is esetleg ha van adatlapja a boltba kérdezd meg mert tényleg nem mindegy hogy megszakitóshoz vagy elektronikushoz való de van olyan is belőlük amelyik mindegyikkel müködik de ha más nem át alakitható egy kis szerkezettel | |
|
|
|