Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty villamosság
nincs töltése a mocinak mit tegyek??

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 © sunes202010. júl. 12. 21:09 | Válasz | #500 
igen vilanyszerelo vagyok de nem a eroségem a elektronika ,valahol írtad hogy mivel lehet feloldani aszt a anyagot amivel orginál be van ontve a feszszabályzo -hol lehet ilyesmihez hozájutni? En slovákiábol vagyok Párkány

TopJoe2010. júl. 13. 19:08 | Válasz | #501 
Guszti! csupan erdeklodes,sikerul valamit alkotnod a fesszabalyozommal?Kezd nem sokat tolteni es furcsan mukodni a mostani is.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © SPOILERES2010. júl. 13. 19:29 | Válasz | #502 
akkor rálépek gyorsan
mégcsak félig van szétszedve de holnap már többet tudok mondani

 © SPOILERES2010. júl. 13. 19:30 | Válasz | #503 
párkány az jó hej az anyag az
metil-etil-ketonnem tom hol lehet kapni nálunk a cégnél van

TopJoe2010. júl. 13. 19:48 | Válasz | #504 
Guszti,koszi.Ha lehet az ellenallasokat epitsd bele.Mostani is valtoztatja a feszt es idegesito.kosz.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © SPOJLERES2010. júl. 13. 19:56 | Válasz | #505 
Mindent belerakok
Csak összecsaptak a fejem felett a felhök

TopJoe2010. júl. 13. 21:50 | Válasz | #506 
Csak nyugodtan,azert nem rogton kell.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © sunes202010. júl. 14. 20:54 | Válasz | #507 
no akor korbe kell néznem valahol a laborok kornyékén mert uzletben nem kaphato

 © SPOJLERES2010. júl. 15. 00:22 | Válasz | #508 
Esetleg neten
Mert méregengedéjes
Akárkinek nemadnak

 © Kiss Róbert2010. júl. 19. 23:01 | Válasz | #509 
Halihó!
Lenne 1 kis problémám!
x-max 250, össze égett a generátorból kijövö 5 vezetékböl 3, teljesen 1 szinüek! Elvileg ugyan az a blok mint a mi 250-eseink! Vki esetleg tudja melyik vezeték hova megy és mekkora áram megy rajta???

Esetleg GUSZTI!!!

 © sunes202010. júl. 23. 20:14 | Válasz | #510 
sziasztok no ma sikeresen megvetem a feszszabályzot 2626 HUF be is instaláltam és rá mértem álando 14V ad de elégé melegszik legalábis szerintem de meglehet hogy a orginál is hisz jokora huto bordákal van ellátva ,de a multkori fustolés után benem van a félsz

 © Kiss Róbert2010. júl. 23. 20:59 | Válasz | #511 
Szisztok!
Én tettem rá 1 hütö ventit!!! Számitogép venti!

TopJoe2010. júl. 23. 21:30 | Válasz | #512 
na Robi utánanéztem, kb 95-100 v körül jön ki a generátorból fesz. A 3 egyforma kábel a generátoré, a másik 2 vszinű vékonyabb is ( de nem biztos)a gyújtás jeladóé.Viszont ha generátor leégett az nem olcsó,de szokták javitani is.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Kiss Róbert2010. júl. 23. 22:25 | Válasz | #513 
Köszi,de melyik hova megy,és melyiken mennyi jön?
Mind a 3 nál ilyen nagy áram jön vajon? A 2 vékony az a gyujtásé azt megtaláltam!

 © Csokáv2010. júl. 25. 18:54 | Válasz | #514 
Sziasztok kedves Majások. :)
Hosszú idő után újra itt. Aki még emlékszik, a 125-ösömön leszedhetetlen volt a kipuff tartó konzol. Nos, a hétvégén sikerült leszedni. Időnként vettem 1-1 új fúrófejet, fúrogattam, anyázgattam, küzdöttem. 6 acélhoz való és 3 kobalt fúrófej tönkretétele után most engedett, és lejött! Szétszedtem, féket cseréltem, stb, és összeraktam.

És hogy miért ebbe a topikba írok? Mert amikor megpróbáltam elindítani, kattant egyet, majd megszűnt az "áram".

Sem nem világít, sem nem nyekken, sem féklámpa, semmi. Az akksiban van áram, a biztosítékok jók - ezeket kimértem.

Valakinek van ötlete? (A fejszével felaprítás az én ötletem, az foglalt. :) )
Ha van tippetek mire mérjek, megmérem..

Köszi előre is.

Feco2010. júl. 25. 19:37 | Válasz | #515 
Hát ez így elég nehéz,de látatlanba, a biztiket nézném meg.Az akku mellett vannak.
Motor után,első a család legyen!

SirMoon2010. júl. 25. 19:52 | Válasz | #516 
Azt írta hogy jók
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

Feco2010. júl. 25. 20:18 | Válasz | #517 
Meg kell keresni meddig megy el a villany.Ha a bizik tényleg jók akkor követni kell. Ha tudod.Nem könnyű.
Motor után,első a család legyen!

 © sunes202010. júl. 25. 20:24 | Válasz | #518 
ha semi sem mukodik akor a 30A biszti ment el vagy a relé ami melette van mert ezek a elsok a aksitol

tamas2010. júl. 25. 20:28 | Válasz | #519 
Rá is lehetne bikázni. Biztos hogy jó az akksi? Megvan a megfelelő delej?

A fejszével várj még, van láncfűrészem, felviszem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Csokáv2010. júl. 25. 21:36 | Válasz | #520 
Igen, az akksi jó. Csak találomra mértem, pl a sisaktartó mellett jobb oldalon van egy tekercs szerű valami, amiben még van delej, szóval az biztosítékokon még túljut.

Feco2010. júl. 26. 05:41 | Válasz | #521 
A doksitárból töltsd le a rajzot aztán módszeresen végig az ellenőrzés.Ha nem csináltál még ilyent mákod lesz ha megtalálod.Ha nem megy szakember...Valszeg középen ment el valami ha minden süket.Sok szerencsét
Motor után,első a család legyen!

 © Csokáv2010. júl. 26. 21:47 | Válasz | #522 
Köszi.
Elkezdtem méregetni. A doksiban van egy "rövidzár relé"-nek fordított önálló cucc. (125-ös szervizkönyvben a 104-es oldalon a 6-os számú.

Van ilyesmi?

 © SPOILERES2010. júl. 26. 22:27 | Válasz | #523 
az nem az inditőrelé
ha a kapcsolási rajzon nem mész el akkor majd letöltöm én is és átböngészem nemsokára
cak most összecsaptak a felhők a fejem felett és else tudom hesegetni őket d most lesz 3nap szabadnapom és hátha

 © Csokáv2010. júl. 26. 22:59 | Válasz | #524 
Nem, az a 13-as.

Bertalan Tibor2010. aug. 02. 20:57 | Válasz | #525 
Urak, help, alig egy órára a kormányzár helyett parkolóállásra forditottam a kulcsot és totál leszopta az akksit, pedig topjoe-től kaptam.Létezik ilyen, és miért?

TopJoe2010. aug. 02. 21:23 | Válasz | #526 
Üdv. Amúgy rendesen inditott? Jól forgatta?
parkolóállásban gondolom égnek valami fények,az meg fogyaszt.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2010. aug. 02. 21:48 | Válasz | #527 
Bizony, a parkírlámpák az első és a hátsó helyzetjelzők, a rendszámtábla megvilágítás és a műszerfal megvilágítás. Egy óra alatt lemeríti ezeket az akksikat. Tőteni kell...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOILERES2010. aug. 02. 21:52 | Válasz | #528 
ki kell cserélni ledesre őket és az már 5 öd annyit se fogyaszt :)

Bertalan Tibor2010. aug. 03. 14:38 | Válasz | #529 
Topi, amugy szuper az akksi, rug rendesen, köszi akkor majd jobban figyelek meddig forditom a kulcsot

Bertalan Tibor2010. aug. 03. 14:41 | Válasz | #530 
Guszti, lecserélem, segitesz? ( anyagilag )

 © SPOJLERES2010. aug. 03. 16:02 | Válasz | #531 
Jó ird össze mennyi led kell
Megrendelem az egyeni.hu rol
Pesti gyerek jo árban árulja a ledeket

Bertalan Tibor2010. aug. 03. 19:12 | Válasz | #532 
Guszti, rendes vagy, köszi de csak vicceltem, sajna én is Dia sorsát járom, most 7végén költözök albérletbe ugyhogy pénz egy szál se főleg nem ilyen luxusra ja meg mivel nem is értek hozzá, gőzöm sincs mennyi és milyen led kellene és ki szerelné be.Majd 1x megejtjük.

 © SPOJLERES2010. aug. 03. 21:58 | Válasz | #533 
Na jo pedig nem drága;-)
Kb 12ft egy led és egy égő hejére kb 12-24 kell max

Bertalan Tibor2010. aug. 03. 23:48 | Válasz | #534 
Tehát durván 500ft kijön? és mennyi a ki-be szerelési költség és annyival jobb a hatásfok?

 © SPOJLERES2010. aug. 05. 16:01 | Válasz | #535 
Durván az 5w os égő hejett 0.5w

Bertalan Tibor2010. aug. 05. 19:09 | Válasz | #536 
mennyi a ki-be szerelési költség,bevállalnád a szerelést?

 © SPOILERES2010. aug. 06. 09:40 | Válasz | #537 
csak az égők hejére kell betenni az ujat
nem nagy dolog ha szerzel rossz égőt (mert ki vagyok fogyva belőle)megkreálom bele a ledeket

 © Csokáv2010. szept. 05. 17:42 | Válasz | #538 
Sziasztok! Megint volt egy kis időm nekiugrani a majának. Valami elektromos bajom van: indítanék, akkor a feszszabályzó kattan egyet, és ennyi. Ha leveszem az áramról, újra tudok "kattintani". Olyan, mintha ez egy biztonsági relé lenne, és valamiért lekapcsol. A másodperc törtrészéig kap áramot az önindító is.
Az akksi gyengesége esetén csinál ilyet?

 © satyapapa2010. szept. 05. 19:43 | Válasz | #539 
Csokáv--ha az akksi gyenge,vagy a pl vezeték oxidált,aakor csinál ilyet.nekem is volt ilyen problémám.fellpucoltam a sarut és a vezetéket.Felltöltöttem az akksit és jó lett.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Csokáv2010. szept. 05. 19:48 | Válasz | #540 
De jól hangzik. :) Mert akkor valószínűleg csak az akksim döglött meg. Most próbáltam tölteni, és hamar azt írta, hogy tele van (elég profi töltőm van), aztán pár perc múlva már megint 10V volt. Köszi a jó hírt.

 © satyapapa2010. szept. 05. 19:53 | Válasz | #541 
SirMoon-nak van akksija valoszinüleg....Kérdez rá
06304373303-vagyok elérhetö

 © SPOJLERES2010. szept. 05. 19:54 | Válasz | #542 
Ja és sav van e az aksiba elég ,mert azt se árt évente ellenőrizni
Nekem is épp most kellett meg is csináltam mindkét motoron
Aztán kicsi töltés rá

tamas2010. szept. 05. 20:11 | Válasz | #543 
Nem akarom SirMoon üzletét rongálni, de nekem (és többeknek is) remek módon teljesítenek az azonos méretű riasztó akksik. Az áruk lényegesen kedvezőbb, csak a saruzást kell megoldani.

Bocs Krisztián...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2010. szept. 05. 20:22 | Válasz | #544 
Hát ez is jó megoldás.
--1--Azt azonban jó tudni,hogy a riasztók akksija állandó cseptöltéses megoldásra készült,amit a mi generátorunk nem igazán tud.
--2-- A riasztok akksi saruja jóval kisseb keresztmetszetü,((un.csuszosarus))ezért az átfojó áram mennyisége is korlátozott,és néha lehetnek inditási problémák ,hidegben pl.
Nekem is ilyen riasztóba valo akksim van a majába (vadi ujonnan lett szerelve)és bizony néha ,eddig 4x volt vele gond(Ez évben)
Ezt ugy szoktam megelözni,hogy minden hétvégén pár orára ráteszem rendes töltöre.
Minderröl a szomszédomban lévö autóvillamossági mühely adott fellvilágositást
06304373303-vagyok elérhetö

 © SPOILERES2010. szept. 05. 21:48 | Válasz | #545 
igazából ha mindennap használod akkor nem kell csepp töltés ahoz sem a nagy áram meg csak inditózáskor kell max 40-50 Amper 1 másodpercre azt meg kibirja a saru
más esetben pl világitás az nem az aksiről megy hanem a generátoról kivéve ha nem jár a motor
ha ugy gondolod vehetsz bele tényleg zselést de akkor sztem egy feszmérőt vagy töltés jelzőt tegyél bele pár leddel és akkor tudod követni az eseményeket ha netán gyengélkdne az akksid

tamas2010. szept. 05. 22:14 | Válasz | #546 
Nekem már két idényt teljesített, egy problémám volt vele, lecsúszott a saru a "-" pólusról. Semmi különleges kezelést, töltögetést nem igényelt. Tavaly télen benn aludt a motorban amíg be nem jöttek a nagy mínuszok, akkor felhoztam a szobába. Addig csepptöltől szundikált, idefönn a melegben csal szunnyadt a parkettán a sarokban. Két hónap múltán levittem, azóta is tökéletesen teljesít, idén még csak fel sem raktam töltőre egy percet sem. Ez az én tapasztalatom.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2010. szept. 05. 22:30 | Válasz | #547 
Ez tulajdonképpen nem üzletrontás mert árulhatna ő is zseléset ha akarna
Lehet abbol nagyobb forgalma lenne;-)

 © Csokáv2010. szept. 05. 23:37 | Válasz | #548 
Hány Ah-s biztonságtechnikai akksikat használtok? Ahogy nézem a 125-ösbe a 7,2-es épp nem fér be.

 © SPOJLERES2010. szept. 06. 06:41 | Válasz | #549 
Sztem a 6Ah-s vagy a 7.2Ah-s pont befér csak lehet más márkájuba

tamas2010. szept. 06. 08:25 | Válasz | #550 
Nekem 9 AH-s van benne, pont a mérete.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Csokáv2010. szept. 08. 19:40 | Válasz | #551 
Köszi a tanácsokat. Végülis rendeltem a akkudokitól rendes motorba valót. Másnap (ma) itt is volt a futár vele. Feltöltöttem savval, árammal, és beszereltem...

És ezután vagy 5 hónapnyi állás után beröffent a Maja. :D Na nem pöccre, de hamar. A lényeg, hogy él. Összerakom, és remélem most már ismét fogom tudni használni. Csak a kipufogót kell valahogy tömítenem rendesen, mert csak egy csavar fogja a blokkra, és kifúj.

Ha a kipuff tömítő pasztából adok neki, örülni fog?

 © Szomjas2010. szept. 08. 20:40 | Válasz | #552 
Mi történt a másik kipufogócsavarral? Én megpróbálnám megjavítani,ha lehet. Nekem réz alátét van ott,de ha csak egy csavar fogja,akkor nem sokat ér.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Csokáv2010. szept. 08. 20:42 | Válasz | #553 
Javításban válaszolok, mert észbekaptam, hogy ez már rossz topik.

Bertalan Tibor2010. okt. 12. 14:28 | Válasz | #554 
Most már szinte biztos hogy valami leszivja az akksit mert kipróbáltam hogy lehuztam mind2 sarut, hagytam pár napig állni a gépet és ma ahogy vissza dugtam, pöccre indult, eddig meg ha rajta hagytam 2 nap állás után már csak nyekergett kicsit és csak bikázva röffent be.Csak most hogy deritsem ki hol a hiba.GELILACKÓÓÓÓ!!!!!!!vagy TOPIIIII, vagy valakiiiiiii ....

tamas2010. okt. 12. 15:26 | Válasz | #555 
Talán még Gusztiiiiiiii!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2010. okt. 12. 15:35 | Válasz | #556 
Köszi Tamás bátya.

tamas2010. okt. 12. 15:47 | Válasz | #557 
De komolyan! Guszti van még nagyon benne. Nem cukkoltalak, de olyan jól jött ki...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. okt. 12. 17:49 | Válasz | #558 
Húzd le a fezszabályzóról a stekkert és úgy mérj áramot az aksin.Talán...
Motor után,első a család legyen!

Bertalan Tibor2010. okt. 12. 18:02 | Válasz | #559 
Sajna meg kell várnom valaki önkéntest mert mérőm sincs.

Tamás, veszem a lapot.

gelilackó2010. okt. 12. 19:35 | Válasz | #560 
Tibi mint emlitettem megyek majd,csak sajnos minden nap be volt táblázva, előre láthatólag szombat délután a a csalási banzáj után tudnék átmenni hozzád egy müszerrel .
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © SPOJLERES2010. okt. 12. 19:36 | Válasz | #561 
Bocsíka melózok
Mindjárt

tamas2010. okt. 12. 19:39 | Válasz | #562 
Gusztika! Tibinek nyomjad a tipeket, mit nézzenek végig Lackóval! Feco már adott ötletet, rajtad a sor! Mi szíjja le az akksit 2 nap alatt?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Bertalan Tibor2010. okt. 12. 20:39 | Válasz | #563 
Lackó, nem sürgetlek csak feldobtam mint témát, hogy ne unatkozzanak itt az urak. de én már Tökölön tökölök ám.

 © SPOJLERES2010. okt. 12. 21:37 | Válasz | #564 
Egyes fesszabájzokat töltés relével kötnek be mert a müködési elvükből adódóan akár 5-10-15mA is fogyaszthatnak ez tulajdonképpen nem sok
De ha gyengélkedik az aksid már két nap alatt ez is elég
Elsőnek töltsd fel az aksit majd jó lenne nyugalmi áramot mérni gyujtás nélkül az aksival sorba
Fesszabájzoval és nélküle is
Majd irok még

Bertalan Tibor2010. okt. 12. 23:06 | Válasz | #565 
Guszti, ezt az akksit Topitól kaptam az üvegtigris gurin feltöltve tette be induláskor, akkor szombat-vasárnap jó volt és rá 2 napra ( közben állt a moci ) már nem birta belökni, csak bikázva. Most lehuztam a sarut mig nem használom de igy pár nap után is indit, tehát az akksi jó.

 © Szomjas2010. okt. 13. 08:11 | Válasz | #566 
Multimeternek mindenkinek kéne lennie a szerszámosládába. De tényleg! Ez alap dolog, a próbalámpa modern változata. :)
A maja klub német nagykövete. ;)

 © SPOILERES2010. okt. 13. 08:35 | Válasz | #567 
nem biztos :)
mert ilyen alapon akkor tü nek és cérnának is lennie kéne
ééés ha valaki nem tudja használni akkor hiába lenne nála ilyen szerkezet :( :(

 © SPOILERES2010. okt. 13. 08:48 | Válasz | #568 
akkor azt csináld hogy töltsd fel az akkut
huzd le a fesszabályzó csatlakozoját és ugy hagyd rajta az aksit vajon 2 nap mulva mi lesz
De jó lenne egy nyugalmi áramot mérni rajta amikor az aksi benne van de semmi nincs bekapcsolva , riasztó nincs benne
mert egyes riasztók is fogyaszthatnak sokat pl autó riasztók joval többet fogyasztanak mint a motorokhoz valok
a lényeg ha áramot mértek először 10 vagy 20 Amperes méréshatárban kezdjétek de itt valószinü nem mutat majd semmit aztán lehet lejjebb menni a 2A-es és vagy esetleg a 200mA es méréshatárba de legyen rajta a fesszabájzó aztán ha van áram lényeges értékü majd huzzátok le a fesszabájzót
ha a fesszabájzó amugy müködik de leszivja az aksit akár 10-20 mA ert akkor még mindig be lehet tenni egy töltés relét
az ugy van egyes motoroknál bekötve hogy mikor a gyujtást ráadod akkor kapcsolja össze a fesszabájzot az aksival vagyis 12V és valami nagy áramú 16-25 AMPERES lenne jó bele
ÉS ugy kell bekötni hogy a gyujtásra kell a tekercsét kötni a munka érintkezőjét meg az aksi és a fesszabájzó közzé
ezt van aki utólag megcsinálja a motoron de vannak motorok amikben gyárilag ez van , viszont ha ez benne van ez is egy meghibásodási lehetőség de nem vészes nekem pl a madisonba nem volt vele gondom csak a fesszabájzóval
most hirtelen ennyi
mérjetek áramot aztán fojtatjuk péntektől délelőttös vagyok

Bertalan Tibor2010. okt. 13. 14:50 | Válasz | #569 
Riasztó nincs benne bár terveztem, meg is van csak pont ezért is nem lett még betéve a többit majd Lackóval.

Bertalan Tibor2010. okt. 16. 15:49 | Válasz | #570 
Guszti, mult vasárnap óta nem használtam a motort le voltak huzva a saruk a héten össz. kétszer dugtam vissza hogy 5-10 percre beröffentsem és ma is gyönyörüen indult többször is pedig minden hosszabb megállásnál, pl. tesco, stb. szintén levettem a sarukat, tehát az akksi tuti jó, ha végig rajt hagytam volna már meg se nyikkant volna.

 © SPOJLERES2010. okt. 16. 16:45 | Válasz | #571 
Épp azért kellene megmérni azt a kb 10-20-50 vagy 100mAes áramot kitudja mennyi ami nyugalomban fojik és utána fojtatjuk
De hozzátenném még hogy egy jo aksinak kb még a 40-80mA ert is elkell viselnie vagy 2-3 napig
Ha nem lesz műszer amivel megmérd akko kűdök neked egyet ha vállalkozol a mérésre:-)

Bertalan Tibor2010. okt. 16. 19:56 | Válasz | #572 
A szomoru helyzet az hogy minden manuális dologban Lackóra vagy Satyapapára vagy valaki más önkéntesre kell hagyatkoznom de megoldjuk, köszi. - Tudod ez olyan amit fiatalabb koromban anno a discoban sütöttünk el a lányoknál: aki arra várt hogy felkérjék kérdeztem : szeretsz táncolni?- mikor lelkesen bólogatott, tovább kérdeztem - és tudsz is? - na igy vagyok a motorral én, szeretek motorozni de a szerelés meg a többi ....

 © passat522010. okt. 17. 13:02 | Válasz | #573 
Guszti! Csinálnál nekem olyan kötyüt a motorhoz ami 3 voltot ad le?
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Bertalan Tibor2010. okt. 17. 19:45 | Válasz | #574 
Guszti, mégiscsak kellene egy olyan herkentyű mert a Lackóé nem vált be.

 © SPOILERES2010. okt. 17. 20:25 | Válasz | #575 
jó de az mire kell neked és mekkora terhelést birjon

 © SPOILERES2010. okt. 17. 20:27 | Válasz | #576 
küld el a cimed emailben és holnap vagy holnapután postára adom
de azt irtad nem tudsz " táncolni"
vagy lacival eggyüt fogjátok :)

 © passat522010. okt. 17. 20:33 | Válasz | #577 
6 db ledhez!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © passat522010. okt. 17. 20:34 | Válasz | #578 
Ja eddig 2db 1,5 voltos ceruzaelem müködtette!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Bertalan Tibor2010. okt. 18. 16:08 | Válasz | #579 
Mail megy a koreográfián még filózunk

Bertalan Tibor2010. okt. 18. 17:22 | Válasz | #580 
Guszti a vodás mailod visszadobta a freemailom lécci küldj egy mailt.

 © SPOJLERES2010. okt. 18. 19:20 | Válasz | #581 
Küdtem mailt
Skype d van

 © SPOJLERES2010. okt. 18. 19:21 | Válasz | #582 
Küdtem mailt
Skype d van

Bertalan Tibor2010. okt. 18. 19:35 | Válasz | #583 
ment a második mail, skype : bertalanti

 © SPOILERES2010. okt. 19. 17:40 | Válasz | #584 
Tibi feladtam a müszert amivel megtudjátok mérni az aksin átfolyó nyugalmi áramot
majd skypen értekezünk
sok sikert

Bertalan Tibor2010. okt. 19. 19:52 | Válasz | #585 
köszi, mennyi az annyi?

 © SPOILERES2010. okt. 19. 20:07 | Válasz | #586 
ha kell neked vagy valakinek 1500 de ha csak mérésre kell akkor majd vissza adod ha legközelebb találkozunk ,nekem még van másik 4 müszer ijen ojan ezt a kocsiba szoktam tartani hogy legyen, de van a motorba is egy AXIOMET AX-MS811 akkora mint egy mobilteló és sokat tud :)
sok sikert majd irj mikor méregettek.

Bertalan Tibor2010. okt. 20. 14:36 | Válasz | #587 
Ma meg is jött a csomag majd Lackóval konzultálunk, nekem igazából nem kell mivel sok hasznát magamtól nem venném.

 © satyapapa2010. okt. 20. 14:46 | Válasz | #588 
Tibikém-mi a dögvész van a majáddal.Sajna elektronikában kuka vagyok nemtudok segiteni.De majd szoritok.
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2010. okt. 20. 14:50 | Válasz | #589 
S.P. 2-3 nap állás alatt valami teljesen leszivja az akksit de ha lehuzom a sarukat még 1 hét állás után is pöccre röffen. Most próbáljuk kideriteni.

Bertalan Tibor2010. okt. 20. 14:54 | Válasz | #590 
Every body, a t.sco-ban 900.- és 1000.- áron 200A és 300A bikázó kábelek vannak.

 © satyapapa2010. okt. 20. 14:54 | Válasz | #591 
valami ilyesmi régebben volt nekem is .Az autóvillamosságis koma,kicserélte a inditó-leállitó kapcsolot (gázkarnál),meg letisztitot néhány vezetéket és megszünt a nyavaja
06304373303-vagyok elérhetö

Bertalan Tibor2010. okt. 20. 14:55 | Válasz | #592 
Remélem nekem sem lesz komolyabb baj.

 © Szomjas2010. okt. 20. 17:35 | Válasz | #593 
Én is vettem bikázó kábelt autósboltban (!) hasonló áron,de mégis elfüstölt a krokodilcsipesznél. Nem javítottam meg,hanem vettem az építők boltjában 4 mm átmérőjű sodrott rézkábelt kb. 300 ft/m áron. Még csak langyos sem volt azóta a kanóc! Tehát vásárlás előtt érdemes megnézni,hogy a csipeszeknél mijen vastag réz van benne.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Szomjas2010. okt. 20. 17:37 | Válasz | #594 
A réz vastagsága 4mm,a szigeteléssel együtt 7mm az átmérő.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © SPOILERES2010. okt. 20. 18:05 | Válasz | #595 
hát elektromos szempontból arra az 4mm es vezetékre bőven nem fér rá a 100 amper nem hogy a 200 amit ráirnak de vegyétek meg nyugodtamn mert motorhoz jó ott max 50 amper fojik
az én autós bika kábelemen vastagabba vezeték mint a hegesztő trafón vagyis aszem 35 nm

szepi2010. okt. 20. 19:47 | Válasz | #596 
foglalkozott már valaki olyannal hogy szerelt de majába fordulatszámmérőt?
--Széles Utat--

 © SPOILERES2010. okt. 20. 19:55 | Válasz | #597 
én csak maja motoros madisonba tettem 20 ledes ford mérőt meg simsonba digitálisat
suzukibanditra 16 ledeset stb
mi a kérdés ?

szepi2010. okt. 20. 20:06 | Válasz | #598 
ledest nem akarok az nem méz ki jol. lehet kapni a kocsikba utólag beépíthető tuning fordolatszám mérőket, de senki nem tud arra választ adni az üzletekben hogy ezek a fordszám merők jók e egyhengeres blokkhoz.
--Széles Utat--

 © SPOILERES2010. okt. 21. 11:14 | Válasz | #599 
a célszerüségnek kell dönteni a legjobb igazából a mutatós ford mérő
a digitális gyorsuláskor össze vissza mutat nem követhető
de ha kinézel egyet tipus szám alapján és utána tudok nézni akkor talán megmondom hogy jó e a majába
vagy ha itt van a kezembe akkor is esetleg ha van adatlapja a boltba kérdezd meg
mert tényleg nem mindegy hogy megszakitóshoz vagy elektronikushoz való
de van olyan is belőlük amelyik mindegyikkel müködik
de ha más nem át alakitható egy kis szerkezettel


Első ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől