Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 400
Yamaha Majesty YP400

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


 © Konos2009. okt. 20. 18:21 | Válasz | #400 
Megmaradnak a gyári görgök mert nincsenek megkopva kicsit sem.Gyári kontrasztrugó és kisrugó kerül a kuplungba és még szerencse hogy a pofákon is 3mm ferrodol van.:)))Veszek még 2 db légszűrőt azok is 6000ft ba kerülnek darabonként de tavaszra kajak leszervizelt motorom lesz.A hátsó fék az húzós lesz de ki fogom azt is cserélni.Azt birom hogy ha kimegyek a zöldségpiacra a majaval a 50-60 éves nénik és "bácsik" körülálják sőt már simogatták is a vast.Tiszta dili.Jobban tetszik nekik mint egy gyorsasági motor.Nekem is.:))))

 © Konos2009. okt. 20. 18:23 | Válasz | #401 
Háll istennek én meg engedhetem magamnak hogy fenntartsak egy ilyen motort és rendbe is tegyem de ferrarit nem tudnék megvenni és üzemeltetni se.

talicskas2009. okt. 20. 18:31 | Válasz | #402 
Konos!

olvas vissza a 329# oldalra!!!

ha a pénzed ellensége vagy
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © satyapapa2009. okt. 20. 18:34 | Válasz | #403 
Az biztos, hogy a yamaha az minöség.!!!
Itt én csak a kereskedelemre tettem panaszos megjegyzést!!!!!!.A maja 400-as 1 db elsö féktárcsája a márkaboltban 32-ezer ft volt. Egy opel zafira 2db elsö tárcsája 26 ezer ft (és ez már ventilációs tárcsa) 3x annyi anyag van benne mégis olcsob.és elmegy 80ezer km-et..Kihasználnak minket, motorbarátokat!!!.Több mint 4-évig foglalkoztam alkatrész beszerzéssel ,igaz,,autokhoz.Ismerem a haszonkulcsok eloszlását.
06304373303-vagyok elérhetö

talicskas2009. okt. 20. 18:45 | Válasz | #404 
Satyapapa!

amit vettél a 250-re Start autónál tárcsát!!! azért az is alternatíva!!! jó minőség és olcsó reális ár!!

na most itt is lehet majd kapni a 400 hoz, csak utána kell járni....
Én azt mondom, ami látszik már ,hogy nemsokára cserés, akkor utána kell járni piszkosul és a Yamahát elfelejteni ha lehet...

A ferodolozások egyébként nálunk azért minőségi, ezért a kuplung, fék..az sosem lesz vásárolt!!!
csapágyakat, szimeringeket szintén japán minőségűekre lehet cserélni de mégsem a yamaha polcairól...

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © passat522009. okt. 20. 19:11 | Válasz | #405 
Itt a szomszédban azért szerintem barátságosabbak az árak!

http://shop.ebay.at/?_from=R40&_trksid=m38&_nkw=majesty+400
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © satyapapa2009. okt. 21. 06:36 | Válasz | #406 
Passat jól mondja- ÉN A MÁRKA BOLTOK áraival vagyok elégedetlen.Ha ismerünk "egyéb forrást" az jó.A szentendrei Zoli-nak((nem ismeritek)). volt 400-as majája és ö sajnos a márka szerviz-és azok árai miatt adta ell a robogót.Ugyanaz a gyártmányú féktárcsa ami itt 32-ezer.az kint 80-euro.
Az csak nektek és a kapcsolatoknak köszönhetö hogy én tudtam venni 10-ezerér.De nem mindenki ilyen szerencsés.Ahhoz hogy a mi kedvenc 250-400 stb maját jó minöségü alkatrésszel eltudjuk látni bizony szerencse, ügyeskedés, kapcsolat kell,nem pedig MÁRKA szaküzlet-
06304373303-vagyok elérhetö

 © Konos2009. okt. 21. 18:55 | Válasz | #407 
És ha te meg tudod szerelni az további spórolás....:))))

TopJoe2009. okt. 21. 20:19 | Válasz | #408 
Megnéztem én is az atlantichoz az osztrák-német-olasz ebay-t. Minden a felébe kerül,még az eredeti gyári alkatrészek is. Csomagtartómból hiányzik pl.a szövet boritás, itt van eladó villámáras, 99 cent.De jó lenne. Itt nálunk meg..... kereskedők.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © satyapapa2009. okt. 22. 06:28 | Válasz | #409 
Megkéne beszélni,kinek milyen alkatrész kell és akkor ha összejön egy lista ,3-4 fö kimehetne vásárolni.Nagy pénzt lehet sporolni,még ha az utiköltséget is beleszámoljuk.A külföldi alkatrész boltal lelehet emailozni,mi éri meg és mi nem.
Én a Ford-hoz hoztam kintröl sok mindent és nagyon megérte.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Konos2009. okt. 28. 12:32 | Válasz | #410 
Na gyerekek megérkeztek a kuplungrugók.Kicseréltem a kontrasztrugót és a kuplungpofák rugóját is.Felcsiszoltam a ferrodolt összeraktam.A csilingelés megszűnt de a 100km/h körüli gyorsulásnál ugyanúgy felszaladt a fordulat.Szétszedtem megint és beraktam a régi hajtásszíjat és megszűnt a csúszás!!!!!Tehát az új belga hajtásszíj csúszott meg.Méretei pont ugyan azok mint a réginek lemértem.Valamiért felfényesedett az oldala.Lehet azt orvosolni???Csiszoló papírral vagy valami szerrel????

Hagyba Tamás2009. okt. 28. 15:31 | Válasz | #411 
Konos!
Milyen kontrasztrugót raktál be?
Az élet olyan mint a motor, be kell rúgni, különben nem megy!

 © Konos2009. okt. 28. 17:53 | Válasz | #412 
Gyárit vettem bár az valszeg maradhatott volna a régi.A kisrugók viszont tényleg meg voltak nyúlva.

Feco2009. okt. 28. 19:58 | Válasz | #413 
Sajnos szerintem az ilyen szíjjat csak kukával lehet orvosolni. Ékszíjjal már jártam így, sohasem lesz jó.
Motor után,első a család legyen!

 © Konos2009. okt. 29. 05:00 | Válasz | #414 
De mi a szartól ég meg az oldala???A régi szíj a maga megtett 20000km után még mindig jó.Lehet hogy az anyag összetétele más ridegebb keményebb???ugrott 20eft

Feco2009. okt. 29. 07:13 | Válasz | #415 
Valószinüsítem a szöge nem jó, de az anyaga is számít.Előfordulhat az is hogy, a teljes áttételnél leér a tárcsa fenékre. Ezeknek kéne utánnajárni, nem egyszerű.A két szíj magasságát is mérd össze.
Motor után,első a család legyen!

tamas2009. okt. 29. 14:26 | Válasz | #416 
Rendelés útján jutottál a szíjhoz, vagy üzletben vetted? Ha van esélyed cseréltesd ki (már ha találsz valamit ami a gyártásban előforduló hibára utalhatna).
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Konos2009. okt. 29. 16:06 | Válasz | #417 
Yamaha márka boltban vettem.Beszéltem velük azt mondták hogy a beszállító eladott jó sok ilyen szíjjat de eddig nem volt probléma.Vigyem be a motort ők majd szétszedik és megnézik hogy mi lehet a probléma.Gondolom rezsidíjas pénzért.Nem fogják kicserélni majd azt mondják hogy az én hibám mert nem ők építették bele és persze még fizethetek azért mert megnézték.Egyébként a jobb oldali visszapillantó is kibaszik velem.Törött volt mikor megvettem és gondoltam vágatok bele tükröt.Meg is lett 1500ft és bele is tették de ez nem íves hanem sík tükör ezért sokkal kissebb a látószöge mint a gyárinak eredeti méretben mutat ugye mindent.Viszont egy gyári tükör 17000ft.

Feco2009. okt. 29. 17:54 | Válasz | #418 
Akkor marad a tárcsafenékre-leérés.Könnyen kipróbálhatod. A szíj alját krétázd be de ne nagyon, és hajtsd meg a vasat, ha elkenődött a kréta akkor fenékreér.Lehet, hogy valamit elér nagy fordulaton. Kísérletezni kell.Levett dekni full gáz.
Motor után,első a család legyen!

 © tomasz2009. nov. 01. 11:58 | Válasz | #419 
sziasztok.új bejelentkező vagyok.tavasz óta van egy 400-as 2005-ös majám.már rengeteg infót szereztem erről a honlapról. . köszönöm.majd még írok. . .

 © Konos2009. nov. 01. 12:31 | Válasz | #420 
Tomasz te nem véletlenül Csillag Ákos testvére vagy???

 © tomasz2009. nov. 01. 13:56 | Válasz | #421 
jól tudod!

 © Konos2009. nov. 01. 19:29 | Válasz | #422 
Én meg a B.Ákos akivel múlt héten vasárnap beszéltél.:)))))

 © tomasz2009. nov. 03. 19:30 | Válasz | #423 
sziasztok.van valakinek tapasztalata túra plexivel kapcsolatban? most tervezem a gyári lecserélését.én 183 cm magas vagyok.az eredeti arany áron van ,ezért mindenképpen után gyártottban gondolkodom.

GRISA2009. nov. 03. 19:41 | Válasz | #424 
Tomasz! A magasságunk azonos. Én is lecseréltem a gyárit, nem bántam meg. Jól ki fogja a szelet, gyorsabb tempónál is stabilan érzed a gépet, még kamion mögött is. És nyitott állú sisaknál nem ver úgy homlokon a darázs hogy 4 napig egy teknősre hasonlítson a fejed. Utángyártottban is van több lehetőség. Én az

GRISA2009. nov. 03. 19:44 | Válasz | #425 
nem tudom mi történt!!!
Szóval, az F FABBRI t választottam. Nem drága, viszont jó minőségű. Van még a GIVI kicsit drágább, de a gyári tényleg arany árban van.

 © tomasz2009. nov. 03. 19:48 | Válasz | #426 
köszönöm Grisa!ez mennyivel magasabb a gyárinál? a gyári 64 cm.

GRISA2009. nov. 03. 19:52 | Válasz | #427 
Kedves motorszerelő és hozzá értő club tagok!
Ha valaki tudja a választ, kérem mondja meg. miért van az hogy ha OMW nél tankolok, akkor 1000-1100 között van az alapjárati fordulatszámom,ha bárhol máshol akkor 1400 körül?
Miért van az hogy ha rövid távot teszek meg két motor leállítás között ( 1-2-3 km)akkor utána egy darabig, ingadozik az alapjárat illetve lasításnál is ezt teszi? Majd gondol egyet és minden vissza áll a régi kerékvágásba, mint egy swiss óra.

GRISA2009. nov. 03. 19:52 | Válasz | #428 
Kb:18 cm.

 © satyapapa2009. nov. 03. 20:17 | Válasz | #429 
Grisa-a kutaknál kapható benzin,gyakorlatilag a hozzáadot adalékokban különbözik.Ezeket az adalékokat minden motor másként kezeli.A többit majd ellmondom
06304373303-vagyok elérhetö

 © satyapapa2009. nov. 03. 20:31 | Válasz | #430 
Magyarországon jóformán minden benzinkútban a MOL-tól származó üzemanyag van. Így az OMV kútjaiban is. A tartálykocsikba kis flakonokbból kerülnek aztán az adalékanyagok, melyek KÜLÖNBÖZŐVÉ tehetik az üzemanyagok minőségét.
Ezt a rövid cikket a "ÖMV benzinek"-(Google keresö)-- cikkböl másoltam be

06304373303-vagyok elérhetö

GRISA2009. nov. 03. 22:16 | Válasz | #431 
Köszi Papi!Ez oké. Tudom hogy jó kaliberű adalékot tesznek bele,az autóm kevesebbet is fogyaszt belőle. De úgy látszik Masenykám roppant érzékeny erre, hogy az alapjárat nagyságát is befolyásolja. Viszont a rövid távolság utáni alapj. ingadozást apszolut nem értem.

tamas2009. nov. 03. 22:56 | Válasz | #432 
Lehet gond a motorral, ill. a keverékképzéssel. De az üzemanyag komoly szerepet játszik, én szisztematikusan csak azonos kutakon tankolok és a számlákat elteszem. Ki tudja...
Magyarországon csak a Shell forgalmaz saját üzemanyagot hivatalosan. De van tankeros haverom és mesélte hogy látott nem egyszer Shelles kamiont MOL finomítóban... Semmi nem az aminek látszik! Ráadásul ez tuti nem kínai, tehát hamisítvány.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Hagyba Tamás2009. nov. 03. 22:57 | Válasz | #433 
Szerintem a hiba okát nem az üzemanyagban kell keresni, hanem inkább az alapjárat szabályzásnál, mivel az elektronika a fordulatszámot figyeli, és annak fügvényében szabályozza a befecskendezést.
Az élet olyan mint a motor, be kell rúgni, különben nem megy!

 © jasa2009. nov. 04. 10:33 | Válasz | #434 
Én úgy tudtam, hogy éppen az OMV a kivétel, amelyik nem a MOL bezint adalékolja , hanem sajátot hoz be ! Ezek szerint nem így van ? Akkor vajon kinek van saját benzinje ???
Egyébként úgy tudom, hogy "Jó benzinnek" a OMV és Shell számít. (?)
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2009. nov. 04. 10:50 | Válasz | #435 
"Márkafüggetlen" hosszútávú (30 ezer km)tapasztalat túraplexi ügyben:
- ELŐNYÖK: mivel magasabb a normálnál, pl. a bukó tetejéig ér, nincs szél a fejen, szélesebb a normálnál, nincs szél a kézen. Ezzel szemben nagyobb turbulencia miatt a hátadon szívóhatás van. (A tubulencát állítólag lehet csökkenteni a plexin vágott alkalmas méretű és elhelyezési résekkel, erről nincs gyakorlati tapasztalatom.) Továbbá jobban véd az esővel szemben is.
-HÁTRÁNY: sötétben, esőben a szembejövők fénye erősen szóródik a plexin, jelentősen romlik a látás (ez azért ritkán fordul elő.....) Továbbá a köd, pára is lecsapódhat rajta, ugyancsak rontva a kilátást. Ellenjavallat: jól húzd ki magad, ha tudsz csússz hátrább a magasabb hátsó ülésre hogy kiláss felette. Ez persze csak rövidebb távon megoldás....(ez legyen zsiráf, akinek hosszú a nyaka )
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © M. Zoltán2009. nov. 04. 11:02 | Válasz | #436 
Csatlakozom Jasához túraplexi ügyben azzal a kiegészítéssel, hogy a 400-ason pont a szívóhatás csökkentése miatt a plexi aljánál gyárilag rés van. (Mondjuk ezen a résen esetenként betalál egy-két rovar, én tömtem oda egy autómosó szivacsot, így rovarmentesen közlekedem nyitott plexivel is.)
Eső esetén én is kinézek fölötte, ha szükséges. Este csak az öregedő, esetleg karcos plexi töri a fényt, az új még nem (nekem F. Fabbri van).
Az is megér egy misét, hogy ki-hogyan szokta tisztítani a plexit, hogy ne karcolódjon...

 © Konos2009. nov. 09. 15:02 | Válasz | #437 
Hali. Sikerült a problémát megoldani(az egyiket a hokk közül).A hajtásszíjat visszavették és helyette gyári kevlár szíjat vettem persze a különbözetet kifizettem.Ez már nem csúszik meg .

talicskas2009. nov. 09. 16:44 | Válasz | #438 
Konos!

nekem egyszer sikerült a Lacus motorján a szíj cserét kiütni...
nem elsőre sikerült de összejött!!

az a lényeg hétul az aksinál van egy két eres vezeték, ami csatlakozóval össze van kötve....
és ezt a csatlakozót kell 5mp re megbontani....

gyujtáson, anélkül...már nem emlékszem...de hamar sikerült...
jó próbálkozást!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Konos2009. nov. 09. 18:19 | Válasz | #439 
Nekem is ott mondták délután.Gyujtás alatt kell 10mp ig széthuzni.Nos csak egy fehér csatlakozót találok ami egy szimpla fekete vezetéket bont.Azt hiába húzom szét nem történik semmi.Sajnos.Nincs esetleg valahol kép erről hogy lehetne látni mit is kell megbontani???

 © passat522009. nov. 09. 18:55 | Válasz | #440 
Hello Konos!
Ugy olvasom,hogy a Talicskás hátulrol csinálta az aksinál!
Próbáld te is hátulrol és ha elbaxtad kezdheted elölről!:)
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Konos2009. nov. 09. 19:37 | Válasz | #441 
Most már sokkal jobb.:))))))))))

SomTom2009. nov. 09. 19:38 | Válasz | #442 
Esetleg ez segíthet.
angol
Olasz
Ereszd rá a google fordítót!
Nekem így fordította:
"1) Távolítsa el az akkumulátort carterino amely fölött elhelyezett, a hátsó lámpa: nyissuk ki a nyeregből, és az alján underseat rekeszben van két gomb egy kis tüske puncs, centro.Con tolni a csapokat annak érdekében, hogy feltárja a gombokat, majd távolítsa el majd ugyanazon a lyukon keresztül nyomja a carterino belülről kifelé (így kerülöm tönkretenni, felhasználva a szabadba)

2) Ha kinyitjuk az elemtartó van egy dugó a kábel "u", egy klasszikus jumper

3) Tegye a indítókulcsát "ON"

4) Távolítsa el a jumper, és számoljon 5

5) újra shoves a hídon, és kapcsolja ki a képet

6) a riacciensione A fény kialszik kell"
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

SomTom2009. nov. 09. 19:40 | Válasz | #443 
Így elolvasva, hát nem is tudom.
Nézd meg az angol oldalt.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

talicskas2009. nov. 09. 20:41 | Válasz | #444 


Igen amit SomTom küldött itt kell törölni a V-Belt kontroll lámpát
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Konos2009. nov. 10. 08:20 | Válasz | #445 
SIKERŰLT!!!!!!Este 23 kor mentem ki a műhelybe 2 szer mire rájöttem.Most leírom a pontos menetét a dolognak.A szivatás az az hogy mindenhól azt mondják vedd le a hátsó lámpa feletti burkolatot amit ugye a csomagtaró belselye felöl lévő 2db patent(bolha) kiszedésével kezdesz és mikor ezek kint vannak ki tudod pattintani a burkolatot.Ez oké eddig.Inentől mindenki azt mondta hogy van ott egy csati húzd szét gyujtáson és kész.Na ez már sántít mert amit ott találsz csatlakozót nem az ami itt a képen van és azt ugyan huzogathatod.Mellette nincs más csak a világítás biztosíték és egy másik biztosíték tábla.Úgy volt feladom mert az én motoromba nincs más.Jobban megnézve a képet felnagyítva látszik hogy egy kábelkötegből lóg ki az a cstlakozó.Na megint kimentem és belyött a gyanum ugyanis ez a szar az akumlátor mögött a csomagtartó fala és az aksi között mélyen van.Ehez hogy hozzá lehessen férni le kell szedni a hátsó ülést és utána a kapaszkodót hogy teljesen csupasz legyen a motor segge és kilógjon az akumlátor.Ki kell akasztani a gumihevedert hogy meg lehessen billenteni az aksit és akkor ki lehet piszkálni azt a nyomorult csatit.Ha gyujtáson széthúzod lenullázza a napi számlálókat de csak akkor tünteti el a V-Belt ikont ha a széthúzás után 5 másodperc múlva összenyomod.Hát ennyi.Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek és főleg a képet mert anélkül nem jöttem volna rá a dologra hiszen ha nem bontod le csak a végét a motornak akkor nem férsz hozzá a megfelelő csatihoz csak egy másikhoz amit hiába próbálgatsz.Üdv.Konos

 © Zsolt2009. nov. 10. 09:14 | Válasz | #446 
Végre egy korrekt leírás. Amúgy a probléma átlag 2 havonta ismételten előjön az új felhasználóknál.
Zsolt

talicskas2009. nov. 10. 09:44 | Válasz | #447 
Mindenesetre erdekes!!!!!

meret a 2004 Lacus motorjan es a 2006 os sajat evjaruton....
a kabelkotegbol kijovo....mert azert minden kabel kotegbol szarmazik......:))

viszont a mienk legalabb 20-25cm hosszan volt kialakitva a kabelkotegtol.....es az aksit sem kellett bantani, mert siman kenyelmesen megtalalhato....

most legy okos....
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2009. nov. 10. 10:14 | Válasz | #448 
Konos!

milyen evjaratu a motorod???

nagyon erdekes, hogy a Te motorodnal szet kell bontani a hatuljat!!!!!

tenyleg mi eloszor egy benzinkutnal probalmkoztunk es siman a hatso burkolat levetele utan a 'szadban' volt a veetek...azert irtuk egyertelmunek, hatul siman megtalalod...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Konos2009. nov. 10. 11:12 | Válasz | #449 
2006

talicskas2009. nov. 10. 11:35 | Válasz | #450 
Erdekes?????
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Konos2009. nov. 10. 12:16 | Válasz | #451 
Hát nekem kb.6-7cm re lóg ki a kábelkötegből ez a csati úgyhogy lehetett mazsolázgatni mire ki tudtam eléggé cibálni hogy meg tudjam fogni és el se szakítsam.

 © Thavid2009. nov. 13. 09:26 | Válasz | #452 
Sziasztok!

Van egy fura kérdésem:
Van egy 2005-ös évjáratú Yamaha Majesty 400-asom. Imádom ezt a motort, csak örülnék neki, ha lenne benne ABS.
Az újabb verziókban már van, szerintetek lehet utólag szerelni az enyémbe is, vagy az ABS-es fékrendszer teljesen más?

Köszi

Dávid

 © Konos2009. nov. 14. 00:30 | Válasz | #453 
Az fiatalabb évjáratokban sem található meg mindig.Az utólagos beszerelés szerintem nem megy vagy kerül annyiba mnit legalább a motorod.Az ABS az igen komplex dolog .Érzékeli azt a pillanatot a rendszer amikor már megycsúszna a kerék és olyankor egy szelepen keresztül elvesz a fékerőből olaj nyomásból és utána visszazár amint stabil a fékezés.Persze ez tizde-ezred másodperc alatt zajlik le ezért van az hogy emberi kéz vagy láb nem tudná ez megcsinálni.Na jó lehet hogy ezzel tisztában vagy.A lényeg hogy szerintem méregdrága lenne ha egyátalán meg lehetne oldani utólagosan.Egy példa.Nekem sajnos nincsen még kódos kulcsom mert az olaszban maradt.Most próbálják megszerezni de kicsi az esély.Felvilágosítottak hogy addig nincs baj amíg nem próbálják másik kulcsal ellopni a gépememt mert akkor letílt az immobilazer és csak kódos piros kulcsal indítható újra.Ha nincs kb 300000eft az ide tartozó elektronika cserélye!!!!!Most várok ha nincs eredmény akkor hozatok egy programozható kulcsot és azt kell kireszeltetni.Utánna az kiolvassa a kódot és talán jó lessz.Szóval szerintem drága lehet ABS utólag de ez csak az én véleményem.Üdv.

 © sp1szacsa2009. nov. 16. 23:26 | Válasz | #454 
Egy dolgot szeretnék közzé tenni
Yp400 nál tapasztalható e hiba immáron a 5. motornál tapasztaltunk ilyet, a lehajtás egy hézagoló alátétje egy bizonyos sebességnél semleges gázon berezonál ez előszór néha néha utána folyamatosan is képes különleges hangot hallatni a legnagyobb baj az hogy szép lassan elkezdi enni a hajtóműházát.
elméletileg létezik egy módosított cikkszámú hézagoló amit kiegészítettek egy tányéralátéttel ami nem engedi ezt a rezonanciát.Ennek az ára 6500 forint, de még mindig jobb mint a hajtásházat kikezdve ott machinálni vagy új hajtásházat venni hozzá.
Maradok további tisztelettel irányotokban SzaCsa
Aki nem tudja melyik kikötőbe tart, annak semmilyen szél sem kedvez!

 © M. Zoltán2009. nov. 17. 07:27 | Válasz | #455 
Ez az a probléma, ami nálunk is jelentkezett, szerencsére Csaba megtalálta a hiba okát.

 © Konos2009. nov. 18. 17:37 | Válasz | #456 
Üdv.Ki mit tud arról hogy a yamaha visszarendelte a 400 majestykeket mert tipushibaként jelentkezik az üzemanyag rendszer egy tömítésének az eresztése.Nekem most néztek utánna a Kalmár yamahánál.Ők szóltak.Bevittem a moci papírjait garancia levelét és lefaxolták a gyárnak.Most bevihetem hozzályuk a gépet és garanciába kicserélik.nem kerül nekem semmibe.Mondjuk még nem jelentkezett nálam semmi szivárgás de.....

 © Konos2009. nov. 18. 17:41 | Válasz | #457 
SzaCsa.Arról az alátétről beszélsz ami a kuplung harang levétele után jön le?? Az kopik el???

talicskas2009. nov. 18. 19:06 | Válasz | #458 
Konos!

a kuplong mögött van a hajtás dekli és azon belül a fogaskerekek...a fogaskerekek közötti egyik hézagoló alátét...

A Te motorod nem olaszból hozott használt moci????

csak azért kérdezem, mert a visszahívást csak a Magyarországi motorokra gondoltam...
Vagyis gondolván Én (szintén Olasz Import:)) hiába mennék be a Yamahához mert semmi nyoma nincs a szervizeléséről...
Esetleg tudnál majd bővebben infót kérni a pl. X motorszámtól- Y motorszámig kell visszavinni...

kérdezz már utána légyszives!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © passat522009. nov. 18. 19:39 | Válasz | #459 
Hali mind! Ahogy Talicskás irja az Olaszbol hozott mocikra sajnos nem müködik a visszahivás! Én is voltam márkakereskedésben még tavasszal ez ügyben de a magyarorsyági rendszerben sajna nem találják a motor adatait,igy nem foglalkoznak a visszahivással!
Bizzunk abban,hogy nem kell javitani,vagy ha benzinfolyást észlelünk akkor tudjuk,hogy egy tömitő gumigyürüt kell cserélni!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

SomTom2009. nov. 18. 20:05 | Válasz | #460 
EU. Olyan mint a magyar EÜ.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

orpi552009. nov. 18. 20:13 | Válasz | #461 
Igen,létezett ilyen visszarendelés,ha jól emlékszem én 2007.-ben ejtettem meg a tömítéscserét,azt mondták akkor,hogy beszállítói hibából olyan gumitömítés került az üzemanyagszivattyúba,amit old a benzin.
Térítésmentesen kicserélték,de nem örültem annak,hogy szétkapják a motort,mert az idomokat olyan precizen már nem tudták visszarakni,mint gyárilag.
Azótra is ferdén csukódik kissé az ülésem.

 © Konos2009. nov. 18. 20:37 | Válasz | #462 
Olaszból hozott a motorom.Én sok manit hagytam már ott nekeik sisak kabát most veszek nadrágot alkatrészek stb plussz a tulaj lánya nekitolatott az autójával a motoromnak és lezúzzta a sárvédőmet elöl de kapatm helyette újjat (20000ft az a szar).Nekik biznisz van benne mert a gyár kifizeti nekik a teljes költséget csak az volt a lényeg hogy garancia füzet legyen hozzá mégha kinti is a motor.Azt is leinfózták hogy nem lett e kint kicserélve már.Holnap megyek hozzájuk a nadrágért majd rákérdezek hogy nektek is segítenek e de szerintem megoldható.Az igaz hogy nem repesek az örömtől hogy szétkapják de leverem rajtuk ha elbasznak valamit.Egyébként ők segítenek majd a programozható kulcsot is beszerezni

 © passat522009. nov. 19. 19:09 | Válasz | #463 
Konos! A piros kulcsrol majd számolj be mert éngem is érint a dolog! Sajnos én sem kaptam a motorhoz mikor vásároltam és a kereskedő nem is tudta beszerezni!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

talicskas2009. nov. 20. 12:27 | Válasz | #464 
Konos!

azd kerdezd meg legyszi, fuggetlen attol, hogy kinek mit csereltek, hogy motorszam szerint medtol meddig van a visszahivas...
mert lehet, hogy nem is erint minket...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Konos2009. nov. 20. 13:25 | Válasz | #465 
Yamaha Kalmár 06-62-466-176.Azt montdák tegnap hogy mindenkinek segítenek aki kéri.A lényeg hogy legyen garancia füzet mégha kinti is a motor és a garancia is kinti.

talicskas2009. nov. 20. 19:27 | Válasz | #466 
Nincs szerviz füzetem...

és nem akarok idegenként telefonálgatni. Azért írtam, ha mész hozzájuk, akkor a csekély információra kérdezz rá légyszi...feltéve ha nem nagy kérés.
köszi előre is!!

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

orpi552009. nov. 20. 20:03 | Válasz | #467 
Még a multamból ismerek pár profi közokirathamisítót....Van az a pénz amiért kiközvetítelek...

 © Konos2009. nov. 20. 21:00 | Válasz | #468 
Hé hé!!! Nem azt mondtam hogy nem kérdezek rá de csak a jövő hét közepén megyek oda amikor viszem a gépet a cserére.Ők mondták hogy nyugodtan adjam meg a számukat mindenkinek segítenek .Egyébként ha valamikor már átesett egy majesty ezen a munkán akkor az alvázszám mellé be van ütve egy csillag vagy valami jelzés.Azt kell első körben megnézni.Viszont ha nincs gari levél akkor sajnos fizetős a csere.

talicskas2009. nov. 20. 21:11 | Válasz | #469 
köszi előre is!

alvázszámot írtál, akkor szerinted a táblára jelölnek, vagy közvetlen a vázba??
mi a véleményed??
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Konos2009. nov. 20. 21:14 | Válasz | #470 
Az első kerék mögött keresd .Ott van az aluminium lapkában .(csillag 4552662423 csillag)ott kellene valami jelzésnek lennie.

talicskas2009. nov. 21. 09:39 | Válasz | #471 
ok.
köszi meglátjuk neked mit fognak beütni és pontosan hova...de azért mindjárt megnézem, csak a finom kávémat elnyalom:)
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Konos2009. dec. 01. 12:37 | Válasz | #472 
Eladó 400 majesty gyári doboztartó fém konzol és a hozzá tartozó hátsó ülés támla.17000ft!!!!

Hagyba Tamás2009. dec. 02. 11:05 | Válasz | #473 
Szia Konos! Engem érdekelne a cucc, el tudod küldeni a telefonszámodat privibe, és megbeszélnénk a részleteket?
Az élet olyan mint a motor, be kell rúgni, különben nem megy!

 © Konos2009. dec. 02. 12:19 | Válasz | #474 
küld emailt a barnaarany@freemail.hu ra és akkor küldök képet meg telefonszámot is.

 © Konos2009. dec. 02. 15:46 | Válasz | #475 
Na a mai napon kész lett a garanciális javítás."a tápszivattyú tömítés anyagát nitril-butadién gumiról fluorin tartalmú gumira változtatták,melynek ózon védettsége tartósan fennmarad. A gyári megoldás érintett tartománya: a fent említett megoldást 2007 áprilisától alkalmazzák a gyártósori termelésben. Az megfelelő darabok tartományát az alábiakban jelöljük: YP 400 vázszám SH021-000301-től-014010-...,SH025-000301-től-022195-...,SH051-00301-től-008715-...,SH024-000001-től-000061-...,SH026-000001-től-000172-...,SH052-000001-től-000071-...,SH03Y-000009-től-007612-...,SH03N-000001-től-000601-...,SH04J-000018-tól-0004082-... és az itt felsorolt vázszámok bármelyikének a számbeli következőjét. Valamint YP400A(ABS) SH054-000301-től-001280-...,Érintettek még az YP500-500A modellek is." kb ennyi nincs kedvem azokat is beírogatni.Az alváz számot kell megnézni hogy valamelyik típusba bele esik e.Nem mindegyik szervíz ütött be jelet ha megcsinálta így az nem mérvadó ha nincs .Lehet szűz de lehet hogy javított.Csak a yamahánál meglévő adatbázisban lehet utánanézni hogy egy adott motor volt e már kijavítva mert az tuti regisztrálva van.Üdv mindenkinek remélem tudtam segíteni.

talicskas2009. dec. 02. 19:37 | Válasz | #476 
köszönjük a kimelégítő választ!

majd valamikor bemegyek a Yamahához és megmondom nekik, hogy az általam vásárolt olasz származású motornak elhagytam a szervizkönyvét költözés miatt, és ha van rá mód és lehetőség, akkor a motor olaszországi szervizeését bizonyító adatokat lekéretném.
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Konos2009. dec. 02. 21:29 | Válasz | #477 
Jövő héten jössz szegedre ugye?? TOM említette hogy futár leszel remélhetőleg.:))) Egyébként a szervízbe a fószer aki csinálta a gépet kipróbálta és háll istennek semmi hibát nemtalált.Jó mind motorikusan és jó hajtás ügyileg is(ugye azt felújítottam hehe)Nem húz félre.Egybe van.Viszont mondtam hogy nincs csak 1 kulcsom és kintről nem várható hogy meglesz.Sajnos nem lehet programozható pótkulcsot csinálni mert ahoz is kellene a piros mesterkulcs vagyis amíg nem veszítem ezt ell addig megy a gép.Ha cserélni kell minden ehez tartozó elektronikát az ma néztük meg 388.000ft!!!!!Most a kereskedő akitől vettem megpróbál a kinti kereskedőtől elkérni egy totálkáros majesty komplett csere elektronikáját kulcsokkal együtt a mostani kulcsok hejett mert az az ő saruk.:)))Hihetetlen rendes csóka pedig pár hónap eltelt mióta megvettem.

talicskas2009. dec. 02. 21:53 | Válasz | #478 
az hogy jövőhét, az nem biztos, egyébként ma voltam Szegeden...
ha megyek elötte lévő nap du. tuddom majd meg, és egyeztetünk telefonon..
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Konos2009. dec. 02. 21:59 | Válasz | #479 
OK.Majd megmutatom a mocit gondolom te teherautóval jössz.

talicskas2009. dec. 03. 09:10 | Válasz | #480 
igen azzal megyek. a mocit meglesem, viszont ha minden igaz akkor elobb lattam a mocidat mint te:))))
ha persze Bajan az Agip kuton ki volt teve!!!! mert ott meg szoktam nezni a Majakat persze ha van kinalat...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Konos2009. dec. 03. 19:19 | Válasz | #481 
Igen ott volt de azóta lett pár polírozás rajta és egy raptor sport dob is .:)))

 © Konos2009. dec. 21. 18:55 | Válasz | #482 
Üdv. nagy a csend.Olvastátok a maxirobogó összehasonlító teszt 1-2-3 mat?? Suzuki burgman 400,majesty 400, T-max 500, honda 400, piaggo 400, meg valamielektromos csoda versenyzett.A majesty nyerte.

Feco2009. dec. 22. 06:26 | Válasz | #483 
Olvastam! A burgiról írt negatívumok volt a legnagyobb meglepetés.
Motor után,első a család legyen!

 © Konos2009. dec. 22. 07:57 | Válasz | #484 
Nekem kinézetre még mindig a burgman a legszebb csak az a mélyen ülés az zavaró lehet.Viszont a maja féke nagyon meglepett.

Bertalan Tibor2009. dec. 22. 09:17 | Válasz | #485 
Konos, hol van az a cikk? Nem találtam.

SomTom2009. dec. 22. 12:21 | Válasz | #486 
Már régebben olvastam a cikket. Ár nélkül a T-Max az arany érmes. :-) Na jó, nem is pontosan az a kategória, mint a többi. Lehet, hogy tényleg közelebb áll a sportmotorhoz mint a robogóhoz. Kisebb a csomagtere mint a Majának, de nagyobb mint amire én számítottam.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © nzsazs2009. dec. 22. 12:45 | Válasz | #487 
http://www.tesztmotor.hu/teszt/motorok-uj-/maxi-robogo-teszt-1.resz.html

 © nzsazs2009. dec. 22. 12:47 | Válasz | #488 
http://www.tesztmotor.hu/teszt/motorok-uj-/maxirobogo-osszehasonlito-teszt-2.-resz.html

 © nzsazs2009. dec. 22. 12:49 | Válasz | #489 
http://www.tesztmotor.hu/teszt/motorok-uj-/maxirobogo-osszehasonlito-teszt-3.resz.html

 © Konos2009. dec. 22. 19:07 | Válasz | #490 
A T-MAX nak brutál az ára!!! 1.700.000ft-tól már lehet kapni gilera GP800 2008 as évjáratban.Az azért sokkal jobb a t maxnál.Szerintem.

 © Zénóka2010. jan. 05. 16:43 | Válasz | #491 
Szerbusztok rég jártam erre :)
A majestym köszöni jól, van bár már a barátom (elkunyizott) tulajdonát képezi, én szervizelem továbbra is, illetve már vissza is akartam néhányszor vásárolni, csakhát nem adja :)
Eddig egyetlen hibája volt, 86 ezernél a fotjtószelep membránja kiszakadt, nem kis munka volt megtalálni, de párezer forintot megért a gyári új alkatrész. Most 92 ezer van benne.
A tmax vs gp800-al kapcsolatban. A tmaxot tartósan próbáltam, a gp800-at tavaly a kakucs ringen az egü-találkozón volt alkalmam fél órát nyüstölni, hát az egyik egy finom gépezet a másik egy hányás. Kitalálhatjátok melyik melyik :) A gp800 futóműve bármilyen szempontból xarabb...nemcsak a tmaxhoz képest, de még egy majesty400 hoz képest is. Valahol a régi burgonya szintjén mozog.
Menni persze megy, csak kanyar ne jöjjön. De 800 ccm-ből még jó hogy megy.

 © M. Zoltán2010. jan. 05. 18:10 | Válasz | #492 
Szia Zénó!

Rég hallottunk rólad. Most mivel gurulsz?

 © Zénóka2010. jan. 06. 11:53 | Válasz | #493 
Egy újabb forma transalppal. Háát nem rossz gép, csak télen hideg van rajta, nyáron meg jön a forróság a térdemre a majestyhez képest. No meg vizes úton... de legalább nem a tökömig, csak a bokámig leszek vizes, de azért zavar. Ülés alatt nincs pakolóhely, és 2-3 decivel többet fogyaszt "zénókastílusban" mint a maja. Mindig azt mesélik, hogy a nagyrobit xar szerelni. Háát, kb ugyanaddig tart egy szelepállítás az eldugott 1 hengeren, mint a v2-n.
Más nem zavar, de maradok (leendő) nagyrobi tulaj :)

 © M. Zoltán2010. jan. 06. 12:06 | Válasz | #494 
Örülök, hogy nem lettél "földönfutó"!

 © jasa2010. jan. 06. 14:51 | Válasz | #495 
Örülök mester, hogy hosszú idő után megint megjelentél !!
- a túraendúró műfaj nekem is tetszik (elméletben) ténylegesen még nem próbáltam...
- mi lesz a köv. nagyrobi, talán Tmax ?
- idén gyere el egy talinkra, ha teheted
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Zénóka2010. jan. 07. 17:30 | Válasz | #496 
A tmax nekem sokat fogyaszt, no meg az ára sem szimpatikus:) Honda forza, vagy egy ennek megfelelő 250-es majesty (még nincs nálunk), vagy a jól bevált yp400 :)
Talin mindenképpen ott lennék ha nem zavarok :)

SomTom2010. jan. 07. 17:32 | Válasz | #497 
Lightosan közlekedve szerintem nem. Jöttem már ki vele 4,2-ből, igaz lett 5,8 is.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © Zénóka2010. jan. 07. 18:00 | Válasz | #498 
Tmax vs majesty között 3-5 deci van. Tudom, hogy az nem a világ, de nekem sok. Én képes vagyok 60-70-el motorozni 100-200 kilómétereket a jó fogyasztás reményében :) Ilyen tempóban majesty 2.9-3.3 között van széltől, hidegtől függően. Tmax meg 3.5-3.7 :)

 © Zénóka2010. jan. 07. 18:01 | Válasz | #499 
Valószínű ha húzom akkor közel azonos a két fogyasztás. 130nál mindkettő 5 körül van. De én nem húzom :)


Első ... 2 3 4 [5] 6 7 8 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől