|
|
|
2011. szept. 08. 12:29 | Válasz | #1 | |||
Megkérek mindenkit, hogy csakis kizárólag a saját bőrén megtapasztalt dolgokat fogalmazza meg. Ne feledjük, hogy ezzel bizonyos gyártók termékeit minősítjük, ami komoly dolog. Az egyén véleménye fontos, de ne legyen sértő és félreérthető. Mindent pontosan, szabatosan fogalmazzatok meg, semmit ne "Gusztisan" mert azokból komoly félreértések lehetnek! Legfontosabb a saját tapasztalat, amit érvekkel illik is alátámasztani. Nem mellékes szempont az sem, hogy ezeket az érveket nem árt bizonyítani! | |||
|
2011. szept. 08. 12:52 | Válasz | #2 | |||
A Futómű-gumi topicban már kifejtettem hogy jártam a Continental gyártó Twist és Zippy márkanevű gumijaival. Egerben a Hadnagy úti gumibörzében vásároltam őket, itt is lettek megreklamálva és kicserélve. A tapasztalataim röviden, de velősen: - A hátulra szerelt Zippy nem melegszik be, már rövidebb egyenes szakaszon is kées annyira kihülni az oldala hogy kanyarokban nem tart. Nekem hamar elkopott, az úttartása bizonytalan volt. - Az előre szerelt Twist már a következő idényben elkezdett kagylósodni, a gumi mintái között ki is repedt. Hideg vizes úton kifejezetten csúszott. Miután visszavittem és megreklamáltam, annak ellenére hogy már egy év telt el szó nélkül kicserélték és új árának 60%-ban beszámították a vásárolt Michelin abroncsba. A gumis szerint is sok reklamáció volt ezzel a szériával. Valószínű, hogy ez a robogó méret pont az a határeset ami ezekre más kicsi, a nagyokra meg még nem elegendő. Jelenleg elől Micheli Sport Pilot, hátul Metzeller gumiabroncsok vannak. Mindkettőt teljes megelégedéssel használom. Több sportmotorral rendelkező ismerősöm is nagy megelégedéssel használja a Continetal abroncsait nagyteljesítményű motorokon. Autón én is használtam, ott is kifejezetten jó volt. | |||
|
2011. szept. 08. 12:55 | Válasz | #3 | |||
A variátoromba vásároltam a szentendrei Keeway márkakereskedésben egy nyomlapot, ami nem több mint 650 km után a csúszkák feltámaszkodási pontjain 0,3mm-es kopást mutatott. a görgők támpontjain is szemmel látható, körömmel érezhet kopások volta ilyen kis táv megtétele után. Ezt sem használom többet. Igaz hogy a gyári árából 10 ilyet vehetek, de 10x szétszedni és még így is kevesebbet használni, szerintem nem komoly dolog... | |||
|
© Wiking | 2011. szept. 30. 08:59 | Válasz | #4 |
WeeRubber Gumiabroncsok! Sajnos nincsenek jó tapasztalataim ezzel a márkával kapcsolatban...Noha csúszi nem csúszik sem vízben sem szárazon...legalábbi sz ami nekem van, viszont rettentő gyorsan kopik! A gumi 5000km-t sem bírt ki! Még ez van a motoron, mert jelenleg nincs rá keret, de már cserehatár alatt van jócskán :( Nyár elején lett felszerelve, előtta a 125-ösömön volt, de azzal talán pár 100km-t volt használva. Mindent összevéve nem túl drága gumi, de inkább veszek bontott és még jócskán használható gumit ennyiért... |
© Gazsi | 2011. szept. 30. 17:22 | Válasz | #5 | ||
Helló Viking! Én is most vettem meg az új abroncsokat. Nekem hátul Heidenau K61-es erősített volt felszerelve, nagyon elégedett vagyok vele, kb. 10000 km van a gumiban és még legalább 50%-os. Sajnos valószínűleg valahol gödröt foghattam, mert egy helyen hosszában megrepedt. Elől a Tamás által említett Conti Twist volt, de teljességgel megerősítem az általa elmondottakat. Azért kellett csak lecserélnem, mert nekem is kagylósra kopott ettől rettenetesen zúgott menet közben. A választásom ismét A HEIDENAU k61 lett. Nem a legolcsóbb gumi, mert 13-14 ezer körül van darabja, de a tesztek is azt igazolják, hogy hosszú távon megtérül. | |||
| |||
© Wiking | 2011. okt. 03. 12:18 | Válasz | #6 |
Heidenauról én is csak jókat hallottam. Nekem a K66 tetszik. 4évszakos gumi, és hóban isajánlják.A már említett weerubber gumim is egész jó volt hóban is, de ne igazán tartós ugye..
| |
© satyapapa | 2011. okt. 18. 20:07 | Válasz | #7 | ||
Akira zárt,felnyilós bukosisak,plexijének pocsék a rögzitése.maga a sisak nemrosz,
| |||
|
2011. okt. 21. 15:16 | Válasz | #8 | |||
7-12ezer Ft körüli Motowell sisakot nem ajánlok senkinek! Kb másfél év után magától szétesett, pedig vigyázva volt rá! A nyakánál széttöredezett a gallér, a bélés nem volt kivehető, a szellőzők már új korában is rosszul záródtak, ezért ha megjött a hideg, nem lehetett a süvítést elviselni. Kezdő sisaknak elment.. Most felnyithatós HJC Sy-May van,amit Ausztriából hoztak. Sokszor kell hozzá 2 kéz, hogy lecsukáskor bepattanjon mind a 2 oldali rögzítő. A menetszél dübörög benne! Nem tudom, más sisak is hangos-e, de a Motowell is hangos volt már 50-nél is. A csattnál mindíg kilazul a pánt, mivel olyan selymesre gyártották és persze mindkettő párásodik ezerrel. | |||
|
© baranyai.imre | 2011. okt. 21. 15:37 | Válasz | #9 |
Én nemrég vettem egy Caberg Rhyno sisakot, kényelmes, pontos mindene, de még ez is zajos egy picit, de nem vészes. Na jó nem offolom tovább a topicot, nem tudom igazán hová illik ez.
| |
2011. okt. 28. 20:27 | Válasz | #10 | |||
Nekem Motowell FU2-es sityakom van. Felnyithatós az áll része. Hideg reggeleken 50 alatti tempónál tud párásodni, bár nem veszélyesen (eddig). Az áll rész lecsukásához két kéz kell, de lehet, hogy némi síkosító segítene rajta. Szerintem az árához képest 14500-15000 nem rossz. | |||
|
2012. jan. 05. 09:20 | Válasz | #11 | |
Kedves elektromosságot kedvelő klubtársak. December végén, egy kis pakolgatás közepette, fejest ugrott a lépcső tetejéről hőn szerettet szivargyújtós autós hűtőtáskánk. Régi megbecsült, mondhatni,családtag volt már. A fogantyúja ripityára, a tárolórésze helyenként tört. Az elektromos része sértetlen maradt. Sajnos ebből kuka lesz, viszont ha valakit érdekel a tetőbe szerelt szivargyújtó dugó, mini hűtő ventilátor,hűtő panel, így komplett tetőstől, annak nagyon szívesen térítés mentesen felajánlanám. Ami működik, nem szeretem ki dobni. |
2012. jan. 05. 11:05 | Válasz | #12 | |||
Ne dobd ki meghegesztem, ha mindene megvan.
| |||
| |||
2012. jan. 06. 08:37 | Válasz | #13 | |
Köszi Fecókám. Ha van rá lehetőség és meg tudod menteni, akkor nem dobom ki. Ha nem kell a motor rész senkinek, akkor hátha tudsz belőle még útitársat varázsolni. Köszönöm szépen. Gelsére viszem.
|
2012. jan. 06. 09:05 | Válasz | #14 | |||
Itt majd megsasoljuk a részleteket, de ha esetleg van lehetőség valahogyan előbb is eljuttathatod.Hétvégén beszélek én is a kisebbik fiammal hátha el tudja hozni!!Ne dobd el a legkisebb darabját sem.
| |||
| |||
© satyapapa | 2012. feb. 29. 19:53 | Válasz | #15 | ||
van olyan nyomatékkulcs piacokon amit 5ezer ft körül árulnak.Vigyázzatok mert megbizhatatlan,pontatlan. Fellehet ismerni arrol hogy elég durva a kiképzése,a markolat végén van a nyomaték állitó ami eléggé lötyögös,valami ocska müanyag bevonat van a számsor elött. adnak hozzá 13-15-17-19-21-23-27 crova fejet.Sötétzöld müanyag dobozban árulják.Ovakodjatok töle 60NM beállitásnál 80felet értékre húz ami pl a variátornál nem egészséges . Autóknál a kerék anyát általában 100NM kell meghuzni,a kulcs 130-140 erönél kattan de a beállitás 100-on van | |||
|
© Szomjas | 2012. máj. 20. 23:33 | Válasz | #16 | ||
|
© Mr. Majesty | 2012. máj. 21. 12:33 | Válasz | #17 | ||
Szép sisak, csak mint minden állfelnyitós sisaknak ( Airoh, Caberg, Shiro), az a baja, hogy a menetszél túlságosan belekap a csuklónál. Ezt még nem küszöbölték ki. Kár...
| |||
| |||
© Mr. Majesty | 2013. jún. 09. 18:27 | Válasz | #18 | ||
Sziasztok KLUBTÁRSAK. 555ROBOGÓ SZERVÍZÉT MESSZE ELKERÜLNI!!! NAGYON ROSSZ TAPASZTALATAIM VANNAK VELÜK. 4 MOTOROMAT JAVÍTOTTÁK, SOSEM CSINÁLTÁK MEG RENDESEN (Kivétel: AZ ELSŐ MOCiM ESZTÉTIKAI JAVÍTÁSA) | |||
|
© Mr. Majesty | 2013. jún. 09. 18:27 | Válasz | #19 | ||
Budaörsi reptér mögött vannak!!!
| |||
|
© Mr. Majesty | 2013. dec. 15. 15:59 | Válasz | #20 | ||
Kedves klubtársak. Ismét leleplező riport egy nem hozzáértő robogó szervízről: Szentendrei út, a szerviz előtt emelkedő a kapu után. Ha jól láttam, piros a kerítése. Nos, a mai napon javítottam (fékbetét csere) egy 250es, 98as DX-et. Tapasztalat: Elöl atomra ráhúzott csavarok, hátul szintén. A trükk: csak az egyik! oldalon volt fékbetét(kívül), belül a munkahenger tuskói fékezték a DX-et. Képek a galériában, a nevem alatt.. | |||
|
© Mr. Majesty | 2013. dec. 18. 20:36 | Válasz | #21 | ||
Galéria- Egyéni galériák-on belül...Legalúl...
| |||
|
© juhász béla | 2014. feb. 28. 19:21 | Válasz | #22 | ||
2013. április 13. 22:09 Bmw ,német precizitás,elég sok problémája van vele de neki nagyon jó...Echte Német cseországi láncszettel ami hullik le róla . bmw f800 gs Hello mindenkinek! Én több mint egy éve használom az f800 gs-t nekem volt vele gondom bőven. Most 18000 ezer kilométernél tartok, szoval tényleg használom. Nagyon szeretem, de ezt beárnyékolja egy két dolog: Ha valaki túrázni akar az kézsüljön fel rendesen mert nem a legkényelmesebb motorok közé tartozik, ülést lehet már kapni a BNW-nél(eddig nem volt),de még nem vásároltam , ugyhogy nem tudom milyen. A szélvédelemmel nem tudtam mit kezdeni 4 féle plexit próbáltam, és a gyári túra a legjobb?, de ez is pont az arcodba lövi a szelet. Nekem átlagos 175cm a magasságom. Az ülés pozicio nekem kényelmes hosszú távon is(több ezzer km) A motor ténzleg nagyon szép nekem szeretem a nem átlagos formáit ,de az anyagok minőségével is vannak folyamatos problémáim: A csavarok rozsdásodnak(ez nem egy kinai moped?) a féknyeregnel ,a féktárcsánál, a kerék tengely anya , az első küllő annyák. Ezeket kicseréltettem a szervizben.(kivéve a küllő anyákat) A váltókarral kezdődött, még új volt a vas (1-2száz km)mikor elkezdett szorulni 2. és 3. sebességi fokozat közöt fent maradt a kar mindég le kellet pöckölni az ujabb váltáshoz. az első szerviznél mondtam ezt a problémát erre az volt válaszuk hogy még uj a motor azért van. Kinevettem őket és eljöttem 20 éve motorozom!(EZ NEM A MAGYAR SZERVIZ VOLT!)De később ez a szorulás megszünt. A riaszto: az enyémet valamilyen oknál fogva csak bekapcsolni lehet, ki csak kucs elforditásával, néha sikerül a távirányitóval is , ez nem zavar. 4500 km-nél a űtközben(Párizsban)hűtőventillátor meghibásodott nem kapcsolt be , és túlmelegedet a motor aztán leált nem lehetett újra inditani csak ha lehült. Bevitték az útról a legközelebbi szervizbe de hibát nem találták meg, mer aztán működött minden rendesen. Ennek az lett a következménye hogy szivarog az olaj a vizpumpa alol , ezt megcsinálták de 16300km-nél megint elkezdett szivárogni, most viszem vissza megint. 9800km-nél elszakadt a hajtáslánc természetesen menet közben (Mátra lábánál a semmiben) telefon , küldés megint a szervizbe. 15250km-nél nem lehetett hátsó fébetétet cserélni mert ugy berohadt az úszónyereg hogy többet nem mozdult, csere, ez is. Az ABS fék nagyon gyenge !!!! Hát nagy vonalakban ennyi. Szeretem nem akarok még megválni tőlle. Ha van kérdése valakinek Email cimem rejbosz@gmail.com | |||
|
|
|