|
|
|
© vidam75 | 2015. máj. 01. 14:37 | Válasz | #2259 |
köszi |
© satyapapa | 2015. máj. 01. 14:32 | Válasz | #2258 | ||
megnézem majd neked,
| |||
| |||
© vidam75 | 2015. máj. 01. 13:57 | Válasz | #2257 |
Ezeket találtam
|
© vidam75 | 2015. máj. 01. 13:56 | Válasz | #2256 |
fekete kör "5RUG-010" fekete pont "A"
|
© vidam75 | 2015. máj. 01. 13:50 | Válasz | #2255 |
És honnan tudom lekérdezni ? |
© satyapapa | 2015. máj. 01. 13:31 | Válasz | #2254 | ||
Ha jól tudom,:: felnyitod az ülést és az alsó sisaktartó rész jobb oldalában van egy kis fehér matrica. Közvetlenül a perem alatt. Ez egy azonosító kód ,mely alapján lehet lekérdezni a szint.
| |||
|
© vidam75 | 2015. máj. 01. 13:09 | Válasz | #2253 |
Sziasztok YAMAHA festék ill. színkód azt honnan tudom lekérdezni?? Vagy rajta van a motoron valahol ?? Sajnos az akku takaró idom múlt hétvégén menet közben Zánkánál lemaradt a motoromról kicsit megsérült . |
© vidam75 | 2015. ápr. 21. 09:52 | Válasz | #2252 |
Szai Nekem úgy van a hidegindításnál hogy elsőre is elindul üzemel 2-3 másodpercet és lefullad. Ha nincs túl hideg a másodikra el is indul de a napokban kint éjszakázott és hát éjcaka elég hidegek voltak és ekkor indul csak harmadikra csak ekkorra emelte meg a fordulatszámot és itt már nem volt gond . Nekem úgy tűnik mintha az autómata szivató nem úgy csinálja a dolgát mint ahogy kéne . |
© satyapapa | 2015. ápr. 20. 18:08 | Válasz | #2251 | ||
Nekem volt ilyen gondom,,és az önindító elkoszolódása volt az ok. Túl sok áramot vett fel. Ki lett pucolva és utána tökéletesen indult a gép..(köszönet SzaCsa tanácsának)
| |||
| |||
© vidam75 | 2015. ápr. 20. 10:41 | Válasz | #2250 |
Reggeli indításnál miért csak a másodikra néha a harmadik indításnál indul el ? találkoztatok már ilyesmivel ?
|
© vidam75 | 2015. ápr. 20. 10:38 | Válasz | #2249 |
Igen de nekem még nem villogott az oil felirat most vagy már lenullázták vagy még nem volt esedékes az olaj csere én lecseréltem mert nem tudom az előző gazda mikor cserélt . De ahogy olvastam itt a letöltéseknél a kézikönyvben lehet időközi nullázást is végrehajtani . Az 5000-km meg szoktátok várni a két olajcsere között vagy sűrűbben cseréltek ??
|
2015. ápr. 19. 20:08 | Válasz | #2248 | |
Az olajszintet kicsavart nívópálcánál kell mérni,tehát megtörlöd,bedugod,de nem csavarod be,így ad helyes értéket. Az olajcsere aktualitását jelző "oil"villogást minden olajcsere után le kell nullázni,azaz bekapcsolt gyújtás mellett az "oil change"gombot 2-8.másodperc közötti időig nyomva kell tartani,ezután a villogó jelzés kialszik.Nem számol vissza,legközelebb akkor kezd el villogni,ha ismét esedékessé válik az olajcsere. | |
© vidam75 | 2015. ápr. 19. 16:59 | Válasz | #2247 |
oil change gombot nyomom pár másodpercig elengedem visszajelzőn megjelenik a oil felirat aztán kalszik. Ez így jó a számláló nullázására ?? nem kéne vissza számolni neki ?
|
© vidam75 | 2015. ápr. 19. 16:42 | Válasz | #2246 |
Na meg volt az olajcsere! nem tudom hogy miért de a régi olaj a nívó felett volt elég sokkal ezek a digók mindig csinálnak valami érdekeset amin lehet csodálkozni . A nagyobbik légszűrő házban találtam egy kis olajat is gondolom emiatt már oda dolgozta a felesleget . Na meg a kipuf végén a dísz sityakra is rá volt már égve az olaj azt úgy kellet szinte lecsiszolnom . Hát most rendben van majd kíváncsi vagyok mit produkál . |
© vidam75 | 2015. ápr. 19. 16:34 | Válasz | #2245 |
Hát ige elég rendes szófosása van biztos újságíró .
|
© satyapapa | 2015. ápr. 19. 08:08 | Válasz | #2244 | ||
A filmben a szerelö manusnak nagyon sok videója van fent, Nekem az a bajom csak vele hogy rengeteget pofázik és alig csinál valamit.
| |||
| |||
2015. ápr. 19. 02:04 | Válasz | #2243 | |
Bontó,vagy esetleg újat rendelhetsz márkakereskedésben.
| |
© vidam75 | 2015. ápr. 18. 09:16 | Válasz | #2242 |
Oké urak nagyon köszönöm a segítséget . Volna még valami az automata váltó fölött van az egyik légszűrő ház annak hiányzik a nagyobb alakos gumi dugója ezt szerintetek hol és hogy tudnám pótolni?? |
2015. ápr. 18. 08:33 | Válasz | #2241 | |
Ki lehet azt is,az első szerviznél a szakszervízben kitisztították bár nem volt benne semmi.Megvallom,én még soha nem tettem,az egy úgynevezett durva szűrő.A szervizben akkor azt mondták,csak a nagyobb szennyeződéseket fogja fel,nem kell minden olajcserekor kitekerni.Ha kitisztítod biztos nem árt neki. Az olajszűrőhöz semmilyen gumigyűrűt nem adnak,ezért kell a deklin lévőre nagyon vigyázni.Csak alkatrészként rendelhető ha megsérült.Ha nem sérült,nem engedi az olajat,felesleges cserélni.Ezen felül belül a csövön is kell lennie egy kis "O"gyűrűnek,ami a papírsszűrő felfekvését tömíti,arra kell még vigyázni,mert előfordulhat,hogy mikor kiveszed a papírszűrőt,az "O" gyűrű is kijön rátapadva vele együtt.Tíz éves a motorom,de a tömítő gumigyűrűk még tökéletesek rajta. A meghúzási nyomatékokra kell még figyelni,mely az olajleresztő csavarnál 20.Nm az olajszőrő fedél három csavarjánál 10.Nm | |
2015. ápr. 18. 07:42 | Válasz | #2240 | |||
Igen, kimosod gàzolajban vagy benzinben és kifújod sűrített levegővel. Nézd meg, tiszta-e, nincs-e benne fémforgács!!! A tömítés (ha nem sérült) visszateheted, csak ne szárazon! Pontosan mérd meg, a következő olajcseréhez szerezz be egy újat. Épületgépészeti szaküzletekben szerencséd lehet... | |||
| |||
© vidam75 | 2015. ápr. 17. 21:57 | Válasz | #2239 |
Olajszűrővel kellet volna kapnom a dekli gumigyűrűt is igaz ? Ezt hiányoltam . |
© vidam75 | 2015. ápr. 17. 21:53 | Válasz | #2238 |
Sziasztok Igen az olaj leeresztőt meg az olajszűrő deklit meg találtam . Viszont itt a videó legelején mindjárt látható ez a hálós szűrő szerűség és a helye is , meg 3.40-nél vissza szerelt állapotot mutatja . Ezt is ki szoktátok tisztítani? https://www.youtube.com/watch?v=kqrXRfcE194 |
© passat52 | 2015. ápr. 17. 19:51 | Válasz | #2237 | ||
Az alsó csavar a 6 lap fejű az olaj leeresztő. Az olajszűrőt bal oldalt találod a blokkon 3 db csavarral rögzítve. Gumigyűrűt ajánlatos cserélni az olajszűrő dekliénél. | |||
| |||
2015. ápr. 17. 19:25 | Válasz | #2236 | |||
Szia! Nekem ugyan soha nem volt 400-asom, de az alsó csavar nem a leeresztő? Ha igen, (de a 400-as kollégák majd jól megmondják) akkor az amit ott találsz, egy durvaszűrő, amit érdemes alaposan megnézni, mentes-e az olaj a fémforgácsoktól. | |||
| |||
© vidam75 | 2015. ápr. 17. 18:25 | Válasz | #2235 |
Üdv az uraknak Ismét a tulajdonomba került egy YP 400-as. Olajcserét szeretnék végrehajtani a hétvégén amit kaptam hozzá olaj szűrőt nem volt a dobozban gumi gyűrű. Kell egyáltalán hozzá vagy nem ? Na meg a yutube-on néztem olajcserét a középső sztendernél az olajteknőn is van egy nagyobb tányérszerű csavar "közepén hatlapfej" azt is feltétlen ki kell szedni? Ezek a videón kiszedték . egy ilyen hálószerű szűrő van benn nem filteres mint oldalt. |
© satyapapa | 2015. ápr. 12. 11:45 | Válasz | #2234 | ||
kb 10 ezer ft ha nem Te csinálod hanem szerelö (Halásztelken a Pistiék). Vagy Pl Mravik Misi is.
| |||
| |||
© csaby2 | 2015. ápr. 11. 20:43 | Válasz | #2233 |
ok akkor még 1 rövid kérdés.. drága mulatság?
|
© passat52 | 2015. ápr. 11. 20:40 | Válasz | #2232 | ||
Kérdezd a Sutyit. Ő tud valami tuti teleszkópjavítót azt hiszem Pesten. | |||
| |||
© csaby2 | 2015. ápr. 11. 20:34 | Válasz | #2231 |
sziasztok. hát a mocim tuti nem 10000 km-ben van:(...az egyik első teleszkópszár eregeti az olajat elég vastagon..tiszta olaj a kerék mögötti rész...azt hittem fékolaj mert a fékbékára is ráfojt de nem...lehet azt javítani?..
|
© passat52 | 2015. ápr. 11. 20:28 | Válasz | #2230 | ||
Lehet neked is beköltözött valami kiskutya mint tavaly az enyémbe. Később farkasok üvöltése lett belőle. Mindent szétszedtem a hajtásnál és a hang nem múlt el. Nagy nehezen de megtaláltam a hibát az első keréknél jött a hang de hátulról hallatszott. A kilométer visszajelző hajtása volt kiszáradva és ez adta a hangot. | |||
| |||
© satyapapa | 2015. ápr. 11. 19:27 | Válasz | #2229 | ||
Érdekes(?) hangra lettem figyelmes. Meleg motornál ha állóhelyzetből, vagy lassan haladva hirtelen gyorsítok olyan hangot ad a varió mint amikor megcsúszik a szíj . Ez most jött elő. A szíj még nagyon jó állapotú. Most megint szét kell szednem, mert idegesít ez a hang. Remélem hamar megtalálom a hibát.
| |||
|
© majorosati | 2015. ápr. 09. 20:01 | Válasz | #2228 |
Köszi Misi , közben megoldódni látszik .
| |
© satyapapa | 2015. ápr. 08. 19:20 | Válasz | #2227 | ||
A téli hónapok alatt elég sokat kísérleteztem a varioval, kuplunggal. Mindenféle görgőt, kontrasztrugót, kuplungrugót próbáltam..Ha valakit érdekel milyen összeállítás, milyen eredményt hoz nagyon szívesen tájékoztatom. Eddig kb 5-6 klubtársunk járt nálam és bizony nagyon jó lett a meghajtás, kuplung stb.Profi módon felújított kuplung harangjaim vannak. Rángatás mentes. Személyre lehet alakítani a meghajtást az igényeknek megfelelően. | |||
|
© Miska | 2015. ápr. 05. 23:13 | Válasz | #2226 |
+36 20 9789328 |
© Miska | 2015. ápr. 05. 23:12 | Válasz | #2225 |
Szerintem van hővédőm csak neki gyári kell.... az nem létezik csak a yamahánál:-)
|
© majorosati | 2015. márc. 24. 20:59 | Válasz | #2224 |
Holnap felhívom megint , ja és persze 2008- as.
| |
© majorosati | 2015. márc. 24. 20:54 | Válasz | #2223 |
Köszönöm , igen láttam ezt a hirdetést is , de beszéltam vele és nincs ...
| |
2015. márc. 24. 00:14 | Válasz | #2222 | |||
| |||
2015. márc. 24. 00:11 | Válasz | #2221 | |||
|
© majorosati | 2015. márc. 23. 20:35 | Válasz | #2220 |
Köszi ! Őt ismerem , most nincs neki .
| |
© satyapapa | 2015. márc. 22. 19:13 | Válasz | #2219 | ||
Mravik Misitöl--alkatrész bázisba van az elérhetősége.Postán is küldi
| |||
| |||
© majorosati | 2015. márc. 22. 18:13 | Válasz | #2218 |
Sziasztok ! Kipufogóra keresek hővédőt , 2008 -as modellre . Tudom hiánycikk , de ha valakinek lenne megköszönném , persze reális árban .
|
2015. márc. 21. 18:57 | Válasz | #2217 | |||
Elküldtem Neked e.mailban!
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. márc. 21. 18:18 | Válasz | #2216 | ||
Kéne az email címed mert itt nem tudok képet küldeni a lábtartórol.
| |||
| |||
© csaby2 | 2015. márc. 20. 18:43 | Válasz | #2215 |
köszönöm szépen a választ és a tanácsokat:). már csak ez maradt, a fékolaj csere. várom a mailt a menyasszonyom nevében is:D. (inkább neki lesz hasznos a lábtartó:D )
|
© satyapapa | 2015. márc. 19. 07:54 | Válasz | #2214 | ||
A lábtartó megoldás nem nehéz,majd küldök fotót. - a fékolaj csere sem ördöngösség csak a légtelenítés macerás. Én nagy méretű orvosi fecskendővel csinálom amire teszek egy mipolán csövet, melynek a másik vége a légtelenítö csavaron van. Tulajdonképpen leszívod az olajat-levegőt. A hagyományos légtelenítési módszer itt nemigazán működik. | |||
| |||
© csaby2 | 2015. márc. 16. 13:11 | Válasz | #2213 |
és még valami:). valahol olvastam itt a fórumon a hátsó lábtartó átalakítását hogy lehessen kihajtani mert így kicsit kényelmetlen. ahhoz mik kellenek? bonyolult megoldani?
|
© csaby2 | 2015. márc. 16. 13:03 | Válasz | #2212 |
helló:).Megvagyok mindennel végre:D. Kicseréltem az összes légszűrőt + olaj és szűrőt, a dobozvilágítás is műkszik szépen. Csak egy kérdésem van, mikor a variátor légszűrőjét cseréltem, valahonnan kiesett egy fényes T alakú alátétszerűség és fogalmam sincs honnan..van képem is csak nem tudom feltölteni..ez az egyik, a másik az hogy a fékolajcserének vannak-e valamilyen furfangosságai és milyen olaj jár bele..(mint az autóba? mert olyanom van). előre is köszönöm:)
|
2015. márc. 09. 21:51 | Válasz | #2211 | |
Alkatrészek kínából: ITT
|
© Limitált Példány | 2015. márc. 02. 19:56 | Válasz | #2210 |
Ha nem hosszában vágja el!!!
|
© Pazo | 2015. márc. 02. 19:48 | Válasz | #2209 | ||
Vágd el a zsugor csövet, attól még ugyanúgy szigetel, ha rámelegíted.
| |||
| |||
© csaby2 | 2015. márc. 02. 19:45 | Válasz | #2208 |
zsugorcsőre én is gondoltam de ahhoz el kell vágnom az eredeti vezetéket de inkább csak hámozom ejsze...
|
© csaby2 | 2015. márc. 02. 19:43 | Válasz | #2207 |
köszönöm a válaszokat! természetesen szétszedhetősre készítem, szépen elrejtettem a vezetéket hogy semmi nem látszik az egészből. már csak akkor a forrasztás maradt hátra. csak gondoltam hátha van valami alternatíva a forrasztás helyett:)
|
© Limitált Példány | 2015. márc. 02. 19:14 | Válasz | #2206 |
A forrasztás,az tuti! Persze lehet azt is szakszerűtlenül csinálni. (bizonyos feszültségszinteknél a szabvány ezt a kötési módszert már nem engedi) Egyébiránt nem lehet ezekkel az "új módszerekkel"kapcsolatban általánosítani! Épületvillamosságban használatos a Wago nevezetű kötőelem,ami tökéletes tömör rézvezetékek villamos kötéséhez. Szigetelés gyanánt tökéletes lehet a szigetelő zsugorcső. (Pl.: Poliolefin,Reihem) | |
2015. márc. 02. 18:52 | Válasz | #2205 | |||
|
© juhász béla | 2015. márc. 02. 17:26 | Válasz | #2204 | ||
Ugy ahogyan Taliga mondja,FORRASZTÁS, ettől biztonságosabb és megbizhatóbb kötést még nem találtak ki.Azok a pattintós vackok semmire nem valók,megkell nézni mennyi az a felűlet ahol érintkezik,minimális.Ezeket a mai konektor ajzatokhoz tudnám hasonlitani,mivel azoknak is a nagy többsége hasonló elven van megoldva,bele kell pattintani a vezetékeket,és lófa@ az érinkezési felűlet,nem ugy mint a régieknél hogy szemet hajlitunk a vezetékre és csavarral szoritod le.Ez jó kontakt,de ez a pattitós vackok ,,,egy hajszáritótól is szétolvad./szemetet gyárt a világ/
| |||
|
2015. márc. 02. 16:57 | Válasz | #2203 | |||
Valóban vannak olyan univerzális pattintós ràkötő okosságok, de ezeket szem3ly szerint nem kultiválm.Én a forrasztás híve vagyok. Óvatosan eltávolítod a szigetelést a vezetékről jó 1,5 cm hosszan és rátekerve a bekötő vezetéket igényesen leforrasztod, majd utána bandázsolod ügyesen. Na de ki ki hogy oldja meg az ilyen dolgokat az változó
| |||
| |||
2015. márc. 02. 13:34 | Válasz | #2202 | |||
Blankoló fogóval lehet megnyitni a szigetelést és a forrasztás után visszaszigetelni a kötést. Vagy, autós, motoros boltokban venni kell olyan, a vezetékre pattintható kötést, ami biztosítja a kontaktot. Ezzel a módszerrel nem kell a forrasztással és szigeteléssel bajlódnod, csak a vezeték keresztmetszetét vedd figyelembe! A dobozhoz a vezetéket oldhatóra csináld, le tudd venni a kèsőbbiekben. Én is ebben a cipőben járok... | |||
| |||
© csaby2 | 2015. márc. 02. 12:14 | Válasz | #2201 |
a youtuben kaptam videót erről de végülis a rákötés menete nincs rajta csak a csatit mutatja be meg a két vezetéket amit a féklámpa használ..
|
© csaby2 | 2015. márc. 02. 12:12 | Válasz | #2200 |
még lenne egy kérdésem:). A tél alatt vettem egy hátsó dobozt a masinára, és szeretnék pót féklámpát szerelni bele. meg lehet ezt oldani kábel szétbarmolás nélkül? rá lehet valahol kötni a féklámpára annélkül h meg kellene vágjam a vezetéket?
|
2015. márc. 01. 23:07 | Válasz | #2199 | |||
Addig ameddig nem nyekereg, addig nem kell semmit cserélni. Nekem anno nem jött ki a hiba.
| |||
| |||
© csaby2 | 2015. márc. 01. 22:52 | Válasz | #2198 |
helló.lassan készítem elő a motoromat szezonra, olaj + minden szűrő csere rendelt.közben olvastam a fórumot és olvastam 2005-ös típushibáról meg h a hajtóműházban is van egy alátét bibi ami egy idő után kajálja a hajtóműházat.biztos tudjátok miről van szó. Mit tanácsoltok érdemes szétszednem és amit tanácsoltok cseréljem?
|
2015. feb. 09. 14:49 | Válasz | #2197 | |||
Ez frankó! Típusazonos, nem shufni tyúning! | |||
| |||
© szeri | 2015. feb. 09. 13:45 | Válasz | #2196 |
ez? https://citybike.hu/spd/51610Y/Kipufogo-Yamaha-Majesty-400-GIANNELLI-FREEWAY |
2015. feb. 05. 17:54 | Válasz | #2195 | |||
Ebben maximálisan igazat adok Neked! Ezt én is tapasztaltam első kézből, viszont azt is, hogy mikor reggel hatra mentem dolgozni, a sarokig kitoltam a motort a szomszédokra való tekintettel... Viszont aki az süket, az vak is! Próbáld ki, de olyan dobot keress ami jó is rá, ne valami xart! | |||
| |||
© szeri | 2015. feb. 05. 15:37 | Válasz | #2194 |
azert kerdezem mert gondolom konnyebben eszlelnenek az autosok ha kicsit hangosabb lenne.
|
2015. feb. 05. 15:09 | Válasz | #2193 | |||
De vannak persze közbülső megoldások, azt kell figyelembe venni hogy a motor mire tervezték.
| |||
| |||
2015. feb. 05. 15:07 | Válasz | #2192 | |||
Dehonnem. Megfogta a kiput... Azé halk... Erre vannak a sportdobok, de szerintem az olyan, mintha kávédarálóra rennék sportkipufogót. Nekem is van egy Remus Revolution, de évente csak egyszer teszem fel, a Kék túrára augusztus utolsó szombatjára és fennhagyom szeptember első hetéig, mikor a Pető intézeti gyerekeket visszük motorozni. Na erre a két helyre nekem elég is! Mire Pestről hazaérek, elég hülyén nézek ki a zajtól... | |||
| |||
© szeri | 2015. feb. 05. 13:59 | Válasz | #2191 |
nektek nem tul halk a gyari kupifogo?
|
© satyapapa | 2015. feb. 04. 10:14 | Válasz | #2190 | ||
mix
| |||
| |||
© jasa | 2015. feb. 03. 21:12 | Válasz | #2189 | ||
Igen, erre én is gondoltam, de az én tapasztalatom (legalábbis eddig) nem igazolja.... A gépet 21e-nél vettem, most 58e-nél tartok. Szíjcsere nálam nem volt, az olasz előéletről nem tudok. Tavaly februárban kb. 44e-nél vettem egy gyári BANDO szíjat (P. Józsi segítségével) hogy majd beszerelem, de aztán elmaradt, a gyári szélessége 25 mm, a benne lévőt meg ősszel szezon után mértem kb 24,6-24,8 mm, tehát alig kopott. Kiafffene érti ? És állapotra is jó, a belső bordák közötti kis repedések felületiek, nem érintik a szálszerkezetet, ami a lényeg. Fékek: első-hátsó betéteket az említett 44e-nél cseréltem, még az eredeti NISSIN volt benne, már mérethatárra kopottan. Újra NISSIN került bele, drága, de sokáig jó. Bocsánat, mert az egésznek az "egyéb típusokban" lenne a helye. Zénó Mesternél én csak inas lehetnék....apropó, de régen láttam utoljára ! | |||
| |||
2015. feb. 03. 20:53 | Válasz | #2188 | |||
Ez már MIX! Ne offoljunk...
| |||
| |||
© TomcatR1 | 2015. feb. 03. 16:36 | Válasz | #2187 |
Ok én nem vagyok semmi elrontója nyáron csinálhatnánk egy majás összeröffenést szombat vasárnaposat mert általában este mikor szerelőre iszom magam akkor jönnek a jó ötletek és meg lehetne beszélni kinek mi az okossága.valahol az ország közepén ahol mindenkinek jó.
| |
2015. feb. 03. 12:30 | Válasz | #2186 | |||
Menj 10'000-et így is, úgy is!
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. feb. 03. 09:37 | Válasz | #2185 | ||
Én nem tudok dűlőre jutni melyik az olcsóbb . Motorféknél a szíj, a hajtóműház, a motorblokk terhelődik jobban ? A tárcsafékezésnél a tárcsa a betét.? A hatékonyság más kérdés. | |||
| |||
2015. feb. 02. 22:29 | Válasz | #2184 | |||
Ha találkozunk, kioktatlak hogyan kell "Zénózni"! Hihetetlenül hangzik, de a gyári szíjjal 60'000 km fölött motorozott a 400-as Majestyvel! Ugyan ekkor meg a gyári fekbetétek voltak a motorban... Kékestetőről Parádig jöttünk, nyűgös volt. Kérdeztem, mi a baj? Azt mondta 2x fékeznem kellett! Basszus, én 2x nem fékeztem!!! | |||
| |||
© jasa | 2015. feb. 02. 20:45 | Válasz | #2183 | ||
Én motorfék-párti vagyok (mondjuk a SuHanón elég intenzíven működik)
| |||
|
© TomcatR1 | 2015. feb. 02. 16:31 | Válasz | #2182 |
majd próbálok keveset fékezni
|
© TomcatR1 | 2015. feb. 02. 16:30 | Válasz | #2181 |
Épp ezért fordítotam mindig nagy gondot a megelőzésre hogy minél tovább élvezhessük együtt a km eket persze a motorozás drága hobbi.ha elromlik megjavítom lehetőleg az ár éték mezsgyéjén lavirozva a kormánycsapágy az még előttem van a féktárcsák még határon belül bár szerintem kb 10.000km után cserés lessz
|
© jasa | 2015. feb. 02. 11:15 | Válasz | #2180 | ||
Azért arra számítani kell (és ez minden járműnél így van) hogy az "első 55 ezer" és utána a "második 50 ezer" csak számban közelit egymáshoz.....ténylegesen költségben, gondozási igényben jóval többet kíván. Sőt, igaz emberre is: mikor fordítasz több időt, pénzt, fáradtságot az egészséged megőrzésére / visszaállítására ? 50 előtt vagy után ?
| |||
| |||
© satyapapa | 2015. feb. 02. 09:59 | Válasz | #2179 | ||
Elég szépen futott. Nagyobb érvágás még a kormánycsapágy lehet, féktárcsa, meg a benzin pumpa. ha még nem volt cserélve. | |||
| |||
2015. feb. 01. 21:03 | Válasz | #2178 | |||
| |||
© TomcatR1 | 2015. feb. 01. 13:37 | Válasz | #2177 |
Elég részletes a leírás köszi én főleg sik úton megyek Szegedi vagyok a vezetési stílusom a majával inkább nézelődős tehát a gyorsitás nem annyira érdekel mint inkább a kényelmes 100-130 utazónál ne forogja szét magát meg most van benne 55ezer és szeretném ha még legalább 50ezret elmenne nálam komolyabb hiba nélkül ezért meg is teszek mindent nem hajtom és időbe cserélek benne mindent amit kell.ha valami tuning lessz is benne az elsődleges szempont hogy a tartósság rovására nem mehet.A tavaszi nagy felkészités előőt mindenképp beszélünk elmondom mi van most benne és ha van javaslatod azt szivesen veszem | |
© satyapapa | 2015. feb. 01. 08:19 | Válasz | #2176 | ||
Hát olcsón is lehet némi előnyös módosítást végezni a 400as kedvencen.. Attól függ milyen a vezetés stílusod, mik az elvárások, milyen terheléssel használod, sík úton vagy gyakori az emelkedő. Ha 14-15 gr a görgő akkor is másként megy mint a 12gr görgővel. Én némi kísérletezés után a 12gr mellet maradtam, mert a gyorsítás jóval intenzívebb lett, és az emelkedőn a kigyorsítás is dinamikusabb. Bár a végsebesség nálam némileg csökkent,de a 130 is elég. Pörgősebb lett a gép de jobban lehet a nyomatékot érezni. Fogyasztás nem változott. -A kuplung az talán kicsit kényes kérdés. Van 3 és 5pofás. Nekem is most 5pofás lett betéve, de a régivel sem volt gondom. A 3 pofásat másként kell beszabályozni,mert könnyen elkezdethet dadogni kis fordulatszám-sebesség esetén. Ez kanyarban csúszós úton gond lehet, na meg idegesítő. Lehet még a kuplung és a kontraszt rugóval mahinálni. Én a gyári kuplung rugót használom de fehér kontrasztrugót.Jelenleg döccenés mentesen indul és old le a kuplungom, vaj puhán működik. Néhány klubtagnak már itt nálam lett jobb a gépe. Persze más is képes erre!!! Nem mindenki gondol rá de a karbantartásnál a szíj oldalfalát is javasolt megtisztítani. A koszos, fémporos szíj nem tapad megfelelően,ingázhat a tárcsákon, esetenként megcsúszhat, jobban koptatja a tárcsákat, magasabb hőfokon üzemel,könnyebben elöregszik stb(?) -Ne feledjük hogy a használat során a görgőház hornyai is kopnak,mélyebbek lesznek (30-40ezer km). Kismértékben de fokozatosan megváltoztatja a menet tulajdonságot Ezt egy sima görgő cserével nem tudjuk kompenzálni, a varió csere meg húha árban lehet. Na erre is van megoldás(om). - Ha hozzányúlunk a hajtáslánchoz figyelembe kell venni hogy ez egy komplex cucc. Minden módosítás hatással van a többi részegységre is. A gyári beállítás az egy jó átlagos megoldás,de attól ellehet térni károsodás nélkül. Persze nem eszetlenül. A gyár is az évek során apró módosításokat végez vagy tunning cuccokat ismer el. Pl Malossi , pollini stb. Ha komolyabb,de olcsó megoldás is szóba jöhet emailba megdumcsizzuk. | |||
| |||
© TomcatR1 | 2015. jan. 31. 21:32 | Válasz | #2175 |
Jaja 5000km enként olaj, gyertya csere öszes szűrő meg kuplung tisztitás van. Nekem jól megy de ha van ötlet hogy jobb legyen és nem kell rákőlteni 50-100ft ot malossi meg mitomén kuplungra az érdekes lehet az enyémbe 3pofás van de már láttam 5 pofásat is nem tudom mim a különmbség . az 5 pofás jobb? | |
© satyapapa | 2015. jan. 31. 20:14 | Válasz | #2174 | ||
Ok de karbantartani,tisztitani csak kell. Akkor meg kiderülhet ez meg az.
| |||
| |||
© TomcatR1 | 2015. jan. 31. 18:46 | Válasz | #2173 |
Megkaptam köszi jó az elgondolás neki állok jövőhéten . a variót nem bántom gyári és nekem nagyon jó 100-130utazó nem gond horvátba 2000km es túrát csináltunk és tökéletesen müködött egyszerűen imádom mert yamaha ;-) | |
© satyapapa | 2015. jan. 31. 17:33 | Válasz | #2172 | ||
Ment a kép. ha majd a varióhoz nyúlsz ahhoz is van egy-két jó megoldás, amitől másabb jobb lehet. | |||
| |||
© TomcatR1 | 2015. jan. 30. 19:54 | Válasz | #2171 |
Ok mindjárt küldöm |
© satyapapa | 2015. jan. 30. 19:44 | Válasz | #2170 | ||
Küldj a telefonomra egy email címet ,SMS en. Szerelési javaslatot is küldök | |||
| |||
© TomcatR1 | 2015. jan. 30. 19:40 | Válasz | #2169 |
Nagyon köszönöm előre is . sok időt meg ötletelést megsporolsz nekem meg nemutolsósorban a feleségem is fel ül hoszab távon mögém . | |
© satyapapa | 2015. jan. 30. 18:26 | Válasz | #2168 | ||
nagyon sokan panaszkodnak erre. Néhányan megoldottuk ezt a kérdést olyan lehajtható lábtartóval amilyen a nagy motorokon van. Aránylag egyszerű és nem nagy meló. Küldök majd képet emailon. Így jó lesz?
| |||
| |||
© TomcatR1 | 2015. jan. 30. 17:46 | Válasz | #2167 |
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy az utas lábtartó elég kényelmetlen nagyon bennt van a 400as mayán szerintetek rá lehet e aplikálni a xmax 400 utaslábtartóját vagy valaki csinált e ilyet vagy ötlet?
|
© satyapapa | 2015. jan. 20. 22:59 | Válasz | #2166 | ||
Elképzelhető hogy a meghajtó szíj kétféle hossz méretben létezik, pár mm eltéréssel. Nem tudom pontosan, de utána nézek olaszba. Egyébként ha van akkor természetesen hatással van a menet tulajdonságra is. | |||
|
© Csiki béla | 2014. dec. 11. 20:36 | Válasz | #2165 | ||
Leo vince4road sport kipufogó(dob,konzol,cső).nagyon szép hangja van,hibátlan állapotú!40eft,06204703254
| |||
|
© satyapapa | 2014. nov. 13. 07:48 | Válasz | #2164 | ||
165km/h-(egy pici tuning).Profiknak.
| |||
| |||
2014. nov. 12. 21:22 | Válasz | #2163 | |
Akkor ne firtasd a 150-et ha jól megy .
| |
© csaby2 | 2014. nov. 12. 21:18 | Válasz | #2162 |
100km/h val mentem vele 90% ban..az is elég nem akarom még, hogy emlék maradjak..így is nagyon dinamikus a 140-et seperc alatt felkapta..csak olvastam valahol hogy elvileg 150 a vége..
|
2014. nov. 12. 21:17 | Válasz | #2161 | |
Máskor vedd le a kapucnit vagy rakd a bukó alá.
| |
© csaby2 | 2014. nov. 12. 21:14 | Válasz | #2160 |
elég érdekesen jártam amúgy, nem tudom ha még járt valaki így..elindultam és a kabátom mind jobban szorította a nyakam..100-nál már fojtogatott és a bukó fölfele csúszott ki a fejemből annyira, hogy féltem hogy lerepül..mi a rák?? vagy 40 km után rájöttem hogy a kapucnim a ludas:D
|
|
|
|