![]() |
|
|
|
2013. jún. 12. 12:45 | Válasz | #700 | |
![]() | |
Lazannya mindenit van ára rendesen. ![]() |
© xpedient | 2013. jún. 18. 14:45 | Válasz | #701 |
![]() | |
Köszi a linket. Hát elég drága. Még a 125-öshöz képest is. Abban tudtok nekem segiteni, hogy mi pontosan a különbség a 125 és 150-es blokk között? Csak a henger, dugattyú, vagy más a löket is? |
2013. jún. 19. 06:09 | Válasz | #702 | |||
![]() | |||
Csak a hengerátmérő.Talán a végáttételben de az lehet hogy csak a 180-asnál.
| |||
| |||
© xpedient | 2013. jún. 26. 14:25 | Válasz | #703 |
![]() | |
Sziasztok Van nekem egy Majesty 125-ösöm, ehhez kérnék segitséget tőletek. Szóval úgy került hozzám a gép, hogy be sem indult. Inditózásra néha pöffent egyet, de ennyi. Kompresszió alig volt benne. Hengert levettem, (150 cm3) akkor konstatáltam, teljesen el voltak kopva a dugattyú, gyűrűk. Vettem hozzá egy bontott hengerszettet, ez teljesen jó állapotú de 125 cm3-is. Miután ezt ráraktam, már simán bepöccent, szépen jár a motorja, viszont rettenetesen gyenge. Elindulni éppen el tud, a végsebessége lapos terepen 70km/h. Kompressziója ugyanúgy nincsen. Vettem rá egy másik hengerfejet is, mivel arra is gyanakodtam hibaforrásként. Ezt be is mérettem hengerfejessel, nem enged egyik szelep sem, nincs is elrepedve. De ezzel is ugyanazt a teljesitményt hozza. Vezérlését oda raktam, ahol volt mikor szétszedtem, meg ahol a jelölés is van(lendkerék T betűnél (dugattyú felső holtponton), ekkor a vezérműlánckeréken lévő – jel kb. 9 óra felé mutat, ahol a hengerfejen kis háromszög forma van). De ennek a hibának a kiszűrésére leakasztott vezérműláncal(zárt szelepekkel) is kipróbáltam, de igy sincs kompresszió. Kézzel forgatom a lendkereket, és alig van ellenállása. Kompressziómérőm sajnos nincs. Bakra állitva szép lassan felpörög a motor, de ha ráülök, akkor nem. Mi lehet a gond? |
2013. jún. 26. 15:13 | Válasz | #704 | |||
![]() | |||
De hiszen leírtad... "kézzel forgatom" Mert nincs kompresszió. Hengerfúrás, új dugattyúhoz, lehetőleg a 150-est. A 125-öst meg méresd meg és sűrű b@zme&olás közepette vidd vissza. | |||
| |||
© xpedient | 2013. jún. 26. 16:01 | Válasz | #705 |
![]() | |
Gondoltam én is a hengerre, de ketten is megnézték rajtam kivül, mindenki azt mondta teljesen jó. A gyűrűk végei közt kb. 0,2-0,3 mm van.
|
2013. jún. 26. 16:24 | Válasz | #706 | |||
![]() | |||
Az oké hogy szép meg jónak néz ki, de ha nem tudod megmérni a kompressziót, akkor csak arra hagyatkozhatunk amit leírtál. Hengerfej jó, akkor mi marad? Csak meg kéne mérni. Lesz benne vagy 4-6 BAR... Autószerelő szakműhelyben megmérik. | |||
| |||
© xpedient | 2013. jún. 26. 17:22 | Válasz | #707 |
![]() | |
Oké, én is értem ezek lehetnek a hiba okai. Elvileg a hengerfej OK. A hengeren nem látok bemaródásokat, a gyűrűk is jók, a dugattyú falán nem látok kifújásra utaló nyomot a gyűrűk alatt. Repedést se látok. Ami ezelőtt rajta volt henger, a 150 cm3-es, annak a gyűrű végei közt majdnem 3 mm volt. És a kompressziók közt alig van különbség az új hengerhez képest. Új hengerre nekem nincs pénzem, bontottat meg csak netről tudok rendelni, nem utazok 100 km-eket csak alkatrészért. Ezt a mostanit vissza biztos nem veszik. Vehetnék másikat, már le is beszéltem, 150cm3, nem kopott, de hát lehet akkor az is ugyanilyen lesz. A 150-eshez vennék csak gyűrűket vagy dugattyút újat, ha emberi áron lenne. De hát 30-40e Ft-ot nem tudok adni érte. |
2013. jún. 26. 18:29 | Válasz | #708 | |||
![]() | |||
Pedig sajnos ez csak megfelelő befektetéssel orvosolható...
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. jún. 28. 18:52 | Válasz | #709 |
![]() | |
Szia! Érdekes hibajelenség... Nekem is 125 ösöm van s a neten vásároltam hozzá hengert. Ami hibátlan. Most dugattyút keresek hozzá de hosszas fontolgatás után nem merek beletenni után gyártottat az eredetire pedig nekem sincs keret. A dugattyú gyártókat próbáltad? | |
© zsoltxc | 2013. jún. 28. 18:55 | Válasz | #710 |
![]() | |
Egy gyári 125 ös gyűrű készlet 12 ezer... Épp ma kérdeztem meg a márkaképviselőt
| |
2013. jún. 28. 23:25 | Válasz | #711 | |||
![]() | |||
Én nem vennék ilyen dolgokat külön--külön. Mikor a 250-est generáloztam, megvettem a komplett Meteor dugó-gyűrű szettet és ahoz fúrtuk megfelelő illesztéssel a hengert.
| |||
|
2013. jún. 29. 07:09 | Válasz | #712 | |||
![]() | |||
Ahhoz nagyon pontosan meg kell mérni mindent, hogy ilyen vegyes alkatrészeket be lehessen tenni.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. jún. 29. 08:24 | Válasz | #713 |
![]() | |
Szia! Nagyon pontosan megmérek mindent. A hengert leintóztam s az is igazolta hogy hibátlan. Amit tettem vele az az hogy meg hónoltattam. Tökéletesnek kell lennie a motornak :-) | |
© zsoltxc | 2013. jún. 29. 08:28 | Válasz | #714 |
![]() | |
Megnéztem én is a különböző utángyártott dugókat de hogy megmondjam az őszintét azóta vannak kétségeim mióta a Keeway Mátrixom tuning hengere besült mikor Debrecenből jöttem vele Szegedre.
| |
2013. jún. 29. 09:48 | Válasz | #715 | |||
![]() | |||
Sziasztok ! Megadta magát a teleszkóp szimeringem,a hétvégére terveztem a cserét. Mire kell figyelnem a szerelés folyamán, van-e valami speciális sorrend, esetleg kell-e valami célszerszám ? A manual szerint a szimering magassága 8 mm, viszont az alkatrészes oldalakon 8-tól a 11-ig mindenféle méretet kínálnak, 10.5-öst kaptam szerintetek elfér ? | |||
|
2013. jún. 29. 10:00 | Válasz | #716 | |||
![]() | |||
A porvédő fölé fog férni? A letöltések között a 250-ben van teleszkóp javítás. Hasonlíts össze a két robbantott ábrát! | |||
| |||
2013. jún. 29. 10:20 | Válasz | #717 | |||
![]() | |||
A 125 - ös robbantott ábra szerint elég hosszú a porvédő nyaka, talán a szimering feletti rögzítő gyűrű ami megadja a magasságot.Mivel kínálnak 11mm magasat is ehhez a típushoz, bízom benne, hogy befér. Ha mégsem, nincs kidobott pénz, mert jó ismerősöm a csapágyboltos. ( és még időm is lesz rá 13.-ig )
| |||
|
© zsoltxc | 2013. jún. 29. 11:52 | Válasz | #718 |
![]() | |
Szerintetek egy alapméretű 125 ös Majesty bontott dugattyú megér 7 ezret plussz postát?
|
2013. júl. 01. 15:46 | Válasz | #719 | |||
![]() | |||
Szia Gyuresz! Nem tudom, hogy késő e a válasz, de a múlt héten nem voltam itthon. Ha elkéstem vele, akkor bocs. Múlt héten cseréltem szimeringet, lehet vele kínlódni. 1.Ki kell venni a kereket 2. A teleszkóp tetejéről a műanyagvédőt leszeded, majd lepattintod a fémbilincset(elég nehéz hozzáférni, de nem lehetetlen, nehogy szétszedd a motor elejét), végül kicsavarod a két csavart.Ekkor kijön az egész teleszkóp. 3.A teleszkóp tetején van egy rézdugattyú, azt is egy fémbilincs fogja, ha kiszeded, kijön a rugó, és ki tudod önteni az olajat(1,33 dl kell bele) 4.Kell egy vastag gumi, azt mértre vágod, és beledugod a teleszkópba, majd dugsz bele egy vékonyabb seprűnyelet. Ha jó erősen szorítod akkor ki tudod csavarni a csavart az aljából, és szétjön az egész teleszkóp. 5. Kipattintod a porvédőt, és a vasbilincset(a szimeringet is az fogja) 6. Belerakod az új szimeringet, valami műanyaggal, hogy egyenesen menjen bele fémesen koppanjon mindenhol. 7.Értelemszerűen visszaraksz bele mindent fordított sorrendbe, ha meghúztad az alján a csavart, és visszaraktad a rugót, beleöntöd az olajat(én először összeraktam olaj nélkül :(). 8. Szimering 7-11-ig jó bele minden (én hetest kaptam, jó szoros, nem fog kimozdulni),550 ft volt. 11-nél vastagabb nem jó mert nem megy rá a porvédő. Hát ha te már megcsináltad, akkor azoknak írom akik előtte állnak. Az aljából a csavart nem mindig egyszerű kiszedni, én nagyon sokat kínlódtam vele. Az enyémbe nem illet kulcs, sima kör alakú volt a bele(csak a gumi+seprű segített). Üdv, | |||
| |||
2013. júl. 01. 22:57 | Válasz | #720 | |||
![]() | |||
Szia! Köszi a választ, vasárnap megcsináltam, annyi különbséggel, hogy levettem az első burkolatot,így könnyebben hozzáfértem és legalább a hűtőt is ellenőriztem. | |||
| |||
2013. júl. 01. 23:14 | Válasz | #721 | |||
![]() | |||
Az alsó csavar kiszerelése légkulccsal a legegyszerűbb,de ha nincs kéznél,a gumis megoldás is tökéletes.
| |||
| |||
2013. júl. 02. 06:51 | Válasz | #722 | |||
![]() | |||
Légkulcsal szedtem, de talán a menet kicsit koszos trutyis volt, és elpörgött. Egy darabig lazult, utána elpörgött. Még nem szedtem szét robogó telót, nem is mertem nagyon nyúzni. | |||
| |||
2013. júl. 02. 19:34 | Válasz | #723 | |||
![]() | |||
Igen,ez a "legegyszerűbb" nekem is csak az egyik oldalon stimmelt, amit gondolom már cseréltek, a másiknál, szerintem még a gyári menetrögzítő okozott némi fejtörést. Egy pont méretes alu rúd azért segített. | |||
| |||
© Kori | 2013. júl. 11. 16:39 | Válasz | #724 |
![]() | |
Sziasztok! Most sikerült regisztrálnom a fórumra,nem rég vette egy 125 majestyt,az a gondom vele hogy nagyobb sebességnél elkezd valahol ütni a keréknél.Elsőnek rezonál nem folyamatosan aztán 80nál már ütni kezd.Mi lehet ez? |
2013. júl. 11. 19:55 | Válasz | #725 | |||
![]() | |||
Ezt szerintem csak élőben fogja valaki megtalálni. Így írásban... szerinted??
| |||
| |||
2013. júl. 11. 20:02 | Válasz | #726 | |||
![]() | |||
Szia! Vidd el gumishoz, vetesd ki a kereket, forgassátok meg látszik-e, mérhető-e. Más, jobb ötletem nekem sincs... | |||
| |||
© Kori | 2013. júl. 11. 23:43 | Válasz | #727 |
![]() | |
Azért irtam hátha járt már igy valaki. A gumi uj rajta,de olyan mintha a variátorból jönne. |
2013. júl. 12. 07:40 | Válasz | #728 | |||
![]() | |||
Na fussunk neki még egyszer... Cseréltél gumit. Elől? Hátul? Előtte kifogástalan volt? Lett centírozva? Milyen gumi került fel? Középsztenderen is csinálja ha odahúzol neki fullgázt? | |||
| |||
© Kori | 2013. júl. 12. 08:42 | Válasz | #729 |
![]() | |
A hátsó gumi új,többit semmit nem tudok róla mert most vettem nem rég és igy volt.De érdekes mert elkezd rezonálni de nem folyamatosan hanem szakaszosan mintha ahogy váltana fel a variátor és amikor kiforog átmegy folyamatos ütésekbe.Tehát először hullámokban rezonál utána csak üt.
| |
2013. júl. 12. 09:28 | Válasz | #730 | |||
![]() | |||
Akkor onnan eredhetnek a bajok. Körül kell nézned a keréknél, milyen a gumi, nem gyártási hibás-e, jól van-e felszerelve, kellett volna centírozni. Mindezeken túl, jól lett-e visszaszerelve a kerék? Keresgélj, csak ezután nyúlj bele a hajtásba. Ettől függetlenül nem lehetetlen hogy ott lesz a baj. | |||
| |||
2013. júl. 12. 10:49 | Válasz | #731 | |||
![]() | |||
Ha először rezonál, és utána üt, és először hullámokban, akkor nem lehet a kuplung? A ferrodon sérült, vagy nagyon el van kopva? Nem lenne hülyeség levenni a deknit, és rámérni. Esetleg ékszíj? Bár az elcsúszna... Kuplung cserehatár 1.5 mm. | |||
| |||
© Kori | 2013. júl. 12. 14:06 | Válasz | #732 |
![]() | |
Köszönöm a tanácsokat megnézem hátha ezek a rosszak.
|
2013. júl. 12. 17:03 | Válasz | #733 | |||
![]() | |||
Kori azt irja, 80-nál. Ott a kuplung már rég be kell hogy tapadjon, de nagyon. Ékszíj is lehet, de az majd mindenhol rázna. | |||
| |||
2013. júl. 12. 17:04 | Válasz | #734 | |||
![]() | |||
Keress laza csavart, lógó alkatrészt is!
| |||
| |||
© CsabaB | 2013. júl. 24. 11:39 | Válasz | #735 |
![]() | |
Sziasztok! Meg tudja mondani nekem valaki ezen a rajzon 9-essel jelzett távtartó alátét gyári anyagát és méreteit? Gumiszerelés miatti kerék kiszedés közben szétesett, talán bakelitből volt és elég vékony, lehetett az a gyári? Mivel pótoljam? Ötletem van, csak a gyári vastagság érdekelne, meg a külső átmérő. |
© CsabaB | 2013. júl. 27. 08:00 | Válasz | #736 |
![]() | |
Senki nem emlékszik, milyen a hézagoló?
| |
2013. júl. 28. 11:51 | Válasz | #737 | |||
![]() | |||
Én most bontottam megy egyet. megnézem hogy milyen vagy van-e! és megbeszéljük. Érdekel? ( írj privit, ott az cím az adatlapon.) | |||
| |||
© CsabaB | 2013. júl. 28. 12:12 | Válasz | #738 |
![]() | |
Érdekel bizony, megy privi!
| |
© zsoltxc | 2013. aug. 03. 08:04 | Válasz | #739 |
![]() | |
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül hogy 150 es blokk belemegy e a 125 ös vázba? Nem láttam még,ilyent és nem tudom mi lehet a különbség. Az évjárata ugyan az mint az enyémé.. Köszönöm a válaszotok előre is! |
2013. aug. 03. 08:21 | Válasz | #740 | |||
![]() | |||
Én konkrétan nem vagyok ebben a ccmben igazán ott, de úgy tudom hogy 125-150-180 között talán csak a henger és a dugó átmérője változik...? A 125 és 150 biztosan csereszabatos. Már a henger. Innen kezdve szerintem a blokk is ugyan az... Srácok? Hogy van ez? | |||
| |||
2013. aug. 03. 18:19 | Válasz | #741 | |||
![]() | |||
Cserélhető.A 125 a 150 és 180-as kívül egyforma.A 125-150-nél a henger különbözik a 180-asnál már a hengerfej és a végkihajtás sem ugyanaz de beszerelhető.Ha jó a 25-ös nem érdemes pénzt költani, sokkal nem lesz jobb.
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. aug. 04. 13:08 | Válasz | #742 |
![]() | |
Köszönöm hogy segítettél
| |
© zsoltxc | 2013. aug. 04. 13:09 | Válasz | #743 |
![]() | |
Köszönöm a segítséget
| |
2013. aug. 04. 17:04 | Válasz | #744 | |||
![]() | |||
Természetes, igazán nincs mit.
| |||
| |||
© Macko75 | 2013. aug. 04. 21:37 | Válasz | #745 |
![]() | |
Sziasztok ! Yp125 -ös boldog tulajdonosa ként a következő általam tapasztalt problémára várnám a megfejtést , megoldást , hogy mivel orvosolható a gond !!! Tehát nagyobb sebességnél (80 km) ,vagy erőteljesebb gyorsításnál észre vettem ,hogy a henger alakú levegőszűrő házba és azon is kifolyva megjelenik az olaj ! Számomra azért is furcsa mert ez kartergáz képződésre utal(szerintem), ami kopottabb motoroknál előfordulhat ! De én mind a motor csendes járásával , mind a menet teljesítményével meg vagyok elégedve ! Válaszotokat előre is köszönöm !!! |
2013. aug. 05. 19:14 | Válasz | #746 | |||
![]() | |||
Ha zavar, ideiglenesen vezesd ki. Sajna ezt sztem is a gáz nyomja ki,gyakran ellenőrizd az olajszintet akár menet közben is hosszú utakon.A végleges megoldás a szétborítás.Általában a gáz a letapadt gyűrűn szokott lefújni.A szétborítás megmutatja majd.Esetleg kísérletezhetsz más olajjal.
| |||
| |||
© Macko75 | 2013. aug. 06. 04:25 | Válasz | #747 |
![]() | |
Köszönöm Fecó válaszodat ! Tegnap megmutattam egy mesterembernek ,aki azt mondta ,hogy érezhetően benzin kerül az olajba ! Karbi tisztítás azt mondta megoldja ! Majd ma kiderül segít e rajta ! ? Azt mondta teljesen meg kell gyógyulnia a motornak tőle ! :-) |
© Kori | 2013. aug. 12. 06:08 | Válasz | #748 |
![]() | |
Sziasztok! Van egy 125 majám,és már irtam hogy van egy rezonálás a hátuljában ami átmegy folyamatos ütésé.Kuplung jó,nincs csapágy hangja. Mi lehet vajon? |
© Kori | 2013. aug. 12. 06:13 | Válasz | #749 |
![]() | |
Vagy lehetséges hogy a hátsó variátor csapágyas lenne?
|
© Kori | 2013. aug. 12. 06:25 | Válasz | #750 |
![]() | |
Kinek milyen sebességgel bir menni a gépe?
|
2013. aug. 12. 17:06 | Válasz | #751 | |||
![]() | |||
Először a kerékcentrírozás... megnézni nincs-e szálszakadás..stb.A csapágy nem rezonál az "csak" szól mint a fene.Legalább is az elején.Mikor már rezonál akkor kiesik a kerék.Nézz körül esetleg a fék környékén is, de elsősorban gumira tippelek.
| |||
| |||
2013. aug. 12. 17:08 | Válasz | #752 | |||
![]() | |||
Az enyémet egyszer 160-ig húztam de nagyon folytak a könnyeim és abbahagytam. ![]() | |||
| |||
© passat52 | 2013. aug. 12. 18:52 | Válasz | #753 | ||
![]() | |||
Szakadéknak lefelé hátszéllel? ![]() ![]() | |||
| |||
2013. aug. 12. 21:04 | Válasz | #754 | |||
![]() | |||
Erre had írjam, hogy HAHA!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 12. 21:37 | Válasz | #755 |
![]() | |
Már van uj gumi rajta,de ez inkább olyan mintha a hátsó variátorból jönne.
|
2013. aug. 12. 21:45 | Válasz | #756 | |||
![]() | |||
Hátul nincs varió. Ott egy kontrasztrúgó, a csapágyak, a kuplung van. Szedd szét, minden csapágyat nézz át, zsírozz le, rakd össze. Van ott forgó alkatrész bőven. Mielőtt nekilátsz, vedd le a szíjat, lendületesen forgasd meg a hátsó kereket, jön-e valami zaj belőle. Ku#v@ nehéz tippeket adni azokról a zajokról amit Te hallassz... | |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 13. 08:04 | Válasz | #757 |
![]() | |
Nekem a hátsó is varió ugyanis azt csinálja na de mindegy is:).Jön egy kis hang hátulról akkor szét kapom hátha valamelyik csapágy a rossz. | |
2013. aug. 13. 17:21 | Válasz | #758 | |||
![]() | |||
Tessék elolvasni pontosan a kérdést és azután leírni a választ.A 160-ra tanúm van együtt mentünk a Bélával. Kori: Ha Neked hátul is varió van akkor tényleg szedd szét... | |||
| |||
2013. aug. 13. 21:02 | Válasz | #759 | |||
![]() | |||
![]() | |||
| |||
© passat52 | 2013. aug. 13. 21:06 | Válasz | #760 | ||
![]() | |||
Fecó! A kérdés a 125.-ös Majára vonatkozott! ![]() | |||
| |||
2013. aug. 13. 21:16 | Válasz | #761 | |||
![]() | |||
Pedig nem... ![]() A kérdés egyértelmű: "Kinek milyen sebességgel bir menni a gépe?" Vagyis, nem a 125-öse, hanem a jelenlegi gépe! ![]() | |||
| |||
© passat52 | 2013. aug. 13. 21:18 | Válasz | #762 | ||
![]() | |||
Ott a pont! ![]() | |||
| |||
2013. aug. 13. 21:21 | Válasz | #763 | |||
![]() | |||
![]() | |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 13. 22:36 | Válasz | #764 |
![]() | |
Igen a 125 sebessége érdekelt volna,de a hátsó tárcsa ha gyorsit a gép a tárcsa szétfelé megy.nem? az ndk kombájnokban van hasonló. |
© Kori | 2013. aug. 13. 22:39 | Válasz | #765 |
![]() | |
A kérdés az lenne nem e járt valaki még ugy hogy a hátsó tárcsája csapágyas lett volna,mert ahogy gyorsitok és toll szét a tárcsa egyre jobban érződik és egyre gyorsabban is.
|
2013. aug. 14. 07:01 | Válasz | #766 | |
![]() | |
Igen, csapágyas lehet a cucc, mivel ahogy a Tamás is írta, találsz benne néhány csapágyat, nézd át.
|
2013. aug. 14. 09:01 | Válasz | #767 | |||
![]() | |||
Igen, ahogyan gyorsítassz, úgy megy a tárcsa szét. De nem csak szétcsúszik, a tengelye körül fordul is kicsit, kb.15-20¤-ot. Ha szétszeded, első lépésként vedd le a komplett kuplungot, szedd szét a tárcsákat, moss ki mindent és csak aztán rakd össze. Mikor leveszed a kontrasztrúgót, kézzel simán tudod mozgatni. Ha kicsit is akad, rág, ott bibi van.
| |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 14. 13:03 | Válasz | #768 |
![]() | |
Oké megnézem.Köszi.
| |
© Kori | 2013. aug. 21. 18:49 | Válasz | #769 |
![]() | |
Hányas görgőszettet érdemes cserélni?
|
© Szomjas | 2013. aug. 21. 21:53 | Válasz | #770 | ||
![]() | |||
Kori előbb írd le mi baj van vele vagy mi a célod a cserével!?
| |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 21. 22:16 | Válasz | #771 |
![]() | |
semmi sem csak elkoptak,de lemértem 10 volt benne,de most 9,5 sikerült szereznem és félek kicsi lesz.
| |
2013. aug. 22. 00:26 | Válasz | #772 | |||
![]() | |||
Kipróbálod, ha túl pörgősre siketedett, veszel tizeset. De szerintem jó lesz az...
| |||
| |||
2013. aug. 22. 06:56 | Válasz | #773 | |||
![]() | |||
Még a 9,5 is nagy kicsit. A gyári 9 g. Kilenc felett érezhetően lusta, lassú az egész motor. Párat kipróbáltam, tele van a garázs fala görgőkkel. ![]() | |||
| |||
2013. aug. 22. 06:57 | Válasz | #774 | |||
![]() | |||
Korinak céloztam bocs.
| |||
|
© Kori | 2013. aug. 22. 11:41 | Válasz | #775 |
![]() | |
Köszi.Kipróbálom milyen lesz,remélem jó.
| |
2013. aug. 22. 11:46 | Válasz | #776 | |||
![]() | |||
Mi van a kuplungon lévő tárcsákkal?
| |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 22. 15:24 | Válasz | #777 |
![]() | |
semmit nem látok rajta de még nem szedtem szét teljesen,hajtómű is csendben van. Elől ha kihagyom az alátétet a variátornál akkor az jelent valamit? | |
2013. aug. 22. 15:37 | Válasz | #778 | |||
![]() | |||
Naná. Mintha szexnél kihagynád a nőt... | |||
| |||
© Kori | 2013. aug. 22. 15:54 | Válasz | #779 |
![]() | |
na várj én a variátor perselyre gondoltam mert ott volt nekem egy alátét és ha nem teszem be elvileg gyorsabb lesz mert rövidebb,de jelent e valamit?
| |
2013. aug. 23. 06:40 | Válasz | #780 | |||
![]() | |||
Kockáztatod, hogy nem tölti ki a ricnis helyet a főtengelyen.Sajnos Mészi barátom tudna erről mesélni. Ne tedd!!
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. aug. 29. 16:11 | Válasz | #781 |
![]() | |
Sziasztok :-) Szögi János motoros társam jóvoltából egy hibátlan gyári alapméretű 125 ös majesty dugattyút építek be a blokkomba. A " meghalt " motorjának a diagnózisa : a hengerfej letisztítása után több helyen is repedések láthatóak. A szívó szelep szára a rárakódott égéstermékektől alig látszik. A kipufogó szelep szára sem tökéletes mert a szeleptányér lenyomatát megtaláltam a dugattyún. A henger 5 század hordósságot mutat. A dugattyút a 3D szkenneres mérés minimálisan kopottnak mutatta. De a henger és a dugattyú közti mért hézag ami 0.25 is ezt mutatja...
|
© Kori | 2013. aug. 30. 23:15 | Válasz | #782 |
![]() | |
Kicseréltem a görgőket 10.5-re.110 a vége az jó? |
2013. aug. 30. 23:46 | Válasz | #783 | |||
![]() | |||
Alattam az YP-250 ment erőből mint a bolond 70-et, kissé lassabban gyorsulva elérte a 100-at és 110-el tudott utazni hosszabb távon. Ha kicsit sanyargattam, ment 120-at is, de az kínzásnak minősült... Ennél fogva, szerintem jó! | |||
| |||
© Krisztián | 2013. aug. 31. 14:04 | Válasz | #784 |
![]() | |
Kedves uraim!Tudna nekem esetleg valaki segíteni abban,hogy miért csinálja az a 125-ös Majesty-m 80-íg valami rezonál a blokkban aztán 80 felett ütni kezd!Levettem a oldaldeknit ,de semmi nem lóg és semmi hiba nem látszik!Mi lehet a gond???Kérleg valaki segítsen!!Láttam már más is írt ilyesféle hibát,de nem találok rá választ!
|
2013. aug. 31. 18:07 | Válasz | #785 | |||
![]() | |||
Azért nem válaszol senki mert nem lehet megállapítani így látatlanban.Nagyon sok minden lehet, még ha élőben hallanám és mennék vele akkor is csak tippjeim lennének...A legjobb tanács --- szervíz, ne várd meg míg összetörik valami.
| |||
| |||
© Krisztián | 2013. szept. 01. 15:32 | Válasz | #786 |
![]() | |
Rendben,köszi!Elviszem szervizbe majd :)
|
© Kori | 2013. szept. 01. 20:54 | Válasz | #787 |
![]() | |
Nekem is ilyen egyszer csinálja egyszer nem. De nekem nem a blokkból jön szerintem. | |
© Kori | 2013. szept. 01. 20:56 | Válasz | #788 |
![]() | |
Értem. Akkor tényleg jó,most cseréltem benne görgőket is. | |
© Kori | 2013. szept. 02. 19:27 | Válasz | #789 |
![]() | |
A kipufogóm végén van két lyuk csavarral az vajon miért van ott?KI akartam tekerni de nincs semmi a helyén,a hang miatt akartam.
|
2013. szept. 02. 20:49 | Válasz | #790 | |||
![]() | |||
...lehet valaki kereste a hangot mint Te és fúrt egy lyukat. Nem találta a hangot, fúrt még egyet. De akkor sem találta... Nem is találhatta, mert a hang amit ott találhatsz, nem más,mint a kipu! Azt meg megfogja a kipu...fogó! :-))) bocs... Egyébként normális vagyok... A hangok is ezt mondják... Az összes kipu... :-))) | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 02. 21:26 | Válasz | #791 |
![]() | |
ez nagyon jó akkor keresem a hangott | |
2013. szept. 05. 17:01 | Válasz | #792 | |||
![]() | |||
....--"keresem a szót keresem a hangot!" Na ki is írta??... | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 05. 21:28 | Válasz | #793 |
![]() | |
kicseréltem 9,5 görgőre hát nem tudom jobban gyorsul de szerintem többet forog ugyanazon sebességnél. A tárcsa közül kivenném az alátétet és,kivülre raknám jó lenne vajon? A variátorra gondoltam. |
2013. szept. 05. 21:30 | Válasz | #794 | |||
![]() | |||
"Én még nem tudom hogy fogjak hozzá, én még nem tudom hogy kezdjem el..." ...már keresni a hangot... | |||
| |||
2013. szept. 05. 21:33 | Válasz | #795 | |||
![]() | |||
Kori. A Te motorodon, Te magad vagy a "variátor"... Mit akarsz tulajdonképpen attól a szerencsétlen jószágtól...? | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 05. 21:43 | Válasz | #796 |
![]() | |
akkor nem variálok annyit csak kérdeztem | |
2013. szept. 05. 22:25 | Válasz | #797 | |||
![]() | |||
Működik az rendesen, hidd el. Használd egy hónapig, szokd meg, aztán változztass bármit. A tárcsák (első-hátsó) pozicionálása fontos. Nem szabad pickálni, mert a szíj be fog remegni ha ketesztbe fut. | |||
| |||
© Kori | 2013. szept. 05. 23:09 | Válasz | #798 |
![]() | |
remélem nekem nem az üt | |
2013. szept. 06. 17:27 | Válasz | #799 | |||
![]() | |||
Talált elsüllyedt!!!( A nagy generáció!!)
| |||
| |||
|
|
|