Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 125
Yamaha Majesty YP125

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


oborzilió2013. jún. 12. 12:45 | Válasz | #700 
Lazannya mindenit van ára rendesen.

 © xpedient2013. jún. 18. 14:45 | Válasz | #701 
Köszi a linket. Hát elég drága. Még a 125-öshöz képest is.
Abban tudtok nekem segiteni, hogy mi pontosan a különbség a 125 és 150-es blokk között? Csak a henger, dugattyú, vagy más a löket is?

Feco2013. jún. 19. 06:09 | Válasz | #702 
Csak a hengerátmérő.Talán a végáttételben de az lehet hogy csak a 180-asnál.
Motor után,első a család legyen!

 © xpedient2013. jún. 26. 14:25 | Válasz | #703 
Sziasztok
Van nekem egy Majesty 125-ösöm, ehhez kérnék segitséget tőletek. Szóval úgy került hozzám a gép, hogy be sem indult. Inditózásra néha pöffent egyet, de ennyi. Kompresszió alig volt benne. Hengert levettem, (150 cm3) akkor konstatáltam, teljesen el voltak kopva a dugattyú, gyűrűk. Vettem hozzá egy bontott hengerszettet, ez teljesen jó állapotú de 125 cm3-is. Miután ezt ráraktam, már simán bepöccent, szépen jár a motorja, viszont rettenetesen gyenge. Elindulni éppen el tud, a végsebessége lapos terepen 70km/h. Kompressziója ugyanúgy nincsen. Vettem rá egy másik hengerfejet is, mivel arra is gyanakodtam hibaforrásként. Ezt be is mérettem hengerfejessel, nem enged egyik szelep sem, nincs is elrepedve. De ezzel is ugyanazt a teljesitményt hozza. Vezérlését oda raktam, ahol volt mikor szétszedtem, meg ahol a jelölés is van(lendkerék T betűnél (dugattyú felső holtponton), ekkor a vezérműlánckeréken lévő – jel kb. 9 óra felé mutat, ahol a hengerfejen kis háromszög forma van). De ennek a hibának a kiszűrésére leakasztott vezérműláncal(zárt szelepekkel) is kipróbáltam, de igy sincs kompresszió. Kézzel forgatom a lendkereket, és alig van ellenállása. Kompressziómérőm sajnos nincs. Bakra állitva szép lassan felpörög a motor, de ha ráülök, akkor nem. Mi lehet a gond?

tamas2013. jún. 26. 15:13 | Válasz | #704 
De hiszen leírtad...
"kézzel forgatom"
Mert nincs kompresszió. Hengerfúrás, új dugattyúhoz, lehetőleg a 150-est.
A 125-öst meg méresd meg és sűrű b@zme&olás közepette vidd vissza.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © xpedient2013. jún. 26. 16:01 | Válasz | #705 
Gondoltam én is a hengerre, de ketten is megnézték rajtam kivül, mindenki azt mondta teljesen jó. A gyűrűk végei közt kb. 0,2-0,3 mm van.

tamas2013. jún. 26. 16:24 | Válasz | #706 
Az oké hogy szép meg jónak néz ki, de ha nem tudod megmérni a kompressziót, akkor csak arra hagyatkozhatunk amit leírtál.
Hengerfej jó, akkor mi marad? Csak meg kéne mérni. Lesz benne vagy 4-6 BAR... Autószerelő szakműhelyben megmérik.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © xpedient2013. jún. 26. 17:22 | Válasz | #707 
Oké, én is értem ezek lehetnek a hiba okai. Elvileg a hengerfej OK. A hengeren nem látok bemaródásokat, a gyűrűk is jók, a dugattyú falán nem látok kifújásra utaló nyomot a gyűrűk alatt. Repedést se látok. Ami ezelőtt rajta volt henger, a 150 cm3-es, annak a gyűrű végei közt majdnem 3 mm volt. És a kompressziók közt alig van különbség az új hengerhez képest.
Új hengerre nekem nincs pénzem, bontottat meg csak netről tudok rendelni, nem utazok 100 km-eket csak alkatrészért. Ezt a mostanit vissza biztos nem veszik. Vehetnék másikat, már le is beszéltem, 150cm3, nem kopott, de hát lehet akkor az is ugyanilyen lesz. A 150-eshez vennék csak gyűrűket vagy dugattyút újat, ha emberi áron lenne. De hát 30-40e Ft-ot nem tudok adni érte.

tamas2013. jún. 26. 18:29 | Válasz | #708 
Pedig sajnos ez csak megfelelő befektetéssel orvosolható...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © zsoltxc2013. jún. 28. 18:52 | Válasz | #709 
Szia! Érdekes hibajelenség... Nekem is 125 ösöm van s a neten vásároltam hozzá hengert. Ami hibátlan.
Most dugattyút keresek hozzá de hosszas fontolgatás után nem merek beletenni után gyártottat az eredetire pedig nekem sincs keret. A dugattyú gyártókat próbáltad?

 © zsoltxc2013. jún. 28. 18:55 | Válasz | #710 
Egy gyári 125 ös gyűrű készlet 12 ezer... Épp ma kérdeztem meg a márkaképviselőt

tamas2013. jún. 28. 23:25 | Válasz | #711 
Én nem vennék ilyen dolgokat külön--külön. Mikor a 250-est generáloztam, megvettem a komplett Meteor dugó-gyűrű szettet és ahoz fúrtuk megfelelő illesztéssel a hengert.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2013. jún. 29. 07:09 | Válasz | #712 
Ahhoz nagyon pontosan meg kell mérni mindent, hogy ilyen vegyes alkatrészeket be lehessen tenni.
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. jún. 29. 08:24 | Válasz | #713 
Szia! Nagyon pontosan megmérek mindent. A hengert leintóztam s az is igazolta hogy hibátlan.
Amit tettem vele az az hogy meg hónoltattam.
Tökéletesnek kell lennie a motornak :-)

 © zsoltxc2013. jún. 29. 08:28 | Válasz | #714 
Megnéztem én is a különböző utángyártott dugókat de hogy megmondjam az őszintét azóta vannak kétségeim mióta a Keeway Mátrixom tuning hengere besült mikor Debrecenből jöttem vele Szegedre.

Gyuresz2013. jún. 29. 09:48 | Válasz | #715 
Sziasztok ! Megadta magát a teleszkóp szimeringem,a hétvégére terveztem a cserét.
Mire kell figyelnem a szerelés folyamán, van-e valami speciális sorrend, esetleg kell-e valami célszerszám ? A manual szerint a szimering magassága 8 mm, viszont az alkatrészes oldalakon 8-tól a 11-ig mindenféle méretet kínálnak, 10.5-öst kaptam szerintetek elfér ?
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

tamas2013. jún. 29. 10:00 | Válasz | #716 
A porvédő fölé fog férni?
A letöltések között a 250-ben van teleszkóp javítás. Hasonlíts össze a két robbantott ábrát!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Gyuresz2013. jún. 29. 10:20 | Válasz | #717 
A 125 - ös robbantott ábra szerint elég hosszú a porvédő nyaka, talán a szimering feletti rögzítő gyűrű ami megadja a magasságot.Mivel kínálnak 11mm magasat is ehhez a típushoz, bízom benne, hogy befér. Ha mégsem, nincs kidobott pénz, mert jó ismerősöm a csapágyboltos. ( és még időm is lesz rá 13.-ig )
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

 © zsoltxc2013. jún. 29. 11:52 | Válasz | #718 
Szerintetek egy alapméretű 125 ös Majesty bontott dugattyú megér 7 ezret plussz postát?

Coller úr2013. júl. 01. 15:46 | Válasz | #719 
Szia Gyuresz!

Nem tudom, hogy késő e a válasz, de a múlt héten nem voltam itthon. Ha elkéstem vele, akkor bocs.
Múlt héten cseréltem szimeringet, lehet vele kínlódni.

1.Ki kell venni a kereket

2. A teleszkóp tetejéről a műanyagvédőt leszeded, majd lepattintod a fémbilincset(elég nehéz hozzáférni, de nem lehetetlen, nehogy szétszedd a motor elejét), végül kicsavarod a két csavart.Ekkor kijön az egész teleszkóp.

3.A teleszkóp tetején van egy rézdugattyú, azt is egy fémbilincs fogja, ha kiszeded, kijön a rugó, és ki tudod önteni az olajat(1,33 dl kell bele)

4.Kell egy vastag gumi, azt mértre vágod, és beledugod a teleszkópba, majd dugsz bele egy vékonyabb seprűnyelet. Ha jó erősen szorítod akkor ki tudod csavarni a csavart az aljából, és szétjön az egész teleszkóp.

5. Kipattintod a porvédőt, és a vasbilincset(a szimeringet is az fogja)

6. Belerakod az új szimeringet, valami műanyaggal, hogy egyenesen menjen bele fémesen koppanjon mindenhol.

7.Értelemszerűen visszaraksz bele mindent fordított sorrendbe, ha meghúztad az alján a csavart, és visszaraktad a rugót, beleöntöd az olajat(én először összeraktam olaj nélkül :().

8. Szimering 7-11-ig jó bele minden (én hetest kaptam, jó szoros, nem fog kimozdulni),550 ft volt.
11-nél vastagabb nem jó mert nem megy rá a porvédő.

Hát ha te már megcsináltad, akkor azoknak írom akik előtte állnak.
Az aljából a csavart nem mindig egyszerű kiszedni, én nagyon sokat kínlódtam vele.
Az enyémbe nem illet kulcs, sima kör alakú volt a bele(csak a gumi+seprű segített).

Üdv,
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Gyuresz2013. júl. 01. 22:57 | Válasz | #720 
Szia!
Köszi a választ, vasárnap megcsináltam, annyi különbséggel, hogy levettem az első burkolatot,így könnyebben hozzáfértem és legalább a hűtőt is ellenőriztem.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

Gyuresz2013. júl. 01. 23:14 | Válasz | #721 
Az alsó csavar kiszerelése légkulccsal a legegyszerűbb,de ha nincs kéznél,a gumis megoldás is tökéletes.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

Coller úr2013. júl. 02. 06:51 | Válasz | #722 
Légkulcsal szedtem, de talán a menet kicsit koszos trutyis volt, és elpörgött.
Egy darabig lazult, utána elpörgött.
Még nem szedtem szét robogó telót, nem is mertem nagyon nyúzni.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Gyuresz2013. júl. 02. 19:34 | Válasz | #723 
Igen,ez a "legegyszerűbb" nekem is csak az egyik oldalon stimmelt, amit gondolom már cseréltek, a másiknál, szerintem még a gyári menetrögzítő okozott némi fejtörést. Egy pont méretes alu rúd azért segített.

A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.

 © Kori2013. júl. 11. 16:39 | Válasz | #724 
Sziasztok!
Most sikerült regisztrálnom a fórumra,nem rég vette egy 125 majestyt,az a gondom vele hogy nagyobb sebességnél elkezd valahol ütni a keréknél.Elsőnek rezonál nem folyamatosan aztán 80nál már ütni kezd.Mi lehet ez?

Feco2013. júl. 11. 19:55 | Válasz | #725 
Ezt szerintem csak élőben fogja valaki megtalálni. Így írásban... szerinted??
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. júl. 11. 20:02 | Válasz | #726 
Szia! Vidd el gumishoz, vetesd ki a kereket, forgassátok meg látszik-e, mérhető-e.
Más, jobb ötletem nekem sincs...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kori2013. júl. 11. 23:43 | Válasz | #727 
Azért irtam hátha járt már igy valaki.
A gumi uj rajta,de olyan mintha a variátorból jönne.

tamas2013. júl. 12. 07:40 | Válasz | #728 
Na fussunk neki még egyszer...
Cseréltél gumit.
Elől? Hátul?
Előtte kifogástalan volt?
Lett centírozva?
Milyen gumi került fel?
Középsztenderen is csinálja ha odahúzol neki fullgázt?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kori2013. júl. 12. 08:42 | Válasz | #729 
A hátsó gumi új,többit semmit nem tudok róla mert most vettem nem rég és igy volt.De érdekes mert elkezd rezonálni de nem folyamatosan hanem szakaszosan mintha ahogy váltana fel a variátor és amikor kiforog átmegy folyamatos ütésekbe.Tehát először hullámokban rezonál utána csak üt.

tamas2013. júl. 12. 09:28 | Válasz | #730 
Akkor onnan eredhetnek a bajok.
Körül kell nézned a keréknél, milyen a gumi, nem gyártási hibás-e, jól van-e felszerelve, kellett volna centírozni. Mindezeken túl, jól lett-e visszaszerelve a kerék?
Keresgélj, csak ezután nyúlj bele a hajtásba. Ettől függetlenül nem lehetetlen hogy ott lesz a baj.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2013. júl. 12. 10:49 | Válasz | #731 
Ha először rezonál, és utána üt, és először hullámokban, akkor nem lehet a kuplung?
A ferrodon sérült, vagy nagyon el van kopva?
Nem lenne hülyeség levenni a deknit, és rámérni.
Esetleg ékszíj? Bár az elcsúszna...
Kuplung cserehatár 1.5 mm.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Kori2013. júl. 12. 14:06 | Válasz | #732 
Köszönöm a tanácsokat megnézem hátha ezek a rosszak.

tamas2013. júl. 12. 17:03 | Válasz | #733 
Kori azt irja, 80-nál. Ott a kuplung már rég be kell hogy tapadjon, de nagyon.
Ékszíj is lehet, de az majd mindenhol rázna.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2013. júl. 12. 17:04 | Válasz | #734 
Keress laza csavart, lógó alkatrészt is!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © CsabaB2013. júl. 24. 11:39 | Válasz | #735 
Sziasztok!

Meg tudja mondani nekem valaki ezen a rajzon 9-essel jelzett távtartó alátét gyári anyagát és méreteit? Gumiszerelés miatti kerék kiszedés közben szétesett, talán bakelitből volt és elég vékony, lehetett az a gyári? Mivel pótoljam? Ötletem van, csak a gyári vastagság érdekelne, meg a külső átmérő.

 © CsabaB2013. júl. 27. 08:00 | Válasz | #736 
Senki nem emlékszik, milyen a hézagoló?

motoregerke2013. júl. 28. 11:51 | Válasz | #737 
Én most bontottam megy egyet. megnézem hogy milyen vagy van-e! és megbeszéljük. Érdekel? ( írj privit, ott az cím az adatlapon.)
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © CsabaB2013. júl. 28. 12:12 | Válasz | #738 
Érdekel bizony, megy privi!

 © zsoltxc2013. aug. 03. 08:04 | Válasz | #739 
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül hogy 150 es blokk belemegy e a 125 ös vázba? Nem láttam még,ilyent és nem tudom mi lehet a különbség. Az évjárata ugyan az mint az enyémé.. Köszönöm a válaszotok előre is!

tamas2013. aug. 03. 08:21 | Válasz | #740 
Én konkrétan nem vagyok ebben a ccmben igazán ott, de úgy tudom hogy 125-150-180 között talán csak a henger és a dugó átmérője változik...? A 125 és 150 biztosan csereszabatos. Már a henger. Innen kezdve szerintem a blokk is ugyan az...
Srácok? Hogy van ez?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2013. aug. 03. 18:19 | Válasz | #741 
Cserélhető.A 125 a 150 és 180-as kívül egyforma.A 125-150-nél a henger különbözik a 180-asnál már a hengerfej és a végkihajtás sem ugyanaz de beszerelhető.Ha jó a 25-ös nem érdemes pénzt költani, sokkal nem lesz jobb.
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. aug. 04. 13:08 | Válasz | #742 
Köszönöm hogy segítettél

 © zsoltxc2013. aug. 04. 13:09 | Válasz | #743 
Köszönöm a segítséget

Feco2013. aug. 04. 17:04 | Válasz | #744 
Természetes, igazán nincs mit.
Motor után,első a család legyen!

 © Macko752013. aug. 04. 21:37 | Válasz | #745 
Sziasztok !
Yp125 -ös boldog tulajdonosa ként a következő általam tapasztalt problémára várnám a megfejtést , megoldást , hogy mivel orvosolható a gond !!!
Tehát nagyobb sebességnél (80 km) ,vagy erőteljesebb gyorsításnál észre vettem ,hogy a henger alakú levegőszűrő házba és azon is kifolyva megjelenik az olaj !
Számomra azért is furcsa mert ez kartergáz képződésre utal(szerintem), ami kopottabb motoroknál előfordulhat ! De én mind a motor csendes járásával , mind a menet teljesítményével meg vagyok elégedve ! Válaszotokat előre is köszönöm !!!

Feco2013. aug. 05. 19:14 | Válasz | #746 
Ha zavar, ideiglenesen vezesd ki. Sajna ezt sztem is a gáz nyomja ki,gyakran ellenőrizd az olajszintet akár menet közben is hosszú utakon.A végleges megoldás a szétborítás.Általában a gáz a letapadt gyűrűn szokott lefújni.A szétborítás megmutatja majd.Esetleg kísérletezhetsz más olajjal.
Motor után,első a család legyen!

 © Macko752013. aug. 06. 04:25 | Válasz | #747 
Köszönöm Fecó válaszodat !
Tegnap megmutattam egy mesterembernek ,aki azt mondta ,hogy érezhetően benzin kerül az olajba !
Karbi tisztítás azt mondta megoldja ! Majd ma kiderül segít e rajta ! ? Azt mondta teljesen meg kell gyógyulnia a motornak tőle ! :-)

 © Kori2013. aug. 12. 06:08 | Válasz | #748 
Sziasztok!
Van egy 125 majám,és már irtam hogy van egy rezonálás a hátuljában ami átmegy folyamatos ütésé.Kuplung jó,nincs csapágy hangja.
Mi lehet vajon?

 © Kori2013. aug. 12. 06:13 | Válasz | #749 
Vagy lehetséges hogy a hátsó variátor csapágyas lenne?

 © Kori2013. aug. 12. 06:25 | Válasz | #750 
Kinek milyen sebességgel bir menni a gépe?

Feco2013. aug. 12. 17:06 | Válasz | #751 
Először a kerékcentrírozás... megnézni nincs-e szálszakadás..stb.A csapágy nem rezonál az "csak" szól mint a fene.Legalább is az elején.Mikor már rezonál akkor kiesik a kerék.Nézz körül esetleg a fék környékén is, de elsősorban gumira tippelek.
Motor után,első a család legyen!

Feco2013. aug. 12. 17:08 | Válasz | #752 
Az enyémet egyszer 160-ig húztam de nagyon folytak a könnyeim és abbahagytam.
Motor után,első a család legyen!

 © passat522013. aug. 12. 18:52 | Válasz | #753 
Szakadéknak lefelé hátszéllel?
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

meszizs2013. aug. 12. 21:04 | Válasz | #754 
Erre had írjam, hogy HAHA!!!
1996-os Majesty 250

 © Kori2013. aug. 12. 21:37 | Válasz | #755 
Már van uj gumi rajta,de ez inkább olyan mintha a hátsó variátorból jönne.

tamas2013. aug. 12. 21:45 | Válasz | #756 
Hátul nincs varió.
Ott egy kontrasztrúgó, a csapágyak, a kuplung van. Szedd szét, minden csapágyat nézz át, zsírozz le, rakd össze. Van ott forgó alkatrész bőven.
Mielőtt nekilátsz, vedd le a szíjat, lendületesen forgasd meg a hátsó kereket, jön-e valami zaj belőle.
Ku#v@ nehéz tippeket adni azokról a zajokról amit Te hallassz...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kori2013. aug. 13. 08:04 | Válasz | #757 
Nekem a hátsó is varió ugyanis azt csinálja na de mindegy is:).Jön egy kis hang hátulról akkor szét kapom hátha valamelyik csapágy a rossz.

Feco2013. aug. 13. 17:21 | Válasz | #758 
Tessék elolvasni pontosan a kérdést és azután leírni a választ.A 160-ra tanúm van együtt mentünk a Bélával.
Kori: Ha Neked hátul is varió van akkor tényleg szedd szét...
Motor után,első a család legyen!

tamas2013. aug. 13. 21:02 | Válasz | #759 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522013. aug. 13. 21:06 | Válasz | #760 
Fecó! A kérdés a 125.-ös Majára vonatkozott! Hajdanán az első gurulásunkon 115-el elsuhantam melletted!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

tamas2013. aug. 13. 21:16 | Válasz | #761 
Pedig nem...
A kérdés egyértelmű: "Kinek milyen sebességgel bir menni a gépe?"
Vagyis, nem a 125-öse, hanem a jelenlegi gépe!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © passat522013. aug. 13. 21:18 | Válasz | #762 
Ott a pont!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

Feco2013. aug. 13. 21:21 | Válasz | #763 
Motor után,első a család legyen!

 © Kori2013. aug. 13. 22:36 | Válasz | #764 
Igen a 125 sebessége érdekelt volna,de a hátsó tárcsa ha gyorsit a gép a tárcsa szétfelé megy.nem?
az ndk kombájnokban van hasonló.

 © Kori2013. aug. 13. 22:39 | Válasz | #765 
A kérdés az lenne nem e járt valaki még ugy hogy a hátsó tárcsája csapágyas lett volna,mert ahogy gyorsitok és toll szét a tárcsa egyre jobban érződik és egyre gyorsabban is.

trans852013. aug. 14. 07:01 | Válasz | #766 
Igen, csapágyas lehet a cucc, mivel ahogy a Tamás is írta, találsz benne néhány csapágyat, nézd át.

tamas2013. aug. 14. 09:01 | Válasz | #767 
Igen, ahogyan gyorsítassz, úgy megy a tárcsa szét. De nem csak szétcsúszik, a tengelye körül fordul is kicsit, kb.15-20¤-ot. Ha szétszeded, első lépésként vedd le a komplett kuplungot, szedd szét a tárcsákat, moss ki mindent és csak aztán rakd össze. Mikor leveszed a kontrasztrúgót, kézzel simán tudod mozgatni. Ha kicsit is akad, rág, ott bibi van.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kori2013. aug. 14. 13:03 | Válasz | #768 
Oké megnézem.Köszi.

 © Kori2013. aug. 21. 18:49 | Válasz | #769 
Hányas görgőszettet érdemes cserélni?

 © Szomjas2013. aug. 21. 21:53 | Válasz | #770 
Kori előbb írd le mi baj van vele vagy mi a célod a cserével!?
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Kori2013. aug. 21. 22:16 | Válasz | #771 
semmi sem csak elkoptak,de lemértem 10 volt benne,de most 9,5 sikerült szereznem és félek kicsi lesz.

tamas2013. aug. 22. 00:26 | Válasz | #772 
Kipróbálod, ha túl pörgősre siketedett, veszel tizeset. De szerintem jó lesz az...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Coller úr2013. aug. 22. 06:56 | Válasz | #773 
Még a 9,5 is nagy kicsit. A gyári 9 g.
Kilenc felett érezhetően lusta, lassú az egész motor.
Párat kipróbáltam, tele van a garázs fala görgőkkel.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

Coller úr2013. aug. 22. 06:57 | Válasz | #774 
Korinak céloztam bocs.
"Tudod mennyit érsz?
Amennyit megteszel másokért önzetlenül."

 © Kori2013. aug. 22. 11:41 | Válasz | #775 
Köszi.Kipróbálom milyen lesz,remélem jó.

tamas2013. aug. 22. 11:46 | Válasz | #776 
Mi van a kuplungon lévő tárcsákkal?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kori2013. aug. 22. 15:24 | Válasz | #777 
semmit nem látok rajta de még nem szedtem szét teljesen,hajtómű is csendben van.
Elől ha kihagyom az alátétet a variátornál akkor az jelent valamit?

tamas2013. aug. 22. 15:37 | Válasz | #778 
Naná.
Mintha szexnél kihagynád a nőt...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kori2013. aug. 22. 15:54 | Válasz | #779 
na várj én a variátor perselyre gondoltam mert ott volt nekem egy alátét és ha nem teszem be elvileg gyorsabb lesz mert rövidebb,de jelent e valamit?

Feco2013. aug. 23. 06:40 | Válasz | #780 
Kockáztatod, hogy nem tölti ki a ricnis helyet a főtengelyen.Sajnos Mészi barátom tudna erről mesélni. Ne tedd!!
Motor után,első a család legyen!

 © zsoltxc2013. aug. 29. 16:11 | Válasz | #781 
Sziasztok :-) Szögi János motoros társam jóvoltából egy hibátlan gyári alapméretű 125 ös majesty dugattyút építek be a blokkomba. A " meghalt " motorjának a diagnózisa : a hengerfej letisztítása után több helyen is repedések láthatóak. A szívó szelep szára a rárakódott égéstermékektől alig látszik. A kipufogó szelep szára sem tökéletes mert a szeleptányér lenyomatát megtaláltam a dugattyún. A henger 5 század hordósságot mutat. A dugattyút a 3D szkenneres mérés minimálisan kopottnak mutatta. De a henger és a dugattyú közti mért hézag ami 0.25 is ezt mutatja...

 © Kori2013. aug. 30. 23:15 | Válasz | #782 
Kicseréltem a görgőket 10.5-re.110 a vége az jó?

tamas2013. aug. 30. 23:46 | Válasz | #783 
Alattam az YP-250 ment erőből mint a bolond 70-et, kissé lassabban gyorsulva elérte a 100-at és 110-el tudott utazni hosszabb távon. Ha kicsit sanyargattam, ment 120-at is, de az kínzásnak minősült...
Ennél fogva, szerintem jó!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Krisztián2013. aug. 31. 14:04 | Válasz | #784 
Kedves uraim!Tudna nekem esetleg valaki segíteni abban,hogy miért csinálja az a 125-ös Majesty-m 80-íg valami rezonál a blokkban aztán 80 felett ütni kezd!Levettem a oldaldeknit ,de semmi nem lóg és semmi hiba nem látszik!Mi lehet a gond???Kérleg valaki segítsen!!Láttam már más is írt ilyesféle hibát,de nem találok rá választ!

Feco2013. aug. 31. 18:07 | Válasz | #785 
Azért nem válaszol senki mert nem lehet megállapítani így látatlanban.Nagyon sok minden lehet, még ha élőben hallanám és mennék vele akkor is csak tippjeim lennének...A legjobb tanács --- szervíz, ne várd meg míg összetörik valami.
Motor után,első a család legyen!

 © Krisztián2013. szept. 01. 15:32 | Válasz | #786 
Rendben,köszi!Elviszem szervizbe majd :)

 © Kori2013. szept. 01. 20:54 | Válasz | #787 
Nekem is ilyen egyszer csinálja egyszer nem.
De nekem nem a blokkból jön szerintem.

 © Kori2013. szept. 01. 20:56 | Válasz | #788 
Értem.
Akkor tényleg jó,most cseréltem benne görgőket is.

 © Kori2013. szept. 02. 19:27 | Válasz | #789 
A kipufogóm végén van két lyuk csavarral az vajon miért van ott?KI akartam tekerni de nincs semmi a helyén,a hang miatt akartam.

tamas2013. szept. 02. 20:49 | Válasz | #790 
...lehet valaki kereste a hangot mint Te és fúrt egy lyukat.
Nem találta a hangot, fúrt még egyet.
De akkor sem találta...
Nem is találhatta, mert a hang amit ott találhatsz, nem más,mint a kipu!
Azt meg megfogja a kipu...fogó!
:-))) bocs...
Egyébként normális vagyok... A hangok is ezt mondják... Az összes kipu... :-)))
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kori2013. szept. 02. 21:26 | Válasz | #791 
ez nagyon jó
akkor keresem a hangott

Feco2013. szept. 05. 17:01 | Válasz | #792 
....--"keresem a szót
keresem a hangot!"
Na ki is írta??...
Motor után,első a család legyen!

 © Kori2013. szept. 05. 21:28 | Válasz | #793 
kicseréltem 9,5 görgőre hát nem tudom jobban gyorsul de szerintem többet forog ugyanazon sebességnél.
A tárcsa közül kivenném az alátétet és,kivülre raknám jó lenne vajon?
A variátorra gondoltam.

tamas2013. szept. 05. 21:30 | Válasz | #794 
"Én még nem tudom hogy fogjak hozzá,
én még nem tudom hogy kezdjem el..."

...már keresni a hangot...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2013. szept. 05. 21:33 | Válasz | #795 
Kori.
A Te motorodon, Te magad vagy a "variátor"...
Mit akarsz tulajdonképpen attól a szerencsétlen jószágtól...?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kori2013. szept. 05. 21:43 | Válasz | #796 
akkor nem variálok annyit csak kérdeztem

tamas2013. szept. 05. 22:25 | Válasz | #797 
Működik az rendesen, hidd el. Használd egy hónapig, szokd meg, aztán változztass bármit.
A tárcsák (első-hátsó) pozicionálása fontos. Nem szabad pickálni, mert a szíj be fog remegni ha ketesztbe fut.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Kori2013. szept. 05. 23:09 | Válasz | #798 
remélem nekem nem az üt

Feco2013. szept. 06. 17:27 | Válasz | #799 
Talált elsüllyedt!!!( A nagy generáció!!)
Motor után,első a család legyen!


Első ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől