Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty YP 125
Yamaha Majesty YP125

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


Feco2009. okt. 16. 21:04 | Válasz | #100 
Tamás eltaláltad, szerintem nem ültünk egymás után az említett évjáratokon!
Motor után,első a család legyen!

Bertalan Tibor2009. okt. 16. 22:23 | Válasz | #101 
No, csak azért tettem fel ezt az érdekes kérdést mert mint emlitettem 1-2 héten belül olaszból hoznak nekem és ma mondta a szállitó aki most jött haza hogy nézte melyiket hozza el nekem pont ez miatt.Ó ráült és szerinte van különbség.

tamas2009. okt. 17. 10:18 | Válasz | #102 
Ebben az esetben meg kellene találni a módját hogy valóban az üléspozició különbözik-e, vagy valamelyik teleszkópjai le vannak gatyásodva. Esetleg az egyiken rugóstagok cseréjével emelték meg a motor magasságát. Sok lehetőség van, ezt ott látni lehet és kell is!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Karcsi2009. okt. 17. 11:29 | Válasz | #103 
Tibor!
Nekem volt 125-ös majám, és csak azt tudom neked mondani, hogy a hátsó rugostag keménységével lehet valamit játszani, három fokozat állítására van lehetőség, de azzal csak a lengéscsillapító keménységét, lágyságát lehet állítani... A 125-ös nek eléggé magas az üllése, sokkal fentebb van, mint a 250-é..igy a sulypont is. Én 178 cm magas vagyok álló helyzetben csak nyújtozkodva értem le a földre..250-nél teletalp...ezért írtuk, hog gondold meg...most már bizton merem állítani, hogy a 250 -es sokkal kényelmesebb....stabilabb, mint a 125... nem akarom leocsárolni a 125-öst mer Én is azzal kezdtem, és nagyon szerettem, nagyon jó kisgépek...
"Magyar Égen Magyar Isten, Motorosnak Párja nincsen"

Bertalan Tibor2009. okt. 17. 14:20 | Válasz | #104 
Az a helyzet,h. jövő héten megy ki megint és hoz be 125-t, 150-t, 180-t és ha még ott lesz egy 125-s Burgman is jön majd csak passzol alám valamelyik, de most BW'S van nálam addig és az is magas de még belefér egész jól eljárok vele, de nem szeressem nagyon,nekem túl ideges.

 © SPOJLERES2009. okt. 17. 14:32 | Válasz | #105 
Szia nekem 150 es Madisonom van de 250 est jobban eltudnék képzelni erőben viszont ahoz már drágábbak az alkatrészek ugytom
nálam az döntött vásárlásnál hogy 8600km volt a gépbe és szalon állapotba volt. nem tudtam ott hagyni pedig 250 est akartam

Feco2009. okt. 17. 21:03 | Válasz | #106 
Valóban a 250-es alkatrészek drágábbak de sokkal kényelmesebb minden szempontból a 250-es.
Motor után,első a család legyen!

Bertalan Tibor2009. okt. 17. 21:06 | Válasz | #107 
Csak ne kerülne annyival többe, ne fájditsátok a szivem.

 © Konos2009. okt. 25. 16:40 | Válasz | #108 
Spojleres.Idővel te is el fogsz jutni a 400-ig vagy még tovább.Én is így jutottam el.50-70-125-180-400 ccm.Mindig jobb a következő.:))

 © Csokáv2009. nov. 13. 09:56 | Válasz | #109 
Halihó!
Nem túl régen írtam, hogy elfogyott olaj okán alacsony fordulaton hangosabb lett a motor, kereplő hang társult mellé. Emellett kicsit később, ha meghajtottam, olaj csöpögött a légszűrő alatti csőből.

Kicsit félve írom le, (mert elkiabálom, és rögtön elhagyja magát majd a motor), de hasznos lehet másnak, aki így jár: rendbe jött a gépezet.

Többen írtátok, hogy valsz. főtengely adta meg magát, be fog állni, és én meg becsúszok egy kamion alá. Bár valaki említette, hogy akkor magas fordulaton kellene hangosnak lennie.

Szóval olajcsere, használtam tovább, és szép lassan elmúlt a kereplő hang. A szelephézagokat állítottam - a kipufogó oldali nagy volt. Ezzel rendbe jött az olajcsöpögés probléma is. Egy pici hangja van még alapjáraton, de csak a régi hanggal összehasonlítva feltűnő.

Szerintem az történt, hogy olaj nélkül besült a dugó egy pillanatra, megkapta a henger falát, majd a használattól ismét bekopott. Biztos veszítettem a kompresszióból, de így is pöccre indul, úgyhogy nem nagyon.

 © SPOJLERES2009. nov. 13. 13:58 | Válasz | #110 
HY HA az enyém lenne a motor én a télen szétszedném mert többel kötheted be lehet csak csapágy de jo azt is megcsinálni mert drága a főtengej:-(

 © Zsolt2009. nov. 13. 15:13 | Válasz | #111 
Tulajdonképpen szerencséd volt. Mivel a dugón két kompresszió gyűrű van, semmit sem fogsz észrevenni majd ha tényleg így volt. Amúgy 125-höz utángyártott gyűrű/dugó/csapszeg van készletben 6500 HUf-ért. A főtengely javítás meg sokkal drágább, de ezt Te is tudod. Én a Te helyedben adnék a mocinak olyan 1000-1500 km után valami teflonos motoradalékot, hogy csökkentse a súrlódást.
Zsolt

tamas2009. nov. 13. 19:48 | Válasz | #112 
Nagy mágus vagy Peti és nagy mákod is volt! Isten éltessen! Azért nézz utánna...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2009. nov. 14. 07:28 | Válasz | #113 
A holtszezonban biztos szétszedném én is.Jobb megnézni előre mi az ami gyengélkedik, mert ha valami elszabadul az visz mindent mint a piros hetes!
Motor után,első a család legyen!

 © jasa2009. nov. 14. 09:56 | Válasz | #114 
.....mint az én szeleptányérom:
-csere: 4 szelep, dugattyú, gyertya, tömítések
-javítás: hengerfej, henger,

kár hogy nincs röntgenszemünk
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Csokáv2009. nov. 14. 22:32 | Válasz | #115 
Hja. Csak nálam nincs holtszezon. :( Bár már puhítom a főnökömet, hogy otthonról melózhassak legalább télen. Köszi a tanácsokat, megteszem, amit tudok.

 © SPOJLERES2009. nov. 15. 14:35 | Válasz | #116 
Hogy hogy télen -10 fokba is ütöd a gépet
Téli gumi Fagyállo min -20 fokos
a szijnak nem használ az ijen hideg :-(
néha én is előveszem de csak 0 fok fölött:-D

 © Zsolt2009. nov. 21. 20:38 | Válasz | #117 
Jó hír! Olcsó 125-ös hajtókar itt:
LINK

A 125-ös jó a 150-esbe nem?
Zsolt

Feco2009. nov. 21. 20:46 | Válasz | #118 
Valami nem stimmel mert a 150-es már 50 fölött?A 25-ös meg 7 körül valamit elírtak!
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2009. nov. 21. 20:51 | Válasz | #119 
Nem elírás! A 125-ös saját márkás (MSP), míg a 150-es Olympia. A 125-ös géphez itt van rohadt olcsón gyűrű és dugattyú is!
Amúgy már felvettem velük a kapcsolatot az ügyben, hogy a 250-es hasonló alkatrészek mikortól lesznek kaphatók náluk.
Zsolt

 © Zsolt2009. nov. 22. 16:00 | Válasz | #120 
Feco.Ezen a képen az olajlehúzó gyűrű alatt van még egy furatsor, gondolom megkönnyítendő az olaj távozását. Kérdésem: a gyárin is van ilyen futatsor, vagy a gyártó feltalált valamit?
Zsolt

Feco2009. nov. 22. 17:27 | Válasz | #121 
Emlékezetem szerint igen, de megkeresem a régit és megnézem újra!Fontos !! A csapszeg nem középen van, jelölés sincs, meg kell nézni a gyári beszerelést!Azt mondják az okosok az előgyujtás miatt van, ha fordítva teszed be jobban ráz.
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2009. nov. 22. 18:37 | Válasz | #122 
hy nem az előgyujtás miatt van hanem a motor forgásiránya adott és a hajtokar szöge miatt amikor robbanás van akkor lefelé nyomja a dugot miközbe a hajtokar nem párhuzamos a hengerrel hanem szögetzár be és emiatt. mindjárt lemegyek a pincébe és megnézem mejik oldal a nagyobb hogy végül is hogy kell betenni

 © SPOJLERES2009. nov. 22. 18:40 | Válasz | #123 
ez tényleg jo hir ha valaki meg akarja tudni mekkora a mérete a 150 es hajtokarnak szivesen lemérem neki és ha valaki tudja mekkora a 125 ös é azt meg én venném szivesen mert tartalékba a rossz fötengejem hez vennék egyet aszem

 © SPOJLERES2009. nov. 22. 18:47 | Válasz | #124 
szoval megnéztem és az a lényeg hogy a nagyobbik oldala vagyis ahol nagyobb a távolság a csapszeg és a dugo széle között az legyen a motor robbanás ütemének a munka fázisában lévő hajtokar csapszeg felől jelen esetben a kipufogo szelep felé kell esnije a nagyobb résznek remélem érthető voltam
ugyanis a motor jobra forog vagyis a jobb oldalán az ora mutatoval megegyező irányba ezért aa munka ütemnél a hajtokar az a kipufogoszelep felé áll

 © SPOJLERES2009. nov. 22. 18:49 | Válasz | #125 
ja és a jukak azok gyárilag is rajta vannak 2x4 a gyürürugo alatt 2x3 meg a gyürün kivül a dugon de ez a képen jol látszik szal ez igy gyári

Feco2009. nov. 22. 18:53 | Válasz | #126 
Köszi a kimerítő választ!
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2009. nov. 22. 18:56 | Válasz | #127 
bocsi ha fáraszto volt szivesen

Feco2009. nov. 22. 19:29 | Válasz | #128 
Nem azért írtam, érthető!!
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2009. nov. 22. 19:42 | Válasz | #129 
csak poénkodtam :)

Feco2009. nov. 23. 18:48 | Válasz | #130 
Sajnos nagyon kevés méretet tudtam megmérni a főtengelyen mert az enyém teljesen egyben van még. A felső csap itt is átmérő 15-ös és 16 széles.Az alsó is 16 széles de itt átmérőt nem tudtam mérni.A sonkák miatt távolságot sem mert rajt van a szórógyűrű lánckerék stb... Azért egy jellemző adatból lehetne következtetni, a teljes hajtókarmagasság 134mm.Ha a 150-esé is annyi akkor a csaptávnak is passzolnia kell.Meg kéne mérni!
Motor után,első a család legyen!

 © Zsolt2009. nov. 24. 05:26 | Válasz | #131 
Tehát akkor odáig tudtunk jutni, hogy a felső szem azonos paraméterekkel bír. Jellemző adatok: szem belső átmérő felső és alsó, valamint ezek pontos távolsága egymástól.
Zsolt

 © SPOJLERES2009. nov. 24. 08:09 | Válasz | #132 
EZ a hajtokar magasság nekem 133.74 mm (150ccm) de ez öntvénynek a mérete, vagyis azonos méretek közt is változhat
de valoszínü ugyanaz

amugy megtudnád mérni a csapszeget is csak kicsit nehézkes kb 2 emberes
vagyis ha a hajtokar távolságot meg tudnád mérni ugy hogy elforgatod 180 fokkal min egy ora mutatot és az igy kapott kb 402mm ből kiszámolhato
lenne a tügörgő ill csapszeg átmérő remélem érthető volt. DE biztos hogy ugyanaz a két főtengej:-)

 © SPOJLERES2009. nov. 24. 08:19 | Válasz | #133 
ÉN aszem veszek egy ijen hajtokart és összerakom vele a blokkot tartalékba

 © Zsolt2009. nov. 24. 16:46 | Válasz | #134 
Itt is olcsó:
LINK1
Itt egy kicsivel drágább:

LINK2
Zsolt

 © SPOJLERES2009. nov. 24. 18:32 | Válasz | #135 
VAZZE ha hamarabb jön akkor biztos ezt veszem nem a blokkot ,
habár jobban jártam vele mert kellet a henger dugo is utolag:-)

Feco2009. nov. 24. 19:33 | Válasz | #136 
Hát azt gondoltam, hogy így megmérhető de talán ne bonyolítsuk túl ha a jellemző méretek egyformák akkor talán az egyezés is biztos!Azon gondolkozom én is, hogy a régi főtengelyemet felújítom mert ennyiért megérné!
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2009. nov. 24. 21:58 | Válasz | #137 
BOCSI csak mint lehetöségnek irtam de biztos jo mindkettöbe

 © Zsolt2009. nov. 24. 23:16 | Válasz | #138 
Ennyi pénzért csak egy ötveneshez való hajtókart lehet kapni (tapasztalat). Ha jó és tartós lesz akkor én is veszek a 250-hez valót.
Zsolt

 © csabex0012010. jan. 12. 17:03 | Válasz | #139 
Sziasztok.azt szeretném kérdezni hogy hol lehetne Karbiba membránt szerezni?Mert a gyárit 67ezerért kissé drágának találom :d

talicskas2010. jan. 12. 17:33 | Válasz | #140 
Csabex001

érdeklodj a Gyori City Bike boltban, mert ott biztos van..En tavaly a 250 be naluk vasaroltam ha jol emlekszek 18e vagy 28e be kerult...sok sikert!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2010. jan. 12. 19:00 | Válasz | #141 
Nézz egy bontott karbit. Én 12-ért vettem egy komplettet az automata szívató nélkül membránnal.A neten találsz.Talán még jobb is eredeti használt membrán mint az utángyártott új.
Motor után,első a család legyen!

 © csabex0012010. jan. 19. 21:37 | Válasz | #142 
köszi szépen megnézem :)

 © csabex0012010. jan. 19. 21:50 | Válasz | #143 
ohh köszi szépen még 1szer Talicska.Meg is van 20ezer:) akkor se 67 ezer :d

talicskas2010. jan. 19. 22:17 | Válasz | #144 
sok kilométert a paripához!!

egyébként jó kis bolt érdemes velük kezdeni az alkatrész keresést!

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

gelilackó2010. márc. 23. 20:20 | Válasz | #145 
Áthelyezve a névjegyből:

Peterandor Írta !!!

sziasztok! Andor vagyok,125 os motrom van, tanacsra lenne szuksegem.Eszrevettem ,hogy csepeg a benzin a karburatorbol es nem tudom mit tegyek.
Ha beinditom a motrot egy ido utan(egy perc) szivargas eszlelheto valahol a karburator also reszen.-Ja , es hidegen harom-negy vagy akar ot probalkozasra indul a motor.Mit tehetek? Koszonom a valaszt.

A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

gelilackó2010. márc. 23. 20:22 | Válasz | #146 
Válasz Andor üzenetére!
Mészizs írta!

Szia! Én azt javaslom, hogy ezt a kérdést a megfelelő helyre, 150, Mix, javítás részbe tegyed fel, mert itt a bemutatkozáson van a hangsúly.
Írjad le újra és hamarosan menni fog a válasz!
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

Botos Gyula2010. márc. 23. 20:36 | Válasz | #147 
Üdv. Andor !
Szerintem szedd szét a karburátort és nézd meg a tűszelepet , ami az úszó alatt van , általában beszokott keményedni a gumi és ha valami kosz alá szorul , akkor túl folyik és ezért nehéz az indítás is.
Honda FJS 600

Feco2010. márc. 23. 22:03 | Válasz | #148 
Nagyon óvatosan vedd ki a karbit mert a torokrésznél a gumi el szokott repedezni.inkább vedd le a hengerről (két imbuszcsavar) az egészet.A szétszedés előtt biztonságosan meg kell állapítani, nem csak valamelyik benzincső repedt-e el.Ha a tűszelep a hunyó akkor a túlfolyón jön a benya.Talán csak szennyeződés miatt nem zár.Vigyázz az úszóra is el ne görbüljön mert ha elgörbül többé nem lesz benzinszinted.
Jó munkát sok sikert!Kérdezhetsz priviben is ha vmi nem tiszta!!A logómra kattintva !
Motor után,első a család legyen!

 © peterandor2010. márc. 23. 22:20 | Válasz | #149 
Koszonom, holnap mar is megprobalom.

gelilackó2010. márc. 24. 14:08 | Válasz | #150 
© peterandor írta !
Sziasztok, Andor vagyok.Magyar forditasban nincs fent 125 -hoz magyarazat?-az olasz valtozatot letoltottem de jobb lenne a magyar.A tegnapi karburatoros problema megoldodott ugy, hogy semmit se tettem.Nem ertem de mar nem szivarog.......
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

gelilackó2010. márc. 24. 14:13 | Válasz | #151 
Andor légyszives a megfelelő rovatot használni a hozzászólásaidhoz!Üdv L.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © peterandor2010. márc. 24. 18:44 | Válasz | #152 
ok, ugy lessz

meszizs2010. márc. 24. 19:28 | Válasz | #153 
Ettől függetlenül itt a helyed!
Én is így kezdtem, aztán szegény rendszerünk gazdái meg másolgatták a hozzászólásaimat, a mai napig is! Külön köszönet érte!
Könnyebb visszakeresni dolgokat, ha az adott témában írunk róla!
Írjad csak a tapasztalatokat, azzal nekünk is segítesz!
1996-os Majesty 250

Feco2010. márc. 24. 20:32 | Válasz | #154 
Valamiért nem zárt a szintszabályzó, talán szennyeződés!?Ha hibás valami akkor még előjön a baj.Ne úgy legyen.Tartok az ilyen "magátólelmúló" hibáktól, mert ezek vissza szoktak jönni!
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. márc. 24. 21:20 | Válasz | #155 
Van beépítve a rendszerbe üzemanyagszűrő?
Akár egy csere, vagy egy új beépítése, a tűszelep kitisztítása után.
1996-os Majesty 250

 © Rezner Zsolt2010. márc. 25. 20:03 | Válasz | #156 
Üdv Mkinek. Nem tudom jó helyre írom e,a nyügöm?! Nekem Yamaha Maxterom van, ami ugye Majesty motoros 125 cm3. Szóval téli álom után elővéve, karbi tisztítás után (semmit nem állítottam rajta, vagy el,tavalyi benya a tankba) nem indult a moci. Egy forumban valahol olvastam, hogy légszűrőház le, karbiba féktisztító spré be, és indul is a moci. Így is tettem és láss csodát pöcc-röff! Igaz egyet durrant,mivel megszívta magát. Viszont azt vettem észre, hogy a tizen valahány paciból a fele eltűnt. Tavaly ősszel még "én voltam az utak királya", gyorsult, 100 km/h volt az utazó, amit pillanatok alatt elért, most meg max 70km/h és azt is lassan!? Mi történhetett vele, hogy állásába így legyöngült, mit nézzek, vagy nézessek meg rajta?

Feco2010. márc. 25. 21:03 | Válasz | #157 
Zsolti!Gyárilag nincs szűrőzve de lehet mobil kis szűrőt tenni.
A féktisztító spray ajánlatához elfelejtették hozzátenni,hogy nagyon kevés kell belőle, mert ha sok akkor visszadurranhat a torokba is akár vagy ahova éppen sikerül.Láttam szétdurrant IFA-t. Szétmehet az egész torokrész.Nézz át mindent amit csak látni, mert előfordulhat, levegőt szív lecsúszott karbitól.Milyen az alapjárat? Ha minden rendben akkor köv.ellenőrzés a szelepek.Biztos nem állásába mentek el a pacik.Azért nem indult mert üres volt a karbid.
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. márc. 25. 21:14 | Válasz | #158 
Fecó!
A Ti karbitok is membrános?
Nincs megkeményedve és nem tud full gázon menni?
Láthattad, hogy mit művelt, a nagy dög Dombóváron.
Nem lehet, hogy majd a használat közben visszalágyul és újra visszajönnek lovak?
1996-os Majesty 250

talicskas2010. márc. 25. 21:17 | Válasz | #159 
Ja és ha üres volt a karbi(mert a hosszú alvás hátránya, hogy kiürül a karburátor, és a düznin lévő membrán kiszáradhat majd hajlamos a repedésre...)
ezért kell ill. ildomos havonta megmozgatni a motort a téli állás alatt...Értsd beindítás, járatás...bemelegítés..

egyébként a membrán szakadása idéz elő teljesítmény csökkenést...lomha gyorsulást...
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

meszizs2010. márc. 25. 21:42 | Válasz | #160 
egyébként a membrán szakadása idéz elő teljesítmény csökkenést...lomha gyorsulást...

Ezt a mondatodat a múlt hét végén érzékeltem.
1996-os Majesty 250

 © Rezner Zsolt2010. márc. 25. 21:54 | Válasz | #161 
Köszönöm Mkinek az építő segítséget először is! Az atnézésre úgy gondoltok a karbinál, hogy nem szív e falsot a csonkoknál? Ha jól gondolom. Az alapjárattal minden ok, igaz azért néha 4-5 re indul el, és ma volt, hogy 1-2 perc városi furikázás közben lefulladt, megállt. Utána pöccre indult,de ilyet még nem csinált! Irjátok,hogy membrán szakadás. Na magyarul, ha szétszedem a karbit, akkor az a nagy gumiszegélyes valami,amibe benne van egy "műanyag cső" ? Mert láttam benne egy olyat is, mint egy simo síber tű,csak van rajta egy egyforintos nagyságú,kerek "gumi?"

talicskas2010. márc. 25. 21:56 | Válasz | #162 
Lényegében a membrán először megkeményedik a maga módján ridegebbé válik, majd a mozgási nehézségei miatt kevésbé látja el a feladatát...és persze közben kiszakad kitördezik.. 18e be kerül utángyártott membrán City Bike-nál..
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2010. márc. 25. 21:59 | Válasz | #163 
Igen az a nagy membrán, ami a karbi tetején van egy dekli alatt...és a hosszú síber tűt szabályozza...
na annak a guminak olyan puhának kell lennie, mint a baba bőrének:-))
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Rezner Zsolt2010. márc. 25. 22:21 | Válasz | #164 
18e kerül? Mi van benne, beépített TV? :)Még mielőtt rohannék venni, azért megnézem, mert amint említettem, ha említettem, hogy a karbit szétkaptam és kitisztítottam, hátha illesztési hiba történt az összerakásánál. :)

talicskas2010. márc. 25. 23:08 | Válasz | #165 
az előző írásodat nem olvastam figyelmesen... A KARBI KITAKARÍTÁST...
Akkor szerintem valami a szerelés miatt lett vele!!
én arra voksolok!!
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

Feco2010. márc. 26. 06:00 | Válasz | #166 
Membrán nagyon is előfordulhat, de nem a durranástól.Ha membrán a baj akkor nézz egy bontott karbit valahol abban eredeti yamaha gumi van és kb 10-ért kapsz szívató nélkül.Azért mégegyszer ne durrogtass, örülj hogy ennyivel megúsztad.
Motor után,első a család legyen!

meszizs2010. márc. 26. 07:13 | Válasz | #167 
Látod, ezért is vagyok elkeseredve!
Nekem 4 db kel, mert ha már lúd, akkor legyen kövér és az enyém közel 30ezer/db idehaza, most épp a tengerentúlon gondolkodok, mert ott 40dollárba kerül darabja. Persze nem a Majestyről írtam. De most már tartok attól is, hogy a majában is egyszer csak elszakad.
Sajnos a motorozás az drága hobby!
Ezért is osztjuk az észt, hogyan tudjunk a legkisebb költséggel a legjobbat kihozni!
1996-os Majesty 250

tamas2010. márc. 26. 16:29 | Válasz | #168 
Zsolt! A membránnal előfordulhat az is hogy amikor visszeteszed nem tud simán csúszni a házában. Mielőtt szétszeded a karbit előlről nyúljál már be, hogy kézzel milyen könnyű felemelni. Puhán kell működnie. Ha akadozik vagy szorul vedd le a tetejét a karbinak és óvatosan kukkolj be hogy a helyén van-e. Ha nincs a helyén szerencséd volt. Maga membrán valóban nagyon puha anyag és nem bírja a szárazságot. Én ezért indigatom a motort hetente télen. Egyébként kiszárad az egész karbi.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Rezner Zsolt2010. márc. 26. 18:53 | Válasz | #169 
Ismételten csak köszönetet tudok mondani a segítségért! Igaz nekem nem hobbi, csak munkába járás, az álmom egyébként egy 600 Bandita. Ismét szétkaptam a karbit, és a membrán keménysége, állaga, mint egy biciklibelső, és miután leszedtem azt a deklit a karbiról, nem megy vissza teljesen a helyére a membrán peremere, mintha pár milivel kisebb lenne. (megkeményedhetett, és összeugrott, mert olyan fodros) Minél többet megyek vele,annál jobb, jobban gyorsul,több a vége,lehet akkorra fellágyul?! A bontott karbi, hát azért az elég lutri nem? Igaz ma kaptam árajánlatot 19800,- Ft
Amúgy előbb generálozok egy alfa romeót, de a moci kifogott rajtam, ezért is köszönök mindent mindenkinek.
Ma ment vele egy moci szerelő, és mondta, hogy nincs vele minden rendben, mert gyengus, és nem is tudott a problémámról, csak, hogy 4 ütem 125cm3. Holnap viszem is hozzá.

tamas2010. márc. 26. 19:47 | Válasz | #170 
Be kéne áztatni benzinbe és közben maszírozni, nyújtani. Csak a kezed...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. márc. 27. 07:18 | Válasz | #171 
Hát benzinben a membrán elvileg sincs legfeljebb benzingőzben.Talán valami más szer kéne.
Motor után,első a család legyen!

tamas2010. márc. 27. 10:26 | Válasz | #172 
Nincs, de kiszárad valami miatt ha az úszóház is száraz. Nem értem az összefüggést. Az ami nekem a polcon pihent, mire eljutott Mecsuszhoz, már kezdett zsugorodni... Hátha segít rajta. De lehet hogy nem, mindenestere ártani nem ártunk vele!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Rezner Zsolt2010. márc. 27. 15:07 | Válasz | #173 
Ez a helyes megfogalmazás. Mivel nem illeszkedik a membrán tökéletesen a karbiba, meg mint a rózsa szirom, olyan hullámos az egész, és nem csak a széle. Közel sincs olyan mint amit különbözö web boltokban láttam (membránt), azok szinte mint egy feszes tölcsér. Ma vittem egy szerelőhöz. Kicsi a világ, Fekete Szilárd, aki motocross bajnok, és a helyi Suzukiban mociszerelőként tevékenykedik. Átnézi a vasat, meg okosban megcsinálja.

tamas2010. márc. 27. 18:01 | Válasz | #174 
Csalóka a látszat, nem feszes, csak sima és puha is.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

meszizs2010. márc. 27. 19:19 | Válasz | #175 
Uraságok!
Ma megmotoroztatott Fecó a Majájával!
Most ültem először Maján hátul!
Lassan már az enyémet is el kellene kezdenem járatni, mert mindjárt itt a gelsei találkozó!
1996-os Majesty 250

 © Zsolt2010. márc. 27. 19:30 | Válasz | #176 
Az jó.
Én is szeretnék felülni Pamela Anderson mögé...

Az enyémben már 300 km van!
Zsolt

meszizs2010. márc. 27. 21:19 | Válasz | #177 
Én egyenlőre maradok a nejem mellett.
Az enyémben van kb 15 perc és 1 méter!
1996-os Majesty 250

 © peterandor2010. márc. 28. 19:11 | Válasz | #178 
sziasztok,ket kerdesem lenne;-a hengerfej es karburator kozott van pakolas?-a benzint el lehet zarni?-van csap?koszonom a valaszt!

Feco2010. márc. 28. 19:32 | Válasz | #179 
Van egy "O" gyűrű, aztán egy gumi torok.
Vákumos a benzincsap. Ha nincs torokvákum zárva van.Elindul a moci a vákum azonnal nyitja.Sőt már az önindítózáskor.
Motor után,első a család legyen!

 © peterandor2010. márc. 29. 09:46 | Válasz | #180 
- koszonom,-majesty!

 © Andreas892010. márc. 29. 20:50 | Válasz | #181 
hellósztok!
2 kérdés
125öshöz szivócsonk (2001) van valakinek? vagy ujba olcsóbbab hol lehet kapni?
E85-öt próbálta már valaki? én kisérletezek vele, átfuvókáztam, meg másik sibertű, ugynézki hogy most tisztán is jó, csak észrevettem h elvan szakadva a szivocsonk ugyhogy bekell szereznem egyet, utána tudom folytatni a kisérletezést..

Feco2010. márc. 29. 21:01 | Válasz | #182 
Keress egy bontót!
Motor után,első a család legyen!

gelilackó2010. márc. 29. 21:05 | Válasz | #183 
Vagy nemn tudom a Mravik Misi foglakozik e 125 ös alkatrészekkel
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

TopJoe2010. márc. 29. 21:28 | Válasz | #184 
Ha sehol sem kapsz olcsóbban a City Bike webáruházban van 2 féle, egységesen 5100 Ft.
( Győr. ) Szerintem rajta van a gumi is.

http://robogotuning.hu/shop_search.php?search=majesty,5
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Zsolt2010. márc. 29. 21:39 | Válasz | #185 
Üdv Andreas! És hidegen hogy indul E85-el? Tisztán használod vagy mixelve? Nekem eddig csak a Puntom szerette.
Zsolt

 © peterandor2010. ápr. 03. 13:05 | Válasz | #186 
-sziasztok,Kellemes Husveti Unnepeket Kivanok mindannyiatoknak!-egy kerdes:-a ti motraitok(az enyem 125-os majesty /2003-ev.)indulnak elso probalkozasra?-en, ha hidegen probalom, harom -negy inditas utan sikerul.-esetleg , hol keressem a hibat?koszonom a segitseget!

Feco2010. ápr. 03. 15:13 | Válasz | #187 
Próbáld meg a gázt rángatni önindítózás közben.Így a gyorsítófuvóka + benyát nyom a torokba.Ha így könnyebben indul akkor keveset kap indításkor és meg lehetne próbálni az automata szívató síbertűjét egy rovátkával feljebb tenni.De szívhat levegőt is valahonnan. Milyen az alapjárat?
Motor után,első a család legyen!

 © peterandor2010. ápr. 04. 16:59 | Válasz | #188 
-sziasztok,megoldottam majesty.-hmm, eleg sokban kulombozik a yamaha az enaltalam hasznalt eddigi motroktol.-hol volt a baj?-hat,a karburator also reszen van a szivato ami kulon ,harom csavarral van felfogva a karburatorhoz es ott bizony szivargott a benzin.-mivel a csap a motor lealta utan bezar ,a kiszivargo benzin nem lett potolva es inditaskor addig probaltam mig nem telt ujra a karburator.-vekony gumibol keszitettem egy pakolast es igy mar nem log meg a benzin a karburatorbol.-most, mar indul. -koszonom a tanacsokat.

 © Andreas892010. ápr. 08. 21:44 | Válasz | #189 
90%E85 10% benzin, pont a hideg indulás miatt kell bele a benzin..

motoregerke2010. ápr. 09. 13:54 | Válasz | #190 
??????????????
"Asszonyt, motort soha senkinek ne add oda"

 © Zsolt2010. ápr. 09. 16:35 | Válasz | #191 
Ez már a kúton így van keverve. És ezzel a mixel hány kilométert sikerült már menned?
Zsolt

 © Rezner Zsolt2010. ápr. 09. 20:52 | Válasz | #192 
Szép estét Mkinek. Megy a moci, nem is akár hogy. Jelentem egy membrán volt a ludas, ami a karbi oldalában van, ami a beáramló benzint szabájozza. Olyan mint egy síbertű, aminek a végén egy 5Ft nagyságú és vastagságú gumi van.Na az volt elrepedve! Egy tömítés, egy 1cm porvédő, egy köpetnyi gumidugó, meg egy "tollrugó". 15e Ft. SZÁMLÁS! Mert Japó? Sajna a neten nem találom, a city bike web meg felújítás alatt, de jó lenne tudni, hogy egy 125 maxterba (125 majesty) meghajtószíj mennyibe kerül? Tud ebbe valaki segíteni?

Feco2010. ápr. 09. 20:57 | Válasz | #193 
Írd a keresőbe, mert igen nagy a szórás az árak között.Van akinek az utángyártott is jó van aki az eredetire esküszik...
A Maja karbiba nincs ilyen.Ezekszerint nem egyforma.
Motor után,első a család legyen!

TopJoe2010. ápr. 09. 21:01 | Válasz | #194 
Mukodik a city bike,csak mindig egy regebbi linket dob be a google az elso helyekre.Probalj a google talalatok kozul egy masikat is.Mukodik tuti,szinte naponta nezem.Szij van naluk 4-20000 ft kozott tobb fajta.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Rezner Zsolt2010. ápr. 10. 19:20 | Válasz | #195 
Tud valaki abban segíteni,hogy házilag hogyan lehet meghajtó szíjat cserélni? Van valahol valami leírás ezzel kapcsolatosan? Első, hátsó tárcsát le kéne szednem? Csak mert a variátor (?) lamelláit nem akarom eltörni, hogy kitámasszam, a hátsó tárcsáról nem is beszélve. Robban a moci, de 30-40km sikít eggyet, pillanatra megtorpan, majd beindul újra.

Feco2010. ápr. 10. 20:05 | Válasz | #196 
A leszedést általában légkulccsal a legjobb megejteni, vagy a fiúk vettek elektromos nyomatékkulcsot!A csúszás lehet kuplung is mindenképp ajánlom nézd meg.Nézd meg a varió felületét, nem lehet hullámos.Ha az fel kell szabályoztatni!
Motor után,első a család legyen!

 © passat522010. ápr. 10. 20:16 | Válasz | #197 
A 250-es topikban a 901-es beirás illetve képen találsz megoldást ha nincs légkulcsod vagy elektromos!
Fórum moderátor
Legyen a hold a cél! Ha elvétjük is, a csillagok közt landolunk. De betyár jó kedvünk lesz. Persze továbbra is kalandozunk a motorok világában

 © Zsolt2010. ápr. 10. 20:44 | Válasz | #198 
Ha csak szíj csere lesz, akkor a kuplung harangot vedd csak le, max 2 perc és nem kell semmilyen légkulcs sem. A 250-es letöltéseknél van egy kuplung javítás pdf, amin látni hogy milyen fogással lehet leszedni egy sima crova készlettel (ja és egy pajszerral).
Zsolt

 © Rezner Zsolt2010. ápr. 11. 14:55 | Válasz | #199 
Köszöntem szépen,sikerült szíjat cserélnem, de asszem ez kuplung,alig van a pofákon ferrodol. Nem tudjátok, hogy mekkora, hány miliméter vastag a ferrodol réteg a pofákon, feltéve ha új. Itt Győrben van egy cég, aki kuplungtárcsáktól kezdve fékbetéten át fel ferrodolozza a dolgokat. A kocsimba a tárcsát 5ért csinálta.


1 [2] 3 4 5 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől