Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   C H A T . . . . . . az on-line beszélgetések helye
Itt online beszélgethetsz azokkal, akik éppen szintén jelen vannak

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


tamas2011. szept. 18. 21:49 | Válasz | #1007 
Gyakran akkor sem szeretek törölni valamit ha OFF mert illik a beszélgetés menetébe, de ha egyszer nem oda való...
No meg sok olyan fórum is van ahol egyebet sem díjaznak, mint pl. stilisztikai hibák, helyesírás és bármilyen apróságok. Azért ez itt nem volt soha ilyen komoly.

Ráadásul Tibi motorja dobfékes. Azok a kipufogódobok már lassan mind a MÉH telepeken landoltak... Kell egy jó kasztnis aki türelmes és összevarrja ha még van mihez varrni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2011. szept. 18. 22:02 | Válasz | #1008 
A chat pont azért lett kitalálva, hogy ha valaki felvet egy témát, amelyik semelyik témába sem illik, akkor azt itt kitárgyalhassuk.
Guszti barátunkat ismerjük, nem szabad kiakadni a beírásain. Nekem igazi barát, emlékszem amikor meglátogatott a válltörésem idején. Jó szakember, jó motoros, igaz barát. igaz néha hadilábon áll a helyesírással, de valjuk be, ki nincs hasonló cipőben?

A Tibi motorja sajnos bonmtóban fogja végezni(bocs Tibi). A 250-es típus 96-97-es évjáratai 160-180 ezer között megvásárolhatóak külföldi papírokkal, így átpapírozva viszonylag olcsón birtokba vehetők. Cak ajánlani tudom minden 250-es tulajnak: a gépeiteket most adjátok el, mert áresés várható.
Zsolt

 © SPOJLERES2011. szept. 18. 22:06 | Válasz | #1009 
ez az illik a beszélgetés menetébe ez tetszik ezt lájkolom (végre valamit) :-)

 © SPOJLERES2011. szept. 18. 22:12 | Válasz | #1010 
ezaz áresés már vagy kétéve a gazdasági válság óta lassan csordogál de ha belevesszük a törvénymódositást na meg a szezonvégét akkor az idősebb motoroknak szinte nem is lesz áruk
vagyis megéri öket bontottként értékesiteni

 © Zsolt2011. szept. 18. 22:19 | Válasz | #1011 
Sok idősebb maja 300 környékén van hirdetve. Ha az átpapírozás 40-50-ből megvan és az alapgép mondjuk 170-.ből kijön, akkor megjósolható hogy aki ilyet akar venni, melyik utat választja.
Zsolt

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 05:12 | Válasz | #1012 
emberek ijen is régem volt már 20 fok van reggel ötkor szeptember 19-én legalábbis itt a hőmérő ennyit mutat

 © Herold2011. szept. 19. 07:56 | Válasz | #1013 
Szia Zsolt!

Bocsi, de nem adom el a motoromat!
Mert:
1. ilyet szerettem volna venni
2. nekem tettszik
3. a mai forgalmi viszonyok között -amire én használom- tökéletesen megfelel
4. (nekem számít) aránylag olcsón fenntartható
5. nekem nem befektetésnek kell
Értem amit mondasz, de ilyen elven adjuk el a házat, mielőtt lemegy az ára? (mondjuk már lement... )
Mit ajánlanál helyette? Ami tartja az árát?
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Herold2011. szept. 19. 08:02 | Válasz | #1014 
Ja és még valami.
Én -mielőtt megvettem volna a gépet- sokat olvastam ezt a fórumot. Aki most akar venni, gondolom az is olvassa. Tehát a javaslatod most kivárásra késztet minden potenciális vásárlót...
Szóval oda a magas áron való eladásnak...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Zsolt2011. szept. 19. 08:10 | Válasz | #1015 
Nem azt írtam, hogy mindenki adja el a gépét, hanem azt jeleztem, hogy mivel áresés várható és aki esetleg gondolkozik cserében, az most lépjen.

Amúgy nem olvassa mindenki ezt a fórumot. A saját környezetemben 4 olyan tulajt is ismerek, akik ilyen géppel bírnak, de nem fórumoznak. (pedig felhívtam a figyelmüket az oldalra) Az a srác aki megvette az enyémet, szintén nem ismerte a site-ot.
Zsolt

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 08:19 | Válasz | #1016 
sztem zsolt a lepukkant 96 ,98as gépekrf gondolt amik késöbb csak bontottként értékesithetők
a tied meg jónéhány még tamás ,sama , acsaba gépei azok rendbe vannak téve rendesen azokra ez nem vonatkozik
nekem ez jött le

 © Herold2011. szept. 19. 08:24 | Válasz | #1017 
Értem én miről írsz, ezt jeleztem is.
Amúgy , hogy mit mennyiért lehet adni-venni, azt elég sok dolog befolyásolja.
De szinte mindent az ára ad el...
Bár ezt úgyis tudod!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Herold2011. szept. 19. 08:26 | Válasz | #1018 
Képzeld Gusztika nekem meg a km óra spirál jött le!!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2011. szept. 19. 08:47 | Válasz | #1019 
Hogy áresés várható, az szinte törvényszerű. Lassan a kerékpárok is többet fognak érni mint a motorok, sőt már némelyik most is.
A másik része a dolognak az, hogy akinek nem munkaeszköze a motor, annak ugye hobbi, sport. Na akinek manapság hobbiszinten van pénze ilyen dolgokra, az a legmagasabb kategóriát fogja választani, nem a régebbit és ez is érthető. Szóval fokozottan jutunk arra a pontra hogy eladni nem lehet jó áron, vásárolni még csak csak. Szerintem is a típusváltásra gondolt ZSolt a #1008-ban, nem általánosságba írta.

Ráadásul a 96-98-as évjáratot említette ZSolt, a Herold gépe meg 2'000 utáni ugye. Szóval semmilyen formában nem illik a képbe. A 250-esek 2'000 utáni típusai komoly előnyökkel rendelkeznek az YP és a DX sorozattal, ezt be kell látni, el kell fogadni.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Herold2011. szept. 19. 09:13 | Válasz | #1020 
Megint írom, hogy értettem mire gondolt Zsolt!!
De javasolta, hogy adjuk el a 250-est.
Én meg nem adom juszt se!
És aki ebben komoly kötözködést lát, az nézze meg a mondatok végén a simliket!
Ja és az én gépem DX és 98-as. Hogy még tovább súlyosbítsam,kifejezetten kiránduló-túramotornak használom!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 09:15 | Válasz | #1021 
tudok egy jó szerelőt aki megjavitja
de ha ugyhagyod talán az a legjobb mert nem mennek bele a kilóméterek és könnyebben értékesithető leszmajd :-)
én is mindjárt kikötöm :-)

 © Herold2011. szept. 19. 09:20 | Válasz | #1022 
Remek!! Meg van véve az ötlet!!
De ha tényleg van valaki, aki szakszerűen visszacsavarja az órába az jó lenne!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2011. szept. 19. 09:21 | Válasz | #1023 
Ne má! Rosszul emlékszem? Azt hittem hogy 2'000 utáni! Bocs!
Megkövetlek!

Mindezektől függetlenül mondom, én sem szeretném nagyobbra cserélni ha olyan testalkatom lenne mint Neked, vagy Gusztinak. Alattatok a 250-es úgy hasít ahogy kell. Ha nem így lenne, Guszti a Malaguti után nagyobbat vett volna mint 250, bár azt hiszem az is 180(?-as) volt? Már nem merem leírni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Herold2011. szept. 19. 09:24 | Válasz | #1024 
Ó semmi baj, biztos én mondtam rosszul, az kizárt, hogy ne emlékezz jól!!
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

tamas2011. szept. 19. 09:41 | Válasz | #1025 
Ugyan már mit mondtál volna? Hiszen láttam a mocit, azóta vissza is néztem a képet ahogy hárman pózoltok Sarudon: Csaba, Te és Gábor. Nem csak a típus, de a szín is azonos! De bizony hogy rosszul emlékeztem!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 09:42 | Válasz | #1026 
150es volt ,de gondolkodtam nagyobban is csak ez nagyon jó állapotban volt és magyarországisága döntött még
egw másik jelölt is volt egy 400as maja egy évvel idösebb és olasz :-(
na meg ehez olcsóbbak az alkatrészek
gyári mitsu szijat vettem 13300ért de most találtam egy malosikevlárt 16ért
egy 400as majának azért magasabbak az alkatrész árai

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 09:47 | Válasz | #1027 
három egyforma motort láttál :-) :-) :-) nekem ezidáig csak kettős látásom volt de ahoy már elég sokat kellett inni :-)
talán irigyellek kicsit fizetéskor :-)

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 09:52 | Válasz | #1028 
csavarni kell ? nemcsak feldugni :-)
pedig bizisten ha közelebb laknál elmentem volna feldugni neked :-) ;-) :-P :-) :-(

 © Herold2011. szept. 19. 09:53 | Válasz | #1029 
Az enyémnek nem csak az órája, hanem az évjárata is vissza van tekerve...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Herold2011. szept. 19. 09:59 | Válasz | #1030 
Gyere csak!! Még közelebb...
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 10:05 | Válasz | #1031 
akkor tamás azért tévedett

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 10:06 | Válasz | #1032 
megyek OKT 8án vazelin legyen nálad :-) :-( :-) :-D

 © Herold2011. szept. 19. 10:11 | Válasz | #1033 
Az jó lesz! Viszont az említett anyagot kend az orvosod ujjára....
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 12:47 | Válasz | #1034 
Herold most látom csak a mottód :-) szakmai ártalom szülte :-) kiráj :-) :-) :-)

 © Herold2011. szept. 19. 14:41 | Válasz | #1035 
"akasszátok fel a királyokat!"
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 15:57 | Válasz | #1036 
mondjuk én nem pont erre gondoltam hanem volt munkádra :-)

 © Krisztina2011. szept. 19. 16:34 | Válasz | #1037 

 © Krisztina2011. szept. 19. 16:36 | Válasz | #1038 
Csak nem mégegy rendőr? Vagy katona?

 © Szomjas2011. szept. 19. 17:13 | Válasz | #1039 
Krisztina neked mennyi a versenysúlyod?
A maja klub német nagykövete. ;)

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 17:19 | Válasz | #1040 
kevesebb mint gondolnád de több mint amennyit ő szeretne :-) :-)

Mosquito2011. szept. 19. 17:36 | Válasz | #1041 
Erre írtam volna most valamit.. De..

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 18:55 | Válasz | #1042 
irjad nyugodtan :-)
a nök elégedetlenek :-(

 © SPOJLERES2011. szept. 19. 18:56 | Válasz | #1043 
ugye szted sincs rajta felesleg :-) :-) :-)

 © Szomjas2011. szept. 19. 20:48 | Válasz | #1044 
De, a ruha!
A maja klub német nagykövete. ;)

 © SPOILERES2011. szept. 19. 21:35 | Válasz | #1045 
már amikor rajta van

 © Zsolt2011. szept. 20. 20:39 | Válasz | #1046 
Követhetetlen a topic, de én így szeretem.
Herold: igazad van. Városban nekem is a legjobb a robogó. Eladtam a maját,de nekem mellette még van egy 50-es is. A 250-est 5 évig hajtottam, úgy gondoltam eljött az idő a váltásra. Talán majd újra lesz egyszer nekem egy ilyen nyugdíjas koromban.

Húú de nehezen megy az írás 4 ezreléknél...
Zsolt

 © Zsolt2011. szept. 20. 21:02 | Válasz | #1047 
Áááá, Gál Laci! Október 15.-én mit csinálsz?
Zsolt

Gál László2011. szept. 20. 21:39 | Válasz | #1048 
Szia Zsolt! Még nem tudom...beosztástól függ. Még kérdéses az okt is. Azért nem iratkoztam fel rá. Mit tudsz arra a napra javasolni?
Értem én hogy non-stop, de meddig van nyitva??? :)

Gál László2011. szept. 20. 21:40 | Válasz | #1049 
Még most indulok motorral Mátészalkára,majd éjjel valamikor válaszolok,ha közben írnál...
Értem én hogy non-stop, de meddig van nyitva??? :)

 © Zsolt2011. szept. 20. 22:06 | Válasz | #1050 
Azt tudom javasolni (úgy 80%-ban), hogy tedd magad szabaddá. . A pontos program kb egy hét múlva, De lesz kaja, pia, nő..., mi kell még. A viccet félretéve lesz egy jó kis motoros partynk, ha tudsz gyere el.
Zsolt

tamas2011. szept. 20. 22:31 | Válasz | #1051 
Várjuk a lehetőséget a feliratkozásra!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOILERES2011. szept. 21. 07:34 | Válasz | #1052 
Zsolt de "fórumozás" és "politizálás" nem lesz a programban ugye :) :( :(
:)

 © Herold2011. szept. 21. 07:56 | Válasz | #1053 
4 ezrelék? Lehet azért tűnik követhetetlennek az oldal... Ahhoz képest szépen írsz!
Én négy éve még nem szerettem a robogókat. Akkor megfertőződtem és áttértem. És nem csalódtam, a maja tökéletesen megfelel arra, amit a motorozástól várok. Igaz nincs 60 ló benne, de talán már nem is vágyom rá. Ha meg azt nézem, hogy amennyiért volt "rendes"túramotorom, annyiból most egész flottám van robogóból... És fenntartásban is ekkora a különbség. A városba még a maját sem szívesen viszem be, oda nekem bőven jó az 50-es...
Ja! Pk vespával van tapaztalatod?
Ha minden kötél szakad, az akasztástól sem kell félni...

 © Zsolt2011. szept. 21. 08:20 | Válasz | #1054 
A Vespát nem ismerem, az évek alatt 50-esben Suzuki, Yamaha és Keeway robogók fordultak meg a kezem alatt.
Zsolt

 © Zsolt2011. szept. 21. 08:24 | Válasz | #1055 
Nem,olyan nem lesz benne... Guszti barátom.
Szeretném egy 'zászló' alatt látni a csapatot, függetlenül attól, hogy milyen motorja van és hogy klubtag-e. Ide mindenkit várok. Remélem az időjárás nem tart be. Apropó, a keleti csapatban ki az időjárás felelős?
Zsolt

 © SPOILERES2011. szept. 21. 08:57 | Válasz | #1056 
én vagyok az időjárás felelős :)
ma jó idő lesz mert megyünk gurulni kicsit vagy 500km t páran már lilafüreden várnak minket ha minden igaz de mi nem arra megyünk majd jönnek utánunk

 © jasa2011. szept. 21. 17:38 | Válasz | #1057 
Az nem, de "szekszelés" az igen, úgyhogy ott a helyed Guszti... (bocs , de nem hagyhattam ki)

Egyébként meg kívánok sok sikert a keleti régió évadzárójához:
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Zsolt2011. szept. 22. 20:20 | Válasz | #1058 
Guszti: Imrussal küldtem Neked csomagot. A cuccot próbáld ki, ha nem kell legközelebb visszaadod. A többit privátban majd.
Zsolt

 © SPOJLERES2011. szept. 22. 21:03 | Válasz | #1059 
ok

 © satyapapa2011. szept. 26. 20:18 | Válasz | #1060 
Kis érdekesség--szoba került a golyóállo mellény.
Ferenc Ferdinánd 1914-juniusában is viselt ilyen mellényt,csak az többrétegü valódi selyemböl készült...De mivel a merénylö nyakon lötte nemsokat ért.
06304373303-vagyok elérhetö

 © SPOJLERES2011. szept. 27. 02:43 | Válasz | #1061 
igen amugy a golyóálló mellényekben a kevlár sűrű erősen szőtt szövet hasonlit a selyemhez több rétegben szinte átszurhatatlan
mondjuk közelről egy AK-t nem vállalnék be kipróbálásra azzal se azért

 © satyapapa2011. szept. 27. 14:13 | Válasz | #1062 
Golyóállo mellény 1870-es években már létezett kis sebességü löszerek ellen.Nagyon drága volt,elsösorban a felderitök, és csapatirányitó tisztek használhatták.
--
Kevlár tipusu ,,helyettesitö anyagok,,,,specta,specta 900,Twaron,Dyneema,Zylon,,. .A zylon ma a legerösebbnek és legjobb tulajdonságunak tartótt anyag,Jármüiparban csak kivételesen terhelt egységeknél használják,DRÁGA
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2011. okt. 13. 22:09 | Válasz | #1063 
Szóval a Szlovák törvények alapján ha mondjuk kocsiban a műszerfalon van valami, pl. egy parkolójegy, már azért is komoly büntetés jár. Teherautó sofőr ismerősön Svájcban 800! eurót fizetett azért mert a műszerfalon felejtette a menetlevelet tartalmazó mappát.
Szlovákiában ugyan kisebb a büntetés, (ott is érvényben van ez a szabály!) de hogy ha alkalma van rá kiszabja, az egyszer biztos!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Botos Gyula2011. okt. 13. 22:15 | Válasz | #1064 
Ráadásul meglehetősen nagy mennyiségben előfordulnak az utak mentén .
Honda FJS 600

Botos Gyula2011. okt. 13. 22:20 | Válasz | #1065 
Kétszeresen jó volt a sok hasznos információd a szlovák rend őreiről , mert így büntetést sem kaptunk és a fogyasztás is alacsony lett.
Honda FJS 600

tamas2011. okt. 13. 22:29 | Válasz | #1066 
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2011. okt. 22. 16:46 | Válasz | #1067 
Isteni jó volt gurulni egy nagyot ebben a napsütéses,picit hüs, de nem hideg idöben...
06304373303-vagyok elérhetö

 © Szomjas2011. dec. 02. 07:52 | Válasz | #1068 
http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/12/02/atment_a_totalcar_nepi_kezdemenyezese/

Kiváncsi leszek a további fejleményekre.
A maja klub német nagykövete. ;)

SirMoon2011. dec. 02. 09:01 | Válasz | #1069 
Ég adta világon semmi nem változott , ez egy paraszt vakítás csupán..

Eddig is volt A1 kategória 16 éves kortól vezethettél rendszámos 125 ccmes motort
Ugy M kategória a robogó 50 ccm

Most amit kiadtak az egy egyszerűsített tanfolyam ami összesen 6 óra alatt letehető , de csak ha van B-s jogsid és rendszámos motorod..

ergo csak az A1 megszerzését egyszerűsítették viszont B-s jogsi megléte feltétel..

Itt a kampány arról szólt 125 ccm-ig vezethessünk B-s jogsival.. nem ez valósult meg.. mégis örül a sok tudatlan :) Kaptunk egy kiflicsücsköt de attól még éhen halunk..
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

meszizs2011. dec. 02. 10:49 | Válasz | #1070 
A semminél mégis csak többet ér!
Így ha lesz pénzem, akkor talán az asszonyom is motorra pattanhat!
1996-os Majesty 250

SomTom2011. dec. 02. 14:29 | Válasz | #1071 
Azért a 6 órás tanfolyam összegben is kevesebb mint egy A1-es tanfolyam!!!
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

 © satyapapa2011. dec. 02. 16:19 | Válasz | #1072 
Azért ez elöre lépés..
Egyébként olasz és spanyol(?) ország kivételével európában majdmindenhol kell a B-jogsi mellé egy tanfolyam félét elvégezni ahhoz hogy 125-öst vezethessen valaki.Ez még április környékén jelent meg egy tájékoztatóban.
06304373303-vagyok elérhetö

mecsusz2011. dec. 02. 20:52 | Válasz | #1073 
Én úgy tudom hogy az "A1" nem ccm-re van hanem kw-ra! Ez esetben az én 650-es chopperem is vezethető az új "jogsival" ?
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

meszizs2011. dec. 02. 20:57 | Válasz | #1074 
Nem vitatkozok, de én úgy tudom, hogy az "A kor" van kW-hoz kötve!
Lehet, hogy az A1 az ccm-hez kötött.
1996-os Majesty 250

mecsusz2011. dec. 02. 20:59 | Válasz | #1075 
Bocsika! tévedtem! Az "A1" nem azonos az "A korlátozottal"!! Így már ok. az új Szabály..

http://www.kreszforum.hu/kategoria_uj.php
A föld az univerzum elmegyógyintézete.

tamas2011. dec. 02. 23:53 | Válasz | #1076 
Azért arra majdan kíváncsi lennék hány balesetet okoznak a gyorstalpalón végzett kollégák, akik nem elég megfontoltak mert egy 125-ös azért elég komoly gép már!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Macy2011. dec. 03. 06:53 | Válasz | #1077 
Akkor én a C kategóriámmal vezethetek Jumbo-t? Kamiont azt vihetek plató nélkül.
A problémát abban látom, hogy eddig kismotoros jogsival vitték a gyerekek a 250-es gépeket is (Lásd: Aprilia Leonardo, stb..). Most akkor feljebb megy a szint? Azaz B kategóriával esetleg 400-as, vagy 650-es Burgi lepapírozva 125-ösnek?
Azért, mert valaki indexel, még nem biztos, hogy egyenesen megy tovább.

 © satyapapa2011. dec. 03. 07:44 | Válasz | #1078 
Szerintem aki eddig sumák volt az talán most már legalább legális lesz.Aki pedig hülyén vezet annak tök mindegy mit vezet.Söt talán autóbol ülve motorra pattan igy jobban megért majd minket.És ugye európában majd mindenhol életbe van ez a szabály,tehát ez alapján nemlehet rosz.
Szerintem az 50ccm ma már ideje mult,söt a mai közlekedési szokások mellet kifejezetten veszélyes,a 45km/óra... nevetséges,,
Ez is egy vaskalapos ,több évtizedes buta szabály.
06304373303-vagyok elérhetö

 © adamfzr2011. dec. 03. 09:30 | Válasz | #1079 
most nagyon csacsit gondoltál. :) hogy "papíroznák" 125-nek? egyszerűen olcsón, könnyen lehet kiegészíteni az autós jogsit, értelmes 125-re.

 © Gyurma2011. dec. 03. 09:57 | Válasz | #1080 
Urak! gondoljatok már vissza azon nagyon komoly motorkerékpáros oktatásra! ha azt kihagyja valaki de van auto jogsija szerintem nincs veszteség. Mindenki menet közben tanult meg vezetni nem azon a 10en 20on 30 ora alatt. Van itt sok jogosítvánnyal rendelkező motoros akitől még a motort is el venném nem csak a papirt. 1 meg piszkált 50es runner ugy megy 80-90 et mint a sicc akkor már nem mind1? ráadásul az unioban nagyon sok helyen igy van. No görcs!!!

gábor2011. dec. 03. 10:43 | Válasz | #1081 
csak annyit szolnék hozzá,hogy ti ezt a rendeletet egy már motoros szemszögéböl nézitek ti már évek óta vezettek.De aki még nem motorozot és három óra után ki megy egy 125-ös el a forgalomba az kösse fel a gatyáját.Lehet lenézni a motoros oktatást de lehet hogy közülünk is sokan megbuknának rajta mert letennénk a lábunkat a 8-as közben.Ha ettöl majd több lesz a motoros baleset ami szinte biztos akkor majd jönnek a szankciok!
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © adamfzr2011. dec. 03. 10:48 | Válasz | #1082 
sztem a nem full hobbimotorosok 99%-a már rég motorozott, mikor megcsinálta a jogsit.

 © Gyurma2011. dec. 03. 11:01 | Válasz | #1083 
Én voltam már pár motoros balesetnél de szinte mindnek volt jogsija nem 2 napja és azt is meg merem kockáztatni hogy jelentős részük 125ccm fölötti és gondolatom szerint ez az országos statisztika is.
2 féle motoros van akinek volt meg akinek lesz balesete! ezt nem kell el felejteni 2 kerék az 2 kerék a közut meg különösen veszélyes üzem. profi motorosok (versenyzők) nagy % nem is motorozik közuton.

tamas2011. dec. 03. 11:04 | Válasz | #1084 
Igen, az élet majd megmutatja.
Egy motoros rendőr ismerősöm mondta, hogy Ők nem büntetnek amiatt ha valaki egy nagy motorral (függetlenül attól hogy robogó vagy 180 ló) közlekedik megfelelő védőruházat nélkül (amit mellesleg a KRESZ kötelező jelleggel elő is ír!).
Ahogy Ő mondta, majd az "élet" meghozza az ítéletet és a megfelelő büntetést. Azt hiszem ebben az esetben is így lesz. Meglátjuk, én mindenesetre tartok azoktól az elemektől akire SatyaPapa is utalt, hogy ha eddig úgy viselkedett, eztán is úgy fog.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © adamfzr2011. dec. 03. 11:08 | Válasz | #1085 
mai értelmeben vett védőruházat nem kötelező, de gondolom ugyanaz igen, mint vizsgán: zárt ruházat, magasszárú cipő, etc... magyarán nem 350ezres kushitani ruha, de legalább egy farmerdzseki, farmer, bokacsizma, kesztyű, ami érthető is: kavicsfelverődés, bogár, szúrós-bogár, kevésbé gond így.

tamas2011. dec. 03. 11:11 | Válasz | #1086 
Erre gondoltam ,de biztosan Te is sok olyan speed motoros srácot láttál már akik egy szál izompólóban, rövid gatyában, strandpapucsban húznak mint az ökör. Na erre a kategóriára gondoltam, de én sem mernék elindulni rövid gatyában a Tátrába...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © adamfzr2011. dec. 03. 11:11 | Válasz | #1087 
pontosan így szól:
A motoros ruházat:
zárt öltözék
bukósisak
kesztyű
magas-szárú cipő vagy csizma (a boka védve legyen!)

 © adamfzr2011. dec. 03. 11:13 | Válasz | #1088 
bevallom, sokat megyek én is pólóban, shortban, térdvédő, csizma, kesztyű viszint 99.9%-ban van.

 © Gyurma2011. dec. 03. 11:15 | Válasz | #1089 
A bukósisak az egyetlen motoros védőfelszerelés, amelynek viselete Magyarországon kötelező,[1] elmulasztása 10-30 000 Ft bírsággal sújtandó.[2] A szabályozás a többi fejlett országban is hasonló, fontos kivétel az USA, melynek néhány államában nem kötelező a bukósisak-viselet.

 © adamfzr2011. dec. 03. 11:17 | Válasz | #1090 
két véglet :D egyik másik

 © Gyurma2011. dec. 03. 11:27 | Válasz | #1091 
http://mocijogsi.hu/downloads/kresz2010.pdf

SomTom2011. dec. 03. 13:19 | Válasz | #1092 
Tamás, ha a 80-as években vizsgáztál, akkor Neked sem volt komoly oktatás motorból.
Tesztek, aztán menj el rutinra oktatás nélkül, ha átmentél ideiglenes jogsi, vezess egyedül, aztán menj át a városin.
Én 250-es ETZ-vel. Az azért többet tudott mint egy 125-ös Maja.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

Macy2011. dec. 03. 18:27 | Válasz | #1093 
Adam lehet, hogy "csacsit gondoltam"! De sajnos ez igaz. Mikor motort kerestem nagyon sok ilyen járgánnyal találkoztam. Pl:"Eladó Yamaha Majesty 180 ccm, smk papírokkal." Meg hasonlók. Az igaz, hogy aki hülye volt idáig, az most még hülyébb lesz. Ha megkapja a kisujjat, akkor kell az egész kar.Ebből, csak azt akarom kihozni, hogy ha 125 ccm van megengedve, akkor biztos sok olyan hülye gyerek lesz, aki már csak azért is nagyobbat akar, mint amit lehet. Az is igaz, amit Satyapapa írt. Az 50 ccm és a 45km/h, már akkor is elavult volt, mikor kitalálták.
Azért, mert valaki indexel, még nem biztos, hogy egyenesen megy tovább.

tamas2011. dec. 03. 19:08 | Válasz | #1094 
Azért két (illetve több is) kategóriát én külön választanék ám. Pl: Mi az a segéd motorkerékpár? Számomra még mindig az, ami ha elfogy az üzemanyag, akkor emberi erővel is tovább alkalmazható a közlekedésben. Vagyis a Babetták, a régi pedálos Komar, Riga, Verhovina. Azért ezeket a kütyüket elég komolyan meg kellett piszkálni (már amelyiket lehetett) hogy menjenek 60.at. Szóval 45 évvel ezelőtt a 40Km/h sebesség biza elég volt. Maga a kategória van már teljesen átalakulva, nem ártana a jogszabályokat hozzáalakítani a közlekedés tempójához, dinamikájához. de ez nem történik meg. Na ezekre régen még bukó sem kellett és akkor is 45Km/h volt a megengedett legnagyobb sebességük. Tudom, a Simsonok meg a Jawa Mustang...

Szóval a neve az hogy: Segéd motoros kerékpár, közben meg nem is az. De olyan ez, minta három kerekű bicikli. De könyörgöm ha három kereke van akkor miért "bi"?! Hiszen annak meg az a neve hogy: tricikli... Nagy bajban vagyunk a fogalmakkal, pedig a mi nyelvünk olyan, hogy igazán szépen le lehet írni mindet, kivétel nélkül. Szóval a segédmotoros kerékpárok már eltűnnek a színről, helyettük jönnek az elektromos kerékpárok. A végsebességük lassan ott van mint anno a Babettáké, de nem kell rá sem jogsi, sem sisak. Nem akarok én kötekedni, csak rávillantanék néhány alapvető problémára. Mi, a magyar nemzet gyermekei, mindig ügyesen kijátszottuk a vezetőinket, Ők meg világmegvető leleményességgel szívattak minket. Ez az egész mizéria megint ennek a következménye, ha törvénytisztelő állampolgárok lennénk mindannyin kivétel nélkül, bizony nem lenne gond. A 40-es sebességgel haladó robeszokat tisztelnék az autósok, még a Q-7-es Audisok is és kivárnák míg eltotyognak. Mert Ők azzal közlekednek és kész. És lehetne vezetni "B"-s jogsival egy 125-ös motort, mert aki ráülne, az meggondolná hogy mi után teheti meg.

De ez itt nem megy...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2011. dec. 03. 19:09 | Válasz | #1095 
Nem, én most vizsgáztam 2007-ben nagyon komoly elmélet, KRESZ és műszaki illetve rutinpálya és forgalom után. Kemény volt... De motorozni nem ez alatt az idő alatt tanultam meg, hanem a tábla rúdjára felcsavarodva...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © adamfzr2011. dec. 03. 19:15 | Válasz | #1096 
a csacsiság a 650-es 125-re "papírozása" című borzalomgondolat volt ;) ilyen nincs, nem volt, és nem is lesz.
Azokat meg jól elseggelném, akik olyannal hülyítik hirdetéseikben a hozzánemértőket, mint az 50-es papîrduma! Ilyen sincs, és amíg rendszámuk nincs, nem is lesz, pusztán egy sajtpapírt írnak adásvételinek, amiben smkp-ként jelölik me
g a szerződés tárgyát. Pf...

tamas2011. dec. 03. 19:19 | Válasz | #1097 
Igen, ha a hatóságnak lenne ideje és lehetősége, hamar elkapkodhatna sok ilyen tökéletlen hirdetőt. És meg is érdemelnék!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © adamfzr2011. dec. 03. 19:21 | Válasz | #1098 
Ez úgy lesz jó, ha pl asszonyt bele akarom vinni a motortémába komolyabban, nem kell 100ezret kifizetni, h olyan motort vezethessen, amivel már tud laza tempóban túrázni jönni, hanem pár tizes lesz csak. Ez tök jó.

 © adamfzr2011. dec. 03. 19:22 | Válasz | #1099 
Majd 11-kor szurkoljatok, h ez a sok víz ne fagyjon le hazaútra a kis majámmal...

 © satyapapa2011. dec. 03. 19:46 | Válasz | #1100 
Nem értem hogy ami európa legtöbb államába bevált és jól müködik már hosszu évek ota,az miért okoz nálunk problémát...Mi sem vagyunk rosszabbak,,remélem,
Nálunk, a mi országunkban nagy divat hogy mindenröl hosszu megbeszéléseket tanácskozásokat tartanak,és ennek ellenére sokszor rossz döntések is születnek.
Örüljünk hogy ismét egy lépést tettünk a nagy közösség felé,,Jó lesz vagy sem ez majd kiderül.De egy törvényes lehetöséggel élni nem kötelezö,viszont most egy kibuvóval kevesebb lesz,,Minden törvény annyit ér amennyit betartatnak belöle,,,tessék a sumákokat a szabálytalankodókat szigorubban büntetni.-
Az is jobb lesz,hogy eladhatóbb lesznek bizonyos tipusok,megnöhet a kereslet.Akinek 50-es volt az 125-öst akar,akinek 125 volt és eladja az meg nagyobbat vesz,megélénkülhet a piac,jobb lehet az alkatrész ellátás,stb stb
Persze ez most csak feltételezés,de beválhat..ha nem adnak lehetöséget akkor nemtudjuk bizonyitani annak életképességét.Hát most lesz lehetöség,és innen ketyeg az óra.-
Hogy lesznek tragédiák ? igen.de eddig is voltak.Szerintem inkább nézzük a jó oldalát,mert vagy igy vagy ugy de az visz elöre.Abbol lesz tapasztalat.
Emlékszem azelött tiltották a légpuskát,de amióta engedik azóta sem okozot katasztrófát, .
Ha valamit nem tapasztalunk,csak sejtjük, arról nehéz jót vagy rosszat mondani.
06304373303-vagyok elérhetö

gábor2011. dec. 03. 20:23 | Válasz | #1101 
Ez szép és jó amit irtál.De akkor meg kérdezlek én évekig mentem 50-es géppel!Utána levizsgáztam 125-ös re amivel szintén 4-évet lehuztam: élve.És amikor 400-ra ültem ujból vizsgázni kellet Rutinból-gyakorlatból.Akkor miért is?Mert hát elvileg már tiz évet töltöttem motoron baleset nélkül.Akkor aki kiszál a kocsibol és át ül a motorra egy két orás gyakorlat után és majd elsodor esetleg téged akkor ö is az europaiságra fog hivatkozni,Te meg az elmaradott egészség ügyben fogsz lábadozni.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

 © satyapapa2011. dec. 03. 20:38 | Válasz | #1102 

ENGEM?,,Mért pont engem??
Ha mégis valakit elsodor ,,azt autóval is megtenné.(lehet)..Az meg általában rosszab,,
A dolog lényege a figyelem, a fegyelem,Csak ez a döntő. Ennélkül minden lehet akár gyilkos ezsköz is.
Én is végigmentem a szamárlétrán,,nem ismeretlen a téma,,1973már vezettem,,Riga 4,tip szörnyet.Akkor csak kresz vizsgát kellet tenni,és már mehettünk is,,És mégse mentem neki senkinek.
Mégis jónak tartom az ujj szabályt,,és mint irtam,---majd kiderül..
06304373303-vagyok elérhetö

 © adamfzr2011. dec. 03. 21:19 | Válasz | #1103 
Ezek ilyen tipikus autósforumos-motorosgyűlölős témák ám... Biztosan az is fáj valakinek, h neki még sok időbe, pénzbe telett az autó mellett egy 125 vizsga is, most meg majd könnyen, olcsón megy.

Nekünk motorosoknak örülni kell, ha csak eggyel több kétkerekű koptatja az utakat!
Minden ezirányú könnyítést üdvözlök.

 © satyapapa2011. dec. 03. 21:22 | Válasz | #1104 
Na Ja.
06304373303-vagyok elérhetö

gábor2011. dec. 03. 21:37 | Válasz | #1105 
Ja nekem is fáj hogy sokkba került!!!
Meg hogy nagy robogokkal járnak rendszám nélkül.Meg jogsi nélkül.Eggyáltalán ha már van autora jogsi akkor miért nem vezethetünk mindent.
Egy két Órás tovább képzés és már buszt is lehetne.

Hogy én milyen irigy vagyok

Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes

gábor2011. dec. 03. 21:48 | Válasz | #1106 
Nem akartalak megbántani de te irod hogy a szabályokat be kell tartani!Akkor egy mai 50-es gép ami viszi a hetvenet miért is nem elég a városban?? mert az autosok lelökik az útról!Akkor ezzel csak ösztönözük a gyorsabb haladást.de az én véleményem ugy se számit ha be akarnak valamit vezetni megteszik nélkülem is.
Motor nélkül is lehet élni,de nem érdemes


Első ... 8 9 10 [11] 12 13

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől