|
|
|
2011. szept. 18. 21:49 | Válasz | #1007 | |||
Gyakran akkor sem szeretek törölni valamit ha OFF mert illik a beszélgetés menetébe, de ha egyszer nem oda való... No meg sok olyan fórum is van ahol egyebet sem díjaznak, mint pl. stilisztikai hibák, helyesírás és bármilyen apróságok. Azért ez itt nem volt soha ilyen komoly. Ráadásul Tibi motorja dobfékes. Azok a kipufogódobok már lassan mind a MÉH telepeken landoltak... Kell egy jó kasztnis aki türelmes és összevarrja ha még van mihez varrni. | |||
| |||
© Zsolt | 2011. szept. 18. 22:02 | Válasz | #1008 | ||
A chat pont azért lett kitalálva, hogy ha valaki felvet egy témát, amelyik semelyik témába sem illik, akkor azt itt kitárgyalhassuk. Guszti barátunkat ismerjük, nem szabad kiakadni a beírásain. Nekem igazi barát, emlékszem amikor meglátogatott a válltörésem idején. Jó szakember, jó motoros, igaz barát. igaz néha hadilábon áll a helyesírással, de valjuk be, ki nincs hasonló cipőben? A Tibi motorja sajnos bonmtóban fogja végezni(bocs Tibi). A 250-es típus 96-97-es évjáratai 160-180 ezer között megvásárolhatóak külföldi papírokkal, így átpapírozva viszonylag olcsón birtokba vehetők. Cak ajánlani tudom minden 250-es tulajnak: a gépeiteket most adjátok el, mert áresés várható. | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. szept. 18. 22:06 | Válasz | #1009 |
ez az illik a beszélgetés menetébe ez tetszik ezt lájkolom (végre valamit) :-)
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 18. 22:12 | Válasz | #1010 |
ezaz áresés már vagy kétéve a gazdasági válság óta lassan csordogál de ha belevesszük a törvénymódositást na meg a szezonvégét akkor az idősebb motoroknak szinte nem is lesz áruk vagyis megéri öket bontottként értékesiteni | |
© Zsolt | 2011. szept. 18. 22:19 | Válasz | #1011 | ||
Sok idősebb maja 300 környékén van hirdetve. Ha az átpapírozás 40-50-ből megvan és az alapgép mondjuk 170-.ből kijön, akkor megjósolható hogy aki ilyet akar venni, melyik utat választja.
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 05:12 | Válasz | #1012 |
emberek ijen is régem volt már 20 fok van reggel ötkor szeptember 19-én legalábbis itt a hőmérő ennyit mutat
|
© Herold | 2011. szept. 19. 07:56 | Válasz | #1013 | ||
Szia Zsolt! Bocsi, de nem adom el a motoromat! Mert: 1. ilyet szerettem volna venni 2. nekem tettszik 3. a mai forgalmi viszonyok között -amire én használom- tökéletesen megfelel 4. (nekem számít) aránylag olcsón fenntartható 5. nekem nem befektetésnek kell Értem amit mondasz, de ilyen elven adjuk el a házat, mielőtt lemegy az ára? (mondjuk már lement... ) Mit ajánlanál helyette? Ami tartja az árát? | |||
| |||
© Herold | 2011. szept. 19. 08:02 | Válasz | #1014 | ||
Ja és még valami. Én -mielőtt megvettem volna a gépet- sokat olvastam ezt a fórumot. Aki most akar venni, gondolom az is olvassa. Tehát a javaslatod most kivárásra késztet minden potenciális vásárlót... Szóval oda a magas áron való eladásnak... | |||
|
© Zsolt | 2011. szept. 19. 08:10 | Válasz | #1015 | ||
Nem azt írtam, hogy mindenki adja el a gépét, hanem azt jeleztem, hogy mivel áresés várható és aki esetleg gondolkozik cserében, az most lépjen. Amúgy nem olvassa mindenki ezt a fórumot. A saját környezetemben 4 olyan tulajt is ismerek, akik ilyen géppel bírnak, de nem fórumoznak. (pedig felhívtam a figyelmüket az oldalra) Az a srác aki megvette az enyémet, szintén nem ismerte a site-ot. | |||
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 08:19 | Válasz | #1016 |
sztem zsolt a lepukkant 96 ,98as gépekrf gondolt amik késöbb csak bontottként értékesithetők a tied meg jónéhány még tamás ,sama , acsaba gépei azok rendbe vannak téve rendesen azokra ez nem vonatkozik nekem ez jött le | |
© Herold | 2011. szept. 19. 08:24 | Válasz | #1017 | ||
Értem én miről írsz, ezt jeleztem is. Amúgy , hogy mit mennyiért lehet adni-venni, azt elég sok dolog befolyásolja. De szinte mindent az ára ad el... Bár ezt úgyis tudod! | |||
| |||
© Herold | 2011. szept. 19. 08:26 | Válasz | #1018 | ||
Képzeld Gusztika nekem meg a km óra spirál jött le!!
| |||
| |||
2011. szept. 19. 08:47 | Válasz | #1019 | |||
Hogy áresés várható, az szinte törvényszerű. Lassan a kerékpárok is többet fognak érni mint a motorok, sőt már némelyik most is. A másik része a dolognak az, hogy akinek nem munkaeszköze a motor, annak ugye hobbi, sport. Na akinek manapság hobbiszinten van pénze ilyen dolgokra, az a legmagasabb kategóriát fogja választani, nem a régebbit és ez is érthető. Szóval fokozottan jutunk arra a pontra hogy eladni nem lehet jó áron, vásárolni még csak csak. Szerintem is a típusváltásra gondolt ZSolt a #1008-ban, nem általánosságba írta. Ráadásul a 96-98-as évjáratot említette ZSolt, a Herold gépe meg 2'000 utáni ugye. Szóval semmilyen formában nem illik a képbe. A 250-esek 2'000 utáni típusai komoly előnyökkel rendelkeznek az YP és a DX sorozattal, ezt be kell látni, el kell fogadni. | |||
|
© Herold | 2011. szept. 19. 09:13 | Válasz | #1020 | ||
Megint írom, hogy értettem mire gondolt Zsolt!! De javasolta, hogy adjuk el a 250-est. Én meg nem adom juszt se! És aki ebben komoly kötözködést lát, az nézze meg a mondatok végén a simliket! Ja és az én gépem DX és 98-as. Hogy még tovább súlyosbítsam,kifejezetten kiránduló-túramotornak használom! | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 09:15 | Válasz | #1021 |
tudok egy jó szerelőt aki megjavitja de ha ugyhagyod talán az a legjobb mert nem mennek bele a kilóméterek és könnyebben értékesithető leszmajd :-) én is mindjárt kikötöm :-) | |
© Herold | 2011. szept. 19. 09:20 | Válasz | #1022 | ||
Remek!! Meg van véve az ötlet!! De ha tényleg van valaki, aki szakszerűen visszacsavarja az órába az jó lenne! | |||
| |||
2011. szept. 19. 09:21 | Válasz | #1023 | |||
Ne má! Rosszul emlékszem? Azt hittem hogy 2'000 utáni! Bocs! Megkövetlek! Mindezektől függetlenül mondom, én sem szeretném nagyobbra cserélni ha olyan testalkatom lenne mint Neked, vagy Gusztinak. Alattatok a 250-es úgy hasít ahogy kell. Ha nem így lenne, Guszti a Malaguti után nagyobbat vett volna mint 250, bár azt hiszem az is 180(?-as) volt? Már nem merem leírni... | |||
| |||
© Herold | 2011. szept. 19. 09:24 | Válasz | #1024 | ||
Ó semmi baj, biztos én mondtam rosszul, az kizárt, hogy ne emlékezz jól!!
| |||
| |||
2011. szept. 19. 09:41 | Válasz | #1025 | |||
Ugyan már mit mondtál volna? Hiszen láttam a mocit, azóta vissza is néztem a képet ahogy hárman pózoltok Sarudon: Csaba, Te és Gábor. Nem csak a típus, de a szín is azonos! De bizony hogy rosszul emlékeztem!!!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 09:42 | Válasz | #1026 |
150es volt ,de gondolkodtam nagyobban is csak ez nagyon jó állapotban volt és magyarországisága döntött még egw másik jelölt is volt egy 400as maja egy évvel idösebb és olasz :-( na meg ehez olcsóbbak az alkatrészek gyári mitsu szijat vettem 13300ért de most találtam egy malosikevlárt 16ért egy 400as majának azért magasabbak az alkatrész árai | |
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 09:47 | Válasz | #1027 |
három egyforma motort láttál :-) :-) :-) nekem ezidáig csak kettős látásom volt de ahoy már elég sokat kellett inni :-) talán irigyellek kicsit fizetéskor :-) |
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 09:52 | Válasz | #1028 |
csavarni kell ? nemcsak feldugni :-) pedig bizisten ha közelebb laknál elmentem volna feldugni neked :-) ;-) :-P :-) :-( | |
© Herold | 2011. szept. 19. 09:53 | Válasz | #1029 | ||
Az enyémnek nem csak az órája, hanem az évjárata is vissza van tekerve...
| |||
| |||
© Herold | 2011. szept. 19. 09:59 | Válasz | #1030 | ||
Gyere csak!! Még közelebb... | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 10:05 | Válasz | #1031 |
akkor tamás azért tévedett
| |
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 10:06 | Válasz | #1032 |
megyek OKT 8án vazelin legyen nálad :-) :-( :-) :-D
| |
© Herold | 2011. szept. 19. 10:11 | Válasz | #1033 | ||
Az jó lesz! Viszont az említett anyagot kend az orvosod ujjára....
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 12:47 | Válasz | #1034 |
Herold most látom csak a mottód :-) szakmai ártalom szülte :-) kiráj :-) :-) :-)
| |
© Herold | 2011. szept. 19. 14:41 | Válasz | #1035 | ||
"akasszátok fel a királyokat!"
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 15:57 | Válasz | #1036 |
mondjuk én nem pont erre gondoltam hanem volt munkádra :-)
| |
© Krisztina | 2011. szept. 19. 16:34 | Válasz | #1037 |
© Krisztina | 2011. szept. 19. 16:36 | Válasz | #1038 |
Csak nem mégegy rendőr? Vagy katona?
| |
© Szomjas | 2011. szept. 19. 17:13 | Válasz | #1039 | ||
Krisztina neked mennyi a versenysúlyod?
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 17:19 | Válasz | #1040 |
kevesebb mint gondolnád de több mint amennyit ő szeretne :-) :-)
| |
2011. szept. 19. 17:36 | Válasz | #1041 | |
Erre írtam volna most valamit.. De..
| |
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 18:55 | Válasz | #1042 |
irjad nyugodtan :-) a nök elégedetlenek :-( | |
© SPOJLERES | 2011. szept. 19. 18:56 | Válasz | #1043 |
ugye szted sincs rajta felesleg :-) :-) :-)
| |
© Szomjas | 2011. szept. 19. 20:48 | Válasz | #1044 | ||
De, a ruha!
| |||
| |||
© SPOILERES | 2011. szept. 19. 21:35 | Válasz | #1045 |
már amikor rajta van
| |
© Zsolt | 2011. szept. 20. 20:39 | Válasz | #1046 | ||
Követhetetlen a topic, de én így szeretem. Herold: igazad van. Városban nekem is a legjobb a robogó. Eladtam a maját,de nekem mellette még van egy 50-es is. A 250-est 5 évig hajtottam, úgy gondoltam eljött az idő a váltásra. Talán majd újra lesz egyszer nekem egy ilyen nyugdíjas koromban. Húú de nehezen megy az írás 4 ezreléknél... | |||
|
© Zsolt | 2011. szept. 20. 21:02 | Válasz | #1047 | ||
Áááá, Gál Laci! Október 15.-én mit csinálsz?
| |||
|
2011. szept. 20. 21:39 | Válasz | #1048 | |||
Szia Zsolt! Még nem tudom...beosztástól függ. Még kérdéses az okt is. Azért nem iratkoztam fel rá. Mit tudsz arra a napra javasolni? | |||
|
2011. szept. 20. 21:40 | Válasz | #1049 | |||
Még most indulok motorral Mátészalkára,majd éjjel valamikor válaszolok,ha közben írnál...
| |||
|
© Zsolt | 2011. szept. 20. 22:06 | Válasz | #1050 | ||
Azt tudom javasolni (úgy 80%-ban), hogy tedd magad szabaddá. . A pontos program kb egy hét múlva, De lesz kaja, pia, nő..., mi kell még. A viccet félretéve lesz egy jó kis motoros partynk, ha tudsz gyere el.
| |||
| |||
2011. szept. 20. 22:31 | Válasz | #1051 | |||
Várjuk a lehetőséget a feliratkozásra!
| |||
| |||
© SPOILERES | 2011. szept. 21. 07:34 | Válasz | #1052 |
Zsolt de "fórumozás" és "politizálás" nem lesz a programban ugye :) :( :( :) | |
© Herold | 2011. szept. 21. 07:56 | Válasz | #1053 | ||
4 ezrelék? Lehet azért tűnik követhetetlennek az oldal... Ahhoz képest szépen írsz! Én négy éve még nem szerettem a robogókat. Akkor megfertőződtem és áttértem. És nem csalódtam, a maja tökéletesen megfelel arra, amit a motorozástól várok. Igaz nincs 60 ló benne, de talán már nem is vágyom rá. Ha meg azt nézem, hogy amennyiért volt "rendes"túramotorom, annyiból most egész flottám van robogóból... És fenntartásban is ekkora a különbség. A városba még a maját sem szívesen viszem be, oda nekem bőven jó az 50-es... Ja! Pk vespával van tapaztalatod? | |||
| |||
© Zsolt | 2011. szept. 21. 08:20 | Válasz | #1054 | ||
A Vespát nem ismerem, az évek alatt 50-esben Suzuki, Yamaha és Keeway robogók fordultak meg a kezem alatt.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. szept. 21. 08:24 | Válasz | #1055 | ||
Nem,olyan nem lesz benne... Guszti barátom. Szeretném egy 'zászló' alatt látni a csapatot, függetlenül attól, hogy milyen motorja van és hogy klubtag-e. Ide mindenkit várok. Remélem az időjárás nem tart be. Apropó, a keleti csapatban ki az időjárás felelős? | |||
| |||
© SPOILERES | 2011. szept. 21. 08:57 | Válasz | #1056 |
én vagyok az időjárás felelős :) ma jó idő lesz mert megyünk gurulni kicsit vagy 500km t páran már lilafüreden várnak minket ha minden igaz de mi nem arra megyünk majd jönnek utánunk | |
© jasa | 2011. szept. 21. 17:38 | Válasz | #1057 | ||
Az nem, de "szekszelés" az igen, úgyhogy ott a helyed Guszti... (bocs , de nem hagyhattam ki) Egyébként meg kívánok sok sikert a keleti régió évadzárójához: | |||
| |||
© Zsolt | 2011. szept. 22. 20:20 | Válasz | #1058 | ||
Guszti: Imrussal küldtem Neked csomagot. A cuccot próbáld ki, ha nem kell legközelebb visszaadod. A többit privátban majd.
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 22. 21:03 | Válasz | #1059 |
ok
| |
© satyapapa | 2011. szept. 26. 20:18 | Válasz | #1060 | ||
Kis érdekesség--szoba került a golyóállo mellény. Ferenc Ferdinánd 1914-juniusában is viselt ilyen mellényt,csak az többrétegü valódi selyemböl készült...De mivel a merénylö nyakon lötte nemsokat ért. | |||
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 27. 02:43 | Válasz | #1061 |
igen amugy a golyóálló mellényekben a kevlár sűrű erősen szőtt szövet hasonlit a selyemhez több rétegben szinte átszurhatatlan mondjuk közelről egy AK-t nem vállalnék be kipróbálásra azzal se azért | |
© satyapapa | 2011. szept. 27. 14:13 | Válasz | #1062 | ||
Golyóállo mellény 1870-es években már létezett kis sebességü löszerek ellen.Nagyon drága volt,elsösorban a felderitök, és csapatirányitó tisztek használhatták. -- Kevlár tipusu ,,helyettesitö anyagok,,,,specta,specta 900,Twaron,Dyneema,Zylon,,. .A zylon ma a legerösebbnek és legjobb tulajdonságunak tartótt anyag,Jármüiparban csak kivételesen terhelt egységeknél használják,DRÁGA | |||
|
2011. okt. 13. 22:09 | Válasz | #1063 | |||
Szóval a Szlovák törvények alapján ha mondjuk kocsiban a műszerfalon van valami, pl. egy parkolójegy, már azért is komoly büntetés jár. Teherautó sofőr ismerősön Svájcban 800! eurót fizetett azért mert a műszerfalon felejtette a menetlevelet tartalmazó mappát. Szlovákiában ugyan kisebb a büntetés, (ott is érvényben van ez a szabály!) de hogy ha alkalma van rá kiszabja, az egyszer biztos! | |||
|
2011. okt. 13. 22:15 | Válasz | #1064 | |||
Ráadásul meglehetősen nagy mennyiségben előfordulnak az utak mentén .
| |||
|
2011. okt. 13. 22:20 | Válasz | #1065 | |||
Kétszeresen jó volt a sok hasznos információd a szlovák rend őreiről , mert így büntetést sem kaptunk és a fogyasztás is alacsony lett.
| |||
| |||
2011. okt. 13. 22:29 | Válasz | #1066 | |||
| |||
© satyapapa | 2011. okt. 22. 16:46 | Válasz | #1067 | ||
Isteni jó volt gurulni egy nagyot ebben a napsütéses,picit hüs, de nem hideg idöben...
| |||
|
© Szomjas | 2011. dec. 02. 07:52 | Válasz | #1068 | ||
http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/12/02/atment_a_totalcar_nepi_kezdemenyezese/ Kiváncsi leszek a további fejleményekre. | |||
|
2011. dec. 02. 09:01 | Válasz | #1069 | |||
Ég adta világon semmi nem változott , ez egy paraszt vakítás csupán.. Eddig is volt A1 kategória 16 éves kortól vezethettél rendszámos 125 ccmes motort Ugy M kategória a robogó 50 ccm Most amit kiadtak az egy egyszerűsített tanfolyam ami összesen 6 óra alatt letehető , de csak ha van B-s jogsid és rendszámos motorod.. ergo csak az A1 megszerzését egyszerűsítették viszont B-s jogsi megléte feltétel.. Itt a kampány arról szólt 125 ccm-ig vezethessünk B-s jogsival.. nem ez valósult meg.. mégis örül a sok tudatlan :) Kaptunk egy kiflicsücsköt de attól még éhen halunk.. | |||
| |||
2011. dec. 02. 10:49 | Válasz | #1070 | |||
A semminél mégis csak többet ér! Így ha lesz pénzem, akkor talán az asszonyom is motorra pattanhat! | |||
| |||
2011. dec. 02. 14:29 | Válasz | #1071 | |||
Azért a 6 órás tanfolyam összegben is kevesebb mint egy A1-es tanfolyam!!!
| |||
|
© satyapapa | 2011. dec. 02. 16:19 | Válasz | #1072 | ||
Azért ez elöre lépés.. Egyébként olasz és spanyol(?) ország kivételével európában majdmindenhol kell a B-jogsi mellé egy tanfolyam félét elvégezni ahhoz hogy 125-öst vezethessen valaki.Ez még április környékén jelent meg egy tájékoztatóban. | |||
| |||
2011. dec. 02. 20:52 | Válasz | #1073 | |||
Én úgy tudom hogy az "A1" nem ccm-re van hanem kw-ra! Ez esetben az én 650-es chopperem is vezethető az új "jogsival" ?
| |||
|
2011. dec. 02. 20:57 | Válasz | #1074 | |||
Nem vitatkozok, de én úgy tudom, hogy az "A kor" van kW-hoz kötve! Lehet, hogy az A1 az ccm-hez kötött. | |||
| |||
2011. dec. 02. 20:59 | Válasz | #1075 | |||
Bocsika! tévedtem! Az "A1" nem azonos az "A korlátozottal"!! Így már ok. az új Szabály.. http://www.kreszforum.hu/kategoria_uj.php | |||
|
2011. dec. 02. 23:53 | Válasz | #1076 | |||
Azért arra majdan kíváncsi lennék hány balesetet okoznak a gyorstalpalón végzett kollégák, akik nem elég megfontoltak mert egy 125-ös azért elég komoly gép már!
| |||
|
2011. dec. 03. 06:53 | Válasz | #1077 | |||
Akkor én a C kategóriámmal vezethetek Jumbo-t? Kamiont azt vihetek plató nélkül. A problémát abban látom, hogy eddig kismotoros jogsival vitték a gyerekek a 250-es gépeket is (Lásd: Aprilia Leonardo, stb..). Most akkor feljebb megy a szint? Azaz B kategóriával esetleg 400-as, vagy 650-es Burgi lepapírozva 125-ösnek? | |||
|
© satyapapa | 2011. dec. 03. 07:44 | Válasz | #1078 | ||
Szerintem aki eddig sumák volt az talán most már legalább legális lesz.Aki pedig hülyén vezet annak tök mindegy mit vezet.Söt talán autóbol ülve motorra pattan igy jobban megért majd minket.És ugye európában majd mindenhol életbe van ez a szabály,tehát ez alapján nemlehet rosz. Szerintem az 50ccm ma már ideje mult,söt a mai közlekedési szokások mellet kifejezetten veszélyes,a 45km/óra... nevetséges,, Ez is egy vaskalapos ,több évtizedes buta szabály. | |||
|
© adamfzr | 2011. dec. 03. 09:30 | Válasz | #1079 |
most nagyon csacsit gondoltál. :) hogy "papíroznák" 125-nek? egyszerűen olcsón, könnyen lehet kiegészíteni az autós jogsit, értelmes 125-re.
| |
© Gyurma | 2011. dec. 03. 09:57 | Válasz | #1080 |
Urak! gondoljatok már vissza azon nagyon komoly motorkerékpáros oktatásra! ha azt kihagyja valaki de van auto jogsija szerintem nincs veszteség. Mindenki menet közben tanult meg vezetni nem azon a 10en 20on 30 ora alatt. Van itt sok jogosítvánnyal rendelkező motoros akitől még a motort is el venném nem csak a papirt. 1 meg piszkált 50es runner ugy megy 80-90 et mint a sicc akkor már nem mind1? ráadásul az unioban nagyon sok helyen igy van. No görcs!!! |
2011. dec. 03. 10:43 | Válasz | #1081 | |||
csak annyit szolnék hozzá,hogy ti ezt a rendeletet egy már motoros szemszögéböl nézitek ti már évek óta vezettek.De aki még nem motorozot és három óra után ki megy egy 125-ös el a forgalomba az kösse fel a gatyáját.Lehet lenézni a motoros oktatást de lehet hogy közülünk is sokan megbuknának rajta mert letennénk a lábunkat a 8-as közben.Ha ettöl majd több lesz a motoros baleset ami szinte biztos akkor majd jönnek a szankciok!
| |||
|
© adamfzr | 2011. dec. 03. 10:48 | Válasz | #1082 |
sztem a nem full hobbimotorosok 99%-a már rég motorozott, mikor megcsinálta a jogsit.
| |
© Gyurma | 2011. dec. 03. 11:01 | Válasz | #1083 |
Én voltam már pár motoros balesetnél de szinte mindnek volt jogsija nem 2 napja és azt is meg merem kockáztatni hogy jelentős részük 125ccm fölötti és gondolatom szerint ez az országos statisztika is. 2 féle motoros van akinek volt meg akinek lesz balesete! ezt nem kell el felejteni 2 kerék az 2 kerék a közut meg különösen veszélyes üzem. profi motorosok (versenyzők) nagy % nem is motorozik közuton. |
2011. dec. 03. 11:04 | Válasz | #1084 | |||
Igen, az élet majd megmutatja. Egy motoros rendőr ismerősöm mondta, hogy Ők nem büntetnek amiatt ha valaki egy nagy motorral (függetlenül attól hogy robogó vagy 180 ló) közlekedik megfelelő védőruházat nélkül (amit mellesleg a KRESZ kötelező jelleggel elő is ír!). Ahogy Ő mondta, majd az "élet" meghozza az ítéletet és a megfelelő büntetést. Azt hiszem ebben az esetben is így lesz. Meglátjuk, én mindenesetre tartok azoktól az elemektől akire SatyaPapa is utalt, hogy ha eddig úgy viselkedett, eztán is úgy fog. | |||
|
© adamfzr | 2011. dec. 03. 11:08 | Válasz | #1085 |
mai értelmeben vett védőruházat nem kötelező, de gondolom ugyanaz igen, mint vizsgán: zárt ruházat, magasszárú cipő, etc... magyarán nem 350ezres kushitani ruha, de legalább egy farmerdzseki, farmer, bokacsizma, kesztyű, ami érthető is: kavicsfelverődés, bogár, szúrós-bogár, kevésbé gond így.
| |
2011. dec. 03. 11:11 | Válasz | #1086 | |||
Erre gondoltam ,de biztosan Te is sok olyan speed motoros srácot láttál már akik egy szál izompólóban, rövid gatyában, strandpapucsban húznak mint az ökör. Na erre a kategóriára gondoltam, de én sem mernék elindulni rövid gatyában a Tátrába...
| |||
| |||
© adamfzr | 2011. dec. 03. 11:11 | Válasz | #1087 |
pontosan így szól: A motoros ruházat: zárt öltözék bukósisak kesztyű magas-szárú cipő vagy csizma (a boka védve legyen!) | |
© adamfzr | 2011. dec. 03. 11:13 | Válasz | #1088 |
bevallom, sokat megyek én is pólóban, shortban, térdvédő, csizma, kesztyű viszint 99.9%-ban van.
| |
© Gyurma | 2011. dec. 03. 11:15 | Válasz | #1089 |
A bukósisak az egyetlen motoros védőfelszerelés, amelynek viselete Magyarországon kötelező,[1] elmulasztása 10-30 000 Ft bírsággal sújtandó.[2] A szabályozás a többi fejlett országban is hasonló, fontos kivétel az USA, melynek néhány államában nem kötelező a bukósisak-viselet. |
© adamfzr | 2011. dec. 03. 11:17 | Válasz | #1090 |
© Gyurma | 2011. dec. 03. 11:27 | Válasz | #1091 |
http://mocijogsi.hu/downloads/kresz2010.pdf
|
2011. dec. 03. 13:19 | Válasz | #1092 | |||
Tamás, ha a 80-as években vizsgáztál, akkor Neked sem volt komoly oktatás motorból. Tesztek, aztán menj el rutinra oktatás nélkül, ha átmentél ideiglenes jogsi, vezess egyedül, aztán menj át a városin. Én 250-es ETZ-vel. Az azért többet tudott mint egy 125-ös Maja. | |||
| |||
2011. dec. 03. 18:27 | Válasz | #1093 | |||
Adam lehet, hogy "csacsit gondoltam"! De sajnos ez igaz. Mikor motort kerestem nagyon sok ilyen járgánnyal találkoztam. Pl:"Eladó Yamaha Majesty 180 ccm, smk papírokkal." Meg hasonlók. Az igaz, hogy aki hülye volt idáig, az most még hülyébb lesz. Ha megkapja a kisujjat, akkor kell az egész kar.Ebből, csak azt akarom kihozni, hogy ha 125 ccm van megengedve, akkor biztos sok olyan hülye gyerek lesz, aki már csak azért is nagyobbat akar, mint amit lehet. Az is igaz, amit Satyapapa írt. Az 50 ccm és a 45km/h, már akkor is elavult volt, mikor kitalálták.
| |||
| |||
2011. dec. 03. 19:08 | Válasz | #1094 | |||
Azért két (illetve több is) kategóriát én külön választanék ám. Pl: Mi az a segéd motorkerékpár? Számomra még mindig az, ami ha elfogy az üzemanyag, akkor emberi erővel is tovább alkalmazható a közlekedésben. Vagyis a Babetták, a régi pedálos Komar, Riga, Verhovina. Azért ezeket a kütyüket elég komolyan meg kellett piszkálni (már amelyiket lehetett) hogy menjenek 60.at. Szóval 45 évvel ezelőtt a 40Km/h sebesség biza elég volt. Maga a kategória van már teljesen átalakulva, nem ártana a jogszabályokat hozzáalakítani a közlekedés tempójához, dinamikájához. de ez nem történik meg. Na ezekre régen még bukó sem kellett és akkor is 45Km/h volt a megengedett legnagyobb sebességük. Tudom, a Simsonok meg a Jawa Mustang... Szóval a neve az hogy: Segéd motoros kerékpár, közben meg nem is az. De olyan ez, minta három kerekű bicikli. De könyörgöm ha három kereke van akkor miért "bi"?! Hiszen annak meg az a neve hogy: tricikli... Nagy bajban vagyunk a fogalmakkal, pedig a mi nyelvünk olyan, hogy igazán szépen le lehet írni mindet, kivétel nélkül. Szóval a segédmotoros kerékpárok már eltűnnek a színről, helyettük jönnek az elektromos kerékpárok. A végsebességük lassan ott van mint anno a Babettáké, de nem kell rá sem jogsi, sem sisak. Nem akarok én kötekedni, csak rávillantanék néhány alapvető problémára. Mi, a magyar nemzet gyermekei, mindig ügyesen kijátszottuk a vezetőinket, Ők meg világmegvető leleményességgel szívattak minket. Ez az egész mizéria megint ennek a következménye, ha törvénytisztelő állampolgárok lennénk mindannyin kivétel nélkül, bizony nem lenne gond. A 40-es sebességgel haladó robeszokat tisztelnék az autósok, még a Q-7-es Audisok is és kivárnák míg eltotyognak. Mert Ők azzal közlekednek és kész. És lehetne vezetni "B"-s jogsival egy 125-ös motort, mert aki ráülne, az meggondolná hogy mi után teheti meg. De ez itt nem megy... | |||
|
2011. dec. 03. 19:09 | Válasz | #1095 | |||
Nem, én most vizsgáztam 2007-ben nagyon komoly elmélet, KRESZ és műszaki illetve rutinpálya és forgalom után. Kemény volt... De motorozni nem ez alatt az idő alatt tanultam meg, hanem a tábla rúdjára felcsavarodva...
| |||
| |||
© adamfzr | 2011. dec. 03. 19:15 | Válasz | #1096 |
a csacsiság a 650-es 125-re "papírozása" című borzalomgondolat volt ;) ilyen nincs, nem volt, és nem is lesz. Azokat meg jól elseggelném, akik olyannal hülyítik hirdetéseikben a hozzánemértőket, mint az 50-es papîrduma! Ilyen sincs, és amíg rendszámuk nincs, nem is lesz, pusztán egy sajtpapírt írnak adásvételinek, amiben smkp-ként jelölik me g a szerződés tárgyát. Pf... | |
2011. dec. 03. 19:19 | Válasz | #1097 | |||
Igen, ha a hatóságnak lenne ideje és lehetősége, hamar elkapkodhatna sok ilyen tökéletlen hirdetőt. És meg is érdemelnék!
| |||
| |||
© adamfzr | 2011. dec. 03. 19:21 | Válasz | #1098 |
Ez úgy lesz jó, ha pl asszonyt bele akarom vinni a motortémába komolyabban, nem kell 100ezret kifizetni, h olyan motort vezethessen, amivel már tud laza tempóban túrázni jönni, hanem pár tizes lesz csak. Ez tök jó.
|
© adamfzr | 2011. dec. 03. 19:22 | Válasz | #1099 |
Majd 11-kor szurkoljatok, h ez a sok víz ne fagyjon le hazaútra a kis majámmal...
|
© satyapapa | 2011. dec. 03. 19:46 | Válasz | #1100 | ||
Nem értem hogy ami európa legtöbb államába bevált és jól müködik már hosszu évek ota,az miért okoz nálunk problémát...Mi sem vagyunk rosszabbak,,remélem, Nálunk, a mi országunkban nagy divat hogy mindenröl hosszu megbeszéléseket tanácskozásokat tartanak,és ennek ellenére sokszor rossz döntések is születnek. Örüljünk hogy ismét egy lépést tettünk a nagy közösség felé,,Jó lesz vagy sem ez majd kiderül.De egy törvényes lehetöséggel élni nem kötelezö,viszont most egy kibuvóval kevesebb lesz,,Minden törvény annyit ér amennyit betartatnak belöle,,,tessék a sumákokat a szabálytalankodókat szigorubban büntetni.- Az is jobb lesz,hogy eladhatóbb lesznek bizonyos tipusok,megnöhet a kereslet.Akinek 50-es volt az 125-öst akar,akinek 125 volt és eladja az meg nagyobbat vesz,megélénkülhet a piac,jobb lehet az alkatrész ellátás,stb stb Persze ez most csak feltételezés,de beválhat..ha nem adnak lehetöséget akkor nemtudjuk bizonyitani annak életképességét.Hát most lesz lehetöség,és innen ketyeg az óra.- Hogy lesznek tragédiák ? igen.de eddig is voltak.Szerintem inkább nézzük a jó oldalát,mert vagy igy vagy ugy de az visz elöre.Abbol lesz tapasztalat. Emlékszem azelött tiltották a légpuskát,de amióta engedik azóta sem okozot katasztrófát, . Ha valamit nem tapasztalunk,csak sejtjük, arról nehéz jót vagy rosszat mondani. | |||
|
2011. dec. 03. 20:23 | Válasz | #1101 | |||
Ez szép és jó amit irtál.De akkor meg kérdezlek én évekig mentem 50-es géppel!Utána levizsgáztam 125-ös re amivel szintén 4-évet lehuztam: élve.És amikor 400-ra ültem ujból vizsgázni kellet Rutinból-gyakorlatból.Akkor miért is?Mert hát elvileg már tiz évet töltöttem motoron baleset nélkül.Akkor aki kiszál a kocsibol és át ül a motorra egy két orás gyakorlat után és majd elsodor esetleg téged akkor ö is az europaiságra fog hivatkozni,Te meg az elmaradott egészség ügyben fogsz lábadozni.
| |||
| |||
© satyapapa | 2011. dec. 03. 20:38 | Válasz | #1102 | ||
ENGEM?,,Mért pont engem?? Ha mégis valakit elsodor ,,azt autóval is megtenné.(lehet)..Az meg általában rosszab,, A dolog lényege a figyelem, a fegyelem,Csak ez a döntő. Ennélkül minden lehet akár gyilkos ezsköz is. Én is végigmentem a szamárlétrán,,nem ismeretlen a téma,,1973már vezettem,,Riga 4,tip szörnyet.Akkor csak kresz vizsgát kellet tenni,és már mehettünk is,,És mégse mentem neki senkinek. Mégis jónak tartom az ujj szabályt,,és mint irtam,---majd kiderül.. | |||
|
© adamfzr | 2011. dec. 03. 21:19 | Válasz | #1103 |
Ezek ilyen tipikus autósforumos-motorosgyűlölős témák ám... Biztosan az is fáj valakinek, h neki még sok időbe, pénzbe telett az autó mellett egy 125 vizsga is, most meg majd könnyen, olcsón megy. Nekünk motorosoknak örülni kell, ha csak eggyel több kétkerekű koptatja az utakat! Minden ezirányú könnyítést üdvözlök. |
© satyapapa | 2011. dec. 03. 21:22 | Válasz | #1104 | ||
Na Ja.
| |||
| |||
2011. dec. 03. 21:37 | Válasz | #1105 | |||
Ja nekem is fáj hogy sokkba került!!! Meg hogy nagy robogokkal járnak rendszám nélkül.Meg jogsi nélkül.Eggyáltalán ha már van autora jogsi akkor miért nem vezethetünk mindent. Egy két Órás tovább képzés és már buszt is lehetne. Hogy én milyen irigy vagyok | |||
| |||
2011. dec. 03. 21:48 | Válasz | #1106 | |||
Nem akartalak megbántani de te irod hogy a szabályokat be kell tartani!Akkor egy mai 50-es gép ami viszi a hetvenet miért is nem elég a városban?? mert az autosok lelökik az útról!Akkor ezzel csak ösztönözük a gyorsabb haladást.de az én véleményem ugy se számit ha be akarnak valamit vezetni megteszik nélkülem is.
| |||
| |||
|
|
|