Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Majesty villamosság
nincs töltése a mocinak mit tegyek??

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © dávid jános2011. szept. 11. 22:05 | Válasz | #987 
Sziasztok. érdeklődöm töletek , hogy majesty 180ccm3 feszabályzója jó a 250ccm3 majához is?köszi.

 © dávid jános2011. szept. 10. 16:10 | Válasz | #986 
Rendben vann megpróbálom eggyesével megnézni és rendbenrakni a jelzőberendezést és csak kifogja dobni melyik a hibás vagy melyik vann letestelve. köszi

 © SPOJLERES2011. szept. 10. 10:49 | Válasz | #985 
biztos hogy kiment a fesszabájzó? vedd ki tölts fel az aksit nézd meg a motort mi a baja javitsd meg és fesszabájzó nélkül is tudsz járni jó pár órát de elektromossal kikell méretni jó e a fesszabájzó és én még ki méretném a generátort is nem e amiatt ment ki nehogy az újat is kiüsse
neten vaterán stb szokott lenni fesszabájzó keresgélni kell

 © dávid jános2011. szept. 10. 10:40 | Válasz | #984 
Sziasztok. Köszönöm válaszokat,2001 250ccm3 lehet akor , hogy valamelyik kábel kiégett akor szétkell szedni tellyesen és megkeresni a testelt kábelt?Igen ha összezárom a inditórelét akor viszi az öninditór inditani sajnos már nem inditot a gyenge aksi miatt remélem neméget ki valami fő alkatrész szerintetek valami elszálhatot a feszabalyzón kivül is?

 © SPOJLERES2011. szept. 10. 10:13 | Válasz | #983 
mijen motorod van mennyi idős
amugy ha a gyujtást ráadod és az inditórelé két vastag vezetékék ősszezárod akkor bekéne indulnia a motornak
egyébként jó kis káosz lehet
elöfordul hogy az erösebb bizti miatt elégett egy testelésen . aleirtak alapján azonkivül biztos zárlatos vmi megkell keresni
ez a szakma szépsége :-)

 © SPOJLERES2011. szept. 10. 10:06 | Válasz | #982 
a motor indul müködik ? ha igen a töltöfesz mekkora a fesszabájzó kimenetén mégha ki is ment a bizti biztos mérhetö

 © dávid jános2011. szept. 10. 09:42 | Válasz | #981 
Sziasztok.Tegnap a feszültség szabályozónám volt egy zárlatom kiégett a főbiztositék de csere után nemakart működni semmi kicsapja a biztit állandoan ha erösebbet teszek be akor zárlatot jelez és világit filyamatosan a olajlámpa ,elment a kilóméter és az óra kijelzőle a hőfokmérő teljesen felmen és neműködik az öninditó nemteker ugyhogy most készvagyok .Szeretném megtudni töletek , hogy mi az a alkatrész ami ilyenkor kimehet vagy valami megoldást ha tudna valaki mondani ?Köszönöm a segitségeteket.

 © Zsolt2011. szept. 06. 19:11 | Válasz | #980 
Bizony-bizony. 6 lepedőért ajándék.
Zsolt

 © SPOJLERES2011. szept. 06. 19:08 | Válasz | #979 
elis hiszem :-) :-) 22 vagy 24 az uj ára :-)

 © Zsolt2011. szept. 06. 18:51 | Válasz | #978 
Guszti: már el is ment, elárulom ezért az alkatrészért sorban állás volt. Neveket nem írok...
Zsolt

 © Zsolt2011. szept. 06. 18:50 | Válasz | #977 
Igen, most már tudom, hiszen privátban megírtad. Meg azt is hogy visszalépsz a hengerfejtől, mert helyben veszel. Remélem ott majd kapsz gyűrűt is.
Zsolt

 © SPOJLERES2011. szept. 06. 18:33 | Válasz | #976 
és később se lesz pénzed ?
mert ha később akarsz venni lehet csak utángyártott lesz
az meg állitólag nem bir annyit

 © dávid jános2011. szept. 06. 17:48 | Válasz | #975 
Köszönöm Zsolti de az a helyzet nemleszrá pénzem ugy , hogy nyugodtan eladhatod . köszönöm

 © Zsolt2011. szept. 01. 19:51 | Válasz | #974 
Dávid Jani: a fesszabályzóval kapcsolatban nyilatkozzál légyszíves, mert van más jelentkező is rá.
Zsolt

 © Zsolt2011. aug. 28. 20:52 | Válasz | #973 
Mivel eredeti 6 lepedő lenne.
Zsolt

 © dávid jános2011. aug. 28. 11:12 | Válasz | #972 
Szevasz . és mennyiért akarod értékesiteni mert engem érdekelme?

 © Zsolt2011. aug. 26. 13:45 | Válasz | #971 
Nekem van fesszabályzóm. Mivel eladom a gépet, a tartalékot értékesítem.
Zsolt

 © Gál Pál2011. aug. 26. 13:35 | Válasz | #970 
Szia!Keresd sirmoon-t a250-es oldalon meg találod,
nekem is ő segített.
Üdv GÁL PÁL

 © dávid jános2011. aug. 24. 10:50 | Válasz | #969 
Sziasztok. sajnos utolért a töltés hiánya éngem is ha esetleg vann valakinek egy 250ccm3 majáhiz fesszabájzója szoljon köszi.

 © SPOJLERES2011. júl. 31. 14:48 | Válasz | #968 
ja és amugy más a müszerfalvilágitás plusz szála és más a müszerekhez menő pozitiv szál ugymond semmi közük egymáshoz a testjük viszontáltalában ugyanaz

 © SPOJLERES2011. júl. 31. 14:44 | Válasz | #967 
akkor csak kéne mérni egy pontosab nyugalmi áramfelvételt mégha csak egy 1500ft os müszerrel is akár ha a napi használat mellett lemerül, és az aksi mennyi idős, van e benne elég sav és nem hig e
a müszerfalat csak kikéne szedni ujra és akár nagyitóval hibát keresni vagy a forrasztások ujra forrasztása is jó minőségű cinnel néha megoldás

 © Szomjas2011. júl. 31. 07:37 | Válasz | #966 
Csak a km óráról ment el a feszültség,a műszerfal világítás és minden más működött. Töltő feszültséget mértem. Az akku 12,8 V nyugalmi helyzetben,járó motornál 12,65 V. 0,02 A oké,hogy leszívja az akksit,de én minden nap használom a motort,tehát nincs rá ideje. 10 éves a gép,van kapcsolási rajz hozzá,csak angol nyelven.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © SPOILERES2011. júl. 30. 21:38 | Válasz | #964 
kezdjük az elején elment a müszerfalról a szufla az többnyire az ottani csatlakozó kontakthibája vagy forrasztás repedése ijesmi okozhatja
lemeriteni több minden is tudja az aksit
de miből gondolod hogy nem volt töltés , mert ha feltöltött aksit raksz be a motorba akkor azt nem fogja tölteni valószinüleg a fesszabájzó mert ha a fesszabájzóra kivülről vagyis az aksi felől adsz feszültséget teszemfel a töltöfeszültségnél 13.8V nagyobbra töltött aksit akkor a fesszabájzó letiltja a töltést
de ijenkor kell a világitást bekapcsolni
amugy töltést hogy mértél töltöfeszt vagy töltő áramot mértél?
a 0,0 Amper az viszonylagos és nem pontos
a mi motorjaink 3-8mA ert vesznek fel üresen vagyis 0,003-0,008A vagyis a te méréshatárod túl nagy nem mér ijen kis áramot kissebb méréshatárral kell mérned
mert ha nem is tudsz kimérni 0,02 A ert ami 20mA nek felel meg az még leszivhatja az aksit pár nap alatt is akár
amugy milyen mekkora méréshatárban mérted az áramot ?
esetleg üzemközben egy töltés jelzővel lehetne kontrolálni hogy mikor elmegy a müszerfal akkkro mit tölt a motor de lehet semmi köze hozzá hanem neked több hiba is előjött egyszerre
de megoldható én a müszerfal körüli csatlakozóknál keresgélnék
és várj pár napot levett aksival majd mérd meg annak a feszültségét majd tedd a motorba és indits és mérj feszültségeket ha nagyobb lesz a feszültség pár másodperc mulva mint üresen akkor tölt a generátor, majd jó pár perc mulva akár 10 is lehet elérheti a teljes töltöfeszültséget az aksi ami kb 13.8V-14.1V szokott lenni
minden csatlakozót huzzál szét és vissza vagy 5X majd lehet tovább keresgélni esetleg szétbontani a müszerfalat és betenni a müszerfalba lévő tápfeszültség vonalra egy ledet és azzal kontrolálni az eseményeket és igy tovább ha az kialszik akkor az az előtti hejeken keresendő a hiba remélem van kapcsolási rajzod hozzá mert azzal könnyebb
az ojan hiba hogy néha jön elő az nem túl szerencsés mert tuti ojankor nem lesz rosz amikor mérnéd :)remélem mindent leirtam ha nem kérdezz még amugy mijen idős a gép mert ha 1-2 éves akkor szinte kizárható a kontakt hiba is de ésszerüen végig kell menni a vonalon ahol elmegy a feszültség amugy még az is lehet hogy nem tápfeszültség kontakthiba van hanem testelési gondok is lehetnek valahol mert az elvihet másirányba dolgokat máshol is
és ennek is nagy a valószinüsége sajnos röviden ennyi

 © Szomjas2011. júl. 30. 15:28 | Válasz | #963 
Írom akkor ide:

Üdv Guszti!



Van egy kis villamossági gondom. Gondoltam,ha van valami tipped azt meghallgatom. Kb. egy hete kezdődött azzal,hogy többször elment a digitális km-számláló kijelzése, a km-mutató pedig visszaállt alaphelyzetbe menet közben. Ez 2-3 másodpercig tartott,utána simán ment minden tovább.Ezt egyre sűrűbben csinálta. A gyújtással,világítással semmi gond nem volt. Aztán pár napja nem indult el reggel,csak kattogott a relé. Először arra gondoltam ,hogy valami lemerítette az éjjel az akkut. Feltöltöttem , majd mértem a multiméterrel és itt jött a meglepetés. Nem volt töltés! A
parkoló világítás sem működik,pedig pár hete jó volt. Az áramfelvétel levett gyújtásnál 0,0 amper.A biztosítékok jók,a műszerfal hátulján nem látok kidörzsölés nyomot a vezetékeken...

Mivel kezdenéd a hibakeresést ,mit és hogyan kéne mérni?

(Tartalék feszszabályzóm van.)
A maja klub német nagykövete. ;)

 © SPOJLERES2011. júl. 16. 13:23 | Válasz | #962 
Ma megnéztem az aksimat nemcsak feszültségileg hanem (viz)szintileg és azt vettem észre hogy kb 3-4 hónap és 6000km alatt a szint elvándorolt az egyik cellábol a másikba
az én aksimba ugyanis nincs lifojó csővég hanem egy kamra ahova fojhat a felesleg igy aztán némejikböl kifojik némejikből nem gondolom nem egyformák a cellák
vagyis érdemes 2-3 havonta nézegetni

 © SPOJLERES2011. júl. 13. 22:37 | Válasz | #961 
én is észre vettem de a. kinaimotoralkatresz.hu meg találod

SirMoon2011. júl. 13. 14:21 | Válasz | #960 
nem jó a link
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © SPOJLERES2011. júl. 12. 19:22 | Válasz | #959 
hy nem erről van szó szabályzó

 © SPOJLERES2011. júl. 12. 18:39 | Válasz | #958 
mödjuk amit irtál a másik topicba hogy 14.4 és 18volt között ugrál az tényleg a fesszabájzó hibája
és ha igy jársz vele leéghet a generátor

SirMoon2011. júl. 12. 17:58 | Válasz | #957 
Én csak akkumulátort tudok mérni :)
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © SPOJLERES2011. júl. 12. 16:56 | Válasz | #956 
satyapapától halottam a keway akkatrészesről szentendrén ott lehet tán a kinai szabájzó
a javitást végző szerelő az debreceni
de hogy biztos legyél a szabájzó hibájába mérd ki a generátort az jó e . leadja e a testfüggetlen 3fázisú váltófeszt

SirMoon2011. júl. 12. 16:19 | Válasz | #955 
Hallottam egy olya hogy a Keeway ATV 250es quadban ugyan olyan fesszabályzó van
Valakit tud ilyet ?

Guszti merre van ez a szerelő ?
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © SPOJLERES2011. júl. 12. 13:50 | Válasz | #954 
mért nem megy válasznak csak ritkán :-S

 © SPOJLERES2011. júl. 12. 13:49 | Válasz | #953 
tudok egy jó szerelőt aki már félszázat javitott :-)

SirMoon2011. júl. 12. 10:49 | Válasz | #952 
Na hála istennek, behalt a fesszabályzóm, kotorhatok 1et
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

SirMoon2011. júl. 01. 15:20 | Válasz | #951 
Én akkumulátoros vagyok, ha kell segítség szóljatok
Tel:0670-6027678, Skype: sirm00n, Bp XXII ker.
2 féle motoros van, őrült és öreg.. együtt még nem működött, ezt próbálom megcáfolni

 © SPOJLERES2011. jún. 30. 22:22 | Válasz | #950 
mennyi idős az aksíd lehet elvan szulfátosodva vagy hig a sav benne vagy kevés és mérj. üresjárási áramot ha tudsz
már irtunk ijesmiről olvass visza

 © dávid jános2011. jún. 30. 21:38 | Válasz | #949 
Sziasztok.Azlenne a próblémám , hogy ha leveszem a motorakumulátorrol a sarut világitásal megy a motor tölti az aksit és három naponta lemerül??mi lehet a hiba ? válaszotokat előre is köszönöm.

 © SPOJLERES2011. jún. 23. 06:24 | Válasz | #948 
Zsiga v Zsigmond itt válaszolok mert bárkit érinthet a téma
a fesszabályzót kétféle módszerrel lehet megállapitani hogy jó e. az egyik ha rajta van a motoron és megkapja a 3fázist a generátorból (ezt ki kell mérni) akkor ha beinditod a motort a kimenőfeszültségnek nagyobbnak kell lenni az akkumulátoron mint beinditás előtt kb: 13,6V legalább de akár 14,4V ig is felmehet
a másik módszer az amikor egy müszerrel kiméred a benne lévő 3fázisú hidat és a tirisztort de ebből csak azt lehet megtudni hogy nem e szakadt vagy neme zárlatos az alkatrész a többi megméréséhez már tápegység kell és kis szaktudás

 © Kiss Róbert2011. jún. 21. 22:25 | Válasz | #947 
Én cseréltem,volt másik. Jó hogy van donorom! CSak lassan elfogy!:)

 © SPOJLERES2011. jún. 21. 21:12 | Válasz | #946 
lehet tekercseltetni
sőt én azzal kezdeném itt magamnak a melóhejen :-)

meszizs2011. jún. 21. 20:59 | Válasz | #945 
Amikor azt írjátok, hogy tönkre ment a generátor, akkor mi szokott a megoldás lenni?
Csere vagy javítás?
Lehet javítani, újratekercseltetni?
1996-os Majesty 250

 © Kiss Róbert2011. jún. 21. 20:50 | Válasz | #944 
Sziasztok.
Engem is utolért a töltés hiány tegnap , azt hittem aksi de generátor volt! igy most van tarcsi aksim is!!!

 © SPOJLERES2011. jún. 19. 21:01 | Válasz | #943 
és ez mijen márkájú tipusú
amugy az enyémre is az van irva hogy do not open és szárazon töltött. de a tévhittel ellentétben nem gondozásmentes. vagyis szakmühej megnézheti ellenörzi de neked do not open

 © Wiking2011. jún. 19. 20:17 | Válasz | #942 
Van szárazon töltött gondozás mentes (zárt rendszerű) akkumulátor is...ugyan úgy folyadékot kell beletölteni, igaz ennél egy rekeszekre osztott tartályban van a folyadék. Betöltés után rá kell pattintani a fedelet melyre rá van írva, hogy "do not open" és 20-30 perc elteltével használható az akku.

Feco2011. jún. 19. 13:38 | Válasz | #939 
Igen írod "de nem gondozásmentes". Erre utaltam én is, olyan nincs, hogy gondozásmentes lesz...A szárazontöltött aksiba ha betöltöd a nedűt akkor használható de az nem zselé és nem gondozásmentes lezárt aksi.Valami nem stimmm....
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2011. jún. 19. 13:05 | Válasz | #937 
nem feco. árulnak szárazon töltött aksit csak a hozzá csatolt savat kell bele tölteni és 1óra mulva használható
de nem gondozásmentes viszont én még zseléről még nem hallottam habár a teknika ott is fejlödik csak lehet mi nem tudunk róla

Feco2011. jún. 19. 12:57 | Válasz | #936 
A gondozásmentes aksikat feltöltve adják, sőt ráírják felnyitni tilos.Ha sima aksiba öntöttél vmit akkor annak vége.
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2011. jún. 19. 12:00 | Válasz | #935 
az óra kb 3mA vesz fel ha jól müxik. mérni kéne egy nyugalmi áramot ha tudsz akko több minden kiderülhet
mijen márkáju az aksi

 © Wiking2011. jún. 19. 11:59 | Válasz | #934 
Helló!
Egy egyszerű óra max pár mA-t veht fel...az hónapok alatt meríthetné csak le az akkut.
Mérj műszerrel egy áramfelvételt!attol okosabb lehetsz.

 © dávid jános2011. jún. 19. 11:07 | Válasz | #933 
Szia új az aksi kéthónapos lehet, valamilyen zselatin anyagot öntöttem beke amit adtak hozzá igy gondozás mentesévát ha minden igaz.Volt amikor egy élyszaka lemerült a feltöltés megoldotta a próblémát de azóta megint lemerül az órája ennyi áramot levesz vagy valami zárlatos lehet?

 © SPOJLERES2011. jún. 19. 10:22 | Válasz | #932 
mennyire uj az aksi hány hónapos ?
és mennyi idő alatt merül le
ha használatban van az aksi az jó neki, ha nincs mindennapi használatban akkor elszulfátosodhat
ez ellen deszulfátor a megoldás és az áramgenerátoros töltés
és mérj savsürüséget esetleg akuvit is szóba jöhet de csak ha mindent megvizsgál az ember. majd csak azután

 © dávid jános2011. jún. 19. 08:15 | Válasz | #931 
Sziasztok érdeklödni szeretnék, hogy mi lehet a gond ha sokat áll a motor lemeriti az aksit de az aksi új és felvan töltve , tovább menve néztem mi meritheti le és rájöttem a digitális óra kapp némi áramot és ez meritheti le esetleg mert ha széthúzom a kábelét akor nemterheli semmi az akasit .

 © SPOJLERES2011. máj. 31. 17:33 | Válasz | #930 
mikorra kéne? mert van pár elöjegyzés. de neked soronkivül mindent:-P

 © Krisztina2011. máj. 31. 15:00 | Válasz | #929 
Guszti küldtem emailt. Megkaptad? Kéne a ledes töltésjelzőből kettő darab amit már adtál nekem,
rendőrmotoros haveroknak tetszik .És egy féklámpa villogó is . Megváltozott a számom azért nem láttál :( :) illetve a régi is megvan még egy darabig Jó bulizást a hétvégére

 © SPOILERES2011. máj. 29. 20:09 | Válasz | #928 
ha időnként lemerül akkor azt is meg kéne mérmni nem meriti e vmi lehet a fsszabájzó meriti ha már rossz
de az is lehet hogy az aksid gyenge már vagy van benne elég sav mert az is fontos ha nem veszi a töltést be kell vitsgáltatni
és még egy fontos dolog
ha a generátorod roszz ill testzárlatos vagy ijesmi akkor az kiütheti a fesszabájzódat és forditva is ha a fesszabájzód rossz kiütheti ill leégetheti a generátor tekercseit és akkor mind a kettő csere ki kell méretni mind a kettőt hogy nincs e gond vele kb 2 perc alatt ki lehet mérni csak tudni kell hogy és jó müszer kell hozzá gyerekjáték és még a csatlakozokat is megkell vizsgálni nem e azok oxidosak lettek stb

 © dávid jános2011. máj. 29. 11:47 | Válasz | #927 
Köszi. Akor megmérem mit is mutatt.Sziasztok

tamas2011. máj. 29. 10:09 | Válasz | #926 
Robi és mindenki akit érdekel és érint a töltés ill. voltmérő kérdése:

Én egy Lada 2104 (nem érdekes...?) voltmérőt tettem bele, egyszerűen primitív megoldással. Egerben megmutatom. Semmi komoly nincs a beszerelésében. Talán a lyuk kifúrása az ami pontosságot igényel és odafigyelést, a többi adja magát.

http://www.vatera.hu/lada_2104_2105_komplett_muszercsoport_1458254452.html

Üzletben drágább egy ilyen óra újonnan, látod itt a komplett műszerfal indul 2'000ft-ról.

Ezért pl. 3'000ft-ot kértek anno május 4-ém:
http://www.zsiguli.hu/adimages/ad_e6ece8cba994b809f0aa56d284392e4a.jpg

De van olyan óra ami többet is tud, hőmérő, töltés és akkuszint ellenőrző, dátum és idő, digitális kijelzővel:
http://www.zsiguli.hu/adimages/ad_d4dc391e3e3597ff1091565658d61fde.jpg
Az ára azt hiszem olyan 5'500ft körül mozog. Itt lehet érdeklődni, debreceni a srác, Guszti nekem már hozott Tőle holmit:

vpisti2107@freemail.hu
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2011. máj. 28. 09:51 | Válasz | #925 
Mielőtt bárminek a cseréjén elgondolkodsz.

A legelső a meglévő, benne lévő dolgok ellenőrzése, ha lehet javítása. Kihagytál egy Neked szánt beírást Gusztitól:
"hát mijen müszerrel mérted. mert érdekes"
Bizony érdekes, én is itt tudtam meg hogy az sem mindegy hogy hol és az sem hogy milyen műszerrel mérsz. Egyáltalán mértél már? Ha visszaolvastál, láthattad hogy pl. Kiss Robinak olyan hibája volt, ami elképesztő. Ha beindította a mocit, minden frankón üzemelt. Töltött alapjáraton, töltött fordulaton és világítással is. De ha elindult, némi idő elteltével (és ez nem 1' volt!) a generátor valamire rábeszélhette a fesszabályzót mert egyszer csak felkúszott a töltőfesz 18! voltra. Na ezt szetenderen a garázsban nem méred ki. Ő is úgy jött rá hogy felszerelt egy műszert a motorra és így használta, menet közben figyelte. A hibajelenség annyi volt mindössze hogy kipurcant az akku. Persze nem lemerült, hanem túlfejlődött de ez nem nagyon látszik ám rajta... Azt hogy miként kell kimérni a vezetékeket megtalálod a #494-#500-as beírásokban.
Én is hasonló okok miatt tettem be a jobb oldalra az indexlámpám háta mögé egy voltmérő órát. Azon látom mi jön föl, mi nem akár menet közben is és hosszú távon is.

Szóval valahonnan keríts egy olyan műszert (majd Guszti megírja Neked hogy mi is a megfelelő) ami erre a célra jó lesz, tedd a megfelelő vezetékekre és GO! Csak utána törd a fejed bárminek e vásárlásán, cseréjén. Az alkatrész beszerzése csak a kezdeti költség, oda kell majd szerelő, tömítés és mindezek megfelelő bontása, összeszerelése. Szóval a dolog nem áll meg alkatrészárban, ezt sajnos tudomásul kell venni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © dávid jános2011. máj. 28. 08:44 | Válasz | #924 
sziasztok!Hát igazából az a baj , hogy idönkét lemerül most azon kisérletezem lámpával ha tölt akor igy haszálom hát ha nemakar igy lemerülni ha még is lehet kelleni fog az a generátor . Köszi.

tamas2011. máj. 27. 22:08 | Válasz | #923 
Vegyél bele mezei, (lehetőleg 9 Ah-s) riasztó akksit. Nekem harmadik éve van benne. Anno 2'500ft-ért vettem, jelenleg 3'500-ftért kaphatok. Ha belegondolsz, majdnem három akksi áráért vennél egyet. Ja és a riasztó akksira egy év a garancia, a motorkerékpáréra csak hat hónap!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szomjas2011. máj. 27. 20:54 | Válasz | #922 
hosszúság:150 szélesség:65 magasság:93
Ha kiveszed a szivacsot (vagy gumit?) a széléről,akkor kb. 10 mm-rel több a magasság.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © SPOJLERES2011. máj. 27. 20:11 | Válasz | #921 
hát mijen müszerrel mérted. mert érdekes

 © adamfzr2011. máj. 27. 19:33 | Válasz | #920 
mekkora is a mi akkunk srácok? http://kinaimotoralkatresz.hu/spd/redhot_439044/TOPIN_spiralcellas_akkumulator_12V_75Ah_zseles_1 ő befér?

tamas2011. máj. 27. 16:37 | Válasz | #919 
Van egyébként egy bontott DX-250-es blokkból való generátorom. Ha a Tieddel baj van, szólj!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2011. máj. 27. 15:57 | Válasz | #918 
Na itt ér véget az én tudományom elektromos téren.
Azt látom a most beépített mutatós voltmérőn, hogy alapjáraton a legnagyobb a töltésem, ha ráteszem a világítást akkor is, de még fordulaton is elégséges.
Neked mi a hibajelenség? lemerül az akksi idővel?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © dávid jános2011. máj. 27. 15:32 | Válasz | #917 
Sziasztok. Annyit megtudtam nézni , hogy lámpa nélkül aligtölt helyzetel kicsit jöbban nagylámpánál tölt rendesen.Ez igy normálisnak mondható?

tamas2011. máj. 26. 22:25 | Válasz | #916 
Ha nincs eredmény (már ami a segítségedre lehet) kérdezz újra, illetve ha meg tudod mérni a generátor teljesítményét azt feltétlenül tedd meg!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © dávid jános2011. máj. 26. 21:20 | Válasz | #915 
köszi! Visszanézek akor hátha találok valami érdekeset.

tamas2011. máj. 26. 21:18 | Válasz | #914 
János!
A Majestynek eleve nem valami bivaly töltése van, ha meg valami baj is van vele, az maga a pokol. Meg kell méretni szakemberrel. Három fázisú generátora van, kicsit olvass vissza, szerintem van egy-két érdekes dolog a töltéssel kapcsolatban használhatod a keresőt is, ha nem találsz megoldást vagy segítséget, Guszti mestert megkeressük!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © SPOILERES2011. máj. 16. 08:57 | Válasz | #905 
Mészi küldtem mailt tel számmal
de igazából a három vezeték közül egyse pozitiv egyse negativ
az 3 fázis
majd a szabájzó csinál belőle pozitivat és negativat
látom van a szabályzódon vagy 8 vezeték is igaz abból 2-2 párban lehet ezek a plusz és a minusz
a szinük is egyforma
de a generátorból jövő az Y vel van jelölve vagyis YELLOW magyarul sárga
és teljesen mindegy mejik sárga hova kerül ezeket felcserélheted
de ha nem ez a gond hivj

 © SPOJLERES2011. máj. 16. 08:49 | Válasz | #904 
Megjött a kép de doc fájlba van azt+ telóról nemtudom +nézni
Na mindjárt gép elé ülök

 © SPOJLERES2011. máj. 16. 08:43 | Válasz | #903 
Megnézem

meszizs2011. máj. 16. 08:30 | Válasz | #902 
Köszi! Egyet kaptam! De én azóta küldtem Neked fotót is! Na még arra nem kaptam választ! Vagy felrakjam ide a Majába a kapcsolási rajzot?
Köszi!
1996-os Majesty 250

 © SPOJLERES2011. máj. 16. 08:17 | Válasz | #901 
Már válaszoltam is nem kaptad+

meszizs2011. máj. 16. 08:11 | Válasz | #900 

GUSZTI!

Remélem, hogy jó helyre ment a mail!
1996-os Majesty 250

tamas2011. máj. 15. 20:27 | Válasz | #899 
Majd megméretem Guszti mesterrel, egyrészt fogalmam sincs mit és hogyan kell, másrészt ami működik, azt nem piszkálom...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2011. máj. 15. 19:13 | Válasz | #898 
Ekkora frekin szerintem nem tudok áramot mérni, feszt és Ohmot már mértem az én műszerem szerint nincs eltérés.
Motor után,első a család legyen!

 © Laller2011. máj. 15. 14:58 | Válasz | #897 
Hy Én szerény tapasztalatom azzal kapcsolatban hogy alapjáraton több a töltés min t fordulaton illetve terhelve lámpákkal pláne.Az az hogy nekem is ilyen volt és nekem a generátor volt rossz!! 2 fázis jól adta a kráftot egy meg nem.És ez ilyen hülye dolgokat produkált Mérd meg a z a csatit ami a feszszabályzóba megy!Guszti biztos zudja ott mennyi áramnak kell lennie
A gumi égjen,ne a lelked!

tamas2011. máj. 15. 12:10 | Válasz | #896 
A sok töltési problémára való tekintettel én is beszereltem egy töltésmérő órát (mit ad Isten, mert mi lett volna kéznél...? hát egy Ladáét...) és meglepve tapasztaltam hogy alapjáraton nagyobb a töltésem mint fordulaton. Ott is megvan, ha rajta a tompított és a féklámpa akkor is, de alacsonyabb mint alapjáraton. Azt hiszem ez eddig is így volt, csak nem láttam az adatokat...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2011. máj. 15. 11:30 | Válasz | #895 
Ja tényleg igazad van!!Má megint!!Majd tovább nyomozok.Azért most már nem megy 12 alá!!
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2011. máj. 15. 09:01 | Válasz | #894 
Ja de egyenáramnál is van ám frekvencia függőség
Lesd meg az adatlapot ha van
Amugy az egyenáramot azt arra értik a müszernél hogy egyirányba fojik az áram

Feco2011. máj. 15. 08:03 | Válasz | #893 
Nem egyent mérünk!Most már feltornáztam 12,4-12,8 az átlagos töltés.Alapjáraton bőven 13 fölött!Majd ecce rájövök talán
Motor után,első a család legyen!

 © SPOJLERES2011. máj. 15. 07:06 | Válasz | #891 
Tán eccer azt irtad 5 percre lax a melóhejtől miből gondoltad hogy annyi idő alatt feltöltödik
Naiv vagy
Csinálj egy bikakábelt;-)
És talán segit majd vki legközeleb

 © SPOJLERES2011. máj. 15. 06:59 | Válasz | #890 
Már megint elromlott a fesszabájzod?
A müszerek frekvencia függők föleg akkor csinálnak ijet ha gyenge az aksi vagy nagy a terhelés rajta nem tudja az aksi pufferelni a szinuszhullámot
Ezért a frekvencia fontos lehet
Ha érdekel a dolog mérj frekvenciát és nézd+ a müszered adatlapján hogy mej frekvencia sávba mér pontosan ;-)

Feco2011. máj. 15. 06:27 | Válasz | #889 
Tegnap egy kis kakaslépéssel közelebb jutottam a a kis maja elektromos rejtelmeihez.A jelenség okát nem tudtam megfejteni de legalább felfedeztem.Kénytelen voltam beszerezni egy másik fezszabályzót (a sokadik) és ezzel az a produkció, hogy világításnál (nem helyzetjelző) alapjáraton nagyobb a fesz mint fordulaton. De! + Féklámpával 5-6 tized Volttal magasabb!!Tehát ráadok még asszem 2x21Watt (dupla féklámpám van) és nem csökken hanem nő a fesz.Nekem érthetetlen. Guszti van tipped?
Motor után,első a család legyen!

tamas2011. máj. 14. 22:58 | Válasz | #888 
Tegyél már rá egy műszert hogy menet és terhelés közben hogy viselkedik hosszú távon! Motorozz vele és figyeld.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © adamfzr2011. máj. 14. 22:38 | Válasz | #887 
na, maa lehalt megint az akkum meló végén. reggel éreztem, h bajosan teker, de gondoltam tölt annyit, amennyi elég estére. Kell vennem egy akkut :(

 © jasa2011. ápr. 29. 23:45 | Válasz | #886 
lenn van a talajtól kb.18-20 cm-re,a blokk oldalára csavarozva. Alulról be lehet nyúlni, csak kis kéz kell hozzá, mert szűk a hely, de hát ezt ismerjük mindannyian.
Hogy mi szakította le nem tudom, a sokezer km talán
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

acsaba2011. ápr. 28. 19:53 | Válasz | #885 
Jasa, utána néztél, hogy vajon mi okozhatta a szakadást ? Mert azt írod, hogy eldugott helyen van a cucc, akkor vajon hogy fért hozzá bármi ami leszakíthatta ?
Tiszta szavam sose kormozza be a barna füsttel égő félelem ! /Radnóti Miklós/

 © jasa2011. ápr. 28. 10:24 | Válasz | #884 
Nem maja, de villamosság:
tegnap hazafelé menet közben, minden előjel nélkül leállt a masina.
Gyors teszt: benya van, főbizti oké, gyertya kicsavar - szikra nincs , innentől már nyomon voltam. A gyujtótrafóba vezető egyik csatiról szakadt le vezeték ! Szerencsére lakott területen voltam és a közelben volt egy autószerelő. A vacsoraasztal mellől húztam ki, kb fél óra alatt megvolt a szerelés, ennek nagy részét a burkolat le-fel tette ki. Persze eldugott helyen volt a cucc, kicsi japcsi nőgyógyászkéz...
2500-ból megúsztam a kalandot.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

acsaba2011. ápr. 27. 20:41 | Válasz | #883 
Köszi a tanácsot, feltétlen megfogadom.Nem szeretnék így szezon elején leégni.
Tiszta szavam sose kormozza be a barna füsttel égő félelem ! /Radnóti Miklós/

tamas2011. ápr. 27. 14:33 | Válasz | #882 
Akkor ez a baj nem baj...
Mindenesetre ha bármit alaposan átfújkáltál kontakt tisztítóval jól tennéd ha ki is fúvatnád sűrített levegővel mert én egyszer a sógorom kis Polskijának a műszerfalát égettem le hasonló módszerrel...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

acsaba2011. ápr. 26. 22:56 | Válasz | #881 
Tamás, köszönöm a megoldást. Jelentem ennyit tesz nálam ha fél évig nem használom a motort. Teljesen megfeledkeztem arról, hogy megnézzem milyen állásban van a világítás kapcsoló. Tehát minden OKÉ. Nincs semmi műszaki probléma csak én voltam dilettáns.
Tiszta szavam sose kormozza be a barna füsttel égő félelem ! /Radnóti Miklós/

tamas2011. ápr. 26. 21:33 | Válasz | #880 
Nem, nem.
Ha ráadod a gyújtást és a világítás kapcsoló jobbra van tolva, akkor se helyzetjelző, se tompított. Csak a fénykürt működik. Középső állásban van helyzetjelzőn, balra tolva tompított. Itt működik a refi is.
Vagyis ha ráadod a gyújtást, a jobb oldali kapcsolóban meg kell találnod a 12 voltot fáziskeresővel. Ha nem megy fel odáig, akkor más a bibi.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Mosquito2011. ápr. 26. 20:55 | Válasz | #879 
Hoopsz! Okosabb lettem! Köszi!

acsaba2011. ápr. 26. 20:45 | Válasz | #878 
Tamás,mindent végig csináltam amit javasoltál. Izzót cseréltem, a kapcsoló úszik a kontakt spray-ben. Szerintem még a kapcsolóhoz sem jut el az áram. Gyújtás ráadásakor mindjárt a tompítottnak kell világítani nem ? Nálam a helyzetjelző világít csak. Már eleve itt van valami hiba szerintem.
Tiszta szavam sose kormozza be a barna füsttel égő félelem ! /Radnóti Miklós/

 © SPOILERES2011. ápr. 26. 20:15 | Válasz | #877 
igazából ami szabájzókat javitottam azoknak 70-80%a DUCATI márkát képviselt mármint a panel ami benne volt de kivülről nem látszott.
éppen azért azok közt is lehet jó
mindegy én amit csinálok arra garanciát adok
ha nem barmolják széjjel
mert szakszerüen ki lehet oldani :)

Feco2011. ápr. 26. 19:07 | Válasz | #876 
Ilyen szált el és asszondták xar.Olasz Ducato. Nem vagyok nagy véleménnyel az olasz cuccokról, főleg ha elektromos. ( nem kiabálom el, hogy most műxik)
Motor után,első a család legyen!

 © SPOILERES2011. ápr. 26. 18:51 | Válasz | #875 
lefotoztam is és ugyan az a tipusú gp16n05 dióda van a fecójéba is meg a topijéba is ja és a tirissztor is ugyan az a tp154 aszem ezek voltak benne a többi csak sallang :)


Első ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől