|
|
|
© dávid jános | 2011. szept. 11. 22:05 | Válasz | #987 |
Sziasztok. érdeklődöm töletek , hogy majesty 180ccm3 feszabályzója jó a 250ccm3 majához is?köszi.
|
© dávid jános | 2011. szept. 10. 16:10 | Válasz | #986 |
Rendben vann megpróbálom eggyesével megnézni és rendbenrakni a jelzőberendezést és csak kifogja dobni melyik a hibás vagy melyik vann letestelve. köszi
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 10. 10:49 | Válasz | #985 |
biztos hogy kiment a fesszabájzó? vedd ki tölts fel az aksit nézd meg a motort mi a baja javitsd meg és fesszabájzó nélkül is tudsz járni jó pár órát de elektromossal kikell méretni jó e a fesszabájzó és én még ki méretném a generátort is nem e amiatt ment ki nehogy az újat is kiüsse neten vaterán stb szokott lenni fesszabájzó keresgélni kell |
© dávid jános | 2011. szept. 10. 10:40 | Válasz | #984 |
Sziasztok. Köszönöm válaszokat,2001 250ccm3 lehet akor , hogy valamelyik kábel kiégett akor szétkell szedni tellyesen és megkeresni a testelt kábelt?Igen ha összezárom a inditórelét akor viszi az öninditór inditani sajnos már nem inditot a gyenge aksi miatt remélem neméget ki valami fő alkatrész szerintetek valami elszálhatot a feszabalyzón kivül is?
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 10. 10:13 | Válasz | #983 |
mijen motorod van mennyi idős amugy ha a gyujtást ráadod és az inditórelé két vastag vezetékék ősszezárod akkor bekéne indulnia a motornak egyébként jó kis káosz lehet elöfordul hogy az erösebb bizti miatt elégett egy testelésen . aleirtak alapján azonkivül biztos zárlatos vmi megkell keresni ez a szakma szépsége :-) |
© SPOJLERES | 2011. szept. 10. 10:06 | Válasz | #982 |
a motor indul müködik ? ha igen a töltöfesz mekkora a fesszabájzó kimenetén mégha ki is ment a bizti biztos mérhetö
|
© dávid jános | 2011. szept. 10. 09:42 | Válasz | #981 |
Sziasztok.Tegnap a feszültség szabályozónám volt egy zárlatom kiégett a főbiztositék de csere után nemakart működni semmi kicsapja a biztit állandoan ha erösebbet teszek be akor zárlatot jelez és világit filyamatosan a olajlámpa ,elment a kilóméter és az óra kijelzőle a hőfokmérő teljesen felmen és neműködik az öninditó nemteker ugyhogy most készvagyok .Szeretném megtudni töletek , hogy mi az a alkatrész ami ilyenkor kimehet vagy valami megoldást ha tudna valaki mondani ?Köszönöm a segitségeteket.
|
© Zsolt | 2011. szept. 06. 19:11 | Válasz | #980 | ||
Bizony-bizony. 6 lepedőért ajándék.
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. szept. 06. 19:08 | Válasz | #979 |
elis hiszem :-) :-) 22 vagy 24 az uj ára :-)
| |
© Zsolt | 2011. szept. 06. 18:51 | Válasz | #978 | ||
Guszti: már el is ment, elárulom ezért az alkatrészért sorban állás volt. Neveket nem írok...
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. szept. 06. 18:50 | Válasz | #977 | ||
Igen, most már tudom, hiszen privátban megírtad. Meg azt is hogy visszalépsz a hengerfejtől, mert helyben veszel. Remélem ott majd kapsz gyűrűt is.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. szept. 06. 18:33 | Válasz | #976 |
és később se lesz pénzed ? mert ha később akarsz venni lehet csak utángyártott lesz az meg állitólag nem bir annyit | |
© dávid jános | 2011. szept. 06. 17:48 | Válasz | #975 |
Köszönöm Zsolti de az a helyzet nemleszrá pénzem ugy , hogy nyugodtan eladhatod . köszönöm
|
© Zsolt | 2011. szept. 01. 19:51 | Válasz | #974 | ||
Dávid Jani: a fesszabályzóval kapcsolatban nyilatkozzál légyszíves, mert van más jelentkező is rá.
| |||
| |||
© Zsolt | 2011. aug. 28. 20:52 | Válasz | #973 | ||
Mivel eredeti 6 lepedő lenne.
| |||
|
© dávid jános | 2011. aug. 28. 11:12 | Válasz | #972 |
Szevasz . és mennyiért akarod értékesiteni mert engem érdekelme?
| |
© Zsolt | 2011. aug. 26. 13:45 | Válasz | #971 | ||
Nekem van fesszabályzóm. Mivel eladom a gépet, a tartalékot értékesítem.
| |||
| |||
© Gál Pál | 2011. aug. 26. 13:35 | Válasz | #970 |
Szia!Keresd sirmoon-t a250-es oldalon meg találod, nekem is ő segített. Üdv GÁL PÁL | |
© dávid jános | 2011. aug. 24. 10:50 | Válasz | #969 |
Sziasztok. sajnos utolért a töltés hiánya éngem is ha esetleg vann valakinek egy 250ccm3 majáhiz fesszabájzója szoljon köszi.
|
© SPOJLERES | 2011. júl. 31. 14:48 | Válasz | #968 |
ja és amugy más a müszerfalvilágitás plusz szála és más a müszerekhez menő pozitiv szál ugymond semmi közük egymáshoz a testjük viszontáltalában ugyanaz
|
© SPOJLERES | 2011. júl. 31. 14:44 | Válasz | #967 |
akkor csak kéne mérni egy pontosab nyugalmi áramfelvételt mégha csak egy 1500ft os müszerrel is akár ha a napi használat mellett lemerül, és az aksi mennyi idős, van e benne elég sav és nem hig e a müszerfalat csak kikéne szedni ujra és akár nagyitóval hibát keresni vagy a forrasztások ujra forrasztása is jó minőségű cinnel néha megoldás | |
© Szomjas | 2011. júl. 31. 07:37 | Válasz | #966 | ||
Csak a km óráról ment el a feszültség,a műszerfal világítás és minden más működött. Töltő feszültséget mértem. Az akku 12,8 V nyugalmi helyzetben,járó motornál 12,65 V. 0,02 A oké,hogy leszívja az akksit,de én minden nap használom a motort,tehát nincs rá ideje. 10 éves a gép,van kapcsolási rajz hozzá,csak angol nyelven.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2011. júl. 30. 21:38 | Válasz | #964 |
kezdjük az elején elment a müszerfalról a szufla az többnyire az ottani csatlakozó kontakthibája vagy forrasztás repedése ijesmi okozhatja lemeriteni több minden is tudja az aksit de miből gondolod hogy nem volt töltés , mert ha feltöltött aksit raksz be a motorba akkor azt nem fogja tölteni valószinüleg a fesszabájzó mert ha a fesszabájzóra kivülről vagyis az aksi felől adsz feszültséget teszemfel a töltöfeszültségnél 13.8V nagyobbra töltött aksit akkor a fesszabájzó letiltja a töltést de ijenkor kell a világitást bekapcsolni amugy töltést hogy mértél töltöfeszt vagy töltő áramot mértél? a 0,0 Amper az viszonylagos és nem pontos a mi motorjaink 3-8mA ert vesznek fel üresen vagyis 0,003-0,008A vagyis a te méréshatárod túl nagy nem mér ijen kis áramot kissebb méréshatárral kell mérned mert ha nem is tudsz kimérni 0,02 A ert ami 20mA nek felel meg az még leszivhatja az aksit pár nap alatt is akár amugy milyen mekkora méréshatárban mérted az áramot ? esetleg üzemközben egy töltés jelzővel lehetne kontrolálni hogy mikor elmegy a müszerfal akkkro mit tölt a motor de lehet semmi köze hozzá hanem neked több hiba is előjött egyszerre de megoldható én a müszerfal körüli csatlakozóknál keresgélnék és várj pár napot levett aksival majd mérd meg annak a feszültségét majd tedd a motorba és indits és mérj feszültségeket ha nagyobb lesz a feszültség pár másodperc mulva mint üresen akkor tölt a generátor, majd jó pár perc mulva akár 10 is lehet elérheti a teljes töltöfeszültséget az aksi ami kb 13.8V-14.1V szokott lenni minden csatlakozót huzzál szét és vissza vagy 5X majd lehet tovább keresgélni esetleg szétbontani a müszerfalat és betenni a müszerfalba lévő tápfeszültség vonalra egy ledet és azzal kontrolálni az eseményeket és igy tovább ha az kialszik akkor az az előtti hejeken keresendő a hiba remélem van kapcsolási rajzod hozzá mert azzal könnyebb az ojan hiba hogy néha jön elő az nem túl szerencsés mert tuti ojankor nem lesz rosz amikor mérnéd :)remélem mindent leirtam ha nem kérdezz még amugy mijen idős a gép mert ha 1-2 éves akkor szinte kizárható a kontakt hiba is de ésszerüen végig kell menni a vonalon ahol elmegy a feszültség amugy még az is lehet hogy nem tápfeszültség kontakthiba van hanem testelési gondok is lehetnek valahol mert az elvihet másirányba dolgokat máshol is és ennek is nagy a valószinüsége sajnos röviden ennyi | |
© Szomjas | 2011. júl. 30. 15:28 | Válasz | #963 | ||
Írom akkor ide: Üdv Guszti! Van egy kis villamossági gondom. Gondoltam,ha van valami tipped azt meghallgatom. Kb. egy hete kezdődött azzal,hogy többször elment a digitális km-számláló kijelzése, a km-mutató pedig visszaállt alaphelyzetbe menet közben. Ez 2-3 másodpercig tartott,utána simán ment minden tovább.Ezt egyre sűrűbben csinálta. A gyújtással,világítással semmi gond nem volt. Aztán pár napja nem indult el reggel,csak kattogott a relé. Először arra gondoltam ,hogy valami lemerítette az éjjel az akkut. Feltöltöttem , majd mértem a multiméterrel és itt jött a meglepetés. Nem volt töltés! A parkoló világítás sem működik,pedig pár hete jó volt. Az áramfelvétel levett gyújtásnál 0,0 amper.A biztosítékok jók,a műszerfal hátulján nem látok kidörzsölés nyomot a vezetékeken... Mivel kezdenéd a hibakeresést ,mit és hogyan kéne mérni? (Tartalék feszszabályzóm van.) | |||
|
© SPOJLERES | 2011. júl. 16. 13:23 | Válasz | #962 |
Ma megnéztem az aksimat nemcsak feszültségileg hanem (viz)szintileg és azt vettem észre hogy kb 3-4 hónap és 6000km alatt a szint elvándorolt az egyik cellábol a másikba az én aksimba ugyanis nincs lifojó csővég hanem egy kamra ahova fojhat a felesleg igy aztán némejikböl kifojik némejikből nem gondolom nem egyformák a cellák vagyis érdemes 2-3 havonta nézegetni |
© SPOJLERES | 2011. júl. 13. 22:37 | Válasz | #961 |
én is észre vettem de a. kinaimotoralkatresz.hu meg találod
| |
2011. júl. 13. 14:21 | Válasz | #960 | |||
nem jó a link
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. júl. 12. 19:22 | Válasz | #959 |
hy nem erről van szó szabályzó
| |
© SPOJLERES | 2011. júl. 12. 18:39 | Válasz | #958 |
mödjuk amit irtál a másik topicba hogy 14.4 és 18volt között ugrál az tényleg a fesszabájzó hibája és ha igy jársz vele leéghet a generátor | |
2011. júl. 12. 17:58 | Válasz | #957 | |||
Én csak akkumulátort tudok mérni :)
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. júl. 12. 16:56 | Válasz | #956 |
satyapapától halottam a keway akkatrészesről szentendrén ott lehet tán a kinai szabájzó a javitást végző szerelő az debreceni de hogy biztos legyél a szabájzó hibájába mérd ki a generátort az jó e . leadja e a testfüggetlen 3fázisú váltófeszt |
2011. júl. 12. 16:19 | Válasz | #955 | |||
Hallottam egy olya hogy a Keeway ATV 250es quadban ugyan olyan fesszabályzó van Valakit tud ilyet ? Guszti merre van ez a szerelő ? | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. júl. 12. 13:50 | Válasz | #954 |
mért nem megy válasznak csak ritkán :-S
| |
© SPOJLERES | 2011. júl. 12. 13:49 | Válasz | #953 |
tudok egy jó szerelőt aki már félszázat javitott :-)
|
2011. júl. 12. 10:49 | Válasz | #952 | |||
Na hála istennek, behalt a fesszabályzóm, kotorhatok 1et
| |||
|
2011. júl. 01. 15:20 | Válasz | #951 | |||
Én akkumulátoros vagyok, ha kell segítség szóljatok
| |||
|
© SPOJLERES | 2011. jún. 30. 22:22 | Válasz | #950 |
mennyi idős az aksíd lehet elvan szulfátosodva vagy hig a sav benne vagy kevés és mérj. üresjárási áramot ha tudsz már irtunk ijesmiről olvass visza | |
© dávid jános | 2011. jún. 30. 21:38 | Válasz | #949 |
Sziasztok.Azlenne a próblémám , hogy ha leveszem a motorakumulátorrol a sarut világitásal megy a motor tölti az aksit és három naponta lemerül??mi lehet a hiba ? válaszotokat előre is köszönöm. |
© SPOJLERES | 2011. jún. 23. 06:24 | Válasz | #948 |
Zsiga v Zsigmond itt válaszolok mert bárkit érinthet a téma a fesszabályzót kétféle módszerrel lehet megállapitani hogy jó e. az egyik ha rajta van a motoron és megkapja a 3fázist a generátorból (ezt ki kell mérni) akkor ha beinditod a motort a kimenőfeszültségnek nagyobbnak kell lenni az akkumulátoron mint beinditás előtt kb: 13,6V legalább de akár 14,4V ig is felmehet a másik módszer az amikor egy müszerrel kiméred a benne lévő 3fázisú hidat és a tirisztort de ebből csak azt lehet megtudni hogy nem e szakadt vagy neme zárlatos az alkatrész a többi megméréséhez már tápegység kell és kis szaktudás |
© Kiss Róbert | 2011. jún. 21. 22:25 | Válasz | #947 |
Én cseréltem,volt másik. Jó hogy van donorom! CSak lassan elfogy!:) | |
© SPOJLERES | 2011. jún. 21. 21:12 | Válasz | #946 |
lehet tekercseltetni sőt én azzal kezdeném itt magamnak a melóhejen :-) | |
2011. jún. 21. 20:59 | Válasz | #945 | |||
Amikor azt írjátok, hogy tönkre ment a generátor, akkor mi szokott a megoldás lenni? Csere vagy javítás? Lehet javítani, újratekercseltetni? | |||
|
© Kiss Róbert | 2011. jún. 21. 20:50 | Válasz | #944 |
Sziasztok. Engem is utolért a töltés hiány tegnap , azt hittem aksi de generátor volt! igy most van tarcsi aksim is!!! |
© SPOJLERES | 2011. jún. 19. 21:01 | Válasz | #943 |
és ez mijen márkájú tipusú amugy az enyémre is az van irva hogy do not open és szárazon töltött. de a tévhittel ellentétben nem gondozásmentes. vagyis szakmühej megnézheti ellenörzi de neked do not open | |
© Wiking | 2011. jún. 19. 20:17 | Válasz | #942 |
Van szárazon töltött gondozás mentes (zárt rendszerű) akkumulátor is...ugyan úgy folyadékot kell beletölteni, igaz ennél egy rekeszekre osztott tartályban van a folyadék. Betöltés után rá kell pattintani a fedelet melyre rá van írva, hogy "do not open" és 20-30 perc elteltével használható az akku.
| |
2011. jún. 19. 13:38 | Válasz | #939 | |||
Igen írod "de nem gondozásmentes". Erre utaltam én is, olyan nincs, hogy gondozásmentes lesz...A szárazontöltött aksiba ha betöltöd a nedűt akkor használható de az nem zselé és nem gondozásmentes lezárt aksi.Valami nem stimmm....
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. jún. 19. 13:05 | Válasz | #937 |
nem feco. árulnak szárazon töltött aksit csak a hozzá csatolt savat kell bele tölteni és 1óra mulva használható de nem gondozásmentes viszont én még zseléről még nem hallottam habár a teknika ott is fejlödik csak lehet mi nem tudunk róla | |
2011. jún. 19. 12:57 | Válasz | #936 | |||
A gondozásmentes aksikat feltöltve adják, sőt ráírják felnyitni tilos.Ha sima aksiba öntöttél vmit akkor annak vége.
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. jún. 19. 12:00 | Válasz | #935 |
az óra kb 3mA vesz fel ha jól müxik. mérni kéne egy nyugalmi áramot ha tudsz akko több minden kiderülhet mijen márkáju az aksi | |
© Wiking | 2011. jún. 19. 11:59 | Válasz | #934 |
Helló! Egy egyszerű óra max pár mA-t veht fel...az hónapok alatt meríthetné csak le az akkut. Mérj műszerrel egy áramfelvételt!attol okosabb lehetsz. | |
© dávid jános | 2011. jún. 19. 11:07 | Válasz | #933 |
Szia új az aksi kéthónapos lehet, valamilyen zselatin anyagot öntöttem beke amit adtak hozzá igy gondozás mentesévát ha minden igaz.Volt amikor egy élyszaka lemerült a feltöltés megoldotta a próblémát de azóta megint lemerül az órája ennyi áramot levesz vagy valami zárlatos lehet?
|
© SPOJLERES | 2011. jún. 19. 10:22 | Válasz | #932 |
mennyire uj az aksi hány hónapos ? és mennyi idő alatt merül le ha használatban van az aksi az jó neki, ha nincs mindennapi használatban akkor elszulfátosodhat ez ellen deszulfátor a megoldás és az áramgenerátoros töltés és mérj savsürüséget esetleg akuvit is szóba jöhet de csak ha mindent megvizsgál az ember. majd csak azután | |
© dávid jános | 2011. jún. 19. 08:15 | Válasz | #931 |
Sziasztok érdeklödni szeretnék, hogy mi lehet a gond ha sokat áll a motor lemeriti az aksit de az aksi új és felvan töltve , tovább menve néztem mi meritheti le és rájöttem a digitális óra kapp némi áramot és ez meritheti le esetleg mert ha széthúzom a kábelét akor nemterheli semmi az akasit .
|
© SPOJLERES | 2011. máj. 31. 17:33 | Válasz | #930 |
mikorra kéne? mert van pár elöjegyzés. de neked soronkivül mindent:-P
| |
© Krisztina | 2011. máj. 31. 15:00 | Válasz | #929 |
Guszti küldtem emailt. Megkaptad? Kéne a ledes töltésjelzőből kettő darab amit már adtál nekem, rendőrmotoros haveroknak tetszik .És egy féklámpa villogó is . Megváltozott a számom azért nem láttál :( :) illetve a régi is megvan még egy darabig Jó bulizást a hétvégére | |
© SPOILERES | 2011. máj. 29. 20:09 | Válasz | #928 |
ha időnként lemerül akkor azt is meg kéne mérmni nem meriti e vmi lehet a fsszabájzó meriti ha már rossz de az is lehet hogy az aksid gyenge már vagy van benne elég sav mert az is fontos ha nem veszi a töltést be kell vitsgáltatni és még egy fontos dolog ha a generátorod roszz ill testzárlatos vagy ijesmi akkor az kiütheti a fesszabájzódat és forditva is ha a fesszabájzód rossz kiütheti ill leégetheti a generátor tekercseit és akkor mind a kettő csere ki kell méretni mind a kettőt hogy nincs e gond vele kb 2 perc alatt ki lehet mérni csak tudni kell hogy és jó müszer kell hozzá gyerekjáték és még a csatlakozokat is megkell vizsgálni nem e azok oxidosak lettek stb | |
© dávid jános | 2011. máj. 29. 11:47 | Válasz | #927 |
Köszi. Akor megmérem mit is mutatt.Sziasztok
|
2011. máj. 29. 10:09 | Válasz | #926 | |||
Robi és mindenki akit érdekel és érint a töltés ill. voltmérő kérdése: Én egy Lada 2104 (nem érdekes...?) voltmérőt tettem bele, egyszerűen primitív megoldással. Egerben megmutatom. Semmi komoly nincs a beszerelésében. Talán a lyuk kifúrása az ami pontosságot igényel és odafigyelést, a többi adja magát. http://www.vatera.hu/lada_2104_2105_komplett_muszercsoport_1458254452.html Üzletben drágább egy ilyen óra újonnan, látod itt a komplett műszerfal indul 2'000ft-ról. Ezért pl. 3'000ft-ot kértek anno május 4-ém: http://www.zsiguli.hu/adimages/ad_e6ece8cba994b809f0aa56d284392e4a.jpg De van olyan óra ami többet is tud, hőmérő, töltés és akkuszint ellenőrző, dátum és idő, digitális kijelzővel: http://www.zsiguli.hu/adimages/ad_d4dc391e3e3597ff1091565658d61fde.jpg Az ára azt hiszem olyan 5'500ft körül mozog. Itt lehet érdeklődni, debreceni a srác, Guszti nekem már hozott Tőle holmit: vpisti2107@freemail.hu | |||
|
2011. máj. 28. 09:51 | Válasz | #925 | |||
Mielőtt bárminek a cseréjén elgondolkodsz. A legelső a meglévő, benne lévő dolgok ellenőrzése, ha lehet javítása. Kihagytál egy Neked szánt beírást Gusztitól: "hát mijen müszerrel mérted. mert érdekes" Bizony érdekes, én is itt tudtam meg hogy az sem mindegy hogy hol és az sem hogy milyen műszerrel mérsz. Egyáltalán mértél már? Ha visszaolvastál, láthattad hogy pl. Kiss Robinak olyan hibája volt, ami elképesztő. Ha beindította a mocit, minden frankón üzemelt. Töltött alapjáraton, töltött fordulaton és világítással is. De ha elindult, némi idő elteltével (és ez nem 1' volt!) a generátor valamire rábeszélhette a fesszabályzót mert egyszer csak felkúszott a töltőfesz 18! voltra. Na ezt szetenderen a garázsban nem méred ki. Ő is úgy jött rá hogy felszerelt egy műszert a motorra és így használta, menet közben figyelte. A hibajelenség annyi volt mindössze hogy kipurcant az akku. Persze nem lemerült, hanem túlfejlődött de ez nem nagyon látszik ám rajta... Azt hogy miként kell kimérni a vezetékeket megtalálod a #494-#500-as beírásokban. Én is hasonló okok miatt tettem be a jobb oldalra az indexlámpám háta mögé egy voltmérő órát. Azon látom mi jön föl, mi nem akár menet közben is és hosszú távon is. Szóval valahonnan keríts egy olyan műszert (majd Guszti megírja Neked hogy mi is a megfelelő) ami erre a célra jó lesz, tedd a megfelelő vezetékekre és GO! Csak utána törd a fejed bárminek e vásárlásán, cseréjén. Az alkatrész beszerzése csak a kezdeti költség, oda kell majd szerelő, tömítés és mindezek megfelelő bontása, összeszerelése. Szóval a dolog nem áll meg alkatrészárban, ezt sajnos tudomásul kell venni! | |||
| |||
© dávid jános | 2011. máj. 28. 08:44 | Válasz | #924 |
sziasztok!Hát igazából az a baj , hogy idönkét lemerül most azon kisérletezem lámpával ha tölt akor igy haszálom hát ha nemakar igy lemerülni ha még is lehet kelleni fog az a generátor . Köszi.
|
2011. máj. 27. 22:08 | Válasz | #923 | |||
Vegyél bele mezei, (lehetőleg 9 Ah-s) riasztó akksit. Nekem harmadik éve van benne. Anno 2'500ft-ért vettem, jelenleg 3'500-ftért kaphatok. Ha belegondolsz, majdnem három akksi áráért vennél egyet. Ja és a riasztó akksira egy év a garancia, a motorkerékpáréra csak hat hónap!
| |||
| |||
© Szomjas | 2011. máj. 27. 20:54 | Válasz | #922 | ||
hosszúság:150 szélesség:65 magasság:93 Ha kiveszed a szivacsot (vagy gumit?) a széléről,akkor kb. 10 mm-rel több a magasság. | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. máj. 27. 20:11 | Válasz | #921 |
hát mijen müszerrel mérted. mert érdekes
| |
© adamfzr | 2011. máj. 27. 19:33 | Válasz | #920 |
mekkora is a mi akkunk srácok? http://kinaimotoralkatresz.hu/spd/redhot_439044/TOPIN_spiralcellas_akkumulator_12V_75Ah_zseles_1 ő befér?
|
2011. máj. 27. 16:37 | Válasz | #919 | |||
Van egyébként egy bontott DX-250-es blokkból való generátorom. Ha a Tieddel baj van, szólj!
| |||
| |||
2011. máj. 27. 15:57 | Válasz | #918 | |||
Na itt ér véget az én tudományom elektromos téren. Azt látom a most beépített mutatós voltmérőn, hogy alapjáraton a legnagyobb a töltésem, ha ráteszem a világítást akkor is, de még fordulaton is elégséges. Neked mi a hibajelenség? lemerül az akksi idővel? | |||
| |||
© dávid jános | 2011. máj. 27. 15:32 | Válasz | #917 |
Sziasztok. Annyit megtudtam nézni , hogy lámpa nélkül aligtölt helyzetel kicsit jöbban nagylámpánál tölt rendesen.Ez igy normálisnak mondható?
|
2011. máj. 26. 22:25 | Válasz | #916 | |||
Ha nincs eredmény (már ami a segítségedre lehet) kérdezz újra, illetve ha meg tudod mérni a generátor teljesítményét azt feltétlenül tedd meg!
| |||
| |||
© dávid jános | 2011. máj. 26. 21:20 | Válasz | #915 |
köszi! Visszanézek akor hátha találok valami érdekeset.
| |
2011. máj. 26. 21:18 | Válasz | #914 | |||
János! A Majestynek eleve nem valami bivaly töltése van, ha meg valami baj is van vele, az maga a pokol. Meg kell méretni szakemberrel. Három fázisú generátora van, kicsit olvass vissza, szerintem van egy-két érdekes dolog a töltéssel kapcsolatban használhatod a keresőt is, ha nem találsz megoldást vagy segítséget, Guszti mestert megkeressük! | |||
|
© SPOILERES | 2011. máj. 16. 08:57 | Válasz | #905 |
Mészi küldtem mailt tel számmal de igazából a három vezeték közül egyse pozitiv egyse negativ az 3 fázis majd a szabájzó csinál belőle pozitivat és negativat látom van a szabályzódon vagy 8 vezeték is igaz abból 2-2 párban lehet ezek a plusz és a minusz a szinük is egyforma de a generátorból jövő az Y vel van jelölve vagyis YELLOW magyarul sárga és teljesen mindegy mejik sárga hova kerül ezeket felcserélheted de ha nem ez a gond hivj | |
© SPOJLERES | 2011. máj. 16. 08:49 | Válasz | #904 |
Megjött a kép de doc fájlba van azt+ telóról nemtudom +nézni Na mindjárt gép elé ülök | |
© SPOJLERES | 2011. máj. 16. 08:43 | Válasz | #903 |
Megnézem
| |
2011. máj. 16. 08:30 | Válasz | #902 | |||
Köszi! Egyet kaptam! De én azóta küldtem Neked fotót is! Na még arra nem kaptam választ! Vagy felrakjam ide a Majába a kapcsolási rajzot? Köszi! | |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. máj. 16. 08:17 | Válasz | #901 |
Már válaszoltam is nem kaptad+
| |
2011. máj. 16. 08:11 | Válasz | #900 | |||
GUSZTI! Remélem, hogy jó helyre ment a mail! | |||
|
2011. máj. 15. 20:27 | Válasz | #899 | |||
Majd megméretem Guszti mesterrel, egyrészt fogalmam sincs mit és hogyan kell, másrészt ami működik, azt nem piszkálom...
| |||
| |||
2011. máj. 15. 19:13 | Válasz | #898 | |||
Ekkora frekin szerintem nem tudok áramot mérni, feszt és Ohmot már mértem az én műszerem szerint nincs eltérés.
| |||
| |||
© Laller | 2011. máj. 15. 14:58 | Válasz | #897 | ||
Hy Én szerény tapasztalatom azzal kapcsolatban hogy alapjáraton több a töltés min t fordulaton illetve terhelve lámpákkal pláne.Az az hogy nekem is ilyen volt és nekem a generátor volt rossz!! 2 fázis jól adta a kráftot egy meg nem.És ez ilyen hülye dolgokat produkált Mérd meg a z a csatit ami a feszszabályzóba megy!Guszti biztos zudja ott mennyi áramnak kell lennie
| |||
|
2011. máj. 15. 12:10 | Válasz | #896 | |||
A sok töltési problémára való tekintettel én is beszereltem egy töltésmérő órát (mit ad Isten, mert mi lett volna kéznél...? hát egy Ladáét...) és meglepve tapasztaltam hogy alapjáraton nagyobb a töltésem mint fordulaton. Ott is megvan, ha rajta a tompított és a féklámpa akkor is, de alacsonyabb mint alapjáraton. Azt hiszem ez eddig is így volt, csak nem láttam az adatokat...
| |||
|
2011. máj. 15. 11:30 | Válasz | #895 | |||
Ja tényleg igazad van!!Má megint!!Majd tovább nyomozok.Azért most már nem megy 12 alá!!
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. máj. 15. 09:01 | Válasz | #894 |
Ja de egyenáramnál is van ám frekvencia függőség Lesd meg az adatlapot ha van Amugy az egyenáramot azt arra értik a müszernél hogy egyirányba fojik az áram | |
2011. máj. 15. 08:03 | Válasz | #893 | |||
Nem egyent mérünk!Most már feltornáztam 12,4-12,8 az átlagos töltés.Alapjáraton bőven 13 fölött!Majd ecce rájövök talán
| |||
| |||
© SPOJLERES | 2011. máj. 15. 07:06 | Válasz | #891 |
Tán eccer azt irtad 5 percre lax a melóhejtől miből gondoltad hogy annyi idő alatt feltöltödik Naiv vagy Csinálj egy bikakábelt;-) És talán segit majd vki legközeleb | |
© SPOJLERES | 2011. máj. 15. 06:59 | Válasz | #890 |
Már megint elromlott a fesszabájzod? A müszerek frekvencia függők föleg akkor csinálnak ijet ha gyenge az aksi vagy nagy a terhelés rajta nem tudja az aksi pufferelni a szinuszhullámot Ezért a frekvencia fontos lehet Ha érdekel a dolog mérj frekvenciát és nézd+ a müszered adatlapján hogy mej frekvencia sávba mér pontosan ;-) | |
2011. máj. 15. 06:27 | Válasz | #889 | |||
Tegnap egy kis kakaslépéssel közelebb jutottam a a kis maja elektromos rejtelmeihez.A jelenség okát nem tudtam megfejteni de legalább felfedeztem.Kénytelen voltam beszerezni egy másik fezszabályzót (a sokadik) és ezzel az a produkció, hogy világításnál (nem helyzetjelző) alapjáraton nagyobb a fesz mint fordulaton. De! + Féklámpával 5-6 tized Volttal magasabb!!Tehát ráadok még asszem 2x21Watt (dupla féklámpám van) és nem csökken hanem nő a fesz.Nekem érthetetlen. Guszti van tipped?
| |||
|
2011. máj. 14. 22:58 | Válasz | #888 | |||
Tegyél már rá egy műszert hogy menet és terhelés közben hogy viselkedik hosszú távon! Motorozz vele és figyeld.
| |||
| |||
© adamfzr | 2011. máj. 14. 22:38 | Válasz | #887 |
na, maa lehalt megint az akkum meló végén. reggel éreztem, h bajosan teker, de gondoltam tölt annyit, amennyi elég estére. Kell vennem egy akkut :(
|
© jasa | 2011. ápr. 29. 23:45 | Válasz | #886 | ||
lenn van a talajtól kb.18-20 cm-re,a blokk oldalára csavarozva. Alulról be lehet nyúlni, csak kis kéz kell hozzá, mert szűk a hely, de hát ezt ismerjük mindannyian. Hogy mi szakította le nem tudom, a sokezer km talán | |||
|
2011. ápr. 28. 19:53 | Válasz | #885 | |||
Jasa, utána néztél, hogy vajon mi okozhatta a szakadást ? Mert azt írod, hogy eldugott helyen van a cucc, akkor vajon hogy fért hozzá bármi ami leszakíthatta ?
| |||
| |||
© jasa | 2011. ápr. 28. 10:24 | Válasz | #884 | ||
Nem maja, de villamosság: tegnap hazafelé menet közben, minden előjel nélkül leállt a masina. Gyors teszt: benya van, főbizti oké, gyertya kicsavar - szikra nincs , innentől már nyomon voltam. A gyujtótrafóba vezető egyik csatiról szakadt le vezeték ! Szerencsére lakott területen voltam és a közelben volt egy autószerelő. A vacsoraasztal mellől húztam ki, kb fél óra alatt megvolt a szerelés, ennek nagy részét a burkolat le-fel tette ki. Persze eldugott helyen volt a cucc, kicsi japcsi nőgyógyászkéz... 2500-ból megúsztam a kalandot. | |||
|
2011. ápr. 27. 20:41 | Válasz | #883 | |||
Köszi a tanácsot, feltétlen megfogadom.Nem szeretnék így szezon elején leégni.
| |||
| |||
2011. ápr. 27. 14:33 | Válasz | #882 | |||
Akkor ez a baj nem baj... Mindenesetre ha bármit alaposan átfújkáltál kontakt tisztítóval jól tennéd ha ki is fúvatnád sűrített levegővel mert én egyszer a sógorom kis Polskijának a műszerfalát égettem le hasonló módszerrel... | |||
| |||
2011. ápr. 26. 22:56 | Válasz | #881 | |||
Tamás, köszönöm a megoldást. Jelentem ennyit tesz nálam ha fél évig nem használom a motort. Teljesen megfeledkeztem arról, hogy megnézzem milyen állásban van a világítás kapcsoló. Tehát minden OKÉ. Nincs semmi műszaki probléma csak én voltam dilettáns.
| |||
| |||
2011. ápr. 26. 21:33 | Válasz | #880 | |||
Nem, nem. Ha ráadod a gyújtást és a világítás kapcsoló jobbra van tolva, akkor se helyzetjelző, se tompított. Csak a fénykürt működik. Középső állásban van helyzetjelzőn, balra tolva tompított. Itt működik a refi is. Vagyis ha ráadod a gyújtást, a jobb oldali kapcsolóban meg kell találnod a 12 voltot fáziskeresővel. Ha nem megy fel odáig, akkor más a bibi. | |||
| |||
2011. ápr. 26. 20:55 | Válasz | #879 | |
Hoopsz! Okosabb lettem! Köszi!
| |
2011. ápr. 26. 20:45 | Válasz | #878 | |||
Tamás,mindent végig csináltam amit javasoltál. Izzót cseréltem, a kapcsoló úszik a kontakt spray-ben. Szerintem még a kapcsolóhoz sem jut el az áram. Gyújtás ráadásakor mindjárt a tompítottnak kell világítani nem ? Nálam a helyzetjelző világít csak. Már eleve itt van valami hiba szerintem.
| |||
|
© SPOILERES | 2011. ápr. 26. 20:15 | Válasz | #877 |
igazából ami szabájzókat javitottam azoknak 70-80%a DUCATI márkát képviselt mármint a panel ami benne volt de kivülről nem látszott. éppen azért azok közt is lehet jó mindegy én amit csinálok arra garanciát adok ha nem barmolják széjjel mert szakszerüen ki lehet oldani :) | |
2011. ápr. 26. 19:07 | Válasz | #876 | |||
Ilyen szált el és asszondták xar.Olasz Ducato. Nem vagyok nagy véleménnyel az olasz cuccokról, főleg ha elektromos. ( nem kiabálom el, hogy most műxik)
| |||
| |||
© SPOILERES | 2011. ápr. 26. 18:51 | Válasz | #875 |
lefotoztam is és ugyan az a tipusú gp16n05 dióda van a fecójéba is meg a topijéba is ja és a tirissztor is ugyan az a tp154 aszem ezek voltak benne a többi csak sallang :)
| |
|
|
|