|
|
|
2010. ápr. 28. 18:23 | Válasz | #300 | |||
Az asszonykám motorján (250 Maja) ILYEN volt,és nagyon tutin tapadt.. Sokszor én is kergettem a 650-es után,de tényleg fogta a kanyarokba..
| |||
|
2010. ápr. 28. 19:35 | Válasz | #301 | |||
Nekem is ugyanez a gumi van elöl és hátul meg Irc De bizton állithatom egyzser sem csuzstam még meg pedig voltam 2szer is kakucson küldtem neki valóban nagyon jol fogja az utat mind az első mind a hátsó :) | |||
|
© M. Zoltán | 2010. ápr. 29. 08:21 | Válasz | #302 |
Jó lenne tudni, hogy a Metzeler gumik hogyan váltak be, (eddig Mészáros Pistiről tudom, hogy feltette és elégedett vele), mert, ha jó, akkor ha néhány db-ra összejön az igény, megint tudunk rendelni, ha valaki ezt a márkát szeretné.
|
© peterandor | 2010. máj. 01. 21:03 | Válasz | #303 |
Sziasztok.Egy kicsit reszletesen szeretnek infot arrol , hogy vegyem le a hatso kereket gumicserere?Koszonon! |
2010. máj. 01. 21:47 | Válasz | #304 | |||
25-ösöd van? Már nem emlékszem..
| |||
| |||
2010. máj. 01. 22:05 | Válasz | #305 | |||
Én még csak kb. 500 km-t mentem le vele, de eddig nagyon tetszik! Majd Egerben leszek rá kíváncsi!
| |||
| |||
© peterandor | 2010. máj. 02. 09:34 | Válasz | #306 |
Sziasztok,igen, 125-os 2003-as evjarat.Meg sose vettem le a kereket es mivel nehez alkatreszeket talalni biztosra akarok menni. Nagyon koszonom a valaszt.(hatso)
|
2010. máj. 02. 09:37 | Válasz | #307 | |||
Ha nincsennek 125-ös kollégák gépnél, lehet hogy célszerű ha kicsit visszaolvasol mert hamarabb kapsz választ! Főleg SomTom és Feco beírásait nézegesd, Ők a profik ebben a kategóriában! Tudom hogy le van írva, mert emlékszem rá. | |||
| |||
2010. máj. 02. 09:40 | Válasz | #308 | |||
Érdekes, de Te ugyan ezt a kérdést már feltetted a 125-ös rovatban amire válaszolt is Som Tomi a #212-es baírásában. Íme: Kipu le. Távtartók nem egyformák, nem összekeverni! Konzol le. Kerék ki. Ennyi. Tessék kicsit figyelni!!! | |||
| |||
© peterandor | 2010. máj. 02. 11:48 | Válasz | #309 |
Sziasztok, igen de :-mi az a konzol?-es hol is kezdjem miutan leveszem a pufit? Azert akartam egy kicsit reszletezni a valaszt. Neki akartam fogni de annyi a csavar....-megoldom majd valahogy.Ok, koszonom. |
2010. máj. 02. 13:00 | Válasz | #310 | |||
Festem a nappalit és kicsit csúszok...! A kezdés a kipuff... tartják a hengernél a két tőcsvar alul két szilentes és felül egy imbusz.Először vedd le az alsó szilenteseket (erre írta Somtom nem egyformák, nem összekeverni)utána a hengernél a két anyát a tűzkarikára vigyázz ha nem nagyon sérült visszateheted. Konzol le... A konzol a kipuff alatti hároszögű alu tartó ami a futóművet a jobboldalon tartja.Lecsavarod a kerékanyát (ajánlott légkulcs)és a háromszögű konzolt még tartja két süllyesztett imbuszcsavar. Nagyon vigyázz csak jó minőségű kulccsal kezdjed, mert ha megfordul benne a gáz.A jobbos lengéscsillapító alsó felfogatását is vedd le, és emeld feljebb hogy ne legyen útban a keréknek.A sárhányó két felfogatócsavarja is a konzolon van.Utána a konzolnak le kell jönnie. Én le szoktam venni a sárhányót is mert könnyebb szerelni. Ehhez a légszűrőházat is fel kell lazítani a másik oldalt és félrehúzni. Alóla kifordítom a műa. sárhányó nyúlványát és hátrafelé kiveszem. Kerék ki... Lehúzod a bordástengelyről a kereket. Kérdezz ha még valami nem világos ha tudok segítek. | |||
|
2010. máj. 02. 13:11 | Válasz | #311 | |||
Hogy jártam.... Mindenki okulására leírom. Megmostam a vasat és észrevettem a hátsó futóm mozog.Már legördültek előttem a hatezres sorozatú csapágyak képei a hajtóműben, gondoltam valamelyiknek annyi.Nekiugrok kipu le, konzol le, és kiderül amit álmomban sem gondoltam volna, a kerékanya az önzárós volt a hunyó.Érthetetlen de lelazult, és a kerék mozgott a bordákon.Érteni nem értem de ez van, képes lelazulni. | |||
|
2010. máj. 02. 14:16 | Válasz | #312 | |||
Nincs ezzel semmi gond, ha valami információ szegényes, esetleg nem érthető, nyugodtan kérdezz vissza. Ha kell, küldünk fotókat a bontásról, ez is megoldható, de a kérdésedből (már a másodikból) nem derült ki hogy elakadtál. Természetes, ha az ember még nem bontott meg ilyen alkatrészeket, nem biztos magában. Ne legyél zavarba, írj vissza hogy értem én, csak kicsit (esetleg nagyon) részletesebben kérnék útmutatást. Ilyenkor sokat segít az is, (én is igy csinálom) hogy a manuálból az aktuális alkatrész bontását kinyomtatom és leviszem magammal a garázsba. Jó segítség ez is, nehezebb összekeverni az alkatrészeket. Segítünk nagyon szívesen, hidd el! Nekem az jött le, hogy az első útmutatás elveszett számodra, pedig megvolt, csak nem elég részletesen. Kérdezz, felelünk! | |||
| |||
2010. máj. 02. 14:17 | Válasz | #313 | |||
Nekem is előfordult, Juhász Béla vette észre mikor tavaly a KÉK-túrán voltunk. Nagyon megijedtem én is, de nem mertem felírni mert szégyeltem magamat. De ezek szerint nem csak az én problémám a dolog, ha nem önzáró anya van rajta, igen komoly bajba kerülhettünk volna!
| |||
| |||
2010. máj. 02. 14:29 | Válasz | #314 | |||
Hát ezaz! Az önzáró sem életbiztosítás!Azért is írtam fel, nem lehet vakon bízni az önzárókban sem.
| |||
| |||
© SPOILERES | 2010. máj. 02. 17:54 | Válasz | #315 |
HY velem is történt ez meséltem is Tamásnak mikor találkoztunk 2 hete deee még nem vettem rá ujat ugy meghuztam hogy b@ .. ik leesni
| |
2010. máj. 02. 19:20 | Válasz | #316 | |||
Akkor ezt időnként ellenőrizni kell, mert nem megbízható.Ha agyonhúzod az se jó mert kinyírod a tengelyt és az sokba kerül.Arról nem beszélve ha le kell venni esetleg gumicserénél...
| |||
|
2010. máj. 03. 21:53 | Válasz | #317 | |||
M Zoli! Én beneveznék két gumira, ha majd rendelni tudsz!
| |||
|
© M. Zoltán | 2010. máj. 04. 08:22 | Válasz | #318 |
Kellene a típus, ahogy korábban rendeltünk. (méret, első, hátsó stb.)
|
© M. Zoltán | 2010. máj. 04. 09:13 | Válasz | #319 |
Metzeler gumi: A holnap (05.05-én) reggel 08-ig megrendelt gumik csütörtökön Budapesten átvehetőek, vagy egyéb megoldással eljuttatható. YP 400 FeelFree Front X-Ply Méret: 120/80 -14 M/C 58S TL 11.000 Ft FeelFree X-Ply Méret: 150/70 -13 M/C 64S TL 11.500 Ft YP 250 FeelFree Front X-Ply Méret: 110/90 -12 M/C 64P TL 8.210 Ft FeelFree X-Ply Méret: 130/70 -12 M/C 62P TL 8.600 Ft YP 125 FeelFree Front X-Ply Méret: 120/70 -12M/C51PTL 7.600 Ft Nincs raktáron, rendelni kell!!! (néhány hét várakozás) FeelFree X-Ply Méret: 130/70 -12 M/C 62P TL 8.600 Ft |
© M. Zoltán | 2010. máj. 04. 09:14 | Válasz | #320 |
Hagyba Tamás YP 400 FeelFree Front X-Ply Méret: 120/80 -14 M/C 58S TL 11.000 Ft FeelFree X-Ply Méret: 150/70 -13 M/C 64S TL 11.500 Ft Folytasd... |
© M. Zoltán | 2010. máj. 05. 09:26 | Válasz | #321 |
Tamás! Megrendeltem a gumikat, csütörtökön érkezik.
|
2010. máj. 10. 20:36 | Válasz | #322 | |
Nos, a kétszer kilyuggatott gumi helyett most Pirellit raktam fel, és a hátsót is lecseréltem. Az első a sorban: http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=&key1=110%2F&key2=90&key3=-&key4=12&categories_id=&search_in_description=1&inc_subcat=1&manufacturers_id=103&x=3&y=12 Remélem nem lyuggatják tovább, mert ez nagyon drága mulatság :( A Pásztóy egyébként tényleg jó, és alapból centírozzák a robogókereket is. |
2010. máj. 10. 20:37 | Válasz | #323 | |
© BEZSA | 2010. máj. 11. 12:37 | Válasz | #324 |
üdv. Tudom lerágott gumicsont. hátsó gumit kell cserélnem, melyiket válasszam? Metzeler Feel Free Bridgestone Hoop (ez van most elöl) köszönöm |
2010. máj. 11. 15:03 | Válasz | #325 | |||
Milyen volt rajta, elégedett vagy-e vele? Ha nem voltál elégedett azzal ami jelenleg rajta van, olvass vissza mert érdemes. Vannak tesztek, de visszamásolni és újraírni kicsit hosszadalmas. Többen is más gumikra voksolunk, mindet megtalálod. Continentalt ne vegyél! | |||
| |||
© BaluMester | 2010. máj. 12. 16:55 | Válasz | #326 |
Szevasztok! Nekem szintén gumiproblémáim vannak: 4 éves a gép(YP400), 20 000 km van benne az első kopottas és berepedezett a hátsó meg olyan már mint a szita. Ha már le kell szedni a hátsót, inkább a cserére hajlanék. Mi a véleményetek a Bridgestone-ról, a gumis ezt ajánlotta, én a gyáriban hiszek, de ez a legdrágább, vagy tud valaki valamilyen legköltséghatékonyabb megoldást? |
2010. máj. 12. 17:05 | Válasz | #327 | |||
Szia! Olvasd el Zénó #255-ös beírását, ezzel a kérdéssel foglalkozik behattóan. Ugyan ott megtalálod a 400-as kollégág tapasztalatait, ki mire esküszik. Nincs egyértelmű álláspont, a végső döntést Neked kell meghoznod majd, de a többiek is leírják majd a véleményüket! | |||
| |||
© BaluMester | 2010. máj. 12. 17:32 | Válasz | #328 |
Hálás köszönet az útbaigazításért. Tényleg kimerítő a beírás. Kérdezném M.Zolit, hogy tudna-e nekem is rendelni Metzeler Feel Free-t az YP400-ra, mert ennyiért ajándék. Az "ismerős" gumis 28,5-öt mondott rá.
| |
2010. máj. 12. 19:53 | Válasz | #329 | |||
Érdemes megfontolni azt amit Gyurma írt, nem mindegy hogy milyen tapadóképességű gumit választunk, ami ugye jobban is fog kopni. A Heidenaut nem véletlenül favorizálják, az egyik legjobb gumi erre a motora, persze nem mindegy ki hogyan használja. A Bridgestone is nagyon jól fog. Zoli majd jelentkezik, rendszeresen olvasa a fórumot, még ha nem is ír sokat! | |||
| |||
© BaluMester | 2010. máj. 12. 23:09 | Válasz | #330 |
Biztos szuper a Heidenau, bár megnéztem a honlapot és nekem úgy tűnt, hogy mintha tényleg négyévszakos lenne, sáros földút is problémamentes. Sűrűbb a mintázat és emiatt gondolom a deformációs veszteség is nagyobb. Jellemzően városban és szárazban nyomom, azt is inkább szolidabban, közepes gáz, kicsi fék, hosszú gurulás. Áztam már eleget, esőben autózom, október végétől márciusig meg szögre akasztom az ügyet. Elsősorban a tartósság számítana, bár ez együtt jár azzal, hogy a gumi keményebb és az néhány aszfalton könnyebben csúszik. A Metzelernek tetszett a mintázata...
| |
© jasa | 2010. máj. 13. 00:26 | Válasz | #331 | ||
A Heidenau nálam hátul !!! 30 + X ezret ment már és egy jó darabig még jó lesz. Ennyi a tartósságról elég ?
| |||
| |||
© Kiss Róbert | 2010. máj. 13. 00:34 | Válasz | #332 |
Nekem csak 12000 van benne de már több mint a fele hiányzik!!!
|
© M. Zoltán | 2010. máj. 13. 07:41 | Válasz | #333 |
A Metzeler idén került be a csapatba, sztem érdeklődj, hogy kinek, hogyan vált be. Ha ezt választod, megkérdem a következő szállítás időpontját. Az "ismerős"-nek jó vastagon fog a ceruzája, még a Metzeler honlap kisker ára is alatta van a húsznak.
|
© Sama | 2010. máj. 13. 08:13 | Válasz | #334 |
Én éppen most vagyok túl a vásárláson, de még ki sem toltam a garázsból. Tehát nem igazán "kiskerekes" tapasztalatból, csupán a választási szempontjamról - természetesen az áron kivül. Alapállás: nem sportosan, de azért tempósan szeretek vezetni. Autópálya vagy gyorsforgalmi út még a környéken sincs. Minden gumitájékoztató és gumiteszt csak nedves és száraz felületeket emlit. Még sehol nem találkoztam "piszkos utakra" kifejezéssel. Már pedig legalábbis a vidéki magyar utak egyik legfontosabb jellemzője ez. A kiverődött kátyuk környékén lelhető apró kavicsokra, aszfaltmorzsalékokra bedöntve érkezve az azért nem leányálom. Tehát én annak ellenére, hogy eszem ágában sincs télen elővenni a motort választottam a Heidenau négyévszakost bízva abban, hogy az ilyen felületekkel is jobban megbírkózik. És akiknek már ilyen van szinte kivétel nélkül azt mondják (írják), hogy nem kopik jobban mint a többi. |
© Kiss Róbert | 2010. máj. 13. 08:36 | Válasz | #335 |
Joregelt! Elöl nekem is tul van már 30000-en (igaz Már rég cserés lenne!!) de hátul jo ha 20-at elmegy! Ennek ellenére nem kivánok gumi márkát váltani,nagyon bejött! Igaz én szinte csak városban használom a mocit, (elindul megál vészfékez stb) | |
© BaluMester | 2010. máj. 13. 20:54 | Válasz | #336 |
Tisztelt Kartársak! Köszi a csomó infót. Biztos, hogy az egyik legjobb a Heidenau, mégis kipróbálnám a Metzeler-t. Ebből kifolyólag kérdezném M.Zoli-tól, hogy a jövő héten összehozható-e (YP400 első + hátsó). A gumis a komplett garnitúrára mondta a 28,5-öt. És gondolom megy érte vagy 8 utcát... Szerintem az élettartam szempontjából az is számít, hogy a futásteljesítmény mennyi idő alatt használódik ki. Az én gyári Dunlop-jaimba az első két évben 13 ezret daráltam bele, az utóbbi két és félben meg a maradék hetet. Látszik mindkettőn, hogy öreg: a futófelület és az oldalfal találkozásánál lévő perem már be van repedezve. A hátsó meg tésztaszűrő. Biztos vannak kartársak, akik az évi 30-at is belenyomják... Sama nyugodj meg, Pesten csak poros út van. Ez alól talán az Andrássy út kivétel, amit porszívóznak a mélybevásárló túrán lévő orosz-ukrán barátaink részére. A kosz, a szemét, az építési törmelék ezen a tájon is kötelező tartozék, legalább annyira mint a kutyagumi. Apropó ma láttam egy nyári hóekét: rövid billencs IFA az Árpád híd felvezető szakaszán, eresztékeiből ömlik a sóder a 8 cm mély nyomvájúba. Nyomatéksport ingyenpálya. Ha rosszat húzol egy körből kimaradsz, de dobhatsz még egyszer. Tiszta Garázdálkodj okosan. Szóval nem árt, ha az ember a lába elé néz. A por egy másik irányból is szöget ütött a fejembe. A légszűrő. Gyári előírás: 20 ezrenként csere. Oké, csakhogy nálam már 3 ezernél jönnek az asztmás rohamok. Valszeg Japánban nemcsak porszívóznak, hanem fel is mosnak utána, a gyepszőnyeget meg kéthetente bedobják a helyi Patyolatba, vagy cserélik furgonokból, mint nálunk az ofisszőnyegellátó cégek. Szerencsére a légszűrő ügyet már megoldottam: kétezrenként mosom-cserélem. Kicsit eltértem a témától... M.Zoli, kellene a gumi mielőbb... | |
© M. Zoltán | 2010. máj. 16. 20:56 | Válasz | #337 |
Balu! Megrendeltem a gumiidat, várhatóan a héten, legkésőbb a jövő héten hozzák. |
© BaluMester | 2010. máj. 17. 15:19 | Válasz | #338 |
Kedves Zoli! Dobtam mailt private-ben. Köszi a segítséget | |
© Valaki | 2010. jún. 08. 23:16 | Válasz | #339 |
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kérni,ugyanis gumit kell vennem a gépre. PIRELLI GTS23 amit kinéztem (110/90/12) Mit mondotok!!!! |
© SPOJLERES | 2010. jún. 09. 00:09 | Válasz | #340 |
Nem a legolcsobb de majdnem a legjobb Legtöbb motort gyárilag ezzel szerelik | |
© Valaki | 2010. jún. 09. 06:16 | Válasz | #341 |
Igen,körülnéztem pár helyen a legolcsóbban 10-ért láttam. Tudtok ennél jobb áron???
|
© jasa | 2010. jún. 09. 08:57 | Válasz | #342 | ||
Azért olvass vissza itt egy kicsikét, nagyon sok infót találsz, sokféle véleményt. A Pirelli nem rossz, de hogy a legjobb választás, hát.....hmmm.
| |||
| |||
© satyapapa | 2010. jún. 09. 14:30 | Válasz | #343 | ||
Nekem Pirelli van elöl hátul,és semmi rosszat nemondhatok róla.Még esöben is jól szerepel. ha ezt választod biztos nemjársz rosszul. Én napi 54km -magyek ,ilyen -olyan idöben végig pesten.Csak javasólni tudom.Persze vannak még jó gumik más márkátol is. | |||
|
© Valaki | 2010. jún. 09. 14:52 | Válasz | #344 |
Kösz a választ,azt gondolom maradok a Pirellinél most is az van végül is semmi gongom nem volt vele.Sajnos elkopott és lassan műszakira kell vinnem.Amúgy a hátul is Pirelli fut...
|
© Valaki | 2010. jún. 09. 17:54 | Válasz | #345 |
Találtam a neten Pirelli GTS 23 64P-t 8300 pénz,nem is olyan rossz ár...
|
© Szomjas | 2010. jún. 09. 19:09 | Válasz | #346 | ||
Valaki ,ha írsz egy linket,akkor azt megköszönjük.
| |||
|
© Valaki | 2010. jún. 09. 19:50 | Válasz | #347 |
szomjas,www.toob.hu
|
© Kiss Róbert | 2010. jún. 27. 08:28 | Válasz | #348 |
Jóreggelt! M Zoli! Van most gumi rendelés ! |
© Kiss Róbert | 2010. jún. 27. 23:58 | Válasz | #349 |
Jóreggelt! M Zoli! Van most gumi rendelés ! |
© M. Zoltán | 2010. jún. 28. 09:08 | Válasz | #350 |
Szabira mentek, csak néhány hét múlva esedékes az újabb szállítás.
|
© bokalaszlo | 2010. júl. 01. 15:12 | Válasz | #351 |
Sziasztok! Szerintetek egy 250 es (2001-es) maján egy hátsó gumi mennyit illene hogy kibírjon? Jelenlegi hátsó gumim 5e km-ert futott, de mégegyszer ennyit kétlem hogy kibír. a barázdák már fele olyan mélyek sincsenek mint újan voltak. Ez normális egy ilyen motornál (elég sokat fuvarozok utast is) |
2010. júl. 01. 15:40 | Válasz | #352 | |||
Szia Laci! Függ az út minőségétől, a motorozási stílustól, a keréklégnyomástól és nem utolsó sorban a gumi márkájától. Milyen gumival motorozol? | |||
| |||
© satyapapa | 2010. júl. 01. 15:42 | Válasz | #353 | ||
A maja aránylag kiskerekü,igy egy adott táv megtételéhez többet fordul mint mondjuk egy 16-os kerék.Ezért hát jobban is kopik,föleg ha a vezetési stilusunk (gyorsitás-lassitás)még ezt fokozza.No és persze a gumi minösége ,gyártmánya,,,Kb 8-10ezer km a futásidö | |||
|
2010. júl. 10. 21:36 | Válasz | #354 | |
SoS!! Michelin City Grip 140/60/14 S hátsó gumi kellene de gyorsan! Itt Pesten és környékén és úgy tünik Magyar földön hiánycikk! Ötletet,tippeket kérek hol nézzem,keressem még! Minden infót,segitséget köszönök! |
2010. aug. 25. 13:10 | Válasz | #355 | |||
Srácok nem tudja valaki honnan tudnék irc gumit rendelni a majára keresem a neten de nem találok sehol méretben megfelelőt.
| |||
|
2010. aug. 25. 13:22 | Válasz | #356 | |||
Egy helyet mégis találtam ami most fent van 2 évet és 20000 km et birt ki ez szerintem elég jó ,de most gondolkozom hogy mivel elöl is michelin sport sc van lehet hátra is azt kap. Azt tudom ,hogy Continental felejtős ,kinek milyen gumija van és mik a tapasztalatok? | |||
|
2010. aug. 25. 13:49 | Válasz | #357 | |||
Nekem az IRC nem bírt ki két idényt, kevesebbet ment el mint 15'000km. De a súly sokat számít szerintem ebben az esetben is. A gumival meg voltam elégedve, de a vége felé esős úton már hajlamos volt csúszni mászni. Jelenleg a Metzeller van fönt hátul, nagyon meg vagyok vele elégedve, bár a kanyarpróba csak ezután jön majd. Elől Michelin van. | |||
|
2010. aug. 25. 13:55 | Válasz | #358 | |||
Ezért gondoltam Én is michelinre mert elől az jelesre vizsgázott ,bár mondjuk az Irc is hátul nem csuszkált esőben sem pedig már eléggé kopott ,kanyarokban is oda lehetett neki tenni rendesen.
| |||
|
© Sama | 2010. aug. 25. 14:51 | Válasz | #359 |
Nekem Heidenau K58 elől, hátul. Kb. 2.000-et mentem vele, így a kopásról még nincs mérvadó tapasztalatom. A bordái mélyek, ha egyenletesen kopik, sokáig kéne birnia. Esőben, vizzel telt nyomvájúban, kavicsszóráson jól vizsgázott, lehet rá számítani. | |
© satyapapa | 2010. aug. 25. 16:14 | Válasz | #360 | ||
Szerintem ,maradj meg a michelinnél. Nekem elöl hátul pirelli van ,az is klasz de ha vennem kéne michellint vennék. Mellettem itt a gumis barátom is azt ajálja a motorosoknak,pedig neki nem ez a fö gumiszállitó márkája,(nem ebben érdekelt) | |||
|
2010. aug. 25. 21:34 | Válasz | #361 | |||
Az egri tali napján tetettem föl az új Michelin-t mindkét kerékre. Azóta 3.000 km-t tettem meg velük, azt kell mondanom, hogy száraz aszfalton kifogástalan. Bátran lehet kanyarodni, nagyon jól tapad az oldalán is. Nagy szerencsémre nedves úti tapasztalatom még nincs, eddig sikerült elkerülnöm az esőket.
| |||
| |||
2010. aug. 26. 11:13 | Válasz | #362 | |||
Az IRC nálam a 125-ösön 20.000 km alatt nem kopott el. Ahhoz a teljesítményhez tökéletesen megfelelő volt. A T-Max-on elől-hátul Bridgestone van. A hátsó az még amivel vettem, én 8.000-et hajtottam bele, szerintem a duplája lehet most benne. Jól tapad, és jól is bírja. Az elsőt én cseréltem, szerintem az is el fog menni minimum 15 ezret A hátsó 30 körül van nekem, az YP250-re a hátsó "csak" 15 körül. Csak ajánlani tudom. | |||
|
2010. aug. 26. 12:02 | Válasz | #363 | |||
Vilminek is Bridgestone van az YP-250-esén, nagyon meg van vele elégedve. Ott is befordul, ahol már szinte lehetetlen. Karistol a sztender jobbra-balra, nagyon jól kapaszkodik az a gumi is valóban. Mondjuk, én is karistoltam a sztenderrel a Mátra útjain, de nem szándékosan, az IRC is megtartotta a motort. Nem ezért vettem Metzellert mert nem voltam megelégedvez az IRC-vel, hanem mert hirtelen volt egy nagyon jó lehetőség M.Zoli álltal és nem hagytam ki. | |||
|
© M. Zoltán | 2010. aug. 26. 14:33 | Válasz | #364 |
Ha gondoljátok, most is rákérdezhetek a Metzellerre, az árak sztem kb. ugyanott lehetnek mint télen.
|
2010. aug. 27. 10:52 | Válasz | #365 | |||
Zoli ! azt megköszönném :)
| |||
|
© M. Zoltán | 2010. aug. 27. 11:11 | Válasz | #366 |
Megkérdeztem, Metzeller gumi árak kb. ugyanazok, ha valakit érdekel iratkozzon fel, szállítás kb. két hét múlva.
|
© M. Zoltán | 2010. aug. 27. 11:14 | Válasz | #367 |
METZELER Feel Free S TL Yamaha YP 400 Majesty Első 10.670 Ft METZELER Feel Free S TL Yamaha YP 400 Majesty Hátsó 11.120 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 250 Majesty Első 8.210 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 250 Majesty Hátsó 8.440 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Első 7.550 Ft METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Hátsó 8.600 Ft Az árak több db egyszerre rendelésekor, készpénzes fizetéssel, budapesti átvétellel, garanciával értendőek. |
© M. Zoltán | 2010. aug. 27. 11:14 | Válasz | #368 |
Ezek voltak tavaly év végén az árak.
|
© Szomjas | 2010. okt. 12. 17:15 | Válasz | #369 | ||
Túra közbeni defektjavításra tudtok valami okosságot? Ma már másodszor kaptam defektet idén. Leszedés nélkül javította meg a szerelő,egy "kukacot" tett bele és azt ragasztotta oda. 15 perc alatt kész volt. Sajnos kompresszor nélkül nem működik a kerékpumpálás az út mellett,de talán érdemes lenne beszerezni ojan gumicsíkot,árat és ragasztót. Hát ha egyszer még jól jöhet...!
| |||
|
© Csokáv | 2010. okt. 12. 17:21 | Válasz | #370 |
Defektjavító spray. Muszáj esetén jól jön.
|
© Kiss Róbert | 2010. okt. 12. 18:17 | Válasz | #371 |
Sziasztok!! Lehet ilyet venni,én már ki is probáltam! Egy picit ereszt de igy marad! | |
2010. okt. 12. 19:29 | Válasz | #372 | |||
Nekem is defektjavító spray van, Prevent típusú. Ez már bizobyított. Előtte Holts volt, de nem vált be, csak a felniről lemosni a fékport. Dee arra nagyon tuti. Az álltalad látott "kukachuzigálós" módszer is jó, van olyan készlet ahol adnak hozzá Co. patront és fel tudod pumpálni vele a kereket. Másik jó megoldás, ha van nálad pumpa. De a tömlő nélküli kerekeknél nem biztos hogy segít, ha elvált a felni a gumitól. | |||
| |||
© Szomjas | 2010. okt. 12. 20:50 | Válasz | #373 | ||
Hol lehet ilyent venni és mi a hivatalos neve? A defektspray csak a levegő szivárgásra jó vagy rosszul tudom?
| |||
| |||
2010. okt. 12. 21:02 | Válasz | #374 | |||
| |||
© Zsolt | 2010. okt. 12. 21:04 | Válasz | #375 | ||
A METRO-ban lehet kapni. 800-900Ft. Nekem most nem pumpa, hanem mini kompresszor van a gépben. A Lidl-ös. A szivargyújtóról megy. Frankó. Defekthez jó a javítószál, nekem mindegyik abroncsomat így javították. (1000FT/lyuk).
| |||
| |||
2010. okt. 12. 21:05 | Válasz | #376 | |||
|
2010. okt. 12. 21:10 | Válasz | #377 | |||
|
2010. okt. 12. 21:29 | Válasz | #378 | |||
No erről beszéltem...
| |||
| |||
© Szomjas | 2010. okt. 13. 08:02 | Válasz | #379 | ||
Ez törpéletes. Nekem kell egy ijen készlet!
| |||
|
© Kiss Róbert | 2010. okt. 13. 08:40 | Válasz | #380 |
Joreggelt! Nekem 1 kissebb széria van de ugyan ilyen nincs benne patron! 1750 ft volt! tescoba vettem 1 kis kompreszort 12v-os! 2500ft! Igy nem kell patront cserélni! | |
2010. okt. 22. 15:39 | Válasz | #381 | |
Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy a dx250 hátsó felnie ugyanaz mint az yp? |
© satyapapa | 2010. okt. 22. 15:44 | Válasz | #382 | ||
Azt hiszem attol függ hogy dob,vagy tárcsafékes hátul,e kettö nem ugyanaz,
| |||
|
2010. okt. 22. 15:52 | Válasz | #383 | |
Ezek szerint elvileg minden dx az hátul dobfékes? |
© satyapapa | 2010. okt. 22. 15:54 | Válasz | #384 | ||
A Dx-tárcsafékes,az enyém ilyen.( Yp dobfékes valoszinüleg mind)
| |||
|
© Zsolt | 2010. okt. 22. 20:23 | Válasz | #385 | ||
A DX a régi karosszériás változat hátul tárcsafékes verziója.5DF1-5DF3 kódokkal gyártották 1998-2000 között. Eltérés csak a hátsó fékrendszerben van, minden más csereszabatos.
| |||
|
2010. okt. 24. 12:01 | Válasz | #386 | |||
melyik lenne a jobb választás Continental ContiTwist P TL vagy Michelin PILOT SPORT SC P TL
| |||
|
© satyapapa | 2010. okt. 24. 12:03 | Válasz | #387 | ||
a michelin szerintem sokkal jobb választás
| |||
|
© Zsolt | 2010. okt. 24. 16:40 | Válasz | #388 | ||
A Continental felejtős. Többünknek volt vele gondja. A Michelin jó választás, olyan 12-14 körül megy ha jól emlékszem. Én IRC-t használok már négy éve, 7-8 körül van és egész jó.
| |||
| |||
2010. okt. 24. 21:22 | Válasz | #389 | |||
Nekem a Conti Zyppi (hogy esett volna bele a ménkű) után az IRC olyan volt, mintha sínen mennék, a jelenlegi Metzeller meg még a vizes úton is jobb teljesítmént hozott az IRC-től is. Elől Michelin van, remek választás volt mindkettő.
| |||
|
2010. okt. 24. 21:49 | Válasz | #390 | |
Én most Continentalt használok elötte Mischlein pilot volt, nekem mindkettő elég jól tapad ilyen téren nem volt velük problémám, ti a hátsó keréken mennyit tudtok menni 1 gumival? Nekem olyan 6000-6500 km után le kell dobni mert elvásik , pedig nem kínálom neki annyira.
|
© Zsolt | 2010. okt. 24. 21:59 | Válasz | #391 | ||
IRC- 10 ezer.
| |||
|
2010. okt. 24. 22:04 | Válasz | #392 | |||
A Conti csak 5'000 km-t bírt, az IRC 8'000km körül, a Metzeller még csak 2'000km-t futott, nem is látszik rajta semmi. Szerencsére...
| |||
|
© Forrest | 2010. okt. 31. 18:46 | Válasz | #393 |
Emberek, a VeeRubber és a Rubena cseh remekekről van valakinek tapasztalata? A Metzellerről sok jót olvastam, viszont az előzőeket nagyker áron el tudnám hozni; azért az sem mindegy. Nem az a fő szempont nekem, hogy a lehető legtöbbet fusson km-ben, hanem hogy a tapadása legyen nagyon jó. Hidegben sem leszek rest használni, valamint ha nedves az út, akkor sem fogok félreállni. |
© satyapapa | 2010. okt. 31. 19:09 | Válasz | #394 | ||
Forrest- A VeeRubber cseh gumit arra amire neked kell,az alábbit ajánlom a jó teszteredményei miatt:Tip-VRM-134:: Méret elöl 110/90-12 Tl64M,, Hátul-130/70-12TL56L Vagy a Heidenau (volt pneumant) gumik ezek ugyan gyorsabban kopnak mint az átlag,de vizes hidegaszfalton is jól tapadnak (hideg üzemü gumik) | |||
|
© Forrest | 2010. okt. 31. 19:23 | Válasz | #395 |
A Te javaslatodra nézegettem a Metzellereket is, úgyhogy örülök, hogy a VeeRu gumikról is tudtál érdemben szólni. Köszi, kedden-szerdán utána nézek.
| |
© satyapapa | 2010. okt. 31. 19:28 | Válasz | #396 | ||
A VeeRubber elsö gumi 9152ft,hátsó pedig 7848ft ez a VRM-134TL ára | |||
|
© SPOJLERES | 2010. okt. 31. 21:57 | Válasz | #397 |
vee rubber ne vedd meg inkább adj többet vagy 2-3 ezerrel megfogja hálálni de ha heidenaut veszel az is olcsó sztem és az még gumiból van nekem bevált heidenau k62 samának meg a k66 vált be és nem drága az is van vagy 9000 körül
| |
© satyapapa | 2010. okt. 31. 22:24 | Válasz | #398 | ||
Gumiabroncs gyártáshoz szükségvan, kaucsukra, melynek nagy része műkaucsuk, kis része természetes-kb15-% továbbá. - koromra; - szilikára; - olajra; - gyantára; - cinkoxidra; - antioxidánsra; - viaszra; - sztearinsavra; - kénre; - vulkanizáció gyorsítóra; és esetleg színezékekre. A szilika A homokból nyert szilíciumoxidok tulajdonságai régóta ismertek, beleértve a gumi szakítószilárdságára gyakorolt kedvező hatását is. A szilika alkalmazásának az egyértelmű előnyei az alacsony gördülési ellenállásban, a hideg felületen való jó tapadásban, és a magasabb kopásállóságban nyilvánulnak meg. A szilikával készült abroncs a korommal töltött gumikhoz viszonyított alacsonyabb gördülési ellenállásnak köszönhetően kapták a zöld abroncs elnevezést. Ezek az adatok mindentipusi gaumiabroncs gyártásnál mérvadoak. A valodi kaucsuk(gumi)aránya elenyészö. | |||
|
2010. okt. 31. 22:50 | Válasz | #399 | |||
Viktornak volt vee ruber gumija, nem volt vele megelégedve. Nem mindegy hogy kerékpár, vagy motorkerékpár. A Continental is remek autógumi abroncs, spormotorra is jó, de erre a méretű robogóra nem ajánlom. Az számít, ki milyen gumival ment már és azzal mi a konkrét tapasztalata. A gyári ajánlás fontos, de a felhasználói tapasztalatot én ez elé teszem. A havero tapasztalata sem mérvadó, a saját tapasztalat az a számít első kézből. Én a Michelin, a Metzeller, az IRC mellett szavazok, és közvetett tapasztalatok alapján jön a Heidenau és a Bridgestone. | |||
|
|
|
|