Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   Futóművel és gumival kapcsolatos kérdések
Futómű és Gumi

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás fordított időrendi sorrendben


Zsoké2010. ápr. 28. 18:23 | Válasz | #300 
Az asszonykám motorján (250 Maja) ILYEN volt,és nagyon tutin tapadt.. Sokszor én is kergettem a 650-es után,de tényleg fogta a kanyarokba..
http://www.maxirobogok.hu
(30/323-33-31)

gelilackó2010. ápr. 28. 19:35 | Válasz | #301 
Nekem is ugyanez a gumi van elöl és hátul meg Irc
De bizton állithatom egyzser sem csuzstam még meg pedig voltam 2szer is kakucson küldtem neki valóban nagyon jol fogja az utat mind az első mind a hátsó :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © M. Zoltán2010. ápr. 29. 08:21 | Válasz | #302 
Jó lenne tudni, hogy a Metzeler gumik hogyan váltak be, (eddig Mészáros Pistiről tudom, hogy feltette és elégedett vele), mert, ha jó, akkor ha néhány db-ra összejön az igény, megint tudunk rendelni, ha valaki ezt a márkát szeretné.

 © peterandor2010. máj. 01. 21:03 | Válasz | #303 
Sziasztok.Egy kicsit reszletesen szeretnek infot arrol , hogy vegyem le a hatso kereket gumicserere?Koszonon!

Feco2010. máj. 01. 21:47 | Válasz | #304 
25-ösöd van? Már nem emlékszem..
Motor után,első a család legyen!

ZsViktor2010. máj. 01. 22:05 | Válasz | #305 
Én még csak kb. 500 km-t mentem le vele, de eddig nagyon tetszik! Majd Egerben leszek rá kíváncsi!
Adminisztrátor, fórum moderátor

 © peterandor2010. máj. 02. 09:34 | Válasz | #306 
Sziasztok,igen, 125-os 2003-as evjarat.Meg sose vettem le a kereket es mivel nehez alkatreszeket talalni biztosra akarok menni. Nagyon koszonom a valaszt.(hatso)

tamas2010. máj. 02. 09:37 | Válasz | #307 
Ha nincsennek 125-ös kollégák gépnél, lehet hogy célszerű ha kicsit visszaolvasol mert hamarabb kapsz választ! Főleg SomTom és Feco beírásait nézegesd, Ők a profik ebben a kategóriában!
Tudom hogy le van írva, mert emlékszem rá.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2010. máj. 02. 09:40 | Válasz | #308 
Érdekes, de Te ugyan ezt a kérdést már feltetted a 125-ös rovatban amire válaszolt is Som Tomi a #212-es baírásában. Íme:

Kipu le. Távtartók nem egyformák, nem összekeverni!
Konzol le.
Kerék ki.
Ennyi.

Tessék kicsit figyelni!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © peterandor2010. máj. 02. 11:48 | Válasz | #309 
Sziasztok, igen de :-mi az a konzol?-es hol is kezdjem miutan leveszem a pufit?
Azert akartam egy kicsit reszletezni a valaszt. Neki akartam fogni de annyi a csavar....-megoldom majd valahogy.Ok, koszonom.

Feco2010. máj. 02. 13:00 | Válasz | #310 
Festem a nappalit és kicsit csúszok...!
A kezdés a kipuff... tartják a hengernél a két tőcsvar alul két szilentes és felül egy imbusz.Először vedd le az alsó szilenteseket (erre írta Somtom nem egyformák, nem összekeverni)utána a hengernél a két anyát a tűzkarikára vigyázz ha nem nagyon sérült visszateheted.
Konzol le... A konzol a kipuff alatti hároszögű alu tartó ami a futóművet a jobboldalon tartja.Lecsavarod a kerékanyát (ajánlott légkulcs)és a háromszögű konzolt még tartja két süllyesztett imbuszcsavar. Nagyon vigyázz csak jó minőségű kulccsal kezdjed, mert ha megfordul benne a gáz.A jobbos lengéscsillapító alsó felfogatását is vedd le, és emeld feljebb hogy ne legyen útban a keréknek.A sárhányó két felfogatócsavarja is a konzolon van.Utána a konzolnak le kell jönnie.
Én le szoktam venni a sárhányót is mert könnyebb szerelni. Ehhez a légszűrőházat is fel kell lazítani a másik oldalt és félrehúzni. Alóla kifordítom a műa. sárhányó nyúlványát és hátrafelé kiveszem. Kerék ki... Lehúzod a bordástengelyről a kereket.
Kérdezz ha még valami nem világos ha tudok segítek.
Motor után,első a család legyen!

Feco2010. máj. 02. 13:11 | Válasz | #311 
Hogy jártam.... Mindenki okulására leírom.
Megmostam a vasat és észrevettem a hátsó futóm mozog.Már legördültek előttem a hatezres sorozatú csapágyak képei a hajtóműben, gondoltam valamelyiknek annyi.Nekiugrok kipu le, konzol le, és kiderül amit álmomban sem gondoltam volna, a kerékanya az önzárós volt a hunyó.Érthetetlen de lelazult, és a kerék mozgott a bordákon.Érteni nem értem de ez van, képes lelazulni.
Motor után,első a család legyen!

tamas2010. máj. 02. 14:16 | Válasz | #312 
Nincs ezzel semmi gond, ha valami információ szegényes, esetleg nem érthető, nyugodtan kérdezz vissza. Ha kell, küldünk fotókat a bontásról, ez is megoldható, de a kérdésedből (már a másodikból) nem derült ki hogy elakadtál. Természetes, ha az ember még nem bontott meg ilyen alkatrészeket, nem biztos magában. Ne legyél zavarba, írj vissza hogy értem én, csak kicsit (esetleg nagyon) részletesebben kérnék útmutatást. Ilyenkor sokat segít az is, (én is igy csinálom) hogy a manuálból az aktuális alkatrész bontását kinyomtatom és leviszem magammal a garázsba. Jó segítség ez is, nehezebb összekeverni az alkatrészeket.
Segítünk nagyon szívesen, hidd el! Nekem az jött le, hogy az első útmutatás elveszett számodra, pedig megvolt, csak nem elég részletesen. Kérdezz, felelünk!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2010. máj. 02. 14:17 | Válasz | #313 
Nekem is előfordult, Juhász Béla vette észre mikor tavaly a KÉK-túrán voltunk. Nagyon megijedtem én is, de nem mertem felírni mert szégyeltem magamat. De ezek szerint nem csak az én problémám a dolog, ha nem önzáró anya van rajta, igen komoly bajba kerülhettünk volna!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

Feco2010. máj. 02. 14:29 | Válasz | #314 
Hát ezaz! Az önzáró sem életbiztosítás!Azért is írtam fel, nem lehet vakon bízni az önzárókban sem.
Motor után,első a család legyen!

 © SPOILERES2010. máj. 02. 17:54 | Válasz | #315 
HY velem is történt ez meséltem is Tamásnak mikor találkoztunk 2 hete deee még nem vettem rá ujat ugy meghuztam hogy b@ .. ik leesni

Feco2010. máj. 02. 19:20 | Válasz | #316 
Akkor ezt időnként ellenőrizni kell, mert nem megbízható.Ha agyonhúzod az se jó mert kinyírod a tengelyt és az sokba kerül.Arról nem beszélve ha le kell venni esetleg gumicserénél...
Motor után,első a család legyen!

Hagyba Tamás2010. máj. 03. 21:53 | Válasz | #317 
M Zoli! Én beneveznék két gumira, ha majd rendelni tudsz!
Az élet olyan mint a motor, be kell rúgni, különben nem megy!

 © M. Zoltán2010. máj. 04. 08:22 | Válasz | #318 
Kellene a típus, ahogy korábban rendeltünk. (méret, első, hátsó stb.)

 © M. Zoltán2010. máj. 04. 09:13 | Válasz | #319 
Metzeler gumi:

A holnap (05.05-én) reggel 08-ig megrendelt gumik csütörtökön Budapesten átvehetőek, vagy egyéb megoldással eljuttatható.

YP 400

FeelFree Front X-Ply Méret: 120/80 -14 M/C 58S TL 11.000 Ft
FeelFree X-Ply Méret: 150/70 -13 M/C 64S TL 11.500 Ft

YP 250

FeelFree Front X-Ply Méret: 110/90 -12 M/C 64P TL 8.210 Ft
FeelFree X-Ply Méret: 130/70 -12 M/C 62P TL 8.600 Ft

YP 125

FeelFree Front X-Ply Méret: 120/70 -12M/C51PTL 7.600 Ft Nincs raktáron, rendelni kell!!! (néhány hét várakozás)
FeelFree X-Ply Méret: 130/70 -12 M/C 62P TL 8.600 Ft

 © M. Zoltán2010. máj. 04. 09:14 | Válasz | #320 
Hagyba Tamás
YP 400

FeelFree Front X-Ply Méret: 120/80 -14 M/C 58S TL 11.000 Ft
FeelFree X-Ply Méret: 150/70 -13 M/C 64S TL 11.500 Ft

Folytasd...

 © M. Zoltán2010. máj. 05. 09:26 | Válasz | #321 
Tamás! Megrendeltem a gumikat, csütörtökön érkezik.

Flow2010. máj. 10. 20:36 | Válasz | #322 
Nos, a kétszer kilyuggatott gumi helyett most Pirellit raktam fel, és a hátsót is lecseréltem. Az első a sorban:
http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=&key1=110%2F&key2=90&key3=-&key4=12&categories_id=&search_in_description=1&inc_subcat=1&manufacturers_id=103&x=3&y=12
Remélem nem lyuggatják tovább, mert ez nagyon drága mulatság :(
A Pásztóy egyébként tényleg jó, és alapból centírozzák a robogókereket is.

Flow2010. máj. 10. 20:37 | Válasz | #323 

 © BEZSA2010. máj. 11. 12:37 | Válasz | #324 
üdv.
Tudom lerágott gumicsont.
hátsó gumit kell cserélnem, melyiket válasszam?
Metzeler Feel Free
Bridgestone Hoop (ez van most elöl)

köszönöm

tamas2010. máj. 11. 15:03 | Válasz | #325 
Milyen volt rajta, elégedett vagy-e vele?

Ha nem voltál elégedett azzal ami jelenleg rajta van, olvass vissza mert érdemes. Vannak tesztek, de visszamásolni és újraírni kicsit hosszadalmas. Többen is más gumikra voksolunk, mindet megtalálod. Continentalt ne vegyél!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © BaluMester2010. máj. 12. 16:55 | Válasz | #326 
Szevasztok!

Nekem szintén gumiproblémáim vannak: 4 éves a gép(YP400), 20 000 km van benne az első kopottas és berepedezett a hátsó meg olyan már mint a szita. Ha már le kell szedni a hátsót, inkább a cserére hajlanék. Mi a véleményetek a Bridgestone-ról, a gumis ezt ajánlotta, én a gyáriban hiszek, de ez a legdrágább, vagy tud valaki valamilyen legköltséghatékonyabb megoldást?

tamas2010. máj. 12. 17:05 | Válasz | #327 
Szia!
Olvasd el Zénó #255-ös beírását, ezzel a kérdéssel foglalkozik behattóan. Ugyan ott megtalálod a 400-as kollégág tapasztalatait, ki mire esküszik. Nincs egyértelmű álláspont, a végső döntést Neked kell meghoznod majd, de a többiek is leírják majd a véleményüket!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © BaluMester2010. máj. 12. 17:32 | Válasz | #328 
Hálás köszönet az útbaigazításért. Tényleg kimerítő a beírás. Kérdezném M.Zolit, hogy tudna-e nekem is rendelni Metzeler Feel Free-t az YP400-ra, mert ennyiért ajándék. Az "ismerős" gumis 28,5-öt mondott rá.

tamas2010. máj. 12. 19:53 | Válasz | #329 
Érdemes megfontolni azt amit Gyurma írt, nem mindegy hogy milyen tapadóképességű gumit választunk, ami ugye jobban is fog kopni. A Heidenaut nem véletlenül favorizálják, az egyik legjobb gumi erre a motora, persze nem mindegy ki hogyan használja. A Bridgestone is nagyon jól fog.

Zoli majd jelentkezik, rendszeresen olvasa a fórumot, még ha nem is ír sokat!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © BaluMester2010. máj. 12. 23:09 | Válasz | #330 
Biztos szuper a Heidenau, bár megnéztem a honlapot és nekem úgy tűnt, hogy mintha tényleg négyévszakos lenne, sáros földút is problémamentes. Sűrűbb a mintázat és emiatt gondolom a deformációs veszteség is nagyobb. Jellemzően városban és szárazban nyomom, azt is inkább szolidabban, közepes gáz, kicsi fék, hosszú gurulás. Áztam már eleget, esőben autózom, október végétől márciusig meg szögre akasztom az ügyet. Elsősorban a tartósság számítana, bár ez együtt jár azzal, hogy a gumi keményebb és az néhány aszfalton könnyebben csúszik. A Metzelernek tetszett a mintázata...

 © jasa2010. máj. 13. 00:26 | Válasz | #331 
A Heidenau nálam hátul !!! 30 + X ezret ment már és egy jó darabig még jó lesz. Ennyi a tartósságról elég ?
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Kiss Róbert2010. máj. 13. 00:34 | Válasz | #332 
Nekem csak 12000 van benne de már több mint a fele hiányzik!!!

 © M. Zoltán2010. máj. 13. 07:41 | Válasz | #333 
A Metzeler idén került be a csapatba, sztem érdeklődj, hogy kinek, hogyan vált be. Ha ezt választod, megkérdem a következő szállítás időpontját. Az "ismerős"-nek jó vastagon fog a ceruzája, még a Metzeler honlap kisker ára is alatta van a húsznak.

 © Sama2010. máj. 13. 08:13 | Válasz | #334 
Én éppen most vagyok túl a vásárláson, de még ki sem toltam a garázsból. Tehát nem igazán "kiskerekes" tapasztalatból, csupán a választási szempontjamról - természetesen az áron kivül.
Alapállás: nem sportosan, de azért tempósan szeretek vezetni. Autópálya vagy gyorsforgalmi út még a környéken sincs.
Minden gumitájékoztató és gumiteszt csak nedves és száraz felületeket emlit. Még sehol nem találkoztam "piszkos utakra" kifejezéssel. Már pedig legalábbis a vidéki magyar utak egyik legfontosabb jellemzője ez. A kiverődött kátyuk környékén lelhető apró kavicsokra, aszfaltmorzsalékokra bedöntve érkezve az azért nem leányálom.
Tehát én annak ellenére, hogy eszem ágában sincs télen elővenni a motort választottam a Heidenau négyévszakost bízva abban, hogy az ilyen felületekkel is jobban megbírkózik.
És akiknek már ilyen van szinte kivétel nélkül azt mondják (írják), hogy nem kopik jobban mint a többi.

 © Kiss Róbert2010. máj. 13. 08:36 | Válasz | #335 
Joregelt!
Elöl nekem is tul van már 30000-en (igaz Már rég cserés lenne!!) de hátul jo ha 20-at elmegy! Ennek ellenére nem kivánok gumi márkát váltani,nagyon bejött! Igaz én szinte csak városban használom a mocit, (elindul megál vészfékez stb)

 © BaluMester2010. máj. 13. 20:54 | Válasz | #336 
Tisztelt Kartársak!

Köszi a csomó infót. Biztos, hogy az egyik legjobb a Heidenau, mégis kipróbálnám a Metzeler-t. Ebből kifolyólag kérdezném M.Zoli-tól, hogy a jövő héten összehozható-e (YP400 első + hátsó). A gumis a komplett garnitúrára mondta a 28,5-öt. És gondolom megy érte vagy 8 utcát...
Szerintem az élettartam szempontjából az is számít, hogy a futásteljesítmény mennyi idő alatt használódik ki. Az én gyári Dunlop-jaimba az első két évben 13 ezret daráltam bele, az utóbbi két és félben meg a maradék hetet. Látszik mindkettőn, hogy öreg: a futófelület és az oldalfal találkozásánál lévő perem már be van repedezve. A hátsó meg tésztaszűrő.
Biztos vannak kartársak, akik az évi 30-at is belenyomják...
Sama nyugodj meg, Pesten csak poros út van. Ez alól talán az Andrássy út kivétel, amit porszívóznak a mélybevásárló túrán lévő orosz-ukrán barátaink részére. A kosz, a szemét, az építési törmelék ezen a tájon is kötelező tartozék, legalább annyira mint a kutyagumi. Apropó ma láttam egy nyári hóekét: rövid billencs IFA az Árpád híd felvezető szakaszán, eresztékeiből ömlik a sóder a 8 cm mély nyomvájúba. Nyomatéksport ingyenpálya. Ha rosszat húzol egy körből kimaradsz, de dobhatsz még egyszer. Tiszta Garázdálkodj okosan. Szóval nem árt, ha az ember a lába elé néz.
A por egy másik irányból is szöget ütött a fejembe. A légszűrő. Gyári előírás: 20 ezrenként csere. Oké, csakhogy nálam már 3 ezernél jönnek az asztmás rohamok. Valszeg Japánban nemcsak porszívóznak, hanem fel is mosnak utána, a gyepszőnyeget meg kéthetente bedobják a helyi Patyolatba, vagy cserélik furgonokból, mint nálunk az ofisszőnyegellátó cégek. Szerencsére a légszűrő ügyet már megoldottam: kétezrenként mosom-cserélem.
Kicsit eltértem a témától...
M.Zoli, kellene a gumi mielőbb...

 © M. Zoltán2010. máj. 16. 20:56 | Válasz | #337 
Balu!
Megrendeltem a gumiidat, várhatóan a héten, legkésőbb a jövő héten hozzák.

 © BaluMester2010. máj. 17. 15:19 | Válasz | #338 
Kedves Zoli!

Dobtam mailt private-ben.

Köszi a segítséget

 © Valaki2010. jún. 08. 23:16 | Válasz | #339 
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni,ugyanis gumit kell vennem a gépre. PIRELLI GTS23 amit kinéztem (110/90/12) Mit mondotok!!!!

 © SPOJLERES2010. jún. 09. 00:09 | Válasz | #340 
Nem a legolcsobb de majdnem a legjobb
Legtöbb motort gyárilag ezzel szerelik

 © Valaki2010. jún. 09. 06:16 | Válasz | #341 
Igen,körülnéztem pár helyen a legolcsóbban 10-ért láttam. Tudtok ennél jobb áron???

 © jasa2010. jún. 09. 08:57 | Válasz | #342 
Azért olvass vissza itt egy kicsikét, nagyon sok infót találsz, sokféle véleményt. A Pirelli nem rossz, de hogy a legjobb választás, hát.....hmmm.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © satyapapa2010. jún. 09. 14:30 | Válasz | #343 
Nekem Pirelli van elöl hátul,és semmi rosszat nemondhatok róla.Még esöben is jól szerepel.
ha ezt választod biztos nemjársz rosszul.
Én napi 54km -magyek ,ilyen -olyan idöben végig pesten.Csak javasólni tudom.Persze vannak még jó gumik más márkátol is.
06304373303-vagyok elérhetö

 © Valaki2010. jún. 09. 14:52 | Válasz | #344 
Kösz a választ,azt gondolom maradok a Pirellinél most is az van végül is semmi gongom nem volt vele.Sajnos elkopott és lassan műszakira kell vinnem.Amúgy a hátul is Pirelli fut...

 © Valaki2010. jún. 09. 17:54 | Válasz | #345 
Találtam a neten Pirelli GTS 23 64P-t 8300 pénz,nem is olyan rossz ár...

 © Szomjas2010. jún. 09. 19:09 | Válasz | #346 
Valaki ,ha írsz egy linket,akkor azt megköszönjük.
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Valaki2010. jún. 09. 19:50 | Válasz | #347 
szomjas,www.toob.hu

 © Kiss Róbert2010. jún. 27. 08:28 | Válasz | #348 
Jóreggelt!
M Zoli! Van most gumi rendelés !

 © Kiss Róbert2010. jún. 27. 23:58 | Válasz | #349 
Jóreggelt!
M Zoli! Van most gumi rendelés !

 © M. Zoltán2010. jún. 28. 09:08 | Válasz | #350 
Szabira mentek, csak néhány hét múlva esedékes az újabb szállítás.

 © bokalaszlo2010. júl. 01. 15:12 | Válasz | #351 
Sziasztok!
Szerintetek egy 250 es (2001-es) maján egy hátsó gumi mennyit illene hogy kibírjon? Jelenlegi hátsó gumim 5e km-ert futott, de mégegyszer ennyit kétlem hogy kibír. a barázdák már fele olyan mélyek sincsenek mint újan voltak. Ez normális egy ilyen motornál (elég sokat fuvarozok utast is)

tamas2010. júl. 01. 15:40 | Válasz | #352 
Szia Laci!

Függ az út minőségétől, a motorozási stílustól, a keréklégnyomástól és nem utolsó sorban a gumi márkájától. Milyen gumival motorozol?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © satyapapa2010. júl. 01. 15:42 | Válasz | #353 
A maja aránylag kiskerekü,igy egy adott táv megtételéhez többet fordul mint mondjuk egy 16-os kerék.Ezért hát jobban is kopik,föleg ha a vezetési stilusunk (gyorsitás-lassitás)még ezt fokozza.No és persze a gumi minösége ,gyártmánya,,,Kb 8-10ezer km a futásidö
06304373303-vagyok elérhetö

Mosquito2010. júl. 10. 21:36 | Válasz | #354 
SoS!!
Michelin City Grip 140/60/14 S hátsó gumi kellene de gyorsan!
Itt Pesten és környékén és úgy tünik Magyar földön hiánycikk!
Ötletet,tippeket kérek hol nézzem,keressem még!
Minden infót,segitséget köszönök!

gelilackó2010. aug. 25. 13:10 | Válasz | #355 
Srácok nem tudja valaki honnan tudnék irc gumit rendelni a majára keresem a neten de nem találok sehol méretben megfelelőt.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

gelilackó2010. aug. 25. 13:22 | Válasz | #356 
Egy helyet mégis találtam ami most fent van 2 évet és 20000 km et birt ki ez szerintem elég jó ,de most gondolkozom hogy mivel elöl is michelin sport sc van lehet hátra is azt kap.
Azt tudom ,hogy Continental felejtős ,kinek milyen gumija van és mik a tapasztalatok?
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2010. aug. 25. 13:49 | Válasz | #357 
Nekem az IRC nem bírt ki két idényt, kevesebbet ment el mint 15'000km. De a súly sokat számít szerintem ebben az esetben is. A gumival meg voltam elégedve, de a vége felé esős úton már hajlamos volt csúszni mászni.
Jelenleg a Metzeller van fönt hátul, nagyon meg vagyok vele elégedve, bár a kanyarpróba csak ezután jön majd. Elől Michelin van.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2010. aug. 25. 13:55 | Válasz | #358 
Ezért gondoltam Én is michelinre mert elől az jelesre vizsgázott ,bár mondjuk az Irc is hátul nem csuszkált esőben sem pedig már eléggé kopott ,kanyarokban is oda lehetett neki tenni rendesen.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Sama2010. aug. 25. 14:51 | Válasz | #359 
Nekem Heidenau K58 elől, hátul. Kb. 2.000-et mentem vele, így a kopásról még nincs mérvadó tapasztalatom. A bordái mélyek, ha egyenletesen kopik, sokáig kéne birnia.
Esőben, vizzel telt nyomvájúban, kavicsszóráson jól vizsgázott, lehet rá számítani.

 © satyapapa2010. aug. 25. 16:14 | Válasz | #360 
Szerintem ,maradj meg a michelinnél.
Nekem elöl hátul pirelli van ,az is klasz de ha vennem kéne michellint vennék.
Mellettem itt a gumis barátom is azt ajálja a motorosoknak,pedig neki nem ez a fö gumiszállitó márkája,(nem ebben érdekelt)
06304373303-vagyok elérhetö

acsaba2010. aug. 25. 21:34 | Válasz | #361 
Az egri tali napján tetettem föl az új Michelin-t mindkét kerékre. Azóta 3.000 km-t tettem meg velük, azt kell mondanom, hogy száraz aszfalton kifogástalan. Bátran lehet kanyarodni, nagyon jól tapad az oldalán is. Nagy szerencsémre nedves úti tapasztalatom még nincs, eddig sikerült elkerülnöm az esőket.
Tiszta szavam sose kormozza be a barna füsttel égő félelem ! /Radnóti Miklós/

SomTom2010. aug. 26. 11:13 | Válasz | #362 
Az IRC nálam a 125-ösön 20.000 km alatt nem kopott el. Ahhoz a teljesítményhez tökéletesen megfelelő volt.
A T-Max-on elől-hátul Bridgestone van. A hátsó az még amivel vettem, én 8.000-et hajtottam bele, szerintem a duplája lehet most benne.
Jól tapad, és jól is bírja.
Az elsőt én cseréltem, szerintem az is el fog menni minimum 15 ezret
A hátsó 30 körül van nekem, az YP250-re a hátsó "csak" 15 körül.
Csak ajánlani tudom.
Have a Nice Day.
Legyünk olyanok, mint régen!

tamas2010. aug. 26. 12:02 | Válasz | #363 
Vilminek is Bridgestone van az YP-250-esén, nagyon meg van vele elégedve. Ott is befordul, ahol már szinte lehetetlen. Karistol a sztender jobbra-balra, nagyon jól kapaszkodik az a gumi is valóban.
Mondjuk, én is karistoltam a sztenderrel a Mátra útjain, de nem szándékosan, az IRC is megtartotta a motort. Nem ezért vettem Metzellert mert nem voltam megelégedvez az IRC-vel, hanem mert hirtelen volt egy nagyon jó lehetőség M.Zoli álltal és nem hagytam ki.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © M. Zoltán2010. aug. 26. 14:33 | Válasz | #364 
Ha gondoljátok, most is rákérdezhetek a Metzellerre, az árak sztem kb. ugyanott lehetnek mint télen.

gelilackó2010. aug. 27. 10:52 | Válasz | #365 
Zoli ! azt megköszönném :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © M. Zoltán2010. aug. 27. 11:11 | Válasz | #366 
Megkérdeztem, Metzeller gumi árak kb. ugyanazok, ha valakit érdekel iratkozzon fel, szállítás kb. két hét múlva.

 © M. Zoltán2010. aug. 27. 11:14 | Válasz | #367 
METZELER Feel Free S TL Yamaha YP 400 Majesty Első 10.670 Ft
METZELER Feel Free S TL Yamaha YP 400 Majesty Hátsó 11.120 Ft

METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 250 Majesty Első 8.210 Ft
METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 250 Majesty Hátsó 8.440 Ft

METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Első 7.550 Ft
METZELER Feel Free P TL Yamaha YP 125 Majesty Hátsó 8.600 Ft

Az árak több db egyszerre rendelésekor, készpénzes fizetéssel, budapesti átvétellel, garanciával értendőek.

 © M. Zoltán2010. aug. 27. 11:14 | Válasz | #368 
Ezek voltak tavaly év végén az árak.

 © Szomjas2010. okt. 12. 17:15 | Válasz | #369 
Túra közbeni defektjavításra tudtok valami okosságot? Ma már másodszor kaptam defektet idén. Leszedés nélkül javította meg a szerelő,egy "kukacot" tett bele és azt ragasztotta oda. 15 perc alatt kész volt. Sajnos kompresszor nélkül nem működik a kerékpumpálás az út mellett,de talán érdemes lenne beszerezni ojan gumicsíkot,árat és ragasztót. Hát ha egyszer még jól jöhet...!
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Csokáv2010. okt. 12. 17:21 | Válasz | #370 
Defektjavító spray. Muszáj esetén jól jön.

 © Kiss Róbert2010. okt. 12. 18:17 | Válasz | #371 
Sziasztok!!
Lehet ilyet venni,én már ki is probáltam! Egy picit ereszt de igy marad!

tamas2010. okt. 12. 19:29 | Válasz | #372 
Nekem is defektjavító spray van, Prevent típusú. Ez már bizobyított. Előtte Holts volt, de nem vált be, csak a felniről lemosni a fékport. Dee arra nagyon tuti.
Az álltalad látott "kukachuzigálós" módszer is jó, van olyan készlet ahol adnak hozzá Co. patront és fel tudod pumpálni vele a kereket. Másik jó megoldás, ha van nálad pumpa. De a tömlő nélküli kerekeknél nem biztos hogy segít, ha elvált a felni a gumitól.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szomjas2010. okt. 12. 20:50 | Válasz | #373 
Hol lehet ilyent venni és mi a hivatalos neve? A defektspray csak a levegő szivárgásra jó vagy rosszul tudom?
A maja klub német nagykövete. ;)

talicskas2010. okt. 12. 21:02 | Válasz | #374 
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

 © Zsolt2010. okt. 12. 21:04 | Válasz | #375 
A METRO-ban lehet kapni. 800-900Ft. Nekem most nem pumpa, hanem mini kompresszor van a gépben. A Lidl-ös. A szivargyújtóról megy. Frankó. Defekthez jó a javítószál, nekem mindegyik abroncsomat így javították. (1000FT/lyuk).
Zsolt

talicskas2010. okt. 12. 21:05 | Válasz | #376 
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

talicskas2010. okt. 12. 21:10 | Válasz | #377 
Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"

tamas2010. okt. 12. 21:29 | Válasz | #378 
No erről beszéltem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Szomjas2010. okt. 13. 08:02 | Válasz | #379 
Ez törpéletes. Nekem kell egy ijen készlet!
A maja klub német nagykövete. ;)

 © Kiss Róbert2010. okt. 13. 08:40 | Válasz | #380 
Joreggelt!
Nekem 1 kissebb széria van de ugyan ilyen nincs benne patron! 1750 ft volt! tescoba vettem 1 kis kompreszort 12v-os! 2500ft! Igy nem kell patront cserélni!

trans852010. okt. 22. 15:39 | Válasz | #381 
Sziasztok
olyan kérdésem lenne, hogy a dx250 hátsó felnie ugyanaz mint az yp?

 © satyapapa2010. okt. 22. 15:44 | Válasz | #382 
Azt hiszem attol függ hogy dob,vagy tárcsafékes hátul,e kettö nem ugyanaz,
06304373303-vagyok elérhetö

trans852010. okt. 22. 15:52 | Válasz | #383 
Ezek szerint elvileg minden dx az hátul dobfékes?

 © satyapapa2010. okt. 22. 15:54 | Válasz | #384 
A Dx-tárcsafékes,az enyém ilyen.( Yp dobfékes valoszinüleg mind)
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zsolt2010. okt. 22. 20:23 | Válasz | #385 
A DX a régi karosszériás változat hátul tárcsafékes verziója.5DF1-5DF3 kódokkal gyártották 1998-2000 között. Eltérés csak a hátsó fékrendszerben van, minden más csereszabatos.
Zsolt

szepi2010. okt. 24. 12:01 | Válasz | #386 
melyik lenne a jobb választás Continental ContiTwist P TL vagy Michelin PILOT SPORT SC P TL
--Széles Utat--

 © satyapapa2010. okt. 24. 12:03 | Válasz | #387 
a michelin szerintem sokkal jobb választás
06304373303-vagyok elérhetö

 © Zsolt2010. okt. 24. 16:40 | Válasz | #388 
A Continental felejtős. Többünknek volt vele gondja. A Michelin jó választás, olyan 12-14 körül megy ha jól emlékszem. Én IRC-t használok már négy éve, 7-8 körül van és egész jó.
Zsolt

tamas2010. okt. 24. 21:22 | Válasz | #389 
Nekem a Conti Zyppi (hogy esett volna bele a ménkű) után az IRC olyan volt, mintha sínen mennék, a jelenlegi Metzeller meg még a vizes úton is jobb teljesítmént hozott az IRC-től is. Elől Michelin van, remek választás volt mindkettő.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

trans852010. okt. 24. 21:49 | Válasz | #390 
Én most Continentalt használok elötte Mischlein pilot volt, nekem mindkettő elég jól tapad ilyen téren nem volt velük problémám, ti a hátsó keréken mennyit tudtok menni 1 gumival? Nekem olyan 6000-6500 km után le kell dobni mert elvásik , pedig nem kínálom neki annyira.

 © Zsolt2010. okt. 24. 21:59 | Válasz | #391 
IRC- 10 ezer.
Zsolt

tamas2010. okt. 24. 22:04 | Válasz | #392 
A Conti csak 5'000 km-t bírt, az IRC 8'000km körül, a Metzeller még csak 2'000km-t futott, nem is látszik rajta semmi. Szerencsére...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Forrest2010. okt. 31. 18:46 | Válasz | #393 
Emberek, a VeeRubber és a Rubena cseh remekekről van valakinek tapasztalata? A Metzellerről sok jót olvastam, viszont az előzőeket nagyker áron el tudnám hozni; azért az sem mindegy.

Nem az a fő szempont nekem, hogy a lehető legtöbbet fusson km-ben, hanem hogy a tapadása legyen nagyon jó. Hidegben sem leszek rest használni, valamint ha nedves az út, akkor sem fogok félreállni.

 © satyapapa2010. okt. 31. 19:09 | Válasz | #394 
Forrest- A VeeRubber cseh gumit arra amire neked kell,az alábbit ajánlom a jó teszteredményei miatt:Tip-VRM-134:: Méret elöl 110/90-12 Tl64M,,
Hátul-130/70-12TL56L
Vagy a Heidenau (volt pneumant) gumik ezek ugyan gyorsabban kopnak mint az átlag,de vizes hidegaszfalton is jól tapadnak (hideg üzemü gumik)
06304373303-vagyok elérhetö

 © Forrest2010. okt. 31. 19:23 | Válasz | #395 
A Te javaslatodra nézegettem a Metzellereket is, úgyhogy örülök, hogy a VeeRu gumikról is tudtál érdemben szólni. Köszi, kedden-szerdán utána nézek.

 © satyapapa2010. okt. 31. 19:28 | Válasz | #396 
A VeeRubber elsö gumi 9152ft,hátsó pedig 7848ft
ez a VRM-134TL ára
06304373303-vagyok elérhetö

 © SPOJLERES2010. okt. 31. 21:57 | Válasz | #397 
vee rubber ne vedd meg inkább adj többet vagy 2-3 ezerrel megfogja hálálni de ha heidenaut veszel az is olcsó sztem és az még gumiból van nekem bevált heidenau k62 samának meg a k66 vált be és nem drága az is van vagy 9000 körül

 © satyapapa2010. okt. 31. 22:24 | Válasz | #398 
Gumiabroncs gyártáshoz szükségvan, kaucsukra, melynek nagy része műkaucsuk, kis része természetes-kb15-%
továbbá.

- koromra;
- szilikára;
- olajra;
- gyantára;
- cinkoxidra;
- antioxidánsra;
- viaszra;
- sztearinsavra;
- kénre;
- vulkanizáció gyorsítóra;
és esetleg színezékekre.

A szilika
A homokból nyert szilíciumoxidok tulajdonságai régóta ismertek, beleértve a gumi szakítószilárdságára gyakorolt kedvező hatását is. A szilika alkalmazásának az egyértelmű előnyei az alacsony gördülési ellenállásban, a hideg felületen való jó tapadásban, és a magasabb kopásállóságban nyilvánulnak meg. A szilikával készült abroncs a korommal töltött gumikhoz viszonyított alacsonyabb gördülési ellenállásnak köszönhetően kapták a zöld abroncs elnevezést.
Ezek az adatok mindentipusi gaumiabroncs gyártásnál mérvadoak.
A valodi kaucsuk(gumi)aránya elenyészö.
06304373303-vagyok elérhetö

tamas2010. okt. 31. 22:50 | Válasz | #399 
Viktornak volt vee ruber gumija, nem volt vele megelégedve. Nem mindegy hogy kerékpár, vagy motorkerékpár. A Continental is remek autógumi abroncs, spormotorra is jó, de erre a méretű robogóra nem ajánlom. Az számít, ki milyen gumival ment már és azzal mi a konkrét tapasztalata. A gyári ajánlás fontos, de a felhasználói tapasztalatot én ez elé teszem. A havero tapasztalata sem mérvadó, a saját tapasztalat az a számít első kézből.
Én a Michelin, a Metzeller, az IRC mellett szavazok, és közvetett tapasztalatok alapján jön a Heidenau és a Bridgestone.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."


1 2 3 [4] 5 6 7 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől