|
|
|
© SPOLI | 2013. jún. 05. 17:43 | Válasz | #5264 |
Köszönöm, még tamulgatom a fórumot!
|
© passat52 | 2013. jún. 05. 17:33 | Válasz | #5263 | ||
Üdv. Kicsit pörgess lejjebb a topikokban.
| |||
| |||
© SPOLI | 2013. jún. 05. 17:24 | Válasz | #5262 |
Az alkatrészbázist hol találom?
|
© satyapapa | 2013. máj. 31. 21:22 | Válasz | #5261 | ||
Hát csináltam a (burgi) elsö telojára egy sárfogo csészét,amely sok más tipuson már elterjedt.Carbonból készitettem és a simmeringeket védi a kosztól.Nagyon egyszerü ,de hatékony.A maja elsö teloja is hajlamos arra hogy a kosz megeszi a porvédöt meg a simmeringet,és folyni kezd. Néhány fotót szétküldtem a fiuknak a cuccrol. | |||
| |||
2013. máj. 31. 12:29 | Válasz | #5260 | |||
Szia Satyapapa! Most ez mi? Lemaradtam valamiről? Milyen telszkóp "védőeszköz"? Előzmény? Fotó? Bővebben? Köszi | |||
| |||
© satyapapa | 2013. máj. 28. 21:52 | Válasz | #5259 | ||
Igen..
| |||
| |||
2013. máj. 28. 11:30 | Válasz | #5258 | |||
Rá gondoltál ugye: Autómüszer Haudek-speedometer kft. Digitális és analog müszerek javitása, szabályozása,felujitása. BP.XIII,ker Alig utca 12..Tel:0613294195. | |||
| |||
2013. máj. 28. 11:24 | Válasz | #5257 | |||
Nagyon köszi!!
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. máj. 27. 22:13 | Válasz | #5256 | ||
Alkatrészbázisban megtalálod.
| |||
| |||
2013. máj. 27. 12:26 | Válasz | #5255 | |||
Kőszegen lakom. Pontos nevüket, mail címet, vagy Tel. számukat nem tudod véletlenül, mert elküldeném nekik postán... Nagyon köszi!! | |||
| |||
© satyapapa | 2013. máj. 21. 19:52 | Válasz | #5254 | ||
A telók védelmére gyártott védöeszköz szuperül végzi a feladatát,,ez most az esös szutykos idöben nagyon jól látható.A telókon alig van szennyezödés,nem ugy mint ennek hiányában.
| |||
|
© satyapapa | 2013. máj. 15. 22:17 | Válasz | #5253 | ||
Pesten a lehel piacnál az alig utcában olyanra csinálják amilyenre csak akarod
| |||
| |||
2013. máj. 15. 13:00 | Válasz | #5252 | |||
Üdvw Érdeklődnék 2002-es 150-es Majához hol találhatnék esetleg letölthető óracsoport matricát. Fehéret szeretnék bele tenni... Köszi!! | |||
|
2013. máj. 11. 18:51 | Válasz | #5251 | |||
Igen, most egy pár bontottat fognak küldeni amit egyszerre szedtek ki, és elvileg egyformán koptak. A harmadikat azért elteszem, szükség esetére. Hát remélem nem csesznek ki velem, mondtam, hogy inkább számolja drágábban csak a legjobbat küldje. Nagyon megígérte, de a netről vettem, így mindenképp zsákbamacska. De legalább így 5000+postaköltség, mégsem 25000. | |||
| |||
© satyapapa | 2013. máj. 11. 18:39 | Válasz | #5250 | ||
Én azt tanácsolom hogy eggyüt cseréld a két hátsót.Autónál is egyszerre történik a csere. Ha csak egyet cserélsz,- a menettulajdonságba nem éreznél nagy különbséget ,de a két különbözö idejü teló nem ugyanugy kopott.és nem is fog egyformán teljesiteni,,igy valamelyik ismét elromolhat,folyhat. | |||
| |||
2013. máj. 11. 18:31 | Válasz | #5249 | |||
Ha újat veszek, az egyik 8 éves lett volna ami bent van, a másik új. Ezért is kérdeztelek meg benneteket, mert így nekem is gyanús volt a dolog. Így meg bontottan lesz 3, kb egyforma cuccos. Kösz a tanácsot. | |||
| |||
2013. máj. 11. 18:03 | Válasz | #5248 | |||
Nem tudom az új árakat, de szerintem a kb egyformán használtakat egyesével is cserélheted.Természetesen ha kettőt veszel a bontóban akkor a régit tedd el tarcsiba.
| |||
| |||
2013. máj. 11. 11:29 | Válasz | #5247 | |||
Köszönöm a tanácsot :). Találtam egy bontót a neten, párban 5000 ft. Postán küldik, mégse 25000 ft. Így legalább 1 tartalék lesz, ha minden kötél szakad. | |||
| |||
2013. máj. 10. 22:10 | Válasz | #5246 | |||
Igen, a 250-es teló jóval olcsóbb.(az italmondot néztem) Én az italmondon szoktam rendelni, mert Sárváron van egy motorboltos, és postaköltség nélkül beszerez mindent. Mavrik Miskát megkérdem. kösz, | |||
|
2013. máj. 10. 22:00 | Válasz | #5245 | |||
A párban történő csere az igazi, de szerintem anyagi megfontolásból simán próbáld ki csak a rossz cseréjét! Biztos, hogy ilyen sok pénzbe kerül? Megnézted több helyen is? Én talán 12-13 ezerért vettem párban a 250-re az új állítható hátsó telokat! Tudomásom szerint a 125-hoz lényegesen olcsóbbak az alkatrészek! KÖzben rákerestem és elszaladtak az árak???? Szerintem vegyed fel a kapcsolatot Mavrik Miskával! Ő a Majesty bontós! Vagy a névjegyek vagy a bemutatkozásban meg van a telefonja! Korrekt eladónak ismertem meg! De mindenképp hallgasd meg a többiek véleményét is főképpen Fecóét, mert Ő nagyon sokat tud ezen szériáról! | |||
| |||
2013. máj. 10. 21:27 | Válasz | #5244 | |||
Egy kis segítség kérés! Tönkrement az egyik hátsó teleszkópom, elferdült+elfolyt az olaj, vagyis gatter. Akkor ferdülhetett el, mikor a szél eldöntötte és agyonvágta a kipufogó. A kérdésem a következő: Megpróbálhatok egyet venni? Mert a másik jónak tűnik, és semmi kedvem 25000 ft-ot fizetni a párért. Attól lesz baja ha nem egyforma idősek a telók? A hosszúság egyforma 335 mm. Kösz a segítséget. | |||
|
2013. máj. 10. 20:16 | Válasz | #5243 | |||
Jó dolog a, T-MAXon is van.
| |||
| |||
© satyapapa | 2013. máj. 10. 20:09 | Válasz | #5242 | ||
Ha érdekel valakit,küldök képet-- csináltam karbonból-üvegszálból-mügyantábol, az elsö teleszkópra simmering porvédö-légterelöt. Az elsö teló nagyon sok szennyezödést kap,ami elöbb utóbb beledolgozza magát a porvédöbe, majd elkezd folyni a teló olaj,,Ennek az elöfordulását lehet csökkenteni-megelözni.Más motorokon, crossgépeken már látható hasonló.. | |||
|
2013. ápr. 24. 11:33 | Válasz | #5241 | |||
Válaszolok már a konkrét kérdésre is Én úgy tapasztaltam, ha az elsőkeréken megfelelő méretű a gumi, akkor pontos! | |||
| |||
2013. ápr. 24. 11:21 | Válasz | #5240 | |||
Ilyen is lehet. Még nem találkoztam ugyan ilyen hibával. Lehet hogy csak a gomb van szétgyepálva. Olyat már többet is láttam. Kicsit meg kell próbálkozni erősen nyomni. De ha felírod az olajcserét, az a tuti! | |||
| |||
© zsoltxc | 2013. ápr. 24. 10:02 | Válasz | #5239 |
Szia ! Mennyire pontosak ezek a visszajelzők? Úgy értem az enyém folyamatosan jelezte hogy nem okés az olaj de akitől vettem az azt mondta hogy nála is folyamatos volt a jelzés s szerinte nem jól működik
| |
2013. ápr. 22. 13:55 | Válasz | #5238 | |||
Dehogy lőttek. Most kezdted a 3'000-es intervallumot... Biztos vagyok benne hogy felírtad mikor cseréltél utoljára olajat. Na majd akkor mikor eléred a 3'000-et, akkor ismét csere, ismét reset. Ha nem vagy benne biztos, cseréld le hamarabb. Abból nem szokott baj lenni... | |||
|
© István | 2013. ápr. 22. 13:46 | Válasz | #5237 | ||
Köszi a segítséget! A multkor próbáltm többször resetelni, de nem mult el, most reseteltem, és elmult! De gondolom akkor most az oljcere jelzésnek lőttek.... :)
| |||
| |||
© zsoltxc | 2013. ápr. 19. 21:52 | Válasz | #5236 |
Akkor én is ebbe szaladtam bele ...
| |
2013. ápr. 18. 22:43 | Válasz | #5235 | |||
Ja, meg ilyen "apróságra" hogy az olajszintet nem becsavarva kell nézni, hanem a letörölt, tiszta nívópálcát csak érinteni kell a blokk furatához. Sokan (köztük én is) beleszaladtunk ebbe a hibába is. Különben a km óra állást én is felírtam minden alkalommal. A T-MAXnál más a helyzet, az 5'000 az olyan szép kerek szám... | |||
| |||
© Kiss Róbert | 2013. ápr. 18. 21:37 | Válasz | #5234 |
Nekem is volt ilyen töbször( olajcsere után változó km után kigyulladt) Látszolag minden jó volt! Ujra kinulláztam!!!
|
2013. ápr. 18. 12:57 | Válasz | #5233 | |||
Mindenre. Pl, nincs benne olajnyomásmérőgomba, olajszintjelző sem, tehát minden indításnál ellenőrizni kell az olajszintet. Olajszűrő sincs, ezért a 3000 km és csere. De ezeket tudod ahogy a sorok között olvasok. A lámpa csak akkor jelez, ha lefutottad a 3000 kmt, vagy nem kap jelet a kerék felől, de ilyenkor menet közben nem mér a kmóra. Tehát ha indításkor 3"-re felgyullad majd elalszik, addig jó. Ha elindulsz, mér a km óra és akkor kigyulladt, akkor az elektronikával lesz valami. Ha nem mér az óra, akkor a spirál kirázódott. Jártunk így páran... Ha minden rendben akkor próbáld újra resetelni. | |||
|
© István | 2013. ápr. 18. 12:11 | Válasz | #5232 | ||
Szia! Kb. másfél éve van meg és úgy 6000 km-t mentem vele, óraszerint 38000 van benne. Én az olajat mindig korábban cserélem mint 3000km, légszűrőt is most cseréltem benne. mire gondolsz az üzemeltetési ism. alatt?
| |||
| |||
2013. ápr. 17. 21:51 | Válasz | #5231 | |||
Van itt Egerben egy szakember, Stúrman Péter. Béla jól ismeri. Ő mondta nekem, hogy eszembe ne jusson foglalkozni ezzel még gondolatban sem. A saját motorján bepróbálkozott vele ( Hajabusa) de nem jött össze pedig minden gép a rendelkezésére áll amit el lehet képzelni. Csak pénzkidobás, semmi más! | |||
| |||
2013. ápr. 17. 21:27 | Válasz | #5230 | |
Annyit tennék hozzá, hogy megfelelő tudással, és technológiával a féktárcsa mint anyag, szépen szabályozható, nem kemény annyira, de a gyakori hőmérséklet változásoktól ami fékezéskor éri a tárcsát, valamint az anyag szerkezetében történő változások miatt a féktárcsát szabályozni NEM SZABAD !!! Az elkopott hullámossá vált tárcsát cserélni kell !!!
| |
2013. ápr. 17. 18:23 | Válasz | #5229 | |||
Szia István! Mióta van nálad a motor? Milyen üzemeltetési ismeretid vannak? | |||
| |||
© István | 2013. ápr. 17. 16:38 | Válasz | #5228 | ||
Sziasztok! Abban szeretnék tanácsot kérni, hogy a '96-os 250-es Majában van-e olaj gomba, vagy vmi hasonló, mert világít az olajlámpa. Olajcsere megvolt, szint OK, intervallumszámláló nullázva, km-spirál működik... Van ötletetek, hogy hol kezdjek neki? Előre is köszi!!
| |||
|
© Kiss Róbert | 2013. márc. 13. 21:00 | Válasz | #5227 |
Egyet értek a szabályzással,Még annyit tennék hozzá hogy állítólag olyan kemény a tárcsa hogy esztergával nem is lehet szabályozni,csak sik köszörülni! Esztergás mondta, igaz e nem tudom!!!
|
2013. márc. 13. 08:56 | Válasz | #5226 | |||
Nem szívesen írom le, de a féktárcsához nem kéne hozzányúlni, szerintem... Megoszlanak a vélemények, mikor nekem hasonló problémám volt, betettük a komplett kereket egy csúcsesztetgába és intoval megmértük a tárcssát hogy mennyit üt. Szabályozni a mérete miatt nem javasolt, az autóké lényegesen vastagabb. Ha szabályozni kéne, lehet hogy el is éred a minimum méretet. Szóval inkább a cserét javaslom...
| |||
|
2013. márc. 13. 08:40 | Válasz | #5225 | |||
Hol vetted? Magyarországi vagy Olasz import! Az hogy Olasz import az lehet jó is, de ha már az igazi kereskedő aki behozta és persze eladásra.....???? | |||
|
© Varga Balázs | 2013. márc. 13. 08:33 | Válasz | #5224 |
Az tényleg rossz hír. Megénztem és 2004-es, :) rosszul tudtam. És van ötleted, hogy mi lehet a tárcsával? Köszi. |
2013. márc. 13. 08:31 | Válasz | #5223 | |||
Üdv. Van egy rossz hírem, hogy 2004 ig szerelték egy tárcsával! 2005 után már dupla tárcsásak a maják... | |||
| |||
© Varga Balázs | 2013. márc. 13. 08:13 | Válasz | #5222 |
Szia Talicskas! Köszi szépen, lehet, hogy ez az oka. Nem csak nyikkan eggyet, hanem rendesen nyiszog egy pár másodpercet aztán abbahagyja, néha megint rákezd. Jó ötlet, mert nem lengéscsillapítónak tűnik, és nem is fordulatszám függő. Nem tudom megállapítani a hang forrását, bárhonnan jöhet. 32.000 km. van benne.2006-os a motor, 1 tárcsa van rajta. Nincs nagy válla csak egyenetlen a fékezés, olyan mintha lenne benne egy nyolcas, de ez szemmel nem látszik, csak fékezésnél érződik. Vagy lehet, hogy csak a betéteket kellene cserélni? Azokon még van réteg. Balázs |
2013. márc. 12. 22:44 | Válasz | #5221 | |||
A nyikorgó hang az nagy valószínűséggel a véghatásból van, ugyanis típushiba, hogy egy bizonyos hézagoló alátétet a mérnökök nem jól terveztek. Ez csekély 6-8000.- Ft ért a yamahánál rendelt új típusú hézagoló alátéttel orvosolható. Nekem egyszer kétszer már csinálta, inkább a gázelvétel után szokta csinálni, nyekken egyet és elhallgat. Többen vannak már akik megvásárolták és kicserélték az alkatrészt. de lehet más is a nyikorgó hang!!!!! Amit Én írtam azt vagy nem csinálja még, vagy már néha, néha csinálja. (a féktárcsa sejteti azt, hogy valószínű van benne annyi km, hogy már csinálja azt a hangot....) De ez csak vélemény és a típushiba tapasztalat!! | |||
| |||
2013. márc. 12. 22:33 | Válasz | #5220 | |||
Üdv! csak érdeklődők? mennyi km. van a motorodban? Elől mi történt, hogy mind két féktárcsát kell szabályoztatni? (csak azért kérdezem, mert anno nekem is 2006 os majám volt és minimálisan lehetett a tárcsán a kopást érzékelni. A letölthető manuálban vannak min. értékek minden kopó alkatrésznél, amit ha elért a kopás mértéke, akkor kuka! | |||
| |||
© Varga Balázs | 2013. márc. 12. 22:17 | Válasz | #5219 |
Szia Tamás! Olajszűrő, légszűrő, olajcserét meg tudom csinálni. Szerintem ami kéne: - lengéscsillapító szimering csere,és a telókban olaj csere - Az első féktárcsát kéne szabályozni Aztán vannak misztikusabb dolgok, amik inkább igénylik a rutint: -van egy furcsa remegés 3500 körüli fordulaton, az nem tudom mitől van, lehet, hogy kuplung csere...? - Meg menet közben néha hallatszik valami furcsa nyikorgó hang, de nem találok benne rendszert, nem tudom mihez kötni. Hát ezekhez kéne egy jó szerelő. Tudsz valakit? A halásztelkivel beszélek. köszi, Balázs |
2013. márc. 12. 20:20 | Válasz | #5218 | |||
Nem teljesen ide passzoló téma. Több mint 15 éve kerékpár építéssel, és javítással is foglalkozom. Ha valakinek ilyen jellegű kérdése van, így a tavasz lassú közeledtével, szívesen segítek.
| |||
|
2013. márc. 12. 18:47 | Válasz | #5217 | |||
Ja, akkor a piszok...
| |||
|
© satyapapa | 2013. márc. 12. 17:23 | Válasz | #5216 | ||
Halásztelken van egy srác saját mühellyel nemrégen még a Juhász-Yamaha képviseletnél volt motorkerékpár szerelö..Ügyes én nem drága szerelö.Én is dolgoztattam vele.
| |||
| |||
© CsabaB | 2013. márc. 12. 13:46 | Válasz | #5215 |
AC-m nincs, csak egy automata benzincsapom (125-ös).
| |
2013. márc. 12. 13:21 | Válasz | #5214 | |||
Ezek a minőségi benzinek hajlandóak eltaknyosdni... Nem kizárt hogy ez lesz, vagy AC... | |||
| |||
© CsabaB | 2013. márc. 12. 09:56 | Válasz | #5213 |
Én is eljutottam végre a tavaszi indításig, de nem jött össze. :) Két pár mp-es tekerés után beindult, alapjáraton pöfögött, de gázadásra leállt. Ezt játszottam egy darabig, de végleg megmakacsolta magát. Gyertyát megnéztem, megtakarítottam, elég száraz volt, szerintem porlasztó tisztítás lesz belőle. Az üzemanyag ellátó rendszer el szokott esetleg dugulni, vagy a porlasztó a bűnös mindenképp? Bár, ha leveszem a benzincsövet úgyis kiderül. |
2013. márc. 11. 22:04 | Válasz | #5212 | |||
Szia Balázs! Mik lennének a szerviz igények? Olajcsere, légszűrőcsere, görgőcsere, szíjcsere? Vagy valami komolyabb generál? | |||
| |||
© Varga Balázs | 2013. márc. 11. 21:58 | Válasz | #5211 |
Sziasztok Új vagyok a fórumon, szeretnék egy kis segítséget kérni. 2006-os 400-as Majestymet kellene szervizeltetnem. Tudtok ajánlani Budapesten vagy környékén, megbízható, tapasztalt szerelőt ajánlani? Köszönöm, Balázs |
2013. feb. 02. 20:25 | Válasz | #5210 | |||
Multimilliméterrel... | |||
|
2013. feb. 02. 20:09 | Válasz | #5209 | |||
A kákán a csomót multiméterrel kell keresni?
| |||
|
© Wiking | 2013. feb. 02. 18:53 | Válasz | #5208 |
Ebben egyet értünk! A lényeg a végeredmény!
| |
2013. feb. 02. 17:48 | Válasz | #5207 | |||
Semmi esetre sem keresem, pontosítani akartam.Részemről kiigazításnak szántam maximális jóindulattal. A váltóáramú (Impedancia) és az egyenáramú ellenállás ég és föld.A lényeg a hőmérő legyen jó...
| |||
| |||
© Wiking | 2013. feb. 02. 17:32 | Válasz | #5206 |
Írtam azt is, hogy ellenállást mér...de nemtudom miért kell csomót keresni a kákán....
|
2013. feb. 02. 07:48 | Válasz | #5205 | |||
Bocsánat. Impedancia (váltóáramú ellenállás). A motorban egyenfeszültség van.Én ezt tanultam
| |||
| |||
© Wiking | 2013. feb. 01. 22:54 | Válasz | #5204 |
Ezek a műszerek működésüket tekintve ellenállást mérnek...azaz impedanciát. A 3 csatlakozáspont közül az egyik a +, a másik a -, a harmadikra pedig a "hőmérő gomba" vezetéke megy. a gomba külső házának testelve kell lennie aza a - pólust kell , hogy kapja ott. Holnap este rá tudok nézni arra ami itthon van, de nem feltétlen ugyan ezek a jelölések lesznek rajt... Nekem Skodáé van itthon :D
|
© Nagy Csaba | 2013. feb. 01. 20:21 | Válasz | #5203 |
Sziasztok! Valaki esetleg tudna abban segíteni hogy hogy kell bekötni egy 3sarus vízhófok merőt? 33 , 30 és M jelzések vannak a sarukon! Nem értem miért mozdul ki pólustól függően a mutató.Ha még nincs jel csak áram! |
2012. nov. 17. 16:53 | Válasz | #5202 | |||
|
2012. nov. 06. 12:08 | Válasz | #5201 | |||
Neem, bár az asszony tegnap óta menekül.
| |||
|
2012. nov. 05. 22:45 | Válasz | #5200 | |||
Őőö. Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam?
| |||
| |||
2012. nov. 04. 21:49 | Válasz | #5199 | |
2012. nov. 04. 20:30 | Válasz | #5198 | |||
Nekem Würthös van. Befújod vele a téma répát. Amikor fújod folyékony és bekúszik mindenhová aztán elpárolog és nagyon tapadós zsír marad csak ott. Nekem bevált.
| |||
| |||
© Major József | 2012. nov. 04. 20:04 | Válasz | #5197 | ||
Sziasztok. Itt is lehet kapni zsirzó sprayt:http://webshop.keletagro.hu
| |||
|
2012. nov. 04. 18:59 | Válasz | #5196 | |||
Kösz Sutyi ! Ilyen zsírozó sprayról még nem hallottam, de mindenképp beszerzek egyet. | |||
|
© Major József | 2012. nov. 04. 18:00 | Válasz | #5195 | ||
Nem találok sehol sem a féknyereghez porvédő gumit. Ha valakinek lenne ötlete,megköszönném.
| |||
|
© Major József | 2012. nov. 04. 17:46 | Válasz | #5194 | ||
Sziasztok.2000,évi Maya Majesty 250-em van.A régebbi tipus,kocka lámpás.Szükségem lenne egy bontott hátsó féknyeregre,mert az egyik oldalon megszakadt a menet a felfogató csavarnál.Igy nem nagyon merek vele járni, hogy csak az egyik oldalon fogja normálisan a féknyerget a csavarja.Aki tud segítsen,kérlek benneteket sos-ben hivjon.30/2289767
| |||
|
2012. nov. 03. 20:31 | Válasz | #5193 | |||
Szia. Nálam is volt ilyen a 400-ason. A fékkarnál a munkahenger volt kiszáradva és rágott. Ezért volt olyan érzés mindha nehezebben lehetne huzni. Ne WD40-el csináld, hanem zsirozo sprayvel. Kell rá az a vékony hosszú fúvóka és azt be kell dugni a munkahenger és az azt körülvevő védő gumi közé majd befújni. Utána pár fékkar húzás és jó lesz. Remélem csak ennyi a gond.
| |||
| |||
2012. nov. 03. 19:18 | Válasz | #5192 | |||
Tudom :(, teljesen igazad van. Tavasszal szétszedem, úgyis kell bele kuplung, görgő, olaj, stb. Ehhez is le kell szedni a fejidomot. | |||
|
2012. nov. 03. 17:28 | Válasz | #5191 | |||
A WD40-el vigyázz, ha valamit kimosott, az okkal rakódott le. Vagyis ne bízz benne hosszútávon, mert megtréfálhat! Csodaszerek (mint úgy általában csodák sem) sajnos nincsenek... | |||
| |||
2012. nov. 03. 11:56 | Válasz | #5190 | |||
Hát valószínű csak annyi a bibi, hogy a hátsó fékem sokkal keményebb mint az első és egy kicsit erőteljesebben kell meghúznom. Befújtam wd40-el(csodaszer), most jó a féklámpám is működik. | |||
|
2012. nov. 02. 18:40 | Válasz | #5189 | |||
Akkor ez is olyasmi, mint az enduromon volt. Kösz szépen, ezt megnézem. | |||
|
2012. nov. 02. 18:23 | Válasz | #5188 | |||
Valószinü a féklámpád se müködík a hátsó fékre!A fékkar alatt van egy mikró kapcsoló az szokott beégni.
| |||
|
2012. nov. 02. 16:40 | Válasz | #5187 | |||
Sziasztok! Lenne egy kis problémám, de inkább tapasztalatra lenne szükségem. Úgy indul a motor, hogy behúzom valamelyik féket. Ez idáig oké, első fékkel nincs is semmi gond, viszont előfordul, hogy a hátsó fék nem reagál. Néha jól meg kell tépnem, hogy reagáljon. Holtjáték jó, nem tudom hol a jeladója. Tárcsa elől, hátul, 2004-es majesty 125. Mennyire jellemző ez, vagy ne törődjek vele használjam az első féket. Az az igazság, hogy elég maximalista vagyok, és idegesít. Köszönöm a segítséget. | |||
|
2012. okt. 31. 22:21 | Válasz | #5186 | |
Én Győrből Citybike üzletben rendeltem mindent bátran ajánlom őket bárkinek nagyon segítőkész csapat, a gyári Yamaha szett 9200Ft volt, de vezérműláncot és tömítést is cseréltem. Bemérettem a hengerem 4század volt ez szinte a gyári méret. Megnéztük a Mészivel és Fecóval a gyári fúrás nyomai látszottak a henger falán pedig óra szerint 35000km van a gépbe. Ami nálam furcsaság volt, a két kompresszió gyűrű fel volt cserélve , nekem alul volt a cromozott felül pedig a matt, ez elvileg nem így van, már gyári adatok alapján raktam össze. Nekem minden alkatrész cseréjével, beleértve a vezérműláncot 27500ba került 3-4 hónappal ezelőtt. Én a hengert beméretni egy motorfúrással foglalkozó szakemberhez vittem, díjmentesen bemérte 2 perc alatt. De ha fúrni kellene, akkor 5000 a fúrásdíj 21500 volt a dugattyúszett mikor nézegettem, ez RMS vagy Meteor márka.
|
2012. okt. 31. 19:07 | Válasz | #5185 | |
Természetesen elősször mérünk aztán tudni mi a teendő reménykedem hogy a 40000-km még nem koptatta így el de ha mégis,akkor nincs más kiút.Minden esetre az olajfogyasztást,szeretném az optimális szintre hozni.
|
© satyapapa | 2012. okt. 31. 15:38 | Válasz | #5184 | ||
Gyári gyürükészlet kb 12-14ezer ft A Keeway készlet 9800ft ((tavalyi ár)). Hogy kell e furatni az kérdéses,,de ha ovális akkor muszáj.Házilag is lehet ellenörizni egy kis ügyességgel. Nekem nem kellet furatni,és a gyürüzéssel no meg a szelepszár simmering cserével prima lett. Yamaha szerelövel csináltattam,mindennel eggyüt nem került 35-be | |||
| |||
2012. okt. 31. 14:54 | Válasz | #5183 | |||
Ne csak gyuruzz. a hender ovalis abba uj gyuru meg rosszabb lenne. Ha meg akarod tartani pinkben van prox dugokeszlet, furatas, hengerfej szimeringezes csiszolas. Anno en is csak gyuruztem. 2 het utan rosszabb lett mint volt.
| |||
| |||
2012. okt. 31. 11:38 | Válasz | #5182 | |
Trans te hol vetted a gyűrüket?azt én is cserélni fogom valószínüleg.
|
© Wiking | 2012. okt. 31. 08:54 | Válasz | #5181 |
Nem is tudtam, hogy a Majesty-böl gyártottak 2üteműt is :D Nekem tavaly télen fogyasztott elég erősen olajat a masina...a 3000km-es olajcsereperiódus alatt 3x töltöttem 2-3dl olajat utánna. Nyáron már sokkal kevésbé torkos a gép. |
© Szomjas | 2012. okt. 31. 04:07 | Válasz | #5180 | ||
300-on fél liter,az 600-on egy liter. 4 liter benzin 100 km-enként,az 6*4=24. Tehát 1:24 (!) keverékkel mész. Az már nagyon durva.
| |||
| |||
© Roby | 2012. okt. 30. 22:37 | Válasz | #5179 |
Nekem 300km eszik 0.5 litert de jövőre rendbe rakatom
|
2012. okt. 30. 21:21 | Válasz | #5178 | |
Nekem felújítás előtt 1000km-en 3-4 decit evett, azóta 800km-ert mentem vele 0 az olajfogyim. Bár nekem a felújítás fő oka a vezérműláncom nyúlása volt, de raktam bele gyári gyűrűszettet, minden szimering és tömítést cseréltem, Javasolhatom mindenképp méresd be hengered és a dugattyúd ha már lebontod.
|
2012. okt. 30. 17:52 | Válasz | #5177 | |
Nekem minden 200-on eszik 2 decit,de jövő héten szétszedem,és kiderítem az okát,tavaszra tipp-topra akarom vágni.
|
© István | 2012. okt. 30. 14:00 | Válasz | #5176 | ||
Nekem kb. 0.5 max 1 decit eszik ezren, mert kb 4 tankolásonként kell szintrehozni a nívót. Használattól függően elég fél deci. Nektek fogyaszt valamennyit?
| |||
|
© jasa | 2012. okt. 29. 22:54 | Válasz | #5175 | ||
Tudom én, nem is ezért írtam.....csak hogy mennyire nem egzakt a dolog. A lényeg hogy rendszeresen figyelni kell, és ha szükséges, utánatölteni. Bár én mostanában már ritkítottam... ugyanis két olajcsere között (6000 km) nem csökkent a szint ...azért megszokásból néha megnézem. | |||
|
2012. okt. 29. 18:10 | Válasz | #5174 | |||
Vagy inkább maximumon...
| |||
| |||
© juhász béla | 2012. okt. 29. 16:24 | Válasz | #5173 | ||
Az olajszint alsó és felső tartománya minden motornál centikben mérhető.A minimum 1 cm,az a 2-3 mm nem oszt nem szoroz.Lényeg hogy a megadott tartományban legyen az olajszint.
| |||
| |||
© jasa | 2012. okt. 29. 13:31 | Válasz | #5172 | ||
Ehhez a nívópálca-témámához egy apróság: biztos másoknak is feltűnt hogy a pálca általában meglehetősen lapos szögben (kb 30-45 fok lehet) merül bele az olajba. Így aztán pl. egy téglalap keresztmetszetű pálca esetén akár 2-3 mm magasságeltérés is lehet a pálca különböző oldalain az "olajosság" tekintetében. (ilyenkor jön a klasszikus kérdés: félig üres a pohár vagy félig teli....? )
| |||
|
2012. okt. 28. 16:14 | Válasz | #5171 | |||
Minden esetben ugyan úgy, vízszintes nézd, indítás előtt. Azért elég jól látható ha van eltérés.
| |||
| |||
© István | 2012. okt. 28. 12:56 | Válasz | #5170 | ||
Csak bedugom, nem csavarom rá. Amúgy elég pontatlannak tartom ezt a nívót, mert képes elég nagy eltéréseket mutatni apró mozdulatok között.
| |||
| |||
2012. okt. 27. 20:13 | Válasz | #5169 | |||
Ez jó hír! Olajszintet hogy ellenőrzöd? Betekered a nívópálcát a helyére miután kivetted és letörölted, vagy csak érinted a blokkba és kiveszed? | |||
| |||
© István | 2012. okt. 27. 16:23 | Válasz | #5168 | ||
Pedig bizony így volt! :D Fekete takaróidom le, spirál visszateker, idom vissza. 5perc és minden tuti lett. De azért jól befostam, hogy olajpumpa, vagy hasonló finomság... :D | |||
|
2012. okt. 25. 11:34 | Válasz | #5167 | |||
Első alkalommal én sem tudtam hogy a két dolog összefüggésben lehet egymással. Jó pap is holtig tanul... | |||
| |||
© István | 2012. okt. 25. 09:52 | Válasz | #5166 | ||
Holnap lesz időm, átnézem/javítom a dolgokat, aztán nyilatkozok a történtekről! Köszi mégegyszer mindenkinek!!!
| |||
|
© Wiking | 2012. okt. 25. 09:47 | Válasz | #5165 |
Háát a legfontosabb jelenség akkor kimarad a leírásbol... a km óra nem megy... Nem ismétlem a többieket, javítsd vagy cseréld a spirált és meg fog szünni a gond.
| |
|
|
|