Yamaha Majesty Fan Site - Hungary   >>   Fórum   >>   MIX (itt mindenről beszélgetünk baráti stílusban)
Ismerkedés, bemutakozás, csevegés, stb

Ha szeretne hozzászólni, be kell jelentkeznie!
Bejelentkezés >>

Listázás időrendben


 © Luki2008. márc. 08. 14:11 | Válasz | #622 
En,barmennyi penzem lenne a maxirobogot reszesitenem elonyben.A kenyelem,a pakolhatosag,az automata valto es a jo idojaras elleni vedelem nalam mindent visz.Valamikor meg nagy naked motorra vagytam(pl.Yamaha XJR 1300),de ahogy oregszem valtoznak a szempontjaim.

 © Zsolt2008. márc. 08. 13:56 | Válasz | #621 
Hát igen, a burginak komoly kultusza van, ennyi pénzért talán már érdemes azt venni. Az ráadásul nagyobb motorral van szerelve, meg mos, vasal, főz is, meg minden. Én amúgy teljesen hűtlen lennék a robogókhoz is, ha cash lenne bőven. A magyar utakra endúró való, szóval én erre ruháznék be. 600-as blokkal már lehet venni 1,5-2 milla között is. Szerintem minden nagykategóriás robogó drága a tudásához és a jellegéhez mérten. Pl. egy 400-as maja nem ér újonnan 1,8 milliót. Ezek az árak minimum 4-500 ezerrel magasabbak, mint amennyit egy robogóért adnánk! Lehet, hogy egyedül vagyok a véleményemmel?
Zsolt

gelilackó2008. márc. 08. 13:47 | Válasz | #620 
Akkor már inkább a 2,6 ért a fullos 650-es burgony már bocsánat márka hűtlenségért.:)

A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 Zsoké2008. márc. 08. 06:05 | Válasz | #619 
Találta T-Max ár-at

 Zsoké2008. márc. 08. 06:03 | Válasz | #618 
szép darab ,jó vas,csak nagyon drága tudtommal :(
Szívesen vennék,de ennyiért nem köll :)

 © Zsolt2008. márc. 07. 19:06 | Válasz | #617 
Itt egy másik link, a yamaha hivatalos oldala. LINK Érdekes módon árat nem találtam, szerintem olyan 2,5-2,6 millió körül lehet. Szóval kell a gyógyszer. Minimum egy levéllel!
Zsolt

gelilackó2008. márc. 07. 18:22 | Válasz | #616 
Nagyon nagyon király a gép majdnem mint egy rendes motor :)abszolút eltalált forma és
műszaki tartalom :)
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Luki2008. márc. 07. 17:50 | Válasz | #615 
Hat ami engem illet evek ota a T-max a kedvencem,ha nyernek a lotton egy csomo penzt akkor elso utam a Yamahahoz vezetne es vennek egyet.Nalam o a kiraly!

tamas2008. márc. 07. 15:27 | Válasz | #614 
Szóval a TMax nagyon ott van. Ma láttam élőben is egy új TMax-ot, (még ha nem is ezt a tipust) a BP.M3-as kivezetőjén lévő Renault és Yamaha márkakereskedésben, mikor membrán után érdeklődtem. Nekem ez is kicsi lábteret illetően, de a többi az pazar. Álom luxuskivitelben, és ez a tipus még nem is az amiről itt olvashattunk.
Felhívtam az adok-veszek rovatban található telószámot, és egy nagyon szimpatikus emberrel beszéltem, aki 25'000ft-ra taksálta a komplett karbit hidegindító nélkül. Nem gazdaságos, mert a gyári vaci új membrán (ami a leggyengébb pontja a cuccnak) mint megtudtuk CSAK 3'000ft-al kevesebb. A másik számot még nem tudtam elérni, amit Luki küldött. Ennyi.
TMax-ra fel!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

TopJoe2008. márc. 07. 15:06 | Válasz | #613 
Gyönyörű. Ahogy látom jó nagy hely van a lábnak.Ár érdeklődésre: gondolom előtte egy nyugtató tabletta bevesz. Amúgy minden motor jó de a legjobb az új motor.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Zsolt2008. márc. 07. 14:51 | Válasz | #612 
Mit a véleményetek az új TMax-ról? LINK
Zsolt

tamas2008. márc. 06. 21:23 | Válasz | #611 
Ja, Peti még nem tudta előtúrni a karbit, de addig is nézelődök szorgalmasan!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. márc. 06. 21:22 | Válasz | #610 
Akkor itt a bibi, az én emberemnek bordó a motorja, olyan mint az egyém, ülés és plexi nélkül van. A másikat nem találom, küldd már el privátban a telefonszámát, az e.mailemre, felhívom. Meg azt is ami az adok-veszek rovatban van. Köszi hogy töritek magatokat rendesek vagytok.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 06. 20:07 | Válasz | #609 
Átjött!!!
Tamás:Az Adok-veszek rovatban van egy bemásolt hirdetés. Az ott leírt telefonszámmal nem próbálkoztál még?
Zsolt

 © Luki2008. márc. 06. 19:37 | Válasz | #608 
Pedig nekem tegnapelott azt mondta hogy van elado karbija is megpedig 15000 ft-ert,de ezek szerint nem komoly a srac.A madison karbi amit mondtal nem passzol?

gelilackó2008. márc. 06. 18:41 | Válasz | #607 
Zsolt most küldöm a képeket pár perc és átmegy, szólj ha megkaptad.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © jasa2008. márc. 06. 15:23 | Válasz | #606 
Micsoda duma: elszórta szélbe...azt hittem megette a tehén. Megvan a véleményem az ilyen pacákokról.Nem láttam a gépet, sem az árat, de nem lesz könnyű dolga elsütni a dolgot...
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. márc. 06. 14:32 | Válasz | #605 
Azzal a tulajdonossal beszéltem, Ő egyben adja a gépet, mert Olaszban elszórták a szélbe a papírokat és így nem tud vele mit kezdeni. A motor tuti, de csak egyben...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Luki2008. márc. 05. 22:02 | Válasz | #604 
Tamas!A Kepes Motor oldalan lepj be az alkatresz fejezetbe,majd a keresobe usd be hogy "majesty".A szarvasi hirdetes mellett egy kek szinu maja kepe lathato.Bocs de most ertem haza.

tamas2008. márc. 05. 21:16 | Válasz | #603 
Tudom én mit diktál a józan ész, csak a tömítéstől tartok, bár a dolog lényegét tekintve abszolút igazad van. Úgyhogy tényleg egy nagy szúúszáá és csavarás hegyek...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 05. 20:49 | Válasz | #602 
Végül is Te tudod...
Mindenesetre én levenném, minimum kiborítanám a csésze aljában összegyült trutyit, meg átfújnám a fúvókákat. Később ha újra szét kell szedni emiatt kész depresszió lesz. Sszuuszáá..
Zsolt

tamas2008. márc. 05. 20:27 | Válasz | #601 
Igen, többek véleménye szerint is ez lehet a hiba oka. A szívótorok polír, sem repedést, sem karcot nem láttam sehol. Az illeszkedési pontok is roppant stabilak, hát igen, ez Japán technika. Én a Lada szerelésével edződtem, az első autóm pedig (3-ból 1-et játék nyerteseként) egy 1962-es raj Gaz69-es volt. Ezekhez képest a Maja egy álom, csak drága álom. Szóval az úszóházat venném le szívem szerint, bár egyre kevesebb értelmét látom, hiszen a benzinszintje az megvolt, mert soha nem torpant meg. Az is igaz, hogy nem tudtam teljes terhelésre járatni a motort, de ha elértem egy lejtő segedelmével a 120-at, tartotta. Amit ki szeretnék takarítani, a fűtő-hűtő rendszere, nem véletlenül van az ott. Végülis nagy melegben jól jön városi forgalomban egy kis hűsítő. Egyszóval, az lesz a vége, hogyha ráteszem a karbit, előbb csak lefogatom a tankot, és jónagyon kipróbálom a szerkezetet, s csak aztán rögzítek mindent a helyére. Bízakodó álásponton vagyok újra.
Ja, az úszóház csavarjait azért sem vettem le, mert annyira meg vannak húzva, hogy szörnyű. Tartok tőle, hogy kapásból kell egy tömítés is hozzá. Pedig csak jó lenne belenézni...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 05. 18:45 | Válasz | #600 
A képek átjöttek. Hát igen, van repedés, lyuk bőven. Valószínűleg megtaláltad a hibás alkatrészt. Tovább nem bontottad a karbit? Más hibát nem találtál?
Zsolt

tamas2008. márc. 05. 18:26 | Válasz | #599 
Kaptam árajánlatot a Kelomotortól, náluk 28'900 a membrán.
Luki! Nem találom a képes motoron a porlasztós hirdetést. Melyik az? Segíts már lécci!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. márc. 05. 16:37 | Válasz | #598 
Zsolt! Elmentek a képek?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

gelilackó2008. márc. 05. 10:29 | Válasz | #597 
Na szóval bocsi zsolt de nem tudtam megcsinálni a képeket az összes fényképezőgép akksim lemerült,csak estére töltödött fel egy garnitúra de ma megcsinálom és elküldöm.
Tükör téma : hál istennek nekem a magasságmból adódoan nincsen vele gondom még be sem kell húznom a vállam hogy jol lássak magam mögé-mellé.

A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2008. márc. 04. 21:35 | Válasz | #596 
Fijjug! Mostan hogy nézegetem a Pinkmotors honlapját, a Tk-027-es tükör, pont a mi Majánkra való. 3'400 péz az ára a párnak. TopJoe! A Te gépedre is találsz, jó hosszú szárral. Ha meg hosszabb a kelleténél, hát levágni és menetelni még mindig egyszerűbb mint toldogatni!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. márc. 04. 21:20 | Válasz | #595 
Hali elveszett Szerelő! A Majestyhez a gyár szíj 15 ropi, negyedéért vesszük az Athena-t. Biztos lesz lehetőség rá hogy szerezz. Az Olasz ahoz gyárt, ami nála is sok fut, és Burgi is van. A sztiptízt is meg lehet szokni, ill. tanulni. Nekem sajna nagyon megy. Az első idomot is lekapom kb. 30 perc alatt. Az enyém már attól is szétesik, ha meglát a garázsajtóban mellesnadrágban. Előre félek hogy mi lesz ha elmegyek vele túrázni, és a sarkon leparkolok, majd visszanézek. Szedegethetem a csavarjait.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 04. 21:19 | Válasz | #594 
A Pinkmotors igen jó árakon dolgozik:
23×11,5×894 Suzuki Burgman 250 '98-2000 - 8100 Ft. ATHENA a típusa, szerintem strapabíró márka. (van ennél jobb is, ezek a kevlár erősítésűek, 20-25 e. között mennek. Ha már itt jársz a görgőket is cserélni kell! BURGMAN 250cc 24x18mm 31gr, ár passz.

Zsolt

 © jasa2008. márc. 04. 20:59 | Válasz | #593 
Hali, nem vesztem el, csak én is bütykölök ezerrel, mint sokan mások! Jeladó megjött, a szerlőnél van , még nem láttam, még fékbetét is kell. Szerelő talán hétvégén ráér. Nem bírtam nyugodni, vasárnap szétnéztem a variátor körül. 1 deknicsavar beletöröttmajd ki kell gyógyítani...Belül elég (gumi)poros volt. Légkulcs nincs így mindkét tengelyanya maradt a helyén. A görgőket a majd szerelővel megnézzük, viszont a hajtásszíj még a gyárinak tűnik "Mitsuboshi" márka(minimumm 32 ekm lehet benne) a belső bordás felületen repedések vannak, a szövet még nincs szakadva. Alacsony fordulaton eléggé lötyög, csapódik a szíj, magasabb fordulaton viszont kifeszül. Szumma: hajlok rá hogy cseréltessem (Dinka múlt....) Honnan vegyek relatíve olcsón, de jót Pinkmotors pl ? melyik a jó utángyártó márka (mert gondolom az eredeti az méregdrága)
Egyébként meg "robogós átok" : totál sztriptíz kell, bármihez akar nyúlni az ember... Japcsi megveszi, használja, ha már valami esedékes lenne, irány a konténer, hajóra....aztán nyüglődjön vele más. Szóval a konstruktőröknél nem szempont a könnyű szerelhetőség.
Tamás: együttérzek veled, nem lehet belelátni mikor megvesszük..... de precíz vagy és lesz egy üzembiztos stabil géped.
Morbid ötlet: jó lenne egy közös nem gén, hanem "donorbank", hosszabb távon többen összefogva kifizetődő lenne....
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

tamas2008. márc. 04. 20:42 | Válasz | #592 
Nem a rendes javítási változat, csak képek. De mivel összesen 7 lyuk és szakadás van rajta, meg a karbi is cifra, külön lefényképeztük ma Dórival az egészet. Küldöm újra.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 04. 20:30 | Válasz | #591 
A levél átjött, csak a mellé csatolt anyag nem. Nem kellett volna sietned a DOC-os változattal, elég lett volna csak egy kép, hogy lássam én is, mi a gond.
Zsolt

tamas2008. márc. 04. 20:19 | Válasz | #590 
Elment a levél Zsolt?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. márc. 04. 15:19 | Válasz | #589 
Beindult a gépezet. Ko.Petinek van egy Malaguti Madison karbija, mint tudjuk a blokk azonos, lehet hogy ez is. Ott alapjárati problémával küzdött, végül karbit cserélt. Telefonáltam több helyre, majd jönnek az árak, írtam Szarvasra is amit Luki talált.
Azért én jobban örülnék az újnak, mert ezek abba mennek tönkre, hogy állnak, és kiszáradnak. Az enyém is ebbe halt bele nagy valószinűség szerint, mert ez ott állt már a kereskedőnél jó régen. Nos, ha használtat veszek, az megint lutri lesz. Ettől függetlenül majdnem biztos hogy beleugrok a használtba.
Megyek csepplányomért, és küldöm a képet Zsolt!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 04. 13:20 | Válasz | #588 
Laci: a képet a majestyscooter@uw.hu-ra küld.
Tamás: de én tennék bele. Te is cseréltél így kereket.Ha nekem lett volna a motorfelújításkor donorom, biztos nem újíttatom fel a főtengelyt 50 ropiért.
Zsolt

 © Luki2008. márc. 04. 12:34 | Válasz | #587 
Ja,es ugyanezen az oldalon hirdetnek plexit,hattamlat stb. ha valakit erdekelne.A plexi kezvedos

 © Luki2008. márc. 04. 12:31 | Válasz | #586 
Tamas!A Kepes Motoron hirdetnek egy bontott majat,de a sracnak tobb elado karbija is van 15000/db-ert.Szerintem meggondolando.Amugy Szarvason lakik.

 Laci2008. márc. 04. 11:21 | Válasz | #585 
Megcsinálom ma a képeket plexiről hová is küldjem majd?

tamas2008. márc. 03. 21:28 | Válasz | #584 
Természetesen minden le van dokumentálva, és el is akartam küldeni ezeket a képeket is, csak most már akkora a káosz körülöttem hogy nem nagyon tudom hol áll a fejem. Ha ráér a dolog én megvárnám az új alkatrészt, hogy egymás mellett legyen a kettő. Különben körkörösen meg is van csavarodva, a membrán, mintha a a szívótorkon átáramló levegő elcsavarta volna a subert. Bár ez nem lenne igazság szerint lehetséges. A donorról meg ebben az esetben az a véleményem, hogy ugye Te sem tennél bele egy több éves, kitudja miért donor alkatrészt a mocidba? Ez sajnos már ebben az esetben nem pénzkérdés, bár igen zsebbenyúlós a dolog. Úgy vagyok mint Pista bácsi a kukacbombázó helpektorban: -No erre már nem számítottam. Nagy béka ugyan, de úgy érzem, le kell nyelnem. Simán elkocogtam volna 90-el ha nem piszkálom. Ennyit megy, oszt jó van.
Többet akartam, megkaptam...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 03. 20:54 | Válasz | #583 
Hát igeeen...
Most jön az a rész, hogy donor motor. Lehet, hogy egy komplett bontott karbival jobban jársz.
Dobj már meg privátba egy jó felbontású, erről az alkatrészről készült fotóval.
Zsolt

tamas2008. márc. 03. 20:08 | Válasz | #582 
Te!
Zsolt!
Jól értem hogy nekem a 27-es számú "valve assy" nevű alkatrészt mindjárt leküldik cca 34'000 forintért?! Esküszöm visszaülök a Babettára...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 03. 19:01 | Válasz | #581 
Itt egy link a karburátorról, az alkatrészek euróban vannak. LINK
Átszámítva forintba a yamaha képviselet is így szállított árban nekem kb. (-0%/+20% között). A képet jobb egérgombbal lehet zoommoltatni.
Máskülönben látod érdemes volt szétszedni a karbit, mindíg tanul az ember. Hidd el, már nincs messze a 125 km/h! (egy jól beállított nem kopott motor max ennyit megy!)
Zsolt

gelilackó2008. márc. 03. 15:50 | Válasz | #580 
Oké akkor küldöm majd a képet remélem még világosban hazérek ma ha nem akkor holnap megcsinálom otthon leszek.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

tamas2008. márc. 03. 15:27 | Válasz | #579 
Sziasztok! Fogtam valamit!
Levettem a porlasztó tetején lévő membránt takaró lemezt, és láss csodát, a membrán ami a subert (nem a zenész!)mozgatja ki van szakadva 5 helyen. Mutattam szerelősrácnak a szomszédban, kérdeztem ez normális? Válasz: -Nem! De az sem hogy 90-et ment!
Úgyhogy érdeklődök, és elkezdem szívni a fogamat, mert nem lesz olcsó mulatság. De legalább találtam egy konkrét problémát!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 03. 14:27 | Válasz | #578 
Jöhet a kép, elküldöm nekik.
Zsolt

gelilackó2008. márc. 03. 14:18 | Válasz | #577 
Az én plexim többsíkban hajlik az biztos ha gondolod csinálok róla képet több szögböl és átküldöm hogy eltudd nekik küldeni.
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Zsolt2008. márc. 03. 13:26 | Válasz | #576 
A Szatuna visszaírt: "Megnéztem a képet. Azt kellene tudnom, hogy a plexi felfogatása milyen, ha kis perem rész van kialakítva a szélén akkor sajnos nem tudjuk legyártani. Ha viszont csak egy síkban hajlított a plexi akkor minta alapján elképzelhető, hogy meglehet csinálni."
Ez van. Se túra, se sima, talán ha vinnénk nekik egyet, akkor talán megcsinálnák. A képen amit küldtem nekik a motor szemből volt fotózva.
Zsolt

gelilackó2008. márc. 03. 09:39 | Válasz | #575 
Kösz Zsolt így már jobban tetszik:)kiváncsi leszek mit irnak majd a szatunától
A holnap érdeklődés hiányában elmarad.:)
Fórum moderátor

 © Zsolt2008. márc. 03. 08:42 | Válasz | #574 
TopJoe: Akkor nincs itt semmi gond. Ha indul a gép rendesen menj vele nyugodtan még éveket. Olajszintra figyelni kell! Máskülönben az az olaj valami fullszintetikus olaj lehetett. Lehet azt is tenni bele, kicsit rohadt drága. A 10W40 bőven elég ehhez a géphez, ráadásúl a 3000 kilométenkénti olajcsere sem pénztárcakímélő.
Laci: mindenre kértem, ami ehhez a típushoz van. A másikat reg.-et törlöm.
Zsolt

 Laci2008. márc. 03. 07:55 | Válasz | #573 
Zsolt milyen plexire kértél árajánlatot?Kézvédős túrára vagy simára?Hát ha igaz amit a szerelőd mondott akkor nem sokára az enyém is kopott lesz 34e van benne,de lekopogom nagyon megvagyok vele elégedve,egy jó müszaki állapotú majának mennyi a végsebessége?120-125?mert az enyém az gond nélkül megfutja.
Zsolt légyszíves a Gelencsér Lászlós regisztrációmat töröld már légyszíves új névvel beregelek újra. köszi .

TopJoe2008. márc. 02. 22:08 | Válasz | #572 
Kompresszió és erő szerintem is van benne, 120-at bármikor ki lehet belőle hozni.Hát majd a következő olajcserénél ( ha marad benne az előzőből ) én is megkezelem az olajat.A leeresztett olaj olyan híg volt mint a víz,viszont szürke volt a kipuffogó vége, most meg kicsit kormos. Amúgy akkor látok belőle füstöt távozni ha megy a szivató hidegen ill ha meleg motornál bakon jól kipörgetem.Normál menetnél semmi füst.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Zsolt2008. márc. 02. 21:52 | Válasz | #571 
Ez így van, ahogy Tamás írja. Figyelni kell az olajszintet. Máskülönben az olajtípus kiválasztásánál figyelni kell a táblázatot is (Szervízkönyv), amiket itt felsoroltunk mind jó bele.
Igen, a másik "olajelfolyó" pont a szelepszár szimering. De szerintem nem az lesz. A dugattyún az olajlehúzó gyűrű a ludas, kompresszió ettől még lehet, sőt a motor simán elmehet még vagy 15-20 ezret. A további gond a koromlerakódás lesz, de az már egy másik téma.
Még valami. Amikor az én gépemet generálozták a szerelőmtől direkt megkérdeztem, hogy mégis mennyit bírnak ki a robogó blokkok. Tapasztalatai (Yamaha szervíz szerelő volt 8 évig) alapján mondta: 2 ütemű 20-25 ezer, 4 ütemű 35-40 ezer után kopott lesz. Mondanom se kell, hogy a szám tátva maradt...
Zsolt

tamas2008. márc. 02. 21:25 | Válasz | #570 
Nem biztos hogy baj lesz vele szerintem! De (és itt megint kíváncsi vagyok Zsolt hogy látja a helyzetedet mert az Ő tapasztalata igen mérvadó számomra) én nem tennék bele sűrűbb olajat, jó az a 10W40-es. Inkább erősen kell figyelni az olajfogyasztást, Tudod a rotációs kapákra ez igen jellemző! (röpsúlyoskuplung,szíjhajtás stb...Hihihi) Ha meg tényleg új olaj volt benne, de az előző tulaj nem cserélte le, akkor Nálad fog lecspódni a dolog. Lehet hogy csak távoznak belőle a dolgok. Bab után én is szelelek. Vagyis inkább tennék bele egy jó kis blokkmosót, és megejtenék két olajcserét finom 150-200km-es használat után. Ha akkor is füstöl, ill enné az olajat, kompressziómérés szárazon, majd olajjal. Ha a két mérés között (száraz és olajos) nyomáskülönbség van, akkor vagy gyűrűs, vagy meg van húzva a hengerfal. De bejuthat az olaj a szelepszárszimeringnél is az égéstérbe.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 02. 21:23 | Válasz | #569 
TopJoe! Ez baj! Az olaj valószínűleg "kezelt" volt. Vannak olyan olajadalékok (STP, Wynn's, Valvoline, Liqui Moly), amelyek kifejezetten kopott motorokhoz valók, valószínűleg Neked is be kell szerezned egy flakonnal. Az olaj amit választottál jó bele, ám 100-200 km-ként javaslom az olajszint figyelését. Ha 20W40 4T-t teszel bele az a legsűrűbb, a 10W40 hígabb.
A füstölés az olajlehúzó gyűrű kopottsága miatt van.
Zsolt

TopJoe2008. márc. 02. 21:05 | Válasz | #568 
Nálunk nagy vihar volt, ( Tatabánya ) de. anyós kertjében a kis házat javitottuk szakadó esőben. Egy jó rész palát levitt a vihar valamint fák dőltek ki, szerencsére nem a házikóra. Nekem meg mivel a jelenlegi motorgarázsomnak nyitott az egyik oldala jól bevert az eső meg a por. Szegény motor most jól néz ki. Még a motorponyvát is letépte róla a szél pedig oda volt kötözve. Tavasszal nekiállok egy rendes zárható kis épület építésének a motorhoz meg a gyerkőcök bicajainak. A motor meg elég érdekes. Mikor megvettem ( állitólag új olaj volt benne ) azért lecseréltem az olajat mert megnéztem és egy nagyon hig korom fekete trutyi volt benne. Azóta viszont mintha enné az olajat és kicsit égett olaj szag is van a motor mögött, viszont csak nagy gázon látom egy kicsit füstölni. Direkt sűrűbb olajat vettem bele ( ELF 4T 20-50 )gondolván, jobb az egy használt motorba. Lehet, hogy mégis a hígabb lett volna jobb?
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Zsolt2008. márc. 02. 19:45 | Válasz | #567 
E.mail-ben felvettem a kapcsolatot a Szatuna Kft-vel. Kértem tőlük árajánlatot plexire, 1-2 napon belül ha válaszolnak kiteszem ide majd az infót. Tamás: a sok szét és összeszerelés igazi MESTERRÉ avatja az embert. Nagyon kíváncsi vagyok a megoldásra!
HI Mindenkinek! Ki mit csinál? Nagyon csendesek vagytok! Mindenki motort szerel vagy mosogat?
Zsolt

tamas2008. márc. 02. 19:25 | Válasz | #566 
szúúszáá, szúúszáá

Leszedtem, holnap Petivel szétszedem. Addig is

szúúszáá, szúúszáá...

Jólmegy ez a motorszétszedés, nem is olyan nagy dolog, csak meg kell tanulni a fogásokat. Összerakni meg, hát ahoz előbb szúúszáá, szúúszáá...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 02. 16:24 | Válasz | #565 
Hogy mi az a Szúúszáá, szúúszáá? Látom nem láttad a filmet, különben poénnak szántam. Egy amerikai vígjátékban mondta az egyik szereplő ütemesen, behunyt szemmel. Ott a nehézségek okozta stressz oldására használták. Na mindegy.Fel a fejjel, szerintem már nem vagy messze a megoldástól!!!
Zsolt

tamas2008. márc. 02. 10:47 | Válasz | #564 
Egyáltalán nem beszéled a hülyeséget, én csinálom. Szóval előtte sem ment jobban, csak tudtam hogy kopott a szíj, és kocka a görgősorom. Arra számítottam, hogy mivel a gergők annyira kockák voltak hogy szörnyű, (néhol még a rézalap is ki volt,) ill a szíj méreten aluli volt hogy látványosin ill. érezhetően jobb lesz a gép futásteljesítménye. Nem jött be, valami más van. Hülye voltam, hogy addig nem próbáltam ki amíg teljesen össze nem raktam. Most lehet újra szétszedni. Ez nagyon bosszant, de ez van, nem lesz jobb ha csak bosszankodom.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Luki2008. márc. 01. 21:31 | Válasz | #563 
Tamas!En nem sokat ertek hozza de mielott a variatorba es a szelepallitasba belenyultal jol ment a moci?Azota esett vissza a a teljesitmeny?Mert ha igen akkor az emlitett reszeken keresendo a problema.Bocs ha lemaradtam valamirol es hulyeseget beszelek!

tamas2008. márc. 01. 20:59 | Válasz | #562 
Mi az a Szúúszáá, szúúszáá?
Különben a tankot úgyis kimostam, akkor a porlasztó miért úszná mmeg? Pucolok, fúkálok, oszt maj valaho rábigyesztem a széket, ho kitróbáljam! De ha nem jö be, hát a vezérléssel ne is ijesztgess!!!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 01. 20:32 | Válasz | #561 
Végül is 1-2 hónap és itt a totális motoros szezon. Most TESSÉK karbantartani!!! Később már motorozni kell!
Tamás: szóval karbi. Nem biztos, hogy beletaláltunk, de nem árt megnézni. A karbi úszóházat úgy is le kell szedni kitisztítani, a fúvókák már nem olyan vészesek. Nem sokkal bonyolultabb ez a rész, mint az MZ-é. (a többi már igen) Meg kell még nézni a szívócsonkot, repedésre hajlamos nyakban ennél a típusnál (fals levegő), valamint a szívóoldal teljes útvonalát, hogy nincs-e szűkülés. A gyújtás nem mászhat el, így már csak a vezérlés maradt, ha nem a karbival van a gond. Szerintem nem a variátor a hunyó. Szóval Tamás: szúúszáá, szúúszáá...
Zsolt

tamas2008. márc. 01. 20:24 | Válasz | #560 
Amit címet felrakott end, (http://www.kelomotor.hu/) megtaláltam a dobozomat, 32 literes Olasz Orion. Cak az ára nem stimmel, én 12'500 ft-ért vettem.
Tudod Luki az az igazán bosszantó az egészben, hogy rommá volt szedve, és a porlasztót ott fogdostam, most meg jöhet le a ruha újra róla. Én meg voltam győződve hogy a hajtási lánccal lesz bajom, de nem. Bár a szíjtárcsák kopása még mindig izgat, bár attól nem lehet 35%-os teljesítménycsökkenése. De már erről sem vagyok teljesen meggyőződve. Hol van az a 120-as álomhatár!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Luki2008. márc. 01. 20:10 | Válasz | #559 
Meg a fekolajat akarom lecserelni es remelem iden mar csak benzinre koltok.Az olajcseret mar megcsinaltam blokkban es hajtomuben is.Mindkettobol a leheto legjobbat kapta(lehet hogy penzkidobas de igy nyugodt a lelkem).Ja,es uj legszurot is kapott.Tamas,drukkolok hogy megtalald es orvosold a problemat!Nagyon bosszanto lehet!

tamas2008. márc. 01. 19:19 | Válasz | #558 
Azé irigyellek waze, ott felétek van ám élet, nem úgy mint vidéken!
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

tamas2008. márc. 01. 19:18 | Válasz | #557 
Elnézegetve a porlasztó felépítését, ez az a terület, amibe nem fogok belenyúlkálni.
A variátor gögősúlyát illetően nem az volt a hidegenváltássl a probléma, hogy beragadtak a gergők a zsírtól, hanem épp ellenkezőleg. Túl kevés zsiradékot tettem a gergők alá, és ezért nem tudtak megmozdulni. Odasültek, és csak a rángatás hatására mozdultak meg. Most felesben van a 12-es, és a 13,5-ös. Így marad.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 end2008. márc. 01. 19:09 | Válasz | #556 
Plexi ügyben telefonon kell érdeklödni mert nincs minden a honlapjukon. Mikor én kerestem a motoromhoz (125cc)nekem azt mondták, hogy csak a 25O-es hez van formájuk, azt tudják legyártani. A baráti körben is csináltattak már olyan plexit ami nincs a honlapjukon, olcsón és jó minöségben. Különben nekem azt mondták ha viszek mintadarabott az után is le tudják gyártani.

tamas2008. márc. 01. 19:03 | Válasz | #555 
Persze hogy érzés. Próbálom megnézni, de nem látok bele. Kell egy kis idő míg megtalálom a megfelelő megoldást, mert bár a porlasztó oldalán a rudazat elfordul, ez még nem garancia arra, hogy a hátsó szelep kinyit. Ko.Peti mondta, hogy ezekben a porlasztókban van egy membrán, ami a megnövekedő torlónyomásra nyit, és ez szabályozza a fordulatszámot. Hát azt is meg kell néznem, a membrán nem szakadt-e. Az első lépés az lesz, hogy megnézem egyáltalán mozog-e le s fel rendesen. Mert ha nem éri el a felső holtpontot... Belenyúlok a "kiskezemmel" és megmatatom neki!
Nagyplexi engem is érdekel, elöször is az ára!!!
Gratula Luki, tényéleg nem volt vészes a dolog. Azt hiszem ha lenne a környéken aki tényleg elérhető, én sem xaroznék ennyit. Viszont így a csavarok könnyen mozognak.
Ja, vettem egy 30 l-es túradobozt talppal, nagyon patent.
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. márc. 01. 18:52 | Válasz | #554 
Luki: végül is szerintem sikerült viszonylag olcsón megúsznod. A szíj a pinkmotorsnál a legolcsóbb,javaslom legközelebb nézd meg náluk (3800Ft). A görgőknél azért kell két szett, mert a 125-150-180-ba csak 6 db kell. Íme egy táblázat:
MAJESTY 125cc 98-01 20x12 8.6 gr.
MAJESTY 125-150cc 02 20x12 13.5 gr.
MAJESTY 150cc 20x12 13.5 gr.
MAJESTY 180cc 20x12 15.3 gr.
MAJESTY DX 250cc 20x12 14.0 gr.
MAJESTY ABS 250cc 20x12 11.5 gr.
MAXTER 125cc 20x12 10.5 gr.
MAXTER 150cc 20x12 13.5 gr.
Skácok! Olcsó plexi engem is érdekel!
Zsolt

 © Gelencsér László2008. márc. 01. 17:38 | Válasz | #553 
Zsolt nem kell rá fólia mert már alapból sötétített a plexim.Megnéztem a szatuna oldalát de nem láttam maja plexit.

 © jasa2008. márc. 01. 15:59 | Válasz | #552 
SZATUNA ezt már én is kilőttem ,csak a Ventóra kerestem ajtóra légterelőt. Én a honlapon az ajánlatban nem láttam majához plexit, de ettől még lehet ! Utána tudok járni mert B.fűzfőn van a cég, útközben Siófokra. Reggel 6-tól 14-ig vannak, be tudok ugrani menet közben ha márciusban már motorral járok. Pontosan mit kérdezzek meg ??
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. márc. 01. 15:59 | Válasz | #551 
SZATUNA ezt már én is kilőttem ,csak a Ventóra kerestem ajtóra légterelőt. Én a honlapon az ajánlatban nem láttam majához plexit, de ettől még lehet ! Utána tudok járni mert B.fűzfőn van a cég, útközben Siófokra. Reggel 6-tól 14-ig vannak, be tudok ugrani menet közben ha márciusban már motorral járok. Pontosan mit kérdezzek meg ??
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 end2008. márc. 01. 12:57 | Válasz | #550 
Plexi ügyben remélem tudok segíteni: http://www.szatuna.hu/szelterelo/termekek/motorplexi tudomásom szerint 25O-hez van sablonjuk (túra is!)Más... Tükör ügyben mielött barkácsolnátok a következő honlapot kellene átböngészni: http://www.kelomotor.hu/

 © Luki2008. márc. 01. 10:28 | Válasz | #549 
Bocs elirtam,mert a 2000 csak egy gorgoszett ara,a ketto 4000 volt.

 © Luki2008. márc. 01. 10:27 | Válasz | #548 
Tamas!Akkor sorolom a koltsegeket:az alkatreszt en szereztem be,ekszij:7000,ket gorgoszett(mivel 8 gorgos a vario es egy szett csak 6 db)2000.Egy kissebb Yamaha markakepviselet szervizebe vittem(nagyon keszsegesek a sracok,turelmesen meghallgatjak minden gondod-bajod)ahol az oradij 5500ft+afa.A munkadijra 6600ft-ot fizettem.Nem keves,de pl.az Aprilia markaszerviz oradija ket evvel ezelott 12000ft volt!Persze nem is vittem oda a Leonardomat.Talaltam akkor egy kissebb szervizt ahol 3500ft volt a munkadij de nem voltak szimpatikusak,ugyhogy oda nem megyek tobbet.Sajnos ez van,bizonyos dolgokat en is megszerelek de azert nem mindenbe piszkalok bele mert ahhoz tul nagyon szeretem a mocimat.

 © Zsolt2008. márc. 01. 07:57 | Válasz | #547 
Tamás:
-gyújtás - TCI -nem állítható, mert digitális
-karbi fúvókák - szervízkönyv 28 old. felsorolva
Ezt a "pillangószelepet még bőven tudom nyitni" érzés, vagy meg is nézted?
Zsolt

tamas2008. feb. 29. 22:57 | Válasz | #546 
Igen, igen. Elértünk egy olyan területre, ami nekem ugyan gyanús, de eddig figyelmen kívül hagytam. Ez a maximális fordulatszám. Szerintem ez nem forog le 7000/percet. Nem nagy a tapasztalatom igy fülhallás útján, de van villamossági szerelő ismerősöm, tesztünk rá egy gyujtásról vezérelt műszert, és az mutat valamit. Ha nincs meg a kellő rpm. akkor, akkor lehet keresgélni az okokat. A gáztolattyú (inkább húzattyú-tulattyú) az dolgozik, de a régebben leírt probléma (hogy meglódul a moci gázelvételkor) az nem jelentkezett. Egyértelmű az is, hogy a 90km/h sebességet 1/3-ad gárállásnál eléri a gép, tehát a pillangószelepet még bőven tudom nyitni, de mint tudjuk az Otto motorok csak levegővel nem mennek. Ha pedig valaki kis fúvókát rakott bele, hát amíg lejutok olyan mélyre, be is rosálok. Ráadásul ahhoz próbálgatni kell a gépet, és nem is vagyok benne biztos hogy milyen menettel szerelték a japcsik ezt a fúvókát. Honnan fogok keríteni, ha az kell? Úgyhogy van tennivaló, írjátok csak a tippeket! A benzinszint különben jó kell hogy legyen, mert soha nem torpant még meg. A gyujtáson is gondolkodtam, de nem tudom, ez milyen rendszerű? Megszakítós? Torisztoros? Honnan van vezérelve?
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © Zsolt2008. feb. 29. 22:09 | Válasz | #545 
Laci: Plexi ügyben én is gondolkoztam a vágáson, de nem csináltam meg. Én tennék rá sötétítő fóliát is, úgy jobban néz ki. Luki: Mennyiből hoztad ki a javítást a szervízben? TopJoe: biztos van előírt üzemanyagszint, de én másra gondoltam. A Tamás gépén korábban is furcsán viselkedett a gép gázelvételkor. Szerintem érdemes megvizsgálni azt, hogy a gázmarkolat max. állásában a karburátor teljes nyitásban van-e. Mivel 50km/h felett az áttétel már nem változik, az elérhető sebesség a főtengely fordulatszámától függ. Elképzelhető, hogy csak 5-5,5 ezerig pörög ki, ez kevés a végsebességhez.
Zsolt

TopJoe2008. feb. 29. 21:37 | Válasz | #544 
Én is azon morfondíroztam, hogy kap-e elegendő üzemanyagot. Van itt olyan, hogy előírt üzemanyagszint? Egy korábbi kis hondámmal csináltam egyszer egy furcsaságot.Összerakáskor egy foggal odébb raktam a vezérmű fogaskarekét és a korábbi 110-es végsebességből lett 80. Viszot ugyan úgy indult, ment, nem csörgött nem zörgött, minden pöpec volt csak végsebessége nem volt.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

 © Gelencsér László2008. feb. 29. 19:56 | Válasz | #543 
Tamás a szélesség nem sokat fog változni mert majnem végig ugyanan akkora.A kipuffnál akkor meg csak a két lemezt krómoztatom akkor le.

 © Luki2008. feb. 29. 19:05 | Válasz | #542 
Ma elhoztam a gepet a szervizbol,megvolt az ekszij es gorgo(13,5gr)csere,es lassatok csodat:megszunt az az idegesito elso idom rezonalas elindulaskor!A gyorsulas nem valtozott,a vegsebesseget pedig nem tudtam meg kiprobalni(Budapest,pentek delutani forgalom es zuhogo eso!)

 © Zsolt2008. feb. 29. 17:48 | Válasz | #541 
Tamás: egy kicsit térjünk át talán más vidékre, akarom mondani más vélhető hibaokra. A gáztolattyú csutkára jár a karbinál?
Zsolt

 © Zsolt2008. feb. 29. 17:44 | Válasz | #540 
Szerintem nem érdemes dobot csináltatni, sem átalakítatni. Ha már tényleg csúnya vagy lukas vegyetek használt sportdobot(8-20 rúgó). Íme egy ilyen megoldás:
Zsolt

tamas2008. feb. 29. 12:40 | Válasz | #539 
Laci szerintem nincs hőálló krómhatású spray. Én valószínűleg kórlemezből csinálok dobot, ha nem tudok Tibivel bótolni. A plexit sajnálom, azt is hogy elvágod. Szerintem nem lesz jobb, mert a szélessége is játszik. Tegnap erős szélben mentem egy teherautó mögött 80-nal, és úgy rángatott a szél jobbra-balra, hogy leírhatatlan. Utóljára anyukán rázott így meg pimasz koromban.
Zsolt, teljesen el vagyok keseredve. Valami nagyon nem frankó. Teljes mértékben igazad volt mindenben, mert csak a váltás üteme lett rövidebb azzal hogy kicseréltem 4 görgőt 13,5-ösre. (Peti Figyelmetlen volt, és csak hatot hozott.) A 12-es görgők is tökéletesen dolgoztak. Feltolták az ékszíjat fullra, egy mm. maradt el az első tárcsán, az meg gondolom a biztonsági "tartalék" hogy le ne ugorjon. Viszont a vége így sem lett több 90km/h-nál. A kuplungon a betétekkel volt a baj, mert a szélein ért csak a haranghoz, hát kicsit smirgliztem rajta. Az állat lett, majdnem kiszaladt alólam induláskor. Viszont amilyen tuskó vagyok, az észíjat fordítva tettem fel, és nem vettem észre. Az volt a gyanús, hogy 70-től nem megy többet. Szóval csak ma 3x szedtem szét a variátort. Nagyon penge vagyok, a szintidő szét és össze kb 18'.
Úgyhogy lehet hogy maradok a 12-es gergőknél, de a végsebességgel lövésem sincs hogy mit kezdjek. Lehet hogy szét van hajtva a motor, vagy a szíjtárcsák xarok. Venni kéne rá egy vagy két milcsivel szélesebb szíjat. Lehet ilyen méretben kapni vajon? Még mindig olcsóbb próbálkozások lennének mint a két pár tárcsa...


Viszont nagyon szép. Kitolom a napra, oszt nézegetem...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. feb. 28. 22:39 | Válasz | #538 
' órát = 1 órát muratok = furatok
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. feb. 28. 22:37 | Válasz | #537 
Meghozták a plexit ! Olasz, F.Fabbri márka direkt burgira. Kézre is véd, magassága meg a bukóm tetejével egy szinten van. ' órát elvacakoltam a felszereléssel mert a muratok méretpontosságát "olaszosan" kezelték de OKÉ lett. Rögtön gurultam vele (naná hogy megint sötétben !): egy kis szélzaj azért van (milyen maximalista lettem ) de nagyságrenddel kevesebb !!! A szembejövő fények sem szóródnak ( ami kritikus pont szokott lenni) mert gyakorlatilag új, karcmentes. Hét végén csinálok képet róla. Ha még a jeladó is befutna holnap akkor szuper.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Gelencsér László2008. feb. 28. 20:37 | Válasz | #536 
Beszéltem a plexis-sráccal de azt mondta ezt a formát nem tudja kihajlítani nagyon spec pozitív negativ sablon kellene hozzá ami aranyárban van/kb 400.000 ft/ A kézvédős rész a gáz ott van benn egy hullám amit nem lehet kihajlítani az aközötti rész az teljesen müködne de abban nem sok pláne van.:)De nekem akkor is pont szemmagasságban van a teteje viszont a kézvédős rész nagyon jó rajta/ ez amolyan kettős érzés mikor az anyósod karambolozik az új autóddal :) / így szerintem levágatok belőle mivel nagyobbra nem tudom csinálni igy ez a megoldás maradt csak:)mennyire bonyolult a plexit kivenni ?
Meg tudtok valami nagyon jó minőségü hőálló króm hatásó spray-t eseteleg? meg szeretném olyanra csinálni mint a dx es kipufogója.a kicsi meg a nagy kipuff oldalára csavarozott lemezt le akarom krómoztatni de a végén lévö csonkagúla végződést csak fujni lehetne mert nem leszerelhető.....
őtlet ?:)

 © Zsolt2008. feb. 28. 17:42 | Válasz | #535 
Tamás: én azzal kombinálok, hogy ennyi év után úgy is megfárad a kontrasztrúgó, ezért nem kell cserélni. Nekem így nagyon jó. Mivel sokat gyorsítok a közlekedési lámpák miatt, a kitolt 1-es fokozat és a motor fordulatszám tartománya páratlan gyorsulást kölcsönöz.
Zsolt

TopJoe2008. feb. 28. 14:13 | Válasz | #534 
Köszönöm de szőnyeget azért nem akarok rátenni.
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

TopJoe2008. feb. 28. 14:12 | Válasz | #533 
Ha sáros akkó nem teszem le oszt jóvan.irgumburgum.
Egy rongy. hmm.Hogy ez nem nekem jutott eszembe?
Csak a puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot !

tamas2008. feb. 28. 13:08 | Válasz | #532 
Szóval a helyzet az, hogy nekem van egy rongyom, amivel letörlöm a gumit ha megállok, és otthagyom a motort. Többen néztek már rám igen furcsán, de nem érdekel. A váltócipőnek még nem találtam helyet... Jasa mógszere igen célravezető, gyakorlatilag esős időben egy mozdulattal ki lehet cserélni gumira. Tudod TopJoe, előre sajnállak, ha valami sáros helyen kell majd egyszer letenni a lábad!
Luki! Én beraktam egy garnitúra 12-es görgőt, azóta hidegen nem vált. Miután rendesen meleg a gép, minden ok. Kb 38-40, és kettes.
Zsolt nem tudom hogy érted el, hogy a hátsó szíjtárcsa rugócseréje nélkül Neked ez rendesen működik. Itt mindenki azt állítja, ha görgőt cserélek (súlyra!) akkor a hátsó tárcsák nagy rugóját, és a három kuplungrugót is cserélni kell. Ezért vannak a tuningszettek komplett. Lehet hogy a Te hátulsó rugód picivel gyengébb? Holnap mindenesetre többet tudok, mert reggel megyek Ko.Petihez, és babrálunk. Megnézem hogy mennyire tolja fel a szíjat az első tárcsán, és hogy mennyire kopott a kuplungom. Lehet hogy be se feszül rendesen a harangba. Mindenesetre az én motorom sajnos sem szíjcsere és görgőcsere előtt nem ment többet 100-nál, sem most. Az lesz a gáz, ha a variónak kopottak a szélei...
Fórum moderátor - Yamaha Majesty Club elnök
"Attól vagy ember, hogy különb tudsz lenni és felismered a rosszat s a jót..."

 © jasa2008. feb. 27. 23:20 | Válasz | #531 
Ezen a gépen olyan szépek a karosszéria elemek, hogy érthető, hogy védeni akarod. magamtól nem hozakodtam volna elő a módszeremmel, de hogy szóbahoztad a témát így elmondom (noha sokan megmosolyogtak vele) Én már 3 korábbi rogbogómnál alkalmaztam a következőt:
- használt vastag szőnyegpadlót (lehet habalátétes is) körbevágtam formára ( előtte papírból csináltam mintát)és körbeszegettem (pl. a Diegónál vállalnak szőnyegszegést kb. 3-400 Ft /m egy kicsit győzködni kellett a fickót, de megycsinálta). Fekete tépőzárat rögzítettem fel a motorra illetve a szőnyeg hátuljára ragasztással. ha tisztítani kellett vagy elázott az esőben akkor le tudtam szedni. Kisebb tisztitás kefével is ment. "Összfomfortos " lett a gép. Ha érdekel küldhetek képet róla.
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © jasa2008. feb. 27. 22:58 | Válasz | #530 
Zsolt - Tamás: köszi a "sarus" tanácsot, én is ebben bíztam, akkor nyugodtan rákötöm (ha szükséges).
Az idő igaz, és eldönti hogy mi nem az. (Petőfi Sándor)

 © Zsolt2008. feb. 27. 17:49 | Válasz | #529 
A görgő súlyával a felkapcsolás pontját lehet megváltoztatni. Súlycsökkentéssel mondjuk nem 30-nál, hanem 35-nél fog felkapcsolni a varió. Nekem 12gr-os van, olyan 40-42-nél vált. A végsebességre akkor van hatással, ha kopott. Eredetileg 20 mm az átmérő, 19,5 a limit, ennél már lehet 5-10km/h veszteség. Kopott szíjnál úgyszintén kb. ennyi lehet a minusz.
Zsolt

 Zsoké2008. feb. 27. 17:46 | Válasz | #528 
ha mailomra küldesz 1 tel számot akkor felhívlak és elmagyarázom :)

 Zsoké2008. feb. 27. 17:44 | Válasz | #527 
Remélhetőleg ráér minden túránkon :)
).-én nem jöttök Ti is?

 © Zsolt2008. feb. 27. 17:41 | Válasz | #526 
Jasa: hagyd rajta a sarukat, nem fogja bántani a töltő az elektromos rendszert. Nekem is így megy napokig. TopJoe: szerintem csúnya lesz. Zsoké: szóval minden túrára elkísér titeket ez a gép? Nem lehet rossz. Ha magántulajdon akkor hogy van rajta hivatalosan kék villogó? Akkor ez nem egy olyan”DOCTOR” motor, mint a mentők Yamaha mentőmotorja? Nem igazán értem….
Zsolt

 © Luki2008. feb. 27. 17:32 | Válasz | #525 
Szerintetek ha 13.5 grammos gorgoket teszek a gyari 14.1-esek helyett sokat fog vesziteni a moci a vegsebessegebol,vagy ugyanannyit nyerek az uj ekszijjal?Eddig 110-nel tobbet nem tudtam kihozni belole.Erdekes modon 108-nal egy hatarozott megtorpanast lehet erezni mintha leszabalyzo lenne benne.Ez vajon mivel magyarazhato?

 © Zsolt2008. feb. 27. 17:30 | Válasz | #524 
A kötelező tartozékos kérdésemre itt egy válasz ( a kérdező is én voltam ):LINK
Zsolt

 © Luki2008. feb. 27. 17:22 | Válasz | #523 
Tamas!Koszi az ajanlatot de mar bejelentkeztem a szervizbe es holnap meg is csinaljak.


Első ... 318 319 320 [321] 322 323 324 ... Utolsó

Ugrás a tetejére

Tárhely és domain a MediaCentertől