|
|
|
© Major József | 2014. júl. 28. 15:04 | Válasz | #501 | ||
Szevasztok, mint irtam a Tmaxon kicseréltem a görgőket és a hajtásszíjat,de mivel nem volt csuszka igy csak fél munkát végeztem.Az uj görgőkkel és a Mitsuboshi szijjal müködött, azonban zajos volt a hajtás.Ma sikerült eredeti Yamaha csuszkákat beraknom,és mindjárt kellemesebb lett a hangja,nem kopogott,nem volt zajos. Ami meglepett az az, hogy a görgőkhöz berakott grafitos zsirt kihordta a nyomólapot takaró lap szélére.Csak annyi maradt a görgőknél amennyire szüksége lehet. Én azt hittem hogy jóval több zsir szükséges a görgőkhöz.Nos most már nyugodtabb szivvel készülök a hétvégi székelyföldi egy hetes túránkra.
| |||
|
2014. aug. 10. 22:07 | Válasz | #502 | |||
Több nagy távolságot ölelő túra után egyértelműen kijelenthetem, hogy a T-MAX fogyasztására egyértelműen jó hatással van a Dr.Pulley görgősor. Ha azt nézem amit a kútfejek mutatnak, akkor két személlyel és egy személlyel is 1-1,5 dl/100km csökkent a fogyasztásom. Ha azt nézem hogy a tankom gyárilag 14literes, akkor 4,8 alatt volt az E.I.T-es átlagom, csomagokkal, oldaltatyókkal. Szóval jó... A vége kevesebb, de lex@rom. 130 fölött úgysem motorozok soha. | |||
|
© satyapapa | 2014. aug. 11. 06:46 | Válasz | #503 | ||
Hát ez jó hir. Valószínüleg most dolgozik a megfelelő nyomaték tartományba,Én is azt hittem hogy többet fog szippantani a reaktor mert magasabb a fordulat,de nem igy lett. Na meg 130 felett míkor is megy szegény gép?? | |||
| |||
2014. aug. 11. 11:07 | Válasz | #504 | |||
Csak az a roppant érdekes, hogy miért veszítettem 10km/h-t a végsebességből? Az alacsonyabb fogyasztás az alacsonyabb motorfordulat függvénye, de akkor meg hova lett a vége...? A vibráció is megszünt (vagy hozzászoktam). | |||
| |||
2014. aug. 11. 12:35 | Válasz | #505 | |||
De hová tünt Damon Hill?:):):) Az esetleg nem lehet - ha jól tudom ez a dr pulley kisebb súlyú mint a gyári-, hogy a kisebb súly vagy a fizikai kilalkítása miatt nem tudja a variátor tárcsát egy bizonyos szintnél jobban kinyomnyi, és ezért csökkent a végsebesség? | |||
|
2014. aug. 11. 14:01 | Válasz | #506 | |||
Ebben az az érdekes, hogy a gyári (20gr) görgőkhöz képest nekem eleve 18-as Malossi sor volt benne. A Dr.Pulley szintén 18gr-os, nem is vártam jobb teljesítménymutatókat, csak a végét gondoltam hogy nőni fog és a fogyasztás csökken. Ehhez képest a fogyasztás csökkent, a menetdinamika javult, jobban gyorsul (igaz alig érezhető, én is onnan tudom inkább hogy adott helyeken néztem hogy mit tud, táblától-tábláig...). Szóval fura a dolog kicsit... ...szóval foggggggggalmam sincs hova tűnt Damon Hill... | |||
| |||
© Medvede | 2015. márc. 29. 17:08 | Válasz | #507 | ||
Halihó! :) Már második nap boldog tulajai vagyunk egy Nektek ismerős T-max-nak. Az időjárás nem kedvez nekünk továbbra sem, de hol van még az "igazi" szezon?!:) Azért csak mentünk ma is egy 50-est, mert miért ne?! Volt szél, felhő és pár csepp eső is, de csakazértis! Viszont lenne egy kérdésem. A hátsó fékkar enyhén lüktet, egyenletes fékezésnél. Fékerő hibátlan, egyenletes, csak a karban lehet érezni valamit. Ez normális? Mi okozhatja? Tárcsa hibátlannak tűnik, fékbetét is ok. Amúgy a motorba szerelmesek lettünk párommal. :) Az utas kapaszkodót kell megemelni 5-6 cm-t és hátul is tökéletes a kényelem. Már agyalok... | |||
|
2015. márc. 29. 18:10 | Válasz | #508 | |||
Örülök hogy Neked is tetszik! Ha lüktet a fékkar, az a tárcsa egyenetlenségére utal. Abban az esetben ha Te fékezésnél nem érzed a rángatást, ne bántsd. Annyit megér a dolog hogy beviszed egy műszaki állomásra és megnézeted a fékhatást. Ha lüktet, a műszer, tervbe kell venni a tárcsacserét, mert műszakin hibakért értékelhetik. Előtte vedd ki a betéteket, kicsit csiszold meg, nézd meg a tárcsát, esetleg mikrométerrel körbe is mérheted. Intenzív fékezésnél érzed csak? | |||
| |||
© Medvede | 2015. márc. 29. 20:37 | Válasz | #509 | ||
Normál fékezésnél is jelentkezik. Fékhatás tökéletes, jól adagolható, blokkolásig. A féktárcsa nem vállas, jónak tűnik. Most belegondolva a fékfolyadék eléggé minimumon van. Lehet, hogy kevés és azért csinálja?
| |||
|
2015. márc. 29. 21:52 | Válasz | #510 | |||
Biztos nem a fékfolyadék szintje a baj. Azt is lecserélheted, mikor vettem, akkor cseréltük Bélával, 2012-ben. A féktárcsa a ludas szerintem ilyen esetekben. Jó lenne kivenni a kereket (nem nagy ügy) és befogni valami b@zin@gy esztergába és megmérni üt-e. De szerintem igen... Motorkerékpárok féktárcsáit nem szokták szabályozni, (de tudok olyanról akinek jó lett) mert nagyon vékonyak. Mindenesetre meg kéne nézni. Meg is lehet próbálni, az valóban sokkal olcsóbbmint egy új... De őszinte leszek, én nem szoktam javasolni. | |||
| |||
2015. márc. 29. 23:21 | Válasz | #511 | |||
Én nem vettem ilyet észre rajta... Lehet, hogy butaság, de nem lehet, hogy csak a téli állás miatt van? Kb. október óta nem ment ki a motor az udvarból!
| |||
|
2015. márc. 29. 23:27 | Válasz | #512 | |||
Utaskapaszkodót szerintem egyszerűen meg tudod oldani, a hátsó doboztartó oldalára csavarozva (ahova a táskatartó is megy), egy ügyes kalapátor tud művelni csőből magasítót!
| |||
| |||
© juhász béla | 2015. márc. 30. 05:23 | Válasz | #513 | ||
Csak egy kicsit korrigálnék,,ha pontos mérést szeretnél kapni a féktárcsáról ,akkor mmindenképp a a helyén kell intó-val megmérni.
| |||
| |||
© Medvede | 2015. márc. 30. 07:04 | Válasz | #514 | ||
Köszönöm az ötleteket! A hátsó gumit mindenképp le szeretném cserélni hamarosan, akkor egybe kötöm egy ellenőrzéssel, cserével. Szabályoztatni semmiképp nem akarom, szerintem azok az idők már elmúltak, jobb a biztonság. :) Fékfolyadékot csak utántöltök. A kapaszkodóhoz már megvan az ötlet. Úgy lesz, ahogy Viktor írja, hajlított cső a mostanihoz csavarozva. Szegény drágám csak ujjbeggyel éri el most. :) Guminak Michelin Sity Grip-et gondoltam, az árban is vállalható. Már csak egy jó szerelő kell majd... Esetleg Béla, vállalnád? :) | |||
|
2015. márc. 30. 08:30 | Válasz | #515 | |||
Ha a kerékcsapágynál van megtámasztva akkor sem pontos...? Miért nem...? Ezt majd elmagyarázod ha jössz a héten jó? | |||
| |||
2015. márc. 30. 08:34 | Válasz | #516 | |||
Fékfolyadékot (se) tölts utána ha nem tudod milyen van benne, és én sem tudom! DOT4-es az tuti. Fél liter elég a kettőbe, ne sajnáld rá az időt, ha lejutsz Bélához viszel magaddal és lecserélitek. Amúgy is kétévente kellene! | |||
| |||
© Medvede | 2015. márc. 30. 09:28 | Válasz | #517 | ||
Akkor eldőlt, csere lesz.
| |||
| |||
© Medvede | 2015. ápr. 01. 08:32 | Válasz | #518 | ||
Ma reggel indulásnál belenéztem a tárcsába, valóban hullámos kicsit, úgyhogy csere lesz. Kedves Béla! Írtam mailt, kérlek küldj egy elérhetőséget, ha lehet. :) | |||
|
2015. ápr. 01. 09:03 | Válasz | #519 | |||
Nézd már meg, minden csavar a helyén van-e? Hülyén hangzik, de mi a csudától hullámosodik meg az a 4,5mm-es tárcsa...? | |||
| |||
© satyapapa | 2015. ápr. 01. 10:07 | Válasz | #520 | ||
Ha leszerelted a tárcsát,nézd meg hogy a felfogatási hely teljesen síkban van.Ritkán ugyan de előfordul hogy nem teljesen egyenes..
| |||
| |||
© Medvede | 2015. ápr. 03. 11:51 | Válasz | #521 | ||
Csavarok a helyükön vannak. Most ponyva alatt várjuk a jobb időt...
| |||
|
2015. ápr. 04. 12:50 | Válasz | #522 | |||
A melegtől és az erős fékhatástól.Régebben adtak az ilyesmire ... olyan anyagból volt, hogy bírta a hőt és a méretezése pedig bírta az erős igénybevételt.
| |||
| |||
© juhász béla | 2015. ápr. 04. 15:38 | Válasz | #523 | ||
Mitől mitől,,,fűledbe rágtam már ezerszer ,hogy olyan fasza anyagból vannak a modern technika vivmányai.Régen még kovácsoltvasból csinálták a tárcsákat ma meg a legócskább vasból,ami csak rövidtávon működik.Ha megnézel egy 30 éves régi motort ami több mint 100 ezer km-t futott ,még mindig az eredeti tárcsa van rajta váll nélkűl.Mint ahogy Feco is irta ,nincs már minőség ,azt a kis garanciát amit adnak ma egy motorra azt kibirja ,utánna meg kuka,mert a mostani technikákban nem sok javitási lehetőség van ,,csak csere,dobd el vegyél másikat alapon működik a rendszer, és minden a pénzről szól,mert akkor szegény gyártók csődbe mennének.
| |||
| |||
2015. ápr. 04. 18:15 | Válasz | #524 | |||
Jól van na...
| |||
| |||
© Miska | 2015. ápr. 05. 23:19 | Válasz | #525 |
http://www.kepesmotor.hu/fek_kuplung/p1448817&st=T-max
|
© Miska | 2015. ápr. 05. 23:20 | Válasz | #526 |
Van bontott féktárcsám is meg új is.
|
© Medvede | 2015. ápr. 06. 07:17 | Válasz | #527 | ||
Köszi szépen! Ha aktuális lesz, hívlak.
| |||
|
2015. ápr. 13. 08:22 | Válasz | #528 | |||
|
2015. ápr. 13. 17:50 | Válasz | #529 | |||
Nem rossz teszt, majdnem minden úgy van ahogy leirták.
| |||
| |||
© Medvede | 2015. ápr. 13. 18:35 | Válasz | #530 | ||
A fogyasztása barátibb azért. Tényleg vegyes használatban (városi rövid utak, országút, többnyire két személlyel) 5 l! Az üzemanyagszint jelző viszont fél centivel túlmegy mindkét irányba. :)
| |||
| |||
2015. ápr. 13. 22:27 | Válasz | #531 | |||
Úgy emlékszem, hogy Viktornál olyan 5,1-5,3 volt a fogyasztás. Legalábbis, mikor tankoltunk,(általában egyszerre) a Hornethez képest pár deciliter, általában 2-3, volt a különbség. 5 littyó nem rossz. :) Azért szerintem sok múlik a jobb kéz csuklóján is. Mi nagyjából 100-110 km/h utazót tartottunk, és 70-100km köröket, vagy többet mentünk.
| |||
| |||
2015. ápr. 14. 01:28 | Válasz | #532 | |||
Én 4,3 és 7 liter/100kmre amit tankolok...
| |||
| |||
2015. ápr. 15. 21:37 | Válasz | #533 | |||
4,3 a T-max, és 7 liter a zopel? Vagy mindkét érték a motorra vonatkozik? Kezembe akadt néhány blokk, amit tankoláskor kaptam, és ráírtam az addig megtett km-t is. Alföld, 100-110km/h utazóval (Viktor után, cipzár alakzatban), leginkább 6. fokozatban, néha egy-egy autó/teherautó mögé beragadva, majd kettőt visszataposva a váltón, és becsületesen odatörölve előzés után, a fogyasztás: 159km után 7,65 litert tankoltam (4,8). Utána Mátra-Bükk szerpentin, majd alföldön hazafelé menet alkalmával (110-130km/h utazó), 197km után 10,01 litert sikerült tölteni a tankba (5,08). A számított mennyiségek természetesen csak tájékoztató adatok, mert nem ugyanazon a töltőállomáson, és pláne nem ugyanannál a kútoszlopnál itattunk. Egy napos rövid túránk alatt majdnem 500km-t motoroztunk, mire hazaértünk a hátsónkat sikerült alaposan elülni... | |||
| |||
© Szomjas | 2015. ápr. 15. 22:41 | Válasz | #534 | ||
Tegnap megkérdeztem,hogy mennyiért vállalnák itt be a 40'000-es szervizt. 800 eurot mondott rá.
| |||
|
2015. ápr. 15. 22:42 | Válasz | #535 | |||
Igen, ettől eddig... 4,3-7 literig fogyaszt alattam... | |||
| |||
2015. ápr. 16. 04:34 | Válasz | #536 | |||
Annyiból hazajössz, megcsináltatod és vissza is mehetsz!
| |||
| |||
2015. ápr. 16. 19:01 | Válasz | #537 | |
Hm drágább fenntartani egy újabb gépet mint egy 650-es Burgit,az döfi.. Szomjas. Itthon mennyi ez? | |
2015. ápr. 16. 22:38 | Válasz | #538 | |||
Azt irtam, hogy majdnem úgy van ahogy leírták. Más egy motort tesztelni és más karbantartani, illetve üzemeltetni. Ők csak tesztelték... Az üzemeltetésről nem tudnak jó adatokat, ez nyilvánvaló... | |||
| |||
2015. ápr. 16. 22:52 | Válasz | #539 | |||
...hát nem ennyi. Szelepállítás, elvileg vezérműlánc csere, olajcsere, szűrők cseréjét. A lánc 8-10'000ft között van, a szűrők szintén. Ha nagyon elbuhanok, gyári szíj 52'000ft, akkor us megvan 100ból... | |||
| |||
© satyapapa | 2015. ápr. 17. 06:50 | Válasz | #540 | ||
no az sem mindegy hogy a szervizelést milyen műhely csinálja. A munkadíj lehet 8ezer de lehet 20ezer is ugyan arra a melóra.Ki szerzi be az alkatrészt? Ott is lehet jó pár ezer ft eltérés,ugyan arra az alkatrészre.
| |||
| |||
2015. ápr. 17. 06:55 | Válasz | #541 | |||
Ezt én aszisztálom Béla mellett. Az alkatrészek Pentz Andrison keresztül jönnek, vagy a Yamaha Fehértől. | |||
| |||
© Fortuna 71 | 2015. ápr. 18. 11:09 | Válasz | #542 |
Sziasztok Ha valakit erdekel elado a tmax alkatresznek meg jo 300000 penz hatha valaki ennyi pénzért megprobálkozik vele nekem elfogyott a kedvem a családnak pedig a türelme nagyon jo motor de neken most nem volt szerencsem ha elindul lábon elvihető ha egynapnál nem áll tovább talán el is indul műszaki még egy év van rajta köszönöm a jo tanacsokat es a segiteni akarást van az a pont ahol fel kell adni további sok baleset mentes kilomètert kivánok mindenkinek sziasztok ui:a hasznaltauton 320000 lesz fent az alkuhuszárok miatt tell számom:06703732725 |
2015. ápr. 18. 19:26 | Válasz | #543 | |||
Sajnálom... Tedd már át az adok-veszek topicba, itt el fog kallódni... | |||
| |||
© Szomjas | 2015. ápr. 19. 10:18 | Válasz | #544 | ||
Mosquito a munkadíjra írt 620 €-t. Akkor 200 € az alkatrész meg a magyar óradíj,amit nem kérdeztem még meg. Légszűrők,olaj+szűrő, talán görgők is,vezérműlánc,szelephézag,benzinszűrő, kerékcsapágy,kormánycsapágy,esetleg kuplungtárcsák,karbiszinkron. Ezeket kéne cserélni,ellenőrizni. A fagyállót meg a fékolajat cseréltem a télen. Féket kipucoltam,bezsíroztam.
| |||
| |||
2015. ápr. 19. 12:34 | Válasz | #545 | |
Ejha,jó drága kint az élet.. Tényleg érdemes kint dolgozni,csak ki/fizetni ne keljen..
| |
© SySa | 2015. máj. 26. 17:05 | Válasz | #546 |
Sziasztok! Kedves Ociöcsém! Jószívvel és örömmel látlak itt, ha még itt vagy. Nekem jó a tapasztalatom a regisztrációval! Fogadjatok be, ha elég ajánlás, hogy Major József ( nekünk csak Oci) falubelim, együtt nőttünk fel. oci, az e-mail címedet visszadobta. Telszám is jó lenne... | |
2015. máj. 26. 17:17 | Válasz | #547 | |||
Szia SySa! Mit ne mondjak, jól belecsaptál a lecsóba... Major Józsi ajánlása se nem hideg, se nem meleg, mivel az elmúlt majd 3 év alatt mióta regisztrált, sajnos nem találkoztunk... Mellesleg ez a T-MAX topic, a bemutatkozás pediglen a névjegy... A többi mehet a MIX-be. Amúgy, üdv Neked is! | |||
| |||
© Major József | 2015. jún. 17. 12:54 | Válasz | #548 | ||
SziaSySa. Köszönöm hogy üdvözöltél. Most már jó az email cimem.Időközben lecseréltem a Tmaxot egy Kawasaki Vulcanra. Fortuna71-el egyetértek,ha az ember kifogja elég sokat költhet rá,még sem lesz tökéletes. Tamásnak: A lecsó az lecsó, az hogy nem találkoztunk mondhatnám hogy időhiány, de ez igy nem lenne igaz.Székelyföldi túrákra volt csak időm,belföldi motorozásokra már nem jutott.De azért itt vagyok,és örülök hogy ha kellettem akár Sárospatakról is megkerestek Tmax problémákkal.Ha tudtam saját tapasztalataimból merítve-segítettem,mint ahogyad Ti is többen nyujtottatok nekem segítséget műszaki kérdésekben.Köszönettel vettem.Amikor az időm engedi én is be-be nézek a klubba,hátha mint most is valaki megtalál./örömömre/Köszi. | |||
|
2015. jún. 17. 13:25 | Válasz | #549 | |||
Nem kisebb örömmel vennénk a személyes találkozót is, bármilyen motorral!
| |||
| |||
© Major József | 2015. jún. 17. 14:55 | Válasz | #550 | ||
OK.OK. de elég sokat vagyok távol munkaügyben,plusz hétvégi zenélések.Julius végén Brassói tura,megyünk vagy 7 motorral,szeptember nyugger tura Toroczkóba,és még sok minden más,Pesti utak, MACOSZ FB ülések stb., s ehhez jön még az időjárás kiszámíthatatlansága.No igen a Kawasakival már nem olyan védett az ember mint a Mayákkal volt.De ember bizva bízzál és én bízok, mondom magamnak s a haza fényre derül egyszer és én is eljutok hozzátok./ No,remélem nem ugy mint Bélához és hozzád./Addig is széles utat. teli tankot és gumi fákat.
| |||
|
2015. jún. 17. 15:37 | Válasz | #551 | |||
| |||
© jasa | 2015. jún. 17. 17:02 | Válasz | #552 | ||
Amit nagyon akarunk, arra (előbb vagy utóbb, de) jut idő....
| |||
|
© SySa | 2015. jún. 25. 17:28 | Válasz | #553 |
Szia, Oci! Végre-valahára! Azt gondoltam, találkozhatunk Egerben, de: Pénteken a Fiam évzárója, szombaton a Kicsilányomé, vasárnap bizonyítványosztó istentisztelet a refi templomban a Kicsinek! Tiszta rohanás az élet! Ráadásul a motorok sem lettek készen :( Pedig már alig várom, hogy az alfelemet masszírozza a dübörgés. | |
© Major József | 2015. jún. 26. 12:55 | Válasz | #554 | ||
Suia Sysa, menjünk át a MIX-be. | |||
|
© Szomjas | 2015. szept. 15. 22:13 | Válasz | #555 | ||
Most sírjak vagy nevessek? A 2002-es Tmaxhoz a 2 gázbowden 35'000 forint! (Pécs,Red Baron) | |||
|
2015. szept. 15. 22:49 | Válasz | #556 | |||
Nézd meg a gyárit, akkor fogsz sírni!
| |||
| |||
© Medvede | 2015. szept. 17. 20:26 | Válasz | #557 | ||
Vagy nem. Nekem a vezérmű láncra mondtak 12-13-at az utángyártottra, a gyári meg volt 9... Vannak még csodák! :)
| |||
| |||
© Szomjas | 2015. szept. 18. 19:02 | Válasz | #558 | ||
Ma sikerült a gázbowdenek felújítása. 5000 forintomba került a 2 db.
| |||
|
2015. szept. 18. 20:45 | Válasz | #559 | |||
Láncot (gyárit) én 8'000 ftért tudok. A gázbowdenem nekem is meg van heftelve, ezen anyagi okok miatt... | |||
| |||
© Medvede | 2015. dec. 31. 12:10 | Válasz | #560 | ||
Nem tudom, ki, hogy oldotta meg a téli tárolás problémáját, de nekünk sikerült! :D kép Ma kapott egy gumicsövet a kipufogóra és járt pár percet. :) | |||
|
2015. dec. 31. 13:18 | Válasz | #561 | |
Írígylésre méltó,hogy ott "él"veletek a moci,de adok egy jótanácsot. Mindenképpen takard le valamivel,mert a főzés közben levegőbe kerülő apró zsír és olajszemcsék a legeldugottabb helyeken is be tudják szennyezni,és nagyon nehézkes kitakarítani.(látom gáztűzhely van mellette.) Tudom mert én is így jártam. | |
© satyapapa | 2015. dec. 31. 13:32 | Válasz | #562 | ||
Na ezért kell a hálószobába tárolni a motort
| |||
|
© Medvede | 2015. dec. 31. 14:30 | Válasz | #563 | ||
Köszi, takarva vagyon. :) Ezek szerint nem csak én vagyok ilyen "állat"! :D Már több mint egy hónapja bent van, a gyerekek és a macskák legnagyobb örömére. Na meg persze Sisco is felül rá időnként, az érzés kedvéért. Olyankor jókat mosolyog. :) Ma járattam picit, nehogy elszokjon tőle. Remélem nem sok indítás kell a szezonig! :D | |||
| |||
© Medvede | 2015. dec. 31. 14:31 | Válasz | #564 | ||
Oda nem fért be... :)
| |||
| |||
2015. dec. 31. 18:54 | Válasz | #568 | |||
|
2015. dec. 31. 19:57 | Válasz | #569 | |
Na én meg a hideg garázsba száműztem a burítót,kicsit nehéz lenne felhozni az első emeletre. Viszont ma megjárattam egy kicsit, kipróbáltam a túraplexit, nagyon sirály!!! | |
2016. jan. 02. 16:26 | Válasz | #570 | |||
Na, a mai napon meglátogattam a kiskutyámmal a motoromat és kiszedtem belőle az akksit. Jól van, csak kissé magányos a drága. De mikor kinézett a -8 fokba, megborzongott, azt mondta, akkor Ő inkább marad, vigyem az akkut. Majd +12, 15 fokban menjek vissza... | |||
|
2016. jan. 03. 08:42 | Válasz | #571 | |
Annyira szép ez a piros 400 yamaha. Meg is érdemli ezt az elit garázst!! Látszik hogy a T max is mediterránabb éghajlati viszonyokhoz van szokva,dehogy megy -8 fokban bárhova is. Nem csak magára, de rád is vigyáz ezzel a tulajdonsággal. Attila azért megjáratta a plexit, gondolom jó meleg lehetett. |
2016. jan. 03. 18:37 | Válasz | #572 | |||
| |||
2016. jan. 03. 20:30 | Válasz | #573 | |||
Azért ilyenkor látszik, hogy nálunk a motor is igazi családtag.
| |||
|
© Olivér | 2016. feb. 24. 20:36 | Válasz | #574 |
Sziasztok! Szeretnék a 2009-es TMAX500-amra egy sportkipufogót. Néztem több fajtát is (Yoshimura, Akra, Arrow, LeoVince, Twobrothers, Termignoni), de újan eszetlen drága, ezért gondoltam, hátha tud valaki használtban segíteni. Ha van valakinek javaslata kérem ossza meg! Köszönöm :)
|
2016. feb. 25. 12:38 | Válasz | #575 | |||
Szia! Bizony, olyat ami jó, nem kapsz olcsóé. De nem is érdemes mindenféle kókány xart megvenni. Mellesleg, nem jobb szerintem robogóra sport kipufogót rakni, mint egy kv darálóra. Hosszútávon elébb idegesítő, majd viccessé válik a dolog. Nekem egy Remus Revolution sportdob van ünnepnapokra, ujjonnan megfizethetetlen, használtan (hiába karcmentes, e jeles) eladhatatlan. Ezért is tartottam meg. Így aztán sok jó tanáccsal nem tudok szolgálni, de ha mindenképpen szeretnél, csináltatni kellene... | |||
| |||
2016. jún. 01. 11:44 | Válasz | #576 | |
Én azt mondom a Tmax-on nem üt akkorát a sport kipufogó, valószínűleg a 2 henger miatt. Az Akrapovic oldalán minden típushoz megtalálhatsz egy hangtesztet ami a különbséget mutatja a gyári és az Akra között: https://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/scooter/11398/sound?brandId=41&modelId=348&yearId=4129 Itt az is jelölve van hogy ha a betét is ki van véve, mivel ez ad igazi öblös hangot (az akrákon kivehető még egy hangtompító betét, a többi típust nem ismerem). Hallgasd meg mindkettőt, a T-MAX-ot is és a YP400-at is, meghallod rögtön miről beszélek. Nekem egy 400-as Majesty-m van és azokhoz az elvetemültek közé tartozom aki megvette rá az Akrát (egyenlőre még senki másnál nem láttam) a Karasnánál akcióban. Mivel a 400-as egy hengeres ezért az Akra nagyon nagy különbséget produkál a gyári kipufogóhoz képest, ami a henger űrtartalomból is adódik, hiszen itt 400ccm forró levegőt présel a dobba egyszerre 1 ütemben, nem pedig 2x250-et 2 ütemezésben mint a T-Maxnál, ami össz köbcentiben hiába több, a hangot nem adja úgy vissza. És a használatáról... igen kb 50-50%-ban szeretik és nem szeretik a motorostársak. Van aki hitetlenkedve nézi mitől van ilyen jó hangja egy robogónak, de sokan vannak akik nem szeretnek mellettem jönni a túrákon, mert olyat nyom mint egy bulldog gyári kipufogóval, ami elég idegesítő, ha nem vagy ennek a hangnyomásnak a műélvezője. Egyedül motorozáskor.... nagyon hasznos, messziről hallják hogy jövök. De tényleg kb 100-150 méterről már hátrafordulnak ez emberek ha jövök, a gyerekek integetnek és lóbálják a karukat hogy húzzad neki... de hát nem húzom:-) Mindenesetre ha váltok T-MAX-ra én biztos veszek, mert én már csak így születtem, műélvező vagyok ... |
2016. jún. 01. 11:54 | Válasz | #577 | |
És még egy adalék, amit nem is néztem, viszont amikor otthon cseréltem a kipufogót meglepődtem rendesen. A Majestynél -6 kg-ot vesz le az Akra... a T-MAX-nál -4kg -ot... azért az nem kevés.
|
2016. jún. 01. 12:24 | Válasz | #578 | |||
Te még nem hallottad a T-MAX-ot jó sportdobbal... Nincs miről beszélni! Nekem mint írtam van, de nem jobb (bármilyen jó dob) mintha KV-darálón lenne... Szerintem a robogón a sportdob vicces. Bár érezni a nyomatékbeli különbséget (mivel az én Remus Revolution dobom karbis T-MAX-ra van gyártva) de közúton szerintem vicces...😆 Úgyhogy hidd el, hogy üt... Aki hallotta, tudja... | |||
| |||
2016. jún. 01. 12:31 | Válasz | #579 | |
Na és hol tudom meghallgatni? Menjek le hozzád? Tényleg érdekel...
|
2016. jún. 01. 13:12 | Válasz | #580 | |||
Szívesen látlak! Eger. De ha úgy van, összemotorozhatunk! | |||
| |||
2016. jún. 04. 16:51 | Válasz | #581 | |||
Én feltettem a sportdobot penteken reggel... Jól szól...! | |||
| |||
© zoli | 2016. jún. 04. 22:06 | Válasz | #582 |
Èn is...
| |
2016. jún. 04. 22:27 | Válasz | #583 | |||
De én napokon belül le is veszem...
| |||
| |||
|
|
|